Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.897 views

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

zwerfkater schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:09:
weet iemand hier raad mee, ik heb een tas vol geld in 2020 geen idee wat ik er mee aan moet
:D _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 30-05-2018 20:47 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
mprkooij schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:39:
Die bag RLC van mij is ook niets meer waard. Ik vraag me af waarom zoveel mensen hem dumpen.. Main reason lijkt me gewoon: "Oh SHIT hij zakt!!! VERKOPEN!!!!"

Iemand enig idee waarom GMT (Golem) zoveel stijgt?
Geloof me, RLC komt helemaal goed, sterker ik ga er nu meteen bijkopen.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:27
Ton Hasselt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:50:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQ2hTElVUBfdRiGD1uzz2xJ5v7m4wNMeU4zskV4hRUFxlHkmgw

Zo'n flashback krijg ik bij RLC :P

[ Voor 5% gewijzigd door mprkooij op 30-05-2018 20:53 ]

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ton Hasselt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:50:
[...]

Ik zou BTC kopen, die staat eind dit jaar op $100.000 en 2020 op $1.000.000 ... ti's dat ik wat krap in de tijd zit, maar anders had ik het gedaan. :+

• Ton Hasselt
mprkooij schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:52:
[...]

[afbeelding]

Ik had nog een buy-order 100 op 23500, die heb ik intussen, nog een buy-order geplaatst 400 op 22000.
Zit ik aan de 1000 RLC.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb nog wat EOS op kraken staan, moet ik hier iets mee doen i.v.m. 2 juni mainnet?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Turbo-Puppy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:31:
Zo .. net het besluit maar eens genomen om me voorlopig helemaal terug te trekken uit crypto. Na het weekend gaan alle Litecoins, mits de koers boven de €100 is zonder pardoes de deur uit. Heb een nieuwe investering gevonden waarbij ik me vermoedelijk minder ga frustreren aan de onzin, en voor de komende 6 maanden een stuk meer mee kan verdienen.

Het gekke is ... ik kijk er gewoon naar uit, heb het persoonlijk helemaal gehad met crypto momenteel. Wat een misselijke klote markt is het toch :r , zo erg dat ik het niet eens erg vind om later voor de hoofdprijs in te moeten stappen. :)
Lol is 't weer zover?

Nou have fun en tot over een weekje. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ton Hasselt
RideWithUz schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:02:
Ik heb nog wat EOS op kraken staan, moet ik hier iets mee doen i.v.m. 2 juni mainnet?
Verkopen?

• mprkooij
  • Laatst online: 22:27
Ton Hasselt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:00:
[...]

Ik had nog een buy-order 100 op 23500, die heb ik intussen, nog een buy-order geplaatst 400 op 22000.
Zit ik aan de 1000 RLC.
Zoveel vertrouwen in RLC :*) _/-\o_

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:00:
[...]

Zit ik aan de 1000 RLC.
Slim, zo krijg je toch een goede gemiddelde inkoopprijs.

• Ton Hasselt
Beaulion schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:07:
[...]

Slim, zo krijg je toch een goede gemiddelde inkoopprijs.
Jij snapt het tenminste. d:)b

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:03:
[...]

Lol is 't weer zover?

Nou have fun en tot over een weekje. :P
Haha, nee nog steeds. Iets met fomo en daar gevoelig voor zijn. 😉

De dump is al begonnen, dus kan en ga het nu niet meer omkeren. Waarschijnlijk staat LTC woensdag wel op een nieuw ATH. :p

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:10:
[...]

Haha, nee nog steeds. Iets met fomo en daar gevoelig voor zijn. 😉

De dump is al begonnen, dus kan en ga het nu niet meer omkeren. Waarschijnlijk staat LTC woensdag wel op een nieuw ATH. :p
Heb er ook nog 16, laat maar stijgen die jongens. *O*

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ton Hasselt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:12:
[...]

Heb er ook nog 16, laat maar stijgen die jongens. *O*
Laat ik er ook 16 staan... samen arm en samen rijk. Deal? ;)

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:14:
[...]

Laat ik er ook 16 staan... samen arm en samen rijk. Deal? ;)
Deal. d:)b

• Ton Hasselt
Jongens BLT gaat (minimaal tot de 7000), zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb.

[ Voor 15% gewijzigd door Ton Hasselt op 30-05-2018 21:29 ]

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 09:04
Turbo-Puppy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:31:
Het gekke is ... ik kijk er gewoon naar uit, heb het persoonlijk helemaal gehad met crypto momenteel. Wat een misselijke klote markt is het toch :r , zo erg dat ik het niet eens erg vind om later voor de hoofdprijs in te moeten stappen. :)
Snap het ff niet. Ik ging er vanuit dat jij met die TA's toch nog goeie winsten maakte?

(Niet lullig bedoeld of zo. Maar dat verwachtte ik echt).

[ Voor 6% gewijzigd door Specy op 30-05-2018 22:10 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:46:
We schommelen al bijna een hele dag tussen de 7400-7500, kleine uitschieters daargelaten. Waarschijnlijk zie ik een deprimerende rode candle naar beneden als ik thuis kom . Ommmmmm te janken
Top TA'er ben ik d:)b

Nou jongens, die koers kan me oprecht niet zoveel schelen op het moment. Heb er vertrouwen in en zie het over een maand wel. Vandaag mijn eerste werkdag afgerond, 9 uurtjes in de pocket. Nu al 4,5 uur gewerkt voor in de crypto pot, ben benieuwd hoeveel ik kan uitbesteden bij het ontvangen van mijn loon next month. Ik ben toch een partijtje kapot, dramatisch geslapen (5-6 uurtjes) en moest om half 9 op school zijn om m'n boeken in te leveren, daarna heel even kunnen relaxen en wat kunnen eten om daarna vanaf 12 non-stop te werken, constant drukte, constant bestelling opnemen, kassa, wc's schoonmaken, boenen, frituren en zoveel meer. Iedergeval was er genoeg variatie en heb zo pleuris hard gezweet jongen. Sportschool hoeft niet eens meer. Morgen maar van 5 tot 9 als het goed is, dus dat is easy.

MOON, LAMBO.

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb spontane SOA's gekregen van RLC. Telkens als je denkt die gaat niet lager, gaat ie lager. Hoerenzooi

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:06:
[...]

Ik vind ze allebei prima..heb nog steeds 14 NEO
En CSC 30 cent lijkt me een beetje laag in geschat, ik denk meer aan 55 cent
55 cent? Ik doe mee _/-\o_

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Tominatie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:15:
[...]

Nou jongens, die koers kan me oprecht niet zoveel schelen op het moment. Heb er vertrouwen in en zie het over een maand wel. Vandaag mijn eerste werkdag afgerond, 9 uurtjes in de pocket. Nu al 4,5 uur gewerkt voor in de crypto pot, ben benieuwd hoeveel ik kan uitbesteden bij het ontvangen van mijn loon next month. Ik ben toch een partijtje kapot, dramatisch geslapen (5-6 uurtjes) en moest om half 9 op school zijn om m'n boeken in te leveren, daarna heel even kunnen relaxen en wat kunnen eten om daarna vanaf 12 non-stop te werken, constant drukte, constant bestelling opnemen, kassa, wc's schoonmaken, boenen, frituren en zoveel meer. Iedergeval was er genoeg variatie en heb zo pleuris hard gezweet jongen. Sportschool hoeft niet eens meer. Morgen maar van 5 tot 9 als het goed is, dus dat is easy.

MOON, LAMBO.
Nou doe mij maar een Big Mac menu dan. En een kip 9 met BBQ saus.

• Ton Hasselt
Nog maar wat Btc'tjes gekocht, zijn nu in de aanbieding. 🤑

• Tominatie
  • Niet online
Greymore1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:27:
[...]

Nou doe mij maar een Big Mac menu dan. En een kip 9 met BBQ saus.
De bestelling is onderweg, graag 0.002btc overmaken naar onderstaand adress: 18dAmtxTKMcpdKUxUu5UsAtq18hdeJsXBU

• Greymore1
Tominatie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:29:
[...]

De bestelling is onderweg, graag 0.002btc overmaken naar onderstaand adress: 18dAmtxTKMcpdKUxUu5UsAtq18hdeJsXBU
McDelivery, het is een feit. Woon er zelf zo'n 500 meter vandaan, maar laten bezorgen zou toch echt veel te verslavend werken.

• Ton Hasselt
Ook maar weer wat tronnetjes binnengehaald.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Specy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:09:

Snap het ff niet. Ik ging er vanuit dat jij met die TA's toch nog goeie winsten maakte?
_O-

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Specy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:09:
[...]

(Niet lullig bedoeld of zo. Maar dat verwachtte ik echt).
Zeker, maar al die stapels geld in je huis gaan vervelen. Moest dus snel een project hebben dan me nog sneller van het geld af helpt dan crypto. Ik verwacht daar wel in geslaagd te zijn nu. oOo

Maare... hoe zou ik geld verdienen met een munt... ltc in dit geval die compleet in coma ligt? :+

• rogier2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Jumpman schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:15:
[...]

TRX kan je zeker vasthouden, aan de roadmap te zien.
ik verwacht een vrij rode daggrafiek van TRX omdat mensen snap sellen on announce of net voor announce.

• Ton Hasselt
rogier2012 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 23:27:
[...]

ik verwacht een vrij rode daggrafiek van TRX omdat mensen snap sellen on announce of net voor announce.
Wanneer is die?

Verwijderd

Hoppa, mijn nuls er weer uit gegooit want die stijgt
En zo kom ik natuurlijk nooit op nul :P

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 09:04
Turbo-Puppy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 23:16:
[...]

Zeker, maar al die stapels geld in je huis gaan vervelen. Moest dus snel een project hebben dan me nog sneller van het geld af helpt dan crypto. Ik verwacht daar wel in geslaagd te zijn nu. oOo

Maare... hoe zou ik geld verdienen met een munt... ltc in dit geval die compleet in coma ligt? :+
Ik weet niet. Ten opzichte van de Bitcoin zelf - in alts - lukt het me nog steeds best goed om winst te maken. Met de Bitcoin-koers erbij niet.... dan nog wel verlies. Maar ja, als die weer omhooggaat sta ik er wel lekker voor :)

• A87
  • Niet online

A87

mprkooij schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:52:
[...]

[afbeelding]

''Buying RLC Tokens Is as Simple as It Should Be''

zo van hun site

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
McAfee gaat zijn lul opeten.

Weg

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
https://bircoin.top

Het loopt nu achter ja. Ben heel benieuwd waar we over een paar jaar staan.

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-11 09:00
Tominatie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:15:
[...]

MOON, LAMBO.
Welkom in de echte wereld >:)

Verwijderd

Moghe tweakers, ziet er weer een klein beetje beter uit dan gister
En dat op een snipper dag, lekker lekker

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mooie dag om wat december correcties door te voeren. Het is immers pas juni, dus dat kan nog prima. :Y

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 07:43:
Mooie dag om wat december correcties door te voeren. Het is immers pas juni, dus dat kan nog prima. :Y
Zou niet gek zijn, dan stap ik maandag ook uit 8)

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:56
Laat het maar klappen vandaag, dan is het misschien eens klaar met het gezeik en kunnen we ons ruimtepak aan gaan trekken!

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:34:
En natuurlijk VEN, die inmiddels naar honderden meldingen niet meer weten wie hun partners zijn
Die verdrinken ook in hun zogenaamde sucses :Y

Ik hou voor me zelf een lijst bij genaamd coinakker(lees:begraafplaats)
daar staan munten op die ik nooit kopen zal :N
Zijn er inmiddels 21 :Y
ICX en WAN ARK en ADA staan daar bijvoorbeeld op
Zit er aan te denken om de lijst uit te breiden }:|
Haha, nou lekker dan. Gister Ada en ark gekocht. See you on the other side :w .

Verwijderd

Beaulion schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:19:
[...]

Haha, nou lekker dan. Gister Ada en ark gekocht. See you on the other side :w .
Je kunt in ieder geval, ten aller tijden naar de voedsel bank :Y

• Greymore1
NULS gaat lekker, helaas gister wat van verkocht voor ONT, die staat stil, maar had er nog een aantal staan dus (y) Vind het goed zo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:23:
[...]

CSC koerst nu rustig omhoog, 23% er bij

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:23:
[...]

Het zou fijn zijn als jij dan af en toe wat kaviaar en champagne doneert.

Verwijderd

Beaulion schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:29:
[...]

Het zou fijn zijn als jij dan af en toe wat kaviaar en champagne doneert.
Geen probleem vriend :Y)

ARK is overigens niet duur :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2018 08:32 ]

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:26:
[...]

CSC koerst nu rustig omhoog, 23% er bij
And it's gone :X

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Van de top 30 coins (adhv marketcap) heeft IOTA de laatste 7 dagen de grootste groei laten zien O-)

• Beaulion
  • Niet online
D-Ed schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:51:
Van de top 30 coins (adhv marketcap) heeft IOTA de laatste 7 dagen de grootste groei laten zien O-)
Lekker hoor, iota staat ook nog op mijn verlanglijstje.

De privacy coins zitten een beetje in een neerwaartse spiraal... Ik hoop dat ZEC op termijn het tij gaat keren. Privacy transacties zijn bij zcash niet default zoals bij monero, daar moet je specifiek voor kiezen en kost veel computerkracht. Daarnaast is het team meer bereidt om de dialoog open en gaande te houden met beleidsmakers. De gebruiksvriendelijkheid laat wel nog wat te wensen over, maar daar wordt aan gewerkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Beaulion op 31-05-2018 09:12 ]

• D-Ed
  • Niet online
Beaulion schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:09:
[...]

Lekker hoor, iota staat ook nog op mijn verlanglijstje.

De privacy coins zitten een beetje in een neerwaartse spiraal... Ik hoop dat ZEC op termijn het tij gaat keren. Privacy transacties zijn bij zcash niet default zoals bij monero, daar moet je specifiek voor kiezen en kost veel computerkracht. Daarnaast is het team meer bereidt om de dialoog open en gaande te houden met beleidsmakers. De gebruiksvriendelijkheid laat wel nog wat te wensen over, maar daar wordt aan gewerkt.
Dan snel inlezen is mijn advies, aankomende zondag kan een belangrijke dag worden voor IOTA (Ze tonen Q dan aan de wereld en daar zijn hoge verwachtingen van). De pump die de laatste dagen merkbaar is zal daarmee te maken kunnen hebben..

Edit: @Beaulion En check ook even de IOTA thread in het overzicht, die updaten we zo af en toe met de laatste info ;)

[ Voor 6% gewijzigd door D-Ed op 31-05-2018 09:20 ]

• Beaulion
  • Niet online
D-Ed schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:16:
[...]

Dan snel inlezen is mijn advies, aankomende zondag kan een belangrijke dag worden voor IOTA (Ze tonen Q dan aan de wereld en daar zijn hoge verwachtingen van). De pump die de laatste dagen merkbaar is zal daarmee te maken kunnen hebben..
Zal ik doen. Als pump en dumps niet zo standaard waren geworden bij aankondigingen (en launches) dan was ik wel wat sneller geintresseerd om nu in te stappen.....

• D-Ed
  • Niet online
Beaulion schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:24:
[...]

Zal ik doen. Als pump en dumps niet zo standaard waren geworden bij aankondigingen (en launches) dan was ik wel wat sneller geintresseerd om nu in te stappen.....
Begrijpelijk, ik zit er sowieso voor de lange termijn in zoals velen hier al weten dus kijk niet zo naar de pieken en dalen.. Ik kijk er wel naar maar ik bedoel meer dat het mij niet zoveel doet ;)

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-11 09:00
Gaat RLC nog iets doen of moet ik ook het schip verlaten? Zit er nog wat in de pijplijn voor dit jaar? de roadmap houd namelijk op na de oplevering van de iExec 2.0 — Cloud Marketplace op 31-05-18 :/

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Grono112 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:50:
Gaat RLC nog iets doen of moet ik ook het schip verlaten? Zit er nog wat in de pijplijn voor dit jaar? de roadmap houd namelijk op na de oplevering van de iExec 2.0 — Cloud Marketplace op 31-05-18 :/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aEKoGzLqYVn8FxvVkm9JgV3p/full.gif

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mainnet release in juni.(eind juni gok ik)

Rapapa...

Verwijderd

LosGieros schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:18:
[...]

Zo als je ziet zijn er ook fijne mensen op tweakers grono, die proberen je te voor zien van nuttige info
Hoop voor je dat het nog wat gaat doen dan in juni O-)

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
LosGieros schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:18:
[...]

Mainet lijkt leuk maar op de korte termijn merk je er weinig van , zie een coin eerder dalen dan stijgen vaak.

• Beaulion
  • Niet online
Ze hebben een ge-update whitepaper uitgebracht met een aangepaste roadmap. Zo te zien hebben ze nog een lange weg te gaan tot de volgende echte milestone. Als je op de korte termijn rendement wil halen lijkt mij RLC niet de beste keuze. Als je voor de lange termijn gaat kan je overwegen met de daling mee te bewegen door steeds wat bij te kopen.
Ik blijf het een interessant project vinden dus ik heb hem opgenomen in mijn PF.

• A87
  • Niet online

A87

Beaulion schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:24:
[...]

Dit is waarom Ark ook uitbetaald aan holders, ze willen geen mensen die kopen/verkopen, laat staan pump and dumps..
Zon 85-90% is nu al HODLERS. Zal prijs abnormaal omhoog duwen binnenkort. Ik zie soms exchanges binnen een paar uur al 1 miljoen ark omlaag gaan, terwijl er helemaal niet zo veel ark beschikbaar is (zon 10 M).
Als je rijk wilt worden moet je goed kunen rekenen denk ik dan 8) . Prijs kan binnen no time op 100 euro per ark zitten.

Een goed voorbeeld is dit, je denkt rijk te worden koopt staatsloten en winskans op grote prijs is 0,00003%.
Hoe dommer de mens hoe dommer de acties :o

[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 31-05-2018 11:02 ]

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:58:
[...]

Dit is waarom Ark ook uitbetaald aan holders, ze willen geen mensen die kopen/verkopen, laat staan pump and dumps..
Zon 85-90% is nu al HODLERS. Zal prijs abnormaal omhoog duwen binnenkort. Ik zie soms exchanges binnen een paar uur al 1 miljoen ark omlaag gaan, terwijl er helemaal niet zo veel ark beschikbaar is (zon 10 M).
Als je rijk wilt worden moet je goed kunen rekenen denk ik dan 8) . Prijs kan binnen no time op 100 euro per ark zitten.

Een goed voorbeeld is dit, je denkt rijk te worden koopt staatsloten en winskans op grote prijs is 0,00003%.
Ik hoop dat er veel developers bezig zijn met ARK als V2 klaar is.

• Beaulion
  • Niet online
Sodeju, Storiqa (STQ) dondert even de top 100 binnen...

Verwijderd

Vandaag weer wat Gatcoin en VeChain in de Ledger gekiept, hodl weer rustig verder.
Straks eens kijken waar ik vandaag mijn pijlen opricht :)

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-11 23:40
Binance heeft zojuit XRP/BNB, TUSD/USDT, XLM/USDT en IOTA/USDT trading pairs toegevoegd. :)

https://twitter.com/binance/status/1002113871253917697?s=21

• Beaulion
  • Niet online
Bmfd schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:14:
Binance heeft zojuit XRP/BNB, TUSD/USDT, XLM/USDT en IOTA/USDT trading pairs toegevoegd. :)

https://twitter.com/binance/status/1002113871253917697?s=21
TUSD/USDT ook. De transitie is begonnen, hopelijk de goede kant op.

• Tominatie
  • Niet online
Voor de verandering word ik is groen wakker.

• Mortel
  • Laatst online: 19-11 21:17
Tominatie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:21:
Kom je nu pas je nest uit rollen :9
Was het gisteren studenten avond ofzo haha?

Heb er al een halve dag opzitten inmiddels.
Werd ook groen wakker, het groene is inmiddels nog steeds groen, maar wel minder dan dat het was.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Tominatie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:21:
Goed tijstip :Y

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
[...]

Hoe kom je aan het getal dat 85-90 % wordt vastgehouden?! En volgens mij heeft dit andere consequenties met betrekking tot de prijs.
En binnen no time x40 is al helemaal niet geloofwaardig.
Vind dit wel gevaarlijke uitspraken en zeker gezien je laatste zin.

Leuk project hoor, maar in mijn optiek met (veel) minder potentie dan jij aangeeft.

• Tominatie
  • Niet online
Mortel schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:27:
[...]

Kom je nu pas je nest uit rollen :9
Was het gisteren studenten avond ofzo haha?

Heb er al een halve dag opzitten inmiddels.
Werd ook groen wakker, het groene is inmiddels nog steeds groen, maar wel minder dan dat het was.
haha nee, was er om 10 uur "al" uit, maar moest rijlessen dus nog geen tijd voor tweakers gehad :> oOo

• Beaulion
  • Niet online
[...]

We zullen zien :) Ik hoop trouwens voor je dat er wel handel (verkoop/koop) blijkft in ARK want zonder marktwerking lijkt mij de waarde vrij laag.
DeeSung schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:31:
Ark en Eos doen basicly the same.

Als Ark dezelfde marketcap als Eos heeft is Ark 77 euro.

Maar dan moeten ze wel snel zijn met hun Ark VM en V2
Eerst maar eens afwachten of EOS met iets (goeds) komt 2 juni. Dan kunnen we de balans pas weer goed opmaken.

[ Voor 17% gewijzigd door Beaulion op 31-05-2018 11:33 ]

• DeeSung
  • Niet online

• Tominatie
  • Niet online
DeeSung schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:31:

Wat maakt ARK nou zo bijzonder eigk, ze willen toch hetzelfde doen als zoveel andere coins?

• DeeSung
  • Niet online
Ark zwaar ondergewaardeerd voor mijn gevoel.

• Beaulion
  • Niet online
DeeSung schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:42:
ondergewaardeerd is de vraag, laag gewaardeerd helaas op dit moment een feit.

• A87
  • Niet online

A87

DeeSung schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:42:
Volgens mij moet je ook een hoge intelligentie hebben om door een hype heen te kijken.
Zeker als je kijkt wat allemaal ''HOT'is op youtube enso merk je gewoon dat het steeds dezelfde coins zijn die worden aanbeden als goden >:) terwijl die coins al zo duur zijn door de hype

[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 31-05-2018 11:57 ]

• WaxweazleNL
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
Ark mag zeker nog wel wat doen, heb er een aantal die nog op -55% staan die ik in feb had gehaald..

• A87
  • Niet online

A87

WaxweazleNL schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:04:
Ark mag zeker nog wel wat doen, heb er een aantal die nog op -55% staan die ik in feb had gehaald..
Staat echt debiel laag altijd :P w8 maar tot al die dapps komen enso, niemand snapt er nog een zak van.

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 31-05-2018 12:08 ]

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:07:
[...]

Staat echt debiel laag altijd :P w8 maar tot al die dapps komen enso, niemand snapt er nog een zak van.
weet je hoeeeeeeeveel concurrenten ark heeft die of al veel verder zijn of veel meer hype hebben. Hoop het beste voor jullie! :)F

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:13:
[...]

weet je hoeeeeeeeveel concurrenten ark heeft die of al veel verder zijn of veel meer hype hebben. Hoop het beste voor jullie! :)F
Ark heeft helemaal geen concurrentie.
Welke andere coins hebben smartbridge en een HD wallet ? :F

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 31-05-2018 12:17 ]

• Beaulion
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:07:
[...]

Ik denk dat dapps het crypto woord van het jaar gaat worden. Al is sidechain ook nog steeds in de running.

• A87
  • Niet online

A87

Beaulion schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:17:
[...]

Ik denk dat dapps het crypto woord van het jaar gaat worden. Al is sidechain ook nog steeds in de running.
Ark is de enige waar je de privacy van monero kan gebruiken, de contracts van ether, etc....
hier is 0% concurrentie voor. En Ark kan omzetten naar ether en Bitcoin, litecoin etc...

Als mensen hun huiswerk niet doen zullen ze ark ook nooit snappen.

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 31-05-2018 12:18 ]

• Beaulion
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:18:
[...]

Ark is de enige waar je de privacy van monero kan gebruiken, de contracts van ether, etc....
hier is 0% concurrentie voor.

Als mensen hun huiswerk niet doen zullen ze ark ook nooit snappen.
De privacy van monero? Dat is nogal een statement.

• Pelox
  • Laatst online: 23:20
Ik heb mijn arkjes ook voor gemiddeld 3.2 euro gekocht.. dus hij mag wel weer omhoog

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:16:
[...]

Ark heeft helemaal geen concurrentie.
Welke andere coins hebben smartbridge en een HD wallet ? :F
Een HD-wallet makes the difference. Smartbridge weet ik niks van, maar ik geloof dat er wel meerdere projecten bezig zijn met "sidechains" die het mogelijk maakt om met andere blockchain projecten verbinding te maken.

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:20:
[...]

Een HD-wallet makes the difference. Smartbridge weet ik niks van, maar ik geloof dat er wel meerdere projecten bezig zijn met "sidechains" die het mogelijk maakt om met andere blockchain projecten verbinding te maken.

[video]
Dus jij hebt liever zon goedkope lelijke wallet? makes sense.

• Beaulion
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:22:
[...]

@Tominatie hier heeft hij wel een punt..... Bij ARK krijg je een goedkope mooie wallet.

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:22:
[...]

Ledger Nano S my friend. Dont need cheap ugly wallet anymore.

Zouden mijn coins er mooier uit zien in HD? oOo

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:24:
[...]

Ledger Nano S my friend. Dont need cheap ugly wallet anymore.

Zouden mijn coins er mooier uit zien in HD? oOo
can't make shitcoins look nicer than it already is :X

• Beaulion
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:28:
[...]

can't make shitcoins look nicer than it already is :X
Misschien als we nog nog wat resoluties hoger gaan dan worden eindelijk de lucht en zeepdeeltjes zichtbaar.

• A87
  • Niet online

A87

Bekijk die comments nog eens als mijn 2500 Arken bakken met geld waard zijn terwijl ik er nog 10% over verdien per jaar/ dmv proof of stake hodl

Ik smeer het wel ff terug dan...

[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 31-05-2018 12:31 ]

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
ARK was mijn eerste altcoin, in augustus 2017. Ik ben er uitgestapt om ergens anders te fomo'en, (Vertcoin geloof ik).

Misschien nu maar weer een bescheiden kluitje ARK in de tas gooien. Baat het niet dan schaadt het niet. O-)

• Beaulion
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:30:
Bekijk die comments nog eens als mijn 2500 Arken bakken met geld waard zijn terwijl ik er nog 10% over verdien per jaar/

Ik smeer het wel ff terug dan...
Liever niet eigenlijk, het is ondertussen al bijna een boekwerk geworden.
Maargoed, ik hou (tijdelijk) op het topic weer te vervuilen met flauwe kut opmerkingen. Even weer wat nuttigs doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Beaulion op 31-05-2018 12:34 ]

Verwijderd

The Arkening

• ggj87
BTC lijkt tot nu toe 1 op 1 hetzelfde als het plaatje (4u kaart) tussen 13-5 en 15-5. Ik ben benieuwd hoe we deze week afsluiten.

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:58:
BTC lijkt tot nu toe 1 op 1 hetzelfde als het plaatje (4u kaart) tussen 13-5 en 15-5. Ik ben benieuwd hoe we deze week afsluiten.
Groen natuurlijk, als we de 7600 breken staat ons de echte opgave te wachten, er is namelijk grote weerstand omhoog tot 7700, mochten we daar doorheen breken -> moon. *O* *O*

• Tominatie
  • Niet online
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier

Is bij jullie de pleuris ook uitgebroken? oOo

• Pelox
Tominatie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:19:
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier

Is bij jullie de pleuris ook uitgebroken? oOo
Nee, zonnetje.

Zero.

• DeeSung
  • Niet online
WaxweazleNL schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:04:
Pelox schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:19:
Ik heb mijn arkjes ook voor gemiddeld 3.2 euro gekocht.. dus hij mag wel weer omhoog
Je kan nu bijkopen om je gemiddelde naar beneden te trekken.

Waar ik dus niemand over zie praten met Ark.

IPFS (Inter-planetary File System) is a peer-to-peer hypermedia protocol. With IPFS integrated ARK will address large amounts of data and place the immutable, permanent IPFS links into the ARK blockchain without the bloat. It will timestamp and secure your content, without having to put the data on the chain itself.

Development of Various Smart Card/NFC Materials

Point of Sale Hardware R&D

• Pelox
DeeSung schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:21:
[...]

[...]

IPFS (Inter-planetary File System) is a peer-to-peer hypermedia protocol. With IPFS integrated ARK will address large amounts of data and place the immutable, permanent IPFS links into the ARK blockchain without the bloat. It will timestamp and secure your content, without having to put the data on the chain itself.

Heb genoeg bijgekocht de laatste maanden, tijd dat we eens gaan cashen.

Zero.

• A87
  • Niet online

A87

DeeSung schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:21:
[...]

[...]

Wordt steeds over gerpaat maar iedereen negeert alle punten (had een post met allemaal punten, wordt gewoon grond in gepraat :P), net zoals dat de marketing leider Jeremy Epstein is die al een business van een miljard heeft opgezet.
Dom, dommer domst, laat ze maar denken dat EOS/Litecoin beter is XD, we zullen zien wie er rijker wordt.
Moet er niet aan denken om zon coin te hebben die kapot wordt gehyped door mega massa. Mischien leuk met traden die hype coins ff pomp en weg met die troep _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 31-05-2018 13:43 ]

• ggj87
BNB gaat ook goed. Zet zo te zien weer een nieuwe ATH neer. Valt me op dat die altijd hard stijgt.
Pagina: 1 ... 71 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!