Jep.CyBeRSPiN schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:38:
[...]
Ze staan bij Binance, dan is het sowieso al VET dan?
En ik zou ze daar even laten staan, ze geven bonussen aan VET holders:CyBeRSPiN schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:38:
[...]
https://support.binance.c...O-Airdrop-for-VET-Holders
Thanks! En zij storten blijkbaar maandelijks de gegenereerde VTHO in je account.
Toch weer mooi bewezen dat het als HODL'er allemaal wel goed komt
Toch weer mooi bewezen dat het als HODL'er allemaal wel goed komt
App niet geupdate en in het bezit van VEN? Dan mis je de waarde daarvan in de app waarschijnlijk.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:45:
Waarom heb ik op de site van Binance meer BTC dan in de app??
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Binance heeft net de swap van ven naar vet uitgevoerd.CyBeRSPiN schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:38:
[...]
Nu wordt er adhv de totale vet tokens op binance jouw percentage van de 100 mln airdrop VTHO uitgekeerd.
Let op: dit is niet de normale gegenereerde VTHO die je al krijgt.
Er schijnt zo 50 mld tokens in omloop te zijn. Stel dat 50% op binance zit dan kan je het zelf ongeveer uitrekenen wat 100 mln betekent.
[ Voor 14% gewijzigd door lighting_ op 26-07-2018 17:09 ]
https://www.investing.com/equities/facebook-inc
En ze zeggen dat crypto zo volatiel is en risico's met zich meebrengt. Je zou gisteren FB aandelen hebben gekocht
En ze zeggen dat crypto zo volatiel is en risico's met zich meebrengt. Je zou gisteren FB aandelen hebben gekocht
Ook bij aandelen kan slecht of goed nieuws een hoop doen. 20% is inderdaad wel aardig heftig voor een aandeel. Maarja, het is FB, so who caresggj87 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:05:
https://www.investing.com/equities/facebook-inc
Verwijderd
Haha facebook is wel een shitcoin in de aandelenwereld denk ik.PilatuS schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:13:
[...]
Ook bij aandelen kan slecht of goed nieuws een hoop doen. 20% is inderdaad wel aardig heftig voor een aandeel. Maarja, het is FB, so who cares
je zal deze shit coin maar hebben gekocht toen ze 16 dollar waren.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:18:
[...]
Haha facebook is wel een shitcoin in de aandelenwereld denk ik.
Ze maken gewoon winst hoor. En niet een beetje ook
Vervolg van NOS en crypto nep nieuws van oa vandaag:
Bron: http://www.dagelijksestan...t-wordt-nogal-vermoeiend/Nederlandse media zetten hun ‘anti-cryptomunten’ houding voort en het wordt nogal vermoeiend
Facebook is in 2012 naar de beurs gegaan. 1 aandeel was toen zo'n 50 dollar. Net voor de val zo'n 200 dollar dus dat valt opzich nog wel mee in 6 jaar tijd met zo'n 300%. Bitcoin kopen in 2012 was een beter plan geweestlighting_ schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:25:
[...]
je zal deze shit coin maar hebben gekocht toen ze 16 dollar waren.
Ze maken gewoon winst hoor. En niet een beetje ook
Edit: Vind een aandeel als FB kopen als ze de beurs op gaan ook wel een risico hoor. Eigenlijk hetzelfde met al van zulk soort techbedrijven. Het kan heel goed gaan, maar ook heel slecht. Genoeg van zulke bedrijven maken ook jaren geen winst en als er iets komt wat beter is klapt de boel in elkaar. Ook failliet gaan waarbij je aandeel naar 0 gaat is prima mogelijk.
[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 26-07-2018 17:36 ]
FB is na introductie gedaald naar 17.55 dollar.PilatuS schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:34:
[...]
Facebook is in 2012 naar de beurs gegaan. 1 aandeel was toen zo'n 50 dollar. Net voor de val zo'n 200 dollar dus dat valt opzich nog wel mee in 6 jaar tijd met zo'n 300%. Bitcoin kopen in 2012 was een beter plan geweestMaarja, zeker niet slecht voor een aandeel
Edit: Vind een aandeel als FB kopen als ze de beurs op gaan ook wel een risico hoor. Eigenlijk hetzelfde met al van zulk soort techbedrijven. Het kan heel goed gaan, maar ook heel slecht. Genoeg van zulke bedrijven maken ook jaren geen winst en als er iets komt wat beter is klapt de boel in elkaar. Ook failliet gaan waarbij je aandeel naar 0 gaat is prima mogelijk.
En dan naar dik 200 dollar is echt zo slecht nog niet. Je vergelijkt appels met peren.
Naar mijn weten maakt geen enkel cryptobedrijf winst. Ja dit heb ik ook nog gehoord tijdens de dotcom crisis. Flink geld in bedrijven die geen winst maken. Waren absurde stijgingen. En in die fase zit crytpo. Dat is mijn amateuristische mening
[ Voor 4% gewijzigd door lighting_ op 26-07-2018 17:44 ]
Nog 1 nieuwtje dan uit de media, rtlz:
Mooi toch, zoveel nieuws op 1 dag, crypto's gaan mainstream
Bron: https://www.rtlz.nl/crypt...ederlandse-cryptobeleggerJong, voorzichtig en (vaak) vrouw: dit is de Nederlandse cryptobelegger
26 juli 2018 13:10
Mooi toch, zoveel nieuws op 1 dag, crypto's gaan mainstream
Tuurlijk zijn het appels met peren, aan de andere kant zijn het beide risicovolle investeringen waarbij het risico bij crypto veel groter is, maar de mogelijke winst ook. Voor een aandeel vind ik Facebook toen het net op de markt kwam ook een groot risico. (Met dus -50%) En er zijn inderdaad genoeg van zulke techbedrijven die naar de beurs en een belachelijke waarde krijgen zonder winst te maken. Dat gebeurt vandaag de dag nog steeds. Kijk maar naar Tesla bijvoorbeeld. De waarde van die aandelen ligt al ver in de toekomst, niet wat het vandaag de dag echt waard is. (Als de model 3 mislukt was zou Tesla falliet zijn)lighting_ schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:43:
[...]
FB is na introductie gedaald naar 17.55 dollar.
En dan naar dik 200 dollar is echt zo slecht nog niet. Je vergelijkt appels met peren.
Naar mijn weten maakt geen enkel cryptobedrijf winst. Ja dit heb ik ook nog gehoord tijdens de dotcom crisis. Flink geld in bedrijven die geen winst maken. Waren absurde stijgingen. En in die fase zit crytpo. Dat is mijn amateuristische mening
Vet gaat lekker. Alleen klote dat me crypto app nog steeds ven aangeeft. Op coinmarketcap vind ik ook nog geen vet..
Marketcap weer gezakt helaas.
[ Voor 12% gewijzigd door Klaas25 op 26-07-2018 18:28 ]
Het kan best zo zijn dat je ze handmatig moet aanpassen. Dat was bij Delta het geval.Klaas25 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:25:
Vet gaat lekker. Alleen klote dat me crypto app nog steeds ven aangeeft. Op coinmarketcap vind ik ook nog geen vet..
Hoe pas je dit aan via delta?RmNL90 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:50:
[...]
Het kan best zo zijn dat je ze handmatig moet aanpassen. Dat was bij Delta het geval.
VEN eruit gooien. VET erin gooien.. je aantal VET = 100x je aantal VEN invoeren. Wel ff juiste prijs pakken uiteraard.
Serieus wat een k*t site. Sites met zoveel reclame zijn alleen maar sensatiezoekers. Al zou het zo zijn, dan is dit niet de bron waarmee je het moet onderbouwen.RaptorXS schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:29:
[...]
Bron: http://www.dagelijksestan...t-wordt-nogal-vermoeiend/
Klootzakken zijn het, hebben zeker niet dezelfde politieke voorkeur als ik.RaptorXS schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:29:
[...]
Bron: http://www.dagelijksestan...t-wordt-nogal-vermoeiend/
Cnn is ook zo'n grote teringzooi.
Sorry, ben die linkse media helemaal beu.
[ Voor 4% gewijzigd door Ton Hasselt op 26-07-2018 20:35 ]
Dit verklaart waarom we op elkaar zitten te fitten wanneer er beren op de weg zijn... We zijn geboren als jonge en voorzichtige vrouwJong, voorzichtig en (vaak) vrouw: dit is de Nederlandse cryptobelegger
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
De RED MOON correctie!!!
uit een krant::
a heus, deze maansverduistering wordt de langste van de 21e eeuw. Zet vrijdagavond ruim voor 21.30 uur je klapstoel vast buiten, want dan komt de maan op en begint het spektakel. Het hoogtepunt van de verduistering is te zien om 22.22 uur en de volledige eclips eindigt om 23.14 uur, al duurt het daarna nog een uur of twee voordat de maan weer schijnt als vanouds.
uit een krant::
a heus, deze maansverduistering wordt de langste van de 21e eeuw. Zet vrijdagavond ruim voor 21.30 uur je klapstoel vast buiten, want dan komt de maan op en begint het spektakel. Het hoogtepunt van de verduistering is te zien om 22.22 uur en de volledige eclips eindigt om 23.14 uur, al duurt het daarna nog een uur of twee voordat de maan weer schijnt als vanouds.
[ Voor 136% gewijzigd door A87 op 26-07-2018 20:57 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Ik had wel wat meer van ADA en ZIL verwacht tijdens zulke dagen. BTC, XLM, NEO, ONT, IOST, AVA doen het de laatste paar dagen prima in mijn pf.
MCT (NEO blockchain) kan ik helaas nog steeds niet op Coinmarketcap vinden, maar op Cryptobridge doet die 0,15 Dollar per stuk, terwijl dat op andere exchanges 0,007 Dollar is. Wie weet of https://wallet.crypto-bridge.org/asset/BRIDGE.MCT ook echt MCT is van NEO, of is het een andere MCT? Ik heb al een account aangemaakt, maar volgens mij krijg ik weer een boel gedoe met fee's, net als toen ik GET ging aanschaffen op een decentrale exchange, toen was ik door wat gedoe 40% aan fee's kwijt. Valt dat mee op Cryptobridge?
Edit: Gevonden, MCT op Cryptobridge is een andere token. Op https://www.livecoinwatch.com/price/MasterContractToken-_MCT kan ik de huidige koers wel vinden.
MCT (NEO blockchain) kan ik helaas nog steeds niet op Coinmarketcap vinden, maar op Cryptobridge doet die 0,15 Dollar per stuk, terwijl dat op andere exchanges 0,007 Dollar is. Wie weet of https://wallet.crypto-bridge.org/asset/BRIDGE.MCT ook echt MCT is van NEO, of is het een andere MCT? Ik heb al een account aangemaakt, maar volgens mij krijg ik weer een boel gedoe met fee's, net als toen ik GET ging aanschaffen op een decentrale exchange, toen was ik door wat gedoe 40% aan fee's kwijt. Valt dat mee op Cryptobridge?
Edit: Gevonden, MCT op Cryptobridge is een andere token. Op https://www.livecoinwatch.com/price/MasterContractToken-_MCT kan ik de huidige koers wel vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 26-07-2018 21:12 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Pff, om holo aan te schaffen moet je hoger in de prijs zitten. Niemand is zo gek om de munten te verkopen voor de laagste koers in afgelopen 4 uur. Jammer. Hopelijk komt er snel iemand die wel zo gek is.
Wat is de volgorde van aankoop als er meerdere buy orders klaarstaan en niet voldoende verkocht wordt om deze direct door te voeren? Gaat dat op tijd waarop de order is aangemaakt?
Wat is de volgorde van aankoop als er meerdere buy orders klaarstaan en niet voldoende verkocht wordt om deze direct door te voeren? Gaat dat op tijd waarop de order is aangemaakt?
[ Voor 31% gewijzigd door radem205 op 26-07-2018 21:25 ]
Wat denk je zelf... Dat één iemand er even 300 BTC tegen aan gooit voor Holochain?radem205 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:23:
Pff, om holo aan te schaffen moet je hoger in de prijs zitten. Niemand is zo gek om de munten te verkopen voor de laagste koers in afgelopen 4 uur. Jammer. Hopelijk komt er snel iemand die wel zo gek is.
Ik begrijp je niet. Het gaat erom dat holo nu schommelt tussen 0,00000009 en 0,00000011 en dat ik 'm uiteraard graag voor 0,00000009 wil kopen.Malawolar schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:25:
[...]
Wat denk je zelf... Dat één iemand er even 300 BTC tegen aan gooit voor Holochain?
Kijk de buy en sellwalls op Binance. per satoshi verschil is er dus een winst/verlies van 10 procent. Die zit muur en muurvast, die gaat voorlopig geen kant meer op totdat iemand er 300 BTC tegenaan gooit.radem205 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:27:
[...]
Ik begrijp je niet. Het gaat erom dat holo nu schommelt tussen 0,00000009 en 0,00000011 en dat ik 'm uiteraard graag voor 0,00000009 wil kopen.
Ah op die fiets!Malawolar schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:28:
[...]
Kijk de buy en sellwalls op Binance. per satoshi verschil is er dus een winst/verlies van 10 procent. Die zit muur en muurvast, die gaat voorlopig geen kant meer op totdat iemand er 300 BTC tegenaan gooit.
Zojuist mijn Ven/vet verkocht, nu wachten op de dip en weer instappen of switchen naar bijvoorbeeld hot??? Keuzes keuzes..
Zero.
De chart ziet er wel leuk uitMalawolar schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:28:
[...]
Kijk de buy en sellwalls op Binance. per satoshi verschil is er dus een winst/verlies van 10 procent. Die zit muur en muurvast, die gaat voorlopig geen kant meer op totdat iemand er 300 BTC tegenaan gooit.
Als die dip komt ja. Ven is zo extreem gezakt en je ziet nu dat de animo voor vet weer groeit. Mag ook wel, maar daardoor ben ik niet overtuigd dat ie nog extreem gaat dippen.Pelox schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:29:
Zojuist mijn Ven/vet verkocht, nu wachten op de dip en weer instappen of switchen naar bijvoorbeeld hot??? Keuzes keuzes..
Tja extreem misschien niet maar alle beetjes helpenradem205 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:31:
[...]
Als die dip komt ja. Ven is zo extreem gezakt en je ziet nu dat de animo voor vet weer groeit. Mag ook wel, maar daardoor ben ik niet overtuigd dat ie nog extreem gaat dippen.
Zero.
Tja.. ik wil Holo sowieso voor 3+ jaar aanhouden. Persoonlijk lig ik er dan niet wakker van om 11 sats te betalen (ligt er natuurlijk aan hoeveel je ertegen aan wilt gooien) voor 1.000k holo.Malawolar schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:28:
[...]
Wat betreft de VEN/VET speculanten. Woensdag 1 augustus gewoon je VET verkopen om 22:00:15 en 20 minuten later weer inkopen ;-)
Want dan start x node monitoring?CoinTerminator schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:40:
Wat betreft de VEN/VET speculanten. Woensdag 1 augustus gewoon je VET verkopen om 22:00:15 en 20 minuten later weer inkopen ;-)
Snapshot voor verdeling 100mln vthor voor Binance VET holders
Nee, volgens mij is dat paar dagen later pas. Gaat nu om de snapshot die Binance maakt om 22:00 NL Time.
Er zal in het begin een grote sell-off zijn, die later weer opgevangen wordt. Al wil je gratis VET verdienen, dan kan dat op zulke momenten.
[ Voor 7% gewijzigd door CoinTerminator op 26-07-2018 21:44 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Kijk maar even niet naar de koersPelox schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:36:
[...]
Tja extreem misschien niet maar alle beetjes helpen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Toch gelukt om ze voor 0,00000009 aan te schaffenMalawolar schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:28:
[...]
Ik vind zulke airdrops voor xnodes ook onzinnig. Hiermee willen ze een sell off voorkomen? Het is een korte periode en xnodes kunnen dan alsnog verkopen.CoinTerminator schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:43:
[...]
Nee, volgens mij is dat paar dagen later pas. Gaat nu om de snapshot die Binance maakt om 22:00 NL Time.
Er zal in het begin een grote sell-off zijn, die later weer opgevangen wordt. Al wil je gratis VET verdienen, dan kan dat op zulke momenten.
Bij ven hebben ze ook al airdrops gekregen.
Om sell offs tegen te gaan kan je het beste een product afleveren die goed gebruikt wordt.
Ach liever nu verkocht dan vanmorgen of gisteren
Zero.
Geef het twee jaar en 80 procent van de coins is weglighting_ schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:56:
[...]
Ik vind zulke airdrops voor xnodes ook onzinnig. Hiermee willen ze een sell off voorkomen? Het is een korte periode en xnodes kunnen dan alsnog verkopen.
Bij ven hebben ze ook al airdrops gekregen.
Om sell offs tegen te gaan kan je het beste een product afleveren die goed gebruikt wordt.
BTC zakt even door het ijs heen in 3 minuten tijd
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
En je weet gewoon dat als je nu verkoopt hij binnen 3 minuten weer omhoog krabbelt. Verkoop je niet, dan keldert hij door tot 7.800... Keuzes, keuzesMalawolar schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 22:54:
BTC zakt even door het ijs heen in 3 minuten tijd
Verkocht op 8200. Nu eens zien wanneer weer in te stappen.Taro schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 22:58:
[...]
En je weet gewoon dat als je nu verkoopt hij binnen 3 minuten weer omhoog krabbelt. Verkoop je niet, dan keldert hij door tot 7.800... Keuzes, keuzes
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Op Reddit vind ik dit: https://www.cnbc.com/2018...-etf-rejected-by-sec.html. ETF rejected, maar een "oude versie", niet de versie die er nu wél toe doet: https://www.reddit.com/r/..._megathread_july_26_2018/.
Koers zal wel weer omhoog gaan.
Koers zal wel weer omhoog gaan.
Weet iemand hoe je op Cryptobridge een withdrawel kunt checken? Heb wat EAZY overgemaakt naar mijn wallet maar de transactie is na dik een half uur nog niet te vinden via de EAZY explorer. Ik weet dat Cryptobridge werkt met Bitshares maar daar weet ik geen tx id van.
Was een proefje om te zien of en hoe het werkt voor een groot bedrag doe maar tot nu is hij zoek...
Was een proefje om te zien of en hoe het werkt voor een groot bedrag doe maar tot nu is hij zoek...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
2017 all over again. Nog steeds heeft FUD een flinke invloed op bitcoin
. Wel koopmomentje morgenochtend denk ik
Inmiddels ruim onder de 8k. Ben beniewd wat de komende weken gaat gebeuren. Dat de ETF ons in een uptrend zou krijgen zou leuk zijn geweest. Nu is het maar zien of de weg omhoog kunnen gaan vinden of toch voor een nieuwe low gaan.
De ETF heeft voor een flinke stijging gezorgt de laatste tijd, dat het dan nu omlaag gaat is niet zo vreemd.PHPResource schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 23:54:
2017 all over again. Nog steeds heeft FUD een flinke invloed op bitcoin. Wel koopmomentje morgenochtend denk ik
Deze fud is gebaseerd op een andere ETF, dus zo logisch vind ik deze daling niet.[b][message=55952957,noline]
De ETF heeft voor een flinke stijging gezorgt de laatste tijd, dat het dan nu omlaag gaat is niet zo vreemd.
Ah ok, dat had ik even gemist. Dit is de Winklevoss Brothers ETF, die andere loopt nog.PHPResource schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 23:56:
[...]
Deze fud is gebaseerd op een andere ETF, dus zo logisch vind ik deze daling niet.
Beetje laat om even uit te stappen nu denk. Zat in de bioscoop. Laat alles maar staan zoals het is.
Rookworst zonder r is ook worst.
Lager dan 7900 lijk'tie niet te willen inderdaad..Bartvandelaar schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 00:00:
Beetje laat om even uit te stappen nu denk. Zat in de bioscoop. Laat alles maar staan zoals het is.
Ik zit ook al te kijken om weer opnieuw in te stappen
De pest is dus dat je echt geen flauw idee kunt hebben of er nog een grote dump aankomt en dat iedereen dan meteen in paniek schiet en ook verkoopt.
Nee dat is altijd de vraag. Maar als de echte ETF wordt declined dan kun je een grotere dump verwachten dan na een avondje stappen met een bedorven broodje shoarma.Bartvandelaar schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 00:08:
De pest is dus dat je echt geen flauw idee kunt hebben of er nog een grote dump aankomt en dat iedereen dan meteen in paniek schiet en ook verkoopt.
Kan met deze hitte toch niet slapen. Ik kijk het nog wel even aan. Beslis over 2 uur wel of ik weer instap of niet. Misschien eerder, maar dat hangt er vanaf. Verwacht wel dat ie binnen die 2 uur stabiel wordt.Bartvandelaar schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 00:08:
Mocht er nog een grote dump komen zijn dat sowieso meer de bots dan echte paniek.
Edit: We lijken al rond de 8k stabiel te worden, ben alleen nog niet helemaal overtuigt.
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 27-07-2018 00:14 ]
Die heb ik dan ook wel ingecalculeerd. Wordt het een positieve uitspraak zal ik daar ook zeker op gaan handelen. Wanneer het negatief is trouwens ook. Zit te denken om mijn alts die dag allemaal om te zetten naar btc en een stoploss te plaatsen. Ben ik al die ongein voor.
Leuke site .. '' WHAT IF I HAD INVESTED in 20**''
https://www.cointimemachine.com
https://www.cointimemachine.com
Ben voor 80% terug ingestapt op $7930. De rest hou ik nog achter de hand, moest er nog een verdere dump plaatsvinden.
Never try to catch a falling knife, maar het is zo verleidelijk, want als ie weer omhoog schiet dan zijn er bakken winst te rapen
Never try to catch a falling knife, maar het is zo verleidelijk, want als ie weer omhoog schiet dan zijn er bakken winst te rapen
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Nou transactie is gelukt maar dat was om een masternode op te zetten, dat lukt alleen niet zo... Iemand hier ervaring met het opzetten van Dashkloon achtige masternode? Ik mis iets in de stappen maar geen idee wat... Bij de stap 'masternode outputs' als het iemand iets zegt gaat het mis, ik krijg [] terug zonder info. 
Edit: mogelijke probleem gevonden, ik heb 1+999 coins naar mezelf (masternode adres) gezonden en dat schijnt een probleem te zijn. Zit nu alleen even zonder de betreffende coins omdat deze ineens maanneigingen kreeg.
Leuk verkocht maar de oplossing schijnt dus te zijn, nog wat coins overmaken naar mijn normale adres, coins van masternode adres ook hier naar over te maken en dan exact 1000 coins weer terug te sturen naar het masternode adres. Heb weer wat inkooporders staan dus hopen dat er morgenochtend eentje geraakt is, wat een gedoe...
Ondertussen wel weer leuk wat geld (€150) gepakt met het eindeloos heen en weer handelen en omgezet in btc maar dat was niet helemaal de opzet van het hele plan.
Edit: mogelijke probleem gevonden, ik heb 1+999 coins naar mezelf (masternode adres) gezonden en dat schijnt een probleem te zijn. Zit nu alleen even zonder de betreffende coins omdat deze ineens maanneigingen kreeg.
Ondertussen wel weer leuk wat geld (€150) gepakt met het eindeloos heen en weer handelen en omgezet in btc maar dat was niet helemaal de opzet van het hele plan.
[ Voor 52% gewijzigd door Crypts op 27-07-2018 00:50 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dubbele bodem gevormd rond $7910? We'll see...
NopeTomTorquay schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 00:46:
We'll see...
Beetje flauw maar het illustreert wel het vele gelul van mensen over crypto's. Dubbele bodem, support lines, gezonde correctie, het ding doet gewoon wat de whales willen. Niet meer en niet minder. Alts doen met een vertraging mee maar nog vaker worden deze net zo gemanipuleerd. Ik ben absoluut geen whale maar ik zie ook wat mijn koop- en verkoopgedrag soms veroorzaakt en maak daar ook handig gebruik van. Vaak hoeft dat niet eens en doet iemand anders dat, helemaal prima.
Ik denk eerlijk gezegd dat de meest gemaakte fout met crypto's is dat je van buitenaf een koers kunt voorspellen. Hoevaak zijn we nu al niet door een support gezakt of is een munt tegen alle verwachtingen in vertrokken richting Mars zonder 'reden'? We willen ongereguleerde valuta dus dan krijgen we dat. Enjoy the ride.
Die discussie is al vaak gevoerd. Ik vind dingen als support en resistance wel belangrijk omdat dit in het verleden al meer dan vaak genoeg waar bleek te zijn. Los van dat laten TA's mij zien wat mogelijk is en wat waarschijnlijk of onwaarschijnlijk is. Nee, niemand weet precies wat er gaat gebeuren, maar dat betekend niet dat niet ieder stukje info nuttig kan zijn.Crypts schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 01:19:
[...]
Beetje flauw maar het illustreert wel het vele gelul van mensen over crypto's.
I kindly disagreeCrypts schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 01:19:
Ik denk eerlijk gezegd dat de meest gemaakte fout met crypto's is dat je van buitenaf een koers kunt voorspellen.
De meest gemaakte fout met crypto's is dat mensen TA 200% letterlijk nemen en interpreteren als òfwel fout òfwel juist. TA gaat over kansen: er was een kans dat het een dubbele bodem was, niet meer, niet minder. Een potentieel lichtpuntje, geen voorspelling
Ik wist gewoon dat deze reacties gingen komen.
Zit nu in een paar muntjes en kan daar best heel handig dingen sturen, nogmaals ik ben geen whale maar het is weldegelijk mogelijk en helemaal niet onhaalbaar. TA werkt daar gewoon niet op hoe graag mensen dan ook een houvast willen hebben of zoeken. Voor grote(re) coins kan het wellicht soms opgaan maar ook daar zie ik dezelfde patronen en gaat TA vaker mis dan goed.
Disclaimer: ik hou me vooral met hele nieuwe muntjes bezig. Die zijn net zo stabiel als een pudding in handen van een parkinsonpatiënt.
Disclaimer: ik hou me vooral met hele nieuwe muntjes bezig. Die zijn net zo stabiel als een pudding in handen van een parkinsonpatiënt.
Akkoord, voor zo'n muntjes werkt TA natuurlijk nooit 
Als @Ton Hasselt morgen een nieuwe liefde vindt en al zijn LINDA verkoopt, dan stort die koers ook in. Daar kan geen TA tegenop
Als @Ton Hasselt morgen een nieuwe liefde vindt en al zijn LINDA verkoopt, dan stort die koers ook in. Daar kan geen TA tegenop
Ton en zijn Linda... Daar gaat zelfs Jacqueline niet tussen komen vrees ik.TomTorquay schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 01:36:
Akkoord, voor zo'n muntjes werkt TA natuurlijk nooit
Iedereen ligt nog vredig te slapen in z'n sauna? Nou, jullie missen niet veel, koers is momenteel zo stabiel als een pluviometer in de woestijn...
Nou laat dat vredig slapen maar achterwege, maar die sauna klopt aardig. Vandaag mag er gewoon gewerkt worden. Laatste dagje, en dan morgen op richting mijn "gratis ByteCoin" vakantie! Met mijn "gratis ByteCoin" auto met heerlijk werkende airco! Die het overigens ook prima doet tegenwoordig in de NS treinenTomTorquay schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 05:31:
Iedereen ligt nog vredig te slapen in z'n sauna? Nou, jullie missen niet veel, koers is momenteel zo stabiel als een pluviometer in de woestijn...
Crypto gaat de komende 3 weken ook in slaapstand. Het enige wat ik nog even bijhoudt de komende dagen is de Daps Token airdrop, zodat dat gedeelte in ieder geval geregeld is. Wil eind van het jaar natuurlijk ook nog wel een "gratis DAPS" skivakantie op de rol kunnen zetten
Super goed gedaan! Ik heb jammer genoeg deze rally gemist. Benieuwd wat BTC komende uren gaat doen, nu instappen is echt wel lef hebben want kan alle kanten op, ik vertrouw het voor geen meter dus kijk vanaf de zijlijn...PilatuS schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 00:04:
Ik zit ook al te kijken om weer opnieuw in te stappen
Voor diegene die nog op zoek zijn, Ledger Nano S in de aanbieding voor 69,95 bij SOS Solutions.
Verwijderd
Haha geniet ervan! Je hebt toch wel een Lamborghini logo achter op je nieuwe auto gezet? Gewoon puur voor de lol.Dakillerbean schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 06:55:
[...]
Nou laat dat vredig slapen maar achterwege, maar die sauna klopt aardig. Vandaag mag er gewoon gewerkt worden. Laatste dagje, en dan morgen op richting mijn "gratis ByteCoin" vakantie! Met mijn "gratis ByteCoin" auto met heerlijk werkende airco! Die het overigens ook prima doet tegenwoordig in de NS treinen![]()
Crypto gaat de komende 3 weken ook in slaapstand. Het enige wat ik nog even bijhoudt de komende dagen is de Daps Token airdrop, zodat dat gedeelte in ieder geval geregeld is. Wil eind van het jaar natuurlijk ook nog wel een "gratis DAPS" skivakantie op de rol kunnen zetten
Succes nog ff vandaag en een fijne vakantie gewenst!
Alleen die gekke VET gaat nog even de 375 ergens aantikken de komende dagen. Dus die kan zijn slaapstand wel vergeten.Dakillerbean schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 06:55:
[...]
Nou laat dat vredig slapen maar achterwege, maar die sauna klopt aardig. Vandaag mag er gewoon gewerkt worden. Laatste dagje, en dan morgen op richting mijn "gratis ByteCoin" vakantie! Met mijn "gratis ByteCoin" auto met heerlijk werkende airco! Die het overigens ook prima doet tegenwoordig in de NS treinen![]()
Even stiekem aan gedacht, ook een ByteCoin logo op de achterkant heeft even door mijn hoofd gespookt maar is 'm toch niet geworden.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 08:07:
[...]
Haha geniet ervan! Je hebt toch wel een Lamborghini logo achter op je nieuwe auto gezet? Gewoon puur voor de lol.
Succes nog ff vandaag en een fijne vakantie gewenst!
Het lastige is dat er een beste kans is dat hij nog veel verder gaat zakken, nobody knows but everyone guessesTomTorquay schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 05:31:
Ik weet dat het koffiedik kijken is. Maar wil met het geld uit het spaarvarkentje van mijn zoontje nog wat crypto kopen, en twijfel tussen:
Powr
RLC
Nano
Of toch gewoon nog wat extra VET
(Ongeveer 200 euro te 'investeren', en nee het komt natuurlijk niet echt uit z'n spaarvarken)
Powr
RLC
Nano
Of toch gewoon nog wat extra VET
(Ongeveer 200 euro te 'investeren', en nee het komt natuurlijk niet echt uit z'n spaarvarken)
[ Voor 6% gewijzigd door outlandos op 27-07-2018 09:47 ]
Wat is dit dan weer? Wat is het verschil met de uitslag van SEC op bitcoin ETF's waar we in september allemaal zo op zitten te wachten?
https://newsbit.nl/bitcoi...wordt-geweigerd-door-sec/
Was dat de reden dat bitcoin ineens een flinke drop had?Klaas25 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 09:45:
Wat is dit dan weer? Wat is het verschil met de uitslag van SEC op bitcoin ETF's waar we in september allemaal zo op zitten te wachten?
[ Voor 9% gewijzigd door mugenmarco op 27-07-2018 09:53 ]
Verwijderd
16 augustusKlaas25 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 09:45:
Die andere aanvraag van 16-8 waar we wel op wachten is anders, omdat die wel daadwerkelijk gebacked worden door bitcoin. Bij het kopen van die ETF word dus bitcoin gekocht. Hiermee stroomt wel nieuw geld in crypto, en de verwachting is dat dat ook geen kattepis is aangezien 'gewone beleggers' hiermee dus makkelijk in bitcoin kunnen.
Deze uitspraak is naar aanleiding van een verzoek van de gebroeders winklevoss dat in 2016 is gedaan. In 2017 is dit verzoek afgewezen. Uitspraak van SEC gisteren was het hoger beroep. Wat in augustus/september wordt verwacht is een andere uitspraak over ETF (VanEck SolidX Bitcoin Trust).Klaas25 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 09:45:
Storm in een glas water dus.
Masternode verhaal heeft weer een andere wending gekregen, collateral is vannacht omhoog gegaan dus ik heb er niet 1000 maar 2000 nodig.
Even snel over nadenken want zo wordt het wel een erg duur grapje...
De rewards zijn er ook naar maar toch...
Even snel over nadenken want zo wordt het wel een erg duur grapje...
Volgens meerdere websites wordt de ETF uitspraak pas in maart 2019 verwacht.
O.a.: https://bitcoinist.com/bitcoin-etf-decision-come-2019/
O.a.: https://bitcoinist.com/bitcoin-etf-decision-come-2019/
zijn compleet verschillende voorstellen die toevallig beiden over een BTC ETF gaan. o.a. platform / min. investering zijn anders.Klaas25 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 09:45:
Winklevoss voorstel was alles via Gemini (goh) met een min. inleg van 0.01BTC. Dat is een voorstel dat heel erg gericht is op consumenten en daar is t gewoon nog veel te vroeg voor.
Vergeet sowieso niet dat de kans erg groot is dat de beslissing over de VanEck SolidX Bitcoin Trust ETF wordt uitgesteld - er is sowieso nog veel te weinig duidelijkheid qua regelgeving over crypto / bitcoin om er naar mijn mening nu al een goed- of afkeuring op t voorstel te kunnen geven.
[ Voor 3% gewijzigd door rogier2012 op 27-07-2018 10:20 ]
Daaaaar ben ik weeer! Ongeveer een maand of twee geleden dat ik hier heb gepost en ik moet zeggen RLC doet het niet, compleet gestoorde crypto coin die mij nog lager in balance heeft gezet dan 2 maanden geleden
Switcheo network gaat als goed is mct listen als nep7 en nep8 gesupport worden. Hoop en verwacht toch dat die wel een paar cent ps zal gaan.Taro schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:08:
Ik had wel wat meer van ADA en ZIL verwacht tijdens zulke dagen. BTC, XLM, NEO, ONT, IOST, AVA doen het de laatste paar dagen prima in mijn pf.
Lol die MCT is ook -80% gegaan in een week of 8?
Betreft de ETF, die gaat er in de VS nog lang niet komen. Als je kijkt naar de redenen waarom het in het verleden is geweigerd is alleen aan de custody nu een stap gezet. Regelgeving schiet tekort, manipulatie is dagelijkse kost.
Betreft de ETF, die gaat er in de VS nog lang niet komen. Als je kijkt naar de redenen waarom het in het verleden is geweigerd is alleen aan de custody nu een stap gezet. Regelgeving schiet tekort, manipulatie is dagelijkse kost.
RLC zit in een neerwaartse spiraalmprkooij schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:39:
Daaaaar ben ik weeer! Ongeveer een maand of twee geleden dat ik hier heb gepost en ik moet zeggen RLC doet het niet, compleet gestoorde crypto coin die mij nog lager in balance heeft gezet dan 2 maanden geleden
Handelsvolume is heel laag en de prijs wordt naar beneden getrokken. Pas in september als de public worker Pools online gaan, dan zou het wel een stukje kunnen aantrekken. Je moet namelijk rlc staken om daaraan deel te nemen. Maar het zal denk ik vooral ervan afhangen of de vraag naar de dienst die RLC levert op gang komt. Want dat laatste is nodig om RLC weer te laten opkrabbelen en te laten slagen als utility coin.
Ark shillen in Nederlandse text.
https://currentcrypto.nl/passief-inkomen-ark/
''Wat ARK onderscheidt van de rest is de SmartBridge technologie en het Delegated Proof of Stake (DPoS) mechanisme. Ze streven ernaar om een volledig ecosysteem te maken dat linkt naar andere blockchains om er zo voor te zorgen dat iedereen het eenvoudig kan gebruiken''
https://currentcrypto.nl/passief-inkomen-ark/
''Wat ARK onderscheidt van de rest is de SmartBridge technologie en het Delegated Proof of Stake (DPoS) mechanisme. Ze streven ernaar om een volledig ecosysteem te maken dat linkt naar andere blockchains om er zo voor te zorgen dat iedereen het eenvoudig kan gebruiken''
[ Voor 76% gewijzigd door A87 op 27-07-2018 11:15 ]
Het is mij nog niet gelukt om VET van MEW naar Binance te sturen, foutmelding:
Insufficient funds. The account you tried to send transaction from does not have enough funds. Required 1150191000000000 and got 0
VET staat nog op het oorspronkelijke hoeveelheid VEN, ipv x100. Het staat al wel onder de naam VET.
Iemand die het wel gelukt is?
Insufficient funds. The account you tried to send transaction from does not have enough funds. Required 1150191000000000 and got 0
VET staat nog op het oorspronkelijke hoeveelheid VEN, ipv x100. Het staat al wel onder de naam VET.
Je ziet nu al dat exchange listing pumps minder en minder worden, publiek gaat langzaam maar zeker kijken naar milestones in ontwikkeling en uiteindelijk het gebruik van de oplossing..
Ondanks dat het op mew vet heet, is het ven en kan je het dus niet naar binance meer sturen. Wachten tot de officiële wallet het ondersteunt of swappen via Lbank. Geluk dat je het niet kwijtgeraakt bent trouwens.Serudian schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 11:17:
Het is mij nog niet gelukt om VET van MEW naar Binance te sturen, foutmelding:
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Zit te denken om XLM te kopen nu het 7,5% in de min staat.. Goed idee? of beter BTC kopen in deze dip?
Ik geloof dat XLM bijna hetzelfde doel heeft als XRP (volgens mij is iemand bij Ripple weg gegaan wegens ongenoegen van de visie van dat bedrijf en zelf een nieuwe gestart), oftewel XLM.Sahara schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 11:30:
Zit te denken om XLM te kopen nu het 7,5% in de min staat.. Goed idee? of beter BTC kopen in deze dip?
Ik persoonlijk zou het niet doen maar het is van geen enkele coin te zeggen of het wat word, altijd maar gokken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!