https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Net zoals quark lees ik dingen over zoals plagiaat in whitepaper, zeer discutabel team, de manier waarop de tokens in omloop worden gebracht( sterk toenemende circulating supply).A87 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:13:
[...]
https://coinmarketcap.com/currencies/iotex/
Slechte grafiek
Verwijderd
Ja is bagger, blijf er ver van wegtias86 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:19:
[...]
Net zoals quark lees ik dingen over zoals plagiaat in whitepaper, zeer discutabel team, de manier waarop de tokens in omloop worden gebracht( sterk toenemende circulating supply).
Heb met mijn domme kop ook nog NANO gekocht gister, ook een bagger coin
Nano van minder dan 1 cent een jaar geleden naar ath van 34 dollar en nu 3,77 dollar mooi koers verloop hahaVerwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:21:
[...]
Ja is bagger, blijf er ver van weg
Heb met mijn domme kop ook nog NANO gekocht gister, ook een bagger coin
A87 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:18:
Het is de schuld van de Rabobank.
“Maar als ze de uitkeringen wat hoger zouden maken, dan hoef je ook niet zo veel te traden.”
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Nergens iets te vinden over hoe wie wat waar
Eind juni waarschijnlijk maar kan ook van niet
Ach als je ingestapt was in de ico had je nu x17. Verpatsen en nooit meer naar kijken.tias86 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:19:
[...]
Net zoals quark lees ik dingen over zoals plagiaat in whitepaper, zeer discutabel team, de manier waarop de tokens in omloop worden gebracht( sterk toenemende circulating supply).
Don't catch a falling knifehey schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:56:
Vandaag is er listing van de AGI token op Binance. Zit iemand van jullie al in deze coin?
ook deze geeft problemen met listen, lijkt me geen goed teken. Wat is dat toch met binance.....zien ze te veel dollars in de plaats kwaliteit
bron
https://www.coininsider.com/zencash-51-stolen/
[ Voor 48% gewijzigd door Slux op 05-06-2018 11:24 ]
Omdat de prijs naar beneden gaat?hmr schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:26:
Mijn gemoedstoestand: Ark is een shitcoin.
Huidig manier van leven door whales is niet te ondersteunen met de huidige toevoer van fiat.
Ark = sowieso 1 van de betere coins op de huidige markt. Maar ik zou nietmeer investeren en er nu alles uithalen want om ark een shitcoin te noemen ...
Hij loopt A87 gewoon een beetje op te fokkenDeeSung schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:24:
[...]
Omdat de prijs naar beneden gaat?
Huidig manier van leven door whales is niet te ondersteunen met de huidige toevoer van fiat.
Ark = sowieso 1 van de betere coins op de huidige markt. Maar ik zou nietmeer investeren en er nu alles uithalen want om ark een shitcoin te noemen ...
Nieuwe investeerders koop POS coins.
"According to this theory, the 6th day of each month Bitcoin will reach a top or a bottom in its price."
Verwijderd
Theniers schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:37:
Vooralsnog lijkt de 6th theory waarheid te worden. Vanaf morgen dus weer lekker een bull maandje.
"According to this theory, the 6th day of each month Bitcoin will reach a top or a bottom in its price."
Zou mooi zijn, dit zou namelijk betekenen dat +/- $7400 de huidige bottom is, en niet $6800 welke je vaak hoort (die ik overigens ook nog steeds niet uitsluit).Theniers schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:37:
Vooralsnog lijkt de 6th theory waarheid te worden. Vanaf morgen dus weer lekker een bull maandje.
Verwijderd
Euh...het is 5 vandaag he, kan nog flink zakken voor het 6 isniels0123456 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:41:
[...]
Zou mooi zijn, dit zou namelijk betekenen dat +/- $7400 de huidige bottom is, en niet $6800 welke je vaak hoort (die ik overigens ook nog steeds niet uitsluit).
Goed teken zou zijn als de alts flink stijgen
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Dat kan idd, maar als dit verhaal genoeg word verkocht online gaan mensen in de loop van de dag/avond inkopen om de stijging van 6 juni (welke ze dan zelf veroorzaken) niet te missenVerwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:42:
[...]
Euh...het is 5 vandaag he, kan nog flink zakken voor het 6 is
Android app uitBrainBugs schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:59:
Zie ik nu ICX licht stijgen? Moet niet gekker worden.
https://medium.com/helloi...-for-android-b0b6be005cc9
Preciesniels0123456 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:51:
[...]
Dat kan idd, maar als dit verhaal genoeg word verkocht online gaan mensen in de loop van de dag/avond inkopen om de stijging van 6 juni (welke ze dan zelf veroorzaken) niet te missen
Zero.
BrainBugs schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:59:
Zie ik nu ICX licht stijgen? Moet niet gekker worden.
Dit is wel interessant. Op welke exchanges gebruik je de multiplier?rogier2012 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 06:05:
[...]
Ik denk dat je er niet ver naast zit, maar waarom short je geen btc om meer btc te verdienen? usdt is iets wat ik zelf liever niet lang vastheb, al is de kans heel klein dat t faalt. Met een x2 of x3 short heb je ongeveer altcoin variance.
Ik kan ze niet vinden op Binance, Bittrex en Kucoin.
Ik woon in het buitenland, misschien geoblock.
Of heb je het niet over een multiplier wanneer je zegt x2 en x3?
Op bitmex kan je short of long traden met Bitcoin en leverage gebruiken.MS-DOOS schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:26:
[...]
Dit is wel interessant. Op welke exchanges gebruik je de multiplier?
Ik kan ze niet vinden op Binance, Bittrex en Kucoin.![]()
Ik woon in het buitenland, misschien geoblock.
Of heb je het niet over een multiplier wanneer je zegt x2 en x3?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb 80% van mijn tokens inderdaad voor gemiddeld ca. x14 in ETH verkocht. Als het nog x2 zou gaan, ja leuk maar dat kan ik ook met andere projecten makkelijker. Prima resultaat voor een dag na de icoalki schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:47:
[...]
Ach als je ingestapt was in de ico had je nu x17. Verpatsen en nooit meer naar kijken.
Bitmex of 1fox inderdaad, als je perpetual swaps wil handelen evt met leverage. Ik raad je aan hiervan weg te blijven als je geen enorme discipline hebt of vooral knopjes klikt..sjorremans schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:29:
[...]
Op bitmex kan je short of long traden met Bitcoin en leverage gebruiken.
x100 is keileuk maar geen goed idee, zie de BitmexRekt Twitter voor details
[ Voor 25% gewijzigd door rogier2012 op 05-06-2018 13:10 ]
http://www.bestbitcoinexchange.net/margin-trading/
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Is dit te vergelijken met put en call opties?rogier2012 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:07:
[...]
Bitmex of 1fox inderdaad, als je perpetual swaps wil handelen evt met leverage. Ik raad je aan hiervan weg te blijven als je geen enorme discipline hebt of vooral knopjes klikt..
Ik denk als dit fout gaat je verlies hard het rood in gaat en dat de rente enorm is
En x100 is kei leuk maar geen goed idee is de meest vreemde text die ik dit jaar gelezen heb
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2018 13:31 ]
Waarschijnlijk heb ik een te simplistische voorstelling van zaken, maar stel dat:rogier2012 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:07:
[...]
Bitmex of 1fox inderdaad, als je perpetual swaps wil handelen evt met leverage. Ik raad je aan hiervan weg te blijven als je geen enorme discipline hebt of vooral knopjes klikt..
- je in totaal 1 BTC hold.
- van die bitcoin stuur je 5% naar Bitmex (0.05 BTC)
- met die 0.05 'speelgeld' ga je x100 wanneer de markt in een opwaartse swing zit.
- de markt vertoont een voorzichtige 1% increase, van USD 7500 naar USD 7575
- in dit geval zou bij een x100 je 0.05 veranderen in een 0.1 BTC
- vervolgens 0.05 BTC terug in de wallet en de andere 0.05 is 'gratis' speelgeld
Het is uiterst risicovol, de markt is nooit te voorspellen,maar klopt deze redenering een beetje?
Het heeft een hoog roulettegehalte
0.05 x 100 = 1 btc...MS-DOOS schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:49:
[...]
Waarschijnlijk heb ik een te simplistische voorstelling van zaken, maar stel dat:
- je in totaal 1 BTC hold.
- van die bitcoin stuur je 5% naar Bitmex (0.05 BTC)
- met die 0.05 'speelgeld' ga je x100 wanneer de markt in een opwaartse swing zit.
- de markt vertoont een voorzichtige 1% increase, van USD 7500 naar USD 7575
- in dit geval zou bij een x100 je 0.05 veranderen in een 0.1 BTC
- vervolgens 0.05 BTC terug in de wallet en de andere 0.05 is 'gratis' speelgeld
Het is uiterst risicovol, de markt is nooit te voorspellen,maar klopt deze redenering een beetje?
Het heeft een hoog roulettegehalte
De waarde in USD heeft daar geen effect op.
Maar stel dat je 0.05 BTC naar een exchange stuurt en daar maak je op een manier 0.1 BTC van. Waarbij je je inleg van 0.05 terug zet in je wallet en verder speelt met de overige 0.05 BTC. Dan speel je met 'gratis' geld ja.
Of ik mis iets hier...
0,05 * (100x1%) = 0,1 (100% winst is dus 0,05 BTC erbij).Zeara schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:59:
[...]
0.05 x 100 = 1 btc...
De waarde in USD heeft daar geen effect op.
Maar stel dat je 0.05 BTC naar een exchange stuurt en daar maak je op een manier 0.1 BTC van. Waarbij je je inleg van 0.05 terug zet in je wallet en verder speelt met de overige 0.05 BTC. Dan speel je met 'gratis' geld ja.
Of ik mis iets hier...
Ja ok, x100 is dus 100% winst. x2 dus eigenlijk...Stokstaart schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:02:
[...]
0,05 * (100x1%) = 0,1 (100% winst is dus 0,05 BTC erbij).
Ja, de leveragefactor gaat over het percentage, niet je inleg.Zeara schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:15:
[...]
Ja ok, x100 is dus 100% winst. x2 dus eigenlijk...
Verwijderd
Wat ik hier steeds mis is dat je dus ook in de min kan gerakenStokstaart schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:23:
[...]
Ja, de leveragefactor gaat over het percentage, niet je inleg.
You Could Lose More Than You Have
Margin trading doesn’t magnify the profits only; it magnifies the losses as well. In case that things go wrong, you’re not only going to lose your investment but also find yourself in red as you’ll have to repay the money you borrowed to the broker and pay the interests.
This means that if you’re not careful, you could end up in debt.
You’ll also have to consider the fact that margin accounts are more sensitive than standard trading accounts to day-to-day market fluctuations. This adds a certain dose of unpredictability to the margin trading.
Conclusion
Investing on margin is only profitable if your investment allows you to pay back the loan with interest.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2018 14:28 ]
dus daar is het addertje onder het gras waarnaar ik op zoek was
[ Voor 64% gewijzigd door MS-DOOS op 05-06-2018 14:34 ]
https://www20.zippyshare....9114916356656072793_n.png
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 05-06-2018 15:00 ]
Hoe krijg jij het toch altijd voor elkaar om die plaatjes zo ruk te posten?A87 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:38:
Ik denk dat ik het echte probleem mbt bitcoin koers heb gevonden.
[afbeelding]
Zero.
Dit snap ik dus niet he... Hoezo kan men geld lenen bij een broker? Ga je daarmee dan een kredietovereenkomst aan? En zo nee, wat gebeurt er als je 'm na een zwaar verlies smeert? Krijg je dan een Bitcoin incassobureau achter je aan?Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:26:
[...]
....you’ll have to repay the money you borrowed to the broker and pay the interests.
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
YouTube: Cryptocurrencies: Last Week Tonight with John Oliver (HBO)
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 05-06-2018 15:00 ]
haha schitterend!A87 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:59:
19:03.... Waarom is EOS zo goed??![]()
Zero.
ow gaan we naar de 15k?Pelox schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:46:
Wel lekker dat we deze maand weer naar de 15k gaan! Dit keer wel op tijd verkopen natuurlijk, sell orders stel ik zo rond de 14.5k in denk ik zo.. wat jullie?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
tja het zou zo maar kunnen eigenlijk hoop ik er stiekem opPelox schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:13:
[...]
ja volgens onze grote alleswetende john mcafee wel ja.. en hij weet toch alles.. toch?
Verwijderd
Prachtig hoe die man aantoont wat een zooitje zever coins er zijnA87 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:59:
19:03.... Waarom is EOS zo goed??![]()
Ten eerste moeten we maar zien dat we snel naar de 15k gaan, laat staan deze maand. Ten tweede is het niet zo simpel als verkopen op 14.5k en dan een val van 15k naar 12k. Stel we gaan naar de 15k (wat ik moelijk kan voorstellen in 1 maand) is het maar zien waar er precies een correctie komt. Het kan ook prima naar 12k gaan en daar een 20 of 30% correctie doen. Het kan ook prima naar 18k gaan en daar een correctie naar 16k doen. Je weet nooit wat de top is voor er een correctie komt. Je kan er niet vanuit gaat dat er op 15k een correctie komt en dat dus verkopen op 14.5k het beste is. Mogelijk valt ie op 14k al flink omlaag of stijgt te boel door naar 20k en dipt ie naar 16k. In beide gevallen zit je fout met je verkooppunt.Pelox schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:46:
Wel lekker dat we deze maand weer naar de 15k gaan! Dit keer wel op tijd verkopen natuurlijk, sell orders stel ik zo rond de 14.5k in denk ik zo.. wat jullie?
Ik maakte een grapjePilatuS schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:22:
[...]
Ten eerste moeten we maar zien dat we snel naar de 15k gaan, laat staan deze maand. Ten tweede is het niet zo simpel als verkopen op 14.5k en dan een val van 15k naar 12k. Stel we gaan naar de 15k (wat ik moelijk kan voorstellen in 1 maand) is het maar zien waar er precies een correctie komt. Het kan ook prima naar 12k gaan en daar een 20 of 30% correctie doen. Het kan ook prima naar 18k gaan en daar een correctie naar 16k doen. Je weet nooit wat de top is voor er een correctie komt. Je kan er niet vanuit gaat dat er op 15k een correctie komt en dat dus verkopen op 14.5k het beste is. Mogelijk valt ie op 14k al flink omlaag of stijgt te boel door naar 20k en dipt ie naar 16k. In beide gevallen zit je fout met je verkooppunt.
Zero.
Momenteel is de koers 74$ (ongeveer 1%) onder m'n contractprijs en zit ik na 2 tijdsperiodes op een ROE van 9.5%. ga ik voor die 1% traden op binance houdt ik daar 0.9% van over, dus dit is goedkoper naar mijn mening.
En toen ik op m'n scherm keek zag ik de koers binnen de seconde 10x op en neer stuiteren tussen 7340 en 7410...bots buying the dip en bitmex is de plek waar verreweg t meeste wordt gehandeld in btc van alle plekken.
[ Voor 19% gewijzigd door rogier2012 op 05-06-2018 15:57 ]
eind vorig jaar was er een flinke hype, maar veel mensen zijn na de correctie van een koude kermis thuis gekomen, dus het is maar de vraag of die mensen nogmaals zullen instappen, want sinds december is de Bitcoin meerdere malen geleidelijk een paar k gestegen, om dan in 1 of 2 dagen tijd weer net zoveel of iets meer te dalen.PilatuS schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:22:
[...]
Ten eerste moeten we maar zien dat we snel naar de 15k gaan, laat staan deze maand. Ten tweede is het niet zo simpel als verkopen op 14.5k en dan een val van 15k naar 12k. Stel we gaan naar de 15k (wat ik moelijk kan voorstellen in 1 maand) is het maar zien waar er precies een correctie komt. Het kan ook prima naar 12k gaan en daar een 20 of 30% correctie doen. Het kan ook prima naar 18k gaan en daar een correctie naar 16k doen. Je weet nooit wat de top is voor er een correctie komt. Je kan er niet vanuit gaat dat er op 15k een correctie komt en dat dus verkopen op 14.5k het beste is. Mogelijk valt ie op 14k al flink omlaag of stijgt te boel door naar 20k en dipt ie naar 16k. In beide gevallen zit je fout met je verkooppunt.
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard (al zal hebberigheid wel een factor zijn), dus het moet lange tijd gestaag omhoog gaan voor het cryptoloze volk toch weer de gok neemt.
Zelf had ik begin december 0,1 BTC gekocht en dmv daytraden er 0,25 BTC van weten te maken (al had ik het kunnen verveelvoudigen als ik mijn BNB's wat langer vast had gehouden).
uiteindelijk heb ik onlangs 0,18 BTC verkocht (en qua euro's 50% winst gemaakt tov mijn inleg) toen het onlangs de 10k aantikte en zo'n 0,06 BTC in altcoins gehouden. Daytraden doe ik momenteel niet.
Zonder de juiste smilies is het in dit topic vrijwel onmogelijk om te weten wat serieus is en wat niet
Het kan alle kanten op. Er zullen ook vast genoeg mensen zijn die vorig jaar niet mee gedaan hebben en die dat nu bij een leuke stijging misschien wel gaan doen. Eind dit jaar kan BTC op 40k staan of op 4kMetaalhoofd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 16:00:
[...]
eind vorig jaar was er een flinke hype, maar veel mensen zijn na de correctie van een koude kermis thuis gekomen, dus het is maar de vraag of die mensen nogmaals zullen instappen, want sinds december is de Bitcoin meerdere malen geleidelijk een paar k gestegen, om dan in 1 of 2 dagen tijd weer net zoveel of iets meer te dalen.
There is a new Chinese ICO hustle. Instead of having a regular ICO where 60-70% of the coin is sold in ICO/Presale and somewhat widely distributed these coins just have small little ICOs where they sell 5-20%. They then instantly spend 5 million on a Binance listing with the ICO proceeds. This allows them to generate hype and boost the price of the coin rapidly while also creating massive initial liquidity on Binance. Once the coin lists on Binance the devs can unload their supply at 10x what they would have sold for at ICO. Done this way the team can make double the money while only selling half of the coins versus just holding a regular ICO. Plus they get the additional exposure benefits, etc. of Binance. Most respectable ICOs in the past wouldn't feel right in spending so much money on an exchange listing but now we see it is a savy and cutthroat business decision. IOTEX literally just pulled this exact same move (and look at the post listing dump as the IOTEX team continually dumped the price back under 600 sats)
In QuarkChain's case they only sold 20% with 16% locked up. That means only 4% of the supply is currently on the market. Yet they are simultaneously listing on many exchanges including Binance. Binance even had to delay listing because of this. Who do you think is going to be selling and providing liquidity once Binance opens up? Of course it will be the QKC team themselves selling most of the tokens. This initial supply constriction also makes it much easier to boost the price of their coin (I mean the devs are literally buying their own coins on IDEX pumping this to the sky) both naturally and through manipulation - look at what happened with Bytecoin and that absurd pump when a small part of the supply was isolated for trading.
QCK is a noname team of Chinese opportunists who saw Zilliqa had a great idea and they blatantly ripped them off while adding exaggerations and embellishments to their white paper (1,000,000 TPS guys!!! but our testnet is only 5 nodes and does 2k TPS). IOTEX is kinda shady but you are FAR BETTER OFF buying IOTEX than this Quarkchain scam.
You have been warned. Anyone telling you otherwise has tiny ICO bags and wants to dump them for max (just look at their telegram and all the people celebrating the money they are about to make dumping on Binance with the devs - noone is thrilled about holding this long term and seeing what happens).
This is the newest ICO hustle
PSN: Oldzkoel
Zo werkt het niet: Als je onder je eigen inleg uitkomt vervalt de lening op dat moment. Dus de partij die uitleent loopt geen risico.Maestro schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:56:
Ja, dat dusIk kan me niet goed voorstellen dat er partijen zijn die je graag zulks grote bedragen (t.o.v. je eigen inzet) uitlenen voor gebruik op zo'n risicovolle markt. Ik mis daar het stukje zekerheid voor de verstrekkers, zeg maar
Ik ben overigens als lang benieuwd of er een plek is waar je op deze manier BTC's kunt lenen en daarmee alts kunt kopen. Ik vermoed van niet (want dan kan de lening nogal moeilijk onmiddellijk ongedaan gemaakt worden). Maar zou wel handig zijn...
[ Voor 20% gewijzigd door Specy op 05-06-2018 16:07 ]
EOS dik meer dan een miljard opgehaald in 9 maanden. What is next? De investeerders geld kwijt door exit scam?Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:18:
[...]
Prachtig hoe die man aantoont wat een zooitje zever coins er zijn
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 05-06-2018 16:13 ]
Heb het hier al een tijdje niet meer gezien, maar voor iets van een jaar terug waren er een hoop mensen die hun BTC aan het uitlenen waren voor een leuk rendement. De mensen die zo'n lening aangingen deden dat om te handelen. Volgens mij kon ten alle tijden de positie gesloten worden als er te veel verlies was.Specy schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 16:06:
[...]
Zo werkt het niet: Als je onder je eigen inleg uitkomt vervalt de lening op dat moment. Dus de partij die uitleent loopt geen risico.
Ik ben overigens als lang benieuwd of er een plek is waar je op deze manier BTC's kunt lenen en daarmee alts kunt kopen. Ik vermoed van niet (want dan kan de lening nogal moeilijk onmiddellijk ongedaan gemaakt worden). Maar zou wel handig zijn...
nou nee, x100 is gewoon x100. Stel je stuurt 1 BTC (voor t gemak 7400$ dus) naar zo'n site.Zeara schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:15:
[...]
Ja ok, x100 is dus 100% winst. x2 dus eigenlijk...
Je kan dan min of meer voor 740000$ aan contracten kopen als je x100 leverage gebruikt, wat wil zeggen dat je 1 bitcoin verdient per $74 dat de prijs van bitcoin jouw gekozen kant opgaat. Gaat ie de andere kant op, ben je kapot (ofwel geliquideerd) & je kan op elk gewenst moment de actie doodmaken.
Vandaar dat x100 echt leuk kan zijn maar eigenlijk altijd een slecht plan om te doen met grote % van je portfolio (echt, 2% is maximum ofzo). Ik laat fees ook weg uit dit hele plaatje
[ Voor 6% gewijzigd door rogier2012 op 05-06-2018 16:16 ]
Mooie verkapte Iotex shillpower_user schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 16:05:
Over Kwarktjeen.....en Iotex....
Er was verwarring aan mijn kant betreffende het hele leverage verhaal.rogier2012 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 16:12:
[...]
nou nee, x100 is gewoon x100. Stel je stuurt 1 BTC (voor t gemak 7400$ dus) naar zo'n site.
Je kan dan min of meer voor 740000$ aan contracten kopen als je x100 leverage gebruikt, wat wil zeggen dat je 1 bitcoin verdient per $74 dat de prijs van bitcoin jouw gekozen kant opgaat. Gaat ie de andere kant op, ben je kapot (ofwel geliquideerd) & je kan op elk gewenst moment de actie doodmaken.
Vandaar dat x100 echt leuk kan zijn maar eigenlijk altijd een slecht plan om te doen met grote % van je portfolio (echt, 2% is maximum ofzo). Ik laat fees ook weg uit dit hele plaatje
Voor mijn beeldvorming wordt er dus 'buiten je macht om' verkocht bij een daling van (bijna) -2% indien je een x50 zou doen?
Ik bezit beide munten niet maar wilde mensen even waarschuwen voor dit soort constructies.
PSN: Oldzkoel
yes, als je hebt ingezet met x50 dat t omhoog zou gaan en t gaat met 2% naar beneden ben je kapot. Vandaar dat achterlijk hoge leverage in 99.8% van de gevallen echt n kutidee is.Maestro schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 16:17:
Ah, het is een stuk duidelijk zo, dank jullie wel.
Voor mijn beeldvorming wordt er dus 'buiten je macht om' verkocht bij een daling van (bijna) -2% indien je een x50 zou doen?
Je kan lage leverage gewoon prima gebruiken als een hedge tegen bijvoorbeeld een bitcoin crash s' nachts, als je veel alts hebt. stel dat je 20% van je portfolio in bitcoin hebt en je short dat x5, heb je een hedge tegen je alts.
Als BTC dropt, profit je in bitcoin en gaan je alts dood
Als BTC stijgt, gaat je BTC dood en groeien je alts
zonder dat je echt liquidated kan geraken beide kanten op (heb nog een stijging of daling van BTC gezien van 20% op n dag)
[ Voor 34% gewijzigd door rogier2012 op 05-06-2018 16:25 ]
Offtopic: Leuke documentaire over John McAfee op NetflixPelox schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:13:
[...]
ja volgens onze grote alleswetende john mcafee wel ja.. en hij weet toch alles.. toch?
OUd nieuwskazuyakevin schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 16:20:
[...]
Offtopic: Leuke documentaire over John McAfee op Netflix
Excuus, kwam hem gister pas tegen. Meer voor de personen die hem dus nog niet hebben gezien.
Nice, wel ambitieus plan om TA onder de knie te krijgen! Ik kan me voorstellen dat je gaandeweg wel een hoop meekrijgt over de achtergronden van de markt, da's sowieso interessant. Vooralsnog sta ik neutraal tegenover TA (met een gezond scepticisme), maar ben razend benieuwd naar je ervaringen!TomTorquay schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:15:
[...]
Interessant, dank!
Ik volgde Haejin Lee op Youtube, maar die zit sinds vandaag op een betalend platform![]()
Verder probeer ik vooral mezelf bij te scholen in TA, wat best veel werk is. Ik heb veel bijgeleerd uit de kanalen van Cryptocred, Bitcoin Trading Challenge en ook wel Philakone, hoewel die laatste best een irritante videostijl heeft en ik hem niet 100% vertrouw (liaison met whales).
Nog niet gezien!kazuyakevin schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 16:25:
[...]
Excuus, kwam hem gister pas tegen. Meer voor de personen die hem dus nog niet hebben gezien.
Zero.
We zijn aan het opwarmen voor de 6eArrien schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:46:
Toch nog alles groen vandaag!
https://www.tradingview.c...g-Market-Cycle-Perfectly/
Ben benieuwd of het uitkomt.
na 4 maanden had de markt al omhoog moeten gaan vanwege al het goede nieuws. na 5 hele maanden nog steeds poep dus het kan enkel omhoog.PilatuS schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:48:
[...]
We zijn aan het opwarmen voor de 6e
https://www.tradingview.c...g-Market-Cycle-Perfectly/
Ben benieuwd of het uitkomt.
Verwijderd
Ah nee juh ken krekt sa goed nei beneden ta. Wist wol?A87 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:54:
[...]
na 4 maanden had de markt al omhoog moeten gaan vanwege al het goede nieuws. na 5 hele maanden nog steeds poep dus het kan enkel omhoog.
Koffie dik looking nog steeds
Edit:
Coindek postte 2 uur geleden over de 6th theory. Self fulfilling prophecy initiated
[ Voor 65% gewijzigd door Schuey op 05-06-2018 18:11 ]
Danku winst, danku bitcoin
[ Voor 11% gewijzigd door rogier2012 op 05-06-2018 18:11 ]
Er is een hele provincie die dat doet volgens mij
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik ging van "koffie dik looking" naar "mcaffee dick cooking" in .2 seconde.Schuey schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 18:08:
VEN moont BTC achterna, of is het nu andersom..
Koffie dik looking nog steeds
Edit:
Coindek postte 2 uur geleden over de 6th theory. Self fulfilling prophecy initiated
Ja zuster ik neem mijn lithium weer netjes in straks.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik weet niet waar je keek maar er was volume genoeg.dabla schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 18:25:
Vind volume toch niet overtuigend...
T goeie nieuws: alts zijn nogsteeds kapot en hebben m.i. leuke korting alweer.
T slechte nieuws (voor mij dan): ik ben nog te bear om alts te kopen en deze bounce vond ik wel leuk. die 2.6% ben ik best tevreden mee & t is niet alsof we alweer op het niveau van gister zitten.
Conclusie: ik ga niks doen denk ik
[ Voor 54% gewijzigd door rogier2012 op 05-06-2018 19:03 ]
Idd volume metertje was blijkbaar blijven steken, my mistakerogier2012 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 18:30:
[...]
Ik weet niet waar je keek maar er was volume genoeg.
Iedereen verklaart die kerel waarschijnlijk voor gek, maar ik vind dat 'ie best een punt heeft betreft scholing.
Ook wel grappig om te zien hoe men reageert op zijn stelling over klompjes goud meenemen naar de groenteboer. Of crypto álles gaat vervangen weet ik niet, maar dat papier en muntgeld gaat verdwijnen lijkt me overduidelijk.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Dat zou erg slecht zijn voor de gewone man die nog steeds afhankelijk is van zwart geldRichh schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 18:51:
[...]
Iedereen verklaart die kerel waarschijnlijk voor gek, maar ik vind dat 'ie best een punt heeft betreft scholing.
Ook wel grappig om te zien hoe men reageert op zijn stelling over klompjes goud meenemen naar de groenteboer. Of crypto álles gaat vervangen weet ik niet, maar dat papier en muntgeld gaat verdwijnen lijkt me overduidelijk.
Google Translate says noVerwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:56:
[...]
Ah nee juh ken krekt sa goed nei beneden ta. Wist wol?
Verwijderd
Zegt dat wat over ONT of zegt het eigenlijk alles over een niets voorstellende VEN?
Duidelijk de munt variantPelox schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:14:
[...]
Munt variant: Nee dit was hem wel. We gaan deze maand naar de 12k met een kleine tussenstop op 8 en daarna één op de 10k. Bij de 10k krijgen we een "klein" dipje om daarna door te stoten naar de 12k begin juli. 2e week van juli knalt het weer in elkaar om vanaf augustus weer de weg omhoog te vinden.
Kop variant: zie @Stoffa hieronder
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!