Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.907 views

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-11 13:47
Goede pump of orderboek opgekocht bij GET, 50% gemaakt in paar weken :9

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik zie ook de interesse groeien op telegram van serieuze investeerders/tokenholders bij GET.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-11 13:47
tias86 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 14:10:
Ik zie ook de interesse groeien op telegram van serieuze investeerders/tokenholders bij GET.
Ik zie hem nog wel op Binance of iets Koreaans komen deze zomer.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Berry powel schreef op zondag 3 juni 2018 @ 13:37:
[...]

Wow wat interessant!

Is het een stressvol bestaan?

wat is je handelsstrategie als ik vragen mag :)? Zijn er vuistregels die je altijd probeert te hanteren?

Waar haal je je meeste info vandaag op basis waarvan je handelt?

Zelf probeer ik nu zoveel mogelijk btc te vergaren en vooral niet meer aan te kopen als een munt sterkt stijgt. Munten waarop ik mij probeer te focussen zijn: ONT, EOS, TRX, NULS, BNB, VEN, en ZIL.
Probeer in gedeeltes aan te kopen en ook in gedeeltes te verkopen.
Voor mij is het ont stressend, als ik er stress van zou krijgen zou ik het ook niet doen, enigste waar ik stress van krijg is die nano ledger s als ik er coins op of af haal.

Handelstrategie is wisselend, ik beweeg mee met de markt, maar probeer zoveel mogelijk in cash te zitten als ik niet aan het traden ben en achter mijn schermen zit.
Belangrijkste voor mij en wat ook vrij moeilijk is handelen met emotie, emotie moet je uit kunnen zetten, geen plek voor FOMO.

ik pak al snel winst, en stel limieten voor mij zelf in als een coin meer dan 5% de min in gaat dan pak ik mijn verlies.

Bij mij gaat het puur en alleen om EURO's te verdienen, crypto pairs probeer ik te vermijden 99.9% zijn EUR, USTD pairs waar ik in handel.

Info haal ik van social media, telegram groepen, bitcoin forums, slechtste bron is dit forum volgen :9 , jammer dat het gewone crypto topic dood is.

Iedereen handelt op zijn eigen manier er is geen standaard voor denk ik, emoties uit schakelen en limieten voor je zelf instellen het belangrijkste zijn imo.

ik heb wel veel geluk gehad door vorig jaar in te stappen met een aanzienlijk bedrag waar ik 500% op pakte vandaar dat ik nu als hobby kan spelen, plus ik heb een bedrijfje met wat medewerkers waar ik niet veel aan hoef te doen, dus tijd zat

• tias86
Rookert25 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 14:25:
[...]

Ik zie hem nog wel op Binance of iets Koreaans komen deze zomer.
Binance denk ik zelf niet zo snel maar iets Koreaans zou zo maar kunnen. Ingeval morgen Qryptos.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik ga toch ook maar eens GET kopen, moet ik mij bij ddex valideren met foto etc... ?

Prepare for the next ATH

• tias86
sourcecode schreef op zondag 3 juni 2018 @ 15:08:
Ik ga toch ook maar eens GET kopen, moet ik mij bij ddex valideren met foto etc... ?
https://support.ddex.io/h...trading-on-DDEX-buy-sell-

Je kan ook idex gebruiken icm met mew.

En het is verstandig om cmc links naar de exchanges te gebruiken ivm phishing sites die op google kunnen staan geadverteerd en al. Geld niet alleen voor dexxen btw.

Verwijderd

Iemand nog vertrouwen in icx?

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zo ff correctie :)

Prepare for the next ATH

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Jazeker. Die gaat moonen in 2023. 8)

Ik houd mn stack nog steeds vast. Ben meer een investeerder dan een trader.

Maar een ICX holder is wel de afgelopen maanden flink getest op uithoudingsvermogen. Wat een stug ding is dat O-)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Midacmm schreef op zondag 3 juni 2018 @ 16:22:
[...]

Maar een ICX holder is wel de afgelopen maanden flink getest op uithoudingsvermogen. Wat een stug ding is dat O-)
en hoe groot is die stack dan ?
2 nullen of 3 nullen ?

Prepare for the next ATH

• Midacmm
Niet zo veel hoor. Onder de duizend. Het is 60% van mn binance pf

Ik geloof in het project ook al sta ik break even met die ICX

Verwijderd

Midacmm schreef op zondag 3 juni 2018 @ 16:22:
[...]

Hoezo 2023? Is idd een stug ding, vraag me soms af of zd het wel aankunnen wat ze willen bereiken mdt hun project voor zo een klein team.

• Midacmm
2023 was een flauw grapje

De afgelopen tijd is ICX een slaafse volger van de BTC koers. Dip BTC, gelijk dip ICX. Zit minder dan een minuut tussen.

Ik heb het gevoel dat er wel snel wat gaat veranderen met de ICX koers.

Paar dagen terug grote koop orders gefilled. Dacht 60k stuks. Vanochtend een buywall van 120k stuks.
Something is stirring in the east. B)

[ Voor 87% gewijzigd door Midacmm op 03-06-2018 16:48 ]

Verwijderd

Midacmm schreef op zondag 3 juni 2018 @ 16:42:
2023 was een flauw grapje

De afgelopen tijd is ICX een slaafse volger van de BTC koers. Dip BTC, gelijk dip ICX. Zit minder dan een minuut tussen.

Ik heb het gevoel dat er wel snel wat gaat veranderen met de ICX koers.

Paar dagen terug grote koop orders gefilled. Dacht 60k stuks. Vanochtend een buywall van 120k stuks.
Something is stirring in the east. B)
Hahaha oke

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

tja ICX stond eind jan. nog 9 dollar :)
dus het kan nog..........

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zo ook maar wat fiat erbij gedaan :)

Prepare for the next ATH

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:01
Slux schreef op zondag 3 juni 2018 @ 14:28:
[...]

Voor mij is het ont stressend, als ik er stress van zou krijgen zou ik het ook niet doen, enigste waar ik stress van krijg is die nano ledger s als ik er coins op of af haal.

Handelstrategie is wisselend, ik beweeg mee met de markt, maar probeer zoveel mogelijk in cash te zitten als ik niet aan het traden ben en achter mijn schermen zit.
Belangrijkste voor mij en wat ook vrij moeilijk is handelen met emotie, emotie moet je uit kunnen zetten, geen plek voor FOMO.

ik pak al snel winst, en stel limieten voor mij zelf in als een coin meer dan 5% de min in gaat dan pak ik mijn verlies.

Bij mij gaat het puur en alleen om EURO's te verdienen, crypto pairs probeer ik te vermijden 99.9% zijn EUR, USTD pairs waar ik in handel.

Info haal ik van social media, telegram groepen, bitcoin forums, slechtste bron is dit forum volgen :9 , jammer dat het gewone crypto topic dood is.

Iedereen handelt op zijn eigen manier er is geen standaard voor denk ik, emoties uit schakelen en limieten voor je zelf instellen het belangrijkste zijn imo.

ik heb wel veel geluk gehad door vorig jaar in te stappen met een aanzienlijk bedrag waar ik 500% op pakte vandaar dat ik nu als hobby kan spelen, plus ik heb een bedrijfje met wat medewerkers waar ik niet veel aan hoef te doen, dus tijd zat
Dank voor de info! Is het je eigenlijk dit jaar gelukt om een redelijk rendement te verkrijgen? ik sta namelijk nog in de min helaas :(

• Slux
  • Niet online
Berry powel schreef op zondag 3 juni 2018 @ 17:36:
[...]

Dank voor de info! Is het je eigenlijk dit jaar gelukt om een redelijk rendement te verkrijgen? ik sta namelijk nog in de min helaas :(
Het gaat redelijk dit jaar het is geen vetpot, als je ziet met wat voor bedrag ik speel en het rendement wat ik daar uit haal valt het tegen met gemiddeld +/-4k op maand basis.
Dan ben ik er gemiddeld wel +/- 16 uur per dag mee bezig, kom er mijn bed voor uit en loop erbij als een zombie gefixeerd op mobieltje of ik zit achter mijn schermen van vroeg tot savonds laat, gellukig heb ik nog een hond dus kom ik nog wel eens buiten, plus ik moet soms aanwezig zijn op kantoor.

En soms doe ik even weken niks, ik vind het leuk ben er een beetje aan verslaafd misschien, maar het moet wel leuk blijven, als ik uit de flow ben stop ik dus ook en stap ik weer in het ''normale'' leven

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

En dat was het dan... zoals @Ton Hasselt belooft. 16 LTC laat ik staan. De rest is weg, voor een iets betere prijs dan gedacht zelfs. oOo Een nieuw avontuur kan beginnen. *O*

(Weet zeker dat @Taro er baat bij heeft. ;) )

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:19:
En dat was het dan... zoals @Ton Hasselt belooft. 16 LTC laat ik staan. De rest is weg, voor een iets betere prijs dan gedacht zelfs. oOo Een nieuw avontuur kan beginnen. *O*

Ga je ons nog vertellen wat het nieuwe avontuur is ?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:20:
[...]

Ga je ons nog vertellen wat het nieuwe avontuur is ?
Jazeker ga ik dat delen. Eerst even het geld van GDAX ontvangen, handtekeningen zetten en wachten tot het definitief is. Er is geen koop zonder geld heh. ;)

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:19:

Wat je ook gaat doen Turbo-Puppy heel veel succes! Hopen dat het je wat minder irriteert dan Litecoin :')

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:23:
[...]

Wat je ook gaat doen Turbo-Puppy heel veel succes! Hopen dat het je wat minder irriteert dan Litecoin :')
Allereerst dank.

Maar ik doe dit om sterker terug te keren in LTC uiteindelijk. Het rendement is nu onvoldoende. Zie het als een “undercut”. Ik ben van mening dat dit DÉ manier is om december aan te vangen met meer dan ik nu heb. Met als bonus de keuze die ik nu gemaakt heb. ;)

• tias86
Zul je net zien vliegt LTC morgen naar de maan

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Turbo-Puppy schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:25:
[...]

Allereerst dank.

Maar ik doe dit om sterker terug te keren in LTC uiteindelijk. Het rendement is nu onvoldoende. Zie het als een “undercut”. Ik ben van mening dat dit DÉ manier is om december aan te vangen met meer dan ik nu heb. Met als bonus de keuze die ik nu gemaakt heb. ;)
Wat het ook moge zijn, Ton is er vast voor te porren.

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 17:33
Rookert25 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 14:03:
Goede pump of orderboek opgekocht bij GET, 50% gemaakt in paar weken :9
Probleem blijft wel het lege 'bied' boek in de orderboeken bij IDEX. Stel je wilt nu verkopen krijg je een significant lagere prijs dan de 'marktprijs' omdat de bied en laat zover uit elkaar liggen. Spread van 15% soms. https://idex.market/eth/get
Aan de andere kant, dat maakt ook dat de koers nu zo snel kan stijgen.
Met 50 ETH kan je de koers al verdubbelen naar 0,0026 ETH / GET.

Ze zijn serieus goed bezig, nu 18.000 kaarten Jochem Meyer. Volgend jaar doelstelling 1 miljoen tickets via GET Protocol te laten lopen. Zal een uitdaging zijn, maar ze hebben Modestus al als partner, die doen onder andere Guus Meeuwis shows dacht ik .

Zoals ik gister postte, bij 1 miljoen tickets zal er voor 1 miljoen buy pressure ontstaan aan GET (geen idee of er 1 euro GET verbruikt wordt, gokje nu). Timberly2 in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"

[ Voor 7% gewijzigd door Timberly2 op 03-06-2018 18:43 ]

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:25:
[...]

Allereerst dank.

Dan hoop ik dat je een mooi rendement pakt en uiteindelijk je positie flink vergroot. Ik zal proberen de koersen wat te drukken tot je weer instapt. Heb ergens nog wel een ledger liggen met 34000 bitcoins. Misschien maar eens verkopen

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:50
Get gaat zo hard omdat hij morgen gelist wordt op Qryptos

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:10
RLC ga je nog vliegen of wat :P

• Timberly2
Acidrain schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:55:
Get gaat zo hard omdat hij morgen gelist wordt op Qryptos
Redelijk nietszeggende exchange met ook weinig volume.
Zou mij verbazen wanneer dit veel impact heeft op de koers, kan inderdaad zijn dat mensen anticiperen.

Op de achtergrond zijn ze natuurlijk enorm sterk bezig. Gaan live Q3 op mainnet ETH. Wat betekent dat er dan ook GET Tokens moeten worden aangeschaft om te fungeren als utility token. Stel je doet jaarlijks 1mln tickets verkopen, dan moet er voor ~€1miljoen per jaar aan GET worden gekocht? Een deel wordt ook geburned in het proces, dus lijkt erop dat er hier qua waardering een zeer interessante marketcap nog op GET hangt.

Ze hebben de connecties, ze hebben een werkend product, klaar voor mainstream blockchain adoptie. Zal alleen in aantallen gigantisch moeten groeien wil je een marketcap van, let's say, 100mln willen bereiken.

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Nou, toch weer een noobvraag; op binance kan je tegen markt prijs direct verkopen. Dat kan op cryptopia niet, maar ook kucoin heeft dat niet. Hoe verkoop ik nou een munt die sterk daalt onmiddellijk (na bijvoorbeeld een nieuwe listing).

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Cobus79 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:17:
Nou, toch weer een noobvraag; op binance kan je tegen markt prijs direct verkopen. Dat kan op cryptopia niet, maar ook kucoin heeft dat niet. Hoe verkoop ik nou een munt die sterk daalt onmiddellijk (na bijvoorbeeld een nieuwe listing).
Iets lager gaan zitten.

Verwijderd

De alts zakken weer geleidelijk aan weg
Ik ga net als turbo ook maar eens even wat anders doen
Word hier ook niet echt vrolijk van

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Ritje govert kan nu denk ik

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:57
Verwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:44:
De alts zakken weer geleidelijk aan weg
Ik ga net als turbo ook maar eens even wat anders doen
Word hier ook niet echt vrolijk van
Ik ben gisteren uitgestapt dus ik hoop op een dipje zodat ik weer kan instappen.

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:52:
[...]

Ik ben gisteren uitgestapt dus ik hoop op een dipje zodat ik weer kan instappen.
Ja maar ik begin het beu te worden, dit is geen crypto maar dypto
:Y
We gaan van dip naar dip

• Slux
  • Niet online
Wat een feest weer.

Als je de laatste dagen niks wist te verdienen, dan kan je maar beter iets anders doen.

Verwijderd

Cobus79 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:17:
Selecteer best price!
Dan koop je voor de marktprijs.
https://support.kucoin.co...77014-How-to-make-a-trade

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43
Welke bronnen volgen jullie op Twitter, Youtube, Hackernoon, of welke andere bron dan ook? Ik volg enkele bronnen die niet een hoog 'shill-gehalte' hebben en leuke achtergrondinformatie geven rondom de hele cryptomarkt/-currencies, de macro-ontwikkelingen omtrent beleid en adoption, en af en toe ook een kooptip (of eerder: een research tip).

Ongetwijfeld gebruiken jullie een hele boel andere goede/interessante/leuke bronnen, vandaar mijn vraag.

[ Voor 4% gewijzigd door DW23 op 03-06-2018 20:15 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

DW23 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:14:
Welke bronnen volgen jullie op Twitter, Youtube, Hackernoon, of welke andere bron dan ook? Ik volg enkele bronnen die niet een hoog 'shill-gehalte' hebben en leuke achtergrondinformatie geven rondom de hele cryptomarkt/-currencies en de macro-ontwikkelingen, met en toe ook een kooptip (of eerder: een research tip).

Ongetwijfeld gebruiken jullie een hele boel andere goede/interessante/leuke bronnen, vandaar mijn vraag.
Voor Technische analyse soms ''The Moon''
Verder Crypto lark, CryptoCoin.news, CryptoRUS, Criss Dunn, Boxmining, Cryptodaily, Cryptojedi.
Soms wat anders zoals IvanOntech

Vaak verkopen/shillen ze bullshit coins omdat ze gekocht worden maar het nieuws is wel goed.

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 03-06-2018 20:19 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• cryptore
  • Laatst online: 14-11 22:25
Slux schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:11:
Wat een feest weer.

Als je de laatste dagen niks wist te verdienen, dan kan je maar beter iets anders doen.
Het is inderdaad erg rustig , maar je kunt hier en daar nog wel wat bijpakken , vandaag ook weer met CAPP bezig geweest , ging wel lekker

Verwijderd

cryptore schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:29:
[...]

Het is inderdaad erg rustig , maar je kunt hier en daar nog wel wat bijpakken , vandaag ook weer met CAPP bezig geweest , ging wel lekker
Sommigen verdienen zelfs als alles zakt
Zo als turbo zou zeggen, ik kan de stront hier vandaan ruiken :Y

Maar komt goed, zit in de juiste munten

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2018 20:33 ]

• cryptore
  • Laatst online: 14-11 22:25
Verwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:32:
[...]

Sommigen verdienen zelfs als alles zakt
Zo als turbo zou zeggen, ik kan de stront hier vandaan ruiken :Y
Je zult het niet geloven , maar dat is echt mogelijk , zat de laatste dagen ook in DENT en DOCK , gaan lekker op en neer , maar je moet er wel bovenop zitten

• Berry powel
welke coin is nu het fijnst om te pakken NULS?

• A87
  • Niet online

A87

Berry powel schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:35:
Een coin die het meeste oplevert de komende maanden?

Verwijderd

cryptore schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:34:
[...]

Je zult het niet geloven , maar dat is echt mogelijk , zat de laatste dagen ook in DENT en DOCK , gaan lekker op en neer , maar je moet er wel bovenop zitten
Ik geloof jou zeker wel, er valt wel te verdienen maar is geen vet pot
Veel te zoet sappig, pakte wel een $100 nog met GVT maar voor de rest is het weinig

• Berry powel
A87 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:36:
[...]

jep!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:25
A87 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:36:
[...]

Heb Nuls gepakt. Zat te twijfelen of voor ont te gaan of nuls.

• Ton Hasselt
Berry powel schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:35:
Linda natuurlijk. <3

• tias86
Timberly2 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:11:
[...]

Redelijk nietszeggende exchange met ook weinig volume.
Zou mij verbazen wanneer dit veel impact heeft op de koers, kan inderdaad zijn dat mensen anticiperen.

Op de achtergrond zijn ze natuurlijk enorm sterk bezig. Gaan live Q3 op mainnet ETH. Wat betekent dat er dan ook GET Tokens moeten worden aangeschaft om te fungeren als utility token. Stel je doet jaarlijks 1mln tickets verkopen, dan moet er voor ~€1miljoen per jaar aan GET worden gekocht? Een deel wordt ook geburned in het proces, dus lijkt erop dat er hier qua waardering een zeer interessante marketcap nog op GET hangt.

Ze hebben de connecties, ze hebben een werkend product, klaar voor mainstream blockchain adoptie. Zal alleen in aantallen gigantisch moeten groeien wil je een marketcap van, let's say, 100mln willen bereiken.
Qryptos en Quione hebben dezelfde eigenaar, en hebben plannen om beide exchanges samen te smelten in 1 groot all-in one platform namelijk Liquid Exchange. Dus ik denk dat je deze listing onderschat.

• A87
  • Niet online

A87

De meeste zullen zeggen dat ik gek ben maar ik zit 100% in ARK

• Slux
  • Niet online
HT blijft maar gaan *O*
Verkoop ordertje staat wel klaar nu, hopen dat we weer een dipje krijgen.

ITC is ook nog een leuke munt, kan je vaak ritjes van +/- 30 cent mee pakken.

• Ton Hasselt
A87 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:44:
[...]

Je bent gek. :+

• A87
  • Niet online

A87

Investeer altijd in waar je achter staat....................

• Slux
  • Niet online
A87 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:49:
Investeer altijd in waar je achter staat....................
100% op 1 coin is wel tricky vind ik, waarom spreid je niet wat ?
Zal je steunen, net koop ordertje klaar gezet

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 03-06-2018 20:53 ]

• A87
  • Niet online

A87

Slux schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:51:
[...]

100% op 1 coin is wel tricky vind ik, waarom spreid je niet wat ?
Zal je steunen, net koop ordertje klaar gezet
Big Risk Big Gainz

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
[...]

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/43432983/no-way-please-tell-me-more.jpg

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:25
Wel lekker overzichtelijk 1 coin. Zou willen dat ik er 3 of 4 had.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]

Ach, d'r zit hier ook een n00b 100% in IOST (of eigenlijk 130% ivm rendament). Iedere gek z'n gebrek.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Grijns, volgens de "experts" op youtube gaat de LTC binnenkort richting de 1000 dollar :)
Toch geloof ik dat niet echt :+

• Timberly2
tias86 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:39:
[...]

Qryptos en Quione hebben dezelfde eigenaar, en hebben plannen om beide exchanges samen te smelten in 1 groot all-in one platform namelijk Liquid Exchange. Dus ik denk dat je deze listing onderschat.
Klopt, maar feitelijk zou dat voor de waardering niet moeten uitmaken in een efficiënte markt. Dit is crypto dus live gang exchanges betekent vaak wel opwaartse swing.
Maar voor de waardering van je aandeel van een bedrijf maakt het niet uit (als er maar genoeg liquiditeit en informatie is) of je nu in USA, Cananda, Nederland, Duitsland genoteerd staat op de stock exchange.

Echter is het bij crypto vooral een goeie manier van zichtbaarheid en zullen veel mensen niet overweg kunnen met een DEX. Was voor mij ook de eerste keer dat ik dat gebruikte om GET te kopen. We gaan het meemaken, orderboek wordt nu leeggekocht. Met slechts 40 ETH druk je op IDEX de prijs naar 0,003 ETH/GET

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:13:
Grijns, volgens de "experts" op youtube gaat de LTC binnenkort richting de 1000 dollar :)
Toch geloof ik dat niet echt :+
Die zelfde ''experts'' zeggen zeker ook dat VEN binnenkort op 100 dollar staat :X

• RaptorXS
[quote]Slux schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:20:
[...]

Zie hieronder.

[ Voor 39% gewijzigd door RaptorXS op 03-06-2018 21:25 ]

• RaptorXS
Slux schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:20:
[...]

Die zelfde ''experts'' zeggen zeker ook dat VEN binnenkort op 100 dollar staat :X
Ben geen "expert" maar kan er wel om lachen, net als soms op dit forum :)

• A87
  • Niet online

A87

Je hoeft geen expert te zijn om te zien dat ARK potentie heeft, inkoppertje.
IK gok bitcoin 7800 morgen.

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 03-06-2018 21:34 ]

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 16:21
Slux schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:20:
[...]

Voor iemand die zegt dat hij 40u per week met crypto bezig is vind ik het toch erg verrassend waarom je zo anti-ven bent ;)

• Slux
  • Niet online
Junia schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:36:
[...]

Voor iemand die zegt dat hij 40u per week met crypto bezig is vind ik het toch erg verrassend waarom je zo anti-ven bent ;)
Ik ben hier anti VEN gemaakt, zonder namen te noemen :X

Heb er nog wel een paar maar puur voor de hype, geloof er verder niet in, rendement is ook niks dit jaar met VEN, had gister hier nog een YouTube linkje geplaatst van de oprichter, valt in de categorie Justin Sun, alleen deze zit een beetje te hoog in de wolken.

Kan best naar 10/15 USD maar een 100usd coin zie ik het echt niet worden.

IBM is al veel verder dan VEN

• Berry powel
Slux schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:43:
[...]

Heb er nog wel een paar maar puur voor de hype, geloof er verder niet in, rendement is ook niks dit jaar met VEN, had gister hier nog een YouTube linkje geplaatst van de oprichter, valt in de categorie Justin Sun, alleen deze zit een beetje te hoog in de wolken.

Kan best naar 10/15 USD maar een 100usd coin zie ik het echt niet worden.

IBM is al veel verder dan VEN
Van welke coins verwacht jij het meeste de komende maanden?

• rogier2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Junia schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:36:
[...]

YouTube: Bitcoin Q&A: Intrinsic vs. extrinsic assets

Deze man heeft daar best intelligente dingen over te zeggen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door rogier2012 op 03-06-2018 21:49 ]

• A87
  • Niet online

A87

Slux schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:43:
[...]

Die Chinezen zijn zo goed in hypen van producten. Elk Chinees crypto product wat hoog staat.
Dat staat soms zelfs extreem hoog in de lijsten. Chinezen staan ook bekend als praatjesmakers.
Ze hebben zelfs respect voor oplichters, zelf vinden ze het ook niet erg om opgelicht te worden bijvoorbeeld in een winkel. Walgelijke mindset die mensen.

[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 03-06-2018 21:52 ]

• Slux
  • Niet online
Berry powel schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:48:
[...]

Van welke coins verwacht jij het meeste de komende maanden?
Zelf geloof ik op dit moment het meeste in BTC, LTC, ETH, XLM, NEO, XMR. DASH, HT

Maar dat kan morgen weer anders zijn ;)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

A87 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:48:
[...]

Die Chinezen zijn zo goed in hypen van producten. Elk Chinees crypto product wat hoog staat.
Dat staat soms zelfs extreem hoog in de lijsten. Chinezen staan ook bekend als praatjesmakers.
Ze hebben zelfs respect voor oplichters, zelf vinden ze het ook niet erg om opgelicht te worden bijvoorbeeld in een winkel. Walgelijke mindset die mensen.
Dat je een ongefundeerde hekel hebt aan China en hun inwoners is inmiddels wel redelijk duidelijk.

Maar je praat echt grote onzin. Over praatjesmakers gesproken.

Of bedoelde je je eigen landje waar een type scooter niet aangesleept kon worden omdat Holleeder er op gezien werd?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• A87
  • Niet online

A87

YouTube: SCAMMERS are Everywhere in CHINA!
YouTube: SCAMMED in Beijing on purpose!

Dit dus

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 03-06-2018 21:57 ]

• RaptorXS
Slux schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:52:
[...]

Zelf geloof ik op dit moment het meeste in BTC, LTC, ETH, XLM, NEO, XMR. DASH, HT

Maar dat kan morgen weer anders zijn ;)
BTC, LTC, ETH en NEO, de laatste 2 heb ik nog niet maar binnenkort wel.
De "opkomende" tokens zijn mijn dingetje niet. :)

• Slux
  • Niet online
rogier2012 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:48:
[...]

YouTube: Bitcoin Q&A: Intrinsic vs. extrinsic assets

Deze man heeft daar best intelligente dingen over te zeggen ;)
+1 Mooie uitleg, die man heeft er wel verstand van.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ja en is uitaard standaard in heel China en geld voor alle Chinezen. Misschien moet je eens een cursus Internet doen, dan weet je hoe je dingen met een korrel zout moet nemen ipv alles wat je ziet voor voldongen feit aannemen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• A87
  • Niet online

A87

Flagg schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:00:
[...]

met een korrel zout moet nemen ipv alles wat je ziet voor voldongen feit aannemen.
YouTube: bart de graaf - gill de la tourette 1

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Vind je het erg als ik er niet op klik?

Ik zet je weer op de /ignore stand.

Maar sommige posts van je zijn zo onwerkelijk dom, wereldvreemd en xenofoob dat ik wel moet reageren. En je bereikte mijn /ignore grens zojuist.

Dus sorrie, zal over een paar weken vast nog een keer gebeuren alvast mijn excuses.

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:59:
[...]

BTC, LTC, ETH en NEO, de laatste 2 heb ik nog niet maar binnenkort wel.
De "opkomende" tokens zijn mijn dingetje niet. :)
Klopt ik ben ook niet zo van de tokens maar heb er toch lekker aan verdiend ook ITC.

HT wordt flink gepromoot door Huobi zelf, is 1 van de grootste exchanges op dit moment, ze komen vaak met HT promoties en ze zijn hem flink aan het hypen, als je naar BNB kijkt heeft HT wel potentie imo.

LET OP wel zijn echt high risk coins/tokens imo

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:17

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Lol, dat was me nog niet eerder opgevallen

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DevFFteVAAIjNSE.jpg:large

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Slux
  • Niet online
.oisyn schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:10:

[afbeelding]
Die staat er al sinds vorig jaar, volgens mij net na de fork zelfs :)

• RaptorXS
Slux schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:09:
[...]

Klopt ik ben ook niet zo van de tokens maar heb er toch lekker aan verdiend ook ITC.

HT wordt flink gepromoot door Huobi zelf, is 1 van de grootste exchanges op dit moment, ze komen vaak met HT promoties en ze zijn hem flink aan het hypen, als je naar BNB kijkt heeft HT wel potentie imo.

LET OP wel zijn echt high risk coins/tokens imo
Huobi is inderdaad 1 van de grotere wereldspelers..
Afbeeldingslocatie: https://biflatie.nl/wp-content/uploads/hoe-much-crypto.jpg

• RaptorXS
Excuus voor het grote plaatje ;(

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:16:
[...]

Huobi is inderdaad 1 van de grotere wereldspelers..
[afbeelding]
deze is wat actueler, daar staat ie op 3
https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/

EDIT dacht dat ik hem niet op je eerste plaatje zag ;)
2de plaatje is duidelijk ook 3de plek

[ Voor 12% gewijzigd door Slux op 03-06-2018 22:27 ]

• RaptorXS
Slux schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:26:
[...]

deze is wat actueler, daar staat ie op 3
https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/

EDIT dacht dat ik hem niet op je eerste plaatje zag ;)
2de plaatje is duidelijk ook 3de plek
Het is wel eens goed om te zien welke beursen belangrijk zijn (y)

• rogier2012
De leider in de bitcoinprijs staat er niet op ;) vermoedelijk omdat t geen exchange is.

Vind t wel handig om n leider te hebben waarop ik mn trades kan aanpassen voor de snelle 1% scalps

ah toch wel. de no fees tab

[ Voor 72% gewijzigd door rogier2012 op 03-06-2018 22:46 ]

• TomTorquay
A87 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:48:
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/236x/59/bf/43/59bf437725e061b480a4f5f79cfe249e.jpg

• TomTorquay
DW23 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:14:
Welke bronnen volgen jullie op Twitter, Youtube, Hackernoon, of welke andere bron dan ook? Ik volg enkele bronnen die niet een hoog 'shill-gehalte' hebben en leuke achtergrondinformatie geven rondom de hele cryptomarkt/-currencies, de macro-ontwikkelingen omtrent beleid en adoption, en af en toe ook een kooptip (of eerder: een research tip).

Je kan misschien zelf beginnen met een paar tips te geven? :>
Verder staan in dit topic genoeg verwijzingen, denk ik ;)

On topic: volgend major resistance rond $8000?

• rogier2012
7750 imo, we zijn lekker aan t bearflaggen dus heb maar even wat tether vrijgemaakt voor de dip.

qua youtube:
- thechartguys voor daily TA / trading
- coin mastery voor lange termijn
- datadash voor wat protocolgeneuzel van n permabull

[ Voor 43% gewijzigd door rogier2012 op 03-06-2018 23:06 ]

• A87
  • Niet online

A87

Leuk om te zien dat Nederlanders China moeten verdedigen, en aan de VEN zitten etc... en Nederlandse developers keihard afkraken.
Is dat niet gewoon next level domheid? We zullen zien wie er straks weer 100x meer heeft verdiend
-_-'

[ Voor 49% gewijzigd door A87 op 03-06-2018 23:09 ]

Verwijderd

A87 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 23:06:
Leuk om te zien dat Nederlanders China moeten verdedigen, en aan de VEN zitten etc...
De vennen klotsen over de plinten van m'n Ledger, er kunnen er niet genoeg in :)

• Slux
  • Niet online
Leuk om te zien dat Nederlanders China moeten verdedigen, en aan de VEN zitten etc... en Nederlandse developers keihard afkraken.
Is dat niet gewoon next level domheid? We zullen zien wie er straks weer 100x meer heeft verdiend
-_-'
:F
Je weet dat je ARK niet zo bestaan door China ?
Je weet ook dat je niet een op tweakers kan komen zonder een China ?

Next level domheid is zeggen dat ARK dit jaar op 100 euro staat :X

• TomTorquay
-_-'
Ik ben een Belg. Dus volgens jouw logica waarschijnlijk lui, gezapig, onbetrouwbaar en een beetje dom. Moet ik nu ook dit forum verlaten, aangezien je alleen maar wil communiceren met raszuivere Nederlandse übermenschen? ;w

Ik hoef trouwens niet te wachten om te weten wie hier geen 100x inleg zal verdienen Afbeeldingslocatie: https://www.wegenforum.nl/images/smilies/icon_21.gif

• Slux
  • Niet online
TomTorquay schreef op zondag 3 juni 2018 @ 23:21:
[...]
Ik ben een Belg. Dus volgens jouw logica waarschijnlijk lui, gezapig, onbetrouwbaar en een beetje dom.
Je hebt wel zelf kennis :+

Slux nooit serieus nemen maar dat wist je al ;)

Verwijderd

En dan krijg ik een waarschuwing dat ik op de man speel :?
:X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 15:08
.oisyn schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:10:

[afbeelding]
Dat staat er al vanaf vorig jaar hehe

Check de fees :+

fees

[ Voor 5% gewijzigd door Armo op 03-06-2018 23:46 ]

Verwijderd

Het is ook vrij breinloos om te zeggen dat ark niet de $100 haalt want we weten het gewoon niet

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

- Doe eens even normaal, zeg :/ -

[ Voor 95% gewijzigd door .oisyn op 04-06-2018 00:25 ]

Verwijderd

Hahahahhahhahahhahha...... :X

[ Voor 64% gewijzigd door .oisyn op 04-06-2018 00:24 ]

Pagina: 1 ... 79 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!