Tominatie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:01:
Ok, ik heb mijn lijstje met HOLD coins compleet voor nu (denk ik...)
- $TRAC (OriginTrail)
- $KCS (Kucoin Shares)
- $TFD (TE-FOOD)
- $MAN (Matrix Al Network)
- $DRGN (Dragonchain)
- $MCT (Master Contract Token)
Is nu bijna een maand geleden dat ik deze heb aangeschaft. Tijd voor een kleine evaluatie. Is vooral voor mezelf bedoelt maar vindt het ook wel leuk om even te delen. Evalueren van je portfolio is sowieso belangrijk, om alleen je keuzes nog eens af te wegen etc.
Dragonchain - gem. inkoopprijs 0.00004952 sat
Op dit moment betekent dat een profit van niet eens 1% na een maand holden en bijkopen.
Kucoin Shares - gem. inkoopprijs 0.00037304 sat
Dit is echt een klapper voor mij geweest. Ik had heel veel geluk dat precies deze maand Kucoin met allemaal nieuwe updates en verbeteringen aan de site kwam. Ik kwam toen thuis van werk en had ze direct precies op 0.00053000 sat verkocht wat achteraf heel dichtbij de top zat, uiteindelijk kreeg hij zelfs nog een piek naar 0.00057000 sat, echt waanzin.
Eindstand heb ik hier een mooie 40% winst op gepakt, sinds die piek heb ik ze nog niet teruggekocht ondanks de flinke daling alweer. Ik twijfel ook of ik 'm nog terug ga kopen dus denk dat KCS uit mijn hold-lijst gaat.
TE-FOOD - gem. inkoopprijs 0.00000343 sat
Dit is toch ook echt een goede performer geworden, ik stond hier zelfs op het hoogtepunt rond de 70% winst op, alleen bij deze denk ik echt niet aan sellen zelfs als hij door het dak gaat. Deze hold ik voor mijn masternode en koop ik alleen bij (mits) geld over in de dip. Vandaag de dag sta ik er toch ook bijna 40% winst op wat ook een dikke prima is.
Matrix Ai Network - gem. inkoopprijs 0.00007259 sat
Van deze had ik vooraf hoge verwachtingen, top project die behoorlijk was gezakt. Had een tijd geleden enorme hype mee en ging naar $1,50 dus ik dacht dat er wel weer wat actie in zat. Dat zat er ook in want hij tikte de 0.00009000 sats nog aan een klein tijdje geleden maar ik dacht toen ah, ik blijf lekker holden en nu is hij weer flink gezakt naar 0.00006700 sat wat toch wel onder mijn gem. inkoop prijs ligt. Dus deze ga ik zeker bijkopen als ik m'n salaris ontvang. Een -7% is toch niet wat ik vooraf verwacht had.
OriginTrail - gem. inkoopprijs 0.00001835 sat
Ook deze doet eigenlijk niks anders dan dalen sinds aankoop, soms heeft ie een groen dagje waarbij je denkt: "Aha, eindelijk heeft hij de juiste weg gevonden" maar de volgende dag zakt hij weer terug. Heb deze trouwens al wel langer dan een maand en heb eerder een mooi ritje gemaakt. Met een -17% op het moment van schrijven ben ik niet erg tevreden. Deze gaat zeker op mijn bijkoop-lijst.
Over MCT doe ik nog geen uitspraken omdat deze nog op geen enkele legit exchange staat. Binnenkort is 'ie eindelijk op Switcheo te traden dus dan zie je zijn "echte" waarde. Ga ik zeker ook nog een zakje van bijkopen.
MAN, TRAC en MCT worden bijgekocht. KCS wordt uit m'n hold-lijst gegooid en ga even verder kijken of ik nog pareltjes kan toevoegen aan deze hold-lijst.