Ik was niet van plan om mee te gaan doen, maar door de uitnodiging van gister heb ik toch maar even de Nissan gekocht en een aantal rondes op Silverstone gereden. Ondanks dat ik weinig voldoening uit dat circuit haal rijdt dat prettiger dan verwacht! Ik had verwacht er flink mee te moeten vechten, maar op 2 plekken waar ik even moet shortshiften na rijdt zo'n GT toch wel erg lekker. Mijn tijden na 12 rondes waren (iirc) 2:08:674 clean en 2:07:630 met het welbekende uitroeptekentje. Als ik ga oefenen en ik kan rond de 2:08 blijven en jullie rijden 2:04 zou ik net niet gelapt worden na de 29 rondes.
Zou dat acceptabel zijn? Als de lobby druk zat is zal ik jullie niet opzadelen met mijn gestuntel, maar als er nog voldoende ruimte is lijkt het me wel leuk om een keer online te racen. En anders ga ik oefenen voor de
2.4 uur van Le Mans, hoor
Ik rij overigens met de remlijnen aan, ABS, TCS en ESP uit en in cockpitview.
Mocht er iemand gaan oefenen, kan ik dan online meedoen? Ik speel op 720p en low settings en heb af en toe nog wel een framedipje en weet dus niet eens of ik genoeg fps haal in multiplayer om überhaupt mee te kunnen doen
Edit: Na nog 12 rondes zijn m'n tijden wel al beter en ik zie (gelukkig?) ook nog genoeg plekken waar ik alleen door consistent te gaan rijden al best wat tijd kan pakken.
Edit 2: En na weer 12 rondes is 2:07:500 wel redelijk constant en zonder terugspoelen. Sneller kan, maar dan neemt de kans op remfouten mij te veel toe. Ook heb ik nog wel regelmatig last van concentratiefoutjes. Misschien de tv maar even uitzetten
[
Voor 14% gewijzigd door
Ample Energy op 26-05-2018 16:38
]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.