[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste
Acties:
  • 30.945 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Nielless schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 17:15:
De GTR is lastig te designen, teeering.

[afbeelding]
Herken het issue met de Jag.., ik hou het simpel :P :

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/d95OD8/image.png
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/myKdfo/image.png

Afgelopen dagen ook eens gekeken hoe het is om zelf logo's te maken en ik moet zeggen, als je wat creatief bent (youtube) dan kom je echt al een heel eind, het twitch logo gaf me het meeste hoofdpijn met allerlei losse onderdelen en continue verplaatsen en sizen van shapes en het zelf maken van je letters. Ik moet m nog een beetje finetunen maar ik vond het wel gezegend om eerlijk te zijn. De Sparco en Enkei logo's waren met enkele handigheidjes zo gepiept, Bridgestone is ook redelijk eenvoudig aangezien je een bestaande lettertype alleen maar hoeft aan te passen op een paar plekken. Anyways, een aantel bekende en een aantal nieuwe:

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/erY4Lo/image.png

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:15

Tortelli

mixing gas and haulin ass

MAX3400 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:59:
@Stoksbrood BMW Z4; 10 laps; best 02:02,841; 39.5% benzineverbruik, 42,2% voorbanden verbruikt. Dat ga ik dus absoluuuut niet redden zonder pitstop.

/edit: en meteen mijn snelste lap ever in Forza GT gezet :P
Donderdag wat rondjes gereden, Silverstone is zeker niet mijn beste baan maar kwam aan een 2:07 in de #45 Flying Lizard 911 GT3-RSR. Mooie stabiele auto, de C7 geprobeerd maar had moeite een fatsoenlijke tijd te rijden.

Stuur vandaag eens aan de PC hangen, zien of ik daar een betere tijd mee kan rijden. Verwacht overigens niet dat ik de eerste race mee kan rijden...

[ Voor 4% gewijzigd door Tortelli op 20-05-2018 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
Wat een verschrikking.. maar de Ford is binnen!
Bijna 3 uur racen voor 1 auto.. maar na die berichten hier bleef die auto maar in m'n achterhoofd zitten. Ik moest en zou hem hebben.
Nu maar hopen dat hij een beetje vlot mee gaat kwa tijd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@kleefei komt er over 20 minuten achter dat de Ford toch niet lekker genoeg rijdt :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Ik heb ook nog geen auto gevonden die me ligt of zint. Nu vind ik Silverstone ook een draak van een circuit maar soit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, omdat het kan... Ga ik ook even een paar ronden met de Ford (weer) proberen... Be right back!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
MAX3400 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:06:
@kleefei komt er over 20 minuten achter dat de Ford toch niet lekker genoeg rijdt :+
Haha dat zou zomaar kunnen ja.
Principieel ga ik er wel een race mee rijden.
Ik heb nu even vierkante ogen, maar wellicht dat ik vanavond even ga testen.

@Phusebox als jij aan de start verschijnt met de Ford dan stop ik er mee... ;-)
Dat waren echt 3 zware uren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 19:47
Ik kom er net achter dat ik me al 50 rondjes voor niks loop te ergeren aan Silverstone... Ik kan niet eens bij de eerst race zijn. Neem ik maar alvast een oefen voorsprong op Mugello :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
kleefei schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:19:
[...]

Haha dat zou zomaar kunnen ja.
Principieel ga ik er wel een race mee rijden.
Ik heb nu even vierkante ogen, maar wellicht dat ik vanavond even ga testen.

@Phusebox als jij aan de start verschijnt met de Ford dan stop ik er mee... ;-)
Dat waren echt 3 zware uren..
Challenge accepted. Weet niet wat je er voor moet doen maar goed.

Oh nevermind. Ik ben zoals gezegd pas bij het tweede blok in career. En niet echt veel behoefte om dat verder te spelen. Al die verplichte klasses die ik niet wil doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 20-05-2018 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@kleefei 02:03,466 net gereden. Kweenie maar ik mis een bepaalde "kick" bij het uitkomen van langzame bochten. Dan denk je, ach, 0.6 langzamer dan de BMW. Maar over bijna 30 ronden scheelt dat dus theoretisch 18 seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
MAX3400 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:30:
@kleefei 02:03,466 net gereden. Kweenie maar ik mis een bepaalde "kick" bij het uitkomen van langzame bochten. Dan denk je, ach, 0.6 langzamer dan de BMW. Maar over bijna 30 ronden scheelt dat dus theoretisch 18 seconden...
Dat zijn niet de berichten die je wilt lezen na al dat zwoegen. Maar als ik nu een 02:03,466 zou neer zetten ben ik 0,4 seconden sneller dan de Mercedes.

We gaan t zien vanavond. Ik heb in ieder geval al lekker aan de auto kunnen wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik snap het echt niet meer. Als ik die tijden in de sheets bekijk zakt me de moed echt in de schoenen...

Vooral auto's zoals de Lambo of Ferrari, daar denk ik echt "hoe dan?". Die dingen glijden zelfs met TCS aan alle kanten op.

Heb volgens mij bijna de helft van alle auto's getest nu. Blegh.

Ik heb nu al meer geoefend dan ik volgens mij in seizoen twee überhaupt gereden heb incl alle races. En dan nog nergens staan. Het zal me wel gewoon niet liggen deze klasse.

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 20-05-2018 21:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kleefei
Hahaha. Jazeker!!!! Even snel een paar rondjes gedaan met de Ford.
Ik sta nu 0,026 boven @NLRev0lution
Fijne auto. Stabiel rond de 2:04 laag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

Mijn handen jeuken na het lezen van alle berichten. Ben op dit moment op vakantie. Woensdagavond zal ik ook weer wat oefenrondjes doen en tijden in de sheet zetten.

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turbo Timmeh schreef op zondag 20 mei 2018 @ 20:15:
Mijn handen jeuken na het lezen van alle berichten. Ben op dit moment op vakantie. Woensdagavond zal ik ook weer wat oefenrondjes doen en tijden in de sheet zetten.
Vakantie??? Normale mensen nemen hun console & kabels mee op vakantie... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Dat zou je zeggen hè. Heb mijn handen vol aan een dochter van 10 maanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:33
De 2e race zit ik ook in een huisje maar eens kijken of ik de Playseat Xbox ook mee krijg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

bifi_G60 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:49:
De 2e race zit ik ook in een huisje maar eens kijken of ik de Playseat Xbox ook mee krijg :p
Ik zit in Griekenland. Als ik mijn Xbox wil meenemen zit ik al aan de helft van het toegestane gewicht voor in het vliegtuig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
Turbo Timmeh schreef op maandag 21 mei 2018 @ 09:02:
[...]

Ik zit in Griekenland. Als ik mijn Xbox wil meenemen zit ik al aan de helft van het toegestane gewicht voor in het vliegtuig ;)
Ik zit in een huisje waar standaard een PS4 staat, beetje jammer dat ik dat niet kan laten aanpassen naar een xbox one :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kleefei
Zo, simpel maar wel mijn smaak.

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/78cd5719-0548-4a55-97a8-9b4733f3279e

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/7776ea2e-ce21-40f4-b469-e8b9ddaeca6b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij maakt het geen klap uit wat ik ga rijden; zo even de sheet erbij pakken maar mijn inzicht in bochten lijkt nu de barriere te gaan worden. Wederom een 2:02,7xx gereden, nu met de GTR (en zonder geluid want de papegaai sliep nog).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mochten mensen nog twijfelen.. Hieronder de snelste auto's tot nu toe. De gehele top 7 is overigens gereden door .. *tromgeroffel* ... ja ja: @job115

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/dndfvo/image.png

Overigens kleine toevoeging aan de sheet, mocht je de snelste tijd neerzetten voor auto x dan zal het veld waarin je je tijd registreert groen oplichten. (gek genoeg zijn het vaak dezelfde mensen... :/ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disarmed070
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19:37
Het grote voordeel van deze sheet is het kunnen zien dat de auto waar je voor hebt gekozen de snelste KAN zijn :P

[ Voor 7% gewijzigd door Disarmed070 op 21-05-2018 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Haha. Mijn snelste tijd is zo ongeveer de langzaamste tijd uit die lijst. #fail
Die eerste drie kan ik weinig mee. De Lambo en Ferrari kosten mij minimaal 5 sec per ronde vergeleken met de top tijd.

Zal dus wel de Z4 worden waarmee ik de eerste race ga kijken of ik dit seizoen mee ga doen.

[ Voor 57% gewijzigd door Phusebox op 21-05-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
Phusebox schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:09:
Haha. Mijn snelste tijd is zo ongeveer de langzaamste tijd uit die lijst. #fail
Die eerste drie kan ik weinig mee. De Lambo en Ferrari kosten mij minimaal 5 sec per ronde vergeleken met de top tijd.

Zal dus wel de Z4 worden waarmee ik de eerste race ga kijken of ik dit seizoen mee ga doen.
Mijn snelste tijd staat nog 3 pagina's onder dit overzicht 😥😥😥😥😪😪😫😫😫😫😤😤😤😤😖😖😖😖😟😟😭😭😭😭😭😠😠😠😠😠

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja snellere auto's betekend grotere verschillen helaas. Dus de races zullen er denk ik ook wel op achteruit gaan qua gevechten. Ook omdat je met deze auto's minder makkelijk inhaalt omdat ze zo groot, zwaar en log zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 19:56
Denk dat het wel leuk gaat worden met gevechten. Zag dat veel top tijden tussen de 2:03 en 2:04 zitten

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:58:
Ja snellere auto's betekend grotere verschillen helaas. Dus de races zullen er denk ik ook wel op achteruit gaan qua gevechten. Ook omdat je met deze auto's minder makkelijk inhaalt omdat ze zo groot, zwaar en log zijn.
Wat mij opvalt aan deze klasse is dat je juist sneller op weg bent na een eventuele crash, de handelbaarheid van deze auto's is een stuk beter dan die van vorig seizoen.

Volgens mij een redelijk bekend beeld als ik zo de tussenstand bekijk aan de hand van snelste tijden per persoon:
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/b2Y8Fo/image.png

Er zijn een aantal personen die deze klasse beter ligt en een aantal personen zal nog ergens een verbetering moeten vinden. Overall gaat het juist leukere races opleveren, zeker gezien de random grid order en de circuits die komen gaan. Op een aantal gaat het echt een draak worden om in te halen kan ik je vertellen. Met een aantal personen al een aantal keer geoefend en ik heb begrepen dat @kleefei zn naam gaat veranderen in "bumperkleefei". (Nieuwe tijd trouwens: 2:03,450 :*) )

Net als vorig seizoen zal het voornamelijk op persoonlijke fouten aankomen. Kunnen een aantal mensen de snellere jongens achter zich houden dan kunnen er nog best eens verrassende uitslagen komen. Misschien zit ik er ook compleet naast ;)

[ Voor 16% gewijzigd door NLRev0lution op 21-05-2018 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NLRev0lution schreef op maandag 21 mei 2018 @ 14:00:
[...]

Wat mij opvalt aan deze klasse is dat je juist sneller op weg bent na een eventuele crash, de handelbaarheid van deze auto's is een stuk beter dan die van vorig seizoen.

Volgens mij een redelijk bekend beeld als ik zo de tussenstand bekijk aan de hand van snelste tijden per persoon:
[afbeelding]

Er zijn een aantal personen die deze klasse beter ligt en een aantal personen zal nog ergens een verbetering moeten vinden. Overall gaat het juist leukere races opleveren, zeker gezien de random grid order en de circuits die komen gaan. Op een aantal gaat het echt een draak worden om in te halen kan ik je vertellen. Met een aantal personen al een aantal keer geoefend en ik heb begrepen dat @kleefei zn naam gaat veranderen in "bumperkleefei". (Nieuwe tijd trouwens: 2:03,450 :*) )

Net als vorig seizoen zal het voornamelijk op persoonlijke fouten aankomen. Kunnen een aantal mensen de snellere jongens achter zich houden dan kunnen er nog best eens verrassende uitslagen komen. Misschien zit ik er ook compleet naast ;)
Mwah ik zit hier in die lijst toch dik buiten de top tien. Verwacht niet top vijf maar dit valt me zwaar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:52:
[...]

Mwah ik zit hier in die lijst toch dik buiten de top tien. Verwacht niet top vijf maar dit valt me zwaar tegen.
job115 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3" gezien? Ja, ik weet dat je cockpit rijdt maar dan kan je je eigen replays toch buiten de auto bekijken en dan vergelijken met de lijnen van @job115

Zoals ik eerder vandaag postte; het circuit en ik komen niet verder. Met de BMW, GTR, en C7 blijf ik rond de 2:02,8 hangen. En dat is dan mijn beste rondetijd. Allicht zal het in de race langzamer zijn door verkeer, fouten en slijtage.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Disarmed070
Ik zit zelf ook zwaar onder de top. Heb vandaag 2.04.9 kunnen rijden zonder TCS (waar ik zelf wel weer blij mee ben) maar ik denk dat in de race er veel fouten gemaakt gaan worden door te snel op het gas en zo. Dus ik denk dat de snelste ronde tijd niet echt interessant is maar hoe je gaat over 29 ronde. En op deze baan kan je jezelf behoorlijk breed maken voor de mensen achter je.😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disarmed070
Het blijft gewoon jammer dat je geen ghost van iemand anders kan selecteren. Maar er komt een hot lap update had ik gelezen

Sorry: time attack. Waar toch wel een ghost in moet zitten?

[ Voor 20% gewijzigd door Disarmed070 op 21-05-2018 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:52:
[...]

Kwestie van oefenen. Vraag maar aan @MAX3400 hoe ik de eerste paar keer over het circuit ging, kwam met moeite aan de 2:06 a 2:07.. volgens mij vervloekte ik het circuit zelfs.. Laatste keer was het aardig gelijk op, ook met anderen. Nu begin ik de een na de andere auto de 2:03 in te krijgen.

Ik weet dat je geen tijd hebt, en zoals @Disarmed070 ook al aangeeft en je hopelijk ook vorig seizoen hebt ondervonden, snelste tijden zijn een redelijke indicatie van iemands stuurmanskunsten maar in een race kan aardig veel gebeuren.

Kijk goed naar het filmpje van @job115, het heeft me echt een hoop geleerd.

[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 21-05-2018 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NLRev0lution schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:42:
[...]

Kwestie van oefenen. Vraag maar aan @MAX3400 hoe ik de eerste paar keer over het circuit ging, kwam met moeite aan de 2:06 a 2:07.. volgens mij vervloekte ik het circuit zelfs.. Laatste keer was het aardig gelijk op, ook met anderen. Nu begin ik de een na de andere auto de 2:03 in te krijgen.

Ik weet dat je geen tijd hebt, en zoals @Disarmed070 ook al aangeeft en je hopelijk ook vorig seizoen hebt ondervonden, snelste tijden zijn een redelijke indicatie van iemands stuurmanskunsten maar in een race kan aardig veel gebeuren.

Kijk goed naar het filmpje van @job115, het heeft me echt een hoop geleerd.
Dit keer heb ik wel tijd gemaakt en inmiddels rond de 150 rondjes gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:01:
[...]

Dit keer heb ik wel tijd gemaakt en inmiddels rond de 150 rondjes gereden.
That's it?? :+

Heb hele career gedaan (anderhalf keer want een aantal showcases 2x omdat het kan); veel Free Play, Leagues, Hoppers, Rivals en deze race-competitie.

Aantal ronden/circuits gezien? Geen idee maar het zal snel richting de 25.000 km zitten? Het "rotte" is; de ene heeft veel tijd nodig, de andere een handjevol minuten. In FM5 zat ik regelmatig in de top 15% bij bepaalde Rivals, in FM6 soms in de top 500 van de wereld en nu weer ergens in de top 8%.

Boeit het me? Niet echt maar het houdt me wel van de straat :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op maandag 21 mei 2018 @ 14:00:
[...]
(Nieuwe tijd trouwens: 2:03,450 :*) )
Zo, ook @RickS29 kan weer even verder oefenen.. 2:03,260 staat nu op de teller 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bifi_G60
Nou 2:09.083 met de audi in een clean lap, ben vooruit gegaan dus nu met een minder slechte tijd onderaan :P

De tijden weerspreken het maar ik voel me met de Nissan echt snel ,vind die echt fijn rjjden. En het kan aan mij liggen maar als je remt met dat ding lijkt het wel of je tegen een betonnen muur aanrijd

[ Voor 48% gewijzigd door bifi_G60 op 21-05-2018 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disarmed070
MAX3400 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:20:
[...]

Aantal ronden/circuits gezien? Geen idee maar het zal snel richting de 25.000 km zitten?
In Forza zelf kan je zie hoeveel km je heb gemaakt in het spel.(onder statistieken)
Zit zelf op de 30105 km en dan is de vraag: What else have i missed :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 15:48
Livery is ook gereed. Nog aardig wat werk aan gehad!
Afgekeken van de 'Twelve hours of Sebring' ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oQOqgeGh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Oe422vV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 08:15
NLRev0lution schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:32:
[...]

Zo, ook @RickS29 kan weer even verder oefenen.. 2:03,260 staat nu op de teller 8)
Je houd me wel bezig :*)

Helaas was ik vandaag een seconde langzamer als snelste tijd, weet niet waardoor het komt.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
Zit ik mij kapot te trainen de laatste tijd op Silverstone.. Bijna elke auto minimaal 10 rondes over het circuit gejankt. Blijkt dat ik een etentje met het werk heb volgende week dinsdag :F |:(

De directeur vond mijn reden helaas niet geldig om voor 65 man de reservering een dag te verschuiven.. :+

De eerste race sinds eind S1 die ik helaas niet mee kan doen, en daar baal ik ontzettend van.

Het goede nieuws is wel dat ik nu een extra week kan oefenen op Mugello.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bifi_G60
kleefei schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:39:
Zit ik mij kapot te trainen de laatste tijd op Silverstone.. Bijna elke auto minimaal 10 rondes over het circuit gejankt. Blijkt dat ik een etentje met het werk heb volgende week dinsdag :F |:(

De directeur vond mijn reden helaas niet geldig om voor 65 man de reservering een dag te verschuiven.. :+

De eerste race sinds eind S1 die ik helaas niet mee kan doen, en daar baal ik ontzettend van.

heb jij ff mazzel dat het deze dinsdag is de race... nvm @gamebifi haalt poep uit zijn ogen |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kleefei schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:39:

He wat vervelend nou, scheelt weer een plekje >:) Eet smakelijk alvast :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
NLRev0lution schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 18:49:
[...]

He wat vervelend nou, scheelt weer een plekje >:) Eet smakelijk alvast :P
Dit, exact dit is waarom ik baal als een stekker.
;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nielless
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iYsjEezh.png

Net 29 ronden geraced met @Stoksbrood.

Total time: 1h:00m:19s
Best lap: 2:02,523 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disarmed070
Nielless schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:47:
[afbeelding]

Even een vraag. Zat hier ook een pitsstop bij? (Ik bedoel in de tijd van 1h:00m:19s)

[ Voor 5% gewijzigd door Disarmed070 op 22-05-2018 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Disarmed070 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:19:
[...]

Even een vraag. Zat hier ook een pitsstop bij? (Ik bedoel in de tijd van 1h:00m:19s)
Jep :)

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
Disarmed070 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:19:
[...]

Jazekers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gemiddeld dus ongeveer een 2:03.5? Haha dat haal ik niet eens als snelste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wordt nog druk; vandaag beslist dat Silverstone met de GTR gereden wordt. Het was een coin toss met de Z4 maar toch gekozen voor de langere versnellingen en het fijne geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb vanochtend nog met de GTR gereden en kwam niet verder dan de lage 2:06. Ik heb echt geen idee waar ik het zoeken moet. Nee, ook niet als ik een filmpje bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:52:
Gemiddeld dus ongeveer een 2:03.5? Haha dat haal ik niet eens als snelste tijd.
Ik ben 2x van de baan gevlogen waardoor ik (vermoed) ~15 seconden verloren was. Eerste paar ronden een beetje @Nielless proberen te pushen voor snellere rondetijden, wat goed lukte _/-\o_ .

Als ik die 2 fouten die gemaakt zou hebben en direct vanaf het begin gepushed zou hebben had ik 'm onder het uur kunnen finishen met pitstop denk ik :)

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stoksbrood schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:02:
[...]

Ik ben 2x van de baan gevlogen waardoor ik (vermoed) ~15 seconden verloren was. Eerste paar ronden een beetje @Nielless proberen te pushen voor snellere rondetijden, wat goed lukte _/-\o_ .

Als ik die 2 fouten die gemaakt zou hebben en direct vanaf het begin gepushed zou hebben had ik 'm onder het uur kunnen finishen met pitstop denk ik :)
Pff never mind dan. Ik trek me terug.

De video van @job115 tig keren bekeken maar ik zie niks bijzonders qua onderling verschil. Ja ik zie een paar punten waar hij hogere bochtsnelheden heeft maar niet schrikbarend. Versnellingen in de bochten zijn ook overal hetzelfde. Lijnen ook, daar zie ik de minste winst in eigenlijk.

De eerste bocht bijvoorbeeld, geen idee hoe je daar dan met 200+ kmh doorheen gaat. Dat gaat bij mij dus echt never nooit niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 22-05-2018 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:05:
[...]

Pff never mind dan. Ik trek me terug.

De video van @job115 tig keren bekeken maar ik zie niks bijzonders qua onderling verschil. Ja ik zie een paar punten waar hij hogere bochtsnelheden heeft maar niet schrikbarend. Versnellingen in de bochten zijn ook overal hetzelfde. Lijnen ook, daar zie ik de minste winst in eigenlijk.

De eerste bocht bijvoorbeeld, geen idee hoe je daar dan met 200+ kmh doorheen gaat. Dat gaat bij mij dus echt never nooit niet.
Post anders eens een video van een van je snelste rondes, misschien hebben mensen hier tips :)

Als je dus op de bochten oefent waarvan je denkt dat het niet kan wat job doet, dan heb je daar al een (paar) verbeterpunt(en).

[ Voor 8% gewijzigd door NLRev0lution op 22-05-2018 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NLRev0lution schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:10:
[...]

Post anders eens een video van een van je snelste rondes, misschien hebben mensen hier tips :) kunnen we lachen.
There I fixed it for ya. Ik ben al dagen niet meer in de buurt van mijn snelste tijd, 2:04.4, gekomen. Zit daar nu steeds dik anderhalve seconde nog boven.

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 22-05-2018 22:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:12:
[...]

There I fixed it for ya.
Als je niet open wilt staan voor tips, advies of whatever, dan moet je vooral stug vol blijven houden dat het je niet lukt d:)b

Wat is je doel eigenlijk met deze competitie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gaan we nu wel niet wel misschien niet of niet wel misschien rijden? Het stofkammen door replies en nu al wel niet mogelijk geen toch afzeggingen, begint me aardig de Excel-RSI op te leveren.

Meer dan 80% van de stemmers wilde Forza GT. Hebben mensen dan "blind" op Ja geklikt zonder te weten of de auto wel beviel?

Ja, er zijn ook replies van mensen die 5 seconden of meer langzamer zijn dan onze held job115 maar gewoon volhouden en blijven rijden. Met enige nuance; deze klasse vind ikzelf ook enigszins ruk omdat ik persoonlijk al zie aankomen dat ik per track opnieuw mogelijk moet bedenken welke wagen ik ga rijden want "geen natural talent".

Anyhow, vrijdagavond gaan de invites eruit; nog 3 dagen dus om definitief te beslissen of & waarom je de invite wel niet misschien niet mogelijk wel gaat beantwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
Haha laat phusebox je nou niet van de wijs brengen man. Hij rijd straks gewoon weer mee en gaat weer in de top 5 eindigen.
Het is een prima class en wederom klote banen! Heerlijk!
Ik zat me vandaag serieus af te vragen of ik me volgende week ziek meld van werk.. uiteraard ga ik dat niet doen, maar het geeft aan dat het positief leeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
Ik heb wel redelijk blind ja geklikt (denk ik) omdat ik te weinig Forza heb gespeeld om te weten welke auto me wel en niet ligt en dit me wel leuk leek. However vind ik het wel moeilijk om mee te komen met mijn tijden 5 of meer seconden trager dan iedereen maar ik hoop gewoon te verbeteren en toch fun te hebben.

Als iedereen in mijn pool nu gewoon allemaal een achterwielaandrijver nemen met een wiebelige kont zie ik ze ook nog eens in de grindbak staan als ik ze voorbij kruip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Persoonlijk ligt het denk ik er voor mij ook aan dat de groep auto's te groot is. Daardoor wil ik ze allemaal proberen en dat kost zoveel tijd dat er weinig anders van komt. Niet dat ik anders in de buurt was gekomen van die tijden maar dan had ik wel 80 rondjes in 1 auto gereden ipv stuk of 15 nu per auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@kleefei moet ik een ziek-briefje voor je schrijven?

@ de rest; meh gisteravond-reply... Beetje frustratie want niet al teveel zin om de eerste paar races maar een grid van 17 man te zien verschijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
17 is vrij optimistisch denk ik gezien de verhoogde moeilijkheidsgraad en de extra tijd die je moet investeren om net deze auto's overweg te kunnen... Maar is toch ook een mooi aantal? Genoeg voor 1 volle lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Ik vind auto’s uit de Forza GT juist vele malen makkelijker dan de 1-serie uit vorig seizoen, bij het minste of geringste spinde die al uit de bocht.

Silverstone daarentegen vind ik maar lastig, en mijn laptijden zin niet consistent. Meer oefenen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

Voor mugello ben ik er in ieder geval zeker bij. Hopelijk kan ik dan meedoen met mijn nieuwe stuurtje 8)

Overigens vind ik het persoonlijk wel tof dat de circuit/auto combi niet de makkelijkste is. Daardoor word ik in ieder geval getriggerd om met enige regelmaat te oefenen en verschillende auto's uit te proberen. Ik begrijp dat dit voor iedereen anders is en ook te maken heeft met hoeveel tijd je ervoor (over) hebt maar ik kan niet anders zeggen dat ik gecharmeerd ben van hoe het gaat hier!

[ Voor 65% gewijzigd door Tijn96 op 23-05-2018 09:22 ]

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mixer is ook maar crap, heb geprobeerd dus te streamen, wat werkte, maar streams zijn vervolgens nergens terug te vinden. Dus ik kan helaas niks laten zien aangezien geen enkele video opslagmogelijkheid op de Xbox ook maar in de buurt komt van functioneel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:45:
Mixer is ook maar crap, heb geprobeerd dus te streamen, wat werkte, maar streams zijn vervolgens nergens terug te vinden. Dus ik kan helaas niks laten zien aangezien geen enkele video opslagmogelijkheid op de Xbox ook maar in de buurt komt van functioneel zijn.
Had je in Mixer of Twitch in je browser wel aangevinkt dat streams moeten worden opgeslagen?

Volgens mij is de minimum broadcast-lengte 5 minuten bij Twitch en 15 bij Mixer voordat het wordt opgeslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nielless schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:47:
[afbeelding]

Reden jullie ook met AI ? Ik kwam uit op 1h:00m:40s met pitstop, zal dus lekker close worden!
Nog geen 2:02... maar begint te komen en is zeker mogelijk, wel een verbetering van 4 honderdsten, snelste tijd staat nu op: 2:03,221. Werd een aantal keer aardig gehinderd waardoor ik van het gas af moet toen ik de AI op een rondje aan het rijden was.

Ik ga nog 1 keer met de Jag een race doen en dan besluiten welke ik neem, beide zijn zo lekker O+

[ Voor 32% gewijzigd door NLRev0lution op 23-05-2018 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:10:
[...]

Reden jullie ook met AI ? Ik kwam uit op 1h:00m:40s met pitstop, zal dus lekker close worden!
Online heeft jammer genoeg geen AI.
De vorige full race die ik oefende @Silverstone met unbeatable AI was ik ruim 3,5/4 seconde sneller per ronde dus heb er weinig van gemerkt behalve de eerste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:06:
[...]

Had je in Mixer of Twitch in je browser wel aangevinkt dat streams moeten worden opgeslagen?

Volgens mij is de minimum broadcast-lengte 5 minuten bij Twitch en 15 bij Mixer voordat het wordt opgeslagen.
Ik vind die optie nergens, zowel niet in het broadcast scherm op de Xbox als in de app of op de website. Daar staat enkel "begin met streamen en je content verschijnt hier" wanneer ik op afgelopen streams kijk bij mijn profiel.
Past streams are generated every time you stream, and will be kept for 14 days.

You don't have any past streams yet, go stream something awesome!
Staat nergens dat ik iets moet aanzetten. De streams waren uit mijn hoofd iets van 18 min en bijna 90 min.

[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 23-05-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:24:
[...]

Ik vind die optie nergens, zowel niet in het broadcast scherm op de Xbox als in de app of op de website. Daar staat enkel "begin met streamen en je content verschijnt hier" wanneer ik op afgelopen streams kijk bij mijn profiel.

[...]

Staat nergens dat ik iets moet aanzetten. De streams waren uit mijn hoofd iets van 18 min en bijna 90 min.
https://ibb.co/ftqKRT

Je zat heeeel warm, broadcast settings en vervolgens rechter kolom in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NLRev0lution schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:29:
[...]

https://ibb.co/ftqKRT

Je zat heeeel warm, broadcast settings en vervolgens rechter kolom in het midden.
Wat een idiote interface... zet dan bij die past streams een melding dat je dit moet aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
Ik val in herhaling

[ Voor 83% gewijzigd door Nielless op 24-05-2018 12:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
@MAX3400 is het met de hoeveelheid afmelders geen idee om alles een weekje te verschuiven?

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
job115 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:41:
@MAX3400 is het met de hoeveelheid afmelders geen idee om alles een weekje te verschuiven?
nee joh, hierdoor schuif ik een paar plekjes omhoog in het klassement :9 :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:00
Misschien eerst maar kijken hoeveel mensen zich aanmelden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kleefei
Of de mensen die door overmacht niet mee kunnen doen, een aparte dag te laten racen en de tijden in te voegen ? ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:10:
[...]

Ik kwam uit op 1h:00m:40s met pitstop, zal dus lekker close worden!
Nog geen 2:02... maar begint te komen en is zeker mogelijk, wel een verbetering van 4 honderdsten, snelste tijd staat nu op: 2:03,221. Werd een aantal keer aardig gehinderd waardoor ik van het gas af moet toen ik de AI op een rondje aan het rijden was.

Ik ga nog 1 keer met de Jag een race doen en dan besluiten welke ik neem, beide zijn zo lekker O+
F*ck, ik heb per ongeluk ook met de BMW #56 Z4 gereden.. rijd op de een of andere manier fijner ten opzichte van de #55, wat het verschil is.. geen idee, en heb er ook nog eens mn snelste tijd mee gereden: 2:02,983 :o

Totale racetijd lag ook 7 seconden lager dan met de Nissan en Jag, beide op 1 uur en 40 seconden, met de BMW 1 uur en 33 seconden.. (ja ik heb vrij vandaag :+ 8) ).

Nog maar een paar tienden te gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
Als jullie echt gestuntel willen zien moet je dit ff bekijken hnvm.... filmpje werkt niet lekker

[ Voor 31% gewijzigd door bifi_G60 op 23-05-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
Ik kreeg vandaag te horen dat ik vanaf maandagavond in Frankfurt zit voor mn stage..

Deze race dus overslaan. All those practice laps 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Nielless schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:40:
Hoor net dat ik dinsdag en woensdag in Frankfurt zit, dus niet kan meeracen |:(

All those practice laps _O-
Nielless schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:54:
Ik kreeg vandaag te horen dat ik vanaf maandagavond in Frankfurt zit voor mn stage..

Deze race dus overslaan. All those practice laps 8)7
We know :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 22:19
job115 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:41:
Nee dan kan ik niet :9

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ik heb het een en ander gemist volgens mij.. Verschuiven,. veel afhakers?
Ik ben er nog steeds niet uit welke auto ik neem.. De R8 of Dodge..

[ Voor 4% gewijzigd door darkkingll op 23-05-2018 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
Lol, ik val in herhaling

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Hoi, ik ben NLRev0lution en ik ben verslaafd. 8)7 Laatste paar dagen nog even verder verdiept in het maken van logo's en stuff.. best grappig. Ik denk dat ik mn livery bijna voor elkaar heb :+

Wat ik overigens wel raar vind is dat het Forza GT divisie logo niet gewoon beschikbaar is, of ik heb er echt zwaar overheen gekeken.

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/hgFtMT/bmw_side_front.jpg
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/mkhq1T/bmw_rear_left.jpg
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/c9zHFo/bmw_front_top.jpg

Download en gebruik ze vooral, credits credits credits!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
NLRev0lution schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:07:
Hoi, ik ben NLRev0lution en ik ben verslaafd. 8)7 Laatste paar dagen nog even verder verdiept in het maken van logo's en stuff.. best grappig. Ik denk dat ik mn livery bijna voor elkaar heb :+

Wat ik overigens wel raar vind is dat het Forza GT divisie logo niet gewoon beschikbaar is, of ik heb er echt zwaar overheen gekeken.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Download en gebruik ze vooral, credits credits credits!!
1 miljoen per sticker :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je krijgt maar 500 credits ofzo, 1000 dacht voor een like, geen vetpot hoor :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 15:28
SinergyX schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:41:
[...]

Volgens mij maar 100cr voor een like :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 15:28
SinergyX schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:41:
[...]

Volgens mij idd 500cr per like en 100cr per use...word je niet echt rijk van.

[ Voor 41% gewijzigd door skreppiedoe op 25-05-2018 12:18 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

skreppiedoe schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:16:
[...]

Volgens mij maar 100cr voor een like :+
Oja, logo's nog minder, dacht dat liveries wel iets meer waren.

Heb er wel nog een achievement mee gehaald, maar die hoogste daarvan halen is beetje onzin.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is voor zowel een design (livery) als een layer group (logo) 100 CR voor een download, 500 CR voor een like en 200 CR voor een use.

Ik dacht eigenlijk dat ik er wel over uit was welke auto ik ging nemen.. net alleen toch nog even de Nissan uitgelaten over Silverstone en reed er een 2:02,565 mee, 4 tienden sneller dan met de BMW waarvan ik dacht dat dat DE auto ging worden.. RIP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:26
Ook even 29 rondjes gereden. Hoop gekloot en geglij, ook niet onder de 2:05 gekomen. Rij wel redelijk constant tussen 2:05 en 2:06.500 gelukkig. Totale racetijd: 1.01:41

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Ik heb nog steeds geen idee welke auto ik ga rijden.. wordt toch wel een beetje tijd om te kiezen en goed te oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Invites zijn verstuurd behalve naar @Riqy aangezien daar nog steeds geen gamertag of startnummer van bekend is.

Mocht ik iemand gemist hebben (dus wel gepost in het topic om te willen rijden maar niet opgenomen in de startpost), laat het me even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disarmed070
MAX3400 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:00:
Invites zijn verstuurd behalve naar @Riqy aangezien daar nog steeds geen gamertag of startnummer van bekend is.

Mocht ik iemand gemist hebben (dus wel gepost in het topic om te willen rijden maar niet opgenomen in de startpost), laat het me even weten!
Even een vraag: Waar moet die invite te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
Disarmed070 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:32:
[...]

Even een vraag: Waar moet die invite te vinden zijn?
Tweakers inbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disarmed070
Ok bedankt. Dan wacht ik nog even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Disarmed070 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:58:
[...]

Ok bedankt. Dan wacht ik nog even af
Je was ff buiten de boot gevallen maar nu geregeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disarmed070
MAX3400 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 19:35:
[...]

Je was ff buiten de boot gevallen maar nu geregeld ;)
Super voor de snelle reactie 👍

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Ik was niet van plan om mee te gaan doen, maar door de uitnodiging van gister heb ik toch maar even de Nissan gekocht en een aantal rondes op Silverstone gereden. Ondanks dat ik weinig voldoening uit dat circuit haal rijdt dat prettiger dan verwacht! Ik had verwacht er flink mee te moeten vechten, maar op 2 plekken waar ik even moet shortshiften na rijdt zo'n GT toch wel erg lekker. Mijn tijden na 12 rondes waren (iirc) 2:08:674 clean en 2:07:630 met het welbekende uitroeptekentje. Als ik ga oefenen en ik kan rond de 2:08 blijven en jullie rijden 2:04 zou ik net niet gelapt worden na de 29 rondes.

Zou dat acceptabel zijn? Als de lobby druk zat is zal ik jullie niet opzadelen met mijn gestuntel, maar als er nog voldoende ruimte is lijkt het me wel leuk om een keer online te racen. En anders ga ik oefenen voor de 2.4 uur van Le Mans, hoor :P

Ik rij overigens met de remlijnen aan, ABS, TCS en ESP uit en in cockpitview.

Mocht er iemand gaan oefenen, kan ik dan online meedoen? Ik speel op 720p en low settings en heb af en toe nog wel een framedipje en weet dus niet eens of ik genoeg fps haal in multiplayer om überhaupt mee te kunnen doen :+

Edit: Na nog 12 rondes zijn m'n tijden wel al beter en ik zie (gelukkig?) ook nog genoeg plekken waar ik alleen door consistent te gaan rijden al best wat tijd kan pakken.
Edit 2: En na weer 12 rondes is 2:07:500 wel redelijk constant en zonder terugspoelen. Sneller kan, maar dan neemt de kans op remfouten mij te veel toe. Ook heb ik nog wel regelmatig last van concentratiefoutjes. Misschien de tv maar even uitzetten :+

[ Voor 14% gewijzigd door Ample Energy op 26-05-2018 16:38 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
MAX3400 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:00:

ivm persoonlijke omstandigheden heb ik besloten om dit seizoen even te laten schieten, sorry dat ik niks heb laten horen...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.