Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
www.mariovisser.com
Als je via freeplay rijdt, en als het circuit geladen is, start race kiest word je snelste tijd opgeslagen binnen de homologatie klasse waarin je auto valt. Je kan ook test drive kiezen (op 2e tab, meen 3e rij?), Dan worden je tijden niet opgeslagen.Tijn96 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:00:
[...]
Al sla je me dood dat ik niet weet hoe dat kan. Als je een testsessie doet pakt hij dan wel de rondetijden of blijft dat dan lokaal?
Maar kan inderdaad natuurlijk ook gewoon een dirty tijd geweest zijn. Als je na de laatste time split je lap dirty maakt door baan te verlaten is je volgende ronde ook dirty. Dirty maken door rewinds heeft geen invloed op je volgende ronde
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Ik denk dat de track limits deze race wel van belang zouden kunnen zijn.
En @job115 heeft ook eindelijk echte tegenstand (en de rest zakt een plekje op het klassementkleefei schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:25:
Nou,gisteren heeft @rhwerkman laten zien dat je echt goed je best moet doen wil je een dirty lap krijgen op deze baan.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik merk juist dat in de laatste paar bochten dat dat juist erg makkelijk gaatkleefei schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:25:
Nou,gisteren heeft @rhwerkman laten zien dat je echt goed je best moet doen wil je een dirty lap krijgen op deze baan.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Misschien je "sessie" niet afgereden? Dus bijvoorbeeld maar 5 van de 10 ronden gereden en toen gekapt?Tijn96 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:04:
[...]
Miss was de ronde daarvoor vuil en daardoor de ronde erna, waarin ik dus de tijd reed, daardoor ook?
Ik zet ook vaak 30 ronden aan en rijd er dan maar 5 of iets dergelijks
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Wat voor tijden moet ik mij op gaan richten?NLRev0lution schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:31:
[...]
En @job115 heeft ook eindelijk echte tegenstand (en de rest zakt een plekje op het klassement)
Uit mn hoofd zat ie op een aantal duizendsten of honderdsten van je tijden in de sheet.
Ja mijn sessie staat op 205 ronden dus die maak ik nooit af.Stoksbrood schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:41:
[...]
Misschien je "sessie" niet afgereden? Dus bijvoorbeeld maar 5 van de 10 ronden gereden en toen gekapt?
Ik zet ook vaak 30 ronden aan en rijd er dan maar 5 of iets dergelijks
Ik kan overigens de excel sheet niet meer laden. Ligt dat aan mij?
Hier doet ie het prima.Tijn96 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:46:
[...]
Ja mijn sessie staat op 205 ronden dus die maak ik nooit af.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
https://1drv.ms/x/s!AoV4uwu1JcXOhn7i5XqGscFjAnDOTijn96 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:46:
[...]
Ja mijn sessie staat op 205 ronden dus die maak ik nooit af.
Ik heb vanmiddag denk ik nog wat tijd over, dan zal ik is wat rondjes gaan rijden. Had hoe dan ook niet verwacht dat die Audi mee zou kunnen komenNLRev0lution schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:45:
[...]
Uit mn hoofd zat ie op een aantal duizendsten of honderdsten van je tijden in de sheet.
Deze link werkt! Ik gebruikte de link op pagina 3 nog steeds

De sheet was vernaggeld dus moest iedereen er even uit trappen qua rechten. Topic is misschien ook wat snel gegaan, is iig netjes aangegeven door mij dat er een nieuwe link wasTijn96 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:48:
[...]
Daar twijfel ik ook niet aan! Maar had die link idd eventjes gemist.NLRev0lution schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:49:
[...]
De sheet was vernaggeld dus moest iedereen er even uit trappen qua rechten. Topic is misschien ook wat snel gegaan, is iig netjes aangegeven door mij dat er een nieuwe link was
Heb trouwens mijn order gecancelt voor de thrusmaster etc. en heb nu een volledig fanatec pakket bestelt met alles er op en er aan
@NLRev0lution is mede topicstarter gemaakt dus als de sheet weer verandert, zal de topicstart geupdate worden.Tijn96 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:48:
[...]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik hoop voor je dat de levertijden beter zijn dan die @Phusebox, heeft bij hem behoorlijk lang geduurd voordat hij iets ontving.Tijn96 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:52:
[...]
Daar twijfel ik ook niet aan! Maar had die link idd eventjes gemist.
Heb trouwens mijn order gecancelt voor de thrusmaster etc. en heb nu een volledig fanatec pakket bestelt met alles er op en er aanhopelijk is dat snel binnen dan kunnen we echt beginnen! En in juni dat Mclaren GT3 stuur bestellen
Overigens, netjes! OOIT, kom er ook zoiets bij mij in huis
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Jep. Oktober besteld, deels in april, deels in mei geleverd.Stoksbrood schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:09:
[...]
Ik hoop voor je dat de levertijden beter zijn dan die @Phusebox, heeft bij hem behoorlijk lang geduurd voordat hij iets ontving.
Overigens, netjes! OOIT, kom er ook zoiets bij mij in huis
Dat wordt nog wat dan. Het zijn 4 items waaronder dus de clubsport shifter en de clubsport pedals inverted. Die zullen relatief weinig besteld worden denk ik. Dat wordt dus nog wat.Phusebox schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:11:
[...]
Jep. Oktober besteld, deels in april, deels in mei geleverd.
Ik denk niet zozeer op tijden tijdens het oefenen, maar ik hoop oprecht dat @rhwerkman je een leuke competitie kan geven in S3.
Je had naar de Nurburgring moeten rijden. Fanatec heeft daar toch een shop in het winkelgedeelte? Dagje uit ervan maken...Phusebox schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:11:
[...]
Jep. Oktober besteld, deels in april, deels in mei geleverd.
Ah, das ook maar twee uurtjes rijden ongeveer. Ach ja, nu ik het eindelijk heb gebruik ik het toch niet want met Forza werkt het voor geen meterMAX3400 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:17:
[...]
Je had naar de Nurburgring moeten rijden. Fanatec heeft daar toch een shop in het winkelgedeelte? Dagje uit ervan maken...

Hoeveel wil je er voor hebbenPhusebox schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:37:
[...]
Ah, das ook maar twee uurtjes rijden ongeveer. Ach ja, nu ik het eindelijk heb gebruik ik het toch niet want met Forza werkt het voor geen meter
Vanavond zelf die Nissan maar eens testen! Kijken of ik daarmee ook in de buurt van de 2:01 kan komenjob115 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:25:
De oude corvette (C6) rijdt toch wel errug lekker. vermoedt dat die het gaat worden voor de eerste race. ook nog de Nissan en BMW Z4s geprobeerd. Nissan is de eerste auto waarmee ik denk dat ik onder de 2.01 kan komen, De Z4 rijdt wel oke, maar is trager dan ik had verwacht. Ook lijk ik ~1 seconde sneller in de #56 dan in de #55. Maar dat zal wel aan mij hebben gelegen.
job115 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:25:
D Nissan is de eerste auto waarmee ik denk dat ik onder de 2.01 kan komen,

Kun je bij gelegenheid eens een filmpje uploaden van een 2:02 tijd met de z4?
Of wellicht als je de Mercedes gaat proberen, ben benieuwd wat je daar mee kan.
Ben met name benieuwd naar jouw schakel momenten.
En ik naar het bochtenwerkkleefei schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:51:
[...]
![]()
Mercedes gaat financieel misschien een probleempje worden, Z4 zal ik uploaden.kleefei schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:51:
[...]
![]()
edit: Over welke mercedes gaat het? want ze zijn volgens mij niet gelijk aan elkaar.
[ Voor 9% gewijzigd door job115 op 16-05-2018 16:01 ]
Top!job115 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:00:
[...]
Mercedes gaat financieel misschien een probleempje worden, Z4 zal ik uploaden.
edit: Over welke mercedes gaat het? want ze zijn volgens mij niet gelijk aan elkaar.
Als ik dan toch mag kiezen, de witte
Maar hoeft niet hoor, maar daar reed ik toevallig een "top" tijd mee van 2:03 (.9)
achter de komma zou ik idd ook lekker weglatenkleefei schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:11:
[...]
Top!
Als ik dan toch mag kiezen, de witte
Maar hoeft niet hoor, maar daar reed ik toevallig een "top" tijd mee van 2:03 (.9)
vanavond maar eens wat rondjes aan wagen. zag dat er al een 2:01 mee is gereden. kijken of we daar in de buurt van komendarkkingll schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:18:
Ik vond de Z4 best wel okay rijden, beetje als de BMW van vorig seizoen, met wat meer grip
YouTube: BMW Z4 - Forza GT - Silverstone GP
vanaf 45 seconden. Heb een poging gedaan de video bij te snijden vanuit youtube, maar staat al 10 minuten op "bezig met bewerken". duurt even, maar youtube heeft toch besloten filmpje bij te snijden.
[ Voor 13% gewijzigd door job115 op 16-05-2018 17:04 ]
Ligt het aan mijn PC of hapert het geluid af en toe? Maar als ik kijk naar snelheid/versnelling, is het bij dus puur een kwestie van bochten beter doorkomen en meer ballen om die auto door de bocht te gooienjob115 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:45:
@kleefei @NLRev0lution
vanaf 45 seconden. Heb een poging gedaan de video bij te snijden vanuit youtube, maar staat al 10 minuten op "bezig met bewerken". duurt even, maar youtube heeft toch besloten filmpje bij te snijden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Rij je nou met volledig handmatige clutch?job115 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:45:
@kleefei @NLRev0lution
Ja. Heb het vandaag weer aangezet omdat ik het wel fijn vond dat je de achterkant van de auto zo een beetje een schop kan geven door midden in de bocht terug te schakelen. Maakt qua snelheid denk ik niet zoveel uit, maar vindt het fijner rijden.
@kleefei
de SLS YouTube: Mercedes SLS - Forza GT - Silverstone GP
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Werkt prima, ik zit ook op pc. Check wel even je audio devices in het settings menu van de xbox app.Mu.siQ schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:13:
Nou ik dus ook niet. Party via xbox app openen? (Zit op PC, maar moet ook lukken cross platform)
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
@NLRev0lution Oké ff checken, je hoort me zo denk ik haha
[ Voor 26% gewijzigd door Mu.siQ op 16-05-2018 20:47 ]
@MAX3400 Ah joh, jij plakt nog ff achter m. Ik ben zo'n beetje iedereen kwijt. Max 2:04:hoog gereden haha
*edit 2*
Fijn, geen geluid van de auto

[ Voor 58% gewijzigd door Mu.siQ op 16-05-2018 20:47 ]

Er zit hier iets niet goed... Geluid random wegvallen, lag in de game, geen voice... Even genoeg vandaag; sowieso firewall etc maar ff nalopen.
[ Voor 45% gewijzigd door MAX3400 op 16-05-2018 20:55 ]
Zoek gereden is wel een beetje overdreven. Gat varieerde tussen de 10 en 40 meter tot er iets met jou gebeurde?MAX3400 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:41:
Worden zoekgereden door @job115 in een Duitse FWD terwijl je zelf in een muscle car rijdt...
Tijdens de eerste race kreeg het geluid van een Z4 (vermoed Octa) te horen als ik naar cockpit wisselde. Dacht eerst dat T10 het geluid weer vernacheld had. Maar toen begon het andere geluid ineens te schakelen terwijl ik niks deed.
[ Voor 26% gewijzigd door job115 op 16-05-2018 20:59 ]
Euh ja, maar ik moest echt trappen als een malle. Heb nu "game claws" terwijl je op papier de underdog wagen hebt, zeg maar.job115 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:54:
[...]
Zoek gereden is wel een beetje overdreven. Gat varieerde tussen de 10 en 40 meter tot er iets met jou gebeurde?
Kan ook maar niet wennen, nee al die jaren al niet, aan de nieuwe layout van Silverstone. Die oude baan krijg ik maar niet uit mijn hoofd.
Maar goed de auto's ook niet. De onbestuurbare Ferrari, de trage Audi die banden vreet, de Nismo zonder spiegels of de BMW die onderstuurt als een gek. Ik vind nergens mijn weg in.
Ik had eigenlijk verwacht dat die TT het voornamelijk zou afleggen op de rechte stukken maar sneller zou zijn door de bochten, maar dat vond ik best tegen vallen. Pakte volgens mij alleen een beetje tijd in Maggots & Beckett's.MAX3400 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:55:
[...]
Euh ja, maar ik moest echt trappen als een malle. Heb nu "game claws" terwijl je op papier de underdog wagen hebt, zeg maar.
@Phusebox rij jij met sturen op simulatie? Zo ja, probeer is normaal. De spins die ik van je zag leken op wat veel spelers een "sim twitch" noemen.
[ Voor 14% gewijzigd door job115 op 16-05-2018 21:10 ]
Ja hij staat nog op simulatie. Maar goed daar staat ie eigenlijk al op sinds die optie in Forza zit. In Forza 7 heb ik voor het eerst met normale steering gereden maar de vorige race ging stukken beter op Sim steering, tegen verwachting in.job115 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:07:
[...]
@Phusebox rij jij met sturen op simulatie? Zo ja, probeer is normaal. De spins die ik van je zag leken op wat veel spelers een "sim twitch" noemen.
Maar zelfs rondjes zonder spins kom ik niet onder de 2:06. Ook niet eens sporadisch een snelle sectortijd waaruit ik hoop kan putten.
Corvette of mclaren al geprobeerd?Phusebox schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:13:
[...]
Ja hij staat nog op simulatie. Maar goed daar staat ie eigenlijk al op sinds die optie in Forza zit. In Forza 7 heb ik voor het eerst met normale steering gereden maar de vorige race ging stukken beter op Sim steering, tegen verwachting in.
Maar zelfs rondjes zonder spins kom ik niet onder de 2:06. Ook niet eens sporadisch een snelle sectortijd waaruit ik hoop kan putten.
Nee maar kijk maar eens naar mijn tijden in de sheet 🤣😭
Corvette C7 en de C6 als ik t zo hoor zijn zeker het proberen waard!Phusebox schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:20:
[...]
Nee maar kijk maar eens naar mijn tijden in de sheet 🤣😭
[ Voor 39% gewijzigd door Tijn96 op 16-05-2018 21:22 ]
Heb met alle auto's nog tekens een algeheel gebrek aan grip gevoel gehad.
liever de tong gebrand dan lauwe soep
3ds fc: 4270-0926-7440
Nee er is niks veranderd. De snelheid? Gebrek aan grip bij deze auto's? De banden gaan er ook hard doorheen. 5-6% per ronde. Maar dat heeft ook te maken met mijn fouten en spins.mr.paaJ schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 22:18:
Je bent nogal aan het worstelen terwijl je een paar weken terug nog meedeed voor de top, iets veranderd in je setup? Vindt eigenlijk bijna alle wagens beter en makkelijker rijden dan de FTC van vorig seizoen.
@Unigo Ik vind Silverstone ook niks meer tegenwoordig. Nu moet ik zeggen dat deze competitie ook wel wat banen voor mij verkloot heeft. Een aantal tracks waarvan ik dacht ze leuk te vinden en goed in te zijn horen nu in het rijtje vermijden als het even kan.
[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 16-05-2018 22:26 ]
Welke verklap ik natuurlijk niet
Ik heb steering inmiddels op normaal gezet maar dat maakt geen verschil, ook ben ik aan het spelen geweest met de settings van mijn stuur maar het overstuur blijft.
De bmw's zijn de enige rwd wagens die voor mij redelijk te rijden zijn maar mijn snelste tijd heb ik nog steeds gereden met de fwd audi.
Misschien vanavond eens kijken hoe het met een controller gaat.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Het voordeel van normal tov sim steer zit hem in het corrigeren van overstuur. Met sim steer heb je vaak dat je tegenstuurt en de auto vervolgens 180 graden omslaat en je naast de baan eindigt aan de andere kant. Normal steering is iets meer gedempt als het ware waardoor je makkelijker kan corrigeren.skreppiedoe schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 06:32:
Gisteren avond ook een aantal wagens geprobeerd maar ik heb de grootste moeite om de rwd wagens op de baan te houden. Ik heb veel last van overstuur met name bij het uitkomen van langzame bochten.
Ik heb steering inmiddels op normaal gezet maar dat maakt geen verschil, ook ben ik aan het spelen geweest met de settings van mijn stuur maar het overstuur blijft.
De bmw's zijn de enige rwd wagens die voor mij redelijk te rijden zijn maar mijn snelste tijd heb ik nog steeds gereden met de fwd audi.
Misschien vanavond eens kijken hoe het met een controller gaat.
Overstuur bij het uitkomen van langzame bochten zul je denk ik moet gaan zoeken in hoe je omgaat met het gas. Bij de FWD auto's kon je vol op het gas bocht uit, maar dat zul je met RWD ietsje subtieler moeten doen.
Ik denk niet dat ik dat ga redden maar mocht ik voor 5u thuis zijn dan rijd ik met je meeMAX3400 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 06:51:
Vanmiddag rond 17:00 ga ik eens een halve race rijden en denk/vermoed met de GTR of C7R; beiden voelen rap zat dus eens zien wat ze aan slijtage doen.
Ik heb tot een uurtje of 7, half 8... Tussendoor wel ff een happie eten maar dat kan vast wel met een controller op schoot.Stoksbrood schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 07:36:
[...]
Ik denk niet dat ik dat ga redden maar mocht ik voor 5u thuis zijn dan rijd ik met je mee!
Gisteravond nog even met de R8 gereden, maar wat een auto.. Voelt heel snel aan, maar heeft nogal onderstuur neigingen bij mij. Alleen dat geluid
Ook een blokje met de SRT gedaan, dat gaat hem niet worden..
Op dit moment neig ik naar de R8 of Z4..
Vanavond ben ik er niet bij: ik wip even de grens over voor boodschappen en goedkope benzin.
[ Voor 11% gewijzigd door darkkingll op 17-05-2018 08:50 ]
De R8 en de Corvette wil ik sowieso nog proberen.
www.mariovisser.com
De C7 bevalt me erg goed en vanavond even de C6 proberen. Dan heb ik alvast de auto klaarstaan gok ik aangezien ik de 991 RSR nog niet heb verdiend (mocht dat mogelijk zijn).
Dat gevoel heb ik met elke auto. ben sowieso nog niet onder de 2:05 .. gekomenTijn96 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:57:
Ik denk dat ik 100PK mis in mijn Nissan GT-R tov de rest ).
www.mariovisser.com
Misschien moeten we dan een BoP doen maar dan op basis van rijders kwaliteiten doenMavi86 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:00:
[...]
Dat gevoel heb ik met elke auto. ben sowieso nog niet onder de 2:05 .. gekomen
Als ik kijk naar vorige seizoenen best een nette tijd trouwens, toen zat ik steeds 5-6 seconden achter de top.. nu 4-5.
Oefening baart kunst
[ Voor 7% gewijzigd door darkkingll op 17-05-2018 09:16 ]
Dat is in Forza alleen erg lastig. Ik rij ook nog mee met een hoop Engelsen in touring cars. Daar hebben we 3 races op een avond. Op basis van de uitslag van de vorige race krijgen de nummer 1, 2 en 3 een penalty voor de volgende race. Die penalties worden toegepast op basis van buckets die de host kan instellen. Alleen in Forza 7 is het systeem kapot waardoor de buckets gewoon op willekeurige personen wordt toegepast.Tijn96 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:12:
[...]
Misschien moeten we dan een BoP doen maar dan op basis van rijders kwaliteiten doen
mag ik hier niet mee gaan rijden ?MAX3400 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 22:27:
Er is helaas 1 auto die niet gekozen mag worden en dat is de Aston Martin DBR9 welke met nummer #007 in de game wordt aangeboden. Deze wagen is dusdanig anders dan de overige auto's, dat er een oneerlijk overwicht van bijna 3% (in tijd) gerealiseerd kan worden.
Grammaticaal correct antwoord: JA!
Ja, je mag hier dus niet mee rijden.
DamnitMAX3400 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:29:
[...]
Grammaticaal correct antwoord: JA!
Ja, je mag hier dus niet mee rijden.
Kan ik nog op jou een beroep doen voor een livery?
Even een tip, zoek tussen alle designs en misschien zit er 1 tussen waarvan het nummer ook overeenkomt met het nummer van jouTijn96 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:15:
[...]
Kan ik nog op jou een beroep doen voor een livery?
Of je maakt er 1 na, onderstaand is best te doen op een corvette:
https://i1.wp.com/www.ica...rture-dutch-gt4.jpg?w=568
Edit: Of een Z4: https://image.jimcdn.com/...sion/1464967410/image.jpg
[ Voor 15% gewijzigd door mannetje19 op 17-05-2018 10:34 ]
Voor het maken van liveries heb ik sowieso al totaal niet de skills om ook maar iets toonbaars neer te zetten laat staan het geduldmannetje19 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:32:
[...]
Even een tip, zoek tussen alle designs en misschien zit er 1 tussen waarvan het nummer ook overeenkomt met het nummer van jou
Of je maakt er 1 na, onderstaand is best te doen op een corvette:
https://i1.wp.com/www.ica...rture-dutch-gt4.jpg?w=568
Edit: Of een Z4: https://image.jimcdn.com/...sion/1464967410/image.jpg

Ik ook niet, daarom enkel een kleurtje en het nummer erop en klaar, ik gebruik cockpit view dus zie de liverie toch niet.Tijn96 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:38:
[...]
Voor het maken van liveries heb ik sowieso al totaal niet de skills om ook maar iets toonbaars neer te zetten laat staan het geduld
Als voorbeeld, de stickers die op die Z4 zitten zijn allen zo te knippen en te plakken.Tijn96 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:38:
[...]
Voor het maken van liveries heb ik sowieso al totaal niet de skills om ook maar iets toonbaars neer te zetten laat staan het geduld
Apply decals > apply a new vinyl. Search for and download community-made vinyl groups.
Zoek bijvoorbeeld op Red Bull, BBS, Castrol enz.
Lukt jouw vast wel
Zoek ook even op Tweakers, T.net of GoTmannetje19 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:36:
[...]
Als voorbeeld, de stickers die op die Z4 zitten zijn allen zo te knippen en te plakken.
Apply decals > apply a new vinyl. Search for and download community-made vinyl groups.
Zoek bijvoorbeeld op Red Bull, BBS, Castrol enz.
Lukt jouw vast wel
Ik ga eens kijken wat er te vinden valtNLRev0lution schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:46:
[...]
Zoek ook even op Tweakers, T.net of GoT(give me the money!!)
Die Jag rijd inderdaad primaNLRev0lution schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:17:
Ik heb het circuit eindelijk door en ik denk dat ik mijn auto gevonden heb (al is de #93 Dodge ook erg fijn!).
Wel even wennen qua insturen en het glijden maar zodra je 'm onder de knie hebt gaat ie hard!
En @Jordy8 en @MAX3400 natuurlijk... Iets met vechten in de "tweede voorhoede".NLRev0lution schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:17:
Ik heb het circuit eindelijk door en ik denk dat ik mijn auto gevonden heb (al is de #93 Dodge ook erg fijn!).
Ook in seizoen 3 weer mooie gevechten @RickS29 en @kleefei?
[afbeelding]
Is het al raceday???
De Jag is heel erg vergelijkbaar met de Dodge en de SRT maar rijd net ff wat lekkerder kwa versnellingen vind ik. Fijne wagen idd!Stoksbrood schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:20:
[...]
Die Jag rijd inderdaad prima!
Wel even wennen qua insturen en het glijden maar zodra je 'm onder de knie hebt gaat ie hard!
Dit gaat mooie dingen brengen komend seizoen, maar eerst nog een aantal auto's testen, en de lekkerste vinden.NLRev0lution schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:17:
[afbeelding]
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Potverdrie... Ik had wel enigzins moeite met de jaguar. Snelle auto, maar wel heel gevoelig.NLRev0lution schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:17:
[afbeelding]
Is dit een "clean lap" of een "@rhwerkman clean lap"
Gister avond nog even met een auto gereden.
Ik heb wel interessante data betreffende de stops en banden.
Zeker nu we in S3 geen verplichte pit stop hebben zou dit wel eens een heel spannend seizoen kunnen worden.
[ Voor 17% gewijzigd door kleefei op 17-05-2018 16:00 ]
Haha, dit is een clean lapkleefei schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:55:
[...]
Potverdrie... Ik had wel enigzins moeite met de jaguar. Snelle auto, maar wel heel gevoelig.
Is dit een "clean lap" of een "@rhwerkman clean lap"![]()
Gister avond nog even met een auto gereden.
Ik heb wel interessante data betreffende de stops en banden.
Zeker nu we in S3 geen verplichte pit stop hebben zou dit wel eens een heel spannend seizoen kunnen worden.
Daar ligt dus ook het probleem, ik ben hem gelijk kwijt ondanks dat ik bijna geen gas geef en corrigeren lukt me gewoon niet en dat heeft veel te maken met de brakke FFB van Forza. Ik hoef amper gas te geven om hem kwijt te raken en heb gisteren ook zitten experimenteren met de steering linearity en deadzone instellingen voor het gaspedaal aangezien die op 0-100 stond.job115 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 07:15:
[...]
Het voordeel van normal tov sim steer zit hem in het corrigeren van overstuur. Met sim steer heb je vaak dat je tegenstuurt en de auto vervolgens 180 graden omslaat en je naast de baan eindigt aan de andere kant. Normal steering is iets meer gedempt als het ware waardoor je makkelijker kan corrigeren.
Overstuur bij het uitkomen van langzame bochten zul je denk ik moet gaan zoeken in hoe je omgaat met het gas. Bij de FWD auto's kon je vol op het gas bocht uit, maar dat zul je met RWD ietsje subtieler moeten doen.
Als ik met een controller rijdt kan ik hem veel beter opvangen alleen ben ik dan weer langzamer met een stuur.
Gelukkig heb ik nog even om aan te rommelen.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Dit topic is gesloten.