Mmm dus niet zomaar verkopen. Wil proberen een deel te verkopen om lager terug te kopen maarja waar ligt de max.MinasM schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:27:
[...]
Redd ID zou in september komen, daar is dit een voorschotje op denk ik..
Verwijderd
zit vol in REDD volume loopt ook op.. blijft een leuke muntDJ-Promo schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:33:
[...]
Mmm dus niet zomaar verkopen. Wil proberen een deel te verkopen om lager terug te kopen maarja waar ligt de max.
niet bij mij iigParadeux schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:54:
Waarom zijn de weekenden de laatste paar weken zo groen?
Zo. Ik was eens aan het zoeken of er nog mogelijkheden zijn om iets met arbitrage te doen. Kwam ik bij WEX terecht. Wat is daar aan de hand??? USDT/USD koers is $4,20. BTC/USD staat op $8400. Helaas (en dat kan natuurlijk ook niet anders) staan vrijwel alle withdraw-opties uit, en degene die het doen staan allemaal een factor 4 te hoog (dus je moet 4x zoveel betalen om die coins te kunnen kopen daar).
Als iemand eens flink risico wil nemen (de withdraws staan blijkbaar al ruim 2 maanden uit) dan zou je daar wat coins heen kunnen sluizen en voor een derde van de prijs Bitcoins kunnen kopen... Met alleen de grote vraag of je ze er nog ooit wegkrijgt.
Als iemand eens flink risico wil nemen (de withdraws staan blijkbaar al ruim 2 maanden uit) dan zou je daar wat coins heen kunnen sluizen en voor een derde van de prijs Bitcoins kunnen kopen... Met alleen de grote vraag of je ze er nog ooit wegkrijgt.
Klink als een exchange die op sterven na dood is. Zou er zelf nog geen 0.001 BTC naartoe durven sturen.Specy schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:32:
(de withdraws staan blijkbaar al ruim 2 maanden uit)
Met alleen de grote vraag of je ze er nog ooit wegkrijgt.
Nu het hier toch zo stil is blijf ik maar even vragen stellen: Wat is er zo speciaal aan BitMEX? Daar wordt voor miljarden per dag aan Bitcoins verhandeld, maar CoinMarketCap neemt ze niet mee in hun berekeningen:
Echter, als ik op die site kijk lijkt het alsof je normaal Bitcoins verhandelt zoals verder ook overal (met de mogelijkheid om leverage te gebruiken).The BTC/USD market on BitMEX is a derivatives market NOT actually spot trading Bitcoin. As a result, it has been excluded from the price and volume averages of Bitcoin.
Voor zover ik weet ik het Bitcoins kopen zonder ze ook echt te kopen. Je betaald puur de prijs van wat BTC waard is, maar op de achtergrond wordt niets echt gekocht. Beetje hetzelfde als Plus500 of die bagger meuk als Bux.Specy schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:35:
Nu het hier toch zo stil is blijf ik maar even vragen stellen: Wat is er zo speciaal aan BitMEX? Daar wordt voor miljarden per dag aan Bitcoins verhandeld, maar CoinMarketCap neemt ze niet mee in hun berekeningen:
[...]
Echter, als ik op die site kijk lijkt het alsof je normaal Bitcoins verhandelt zoals verder ook overal (met de mogelijkheid om leverage te gebruiken).
Edit: Daar horen tegenwoordig dan ook waarschuwingen bij als dit:
Was nog een keer een vraag over in dit topic. Iemand had bij Plus500 gekocht en vroeg zich af hoe ie BCH kon krijgen. Toen maar even verteld dat er dus geen enkele BTC gekocht isCFD's zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico met zich mee van snel oplopende verliezen. 80,6% van de retailbeleggers lijdt verlies op de handel in CFD's met deze aanbieder.
[ Voor 25% gewijzigd door PilatuS op 29-09-2018 20:39 ]
laat ark maar komenVerwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:18:
redd mooning!!
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Klopt! En daarbij kun je bij BitMex ook contracten kopen met een leverage (hefboom) tot x100. Die miljarden die je ziet bij CoinMarketCap bestaan uit contracten waarvan het grootste deel met een hefboom is gekocht. Vandaar dat het niet meegenomen wordt.PilatuS schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:36:
[...]
Voor zover ik weet ik het Bitcoins kopen zonder ze ook echt te kopen. Je betaald puur de prijs van wat BTC waard is, maar op de achtergrond wordt niets echt gekocht. Beetje hetzelfde als Plus500 of die bagger meuk als Bux.
Zijn derivaten van btcSpecy schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:35:
[...]
Echter, als ik op die site kijk lijkt het alsof je normaal Bitcoins verhandelt zoals verder ook overal (met de mogelijkheid om leverage te gebruiken).
Ik voorzie een groene btc nacht! Kan ik overigens nergens mee staven, gewoon een bull onderbuikgevoel
Tja 50 / 50 er kunnen ook whales gewoon de stekker eruit trekken en weer zakken naar de 6300PHPResource schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:27:
Ik voorzie een groene btc nacht! Kan ik overigens nergens mee staven, gewoon een bull onderbuikgevoel
Prepare for the next ATH
Tja, ik heb al een shitload aan coins, maar als we nog eens -50% doen dan zie ik toch een mooi bijkoopmoment. Ergens wel bijzonder hoe deze 'verslaving' bij mij werkt. 'k Heb er al x keer meer ingestoken dan ik afgelopen dec dacht te doen, en nog zou ik met open ogen bijkopen.sourcecode schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:56:
[...]
Tja 50 / 50 er kunnen ook whales gewoon de stekker eruit trekken en weer zakken naar de 6300
Mee eens, de stabilisatie bij de 6.6k gaat zorgen voor veel actie. Denk niet dat we vanuit hier flink zullen gaan zakken eerlijk gezegd. Dus de enige optie dan: flink stijgen.PHPResource schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:27:
Hopen dat we de 6 - 6.8k range weer is gaan verlaten. De zone die dit jaar kenmerkt.
Hm. Ok dan. Wel raar, als je op de site zelf gaat kijken staat dat eigenlijk nergens (ik heb ook niet heel lang gezocht overigens). Alleen, als je geen BTC's aan- of verkoopt, hoe komt de koers dan tot stand? Zoals je ziet bij sites als die WEX: Zodra je geen munten kunt depositen en withdrawen is er niets wat de koers gelijkhoudt.PilatuS schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:36:
Voor zover ik weet ik het Bitcoins kopen zonder ze ook echt te kopen. Je betaald puur de prijs van wat BTC waard is, maar op de achtergrond wordt niets echt gekocht. Beetje hetzelfde als Plus500 of die bagger meuk als Bux.
Misschien pakken ze de koers wel op basis van vraag een aanbod op die site. Of ze halen de koers ergens anders vandaan. Misschien een gemiddelde van andere exchanges of zoiets dergelijks.Specy schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:27:
[...]
Alleen, als je geen BTC's aan- of verkoopt, hoe komt de koers dan tot stand? Zoals je ziet bij sites als die WEX: Zodra je geen munten kunt depositen en withdrawen is er niets wat de koers gelijkhoudt.
Ik wil sowieso niets met derivaten en levagere trading te maken hebben en vind het een product dat niet zou moeten bestaan, dus weet niet hoe het allemaal precies zit
Niet mee eens. Als de 6.6k goed gebroken wordt gaan we inderdaad lekker omhoog. De andere optie is dat het niet lukt en dan wordt het flink omlaag. We zijn nu bezig met poging 4 van vandaag, er komt een punt dat er geen vertrouwen is en de boel keihard dumpt. Op dit moment durf ik niet te zeggen welke van de 2 het gaat worden, maar dat de enige optie omhoog is klopt helaas niet. We hebben in het verleden vaak genoeg gezien dat als level X breken meerdere malen niet lukt het hard omlaag gaat.Tominatie schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:23:
[...]
Mee eens, de stabilisatie bij de 6.6k gaat zorgen voor veel actie. Denk niet dat we vanuit hier flink zullen gaan zakken eerlijk gezegd. Dus de enige optie dan: flink stijgen.
De alts lijken de afgelopen 2 dagen te stabiliseren. Afgelopen week had ik met mijn 239-shitcoins strategie een winst van 1 BTC, maar ik sta nu al 1.5 dag op een (vrijwel constant) verlies van 0.05 BTC (tov. die winst, dus nog steeds 0.95 in de plus in totaal).
Meestal is dat geen goed teken.
Meestal is dat geen goed teken.
Ik heb sinds de pump van vorige week echt moeite om de markt te lezen. Merk dat ik daardoor ook wat terughoudend ben en niet snel meer instap. Hebben jullie hier ook moeite mee? Zo niet, tips zijn altijd welkom
Zat hiervoor in xrp en xlm maar heb het over grote deel verkocht tijdens de pump van vorige week.
Zat hiervoor in xrp en xlm maar heb het over grote deel verkocht tijdens de pump van vorige week.
Wex is de doorstart van Btc-e nadat de FBI alles is beslag nam. Btc-e was altijd al n wat vage exchange maar wel met de allerleukste troll box.Specy schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:32:
Zo. Ik was eens aan het zoeken of er nog mogelijkheden zijn om iets met arbitrage te doen. Kwam ik bij WEX terecht. Wat is daar aan de hand??? USDT/USD koers is $4,20. BTC/USD staat op $8400. Helaas (en dat kan natuurlijk ook niet anders) staan vrijwel alle withdraw-opties uit, en degene die het doen staan allemaal een factor 4 te hoog (dus je moet 4x zoveel betalen om die coins te kunnen kopen daar).
Blijkbaar gebruikt voor wegsluizen van MtGox bitcoins, vandaar die FBI actie.
Geen idee hoe wex t nu doet.
Ik lul ook zomaar wat
Je hebt dus winst gepakt? Felici!Paradeux schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:13:
Ik heb sinds de pump van vorige week echt moeite om de markt te lezen. Merk dat ik daardoor ook wat terughoudend ben en niet snel meer instap. Hebben jullie hier ook moeite mee? Zo niet, tips zijn altijd welkom![]()
Ik heb er echt het verstand niet van om je snelle tips te kunnen geven. Maar wil best hardop denken. Ik praat over BTC omdat dit imo ook de levensader van alle ALTS is. Al gun ik bijvoorbeeld XRP ook oprecht z'n zelfstandigheid (zou mooi zijn als de XRP roeptoeters iets meer op Yup lijken) geen idee wat XRP doet als BTC het bijltje neerlegt.
Ik ben het eens met PilatuS dat er nog een dip kan komen, en dan denk ik zelfs ergens in de 3k range. Als je bedenkt dat in sommige landen het minimum $1800 per BTC is om niet verliesgevend te minen dan ligt de absolute bodem misschien op dat bedrag, anders immers stekker eruit.
Ik ben het ook eens met Specy als die relatieve stabiliteit bullish wil interpreteren. 'k Wil zelf immers ook een bullmarkt zien. En dan graag meer dan 9k dat is imo geen bullrun, daarvoor moet de steiging een nieuwe ATH zetten.
Ik ben het ook eens met RaptorXS, sentiment en nieuws werkt als een malle. Man wat zal het helpen als er op 't NOS journaal e.d. positieve items over BTC/XRP komen.
Stel het is een feit dat BTC blijft bestaan dan lijkt het me ook zeker dat er een nieuwe bulkrun komt. Hoewel ik denk dat we in een versnelling zitten, dus het echt geen 3 jaar meer duurt, zou dit wel 5 jaar kunnen duren. TA is tof en ik geloof die driehoek waar we uit moeten breken wel, maar deze markt is f*ing volatiel en eigenwijs (al lijkt die vaak door wales gestuwd te worden). We weten het pas zeker als we die koe in de kont kunnen kijken.
Maar nu zitten we dus in een wijfelzone, kopen met een stoploss kan je beetje bij beetje uitmelken. Dit lijkt me ook grotendeels jou dilemma. Misschien heb je een daytrade instelling en ben je minder gefocust op holden? Wat als je de markt gaat bekijken met een hold mindset?
Als je vertrouwen in een nieuwe ATH hebt dan lijkt inkopen van >1.8k tot bv >4k me een nobrainer, al zit daar al een potentieel winsverschil van >100% in. Als je een vorm zekerheid wil dat we in een uptrend zitten dan lijkt bijkopen na pas >8k me logisch, hoe hoger hoe meer zekerheid van uptrend maar minder potentieel. Vanaf ong 30k lijkt het me dan steeds spannender worden waar de nieuwe ATH zit.
Je zal misschien even moeten nazoeken wat de marges van de driehoek waarin we zitten zijn, maar qua hold mindset kan je imo dan nu net zo makkelijk/veilig je fiat in de zak houden.
Bedenk me net dat je misschien helemaal niet op dit antwoord zit te wachten, en gewoon wil horen welke coin morgen gaat moonen... Uhm...
Stekker er uit betekent minder hash power, dus een lagere difficulty, dus minder hashpower nodig voor de blocks. BTC is gemaakt om iedere 10 minuten een block te doen, daalt de hashpower met zeg 90% wordt de difficulty zodanig veel lager om nog steeds iedere 10 minuten een block te halen. Het is niet zo dat het hele Bitcoin netwerk naar de klote gaat als minen niet meer rendabel is. Gelukkig is BTC gemaakt om hier mee om te kunnen gaan, al zal het vast wat problemen geven als zoiets gebeurt.Chris.nl schreef op zondag 30 september 2018 @ 00:41:
[...]
Als je bedenkt dat in sommige landen het minimum $1800 per BTC is om niet verliesgevend te minen dan ligt de absolute bodem misschien op dat bedrag, anders immers stekker eruit.
Thnx voor de uitleg weer iets geleerd, dan lijkt het >5 jaar scenario, hoe onwenselijk ook, me haalbaar. Zolang BTC maar blijft bestaan.PilatuS schreef op zondag 30 september 2018 @ 00:47:
[...]
Stekker er uit betekent minder hash power, dus een lagere difficulty, dus minder hashpower nodig voor de blocks. BTC is gemaakt om iedere 10 minuten een block te doen, daalt de hashpower met zeg 90% wordt de difficulty zodanig veel lager om nog steeds iedere 10 minuten een block te halen. Het is niet zo dat het hele Bitcoin netwerk naar de klote gaat als minen niet meer rendabel is. Gelukkig is BTC gemaakt om hier mee om te kunnen gaan, al zal het vast wat problemen geven als zoiets gebeurt.
Heb mn buy order al klaarstaan op 8200 sats XRP. Eens kijken of die vannacht naar beneden gaat.
[ Voor 33% gewijzigd door mprkooij op 30-09-2018 01:11 ]
Het netwerk blijft wel draaien. Toen BTC werd gemaakt was het onmogelijk om te weten wat het zou gaan doen qua hashingpower. Daarom is in BTC ingebouwd dat de bedoeling is dat er iedere 10 minuten een block komt. Minder hashpower is een lagere difficulty om er voor te zorgen dat die blocktime van 10 minuten gehaalt blijft worden. Er zal altijd geld te verdienen zijn door te minen waardoor het netwerk wel blijft draaien. Het kan natuurlijk wel dat er een punt komt dat veel hashpower verdwijnt wat een schok kan geven, maar zodra de difficulty daalt komt dat wel weer goed.Chris.nl schreef op zondag 30 september 2018 @ 01:03:
[...]
Thnx voor de uitleg weer iets geleerd, dan lijkt het >5 jaar scenario, hoe onwenselijk ook, me haalbaar. Zolang BTC maar blijft bestaan.
Mogelijk komt BTC in een bearmarket voor langere tijd, maar ik denk dat we binnen 2 jaar max wel weer een bullrun zien en denk eigenlijk binnen veel minder tijd dan dat wel.
Zover mij nog bekend wordt de BTC difficulty na elke 2016 blocks aangepast, ofwel na 2 weken.PilatuS schreef op zondag 30 september 2018 @ 01:16:
[...]
Het netwerk blijft wel draaien. Toen BTC werd gemaakt was het onmogelijk om te weten wat het zou gaan doen qua hashingpower. Daarom is in BTC ingebouwd dat de bedoeling is dat er iedere 10 minuten een block komt. Minder hashpower is een lagere difficulty om er voor te zorgen dat die blocktime van 10 minuten gehaalt blijft worden. Er zal altijd geld te verdienen zijn door te minen waardoor het netwerk wel blijft draaien. Het kan natuurlijk wel dat er een punt komt dat veel hashpower verdwijnt wat een schok kan geven, maar zodra de difficulty daalt komt dat wel weer goed.
Mogelijk komt BTC in een bearmarket voor langere tijd, maar ik denk dat we binnen 2 jaar max wel weer een bullrun zien en denk eigenlijk binnen veel minder tijd dan dat wel.
Dus zal het idd. tijdelijk wel degelijk van invloed zijn op de markt, in die 2 weken totdat de difficulty aangepast is.
[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 30-09-2018 02:16 ]
@Chris.nl Bedankt voor je reactie.
Ja, ik heb een goede winst gepakt
Ben ingestapt toen xrp rond de 30 eurocent stond.
Hardop denken is altijd welkom (mits je geen Kain_niaK heet😁) zolang het onderbouwd is biedt het mij in ieder geval verschillende perspectieven en kan ik het sentiment een beetje peilen.
Het maakt mij op dit moment vrij weinig uit of een coin het uiteindelijk zal halen of niet, want ik zit er nu voornamelijk in voor het geld.
Natuurlijk is het leuk als je een coin backt die uiteindelijk ook een real life use case heeft maar daarvoor heb ik mij niet goed genoeg verdiept in de meeste project en/of hebben de founders mij nog niet kunnen overtuigen.
Ik hoop eerlijk gezegd dat het allemaal nog een beetje zakt zodat ik weer (goedkoop) bij kan kopen voordat wij in december gaan moonen (fingers crossed)
Zo ben ik ook van mening dat de markt momenteel draait op sentiment. En dat blijkt toch verdomd moeilijk te peilen.
Omdat wij nu in een twijfel zone zitten heb ik naast mijn kleine hodl bag alles in fiat. Ik kijk de kat nog even uit de boom.
Als we omlaag gaan oke en als we omhoog gaan ben ik alert genoeg om nog een klein beetje winst te pakken. Ik ben gelukkig al gauw tevreden met een kleine winst, zolang het maar geen verlies wordt en ik gedwongen bag hodler word.
Ik zie mijzelf meer als weektrader/hodler. Als ik 24/7 naar mijn scherm zou moeten kijken zou ik helemaal gaar worden.
Ja, ik heb een goede winst gepakt
Hardop denken is altijd welkom (mits je geen Kain_niaK heet😁) zolang het onderbouwd is biedt het mij in ieder geval verschillende perspectieven en kan ik het sentiment een beetje peilen.
Het maakt mij op dit moment vrij weinig uit of een coin het uiteindelijk zal halen of niet, want ik zit er nu voornamelijk in voor het geld.
Natuurlijk is het leuk als je een coin backt die uiteindelijk ook een real life use case heeft maar daarvoor heb ik mij niet goed genoeg verdiept in de meeste project en/of hebben de founders mij nog niet kunnen overtuigen.
Ik hoop eerlijk gezegd dat het allemaal nog een beetje zakt zodat ik weer (goedkoop) bij kan kopen voordat wij in december gaan moonen (fingers crossed)
Zo ben ik ook van mening dat de markt momenteel draait op sentiment. En dat blijkt toch verdomd moeilijk te peilen.
Omdat wij nu in een twijfel zone zitten heb ik naast mijn kleine hodl bag alles in fiat. Ik kijk de kat nog even uit de boom.
Als we omlaag gaan oke en als we omhoog gaan ben ik alert genoeg om nog een klein beetje winst te pakken. Ik ben gelukkig al gauw tevreden met een kleine winst, zolang het maar geen verlies wordt en ik gedwongen bag hodler word.
Ik zie mijzelf meer als weektrader/hodler. Als ik 24/7 naar mijn scherm zou moeten kijken zou ik helemaal gaar worden.
Tenzij dat puur op goed geluk was, denk ik dat jij ons beter kan vertellen wat wij moeten doen, dan omgekeerdParadeux schreef op zondag 30 september 2018 @ 02:31:
Ja, ik heb een goede winst gepaktBen ingestapt toen xrp rond de 30 eurocent stond.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik heb de paar laatste afleveringen van onderstaand kanaal gekeken en ben daar wel wat wijzer van geworden. Ik heb ook simpelweg geen tijd om te daytraden - kost mij veel te veel tijd-, dus mijn focus nu is lange termijn en zit dus te wachten op een mooi instapmoment.
YouTube: Bear Market Bottoms: The Opportunity Of a LIFETIME
YouTube: Bear Market Bottoms: The Opportunity Of a LIFETIME
https://cryptotradingclub...volledig-fee-loos-traden/
Klinkt positief natuurlijk maar zonder fees traden betekent nog grotere markt manipulatie. Ik sla deze exchange even over.
Klinkt positief natuurlijk maar zonder fees traden betekent nog grotere markt manipulatie. Ik sla deze exchange even over.
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Ik snap er niet veel van. Intern hoeft een exchange toch helemaal niks te gebruiken? Ze hoeven alleen zelf bij te houden wat iedereen heeft, dat Etherium-verhaal klinkt onzinnig. Verder dikke prima als je geen kosten aan cryptomunten hebt, maar als je een exchange als Binance draaiend wilt houden heb je heel wat servers nodig, en die zijn niet gratis.freestyler2 schreef op zondag 30 september 2018 @ 08:44:
https://cryptotradingclub...volledig-fee-loos-traden/
Iets klopt hier niet.
Nopemprkooij schreef op zondag 30 september 2018 @ 01:10:
Heb mn buy order al klaarstaan op 8200 sats XRP. Eens kijken of die vannacht naar beneden gaat.
De koers daar is een gemiddelde van twee grote exchanges. Er worden geen prijzen "gezet" op bitmex maar mensen begrijpen dat hier niet zo goed.PilatuS schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:31:
[...]
Misschien pakken ze de koers wel op basis van vraag een aanbod op die site. Of ze halen de koers ergens anders vandaan. Misschien een gemiddelde van andere exchanges of zoiets dergelijks.
Ik wil sowieso niets met derivaten en levagere trading te maken hebben en vind het een product dat niet zou moeten bestaan, dus weet niet hoe het allemaal precies zit
Zoals je het zegt kan dat inderdaad niet uit. Een exchange zonder fees zou imo wel succesvol kunnen zijn (of een succesvolle start kunnen maken) als ie betrouwbaar is. Maar zonder inkomsten bloed ie dood.Specy schreef op zondag 30 september 2018 @ 09:45:
[...]
Ik snap er niet veel van. Intern hoeft een exchange toch helemaal niks te gebruiken? Ze hoeven alleen zelf bij te houden wat iedereen heeft, dat Etherium-verhaal klinkt onzinnig. Verder dikke prima als je geen kosten aan cryptomunten hebt, maar als je een exchange als Binance draaiend wilt houden heb je heel wat servers nodig, en die zijn niet gratis.
Iets klopt hier niet.
Zoals ik het heb begrepen kost een listing op Binance bakken met geld. Hun verdienmodel werkt dus van twee kanten. Misschien heeft iemand het idee opgevat om een exchange te starten met 'listings' als verdiensmodel? Misschien is dat minder lucratief, maar een miljoentje winst maken ipv een miljardje is nog altijd winst.
Verwijderd
Zojuist mijn gewonnen BTC betaald gekregen van de Kucoin prijsvraag. Lekker last minute maar dus toch netjes uitgekeerd.
Gister voor het slapengaan mijn sell op ETN verlaagd naar 334, en die is aangetikt. High op 338 dus best trots
toch weer 10% ofzo erbij. Blijf vandaag van ETN weg, de hype is er vanaf en ook het volume is met 60% gekelderd.
Wel leuk om weer een beetje te traden. Eens zien wat de dag brengt.
Gister voor het slapengaan mijn sell op ETN verlaagd naar 334, en die is aangetikt. High op 338 dus best trots
Wel leuk om weer een beetje te traden. Eens zien wat de dag brengt.
Niet als shill maar als tip bedoeld. IOST gaat binnenkort testnet v1.0 online gooien. 'k Heb geen idee of dat in de huidige markt iets uithaalt, maar als ie de komende week plots zo'n 20% pakt is er wellicht een correlatie.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Ik ben uitgestapt richting USDT, als we echt bullish zouden zijn geweest dan waren we al eerder en sneller verder omhoog gegaan. Alles kwakkelt een beetje, ik verwacht een daling.
@Chris.nl jammer dat IOST nog geen USDT pair op Binance heeft, anders zou ik er vaker inspringen.
@Chris.nl jammer dat IOST nog geen USDT pair op Binance heeft, anders zou ik er vaker inspringen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik zie wel veel groene signalen omtrent XRP. Chart ziet er goed uit, blijft gewoon stug klimmen.
Ik ga daar toch maar eens op meeliften
Ik ga daar toch maar eens op meeliften
@Taro Misschien heb je wel gelijk idd. Stabilisatie duurt nu wel erg lang en als de bulls echt aan de winnende hand waren zagen we dat wel.
Daarnaast zie ik ook de zogenaamde Gravestone Doji's (candles) die in overvloed aanwezig zijn. Deze candle's indiceren bearish.
Daarnaast zie ik ook de zogenaamde Gravestone Doji's (candles) die in overvloed aanwezig zijn. Deze candle's indiceren bearish.
Probeer Huobi eens als exchange ik vind het zelf hele fijne exchange, beter dan Binance maar dat is persoonlijk.Taro schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:39:
Yup, ik ook. Nu kijken wat we ermee gaan aanvangenVerwijderd schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:40:
Zojuist mijn gewonnen BTC betaald gekregen van de Kucoin prijsvraag. Lekker last minute maar dus toch netjes uitgekeerd.
Er is er nog eentje met nog een tijdje 99% korting op fees om wat te traden, eens kijken of er genoeg volume is!
Pff, dat blijkt usdc, maar die staat nu te gek om mee te traden. En geen volume daarbovenop.
[ Voor 10% gewijzigd door wouter_va op 30-09-2018 11:59 ]
Maar ik ben eigenwijs en bullish ingesteld, dus ik koop weer een beetje BTC bij.
Alle btc die ik kan kopen in de 6-7k is mooi meegenomen.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
XRP gaat lekker
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Jammer dat ik ze gisteren van de hand heb gedaan..
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Door eigenwijs blije figuren als jou wordt de kans dat ie boven de 7k komt groter. Als ik m'n laptop uit de koffer pak, zal ik ook bijspringen als ik een bullish vakantieluchtje opsnuifTominatie schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:50:
Maar ik ben eigenwijs en bullish ingesteld, dus ik koop weer een beetje BTC bij.![]()
Redcoin en Loom network pumpen een stuk harder dan xrp trouwens
Zou die snelle stijging van XRP met de swell event van morgen te maken kunnen hebben?. Dan kan het ook weer snel instorten.. Twijfel twijfel, ik had 400 stuks op 31c en recent nog 400 op ongeveer 51c gekocht, when to sell or hold ....
Denk dat ik die 400 van 31c wel verkoop, het lijkt erop dat er een verdubbeling inzit vandaag, toch mooi
Denk dat ik die 400 van 31c wel verkoop, het lijkt erop dat er een verdubbeling inzit vandaag, toch mooi
Zou best kunnen, dacht dat het event vandaag was?JoebarRC schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:22:
Zou die snelle stijging van XRP met de swell event van morgen te maken kunnen hebben?. Dan kan het ook weer snel instorten.. Twijfel twijfel, ik had 400 stuks op 31c en recent nog 400 op ongeveer 51c gekocht, when to sell or hold ....
BTC heb ik volledig even geparkeerd, geen flauw idee wat er gebeurd. Voor vannacht zijn mijn grootste BNB en EOS, die gaan misschien ook wel even opzij. Het is echt onbestendig en de laatste weken is de zo-ma overgang flink rood.
1 en 2 okt toch?mprkooij schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:23:
[...]
Zou best kunnen, dacht dat het event vandaag was?
Gezien RSI van XRP zal hij zodadelijk wel weer inkakken, maar ik heb wel vertrouwen dat ze blijven groeien.
Ik blijf er nog wel ff hangen. Leuk om je portfolio zo te zien oplopen
Ik blijf er nog wel ff hangen. Leuk om je portfolio zo te zien oplopen
Zijn er trouwens meer mensen die meedoen aan de crypt airdrop op kucoin?
Heb met mijn gekochte BTC van net 20 van die dingen aangeschaft en had al sowieso meer dan 6 KCS staan dus krijg toch weer wat gratis coins. (morgen is de snapshot)
Btc toch weer over de 6.6k zie ik. Es kijken wat er gaat gebeuren!
Heb met mijn gekochte BTC van net 20 van die dingen aangeschaft en had al sowieso meer dan 6 KCS staan dus krijg toch weer wat gratis coins. (morgen is de snapshot)
Btc toch weer over de 6.6k zie ik. Es kijken wat er gaat gebeuren!
Trouwens @Chris.nl zo'n testnet lancering kan idd wel wat teweeg brengen met de koers. Matrix is bijv ook +15% in 2 dagen naar aanleiding van het succesvol lanceren van het testnet.
https://medium.com/@matri...e-to-testnet-eb0a8e5c7a2a
In China / Korea schijnt ie populair te zijn en in 't verleden is ie ook enorm volatiel geweest dus ik hoop er maar het beste van. Al is het naar één schamele cent, dan stijgt m'n pf toch 80%Tominatie schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:51:
Trouwens @Chris.nl zo'n testnet lancering kan idd wel wat teweeg brengen met de koers. Matrix is bijv ook +15% in 2 dagen naar aanleiding van het succesvol lanceren van het testnet.
1 en 2 oktober. Ma en di dus.mprkooij schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:28:
[...]
Ik zie nu net 30 september t/m 2 oktober.
Jammer dat het niet gelivestreamd wordt. En sommige dingen worden niet eens publiekelijk gemaakt. (Zoals het praatje van de ex president)
Hmmm mysterieus hoor..
[ Voor 29% gewijzigd door Klaas25 op 30-09-2018 12:58 ]
Verwijderd
https://ripple.com/insigh...lenets-multi-hop-feature/
Interessant, dat multi hop.
( Ps ja het is een wij van wc eend artikel, daar draait het niet om. Draait om de multi hop feature. )
( Ps ja het is een wij van wc eend artikel, daar draait het niet om. Draait om de multi hop feature. )
Verwijderd
Als koning shitcoin kan ik deze actie natuurlijk niet laten schieten.Tominatie schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:51:
Heb ook 20 CRPT gekocht.
Zal een leuke dump worden om 14:01 utc +8
Hop hop hop in galop..Verwijderd schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:59:
https://ripple.com/insigh...lenets-multi-hop-feature/
Naar de maan!!!
Haha, idd. Maar denk dat er sowieso al minimaal 20.000 mensen meedoen, dus we krijgen echt maar 15 crypt per persoon wat een waarde van niks is. Of misschien vergis ik me in het aantal mensen dat meedoet. (i hope)Verwijderd schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:02:
[...]
Als koning shitcoin kan ik deze actie natuurlijk niet laten schieten.
Heb ook 20 CRPT gekocht.
Zal een leuke dump worden om 14:01 utc +8
XRP is lekker aan het stijgen maar de drop gaat er ook weer aankomen as usual. Door laag te kopen en hoog te sellen heb ik mijn verlies van December redelijk goed gemaakt (sta nog wel verlies maar lang niet meer zoveel als voorheen) :-)
Was die XRP Event nou wel of niet vandaag?
Was die XRP Event nou wel of niet vandaag?
Verwijderd
Ik zit op de mobiele app en mn order is er allang door maar die crpt verschijnt niet in mijn balans? Kan ze ook niet zien bij de verkopen optie...Tominatie schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:08:
[...]
Haha, idd. Maar denk dat er sowieso al minimaal 20.000 mensen meedoen, dus we krijgen echt maar 15 crypt per persoon wat een waarde van niks is. Of misschien vergis ik me in het aantal mensen dat meedoet. (i hope)
Ah well, common shitcoin issues
Ligt denk aan kucoin. Had hetzelfde net, de site is trouwens ook erg pleuris sloom bij mij. Laden duurt eindeloos.Verwijderd schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:16:
[...]
Ik zit op de mobiele app en mn order is er allang door maar die crpt verschijnt niet in mijn balans? Kan ze ook niet zien bij de verkopen optie...
Ah well, common shitcoin issues
Verwijderd
Hehe net ff via de browser ingelogd en daar staan ze wel gewoon netjes.Tominatie schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:19:
[...]
Ligt denk aan kucoin. Had hetzelfde net, de site is trouwens ook erg pleuris sloom bij mij. Laden duurt eindeloos.
Prachtig logo ook. Laten we hopen dat we met zn 2en meedoen en ieder 132.500 van die kutdingen vangen.
Is er toevallig een app waar je coins kan kopen en verkopen maar je 'in tegenstelling tot sites als Binance en Bitcoinmeester' coins automatisch kan laten kopen en verkopen zodra deze een bepaalde waarde hebben?
plus500 is een site die dat kan maar dat werkt toch net wat anders en als ik sommige berichten moet geloven is er wel een app die dat kan.
plus500 is een site die dat kan maar dat werkt toch net wat anders en als ik sommige berichten moet geloven is er wel een app die dat kan.
Welke exchanges heb je al bekeken? Zoals je nu zegt zijn dit gewoon limit orders. Niets bijzonders aan.mugenmarco schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:44:
Is er toevallig een app waar je coins kan kopen en verkopen maar je 'in tegenstelling tot sites als Binance en Bitcoinmeester' coins automatisch kan laten kopen en verkopen zodra deze een bepaalde waarde hebben?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Bij Plus500 koop je geen coins.mugenmarco schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:44:
Pak de Binance app, koop de coins en gooi er een verkooporder in, klaar.
Edit: Bitcoinmeester is trouwens Binance, ze hebben er alleen een koppeling naar gemaakt voor een fee van ongeveer 4% tussen aankoop en verkoop.
[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 30-09-2018 13:56 ]
Top, bedankt mister pilatusPilatuS schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:54:
[...]
Bij Plus500 koop je geen coins.
Laat die RDD maar lekker gaan! Ben benieuwd waar die terecht kan komen als Redd-ID helemaal los is.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Bij binance koop je ook geen coins ze gebruiken hun eigen systeem. Je koopt pas je coins als je het eraf haalt.PilatuS schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:54:
[...]
Bij Plus500 koop je geen coins.
Edit: Bitcoinmeester is trouwens Binance, ze hebben er alleen een koppeling naar gemaakt voor een fee van ongeveer 4% tussen aankoop en verkoop.
De BTC cold wallet van Binance: https://bitinfocharts.com...tQFDtVZiUBusQUjRrGhM3JYweDeeSung schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:01:
[...]
Bij binance koop je ook geen coins ze gebruiken hun eigen systeem. Je koopt pas je coins als je het eraf haalt.
Als jij bij Binance iets koopt zijn die munten ook echt aanwezig. Bij Plus500 verkopen ze CFD's en is er geen enkele coin aanwezig. Nogal een verschil.
Plus 500 is een scammugenmarco schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:44:
So far so good, Ripple upgise schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:39:
[Afbeelding]
Actie (Buy)
Reactie (Profit taking/Sell)
Pauze (wachten totdat er een beslissing is gemaakt wat we hierna gaan doen)
Beslissing/Actie (Buy)
Wat jij wil zijn gewoon pending limit orders, iets wat de meeste Exchanges volgens mij gewoon supporter
Plus500 is een broker in CFD’s, je koopt daar dus geen BTC, maar een contract for difference (long/short)
Als je dus inkoopt op een long positie en de prijs van BTC gaat omhoog en je sluit je positie, dan krijg je het verschil (“for difference”) als winst uitbetaald. Als het echter omlaag gaat dan maak je uiteraard verlies. Ik weet niet of je de film The Big Short hebt gezien, maar daar leggen ze een soortgelijke constructie uit in dat stukje in het casino.
Ik zat even naar XRP te kijken omdat iedereen het er hier over heeft. Zelfs de maan wordt er weer bij gehaald. Maar 6 procent jongens! Worden we daar al zò blij van dat we naar de maan gaan? Haha!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
hij is gewoon 100% gestegen in 2 weken tijd.
gebeurt niet zo vaak in top 10 coins hoor
gebeurt niet zo vaak in top 10 coins hoor
DAMAGE schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:05:
Ik zat even naar XRP te kijken omdat iedereen het er hier over heeft. Zelfs de maan wordt er weer bij gehaald. Maar 6 procent jongens! Worden we daar al zò blij van dat we naar de maan gaan? Haha!
Prepare for the next ATH
In een bearmarket zijn alle groene procentjes mooi meegenomen.DAMAGE schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:05:
In een bullmarket stelt 6% niet veel voor nee maar je moet het ook vanuit het grotere plaatje bekijken. Ripple is in een hele korte periode over de kop gegaan, dan kan je dat gerust "moon" noemen.
Met hun cold wallet laten ze zien dat ze idd iets hebben.PilatuS schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:15:
[...]
De BTC cold wallet van Binance: https://bitinfocharts.com...tQFDtVZiUBusQUjRrGhM3JYwe
Als jij bij Binance iets koopt zijn die munten ook echt aanwezig. Bij Plus500 verkopen ze CFD's en is er geen enkele coin aanwezig. Nogal een verschil.
Je weet alleen niet hoeveel accounts er op binance staan. Mss hebben ze 1.000.000 coins in een wallet en 2.000.000 coins op hun eigen systeem verdeeld over alle accounts en gaan ze ervan uit dat er iig 1M niet gecashed wordt vanwege gemakzucht van de mens.
Beetje skeptisch blijven is ook goed
Gelukkig is binance bezig met een gedecentraliseerd systeem.
Ja leuk, maar dit is puur speculatie zonder enig bewijs. Vergeet ook niet dat als uitkomt dat ze daar dingen doen die niet horen hun bedrijf kapot gaat. Waarom moeilijk doen om iets meer te verdienen met het risico alles te verliezen ? Je moet wel gek zijn alles op het spel te zetten door zulke dingen uit te halen. Er lopen daar genoeg mensen rond die inzicht hebben in hoe het zit en als het niet klopt hoeft er maar 1 persoon te zijn die zijn mond opentrekt en alles gaat kapot. Zonder bewijs is het niets meer dan FUD en speculatie.DeeSung schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:16:
[...]
Met hun cold wallet laten ze zien dat ze idd iets hebben.
Je weet alleen niet hoeveel accounts er op binance staan. Mss hebben ze 1.000.000 coins in een wallet en 2.000.000 coins op hun eigen systeem verdeeld over alle accounts en gaan ze ervan uit dat er iig 1M niet gecashed wordt vanwege gemakzucht van de mens.
Beetje skeptisch blijven is ook goed
Gelukkig is binance bezig met een gedecentraliseerd systeem.
Maar voor de andere kant geldt dat ook aangezien je geen bewijs heb dat dat niet zo is, dus ervan uitgaan dat het wel goed zit....PilatuS schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:20:
[...]
Ja leuk, maar dit is puur speculatie zonder enig bewijs. Vergeet ook niet dat als uitkomt dat ze daar dingen doen die niet horen hun bedrijf kapot gaat. Waarom moeilijk doen om iets meer te verdienen met het risico alles te verliezen ? Je moet wel gek zijn alles op het spel te zetten door zulke dingen uit te halen. Er lopen daar genoeg mensen rond die inzicht hebben in hoe het zit en als het niet klopt hoeft er maar 1 persoon te zijn die zijn mond opentrekt en alles gaat kapot. Zonder bewijs is het niets meer dan FUD en speculatie.
Allebij de kanten zijn belangrijk. Het moet niet zo zijn zoals de vorige bullrun en kleppen op je ogen hebben die al het negatieve blokkeerd en andersom geld dat ook.
Zo werkt het niet. Je vezint iets wat pure speculatie is en wat misschien waar zou kunnen zijn. Als er geen bewijs van is moeten we dat toch serieus nemen ? Zo kan ik nog wel 100 belachelijke dingen verzinnen die we serieus moeten nemen waarvan er geen bewijs is. Zolang jij niet kan bewijzen dat er geen aliens van Mars 4km diep op de bodem van de zee wonen moeten we dat serieus nemen ?DeeSung schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:26:
[...]
Maar voor de andere kant geldt dat ook aangezien je geen bewijs heb dat dat niet zo is, dus ervan uitgaan dat het wel goed zit....
Allebij de kanten zijn belangrijk. Het moet niet zo zijn zoals de vorige bullrun en kleppen op je ogen hebben die al het negatieve blokkeerd en andersom geld dat ook.
Als je het logisch bekijkt is er geen enkele reden voor een exchange om zoiets te doen. Dat is jezelf in de voet schieten en miljarden aan inkomsten mislopen om niet belachelijk veel geld te verdienen, maar nog net wat meer. Als je zoiets verzint moet je gewoon aankomen met bewijs of aan kunnen geven waarom zoiets waarschijnlijk is, anders is het niet meer of minder waar dan die aliens op de zeebodem.
weet er iemand nog een goed internationaal crypto forum? die jullie meenemen in je dagelijkse leesvoer ?
Prepare for the next ATH
Ja het hoeft niet waar te zijn klopt.PilatuS schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:33:
[...]
Zo werkt het niet. Je vezint iets wat pure speculatie is en wat misschien waar zou kunnen zijn. Als er geen bewijs van is moeten we dat toch serieus nemen ? Zo kan ik nog wel 100 belachelijke dingen verzinnen die we serieus moeten nemen waarvan er geen bewijs is. Zolang jij niet kan bewijzen dat er geen aliens van Mars 4km diep op de bodem van de zee wonen moeten we dat serieus nemen ?
Als je het logisch bekijkt is er geen enkele reden voor een exchange om zoiets te doen. Dat is jezelf in de voet schieten en miljarden aan inkomsten mislopen om niet belachelijk veel geld te verdienen, maar nog net wat meer. Als je zoiets verzint moet je gewoon aankomen met bewijs of aan kunnen geven waarom zoiets waarschijnlijk is, anders is het niet meer of minder waar dan die aliens op de zeebodem.
sourcecode schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:42:
weet er iemand nog een goed internationaal crypto forum? die jullie meenemen in je dagelijkse leesvoer ?
En als je echt zo dicht mogelijk bij de source wil zitten discord & slack.
[ Voor 14% gewijzigd door DeeSung op 30-09-2018 16:03 ]
Yup, ik had er al gekocht, en sowieso meer dan 6KCS - dagelijkse rewards zijn geen vetpot, maar altijd beter dan 0 als je gewoon hodltTominatie schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:36:
Zijn er trouwens meer mensen die meedoen aan de crypt airdrop op kucoin?
Het enige wat ik echt vind missen aan kucoin is hetzelfde systeem als wat binance heeft met BNB. Dat je kan zeggen: trek de trading fee's af van KCS en dat je bijv restjes kan omzetten naar KCS.wouter_va schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:52:
[...]
Yup, ik had er al gekocht, en sowieso meer dan 6KCS - dagelijkse rewards zijn geen vetpot, maar altijd beter dan 0 als je gewoon hodlt
Hoop dat ze dat nog gaan introduceren.
Die gast van Binance is binnen 1 jaar miljardair geworden. Ik zie gewoon niet waarom je zo'n enorm risico zou lopen als je met gewoon fee's pakken miljarden kan verdienen. Misschien worden er wel gekke dingen gedaan, maar dan moet er bewijs voor zijn of het moet aannemelijk gemaakt kunnen worden. Voor mij zit er geen enkele logica in om zoiets te doen. Dat maakt het niet onmogelijk, maar wel onwaarschijnlijk. Hoe zwaarder de claim hoe groter het bewijs moet zijn of op zijn minst kunnen aangeven waarom het waarschijnlijk is. Kan je dat niet, is het gewoon speculatie.
Dat zou goed zijn ja, vooral de dust, maar ik mis vooral S/L opties. Met staken krijg je wat terug, afhankelijk van grootteordes kan dat ook je kosten van traden afdekken.Tominatie schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:54:
[...]
Het enige wat ik echt vind missen aan kucoin is hetzelfde systeem als wat binance heeft met BNB. Dat je kan zeggen: trek de trading fee's af van KCS en dat je bijv restjes kan omzetten naar KCS.
Hoop dat ze dat nog gaan introduceren.
Reddcoin vanacht verkocht gaat ie door stijgen. Baal hiervan
Had ik ook met XRP, dacht dat die wel weer ging zakken maar hij houdt het aardig volDJ-Promo schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:14:
Reddcoin vanacht verkocht gaat ie door stijgen. Baal hiervan
[ Voor 5% gewijzigd door mprkooij op 30-09-2018 16:15 ]
Net XRP weer gedumpt en buy-order op 0,55 $ weggezet. Lach me rot als hij hem later weer aantikt.
Enjoying the wave
Enjoying the wave
vind het nu wel spannend worden 
omhoog of toch dump
omhoog of toch dump
Prepare for the next ATH
https://bitcointalk.org/sourcecode schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:42:
Gewoon naar BTC kijken, XRP gaat wel mee. Rond 12:00 ging BTC omhoog en ging XRP ook mee.mprkooij schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:08:
XRP gaat weer naar beneden geloof ik.
Ik doe mee! Let the wave go downbruutone schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:17:
Net XRP weer gedumpt en buy-order op 0,55 $ weggezet. Lach me rot als hij hem later weer aantikt.
Enjoying the wave
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!