[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.010 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:46:
[...]

Cool je gaat op vakantie? Waar ga je naartoe? :)
Met de huidige koers zal het wel een voetreis naar Rome geworden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Moghe turbo, ik zie dat je LTC moont van 119 naar 121 :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:16:
Moghe turbo, ik zie dat je LTC moont van 119 naar 121 :Y
YES! *O* , *koopt gelijk een opblaasbare jacuzzi, krat bier en verzuipt alle winst nu het nog kan. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:20:
[...]

YES! *O* , *koopt gelijk een opblaasbare jacuzzi, krat bier en verzuipt alle winst nu het nog kan. oOo
Ik vind beleggen in whisky wel wat voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 10:41:
Het lullige van dit spelletje is dat als je bij binance onder de kop usdt alle coins aanklikt ze allemaal exact de zelfde lijnen hebben.
Kun je dan niet net zo goed met je poen in BTC gaan zitten?
hetgeen je zegt klopt deels (maar niet helemaal)

BTC voor crypto is momenteel wat bijvoorbeeld facebook amazon netflix google is voor de US techsector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 18:39
Beaulion schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:07:
[...]

@AtlAntA presenteert: ethische crypto dilemma’s op de zaterdag.

Goede overpeinzingen. Op dit moment hoef ik geen BTC, dus nicehash laat ik links liggen. Maar anders had ik er waarschijnlijk net zo ingestaan. Ik zit er ook niet mee dat het gros van de coins afsterven mede door de aanvallen van nicehash. Alleen met de toenemende invloed die ze krijgen is de kans wel aanwezig dat ook kleine projecten die het niet verdienen en/of juist innovatief zijn prooi worden en zo de markt gedomineerd kan worden. Het cryptolandschap kan dan naar hun hand gezet worden.
Op zich is het niet nicehash zelf die veel invloed heeft maar zijn het de mensen die met belachelijke grote hoeveelheden bitcoin hashing power kopen. In principe zijn het dezelfde whales die ons soms even een groene of rode candle van een paar honderd dollar geven. Zolang hun btc op deze manier terug vloeit naar de mining community dan heb ik er geen problemen mee. Maar het zou me niks verbazen dat deze aanvallen als einddoel hebben om NOG meer BTC te vergaren met als totale world domination als gevolg ;)

Blijft een moeilijk onderwerp voor mij om een duidelijk standpunt in te nemen.

[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 26-05-2018 11:42 . Reden: Ik typ dus blijkbaar beter op mijn telefoon dan op mijn cherry mx keyboard. Waar gaat het heen met deze wereld... ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
rogier2012 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:26:
[...]

hetgeen je zegt klopt deels (maar niet helemaal)

BTC voor crypto is momenteel wat bijvoorbeeld facebook amazon netflix google is voor de US techsector
Reageren die zo heftig mee? Hebben alle US beursgenoteerde techbedrijven ook een zelfde koersval gemaakt na het privacy debacle van Facebook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
AtlAntA schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:40:
[...]

Op zich is het niet nicehash zelf die veel invloed heeft maar zijn het de mensen die met belachelijke grote hoeveelheden bitcoin hashing power kopen. In principe zijn het dezelfde whales die ons soms even een groene of rode candle van een paar honderd dollar geven. Zolang hun btc op deze manier terug vloeit naar de mining community dan heb ik er geen problemen mee. Maar het zou me niks verbazen dat deze aanvallen als einddoel hebben om NOG meer BTC te vergaren met als totale world domination als gevolg ;)

Blijft een moeilijk onderwerp voor mij om een duidelijk standpunt in te nemen.
Nee inderdaad je hebt gelijk, het zijn de grootverbruikers die hashingpower inkopen. Aan de andere kant, nicehash gaat dit ook niet tegen dus ze zijn wel medespeler.
Nu vloeit het misschien terug, maar op de langere termijn zorgt het ervoor dat ook GPU mining nog verder wordt teruggedrongen. Want zijn de munten die worden aangevallen ook niet grotendeels cryptos die nog prima met een GPU te minen zijn? En dat is het laatste wat je wil. Of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Beaulion op 26-05-2018 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er wat leven in GVT?
Dat zal eens tijd worden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Beaulion schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:42:
[...]

Reageren die zo heftig mee? Hebben alle US beursgenoteerde techbedrijven ook een zelfde koersval gemaakt na het privacy debacle van Facebook?
zoek nasdaq top100 koers op tussen 20maart( fudmoment dat privacy facebook ongeveer nieuws werd) en toen zuck met congress ging praten (10 april?)op😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Beaulion schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:24:
[...]

Ik vind beleggen in whisky wel wat voor jou.
Ik heb hier ongeveer 20 flessen staan die niet open gaan de komende 10 jaar.

Daarna een waardebepaling en diegene met de minste stijging lekker openmaken.

Betere investering dan crypto so far, en je hebt sowieso iets om op te zuipen. :P

Heb dan ook meer geld in whisky zitten dan in crypto. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 26-05-2018 12:01 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Beaulion schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:47:
[...]

Nee inderdaad je hebt gelijk, het zijn de grootverbruikers die hashingpower inkopen. Aan de andere kant, nicehash gaat dit ook niet tegen dus ze zijn wel medespeler.
Nu vloeit het misschien terug, maar op de langere termijn zorgt het ervoor dat ook GPU mining nog verder wordt teruggedrongen. En dat is het laatste wat je wil. Of zie ik dat verkeerd?
Direct mining van coins met gpu's wordt inderdaad terug gedrongen. Maar ik mine nog steeds algoritmes met mijn gpu's alleen dan met tussenkomst van nicehash. Ik denk dat nicehash zo groot is geworden (en blijft worden) omdat veel GPU miners geen heil zien in de zoveelste altcoin die van alles en nogwat belooft. Ik denk dat veel gpu miners ook gewoon BTC willen hebben en niet de moeite willen nemen om een shitcoin te minen en dan die op het beste moment te exchangen naar BTC. Want alhoewel nicehash een beetje het 'noob miner' imago heeft is het in veel opzichten een veel stabielere manier om te minen. Net zoals mining poolhub en dergelijke trouwens. Daarom zijn ook steeds meer wat grotere farms overgestapt op nicehash. Op de nicehash discord wordt gezegd dat nicehash met opzet niet meteen de nieuwste en hipste algoritmes toevoegd omdat men nicehash teveel met ASICS gaat vergelijken en dat is bad for business. Daarbij komt dat ze nog steeds bezig zijn met het terugbetalen van funds na de hack vorig jaar. Er is vanaf februari (iirc) elke maand 10% terug betaald. Afgelopen maand was dat slechts 5% omdat er simpelweg niet genoeg funds was. Dat is lichtelijk zorgwekkend.

Nu wil ik niet zeggen dat het goed is dat iedereen op nicehash over stapt hoor want dan is alles weer gecentraliseerd. En dat werkt de basis gedachte achter crypto tegen. Maar het zegt wel steeds meer iets over de algemene gedachtegang tov altcoins.

Sorry lang verhaal wat ietwat van de hak op de tak springt maar als ik eenmaal aan het tikken ben dan is het soms wat moeilijk om te stoppen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Flagg schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:59:
[...]

Ik heb hier ongeveer 20 flessen staan die niet open gaan de komende 10 jaar.

Daarna een waardebepaling en diegene met de minste stijging lekker openmaken.

Betere investering dan crypto so far, en je hebt sowieso iets om op te zuipen. :P

Heb dan ook meer geld in whisky zitten dan in crypto. ;)
Whisky prijzen zijn ook een bubbel.

Maar als die popt heb je ingeval iets om te zuipen das waar (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik verwacht zo een mooie rode candle...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:03:
[...]

Whisky prijzen zijn ook een bubbel.

Maar als die popt heb je ingeval iets om te zuipen das waar (y)
Whisky prijzen zijn de afgelopen decennia anders redelijk stabiel geweest, je hebt nu alleen een sterkere stijging vanwege de Aziaten die whisky hebben ontdekt en geld hebben om eraan te spenderen.

Echt een bubbel is het niet.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Flagg schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:11:
[...]

Whisky prijzen zijn de afgelopen decennia anders redelijk stabiel geweest, je hebt nu alleen een sterkere stijging vanwege de Aziaten die whisky hebben ontdekt en geld hebben om eraan te spenderen.

Echt een bubbel is het niet.
Ah de aziaten kom hier ook weer om de hoek kijken lol

Ik zie toch overeenkomsten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:13:
[...]

Ah de aziaten kom hier ook weer om de hoek kijken lol

Ik zie toch overeenkomsten
Zijn ook veel overeenkomsten, alleen bij whisky koop je ook daadwerkelijk een product en niet alleen maar een extreem vage belofte van hoge winsten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Flagg schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:16:
[...]

Zijn ook veel overeenkomsten, alleen bij whisky koop je ook daadwerkelijk een product en niet alleen maar een extreem vage belofte van hoge winsten. :)
Niemand belooft mij winst hoor, heb er alleen goede hoop op. Heb in een crypto start-up geinvesteerd die ook echt wat gaat beteken in de wereld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 23:36
Get gaat wel lekker

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 00:34
Staat nog altijd een stuk lager dan een maand geleden, dus zoveel zegt deze stijging niet.

Sowieso denk ik dat het met het 24h volume van GET weinig zin heeft om echt veel waarde te hechten aan het koersverloop op korte termijn. Naar mijn idee is het beter om er nu een tijd niet naar om te kijken en over een paar maanden de stand van zaken te bekijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tias86
Best aardig, maar ik denk dat het nog veel beter gaat worden. Mainnet in Q3 wat betekent start van buybacks van de open markt.
En meer exchanges komen ook.

Los van hun progessie in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:50:
Komt er wat leven in GVT?
Dat zal eens tijd worden :Y
nou inderdaad, heb er ondertussen al bijna 300 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:06:
Ik verwacht zo een mooie rode candle...
Denk je niet stiekem dat er weer een whale-attack komt straks, met een candle naar 7800? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Tominatie schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:09:
[...]

nou inderdaad, heb er ondertussen al bijna 300 8)7
Als je echt in GVT gelooft moet je gewoon wachten tot het platform live gaat en hopen dat het wat word.
Dan gaat de prijs van GVT ook de lucht in. Of GVT moet gewoon random flink gepumpt worden en dan zou je ook kunnen verkopen natuurlijk. Maar bij dat soort projecten is wachten op het het platform beter denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Tominatie schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:11:
[...]

Denk je niet stiekem dat er weer een whale-attack komt straks, met een candle naar 7800? :P
Kan maar zo, ik ben toen ik dat schreef direct uit ETH, EOS, IOST en BTC gestapt, gelukkig precies op tijd. Maar inmiddels zijn ze al weer iets hersteld. Ik weet alleen niet of ik weer ga instappen of even lekker in USDT blijf zitten. Ik moet wel zeggen dat ik nu een gedeelte van mijn pf in offline wallets heb staan en dat geeft wel rust, op 2-3 exchanges kan ik nog steeds uitstappen en instappen, maar het is niet meer all-in/all-out. Als die whale-attack komt dan profiteer ik mee via de offline wallets en als het verder daalt dan profiteer ik mee via USDT, mooie gulden middenweg.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Laatst online: 11:38
Ben benieuwd welke nieuwe stappen RLC vandaag gaat maken en de 29ste. Announcement van gisteren is verschoven naar vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:13:
[...]

Als je echt in GVT gelooft moet je gewoon wachten tot het platform live gaat en hopen dat het wat word.
Dan gaat de prijs van GVT ook de lucht in. Of GVT moet gewoon random flink gepumpt worden en dan zou je ook kunnen verkopen natuurlijk. Maar bij dat soort projecten is wachten op het het platform beter denk ik.
Wanneer gaat dat platform live als ik het mag vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:13:
[...]

Heb hetzelfde hier met Gatcoin, inmiddels een bag van 800K, maar het gaat ook pas eind van het jaar en begin 2019 hopelijk wat worden. En anders ook tegen die tijd dumpen, heb wel een lage avg buy prijs dus dat geeft wel enige hoop dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:22:
[...]

Ik denk dat het niet héél lang meer kan duren, de Alpha mode verloopt prima en er zitten nu al een aantal hele goede managers op 't platform. Ik vind het vooral gaaf dat je jouw GVT kan investeren in een manager die jou aanspreekt (en dat je niet gebonden bent aan crypto, je kan ook een manager kiezen die met FOREX handelt), zelfs in deze bloedrode cryptomarkt zijn er managers met hele mooie rendementen. Steeds meer grote namen verbinden zich ook als manager aan het platform zoals (https://twitter.com/cryptochoe), geen idee wat zijn skils zijn maar met zoveel volgers moet 'ie wel iets kunnen.

Daarnaast wordt de github bijna elke dag uitgebreid, gisteren ook weer met allerlei updates, bug fixes - ze zijn in iedergeval super actief.

Zoals @tias86 al zei hold ik gewoon en als ik opties zie om meer GVT te vergaren probeer ik dat te doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:22:
[...]

Geen idee, maar als je huiswerk doet weet je het gauw genoeg :P
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:23:
[...]

Heb hetzelfde hier met Gatcoin, inmiddels een bag van 800K, maar het gaat ook pas eind van het jaar en begin 2019 hopelijk wat worden. En anders ook tegen die tijd dumpen, heb wel een lage avg buy prijs dus dat geeft wel enige hoop dan :)
Precies

Ik zit ook in BPT beetje hetzelfde verhaal, groeit de crypto business en levert BPT wat ze beloven dan word het een succes. Afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:30:
[...]

Geen idee, maar als je huiswerk doet weet je het gauw genoeg :P
Dat is het punt nu juist,het is nergens te vinden :?

[...]

Precies

Ik zit ook in BPT beetje hetzelfde verhaal, groeit de crypto business en levert BPT wat ze beloven dan word het een succes. Afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste updates van rebellious zijn net bekend gemaakt. Ben benieuwd naar de meningen over dit NL project https://www.rebellious.io/dev-update-may-2018/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

mprkooij schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:19:
Ben benieuwd welke nieuwe stappen RLC vandaag gaat maken en de 29ste. Announcement van gisteren is verschoven naar vandaag.
Was dat niet Nerdalize?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ja dacht ik ook...

Rapapa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Wat een dag.. al die rijke stinkerds die verdienen aan de manipulatie zijn lekker aan het genieten, en wij hopen op een paar centen, haha. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Greymore1 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:48:
Wat een dag.. al die rijke stinkerds die verdienen aan de manipulatie zijn lekker aan het genieten, en wij hopen op een paar centen, haha. _O-
Ik zit buiten te genieten en hoop op een paar centen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
INS belooft in Q4 met een pilot te starten in Nederland, de partnership met PostNL is er al.

Als zij brengen wat ze beloven (En ik heb nog geen teken dat het niet gaat lukken) dan zou dat een behoorlijk goede investering kunnen zijn. En nu voor een prikkie op te pikken.

www.ins.world edit: voor whitepaper en om jezelf in te kunnen lezen

[ Voor 8% gewijzigd door deppenboks op 26-05-2018 13:54 . Reden: Te weinig info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
deppenboks schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:53:
INS belooft in Q4 met een pilot te starten in Nederland, de partnership met PostNL is er al.

Als zij brengen wat ze beloven (En ik heb nog geen teken dat het niet gaat lukken) dan zou dat een behoorlijk goede investering kunnen zijn. En nu voor een prikkie op te pikken.

INS op de ERC20 blockchain? 0.002 ETH per stuk geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

RLC maakt zich klaar om een mooie sell wall op te eten @ Binance, help ff mee!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik maak me klaar om een desperadootje open te trekken en de BBQ aan te slingeren, be like me ;-)
Ik hoop dat tron gaat shinen deze week, heb een zak ervan staan hier =)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Cobus79 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:15:
Ik maak me klaar om een desperadootje open te trekken en de BBQ aan te slingeren, be like me ;-)
Ik hoop dat tron gaat shinen deze week, heb een zak ervan staan hier =)
<3 <3 <3 <3

Een koude desperado in het heerlijke weer, jij snapt 'm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Tominatie schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:11:
[...]

Bedacht mij net hetzelfde maar dan omgekeerd, moest prijs voor whales laag genoeg zijn hadden ze nu toch al toegeslaan niet? Volume is trouwens net als vorige weekend extreem laag.

[ Voor 7% gewijzigd door dabla op 26-05-2018 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Kom maar met die prijzen van 4000 per bitcoin.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
A87 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:29:
Kom maar met die prijzen van 4000 per bitcoin.
Hehe denk dat deze periode jammer genoeg niet meer terugkomt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deppenboks schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:53:

Bedankt, gelijk even in m'n Delta watchlist gezet. Even in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Ik neem aan na de mainnet van EOS en die tokenswap, hij niet meer op IDEX te verhandelen is? Aangezien IDEX alleen ERC20 tokens aanbiedt.

"IDEX only supports ETH and ERC20 tokens at the moment. We do have plan to have IDEX on other chains like NEO and EOS." Ok dat is ook weer duidelijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Greymore1 op 26-05-2018 14:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
dabla schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:25:
[...]

Bedacht mij net hetzelfde maar dan omgekeerd, moest prijs voor whales laag genoeg zijn hadden ze nu toch al toegeslaan niet? Volume is trouwens net als vorige weekend extreem laag.
Het kan natuurlijk allebei maar heb het idee dat het doel van whales is: zoveel mogelijk mensen naar fiat krijgen om daarna toe te slaan. Héél veel mensen zullen zo rond de 7400-7300 in fiat zijn gestapt en ja hoor dan slaan ze toe (mensen FOMO buy'n in) en we dalen daarna weer een stukkie, dus mensen gaan weer terug naar fiat en ZE SLAAN WEER TOE.

Dus ik zie het wel gebeuren dat we straks opeens weer een grote spike krijgen, we will see oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Greymore1 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:55:
[...]

INS op de ERC20 blockchain? 0.002 ETH per stuk geloof ik?
Klopt, en nu 0.0019 eth op te pikken op Binance. 0.0 volume en aandacht nu maar dat hoeft niet eens te veranderen omdat je er straks gewoon boodschappen mee kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Tominatie schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:42:
[...]

Het kan natuurlijk allebei maar heb het idee dat het doel van whales is: zoveel mogelijk mensen naar fiat krijgen om daarna toe te slaan. Héél veel mensen zullen zo rond de 7400-7300 in fiat zijn gestapt en ja hoor dan slaan ze toe (mensen FOMO buy'n in) en we dalen daarna weer een stukkie, dus mensen gaan weer terug naar fiat en ZE SLAAN WEER TOE.

Dus ik zie het wel gebeuren dat we straks opeens weer een grote spike krijgen, we will see oOo
Zo kan het natuurlijk ook en meest waarschijnlijk scenario aangezien het nu al weken zo aan de gang is d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

jaja TRON en nu rap naar de 1000 SAT aub en dan weer doorrrrrrrrr naar de 1500 :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

tik hem aan bassie :) proost iedereen

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
sourcecode schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:47:
tik hem aan bassie :) proost iedereen
Heineken 0.0 smaakt ook prima! Proost allemaal! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrainBugs
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 15:25
Ik heb ook maar even een paar desperado's gehaald en in de vriezer gelegd. Proost allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
AtlAntA schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 16:28:
[...]

Heineken 0.0 smaakt ook prima! Proost allemaal! :*)
:r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Ik moet zeggen dat malt bier niet eens zo verkeerd is hoor. Tuurlijk een gewone is lekkerder maar op een zonnige dag is een malt biertje best welkom tov andere non alcoholische dranken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:45
deppenboks schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:55:
[...]

Klopt, en nu 0.0019 eth op te pikken op Binance. 0.0 volume en aandacht nu maar dat hoeft niet eens te veranderen omdat je er straks gewoon boodschappen mee kan betalen.
Vind dit ook een mooi product. Destijds deelgenomen aan de ICO dus mag straks wel gaan moonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
muffstuff schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:19:
[...]

Ik moet zeggen dat malt bier niet eens zo verkeerd is hoor. Tuurlijk een gewone is lekkerder maar op een zonnige dag is een malt biertje best welkom tov andere non alcoholische dranken.
Het nadeel is dat je constant naar de wc moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

RLC

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

en nog veel meer ............. aankomde dagen.......

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Go EOS! Go RLC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bitcoin gaat nog wel lager met al die hedgefunds

[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 26-05-2018 18:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
A87 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:01:
Bitcoin gaat nog wel lager met al die hedgefunds
Zou mooi zijn, kan ik uit fiat.

Poly gaat ook lekker.

[ Voor 6% gewijzigd door Ton Hasselt op 26-05-2018 18:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 11:46
Ton Hasselt schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:08:
[...]

Zou mooi zijn, kan ik uit fiat.

Poly gaat ook lekker.
Waarom ben je überhaupt nog in fiat?;)
Er zijn hele leuke ritjes te maken. Daarbij denk ik niet dat we lager gaan dan we momenteel 'hangen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Wurmpje schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:26:
[...]

Er zijn hele leuke ritjes te maken. Daarbij denk ik niet dat we lager gaan dan we momenteel 'hangen'.
Ik ga BTC niet duurder terugkopen dan waarvoor ik ze verkocht heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Ai, rlc te goedkoop van de hand gedaan zo te zien. Gaat weer in full fomotion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Wurmpje schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:26:
[...]

Er kan van alles gebeuren, een bug bij bedrijf waar je crypto staat... een hack etc.... niet handig om al je fiat in crypto te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrainBugs
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 15:25
Beaulion schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:34:
Ai, rlc te goedkoop van de hand gedaan zo te zien. Gaat weer in full fomotion.
You and me both buddy. Maar we kunnen vast weer lager instappen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
BrainBugs schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:47:
[...]

You and me both buddy. Maar we kunnen vast weer lager instappen later.
Helft verkocht met leuke winst, andere helft verkoop ik ook zo.
En dan weer inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Gdax lijkt te veranderen in coinbase pro. Mijn insziens een goeie zet zodat het duidelijker dat het allemaal onder 1 vlag vaart.

https://pro.coinbase.com/trade/BTC-EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
gaat gto nog wat doen ,of is het me slechtste aankoop ooit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
AtlAntA schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:55:
Gdax lijkt te veranderen in coinbase pro. Mijn insziens een goeie zet zodat het duidelijker dat het allemaal onder 1 vlag vaart.

https://pro.coinbase.com/trade/BTC-EUR
Op zich wel alleen vind ik de interface van Gdax wat rustiger kijken plus daar is het bied en laat boekje duidelijker, op coinbase zie ik alleen maar de laat volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Slux schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:09:
[...]

Op zich wel alleen vind ik de interface van Gdax wat rustiger kijken plus daar is het bied en laat boekje duidelijker, op coinbase zie ik alleen maar de laat volgens mij?
Ja klopt ze gebruiken net een ietwat anders lettertype lijkt het. Persoonlijk vind ik het wel mooier en beter leesbaar dan gdax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:52:
[...]

Helft verkocht met leuke winst, andere helft verkoop ik ook zo.
En dan weer inkopen.
And repeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik ben kort daarna opnieuw ingestapt, alleen jammer van die 2855 grens waar we net niet doorheen komen, daarna gaat ie waarschijnlijk wel verder pieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Taro schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:23:
[...]

Ik ben kort daarna opnieuw ingestapt, alleen jammer van die 2855 grens waar we net niet doorheen komen, daarna gaat ie waarschijnlijk wel verder pieken.
Komt vanzelf, voor eind van het jaar is hij minimaal 10x van nu dus komt goed. Geduld is een schone zaak :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

cursquidHome schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:26:
[...]

Komt vanzelf, voor eind van het jaar is hij minimaal 10x van nu dus komt goed. Geduld is een schone zaak :)F
Ik hold ze ook voor de lange termijn, maar heb er vandaag nog 1.750 bij gekocht om mee te handelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Taro schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:29:
[...]

Ik hold ze ook voor de lange termijn, maar heb er vandaag nog 1.750 bij gekocht om mee te handelen :)
Ik hoop wel voor de Spike? Anders moet je misschien even geduld hebben tot na het weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

cursquidHome schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:31:
[...]

Ik hoop wel voor de Spike? Anders moet je misschien even geduld hebben tot na het weekend.
Ja, zie mijn verzoek van hier van eerder vandaag om even mee te helpen die sell wall op te eten :D

Edit: En toch nog een piek erbij *O* *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 26-05-2018 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Taro schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:29:
[...]

Je douwt er gewoon nog 3000 euro in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:59
Even een paper wallet aan het printen voor de ETN cointjes die gemined zijn met de mobiele miner.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ton Hasselt schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:35:
[...]
Je douwt er gewoon nog 3000 euro in?
Ja, 10-20% rendement op zo'n bedrag is immers meer dan op 500 Euro :)

Eerder vandaag ETH gebruikt om mee te doen aan de Acorn ICO (https://aco.ai/), daar heb ik nu gratis aan meegedaan en nog een mooi positief resultaat voor vandaag.

Daarom zie je mij ook altijd zo hard klagen als BTC een flinke dip maakt, dat kan behoorlijk pijn doen met deze bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Bitcoin expert gezien bij Kassa zojuist?

Hij heeft er weinig geloof meer in als betaalmiddel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:46

Bever!

3

Pas met lightning wellicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
golfgti5 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:46:

Wat verwacht je bij de VARA, teringomroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ik ook niet

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik ook niet, ook nooit gehad in de huidige vorm overigens.

Edit: Uit RLC gestapt, naar BTC, met stop loss erop.

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 26-05-2018 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Geen enkele munt is op dit moment geschikt als betaalmiddel op grote schaal. Er zal een blockchain 2.0 moeten komen die miljoenen transacties per seconde aan kan wil het ooit mogelijk zijn om fatsoenlijk te gebruiken. Maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen met een blockchain en decentralisatie. Daarom doet een munt die 10x of 100x sneller is dan BTC mij ook niets, in de praktijk is het even nutteloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

PilatuS schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:57:
Geen enkele munt is op dit moment geschikt als betaalmiddel op grote schaal. Er zal een blockchain 2.0 moeten komen die miljoenen transacties per seconde aan kan wil het ooit mogelijk zijn om fatsoenlijk te gebruiken. Maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen met een blockchain en decentralisatie. Daarom doet een munt die 10x of 100x sneller is dan BTC mij ook niets, in de praktijk is het even nutteloos.
Alleen wat betreft marketing is het niet nutteloos, verder inderdaad wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormstar3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-06 20:01
RLC gaat weer even hard naar beneden :), net optijd verkocht @ 28900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Taro schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:53:
[...]

Ik ook niet, ook nooit gehad in de huidige vorm overigens.

Edit: Uit RLC gestapt, naar BTC, met stop loss erop.
Ook verkocht, wacht op een dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Stormstar3 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 20:00:
RLC gaat weer even hard naar beneden :), net optijd verkocht @ 28900
Dat doe je goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Fomo voor 3e run RLC is groot met die groene candles, maar de 3e keer loopt doorgaans slecht af, dus ik blijf ervan vandaan totdat er een echte dip volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48

Heel simpel. Hij is eruit gestapt. Hierbij wil ik niet zeggen dat hij de mensen wilt beïnvloeden.
En is BTC ooit bedoeld als betaalmiddel? Volgens mij niet.
Lightning is ook niet de oplossing. Want de onderliggende trage techniek blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Taro schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 20:07:
Fomo voor 3e run RLC is groot met die groene candles, maar de 3e keer loopt doorgaans slecht af, dus ik blijf ervan vandaan totdat er een echte dip volgt.
Ik ook.
Wat gaan we nu kopen?
Nee........geen Ven. :N :N :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ton Hasselt schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 20:10:
[...]
Ik ook.
Wat gaan we nu kopen?
Nee........geen Ven. :N :N :N
Ik ben je van de week niet gevolgd in SKY, dat durfde ik niet aan. Ven doe ik ook niet. ZIL heeft volgens mij ook wel zijn momentum verloren.

IOST ben ik ook wel fan van, maar volume is erg laag.

ONT doen? Die heeft vandaag nog niet echt gepiekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zijn er nog mensen die op Kraken zitten ? Wat blijft het toch een trage exchange, net wat LTC via Huobi verstuurd en de zelfde tijd ook via Gdax naar Huobi LTC verstuurd, dat duurde max 5 minuten, wacht nu al 15 minuten op kraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Taro schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 20:13:
[...]

Ik ben je van de week niet gevolgd in SKY, dat durfde ik niet aan. Ven doe ik ook niet. ZIL heeft volgens mij ook wel zijn momentum verloren.

IOST ben ik ook wel fan van, maar volume is erg laag.

ONT doen? Die heeft vandaag nog niet echt gepiekt.
Oké, ik ga effe kijken.
Staat niet op Bittrex.
Wat denk je van ZRX?

[ Voor 4% gewijzigd door Ton Hasselt op 26-05-2018 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Laatst online: 11:38
Nou RLC ik ben trots op je. Even een dagje weg en niet gekeken en je bent gelijk gestegen :)

RLC $5,00 op de 29e :D

[ Voor 12% gewijzigd door mprkooij op 26-05-2018 20:23 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!