[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 178 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.223 views

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:27:
Met een beetje geluk pakt de mainstream (RTLZ/BNR etc.) dit ook op en komt Jan met de pet ook rustigjes weer terug d:)b
Het begin is er.

https://www.telegraaf.nl/...weer-boven-de-7500-dollar

https://www.nu.nl/cryptov...er-boven-7500-dollar.html

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
ANP knoopt er weer een paar idiote redenen aan vast, hack bij Coinrail als reden van de daling, etc 8)7

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Google trends laat op de crypto's nog niet echt een stijging zien, helaas. Als we niet weer gelijk dippen, zie ik het wel goed komen.

[ Voor 28% gewijzigd door Pelox op 18-07-2018 08:58 ]

Zero.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:44
En weer een flinke pump voor XLM *O*

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-01 19:18
Tinusvolkel schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:59:
[...]

En weer een flinke pump voor XLM *O*
Mag ook wel weer even. Eerste van mijn orders staat op .30 dus we moeten nog even.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Tinusvolkel
vuurtjih schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:33:
[...]

Mag ook wel weer even. Eerste van mijn orders staat op .30 dus we moeten nog even.
Hier even terug gezocht en precies een jaar geleden te weinig aangeschaft voor 1.7 cent per stuk :)

• SmileAlot
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-12-2024
Nog meer mensen die Te-food volgen! Lage market cap; echt klanten, schaalbaar product en goed team. In de dip bij kunnen kopen op 0,02 na ico op 0.047. Nu rond de 0.035 en wmb echt het begin!

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Kopen jullie bij met de winst uit de alts?

• Pelox
hey schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:56:
Error.. cannot compute..

Zero.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
hey schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:56:
Lijkt me wel he. Je gaat die winst toch niet gelijk uit laten betalen? Ik vraag me gelijk af hoeveel je dan overhoudt met evt. fees.

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Dat snap ik ;)
Maar ik bedoelde meer of je je winst in BTC stopt of bijv. een deel van een alt verkoopt en de coin weer met je winst terugkoopt om je aantal te verhogen.

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:11
SmileAlot schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:51:
Nog meer mensen die Te-food volgen! Lage market cap; echt klanten, schaalbaar product en goed team. In de dip bij kunnen kopen op 0,02 na ico op 0.047. Nu rond de 0.035 en wmb echt het begin!
Yep, heb ik een pallet van staan.

• Pelox
hey schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:16:
Dat snap ik ;)
Maar ik bedoelde meer of je je winst in BTC stopt of bijv. een deel van een alt verkoopt en de coin weer met je winst terugkoopt om je aantal te verhogen.
Kan alleen als ze ook weer dalen natuurlijk, ik hou het voorlopig lekker bij holden.

Zero.

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-01 20:41

RyuuPro

That Damn Fly

Mijn BTC staat voor het eerst in 2 weken weer in het groen. :O

Ik moet echt leren kleine winsten te pakken wanneer ik kan, ik heb al zoveel % laten liggen daardoor.

[ Voor 45% gewijzigd door RyuuPro op 18-07-2018 11:11 ]

Kaze Ni Nare

Verwijderd

Gaat lekker gasten! Er is weer groen in cryptoland! Eind augustus 11k oOo

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Zonder verder onderzoek gedaan te hebben maar dit soort tips wil ik weer meer zien in dit topic >:)

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Artikel over ARK voor mensen die denken dat het een shit coin betreft.
Kleine stukje gepakt:

Since the Ark blockchain is meant to be used as a "highway" to transmit messages between blockchains, the demand for Ark coins will increase as more blockclains join the Ark Ecosystem.

The Ark coin will be a universal "omni-coin" that will instantly shapeshift into bridgechain coins

bron
https://www.reddit.com/r/...nboh/the_ark_coins_value/

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 18-07-2018 11:29 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• ggj87
"Er zal meer vraag zijn naar Ark als Ark meer wordt gebruikt."

Goh.

• Machlah
ggj87 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:26:
"Er zal meer vraag zijn naar Ark als Ark meer wordt gebruikt."

Goh.
Aldus wij van Ark.

• Thommie.nl
  • Laatst online: 16-11-2022
Wij van Ark adviseren :F/ ....... Ark

• A87
  • Niet online

A87

Sam2013 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:29:
Wij van Ark adviseren :F/ ....... Ark
Euh, dit slaat nergens op want is geen monopolie

Verwijderd

Het legendarische verhaal van de ARK van A87. Hij redde van alle coins 1 paar.

Behalve Verge. Verge mocht uitsterven.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik toevallig. Ben al een tijdje TFD holder en sta er flink winst op, maar ga daar een masternode van draaien (mijn eerste masternode die ik ooit ga doen). Heeft idd al veel partnerships: zelfs met de overheid van Vietnam en dergelijke.

Iedergeval eentje om in de gaten te houden. (samen met TRAC (orgintrail) :P

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:31:
Het legendarische verhaal van de ARK van A87. Hij redde van alle coins 1 paar.

Behalve Verge. Verge mocht uitsterven.
87 jaar Voor Christus.

• Machlah
A87 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:30:
[...]

Euh, dit slaat nergens op want is geen monopolie
Wij van wc eend zeg je als een bedrijf zijn eigen product adviseert.. dat heeft niets met een monopolie positie te maken.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Afbeeldingslocatie: https://image-store.slidesharecdn.com/b8611d93-d473-4e93-9ec4-180222768c95-original.jpeg

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

A87 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:39:
[...]

87 jaar Voor Christus.
Afbeeldingslocatie: https://kuuv.io/i/S8X54YL.png

• Pranjic
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-11-2025
Ik weet niet of hier meer ENJ holders zijn, maar War of Crypto heeft de inschrijvingen voor de private pre-sale geopend (nog wel 10 dagen de tijd om je in te schrijven).

https://warofcrypto.io/

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-01 20:37

ScreamGT

joejoe

Hoevaak ik dat marketing praatje al niet ben tegengekomen in de afgelopen 5 jaar.

-lage marketcap
-échte klanten (want een gewone klant is niet goed genoeg?)
-schaalbaar ( :’) ) huh?
-goed team (LOL)

Mooiste van alles; er zijn honderden van dit soort coins voorbij gekomen. En tot nu toe hebben mijn Dogecoins het nog beter gedaan dan al die marketing praatjes. (Ja de koers is shit, maar gaat al sterk sinds 2013.)

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Verwijderd

ScreamGT schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:52:
[...]

Hoevaak ik dat marketing praatje al niet ben tegengekomen in de afgelopen 5 jaar.

-lage marketcap
-échte klanten (want een gewone klant is niet goed genoeg?)
-schaalbaar ( :’) ) huh?
-goed team (LOL)

Mooiste van alles; er zijn honderden van dit soort coins voorbij gekomen. En tot nu toe hebben mijn Dogecoins het nog beter gedaan dan al die marketing praatjes. (Ja de koers is shit, maar gaat al sterk sinds 2013.)
Dus m.a.w. all-in op DOGE?

Much gainz, such moon. Very lambo.

• Pelox
winst gepakt op xlm, nu hopen op een kleine correctie

Zero.

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-01 23:43
De hele dag alleen maar een dilemma, wel alsnog instappen, of toch wachten tot die weer richting de 6,5 k zakt. Straks blijft die stijgen. Maar als ik instap zakt die natuurlijk weer

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:32
drusloos schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:15:
De hele dag alleen maar een dilemma, wel alsnog instappen, of toch wachten tot die weer richting de 6,5 k zakt. Straks blijft die stijgen. Maar als ik instap zakt die natuurlijk weer
waag het niet om in te stappen :(

• ggj87
Ik probeer al de hele ochtend die stomme Nano te verkopen maar dat lukt niet door die bots die de boel steeds omlaag trekken als mijn order wordt geplaatst. Wat heb ik misdaan in mijn leven? Waarom is iedereen tegen mij? Het is niet eerlijk!

Afbeeldingslocatie: https://stressplein.eu/wp-content/uploads/2015/11/calimero.jpg

Verwijderd

@Specy ik vroeg me opeens af of jij je bitcoins van cryptopia al hebt teruggekregen?

• A87
  • Niet online

A87

Machlah schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:43:
[...]

Wij van wc eend zeg je als een bedrijf zijn eigen product adviseert.. dat heeft niets met een monopolie positie te maken.
Ik zie wc eend niet samenwerken met Ethereum/Bitcoin

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
drusloos schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:15:
Ik zou nu niet instappen, veel te riskant, maar idem dilemma hoor, zelf ook niet de balls gehad die bv PilatuS wel heeft gehad om net boven de resistance in te kopen

• Tominatie
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:01:
Ok, ik heb mijn lijstje met HOLD coins compleet voor nu (denk ik...)

- $TRAC (OriginTrail)
- $KCS (Kucoin Shares)
- $TFD (TE-FOOD)
- $MAN (Matrix Al Network)
- $DRGN (Dragonchain)
- $MCT (Master Contract Token)
Is nu bijna een maand geleden dat ik deze heb aangeschaft. Tijd voor een kleine evaluatie. Is vooral voor mezelf bedoelt maar vindt het ook wel leuk om even te delen. Evalueren van je portfolio is sowieso belangrijk, om alleen je keuzes nog eens af te wegen etc.

Dragonchain - gem. inkoopprijs 0.00004952 sat
Op dit moment betekent dat een profit van niet eens 1% na een maand holden en bijkopen. :+

Kucoin Shares - gem. inkoopprijs 0.00037304 sat
Dit is echt een klapper voor mij geweest. Ik had heel veel geluk dat precies deze maand Kucoin met allemaal nieuwe updates en verbeteringen aan de site kwam. Ik kwam toen thuis van werk en had ze direct precies op 0.00053000 sat verkocht wat achteraf heel dichtbij de top zat, uiteindelijk kreeg hij zelfs nog een piek naar 0.00057000 sat, echt waanzin. 8)7
Eindstand heb ik hier een mooie 40% winst op gepakt, sinds die piek heb ik ze nog niet teruggekocht ondanks de flinke daling alweer. Ik twijfel ook of ik 'm nog terug ga kopen dus denk dat KCS uit mijn hold-lijst gaat.

TE-FOOD - gem. inkoopprijs 0.00000343 sat
Dit is toch ook echt een goede performer geworden, ik stond hier zelfs op het hoogtepunt rond de 70% winst op, alleen bij deze denk ik echt niet aan sellen zelfs als hij door het dak gaat. Deze hold ik voor mijn masternode en koop ik alleen bij (mits) geld over in de dip. Vandaag de dag sta ik er toch ook bijna 40% winst op wat ook een dikke prima is.

Matrix Ai Network - gem. inkoopprijs 0.00007259 sat
Van deze had ik vooraf hoge verwachtingen, top project die behoorlijk was gezakt. Had een tijd geleden enorme hype mee en ging naar $1,50 dus ik dacht dat er wel weer wat actie in zat. Dat zat er ook in want hij tikte de 0.00009000 sats nog aan een klein tijdje geleden maar ik dacht toen ah, ik blijf lekker holden en nu is hij weer flink gezakt naar 0.00006700 sat wat toch wel onder mijn gem. inkoop prijs ligt. Dus deze ga ik zeker bijkopen als ik m'n salaris ontvang. Een -7% is toch niet wat ik vooraf verwacht had.

OriginTrail - gem. inkoopprijs 0.00001835 sat
Ook deze doet eigenlijk niks anders dan dalen sinds aankoop, soms heeft ie een groen dagje waarbij je denkt: "Aha, eindelijk heeft hij de juiste weg gevonden" maar de volgende dag zakt hij weer terug. Heb deze trouwens al wel langer dan een maand en heb eerder een mooi ritje gemaakt. Met een -17% op het moment van schrijven ben ik niet erg tevreden. Deze gaat zeker op mijn bijkoop-lijst.

Over MCT doe ik nog geen uitspraken omdat deze nog op geen enkele legit exchange staat. Binnenkort is 'ie eindelijk op Switcheo te traden dus dan zie je zijn "echte" waarde. Ga ik zeker ook nog een zakje van bijkopen.

MAN, TRAC en MCT worden bijgekocht. KCS wordt uit m'n hold-lijst gegooid en ga even verder kijken of ik nog pareltjes kan toevoegen aan deze hold-lijst.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 23:20:
By the way, binnenkort weer is een tweakers give-a-way? :)
Als jij um organiseert...

Misschien willen meerdere Tweakers wel een handje coins doneren? Dat de winnaar dan een geinige portfolio van zo'n 10 (shit)coins ontvangt. Ik wil bijvoorbeeld wel 500 IOST (excl. transactiekosten) in de mix gooien.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• ggj87
Leuk zo'n update! Echt dips kopen en op pieken verkopen. Zo hoort het eigenlijk ook. Slaapt veel beter.

• Tominatie
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:42:
[...]

Misschien willen meerdere Tweakers wel een handje coins doneren? Dat de winnaar dan een geinige portfolio van zo'n 10 (shit)coins ontvangt. Ik wil bijvoorbeeld wel 500 IOST (excl. transactiekosten) in de mix gooien.
Haha, dat zou leuk zijn. Dan gooi ik 10 euro aan TRAC in de pot. :P

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:43:
[...]

Ah gezellig! Dan doneer ik...

Sorry ben fucking broke.

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:43:
[...]

Hoppa, nog 8 toezeggingen te gaan en de winnaar heeft een pf van zo'n €100 te pakken...
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:45:
[...]

Sorry ben fucking broke.
Ah joh, jij verdubbeld die pf van de winnaar gewoon door hem door een dicegame te loodsen.

[ Voor 32% gewijzigd door Chris.nl op 18-07-2018 12:49 ]

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:45:
[...]

Sorry ben fucking broke.
Ben wel benieuwd.., stel dat je de yobit dicegame nooit had ontdekt en al je crypto gewoon nog had.. Op hoeveel verlies zou je dan staan op je inleg? :$

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:48:
[...]

Ben wel benieuwd.., stel dat je de yobit dicegame nooit had ontdekt en al je crypto gewoon nog had.. Op hoeveel verlies zou je dan staan op je inleg? :$
Dan zou ik nog steeds verlies staan. Zit er ook maar met wat kleingeld in. Maar heb daar toch mooi wat verloren. Zo'n 250 euries.

2022 ga ik nog eens kijken hoeveel ik verloren ben daar... Denk dat ik dan een paar tissues nodig heb. En een boksbal.

Ik doe wel mee met de weggeef actie , koop ik wel een tientje shitcoins op litebit voor de winnaar.

• Tominatie
  • Niet online
Coinbase heeft trouwens een nieuwe IBAN-nummer, dus kijk wel uit waar je je geld naar overmaakt. Zie al wat mensen die de klos zijn :X

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:42:
[...]

Ik ben eigenlijk meer voor de oprichting van een Original Tweakers AirDrop Foundation. Zij beheren het OTA fonds, die afhankelijk is van donaties uit de tweakers community. Daaruit kunnen dan Airdrops worden georganiseerd.
Voor elke $ aan coins krijgt de donateur 1 ERC20 OTA token, die geen ene fuck waard is, maar wel begeerlijk.

Na een jaar houden we dan een mainnet release party, waar we tot de countdown live tokens burnen en kansloze partnerships aankondigen.

[ Voor 8% gewijzigd door Beaulion op 18-07-2018 13:25 ]

Verwijderd

Beaulion schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:20:
[...]

Ik ben eigenlijk meer voor de oprichting van een Original Tweakers AirDrop Foundation. Zij beheren het OTA fonds, die afhankelijk is van donaties uit de tweakers community. Daaruit kunnen dan Airdrops worden georganiseerd.
Voor elke $ aan coins krijgt de donateur 1 ERC20 OTA token, die geen ene fuck waard is, maar wel begeerlijk.
Dit klinkt erg interessant maar tevens exit scam gevoelig.

Ik wil best de pot beheren })

Verwijderd

[...]

Na een jaar houden we dan een mainnet release party, waar we tot de countdown live tokens burnen en kansloze partnerships aankondigen.
Ik las ergens op Reddit dat OTAcoin een partnership met BMW heeft.

• A87
  • Niet online

A87

in veel delen in Amerika is het nu in de ochtend hopelijk komende grote pumps nog zo.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Waarom zit er zo'n groot verschil tussen kopen en verkopen van dezelfde munt?:(

• Machlah
Klaas25 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:30:
Waarom zit er zo'n groot verschil tussen kopen en verkopen van dezelfde munt?:(
Zodat er winst gemaakt kan worden?

• Chris.nl
  • Niet online
[...]

Kan dit gecombineerd worden met het idee om een stichting te starten die holders kunstmatig in coma houdt tot 2025? Behalve een bed op de hod'l-zaal hebben ze dan geen vaste lasten meer en de stichting investeert hun uitkering/pensioen in een zorgvuldig uitgebalanceerde portfolio. What could go wrong?

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:31:
[...]

Kan dit gecombineerd worden met het idee om een stichting te starten die holders kunstmatig in coma houdt tot 2025? Behalve een bed op de hod'l-zaal hebben ze dan geen vaste lasten meer en de stichting investeert hun uitkering/pensioen in een zorgvuldig uitgebalanceerde portfolio. What could go wrong?
Dat klinkt als iets wat onmogelijk waar te maken is op korte termijn maar wat wel veel mensen zouden willen.
Dus ja, dat kan gecombineerd worden. Deze week volgt nog een announcement.

• Tominatie
  • Niet online
Shitcoin holders be like:

Afbeeldingslocatie: https://im2.ezgif.com/tmp/ezgif-2-341bf94241.gif

Verwijderd

Beaulion schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:32:
[...]

Dat klinkt als iets wat onmogelijk waar te maken is op korte termijn maar wat wel veel mensen zouden willen.
Dus ja, dat kan gecombineerd worden. Deze week volgt nog een announcement.
Zojuist ontslag genomen, ben nu mijn koffers aan het inpakken. Nu nog ff mijn gezin op de hoogte stellen en ik ben klaar om te gaan! Wacht, ik schrijf wel een briefje:

"Lieverds,

Papa is het zat en ligt in kunstmatige coma op de hodl zaal. Doe goed je best op school enzo. Tabee."

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:36:
[...]

Zojuist ontslag genomen, ben nu mijn koffers aan het inpakken. Nu nog ff mijn gezin op de hoogte stellen en ik ben klaar om te gaan! Wacht, ik schrijf wel een briefje:

"Lieverds,

Papa is het zat en ligt in kunstmatige coma op de hodl zaal. Doe goed je best op school enzo. Tabee."
Ik had voor jou meer een functie binnen de stichting, als bijvoorbeeld euthanasiemedewerker, in gedachten. Weet je zeker dat je aan de andere kant van de ontvangstbalie wil staan?

• Tominatie
  • Niet online
Elastos is gelist op kucoin!

Verwijderd

Chris.nl schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:39:
[...]

Ik had voor jou meer een functie binnen de stichting, als bijvoorbeeld euthanasiemedewerker, in gedachten. Weet je zeker dat je aan de andere kant van de ontvangstbalie wil staan?
Vind ik ook prima, wil ook wel de wc's poetsen als het moet. Als ik maar weg kan van de ellende thuis. :')

• vuurtjih
  • Laatst online: 23-01 19:18
Stellar gaat echt naar de sterren zo #moon

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Tominatie
  • Niet online
vuurtjih schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:44:
Jep zelfs op kucoin nummer #1 gainer, terwijl daar meestal shitcoins +50% doen. Stellarrrrrr it isss. Ik weet nog dat ik die wou kopen op 3 cent maar te lang wachtte en toen op 9 cent pas kocht. Uiteindelijk veeeel te snel uitgestapt, maar toen was ik nog noob en maakte ik veel fouten.

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:46:
[...]
maar toen was ik nog noob en maakte ik veel fouten.
Gast, als ik jou berichten zo lees begin je het als 18 jarig mannetje behoorlijk onder de knie te krijgen. Je bent (incl mij) velen al voorbij gestreefd qua kennis, inzicht en ervaring. En dat gaat tussendoor nog naar de sportschool ook. Je gaat een gouden toekomst tegemoet!

[ Voor 21% gewijzigd door Chris.nl op 18-07-2018 13:55 ]

• Pelox
vuurtjih schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:44:
waarom?

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:50:
[...]

Gast, als ik jou berichten zo lees begin je het als 18 jarig mannetje behoorlijk onder de knie te krijgen. Je bent (incl mij) velen al voorbij gestreefd qua kennis, inzicht en ervaring. En dat gaat tussendoor nog naar de sportschool ook. Je gaat een gouden toekomst tegemoet!
Dat is te hopen ja 8) _/-\o_

Maar alsnog is het soms pijnlijk hoor, ik had als ik niet zo'n noob was toen zoveel meer bitcoin kunnen verdienen als ik meer een holder was geweest en meer durf had om te investeren. Maarja, toen was ik ook nog maar 17 natuurlijk :X

• Tinusvolkel
Dit misschien:
Slux schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:14:
Ik sla toch maar weer wat extra XLM in.
https://ambcrypto.com/ibm...leases-a-new-stable-coin/

Mensen hier nog gedachten over XLM ?

[...]

Ja was gister uit gestapt, koop wel weer als ie omlaag gaat ;)
btw, verkoop jij wel eens of hold je alleen maar ? volgens mij zat je toen die op ATH er ook nog in toch ? toen wel wat LTC verkocht of nog helemaal niks ?

• Tominatie
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:38:
Denken jullie niet dat IOTA heel snel kan groeien tot 5-10$? Een nieuw concept en een goed plan. Wat is jullie gedachte? Ik ga er denk toch wel even een bedragje inleggen..

---

@D-Ed Toen al bullish op IOTA haha. Grappige was ik stuurde dat berichtje op 27 november vorig jaar. Weetje wat er daarna gebeurde? Een fucking run van $1 naar $5 haha.

Best grappig om mijn oude berichtjes terug te lezen, maar zijn de oude forums trouwens verwijderd ofzo? Toen was ik nog zo'n noob omaygod. Goud.

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-01 14:53
IOTA.. ik geloof er nog steeds in, ook al lijkt die $1 een magische aantrekkingskracht te hebben

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Heb er 8 van die toekomstige toppers in bezit.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:32
Greymore1 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:23:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/data/image/i/0/mod_media_image/223.w560.5eb203a.2bf5ea1.jpg

• Tominatie
  • Niet online
Greymore1 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:23:
[...]

Ik wou die ook aan m'n hold-portfolio toevoegen maar precies op die dag stond het hele reddit forum van Elastos vol met FUD over dat de supply met 125% omhoog zou gaan doordat early investors hun locked-coins kregen. Wat is daar uiteindelijk nou waarheid van geworden?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mooi nieuws over het mainstream worden van de blockchain en crypto's in de UK.
UK Set To Become A Blockchain And Crypto Economy Leader, New Report Says
Bron: https://www.zerohedge.com...my-leader-new-report-says
8)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-01 16:16
Hoppa...mn 500e ETN "gemined" met de app...ben ik al rijk? ;(

PSN: Maichel

• A87
  • Niet online

A87

Ze zouden wel met zon COIN kunnen komen ''Jantje Shit Coin'' (Betur dan NLG)

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 18-07-2018 14:40 ]

• ggj87
ARDR is net gelist op Binance. Even kijken wat het doet. Tot nu toe even flink omlaag.

• Pelox
Maichel schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:37:
Wij lopen precies gelijk dan :)

Zero.

• A87
  • Niet online

A87

RaptorXS schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:37:
Mooi nieuws over het mainstream worden van de blockchain en crypto's in de UK.

[...]

Bron: https://www.zerohedge.com...my-leader-new-report-says
8)
En wie gaat het allemaal NOG meer mainstream maken, juist ARK.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:15:
Tominatie schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:38:
Denken jullie niet dat IOTA heel snel kan groeien tot 5-10$? Een nieuw concept en een goed plan. Wat is jullie gedachte? Ik ga er denk toch wel even een bedragje inleggen..

---

@D-Ed Toen al bullish op IOTA haha. Grappige was ik stuurde dat berichtje op 27 november vorig jaar. Weetje wat er daarna gebeurde? Een fucking run van $1 naar $5 haha.

Best grappig om mijn oude berichtjes terug te lezen, maar zijn de oude forums trouwens verwijderd ofzo? Toen was ik nog zo'n noob omaygod. Goud.
Ik al sinds juli vorig jaar. Toen mijn eerste IOTA en NEO gekocht.. (IOTA op $1,04 en die dropte naar $0,37 dus ik weet het een en ander van HODL’n :9 ) Ook de rush naar die 5,50 meegemaakt, rond de $4,- helft verkocht en ingeruild voor TRX(In stappen gekocht vanaf de gratis 500, middels Binance AirDrop *O* i) dus daar eigenlijk de grootste klapper mee gemaakt)

• Machlah
A87 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:48:
[...]

En wie gaat het allemaal NOG meer mainstream maken, juist ARK.
Vet man, denk dat ik nu wel bijna ARK ga halen.

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:37:
welke app

• Maichel
Pelox schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:47:
[...]

Wij lopen precies gelijk dan :)
Mooi! Kunnen we later samen een Lambo drag race doen.

• Maichel
De Electroneum app (Android)

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:55:
[...]

De Electroneum app (Android)
Een app die mined? Heb blijkbaar wat postst gemist....vertel vertel

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hup XLM!!

Weg

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:58:
[...]

Nee die simuleert minen aan de hand van je H/S van je telefoon, ongeveer 30 H/S. Heb je per paar dagen zo'n 10 a 15 ETN.

Probeer maar eens.

Uiteraard wel even mijn referal gebruiken nu he, na deze pro tip :P

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:58:
[...]

O nee he.. Niet dit weer.. :F

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:00:
[...]

Nee die simuleert minen aan de hand van je H/S van je telefoon, ongeveer 30 H/S. Heb je per paar dagen zo'n 10 a 15 ETN.

Probeer maar eens.

Uiteraard wel even mijn referal gebruiken nu he, na deze pro tip :P
en dan mijn phone vol met spam en andere troep?? En mijn nummer verkocht aan de hoogste bieder zeker?

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:31
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:03:
[...]
En mijn nummer verkocht aan de hoogste bieder zeker?
Eerder aan iedereen die er een paar cent voor over heeft :+

• ggj87
Nee helemaal niet. Dit is een app die echt doet wat 'ie belooft (y)

Verwijderd

ggj87 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:05:
Nee helemaal niet. Dit is een app die echt doet wat 'ie belooft (y)
Ben bang dat mijn FOMO niet groot genoeg is voor deze stap.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
anboni schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:05:
[...]

Eerder aan iedereen die er een paar cent voor over heeft :+
net prostituees

Weg

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:31
Alleen wordt je daar doorgaans op een prettiger manier genaaid..

• ggj87
Het kost je niets. Alleen app downloaden, registreren, en op start drukken. Het is feitelijk een airdrop. Een van de allermakkelijkste.

• D-Ed
  • Niet online
Ik weet niet waarom maar ik begin bullish te worden op XRP.. Misschien met de winst van mijn onlangs aangekochte MIOTA ($0,93 pstuk) eens een uitstapje wagen..? Houd nog genoeg HODL MIOTA’s over dus geen stress..

Verwijderd

ggj87 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:07:
Het kost je niets. Alleen app downloaden, registreren, en op start drukken. Het is feitelijk een airdrop. Een van de allermakkelijkste.
Ik heb hem gezien maar haakte af op de SMS bevestiging.

Thanks for the info

• FutureAPD
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:11:
[...]

Thanks for the info
Ik gebruik de app ook al een tijdje en heb inmiddels 700 ETN bij elkaar "gemined". Werkt prima allemaal.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:11:
[...]

Thanks for the info
Rijk zal je er toch niet van worden . Mijn 600stuks zijn vandaag toch 6.4€ waard 8)

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Tominatie schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:27:
[...]

Ik wou die ook aan m'n hold-portfolio toevoegen maar precies op die dag stond het hele reddit forum van Elastos vol met FUD over dat de supply met 125% omhoog zou gaan doordat early investors hun locked-coins kregen. Wat is daar uiteindelijk nou waarheid van geworden?
Geen idee, nog even rondneuzen denk ik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:13:
[...]

Rijk zal je er toch niet van worden . Mijn 600stuks zijn vandaag toch 6.4€ waard 8)
Ok ik zal effe nakijken.

Tenslotte luistert Google via de Home al mee, wordt mijn geld beheerd door China en mijn stroom gesubsidieerd door Merkel. En de IntenseCoin mining is een drama...

Is je model nog bepalend in deze?

• FutureAPD
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:13:
[...]

Wie het kleine niet eert... O-)

• Pelox
Maichel schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:55:
[...]

Mooi! Kunnen we later samen een Lambo drag race doen.
:Y

Zero.

Pagina: 1 ... 178 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!