https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Geloof me, RLC komt helemaal goed, sterker ik ga er nu meteen bijkopen.mprkooij schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:39:
Die bag RLC van mij is ook niets meer waard. Ik vraag me af waarom zoveel mensen hem dumpen.. Main reason lijkt me gewoon: "Oh SHIT hij zakt!!! VERKOPEN!!!!"
Iemand enig idee waarom GMT (Golem) zoveel stijgt?
Ton Hasselt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:50:
[...]
Geloof me, RLC komt helemaal goed, sterker ik ga er nu meteen bijkopen.
Zo'n flashback krijg ik bij RLC
[ Voor 5% gewijzigd door mprkooij op 30-05-2018 20:53 ]
Ik zou BTC kopen, die staat eind dit jaar op $100.000 en 2020 op $1.000.000 ... ti's dat ik wat krap in de tijd zit, maar anders had ik het gedaan.Ton Hasselt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:50:
[...]
Geloof me, RLC komt helemaal goed, sterker ik ga er nu meteen bijkopen.
Ik had nog een buy-order 100 op 23500, die heb ik intussen, nog een buy-order geplaatst 400 op 22000.mprkooij schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:52:
[...]
[afbeelding]
Zit ik aan de 1000 RLC.
Lol is 't weer zover?Turbo-Puppy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:31:
Zo .. net het besluit maar eens genomen om me voorlopig helemaal terug te trekken uit crypto. Na het weekend gaan alle Litecoins, mits de koers boven de €100 is zonder pardoes de deur uit. Heb een nieuwe investering gevonden waarbij ik me vermoedelijk minder ga frustreren aan de onzin, en voor de komende 6 maanden een stuk meer mee kan verdienen.
Het gekke is ... ik kijk er gewoon naar uit, heb het persoonlijk helemaal gehad met crypto momenteel. Wat een misselijke klote markt is het toch, zo erg dat ik het niet eens erg vind om later voor de hoofdprijs in te moeten stappen.
Nou have fun en tot over een weekje.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verkopen?RideWithUz schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:02:
Ik heb nog wat EOS op kraken staan, moet ik hier iets mee doen i.v.m. 2 juni mainnet?
Zoveel vertrouwen in RLCTon Hasselt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:00:
[...]
Ik had nog een buy-order 100 op 23500, die heb ik intussen, nog een buy-order geplaatst 400 op 22000.
Zit ik aan de 1000 RLC.
Slim, zo krijg je toch een goede gemiddelde inkoopprijs.Ton Hasselt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:00:
[...]
Ik had nog een buy-order 100 op 23500, die heb ik intussen, nog een buy-order geplaatst 400 op 22000.
Zit ik aan de 1000 RLC.
Jij snapt het tenminste.Beaulion schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:07:
[...]
Slim, zo krijg je toch een goede gemiddelde inkoopprijs.
Haha, nee nog steeds. Iets met fomo en daar gevoelig voor zijn. 😉Flagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:03:
[...]
Lol is 't weer zover?
Nou have fun en tot over een weekje.
De dump is al begonnen, dus kan en ga het nu niet meer omkeren. Waarschijnlijk staat LTC woensdag wel op een nieuw ATH.
Heb er ook nog 16, laat maar stijgen die jongens.Turbo-Puppy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:10:
[...]
Haha, nee nog steeds. Iets met fomo en daar gevoelig voor zijn. 😉
De dump is al begonnen, dus kan en ga het nu niet meer omkeren. Waarschijnlijk staat LTC woensdag wel op een nieuw ATH.
Laat ik er ook 16 staan... samen arm en samen rijk. Deal?Ton Hasselt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:12:
[...]
Heb er ook nog 16, laat maar stijgen die jongens.
Deal.Turbo-Puppy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:14:
[...]
Laat ik er ook 16 staan... samen arm en samen rijk. Deal?
[ Voor 15% gewijzigd door Ton Hasselt op 30-05-2018 21:29 ]
Snap het ff niet. Ik ging er vanuit dat jij met die TA's toch nog goeie winsten maakte?Turbo-Puppy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:31:
Het gekke is ... ik kijk er gewoon naar uit, heb het persoonlijk helemaal gehad met crypto momenteel. Wat een misselijke klote markt is het toch, zo erg dat ik het niet eens erg vind om later voor de hoofdprijs in te moeten stappen.
(Niet lullig bedoeld of zo. Maar dat verwachtte ik echt).
[ Voor 6% gewijzigd door Specy op 30-05-2018 22:10 ]
Top TA'er ben ikTominatie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:46:
We schommelen al bijna een hele dag tussen de 7400-7500, kleine uitschieters daargelaten. Waarschijnlijk zie ik een deprimerende rode candle naar beneden als ik thuis kom . Ommmmmm te janken
Nou jongens, die koers kan me oprecht niet zoveel schelen op het moment. Heb er vertrouwen in en zie het over een maand wel. Vandaag mijn eerste werkdag afgerond, 9 uurtjes in de pocket. Nu al 4,5 uur gewerkt voor in de crypto pot, ben benieuwd hoeveel ik kan uitbesteden bij het ontvangen van mijn loon next month. Ik ben toch een partijtje kapot, dramatisch geslapen (5-6 uurtjes) en moest om half 9 op school zijn om m'n boeken in te leveren, daarna heel even kunnen relaxen en wat kunnen eten om daarna vanaf 12 non-stop te werken, constant drukte, constant bestelling opnemen, kassa, wc's schoonmaken, boenen, frituren en zoveel meer. Iedergeval was er genoeg variatie en heb zo pleuris hard gezweet jongen. Sportschool hoeft niet eens meer. Morgen maar van 5 tot 9 als het goed is, dus dat is easy.
MOON, LAMBO.
Verwijderd
55 cent? Ik doe meeVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:06:
[...]
Ik vind ze allebei prima..heb nog steeds 14 NEO
En CSC 30 cent lijkt me een beetje laag in geschat, ik denk meer aan 55 cent
Nou doe mij maar een Big Mac menu dan. En een kip 9 met BBQ saus.Tominatie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:15:
[...]
Top TA'er ben ik![]()
Nou jongens, die koers kan me oprecht niet zoveel schelen op het moment. Heb er vertrouwen in en zie het over een maand wel. Vandaag mijn eerste werkdag afgerond, 9 uurtjes in de pocket. Nu al 4,5 uur gewerkt voor in de crypto pot, ben benieuwd hoeveel ik kan uitbesteden bij het ontvangen van mijn loon next month. Ik ben toch een partijtje kapot, dramatisch geslapen (5-6 uurtjes) en moest om half 9 op school zijn om m'n boeken in te leveren, daarna heel even kunnen relaxen en wat kunnen eten om daarna vanaf 12 non-stop te werken, constant drukte, constant bestelling opnemen, kassa, wc's schoonmaken, boenen, frituren en zoveel meer. Iedergeval was er genoeg variatie en heb zo pleuris hard gezweet jongen. Sportschool hoeft niet eens meer. Morgen maar van 5 tot 9 als het goed is, dus dat is easy.
MOON, LAMBO.
De bestelling is onderweg, graag 0.002btc overmaken naar onderstaand adress: 18dAmtxTKMcpdKUxUu5UsAtq18hdeJsXBUGreymore1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:27:
[...]
Nou doe mij maar een Big Mac menu dan. En een kip 9 met BBQ saus.
McDelivery, het is een feit. Woon er zelf zo'n 500 meter vandaan, maar laten bezorgen zou toch echt veel te verslavend werken.Tominatie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:29:
[...]
De bestelling is onderweg, graag 0.002btc overmaken naar onderstaand adress: 18dAmtxTKMcpdKUxUu5UsAtq18hdeJsXBU
Specy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:09:
Snap het ff niet. Ik ging er vanuit dat jij met die TA's toch nog goeie winsten maakte?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Zeker, maar al die stapels geld in je huis gaan vervelen. Moest dus snel een project hebben dan me nog sneller van het geld af helpt dan crypto. Ik verwacht daar wel in geslaagd te zijn nu.Specy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:09:
[...]
Snap het ff niet. Ik ging er vanuit dat jij met die TA's toch nog goeie winsten maakte?
(Niet lullig bedoeld of zo. Maar dat verwachtte ik echt).
Maare... hoe zou ik geld verdienen met een munt... ltc in dit geval die compleet in coma ligt?
ik verwacht een vrij rode daggrafiek van TRX omdat mensen snap sellen on announce of net voor announce.Jumpman schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:15:
[...]
TRX kan je zeker vasthouden, aan de roadmap te zien.
Wanneer is die?rogier2012 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 23:27:
[...]
ik verwacht een vrij rode daggrafiek van TRX omdat mensen snap sellen on announce of net voor announce.
Verwijderd
En zo kom ik natuurlijk nooit op nul
Ik weet niet. Ten opzichte van de Bitcoin zelf - in alts - lukt het me nog steeds best goed om winst te maken. Met de Bitcoin-koers erbij niet.... dan nog wel verlies. Maar ja, als die weer omhooggaat sta ik er wel lekker voorTurbo-Puppy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 23:16:
[...]
Zeker, maar al die stapels geld in je huis gaan vervelen. Moest dus snel een project hebben dan me nog sneller van het geld af helpt dan crypto. Ik verwacht daar wel in geslaagd te zijn nu.![]()
Maare... hoe zou ik geld verdienen met een munt... ltc in dit geval die compleet in coma ligt?
''Buying RLC Tokens Is as Simple as It Should Be''mprkooij schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:52:
[...]
[afbeelding]
zo van hun site
Welkom in de echte wereldTominatie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:15:
[...]
Top TA'er ben ik![]()
MOON, LAMBO.
Verwijderd
En dat op een snipper dag, lekker lekker
Verwijderd
Zou niet gek zijn, dan stap ik maandag ook uitTurbo-Puppy schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 07:43:
Mooie dag om wat december correcties door te voeren. Het is immers pas juni, dus dat kan nog prima.
Haha, nou lekker dan. Gister Ada en ark gekocht. See you on the other sideVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:34:
En natuurlijk VEN, die inmiddels naar honderden meldingen niet meer weten wie hun partners zijn
Die verdrinken ook in hun zogenaamde sucses
Ik hou voor me zelf een lijst bij genaamd coinakker(lees:begraafplaats)
daar staan munten op die ik nooit kopen zal![]()
Zijn er inmiddels 21![]()
ICX en WAN ARK en ADA staan daar bijvoorbeeld op
Zit er aan te denken om de lijst uit te breiden
Verwijderd
Je kunt in ieder geval, ten aller tijden naar de voedsel bankBeaulion schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:19:
[...]
Haha, nou lekker dan. Gister Ada en ark gekocht. See you on the other side.
Verwijderd
CSC koerst nu rustig omhoog, 23% er bijVerwijderd schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:23:
[...]
Je kunt in ieder geval, ten aller tijden naar de voedsel bank
Het zou fijn zijn als jij dan af en toe wat kaviaar en champagne doneert.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:23:
[...]
Je kunt in ieder geval, ten aller tijden naar de voedsel bank
Verwijderd
Geen probleem vriendBeaulion schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:29:
[...]
Het zou fijn zijn als jij dan af en toe wat kaviaar en champagne doneert.
ARK is overigens niet duur
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2018 08:32 ]
Lekker hoor, iota staat ook nog op mijn verlanglijstje.D-Ed schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:51:
Van de top 30 coins (adhv marketcap) heeft IOTA de laatste 7 dagen de grootste groei laten zien
De privacy coins zitten een beetje in een neerwaartse spiraal... Ik hoop dat ZEC op termijn het tij gaat keren. Privacy transacties zijn bij zcash niet default zoals bij monero, daar moet je specifiek voor kiezen en kost veel computerkracht. Daarnaast is het team meer bereidt om de dialoog open en gaande te houden met beleidsmakers. De gebruiksvriendelijkheid laat wel nog wat te wensen over, maar daar wordt aan gewerkt.
[ Voor 6% gewijzigd door Beaulion op 31-05-2018 09:12 ]
Dan snel inlezen is mijn advies, aankomende zondag kan een belangrijke dag worden voor IOTA (Ze tonen Q dan aan de wereld en daar zijn hoge verwachtingen van). De pump die de laatste dagen merkbaar is zal daarmee te maken kunnen hebben..Beaulion schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:09:
[...]
Lekker hoor, iota staat ook nog op mijn verlanglijstje.
De privacy coins zitten een beetje in een neerwaartse spiraal... Ik hoop dat ZEC op termijn het tij gaat keren. Privacy transacties zijn bij zcash niet default zoals bij monero, daar moet je specifiek voor kiezen en kost veel computerkracht. Daarnaast is het team meer bereidt om de dialoog open en gaande te houden met beleidsmakers. De gebruiksvriendelijkheid laat wel nog wat te wensen over, maar daar wordt aan gewerkt.
Edit: @Beaulion En check ook even de IOTA thread in het overzicht, die updaten we zo af en toe met de laatste info
[ Voor 6% gewijzigd door D-Ed op 31-05-2018 09:20 ]
Zal ik doen. Als pump en dumps niet zo standaard waren geworden bij aankondigingen (en launches) dan was ik wel wat sneller geintresseerd om nu in te stappen.....D-Ed schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:16:
[...]
Dan snel inlezen is mijn advies, aankomende zondag kan een belangrijke dag worden voor IOTA (Ze tonen Q dan aan de wereld en daar zijn hoge verwachtingen van). De pump die de laatste dagen merkbaar is zal daarmee te maken kunnen hebben..
Begrijpelijk, ik zit er sowieso voor de lange termijn in zoals velen hier al weten dus kijk niet zo naar de pieken en dalen.. Ik kijk er wel naar maar ik bedoel meer dat het mij niet zoveel doetBeaulion schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:24:
[...]
Zal ik doen. Als pump en dumps niet zo standaard waren geworden bij aankondigingen (en launches) dan was ik wel wat sneller geintresseerd om nu in te stappen.....
Grono112 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:50:
Gaat RLC nog iets doen of moet ik ook het schip verlaten? Zit er nog wat in de pijplijn voor dit jaar? de roadmap houd namelijk op na de oplevering van de iExec 2.0 — Cloud Marketplace op 31-05-18
Mainnet release in juni.(eind juni gok ik)Grono112 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:50:
Gaat RLC nog iets doen of moet ik ook het schip verlaten? Zit er nog wat in de pijplijn voor dit jaar? de roadmap houd namelijk op na de oplevering van de iExec 2.0 — Cloud Marketplace op 31-05-18
Rapapa...
Verwijderd
Zo als je ziet zijn er ook fijne mensen op tweakers grono, die proberen je te voor zien van nuttige infoLosGieros schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:18:
[...]
Mainnet release in juni.(eind juni gok ik)
Hoop voor je dat het nog wat gaat doen dan in juni
Mainet lijkt leuk maar op de korte termijn merk je er weinig van , zie een coin eerder dalen dan stijgen vaak.LosGieros schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:18:
[...]
Mainnet release in juni.(eind juni gok ik)
Ze hebben een ge-update whitepaper uitgebracht met een aangepaste roadmap. Zo te zien hebben ze nog een lange weg te gaan tot de volgende echte milestone. Als je op de korte termijn rendement wil halen lijkt mij RLC niet de beste keuze. Als je voor de lange termijn gaat kan je overwegen met de daling mee te bewegen door steeds wat bij te kopen.Grono112 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:50:
Ik blijf het een interessant project vinden dus ik heb hem opgenomen in mijn PF.
Dit is waarom Ark ook uitbetaald aan holders, ze willen geen mensen die kopen/verkopen, laat staan pump and dumps..Beaulion schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:24:
[...]
Zal ik doen. Als pump en dumps niet zo standaard waren geworden bij aankondigingen (en launches) dan was ik wel wat sneller geintresseerd om nu in te stappen.....
Zon 85-90% is nu al HODLERS. Zal prijs abnormaal omhoog duwen binnenkort. Ik zie soms exchanges binnen een paar uur al 1 miljoen ark omlaag gaan, terwijl er helemaal niet zo veel ark beschikbaar is (zon 10 M).
Als je rijk wilt worden moet je goed kunen rekenen denk ik dan
Een goed voorbeeld is dit, je denkt rijk te worden koopt staatsloten en winskans op grote prijs is 0,00003%.
Hoe dommer de mens hoe dommer de acties
[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 31-05-2018 11:02 ]
Ik hoop dat er veel developers bezig zijn met ARK als V2 klaar is.A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:58:
[...]
Dit is waarom Ark ook uitbetaald aan holders, ze willen geen mensen die kopen/verkopen, laat staan pump and dumps..
Zon 85-90% is nu al HODLERS. Zal prijs abnormaal omhoog duwen binnenkort. Ik zie soms exchanges binnen een paar uur al 1 miljoen ark omlaag gaan, terwijl er helemaal niet zo veel ark beschikbaar is (zon 10 M).
Als je rijk wilt worden moet je goed kunen rekenen denk ik dan. Prijs kan binnen no time op 100 euro per ark zitten.
Een goed voorbeeld is dit, je denkt rijk te worden koopt staatsloten en winskans op grote prijs is 0,00003%.
Verwijderd
Straks eens kijken waar ik vandaag mijn pijlen opricht
https://twitter.com/binance/status/1002113871253917697?s=21
TUSD/USDT ook. De transitie is begonnen, hopelijk de goede kant op.Bmfd schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:14:
Binance heeft zojuit XRP/BNB, TUSD/USDT, XLM/USDT en IOTA/USDT trading pairs toegevoegd.![]()
https://twitter.com/binance/status/1002113871253917697?s=21
Kom je nu pas je nest uit rollenTominatie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:21:
Voor de verandering word ik is groen wakker.
Was het gisteren studenten avond ofzo haha?
Heb er al een halve dag opzitten inmiddels.
Werd ook groen wakker, het groene is inmiddels nog steeds groen, maar wel minder dan dat het was.
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Goed tijstipTominatie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:21:
Voor de verandering word ik is groen wakker.
Hoe kom je aan het getal dat 85-90 % wordt vastgehouden?! En volgens mij heeft dit andere consequenties met betrekking tot de prijs.A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:58:
[...]
Dit is waarom Ark ook uitbetaald aan holders, ze willen geen mensen die kopen/verkopen, laat staan pump and dumps..
Als je rijk wilt worden moet je goed kunen rekenen denk ik dan. Prijs kan binnen no time op 100 euro per ark zitten.
En binnen no time x40 is al helemaal niet geloofwaardig.
Vind dit wel gevaarlijke uitspraken en zeker gezien je laatste zin.
Leuk project hoor, maar in mijn optiek met (veel) minder potentie dan jij aangeeft.
haha nee, was er om 10 uur "al" uit, maar moest rijlessen dus nog geen tijd voor tweakers gehadMortel schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:27:
[...]
Kom je nu pas je nest uit rollen![]()
Was het gisteren studenten avond ofzo haha?
Heb er al een halve dag opzitten inmiddels.
Werd ook groen wakker, het groene is inmiddels nog steeds groen, maar wel minder dan dat het was.
We zullen zienA87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:58:
[...]
Eerst maar eens afwachten of EOS met iets (goeds) komt 2 juni. Dan kunnen we de balans pas weer goed opmaken.DeeSung schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:31:
Ark en Eos doen basicly the same.
Als Ark dezelfde marketcap als Eos heeft is Ark 77 euro.
Maar dan moeten ze wel snel zijn met hun Ark VM en V2
[ Voor 17% gewijzigd door Beaulion op 31-05-2018 11:33 ]
Wat maakt ARK nou zo bijzonder eigk, ze willen toch hetzelfde doen als zoveel andere coins?DeeSung schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:31:
Ark en Eos doen basicly the same.
ondergewaardeerd is de vraag, laag gewaardeerd helaas op dit moment een feit.DeeSung schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:42:
Ark zwaar ondergewaardeerd voor mijn gevoel.
Volgens mij moet je ook een hoge intelligentie hebben om door een hype heen te kijken.DeeSung schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:42:
Ark zwaar ondergewaardeerd voor mijn gevoel.
Zeker als je kijkt wat allemaal ''HOT'is op youtube enso merk je gewoon dat het steeds dezelfde coins zijn die worden aanbeden als goden
[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 31-05-2018 11:57 ]
Staat echt debiel laag altijdWaxweazleNL schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:04:
Ark mag zeker nog wel wat doen, heb er een aantal die nog op -55% staan die ik in feb had gehaald..
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 31-05-2018 12:08 ]
weet je hoeeeeeeeveel concurrenten ark heeft die of al veel verder zijn of veel meer hype hebben. Hoop het beste voor jullie!A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:07:
[...]
Staat echt debiel laag altijdw8 maar tot al die dapps komen enso, niemand snapt er nog een zak van.
Ark heeft helemaal geen concurrentie.Tominatie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:13:
[...]
weet je hoeeeeeeeveel concurrenten ark heeft die of al veel verder zijn of veel meer hype hebben. Hoop het beste voor jullie!
Welke andere coins hebben smartbridge en een HD wallet ?
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 31-05-2018 12:17 ]
Ik denk dat dapps het crypto woord van het jaar gaat worden. Al is sidechain ook nog steeds in de running.A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:07:
[...]
Staat echt debiel laag altijdw8 maar tot al die dapps komen enso, niemand snapt er nog een zak van.
Ark is de enige waar je de privacy van monero kan gebruiken, de contracts van ether, etc....Beaulion schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:17:
[...]
Ik denk dat dapps het crypto woord van het jaar gaat worden. Al is sidechain ook nog steeds in de running.
hier is 0% concurrentie voor. En Ark kan omzetten naar ether en Bitcoin, litecoin etc...
Als mensen hun huiswerk niet doen zullen ze ark ook nooit snappen.
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 31-05-2018 12:18 ]
De privacy van monero? Dat is nogal een statement.A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:18:
[...]
Ark is de enige waar je de privacy van monero kan gebruiken, de contracts van ether, etc....
hier is 0% concurrentie voor.
Als mensen hun huiswerk niet doen zullen ze ark ook nooit snappen.
Een HD-wallet makes the difference. Smartbridge weet ik niks van, maar ik geloof dat er wel meerdere projecten bezig zijn met "sidechains" die het mogelijk maakt om met andere blockchain projecten verbinding te maken.A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:16:
[...]
Ark heeft helemaal geen concurrentie.
Welke andere coins hebben smartbridge en een HD wallet ?
Dus jij hebt liever zon goedkope lelijke wallet? makes sense.Tominatie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:20:
[...]
Een HD-wallet makes the difference. Smartbridge weet ik niks van, maar ik geloof dat er wel meerdere projecten bezig zijn met "sidechains" die het mogelijk maakt om met andere blockchain projecten verbinding te maken.
[video]
@Tominatie hier heeft hij wel een punt..... Bij ARK krijg je een goedkope mooie wallet.A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:22:
[...]
Dus jij hebt liever zon goedkope lelijke wallet? makes sense.
Ledger Nano S my friend. Dont need cheap ugly wallet anymore.A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:22:
[...]
Dus jij hebt liever zon goedkope lelijke wallet? makes sense.
Zouden mijn coins er mooier uit zien in HD?
can't make shitcoins look nicer than it already isTominatie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:24:
[...]
Ledger Nano S my friend. Dont need cheap ugly wallet anymore.
Zouden mijn coins er mooier uit zien in HD?
Misschien als we nog nog wat resoluties hoger gaan dan worden eindelijk de lucht en zeepdeeltjes zichtbaar.Slux schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:28:
[...]
can't make shitcoins look nicer than it already is
Ik smeer het wel ff terug dan...
[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 31-05-2018 12:31 ]
Misschien nu maar weer een bescheiden kluitje ARK in de tas gooien. Baat het niet dan schaadt het niet.
Liever niet eigenlijk, het is ondertussen al bijna een boekwerk geworden.A87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:30:
Bekijk die comments nog eens als mijn 2500 Arken bakken met geld waard zijn terwijl ik er nog 10% over verdien per jaar/
Ik smeer het wel ff terug dan...
Maargoed, ik hou (tijdelijk) op het topic weer te vervuilen met flauwe kut opmerkingen. Even weer wat nuttigs doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Beaulion op 31-05-2018 12:34 ]
Groen natuurlijk, als we de 7600 breken staat ons de echte opgave te wachten, er is namelijk grote weerstand omhoog tot 7700, mochten we daar doorheen breken -> moon.ggj87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:58:
BTC lijkt tot nu toe 1 op 1 hetzelfde als het plaatje (4u kaart) tussen 13-5 en 15-5. Ik ben benieuwd hoe we deze week afsluiten.
Nee, zonnetje.Tominatie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:19:
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier
Is bij jullie de pleuris ook uitgebroken?
Zero.
WaxweazleNL schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:04:
Ark mag zeker nog wel wat doen, heb er een aantal die nog op -55% staan die ik in feb had gehaald..
Je kan nu bijkopen om je gemiddelde naar beneden te trekken.Pelox schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:19:
Ik heb mijn arkjes ook voor gemiddeld 3.2 euro gekocht.. dus hij mag wel weer omhoog
Waar ik dus niemand over zie praten met Ark.
IPFS (Inter-planetary File System) is a peer-to-peer hypermedia protocol. With IPFS integrated ARK will address large amounts of data and place the immutable, permanent IPFS links into the ARK blockchain without the bloat. It will timestamp and secure your content, without having to put the data on the chain itself.
Development of Various Smart Card/NFC Materials
Point of Sale Hardware R&D
Heb genoeg bijgekocht de laatste maanden, tijd dat we eens gaan cashen.DeeSung schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:21:
[...]
[...]
Je kan nu bijkopen om je gemiddelde naar beneden te trekken.
IPFS (Inter-planetary File System) is a peer-to-peer hypermedia protocol. With IPFS integrated ARK will address large amounts of data and place the immutable, permanent IPFS links into the ARK blockchain without the bloat. It will timestamp and secure your content, without having to put the data on the chain itself.
Zero.
Wordt steeds over gerpaat maar iedereen negeert alle punten (had een post met allemaal punten, wordt gewoon grond in gepraatDeeSung schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:21:
[...]
[...]
Je kan nu bijkopen om je gemiddelde naar beneden te trekken.
Dom, dommer domst, laat ze maar denken dat EOS/Litecoin beter is XD, we zullen zien wie er rijker wordt.
Moet er niet aan denken om zon coin te hebben die kapot wordt gehyped door mega massa. Mischien leuk met traden die hype coins ff pomp en weg met die troep
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 31-05-2018 13:43 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!