Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dus gewoon met 21 man in 1 lobby als er niet meer bijkomt?MAX3400 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 21:20:
Van alle invites zijn er 21 al aanwezig, 4 afzeggingen en 1 twijfelaar; rest moet nog lezen/antwoorden
morgenavond maar even kijken welke auto ik pak.. Vond de lambo LP650-4 wel lekker rijden, maar gleed iets teveel door de bochten heen. Even kijken of dat met m'n favoriete GT-R wat minder is. M6 kan ik helaas niet pakken vanwege het ontbreken van de car-pass
Gamertag: timmie271
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Heb er al 24 nu bevestigd dus dat wordt heeeeeel kraptimmie271 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:32:
[...]
Dus gewoon met 21 man in 1 lobby als er niet meer bijkomt?
Meer spektakelMAX3400 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:00:
[...]
Heb er al 24 nu bevestigd dus dat wordt heeeeeel krapWe gaan het zien; een volly lobby kan ook voor meer issues & botsingen onderling zorgen.
Moet er alleen niemand zich meer aanmelden nu
TT opf R8? Ik ga waarschijnlijk de R8 nemen..skreppiedoe schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:53:
Aangezien ik toch geen tijd/zin heb om nog te oefenen heb ik besloten om met audi te gaan rijden. Ik heb hem inmiddels van een startnummer voorzien en ben er klaar voor.
De TT, fwd ligt mij gewoon het bestedarkkingll schreef op zondag 27 mei 2018 @ 18:43:
[...]
TT opf R8? Ik ga waarschijnlijk de R8 nemen..
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kan je het volgende circuit vast oefenen ofzo en als eerste (??) de tijdensheet gaan vullen.Phusebox schreef op maandag 28 mei 2018 @ 07:12:
Ik ben er definitief niet bij. Misschien de volgende keer weer.
Moet zelf ook nog ff rijden vandaag; te weinig FM gespeeld en meer State of Decay
/edit: zo te zien worden het 2 lobbies, @timmie271 dus kan je eventueel morgen hosten? Zal de voorlopige indeling vanavond online slingeren!
[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 28-05-2018 07:18 ]
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Ik ga ervanuit dat ik 1 stop moet maken.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Wist niet zeker of ik het zou redden om een raceauto te kunnen en mogen kopen. Maar mijn garage is inmiddels voorzien van een GTR met racenummer
[ Voor 4% gewijzigd door Vuvuzela op 28-05-2018 19:19 ]
I served in a company of heroes.
Dan kom je aardig goed mee met iedereen denk ikVuvuzela schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:33:
Morgen ga ik voor de 1e keer meedoen ipv de stream kijken.
Wist niet zeker of ik het zou redden om een raceauto te kunnen en mogen kopen. Maar mijn garage is inmiddels voorzien van een GTR met racenummerik mis nog wel wat snelheid maar heb vrijdag het spel pas gekocht dus dat komt nog wel.. Laatste 5 oefenrondjes met de GTR iig tussen de 2:04,5 en 2:05
Lobby indeling (voorlopig op basis van aanmeldingen)
Lobby-host: OctagonQontrol- Bevestigd: Baloutje07 / Disarmed070 / Hypernova NL / KillerR NL / Lappiehero / Mavi1986 / NLRev0lution / Plank268 / rhwerkman / Skreppiedoe NL / Stoksbrood
- Mogelijk: -
- Bevestigd: Ample Energy / Badmanski420 / dermouwert / drdreey1976 / Dutch B0nes / Esines / gamebifi / Intrepid NL / M en B / mrpaaj / MusiQ2 / Unigo
- Mogelijk: -
Lobbies ingericht op inschatting van "totale skill" en "nieuwelingen met skill"; het kan dus zijn dat je na een uur racen erachter komt dat je in de verkeerde lobby zat. Niet erg; we racen in de lobby tegen elkaar maar overall tegen de klok. Hierdoor zal je elke volgende race met steeds meer tegenstand te maken krijgen doordat je gematcht wordt met mensen die bijna even snel als jij zijn!.
Nog even recap voor de nieuwelingen @Disarmed070 @rhwerkman @Ample Energy @Vuvuzela @dasfrikandel @MariusV : zorg dat je in ieder geval je toegewezen lobby-host in je vriendenlijst hebt staan. Over het algemeen zal de host een multiplayer-lobby starten; je hoeft niet specifiek te wachten op een invite maar je kan gewoon de game joinen door op de lobby-host te joinen. Als je tussen 20:00 en 20:15 niet online zichtbaar bent en/of niet reageert op invites, vervalt om 20:15 de mogelijkheid om te rijden aangezien de host dan de lobby start.
Voor iedereen: zorg dat je de goede tune op je auto hebt zitten. Het staat ergens in de startpost, maar ook hier nog even een recap
Belangrijk: is er voor elke auto een tune online gezet; deze is gemaakt op 12 mei 2018 en heeft de naam "GoT" en is gemaakt door gamertag OctagonQontrol. Deze tune is 100% gelijk aan de settings die elke auto krijgt vanuit de game maar om controle uit te oefenen in de lobbies, is het verplicht deze tune op jouw auto te zetten voordat je online komt rijden met ons. Heb je dus geen tune op je auto, heeft de lobby-host de mogelijkheid om jou niet te laten deelnemen aan de race!
Bedankt voor het meldenrhwerkman schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:03:
Vergeet niet te zorgen voor een volle controller, zou jammer zijn dat je tijdens de race met een lege batterij komt te zitten.
Spel opstarten met stuur. Als je in het spel zit een controller aanzetten met koptelefoon en mic. Je controller wel aansluiten op een USB kabel via de Xbox. Anders gaat deze uit naar een aantal minutenbifi_G60 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 20:19:
Nou denk ik dat ik morgen mijn g920 op de Xbox aansluit ipv de pc omdat het in het computerhok niet te harden zal zijn. Alleen dat stuurtje heeft geen 3.5mm aansluiting dus dat wordt ff lastig voor voice
Daarna kreeg ik alleen steeds de neiging om zo veel mogelijk te driften en aangezien ik dat morgen maar niet moet doen zal ik gewoon met cockpitview rijden
Heb er zin in! Ik heb een tweede accu klaarliggen, m'n avondeten ligt in de vriezer zodat ik niet hoef te koken en het dakraam is gefixt zodat ik niet helemaal wegsmelt. Tot morgen.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Oh ja, ik zit in de 2:04:xxx pas. Met wat oefenen schaaf ik daar nog wel wat vanaf maar de 2:01:xxx ga ik never nooit halen haha
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Ook ik ga voor de Z4, en eerlijk gezegd op een Corvette na geen enkele andere auto geprobeerd.
ik heb mijn playseat onder de ventilator in de huiskamer gezet... zit nog te overwegen om hem en de xbox te verplaatsen naar de zolder met airco alleen heb ik daar nog geen netwerkkabel liggen en gamen over wifi ...Ample Energy schreef op maandag 28 mei 2018 @ 21:06:
Ik had, om m'n livery te kunnen zien, even een paar rondjes met zo'n vliegercamera gereden in plaats van met cockpitview en ik ben gewoon consistent ruim een seconde sneller...![]()
Daarna kreeg ik alleen steeds de neiging om zo veel mogelijk te driften en aangezien ik dat morgen maar niet moet doen zal ik gewoon met cockpitview rijden![]()
Heb er zin in! Ik heb een tweede accu klaarliggen, m'n avondeten ligt in de vriezer zodat ik niet hoef te koken en het dakraam is gefixt zodat ik niet helemaal wegsmelt. Tot morgen.
Ik mag het gewoon doen met een slaapkamer die rond de 28 graden is zonder de Xbox aanbifi_G60 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:14:
[...]
ik heb mijn playseat onder de ventilator in de huiskamer gezet... zit nog te overwegen om hem en de xbox te verplaatsen naar de zolder met airco alleen heb ik daar nog geen netwerkkabel liggen en gamen over wifi ...
Denk dat de pc dit keer maar uitblijft voor wat minder warmteproductie. Scheelt ook weer 2 schermen die dan geen warmte afgeven...
Gewoon een ventilator voor je neus zetten, wel zorgen dat je mic uit staat. Dat is in ieder geval mijn plan voor vanavond.timmie271 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:56:
[...]
Ik mag het gewoon doen met een slaapkamer die rond de 28 graden is zonder de Xbox aan
Denk dat de pc dit keer maar uitblijft voor wat minder warmteproductie. Scheelt ook weer 2 schermen die dan geen warmte afgeven...
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Te weinig plek voor op mn bureaujob115 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:13:
[...]
Gewoon een ventilator voor je neus zetten, wel zorgen dat je mic uit staat. Dat is in ieder geval mijn plan voor vanavond.
Bedankt ineens dat ie nog een kleine ventilator/kachel heeft die wel past
[ Voor 10% gewijzigd door timmie271 op 29-05-2018 11:40 ]
Ach, in het echt zitten ze achter een motor van 600 pk met een helm op, in een brandwerend pak en zal de auto ook geen AC hebben. @timmie271 en ik gaan dus gewoon voor realismebifi_G60 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:14:
[...]
ik heb mijn playseat onder de ventilator in de huiskamer gezet... zit nog te overwegen om hem en de xbox te verplaatsen naar de zolder met airco alleen heb ik daar nog geen netwerkkabel liggen en gamen over wifi ...
Wel positief blijven, hè
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Hoe het met GT wagens zit; geen idee...
/edit: https://www.autosport.be/...de-auto-veel-te-koud.html
[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 29-05-2018 12:07 ]
@MAX3400 stel, en met name STEL, ik red het om 20:15 om de lobby nog te joinen, zou dat dan mogen?
Ja, ik merk dat ik lichtelijk fanatiek ben voor mijn 7e positie....
DM me op GoT of op Xbox dan maar; ongeacht je historische skills rij je dan per definitie in mijn lobby.
kleefei schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:06:
Zojuist uit een laatste wanhoopspoging uit naam van de OR de directie aangesproken op de mogelijke risico's van "code oranje" als het bedrijf een etentje heeft in Utrecht.![]()
![]()
@MAX3400 stel, en met name STEL, ik red het om 20:15 om de lobby nog te joinen, zou dat dan mogen?
Ja, ik merk dat ik lichtelijk fanatiek ben voor mijn 7e positie....
Ha, leuk om te lezen!MAX3400 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:06:
@Ample Energy LMP1 heeft wel zeker airco; die heeft Porsche er laatst nog uitgesloopt toen ze met de 919 op Spa het rondenrecord aan flarden hebben getrokken.
Hoe het met GT wagens zit; geen idee...
/edit: https://www.autosport.be/...de-auto-veel-te-koud.html
Dat had ik niet verwacht, want in een Polo met 75 pk vind ik het zonde van de kracht en staat het meestal uit wanneer ik rij
Ik rij met wat meer PK maar ik vind de ARKO vaak lekkerder dan de AIRCO (is gelukkig wel aanwezig )Ample Energy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:14:
[...]
Ha, leuk om te lezen!
Dat had ik niet verwacht, want in een Polo met 75 pk vind ik het zonde van de kracht en staat het meestal uit wanneer ik rij
[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 29-05-2018 12:20 ]
75pk??Ample Energy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:14:
[...]
Ha, leuk om te lezen!
Ik moest even googelen, maar klopt. Airco is erg lekker om te hebben, maar die lucht is zo droog en bij een slecht onderhouden auto meurt het gewoon. Maar ik was gister taxi aan het spelen met een auto zonder airco en dan sta je af en toe toch wel jaloers om je heen te kijkenNLRev0lution schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:20:
[...]
Ik rij met wat meer PK maar ik vind de ARKO vaak lekkerder dan de AIRCO (is gelukkig wel aanwezig )
Als ik de lesauto niet meereken is dat de krachtigste en meest luxe auto waar ik mee rijd. Over het algemeen rij ik met 60 pk. Dat ding heeft geen airco. Hell, op een digitale snelheidsmeter na niet eens een dashboard! Het duurt 3 jaar voordat je netjes kunt invoegen op de snelweg, maar uiteindelijk gas je met 3 inzittenden van rond de 90 kg nog steeds Audi's voorbij, hoorMAX3400 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:23:
[...]
75pk??Dat raak ik al kwijt als ik de airco aanzet en de automaat op D ipv M zet...
Qua eigen auto's ben ik begonnen met 105, toen 150 en nu 120 pk, allen met minstens airco. verder heb ik nog nooit in iets met meer dan 200 pk zelf gereden en was het traagste voertuig waar ik ooit zelf in reed een VW Caddy SDI.
Als ik 2x per jaar de airco aan heb staan is het al veel though
Is niet zo lastig met een motor.darkkingll schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:02:
Vandaag heb ik iets bij mij met op papier 66 kw iirc. z'n voorganger had volgens mij 10 minder..Ik durf echter te wedden dat ik met een sprintje van 0-150 het gross van de mensen hier zoek rijd met het voertuig in kwestie..![]()
Qua eigen auto's ben ik begonnen met 105, toen 150 en nu 120 pk, allen met minstens airco. verder heb ik nog nooit in iets met meer dan 200 pk zelf gereden en was het traagste voertuig waar ik ooit zelf in reed een VW Caddy SDI.
Als ik 2x per jaar de airco aan heb staan is het al veel though
Ik laat bij mijn 151kW (205pk) sterke dieseltje momenteel ook de airco uit, maar dat heeft er voornamelijk mee te maken dat die naar een dood beest ruikt.
Blijf het ook altijd er grappig vinden dat men met motoren wel de juiste eenheden gebruikt (kW), maar bij auto's altijd blijft vasthouden aan de antieke paardenkracht
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Zet de AI dan wel op Pro of hoger.Ample Energy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:18:
Ik ben echt panisch dat ik iemand van de baan ga beuken vanavond. Zal straks nog wel even oefenen op alternatieve lijnen rijden en kijken of ik achter AI kan blijven rijden zonder achterin te knallen.
Alternatief; bij de start meteen uitvoegen, veld voorbij laten gaan en je eigen ritme rijden. Kom je dan iemand tegen, is het een 1-op-1 gevecht met minder kans op crashes.
En meestal de eerste rondes iets eerder remmen dan normaal, dan is de kans dat je achterop knalt alweer een heel stuk kleiner. Verder gewoon een beetje opletten, geen rare onverwachte bewegingen en het moet wel goed komenMAX3400 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:26:
[...]
Zet de AI dan wel op Pro of hoger.
Alternatief; bij de start meteen uitvoegen, veld voorbij laten gaan en je eigen ritme rijden. Kom je dan iemand tegen, is het een 1-op-1 gevecht met minder kans op crashes.
Gewoon terug naar de 4de versnelling, ik heb het ook met aircoloze prive auto met 60 pk en met me zakelijke bak met net 1000 km op de teller ook met 60 pk maar wel met airco, dan rij je maar iets minder zuinig.Ample Energy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:48:
[...]
Ik moest even googelen, maar klopt. Airco is erg lekker om te hebben, maar die lucht is zo droog en bij een slecht onderhouden auto meurt het gewoon. Maar ik was gister taxi aan het spelen met een auto zonder airco en dan sta je af en toe toch wel jaloers om je heen te kijken![]()
[...]
Als ik de lesauto niet meereken is dat de krachtigste en meest luxe auto waar ik mee rijd. Over het algemeen rij ik met 60 pk. Dat ding heeft geen airco. Hell, op een digitale snelheidsmeter na niet eens een dashboard! Het duurt 3 jaar voordat je netjes kunt invoegen op de snelweg, maar uiteindelijk gas je met 3 inzittenden van rond de 90 kg nog steeds Audi's voorbij, hoor
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Ja, gewoon op onverslaanbaar (100%) en agressiviteit beperken heb ik meestal uit. En ik start altijd vrij langzaam en zodra ik iedereen (12 auto's) weer heb ingehaald laat ik de top 3 weer voor. Zo heb ik in een kort stukje van 6 rondes alsnog wat te doen.MAX3400 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:26:
[...]
Zet de AI dan wel op Pro of hoger.
Bij de start staan we allemaal stil, neem ik aan?
Will do!Jordy8 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:33:
[...]
En meestal de eerste rondes iets eerder remmen dan normaal, dan is de kans dat je achterop knalt alweer een heel stuk kleiner. Verder gewoon een beetje opletten, geen rare onverwachte bewegingen en het moet wel goed komen
Mijn tactiek gaat zijn om de eerste ronde rustig aan te doen en daarna gewoon consistent te rijden tussen de 2:07 en 2:08 en te hopen op fouten van de mensen voor me zodat ik alsnog met een ruime marge als 1e over de lijn kom
En daarna schrik ik wakker.
Ja hoor, gaat prima. En zolang er niemand voor of achter me probeert in te voegen voor een afrit kan ik dusdanig lang rechts blijven rijden dat je in de praktijk gewoon heel net mee kan komen en invoegen met 60 pk.RickS29 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:48:
[...]
Gewoon terug naar de 4de versnelling, ik heb het ook met aircoloze prive auto met 60 pk en met me zakelijke bak met net 1000 km op de teller ook met 60 pk maar wel met airco, dan rij je maar iets minder zuinig.
Je zit alleen soms met vrachtwagens. Als het rustig is kan je wel 120-130 blijven rijden, maar als het druk is haal je vrachtwagens nou eenmaal in met 100 i.p.v. 120-130. Maar ja, de enige mensen die daar problemen mee hebben zijn mensen met 'quattro' op hun kont die 140-150 alsnog te langzaam vinden
Denk dat ik vanaaf maar in mijn opblaasbadje ga gamen; lekker de zak weken en een aantal rondjes Silverstone afwerken.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
60pk.. mijn startmotor heeft nog meer vermogenRickS29 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:48:
[...]
Gewoon terug naar de 4de versnelling, ik heb het ook met aircoloze prive auto met 60 pk en met me zakelijke bak met net 1000 km op de teller ook met 60 pk maar wel met airco, dan rij je maar iets minder zuinig.
Veel plezier vanavond, gaat er nog iemand streamen btw?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
@RickS29 regen? Neuh, deze keer even niet...
@SinergyX feli!!!!
Rij met gemiddeld 65 tot 421pkAmple Energy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:14:
[...]
Ha, leuk om te lezen!
Vooral met die hybrides hoor je mij niet klagen hoor
En als je de airco idd aanzet in de kleinere auto's (mijn geval vaak een Ka+) dan kost het je idd veelste veel vermogen....
@MAX3400 Jij moet niet klagen met je gechipte 3.0 V6
Yep en van harteSinergyX schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:02:
[...]
60pk.. mijn startmotor heeft nog meer vermogen
Veel plezier vanavond, gaat er nog iemand streamen btw?
Als je denkt om iemand zijn rempunt voorbij te duwen en dan een plek te pakken, is er kans dat je een penalty gaat krijgen.dasfrikandel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:44:
Mogen kleine kusjes wel vanavond of is het strict no contact?
Wij rijden voornamelijk zo clean mogelijk; kusjes worden vaak gecorrigeerd door elkaar te laten leven op de baan. Vaak zat heb ik @Stoksbrood en @Jordy8 aangetikt afgelopen seizoen maar dan even een korte "reset" van een paar bochten niet aanvallen en opnieuw proberen.
Nee gewoon meer van een klein beetje duwn en trekken, niet net zoals formule 1 waar je elkaar helemaal niet mag aanrakenMAX3400 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:50:
[...]
Als je denkt om iemand zijn rempunt voorbij te duwen en dan een plek te pakken, is er kans dat je een penalty gaat krijgen.
Wij rijden voornamelijk zo clean mogelijk; kusjes worden vaak gecorrigeerd door elkaar te laten leven op de baan. Vaak zat heb ik @Stoksbrood en @Jordy8 aangetikt afgelopen seizoen maar dan even een korte "reset" van een paar bochten niet aanvallen en opnieuw proberen.
Ik @Stoksbrood ook een paar keer, schijnt ie lekker te vindenMAX3400 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:50:
[...]
Als je denkt om iemand zijn rempunt voorbij te duwen en dan een plek te pakken, is er kans dat je een penalty gaat krijgen.
Denk dat de baan breed zat is om er clean langs te gaan? En als je er tijdig naast zit en er komt een bocht, heeft eenieder toch wel een vaste lijn?dasfrikandel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:54:
[...]
Nee gewoon meer van een klein beetje duwn en trekken, niet net zoals formule 1 waar je elkaar helemaal niet mag aanraken
Vaste lijn rechtdoor is in de basis ook een lijnMAX3400 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:56:
[...]
Denk dat de baan breed zat is om er clean langs te gaan? En als je er tijdig naast zit en er komt een bocht, heeft eenieder toch wel een vaste lijn?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Auto nummer 8 heeft herpes.dasfrikandel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:44:
Mogen kleine kusjes wel vanavond of is het strict no contact?
liever de tong gebrand dan lauwe soep
[Video: https://clips.twitch.tv/AggressiveSolidTaroDBstyle]
[Video: https://clips.twitch.tv/OnerousTransparentCatRaccAttack]
Dit is overigens voor mij de enige bocht die ik kan misbruiken op deze manier, er zullen ongetwijfeld andere bochten zijn die je ook lekker kan afsnijden.
Moet hij op Xbox aangesloten zijn of moet hij gevoed worden zodat ik ook een adapter kan gebruiken Xbox staat niet heel handig nlDisarmed070 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 20:24:
[...]
Spel opstarten met stuur. Als je in het spel zit een controller aanzetten met koptelefoon en mic. Je controller wel aansluiten op een USB kabel via de Xbox. Anders gaat deze uit naar een aantal minuten
Hij moet in de Xbox. Bij een normale lader (stopcontact) moet je elke 5 min de xbox knop indrukkenbifi_G60 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:45:
[...]
Moet hij op Xbox aangesloten zijn of moet hij gevoed worden zodat ik ook een adapter kan gebruiken Xbox staat niet heel handig nl
Als je een complete headset met mic aansluit ben je wel steeds het auto geluid (schakelen) kwijt.bifi_G60 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:48:
Owke thx , gezien mijn voorsprong in tijden tov de andere in mijn lobby heb ik tijd genoeg om op die knop te douwen
of een USB verleng kabel. De standaard oplaad kabel is best wel langbifi_G60 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:51:
Dat is wel heel erg kak dan misschien toch maar in de hitte achter de computer
Maar een USB kabel naar je controller en daarna de kabel van de Headset. Dus weet niet waar die Xbox staatbifi_G60 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:53:
Ja maar heb alleen een volledig headset liggen
Boeh!!! Laat ze maar een uur juichen voor je!!!mr.paaJ schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:35:
Bezoek vanavond dus ik ben er niet bij. Succes allemaal!
Anyhow, @mannetje19 komt rijden dus
@NLRev0lution ik denk dat tracklimits overbodig zijn? Er is nog nooit zoveeeel getraind dus ik denk dat 90% van de rijders wel snapt dat het netjes moet blijven.
[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 29-05-2018 18:29 ]
Het liefste op een droge baan, van achteren. Kan ik m'n reet nog een beetje sturenNLRev0lution schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:55:
[...]
Ik @Stoksbrood ook een paar keer, schijnt ie lekker te vinden
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
/edit: mijn lobby gaat (vanzelfsprekend) om 20:00 open en mijn Twitch zal zich bevinden op https://www.twitch.tv/octagonqontrol
[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 29-05-2018 19:41 ]
Laat het me wel weten heMAX3400 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:36:
@timmie271 het kan zijn dat @mannetje19 jouw lobby zal vergezellen terwijl je in ieder geval @mr.paaJ zal missen als rijder. Het kan ook zijn dat @mannetje19 in mijn lobby terecht komt; we'll see
/edit: mijn lobby gaat (vanzelfsprekend) om 20:00 open en mijn Twitch zal zich bevinden op https://www.twitch.tv/octagonqontrol
Ik ben een van de 10% die het er gewoon op gokt
Dus, @mannetje19 rijdt bij jou!timmie271 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:49:
[...]
Laat het me wel weten he
Ik ben een van de 10% die het er gewoon op gokt
Heb je ook een gamertag?
1e inviteronde is al verstuurd. Zelf joinen mag uiteraard ook.
Startpost teveel gevraagd?
Generationq87, uit mijn hoofd
Oh ja, zit op PC. Gewoon headset op of kan ik die xbox dinges ook in m'n controller drukken en daarmee TS werkende krijgen?
Enige raam (dakraam) dus dicht en ik zweet me al de klere... Er is dus een kans dat ik halverwege pauze ga houden
Geeeeen idee; daarom heb ik een console.Mu.siQ schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:59:
Gewoon headset op of kan ik die xbox dinges ook in m'n controller drukken en daarmee TS werkende krijgen?
@Stoksbrood ? @NLRev0lution ?
Hier is nu gelukkig enigzins droog dus raam staat wagenwijd openAmple Energy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:01:
Gaat het net nu regenen...![]()
Enige raam (dakraam) dus dicht en ik zweet me al de klere... Er is dus een kans dat ik halverwege pauze ga houden
Yup, we gebruiken in-game char dus dat zou moeten lukken...dasfrikandel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:05:
kan ik jullie ook horen als ik geen microfoon heb>
ja ik hoor nml niks behalve de game sound, terwijl iedereen een mic heeftMAX3400 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:06:
[...]
Yup, we gebruiken in-game char dus dat zou moeten lukken...
Ik heb maar 2 liter water neergezet en ik vind dat ik na afloop aan de Ben & Jerry's mag!timmie271 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:05:
[...]
Hier is nu gelukkig enigzins droog dus raam staat wagenwijd open
Sterkte en succes iedereen!
Daar zorgt de lobbyleider voor. Alleen een keer op ready klikken.dasfrikandel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:11:
Start de race automatisch als je in de lobby zit?
Ik rijd op de PC met een Corsair Wireless Headset, werkt perfect met de Xbox App...Mu.siQ schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:59:
Ik rij ff snel m'n practice af en dan join ik. Kom er net achter (waarom doe ik t ook lol) dat ik consistent seconde of meer sneller ben met controller. Dus toch maar controller. Iets teveel verschil met stuur lol
Oh ja, zit op PC. Gewoon headset op of kan ik die xbox dinges ook in m'n controller drukken en daarmee TS werkende krijgen?
Speel wel met een stuurtje!
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Ja/nee; je moet zometeen "in de pit straat" wel op Ready klikken.dasfrikandel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:11:
Start de race automatisch als je in de lobby zit?
Ik vind een seconde per ronde toch teveelStoksbrood schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:11:
[...]
Ik rijd op de PC met een Corsair Wireless Headset, werkt perfect met de Xbox App...
Speel wel met een stuurtje!
Dit topic is gesloten.
![]()