Leuke 2de hands lambo voor de minder bedeelden onder ons
Maar 275k
https://www.lamborghini-l...er-lp610-4-full-option-33
Maar 275k
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
275k reddcoins is een koopjeWaxweazleNL schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:52:
Leuke 2de hands lambo voor de minder bedeelden onder ons![]()
Maar 275k![]()
Met alle plezier ik wel hoorggj87 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:53:
Ja dag, ik ga niet in andermans verdriet rijden. Gewoon een nieuwe heur.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
[ Voor 41% gewijzigd door A87 op 04-06-2018 15:58 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
ziet er goed uit, kun je ook de waarde in $$ zien net als bij moonstatsSlux schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:49:
[...]
Ik gebruik o.a. deze.
De link kan je zelf aanpassen met de koersen die je volgt
https://multicharts.netli...AKEN:LTCEUR,KRAKEN:ETHEUR
en op de app tabtrader
Nou een keer 13 op de eerste dag dat de token verkocht kan worden. Ik persoonlijk vind dat best wel een klapper.
[ Voor 49% gewijzigd door ggj87 op 04-06-2018 16:07 ]
Voor deze doe ik het ook al hoor:WaxweazleNL schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:52:
Leuke 2de hands lambo voor de minder bedeelden onder ons![]()
Maar 275k![]()
Ik ben niet bekend met moonstats, je kan in het linkje EUR aanpassen naar USD meer niet zover ik weetzwerfkater schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:56:
[...]
ziet er goed uit, kun je ook de waarde in $$ zien net als bij moonstats
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2018 16:21 ]
de zesde gaat het weer omhoog tenminste dat lees ik her en derVerwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:17:
Gelukkig ben ik voor 80% in VEN gaan zitten
Voor de rest is het weer huilen met de pet op
Twijfel om GVT en NEO ook tijdelijk in VEN om te zetten
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je moet toch wat met dit soort dramatische koersen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja het schiet niet op vandaag, alleen HT staat in de plus van de coins die ik volg, en laat ik die nou net gister verkocht hebbenRichh schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:46:
[...]
Je moet toch wat met dit soort dramatische koersen.
Valt toch mee?Rookert25 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:11:
[...]
Voor deze doe ik het ook al hoor:
https://www.wensink.nl/as...renveen/detail/occ4604625
Alleen onderhoud kan niemand betalen bij deze auto's
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik vind het altijd hilarisch hoe religieus beide kampen met dit soort dingen omgaan, waar je je maar druk om kan maken.oisyn schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:27:
Ah gossie. Andreas Antanopulous heeft @bitcoin geblocked op twitter, en meteen heeft hij nooit iets goed kunnen doen volgens veel BCH'ers
https://www.reddit.com/r/...cked_the_bitcoin_twitter/
Zit je 100% RLC? Ik zie je alleen maar RLC posten.
Weg
YepppppNew Yorker schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:39:
[...]
Zit je 100% RLC? Ik zie je alleen maar RLC posten.
[ Voor 112% gewijzigd door A87 op 04-06-2018 17:50 ]
Bcash, de calimero van de crypto.......oisyn schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:27:
Ah gossie. Andreas Antanopulous heeft @bitcoin geblocked op twitter, en meteen heeft hij nooit iets goed kunnen doen volgens veel BCH'ers
https://www.reddit.com/r/...cked_the_bitcoin_twitter/
Uhm, ICO was die minder dan 2 cent. Dus hij staat nu al op meer dan x10. Daarnaast is met de huidige circulating supply de market cap 50 mil, dus genoeg upward potential. Zeker aangezien Zilliqa ongeveer 16x zo hoog is en QuarkChain imo een verbeterd project, enkel lopen ze nog een paar maanden achter.ggj87 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:55:
[...]
Aii, dat is zuur. Ik las dat @poderosoo aan de ICO had meegedaan, hopelijk niet al teveel geïnvesteerd.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2018 17:59 ]
Als Bcash al zo hoog in de lijsten kan klimmen.............
Bcash staat hoger dan ark.A87 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:59:
[...]
Als Bcash al zo hoog in de lijsten kan klimmen.............
Weg
Dat is innerlijk tegenstrijdig héA87 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:02:
Wat is het record HODL hier? 3 dagen ofso?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik hodl NEO en GVT al een paar dagen, dat is een record voor mijA87 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:03:
En Roger Ver praat iedereen maar in Bcash
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2018 18:06 ]
Verwijderd
Koop anders wat electroneum. Dan kun je goed leren hodlen.Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:04:
[...]
Ik hodl NEO en GVT al een paar dagen, dat is een record voor mij
Verwijderd
Ghehehehe.....is het zo erg?Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:06:
[...]
Koop anders wat electroneum. Dan kun je goed leren hodlen.
Oh ok, ik wist niet wat de ico prijs was, las dat iemand zei 2-4 dollar dus dat was wel rampzalig geweest.poderosoo schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:57:
[...]
Uhm, ICO was die minder dan 2 cent. Dus hij staat nu al op meer dan x10. Daarnaast is met de huidige circulating supply de market cap 50 mil, dus genoeg upward potential. Zeker aangezien Zilliqa ongeveer 16x zo hoog is en QuarkChain imo een verbeterd project, enkel lopen ze nog een paar maanden achter.
D'r is wel weer wat beweging.Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:06:
[...]
Koop anders wat electroneum. Dan kun je goed leren hodlen.
Verwijderd
D'r zit nergens meer leven in.Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:09:
Hoe gaat het trouwens met HTML, was ook weer wat leven in toch of was dat van korte duur?
Ik denk dat ik ze de afgelopen dagen te moe heb gemaakt, zoveel ritjes ook.Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:13:
[...]
Nee he, linda ligt ook te slapen.
Word tijd voor een run van BTC dan zal het opknappen
Ja dat zou vrij pijnlijk zijn geweest, maar tot zover pakt het gelukkig goed uit. Nog wel even wachten tot binance hun trading gaat beginnen, dan alvast mijn inleg x2 ofzo eruit halen en de rest lekker kijken wat het gaat doen.ggj87 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:07:
[...]
Oh ok, ik wist niet wat de ico prijs was, las dat iemand zei 2-4 dollar dus dat was wel rampzalig geweest.
Sinds donderdag toch al gauw zo'n 60 keer.rogier2012 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:17:
hoe kan je nou ritjes maken op Linda, dat is gewoon een x5/x10 of kapotcoin
Enige wat er zo gebeurd is dat mensen gaan unloaden, flinke prijs dip. Daarna weer eens instappen en meeliftenpoderosoo schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:19:
[...]
Ja dat zou vrij pijnlijk zijn geweest, maar tot zover pakt het gelukkig goed uit. Nog wel even wachten tot binance hun trading gaat beginnen, dan alvast mijn inleg x2 ofzo eruit halen en de rest lekker kijken wat het gaat doen.
Verwijderd
Ja die zijn druk bezig met exchange listings. HitBTC lijkt sowieso te gebeuren, bevestigd van beide kanten. Dus wachten tot ze officieel gelist zijn.Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:09:
Hoe gaat het trouwens met HTML, was ook weer wat leven in toch of was dat van korte duur?
Sistemcoin is bevestigd voor morgen, 21.00 uur NL tijd. Prutexchange, dat dan weer wel... Maar hey, er gebeurt tenminste weer iets... Geloof alleen niet dat er veel gebeurt daar, laatst met de listing van COLX daar, zakte de koers het putje in, ipv de andere kant opVerwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:23:
[...]
Ja die zijn druk bezig met exchange listings. HitBTC lijkt sowieso te gebeuren, bevestigd van beide kanten. Dus wachten tot ze officieel gelist zijn.
Wachten wachten wachten hodlen hodlen hodlen dus.
Die pwr heb ik ook nog naar zitten te kijken, had ik ze maar gekocht.Dakillerbean schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:33:
[...]
Sistemcoin is bevestigd voor morgen, 21.00 uur NL tijd. Prutexchange, dat dan weer wel... Maar hey, er gebeurt tenminste weer iets... Geloof alleen niet dat er veel gebeurt daar, laatst met de listing van COLX daar, zakte de koers het putje in, ipv de andere kant op![]()
Aan deze kant niet heel veel te melden. Lekker paar weekjes crypto rust genomen, Stellite stack flink opgehoogd met minen maar die staat praktisch stil, PCN wiebelt ook rond de 9/10/11 sat, komen wel 3 nieuwe exchanges aan dus wie weet...
Nu wel weer een nieuw kansenpareltje gevonden, PWR. Gekocht op 0.03 sat en tikte vandaag de 0.07 aan, als die nu ff hetzelfde doet als PCN, loop ik binnen![]()
Verder zo te lezen niet veel gemist de laatste tijd... het kabbelt een beetje verder...
Ah natuurlijk, zeer terecht punt.TomTorquay schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:50:
[...]
Je kan misschien zelf beginnen met een paar tips te geven?![]()
Verder staan in dit topic genoeg verwijzingen, denk ik
On topic: volgend major resistance rond $8000?
Lol hoe dan?! Al mijn 15 alts staan weer dik in de minSpecy schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:27:
Wow. Vanmorgen stond ik op een behoorlijk verlies met mijn alts, maar in de loop van de middag is het toch weer goed hersteld. Minder dan 0.1% verlies nu.
Ik vraag het mij ook af, vanochtend in de daling echt ingezet, ik vind het heel knap dat je dan nu minder in de min staatPHPResource schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:53:
[...]
Lol hoe dan?! Al mijn 15 alts staan weer dik in de min
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2018 19:03 ]
Ik spreek nu tegen mijn eigen winkel, maar NEO staat op -7% vandaag (tov USDT). Hoezo primaVerwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:02:
Alles kan he, VEN gaat lekker en wat nano gekocht die ook stijgt
En sprak net iemand die zit vol in NEO VEN en DGB..dan heb je een prima dag hoor
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik geloof geen fluit van wat hij zegt. Keer op keer hozanna-berichten, maar nooit iets concreetPHPResource schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:53:
[...]
Lol hoe dan?! Al mijn 15 alts staan weer dik in de min
Wedden dat ie precies deze heeftTomTorquay schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:11:
[...]
Ik geloof geen fluit van wat hij zegt. Keer op keer hozanna-berichten, maar nooit iets concreet
Interessant, dank!DW23 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:47:
[...]
Ah natuurlijk, zeer terecht punt.
Op youtube volg ik o.a. Ivan On Tech, Ready Set Crypto en Data Dash.
Op twitter volg ik o.a. @twobitidiiot, @NeerajKA, @Naval, @Truth_Investor, @TuurDemeester en wildcard @LouisThomasYT (is geen grootheid, maar desalniettemin interessant)
Verder luister ik naar de podcasts Unchained en Cryptocast (van BNR)
Allemaal redelijk bekende namen, dus.
Verwijderd
Ben je zo NEO geil dat je de andere munten in de post niet eens leestTomTorquay schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:08:
[...]
Ik spreek nu tegen mijn eigen winkel, maar NEO staat op -7% vandaag (tov USDT). Hoezo prima
We zullen het gaan zien, zelf werkt mijn glazenbol helaas niet zo goed. Maar de typische ICO/IPO reversal sluit ik niet uit.Bever! schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:22:
[...]
Enige wat er zo gebeurd is dat mensen gaan unloaden, flinke prijs dip. Daarna weer eens instappen en meeliften
VEN 0% tov BTC, dus gewoon verlies in USDT.Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:22:
[...]
Ben je zo NEO geil dat je de andere munten in de post niet eens leest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Er zijn er zat ja die gister in DGB zijn gestapt naar een tip op dit forumSlux schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:13:
[...]
Wedden dat ie precies deze heeft![]()
DGD
HT
SKY
CENNZ
Je bedoelt DGD?Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:26:
[...]
Er zijn er zat ja die gister in DGB zijn gestapt naar een tip op dit forum
Ik helaas niet
Verwijderd
Jups....DGD..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2018 19:29 ]
Verwijderd
Ach, kan morgen zo weer anders zijnTon Hasselt schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:29:
Volgens mij staat iedereen op verlies vandaag, ook ik.
Ik dit keer eens niet. Erg mazzel met mijn dgd inkoop gister precies voor de stijging 😎 (mocht ook wel een keer..)Ton Hasselt schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:29:
Jij bent de uitzondering op de regel, het is je gegund.Cryptokruimel schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:33:
[...]
Ik dit keer eens niet. Erg mazzel met mijn dgd inkoop gister precies voor de stijging 😎 (mocht ook wel een keer..)
Kan zelfs naar nul.Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:40:
Ik kocht nano op 6600 met het idee DAT KAN ECHT NIET LAGER![]()
Kan wel dus
@rogier2012 had dit gisteren voorspeld. Wou dit toch eens vermelden, zijn bear flag is uitgekomenTon Hasselt schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:29:
Dus hij is de oorzaak van dit alles?TomTorquay schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:44:
[...]
@rogier2012 had dit gisteren voorspeld. Wou dit toch eens vermelden, zijn bear flag is uitgekomen
Verwijderd
Kun je mooi weer wat csc voor aanschaffenVerwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:49:
Ik zie tot mijn verbazing dat je dust op binance nu wel kan weg poetsen
Wist ik echt niet![]()
Eventjes lekker op geruimd al die kleine plukjes
http://www.avfoto.nl
Verwijderd
Nope, de plank staat vol
Dat dacht ik op 5700 ...kon nog steeds lager..Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:40:
Ik kocht nano op 6600 met het idee DAT KAN ECHT NIET LAGER![]()
Kan wel dus
thanks, uiteraard had ik geen short lopen maar zat ik in Tether voor 1/3e:(. Ik ga toch maar s ff wat richting mex sturen, puur voor de hedge.TomTorquay schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:44:
[...]
@rogier2012 had dit gisteren voorspeld. Wou dit toch eens vermelden, zijn bear flag is uitgekomen
[ Voor 18% gewijzigd door rogier2012 op 04-06-2018 20:11 ]
Je kan extreem veel geld binnenharken, of zien wegspoelen. Eigenlijk gewoon normaal risico dus.Cobus79 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 20:07:
Ok, wie legt even uit in normale taal, wat dit dan kan betekenen:
Fellow Binancians,
Binance will open trading for QKC/BTC and QKC/ETH trading pairs at 2018/06/05 4:00 AM (UTC).
High Risk Warning:
There is currently only 3.61% of the total supply of QKC tokens in circulation at the time of listing. The total supply is 10,000,000,000 QKC. This may cause extreme price volatility. Please exercise caution when trading in the QKC trading pairs.
Ja dat is in het begin waarschijnlijk inderdaad, veel vraag en weinig aanbod. Maar de totale (mogelijke) supply is nog best groot en daardoor kunnen mensen al gauw gaan overbieden. Als straks de supply toeneemt maar de vraag blijft hetzelfde of neemt af dan zakt de prijs als baksteen.Cobus79 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 20:11:
Ja zover was ik ook, maar gezien te weinig aanbod....is het dan niet likely dat de prijs omhoog schiet?
[ Voor 32% gewijzigd door Beaulion op 04-06-2018 20:21 ]
nope, want de vraag verdubbelt niet een maand later terwijl de supply dat wel doet. verwacht echt n epic dump.Cobus79 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 20:11:
Ja zover was ik ook, maar gezien te weinig aanbod....is het dan niet likely dat de prijs omhoog schiet?
[ Voor 23% gewijzigd door rogier2012 op 04-06-2018 20:21 ]
Wisselen voor Ven!chang1982 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:57:
wat verwachten jullie van tron ? zit te denken om ze te wisselen voor ven
[ Voor 26% gewijzigd door Pelox op 04-06-2018 20:18 ]
Zero.
omdat sell the news nogsteeds een ding blijft. Een binance listing is redelijk huge en zal vrij hard over social media gaan, waardoor bots dat kopen.Cobus79 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 20:16:
Waarom dumpen de mensen die die muntjes hebben ze niet nu dan (op andere servers)?
[ Voor 13% gewijzigd door rogier2012 op 04-06-2018 20:24 ]
slechts 3(!) adressen hebben 96% van alle tokens. Dus het aanbod klopt helemaal niet met de vraag uit de markt.Super grote prijsopstuwing, tot ze de andere op de markt dumpen.Cobus79 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 20:07:
Ok, wie legt even uit in normale taal, wat dit dan kan betekenen:
Fellow Binancians,
Binance will open trading for QKC/BTC and QKC/ETH trading pairs at 2018/06/05 4:00 AM (UTC).
High Risk Warning:
There is currently only 3.61% of the total supply of QKC tokens in circulation at the time of listing. The total supply is 10,000,000,000 QKC. This may cause extreme price volatility. Please exercise caution when trading in the QKC trading pairs.
[ Voor 9% gewijzigd door Bever! op 04-06-2018 20:26 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq