zie hem bij binance wel staan maar nog niet in mijn pf dus zal wel goed komenMaestro schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:52:
Is je order bij Litebit al wel volledig verwerkt? Dat duurde meestal minder dan 10 minuten, maar 1x moest ik zo'n 40 minuten wachten. Na afronding Litebit was het zo'n 30 minuten stil (Litebit klaar, niets zichtbaar op Binance). Daarna zag ik ze bij Binance verschijnen. Confirmen duurde daar minuut of 5-10.
YMMV! Mooi!
Verwijderd
Misschien toch weer een euro waard met de volgende bullrun, die 891 ETNX
Ik heb ze de vorige poging al naar mijn wallet gestuurd, daarna ook gestopt met "minen" en geen idee wat ik nu moet doen voor die fork but frankly... I don't give a damn. Laat maar gaan die meuk.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:08:
Zijn jullie voorbereid op de shitfork van de eeuw? Zojuist mijn laatste payout van ETN mobile miner naar m'n paperwallet gestuurd. Nog 760 blocks te gaan.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik kan niet wachten! Lambo bestelling staat al klaar...Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:08:
Zijn jullie voorbereid op de shitfork van de eeuw? Zojuist mijn laatste payout van ETN mobile miner naar m'n paperwallet gestuurd. Nog 760 blocks te gaan.
Verwijderd
Het enige wat je moet doen is na block 307.000 je paper wallet leegtrekken naar een ETN wallet, en zodra de wallets uitzijn voor ETNX je lege paperwallet nogmaals leegtrekken maar dan naar een ETNX wallet. That's it.Flagg schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:10:
[...]
Ik heb ze de vorige poging al naar mijn wallet gestuurd, daarna ook gestopt met "minen" en geen idee wat ik nu moet doen voor die fork but frankly... I don't give a damn. Laat maar gaan die meuk.
Alles wat op exchange en etn wallet staat nu is gewoon "safe" mbt de fork?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:17:
[...]
Het enige wat je moet doen is na block 307.000 je paper wallet leegtrekken naar een ETN wallet, en zodra de wallets uitzijn voor ETNX je lege paperwallet nogmaals leegtrekken maar dan naar een ETNX wallet. That's it.
Verwijderd
Als je ETN op een exchange of online wallet (mobile miner of webwallet) staat worden deze niet meegenomen in de snapshot voor de onofficiële ETNX fork. Alleen paperwallets en desktop wallets worden meegenomen. Dus als je geen muntjes wilt claimen zit je goed.bigbuddha schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:19:
[...]
Alles wat op exchange en etn wallet staat nu is gewoon "safe" mbt de fork?
De andere officiële fork van ETN zelf hoef je niets voor te doen, dit is een upgrade van het netwerk en zal geen invloed hebben op je holdings.
ja low dan als je dat mag geloven maar hoop toch dat die omhoog gaat
[ Voor 6% gewijzigd door Toerq op 29-05-2018 11:27 ]
Hmm, ik zie USD, maar niet welke crypto. O wacht, er is er maar één zoveel waard natuurlijkTheniers schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:26:
New ATL op 6 juni?
[ Voor 13% gewijzigd door Marselaar op 29-05-2018 11:30 ]
PSN: Marselaar
Hoeveel crypto's zitten er op een waarde van ~$7000?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zit nu te kijken of tie wel boven de 800 blijft.
#justcryptothings
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hier -$3100 😓Crypts schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:30:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 29-05-2018 12:26 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
https://www.coindesk.com/...r.com&utm_campaign=bufferConcerns over high price volatility have prompted prosecutors in Germany to make an emergency sale of seized cryptocurrencies worth over €12 million (around $14 million).
The cryptocurrencies were all seized during two ongoing investigations being conducted by Bavarian cybercrime agencies. Although the prosecutor has not yet brought charges in the two cases, German legislation allows for emergency sales if assets seized in ongoing investigations face an immediate threat of loss of value, according to the report.
Leesvoer voor de geintresseerden:Bitcoin-analist ziet herstel na koersval tot 5.700 dollar
https://www.belegger.nl/C...sval-tot-5700-dollar.aspx
??? RLC Maakt een duikvlucht naar beneden. van 2700 sats naar 2494 in 2 minuten.zwerfkater schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:17:
RLC is een maanreis aan het maken, nu hopen dat die er aankomt
ja zag het is neergestortmprkooij schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:34:
[...]
??? RLC Maakt een duikvlucht naar beneden. van 2700 sats naar 2494 in 2 minuten.
Over niet al te lange tijd een heleboel toch? Allemaal naar de moonCrypts schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:30:
[...]
PSN: Marselaar
denk dat ie wat vergeten was is nu weer op de heenreis en af en toe wat turbulentieNurksis schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:35:
Zo. Ff een flinke terugval voor RLC
[ Voor 6% gewijzigd door Toerq op 29-05-2018 12:52 ]
Verwijderd
Arie en Trudie?hmr schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:55:
[...]
Volgens mij weet jij niet waar de A en de T voor staan in die afkorting...
Yep ath is Arie en Trudie aan de cannabis.
Huh? Zijn dat Henk en Ingrid's met crypto?
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Voor de rest lijkt de BTC ook wat te herstellen, dus de $7500 aantikken zoals gister ochtend voorspelt lijkt nog mogelijk, had het al bijna afgeschreven na het koersverloop van gisteren en afgelopen nacht.
Was er wel even aan toe
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Verwijderd
Arie en Trudie zijn 6 januari ingestapt voor de long term (
Oftwel: ATL, Arie en Trudie's Low.
Met deze maatstaaf kunnen de mensen die in januari zijn ingestapt hun portfolio ook wat bijhouden.
ATH betekend in deze context Arie en Trudie Hypotheekaflossing.
Ik hoop dat we eind dit jaar ATH staan.
Verwijderd
Ik denk het wel.dabla schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:13:
Een kleine stuiptrekking vooraleer we onder de 7k gaan of is de bodem nu bereikt?
Wie het weet mag het zeggen. Ik ben zelf voor de helft ingestapt. Dan heb ik nog wat over om de gemiddelde aankoopprijs te verlagen, maar dan mis ik de stijging ook niet.dabla schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:13:
Een kleine stuiptrekking vooraleer we onder de 7k gaan of is de bodem nu bereikt?
Uiteraard moet iedereen hun eigen research doen.
edit: Zelf sta ik nog 0,01% in de min na deze stijging, ben gisterochtend ingestapt, achteraf net te vroeg. Maar kom van -4%, dus al een stuk beter iig.
[ Voor 15% gewijzigd door gabn88 op 29-05-2018 13:20 ]
Ben ik ook benieuwd naar. De eerste low was 6k, daarna 6.4k. Dan zou deze niet veel lager dan 6.8k moeten zijn. Daar zijn we aardig in de buurt gekomen, maar net niet. Mogelijk nog een tripje omlaag.dabla schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:13:
Ik heb er vanmorgen vroeg nog wat tegenaan gesmeten. Dat staat nu 9% hoger. Op zich prima maar daar mag nog wel wat bij.gabn88 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:15:
[...]
Wie het weet mag het zeggen. Ik ben zelf voor de helft ingestapt. Dan heb ik nog wat over om de gemiddelde aankoopprijs te verlagen, maar dan mis ik de stijging ook niet.
Uiteraard moet iedereen hun eigen research doen.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Ik heb voorzichtig een Radler koud gelegd.Katala schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:20:
Doorgaans schieten de alts als 1e omhoog als de bodem bereikt is. Maar ik zou nog geen champagne glazen neerzetten
Al blijft het crypto, +9% is niet genoeg?Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:16:
[...]
Ik heb er vanmorgen vroeg nog wat tegenaan gesmeten. Dat staat nu 9% hoger. Op zich prima maar daar mag nog wel wat bij.
Verwijderd
Ik hoorde in de wandelgangen dat Verge een partnership met Bitcoin aangaat.Waarez schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:19:
We zitten toch wel rond het dieptepunt hoor. Veel lager gaan we in geen geval gaan (tenzij er ergens drama nieuws vandaan komt)
could be worse (geloof me), maar probeer alles liever in % te zetten gezien hoeveel geld je hebt feitelijk niet uitmaakt voor je investeringen (tenzij je 100+k in crypto hebt, dan realiseer je je pas dat grote posities in alts echt kut kunnen zijn).Flagg schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:36:
Hehe paar dagen geleden dacht ik dat mijn portfolio wat ik in Delta heb staan de 1000€ zou halen...
Zit nu te kijken of tie wel boven de 800 blijft.![]()
#justcryptothings
Min of meer, t spelletje blijft tzelfde
Ok, op naar de $100 voor BTC.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:22:
[...]
Ik hoorde in de wandelgangen dat Verge een partnership met Bitcoin aangaat.
edit: de $7,5k is in zicht!
[ Voor 8% gewijzigd door gabn88 op 29-05-2018 13:27 ]
Daarnaast gaat er binnenkort een nieuwe exchange live genaamd Liquid die de orderboeken van meerdere exchanges samen gaat voegen. Aangezien het bedrijf dat achter Liquid zit ook de eigenaar is van Qryptos en Quoine (24h volume van $71M) worden die exchanges in ieder geval toegevoegd, dus dat zorgt hopelijk voor nog meer volume.
Dat is gewoon " hoe lang duurt het om bitcoin te versturen" gezien verificatie gewoon zo lang duurt.Maestro schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:47:
[...]
Vanaf Litebit duurde het eerder deze maand zo'n 20-30 minuten na 'Afgerond' bij Litebit voordat ik ze bij Binance terug zag in de deposits
Wel weer prachtig natuurlijk. Van -0.5% naar + 4.5% in een paar uur. Only in Crypto
al gegoogled op " buy the rumor, sell the news" ?mprkooij schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:36:
Zeer jammer, zo kunnen announcements toch ook slechte dingen in een coin naar boven halen
Dit is vrij standaard, die 10% drop op een willekeurig known event. Zie testnets van ongeveer alle coins, announcements van partnerships op de datum dat ze daadwerkelijk gebeuren.
Kleine kans dat de koers n uptick krijgt, grote kans voor n val
En ja, heb in die coin n grote positie
[ Voor 43% gewijzigd door rogier2012 op 29-05-2018 13:38 ]
Wat een TA-guru ben ik ook!gabn88 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:09:
[...]
Ik denk dat $6800 zeker realistisch is. Maar de steeper slide is bij de laatste dalingen steeds uitgebleven, dus ik denk dat die nu ook uitblijft. Dus mijn gok is deze week kleine stijging tot $7400-$7500, volgende week daling tot ergens in de $6k. Daarna weer moon & lambo tot sowieso $9300.
Bulltrap...dabla schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:13:
Rapapa...
Zou mij niet verwonderen want nu lijk het een FOMO reactie...
. Zodra de RSI (daily) onder de 31 duikt dan is er steeds een correctie naar boven. Als ik dit nou eens een paar maanden eerder gezien had
Nu hopen dat het echt weer een beetje omhoog knalt allemaal, en het herstel doorzet.
Nee joh. Ik wil gewoon +50% tot en met vrijdagmiddag. Dan stap ik uit, wacht ik op de -20% correctie in het weekend en stap maandag weer in.
Ik denk het ook. Mogelijk weer enkele dagen tussen de 7100 en 7500 en dan onder de 7k.DeeSung schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:04:
Bull trap! XD
Maargoed, toch even genieten van wat groene cijfers na al die saaie rooie dagen.
zolang je maar niet rond 7570 koopt ben je wel OK. Wacht dan gewoon tot 7800 als je nu nog geen positie hebt. Ik had mn posities al dus laat dit lekker lopen en short zelf 7570 als hedge (met t idee om die vrij snel te closen als ik zie dat t geen zin heeft)dabla schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:39:
[...]
Zou mij niet verwonderen want nu lijk het een FOMO reactie...
[ Voor 20% gewijzigd door rogier2012 op 29-05-2018 14:11 ]
Mooi dat opnieuw bevestigd wordt dat traden niet gezien wordt als bron van inkomen (dus geen risico op max 52% inkomstenbelasting in box 1) en dat je crypto nog steeds in box 3 gepeild wordt. De waarde moet worden geschat op de "meeste gebruikte omwisselplatform". Dat is nogal breed, dus daar kan je de gunstigste koers nemen denk ik.
Tevens staat er wat handige verduidelijking in voor ondernemers die crypto accepteren of hun werknemers in crypto betalen.
Overall, een mooie nuchtere kijk op crypto en verder geen verrassingen
[ Voor 3% gewijzigd door Rookert25 op 29-05-2018 14:34 ]
Ben ik nou gek? Ik zie alleen pagina 1... ook als ik op deze titel in Google zoek vind ik de rest nergens?Rookert25 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:15:
Ministerie van Financiën heeft nieuwe update gegeven over fiscale aspecten van cryptovaluta: https://www.rijksoverheid...cten-van-cryptovaluta.pdf
Mooi dat opnieuw bevestigd wordt dat traden niet gezien wordt als bron van inkomen (dus geen risico op max 52% inkomstenbelasting in box 1) en dat je crypto nog steeds in box 3 gepeild wordt. De waarde moet worden geschat op de "meeste gebruikte omwisselplatform". Dat is nogal breed, dus daar kan je de gunstigste koers nemen denk ik.
Tevens staat er wat handige verduidelijking in voor ondernemers die crypto accepteren of hun werknemers in crypto betalen.
Overall, een mooie nuchtere kijk op crypto en verder geen verrassingen
Had er gister nog een krat extra gekocht op 0.0016
Morgen mag ik gelijk beginnen met m'n eerste werkdag.
Ik zei dat ik investeerde in GVT en de concurrentie voor de job was gelijk weggevaagd.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik weet t niet, ik krijg op verschillende kanalen BTC koopadviezen te zien.. En dat zijn geen groentjes wat TA betreft..niels0123456 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:07:
[...]
Ik denk het ook. Mogelijk weer enkele dagen tussen de 7100 en 7500 en dan onder de 7k.
Maargoed, toch even genieten van wat groene cijfers na al die saaie rooie dagen.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
niet goed gezocht dan https://www.rijksoverheid...aspecten-van-cryptovalutaSpecy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:18:
[...]
Ben ik nou gek? Ik zie alleen pagina 1... ook als ik op deze titel in Google zoek vind ik de rest nergens?
daar kan ook een streep doorheen haha
https://www.rijksoverheid...aspecten-cryptovaluta.pdf
[ Voor 31% gewijzigd door Toerq op 29-05-2018 14:27 ]
Verkeerde link, hierbijSpecy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:18:
[...]
Ben ik nou gek? Ik zie alleen pagina 1... ook als ik op deze titel in Google zoek vind ik de rest nergens?
https://www.rijksoverheid...aspecten-cryptovaluta.pdf
Zou leuk zijn. Laat ik dat kleine hoopje fiat maar lekker aan de kant staan. Laat de raket maar weer gaan danStokstaart schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:22:
[...]
Ik weet t niet, ik krijg op verschillende kanalen BTC koopadviezen te zien.. En dat zijn geen groentjes wat TA betreft..
Wel met de kanttekening dat hij waarschijnlijk nog wel even terug gaat richting trendlijn, maar de bounce was blijkbaar goed genoeg om in te stappen..niels0123456 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:36:
[...]
Zou leuk zijn. Laat ik dat kleine hoopje fiat maar lekker aan de kant staan. Laat de raket maar weer gaan dan
Naam Bitcoin Cash
Type Niet Heruitgeefbaar ??
Als iets meer dan 0,0 info geeft krijg je misschien een goed antwoord. Een of andere wallet, en dan moeten wij zeker weten hoe het zit ?zwerfkater schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:44:
iemand die weet wat ik hier mee aanmoet, zag ze in een of andere wallet van me staan
Naam Bitcoin Cash
Type Niet Heruitgeefbaar ??
ja me waves wallet zit die in een of andere actie die wat munten dropt iedere dagPilatuS schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:48:
[...]
Als iets meer dan 0,0 info geeft krijg je misschien een goed antwoord. Een of andere wallet, en dan moeten wij zeker weten hoe het zit ?
Welkom bij het Waves Platform! die wallet heb ik
[ Voor 7% gewijzigd door Toerq op 29-05-2018 14:53 ]
Me? ok..zwerfkater schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:49:
[...]
ja me waves wallet zit die in een of andere actie die wat munten dropt iedere dag
NoG iEtS mEeR InFo plZ
op welke prijs?Stokstaart schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:22:
[...]
Ik weet t niet, ik krijg op verschillende kanalen BTC koopadviezen te zien.. En dat zijn geen groentjes wat TA betreft..
Rapapa...
We hebben hier wel allemaal glazen bollen maar ZO goed zijn die nou ook weer niet. U speekt in raadselen.zwerfkater schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:49:
[...]
ja me waves wallet zit die in een of andere actie die wat munten dropt iedere dag
Welkom bij het Waves Platform! die wallet heb ik
Koop $ 7300 - 7450 (let op dollars
T1 $ 7900 (8%)
T2 $ 8400 (14%)
SL op $ 6800 (-8%)
Er wordt trouwens wel gemeld dat de markt er overall nog bearish uitziet en dat een paar dagen wachten in fiat de veiligste optie is.
[ Voor 23% gewijzigd door Stokstaart op 29-05-2018 15:03 ]
wat wil je nog meer weten dan, ik heb een waves wallet van waves client ofzoiets en daar zit die munt in met een bepaalde waarde maar als ik op info druk staat er niet heruitgeefbaar. die bcc heb ik van een actieSpecy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:58:
[...]
We hebben hier wel allemaal glazen bollen maar ZO goed zijn die nou ook weer niet. U speekt in raadselen.
Computer Says Nozwerfkater schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:00:
[...]
wat wil je nog meer weten dan, ik heb een waves wallet van waves client ofzoiets en daar zit die munt in met een bepaalde waarde maar als ik op info druk staat er niet heruitgeefbaar. die bcc heb ik van een actie
Het regent RLC trouwens.
[ Voor 3% gewijzigd door Beaulion op 29-05-2018 15:05 ]
Low supply 130 mil nu
2 euro per stuk.
Gedecentraliseerd netwerk van 51 nodes
Gedecentraliseerd testnet/devnet.
Programeerbaar in 14 talen.
Actief op conferences (Consensus 2018) en scholen.
Sponsort veel hackatons.
Ijzersterke desktop wallet en blockexplorer
Blockchain connectiviteit “ACES” met BTC/ETH en ZEN.
Tot 10% extra ARK per jaar (ik krijg wekelijks uitbetaald werkt perfect).
https://ark.io
[ Voor 6% gewijzigd door DeeSung op 29-05-2018 15:13 ]
een jaar duurt zolang die 10% had je vandaag al kunnen pakkenDeeSung schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:12:
ARK - marketcap 260 mil
Low supply 130 mil nu
2 euro per stuk.
Gedecentraliseerd netwerk van 51 nodes
Gedecentraliseerd testnet/devnet.
Programeerbaar in 14 talen.
Actief op conferences (Consensus 2018) en scholen.
Sponsort veel hackatons.
Ijzersterke desktop wallet en blockexplorer
Blockchain connectiviteit “ACES” met BTC/ETH en ZEN.
Tot 10% extra ARK per jaar (ik krijg wekelijks uitbetaald werkt perfect).
https://ark.io
Ja ik had allang met pensioen kunnen zijn. 10% = beter dan niets.zwerfkater schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:14:
[...]
een jaar duurt zolang die 10% had je vandaag al kunnen pakken
Nou same, ben $800 dollar meer waard vandaag. Ik bezit tevens nu meer als 0.5btc, binnenkort ben ik de volgende whale op het forum. Na @Ton Hasselt, @Malarky etczwerfkater schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:26:
dacht al zat bij bitvavo te loeren naar me pf denk hoe kan het alles nog rood moest ik ff de pagina verversen waarschijnijk te lang opengestaan. scheelt toch aanzienlijk haha
ok, nog een lange weg te gaan.... heb iedergeval flink buy the dip toegepast
ja zover ben ik nog niet hoor maar wel blij dat alles in het groen staat hoop dat het verder stijgt nuTominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:27:
[...]
Nou same, ben $800 dollar meer waard vandaag. Ik bezit tevens nu meer als 0.5btc, binnenkort ben ik de volgende whale op het forum. Na @Ton Hasselt, @Malarky etc![]()
Ik zit even vast in RLC maar daarna doe ik weer mee in de I want to be made into a whale competitie.Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:27:
[...]
Nou same, ben $800 dollar meer waard vandaag. Ik bezit tevens nu meer als 0.5btc, binnenkort ben ik de volgende whale op het forum. Na @Ton Hasselt, @Malarky etc![]()
Je komt er wel vriend!zwerfkater schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:28:
[...]
ja zover ben ik nog niet hoor maar wel blij dat alles in het groen staat hoop dat het verder stijgt nu
1e doelstelling is 1 BTC
2e doestelling 10 BTC
daarna 1000 btc
fuck die 100 btc, das geen uitdaging meer dan.
Het is plus plus. +10% op de koers en 10% staking. Dus die vergelijking van zwerfkater klopt niet.DeeSung schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:16:
[...]
Ja ik had allang met pensioen kunnen zijn. 10% = beter dan niets.
ik hebnog niks verkocht, ben ff aan het uitvogelen hoe dat werkt dus zolang ik nog niet zoveel weet hou ik ze in me zakTominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:33:
De markt is nog zo heerlijk volatiel, je ziet iedereen bij een heel kleine daling van bitcoin gelijk panic sellen op de alts. Heerlijk om te zien, swingtraden is nu echt perfect te hanteren om meer van je favoriete coins te vergaren.
Nou, ik moet zeggen dat ik er niet zo goed in ben. Verkocht TRX vanochtend op .0000081 BTC, dat had beter gekund. Ik ben meer van de HODL voor 2 à 3 dagenTominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:33:
De markt is nog zo heerlijk volatiel, je ziet iedereen bij een heel kleine daling van bitcoin gelijk panic sellen op de alts. Heerlijk om te zien, swingtraden is nu echt perfect te hanteren om meer van je favoriete coins te vergaren.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!