[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 30.763 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-05 10:31
Top! Thanks. Maar ben nog niet ver genoeg in de cariermode volgens mij :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hallo, ik kwam bij toeval dit topic tegen en wilde me graag aanmelden voor de as race op Silverstone. Mijn huidige tijd is met de #23 NISMO GTR 02:02.894. Ik kan trouwens je Exel-lijst niet bewerken.
GT is rhwerkman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:37
NLRev0lution schreef op maandag 14 mei 2018 @ 23:15:
[...]

Ok, nieuwe sheet staat live. Wat gedaan:
- Cosmetische aanpassingen per circuit tab.
- Sortering staat nu op "Makes", dit houd in dat de BMW's, Lamborghini's en Audi's netjes bij elkaar staan.
- De #007 Aston Martin Racing DBR9 er uit gesloopt omdat deze illegaal is voor dit seizoen. (er volgen er nog een aantal maar dat moet nog worden uitgezocht)
- De Kolom S PI (Stock PI) er uit gesloopt, heeft in mijn inziens geen toegevoegde waarde en scheelt weer een extra speler (zie volgende opmerking).
- Er achter gekomen dat er helaas een beperkt aantal spelers kan deelnemen aan deze sheet, limiet is 20 waarvan op Silverstone nog 5 vrije plekken! (Van de week ga ik dit proberen op te lossen.
- De tijd van Killer_NL alsnog verwerkt ondanks de eerdere waarschuwing.

Wederom het dringende verzoek om niet met sorteringen te spelen, dit kan mogelijk de hele sheet vernaggelen..

VULLEN MAAR!
(las het te laat en was aan het trainen met de excel open)

je excel mag ik nu niet meer vanuit de browser openen

[ Voor 4% gewijzigd door RickS29 op 14-05-2018 23:41 ]

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RickS29 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 23:40:
[...]

(las het te laat en was aan het trainen met de excel open)

je excel mag ik nu niet meer vanuit de browser openen
F5?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
Werkt ook niet, zowel Chrome als Firefox doen moeilijk

nvm

[ Voor 3% gewijzigd door rhwerkman op 14-05-2018 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rhwerkman schreef op maandag 14 mei 2018 @ 23:47:
[...]

Werkt ook niet, zowel Chrome als Firefox doen moeilijk
Werkt weer, 'Formules weergeven in cel' stond aan, vind de browser inderdaad niet leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
nope allang geprobeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RickS29 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 23:47:
[...]

nope allang geprobeerd ;)
Herstart je computer :P nee, zonder gekheid, moet weer werken, zie mn vorige post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
NLRev0lution schreef op maandag 14 mei 2018 @ 23:48:
[...]

Herstart je computer :P nee, zonder gekheid, moet weer werken, zie mn vorige post.
Zag het inderdaad na mijn reactie, gaat nu weer perfect. en mijn aanpassingen voor nu zijn weer gemaakt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rhwerkman schreef op maandag 14 mei 2018 @ 23:40:
Hallo, ik kwam bij toeval dit topic tegen en wilde me graag aanmelden voor de as race op Silverstone. Mijn huidige tijd is met de #23 NISMO GTR 02:02.894. Ik kan trouwens je Exel-lijst niet bewerken.
GT is rhwerkman
Even @MAX3400 taggen mocht je dat nog niet gedaan hebben voor de administratie.

Voor het overzicht de tijden noteren in de volgende notatie: 0:00,000 <- vooral de comma ipv een punt is belangrijk!
En ctrl-c ctrl-v kan ook niet :+

of de veldinstellingen staan niet goed :+

[ Voor 7% gewijzigd door NLRev0lution op 15-05-2018 00:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
NLRev0lution schreef op maandag 14 mei 2018 @ 23:59:
[...]

Even @MAX3400 taggen mocht je dat nog niet gedaan hebben voor de administratie.

Voor het overzicht de tijden noteren in de volgende notatie: 0:00,000 <- vooral de comma ipv een punt is belangrijk!
En ctrl-c ctrl-v kan ook niet :+

of de veldinstellingen staan niet goed :+
Ben erachter hoe hij er geen tijdstip van maakt. Excel is frustrerend als je er nooit mee werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rhwerkman schreef op maandag 14 mei 2018 @ 23:40:
GT is rhwerkman
Wat was de bedoeling? Alleen Silverstone meerijden of wil je het hele seizoen mee gaan doen?

Nette tijd trouwens!!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

Ik hoop nog op tijd de 991 rsr te kunnen verzamelen. Anders denk ik dat het de C7 Corvette wordt aangezien ik daar wel prima mee om kan gaan. Geen idee of je er tijd in wil steken en hoelang je er voor nodig hebt..

Het was gister wel weer wennen zeg! Heb het spel denk ik 5 maanden niet aangeraakt en sindsdien uberhaupt niet meer geracet op mijn xbox. Had de lol wel vlot weer terug moet ik zeggen!

[ Voor 21% gewijzigd door Tijn96 op 15-05-2018 09:13 ]

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 14:22
Hmm kunnen we auto's die niet standaard beschikbaar zijn niet schrappen? Maakt het niet heel aantrekkelijk voor mij om mee te doen namelijk. Aangezien ik nauwelijks auto's heb en geen tijd/geld om die bij elkaar te verzamelen.

Huren is geen optie, want dan verdien ik dus weer niks en is het cirkeltje rond.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Laatst online: 16-05 22:39
Ik kan vanavond even kijken, maar volgens mij heb ik de 991 RSR dubbel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

darkkingll schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:35:
Ik kan vanavond even kijken, maar volgens mij heb ik de 991 RSR dubbel... ;)
Mocht dat het geval zijn wil ik hem wel overkopen/nemen mocht dit mogelijk zijn

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:33:
Hmm kunnen we auto's die niet standaard beschikbaar zijn niet schrappen? Maakt het niet heel aantrekkelijk voor mij om mee te doen namelijk. Aangezien ik nauwelijks auto's heb en geen tijd/geld om die bij elkaar te verzamelen.

Huren is geen optie, want dan verdien ik dus weer niks en is het cirkeltje rond.
Er zijn er maar 3 of 4 niet standaard beschikbaar.. Maakt het heel veel uit? Ga even wat singleplayer doen voor de credits met mods, kleine investering om mods te kopen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
Tijn96 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:39:
[...]

Mocht dat het geval zijn wil ik hem wel overkopen/nemen mocht dit mogelijk zijn
Dat kan helaas niet. Auto is niet te verkopen via auction house om een of andere reden. Maar om de teleurstelling misschien iets minder te maken, de auto rijdt verschrikkelijk.

@rhwerkman jij ook hier? Ik weet niet of je je het nog herinnert maar ik heb in Forza 5 volgens mij wel eens tegen je geracet in A klasse, samen met doppert.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:33:

Euh, we zijn grofweg 8 maanden verder sinds release. Zelfs bij Tier2 in Rewards, zou je ergens tussen de 6 ton en 1.2M aan gratis credits hebben gekregen. Zonder VIP bonus, had je afgelopen seizoen ook ongeveer 5 ton kunnen scoren als je je eigen auto had.

Forza is alrijd al een creditcow geweest; begrijp dus niet waarom je bankrekening zo leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-05 15:40
Tijn96 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 08:48:
[...]

Ik hoop nog op tijd de 991 rsr te kunnen verzamelen. Anders denk ik dat het de C7 Corvette wordt aangezien ik daar wel prima mee om kan gaan. Geen idee of je er tijd in wil steken en hoelang je er voor nodig hebt..

Het was gister wel weer wennen zeg! Heb het spel denk ik 5 maanden niet aangeraakt en sindsdien uberhaupt niet meer geracet op mijn xbox. Had de lol wel vlot weer terug moet ik zeggen!
Soms zitten er wel een paar uur in. Maar lastig te zeggen wat voor stijl je mooi vind.. :p

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tijn96 je gaat bedrogen uitkomen met die RSR. Ik vind het helemaal niks; alsof je een walvis door de bocht moet mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Mr Nielsson schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:15:
[...]

Soms zitten er wel een paar uur in. Maar lastig te zeggen wat voor stijl je mooi vind.. :p
Ik ben zelf een fan van realistische livery's.
MAX3400 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:21:
@Tijn96 je gaat bedrogen uitkomen met die RSR. Ik vind het helemaal niks; alsof je een walvis door de bocht moet mikken.
Met de huurauto reed ik 2:03,8 in het derde rondje dus ik had opzich goede hoop :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijn96 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:23:
Met de huurauto reed ik 2:03,8 in het derde rondje dus ik had opzich goede hoop :?
Dat is best netjes :) !
Met de RSR 2017 heb ik 3 rondjes gereden en heb een 2:04,7 neer kunnen zetten.
Meestal na een ronden of 6 tot 9 komen de banden pas echt tot leven dus die tijd kan nog een stuk lager waarschijnlijk ;)

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Stoksbrood schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:31:
[...]

Meestal na een ronden of 6 tot 9 komen de banden pas echt tot leven dus die tijd kan nog een stuk lager waarschijnlijk ;)
Als ik met die auto + de homologatie rond de 2:02,5 kom dan ben ik best tevreden denk ik als ik de tijden in de excel sheet zo zie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tijn96 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:32:
[...]

Als ik met die auto + de homologatie rond de 2:02,5 kom dan ben ik best tevreden denk ik als ik de tijden in de excel sheet zo zie?
Je mag dan zeker tevreden zijn ja!

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Stoksbrood schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:33:
[...]

Je mag dan zeker tevreden zijn ja!
Vanavond weer een beetje oefenen! Ben wel benieuwd hoe t uit gaat pakken als ik mijn stuur etc binnen heb. Want een uur racen met een controller zie ik niet zo positief in. Lekker kramp in de vingers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik was wel bijzonder verrast door die Rotek TT, enige FF maar voor iedereen die met vorig seizoen veel met de honda/chevie reed, is het best fijne auto om mee te rijden, vraag me alleen af hoe dat ding het doen qua banden.

Alleen m'n geld is nu op, beetje verkeerde keuze gemaakt qua aankoop van de auto's (Aston martin en Jaguar, absoluut mijn auto's niet). Wel grappig als je ze zo snel achter elkaar rijd, hoeveel verschil er zit in rijstyle/eigenschappen van de auto, niet alleen qua ligging/vermogen, maar ook versnellingen (zoals die LMS met z'n gigantische 1ste versnelling).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
MAX3400 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:21:
Ik vind hem best leuk rijden, je moet alleen geen vol gas geven midden in een bocht O-) maar goed. Smaken verschillen.
Vanavond nog even een paar andere auto's testen..

[ Voor 6% gewijzigd door darkkingll op 15-05-2018 10:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:31:
[...]

}:O heb al mijn trainingstijden zonder slijtage gereden... Toch maar eens opnieuw beginnen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

MAX3400 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:55:
[...]

}:O heb al mijn trainingstijden zonder slijtage gereden... Toch maar eens opnieuw beginnen dus.
Hier hetzelfde 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 00:56
Is er iemand van de snelle rijders die ons wat langzame rijders willen helpen met een mooie opname van een snelle lap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Pandanl schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:59:
Is er iemand van de snelle rijders die ons wat langzame rijders willen helpen met een mooie opname van een snelle lap?
Misschien handig om de mensen die je snel vindt te taggen. eventeueel met voorkeursauto

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pandanl schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:59:
Ja hoor... Weet nog niet hoe laat maar zal de Z4 wel ff over de baan jagen vandaag. Gok pas na 20:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
Ik ga ook maar es wat auto's de baan op sturen om te kijken wat lekker rijd :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 00:27
Gisteren de lijst aardig aan kunnen vullen.
Ik heb echter maar met elke auto 5 rondjes gereden.
Ik ga echter zeer zeker niet met de ferrari's rijden, boh boh wat een ellende was dat.

De C7r heeft mij zeer positief verbaasd, heel fijn en stabiel.
Ook de Porsche viel mij op hoe weinig wielspin ik er mee kreeg.

Inmiddels wel door al mn credits heen, want ik heb (op 2 Lamborghini's na) alle auto's gekocht.
Maar zoals @MAX3400 al aan geeft, credits zijn zo weer terug.
5 rondjes is al 15k zonder vip/mods. dus grofweg 60k per kwartier dat ik een auto test.

Nu heb ik echter wel mijn zinnen gezet op de Ford. Dus deze week maar "even" de Sebring 300 gaan doen.

@Phusebox Je was in S2 goed met de BMW. Je zou nu de BMW M3 kunnen testen, en kijken of je hiermee rond de 2:04 kunt komen.
Hierna de komende weken een paar uurtjes investeren in single player/vrij spelen met een gekochte auto en je hebt je auto voor S3.
Dan hoef je ook niet meer te huren.
Wat je ook kunt doen, zet een paar auto's uit je garage op de marktplaats en geef @mr.paaJ een tag hier. Dan koopt hij je auto's en heb je ook je s3 auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-06 09:15

mr.paaJ

generatie cmd+z

Precies. Gratis geld mensen :)

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
@kleefei weet je zo hoe ver je moet zijn in de carriere om de Sebring 300 te doen?

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

hier plaatsen ze hem in de Evolution Cup, de derde reeks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mavi86 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:03:
@kleefei weet je zo hoe ver je moet zijn in de carriere om de Sebring 300 te doen?
"it's the prize for completing the Elite Showcase (300 miles at Sebring) in the Evolution Elite Championship. Once you complete the Driver's Cup extra showcases (Elite Showcases) open up."

Nu weet ik even niet uit mijn hoofd wanneer je de Evolition Elite Championship vrijspeeld

ah, @mr.paaJ was me voor

[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 15-05-2018 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
hmm dat ga ik misschien wel redden. Volgende week ben ik op vakantie dus even kijken hoe ver ik dit weekend ga komen

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Elite, dat is nadat je de eerste zes al hebt afgerond en je er denkt te zijn zeker: dan krijg je nog wat extra races erbij.

[ Voor 19% gewijzigd door mr.paaJ op 15-05-2018 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr.paaJ schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:08:
Elite, dat is nadat je de eerste zes al hebt afgerond en je er denkt te zijn zeker: dan krijg je nog wat extra races erbij.
Daar kwam ik een paar weken terug achter inderdaad, dacht even de singleplayer te voltooien, tadaaa hier heb je nog wat te doen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
ah dus deze showcase unlock je pas veel later?

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:01:
[...]

Euh, we zijn grofweg 8 maanden verder sinds release. Zelfs bij Tier2 in Rewards, zou je ergens tussen de 6 ton en 1.2M aan gratis credits hebben gekregen. Zonder VIP bonus, had je afgelopen seizoen ook ongeveer 5 ton kunnen scoren als je je eigen auto had.

Forza is alrijd al een creditcow geweest; begrijp dus niet waarom je bankrekening zo leeg is.
Ik heb (buiten de vier auto's om te testen voor seizoen 2) nog geen enkele auto gekocht afgezien van de auto's die je als level rewards krijgt. Van die level rewards heb ik er nog meer dan 20 staan omdat ik ze niet kan betalen.

Verder speel ik altijd op Pro of Expert, met VIP bonus. Dus geen idee waar jullie dat geld allemaal vandaan halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-05 19:10
kleefei schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:48:
Ik ga echter zeer zeker niet met de ferrari's rijden, boh boh wat een ellende was dat.
Gelukkig, het ligt dus niet aan mij. Ik heb ze ook al definitief afgeschreven na gisteren een 25 rondjes race met drivatars te proberen op Silverstone. De tegenstander hoeft alleen maar naar de Ferrari te blazen en hij staat omgekeerd naast de baan. Bizar.

Wel fijn dat jullie allemaal al zoveel testen, kan ik mooi al minimaal de helft als optie schrappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
Is het voor de sebring 300 race nog mogelijk om auto sturen en auto braking aan te zetten en je gas pedaal vast te plakken? of hebben ze dat al geblokkeerd? Wil die Ford GT ook wel eens proberen.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

@Phusebox koop zo'n levelreward (of kies een vorige levelreward) en zet hem in de veiling voor maximale buyout, die kun je later altijd terugkrijgen, dan maak je 400K+ winst per auto wanneer ik hem van je overkoop. Zet hem op 12 uur plus en stuur me een PM dan komt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
job115 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:29:
Is het voor de sebring 300 race nog mogelijk om auto sturen en auto braking aan te zetten en je gas pedaal vast te plakken? of hebben ze dat al geblokkeerd? Wil die Ford GT ook wel eens proberen.
Denk het wel, maar hou wel altijd een oogje in het zeil ivm eventuele rare acties die de AI zelf niet kan corrigeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

theAlchemist schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:26:
[...]
Gelukkig, het ligt dus niet aan mij. Ik heb ze ook al definitief afgeschreven na gisteren een 25 rondjes race met drivatars te proberen op Silverstone. De tegenstander hoeft alleen maar naar de Ferrari te blazen en hij staat omgekeerd naast de baan. Bizar.

Wel fijn dat jullie allemaal al zoveel testen, kan ik mooi al minimaal de helft als optie schrappen :)
De Corvette C7 #3 is zeker wel het proberen waard! Relatief makkelijke auto om te rijden behalve in het langzame gedeelte is het wel een hand vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

theAlchemist schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:26:
[...]

Vind ik met die Bentley, Austin en Jaguar ook behoorlijk, verbaasde mij hoe die GT-R ook bijzonder weinig spin had.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SinergyX schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:57:
[...]

verbaasde mij hoe die GT-R ook bijzonder weinig spin had.
Die ga ik ook nog even testen. De Lambo 570 4WD reed prima maar gleed teveel bij het uitkomen van de bocht.... Hopelijk heeft die GT-R dat wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die GT- R heeft een een kinky geluid, zeker als je je versterker een flink aantal slagen open zet.

Als ik Free Play en tegen AI rij, pakken ze vaak de oude M3, rap van de lijn weg maar na 4 bochten geven ze het op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

MAX3400 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:54:
Die GT- R heeft een een kinky geluid, zeker als je je versterker een flink aantal slagen open zet.

Als ik Free Play en tegen AI rij, pakken ze vaak de oude M3, rap van de lijn weg maar na 4 bochten geven ze het op??
Heb je dan bandengeluid uit staan? Want daar irriteer ik me toch kapot aan dat die banden geluid maken. Echte slicks maken dat namelijk niet...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tijn96 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:57:
[...]

Heb je dan bandengeluid uit staan? Want daar irriteer ik me toch kapot aan dat die banden geluid maken. Echte slicks maken dat namelijk niet...
Slicks? Ik heb winterbanden onder de Z4 :)

Maar nee, het enige wat uit staat, is de muziek van het spel. En, wat anderen al weten, de vogel staat vaak ook niet uit tijdens races! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

MAX3400 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:00:
[...]

Slicks? Ik heb winterbanden onder de Z4 :)

Maar nee, het enige wat uit staat, is de muziek van het spel. En, wat anderen al weten, de vogel staat vaak ook niet uit tijdens races! :*)
Is dat snel dan dat racen op winterbanden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
job115 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:01:
[...]

Dat kan helaas niet. Auto is niet te verkopen via auction house om een of andere reden. Maar om de teleurstelling misschien iets minder te maken, de auto rijdt verschrikkelijk.

@rhwerkman jij ook hier? Ik weet niet of je je het nog herinnert maar ik heb in Forza 5 volgens mij wel eens tegen je geracet in A klasse, samen met doppert.
Niet alleen in FM5 hoor, ook wel in 6 en 7. Heb 7 alleen niet erg hoog zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Pandanl https://www.twitch.tv/videos/261651251

Het verdient niet de schoonheidsprijs (hier en daar wat geklooi) maar de laatste 2 ronden gingen het beste, vond ik; zo ongeveer vanaf 15 minuten. Laatste ronde dus 02:03:223 op de finishlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:20:
[...]

Ik heb (buiten de vier auto's om te testen voor seizoen 2) nog geen enkele auto gekocht afgezien van de auto's die je als level rewards krijgt. Van die level rewards heb ik er nog meer dan 20 staan omdat ik ze niet kan betalen.

Verder speel ik altijd op Pro of Expert, met VIP bonus. Dus geen idee waar jullie dat geld allemaal vandaan halen.
Je pakt elke vrijdag ook je gratis moneyz?

https://rewards.forzamotorsport.net/en-us/redeem

[ Voor 32% gewijzigd door NLRev0lution op 15-05-2018 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:08
Phusebox schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:20:
[...]

Gewoon een paar extra long races rijden en zorgen dat je mods gebruikt die je 80% of meer extra credits geven.
Als je bijvoorbeeld met de Nissan GTR Forza Edition( weet even niet precies welke dat is) een extra long race doet krijg je buiten de mods om nog eens 100% extra credits en dan zit je al snel op de 750k na 50 minuten rijden.

Ik heb inmiddels alle wagens die "gewoon" te koop zijn in mijn garage staan en heb zo'n 12M credits waar ik verder weinig mee kan. :+

[ Voor 7% gewijzigd door skreppiedoe op 15-05-2018 17:40 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 14:49
@NLRev0lution
Ik heb een tijd ingevuld van de #92 BMW M3, maar de tijd wordt niet overgezet naar de linker kolom zeg maar. Heb zelf ontzettend weinig verstand van Excel, maar ik denk dat er dan een formule mist? :P Wil je dit eens nakijken?

Zie hetzelfde bij een tijd van rhwerkman met de #92 Porsche.

[ Voor 3% gewijzigd door Jordy8 op 15-05-2018 17:53 ]

XBL: Plank268

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordy8 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:53:
@NLRev0lution
Ik heb een tijd ingevuld van de #92 BMW M3, maar de tijd wordt niet overgezet naar de linker kolom zeg maar. Heb zelf ontzettend weinig verstand van Excel, maar ik denk dat er dan een formule mist? :P Wil je dit eens nakijken?

Zie hetzelfde bij een tijd van rhwerkman met de #92 Porsche.
Zag je dat ie het bij mij wel deed?

(ik weet overigens al wat er stuk is, maar dat geld niet voor jou,.. de celeigenschappen zijn wederom aangepast)

Overigens, @Tijn96 Ik zie je tijd niet in de leaderboards staan die je in de excel sheet ingevuld hebt.. (2:02,944 met de chevy) Daar sta je met de Merc #84 op een 2:04,940

[ Voor 8% gewijzigd door NLRev0lution op 15-05-2018 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 14:49
NLRev0lution schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:55:
[...]

Zag je dat ie het bij mij wel deed?
Nu staat ie goed inderdaad. Heb ik iets verkeerds gedaan? De rest van de tijden die ik invulde deden het wel namelijk.

Edit: ah, zo. Thanks!

[ Voor 4% gewijzigd door Jordy8 op 15-05-2018 17:59 ]

XBL: Plank268

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jordy8 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:58:
[...]

Nu staat ie goed inderdaad. Heb ik iets verkeerds gedaan? De rest van de tijden die ik invulde deden het wel namelijk.
Misschien een punt en een comma door elkaar gehaald.. dunno

@rhwerkman Hoe vul jij je tijden in? Alleen bij jou zijn dus de "cel eigenschappen" foutief.
Ook de tijden die je ingevuld hebt heb ik nu hersteld overigens.

Even wederom een opmerking aan iedereen, ga aub niet zelf sorteren... (pas de 4e keer dat ik het vraag, misschien moet ik het bij elk bericht wat ik post erbij plaatsen.) Nu kloppen de tijden niet meer op de "Overall Fastest Times" tab. Ik gooi het document nu op slot en ga het fixxen. Ik vind het leuk om te doen maar ik ben geen herstelknecht of iets dergelijks, moet ook nog tijd hebben om te oefenen.

Alvast bedankt..

[ Voor 39% gewijzigd door NLRev0lution op 15-05-2018 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 00:56
MAX3400 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:13:
@Pandanl https://www.twitch.tv/videos/261651251

Het verdient niet de schoonheidsprijs (hier en daar wat geklooi) maar de laatste 2 ronden gingen het beste, vond ik; zo ongeveer vanaf 15 minuten. Laatste ronde dus 02:03:223 op de finishlijn.
Super bedankt, daar kan ik wel wat mee. Vanavond aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
NLRev0lution schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:00:
[...]

@rhwerkman Hoe vul jij je tijden in? Alleen bij jou zijn dus de "cel eigenschappen" foutief.
Ik rechtsklik op cel en dan maak ik er tekst van. als ik dat niet doe verandert Excel het in tijd.

Verder moet ik een wijziging doorgeven voor de nismo, de tijd die ik gister had neergezet was mijn eigen tune.
Nieuwe tijd is 02:03.236 02:02:502. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door rhwerkman op 15-05-2018 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dacht nog even verder te gaan met SP om die Ford te krijgen, stuur kapot :( Blijkbaar bekend probleem, dus nieuwe breakaway kabel besteld, dus nog eventjes weer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Even een vraagje over een wiel, lijkt me wel leuker dan een controller namelijk: als ik een T300Rs bestel, kan ik dan de clutch knop aan de paddles koppelen? Zie wel een auto-clutch mode maar die is alleen voor XBox

[ Voor 15% gewijzigd door mr.paaJ op 15-05-2018 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rhwerkman schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:14:
[...]

Ik rechtsklik op cel en dan maak ik er tekst van. als ik dat niet doe verandert Excel het in tijd.

Verder moet ik een wijziging doorgeven voor de nismo, de tijd die ik gister had neergezet was mijn eigen tune.
Nieuwe tijd is 02:03.236 02:02:502. >:)
Zover ik weet (tenminste, dat is de hele gedachte achter dit document) gaat het hier juist om de tijden. Bij deze het verzoek om het dus niet op die manier te doen. Je moet het zelf weten hoe je het invult maar als je door gaat op de huidige manier worden je tijden niet mee gerekend.

(en zou je het document willen afsluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
NLRev0lution schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:26:
[...]

Zover ik weet (tenminste, dat is de hele gedachte achter dit document) gaat het hier juist om de tijden. Bij deze het verzoek om het dus niet op die manier te doen. Je moet het zelf weten hoe je het invult maar als je door gaat op de huidige manier worden je tijden niet mee gerekend.

(en zou je het document willen afsluiten)
Hoe moet ik het dan invullen? Nu rondt hij het af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rhwerkman schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:28:
[...]

Hoe moet ik het dan invullen? Nu rondt hij het af...
Minuut dubbele punt seconden KOMMA duizendsten

Voorbeeld 02:04,561

Dacht ik :+

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 15-05-2018 18:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:29:
[...]

Minuut dubbele punt seconden punt duizendsten

Voorbeeld 02:04.561

Dacht ik :+
Heb net gekeken, volgens mij moet het een komma zijn waar ik een punt gebruikte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Format moet zijn: 0:00,000 waarbij comma tussen de 00 en de 000 vrij essentieel is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
NLRev0lution schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:32:
Format moet zijn: 0:00,000 waarbij comma tussen de 00 en de 000 vrij essentieel is.
Die punt-die-een-komma-moet-zijn was de boosdoener

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij moet het document weer werken.. blijf dus allen met de tengeltjes van de sortering af.

Ik denk dat de laatste 5 tijden die ingevuld zijn verloren zijn gegaan (behalve die van @rhwerkman aangezien ik zijn rechten niet kon aanpassen en bleef volhouden op het correct in vullen van zijn tijden :p ... werk je toevallig bij microsoft?), check vooral dus even je tijden, ik heb een back up sheet mocht het nodig zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door NLRev0lution op 15-05-2018 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
NLRev0lution schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:40:
Volgens mij moet het document weer werken.. blijf dus allen met de tengeltjes van de sortering af.

Ik denk dat de laatste 5 tijden die ingevuld zijn verloren zijn gegaan (behalve die van @rhwerkman aangezien ik zijn rechten niet kon aanpassen en bleef volhouden op het correct in vullen van zijn tijden :p ... werk je toevallig bij microsoft?), check vooral dus even je tijden, ik heb een back up sheet mocht het nodig zijn.
Nee, ben operator op snijmachine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
rhwerkman schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:45:
[...]

Nee, ben operator op snijmachine.
En dus snij je de Excel-sheets maar in stukjes... _O- _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bij deze dan weer de edit link: https://1drv.ms/x/s!AoV4uwu1JcXOhn7i5XqGscFjAnDO

NIET SORTEREN!!!!

Gaat er nog iemand racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:46:
[...]

En dus snij je de Excel-sheets maar in stukjes... _O- _O-
Zolang ik tijdens de race maar geen bochten afsnij toch? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rhwerkman schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:58:
[...]

Zolang ik tijdens de race maar geen bochten afsnij toch? O-)
Speaking of... Was de bedoeling dat je alleen Silverstone mee ging doen of meer races?

Iets met startpost aanpassen, startnummer, gamertsg etc :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:01:
[...]

Speaking of... Was de bedoeling dat je alleen Silverstone mee ging doen of meer races?

Iets met startpost aanpassen, startnummer, gamertsg etc :z
Ja dat gaat me wel lukken.
GT is rhwerkman en NR 77 zou ik graag claimen.

Ik ben trouwens nu online, zijn er mensen die een privélobby willen doen zodat we samen kunnen oefenen, rijden? Lijkt me leuker dan free play grinden...

[ Voor 18% gewijzigd door rhwerkman op 15-05-2018 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@MAX3400 Bedankt voor de tag maar weer hé! Hulde voor de opening van seizoen 3!

Goed nieuws en slecht nieuws! Slechte nieuws eerst; weer terug uit Aruba. Goede nieuws; ik kan weer meedoen!

De GT klasse! Heerlijk, die geluiden <3. Maar ik zag wel dat het niveau flink omhoog is gegaan, dus dat wordt nog goed oefenen :) De keuze is reuze uit de auto's, dus dat brengt al de nodige variatie. Puur voor looks graag een Ferrari onder mijn reet, maar die rijd toch niet zo zuiver snel. Aanvankelijk een hekel aan de Porsche RSR (dacht ik), maar die rijdt toch wel heel stabiel.

Nog meer goed nieuws! Ik lijk het meerendeel van de races mee te kunnen doen! Uitgezonderd Brands Hatch (oh the chaos...)! Nu nog genoeg tijd vinden om te oefenen en de rondes er eens stabiel in te krijgen.

Ik lees niets terug over het moeten painten van je auto met naam/tag/kleur, of lees ik er overheen?

Wat betreft de 2,4hr van LeMans op 15 juni, dit lijkt me erg gaaf. Hoe definitief zijn die plannen en wat is de aanvangsttijd hiervan? Ik lees ook dat er twee klasses zijn, maar welke? LMP1 en GT? LMP2?

In other words, STOKED!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
Wat een onding is die #17 Audi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Ik heb er zin in :)
Net de #55 Z4 en de #4 Chevy over de baan gegooid. Ik word beter of deze auto's zijn veel sneller dan die van gisteren, want ik begin richting jullie rondetijden te komen, net 2:06,757 gereden met de Chevy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welcome back kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@darkkingll Heb net een 2:03:weinig geshared op Forza "GoT GTR" en dan rond 3 & 4 gingen het beste :)

@Mu.siQ zo, klaar met zonnen? Even snel: in de startpost (lange lap tekst) staat dat je verplicht je wagen moet verven en je startnummer erop moet kladden. De 2.4H van LeMans wordt of Forza GT (dus wat we dit seizoen rijden) of mixed Forza GT en Forza Touring Cars (dus van seizoen 2) mixed, afhankelijk van het aantal aanmeldingen.

Ben wel weer even klaar met rijden; weer dik een ton verdiend samen met @NLRev0lution dus nu koffie en even lekker op de bank hangen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Stoksbrood Danki! (To stay in Arubian style hehe)

@MAX3400 Oké, komt voor de bakker. Vervolg 2.4H hoor ik te zijner tijd wel :) Overdag werken, dus zolang het avond is moet het wel lukken. Gezien de homage aan de echte 24H uur zou ik zeggen Forza GT, maar mix is ook geen probleem

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavi86
Waar kun je je career points zien? Ik kan het nergens vinden. Om de elite showcase te doen waar je de ford kan winnen heb je er 50k nodig maar geen idee hoe ver ik daar vanaf zit :)

Edit: dat zijn zeker gewoon je voortgangspunten?
Lekker slim bezig :p

[ Voor 17% gewijzigd door Mavi86 op 15-05-2018 21:25 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

2.4H mix FGT en FTC is wel leuk denk ik, die wagens kennen we en dan geen problemen met prestatieverschillen. En dan gelijkwaardige coureurs per klasse voor hun eigen strijd.

Langzamere groep in de snellere wagens?
Mavi86 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:23:
Waar kun je je career points zien? Ik kan het nergens vinden. Om de elite showcase te doen waar je de ford kan winnen heb je er 50k nodig maar geen idee hoe ver ik daar vanaf zit :)

Edit: dat zijn zeker gewoon je voortgangspunten?
Lekker slim bezig :p
Boven de zes race-groepen zie je een groene balk, als je een van de zes championships opent zie je bovenaan twee groene balken voor meer details. Als die Series Points allemaal vol zijn krijg je de extra races geloof ik. Met korte races tegen langzame AI moet het 'redelijk' snel te doen zijn. En dan moet je ook wel nog zo'n tweeëneenhalf uur uit trekken voor de endurance race...

wat is dat nou voor dashboard view in de Z4 8)7
Afbeeldingslocatie: https://s9.postimg.cc/wr1xuj7kv/wtf_z4.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door mr.paaJ op 15-05-2018 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Ah maar ik heb pas de eerste drie blokken unlocked dus dat gaat me niet meer lukken denk ik :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
NLRev0lution schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:00:
[...]

Even wederom een opmerking aan iedereen, ga aub niet zelf sorteren... (pas de 4e keer dat ik het vraag, misschien moet ik het bij elk bericht wat ik post erbij plaatsen.) Nu kloppen de tijden niet meer op de "Overall Fastest Times" tab. Ik gooi het document nu op slot en ga het fixxen. Ik vind het leuk om te doen maar ik ben geen herstelknecht of iets dergelijks, moet ook nog tijd hebben om te oefenen.

Alvast bedankt..
Ik had dat in Mijnexcel sheet wel gefixed volgens mij ga dat wel testen in onze speeltuin sheet als ik tijd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
rhwerkman schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:31:
[...]

Heb net gekeken, volgens mij moet het een komma zijn waar ik een punt gebruikte.
Dat heeft met je regionale settjngs te maken als je een , gebruikt en het werkt niet moet je een . Gebruiken en vice versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend ga ik eens gek doen en een full race oefensessie houden op Silverstone, zijn er meer die zo gek zijn? Eens kijken wat de Fuel en Tires doen en hoeveel pitstops nodig zijn :p

Ik gok dat het de zaterdag gaat worden, tijdstip nog nader te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
NLRev0lution schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:38:
Van het weekend ga ik eens gek doen en een full race oefensessie houden op Silverstone, zijn er meer die zo gek zijn? Eens kijken wat de Fuel en Tires doen en hoeveel pitstops nodig zijn :p

Ik gok dat het de zaterdag gaat worden, tijdstip nog nader te bepalen.
Count me in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:38:
Van het weekend ga ik eens gek doen en een full race oefensessie houden op Silverstone...
Fijne wedstrijd dan maar; op basis van de nummertjes in Excel, heb ik zojuist het aantal ronden vastgezet in de eerste posts op 29 stuks. Heb je in ieder geval een baseline waar je iets gerichter op kan rijden; 15 of 29 dus om je banden en benzine inzichtelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoe oefenen jullie eigenlijk want ik kan helemaal geen track laden tenzij ik homologatie toepas en dus de tune van @MAX3400 verwijder...

Wel even met de standaard versie gereden zonder tune. De Audi valt al af, super slecht zicht met een balk recht in je zichtveld. Ook niet verder gekomen dan 2:07

[ Voor 37% gewijzigd door Phusebox op 16-05-2018 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:01:
Hoe oefenen jullie eigenlijk want ik kan helemaal geen track laden tenzij ik homologatie toepas en dus de tune van @MAX3400 verwijder...

Wel even met de standaard versie gereden zonder tune. De Audi valt al af, super slecht zicht met een balk recht in je zichtveld. Ook niet verder gekomen dan 2:07
Dan heb je eventueel de opties bij "race setup" niet goed staan. Je hoeft eigenlijk niets aan te passen behalve dan je track en de auto divisie. Op die manier kan je gewoon de auto's kiezen uit de lijst met tune van MAX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

NLRev0lution schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:55:
[...]

Overigens, @Tijn96 Ik zie je tijd niet in de leaderboards staan die je in de excel sheet ingevuld hebt.. (2:02,944 met de chevy) Daar sta je met de Merc #84 op een 2:04,940
Al sla je me dood dat ik niet weet hoe dat kan. Als je een testsessie doet pakt hij dan wel de rondetijden of blijft dat dan lokaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijn96 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:00:
[...]

Al sla je me dood dat ik niet weet hoe dat kan. Als je een testsessie doet pakt hij dan wel de rondetijden of blijft dat dan lokaal?
Misschien niet de juiste tune of iets dergelijks.. Evt kunnen we van de week even kijken waar het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

NLRev0lution schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:03:
[...]

Misschien niet de juiste tune of iets dergelijks.. Evt kunnen we van de week even kijken waar het mis gaat.
Miss was de ronde daarvoor vuil en daardoor de ronde erna, waarin ik dus de tijd reed, daardoor ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijn96 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:04:
[...]

Miss was de ronde daarvoor vuil en daardoor de ronde erna, waarin ik dus de tijd reed, daardoor ook?
Alleen als je in de laatste bochten buiten de lijnen gereden hebt.

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.