[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.003 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik sta nog steeds lekker in de plus met RLC.
Mag ook wel want ik moet nog een eindje om bij mijn originele inleg te komen van een half jaar geleden hahaha

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:09
Ik weet niet of t mag maar hier een handige site die t volume in de gaten houdt om wat leuke ritjes mee te maken.Links staat de uitleg

https://agile-cliffs-23967.herokuapp.com/binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 11:48
ggj87 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:33:
[...]

Waarom zou je niet naar echte euros willen gaan? Je hoeft het niet terug te storten naar je bankrekening he. Alleen verkopen op een BTC/EUR pair en je bent klaar. Veel veiliger ook dan naar USDT. De euro kan niet zomaar in elkaar klappen bijv.
Dit is even nieuw voor mij, kan ik dit dan van Binance bijvoorbeeld naar BTCdirect sturen maar niet laten uitcashen of hoe bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Op GDAX kun je BTC verkopen naarEUR en dan heb je bijv. 16000 euro op je account staan. Daar kun je dan mee doen wat je wilt. Uit laten betalen (op je rekening laten storten) of lager BTC terugkopen. Op Kraken kan dit ook en vast nog meer beurzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 11:48
ggj87 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:16:
Op GDAX kun je BTC verkopen naarEUR en dan heb je bijv. 16000 euro op je account staan. Daar kun je dan mee doen wat je wilt. Uit laten betalen (op je rekening laten storten) of lager BTC terugkopen. Op Kraken kan dit ook en vast nog meer beurzen.
Hoe betrouwbaar is GDAX? ik ben namelijk vrij zorgvuldig met Exchanges uitkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
We hadden weer even de 3000 sats aangeraakt met RLC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 11:46
Voor de Universa hodlers (het laatste nieuws):
https://medium.com/univer...st-west-east-68d5c0758065

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
valermos schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:18:
[...]

Hoe betrouwbaar is GDAX? ik ben namelijk vrij zorgvuldig met Exchanges uitkiezen.
GDAX & Coinbase zijn onderdeel van hetzelfde bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
[...]

Ik denk wel vrij betrouwbaar hoor. Volgens mij zit zo'n beetje iedereen daar wel op die cryptomunten wilt kopen :p Het is de dochtersite van Coinbase, dus als je je daar aanmeldt kun je (na uploaden van 2e id) gelijk met je inlog van Coinbase op GDAX. Je kunt er niet veel kopen omdat ze érg selectief zijn. Op het moment hebben ze alleen BTC, ETH, LTC en BCH, allen met BTC en fiat pairs.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

[...]

Voor iemand die zorgvuldig is, lijk je erg weinig zelf uitgezocht te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Ray-zor schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:24:
[...]

Voor iemand die zorgvuldig is, lijk je er weinig zelf uitgezocht te hebben...
_O- _O- _O- _O-

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
[...]

In mijn optiek is het de betrouwbaarste. Het is van coinbase. En dat is een hele grote met veel liquiditeit. Altcoins kun je er niet verhandelen. Maar dat is een plus in mijn boekje. De uptime is zo goed als 100 procent. Ook tijdens hele drukke periodes zoals afgelopen december en tijdens de crash. Sepa betalingen en uitbetalingen zijn binnen 3 werkdagen (mijn ervaring) gedaan. Ik gebruik het nu ongeveer 7 maanden en geen enkele klacht tot nu toe. Ymmv natuurlijk.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:19

Bloodclot

Jawier!

Over RLC: schijnt nog een announcement te komen voordat V2 live gaat (29 mei) met een cloud provider (amazon?).
Zag een gesprek voorbij komen vanuit Telegram kanaal van RLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bloodclot schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:38:
Over RLC: schijnt nog een announcement te komen voordat V2 live gaat (29 mei) met een cloud provider (amazon?).
Zag een gesprek voorbij komen vanuit Telegram kanaal van RLC.
Yup nu nog even kijken of het betrouwbare informatie is. :)

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
[...]

Op Kraken kun je ook EUR parkeren. Zijn ook snel met uitbetalen als je terug naar fiat wil. Storten naar je bankrekening kost daar slechts 9 eurocent.
Heb zelf goede ervaringen met Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Damn, SYS schoot opeens hard omhoog. Net gemist helaas.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

Zil is weer uit de vriezer gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:41
RLC kruipt omhoog vandaag, benieuwd wat hij rond de avond nog doet...

Het zou lekker zijn als hij tussendoor nog een keer door iedereen gedumpt wordt zodat we nog een keer goedkoop kunnen inkopen voor de 29ste :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Jaja GET in business met AFAS Live (voorheen Heineken Music Hall)

50/50 met Ticketmaster

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jYvxw8anncOvzIoqnE4wu8cc/thumb.jpg

Het gaat voorlopig nog om 1 event, wat ik begrijp. Maar het is weer een mooie stap.

The GET Protocol (Blockchain Ticketing) Rivals TicketMaster - Ticketing Alongside TicketMaster For French Superstar Zaz's AFAS Live Show

French Superstar Zaz performs at huge entertainment arena AFAS Live - 50% of tickets sold through blockchain-based ticketing GET Protocol, 50% through TicketMaster. Mass adoption and market validation are here.

[ Voor 54% gewijzigd door tias86 op 17-05-2018 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09 06:57
Zojuist weer een pluk ZIL gekocht voor de long run.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 16:20
alki schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:10:
Ik weet niet of t mag maar hier een handige site die t volume in de gaten houdt om wat leuke ritjes mee te maken.Links staat de uitleg

https://agile-cliffs-23967.herokuapp.com/binance
Wauw, dit is best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallingv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03-2020
SYS blijft stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Blijft een beetje hangen nu. Ik twijfelde net bij het begin. Had ik het maar gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Totaal volume is gezakt tot $18.8 miljard. De vorige keren dat het zo laag stond was afgelopen zondag en een maand geleden in de dip. Geen idee wat ik met deze informatie moet, het kan immers alle kanten op :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ggj87 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:13:
Totaal volume is gezakt tot $18.8 miljard. De vorige keren dat het zo laag stond was afgelopen zondag en een maand geleden in de dip. Geen idee wat ik met deze informatie moet, het kan immers alle kanten op :+
Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/media.giphy.com/media/ycagKBYEmaili/giphy.gif?resize=360%2C360&ssl=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Iedereen aan de hodl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ja idd. Maar echt goed nieuws lijkt het me niet. Als je de grafiek zo op CMC ziet (op all of 1y) lijkt het weer omlaag te gaan. Hopelijk komt die post-Consensus bounce waar iedereen over spreekt binnenkort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
  • Laatst online: 19-09 12:09
tias86 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:14:

50/50 met Ticketmaster

[afbeelding]

Het gaat voorlopig nog om 1 event, wat ik begrijp. Maar het is weer een mooie stap.

The GET Protocol (Blockchain Ticketing) Rivals TicketMaster - Ticketing Alongside TicketMaster For French Superstar Zaz's AFAS Live Show

French Superstar Zaz performs at huge entertainment arena AFAS Live - 50% of tickets sold through blockchain-based ticketing GET Protocol, 50% through TicketMaster. Mass adoption and market validation are here.
Dit is echt top. Schopt het al 10x verder dan die Gulden, dit is innovatie waar het kabinet een voorbeeld aan kan nemen voor hun hippe technische agenda. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 22:47

DJT

Uit het korte verleden heb ik geleerd dat ik mijn portfolio moet laten zoals hij is als er weinig/geen volatiliteit is. Ik snap wel dat alles bijna stil staat. Het is nu wachten op een richting vanuit de BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
ggj87 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:23:
[...]

Ja idd. Maar echt goed nieuws lijkt het me niet. Als je de grafiek zo op CMC ziet (op all of 1y) lijkt het weer omlaag te gaan. Hopelijk komt die post-Consensus bounce waar iedereen over spreekt binnenkort.
Ja precies, net als chinees nieuwjaar, pasen, pinkster, futures die verlopen en weet ik het wat voor onzin allemaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Toch maar wat GET gekocht voor de HODL. Ben benieuwd of en wanneer daar een beetje gang in komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
rajackar schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:41:
Toch maar wat GET gekocht voor de HODL. Ben benieuwd of en wanneer daar een beetje gang in komt.
Ik verwacht nog wel een Koreaanse of Maltese exchange deze zomer. :)

Hoop dat er wat meer duimpjes omhoog komen op CryptoCurrency sub van reddit bij die GET post, zou mooi zijn als wat meer mensen het zien :)
https://www.reddit.com/r/...lockchain_ticketing_goes/

[ Voor 30% gewijzigd door Rookert25 op 17-05-2018 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 23:15
Beter voor blockparty kijken vergeleken met GET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11:33
Mr.Joker schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:53:
Beter voor blockparty kijken vergeleken met GET
Haha, vertel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
https://www.goblockparty.com/

former vp van ticketmaster in advisory board en ze hebben wat grote festivals al pilots gedraaid. launcht in een paar weken. onder andere Novogratz van Galaxy digital fund zit erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Mr.Joker schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:57:
[...]

https://www.goblockparty.com/

former vp van ticketmaster in advisory board en ze hebben wat grote festivals al pilots gedraaid. launcht in een paar weken. onder andere Novogratz van Galaxy digital fund zit erin
Op welke grote festivals hebben ze pilots gedraaid? Ik kan er namelijk vrij weinig tastbaars over vinden.

In hun blogpost van gisteren gaven ze heel kort aan dat hun ticketsysteem voor de eerste keer gebruikt ging worden op het Elements Lakewood Festival, maar omdat het vrij summier genoemd werd, ging ik er al vanuit dat het niet heel bijzonder was. Aangezien Nightout (een ander ticketing-bedrijf, https://nightout.com/even...kend-2018/tickets?a=webga) de tickets verkoopt, lijkt het erop dat ze test of pilots gaan uitvoeren, niet de daadwerkelijke ticketing, tenzij jij hier meer van weet.

Voor de rest zie ik ook niet dat Galaxy Digital of Michael Novogratz 'erin zit', Galaxy Digital is een blockchain advisor. dus ze hebben zelf geen investering gedaan. Tuurlijk is het een imposante naam en ik denk dat het een connectie is die ze goed kunnen gebruiken, maar ik vind vaak dat adviseurs in deze industrie niet bijster veel over het project zelf zeggen. Hetzelfde geldt dus voor het feit dat Greg Consiglio in hun advisory board zit. Hij vernoemt zijn functie voor Blockparty ook niet op z'n eigen site: https://www.gregconsiglio.com/boards/

Nevertheless een interessant project waarvan ik hoop dat het slaagt. Ik denk zelf dat concurrentie alleen maar goed is, maar ik zie zelf nog niet echt een reden om te zeggen dat je beter in Blockparty dan in GET kunt investeren, aangezien ik zelf het idee heb dat GET op dit moment al meer progressie heeft geboekt qua daadwerkelijk gebruik van het product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
RLC daalt weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Bmfd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:11:
[...]

Op welke grote festivals hebben ze pilots gedraaid? Ik kan er namelijk vrij weinig tastbaars over vinden.

In hun blogpost van gisteren gaven ze heel kort aan dat hun ticketsysteem voor de eerste keer gebruikt ging worden op het Elements Lakewood Festival, maar omdat het vrij summier genoemd werd, ging ik er al vanuit dat het niet heel bijzonder was. Aangezien Nightout (een ander ticketing-bedrijf, https://nightout.com/even...kend-2018/tickets?a=webga) de tickets verkoopt, lijkt het erop dat ze test of pilots gaan uitvoeren, niet de daadwerkelijke ticketing, tenzij jij hier meer van weet.

Voor de rest zie ik ook niet dat Galaxy Digital of Michael Novogratz 'erin zit', Galaxy Digital is een blockchain advisor. dus ze hebben zelf geen investering gedaan. Tuurlijk is het een imposante naam en ik denk dat het een connectie is die ze goed kunnen gebruiken, maar ik vind vaak dat adviseurs in deze industrie niet bijster veel over het project zelf zeggen. Hetzelfde geldt dus voor het feit dat Greg Consiglio in hun advisory board zit. Hij vernoemt zijn functie voor Blockparty ook niet op z'n eigen site: https://www.gregconsiglio.com/boards/

Nevertheless een interessant project waarvan ik hoop dat het slaagt. Ik denk zelf dat concurrentie alleen maar goed is, maar ik zie zelf nog niet echt een reden om te zeggen dat je beter in Blockparty dan in GET kunt investeren, aangezien ik zelf het idee heb dat GET op dit moment al meer progressie heeft geboekt qua daadwerkelijk gebruik van het product.
Laat ik zeggen dat ik aardig dicht bij de bron zit. Ze zijn echter best wel terughoudend in het verstrekken van informatie vanwege legal in de US....

Maar we zullen zien de komende paar weken of ik gelijk had ;) Token is toch nog niet op exchanges verhandelbaar, dus makes no difference.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Mr.Joker schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:42:
[...]

Laat ik zeggen dat ik aardig dicht bij de bron zit. Ze zijn echter best wel terughoudend in het verstrekken van informatie vanwege legal in de US....

Maar we zullen zien de komende paar weken of ik gelijk had ;) Token is toch nog niet op exchanges verhandelbaar, dus makes no difference.
Ik ben altijd enigszins sceptisch als er in eerste instantie erg positief over een project wordt gesproken, maar er voor de rest niks over verteld kan worden vanwege uiteenlopende redenen. Ik volg het in ieder geval met interesse en ben benieuwd wat er uit voort gaat komen de komende tijd.

Maar even om er nog inhoudelijk op terug te komen:
- op welke grote festivals hebben ze hun pilot al gedraaid?
- ze hebben private funding gehad, enig idee hoeveel ze hiermee hebben opgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
tias86 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:14:

50/50 met Ticketmaster

[afbeelding]

-10% vandaag voor GET/GUTS
Er is geen volume in deze coin helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk artikel geschreven door een nederlandse blogger over nederlandse blockchain bouwer
https://lekkercryptisch.n...t-beloond-met-masternodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Worstkaas schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:54:
[...]

-10% vandaag voor GET/GUTS
Er is geen volume in deze coin helaas
Ik ben mij bewust van het huidige prijs niveau/volume. Maar bedankt voor delen van je constatering (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
*O* *O* Kijk toevallig vandaag even op Coinpayments om mijn Stratis munten te transferen, zie ik dat ik 100 CPS Coin's gratig heb gekregen via de airdrop (waarde $10,-). *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een pokke bende weer vandaag
Houd het dan nooit op?
VEN ook verdwenen in het moeras en de rest zakt lekker mee de crypto put in
Kortom...bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogem
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 27-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:08:
Houd het dan nooit op?
Kortom...bagger
Mijn DBC stijgt lekker op het moment! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Als ik alles zo lees ken je beter wachten tot 500B marketcap.........

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:45
Alts kwakkelen wat. Afgelopen avond en nacht gingen ze redelijk omhoog, sindsdien weer ongeveer stilstand. Het wordt tijd voor wat actie! (Omhoog dan wel he ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:08:
Houd het dan nooit op?
Kortom...bagger
CEO en COO van VEN hebben vanavond een meet-up met 100 genodigden in New York. Paar gasten van Reddit zullen updates geven. Whitepaper zou in 4 dagen komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:35:
[...]

CEO en COO van VEN hebben vanavond een meet-up met 100 genodigden in New York. Paar gasten van Reddit zullen updates geven. Whitepaper zou in 4 dagen komen. :)
Hopelijk gaat dat dan eindelijk eens iets met die prijs doen in dit bloedbad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:41:
[...]

Ik ben in de poel des dood gestapt :'(
Blood anyware
Geen licht aan het einde van de VEN tunnel

THE END -O-

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2018 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ven ook maar ingestapt net :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

RLC ook weer hard omlaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:41:
[...]

Persoonlijk is het vooral BTC dat gewoon te weinig kracht laat zien de laatste 2 weken. Iedereen dacht dat ie nu wel door de 10k zou gaan, maar de USD 8500 wordt niet eens vastgehouden. Er is gewoon te weinig vraag en volume. Alle stijgingen en dalingen worden getriggerd door enorme market orders, steeds BAM 300 omhoog en BAM 300 omlaag.

Nog even geduld dus :)
Nog steeds 20% hoger toch dan gisteren, die lijn recht omhoog was absoluut niet vol te houden, daarvoor was het nieuws te klein en de kans op winst te verleidelijk.

[ Voor 21% gewijzigd door Rookert25 op 17-05-2018 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Rookert25 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:50:
[...]

Persoonlijk is het vooral BTC dat gewoon te weinig kracht laat zien de laatste 2 weken. Iedereen dacht dat ie nu wel door de 10k zou gaan, maar de USD 8500 wordt niet eens vastgehouden. Er is gewoon te weinig vraag en volume. Alle stijgingen en dalingen worden getriggerd door enorme market orders, steeds BAM 300 omhoog en BAM 300 omlaag.

Nog even geduld dus :)

[...]

Nog steeds 20% hoger toch dan gisteren, die lijn recht omhoog was absoluut niet vol te houden, daarvoor was het nieuws te klein en de kans op winst te verleidelijk.
heb je ook gelijk in. Uiteindelijk nog met goede winst verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Misschien doet RLC vanavond wel weer ff een run :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zal in ZILL zitten...pfffffffffffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Op het perfect v erkeerde moment oax gekocht.
Lekker sleetje rijden naar beneden. WIIIIIIIIIIIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:36

CyBeRSPiN

sinds 2001

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:06:
Je zal in ZILL zitten...pfffffffffffffffff
Hangt er maar net af wanneer je ingestapt bent.
Ik klaag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeRSPiN schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:09:
[...]

Hangt er maar net af wanneer je ingestapt bent.
Ik klaag niet :)
De een heb het wel de ander niet, maar ik vind winst zien verdampen net zo erg -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lonehitman
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:10:
[...]

De een heb het wel de ander niet, maar ik vind winst zien verdampen net zo erg -O-
Winst of verlies heb je pas als je uitbetaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

lonehitman schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:11:
[...]

Winst of verlies heb je pas als je uitbetaald.
deze zwakke opmerking hoor ik wel vaker maar slaat nergens op
Met winst in je pf kun je weer meer winst maken en weer....en weer
Maar dan zegt er iemand, je heb geen winst want het staat nog in btc???????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Virtuele winst, sure. Als BTC morgen nog maar 1 dollar waard is, dan heb je toch ook dat maar als je uitbetaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:18:
Virtuele winst, sure. Als BTC morgen nog maar 1 dollar waard is, dan heb je toch ook dat maar als je uitbetaald ;)
Als je bank morgen omvalt heb je ook niks..zwakke redenering
als BTC 1 dollar is heb ik gewoon verlies
hij kan ook op 20k staan, meer winst dus

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2018 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Helaas heb je feitelijk wel een punt :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormstar3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-06 20:01
Thanks, op basis hiervan een heel klein beetje gekocht maar net toch ruim 20% winst behaald _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lonehitman
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:18:
[...]

Als je bank morgen omvalt heb je ook niks..zwakke redenering
als BTC 1 dollar is heb ik gewoon verlies
hij kan ook op 20k staan, meer winst dus
Als die bank binnen de eu gevestigd is dan staat de DNB garant voor € 100.000,00. Verspreidt je vermogen boven dit bedrag dus ook over meerdere banken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Mooi, dan gooi ik zo ook even een hengeltje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonehitman
Schuey schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:19:
Helaas heb je feitelijk wel een punt :X
Feitelijk is het onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lonehitman schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:26:
[...]

Als die bank binnen de eu gevestigd is dan staat de DNB garant voor € 100.000,00. Verspreidt je vermogen boven dit bedrag dus ook over meerdere banken.
Weet je wat vriend, je heb gelijk, als ik straks 1000 verdien op btc heb ik geen winst
En een bank afschrift is niet virtueel..oke?
mooi, latersss

(en als je dan 3ton op de bank heb mis je er 2 maar dat is geen verlies)oke?..mooi ,latersss

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2018 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Dan heb ik er niet genoeg verstand van om iets met 'feitelijk' aan te duiden zo blijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:45
lonehitman schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:26:
[...]

Mooi. Dus als alles gaat moonen wordt de vraag niet "hoeveel Bitcoins heb jij" maar "Hoeveel banken heb je?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Zo te lezen zit iedereen dik verlies te draaien aan de lopende band? xD

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Specy schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:33:
[...]

Mooi. Dus als alles gaat moonen wordt de vraag niet "hoeveel Bitcoins heb jij" maar "Hoeveel banken heb je?".
jup..en laat alles boven de ton op binance staan want op de bank zou dat met omvallen verlies zijn *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
A87 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:33:
Zo te lezen zit iedereen dik verlies te draaien aan de lopende band? xD
Ik niet. :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuey
Dartfreak is gewoon even zuur, mag best *;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nooit winst hebben ton, want het zit niet in je knip(volgens sommigen hier dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:35:
Dartfreak is gewoon even zuur, mag best *;
Nee hoor, leg wat feiten neer en ja dat is feitelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:35:
[...]

Je kan nooit winst hebben ton, want het zit niet in je knip(volgens sommigen hier dan he)
Dus we hebben het allemaal voor niks gedaan? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
*O* Zijn je extra BTC al aangekomen op de exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:37:
[...]

Dus we hebben het allemaal voor niks gedaan? -O-
Nee hoor, laat je niet gek maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Beaulion schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:37:
[...]

*O* Zijn je extra BTC al aangekomen op de exchange?
Ik stuur alles in Ltc, moet nog heul veul binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik denk zo dat VEN binnenkort gaat verdubbelen in waarde. Misschien wel meer. Ik ben er in ieder geval klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:39:
[...]

Ik stuur alles in Ltc, moet nog heul veul binnenkomen.
LTC zeg je? Is heel stabiel en voorspelbaar heb ik gehoord. USDT is er niets bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Alles staat nog zo'n beetje hetzelfde, ltc zelfs iets hoger, lana ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Greymore1 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:40:
Ik denk zo dat VEN binnenkort gaat verdubbelen in waarde. Misschien wel meer. Ik ben er in ieder geval klaar voor.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er ook een paar gekocht, moet toch wel een stijging inkomen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er maar 120, maar als het in de verdubbellaar gaat is altijd lekker natuurlijk :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:49
Voor degenen die geinteresseerd zijn; DJ Qian van Fusion doet straks een aankondiging op Consensus FFI. Zijn spreekbeurt begint om 19:00.

[ Voor 3% gewijzigd door Stokstaart op 17-05-2018 17:50 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Stokstaart schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:43:
Voor degenen die geinteresseerd zijn; DJ Qian van Fusion doet straks een aankondiging op Consensus. Zijn spreekbeurt begint om 19:00.
Over welk boek gaat zijn spreekbeurt? Of is dat nog speculatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die geinteresseerd zijn; DJ Qian van Fusion doet straks een aankondiging op Consensus. Zijn spreekbeurt begint om 19:00.
Wat is fusion?
Ken ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Consensus eindigde gisteren toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Beaulion schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:44:
[...]

Over welk boek gaat zijn spreekbeurt? Of is dat nog speculatie?
Ik verwacht geen mega aankondiging, misschien een mooie status update over de voortgang of een partnership. Maar testnet komt deze maand ook dus ik ben vol goede moed..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Beaulion schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:40:
[...]

LTC zeg je? Is heel stabiel en voorspelbaar heb ik gehoord. USDT is er niets bij.
Jup. @Turbo-Puppy is daar vooral niet blij mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Stokstaart schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:45:
[...]

Ik verwacht geen mega aankondiging, misschien een mooie status update over de voortgang of een partnership. Maar testnet komt deze maand ook dus ik ben vol goede moed..
De prijs is best gunstig nu.

kekke website ook, helemaal fluor. Alles licht op in mijn kamer.

[ Voor 9% gewijzigd door Beaulion op 17-05-2018 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:45:
[...]

Wat is fusion?
Ken ik niet
Remember that name ;)

Ben ingestapt in de ICO, toen rond de $2, sindsdien constante groei naar $9 (nu wat lager in verband met de algehele markt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
Consensus is gisteren afgelopen, ik neem aan dat je hierop doelt?
Last but certainly not least, FUSION will be hosting the FFI Conference — FUSION Foundation Intelligence Conference on the 17th of May. This is a large team event that will include core team members, advisors, individual and institutional supporters and Fusion Intelligence members. The FFI Conference will be a full day event filled with speeches, talks, discussions, panels and more!
https://medium.com/@fusio...nsensus-2018-20b41102e7b6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Beaulion schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:47:
[...]

De prijs is best gunstig nu.
Zeker, ik overweeg om mn HPB tijdelijk te verkopen om nog even mijn bag wat aan te vullen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Bmfd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:49:
[...]

Consensus is gisteren afgelopen, ik neem aan dat je hierop doelt?

[...]

https://medium.com/@fusio...nsensus-2018-20b41102e7b6
Ja FFI bedoelde ik sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Rookert25 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:45:
[...]

Consensus eindigde gisteren toch
Klopt, FFI bedoelde ik

Pagina: 1 ... 21 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!