[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 181 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.223 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Arrien schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:52:
Zo , weer thuis na 2 weken vakantie.
Even de crypto's checken... O helaas, nog steeds exact dezelfde portfoliowaarde als 2 weken geleden.
Saai dat sideways geneuzel al maanden
Hoedan??? We gingen als de malle omhoog de laatste tijd. In wat voor alts zit jij naast Elastos? :o

[ Voor 24% gewijzigd door Tominatie op 19-07-2018 12:03 ]

Verwijderd

als je van dag tot dag kijkt gingen we omhoog maar als je op wat hoger niveau kijkt.....

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03:55
Als je ven op binance hebt hoef je dus niets voor de swap te doen? De Ada raket gaat ook gestaag door

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
AMARONE schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:31:
Als je ven op binance hebt hoef je dus niets voor de swap te doen? De Ada raket gaat ook gestaag door
Dan hoef je niets te doen idd.. alleen wachten ;)

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:27:
als je van dag tot dag kijkt gingen we omhoog maar als je op wat hoger niveau kijkt.....
Yep zeker waar, maar hij heeft het over 2 weken :P

In die 2 weken is er toch wel een hoop gebeurt. Hij ging dus weg toen we ongeveer op 6.3k stonden. Nu 1000$ hoger dus ben dan wel benieuwd in welke alts hij zit :X

[ Voor 16% gewijzigd door Tominatie op 19-07-2018 13:25 ]

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:32:
[...]

In die 2 weken is er toch wel een hoop gebeurt. Hij ging dus weg toen we ongeveer op 6.3k stonden. Nu 1000$ hoger dus ben dan wel benieuwd in welke alts hij zit :X
Bijna al mijn alts zijn vannacht weer ingestort, alleen bitcoin bleef stabiel.

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-01 23:43
Bitcoin blijft me net even te lang boven de 7k. Ik geef hem tot zondag, anders stap ik in. Meestal schoot die omgoog en daalde gelijk, maar hij lijkt een goede fundering te hebben

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:32:
[...]

True, I stand corrected :)

Blijkbaar in coins die niet afhankelijk zijn van Bitcoin groei of hun eigen shit hebben. Heb ik er ook een paar van.

• Machlah
drusloos schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:37:
Bitcoin blijft me net even te lang boven de 7k. Ik geef hem tot zondag, anders stap ik in. Meestal schoot die omgoog en daalde gelijk, maar hij lijkt een goede fundering te hebben
Denk ik ook, denk dat de alts later vandaag weer volgen met een stijging

• Tominatie
  • Niet online
Machlah schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:34:
[...]

Bijna al mijn alts zijn vannacht weer ingestort, alleen bitcoin bleef stabiel.
Jep idd. Mijn alts hebben ook wel wat tikjes gehad. Behalve TRAC die staat op +6% t.o.v. BTC.

M'n $MAN en $POA gaan echt dramatisch laatste tijd. 8)7

Achja, ik heb m'n salaris ontvangen zie ik dus dat wordt weer KOPEN KOPEN KOPEN >:)

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:24:
[...]

Hoedan??? We gingen als de malle omhoog de laatste tijd. In wat voor alts zit jij naast Elastos? :o
Heb nog wat Ethos, Neo en wat shitcoins.

Sinds januari zijn de meeste coins langzaam afgegleden, af en toe +10 of 20% kan dat niet goedmaken.
ICX, VEN, ADA, NEO, XLM staan sinds januari op -60,70,80 of nog minder.

Maar goed, we blijven positief, nog een stijginkje van + 400 % dan sta ik weer op mijn ATH :9~

http://www.avfoto.nl

• Machlah
Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:38:
[...]

Jep idd. Mijn alts hebben ook wel wat tikjes gehad. Behalve TRAC die staat op +6% t.o.v. BTC.

Achja, ik heb m'n salaris ontvangen zie ik dus dat wordt weer KOPEN KOPEN KOPEN >:)
Mooi man, good times are coming... again.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Hoe kom ik nu weer aan een zooi XRP?!?!? zeker in een dronken waas gekocht vannacht... ik wacht wel even af.

• Tominatie
  • Niet online
@Arrien Op de lange termijn hebben alts echt hevige tikken gehad idd.

Het enige wat je nu kan doen is bijkopen (mits. je het geloof hebt in nieuwe ATH's), daar ontbreekt het bij mij iedergeval niet aan.

Ik wil graag bijkopen nu maar ik twijfel een heel klein beetje of dit wel een slim punt is. Maar heb het idee dat bitcoin eerder bullish uitbreekt dan bearish dus zometeen maar even wat btc en eth op satos halen.

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Wat is de waarde van 1 VET? Ik neem aan 1/100 van een VEN?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:36

Bloodclot

Jawier!

H92! schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:49:
Wat is de waarde van 1 VET? Ik neem aan 1/100 van een VEN?
Inderdaad, je huidige aantal keer 100 doen, dan heb je je hoeveelheid VET

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
BNB heeft het zwaar na het nieuws dat de trading discount 20 juli naar 25% gaat.

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:43:
@Arrien

Het enige wat je nu kan doen is bijkopen (mits. je het geloof hebt in nieuwe ATH's), daar ontbreekt het bij mij iedergeval niet aan.
Klopt, ik geloof echt wel dat de ATH's dit jaar of anders in 2019 nog gehaald gaan worden.
Maar het geld dat ik er vorig jaar ingestopt heb, heb ik al afgeschreven, durf er niet veel meer in te stoppen nu.

http://www.avfoto.nl

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
Bloodclot schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:51:
[...]

Dat wel, maar is de initiële waarde ook 1/100 van een VEN? (gemeten vanaf welk punt?)

Verwijderd

[...]

Dus VEN kopen nu??

<edit> damn die gaat effe rood

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2018 12:00 ]

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Maestro

Fijne feestdagen

Haha, gisteravond eerste spelletje paniekvoetbal gespeeld.
Tijdens die duik van 7530 naar 7225 in paniek alles naar USDT gezet (op 7350)
Tien minuten later weer teruggekocht op 7431. Ja, zo komen we wel aan die 1BTC :+

/edit
En trouwens: Wat is de Binance website toch waardeloos op zulke momenten.
Bij een groot handelsvolume op een munt freezed de hele zooi gewoon op de pagina. Even je sellprijs aanpassen? Forget it, je krijgt geen focus op de 'sellprice' box.
Submitknop indrukken? Even een minuut geduld aub, we zijn nu bezig met anderen.

[ Voor 43% gewijzigd door Maestro op 19-07-2018 12:07 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Tominatie
  • Niet online
Maestro schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:00:
Haha, gisteravond eerste spelletje paniekvoetbal gespeeld.
Tijdens die duik van 7530 naar 7225 in paniek alles naar USDT gezet (op 7350)
Tien minuten later weer teruggekocht op 7431. Ja, zo komen we wel aan die 1BTC :+
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/b8de8195703b2f5c98bd47c5476ea4db/tenor.gif?itemid=10982489

Gewoon nooit aan dat hele USDT beginnen mits je heel veel vertrouwen hebt in een daling en dan moet je ook vertrouwen blijven houden in de keuze die je hebt gemaakt. Dus niet inFOMO'en. @PilatuS is daar een perfect voorbeeld van. Geen FOMO kent die man, hij blijft aan zijn keuze's vasthouden. Maarja, dat is ook een kwestie van ervaring...

• Maestro
  • Nu online

Maestro

Fijne feestdagen

Je hebt gelijk. Had meer vertrouwen en geduld moeten hebben en niet zo impulsief op die rode candle moeten reageren. Weer een goede leer voor volgende keer :)
Wat betreft -nooit- aan USDT beginnen: Heb de hele run naar beneden tussen 3 mei (9000) en nu (incl die 5800) uitgezeten in BTC. Dus was redelijk honkvast. Maar wou deze keer niet weer die verdamping meemaken, vandaar de (niet zo slimme keuze). Maar het was dit of short gaan. En tussen die twee keuzes kan ik jouw voorkeur wel schatten :D
Alsof ik opties had om te shorten... Not :P

[ Voor 5% gewijzigd door Maestro op 19-07-2018 12:13 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Heerlijk de prijs gaat weer omhoog!

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Tominatie
  • Niet online
Maestro schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:12:
Je hebt gelijk. Had meer vertrouwen en geduld moeten hebben en niet zo impulsief op die rode candle moeten reageren. Weer een goede leer voor volgende keer :)
Wat betreft -nooit- aan USDT beginnen: Heb de hele run naar beneden tussen 3 mei (9000) en nu (incl die 5800) uitgezeten in BTC. Dus was redelijk honkvast. Maar wou deze keer niet weer die verdamping meemaken, vandaar de (niet zo slimme keuze). Maar het was dit of short gaan. En tussen die twee keuzes kan ik jouw voorkeur wel schatten :D
Hahaha. Dat is lekker ja. Achteraf had ik natuurlijk ook beter in USDT kunnen zitten maar zonder holders kom je nergens, dus ik offer me op. USDT geeft me teveel stress en tradingfee's. :P

Iedergeval is het belangrijk dat je je strategie naleeft en niet plots gaat veranderen. Kan alleen maar fout gaan en levert frustaties op |:(

• drusloos
[...]

Ik heb nu een kleine 500 VEN, dit wordt dus 500.000 VET? En wat is de waarde van VET? Begrijp ik nu goed dat dit ''gratis'' geld oplevert?

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:14:
Heerlijk de prijs gaat weer omhoog!
Hij gaat nu juist weer omlaag :+

Ik hoop persoonlijk op een kleine drop want dan koop ik bij.

• Pranjic
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-11-2025
drusloos schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:16:
[...]

Ik heb nu een kleine 500 VEN, dit wordt dus 500.000 VET? En wat is de waarde van VET? Begrijp ik nu goed dat dit ''gratis'' geld oplevert?
Het is niet zo dat het ineens 500.000 x 1,90 = 950.000 waard is 8)7

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Die 500 VEN wordt 50.000 VET. (x100)
De prijs van 1 VEN is nu de prijs van 100 VET als het allemaal goed gaat. De prijs gaat namelijk ook /100.

Dus geen gratis geld, maar het kan natuurlijk zijn dat er een behoorlijke pump/dump komt als de VET tradeable wordt dus je weet het niet goed.

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
[...]

[ ] Geschikt

[ X] Ongeschikt

Verwijderd

Aangezien de prijs nu dalend is heb ik er geen vertrouwen in

• Trent900
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:21:
Jawel joh, de vragen worden weer met de dag dommer, doet mij weer aan eind 2017 denken.

Bullrun!

• Maestro
  • Nu online

Maestro

Fijne feestdagen

Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:15:
[...]

Iedergeval is het belangrijk dat je je strategie naleeft en niet plots gaat veranderen. Kan alleen maar fout gaan en levert frustaties op |:(
Amen! :D (En heb het nog eens goed in de oren geknoopt ;) )

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:21:
Kunnen natuurlijk ook angsthazen zijn die het niet vertrouwen en voor nu even in bitcoin zitten. Om dan na de swap weer vol terug te kopen.

M'n voorspelling is een behoorlijke pump van de prijs.

• drusloos
Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:18:
[...]

Die 500 VEN wordt 50.000 VET. (x100)
De prijs van 1 VEN is nu de prijs van 100 VET als het allemaal goed gaat. De prijs gaat namelijk ook /100.

Dus geen gratis geld, maar het kan natuurlijk zijn dat er een behoorlijke pump/dump komt als de VET tradeable wordt dus je weet het niet goed.
ik zat eerder te denken aan dat de waarde van VET 1 cent zou zijn, dus niet dat je letterlijk een paar honderd dollar krijgt. Mijn verwarring komt voort uit dat ik niet snap dat mensen VEN dumpen ipv kopen als je er VET bij krijgt. Ik zou eerder een pump verwachten

• Tominatie
  • Niet online
drusloos schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:27:
[...]

ik zat eerder te denken aan dat de waarde van VET 1 cent zou zijn, dus niet dat je letterlijk een paar honderd dollar krijgt. Mijn verwarring komt voort uit dat ik niet snap dat mensen VEN dumpen ipv kopen als je er VET bij krijgt. Ik zou eerder een pump verwachten
Het ding is dat VEN verdwijnt hé. Jouw VEN wordt met een multiplier van x100 omgezet naar VET.

VEN verdwijnt helemaal van het podium.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:26
Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:38:
[...]

Ik las in die OriginTrail Telegram groep op zondag/maandag dat er een kerel is die voor 12 btc aan TRAC wil kopen.. ik zou bijna denken dat hij en nog een paar anderen bij elke diepe dip TRAC kopen en dat is volgens mij de enige rede waarom TRAC nu met +6% ofzo in de plus staat terwijl de rest van de alts in de min staan. TRAC heeft sowieso fucking lage volumes, dus als iemand voor 12 btc gespreid aan het kopen is, dan vliegt ie wel omhoog.

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:29:
[...]

Ik las in die OriginTrail Telegram groep op zondag/maandag dat er een kerel is die voor 12 btc aan TRAC wil kopen.. ik zou bijna denken dat hij en nog een paar anderen bij elke diepe dip TRAC kopen en dat is volgens mij de enige rede waarom TRAC nu met +6% ofzo in de plus staat terwijl de rest van de alts in de min staan. TRAC heeft sowieso fucking lage volumes, dus als iemand voor 12 btc gespreid aan het kopen is, dan vliegt ie wel omhoog.
Oh haha. Ja is zeker waar, TRAC heeft echt een top exchange nodig want nu gebeurt er niet veel helaas. Zolang het team en de community actief blijven heb ik hartstikke veel vertrouwen in het TRAC-protocol. #HOLD

• Sahara
Ik ben alleen een beetje dom dat ik m'n hele TRAC stack bij de vorige super stijging van maandag niet op 1650 ofzo heb verkocht. Ik hoop elke keer dat ie verder stijgt.. maar niet dus. Volgende keer verkopen en lager terugkopen. Heb het al eerder met succes gedaan en het leverde meteen extra stuks op.

• drusloos
Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:28:
[...]

Het ding is dat VEN verdwijnt hé. Jouw VEN wordt met een multiplier van x100 omgezet naar VET.

VEN verdwijnt helemaal van het podium.
Ik heb me even GOED ingelezen en sloeg de plank even compleet mis, dank!

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:36:
Ik ben alleen een beetje dom dat ik m'n hele TRAC stack bij de vorige super stijging van maandag niet op 1650 ofzo heb verkocht. Ik hoop elke keer dat ie verder stijgt.. maar niet dus. Volgende keer verkopen en lager terugkopen. Heb het al eerder met succes gedaan en het leverde meteen extra stuks op.
Jep maar dat kan ook zomaar gebeuren. Ik weet de rush van een tijdje geleden nog naar de 4000 sats. Dat ging echt super snel.. Ik verwacht met wat hype en als het staken live gaat dat eenzelfde run mogelijk is.

Ik ga sowieso mijn TRAC staken, je kan nu al testnodes opzetten om te kijken hoe het werkt.

• Sahara
Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:39:
[...]

Jep maar dat kan ook zomaar gebeuren. Ik weet de rush van een tijdje geleden nog naar de 4000 sats. Dat ging echt super snel.. Ik verwacht met wat hype en als het staken live gaat dat eenzelfde run mogelijk is.

Ik ga sowieso mijn TRAC staken, je kan nu al testnodes opzetten om te kijken hoe het werkt.
Dat staken, moet daarvoor denk ik een VPS huren, alleen is mij niet helemaal nog duidelijk hoe het werkt met je TRAC, je krijgt dus een wallet adres waar je je TRAC in bewaard. Kan dat wallet adres je Ledger Nano s wallet zijn? Aangezien uptime belangrijk is voor je stake, zal je wel een server moeten hebben, alleen als we nog niet weten wat het letterlijk oplevert aan cashflow is het beetje duur om nu al een VPS te huren tegen xx euro per maand.

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:44:
[...]

Dat staken, moet daarvoor denk ik een VPS huren, alleen is mij niet helemaal nog duidelijk hoe het werkt met je TRAC, je krijgt dus een wallet adres waar je je TRAC in bewaard. Kan dat wallet adres je Ledger Nano s wallet zijn? Aangezien uptime belangrijk is voor je stake, zal je wel een server moeten hebben, alleen als we nog niet weten wat het letterlijk oplevert aan cashflow is het beetje duur om nu al een VPS te huren tegen xx euro per maand.
Yep. Ik moet me er ook nog goed in verdiepen en ga dat de komende dagen doen. Voor zover ik weet kan je je Ledger hiervoor gebruiken idd, dus dat is wel lekker veilig. Je zal idd een VPS moeten hebben, dus daar had ik me al een tijdje geleden in verdiept en heb meerdere opties op een rijtje nu (DigitalOcean, Vultr, Virmach, TransIp, OVH, hetzner). Mij voorkeur is TransIp denk ik, puur omdat het Nederlands is. (is wel wat duurder).

Inderdaad is het eerst even wachten op meer informatie van TRAC zelf, ben ook benieuwd naar de stake rewards en dergelijke.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:51:
[...]

Yep. Ik moet me er ook nog goed in verdiepen en ga dat de komende dagen doen. Voor zover ik weet kan je je Ledger hiervoor gebruiken idd, dus dat is wel lekker veilig. Je zal idd een VPS moeten hebben, dus daar had ik me al een tijdje geleden in verdiept en heb meerdere opties op een rijtje nu (DigitalOcean, Vultr, Virmach, TransIp, OVH, hetzner). Mij voorkeur is TransIp denk ik, puur omdat het Nederlands is. (is wel wat duurder).

Inderdaad is het eerst even wachten op meer informatie van TRAC zelf, ben ook benieuwd naar de stake rewards en dergelijke.
Ben ook benieuwd naar de rewards. Heb een testnode gewoon thuis op mijn pc staan. Is zo te installeren doormiddel van Docker.

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb zojuist extra BTC bijgekocht. oOo oOo :)F *O* d:)b <3 B)

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/tDINQreQ6hn9u/giphy.gif

• Sahara
Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:51:
[...]

Hangt echt af hoeveel je gaat staken.. ik heb iets gelezen over 5% return ofzo, als je per maand ca. 20 euro kwijt bent aan een VPS, moet je met de koers van vandaag al aardig wat TRAC staken wil je er winst mee maken. Ik denk dat ik voorlopig maar inzet op het vergroten van m'n stack en later is kijk of het rendabel is om te staken met een server, want huren van een server kost ook wat.

Verwijderd

wow men is actief op ADA. Twee keer een dump en beide gepareerd
#MOON

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:29:

[afbeelding]
Vind het nu juist een gewaagd moment om bij te kopen, kan net zo goed omhoog als omlaag gaan, reeds 2 maal de 7600 getest en we zijn al zo goed als overbought (Stoch RSI op max) dus veel momentum is er niet meer over. Maar ik vermoed dat je ervan uit gaat dat het bij één van de volgende pogingen wel zal lukken, wat ook mogelijk is, dan is de rally naar de 8k inderdaad mogelijk... Gezonder zou zijn dat er nu even een "cool" down is en we boven de 7200 blijven en dan opnieuw proberen die 7600 te doorbreken, net zoals we met die 6800 gedaan hebben, en net éénmaal voorbij de 7650 in/bijkopen, dan ben je zekerder dat de weg naar de 8k open is, maar goed jij zit er al in dus zoveel maakt het nu ook weer niet uit ;)

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:29:
Ik had nog even de kat uit de boom gekeken. Denk dat we nog wel even wegzakken, zoals @dabla mooi beschrijft. Maar goed, op de middelkorte termijn sowieso een goede aankoop, vermoed ik :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
BTC op € 5100,- van paar weken lijkt alweer spotgoedkoop. Had ik maar.. ;p (meer XRP gekocht dan gedaan) :9

• A87
  • Niet online

A87

Amerikanen zijn zo weer goed actief, een ENORME pump (of niet), gaat spannen worden komende 24uur. Of dik omlaag of door die 7500 heen.

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 19-07-2018 15:23 ]

• TomTorquay
Enorme pump. Tuurlijk. $70 omhoog. Heb je al gesolliciteerd bij De Telegraaf?

• A87
  • Niet online

A87

TomTorquay schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:24:
Nog niet, doe ik pas als ik miljoenen heb.

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 19-07-2018 15:25 ]

• TomTorquay
A87 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:25:
Nog niet, doe ik pas als ik miljoenen heb.
(y) :)

• A87
  • Niet online

A87

De pump komt nu BOEM!

• Tominatie
  • Niet online
dabla schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:02:
[...]
Vind het nu juist een gewaagd moment om bij te kopen, kan net zo goed omhoog als omlaag gaan, reeds 2 maal de 7600 getest en we zijn al zo goed als overbought (Stoch RSI op max) dus veel momentum is er niet meer over. Maar ik vermoed dat je ervan uit gaat dat het bij één van de volgende pogingen wel zal lukken, wat ook mogelijk is, dan is de rally naar de 8k inderdaad mogelijk... Gezonder zou zijn dat er nu even een "cool" down is en we boven de 7200 blijven en dan opnieuw proberen die 7600 te doorbreken, net zoals we met die 6800 gedaan hebben, en net éénmaal voorbij de 7650 in/bijkopen, dan ben je zekerder dat de weg naar de 8k open is, maar goed jij zit er al in dus zoveel maakt het nu ook weer niet uit ;)
Zeker dat het gewaagd is maar je weet hoe ik erin sta. LONG LONG term holder ben ik, dus het maakt me allemaal niet zoveel uit. Ik ben gewoon niet zo bang voor een verdere daling, misschien nog een test rond de 7200, maar veel lager zie ik ons niet gaan. Heb trouwens nog geld achter de hand mochten we toch nog even verder zakken. :P

Volgende maand weer precies hetzelfde. Alleen zal het salaris wel minder zijn als deze omdat ik nu wat minder uren maak. }:| :+

• Maestro
  • Nu online

Maestro

Fijne feestdagen

Gooit knuppel in hoenderhok
Néehéé, ik had voorspeld $6600 +/- 20% voor de rest van het jaar. We zitten al veel te dicht bij de bovengrens.
Wou daarnaast nog bijkopen voor < $6000, dus niks geen gepump }) :P

• Tominatie
  • Niet online
Klaas25 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:52:
BTC op € 5100,- van paar weken lijkt alweer spotgoedkoop. Had ik maar.. ;p (meer XRP gekocht dan gedaan) :9
Zeker idd. Heb hier nog een aantal bijkoop orders liggen op een koers van 5200 euro/btc, 5400 euro/btc.

Best wel leuk om te zien. Heb ik goed gedaan! :>

Verwijderd

Den Bitcoin dominantie groeit gestaech ende langzaem.

Uwer Alt munten zijnde gedoemd ende verloren!

Los uwer bags en koop den dukaeten Bitcoinen.

Verwijderd

Heb mijn vakantie pakje binnen: ADA, XRP, XLM, TRX

Volgende week nog één erbij kopen bij mijn maandelijkse aankoopronde

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:49:

Ja echt bijzonder om te zien, alts blijven echt ver achter op bitcoin. M'n $MAN staat roder dan rood.... ;w

7500 gaat gebroken worden denk ik. SPANNEND

• TomTorquay
Eventjes tegen het dak aankloppen weer. Als we er niet door geraken (wat ik verwacht), dan zouden we wel eens steil kunnen vallen. De uithouding van de bulls zou wel eens tijdelijk op de proef gesteld kunnen worden.

• Weakhand
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2021
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:49:

Whaha, alsof ik in m'n katoenen kloffie bij een grauwe waterput sta te luisteren naar de lokale marktkoopman.

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:52:
Eventjes tegen het dak aankloppen weer. Als we er niet door geraken (wat ik verwacht), dan zouden we wel eens steil kunnen vallen. De uithouding van de bulls zou wel eens tijdelijk op de proef gesteld kunnen worden.
Je onderschat hier toch wel echt het uithoudingsvermogen van bulls. Wij bulls kopen elke maand bij, wij verkopen niet, wij holden. Wij 1 team, fuck bears. Wij beter dan zij. Moon.

• Tominatie
  • Niet online
Als je alleen naar de alts zou kijken zou je echt denken dat we een dikke market crash aan het ondergaan zijn, bijna elke alt t.o.v. bitcoin staat rood op binance. :o

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:58:
Als je alleen naar de alts zou kijken zou je echt denken dat we een dikke market crash aan het ondergaan zijn, bijna elke alt t.o.v. bitcoin staat rood op binance. :o
Geeft ook wel weer aan hoe sterk BTC is tegenover de rest. Zelfs met de opkomst van flink veel alts in het afgelopen jaar en na flinke correcties zit de BTC dominance op 43.9%. Er zijn wel dagen dat de alts het beter doen dan BTC, maar uiteindelijk gaat veel van dat geld toch weer terug naar BTC. Er zijn ook genoeg mensen die alleen handelen in alts om meer BTC te verkrijgen. Er zijn alts die technisch 100x beter zijn dan BTC en toch blijft BTC de koning :)

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11-2025
TomTorquay schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:24:
steunlijn ligt rond de $7.300, weerstandslijn rond de $7.500. Kijken wat hij gaat doen (Korte termijn).
Denk nog een paar keer kaatsen tegen $7500.

• Trent900
Altcoins (99.5%) gaan het op termijn ook gewoon niet redden. It was fun while it lasted in 2017.

De shitcoins die hier langskomen doen mijn nekharen ook vaak overeind staan.

• A87
  • Niet online

A87

Trent900 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:05:
[...]

Altcoins (99.5%) gaan het op termijn ook gewoon niet redden. It was fun while it lasted in 2017.

Het gaat om de onderliggende functies.

Verwijderd

Koning Bitcoin laat even zien wie de baas is. Hij loopt met ontbloot bovenlijf als een worstelaar door de hal en alle altcoins en erc20 tokens staan angstig stil langs de kluisjes te kijken, met ontzag en respect terwijl koning Bitcoin langzaam doorwalst.

Koning Bitcoin is een 16 bit eindbaas.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-01 07:06
Ravencoin +18% eerder vandaag. Nog iets van 700% daarboven op en ik doe ze de deur uit. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Hee ouwe PCN/PeepCoin/DAPS mensen, als ze hier uberhaupt zijn :P de Daps Token airdrop voor Wallet houders is begonnen:

https://steemit.com/daps/...wallet-claim-announcement

exchanges swap volgt nog. CoinExchange en Bleutrade werken in ieder geval al mee aan de swap, dus dat volgt denk ik vrij snel op is mijn vermoeden. Met de rest van de exchanges is het DEV team nog bezig...

Ik zeg: To The Moon!!!! :D

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Rood is het nieuwe groen ;)

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

• PilatuS
  • Niet online
Trent900 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:05:
[...]

Heb je misschien wel gelijk in, aan de andere kant is BTC de shitcoin tegenover wat andere munten technisch kunnen. 7 TPS is belachelijk voor BTC als je kijkt naar andere munten. Er zijn er genoeg die met een blockchain en decentralisatie extreem veel meer TPS kunnen doen. Eigenlijk is BTC een oude opa waar iedereen vertrouwen in heeft terwijl er munten zijn die daadwerkelijk in de praktijk op grote schaal gebruikt zouden kunnen worden, dat is met BTC onmogelijk. Het is nu rustig op het netwerk waardoor je voor een paar cent een transactie redelijk snel verzonden kan krijgen. Als er weer een bullrun komt en het wordt 10x, 100x of laat staan 1000x drukker op het netwerk loopt BTC compleet vast. Dan mag je 20 dollar gaan betalen om een transactie binnen 5 uur rond te krijgen. Ja, BTC is de koning, maar technisch gezien slaat dat nergens op.

• TomTorquay
Dakillerbean schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:14:
Hee ouwe PCN/PeepCoin/DAPS mensen, als ze hier uberhaupt zijn :P de Daps Token airdrop voor Wallet houders is begonnen:

exchanges swap volgt nog. CoinExchange en Bleutrade werken in ieder geval al mee aan de swap, dus dat volgt denk ik vrij snel op is mijn vermoeden. Met de rest van de exchanges is het DEV team nog bezig...

Oef, dan word ik toch nog rijk dankzij de Peepshowcoin *O*

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:51:
Heb mijn vakantie pakje binnen: ADA, XRP, XLM, TRX

Volgende week nog één erbij kopen bij mijn maandelijkse aankoopronde
TA voor Verge laat ook potentie zien, naast TRX ook een paar van opgepikt..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Trent900
PilatuS schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:15:
[...]

Heb je misschien wel gelijk in, aan de andere kant is BTC de shitcoin tegenover wat andere munten technisch kunnen. 7 TPS is belachelijk voor BTC als je kijkt naar andere munten. Er zijn er genoeg die met een blockchain en decentralisatie extreem veel meer TPS kunnen doen. Eigenlijk is BTC een oude opa waar iedereen vertrouwen in heeft terwijl er munten zijn die daadwerkelijk in de praktijk op grote schaal gebruikt zouden kunnen worden, dat is met BTC onmogelijk. Het is nu rustig op het netwerk waardoor je voor een paar cent een transactie redelijk snel verzonden kan krijgen. Als er weer een bullrun komt en het wordt 10x, 100x of laat staan 1000x drukker op het netwerkt loopt BTC compleet vast. Dan mag je 20 dollar gaan betalen om een transactie binnen 5 uur rond te krijgen. Ja, BTC is de koning, maar technisch gezien slaat dat nergens op.
Helemaal mee eens hoor, inferieure techniek. Ben er ook wel van overtuigd dat er op middellange termijn een nieuwe "king" komt.

Maar goed, alles is gebaseerd op vertrouwen en acceptatie. Een simpele BIC balpen kan ook 1k waard zijn, kwestie van vertrouwen.

• A87
  • Niet online

A87

Trent900 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:18:
[...]

Helemaal mee eens hoor, inferieure techniek. Ben er ook wel van overtuigd dat er op middellange termijn een nieuwe "king" komt.
ARK. Hoe wil je anders geld verdienen als je dit niet al weet?

[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 19-07-2018 16:46 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Woohoo! DGB redder van mijn pf!

Zero.

• keihardekip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-01 13:35
Trent900 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:18:
[...]

Maar goed, alles is gebaseerd op vertrouwen en acceptatie. Een simpele BIC balpen kan ook 1k waard zijn, kwestie van vertrouwen.
Bitcoin is oa koning omdat het de meest veilige blockchain is. Zit meeste hashing power achter, alle andere coins zijn niks als je dat vergelijkt met btc.

De veiligheid van een blockchain wordt nogal eens onderschat

• PilatuS
  • Niet online
keihardekip schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:54:
[...]

Bitcoin is oa koning omdat het de meest veilige blockchain is. Zit meeste hashing power achter, alle andere coins zijn niks als je dat vergelijkt met btc.

De veiligheid van een blockchain wordt nogal eens onderschat
Meeste hashpower zegt opzich niets over de veiligheid. Wanneer mensen in grote pools gaan zitten maakt meer hashpower het niet beter. Het uiteindelijk om hoe hashpower verdeelt is. Als iedereen voor zichzelf zou minen zou meer inderdaad beter zijn, maar aangezien dat niet het geval is zegt het weinig. Meer hashpower is een hogere difficulty, niet meer veiligheid. De veiligheid wordt compleet bepaald door de verdeling van hashpower in de pools.

Los van dat je gek zijn als je een 51% attack op BTC zou uitvoeren als je iemand bent met veel hashpower. Door een 51% attack uit te voeren zal de koers van BTC compleet instorten wanneer het bekend wordt. Dat is nou juist wat je niet wil als je voor miljoenen aan miners hebt staan. Het geld wat je kan verdienen door de attack uit te voeren wordt te niet gedaan door de val van de koers die het zal veroorzaken.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Tja wat gaat het worden. Omhoog of omlaag. Wie oh wie kan het zeggen.

• keihardekip
PilatuS schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:10:
[...]

Meeste hashpower zegt opzich niets over de veiligheid. Wanneer mensen in grote pools gaan zitten maakt meer hashpower het niet beter. Het uiteindelijk om hoe hashpower verdeelt is. Als iedereen voor zichzelf zou minen zou meer inderdaad beter zijn, maar aangezien dat niet het geval is zegt het weinig. Meer hashpower is een hogere difficulty, niet meer veiligheid. De veiligheid wordt compleet bepaald door de verdeling van hashpower in de pools.

Los van dat je gek zijn als je een 51% attack op BTC zou uitvoeren als je iemand bent met veel hashpower. Door een 51% attack uit te voeren zal de koers van BTC compleet instorten wanneer het bekend wordt. Dat is nou juist wat je niet wil als je voor miljoenen aan miners hebt staan. Het geld wat je kan verdienen door de attack uit te voeren wordt te niet gedaan door de val van de koers die het zal veroorzaken.
Ja dit begrijp ik. Maar dan nog is BTC de meest veilige coin die er is, dat was het punt dat ik wilde maken. Bad actors kunnen praktisch onmogelijk BTC aanvallen vanwege de reusachtige hashrate. Coins met een kleine hashrate zijn veel eenvoudiger kapot te krijgen.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:31
keihardekip schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:19:
[...]

Ja dit begrijp ik. Maar dan nog is BTC de meest veilige coin die er is, dat was het punt dat ik wilde maken. Bad actors kunnen praktisch onmogelijk BTC aanvallen vanwege de reusachtige hashrate. Coins met een kleine hashrate zijn veel eenvoudiger kapot te krijgen.
Je mist nou precies het punt wat @PilatuS volgens mij wilde maken: die hashrate is helemaal niet relevant omdat die hashrate voor het overgrote deel verdeeld is over een vrij beperkt aantal mining pools.

• A87
  • Niet online

A87

De aziaten dumpen nu al die vertrouwen de nacht niet :D lol

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Waar kan men het dagelijks BTC volume in realtime volgen? Gezien bfxdata nu al week down is weet ik niet waar ik dit makelijk kan terugvinden.

Verwijderd

A87 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 18:03:
De aziaten dumpen nu al die vertrouwen de nacht niet :D lol
Rare manier van dumpen dan 8)7
BTC stijgt gewoon :Y

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 18:29:
[...]

Rare manier van dumpen dan 8)7
BTC stijgt gewoon :Y
om 17:24.. een Dikke dump.

• PilatuS
  • Niet online
anboni schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:53:
[...]

Je mist nou precies het punt wat @PilatuS volgens mij wilde maken: die hashrate is helemaal niet relevant omdat die hashrate voor het overgrote deel verdeeld is over een vrij beperkt aantal mining pools.
Hij heeft opzich ook wel gelijk hoor. De hashrate is wel relevant als die heel laag is. Met een lage hashrate zou iemand bijvoorbeeld 1000 GPU's kunnen kopen om daarmee een 51% attack uit te voeren op een coin met lage totale hashrate. Zodra de hashrate echter zodandig hoog is dat je zelfs met tig miljoenen aan GPU's of ASIC's geen 51% kan halen is een munt veilig te noemen. (Op pools na) Of de hashrate dan nog eens 10x of 1000x hoger is maakt niet meer uit. Dat is het punt van mij, wanneer de hashrate hoog is maakt 1000x hoger geen verschil. Er moet alleen wel een hoge hashrate zijn wil een munt veilig zijn. Als er een 51% attack uitgevoerd wordt zal dit altijd met een munt zijn die een zeer lage totale hashrate heeft. Alleen bij een bepaald punt is meer niet meer beter.

Verwijderd

A87 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 18:34:
[...]

om 17:24.. een Dikke dump.
Dan slapen aziaten

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
"miss Bitcoin" heeft een analyse losgelaten op de stijgende BTC koers.
Ben het er niet helemaal mee eens en geloof niet zo in TA maar ze is wel de moeite waard
om naar te kijken :)
Prijsanalyse bitcoin: Koers door het dak

door Madelon Vos
gepubliceerd 19 jul 2018 om 11:45
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...n-Koers-door-het-dak.aspx
En voor de liefhebbers: YouTube: 🔥 Bitcoin +10% in 10 minuten - Misss Bitcoin :9

[ Voor 15% gewijzigd door RaptorXS op 19-07-2018 18:50 ]

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-01 21:27

Bever!

3

Die vrouw praat me een onzin

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 18:42:
"miss Bitcoin" heeft een analyse losgelaten op de stijgende BTC koers.
Ben het er niet helemaal mee eens en geloof niet zo in TA maar ze is wel de moeite waard
om naar te kijken :)

[...]

Bron: https://www.iex.nl/Crypto...n-Koers-door-het-dak.aspx
En voor de liefhebbers: YouTube: 🔥 Bitcoin +10% in 10 minuten - Misss Bitcoin :9
Ja, hallo. Jij zeikt alles wat met TA te maken heeft altijd af, en nu kom je met een TA. Ga eens weg :+

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Kan iemand een VM server hosting aanraden voor staking van coins?

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 18:51:
[...]

Ja, hallo. Jij zeikt alles wat met TA te maken heeft altijd af, en nu kom je met een TA. Ga eens weg :+
Aangezien ze het Stellar nieuws niet weet zegt mij voldoende :+ maar blondes have more fun 8)

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Dakillerbean schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:14:

Ben benieuwd , heb nog een pluk op Bleutrade staan .... zal al vast gaan kijken voor een leuke lastminute naar een tropisch paradijs ;)

• keihardekip
PilatuS schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 18:35:
[...]

Hij heeft opzich ook wel gelijk hoor. De hashrate is wel relevant als die heel laag is. Met een lage hashrate zou iemand bijvoorbeeld 1000 GPU's kunnen kopen om daarmee een 51% attack uit te voeren op een coin met lage totale hashrate. Zodra de hashrate echter zodandig hoog is dat je zelfs met tig miljoenen aan GPU's of ASIC's geen 51% kan halen is een munt veilig te noemen. (Op pools na) Of de hashrate dan nog eens 10x of 1000x hoger is maakt niet meer uit. Dat is het punt van mij, wanneer de hashrate hoog is maakt 1000x hoger geen verschil. Er moet alleen wel een hoge hashrate zijn wil een munt veilig zijn. Als er een 51% attack uitgevoerd wordt zal dit altijd met een munt zijn die een zeer lage totale hashrate heeft. Alleen bij een bepaald punt is meer niet meer beter.
Ik heb dan ook wel echt georganiseerde aanvallen van bijvoorbeeld overheden in gedachten, of andere bad actors met veel resources, als ik zeg hoe hoger de hashrate hoe beter. En je hebt gelijk dat die hashrate natuurlijk zo decentraal mogelijk verdeeld moet zijn anders heb je alsnog geen kloot aan.

Maar misschien heb je gelijk en is er op een gegeven moment een limiet bereikt. Ik zou het er alleen niet op willen wagen :P

• A87
  • Niet online

A87

Als TA niet door 7600 levels gaan kunnen we wel eens een bear market krijgen tm september.

• RaptorXS
A87 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 19:05:
Als TA niet door 7600 levels gaan kunnen we wel eens een bear market krijgen tm september.
Kom maar op met je onderbouwing van die stelling :)

• PilatuS
  • Niet online
keihardekip schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 19:02:
[...]

Ik heb dan ook wel echt georganiseerde aanvallen van bijvoorbeeld overheden in gedachten, of andere bad actors met veel resources, als ik zeg hoe hoger de hashrate hoe beter. En je hebt gelijk dat die hashrate natuurlijk zo decentraal mogelijk verdeeld moet zijn anders heb je alsnog geen kloot aan.

Maar misschien heb je gelijk en is er op een gegeven moment een limiet bereikt. Ik zou het er alleen niet op willen wagen :P
Een hogere hashrate is natuurlijk ook beter hoor, maar er is meer wat belangrijk is waarbij hashrate alleen opzich weinig zegt over de veiligheid :)

Gelukkig kunnen we zulke dingen gewoon zien en hoor je het gelijk zodra er iets geks aan de hand is.

https://www.blockchain.com/pools
Pagina: 1 ... 181 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!