Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 406 407 408 Laatste
Acties:
  • 1.133.116 views

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-03 08:48
DaCoTa schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:54:
[...]

Ik heb een lange tijd bij een optiehandelshuis gewerkt, dus het is voor mij niet zo'n kwade zwarte doos. Daar heb ik ook geleerd dat je niks moet verwachten van de prijs, dan valt het ook nooit tegen :+
Dat laatste is precies de reden waarom ik ook klein investeer ipv grote bedragen en vooral omdat ik nieuw ben :D

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Ben ook niet zo heel erg van de TA maar heb nu toch wel een topsite gevonden.

Zoals jullie kunnen zien krijgen we rond de 22e een dikke pump. Helaas moeten we eerst nog door een dalletje.

Ik zeg kopen. Kopen kopen kopen. Laat die cadeautjes voor je kinderen met sinterklaas en kerst maar zitten. Die hebben toch al genoeg speelgoed. Neem een sapkuurtje tot nieuwjaar. Rollade, rosbief en biefstuk met kerst? Knakworstjes met brood kan ook!

Verkoop je auto en ga fietsen. En heb je echt water, gas en stroom nodig? Nee hoor, je kunt ook prima traden in de lokale bibliotheek.

Zoveel geld dat nog in crypto kan jongens!

I live inside that bubble, reality of the naive.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zoals al eerder hier vermeld:
Manipuleert Wallstreet de cryptomarkt om zelf goedkoop in te kunnen slaan? Volgens Palm Beach Confidential wel
En vergeet de OTC handel niet...buiten de huidige beursen om.
Bron: https://lekkercryptisch.n...lm-Beach-Confidential-wel

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
verwijderd69 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:10:
Ben ook niet zo heel erg van de TA maar heb nu toch wel een topsite gevonden.

Zoals jullie kunnen zien krijgen we rond de 22e een dikke pump. Helaas moeten we eerst nog door een dalletje.

[Afbeelding]

Ik zeg kopen. Kopen kopen kopen. Laat die cadeautjes voor je kinderen met sinterklaas en kerst maar zitten. Die hebben toch al genoeg speelgoed. Neem een sapkuurtje tot nieuwjaar. Rollade, rosbief en biefstuk met kerst? Knakworstjes met brood kan ook!

Verkoop je auto en ga fietsen. En heb je echt water, gas en stroom nodig? Nee hoor, je kunt ook prima traden in de lokale bibliotheek.

Zoveel geld dat nog in crypto kan jongens!
Ik gebruik TA van McAfee.

Weg

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Die wallet is voor mij de reden om niet in te stappen.
https://cryptopotato.com/...from-an-inactive-address/

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dat is die Coinbase coldwallet toch?

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Grotman schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:41:
[...]

Dat is die Coinbase coldwallet toch?
Naar het schijnt van wel ja. Als die op de sell knop drukt wordt het diep rood.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sam2013 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:50:
[...]

Een coinbase coldwallet oftewel daar wordt niet op de sell knop gedrukt. En iemand die zoveel coins heeft dumpt dat ook nooit in 1x op de markt. Paniekzaaierij om de prijs naar beneden te drukken. Ze willen echt graag dat het nog verder zakt blijkbaar. :+

Corsair Obsidian 800D | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Fanatec DD Pro wheel

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-03 15:33
Sam2013 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:50:
[...]

Ik moet echt heel hard gniffelen. Misschien staat er wel iemand aan de zijlijn met 100 miljard die wil instappen?who knows?

What als satoshi zijn miljoen btc gaat verkopen?

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-01 12:43
Er moet dan toch nog steeds iemand zijn die de boel opkoopt?

• New Yorker
  • Niet online
Machlah schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:20:
Bulls als @Tominatie kopen het op.

Weg

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Machlah schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:20:
Er is vast wel iemand die ze voor 1 cent per stuk wil hebben.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:10
Pooh schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:34:
[...]

Er is vast wel iemand die ze voor 1 cent per stuk wil hebben.
Je moet je zelf afvragen , als de btc tot hoe ver daalt zou je echt 1 btc gaan kopen.
Bij de meeste bij wie ik het vraag geven aan zo rond de 2/2.5k zouden ze weer instappen.

Als er geen big company's etc instappen word dat zo de bodem bedrag vermoed ik ergens.

Dit is gewoon een gok gebaseerd op veld werk :P

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

wehave schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:44:
[...]

Je moet je zelf afvragen , als de btc tot hoe ver daalt zou je echt 1 btc gaan kopen.
Bij de meeste bij wie ik het vraag geven aan zo rond de 2/2.5k zouden ze weer instappen.

Als er geen big company's etc instappen word dat zo de bodem bedrag vermoed ik ergens.

Dit is gewoon een gok gebaseerd op veld werk :P
Je moet je niet alleen afvragen op welk niveau 'jij' zou instappen, maar ook hoeveel mensen er op dat moment zouden instappen als er aan een aanbodkant 1 miljoen worden aangeboden voor market-price. Hoeveel daarvan koop jij voor 2k? 1? 10? Hoeveel anderen zijn er die dat ook doen? Misschien zijn er wel een miljoen mensen te vinden die voor die prijs instappen, maar misschien zijn het er maar 100.000 die er elk 1 willen. Dan heb je nog 900.000 over om te verkopen. Laten er nog eens 100000 zijn die er wel 1 willen voor 1500 dollar. Dan heb je nog steeds 800.000 BTC over. Als iemand echt in 1 keer zo'n groot aantal wil verkopen, is het echt heel moeilijk om te voorspellen wat de prijs doet.

In de aandelenwereld is het vrij simpel. Je weet dat er grote institutionele beleggers zijn die meer geld hebben dan het grootste bedrijf ter wereld waard is, en je weet van een aandeel een beetje wat de minimale waarde is (de waarde van de eigendommen van het bedrijf, plus de verwachting van toekomstige winsten). Maar een bitcoin heeft geen 'waarde', anders dan wat mensen ervoor overhebben. De bodem voorspellen is dus ongeveer onmogelijk.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:58
Taro schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:37:
[...]

Heb ik gisteren een toelichting op gegeven. EOS is uit de gratie geraakt bij veel mensen. Vandaag kondigde Daniel Larimer (CTO Block.one, de partij achter EOS) aan om mogelijk een andere coin te starten. Daarnaast zit/zat hij ook achter Steem, een coin die het bijltje erbij neer heeft gegooid.

[Afbeelding]
Oja. Larimer zit/zat ook achter Bitshares, naast Steem en EOS. En nu de volgende coin dus.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-03 11:36
Sahara schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:08:
[...]

Oja. Larimer zit/zat ook achter Bitshares, naast Steem en EOS. En nu de volgende coin dus.
Inderdaad, met een grote boog om die kerel lopen. EOS is de grootste scam ooit. Nu dus weer een rebrand om weer een nieuwe lading onwetenden binnen te loodsen. De twitter van EOS is ook volledig leeggehaald.

Zodra de focus van het team op dit soort dingen ligt in plaats van echt ontwikkeling dan weet je het wel. EOS was een prima naam, totaal onnodig een andere naam. Tenzij je dus slechte bedoelingen hebt.

[Voor 36% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-12-2018 13:28]

• wehave
Dus over 60 dagen is onze btc minimaal verdubbeld..
Daar houden we je aan Jaap
wehave schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:46:
[...]

Dus over 60 dagen is onze btc minimaal verdubbeld..
Daar houden we je aan Jaap
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen.

Laat je cryptocurrency nooit op een exchange staan.

Maak geen 0.5 ETH over naar een Twitter give-away om er 5 terug te krijgen.

Investeer niet in Bitconnect.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:16
verwijderd69 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:57:
[...]

Waaaaat! en daar kom je nu mee.. :F damn...

420.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Natuurlijk gewoon hetzelfde principe als een referral }:|

[Voor 91% gewijzigd door .oisyn op 04-12-2018 16:20]

• wehave
[...]

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen.

Laat je cryptocurrency nooit op een exchange staan.

Investeer niet in Bitconnect.
hehe
Maar vertrouw wel altijd Jaapio toch?

• New Yorker
  • Niet online
Ik doe niet aan airdrops.

Weg

• Chris.nl
  • Niet online
Ik eerder ook niet.. Maar ik kan mezelf nu ook shitcoinholder noemen *;

• New Yorker
  • Niet online
@verwijderd69 is een soort vaderfiguur die je altijd kan vertrouwen.

Weg

wehave schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:06:
[...]

hehe
Maar vertrouw wel altijd Jaapio toch?
Ik ben wel betrouwbaar maar helaas heb ik het intellectuele vermogen van een gemiddelde enkelglas klapdeur.

Neem dus nooit advies van mij aan, mocht ik met welke activiteit dan ook iets succesvols bereiken dan is het puur door dom geluk, en ook echt alleen dom geluk.

Ik hoop met bovenstaande mijzelf vrij te waren van iedere vorm van verantwoordelijkheid betreffende jullie investeringen.

Koop EOS.

Nog iemand die ook in Stratis is gestapt? Dit lijkt me trouwens een pre-pump ofzo want er is nog niks uitgekomen wat nieuws betreft.

Ben iedergeval blij dat het gelijk al positief uitpakt. Waves is ook 1 gekke stoomtrein zeg.

• wehave
Tominatie schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:21:
Nog iemand die ook in Stratis is gestapt? Dit lijkt me trouwens een pre-pump ofzo want er is nog niks uitgekomen wat nieuws betreft.

Ben iedergeval blij dat het gelijk al positief uitpakt. Waves is ook 1 gekke stoomtrein zeg.
Jaartje geleden en blijf bij kopen :)

• Pelox
Gaan we nog wat stijgen vandaag of schieten we gelijk naar de 3k?? Ben mijn glazenbol vergeten..

420.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:46
Ik heb anders wel in, ik denk 2014 meegedaan met een actie en 1 stellar verstuurd en 25 ontvangen. Maar het was geen Twitter account maar Stellar zelf en het was toen geloof ik 0.00 waard. Het idee was om wat transactie verkeer te genereren werft vertelt.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• wjv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:55
Thanks !

10k bonero munten erbij

[Voor 64% gewijzigd door .oisyn op 04-12-2018 16:20]

• RaptorXS
3 x B

Buy
Bitcoin
Bitchez !
:9

• wehave
Think you are right!

• New Yorker
  • Niet online
December bull run!!1

Weg

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-03 20:42
Pelox schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:32:
Gaan we nog wat stijgen vandaag of schieten we gelijk naar de 3k?? Ben mijn glazenbol vergeten..
weet niet waar jij naar kijkt maar ze zijn de laatste 3 uur aan het stijgen hoor :D

• Pelox
mugenmarco schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:10:
[...]

weet niet waar jij naar kijkt maar ze zijn de laatste 3 uur aan het stijgen hoor :D
Toen ik de vraag stelde stonden we stil sinds 7 uur vanmorgen in mijn chart.. maar omhoog it is!

420.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:20

ScreamGT

joejoe

Maan.

• mugenmarco
Ik zit al aan de tel met de lambo dealer, kom maar op met die moon!

• Pelox
mugenmarco schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:13:
Ik zit al aan de tel met de lambo dealer, kom maar op met die moon!
Sta je in de wacht?

420.

• mugenmarco
klopt ben jij ook al aan het bellen? :+

• Sahara
mugenmarco schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:17:
[...]

Je weet dat ze een vette aanbetaling verlangen? En nee niet te betalen met crypto :+

• Pelox
mugenmarco schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:17:
[...]

nee mijn beltegoed is op.. :/

420.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:20

ScreamGT

joejoe

Pelox schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:20:
[...]

nee mijn beltegoed is op.. :/
Geef me je Ping dan bb.

• wehave
Chris.nl schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:03:
[mbr]Natuurlijk gewoon hetzelfde principe als een referral }:|[/]
Heb mij er verder niet zo in verdiept maar hij kreeg er niets voor terug, dat is toch wel een verschil?
wehave schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:35:
[...]

Heb mij er verder niet zo in verdiept maar hij kreeg er niets voor terug, dat is toch wel een verschil?
Dit is de Bitcoin censuur die ook tweakers heeft bereikt. :+

• Pelox
Nou dat was een mooie fake break out..

[Voor 10% gewijzigd door Pelox op 04-12-2018 17:19]

420.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

verwijderd69 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:14:
[...]

Ik ben wel betrouwbaar maar helaas heb ik het intellectuele vermogen van een gemiddelde enkelglas klapdeur.

Neem dus nooit advies van mij aan, mocht ik met welke activiteit dan ook iets succesvols bereiken dan is het puur door dom geluk, en ook echt alleen dom geluk.

Ik hoop met bovenstaande mijzelf vrij te waren van iedere vorm van verantwoordelijkheid betreffende jullie investeringen.

Koop EOS.
Maar ik wil er wel aan toevoegen dat jij iig geen last hebt van de chronische zelfoverschatting die toch redelijk omnipresent is in de amateur cryptowereld. :)

Iedereen die 2 ta's gezien heeft noemt zich een (day)trader. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Chris.nl
  • Niet online
verwijderd69 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:19:
[...]

Dit is de Bitcoin censuur die ook tweakers heeft bereikt. :+
Misschien had ik er niet bij moeten zeggen dat het naast een airdrop ook een ico presale is. Ach... Ik doe m'n beklag niet in het feedback topic, prima zo

• Sahara
Pelox schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:19:
Nou dat was een mooie fake break out..
Ben jij dan ff blij dat je beltegoed op was op het moment dat je akkoord moest geven voor de Lambo >:) ?
Interessant punt waar we nu zitten. Als de bulls de 3900ish USD kunnen vasthouden is er nog ruimte voor opnieuw en verder omhoog. Gaan we voor wat langere tijd onder de 3900 komen ziet het er slecht uit.
Chris.nl schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:31:
[...]

Misschien had ik er niet bij moeten zeggen dat het naast een airdrop ook een ico presale is. Ach... Ik doe m'n beklag niet in het feedback topic, prima zo
Zo is dat. In iedergeval bedankt dat je de moeite nam om ons een handje vol shitcoins aan te reiken.

Ik hoop voor je dat ze een ONT'je doen.

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-02 22:56
Eindelijk pakt Binance BNB/BTC weer de draad op.
Hopelijk schieten we weer door de 0,0015 BNB/BTC. Zou mij niks verbazen.

Heb het hier vaker gezegd, maar het deflatoire karakter van BNB maakt het in mijn ogen een v/d sterkste coins uit de top 100. Bij 20mrd volume in 30 dagen (600mln per dag, zoals ook laatste 24hour volume) burnen ze bij Binance ~20.000 coins per dag!

(600mln * 0,15% fee * 65% winstmarge * 20% burn) = ~20.000 coins burned. Feitelijke burn natuurlijk pas einde kwartaal, maar is in effect gedurende het kwartaal als iedereen bij handelen met BNB betaald.

Waar er bij BTC 1800 BTC bijkomen, die allemaal door de markt opgekocht moeten worden om de prijs gelijk te houden. Bij BNB gebeurt het tegenovergestelde, je hoeft niks te doen, en je 'aandeel' in BNB neemt alleen maar toe door de burns.

Door het netwerk effect van de meeste gebruikers, en meeste liquiditeit, wat nieuwe gebruikers aan trekt is dit business model voorlopig nog valide. 500mln /24hour volume lijkt de bodem qua volume wel.

Overige upside kansen:
- Toename in volume door ETF's of high frequency traders.
- Toename in volume komt ook bij een daling van Bitcoin naar 1000$.
- DEX

Kans is natuurlijk dat Binance met een superb blockchain aankomt. Ze hebben de gebruikers al, ze hebben de omzet en cash flow om uitermate goed personeel aan te nemen. Ze hebben aangetoond wat te kunnen op IT gebied, die exchange werkt als een zonnetje.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09-2022
Is op zich waar. Maar ja, als je het over lange termijn of echt gebruik hebt slaat het burnen van coins natuurlijk echt als een lul op een drumstel.

• Timberly2
Specy schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:01:
Is op zich waar. Maar ja, als je het over lange termijn of echt gebruik hebt slaat het burnen van coins natuurlijk echt als een lul op een drumstel.
Helemaal waar, ze hadden net zo goed kunnen beginnen bij 100mln coins.

Maar het is hetzelfde als aandelen terugkopen. Het is gewoon het belonen van je geldschieters. Maar doe dat wel als je winst draait, wat er bij BNB gebeurt.Je geeft aandelen uit als je weer geld nodig bent, maar goed, de bedrijven die dat over het algemeen nodig zijn, hebben niet een structureel winstgevend business model.

Ondertussen weet ik zeker dat ze bij Binance er alles aan doen om blockchain ook in real - life toepassingen te krijgen, ook vanuit eigen belang natuurlijk haha.

EDIT: en we zitten hier voorlopig toch met de meesten om vermogen op te bouwen. Dus in FIAT en zowel als BTC uitgedrukt (inflatie 'coins') gaat BNB de goeie kant op door schaarser te worden.
EDIT2: en juist op lange termijn is dit effect enorm sterk. Kijk naar de share buyback van Visa.
Zonder share buyback lag hun EPS een stuk lager en had je het met veel meer aandeelhouders moeten verdelen. Laat BNB maar mooi de CIRC supply verdelen. Dan wordt de taart voor de blijvende en zittende coinholders alleen maar groter.

[Voor 25% gewijzigd door Timberly2 op 04-12-2018 18:06]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Tominatie Als je de 1D grafiek van Waves bekijkt, dan kan dit niet lang goed gaan. Zo'n candle kan ook net zo hard weer naar beneden gaan. Pas je op?

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:03
PilatuS schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:34:
Interessant punt waar we nu zitten. Als de bulls de 3900ish USD kunnen vasthouden is er nog ruimte voor opnieuw en verder omhoog. Gaan we voor wat langere tijd onder de 3900 komen ziet het er slecht uit.
Ik ben het met je eens en heb wat LTC ingeslagen. Ik ga voor double digit % deze keer, ergens rond de $37 zou een mooi afscheidsbedrag zijn.
gabn88 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:10:
[...]

Ik ben het met je eens en heb wat LTC ingeslagen. Ik ga voor double digit % deze keer, ergens rond de $37 zou een mooi afscheidsbedrag zijn.
We zijn aan het spelen met die 3900 en je hebt nu net gekocht ?

Edit: Tuurlijk bounced ie daar, maar dat hoeft niet te betekenen dat ie het ook gaat houden.

[Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 04-12-2018 18:14]

Taro schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:06:
@Tominatie Als je de 1D grafiek van Waves bekijkt, dan kan dit niet lang goed gaan. Zo'n candle kan ook net zo hard weer naar beneden gaan. Pas je op?
Ik zit zelf niet in Waves, ik zei zelfs 2 dagen geleden geloof ik nog:"het ziet er niet gezond uit, ik zou niet instappen". Dat was op 38k, nu staat ie op 57k sat. Wauw 8)7

Als ik Waves kon shorten had ik een x20 leverage gebruikt. 8)7

• Sahara
Mooi! BTC gaat weer door het putje..
BTC doet al dagenlang hetzelfde, beetje rond die 4000 bewegen. Door het putje gaan wil ik niet zeggen, pas onder de 3700 gaan we weer door het putje :$

WHEN PUTJE?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Taro schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:06:
Ik keek dezelfde graph als jij, lijkt heel erg op blow off fase nu. binnenkort weer dip ala btc.
Laten we ho0pen dat dit een prelude is voor het komende seizoen. :)

[Voor 8% gewijzigd door Bever! op 04-12-2018 18:41]

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-03 08:33
Volgende keer even waarschuwen als Waves gaat pumpen. Had graag meegereden lol
Lol, BNB heeft er ook zin in opeens.
Ik stap ook maar op de BNB trein, 14880 sat. Letsgo :P

Ik zet wel een SL
Zat er ook al naar te kijken, maar de trein lijkt wel kracht te verliezen nu. Maarja, je weet het nooit natuurlijk :)
PilatuS schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:59:
Zat er ook al naar te kijken, maar de trein lijkt wel kracht te verliezen nu. Maarja, je weet het nooit natuurlijk :)
Yep nu doet ie niks meer helaas. Maarja, hij is natuurlijk ook wel behoorlijk gestegen.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sowieso coins die al behoorlijk gestegen zijn sla ik altijd even over. Maar met een SL is er niets aan het handje natuurlijk. Risk/Reward is dan alleen niet zo goed. Wordt wel weer tijd voor een paar groene staven bij BTC. Begint een beetje saai te worden weer.

[Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 04-12-2018 19:04]

Corsair Obsidian 800D | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Fanatec DD Pro wheel

Jammer, mn SL is gehit. Volgende keer beter hehe

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hoeveel procent heb je hem op gezet @Tominatie ? 5% of zo?

DAMAGE schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:07:
Hoeveel procent heb je hem op gezet @Tominatie ? 5% of zo?
Nee op een halve procent. :+
Ik sprong erin alleen om te kijken of de trein nog steeds als de malle omhoog ging, zo niet ben ik er liever weer uit.
Maar opzich is het helemaal geen gek idee om wat BNB aan te schaffen. Staat best laag natuurlijk.

https://blockmanity.com/n...in-a-few-months-says-ceo/

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tominatie schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:11:
Maar opzich is het helemaal geen gek idee om wat BNB aan te schaffen. Staat best laag natuurlijk.

https://blockmanity.com/n...in-a-few-months-says-ceo/
Vraag mij af hoe ze die chain decentralized maken? Gaan ze hem op Holochain runnen? 8)

Ohjee daar gaat ie weer haha

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tominatie schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:08:
[...]

Nee op een halve procent. :+
Ik sprong erin alleen om te kijken of de trein nog steeds als de malle omhoog ging, zo niet ben ik er liever weer uit.
Beter iets wijder zetten. Halve procent zakt ie zo om dan vervolgens weer door te stijgen. en dan ben je gewoon geld aan het wegpleuren voor niets.

DAMAGE schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:17:
[...]

Beter iets wijder zetten. Halve procent zakt ie zo om dan vervolgens weer door te stijgen. en dan ben je gewoon geld aan het wegpleuren voor niets.
T is allemaal goed gekomen hoor, kon het toch niet laten..
https://i.imgur.com/Z7xGt9g.png

Heb nu nog 1 kwart om te sellen straks. Toch weer wat extra BTC erbij

[Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 04-12-2018 19:19]

• RaptorXS
Sinterklaasgedicht van BTCDirect:

Lieve Sint,

De dagen zijn weer donker, de wegen zijn weer nat
Ik hoop dat u veilig blijft, want alle daken zijn heel glad

Vorig jaar kwam u ook op bezoek, en oh wat hadden wij een fun
Ik kreeg van u een bitcoin, midden in de bullrun

In mijn schoen vond ik een bitcoin van 9900 euro
Maar dat was niet mijn enige munt, ik had ook monero

Twee weken later was die bitcoin bijna het dubbele waard
Verkopen? Nooit, ik verkoop nog liever huis en haard

Want de waarde van mijn crypto, die gaat to the moon
Ik hodl voor het leven, bitcoin wordt mijn pensioen

Toen werd het 2018 en daalde de waarde iets
Ik maakte mij geen zorgen, ok ik ruilde mijn Lambo voor een fiets

Meer kon er toch niet gebeuren? De koers kon toch niet meer lager
Oeh wat had ik het fout, mijn blockfolio is opeens heel erg mager

De koers kan dalen, de koers kan stijgen
Maar voor massale adoptie, is het belangrijker om kennis te verkrijgen

En als je goed oplet, zie je dat bitcoin blijft groeien
Niet in waarde maar wel al het andere wat blijft boeien

Zo zijn er stappen gezet met het lightning network, is het aantal wallets toegenomen
Is de veiligheid nog nooit zo sterk geweest, een 51% attack kan zeker worden voorkomen

Verder zijn in ontwikkeling: Mimble Wimble en Schnorr
Bitcoin wordt simpel en herkenbaar, zoals de girl next door

Ook wordt zo het kaf van het koren gescheiden
Een boel slechte altcoins zijn langzaam aan het verdwijnen

In 2017 dacht iedereen snel rijk te worden met ICO’s
Die tijd is voorbij, het gaat weer over adoptie en niet over saldo’s

Beste Sint, ik hoop dat u veilig en warm bent vandaag
Eigenlijk is het niet zo heel veel wat ik van u vraag

Ik vraag alleen dat we alle banken opdoeken, de euro en de dollar afschaffen en de financiële wereld herinrichten, want de wereld wordt door boeven gerund
En hoe kan dat beter dan met bitcoin? Ons aller favoriete decentrale cryptomunt!

En voor de lezer: wij wensen je een fijne pakjesavond. Hopelijk krijg je een bitcoin in je schoen :)
@RaptorXS Haha leuk gedaan door BTCdirect. Ga daar binnenkort maar wat kopen :P

[Voor 4% gewijzigd door Tominatie op 04-12-2018 19:28]

Buiten dat Binance een exchange is zorgen ze toch ook wel voor adoptie. :o

• Taro
  • Niet online

Taro

Daarmee worden ze een mooie concurrent voor AVA (Travala)...

BNB stijgt waarschijnlijk los van dergelijk nieuws ook omdat Bitcoin weer daalt. Dat was een tijd geleden ook het geval.

@Tominatie Ik heb toch 2 ritjes op Waves meegenomen, kon het niet laten :) Zit sinds 6.01 all-in in BNB.

[Voor 73% gewijzigd door Taro op 04-12-2018 20:00]

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

Zit er nog een rem op BNB en Stratis? Ik ben deze stijgingen niet meer gewend. :?
@Taro Netjes man! Mijn stratis blijft maar doorgaan, niet te geloven. Er is nog niet eens nieuws uitgebracht ofzo..... WTF

• Taro
  • Niet online

Taro

@Tominatie Goed bezig, je hebt het verdiend :)

Dow Jones weer "flink" onderuit vandaag. Voor ons is dat peanuts met bitcoin natuurlijk.

• RaptorXS
Tominatie schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:04:
Dow Jones weer "flink" onderuit vandaag. Voor ons is dat peanuts met bitcoin natuurlijk.
Klopt en morgen is de Dow beurshandel gesloten ivm het overlijden van ene Bush.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:46
Even checken, IOTA en NEO zijn geen scam-flutcoins en zullen, naar verwachting, over paar jaar nog steeds zijn, toch?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Gondor schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:10:
Even checken, IOTA en NEO zijn geen scam-flutcoins en zullen, naar verwachting, over paar jaar nog steeds zijn, toch?
Van alleen Bitcoin durf ik dat met zekerheid te zeggen. >:)

• Chris.nl
  • Niet online
Yup, IOTA ben ik zeker van. NEO lijkt me ook echt.

• Taro
  • Niet online

Taro

BNB blijft maar gaan, Stratis is even ingekakt...

@Gondor NEO haalt dat waarschijnlijk wel ja.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Nobody knows, ik zou ze niet durven holden en er jaren niet naar omkijken, ontwikkelingen gaan snel in crypto.
Het kunnen nu topcoins zijn , maar dat zegt niet dat ze dat over een paar jaar of volgend jaar nog zijn.
@Taro
BNB is gekte ja, wauw!

Stratis wel weer op een mooi entry point na de onwerkelijk run van 22k sat naar 24k sat.
Maarja, met een +20% stijging op een dag is het altijd gevaarlijk in een berenmarkt..
Ook meegelift op BNB, gelukkig er uit op 6.333. Nu even kijken naar een punt om eventueel weer in te stappen.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-03 09:03
En volgens mij kun je deze maand Stratis, Waves en andere cryptos zonder fees verhandelen op Poloniex

Edit:
mail niet goed gelezen; No fees on BTC/USDC

De rest dus wél gewoon met fee

[Voor 30% gewijzigd door shovelhead1340 op 04-12-2018 20:54]

Ik lul ook zomaar wat

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ben sowieso ‘fan’ van beiden maar 80% van mijn pf bestaat uit IOTA. Zijn met concrete plannen en partners bezig. Van alle projecten vind ik het ook de leukste om een beetje in de gaten te houden.

10% in Holo en 10% handelspotje (nu BNB :9 )
BTC GOZEEEEEEER breng ons nog ff wat geweld omhoog deze maand.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:04
Tominatie schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:48:
[Embed]

Buiten dat Binance een exchange is zorgen ze toch ook wel voor adoptie. :o
Wel raar, want tripio is al een token, TRIO... Ik dacht dat het een hotelboeksite was...

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
DaCoTa schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:34:
[...]

Wel raar, want tripio is al een token, TRIO... Ik dacht dat het een hotelboeksite was...
Zo paaien ze binance voor een mogelijke listing, volgens mij heeft cz zo iets geroepen, in de trant van gebruik mijn token en vergroot je kansen,
Dus eigenlijk moeten we een zak TRIO gaan aanschaffen?
Tominatie schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:40:
Dus eigenlijk moeten we een zak TRIO gaan aanschaffen?
Gaan we nu al allemaal aan de TRIO? Kinky. En dan te bedenken dat de bullrun nog niet eens begonnen is.

• Timberly2
PilatuS schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:23:
Ook meegelift op BNB, gelukkig er uit op 6.333. Nu even kijken naar een punt om eventueel weer in te stappen.
Nu weer bodem op 0,0015200?
Blijbkaar Changpeng wel het een en ander gezegd in Singapore ook.
Dat is tevens een uiterst kapitaalkrachtig land. Wat dat betreft is de positie van blockchain en hoe makkelijk dat globaal schaalt, echt ongekend. Ik blijf gewoon LONG HODL BNB coins.

Wel een grappig interview met Changpeng overigens van blockchain NL: https://bitcoinmagazine.n...beurzen-zijn-de-toekomst/

Hieruit blijkt hoe koel deze man is, en blijkt lange termijn visie.
Poll: Wat denken jullie van de Bitcoin koers?
We hebben een bodem
De bodem ligt rond de 3000
We gaan nog onder de 3000
When moon?
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401318&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
Pagina: 1 ... 406 407 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee