Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 376 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.919 views

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
van 4500 naar 4700 in half uur is not bad. graag zo hard omhoog tot eind december aub >:)

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:59:
[...

Wij hadden toch afgesproken dit tussen ons te houden ?
Sorry ik ben zo slecht met geheimen...

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:28

Liberteh

All your base belong to me

nemesis2212 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:06:
van 4500 naar 4700 in half uur is not bad. graag zo hard omhoog tot eind december aub >:)
Je kijkt niet goed, dit was een stijging van $500 in een half uur.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Tominatie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:06:
D'r was net iemand voor de trein gesprongen dus kon weer een uur langer wachten voordat ik naar huis kon. In m'n hoofd zit je dan toch gelijk te denken: "zal het een bagholder zijn? ;( "

Moet wel zeggen dat ik de NS wel kan waarderen, gelijk kon je gratis koffie halen bij de Kiosk, dat maakt het wachten in de kou wat dragelijker want tering het is echt heel koud.

Had niet verwacht dat de daling in zo'n extreme door zou blijven gaan. 4.2k gasten! Wauw
Zie nu trouwens weer wat herstel en heb net mijn geld wat aangekomen is op Kraken erin gepleurd. Het voelt toch wel als een steal om zo goedkoop in te slaan. Maarja, we zullen wel verder dalen. :')
Lijkt nu toch wel lekker omhoog te gaan , voor hoe lang weet niemand maar voelt wel ff lekker.
Soms moet je het met de kleine dingen doen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nog een ritje gemaakt en rond de 4900 verkocht.

Maar wat is Binance soms kut zeg ! Ik druk op market buy en wil dan gelijk het aantal bij market sell neerzetten. Komt er 0 bij sell te staan. Kijk ik naar mijn balans, geen BTC te zien. Op dat moment weet je dus niet of je nou gekocht hebt, voor welk bedrag en verkopen is onmogelijk omdat je het wel of niet half hebt gekocht. Na iets van 30 seconden en 3x 5F komt het pas bij market sell te staan door daar op 100% te drukken. In die 30 seconden zit er gewoon even een 80 dollar verschil in de koers. Leuk als het omhoog gaat, maar als het omlaag gaat kan je gewoon niet verkopen. Gelukkig goed afgelopen, maar damn zeg.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PilatuS schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:08:
Nog een ritje gemaakt en rond de 4900 verkocht.

Maar wat is Binance soms kut zeg ! Ik druk op market buy en wil dan gelijk het aantal bij market sell neerzetten. Komt er 0 bij sell te staan. Kijk ik naar mijn balans, geen BTC te zien. Op dat moment weet je dus niet of je nou gekocht hebt, voor welk bedrag en verkopen is onmogelijk omdat je het wel of niet half hebt gekocht. Na iets van 30 seconden en 3x 5F komt het pas bij market sell te staan door daar op 100% te drukken. In die 30 seconden zit er gewoon even een 80 dollar verschil in de koers. Leuk als het omhoog gaat, maar als het omlaag gaat kan je gewoon niet verkopen. Gelukkig goed afgelopen, maar damn zeg.
Gebruik de app, dan is het iets beter. Maar alsnog kut, want als je wilt kopen en hij spiked up, dan kun je dus ook niet snel zien of je order 100% filled is. Kan dus maar zo zijn dat de prijs in eens zo ver omhoog schiet dat je de rest van je order moet cancellen of hopen dat hij weer terug komt op dat bedrag om je order helemaal te vullen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Nog 10k erbij en ik sta weer redelijk break-even. :')

Als ik hier ooit nog winst uit haal lach ik me helemaal kapot.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
Gaan weer van moord en brand naar euforie hier op tweakers. Good old days are back! Al hou ik nog steeds vast aan mijn eerder voorspelde 14December voor de echte bullrun.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
van mij hoeft die bullrun niet te komen hoor, als we hier een paar maanden kunnen blijven is het alleen maar leuk bijkopen elke keer.

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:09:
[...]
Gebruik de app, dan is het iets beter. Maar alsnog kut, want als je wilt kopen en hij spiked up, dan kun je dus ook niet snel zien of je order 100% filled is. Kan dus maar zo zijn dat de prijs in eens zo ver omhoog schiet dat je de rest van je order moet cancellen of hopen dat hij weer terug komt op dat bedrag om je order helemaal te vullen.
Denk dat de engine het gewoon niet goed trekt, snap ik opzich wel, maar erg klote zoiets.

De telefoon pak ik alleen als het echt nodig is, vind het niet fijn werken en daar de koers bekijken vind ik ook niet prettig. Maar bedankt voor de tip, misschien toch maar wel gaan doen :)

Ik doe verder wel alles met market buys en sells dus dat zit gelukkig wel goed. Het is voor mij puur kijken naar de buy en sell walls en dan daar timen wanneer op die knop te drukken.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:14
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:11:
Nog 10k erbij en ik sta weer redelijk break-even. :')

Als ik hier ooit nog winst uit haal lach ik me helemaal kapot.
Ach als we op 50% van ath komen heb ik toch een mooi spaarpotje }:|

Zero.

• wehave
Machlah schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:11:
Gaan weer van moord en brand naar euforie hier op tweakers. Good old days are back! Al hou ik nog steeds vast aan mijn eerder voorspelde 14December voor de echte bullrun.
Zonder mensen zoals jij waren we al op 0.
Thx Machlah :)

Verwijderd

BUY BUY BUY!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PilatuS schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:12:
[...]

Denk dat de engine het gewoon niet goed trekt, snap ik opzich wel, maar erg klote zoiets.

De telefoon pak ik alleen als het echt nodig is, vind het niet fijn werken en daar de koers bekijken vind ik ook niet prettig. Maar bedankt voor de tip, misschien toch maar wel gaan doen :)

Ik doe verder wel alles met market buys en sells dus dat zit gelukkig wel goed. Het is voor mij puur kijken naar de buy en sell walls en dan daar timen wanneer op die knop te drukken.
Je hebt ook een Windows of Mac app. Ik zit zelf op de Mac en dan heb je dus gewoon een Binance programmatje. Die werkt opzich wel ok.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• PilatuS
  • Niet online
Aan de candles te zien zijn we alweer bij SELL, SELL, SELL! beland :P

• Pelox
PilatuS schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:17:
[...]

Nee we zitten nu in sell, buy, sell, buy

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Bruno, van de Oyster Pearl exitscam heeft ook weer wat te melden. Het enige jammere aan deze daling van Bitcoin vind ik wel dat dit soort figuren hun gelijk dan komen halen en zelfs krijgen :(
Scenario A: Bitcoin Slowly Bleeds to Death

The fraud and manipulation chickens of tether are coming home to roost. Price and volume have an inter-dependent relationship, the real USD volume of BTC is a fraction of the Tether volume. When traders wake up to realize that Tether is worthless, all the sell pressure is going to squeeze in through the tiny door of USD volume - hence crushing the real price to triple and double digits.

This has not yet happened, watch the Tether premium here: http://www.untether.space

Scenario B: The Bitcoin Blockchain Suddenly and Permanently Freezes

Miners have been mining at a loss or a near-loss for several months now. As the tether bubble implodes, they will inevitably capitulate and pull the plug on their mining rigs since they need to pay huge electric bills in USD. If too many miners unplug their miners at the same time, the mining hash rate will fall off a cliff.

If this sudden hash drop happens whilst the difficulty readjustment period is too far away, the average block time will increase to 20 mins, 30 mins, 1 hr, until eventually that 2 week readjustment interval will turn into 2 months and then 2 years. If this vicious cycle is entered Bitcoin will never escape it, as each block will take 100 years to mine effectively freezing the blockchain and making Bitcoin not even worth $5 for ‘historic’ value. Core developers imposing a forced difficulty readjustment might lead to a contentious hard fork.

https://www.blockchain.com/en/charts/hash-rate
See ‘average block time’: https://bitaps.com

• PilatuS
  • Niet online
Bruno is a dick, don't be like Bruno.

Verder gewoon weer FUD, meer niet.

• wehave
PilatuS schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:17:
[...]

Gewoon een kleine correctie ;)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De BCH gaat door het putje, dat is wel weer ok :)

• Pelox
RaptorXS schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:29:
:w

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
ik kocht net op 4042 euro 0.03454 btc in, ben trots u allen te vertellen dat dit nu al 83 cent meer waard is.

TO THE MOON! 8)

• Tominatie
  • Niet online
Nano 8)7 8)7 8)7 :o :o :o :o

Hoe slecht BTC het ook doet. Alts dalen amper nog in sat-waarde.
Man, die gaan echt een partijtje hard bouncen als Bitcoin echt weer aantrekt.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:33:

Zo jammer dat NANO geen USDT pair heeft.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

Zijn er nog mensen die DASH hebben ?

Prepare for the next ATH

Verwijderd

Wacht maar, nog 17 vorken te gaan en dan hebben we BCASH-ABCDEFISJDAFSRTE^88GJHSKTWYUTXBN%MNUS en dat zal dé enige échte bitcoin zijn die álles overbodig maakt. Mark my words.

Verwijderd

>:) :)

• walletje-w
  • Laatst online: 22:28
Ik zat me even af te vragen welke bubbels er nog meer zijn geweest die daarna gewoon afgestorven zijn. Best wel een aantal :+

https://www.businessinsid...r=US&IR=T#beanie-babies-7

Maar de cryptobubbel is nog niet geploft hoor, dat gebeurd pas nadat hij de 100.000 euro heeft aangetikt ;) We zijn allemaal nog op tijd. Of misschien toch niet :>

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Bullflag bij BTC nu? Zou het nog hoger gaan?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik zeg: we breken die 5K strakkies.

• Pelox
ggj87 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:43:
Bullflag bij BTC nu? Zou het nog hoger gaan?
Ik denk het wel, ik hoop zelf op een stijging de komende dagen tot 6.2k, maar daarna kunnen we zomaar weer onder de 4k zakken.. spannend is het wel! :X

Zero.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ff een deel in BNB gestopt, :)
tja ze iedereen wil toch goedkooper traden daar :)

Prepare for the next ATH

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Klaas25 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:38:
Het komt pas goed als die verrekte BCH uit de top 100 is verdwenen. En dan heel snel helemaal van de lijst af.
Als je nu BCH koopt en op tijd verkoopt kun je wat verdienen. Veruit de meeste mensen met BSV zullen die inruilen voor meer BCH. Dus ik denk dat de koers wel terug naar rond de 400 USD gaat.

We hebben ook net opnieuw een nieuwe video uit.

Komt goed hoor. Er zijn steeds meer exchanges die pro-BCH zijn. Ik heb net een deel van mijn BSV verkocht op coinex voor meer BCH. Bittrex is ook al open. Bitfinex nog niet. Kraken ook nog niet denk ik. En we zullen zien wat er gebeurd wanneer coinbase opent.

Op Coinex was ik market maker. Ik ben BVS 4% onder prijs verkocht en BCH 4% boven de prijs gekocht. De spread is soms wel 10 USDT. :P Goude tijden als je een spread hunter bent.

Ook gaan we nu Zero Conf Forfeits uitwerken om instant transcaties nog veilger te maken. 100 000 USD 0 conf transacties? Het is mogelijk in de toekomst.

https://www.reddit.com/r/...cf_on_electron_cash_pull/

Ook de BTC mempool gaat weer gouden tijden mee maken. Zal de komende wekend wel naar 50MB of zo gaan. Dan gaat iedereen weer BCH en LTC gebruiken om naar exchanges te sturen en daar hoopt Jihan op want die heeft grote LTC en BCH vooraden. Dus dat SHA256 een drie way split tussen BTC, BCH en BSV is ga ik er vanuit dat misschien tijdelijk BTC hash onder BCH hash gaan laten droppen. BSV helpt met dat.

[ Voor 26% gewijzigd door Kain_niaK op 20-11-2018 17:14 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
sourcecode schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:35:
Zijn er nog mensen die DASH hebben ?
Ja ik zit op dit moment in Dash en XMR , LTC, XRP.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Richting 5k nu. Ben benieuwd of hij daar gelijk door breekt of dat het weerstand is.

• Tominatie
  • Niet online
Maar ff serieus. Crypto is geen bubbel.
Bitcoin is here to stay en zal altijd een achterban/waarde hebben. Ik vind het idee van compleet eigenaar zijn van mijn geld gewoon gaaf. T is echt een prachtig geldsysteem waar niemand eigenaar is maar wel iedereen kan deelnemen. Dit heb je bij banken niet. Ik ken toevallig iemand die (héél dom ja) in zo'n "snelgeldverdienen" gozertje is getrapt. Heeft dus gefraudeerd geld op zijn rekening laten storten en opgenomen. Die staat nu voor altijd als "fraudeur" in het systeem. Dan kan je het wel schudden.

Crypto is naar mijn idee een mooie alternatief van geld maar zeker geen vervanger. Op termijn zou het mooi zijn als 1 crypto gaat doorbreken die wat meer massa-adoptie zal krijgen en veel schaalbaarder is dan Bitcoin. We moeten niet vergeten dat crypto nog héél jong is. De technologie zal zich alleen maar verbeteren.

Achteraf zaten we natuurlijk in een behoorlijke bubbel want de grootste koekwaus kocht in 2017 crypto in onder het mom van "ik wil snel geld voor die lambo". Dat soort gasten zitten er echt niet voor de lange termijn in dus cashen uit als het weer slechter gaat. Dat zul je zien in de koers zoals vandaag de dag.

Wel is het ICO-wereld eentje waar de meeste lucht in zit. Blockchain is geen wereldveranderende technologie wat ik eerder al heb gemeld. Tuurlijk zijn er wel wat leuke toepassingen voor te bedenken maar sommige altcoins komen echt met de gekste ideeën en halen dan alsnog miljoenen op.

Om 't even af te sluiten, ik ben hier voor de lange termijn en zal dus m'n hele leven crypto bezitten puur omdat ik het principe gewoon mooi vindt. Maar ik kan niet ontkennen dat ik er ook voor de speculatie en gains in zit. Dit maakt het niet perséé een bubbel gasten!

• PilatuS
  • Niet online
Wat denk ik wel een groot verschil is met andere bubbels, is dat toen die allemaal kapot gingen ze ook nooit meer terug gekomen zijn. Er is geen 2e tulpenmanie en ook geen 3e. (10 tot 100 dollar. 100 naar 1000 dollar en 2k naar 20k) BTC is er nog steeds en is alleen maar meer waard geworden.

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:28

Liberteh

All your base belong to me

PilatuS schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:06:
Wat denk ik wel een groot verschil is met andere bubbels, is dat toen die allemaal kapot gingen ze ook nooit meer terug gekomen zijn. Er is geen 2e tulpenmanie en ook geen 3e. (10 tot 100 dollar. 100 naar 1000 dollar en 2k naar 20k) BTC is er nog steeds en is alleen maar meer waard geworden.
Ik denk dat weinig mensen nog denken dat ze nooit in Amazon of Apple aandelen hadden moeten stappen voor de bubble knapte aldaar. Indien die mensen nog steeds hun aandelen hebben, hebben ze hun pensioen meer dan netjes afgetikt ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 19:52
Tominatie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:03:
Wel is het ICO-wereld eentje waar de meeste lucht in zit. Blockchain is geen wereldveranderende technologie wat ik eerder al heb gemeld. Tuurlijk zijn er wel wat leuke toepassingen voor te bedenken maar sommige altcoins komen echt met de gekste ideeën en halen dan alsnog miljoenen op.
Je hebt maar 1 gek met 1 idee nodig. De jacht naar de juiste toepassingen is geopend. Als je naar de "internet bubble" kijkt zijn er ook maar vrij weinig overgebleven. Vele toepassingen die vandaag de dag enorm veel gebruikt worden bestonden toen nog niet eens, al zijn ze wel het resultaat van doorontwikkeling op vorige concepten. Ik verwacht iets soortgelijks over een aantal jaar. Things come and go, totdat er iets is wat door de massa geaccepteerd wordt.

Blockchain zal dus ook gewoon evolueren totdat het een punt bereikt dat het door de massa gebruikt kan worden.

• Matadores
  • Laatst online: 20:02
NEO €12,50 EOY screencap this ;)

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:33:

Dat hoeft natuurlijk niet perse zo te zijn. Het kan heel goed gebeuren dat coins die nu al een run maken juist keihard achteruit gaan in sats wanneer bitcoin een serieuze stijging gaat laten zien.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2018 17:16 . Reden: Vaagheden ]

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:14:
[...]

Dat hoeft natuurlijk niet perse zo te zijn. Het kan heel goed gebeuren dat coins die nu 7iioal een run maken juist keihard achteruit gaan in sats wanneer bitcoin een serieuze stijging gaat laten zien.
Dat kan, maar als ze nu al niet meer zakken bij een grote daling van BTC zie ik dat niet gebeuren eigenlijk :)
Kijk voor de grap eens op Binance naar al die groene kleurtjes. Zo'n Nano is alweer meer waard in sats toen Bitcoin nog op 5.5k dollar stond.

Als bitcoin een verdere stijging laat zien zullen alle speculanten de alt-trein verder laten vertrekken. We zullen zien.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:56
10% gepakt en weer eruit. Op $4.5k maar weer kijken

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:25
@Verwijderd Ben je weer ETN aan het inslaan? Mooie groene candles vandaag 😎

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
Ik ben er zeker van dat het straks weer net zo hard al dan niet harder omhoog knalt en we op een dag wakker worden en denken: Wtf is hier gebeurd... Komen we er niet meer aan te ruiken. Hopelijk hebben we dan met zn allen een zakje van uit deze periode :)

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Klaas25 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:44:
Ik ben er zeker van dat het straks weer net zo hard al dan niet harder omhoog knalt en we op een dag wakker worden en denken: Wtf is hier gebeurd... Komen we er niet meer aan te ruiken. Hopelijk hebben we dan met zn allen een zakje van uit deze periode :)
Ik hoop het voor je, maar zou er niet zo zeker van zijn dat het zo snel gaat. We zullen zien. Fingers crossed.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Tominatie
  • Niet online
Klaas25 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:44:
lijkt me inderdaad wel leuk, maar wacht daar nog maar ff paar maanden mee. Accumuleren op deze prijzen ga ik denk niet héél vaak meemaken in mijn leventje.

Jup, dat's pure speculatie van mijn kant.

• Klaas25
Echt ze lachen zo hard daar op Wallstreet nu. Rollen over de grond..
Die worden niet bang hiervan. Die denken goh... wat een perfecte timing dit :*) :*) :*) Hoe toevallig toch.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Klaas25 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:49:
Echt ze lachen zo hard daar op Wallstreet nu. Rollen over de grond..
Die worden niet bang hiervan. Die denken goh... wat een perfecte timing dit :*) :*) :*) Hoe toevallig toch.
Die moeten ook hun brood kopen.

Weg

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 09:37

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

(xrp-fanboy modus) Lekker Nano, de nieuwe BTC! (/xrp-fanboy modus)

• Tominatie
  • Niet online
BAKKT™ BITCOIN (USD) DAILY FUTURES CONTRACT
EXPECTED TO BEGIN TRADING ON JANUARY 24, 2019
Uitgesteld dus! Want het zou volgende maand beginnen dacht ik. Zal wel weer een dip volgen, crypto kennende.

Bron: https://www.theice.com/pu...BitcoinLaunch20181120.pdf

[ Voor 30% gewijzigd door Tominatie op 20-11-2018 22:11 ]

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-11 11:07

RMX

Kain_niaK schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:55:
[...]

Als je nu BCH koopt en op tijd verkoopt kun je wat verdienen. Veruit de meeste mensen met BSV zullen die inruilen voor meer BCH. Dus ik denk dat de koers wel terug naar rond de 400 USD gaat.

We hebben ook net opnieuw een nieuwe video uit.

[YouTube: How does Bitcoin Work? - Bitcoin Cash]

Komt goed hoor. Er zijn steeds meer exchanges die pro-BCH zijn. Ik heb net een deel van mijn BSV verkocht op coinex voor meer BCH. Bittrex is ook al open. Bitfinex nog niet. Kraken ook nog niet denk ik. En we zullen zien wat er gebeurd wanneer coinbase opent.

Op Coinex was ik market maker. Ik ben BVS 4% onder prijs verkocht en BCH 4% boven de prijs gekocht. De spread is soms wel 10 USDT. :P Goude tijden als je een spread hunter bent.

Ook gaan we nu Zero Conf Forfeits uitwerken om instant transcaties nog veilger te maken. 100 000 USD 0 conf transacties? Het is mogelijk in de toekomst.

https://www.reddit.com/r/...cf_on_electron_cash_pull/

Ook de BTC mempool gaat weer gouden tijden mee maken. Zal de komende wekend wel naar 50MB of zo gaan. Dan gaat iedereen weer BCH en LTC gebruiken om naar exchanges te sturen en daar hoopt Jihan op want die heeft grote LTC en BCH vooraden. Dus dat SHA256 een drie way split tussen BTC, BCH en BSV is ga ik er vanuit dat misschien tijdelijk BTC hash onder BCH hash gaan laten droppen. BSV helpt met dat.
We? Zit je zover in de reet van Roger Ver of wil je te graag? BCH is gewoon een scam, bedoeld om verwarring te zaaien. En omdat de 3 egoïstische kapiteinen op het schip niet eens konden worden zitten we nu naar de effecten ervan te kijken. Ik wens ze een kapotte private key toe. Dit gedoe zorgt er alleen maar voor dat de adoptie van constitutioneel geld nu nog langer duurt.

• Tominatie
  • Niet online

Nu ook bevestigt door de CEO van Bakkt in deze medium post. De daling van Bitcoin valt vooralsnog mee.

• Kain_niaK

Kain_niaK

RMX schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:21:
[...]

We? Zit je zover in de reet van Roger Ver of wil je te graag? BCH is gewoon een scam, bedoeld om verwarring te zaaien. En omdat de 3 egoïstische kapiteinen op het schip niet eens konden worden zitten we nu naar de effecten ervan te kijken. Ik wens ze een kapotte private key toe. Dit gedoe zorgt er alleen maar voor dat de adoptie van constitutioneel geld nu nog langer duurt.
Wij willen geen constitutioneel geld. Wij willen geld zelf zijn. Rot op me je investeringen in collector nummertjes. Bitcoin is of een goed werkend betaal systeem met betere eigenschappen dan andere betaalsystemen of het is waardeloos.

[ Voor 12% gewijzigd door Kain_niaK op 20-11-2018 18:35 ]

• Tominatie
  • Niet online
haha, daar gaat ie! SELLLLLLLL

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:34:
[...]

Wij willen geen constitutioneel geld. Wij willen geld zelf zijn. Rot op me je investeringen in collector nummertjes. Bitcoin is of een goed werkend betaal systeem met betere eigenschappen dan andere betaalsystemen of het is waardeloos.
Op grote schaal is BCH net zo nutteloos als BTC. 7tps, 100tps of zelfs 1000tps, allemaal nutteloos op grote schaal. BCH is in de praktijk gewoon geen reet beter dan BTC.

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-11 11:07

RMX

[...]

BCH is een scam

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Wij willen geen constitutioneel geld. Wij willen geld zelf zijn. Rot op me je investeringen in nummertje. Bitcoin is of een goed werkend betaal systeem met betere eigenschappen dan andere betaalsystemen of het is waardeloos.
Kansloos met die rare acties en achterlijke houding van ze.

Ik snap echt niet dat jij die flapdrol coin blijft supporten, heb je echt zo groot bord voor je hoofd hangen? Je komt namelijk soms best intelligent over.
Iemand met een beetje hersenenen ziet toch ook wel wat ze aan het doen zijn ? Zelfs een Slux ziet het....

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:38:
[...]
heb je echt zo groot bord voor je hoofd hangen?
Ja.

We hebben het allemaal geprobeerd hier, maar er is niets verandert.

• Pelox
Ritje naar huis.. poef weg winst

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Gaan we die nieuwe lows pakken? Het is ook allemaal net wat te toevallig. De markt gaat al drama en dan komt Bakkt ook nog ff vertellen een uitstel te hebben. Coincidence? ;)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:44:
Gaan we die nieuwe lows pakken? Het is ook allemaal net wat te toevallig. De markt gaat al drama en dan komt Bakkt ook nog ff vertellen een uitstel te hebben. Coincidence? ;)
ja je zou het bijna gaan denken...........

Prepare for the next ATH

• Bottie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11 15:29
Tominatie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:44:
Ik geloof niet in toeval ;)

http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html

• Klaas25
Tja eigenlijk kan ons niets meer verbazen.. Straks in januari nog een keer tot februari? Was er dan niet iets weer met ETF's? Laatste uitslag? Valt alles mooi samen.

Verwijderd

paul-s83 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:42:
@Verwijderd Ben je weer ETN aan het inslaan? Mooie groene candles vandaag 😎
Ik hark ze nog steeds gretig naar binnen met 2 mobieltjes en dat blijf ik doen totdat:

1. Ik het gruwelijk zat ben
2. Ons land verzonken raakt in totale anarchie
3. Er een exit scam is van Electroneum
4. Crypto een piramidespel blijkt
5. Ik een lekker wijf ernaast scoor en ik de 2e mobiel nodig heb voor sexafspraakjes (mine ik toch nog wel stiekem door misschien)
6. De mobieltjes kapot gaan
7. Er apen ontsnappen uit de dierentuin die mijn mobieltjes stelen
9. Er een komeet op mijn woning inslaat
10. Er is geen punt 8.

Hopen dat ze ooit nog iets waard worden. En dan door hodlen en uiteindelijk verkopen voor een habbekrats. Zoiets.

• Tominatie
  • Niet online
Me neither. Heb weer geld naar Kraken gestuurd. Teveel aanwijzingen voor mij om in te kopen.

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 08:13
Switzerland gives green light to first cryptocurrency ETP
Launch comes as bitcoin drops to lowest level for more than a year

Chris Flood NOVEMBER 17, 2018

Switzerland’s main stock exchange has given a green light to the world’s first exchange traded product tracking multiple cryptocurrencies, just as the price of bitcoin, the most popular digital coin, has dropped to its lowest level for more than a year.

The Amun Crypto Basket ETP, which will start trading next week on the Six exchange in Zurich, has been designed to track an index based on the movements of five leading cryptocurrencies.

Just under half of the ETP’s assets will be invested in bitcoin with the remainder divided between XRP (25.4 per cent), ethereum (16.7 per cent), bitcoin cash (5.2 per cent) and litecoin (3 per cent). The ETP will carry an annual management fee of 2.5 per cent.

Hany Rashwan, co-founder and chief executive of Amun, a London financial technology company, said the cryptocurrency ETP had been constructed to meet the same strict standards required of conventional exchange traded products widely used by investors.

“The Amun ETP will give institutional investors that are restricted to investing only in securities or do not want to set up custody for digital assets exposure to cryptocurrencies. It will also provide access for retail investors that currently have no access to crypto exchanges due to local regulatory impediments,” said Mr Rashwan.

Two rival providers, CoinShares and Greyscale, already offer digital currency investment vehicles, but these are different legal structures and linked to single coins.

Jane Street and Flow Traders, two specialist market makers, have provided seeding for the Amun ETP and agreed to act as authorised participants.

The ETP will trade under the ticker Hodl, a nod to a favourite exhortation adopted by cryptocurrency investors — “hold on for dear life” — in response to the wild volatility that has roiled the market.

The value of bitcoin rose as high as $20,000 last year and has now fallen to less than $5,550.

Benoît Cœuré, one of the eurozone’s top central bankers, last week described bitcoin as “the evil spawn of the financial crisis”.

Mark Carney, governor of the Bank of England, said in March that cryptocurrencies were “inherently risky” compared with traditional financial assets and called for tighter regulation. Critics have argued that cryptocurrencies have been exploited by criminals for money laundering, terrorism financing, drug transactions and tax evasion.

US regulators have rejected multiple applications to launch cryptocurrency exchange traded funds because of concerns that such vehicles could expose investors to “fraudulent and manipulative acts and practices”.

The IMF suggested last week that central banks should consider issuing digital currency as a way to reduce the costs to society associated with the use of cash.

Christine Lagarde, head of the IMF, said that digital currencies backed by governments could help people and businesses in remote and marginalised regions.

“We know that banks are not exactly rushing to serve poor and rural populations. There may be a role for the state to supply money to the digital economy,” said Ms Lagarde.

Nouriel Roubini, the economist known as Dr Doom, said a digital currency system backed by central banks would hammer “the final nail in the coffin” of existing cryptocurrencies.

It “would be more secure, cheaper, scalable, safe, anonymous, efficient, innovative, financially stable than any cryptocurrency ever,” tweeted Mr Roubini.

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:47:
[...]

Ik hark ze nog steeds gretig naar binnen met 2 mobieltjes en dat blijf ik doen totdat:

1. Ik het gruwelijk zat ben
2. Ons land verzonken raakt in totale anarchie
3. Er een exit scam is van Electroneum
4. Crypto een piramidespel blijkt
5. Ik een lekker wijf ernaast scoor en ik de 2e mobiel nodig heb voor sexafspraakjes (mine ik toch nog wel stiekem door misschien)
6. De mobieltjes kapot gaan
7. Er apen ontsnappen uit de dierentuin die mijn mobieltjes stelen
9. Er een komeet op mijn woning inslaat
10. Er is geen punt 8.

Hopen dat ze ooit nog iets waard worden. En dan door hodlen en uiteindelijk verkopen voor een habbekrats. Zoiets.
Hierzo linkje voor webbrowse mining, wie weet wat het ooit nog opleverd... :+

https://platform.jsecoin.com/

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

BoulaMouzer schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:52:
[...]

Hierzo linkje voor webbrowse mining, wie weet wat het ooit nog opleverd... :+

https://platform.jsecoin.com/
ik draai dit al sinds de zomer NONSTOP :)
en sinds een maand op een tablet via 4G, dubbel minen dus 8)

Prepare for the next ATH

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:56
Ik durf het nog even niet aan op $4.5k. Dat we vanaf $4.3k vanochtend een bounce zouden pakken was te verwachten en mooi gesloten iets boven de $4.7k, maar nu is het weer niemandsland. Heb geen zin om de 10% winst weer te verspelen voor een 3-5% mogelijke profit. Bovendien is de neerwaartse druk te groot, ik had gehoopt voor het slapen gaan een $4.5k koop limiet order te kunnen inschieten, maar we staan er nu al weer op.. #PeaceOut

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Voor degenen die grafieken lezen: Ik zie nu dat - anders dan eerder vandaag en de afgelopen dagen - de grootste volumes worden gemaakt bij stijgingen ipv. dalingen. Dat zou goed nieuws moeten zijn toch?

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 09:37

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Ben ik de enige die al deze actie (ondanks dat het negatieve actie is) wel kan waarderen. Ik heb de hectiek gemist.

Afgelopen dagen op Bitmex ook gigantische shorts en longs "rekt" zien gaan zoals ze dat zelf noemen in de trollbox (meerdere van >1 miljoen).

[ Voor 38% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-11-2018 19:09 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

TuutjDrie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:07:
Ben ik de enige die al deze actie (ondanks dat het negatieve actie is) wel kan waarderen. Ik heb de hectiek gemist.
met deze koersen slokt het mijn vrije tijd op en ben er nu bijna weer 24 / 7 mee bezig
deze prijzen maken je helemaal WILD

[ Voor 5% gewijzigd door sourcecode op 20-11-2018 19:09 ]

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
man, ik ben toch een partijtje bullish
hopelijk geen torpedo omhoog straks. Not ready yet

@TuutjDrie Mee eens, deze dalingen zijn gezond op lange termijn.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:38
Tominatie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:11:

komt dat dat je bullish bent?

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-11 06:45
Zijn er nog meer mensen die als een gek aan het inslaan zijn? Ik zeg kom op man NEO 9 Dollar! NEGEN DOLLAR!!

• Klaas25
Thaam schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:18:
Zijn er nog meer mensen die als een gek aan het inslaan zijn? Ik zeg kom op man NEO 9 Dollar! NEGEN DOLLAR!!
Bizar XD Ik hoor niemand over EOS. Ik sla OMG in. Mensen slaan NEO en NANO in.. Wie is er EOS gek?

[ Voor 16% gewijzigd door Klaas25 op 20-11-2018 19:20 ]

• PilatuS
  • Niet online
Misschien is het over 3 weken wel: Ik zeg kom op man NEO 3 Dollar! DRIE DOLLAR!!

Ik pak nu wel wat swings, maar voor lange termijn inkopen zie ik nu echt niet zitten.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Bij 15 Dollar dacht ik al hetzelfde :) Gisteren al weer wat NEO ingeslagen. Vannacht stop losses afgegaan van andere munten. Nu is de vraag wanneer weer in te stappen en bij te kopen. NEO zelf is wel redelijk aan zijn minimum denk ik, maar de lucht is nog niet uit Bitcoin, daardoor kan NEO nog verder dalen.

Ik zag dat het Bitcoin gezin richt op 3.600 Dollar, eergisteren werd een chart geplaatst die van 3.250 Dollar uit gaat. Het kan dus nog sowieso een stuk omlaag volgens deze twee, 25% zelfs, maar mogelijk natuurlijk nog lager. Al moet ik wel zeggen dat ik rond 3.500 Dollar toch nog even wat spaargeld op wat Bitcoins ga stukslaan.

Eind vorig jaar heb ik een item geschreven over ADA en dat de koers op dat moment op 0,12 Dollar stond. Op 1,41 Dollar heb ik ze toen verkocht. Nu met 0,048 USDT wordt dat ook weer enorm verleidelijk, dat is een factor x29, waarbij het bij NEO "maar" 19,9x is.

Ik denk dat ik alvast wat fiat overmaak naar Coinbase Pro en Binance, zodat ik niet op de trage blockchain hoef te wachten om weer in te stappen als het eenmaal zo ver is.

Edit, het komt allemaal goed:

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 20-11-2018 19:31 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• wehave
Tominatie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:11:

Hoe lang wil je nog wachten?
gewoon lekker rustig omhoog vanaf vandaag.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
wehave schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:31:
[...]

Aldus McAfee?

Weg

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Dit is super frustrerend net als @Pelox ff een half uurtje weg en niet naar de koersen gekeken (vanaf 1800 uur) en dan terugkomend bam winst weg. Zat ik in BTC, voortaan als ik niet bij de pc zit, gooi ik het of in usdt of een stable. Weer een kostbare les :(

• Tominatie
  • Niet online
wehave schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:31:
[...]

Heb gisteren en vandaag nog bijgekocht. Morgen weer. Overmorgen weer.
Doe het gewoon in stapjes, heb geen haast. :>

• Thaam
Sahara schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:42:
Dit is super frustrerend net als @Pelox ff een half uurtje weg en niet naar de koersen gekeken (vanaf 1800 uur) en dan terugkomend bam winst weg. Zat ik in BTC, voortaan als ik niet bij de pc zit, gooi ik het of in usdt of een stable. Weer een kostbare les :(
Als je zo moet traden kun je beter de boel laten staan en gewoon mondjes maat je zakken aanvullen.

• Kain_niaK

Kain_niaK

PilatuS schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:38:
[...]

Op grote schaal is BCH net zo nutteloos als BTC. 7tps, 100tps of zelfs 1000tps, allemaal nutteloos op grote schaal. BCH is in de praktijk gewoon geen reet beter dan BTC.
Met CTOR in BCH halen we een groot deel informatie uit het systeem dat niet meer over het netwerk verstuurd moet worden. Binnen de 12 maanden kunnen we 100 MB blocks sustained doen. Dat is 400 transactie per seconde.

De Graphene spec is bijna klaar, BU heeft all met een implementatie gespeeld maar ABC wou wachten op CTOR. Binnen 12 maanden zou graphen in ABC, BU, XT, bcash, bitprim en de nieuwe bcdh moeten zitten.

Een 100 MB block kan dan makkelijk minder dan 1 MB aan bandbreedte in beslag nemen.

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:59:
[...]
Binnen de 12 maanden kunnen we 100 MB blocks sustained doen. Dat is 400 transactie per seconde.
Precies wat ik zeg dus. 7, 100, of 1000, het maakt geen reet uit.

• Kain_niaK

Kain_niaK

En waarom maakt dat niks uit? Ik zou toch wel graag willen dat wanneer de volgende fiat crisis er aankomt mensen over kunnen schakelen op Bitcoin Cash. Dan hebben we op het netwerk toch wel wat capaciteit nodig.

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS Inderdaad, voor echt grootschalig gebruik nog steeds peanuts. Wel is het beter dan wat Bitcoin aan kan nu, jeez.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Maar internet verbindingen worden sneller, harde schijven groter, cpu's krijgen meer cores. Uiteindelijk denk ik echt wel dat het mogelijk is om 100 miljoen transacties per dag te doen met een peak vermogen van 1000 miljoen transactie per dag. Dat zouden blokken van 500 MB tot 5 GB zijn. Van 100 MB naar 500M is maal 5.

Ik snap niet waarom mensen nog altijd denken dat Satoshi het systeem verkeerd ontwikkel heeft.

centralisatie druk krijg je voornamelijk wanneer je orphan rates omhoog gaan. Onze orphane rates zijn 0 tot en met 20 MB, dan beginnen we orphans te krijgen.

Met CTOR en verdere ontwikkelingen hopen we binnen de 12 maanden blokken van 100 MB te kunnen hebben met 0 orphans. Hoe meer mensen BCH gaan gebruiken (fees moeten onder de 1 cent blijven), hoe meer bedrijven full nodes draaien, hoe hoger de prijs gaat, hoe meer mines er komen, hoe decentraler het word. Momenteel zijn de USA en China aan het vechten om controle over Bitcoin, laten we hopen dat Europa en Rusland snel mee gaan doen.

Ik wil ook niet dat die Chinese winnen. Ik wil dat er niemand wint.

[ Voor 47% gewijzigd door Kain_niaK op 20-11-2018 20:15 ]

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:04

ScreamGT

joejoe

Met CTOR in BCH halen we een groot deel informatie uit het systeem dat niet meer over het netwerk verstuurd moet worden. Binnen de 12 maanden kunnen we 100 MB blocks sustained doen. Dat is 400 transactie per seconde.
Echt, sla me dood hoor. Ik lees automatisch over je posts heen, omdat ik alleen maar wartaal lees. Ook dit weer, moet er even op reageren. Heb namelijk serieus het gevoel dat jij jezelf continue aan het herhalen bent, en een stortvloed aan spam qua posts dat 90% gekopieerd is, hier neer plempt. Prima verder. Maar dat interessante gedoe met hoeveel transacties per seconden maal een peniswortel.. het kan mij gestolen worden.

Ontopic: net maar wat XRP gekocht. Hodl, toch?

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Met een peak van 1000 p/s kom je tot 86.400.000 p/d
Waarom reageer ik eigenlijk?

• Kain_niaK

Kain_niaK

Chris.nl schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:13:
Met een peak van 1000 p/s kom je tot 86.400.000 p/d
Waarom reageer ik eigenlijk?
Visa doet gemiddeld 100 miljoen per dag maar bijvoorbeeld tijdens de kerstdagen 1000 miljoen per dag.

Dat is dus een peak van ongeveer 10 000 transacties per seconde. En dat is technische absoluut mogelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 20-11-2018 20:17 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Even een serieuze vraag.. Gaat het nog mogelijk worden in de toekomst om bepaalde users te blokkeren? Ik snap dat sommige mensen echt wel info en waarde halen uit bepaalde informatie hier maar het moet toch ook mogelijk te zijn om iemand op 'ignore' te zetten?

• Thaam
D-Ed schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:26:
Even een serieuze vraag.. Gaat het nog mogelijk worden in de toekomst om bepaalde users te blokkeren? Ik snap dat sommige mensen echt wel info en waarde halen uit bepaalde informatie hier maar het moet toch ook mogelijk te zijn om iemand op 'ignore' te zetten?
Ik zou zeggen... neem contact op met een mod....

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

D-Ed schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:26:
Je hoeft het toch niet te lezen als je het niks vindt, dat is ook ignore.

XRP = trash

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

@D-Ed Daarom heb ik een Chrome plug-in gemaakt die dat doet. Of neem een Tweakers abbo, dan kan je dat met custom CSS realiseren: div[data-owner-id="<gebruikers-id>"] { display: none; }

@Kain_niaK Volgens mij is het voor iedereen beter dat je een eigen topic start. Je hebt overduidelijk veel kennis van de werking van BCHABC en ik vind het (in beperkte mate en tot op zekere hoogte) wél interessant om dat te lezen. Maar, dit is het slowchat topic en dus mag je niet van iedereen verwachten dat ze er serieus op ingaan.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:32:
[...]

Je hoeft het toch niet te lezen als je het niks vindt, dat is ook ignore.
Ik noem geen namen maar soms is het vrijwel onmogelijk om dingen niet te lezen.. Dat argument gaat op als er eens een tweetal mensen in een soort van gesprek vind maar het loopt hier echt de spuigaten uit (imho).

@Taro Dat heb ik al, eens kijken of ik daar iets mee voor elkaar krijg, thx _/-\o_

Verwijderd

@Kain_niaK ben je ook nog van plan een soort eindejaars jam/ remix uit te brengen? Er is erg veel gaande voor een mooie song, binnen crypto maar ook nu de arische ubermensch goedheiligman weer vredig ons land heeft betreden met zijn pieten.

Tevens staat kerst voor de deur en ik zou het zeker waarderen om een soort kerst-cryptodip-BCHABC tune grijs te draaien in plaats van die eeuwige Mariah Carey.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

D-Ed schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:37:
[...]

Ik noem geen namen maar soms is het vrijwel onmogelijk om dingen niet te lezen.. Dat argument gaat op als er eens een tweetal mensen in een soort van gesprek vind maar het loopt hier echt de spuigaten uit (imho).
Het is me anders wel duidelijk op wie je doelt ;)
Overigens snap ik het wel maar laat hem toch, zo heeft ieder zijn geloof. ;) :)

XRP = trash

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:41:
@Kain_niaK ben je ook nog van plan een soort eindejaars jam/ remix uit te brengen? Er is erg veel gaande voor een mooie song, binnen crypto maar ook nu de arische ubermensch goedheiligman weer vredig ons land heeft betreden met zijn pieten.

Tevens staat kerst voor de deur en ik zou het zeker waarderen om een soort kerst-cryptodip-BCHABC tune grijs te draaien in plaats van die eeuwige Mariah Carey.
Ophouden hè maat. Je hebt me wederom onder de tafel. Wanneer gaan we bieren?

Rookworst zonder r is ook worst.

Pagina: 1 ... 376 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!