[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.883 views

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 09:04
@Kain_niaK : Zeg je nou echt dat alle coins die uit de Bitcoin-code zijn geforked met wijzigingen geen alt coins zijn?!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Bitcoin en Bitcoin cash zijn allebei onzinnig.

Er is maar een ware crypto en das xrp.

* Flagg rent voor zijn leven. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Alt coin: blockchain start van nul, je moet mensen overtuigen om een nieuw netwerk met hashrate te ondersteunen.

Fork: blockchain word gekopieert, gescheidenis voor de fork is gedeelt. Iedereen heeft coins op beide chains. Miners kunnen op bijede chains minen als het algo het zelfde gehouden word en anders moet er alsnog een nieuwe netwerk met nieuwe hashrate gestart worden.

Bitcoin Cash is een fork, geen altcoin.

Het overnemen van Satoshi zijn mechanism, met eventuele kleine aanpassingen zoals block tijden van een minuut ipv 10 zoals Litecoin, dat zijn altcoins.

Tenzij litecoin ook de chain had geforkt dan was het een fork.

Fork komt vanuit de FOSS wereld maar bij Bitcoin is er een verschil tussen het forken van de code en het forken van een netwerk.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Kain_niaK

Kain_niaK

Flagg schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:13:
Bitcoin en Bitcoin cash zijn allebei onzinnig.

Er is maar een ware crypto en das xrp.

* Flagg rent voor zijn leven. :P
Roger Ver is een van de seed investors geweest van Ripple. :P

Het zal moeilijk zijn om een crypto project van 2010/2011 te vinden waar Roger geen eigen geld ingestoken heeft.
Alle zuurigheid die hij nu overzig heen krijgt door alle FUD en propaganda tegen heb heeft hij niet verdient. Hij is geen oplichter en probeert ook niet rijk te worden op de rug van Bitcoin. Hij is juist schatrijk geworden door in 2010 een gigantische hoeveelheid Bitcoins te kopen.

Toen Bitcoin Cash forkte heeft iedereen natuurlijk diezelfde coins op de copy van de chain. Roger heeft nog steeds veel BTC, want zelfs hij gaat geen 100% gamble maken.

Maar ik denk dat hij ondertussen wel meer BCH dan BTC heeft.

Ik heb zelf ook nog BTC, maar ik heb in het algemeen weinig crypto door dat ik zo stom geweest ben om mijn 12 BTC hier weg te geven tijdens een psychose (Wat zijn die psychoses toch stom)
En als artiest verdien ik niet al te veel geld.

[ Voor 59% gewijzigd door Kain_niaK op 27-05-2018 12:20 ]

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
@Kain_niaK is net zo'n Onecoin of Bitconnect believer. Te naief om te zien dat het scams zijn. :D
Gast, blijf lekker op r/btc samen met je gehersenspoelde vrienden. Wij zijn je oeverloze bcash gezever hier meer dan zat.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Dat zeg jij. Maar de markt zegt toch heel iets anders. En de gebruikers, en de miners, en vele devs.

In Nederland heeft met nog geen open en eerlijk scalings debat gehad. Vele mensen hier geloven gewoon dat Bitcoin niet onchain kan schalen zonder de autoriteit die hun dat heeft wijs gemaakt in vraag te stellen.

Verwijderd

Luuk schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:20:
@Kain_niaK is net zo'n Onecoin of Bitconnect believer. Te naief om te zien dat het scams zijn. :D
Gast, blijf lekker op r/btc samen met je gehersenspoelde vrienden. Wij zijn je oeverloze bcash gezever hier meer dan zat.
Ik had dit niet beter kunnen zeggen, wat een ellende die bcash
oeverloos, kant nog wal, lege huls, ..enz enz :r :r :r :r :r :r

• Luuk
  • Niet online
@Kain_niaK Weet je zeker dat je niet nogsteeds in een psychose zit?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Luuk schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:20:
Je zou het ook zo kunnen verwoorden:

@Kain_niaK, we zien duidelijk dat je een voorstander bent van Bitcoin Cash en dat is uiteraard prima. Wat je echter iedere keer doet als je hier komt is de discussie BTC vs BCH weer aanzwengelen en het zou fijn zijn als jij net als alle andere mensen van het BCH kamp uit zou gaan van je eigen kracht, zonder BTC en andere munten neer te hoeven halen en weer over de "echte Bitcoin" te beginnen.

Meng je vaker in inhoudelijke discussies, want je hebt daar echt veel diepgaande kennis over, zonder daarbij direct BCH weer te promoten, dan wordt je hier beter en makkelijker geaccepteerd.

Ik heb je dit al eerder gezegd, maar het lijkt je niet te interesseren en daarom reageren veel mensen op deze manier op je. Ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb tegen een muur te praten die het realiteitsbesef een beetje te lijkt te zijn kwijtgeraakt.

En door...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Kain_niaK

Kain_niaK

Tja, je zult toch met argumenten en feiten komen. Ik zie totaal niet waarom Bitcoin Cash een scam zou zijn, het is gewoon Bitcoin met een grotere blockgrote en zonder segwit. Is dat verboden of zo?

• Acidrain
  • Laatst online: 21:51
Niet op de man jongens.. Hij heeft een andere mening dan de rest hier.. Wil je de discussie stoppen moet je niet meer reageren...

Ik vind de geschiedenis best leuk om te lezen heel eerlijk gezegd alleen de manier waarop het gebracht wordt vind ik wat minder.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Taro schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:26:
[...]

Je zou het ook zo kunnen verwoorden:

@Kain_niaK, we zien duidelijk dat je een voorstander bent van Bitcoin Cash en dat is uiteraard prima. Wat je echter iedere keer doet als je hier komt is de discussie BTC vs BCH weer aanzwengelen en het zou fijn zijn als jij net als alle andere mensen van het BCH kamp uit zou gaan van je eigen kracht, zonder BTC en andere munten neer te hoeven halen en weer over de "echte Bitcoin" te beginnen.

Meng je vaker in inhoudelijke discussies, want je hebt daar echt veel diepgaande kennis over, zonder daarbij direct BCH weer te promoten, dan wordt je hier beter en makkelijker geaccepteerd.

Ik heb je dit al eerder gezegd, maar het lijkt je niet te interesseren en daarom reageren veel mensen op deze manier op je. Ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb tegen een muur te praten die het realiteitsbesef een beetje te lijkt te zijn kwijtgeraakt.

En door...
Heb ik al lang gedaan man. Nu dat ik bezig met de fork aan de andere kan kan ik niet meer delen waar ik mee bezig ben. Want het is geen bitcoin en mensen zijn het zat! Tja, wat moet ik dan? Oprotten naar een ander nederlandstalig forum? Nee hoor, er zijn zat mensen hier die niet denken dat BCH een scam is.

Wat willen jullie dat ik doe? Een video maak over het gebruik van Electrum? Want ik maakt videos over het gebruik van Electron Cash en dat is precies dezelfde software, alleen dan op de BCH chain.

Als je gelooft dan BCH een totaal nieuw project is dat opgezet is door mensen die willen profiterern van het succes van Bitcoin om rijk te worden, dan snap ik dat dit je perceptie is.

Maar zo steekt het niet in elkaar. Hier bijboorbeeld een post van Gavin Andresen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/L7YxthJ.png

Ik zou @.oisyn graag willen vragen waarom
Gavin Andresen nog steeds vermeld is het Bitcoin topic nummer 4, vermits dat alleen over Bitcoin gaan en Gavin Andresen beweert dat hij aan Bitcoin Cash gewerkt heeft sinds 2010.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Acidrain schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:29:
Niet op de man jongens.. Hij heeft een andere mening dan de rest hier.. Wil je de discussie stoppen moet je niet meer reageren...

Ik vind de geschiedenis best leuk om te lezen heel eerlijk gezegd alleen de manier waarop het gebracht wordt vind ik wat minder.
Ik verdedig mijzelf gewoon hoor. Elke keer als iets deel over Bitcoin Cash word ik aangevallen. Dan mag ik mij toch verdedigen? In dit geval heb ik twee videos gedeeld van een gekende crypto streamer die Roger Ver interviewt. Ik vond dat leuk om te delen want ik ga dat binnenkort ook doen.

Dat mag toch? En als oisyn dan begint over Roger Ver mag ik heb toch verdedigen? Wat moet ik dan delen: Ik heb vandaag WEER geen diensten op namecheap gekocht met bitcoin want ik vind het niet leuk om een paar uur te moeten wachten. ?

[ Voor 28% gewijzigd door Kain_niaK op 27-05-2018 12:35 ]

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Kain_niaK schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:33:
[...]

Ik verdedig mijzelf gewoon hoor. Elke keer als iets deel over Bitcoin Cash word ik aangevallen. Dan mag ik mij toch verdedigen?
"Elke keer" inderdaad, en daarmee zijn jou vervelende posts in strijd met de huisregels hier, maak een eigen topic, hier is de slowchat niet voor bedoeld. Van mij mag je de hele dag lang je zelf vertellen en wijsmaken hoe fantastisch BCH is in dat topic. Ik rapporteer hem maar weer eens. ;w

• Kain_niaK

Kain_niaK

Turbo-Puppy schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:35:
[...]

"Elke keer" inderdaad, en daarmee zijn jou vervelende posts in strijd met de huisregels hier, maak een eigen topic, hier is de slowchat niet voor bedoeld. Van mij mag je de hele dag lang je zelf vertellen en wijsmaken hoe fantastisch BCH is in dat topic. Ik rapporteer hem maar weer eens. ;w
Dit topic is ervoor bedoeld om ruimte te geven aan de toch wel gewenste slowchat. Dit wil echter niet zeggen dat er geen regels zullen zijn:

Post uiteraard geen zaken die elders op het forum ook niet gewenst zijn (flames, trolls, warez, haatzaaien, etc.)
Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders. Dit omdat een slowchat topic een ontzettend slecht naslagwerk vormt en discussies snel worden ondergesneeuwd door andere posts.

Wat mag hier dan wel? Eigenlijk best veel :). Bespreek de waan van de dag, plotselinge koersveranderingen, opmerkingen als "to the moon", en zelfs crypto-ongerelateerde zaken die je met me mede-crypto'ers wilt delen. Zolang je bovenstaande punten maar in ogenschouw neemt komt het vast goed.
Ik heb nog niet genoeg tijd gehad om mijn topic voor Bitcoin Cash te openen. Ik wil daar een mooie topicstart voor maken en dan neemt tijd in beslag. Maar ik wil wel op GoT gewoon over crypto kunnen praten. Waarom zou ik hier geen video mogen plaatsen van iemand die Roger interviewt?

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Mooi die standard BTC VS BCH bashes. Ik denk dat beiden momenteel hun scalability issues hebben (BCH minder dan BTC) en dat "store of value" een onzin argument is. M'n Magic kaarten zijn ook geen store of value, ondanks dat er veel geld in omgaat.

@Kain_niaK , mening over NANO? Ben er wel benieuwd in, gezien Charlie Lee dat ook had.

[ Voor 9% gewijzigd door rogier2012 op 27-05-2018 12:40 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
waarom worden jullie zo emotioneel, het z'n maar crypto's hoor. Komt het door de koers?

Verwijderd

Bitcoin, bitcoin cash, bitcoin diamond, bitcoin dark, bitcoin gold, bitcoin z, bitcoin green, bitcoin atom, bitcoin plus, bitcoin fast, bitxoin x, bitcoin 21, bitcoin candy, bitcoin god, super bitcoin, bitcoin scrypt, bitcoin, etc etc etc etc. Kan serieus nog 40 noemen.

Maar wat is nu de echte bitcoin? Simpel. Dat grote lompe oranje icoon van een paar $k meer of minder, helemaal bovenaan de lijst die iedereen het leven zuur maakt tenzij hij stijgt als een malle.

Dat is bitcoin. Het begin, het einde, het oneindige.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Kain_niaK schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:31:
[...]
Heb ik al lang gedaan man. Nu dat ik bezig met de fork aan de andere kan kan ik niet meer delen waar ik mee bezig ben. Want het is geen bitcoin en mensen zijn het zat! Tja, wat moet ik dan? Oprotten naar een ander nederlandstalig forum? Nee hoor, er zijn zat mensen hier die niet denken dat BCH een scam is.

Wat willen jullie dat ik doe? Een video maak over het gebruik van Electrum? Want ik maakt videos over het gebruik van Electron Cash en dat is precies dezelfde software, alleen dan op de BCH chain.

Als je gelooft dan BCH een totaal nieuw project is dat opgezet is door mensen die willen profiterern van het succes van Bitcoin om rijk te worden, dan snap ik dat dit je perceptie is.
Natuurlijk kan en mag je delen waar je mee bezig bent, sterker nog, graag en dat wordt zeker gewaardeerd. Maar zelfs in deze reactie (niet alles gequote) begin je weer de underdog te spelen, zaken uit te leggen en voel je je aangevallen. Als je het allemaal wat positiever zou brengen zonder uit te stralen dat je een soort gevoel van onrecht ervaart, dan krijg je veel meer medestanders. Door je manier van reageren wek je bij veel mensen een vorm van irritatie op. Als je daar niet aan gaat werken, dan ben je misschien (ook voor je eigen gemoedsrust) beter af op een ander forum.

Het is prima om een video te maken over BCH, maar als je die hier neer gaat zetten zonder enige toelichting en ter promotie van BCH, dan moet je er wel tegen kunnen als mensen daar tegenin gaan.

Afijn, ik voel enige vorm van herhaling zonder acceptatie optreden, het is te mooi weer om hierover te discussiëren :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Kain_niaK

Kain_niaK

@rogier2012

Ik word veel mijn mening over nano gevraagd maar ik ken er niks van. Ik heb gehoord dat nano geen mining incentives nodig heeft en dat elke node zijn eigen incentive heeft om die node te draaien. dat er minder energie verbruikt word dan bij bitcoin. Dat soort dingen.

Ik zou het best tof vinden als iemand mij hier het verschil tussen nano en bitcoin probeert uit te leggen.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Taro schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:40:
[...]

Natuurlijk kan en mag je delen waar je mee bezig bent, sterker nog, graag en dat wordt zeker gewaardeerd. Maar zelfs in deze reactie (niet alles gequote) begin je weer de underdog te spelen, zaken uit te leggen en voel je je aangevallen. Als je het allemaal wat positiever zou brengen zonder uit te stralen dat je een soort gevoel van onrecht ervaart, dan krijg je veel meer medestanders. Door je manier van reageren wek je bij veel mensen een vorm van irritatie op. Als je daar niet aan gaat werken, dan ben je misschien (ook voor je eigen gemoedsrust) beter af op een ander forum.

Het is prima om een video te maken over BCH, maar als je die hier neer gaat zetten zonder enige toelichting en ter promotie van BCH, dan moet je er wel tegen kunnen als mensen daar tegenin gaan.

Afijn, ik voel enige vorm van herhaling zonder acceptatie optreden, het is te mooi weer om hierover te discussiëren :)
Het regent pijpestelen .

• Acidrain
  • Laatst online: 21:51
Net reageerde ik op de mensen die jou aanvielen, nu reageer ik op jou, ik zou me juist wat minder verdedigen als ik jou was, niet zo happen man.. Gewoon je post doen en reageren op de normale reacties en de minder normale reacties lekker negeren.
Dan zit je minder in de slachtoffer rol die je nu elke keer neemt/krijgt en kunnen de mensen misschien ook meer gaan waarderen wat je zegt.
Bitcoin Core / Bitcoin Cash is een welles nietes spelletje die je hier niet moet voeren.. Die zou ik lekker op Reddit oid uit vechten zodat we het hier gezellig kunnen houden..
De rest van je posts vind ik best interessant

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:41:
@rogier2012

Ik zou het best tof vinden als iemand mij hier het verschil tussen nano en bitcoin probeert uit te leggen.
Serieus :?

• Kain_niaK

Kain_niaK

Acidrain schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:43:
Net reageerde ik op de mensen die jou aanvielen, nu reageer ik op jou, ik zou me juist wat minder verdedigen als ik jou was, niet zo happen man.. Gewoon je post doen en reageren op de normale reacties en de minder normale reacties lekker negeren.
Dan zit je minder in de slachtoffer rol die je nu elke keer neemt/krijgt en kunnen de mensen misschien ook meer gaan waarderen wat je zegt.
Bitcoin Core / Bitcoin Cash is een welles nietes spelletje die je hier niet moet voeren.. Die zou ik lekker op Reddit oid uit vechten zodat we het hier gezellig kunnen houden..
De rest van je posts vind ik best interessant
Dat is goed advies. Dus minder happen. :P

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:40:
Bitcoin, bitcoin cash, bitcoin diamond, bitcoin dark, bitcoin gold, bitcoin z, bitcoin green, bitcoin atom, bitcoin plus, bitcoin fast, bitxoin x, bitcoin 21, bitcoin candy, bitcoin god, super bitcoin, bitcoin scrypt, bitcoin, etc etc etc etc. Kan serieus nog 40 noemen.

Maar wat is nu de echte bitcoin? Simpel. Dat grote lompe oranje icoon van een paar $k meer of minder, helemaal bovenaan de lijst die iedereen het leven zuur maakt tenzij hij stijgt als een malle.

eens, alle bitcoin forks vind ik nutteloos maar van mij mag iedereen lekker geloven in welke shitcoin dan ook. Eindstand zal er geen één echt gebruikt gaan worden behalve die grote lompe oranje icoon van een paar $k meer of minder , want ik heb daar laatst een heerlijke pizza mee kunnen bestellen oOo

Verwijderd

Kain_niaK schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:41:
@rogier2012

Ik word veel mijn mening over nano gevraagd maar ik ken er niks van. Ik heb gehoord dat nano geen mining incentives nodig heeft en dat elke node zijn eigen incentive heeft om die node te draaien. dat er minder energie verbruikt word dan bij bitcoin. Dat soort dingen.

Het veschil is zo'n 7342 dollar per stuk.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:40:

Juist. En al die andere hebben alleen maar een vergelijkbare naam gekozen om op de naam van Bitcoin mee te liften. En daarin is BCH geen uitzondering. En alleen om die reden laat ik al die coins links liggen.

Kijk bijvoorbeeld eens naar Ravencoin. Is ook een bitcoin fork. Maar ze proberen niet op de naam van bitcoin mee te liften waardoor ze in mijn boekje een plusje achter hun naam krijgen. Verder weet ik weinig van de munt af dat geef ik eerlijk toe. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Het heeft mij een jaar of 6 gekost om Bitcoin een beetje te begrijpen. Ik heb geen tijd om mij in elke crytpo te verdiepen. Ik ben momenteel met een project bezig om de geschiedenis van het Lightning Netwerk in kaart te brengen en ben dus momenteel LN aan het bestuderen.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:56
Zo, er is ook weer 30% van mn pf verdampt sinds m'n vakantie. Blijft leuk.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Zelfs het forum beweegt in golven, net als de markt.

Wederom zo'n discussie over coin integriteit.

Als ik het patroon in deze golfbewegingen goed heb geïnterpreteerd is de tijd nu rijp voor een discussie over het nut van TA.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:19
Ypuh schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:46:
Ik ga binnenkort ook op vakantie en ik denk dat ik echt actief moet proberen te voorkomen dat het niet een "Koersen en tweakers slowchat bekijken in een andere omgeving" achtige bedoening wordt :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 17:33
tias86 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:44:
[...]

Best aardig, maar ik denk dat het nog veel beter gaat worden. Mainnet in Q3 wat betekent start van buybacks van de open markt.
En meer exchanges komen ook.

Los van hun progessie in het algemeen.
Precies, en die koersen nu zeggen inderdaad niks. Ene moment zie je een 'laat' prijs (0,60) en andere moment 'bied' prijs (0,50 nu). Gigantische spread dus in het orderboek bij IDEX.
Voordat ze op echt grote exchanges komen verwacht ik dat ze eerst een internationaler karakter moeten krijgen. Nederland natuurlijk leuk, maar echt grote ticketing events zitten in USA.

Team is zeker qua progressie goed bezig, volledig eens. Sta alleen al volledig achter dit idee door het feit dat ze proberen de ticket scalpers te elimineren. Die gasten voegen niks toe aan de samenleving / het product maar pakken wel euro's ertussenuit. Wat dat betreft heet GET de potentie om de samenleving/economie een stukje efficiënter te maken.

• Slux
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:45:
[...]

Het heeft mij een jaar of 6 gekost om Bitcoin een beetje te begrijpen. Ik heb geen tijd om mij in elke crytpo te verdiepen. Ik ben momenteel met een project bezig om de geschiedenis van het Lightning Netwerk in kaart te brengen en ben dus momenteel LN aan het bestuderen.
Kom op, als je dat verschil niet weet, dan kan je maar beter helemaal niet in crypto zitten.

Als je 1 seconden op marketcap kijkt dan zie je al heel snel het grootste verschil, ik zal je een kleine tip geven, er staat een * achter :P

• Tominatie
  • Niet online
Ypuh schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:46:
We zijn nu op het punt gekomen dat er bij mij een bepaalde vorm van berusting is. Ik check de koers niet meer heel veel, ik hold gewoon en mocht hij verder dalen kan het me geen reet meer schelen. Wel hoop ik dat de bulls wakker worden en dat we het hele forum weer bij elkaar lopen te schreeuwen over hoe mooi het leven is, dat onze portfolio's weer bijna groen staan, dat we een nieuw ATH gaan testen binnenkort etc....

• Kain_niaK

Kain_niaK

AtlAntA schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:45:
[...]

Juist. En al die andere hebben alleen maar een vergelijkbare naam gekozen om op de naam van Bitcoin mee te liften. En daarin is BCH geen uitzondering. En alleen om die reden laat ik al die coins links liggen.

Kijk bijvoorbeeld eens naar Ravencoin. Is ook een bitcoin fork. Maar ze proberen niet op de naam van bitcoin mee te liften waardoor ze in mijn boekje een plusje achter hun naam krijgen. Verder weet ik weinig van de munt af dat geef ik eerlijk toe. ;)
Waarom is de prijs van BCH dan zo hoog? Waarom minen de Bitcoin mininig pools allemaal BCH behalve slushpool. Die mining pools minen al die andere forks niet zelfs als ze dat zouden willen zou dat niet kunnen want alleen Bitcoin en Bitcoin Cash doen SHA256, of vergeet ik een fork?

Waarom kun je bij elke handelaar die via bitpay bitcoin ondersteunt ook met bitcoin cash betalen? Dat zijn er volgens bitpay 100 000 in de wereld.

Zijn er websites zoals yours die werken op andere forks van bitcoin? Waarom kun je op practische elke grote exchange BCH kopen?

Nee het is niet eerlijk om te zeggen dan BCH een flauwe rippof van BTC is net zoals al die ander forks. Iedereen kan de code forken, het netwerk forken is een stuk moeilijker. BCH heeft na BTC de meeste hashpower en is de tweede veiligste coin. BCH kan alleen aangevallen worden door BTC miners maar die minen dus allememaal ook BCH behalve slushpool maar slush heeft maar 10% hashrate op BTC en kan BCH niet aanvallen. Miners op slushpool zouden dan natuurlijk veel winst verliezen door niet op BTC chain te minen.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:40:
waarom worden jullie zo emotioneel, het z'n maar crypto's hoor. Komt het door de koers?
tranen vreugde van de lage prijzen.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Kain_niaK

Kain_niaK

Midacmm schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:47:
Zelfs het forum beweegt in golven, net als de markt.

Wederom zo'n discussie over coin integriteit.

Als ik het patroon in deze golfbewegingen goed heb geïnterpreteerd is de tijd nu rijp voor een discussie over het nut van TA.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ocDiBIl.gif

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:52:
[...]

haha, is er toch nog eentje positief. Had niks anders van je verwacht, jou hebben we nodig in de cryptowereld *O* :)F

• Kain_niaK

Kain_niaK

A87 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:52:
[...]

Moet je wel nog geld over hebben dat je nog niet in crypto hebt gestopt. En als je al zoveel geld hebt dan je nog geld overhebt dat je nog niet in crypto hebt gestopt dan heb je crypto waarschijnlijk niet nodig om rijk te worden want dan ben je het al.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Slux schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:50:
[...]

Kom op, als je dat verschil niet weet, dan kan je maar beter helemaal niet in crypto zitten.

Als je 1 seconden op marketcap kijkt dan zie je al heel snel het grootste verschil, ik zal je een kleine tip geven, er staat een * achter :P
Wat zegt de market cap dan over nano volgens jou? Is de market cap van Bitcoin dan het aller belangrijkste?

Verwijderd

Hasikidee, weer 100.000 CSC er bij
Mooie dag weer :P

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:51:
[...]

We zijn nu op het punt gekomen dat er bij mij een bepaalde vorm van berusting is. Ik check de koers niet meer heel veel, ik hold gewoon en mocht hij verder dalen kan het me geen reet meer schelen. Wel hoop ik dat de bulls wakker worden en dat we het hele forum weer bij elkaar lopen te schreeuwen over hoe mooi het leven is, dat onze portfolio's weer bijna groen staan, dat we een nieuw ATH gaan testen binnenkort etc....
De definitie van holden lijkt ook met de dag versoepeld te worden. Jij was eergister toch nog aan het daytraden?

• Slux
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:55:
[...]

Wat zegt de market cap dan over nano volgens jou? Is de market cap van Bitcoin dan het aller belangrijkste?
Zelfs de tip om het verschil tussen NANO en BTC te zien is al te moeilijk zie ik. :X
Let op het symbool * dat was de key word in deze.

Tip nummer 2 dan
Met BTC kan je met computertjes die berekeningetjes uitvoeren muntjes te delven, heeft ook een benaming die je zelf al meerdere keren hebt gebruikt, klinkt als mijnen maar je schrijft het net even anders . :9

• Ton Hasselt
RLC...To buy or not to buy? 🤔

• Kain_niaK

Kain_niaK

Slux schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:03:
[...]

Zelfs de tip om het verschil tussen NANO en BTC te zien is al te moeilijk zie ik. :X
Let op het symbool * dat was de key word in deze.

Tip nummer 2 dan
Met BTC kan je met computertjes die berekeningetjes uitvoeren muntjes te delven, heeft ook een benaming die je zelf al meerdere keren hebt gebruikt, klinkt als mijnen maar je schrijft het net even anders . :9
Ik ken echt niks van nano. Ik neem aan dat nano geen limiet heeft op zijn tokens/coins en dat het aantal nano in omloop niet gekend is en er dus ook geen market cap kan zijn.

Tip 2: Ik neem aan dat er in Nano geen mining is?

• Tominatie
  • Niet online
Beaulion schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:01:
[...]

De definitie van holden lijkt ook met de dag versoepeld te worden. Jij was eergister toch nog aan het daytraden?
Met een gedeelte daytrade ik af'n toe om meer GVT te vergaren (als ik kansen zie) maar hold GVT nu al meer dan een maand. En je hoeft toch niet perséé een jaar een munt te hebben vastgehouden om te zeggen "ik hold?" :P

Want je bent gewoon een holder, als je een coin in je portfolio hebt zitten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:59:
Hasikidee, weer 100.000 CSC er bij
Mooie dag weer :P
MOON SOON

Verwijderd

Moon???????....
Nee jo, geen moon, we gaan naar marssssssss :P *O*

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:06:
[...]

Met een gedeelte daytrade ik af'n toe om meer GVT te vergaren (als ik kansen zie) maar hold GVT nu al meer dan een maand. En je hoeft toch niet perséé een jaar een munt te hebben vastgehouden om te zeggen "ik hold?" :P

Ik heb GVT weer verkocht vanmorgen met verlies
Kon het niet meer aanzien
In tron gezet en inmiddels verlies weer goed gemaakt

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ton Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:03:
RLC...To buy or not to buy? 🤔
Ik ben rond 2900 weer all-in (met mijn "handelspotje") gegaan. Volgens mij is de zondagmiddag over het algemeen een moment met weinig volume, dalende BTC en alts, maar het is ook leuk om eens tegen de stroom in te gaan.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
$7200 heeft mooi gehouden vannacht. Voorlopig weinig aan de hand :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

TomTorquay schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:10:
$7200 heeft mooi gehouden vannacht. Voorlopig weinig aan de hand :)
De 7.300 gaat er zo wel aan denk ik...

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd lekker ouwe, ik blijf gewoon door holden. oOo

Zijn er hier trouwens nog mensen met ENJ? Best een geinig project, ik las net dit:
Parnership met Unity, Binnekort naar E3, Minecraft sdk's komen binnenkort, ze zijn bezig met het ontwikkelen van een 3d blockchain game ( warofcrypto.io) waar je true ownership over je items zal hebben doormiddel van Enjin coin. Ze hebben een eigen wallet waar je binnenkort dus alle in-game items die op de blockchain staan in kunt bewaren.

Ze zijn nu bezig met sdk's voor gamedevelopers zodat iedere developer Enjin coin kan gebruiken voor hun spel. Als het goed is nu alleen nog voor Unity en minecraft, maar volgens mij dit jaar nog zullen ze ook gaan werken aan sdk's voor andere grote game engine's zoals unreal etc.
Als game-coin, misschien een leuke toevoeging aan je portfolio?

• Slux
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:06:
[...]
Tip 2: Ik neem aan dat er in Nano geen mining is?
Klopt is niet decentraal en werkt met nodes, zijn ook wat dubeuzie dingen mee geweest met o.a. Bitgrail.

https://nano.org/en

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 27-05-2018 13:22 ]

• TomTorquay
Taro schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:11:
[...]

De 7.300 gaat er zo wel aan denk ik...
Zou kunnen, maakt niet veel uit. 7200 is het sleutelniveau. Vannacht gingen we best snel neerwaarts, maar rond 7200 had duidelijk niemand nog zin om te verkopen. Hoopgevend.

• Ton Hasselt
Taro schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:09:
[...]

Ik ben rond 2900 weer all-in (met mijn "handelspotje") gegaan. Volgens mij is de zondagmiddag over het algemeen een moment met weinig volume, dalende BTC en alts, maar het is ook leuk om eens tegen de stroom in te gaan.
Buy-order op 2900 gezet, 500 RLC.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:06:
[...]

ok ok, ik geloof er gewoon niets van dat je minder naar de koers gaat kijken ;)
Ik probeer ook wat te minderen maar ik wil het verlies dat ik maak met holden nog een beetje goed maken met traden. En dan zit ik er het liefst continu bovenop. Tot ergenis van iedereen om mij heen.

• mprkooij
  • Laatst online: 21:15
Ben vandaag erg tevreden met RLC :)

• Tominatie
  • Niet online
Beaulion schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:16:
[...]

ok ok, ik geloof er gewoon niets van dat je minder naar de koers gaat kijken ;)
Ik probeer ook wat te minderen maar ik wil het verlies dat ik maak met holden nog een beetje goed maken met traden. En dan zit ik er het liefst continu bovenop.
Hahaha, tuurlijk kijk ik wel naar de koers maat ;) (dat geef ik toe)

Maar omdat ik geloof in GVT ga ik ze echt niet met verlies van de hand doen. Op 't moment zie ik ook geen andere kans (gisteren RLC op 2795 verkocht, had ik beter even mee moeten wachten). Ik zou het jammer vinden mochten we weer onder de 7k gaan maar het zou me niet heel veel meer doen.

Binnenkort krijgt GVT zijn utility en dat geeft me veel vertrouwen. Daarnaast ga ik zelf het platform gebruiken wat mij nog meer vertrouwen geeft.

@TomTorquay Als $7200 zo'n belangrijk level is ga ik zometeen nog eens kijken of ik nog wat geld kan missen. Ik wil m'n steentje bijdragen aan een niet verdere daling.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ton Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:16:
[...]

Buy-order op 2900 gezet, 500 RLC.
Gefeliciteerd met je muntjes d:)b

Edit: Tijd voor een nieuwe avatar! ZIL was zo Q1 2018.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 27-05-2018 13:25 ]

• mprkooij
Taro schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:21:
[...]

Gefeliciteerd met je muntjes d:)b
Wacht even, op 2900? Dat is redelijk hoog ;)

Nee wacht we blijven positief. 2900 is de nieuwe bodem!

[ Voor 13% gewijzigd door mprkooij op 27-05-2018 13:25 ]

• Tominatie
  • Niet online
mprkooij schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:24:
[...]

Hij staat nu op 2898, dus valt nog wel mee :)F

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:26:
[...]

Hij staat nu op 2898, dus valt nog wel mee :)F
Op Bittrex 29185.

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een coin al een hele tijd hebt, LTC in mijn geval, al geruime tijd op verlies staat en niks lijkt te doen, dat je hetnzo zat bent dat je eigenlijk je verlies wil pakken en het geld in een andere munt wil steken omdat je denkt daar sneller wat winst mee te kunnen pakken? Hodl of toch maar verkopen in zo’n situatie?

• Dean The Vee
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-09-2024
golfgti5 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:35:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een coin al een hele tijd hebt, LTC in mijn geval, al geruime tijd op verlies staat en niks lijkt te doen, dat je hetnzo zat bent dat je eigenlijk je verlies wil pakken en het geld in een andere munt wil steken omdat je denkt daar sneller wat winst mee te kunnen pakken? Hodl of toch maar verkopen in zo’n situatie?
Vooral niet emotioneel verbonden raken aan je muntje. Je kunt hodlen of gewoon (gedeeltelijk) verkopen voor een muntje met meer hype. Niks mis met verlies nemen.

• Ton Hasselt
Ltc is zo saai...heb er nog 16 staan.

• mprkooij
Ton Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:41:
[...]

Ton als je nog een goed doel zoekt! Ik ben van plan ooit als het geld het toe laat een nieuwe auto te kopen :)

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:41:
[...]

Op dit moment is alles saai -O-

• Ton Hasselt
mprkooij schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:43:
[...]

Ton als je nog een goed doel zoekt! Ik ben van plan ooit als het geld het toe laat een nieuwe auto te kopen :)
Net gedaan. 😀

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mprkooij schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:24:
[...]

Lijkt er even op daar wat support zit. Had ik ook niet verwacht O-)

Rapapa...

• mprkooij
Wat is het geworden?

• Ton Hasselt
Mercedes Cabrio.

• mprkooij
Genieten :)

Hoop met de crypto ooit zoiets te kunnen kopen.

Afbeeldingslocatie: https://car-images.bauersecure.com/pagefiles/68234/zmer-004.jpg

E63S

• Ton Hasselt
mprkooij schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:51:
[...]

Genieten :)

Hoop met de crypto ooit zoiets te kunnen kopen.

[afbeelding]

E63S
AMG. d:)b

• mprkooij
Wilde altijd al een Chrysler 300C SRT John Varvatos in mijn leven maar heel veel mensen denken dan dat je van de maffia bent :'(

• Ton Hasselt
mprkooij schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:52:
[...]

Wilde altijd al een Chrysler 300C SRT in mijn leven maar heel veel mensen denken dan dat je van de maffia bent :'(
Crypto-maffia. 😎

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Dat gevoel heb ik dagelijks, gewoon verkopen.

Afbeeldingslocatie: https://www.plezieropjewerk.nl/blog/wp-content/uploads/2016/02/dodepaard.jpg

• Flagg
  • Niet online

Flagg

mprkooij schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:52:
[...]

Wilde altijd al een Chrysler 300C SRT in mijn leven maar heel veel mensen denken dan dat je van de maffia bent :'(
Yep ook eens naar gekeken, maar is typisch Amerikaans, naar de buitenwereld lekker showen maar van binnen is dat ding zo intens karig, lelijk en cheap, dat ik snel weggerend ben. Een fiat panda uit 1980 is nog luxueuzer. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• mprkooij
Flagg schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:55:
[...]

Yep ook eens naar gekeken, maar is typisch Amerikaans, naar de buitenwereld lekker showen maar van binnen is dat ding zo intens karig, lelijk en cheap, dat ik snel weggerend ben. Een fiat panda uit 1980 is nog luxueuzer. :P
Als je een wat "luxer" interieur wil dan zou je kunnen kijken naar de Lancia Thema. Maar die liep maar tot 2013.

Go RLC! 2930 sats

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:28
Durven jullie al bij te kopen op BTC? Of wachten jullie nog op een paar honderd dollar dip?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Ton Hasselt
Ik koop alleen nog maar BMW of Mercedes.

• Ton Hasselt
Richh schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:57:
Durven jullie al bij te kopen op BTC? Of wachten jullie nog op een paar honderd dollar dip?
Net voor 1000 euro gekocht.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:25
Ton Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:57:
geen audi?

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Ton Hasselt
Nooit gehad.

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:57:
Ik heb een Mercedes amg C 63 S

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:00:
[...]

Ik heb een Mercedes amg C 63 S
Welke schaal?

Verwijderd

Nou, dat is een moeilijke
Ik kan er een thee kopje overheen zetten :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Bij mij staat er wel een Audi in bestelling, wordt helaas pas 1-1-2019 geleverd (Met iets andere velgen):

Afbeeldingslocatie: https://www.huiskes-kokkeler.nl/content/action_items/185/1620x900/Audi_A4_Black_4.jpg

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:02:
[...]

Nou, dat is een moeilijke
Ik kan er een thee kopje overheen zetten :P
1:43. :)

• Ton Hasselt
Taro schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:03:
[...]

Bij mij staat er wel een Audi in bestelling, wordt helaas pas 1-1-2019 geleverd (Met iets andere velgen):

[afbeelding]
Deze velgen zijn wel mooi.

• TomTorquay
Zitten er hier ook mensen die niet geïnteresseerd zijn in auto's?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Da's zuinig, zou je niet verwachten van een AMG. :)

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Aangezien hier wat F1 fans zitten... en het toch saai is op de beurs. Iemand zin om een wedje te leggen wat max doet? Inzet... onbekend.

Ik zeg, ronde 42 de muur in. :Y

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:31
TomTorquay schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:04:
Jazekerrrr!

Ik lul ook zomaar wat

Verwijderd

Jup..ikke
Doet me geen reet als ie me maar daar brengt waar ik heen moet

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:04:
Aangezien hier wat F1 fans zitten... en het toch saai is op de beurs. Iemand zin om een wedje te leggen wat max doet? Inzet... onbekend.

Podium.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:28
We zitten toch in de crypto om een mooie auto te kopen :+

Ondergetekende heeft eerder dit jaar een Italiaanse bak gekocht van gedeeltelijk cryptocentjes die menig leasebak eruit trekt :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14-11 22:25
Ha,ha yes , hierzo , ben een motorman , auto,s boeien me helemaal niets

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Turbo-Puppy schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:04:

Ik zeg ronde 13 lekke band.

5 RLC voor jou als je gelijk hebt.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Richh schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:06:
[...]

We zitten toch in de crypto om een mooie auto te kopen :+

Ondergetekende heeft eerder dit jaar een Italiaanse bak gekocht van gedeeltelijk cryptocentjes die menig leasebak eruit trekt :+
Ja best "pittig" zo'n Grande Punto. :+

Pagina: 1 ... 57 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!