Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
https://agile-cliffs-23967.herokuapp.com/binance
Dit is even nieuw voor mij, kan ik dit dan van Binance bijvoorbeeld naar BTCdirect sturen maar niet laten uitcashen of hoe bedoel je dat?ggj87 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:33:
[...]
Waarom zou je niet naar echte euros willen gaan? Je hoeft het niet terug te storten naar je bankrekening he. Alleen verkopen op een BTC/EUR pair en je bent klaar. Veel veiliger ook dan naar USDT. De euro kan niet zomaar in elkaar klappen bijv.
Hoe betrouwbaar is GDAX? ik ben namelijk vrij zorgvuldig met Exchanges uitkiezen.ggj87 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:16:
Op GDAX kun je BTC verkopen naarEUR en dan heb je bijv. 16000 euro op je account staan. Daar kun je dan mee doen wat je wilt. Uit laten betalen (op je rekening laten storten) of lager BTC terugkopen. Op Kraken kan dit ook en vast nog meer beurzen.
https://medium.com/univer...st-west-east-68d5c0758065
GDAX & Coinbase zijn onderdeel van hetzelfde bedrijf.valermos schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:18:
[...]
Hoe betrouwbaar is GDAX? ik ben namelijk vrij zorgvuldig met Exchanges uitkiezen.
Ik denk wel vrij betrouwbaar hoor. Volgens mij zit zo'n beetje iedereen daar wel op die cryptomunten wilt kopenvalermos schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:18:
[...]
Hoe betrouwbaar is GDAX? ik ben namelijk vrij zorgvuldig met Exchanges uitkiezen.
Voor iemand die zorgvuldig is, lijk je erg weinig zelf uitgezocht te hebben...valermos schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:18:
[...]
Ray-zor schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:24:
[...]
Voor iemand die zorgvuldig is, lijk je er weinig zelf uitgezocht te hebben...

SPiET
In mijn optiek is het de betrouwbaarste. Het is van coinbase. En dat is een hele grote met veel liquiditeit. Altcoins kun je er niet verhandelen. Maar dat is een plus in mijn boekje. De uptime is zo goed als 100 procent. Ook tijdens hele drukke periodes zoals afgelopen december en tijdens de crash. Sepa betalingen en uitbetalingen zijn binnen 3 werkdagen (mijn ervaring) gedaan. Ik gebruik het nu ongeveer 7 maanden en geen enkele klacht tot nu toe. Ymmv natuurlijk.valermos schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:18:
[...]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Zag een gesprek voorbij komen vanuit Telegram kanaal van RLC.
Yup nu nog even kijken of het betrouwbare informatie is.Bloodclot schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:38:
Over RLC: schijnt nog een announcement te komen voordat V2 live gaat (29 mei) met een cloud provider (amazon?).
Zag een gesprek voorbij komen vanuit Telegram kanaal van RLC.
Rapapa...
Op Kraken kun je ook EUR parkeren. Zijn ook snel met uitbetalen als je terug naar fiat wil. Storten naar je bankrekening kost daar slechts 9 eurocent.valermos schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:18:
[...]
Heb zelf goede ervaringen met Kraken.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Het zou lekker zijn als hij tussendoor nog een keer door iedereen gedumpt wordt zodat we nog een keer goedkoop kunnen inkopen voor de 29ste
50/50 met Ticketmaster

Het gaat voorlopig nog om 1 event, wat ik begrijp. Maar het is weer een mooie stap.
The GET Protocol (Blockchain Ticketing) Rivals TicketMaster - Ticketing Alongside TicketMaster For French Superstar Zaz's AFAS Live Show
French Superstar Zaz performs at huge entertainment arena AFAS Live - 50% of tickets sold through blockchain-based ticketing GET Protocol, 50% through TicketMaster. Mass adoption and market validation are here.
[ Voor 54% gewijzigd door tias86 op 17-05-2018 13:38 ]
Wauw, dit is best handig.alki schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:10:
Ik weet niet of t mag maar hier een handige site die t volume in de gaten houdt om wat leuke ritjes mee te maken.Links staat de uitleg
https://agile-cliffs-23967.herokuapp.com/binance
Blijft een beetje hangen nu. Ik twijfelde net bij het begin. Had ik het maar gedaantjallingv schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:07:
SYS blijft stijgen.
Verwijderd
ggj87 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:13:
Totaal volume is gezakt tot $18.8 miljard. De vorige keren dat het zo laag stond was afgelopen zondag en een maand geleden in de dip. Geen idee wat ik met deze informatie moet, het kan immers alle kanten op

Iedereen aan de hodl?ggj87 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:13:
Totaal volume is gezakt tot $18.8 miljard. De vorige keren dat het zo laag stond was afgelopen zondag en een maand geleden in de dip. Geen idee wat ik met deze informatie moet, het kan immers alle kanten op
Ja idd. Maar echt goed nieuws lijkt het me niet. Als je de grafiek zo op CMC ziet (op all of 1y) lijkt het weer omlaag te gaan. Hopelijk komt die post-Consensus bounce waar iedereen over spreekt binnenkort.
Dit is echt top. Schopt het al 10x verder dan die Gulden, dit is innovatie waar het kabinet een voorbeeld aan kan nemen voor hun hippe technische agenda.tias86 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:14:
Jaja GET in business met AFAS Live (voorheen Heineken Music Hall)
50/50 met Ticketmaster
[afbeelding]
Het gaat voorlopig nog om 1 event, wat ik begrijp. Maar het is weer een mooie stap.
The GET Protocol (Blockchain Ticketing) Rivals TicketMaster - Ticketing Alongside TicketMaster For French Superstar Zaz's AFAS Live Show
French Superstar Zaz performs at huge entertainment arena AFAS Live - 50% of tickets sold through blockchain-based ticketing GET Protocol, 50% through TicketMaster. Mass adoption and market validation are here.
Uit het korte verleden heb ik geleerd dat ik mijn portfolio moet laten zoals hij is als er weinig/geen volatiliteit is. Ik snap wel dat alles bijna stil staat. Het is nu wachten op een richting vanuit de BTC.ggj87 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:13:
Ja precies, net als chinees nieuwjaar, pasen, pinkster, futures die verlopen en weet ik het wat voor onzin allemaalggj87 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:23:
[...]
Ja idd. Maar echt goed nieuws lijkt het me niet. Als je de grafiek zo op CMC ziet (op all of 1y) lijkt het weer omlaag te gaan. Hopelijk komt die post-Consensus bounce waar iedereen over spreekt binnenkort.

Ik verwacht nog wel een Koreaanse of Maltese exchange deze zomer.rajackar schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:41:
Toch maar wat GET gekocht voor de HODL. Ben benieuwd of en wanneer daar een beetje gang in komt.
Hoop dat er wat meer duimpjes omhoog komen op CryptoCurrency sub van reddit bij die GET post, zou mooi zijn als wat meer mensen het zien
https://www.reddit.com/r/...lockchain_ticketing_goes/
[ Voor 30% gewijzigd door Rookert25 op 17-05-2018 14:53 ]
Haha, vertelMr.Joker schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:53:
Beter voor blockparty kijken vergeleken met GET
https://www.goblockparty.com/
former vp van ticketmaster in advisory board en ze hebben wat grote festivals al pilots gedraaid. launcht in een paar weken. onder andere Novogratz van Galaxy digital fund zit erin
Op welke grote festivals hebben ze pilots gedraaid? Ik kan er namelijk vrij weinig tastbaars over vinden.Mr.Joker schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:57:
[...]
https://www.goblockparty.com/
former vp van ticketmaster in advisory board en ze hebben wat grote festivals al pilots gedraaid. launcht in een paar weken. onder andere Novogratz van Galaxy digital fund zit erin
In hun blogpost van gisteren gaven ze heel kort aan dat hun ticketsysteem voor de eerste keer gebruikt ging worden op het Elements Lakewood Festival, maar omdat het vrij summier genoemd werd, ging ik er al vanuit dat het niet heel bijzonder was. Aangezien Nightout (een ander ticketing-bedrijf, https://nightout.com/even...kend-2018/tickets?a=webga) de tickets verkoopt, lijkt het erop dat ze test of pilots gaan uitvoeren, niet de daadwerkelijke ticketing, tenzij jij hier meer van weet.
Voor de rest zie ik ook niet dat Galaxy Digital of Michael Novogratz 'erin zit', Galaxy Digital is een blockchain advisor. dus ze hebben zelf geen investering gedaan. Tuurlijk is het een imposante naam en ik denk dat het een connectie is die ze goed kunnen gebruiken, maar ik vind vaak dat adviseurs in deze industrie niet bijster veel over het project zelf zeggen. Hetzelfde geldt dus voor het feit dat Greg Consiglio in hun advisory board zit. Hij vernoemt zijn functie voor Blockparty ook niet op z'n eigen site: https://www.gregconsiglio.com/boards/
Nevertheless een interessant project waarvan ik hoop dat het slaagt. Ik denk zelf dat concurrentie alleen maar goed is, maar ik zie zelf nog niet echt een reden om te zeggen dat je beter in Blockparty dan in GET kunt investeren, aangezien ik zelf het idee heb dat GET op dit moment al meer progressie heeft geboekt qua daadwerkelijk gebruik van het product.
Laat ik zeggen dat ik aardig dicht bij de bron zit. Ze zijn echter best wel terughoudend in het verstrekken van informatie vanwege legal in de US....Bmfd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:11:
[...]
Op welke grote festivals hebben ze pilots gedraaid? Ik kan er namelijk vrij weinig tastbaars over vinden.
In hun blogpost van gisteren gaven ze heel kort aan dat hun ticketsysteem voor de eerste keer gebruikt ging worden op het Elements Lakewood Festival, maar omdat het vrij summier genoemd werd, ging ik er al vanuit dat het niet heel bijzonder was. Aangezien Nightout (een ander ticketing-bedrijf, https://nightout.com/even...kend-2018/tickets?a=webga) de tickets verkoopt, lijkt het erop dat ze test of pilots gaan uitvoeren, niet de daadwerkelijke ticketing, tenzij jij hier meer van weet.
Voor de rest zie ik ook niet dat Galaxy Digital of Michael Novogratz 'erin zit', Galaxy Digital is een blockchain advisor. dus ze hebben zelf geen investering gedaan. Tuurlijk is het een imposante naam en ik denk dat het een connectie is die ze goed kunnen gebruiken, maar ik vind vaak dat adviseurs in deze industrie niet bijster veel over het project zelf zeggen. Hetzelfde geldt dus voor het feit dat Greg Consiglio in hun advisory board zit. Hij vernoemt zijn functie voor Blockparty ook niet op z'n eigen site: https://www.gregconsiglio.com/boards/
Nevertheless een interessant project waarvan ik hoop dat het slaagt. Ik denk zelf dat concurrentie alleen maar goed is, maar ik zie zelf nog niet echt een reden om te zeggen dat je beter in Blockparty dan in GET kunt investeren, aangezien ik zelf het idee heb dat GET op dit moment al meer progressie heeft geboekt qua daadwerkelijk gebruik van het product.
Maar we zullen zien de komende paar weken of ik gelijk had
Ik ben altijd enigszins sceptisch als er in eerste instantie erg positief over een project wordt gesproken, maar er voor de rest niks over verteld kan worden vanwege uiteenlopende redenen. Ik volg het in ieder geval met interesse en ben benieuwd wat er uit voort gaat komen de komende tijd.Mr.Joker schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:42:
[...]
Laat ik zeggen dat ik aardig dicht bij de bron zit. Ze zijn echter best wel terughoudend in het verstrekken van informatie vanwege legal in de US....
Maar we zullen zien de komende paar weken of ik gelijk hadToken is toch nog niet op exchanges verhandelbaar, dus makes no difference.
Maar even om er nog inhoudelijk op terug te komen:
- op welke grote festivals hebben ze hun pilot al gedraaid?
- ze hebben private funding gehad, enig idee hoeveel ze hiermee hebben opgehaald?
-10% vandaag voor GET/GUTStias86 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:14:
Jaja GET in business met AFAS Live (voorheen Heineken Music Hall)
50/50 met Ticketmaster
[afbeelding]
Er is geen volume in deze coin helaas
Verwijderd
https://lekkercryptisch.n...t-beloond-met-masternodes
Ik ben mij bewust van het huidige prijs niveau/volume. Maar bedankt voor delen van je constateringWorstkaas schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:54:
[...]
-10% vandaag voor GET/GUTS
Er is geen volume in deze coin helaas

Verwijderd
Houd het dan nooit op?
VEN ook verdwenen in het moeras en de rest zakt lekker mee de crypto put in
Kortom...bagger
Mijn DBC stijgt lekker op het moment!Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:08:
Wat een pokke bende weer vandaag
Houd het dan nooit op?
Kortom...bagger
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
CEO en COO van VEN hebben vanavond een meet-up met 100 genodigden in New York. Paar gasten van Reddit zullen updates geven. Whitepaper zou in 4 dagen komen.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:08:
Wat een pokke bende weer vandaag
Houd het dan nooit op?
Kortom...bagger
Verwijderd
Hopelijk gaat dat dan eindelijk eens iets met die prijs doen in dit bloedbad.Rookert25 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:35:
[...]
CEO en COO van VEN hebben vanavond een meet-up met 100 genodigden in New York. Paar gasten van Reddit zullen updates geven. Whitepaper zou in 4 dagen komen.
Verwijderd
Ik ben in de poel des dood gestaptVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:41:
[...]
Hopelijk gaat dat dan eindelijk eens iets met die prijs doen in dit bloedbad.
Blood anyware
Geen licht aan het einde van de VEN tunnel
THE END

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2018 16:43 ]
Persoonlijk is het vooral BTC dat gewoon te weinig kracht laat zien de laatste 2 weken. Iedereen dacht dat ie nu wel door de 10k zou gaan, maar de USD 8500 wordt niet eens vastgehouden. Er is gewoon te weinig vraag en volume. Alle stijgingen en dalingen worden getriggerd door enorme market orders, steeds BAM 300 omhoog en BAM 300 omlaag.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:41:
[...]
Hopelijk gaat dat dan eindelijk eens iets met die prijs doen in dit bloedbad.
Nog even geduld dus
Nog steeds 20% hoger toch dan gisteren, die lijn recht omhoog was absoluut niet vol te houden, daarvoor was het nieuws te klein en de kans op winst te verleidelijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Rookert25 op 17-05-2018 16:51 ]
heb je ook gelijk in. Uiteindelijk nog met goede winst verkocht.Rookert25 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:50:
[...]
Persoonlijk is het vooral BTC dat gewoon te weinig kracht laat zien de laatste 2 weken. Iedereen dacht dat ie nu wel door de 10k zou gaan, maar de USD 8500 wordt niet eens vastgehouden. Er is gewoon te weinig vraag en volume. Alle stijgingen en dalingen worden getriggerd door enorme market orders, steeds BAM 300 omhoog en BAM 300 omlaag.
Nog even geduld dus
[...]
Nog steeds 20% hoger toch dan gisteren, die lijn recht omhoog was absoluut niet vol te houden, daarvoor was het nieuws te klein en de kans op winst te verleidelijk.
Lekker sleetje rijden naar beneden. WIIIIIIIIIIIII
Hangt er maar net af wanneer je ingestapt bent.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:06:
Je zal in ZILL zitten...pfffffffffffffffff
Ik klaag niet
Verwijderd
De een heb het wel de ander niet, maar ik vind winst zien verdampen net zo ergCyBeRSPiN schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:09:
[...]
Hangt er maar net af wanneer je ingestapt bent.
Ik klaag niet

Winst of verlies heb je pas als je uitbetaald.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:10:
[...]
De een heb het wel de ander niet, maar ik vind winst zien verdampen net zo erg
Verwijderd
deze zwakke opmerking hoor ik wel vaker maar slaat nergens oplonehitman schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:11:
[...]
Winst of verlies heb je pas als je uitbetaald.
Met winst in je pf kun je weer meer winst maken en weer....en weer
Maar dan zegt er iemand, je heb geen winst want het staat nog in btc???????????
Verwijderd
Als je bank morgen omvalt heb je ook niks..zwakke redeneringSchuey schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:18:
Virtuele winst, sure. Als BTC morgen nog maar 1 dollar waard is, dan heb je toch ook dat maar als je uitbetaald
als BTC 1 dollar is heb ik gewoon verlies
hij kan ook op 20k staan, meer winst dus
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2018 17:19 ]
Thanks, op basis hiervan een heel klein beetje gekocht maar net toch ruim 20% winst behaald
Als die bank binnen de eu gevestigd is dan staat de DNB garant voor € 100.000,00. Verspreidt je vermogen boven dit bedrag dus ook over meerdere banken.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:18:
[...]
Als je bank morgen omvalt heb je ook niks..zwakke redenering
als BTC 1 dollar is heb ik gewoon verlies
hij kan ook op 20k staan, meer winst dus
Verwijderd
Weet je wat vriend, je heb gelijk, als ik straks 1000 verdien op btc heb ik geen winstlonehitman schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:26:
[...]
Als die bank binnen de eu gevestigd is dan staat de DNB garant voor € 100.000,00. Verspreidt je vermogen boven dit bedrag dus ook over meerdere banken.
En een bank afschrift is niet virtueel..oke?
mooi, latersss
(en als je dan 3ton op de bank heb mis je er 2 maar dat is geen verlies)oke?..mooi ,latersss
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2018 17:33 ]
Mooi. Dus als alles gaat moonen wordt de vraag niet "hoeveel Bitcoins heb jij" maar "Hoeveel banken heb je?".lonehitman schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:26:
[...]
Als die bank binnen de eu gevestigd is dan staat de DNB garant voor € 100.000,00. Verspreidt je vermogen boven dit bedrag dus ook over meerdere banken.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
jup..en laat alles boven de ton op binance staan want op de bank zou dat met omvallen verlies zijnSpecy schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:33:
[...]
Mooi. Dus als alles gaat moonen wordt de vraag niet "hoeveel Bitcoins heb jij" maar "Hoeveel banken heb je?".

Ik niet.A87 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:33:
Zo te lezen zit iedereen dik verlies te draaien aan de lopende band? xD

Verwijderd
Je kan nooit winst hebben ton, want het zit niet in je knip(volgens sommigen hier dan he)
Dus we hebben het allemaal voor niks gedaan?Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:35:
[...]
Je kan nooit winst hebben ton, want het zit niet in je knip(volgens sommigen hier dan he)

Verwijderd
Nee hoor, laat je niet gek makenTon Hasselt schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:37:
[...]
Dus we hebben het allemaal voor niks gedaan?
Ik stuur alles in Ltc, moet nog heul veul binnenkomen.Beaulion schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:37:
[...]
Zijn je extra BTC al aangekomen op de exchange?
LTC zeg je? Is heel stabiel en voorspelbaar heb ik gehoord. USDT is er niets bij.Ton Hasselt schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:39:
[...]
Ik stuur alles in Ltc, moet nog heul veul binnenkomen.
Alles staat nog zo'n beetje hetzelfde, ltc zelfs iets hoger, lana ook.
Greymore1 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:40:
Ik denk zo dat VEN binnenkort gaat verdubbelen in waarde. Misschien wel meer. Ik ben er in ieder geval klaar voor.

Verwijderd
Heb er ook een paar gekocht, moet toch wel een stijging inkomenGreymore1 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:40:
Ik denk zo dat VEN binnenkort gaat verdubbelen in waarde. Misschien wel meer. Ik ben er in ieder geval klaar voor.
Verwijderd
Ik heb er maar 120, maar als het in de verdubbellaar gaat is altijd lekker natuurlijkGreymore1 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:40:
[ Voor 3% gewijzigd door Stokstaart op 17-05-2018 17:50 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Over welk boek gaat zijn spreekbeurt? Of is dat nog speculatie?Stokstaart schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:43:
Voor degenen die geinteresseerd zijn; DJ Qian van Fusion doet straks een aankondiging op Consensus. Zijn spreekbeurt begint om 19:00.
Verwijderd
Wat is fusion?Stokstaart schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:43:
Voor degenen die geinteresseerd zijn; DJ Qian van Fusion doet straks een aankondiging op Consensus. Zijn spreekbeurt begint om 19:00.
Ken ik niet
Consensus eindigde gisteren tochStokstaart schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:43:
Ik verwacht geen mega aankondiging, misschien een mooie status update over de voortgang of een partnership. Maar testnet komt deze maand ook dus ik ben vol goede moed..Beaulion schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:44:
[...]
Over welk boek gaat zijn spreekbeurt? Of is dat nog speculatie?
Jup. @Turbo-Puppy is daar vooral niet blij meeBeaulion schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:40:
[...]
LTC zeg je? Is heel stabiel en voorspelbaar heb ik gehoord. USDT is er niets bij.
De prijs is best gunstig nu.Stokstaart schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:45:
[...]
Ik verwacht geen mega aankondiging, misschien een mooie status update over de voortgang of een partnership. Maar testnet komt deze maand ook dus ik ben vol goede moed..
kekke website ook, helemaal fluor. Alles licht op in mijn kamer.
[ Voor 9% gewijzigd door Beaulion op 17-05-2018 17:52 ]
Remember that name
Ben ingestapt in de ICO, toen rond de $2, sindsdien constante groei naar $9 (nu wat lager in verband met de algehele markt).
Consensus is gisteren afgelopen, ik neem aan dat je hierop doelt?Stokstaart schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:43:
https://medium.com/@fusio...nsensus-2018-20b41102e7b6Last but certainly not least, FUSION will be hosting the FFI Conference — FUSION Foundation Intelligence Conference on the 17th of May. This is a large team event that will include core team members, advisors, individual and institutional supporters and Fusion Intelligence members. The FFI Conference will be a full day event filled with speeches, talks, discussions, panels and more!
Zeker, ik overweeg om mn HPB tijdelijk te verkopen om nog even mijn bag wat aan te vullen..
Ja FFI bedoelde ik sorryBmfd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:49:
[...]
Consensus is gisteren afgelopen, ik neem aan dat je hierop doelt?
[...]
https://medium.com/@fusio...nsensus-2018-20b41102e7b6
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!