Yep dat zijn ze.. Wel een mooi leventje hoor.. En ondanks de koers lopen ze gewoon lekker op een mooi eiland te leven (tegen lagere kosten voor levensonderhoud dan in Nederland), EN hun verhaal te verkondigen. Dus wat die koersen ook doen, ze hebben gewoon inkomen uit (relaxed) werk, en misschien ooit nog wel een beste voorraad crypto die veel waard is. Ik zou het ze bijna na gaan doen. Best een goed idee!
Ik had gehoopt dat het "opgeven" van die BCH-SV gast meer zou doen... de daling is wel gestopt maar ik wil nog toch echt wel eens een dikke groene zien. Sta veel te ver in de min nu!
Volume is vandaag wel weer echt extreem hoog trouwens. (Wat je bij een daling naar ik begrijp liever niet hebt).
Volume is vandaag wel weer echt extreem hoog trouwens. (Wat je bij een daling naar ik begrijp liever niet hebt).
[ Voor 24% gewijzigd door Specy op 20-11-2018 01:41 ]
Die groene candle komt nog wel maar denk dat de markt nu vooral erg onzeker is of instappen nu wel handig is. Denk dat mensen nu vooral bang zijn dat we weer verder gaan zakken en ja dan koop je vanzelf niet. Zou goed kunnen dat we even een periode moeten stabiliseren weer voor mensen er weer geld tegen aan willen smijten. Als er dan straks een leuke groene staaf komt kan het wel weer hard gaan idd. Denk als we weer door de 5K breken er wel weer wat automatische buyorders af gaan, niet?
[ Voor 37% gewijzigd door DAMAGE op 20-11-2018 01:48 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Tja, de markt timen he.. moeilijkste wat er is imo..
3.6k had ik hier ooit eens geopperd. Maar moest dat nu echt gebeuren twee seconden nadat ik instapte op 6k? Enfin, zo diep zitten we natuurlijk nog niet, maar deze tweede crash na die van vorige week is nogal 'onverwacht', dus wie weet waar we binnenkort stranden. Er zou ook zomaar een raket kunnen afgaan. Ik hou me intussen maar bezig met andere hobby's, dat is beter voor m'n bloeddruk. En hoop stiekem op een bull run in december.
[ Voor 5% gewijzigd door TomTorquay op 20-11-2018 02:39 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik zou iig niet elke 'dip' kopen nu @TomTorquay , da's ook slecht voor je bloeddruk ben ik bang. Maarja, wat weet ik ervan.. Het is echt allemaal speculeren.. De echte bodem is 0 he. Maar iets zegt mij dat dit alles te groot is om te falen.. Dus misschien helpt dit iedereen weer in te zien welke projecten kans van slagen hebben, en welke niet..
Laatste minuten en blessuretijd best interessant toch? Spel viel tegen, net crypto. Maar het resultaat telt he.. alles kan veranderen in de laatste minuten. In elke minuut.
Nou ja, de kaarten kunnen weer geschud worden. Genoeg coins met grotere marketcap die minder presteren dan hun opkomende concurrenten. ZIL mag bijvoorbeeld EOS wel een poepie laten ruiken, en dat soort dingen.Marthusiast schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 02:41:
Ik zou iig niet elke 'dip' kopen nu @TomTorquay , da's ook slecht voor je bloeddruk ben ik bang. Maarja, wat weet ik ervan.. Het is echt allemaal speculeren.. De echte bodem is 0 he. Maar iets zegt mij dat dit alles te groot is om te falen.. Dus misschien helpt dit iedereen weer in te zien welke projecten kans van slagen hebben, en welke niet..
Haha, tja maar bij crypto ga ik bij gelijk spel niet naar Portugal hoor, dan hodl ik nog wel even door.Marthusiast schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 02:59:
Laatste minuten en blessuretijd best interessant toch? Spel viel tegen, net crypto. Maar het resultaat telt he.. alles kan veranderen in de laatste minuten. In elke minuut.
[ Voor 22% gewijzigd door Chris.nl op 20-11-2018 03:03 ]
Affijn, we zitten erbij en kijken er naar.. Genoeg rood gezien dit jaar, ik geloof in in groen! Lekker blijven zitten als je geschoren wordt etc..
Dat verbaasd mij nog steeds van ZIL. Dat is een coin die in theorie op globale schaal bruikbaar zou moeten zijn met een blockchain en met decentralisatie. Een coin als BTC qua veiligheid en dan bruikbaar om koffie mee te kopen zonder extreme fee of limitaties qua TPS. Nou moeten we nog maar zien of dit waar gemaakt kan worden, maar als ze dat kunnen is het gewoon de coin die we willen voor adoptie. En juist die coin doet geen reet terwijl shitcoin 241 een pump krijgt en dikke winst laat zien. Heb toch ook wel het idee dat marketing 100x meer doet dan wat er echt mogelijk is. Iets dat andere coins blijkbaar wel goed doen en die daarom hoog staan.Chris.nl schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 03:00:
[...]
Nou ja, de kaarten kunnen weer geschud worden. Genoeg coins met grotere marketcap die minder presteren dan hun opkomende concurrenten. ZIL mag bijvoorbeeld EOS wel een poepie laten ruiken, en dat soort dingen.
Ai, krap aan 5048
Niet best dit. Gaan we dan toch naar 4500?
Ik denk dat als je ergens op wilt instappen dat beter een stablecoin is of XRP. Die laatste staat nu weer op 48,8 cent.
Ik denk dat als je ergens op wilt instappen dat beter een stablecoin is of XRP. Die laatste staat nu weer op 48,8 cent.
[ Voor 49% gewijzigd door ggj87 op 20-11-2018 05:56 ]
XLM is 4e coin! Blij dat ik bitcoin cash verkocht had!
Wat gebeurd er met BCH?
Wat gebeurd er met BCH?
[ Voor 20% gewijzigd door New Yorker op 20-11-2018 06:07 ]
Weg
Dit is geen dip of daling meer maar een crash. Die krijgt gewoon zijn eigen Wikipedia artikel
De Bitcoin Crash van 14 November 2018.
[ Voor 16% gewijzigd door ggj87 op 20-11-2018 06:10 ]
Maar wij nu ook. Wat zal Europa vandaag doen? Nog meer paniek?New Yorker schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 06:09:
Azië is duidelijk wakker.
NEO op $9.5
Kom maar op $5, dat kan er nu ook nog wel bij. En dan te zeggen dat ik dit zoveel keer heb 'voorspeld' in dit topic en er dan uiteindelijk zelf nog intrap. Man, het mes wordt alsmaar dieper in de wonde gestoken
Elke support lijkt compleet te zijn weggevallen
Kom maar op $5, dat kan er nu ook nog wel bij. En dan te zeggen dat ik dit zoveel keer heb 'voorspeld' in dit topic en er dan uiteindelijk zelf nog intrap. Man, het mes wordt alsmaar dieper in de wonde gestoken
[ Voor 33% gewijzigd door TomTorquay op 20-11-2018 06:37 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Bitcoin family? Je bedoelt die man die nu met een ongelukkige vrouw in een trailer park woont en zijn kinderen niet naar school laat gaan? Ja wat een gelukzak...
YouTube: The Man Who Put Everything He Owns Into Bitcoin | Moving Upstream
Geef het een jaar, max. 2, dan vergeeft ze hem alles.mistertimmy952 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 06:40:
Bitcoin family? Je bedoelt die man die nu met een ongelukkige vrouw in een trailer park woont en zijn kinderen niet naar school laat gaan? Ja wat een gelukzak...
Sinds vorig jaar december.DAMAGE schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:53:
[...]
Hoe lang zit je eigenlijk al in crypto? Want dit is wel echt een extreem slecht jaar. Dan lijkt het automatisch een minder lekker advies. Ik weet wel dat ik liever bij koop dan dat ik eeuwige bagholder ben.
Dus ik ken enkel rode cijfers. Maar ook vrijwel enkel het advies dat het nu écht het dieptepunt is en dus het ideale moment om bij te kopen....
Had ik iedere keer dat ik dat advies gekregen had 100 euro bijgekocht, dan had ik nu gok ik nog minimaal 1000 euro meer verloren aan cryptos...
Ik geloof er niet in dat het op korte termijn weer veel gaat stijgen en heb het geld over 2 a 3 jaar nodig. Dus ik laat de paar tientjes die over zijn van mijn initiële investering van 900 euro lekker staan, maar doe er verder niks meer mee. (En begrijp me niet verkeerd, ik waardeer het goedbedoelde advies wel hoor.... alleen ik luister er bewust niet naar).
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Ze wonen in ieder geval nog droog. Kan ook een mooi plekkie onder de brug worden, wanneer de bearmarket zo door blijft gaanmistertimmy952 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 06:40:
Die zitten er nog wel warmpjes bij hoor, en hun kids krijgen een betere educatie dan de gemiddelde Nederlandermistertimmy952 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 06:40:
Ze hebben een goede strategie juist, die korte termijn dingen zijn de waan van de dag. Zitten bij grote dev en middleware partijen aan tafel, als mainnet draait gaan ze vlammen met project proton wat ook een super gave dapp is.PilatuS schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 03:06:
[...]
Dat verbaasd mij nog steeds van ZIL. Dat is een coin die in theorie op globale schaal bruikbaar zou moeten zijn met een blockchain en met decentralisatie. Een coin als BTC qua veiligheid en dan bruikbaar om koffie mee te kopen zonder extreme fee of limitaties qua TPS. Nou moeten we nog maar zien of dit waar gemaakt kan worden, maar als ze dat kunnen is het gewoon de coin die we willen voor adoptie. En juist die coin doet geen reet terwijl shitcoin 241 een pump krijgt en dikke winst laat zien. Heb toch ook wel het idee dat marketing 100x meer doet dan wat er echt mogelijk is. Iets dat andere coins blijkbaar wel goed doen en die daarom hoog staan.
het kan dus nog lagerrrrrrrrr
terwijl ik een boterham zit te eten
Prepare for the next ATH
MN volgende boterham is waarschijnlijk gelijk aan 1 ETHsourcecode schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 07:39:
het kan dus nog lagerrrrrrrrr
Edit: bedenk me net dat ik deze week niet kan uit stappen, weekje vakantie en mijn ledger ligt thuis...
[ Voor 17% gewijzigd door Erkel op 20-11-2018 07:46 ]
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Je zal nu maar als noobie wat kopen voor de leuk. Om vervolgens in bullrun te vallen pff
Hoelang dat ook nog ff duurt dan..
nog even en VET is gratis af te halen
Prepare for the next ATH
XRP is nieuwe tether?Klaas25 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 07:45:
Je zal nu maar als noobie wat kopen voor de leuk. Om vervolgens in bullrun te vallen pffHoelang dat ook nog ff duurt dan..
Weg
zo er doen er weer een paar hun BTC wallet in de verkoop
Prepare for the next ATH
Idd maar ik laat ze maar lekker tokens produceren.sourcecode schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 07:46:
nog even en VET is gratis af te halen
Als het ooit neo zou evenaren.
AnimeAdicted
Heb mijn "investering" maar afgeschreven.
Leuk is het niet. Dit had niemand verwacht.
Nou de ROI voor dit jaar zit er niet meer inlighting_ schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 07:54:
Heb mijn "investering" maar afgeschreven.
Prepare for the next ATH
Tja XRP holders nemen hun taak serieus. That's all!
Ik wacht nog even met bijkopen totdat bakkt wat dichterbij is. Tot die tijd op m'n handen blijven zitten
De tijd leert of het tij keert
Kan beter al mijn VET omzetten in XRP..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Waaruit blijkt dat z'n vrouw ongelukkig is? Het zou niet mijn manier van leven zijn.. "we geloven in een gecentraliseerde wereld, daarom gaan m'n kinderen niet naar school" wtf hoe dan? Maar uur dit filmpje komt niet naar boven of z'n vrouw ongelukkig zou zijn, of mis ik iets?mistertimmy952 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 06:40:
Dat is altijd er een beter idee.
[ Voor 12% gewijzigd door Dacuuu op 20-11-2018 08:11 ]
Verwijderd
Nu maar wel hopen dat XRP meegroeit als BTC weer terug naar 20k gaatKlaas25 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 07:56:
[...]
Tja XRP holders nemen hun taak serieus. That's all!
Ben je gek hij was laatst op tv, die heeft zn schaapjes al op t droge, zit er al in sinds 2010. Reist lekker met zn gezin de wereld rond. Verdiend tegenwoordig zn geld door vele seminars te geven door heel de wereld om blockchain te promoten. Hij was vorige week even terug in NL en gaf een interview op de regionale omroep. Daar vertelde die dat ze nu door europa aan t reizen zijn, van land naar land om dit te promoten.Dacuuu schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:10:
[...]
Waaruit blijkt dat z'n vrouw ongelukkig is? Het zou niet mijn manier van leven zijn.. "we geloven in een gecentraliseerde wereld, daarom gaan m'n kinderen niet naar school" wtf hoe dan? Maar uur dit filmpje komt niet naar boven of z'n vrouw ongelukkig zou zijn, of mis ik iets?
[...]
Dat is altijd er een beter idee.
BTC naar 20k. XRP naar 589Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:11:
[...]
Nu maar wel hopen dat XRP meegroeit als BTC weer terug naar 20k gaatOf blijft die dan ook stabiel hangen? Who knows
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Laten we eerst hopen dat btc ooit weer groeitVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:11:
[...]
Nu maar wel hopen dat XRP meegroeit als BTC weer terug naar 20k gaatOf blijft die dan ook stabiel hangen? Who knows
Zero.
Je vergeet dat XRP geen cryptocurrency is en dus eigenlijk niet thuis hoort in CMC.Klaas25 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:17:
XRP nu 25% van BTC marketcap.
Zelfs de bears zijn nu al 30% bullish:
https://twitter.com/ToneVays/status/1064721540283957248?s=19
https://twitter.com/ToneVays/status/1064721540283957248?s=19
Verwijderd
symen89 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:43:
[...]
Je vergeet dat XRP geen cryptocurrency is en dus eigenlijk niet thuis hoort in CMC.
De vraag is natuurlijk, gaan we dan nu naar 1 of 10K ....
Leuk die Bitcoin
Leuk die Bitcoin
Of naar 0 of 1.000.000Remko schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:47:
De vraag is natuurlijk, gaan we dan nu naar 1 of 10K ....![]()
![]()
Leuk die Bitcoin
Zero.
Op RTL-Z hebben ze het ook weer eens over de bitcoin.
1 van die ''experts'' heeft het erover dat het niks waard is en alleen maar waard is wat er een gek voor wilt geven, het is een onzin product.
Alsof de EUR en USD zo mooi product is
1 van die ''experts'' heeft het erover dat het niks waard is en alleen maar waard is wat er een gek voor wilt geven, het is een onzin product.
Alsof de EUR en USD zo mooi product is
Dit doet wel heel erg pijn..
Voel mij ontzettend dom dat ik geen enkele keer ben uitgestapt en ook niet mijn inleg (enkele tienduizenden euro's) eruit heb gehaald.. Kon er in januari een 1 slaapkamer appartement van kopen (450% winst) en sta nu na mijn greedy houding op 60% van mijn inleg
Voel mij ontzettend dom dat ik geen enkele keer ben uitgestapt en ook niet mijn inleg (enkele tienduizenden euro's) eruit heb gehaald.. Kon er in januari een 1 slaapkamer appartement van kopen (450% winst) en sta nu na mijn greedy houding op 60% van mijn inleg
Verwijderd
Da's best wel dom ja. Wat was je denkende toen je 450% theoretische winst had?Vijeta schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:54:
Hij wilde een vilaVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:56:
[...]
Da's best wel dom ja. Wat was je denkende toen je 450% theoretische winst had?
En als het omhoog was gegaan was ie een genie geweestVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:56:
[...]
iets met koe en kont
XRP holders op dit moment!!
https://media1.tenor.com/.../tenor.gif?itemid=5492786
De eerst volgende keer dat ik:Vijeta schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:54:
- mensen bij de koffieautomaat weer over 'bitcoins' hoor praten;
- RTL weer een een speciaal cryptojournaal zie maken;
- redelijk onbekenden aan mij gaan vragen of ik ook niet iets voor ze kan investeren
dan..... weet ik dat het tijd is om uit te stappen.
Ik ging mee met de fomo berichten dat het nog verder ging stijgen en had een specifiek eindbedrag in gedachten om dan pas uit te stappen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:56:
[...]
In de afgelopen maanden zovaak overwogen om iig mijn inleg eruit te halen, maar niet gedaan door mijn greedyness dat het wel weer zou herstellen..
Ah, dat is ook een aardig dipje van XRP..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
same here !!!!!Vijeta schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:00:
[...]
Ik ging mee met de fomo berichten dat het nog verder ging stijgen en had een specifiek eindbedrag in gedachten om dan pas uit te stappen.
In de afgelopen maanden zovaak overwogen om iig mijn inleg eruit te halen, maar niet gedaan door mijn greedyness dat het wel weer zou herstellen..
Is het nu de beurt aan XRP? Echt alles stort in 
Verwijderd
Als hij 450% winst had gepakt, was hij imo al een genie. Hell op 250% had ik hem al groot gelijk gegeven. Zoals vaak gezegd is hier: Durf die winst te pakken.Slux schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:58:
[...]
En als het omhoog was gegaan was ie een genie geweest![]()
iets met koe en kont
Inderdaad. Alhoewel ik dit in december ook dacht en destijds ook constant aan het overwegen was om deels uit te stappen. In plaats daarvan besloot ik mijn inleg te verhogenWhis! schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:59:
[...]
De eerst volgende keer dat ik:
- mensen bij de koffieautomaat weer over 'bitcoins' hoor praten;
- RTL weer een een speciaal cryptojournaal zie maken;
- redelijk onbekenden aan mij gaan vragen of ik ook niet iets voor ze kan investeren
dan..... weet ik dat het tijd is om uit te stappen.
Roger Ver integer....Richh schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:44:
Ah, even kijken hoe het in het crypto-topic gaat!
...
[...]
[Afbeelding]
woop woop..
Gaat lekker. 3k incoming?
Gaat lekker. 3k incoming?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
ggj87 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:02:
Is het nu de beurt aan XRP? Echt alles stort in
[Afbeelding]

Slux pakt zijn stoeltje
wtf is going on here
heeft iemand al een idee wat deze massive drop veroorzaakt? this doesnt make any sense to me @ ALL
BTC dominance grafiekje gaat wel oké trouwens.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb mijn bitcoins verkocht en nu is iedereen in paniek.mugenmarco schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:06:
wtf is going on hereheeft iemand al een idee wat deze massive drop veroorzaakt? this doesnt make any sense to me @ ALL
Mensen die niet nóg meer geld willen verliezen en verkopen in de hoop lager meer terug te kunnen kopen.mugenmarco schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:06:
wtf is going on hereheeft iemand al een idee wat deze massive drop veroorzaakt? this doesnt make any sense to me @ ALL
Nee, dat geldt alleen andersom en heeft te maken met zwaartekracht. Ik geloof niet dat de zwaartekracht effect heeft op de cryptomarkt, hoewel het er op dit moment wel erg op lijkt.
Weet iemand waar BTC op moet komen voordat het voor de miners verliesgevend gaat worden ?
Handelaren en analisten weten nog altijd niet goed wat de oorzaak van de koersdaling is. Mogelijk heeft die te maken met de nieuwe versie van de bitcoin cash, die vorige week zijn debuut maakte. De vrees bestaat dat deze nieuwe gesplitste munt destabiliserend werkt voor andere crypto’s. Verder maakte een van de grootste handelsplatformen in crypto’s ter wereld, OKEx uit Hongkong, bekend dat de contractvoorwaarden veranderen, zonder daarvoor de markt vooraf te informeren. Dit zadelde een aantal handelaren op met aanzienlijke verliezen.
Als dat zo is dan is het een man van zijn woord.New Yorker schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:11:
dr craig s wright heeft dit veroorzaakt?
Dacht dat $4500 wel weer een weerstandje zou zijn, maar daar dus ook alweer doorheen. Gaat echt hard. Daar moet een bounce komen. Alleen wanneer, met hoeveel en voor hoe lang.
Buy orders maar op $1k zetten.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Misschien een stomme vraag had je geen stoploss ingesteld al was het maar voor een deel.Vijeta schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:00:
[...]
Ik ging mee met de fomo berichten dat het nog verder ging stijgen en had een specifiek eindbedrag in gedachten om dan pas uit te stappen.
Ik las ergens in draadje toen dat met fork van bt toen nog 6k(ook onzekere tijd) deel mensen ook stoploss hadden ingesteld en elke dag bij stelde.
AnimeAdicted
Aaaaaaand down we goooooooKlaas25 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:58:
XRP holders op dit moment!!
XRP what are you doing to me.
https://imgur.com/a/499Fmhm
in een half uur tijd
https://imgur.com/a/499Fmhm
in een half uur tijd
[ Voor 17% gewijzigd door mugenmarco op 20-11-2018 09:16 ]
Enige voordeel is dat meer mensen bij lagere waarde "kunnen instappen" niet iedereen heeft stalen zenuwen om ff 6 k ergens in te stoppen.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:12:
Dacht dat $4500 wel weer een weerstandje zou zijn, maar daar dus ook alweer doorheen. Gaat echt hard. Daar moet een bounce komen. Alleen wanneer, met hoeveel en voor hoe lang.
Aan de andere kant maat van mij had 40 k met fomo erin geduwd terwijl ik al zei ij dat hij te laat was. Je raad het al zo goed als geel verdampt.
AnimeAdicted
ik koop wel voor 100 euro aan krasloten, durf te wedden dat ik dan meer winst heb dan investeren in bitcoinOffens1490 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:17:
[...]
Enige voordeel is dat meer mensen bij lagere waarde "kunnen instappen" niet iedereen heeft stalen zenuwen om ff 6 k ergens in te stoppen.
https://bitcoinmagazine.n...uit-bsv-blockchain-reorg/
Net geplaatst
Wat een lul...
Net geplaatst
Wat een lul...
[ Voor 12% gewijzigd door New Yorker op 20-11-2018 09:22 ]
Weg
Of koop leuke Lego sets in de aanbieding, dat wordt ook meer waard en je hebt er nog plezier aan ook. Win-winmugenmarco schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:18:
[...]
ik koop wel voor 100 euro aan krasloten, durf te wedden dat ik dan meer winst heb dan investeren in bitcoin
Bedankt bbash en hun aanhangers, als zij er niet waren geweest zou het cryptowereldje er veel beter uit zien.
Crypto verneukt door een paar nerds met een te klein pikkie.
Verwijderd
En het feit dat dat kan, maakt het onmogelijk om ooit geadopteerd te worden door de 'echte' wereld.Slux schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:22:
Crypto = bubble.
het zou toch mooi zijn als door deze correctie we eindelijk afscheid kunnen nemen van BCH (ABC/SV)
Komt door dr craig s wright, hij komt zijn belofte na.Slux schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:22:
Bedankt bbash en hun aanhangers, als zij er niet waren geweest zou het cryptowereldje er veel beter uit zien.
Weg
julie geven deze man echt te veel credits...New Yorker schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:24:
[...]
Komt door dr craig s wright, hij komt zijn belofte na.
Er staopen nu dikke whales uit. Net 100BTC gedumpt door iemand.
De ticker waar ik op kijk 4300.ggj87 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:25:
BTC staat al onder de 4600 op Binance.
Waar ik op kijk 3800.. Oh wacht dat zijn euro's.
Gaan we dan toch echt die 3K aantikken deze week om vanaf daar weer op te bouwen naar een nieuwe ATH?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!