[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.018 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Lord Anubis schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:55:
ligt het aan mij, maar ik heb al een paar keer gemerkt dat bij LiteBit er bij een valuta die nu een flinke drop heeft gemaakt, 'nu' toevallig niet te koop is omdat er ergens anders de beurs het 'nu' niet verhandeld'.
Dat is continu zo. Vieze praktijken in een ongereguleerde markt :/

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
TomTorquay schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:56:
[...]
Klopt, zijn gewoon oplichters.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Denk persoonlijk dat RLC een goede inkoop is nu, dat kereltje wilt gewoon niet lager dan dit. Als we bullish gaan gaat die moonen denk ik.

Daar zit je dan als GVT holder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Je kan het ook als bescherming zien
Wie wil er nu XVG?? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:58:
[...]

_O-
Breek me de bek niet open over XVG man, anders gaat dit forum weer op slot voor een paar uur oOo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:58:
Denk persoonlijk dat RLC een goede inkoop is nu, dat kereltje wilt gewoon niet lager dan dit. Als we bullish gaan gaat die moonen denk ik.

Daar zit je dan als GVT holder.
ik hoop dat je gelijk krijgt
Heb RCL gekocht op 2904 en GVT op 2400100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Same. Heb m'n ETH van coinbase al naar binance gestuurd, daar maar gelijk meer GVT van kopen, dat ding gaat een keertje over de kop >:)

RLC ziet er wel goed uit, dus maybe eerst daar een ritje op om daarna meer GVT te kunnen kopen. Keuzes... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Greymore1 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:52:
[...]

Over welke coin gaat die tweet nou over?
Zie onderaan zijn tweet
BTC 15k in juni
Golem 5 in juli
Etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:02:
[...]

Same. Heb m'n ETH van coinbase al naar binance gestuurd, daar maar gelijk meer GVT van kopen, dat ding gaat een keertje over de kop >:)

RLC ziet er wel goed uit, dus maybe eerst daar een ritje op om daarna meer GVT te kunnen kopen. Keuzes... :P
Ik zat meer te denken aan een rit op VEN naar de RLC rocket>>>>>>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 00:34
[...]
Waarom zouden ze dat doen? Litebit haalt hun spul bij Bittrex vandaan en het wordt ook direct vanuit Bittrex naar jou verstuurd. Het is dus niet dat Litebit al die muntjes dus in eigen beheer heeft en zij hebben dus ook weinig belang bij koersschommelingen.

In dit geval heeft Bittrex de Verge-wallet op onderhoud gezet en kan Litebit dus niks versturen, dat heeft niks met de prijs te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Bmfd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:04:In dit geval heeft Bittrex de Verge-wallet op onderhoud gezet en kan Litebit dus niks versturen, dat heeft niks met de prijs te maken.
Ok, maar het is toch opvallend dat er al te vaak 'technische problemen' zijn die hen goed uitkomen. Als prijzen stijgen hebben ze blijkbaar minder vaak problemen dan als ze dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
TomTorquay schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:07:
[...]
Ok, maar het is toch opvallend dat er al te vaak 'technische problemen' zijn die hen goed uitkomen. Als prijzen stijgen hebben ze blijkbaar minder vaak problemen dan als ze dalen?
Heeft Bittrex zelf vaker last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:04:
[...]

Ik zat meer te denken aan een rit op VEN naar de RLC rocket>>>>>>
Er wordt even een lading ETH tegenaan geflikkerd (RLC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09
RLC let's gooo again :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
TomTorquay schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:07:
[...]
Vaak vindt er dan ook echt onderhoud plaats bij Bittrex. Nog een andere verklaring die Litebit hier zelf voor geeft:
LiteBit stort elke dag handelsrekeningen vol waarmee wij kunnen handelen. In het weekend raken deze echter vaak uitgeput door enorme drukte. Doordat banken in het weekend geen internationale transacties verwerken kunnen wij ook onze handelsrekeningen niet aanvullen, op maandagmiddag zal er dan weer voldoende voorraad zijn, een internationale spoedtransactie duurt gemiddeld 3 tot 5 uur.
Litebit heeft vrij weinig belang bij de koersschommelingen, aangezien ze alles direct van Bittrex afhalen. Ik denk dus niet dat ze de boel in dat opzicht manipuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Rookert25 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:08:
[...]

Heeft Bittrex zelf vaker last van
Ok, dan neem ik mijn woorden over Litebit terug. Blijft 'vreemd' dat Bittrex daar dan last van heeft, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
TomTorquay schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:12:
[...]
Ok, dan neem ik mijn woorden over Litebit terug. Blijft 'vreemd' dat Bittrex daar dan last van heeft, toch?
Absoluut, heb het bij Binance nog nooit gezien. Binance is of helemaal plat, of alles werkt in mijn ervaring.

Bittrex heeft sowieso nogal de boot gemist, denk dat Amerikaanse toezichthouders hun zwaar afremmen. Jammer, want werkt Bittrex werkt verder prima, goeie interface ook :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:26:
even wat anders, er zijn weken lang orders van 8VEN geweest,sell en buy
Daarna weken van 16 op de zelfde manier
Nu is het 32 VEN.
Wat zou dat voor onzin zijn?
Sunny lu zelf?
Bmfd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:29:
[...]

Volgens mij is @Verwijderd erg succesvol met deze techniek, dus wellicht kan hij hier meer over vertellen. :)
Jazeker. Dit is pure shrimp manipulatie. Deze shrimps zijn totaal doorgeslagen door de gigantische volatiele wilde westen crypto bende en proberen half kwijlend en onder de zelfmedicatie na te doen wat wales ook doen. Het plaatsen en opschuiven van fake buy en sell walls om zo de koers te manipuleren.

Het enige verschil is dat deze broke motherfuckers geen enkele invloed uitoefenen op de koers met hun micro buy en sell walls. Het slaat dus echt compleet helemaal nergens op.

Deze techniek staat ook wel beter bekend als shrimpwashing. De techniek staat nauw verwant aan de parabolic move. Het is zegmaar een geestelijke staat vlak voor mensen uit pure wanhoop beginnen met de yobit dicegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe hebben zijn vorige voorspellingen uitgepakt eigenlijk? Iemand die dat zo weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Ik zie een vrije val ontstaan voor RLC. Ik sta alvast beneden om er een paar te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09
Beaulion schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:25:
[...]

Ik zie een vrije val ontstaan voor RLC. Ik sta alvast beneden om er een paar te vangen.
Ja denk ik stap mee op de trein Naaaaar beneden qweoijha!@#$@#!#$hfiuhf heeerlijk van +4% binnen enkele seconden weer op -2% te zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door mprkooij op 23-05-2018 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mprkooij schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:26:
[...]

Ja denk ik stap mee op de trein Naaaaar beneden qweoijha!@#$@#!#$hfiuhf heeerlijk van +4% binnen enkele seconden weer op -2% te zitten.
Toch ff 8% gepakt,was weer ff nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:18:
[...]

Hoe hebben zijn vorige voorspellingen uitgepakt eigenlijk? Iemand die dat zo weet?
na eind vorig jaar luister ik niet meer naar die opa. Ik gok nog steeds dat hij met zijn bs hypes probeert zijn eigen zakken te vullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Ik zit een beetje te kijken naar google trends en het valt mij op dat de interesse in XLM en ADA stijgt en bij VEN daalt het. Zegt nog niks natuurlijk maar is wel interessant om te volgen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Nou ik probeer die Golem train wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:31:
Ik zit een beetje te kijken naar google trends en het valt mij op dat de interesse in XLM en ADA stijgt en bij VEN daalt het. Zegt nog niks natuurlijk maar is wel interessant om te volgen.
Interessant! Ik denk dat juist dat google trends een goede indicator kan zijn. Ik zat er ook laatst aan te denken om te gebruiken. Ga ik vanaf nu ook doen, weer een tabblad erbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
Ashton Kutcher was vandaag in The Ellen Show waarin hij aangeeft dat hij samen met z'n zakenpartner in Ripple (het bedrijf, niet de munt) heeft geïnvesteerd, vervolgens doet hij ook nog een uitleg over Ripple en daarna deelt hij mee dat zijn zakenpartner en hij namens Ripple een donatie van $4M aan het 'Ellen DeGeneres Wildlife Fund' doen. In plaats van een grote cheque te overhandigen, wordt de transactie simpel via z'n telefoon gedaan, via technologie van Ripple.

Best wel goede exposure voor Ripple. + slimme marketing. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Bmfd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:44:
Ashton Kutcher was vandaag in The Ellen Show waarin hij aangeeft dat hij samen met z'n zakenpartner in Ripple (het bedrijf, niet de munt) heeft geïnvesteerd, vervolgens doet hij ook nog een uitleg over Ripple en daarna deelt hij mee dat zijn zakenpartner en hij namens Ripple een donatie van $4M aan het 'Ellen DeGeneres Wildlife Fund' doen. In plaats van een grote cheque te overhandigen, wordt de transactie simpel via z'n telefoon gedaan, via technologie van Ripple.

[video]

Best wel goede exposure voor Ripple. :)
Goedkope reclamecampagne, mazzel voor het goeie doel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Rookert25 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:51:
[...]

Goedkope reclamecampagne, mazzel voor het goeie doel :)
Mee eens, maar dit is wel goede marketing. Er zijn toch heel wat mensen die kijken naar die show en dan kan het geen kwaad als Ashton Kutcher aangeeft dat hij in Ripple investeert + gebruik maakt van de technologie van Ripple.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Bmfd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:53:
[...]

Mee eens, maar dit is wel goede marketing. Er zijn toch heel wat mensen die kijken naar die show en dan kan het geen kwaad als Ashton Kutcher aangeeft dat hij in Ripple investeert + gebruik maakt van de technologie van Ripple.
Daarom, heel goedkoop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik weet niet wanneer die uitzending was maar veel heeft het niet gedaan voor de koers.. Een beetje zoals de koers van IOTA na de aankondiging van partnership met de UN notabene.. United Nations! -O-

[ Voor 39% gewijzigd door D-Ed op 23-05-2018 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen met mij op de cloak trein? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:57:
Nog meer mensen met mij op de cloak trein? :P
Ik zit in de stoptrein van LSK. Misschien kan ik straks overstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:56:
Ik weet niet wanneer die uitzending was maar veel heeft het niet gedaan voor de koers..
Ripple en XRP zijn dan ook 2 verschillende dingen. Heel veel XRP kopers missen dat feit nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik zeg niks over Ripple, en nog een keer 8)7
Bijna gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:00:
[...]

Ripple en XRP zijn dan ook 2 verschillende dingen. Heel veel XRP kopers missen dat feit nog wel eens.
Dit verhaal lees ik erg vaak en zal ook wel zo zijn,maar waarom bestaat die xrp dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:00:
[...]

Als ik op Cryptocompare kijk zie ik toch dat achter Ripple gewoon XRP staat.. Wat is het verschil dan? Die gasten zitten niet voor niets bij die show dat geld weg te geven.. Eigenlijk is die 4 miljoen nu alweer minder waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:05:
[...]

Dit verhaal lees ik erg vaak en zal ook wel zo zijn,maar waarom bestaat die xrp dan?
Ripple levert software die gebruikt maakt van xrp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:05:
[...]

XRP is een showcase van wat er mogelijk is.
D-Ed schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:05:
[...]

Als ik op Cryptocompare kijk zie ik toch dat achter Ripple gewoon XRP staat.. Wat is het verschil dan? Die gasten zitten niet voor niets bij die show dat geld weg te geven.. Eigenlijk is die 4 miljoen nu alweer minder waard :+
Ripple is een bedrijf dat hele mooie dingen doet, maar dat staat compleet los van XRP. Wanneer banken met Ripple gaan werken hebben ze XRP ook helemaal niet nodig, maar gebruiken ze de techniek van Ripple, niet XRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:08:
[...]

[...]

Ripple is een bedrijf dat hele mooie dingen doet, maar dat staat compleet los van XRP. Wanneer banken met Ripple gaan werken hebben ze XRP ook helemaal niet nodig, maar gebruiken ze de techniek van Ripple, niet XRP.
Dan is het dus vrij nutteloos om xrp te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Goed dat jullie erover beginnen, ik moet er nog kopen. 🤑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:08:
[...]

[...]

Dat is totaal onzin. Banken testen xrapid en daar wordt gewoon XRP voor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:12:
[...]

Dat is totaal onzin. Banken testen xrapid en daar wordt gewoon XRP voor gebruikt.
En wat houdt Ripple tegen om een nieuwe munt te maken wanneer zoiets groot wordt voor de banken ? Vertel trouwens ook even hoeveel XRP er precies nodig is wanneer banken het wel gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:12:
[...]

Euhh...wat is het nu,word het wel of niet gebruikt :S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:11:
Goed dat jullie erover beginnen, ik moet er nog kopen. 🤑
Moet je niet eerst de winst uit die paar duizend Verge van gisterenavond veilig stellen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:21
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:58:
[...]

Ging niet per se over XVG, de vorige keer had ik via XVG naar Binance en dan XVG > ETH het minste verlies, maar puur de LiteBit & Bittrex praktijken. Wilde gewoon even wat zekerheid van wat ik zag, als ik dit verkeerd hebt zal ik de verdere handel ook vout kunnen hebben ;)

Toch lijkt het tot nu toe dat het voordeligst is om van LiteBit naar Binance te storten, of zijn er andere (lees betere ) kanalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord Anubis schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:16:
[...]

Ging niet per se over XVG, de vorige keer had ik via XVG naar Binance en dan XVG > ETH het minste verlies, maar puur de LiteBit & Bittrex praktijken. Wilde gewoon even wat zekerheid van wat ik zag, als ik dit verkeerd hebt zal ik de verdere handel ook vout kunnen hebben ;)

Toch lijkt het tot nu toe dat het voordeligst is om van LiteBit naar Binance te storten, of zijn er andere (lees betere ) kanalen?
Het enige dat ik weet is dat ik het ook zo doe en het altijd super snel er op staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:13:
[...]

En wat houdt Ripple tegen om een nieuwe munt te maken wanneer zoiets groot wordt voor de banken ? Vertel trouwens ook even hoeveel XRP er precies nodig is wanneer banken het wel gebruiken :P
Nou het eigenbelang? Ze houden zelf een groot portie XRP.
De tijd dat er XRP gebruikt wordt is hoogstens 3 tot 5 seconden. Hoe meer transacties hoe meer XRP er nodig zal zijn. Naarmate er dus meer transacties worden gedaan onstaat er schaarste en zal de prijs van XRP omhoog gaan.
XRP 1 dollar en je wil 1000 dollar sturen heb je dus 1000 XRP nodig.
XRP 2 dollar heb je er nog maar 500 voor nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
D-Ed schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:15:
[...]

Moet je niet eerst de winst uit die paar duizend Verge van gisterenavond veilig stellen? ;)
Ik probeer er 51% te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:21
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:17:
[...]

Het enige dat ik weet is dat ik het ook zo doe en het altijd super snel er op staat
Dat is waar. Sta eh zit er soms versteld van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:14:
[...]

Euhh...wat is het nu,word het wel of niet gebruikt :S
Op dit moment zijn er een paar kleine money transfer bedrijven die daadwerkelijk XRP gebruiken. De meeste testen nog Xrapid waar dus XRP voor wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:18:
[...]

Nou het eigenbelang? Ze houden zelf een groot portie XRP.
De tijd dat er XRP gebruikt wordt is hoogstens 3 tot 5 seconden. Hoe meer transacties hoe meer XRP er nodig zal zijn. Naarmate er dus meer transacties worden gedaan onstaat er schaarste en zal de prijs van XRP omhoog gaan.
XRP 1 dollar en je wil 1000 dollar sturen heb je dus 1000 XRP nodig.
XRP 2 dollar heb je er nog maar 500 voor nodig.
Kan de uitleg over de hoeveelheid XRP die nodig is even niet meer vinden, maar los van dat lees dit even: https://hackernoon.com/4-...at-you-think-9debc3c86985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraag.
De coinburn bij VET(1 VET word 100 VET) is dat niet ongunstig voor de munt, of valt dat mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
zal trx nog verder zakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ja, sprak net de buurman en die bevestigde het ook nog even, moest even laten zien hoe de laptop aan moest, dus dat was wel een tref. :Y

Weet jij trouwens wat de koers van LTC is zo rond 20:10 vanavond?

[ Voor 11% gewijzigd door Turbo-Puppy op 23-05-2018 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Vanmiddag 5000 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:23:
Ik heb ff een vraag.
De coinburn bij VET(1 VET word 100 VET) is dat niet ongunstig voor de munt, of valt dat mee
Als je ziet hoe goed cheap coins het doen, verwacht ik dat dit een gunstig effect op de koers gaat hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radem205
Dat is balen. Hij gaat zeker weten nog zakken...of misschien ook wel stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dat Binance gehackt wordt is allang geen ramp meer, de dag dat jij de PK van je wallet kwijtraakt, dat wordt de zwarte dag in crypto .. de Mass Coin Burn Day. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
zit te denken om er wat te kopen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:23:
Ik heb ff een vraag.
Ik denk inderdaad dat dat ongunstig gaat zijn. Veel grotere supply, met de daarbij komende veel grotere M'cap (mits de prijs gelijk blijft) - dat gaat denk behoorlijk dumpen. Op lange termijn is Ven nog steeds wel een goede als ze zich blijven ontwikkelen en meer partnerships binnen hengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Turbo-Puppy schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:25:
[...]

ja, sprak net de buurman en die bevestigde het ook nog even, moest even laten zien hoe de laptop aan moest, dus dat was wel een tref. :Y

Weet jij trouwens wat de koers van LTC is zo rond 20:10 vanavond?
Nee vertel.... Dan (ver)koop ik meteen wat coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
chang1982 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:27:
zit te denken om er wat te kopen nu
Mooie prijs nu. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus binnenkort is mijn 100 VEN 10.000 VET, krijg ik dan ook een master node?(of hoe dat ook heet) :P

Ik vermoed dat facedown helemaal uit zijn plaat gaat als zijn pf x 100 gaat in aantallen _O-

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2018 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:29:
Dus binnenkort is mijn 100 VEN 10.000 VET, krijg ik dan ook een master node?(of hoe dat ook heet) :P
Tuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

radem205 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:28:
[...]

Nee vertel.... Dan (ver)koop ik meteen wat coins.
Ti's LTC ... grappenmaker, dat is de "stichting" onder de crypto ... daar schrijf je alleen verliesrekeningen mee. Ik zou me oprecht zorgen beginnen te maken als Litecoins meer waard worden met de tijd. 8)7 .. Dat is iets van vroeger, toen alles beter was en de politie nog op wilde zwijnen reed. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:20:
[...]

Kan de uitleg over de hoeveelheid XRP die nodig is even niet meer vinden, maar los van dat lees dit even: https://hackernoon.com/4-...at-you-think-9debc3c86985
Heb het even snel doorgelezen maar goed hier staat wel ontzettend veel onzin in. XRP centralized? XRP als currency? Moet er nu vandoor maar wil er later nog wel op terugkomen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
had toch moeten wachten met bijkopen, lijkt dat die 7800 straks verdwenen is.

als we fibonacci moeten geloven wordt het een 6xxx

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

potverdikkie ik heb een verkeerde kaart gekocht.
Dacht een enkeltje te hebben met cloak maar het is een retour -O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik zag net een Elliot wave ... 12K it is! oOo

MOON MOON !!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/936585152343543810/4UNiAUxU_400x400.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Turbo-Puppy je bedoelt 6k soon? Ik zag net namelijk een fibonacci wave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:35:
Ik zag net een Elliot wave ... 12K it is! oOo

MOON MOON !!

[afbeelding]
Kan ik nou nergens rustig m'n biertje drinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:57
Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:33:
had toch moeten wachten met bijkopen, lijkt dat die 7800 straks verdwenen is.

als we fibonacci moeten geloven wordt het een 6xxx
Ben ook uitgestopt ;w niet leuk! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
ik wacht ook nog even met kopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:36:
@Turbo-Puppy je bedoelt 6k soon? Ik zag net namelijk een fibonacci wave
Ik doe de wave ... beat that!

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/HS5h2pK4V7gRi/giphy.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wat een klope zooi, dat hele ding stort in elkaar en ik maar holden en holden, bijkopen en bijkopen.

Ik ga een kitkat eten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
chang1982 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:38:
ik wacht ook nog even met kopen
Ik ga vandaag nog xrp kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
gabn88 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:37:
[...]

Ben ook uitgestopt ;w niet leuk! :(
Told you dat die bounce op geen kl*ten trok ;)
Hopelijk snel een herkansing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
TomTorquay schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:39:
[...]

Told you dat die bounce op geen kl*ten trok ;)
Hopelijk snel een herkansing!
Zeg je het me ook als er een échte bounce is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
gabn88 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:40:
[...]

Jij weet het als eerste als ik er één opmerk, beloofd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
gabn88 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:40:
[...]

dat is op voorhand niet te zeggen, je weet nooit wanneer er een gekke whale opstaat die even een paar 1000 btc koopt. Hoop binnenkort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:41:
[...]

dat is op voorhand niet te zeggen, je weet nooit wanneer er een gekke whale opstaat die even een paar 1000 btc koopt. Hoop binnenkort
Is een paar 1000 xrp ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Ik denk dat ik maar even ga afkicken. Heb al genoeg speelgeld verloren deze week, volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mochten er tussendoor toch kansen ontstaan dan kan je me wakker maken uit de winterslaap met een @gabn88 tag :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:42:
[...]

Is een paar 1000 xrp ook goed?
Elk beetje helpt, heb zelf mijn steentje ook al bijgedragen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
ik ga voor de 10000 zoek nog een goed moment

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dat gaat hard achteruit hey ...

Afbeeldingslocatie: https://www.rtlz.nl/sites/default/files/styles/inline_large/public/content/images/2015/10/30/schuld_0.jpg?itok=ack0sz6p

:Y *O* oOo :Y *O* oOo :Y *O* oOo :Y *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
chang1982 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:44:
ik ga voor de 10000 zoek nog een goed moment
Trx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 22:18

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

ETH: 599.89 (-12.03 %) :(

/edit: Oh, wacht... dan ook maar gelijk hard door de 600...

[ Voor 54% gewijzigd door Maestro op 23-05-2018 17:47 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

BAM support op 7800 !!! Op na de 7805... Kom op mensen, houd de moed er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:46:
Misschien wel 7810. *O* oOo *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Turbo-Puppy schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:46:
Bij mij zit ie al op 7680, dus die support zie ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Nee ben benieuwd waar jullie kijken. Hier toch echt al in de 76xx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Dit zijn de emoties die door mij heen gaan op het moment:
:'( :( ;w |:( }:O :r }:| :N -O- _O-

Dit zijn de emoties over een aantal dagen:
*O* *O* oOo oOo :)F :)F ^) ^) _/-\o_ :) :9 :o

Misschien moet ik maar even niet de koers bekijken, zie dat we alweer af stevenen naar 7600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
radem205 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:48:
[...]

Bij mij zit ie al op 7680, dus die support zie ik niet.
Windows xp zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oOo binance valt ook steeds weer uit
Wat een laaien lichters 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Laatst online: 22:39
Moet zeggen dat het gemoed vrij negatief gestemd is momenteel.

Pas maar op met die muntjes jongens, ze kosten je momenteel alleen maar geld!
Het koopadvies staat momenteel op: negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Kut mijn stoploss is afgegaan.

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

Bij de 6800 staat mijn BTC/USDT buy klaar hoor! Komt u maar!
Pagina: 1 ... 40 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!