Klinkt als een goed overwogen beslissing.Thaam schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:54:
Ik heb me nooit verdiept in Ark. Misschien maar doen.
ONT gaat lekker.Taro schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 06:37:
Nice, de actie van gisteravond heeft goed uitgepakt, 4% op ONT erbij en 1,37% op NEO. Ik heb de stop losses nu wat hoger bijgesteld zodat ik sowieso met winst verkoop als het weer daalt.
https://twitter.com/efinexchange/status/1024769899644760064
[ Voor 8% gewijzigd door Machlah op 02-08-2018 09:57 ]
Ja toch? Kan wel alles klakkeloos inkopen omdat anderen het zo geweldig vinden...(kuch... XRPwehave schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:01:
[...]
Klinkt als een goed overwogen beslissing.
Beetje zelf onderzoek doen is nooit verkeerd.
Het tijdperk van de DEXen zal ook een slagveld worden denk ik. Ze schieten straks als paddenstoelen uit de grond, met elk hun eigen aanpak hoe ze coins willen listen en beleid te voeren.
Een systeem waarbij iedere gebruiker evenveel stemrecht zou krijgen, zal waarschijnlijk te omslachtig worden. Het hele toelatingsproces zou dan te lang duren. Maar met staken met een native token oid voor meer stemrecht krijg je weer machtsverschuivingen, iets wat je met een DEX juist wil voorkomen lijkt mij.
Deels heb je gelijk, er bestaan talloze van dit soort mooie reclame filmpjes. Maar ik denk dat van alle (shit)coins die er bestaan XRP het hardst op weg is om een enorme voet binnen de deur te zetten bij financiële instellingen. Zie SBI Holdings.Het zou me niks verbazen als dat korreltje zout van jouw binnenkort een strooiwagen vol is.PilatuS schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 00:53:
[...]
Klinkt allemaal natuurlijk prachtig, maar moet nog maar zien dat banken ook echt met XRP aan de slag gaan. Verder is het een Wij van WC-Eend verhaal natuurlijk. Iedere munt heeft zulke filmpjes met hoe geweldig het allemaal wel niet is, maar in de praktijk moeten we het nog maar zien. Zelfs de grootste shitmunt op plek lager dan 100 heeft zulke filmpjes. Ik zou het met een flinke korrel zout nemen.
Dat is een wijs besluit. Je weet wat ze over NEO zeggen: 1 NEO = 1 beachhouse
De NEO's zijn inmiddels door een stop loss weer uit mijn pf verdwenen, ONT zit er nog in is inmiddels ook automatisch verkochtMatadores schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:55:
[...]
Maar ik ben altijd NEO fan geweest, dus die komen zeker wel weer terug.
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 02-08-2018 11:13 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Maar hoeveel is Neo waard aan het eind van 2018 volgens jou?Matadores schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:55:
[...]
Bij NEO wacht men nu al maanden op de NEX exchange, is er nog steeds niet. Switcheo (162) is er wel, maar volume is een ramp, hetzelfde geldt voor IDEX (105). Tussen haakjes is de ranking op https://coinmarketcap.com/rankings/exchanges/2. Het is een ramp al deze DEXen, ze gaan failliet denk ik op den duur als de alts met 80% dalen. Wat heb je aan een DEX als je niet voor een redelijke prijs je coin kan verkopen? De spreads op Switcheo zijn al groot.Beaulion schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:43:
[...]
Het tijdperk van de DEXen zal ook een slagveld worden denk ik. Ze schieten straks als paddenstoelen uit de grond, met elk hun eigen aanpak hoe ze coins willen listen en beleid te voeren.
Een systeem waarbij iedere gebruiker evenveel stemrecht zou krijgen, zal waarschijnlijk te omslachtig worden. Het hele toelatingsproces zou dan te lang duren. Maar met staken met een native token oid voor meer stemrecht krijg je weer machtsverschuivingen, iets wat je met een DEX juist wil voorkomen lijkt mij.
Die spreads zijn overigens op BL3P.EU (124) ook enorm en het volume ook niet hoog, maar ja daar til je dan weer minder zwaar aan gezien de fijne EUR/iDEAL koppeling
Goed punt. Handelsvolume is natuurlijk wel nodig om te overleven, en dat is zeker voor een nieuwe naam/speler in deze markt moeilijk. Als straks de exchange marktleiders zoals binance hun dex gaan lanceren dan is het al helemaal lastig om dat volume af te pakken. En ik zie een Binance nu niet meteen hun listingsbeleid aanpassen.....Sahara schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:14:
[...]
Bij NEO wacht men nu al maanden op de NEX exchange, is er nog steeds niet. Switcheo (162) is er wel, maar volume is een ramp, hetzelfde geldt voor IDEX (105). Tussen haakjes is de ranking op https://coinmarketcap.com/rankings/exchanges/2. Het is een ramp al deze DEXen, ze gaan failliet denk ik op den duur als de alts met 80% dalen. Wat heb je aan een DEX als je niet voor een redelijke prijs je coin kan verkopen? De spreads op Switcheo zijn al groot.
Die spreads zijn overigens op BL3P.EU (124) ook enorm en het volume ook niet hoog, maar ja daar til je dan weer minder zwaar aan gezien de fijne EUR/iDEAL koppeling
Misschien moeten ze wel uit een niche markt zien uit te groeien, zoals een BL3P.EU die je noemt met hun EUR/Ideal. hebben ze ook al andere koppellingen? Zoals Sofort of paypal?
Niks, volgens hem bestaan de top 15 coins niet meerBeaulion schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:09:
[...]
Maar hoeveel is Neo waard aan het eind van 2018 volgens jou?
laat mij nou ook eens even onschuldig "trollen"Slux schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:38:
[...]
Niks, volgens hem bestaan de top 15 coins niet meer
Je bent de tweede persoon in de geschiedenis van het internet die dat zegt. Dus, ze = n = 2Matadores schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:55:
https://www.google.com/se...b..0.0.0....0.aVuL5up9AW4
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Qua niet gehacked worden is zo een DEX wel ideaal, dat je rechtstreeks op je Ledger een koppeling hebt of via een burner wallet als je niet wil dat de DEX je echte adres te weten komt.Beaulion schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:35:
[...]
Goed punt. Handelsvolume is natuurlijk wel nodig om te overleven, en dat is zeker voor een nieuwe naam/speler in deze markt moeilijk. Als straks de exchange marktleiders zoals binance hun dex gaan lanceren dan is het al helemaal lastig om dat volume af te pakken. En ik zie een Binance nu niet meteen hun listingsbeleid aanpassen.....
Misschien moeten ze wel uit een niche markt zien uit te groeien, zoals een BL3P.EU die je noemt met hun EUR/Ideal. hebben ze ook al andere koppellingen? Zoals Sofort of paypal?
BL3P: https://bl3p.eu/deposit. Volgens mij kan je wel met SEPA overmaken naast iDEAL. Maar je hebt een invite nodig om een account bij hen te openen, althans die invite kreeg ik nadat ik een veelvoud in euro had gekocht en verkocht via Bitonic.nl (weet niet of dat nogsteeds zo werkt, maar een paar maanden geleden werkte het wel zo).
Hoe ver is VET van plan te gaan dalen? Tjonge jonge
Nog verder dus...
Nog verder dus...
[ Voor 18% gewijzigd door Greymore1 op 02-08-2018 12:52 ]
ja dat is natuurlijk ideaal. Ik snap alleen niet helemaal hoe Bancor dan wel gehackt kon worden. Toen waren er toch ook tokens gestolen van gebruikers?Sahara schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:02:
[...]
Qua niet gehacked worden is zo een DEX wel ideaal, dat je rechtstreeks op je Ledger een koppeling hebt of via een burner wallet als je niet wil dat de DEX je echte adres te weten komt.
P&D denk ik, vorige week ook al een P&D, toen zat ik met een bag vast op 2800, die net voor 3200 is verkochtggj87 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:27:
Waarom stijgt CVC zo ineens? P&D of door nieuws?
Ik ben benieuwd wat HOT gaat doen nu het op Binance staat. Lekker lage sat waarde en flink gezakt na het toevoegen een poosje terug. Moet toch ook wat leuks kunnen doen denk ik.
Ik heb ze vorige week na 20% verlies verkocht, kan hard gaan van 10 naar 8 sats, en mogelijk nog lager.ggj87 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:46:
Ik ben benieuwd wat HOT gaat doen nu het op Binance staat. Lekker lage sat waarde en flink gezakt na het toevoegen een poosje terug. Moet toch ook wat leuks kunnen doen denk ik.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Verwijderd
VEN/VET gaat even door het putje, $1,80 nu of $ 0,018
Op 1 sat ga ik all-inTaro schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:48:
[...]
Ik heb ze vorige week na 20% verlies verkocht, kan hard gaan van 10 naar 8 sats, en mogelijk nog lager.
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2018 12:53 ]
Heb ze er allemaal uitgedaan. 50.000 VET verkocht, shitcoin. Zoals ik in een vorige post al voorspelde, direct na de airdrop 30% er af, blijkt vrijwel exact te kloppen. Van 26 cent naar 18 cent.Greymore1 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:57:
VET uitverkoop jongens!
Mijn gevoel.... Ben bang dat het nog wel veel verder gaat zakkenMalawolar schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:03:
[...]
Heb ze er allemaal uitgedaan. 50.000 VET verkocht, shitcoin. Zoals ik in een vorige post al voorspelde, direct na de airdrop 30% er af, blijkt vrijwel exact te kloppen. Van 26 cent naar 18 cent.
Goed beargumenteerd ookMalawolar schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:03:
[...]
Heb ze er allemaal uitgedaan. 50.000 VET verkocht, shitcoin. Zoals ik in een vorige post al voorspelde, direct na de airdrop 30% er af, blijkt vrijwel exact te kloppen. Van 26 cent naar 18 cent.
Als je even terug leest zie je dat ik toen uitgebreid heb beschreven waarom het ging zakken, wat het nu dus ook doet.
Ik zie geen enkele reden waarom VEN/VET zou moeten stijgen. De bodem is dan ook inderdaad nog lang niet bereikt, denk ik.micmulder schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:05:
Mijn gevoel.... Ben bang dat het nog wel veel verder gaat zakken
Maar dat geldt voor 95% van de altcoins, denk ik...
Je bedoelt 99%. De beer is nog niet weg.TomTorquay schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:08:
[...]
Ik zie geen enkele reden waarom VEN/VET zou moeten stijgen. De bodem is dan ook inderdaad nog lang niet bereikt, denk ik.
Maar dat geldt voor 95% van de altcoins, denk ik...
Oh well.. heb nog altijd mijn Pokemon go tokens waar ik op kan bouwen. PKG to the moon!
Ik ben voorlopig uit crypto gestapt. Heb nog een aantal dingen laten staan, hopelijk dat ik over een jaar of drie meer geluk heb. O.a. GET, ADA, XLM, HOT, ARK en IOTA laten staan. Maar voor de middellange termijn echt nul vertrouwen meer in een stijging. Alleen bij een goedkeuring van de ETF kan er nog een opleving zijn, maar m.i. gaat dat nog heel lang uitgesteld worden.
Ben oprecht benieuwd waarom je nu zou verkopen?Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:18:
Hier ook al mijn VET met vet verlies er uit
Omdat er niks maar dan ook niks in het vooruitzicht ligt van VET. Het bedrijf zelf heeft ook al maanden geen noemenswaardige vooruitgang geboekt qua real life implementatie.DragonXZ schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:22:
[...]
Ben oprecht benieuwd waarom je nu zou verkopen?
Ik zou oprecht benieuwd willen kunnen zijn waarom je VET zou willen holden, maar ik ben het niet. Er is immers geen enkele goede reden te bedenken...DragonXZ schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:22:
Ben oprecht benieuwd waarom je nu zou verkopen?
Geen noemenswaardige vooruitgang en real life implementatie? Ze zijn nog midden in de tokenswap en druk bezig met alles overzetten naar mainnet. Wat had je verwacht? Binnen een maand tijd alles geregeld?Malawolar schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:23:
[...]
Omdat er niks maar dan ook niks in het vooruitzicht ligt van VET. Het bedrijf zelf heeft ook al maanden geen noemenswaardige vooruitgang geboekt qua real life implementatie.
Vind VeChain nog zelfs snel als je kijkt dat munten zoals ICX er veel langer overgedaan hebben en bijvoorbeeld WTC nog geen eens een swap hebben gehad.
In september kunnen we pas de balans opmaken in mijn ogen.
Nu hold ik door tot aan de grond ook. Paar dagen geleden uit ADA gestapt en in STRAT gestapt met mijn swingtrade pot. Met tussentijds een uitstap naar usdt omdat ik de btc niet vertrouwde. De tering zeg. Dit was de slechtste tradingweek ooit voor mij.
Iedereen moet het voor zich zelf weten. Maar als je geen redenen ziet om VET te holden vraag ik mij af waarom je dan een NEO plaatje hebtTomTorquay schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:26:
[...]
Ik zou oprecht benieuwd willen kunnen zijn waarom je VET zou willen holden, maar ik ben het niet. Er is immers geen enkele goede reden te bedenken...
Voor mij heeft Vechain goede fundamentals, partners, techniek en governance model om er een succes van te maken. Zit er ook voor de lange termijn in (vanaf december).
Gelukkig doet AVA +11% in het laatste uur, maar is ook de afgelopen dagen behoorlijk gedaald. Die hold ik nog wel even.
Ik kan genoeg goede redenen bedenken en volgens mij zijn mensen veel te veel bezig met de korte termijn bril op.TomTorquay schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:26:
[...]
Ik zou oprecht benieuwd willen kunnen zijn waarom je VET zou willen holden, maar ik ben het niet. Er is immers geen enkele goede reden te bedenken...
Ik ben geen swingtrader, geen tijd voor en verstand van. M.i. is VET een product met veel potentie waar ik nu een leuk potje van heb gekocht en wel zie wat het waard is volgend jaar. Heb nu de centen niet nodig en ben gewoon HODLER.
Daarnaast een redelijke bag XRP, ONT, XLM en XVG (die laatste ben ik beetje blijven hangen maar ja..)
Ik heb besloten dat ik pas in eind december weer eens de balans op maak en kijk wat de muntjes hebben gedaan.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Omdat groen mijn lievelingskleur is.DragonXZ schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:29:
Iedereen moet het voor zich zelf weten. Maar als je geen redenen ziet om VET te holden vraag ik mij af waarom je dan een NEO plaatje hebt
Als je sinds december VEN holdt: innige deelneming
(ondertussen zou je dan ook wel mogen ontdekt hebben dat teams, fundamentals, partners, techniek en governance model geen fluit uitmaken voor de koers)
Iets vanaf de grond af bouwen kost ontzetten veel tijd.Malawolar schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:23:
[...]
Omdat er niks maar dan ook niks in het vooruitzicht ligt van VET. Het bedrijf zelf heeft ook al maanden geen noemenswaardige vooruitgang geboekt qua real life implementatie.
Daar gaat makkelijk jaren overheen. Ik denk dat we pas in 2019 weer de balans kunnen opmaken.
Nee dat klopt. Maar geeft wel aan of het project lopende is. Dat is iig op lange termijn een betere "investering" dan een coin waar helemaal niks mee gebeurt.TomTorquay schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:35:
[...]
Omdat groen mijn lievelingskleur is.
Als je sinds december VEN holdt: innige deelneming
(ondertussen zou je dan ook wel mogen ontdekt hebben dat teams, fundamentals, partners, techniek en governance model geen fluit uitmaken voor de koers)
[ Voor 37% gewijzigd door lighting_ op 02-08-2018 13:37 ]
Beetje hetzelfde als voor BTC dusMalawolar schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:23:
[...]
Zeker. Als de cryptomarkt weer aantrekt, dan wil ik ook zeker in coins als VET, XLM, ADA, NEO, enz zitten. Alleen is de cryptomarkt nu gewoon nog steeds aan het bloeden en ziet het er allesbehalve naar uit dat dat snel gaat veranderen.lighting_ schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:35:
Nee dat klopt. Maar geeft wel aan of het project lopende is. Dat is iig op lange termijn een betere "investering" dan een coin waar helemaal niks mee gebeurt.
Nou van ARK blijft ook niks meer over zo te zien
Op zich een leuke site, maar iedere punt of komma die wordt aangepast telt als 1 commit. Een hoog of laag aantal commits zegt dus niet alles (liever 1 goede uitgebreide commit die iets toevoegt dan 100 kleine ter reparatie van fouten in de code).Machlah schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:49:
[...]
Nou van ARK blijft ook niks meer over zo te zien
Op het moment dat er langere tijd geen commits zijn geeft dat wel wat aan natuurlijk.
Jammer dat ze IOST niet meenemen in de lijst.
Maar goed, die gaat pas 100% opensource na de release van mainnet. Denk dat het wel verstandig is dat ze copy-paste ontwikkelaars nog even voor willen blijven.
[ Voor 20% gewijzigd door Chris.nl op 02-08-2018 13:57 ]
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Ik ga mijn geld uit RLC halen denk ik. Ik heb het nu in een week tijd weer 20% zien kelderen in plaats van dat het maar iets omhoog gaat.
Zijn er wel meerdere die er niet opstaan omdat niet iedereen github gebruikt, het is een indicatie waar je niet te al te veel waarde aan moet hechten.Chris.nl schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:55:
[...]
Jammer dat ze IOST niet meenemen in de lijst.
Maar goed, die gaat pas 100% opensource na de release van mainnet. Denk dat het wel verstandig is dat ze copy-paste ontwikkelaars nog even voor willen blijven.
Same here, blijven hodlen sinds Jan 2018. Elke keer denken van, als ik nu uitstap is de bodem bereikt, dus geen actie ondernemen, en dan de maand erop nog dieper gaan....hmr schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:34:
[...]
Ik kan genoeg goede redenen bedenken en volgens mij zijn mensen veel te veel bezig met de korte termijn bril op.
Ik ben geen swingtrader, geen tijd voor en verstand van. M.i. is VET een product met veel potentie waar ik nu een leuk potje van heb gekocht en wel zie wat het waard is volgend jaar. Heb nu de centen niet nodig en ben gewoon HODLER.
Daarnaast een redelijke bag XRP, ONT, XLM en XVG (die laatste ben ik beetje blijven hangen maar ja..)
Ik heb besloten dat ik pas in eind december weer eens de balans op maak en kijk wat de muntjes hebben gedaan.
Achteraf had je natuurlijk wel kunnen aanvoelen dat als iets 10 - 50 x over de kop is gegaan eind vorig jaar dat het naar beneden moet. Echter had ik niet verwacht dat we zo diep zouden gaan, en dus bijna 70% weer verdampt is t.o.v. mijn ATH.
Ook ik denk vaak zat, ff niet kijken en over een half jaar inventariseren. Dat gaat dan 1 dag goed, daarna zit je toch weer 20 x per dag je Blockfolio te refreshen
Een aantal coins heb ik afgeschreven. Die zijn sinds de ATH 90+% gezakt in waarde, en zijn nu maar een paar tientjes waard. Verkopen heeft geen zin, wellicht dat ze toch nog een keer gaan stijgen tijdens een bullrun. Zou niet de eerste keer zijn dat je voor een paar tientjes iets verkocht hebt, wat later duizenden dollars waard is geworden.
Zit er al veel langer in en heb flink wat winst eind december / half januari eruit gehaald. Toen was herinvesteert en die zitten in HODL. Ik vind het allemaal prima... Die herinvesting is x6 gegaan en nu weer richting breakeven.. it's a wild ridepaul-s83 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:02:
[...]
Same here, blijven hodlen sinds Jan 2018. Elke keer denken van, als ik nu uitstap is de bodem bereikt, dus geen actie ondernemen, en dan de maand erop nog dieper gaan....
Achteraf had je natuurlijk wel kunnen aanvoelen dat als iets 10 - 50 x over de kop is gegaan eind vorig jaar dat het naar beneden moet. Echter had ik niet verwacht dat we zo diep zouden gaan, en dus bijna 70% weer verdampt is t.o.v. mijn ATH.
Ook ik denk vaak zat, ff niet kijken en over een half jaar inventariseren. Dat gaat dan 1 dag goed, daarna zit je toch weer 20 x per dag je Blockfolio te refreshen![]()
Een aantal coins heb ik afgeschreven. Die zijn sinds de ATH 90+% gezakt in waarde, en zijn nu maar een paar tientjes waard. Verkopen heeft geen zin, wellicht dat ze toch nog een keer gaan stijgen tijdens een bullrun. Zou niet de eerste keer zijn dat je voor een paar tientjes iets verkocht hebt, wat later duizenden dollars waard is geworden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik zal mijn verwachtingen moeten adjusten; eind 2018 zal 'ie een waarde hebben van om en nabij 80 euro. Tot eind deze maand zullen de meeste coins eerst nog gaan halveren in waarde om daarna een dikke run naar oudejaarsavondBeaulion schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:09:
[...]
Maar hoeveel is Neo waard aan het eind van 2018 volgens jou?
Zit er ook al veel langer in, dus wakker liggen van verliezen doe ik niet. Dan moet de boel nogmaals 90% omlaag en dat zie ik niet meer gebeurenhmr schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:04:
[...]
Zit er al veel langer in en heb flink wat winst eind december / half januari eruit gehaald. Toen was herinvesteert en die zitten in HODL. Ik vind het allemaal prima... Die herinvesting is x6 gegaan en nu weer richting breakeven.. it's a wild ride
Maar heb wel medelijden met de mensen die bijv. XPR op 3 usd of BTC 20.000 hebben aangeschaft.
En natuurlijk een beetje jaloers op de mensen die wel op tijd uitstappen, en weer lager instappen of gewoon tevreden zijn met een 50% winst en cashen.
[ Voor 10% gewijzigd door paul-s83 op 02-08-2018 14:19 ]
Toch 0.5 ETH weten te verdienen met een coin als pokemon go token. De rest van mn pf staat in de fik, maar toch 
Zal binnenkort wel gezeik krijgen met licensies dus doe voorzichtig mocht je het willen aanraken.
Zal binnenkort wel gezeik krijgen met licensies dus doe voorzichtig mocht je het willen aanraken.
[ Voor 31% gewijzigd door Greymore1 op 02-08-2018 14:29 ]
Zou kunnen. We gaan het zien. Mijn belangrijkste punt is dat een video over XRP vanuit Ripple weinig zegt. Daar zal je nooit ook maar iets negatiefs horen en juist alles wat positief is wordt benoemt. Zo'n video zal nooit objectief zijn en is voor mij daarom geen betrouwbare bron van info.Noxa schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:43:
[...]
Het zou me niks verbazen als dat korreltje zout van jouw binnenkort een strooiwagen vol is.
Het gaat om een informatieve video en heeft inderdaad geen directe nieuwswaarde. Maar een video van Ripple over XRP lijkt me wel de meest betrouwbare informatie. They invented that shit.PilatuS schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:36:
[...]
Zou kunnen. We gaan het zien. Mijn belangrijkste punt is dat een video over XRP vanuit Ripple weinig zegt. Daar zal je nooit ook maar iets negatiefs horen en juist alles wat positief is wordt benoemt. Zo'n video zal nooit objectief zijn en is voor mij daarom geen betrouwbare bron van info.
Je kunt je natuurlijk speculatief afvragen waarom ze zijn video nu publiceren. Waarom niet vorig jaar of volgende maand?
Ripple lijkt een redelijk betrouwbare club te zijn, dus de positieve aspecten in dat soort video's zullen waarschijnlijk wel kloppen. Gezien de belangen die zij zelf hebben zullen zij echter nadelige aspecten niet of onvoldoende belichten in zo'n video. Daar gaat het de vorige poster om, het is geen onafhankelijke partij.Noxa schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:42:
[...]
Het gaat om een informatieve video en heeft inderdaad geen directe nieuwswaarde. Maar een video van Ripple over XRP lijkt me wel de meest betrouwbare informatie. They invented that shit.
Je kunt je natuurlijk speculatief afvragen waarom ze zijn video nu publiceren. Waarom niet vorig jaar of volgende maand?
Waarom zou dat betrouwbaar zijn ? Het is een bron van gekleurde info, geen objectieve info. Wij van WC-Eend adviseren WC-Eend. Stel ze hebben een groot probleem bij Ripple. Banken haken af en willen het niet hebben bijvoorbeeld. Stel dat zou zo zijn, dat gaan ze never nooit in een video van hun zeggen. Het punt is dat je alleen maar positieve dingen gaat horen en mogelijke problemen of andere slechte punten zal je er nooit horen. Tuurlijk is vanuit Ripple XRP helemaal geweldig, maar of dat ook echt zo is zal je van hun nooit horen. Het is de meest onbetrouwbare plek voor objectieve info.Noxa schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:42:
[...]
Maar een video van Ripple over XRP lijkt me wel de meest betrouwbare informatie.
Als ik wil weten of een bepaalde webshop betrouwbaar is zoek ik negatieve reviews op. Ik ga niet de webshop bellen en vragen of ze betrouwbaar zijn. Wat denk je dat hun antwoord zal zijn ?
WC eend verhaal zoals hij het zelf noemt.
Rookworst zonder r is ook worst.
Uiteraard. Als dr. Oetker zegt dat zijn pizza's de beste zijn, dan is dat ultra-betrouwbaar. Bij bakt ze immers zelf, dus hij moet wel gelijk hebben!Noxa schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:42:
Maar een video van Ripple over XRP lijkt me wel de meest betrouwbare informatie. They invented that shit.
Volgens mij is hodlen iets van het jaar 2017 en werkt het niet meer in 2018. Intraday-hodlen geloof ik dan wel weer in
Maar dat is dan equivalent aan daytraden..
Smaakt precies zoals bij de ItaliaanTomTorquay schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:48:
[...]
Uiteraard. Als dr. Oetker zegt dat zijn pizza's de beste zijn, dan is dat ultra-betrouwbaar. Bij bakt ze immers zelf, dus hij moet wel gelijk hebben!
Pokemon go token? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?Greymore1 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:21:
Toch 0.5 ETH weten te verdienen met een coin als pokemon go token. De rest van mn pf staat in de fik, maar toch
Heb 15 ETH binnengesleept met die piramide/ponzi spellen op ethereum maar na een week van verliezen is daar nog maar 5 van over
PC: 7700k, 32gb 3000mhz, 1080Ti
Bij die Italiaan ga ik dan toch niet uit-eten
Wat ik nog het meest bizarre vind is dat je die dr. Oetker-pizza's dus ook in Italië kunt kopen. Serieus, wie koopt dat daar nu, als je de real stuff op elke hoek van de straat vindt?
Flutmunt die geloof ik spellen op de blockchain wil gaan promoten. Lees net dat er een insider een hoop heeft verkocht op de markt en ze een hoop gaan terugkopen. Haha.. https://twitter.com/pokemongopkg/status/1024981563728191488 Bij wegblijven dus.kaelthai schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:49:
[...]
Pokemon go token? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Heb 15 ETH binnengesleept met die piramide/ponzi spellen op ethereum maar na een week van verliezen is daar nog maar 5 van over. Blijft gokken
.
Had nog een klein zakje van 1000 ICX op Binance staan maar dat is inmiddels ècht bijna niks meer waard
Poe zakt zelfs onder de 200. Potverdikkie.
Rookworst zonder r is ook worst.
Dat de alts zo hard dalen voorspeld ook weinig goeds voor Bitcoin. Het kan even duren, maar vaak gaat ie wat later ook harder dalen als de alts dat al doen.
Verwijderd
Ik vrees dat het niet meer goed gaat komen.PilatuS schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:17:
Dat de alts zo hard dalen voorspeld ook weinig goeds voor Bitcoin. Het kan even duren, maar vaak gaat ie wat later ook harder dalen als de alts dat al doen.
Dat was in ath echt 12.000 dollar waardLuuk schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:07:
Had nog een klein zakje van 1000 ICX op Binance staan maar dat is inmiddels ècht bijna niks meer waard![]()
Dat heb ik er niet voor betaald gelukkiglighting_ schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:21:
[...]
Dat was in ath echt 12.000 dollar waard
Ik heb dit hier nog niet zien passeren: https://bitcoinexchangeguide.com/okex-460-million-bitcoin-long-liquidated-but-not-filled-crypto-has-a-new-elephant-in-the-room/
Enig idee wat dit zou kunnen betekenen voor BTC morgen?
Och en mijn arme Nano dan. Helemaal niks meer waard. Heb er inmiddels zo veel van bijgekocht dat ik me een miniwhale voel. De huidige prijs is gewoon bijna gelijk aan de prijs voor de grote stijging.
Een mens vraagt zich toch af...komt dit nog goed. En zo ja, hoe lang nog.
Een mens vraagt zich toch af...komt dit nog goed. En zo ja, hoe lang nog.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt? Werkt een BTC long hetzelfde als een beleggingsturbo long?Borealis schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:25:
Ik heb dit hier nog niet zien passeren: https://bitcoinexchangeguide.com/okex-460-million-bitcoin-long-liquidated-but-not-filled-crypto-has-a-new-elephant-in-the-room/
Verwijderd
Ik zie twee dingen. 20.000 dollar of 2.000 dollar.Borealis schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:25:
Wat denk jij?
Ik vermoed een zware duik naar beneden. Zie niet in waarom het naar boven zou gaan.Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:27:
[...]
Ik zie twee dingen. 20.000 dollar of 2.000 dollar.
Wat denk jij?
De BTC komt vast wel terug, maar niet voordat ie sub 4k is geweest. Denk dat als je +/- bij 3k in stapt je safe zit. Tja meeste alts zijn dan weg, maar komen wel weer nieuwe alts.Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:18:
[...]
Ik vrees dat het niet meer goed gaat komen.
Verwijderd
Ja, want voldoende ezels die hun hoofd nog een keer....Sahara schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:30:
[...]
De BTC komt vast wel terug, maar niet voordat ie sub 4k is geweest. Denk dat als je +/- bij 3k in stapt je safe zit. Tja meeste alts zijn dan weg, maar komen wel weer nieuwe alts.
Hint: mss kan jij tegen die tijd ook wel een Nintendo-coin beginnenVerwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:31:
[...]
Ja, want voldoende ezels die hun hoofd nog een keer....
Even wat positief nieuws over de crypto's::
Bron, vers van de pers : https://biflatie.nl/crypt...e-worden-het-nieuwe-goud/Forbes:Cryptomunten worden het nieuwe goud
De alts zijn 90% gedaald terwijl dat bij btc 65% is. Btc doet het in moeilijke tijden veel beter.RaptorXS schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:35:
Even wat positief nieuws over de crypto's::
[...]
Bron, vers van de pers : https://biflatie.nl/crypt...e-worden-het-nieuwe-goud/
Als ik nu zou kuiken dan is het btc wel. Het fundament is beter dan bij de alts.
460 miljoen dollar geliquideerd? WTF?Borealis schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:25:

Tuurlijk wel. We zijn nu alleen nog niet diep genoeg gezakt. Ik mik voorlopig nog steeds op $3600, maar dat is nattevingerwerk...Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:18:
Ik vrees dat het niet meer goed gaat komen.
Verwijderd
Waarom geen $1800 of $5400?TomTorquay schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:45:
[...]
460 miljoen dollar geliquideerd? WTF?![]()
![]()
[afbeelding]
[...]
Tuurlijk wel. We zijn nu alleen nog niet diep genoeg gezakt. Ik mik voorlopig nog steeds op $3600, maar dat is nattevingerwerk...
Of $180 of $540.
Tja, je weet het niet he.
Verwijderd
Noppe, en jij ook nietVerwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:50:
[...]
Waarom geen $1800 of $5400?
Of $180 of $540.
Maar wat we wel weten is dat als die berg verkocht word het down gaat
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2018 15:52 ]
Zo ff wat geld gepint zodat ik niet alles in crypto kan pompen L M A O.....
[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 02-08-2018 15:53 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Als je die lening ooit nog eens terug wil betalen dan hoop ik geen 180 voor jou.Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:50:
[...]
Of $180 of $540.
Maarja, ik weet het ook niet.
Verwijderd
Dat getuigt van enorme zelf controle....hmff,nietA87 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:52:
Zo ff wat geld gepint zodat ik niet alles in crypto kan pompen L M A O.....
[afbeelding]
Als je vergelijkt met de vorige marktcyclus dan kom je ongeveer daar uit. Bovendien is dat een belangrijk supportniveau. Zeker weten doe ik het uiteraard niet, maar een vaag idee is nog altijd beter dan een complete gok in het duister.Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:50:
Of $180 of $540.
En een spaarrekeking waar nooit wat vanaf gaat...Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:54:
[...]
Dat getuigt van enorme zelf controle....hmff,niet
heeft die daarvoor geld geleend ja?Beaulion schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:53:
[...]
Als je die lening ooit nog eens terug wil betalen dan hoop ik geen 180 voor jou.
Maarja, ik weet het ook niet.
Wat whales dumpen steedsVerwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 16:08:
[...]
Heb een buy order staan op 20 cent, denk dat hij dit weekend aangetikt word
Nee daar ging het niet over, het ging over nieuwswaarde. Dat heeft het niet. Informatief waarde wel, of dat nou een gekleurde versie is of niet.TuutjDrie schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:44:
[...]
Ripple lijkt een redelijk betrouwbare club te zijn, dus de positieve aspecten in dat soort video's zullen waarschijnlijk wel kloppen. Gezien de belangen die zij zelf hebben zullen zij echter nadelige aspecten niet of onvoldoende belichten in zo'n video. Daar gaat het de vorige poster om, het is geen onafhankelijke partij.
Dat gezegd hebbende, je hoeft geen dr oetker pizza's te eten als ze je niet aanstaan. Informatief was de reclame wel. Je weet dat ze pizza's bakken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!