[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 147 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.716 views

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ton Hasselt schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:17:
Bodem?
Ik kijk nooit naar beneden, ik kijk omhoog naar de MOON.
50% van de dag is de maan beneden he ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:17:
Bodem?
Ik kijk nooit naar beneden, ik kijk altijd omhoog naar de MOON.
Kijk eens naar buiten. Mooi nu :D

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
.oisyn schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:18:
[...]

Dan slaap ik. o<:)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:04
.oisyn schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:18:
[...]

Kan jij alweer goed kijken?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
AtlAntA schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:14:
Je hebt het in meerdere posts over 'een bodem vinden'. Maar waaraan herken je dat?
Volumespike, waarde onder de 10 op de fear-greed-index, breken van neerwaarts trendkanaal. Gedeeltelijk kan je maar zeggen dat het de bodem is wanneer je alweer een stuk omhoog bent gegaan. Zo is het nu eenmaal.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Volgens mij hebben we de bodem bereikt, vanaf nu to the moon.
En ik naar bed. :w

[ Voor 14% gewijzigd door Ton Hasselt op 29-06-2018 00:28 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:14:
[...]

Je hebt het in meerdere posts over 'een bodem vinden'. Maar waaraan herken je dat? Je zegt dat we best op 3k kunnen zitten voor een paar maand en dat dat de bodem is. Maar we kunnen nu toch net zo goed een paar maanden rond de 6k sukkelen en dan dit de bodem noemen?
D-Ed schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:15:
[...]

Lol, ik zat dus precies hetzelfde te bedenken _O-

Maar idd, serieuze vraag d:)b
Een bodem is vrijwel onmogelijk te zeggen waar die ligt. Feit blijft wel dat ie er een keer moet zijn. Het kan natuurlijk flink omhoog gaan om later alsnog verder in te zakken. In het beste geval pak je dan een flinke bounce om met wat winst te verkopen. In de praktijk weet je alleen achteraf waarbij we bijvoorbeeld de 10k raken dat de bodem echt geweest is. Los van dat kan je wel dus kopen om een leuke bounce te pakken van bijvoorbeeld 500 tot 1000 dollar. Mocht het geen bounce zijn kan je blijven vasthouden tot je op meer dan 100% staat waarbij een nieuwe ATH gehaalt kan gaan worden. Mocht je op een bepaald punt kopen is het dus goed kijken of de boel weer in gaat zakken. Zo heb ik zelf op 11.2k verkocht waar de high vanuit 6k de 11.8k was. Een paar lijnen trekken helpt hierbij wel om te zien wat een outbreak zou kunnen zijn.

Het is wel zo dat er een bepaalde range is waarin je een bounce kan verwachten of wanneer het duidelijk is dat het geen bounce maar een uprtend is. Waar we nu zitten zou iets van 8k eigenlijk al duidelijk een breakout omhoog moeten zijn waarbij het onlogisch is dat het een bounce zou zijn. Mochten we nu bijvoorbeeld bouncen op 5.4k zou die niet veel hoger dan 6.4k moeten gaan voor we weer omlaag gaan.

Niemand weet waar de bodem ligt, maar door bepaalde levels in de gaten te houden en te kijken naar hoe de boel bounced. Dus bijvoorbeeld 300 dollar in korte tijd, of maar 100 dollar in lange tjd, zegt veel over wat je mogelijk kan verwachten. Wat andere mensen ook zeggen, voor mij is er toch echt wel meer dan niemand weet het en we gaan zien of het omhoog of omlaag gaat. Ik kan zeker niet voorspellen wat er precies gaat gebeuren, maar er zijn wel bepaalde dingen die we keer op keer zien en waar je wat mee kan. Zo zien we nu een lichte bounce op 5900, maar die is te klein om een herstel te zijn aangezien we de 5800 ook al gezien hebben. Ik geloof er niets van dat we nu dus een bodem hebben. We moeten weer onder die 5800 komen als mogelijke bodem. Zelf denk ik op zijn minst 5400, maar onder de 5k is meer waarschijnlijk. Voor mij is het echt kijken wat er gebeurt op bepaalde bedragen om te zien of het lager gaat of niet. Waar de bodem zal zijn heb ik geen idee van. Voor mij is het als ik de juiste dingen zie kopen voor leuke bounce en verkopen als het weer omlaag gaat, of kopen en minimaal maanden lang gaan holden.

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:03

Maestro

Fijne feestdagen

Sahara schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:15:
[...]

Short gaan betekent ook dat je al je shit in notime kan verliezen he.. en dat is dan inclusief je margin die je extra moet aanhouden.. Weet wel waar je aan begint.
Daar was ik me al (enigszins) bewust van, maar dank voor je waarschuwing. (y) Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee. Als 't ervan komt, zal ik voorzichtig beginnen. Maar wil ergens ook wel van de saaiheid af (zonder er direct poker van te maken :D)

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• AtlAntA
TomTorquay schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:26:
[...]

Volumespike, waarde onder de 10 op de fear-greed-index, breken van neerwaarts trendkanaal. Gedeeltelijk kan je maar zeggen dat het de bodem is wanneer je alweer een stuk omhoog bent gegaan. Zo is het nu eenmaal.
Is dat de fear greed index die in je signature staat? Heb daar al eens naar gekeken. Is dat een serieus iets?
PilatuS schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:28:
[...]

[...]

Een bodem is vrijwel onmogelijk te zeggen waar die ligt. Feit blijft wel dat ie er een keer moet zijn. Het kan natuurlijk flink omhoog gaan om later alsnog verder in te zakken. In het beste geval pak je dan een flinke bounce om met wat winst te verkopen. In de praktijk weet je alleen achteraf waarbij we bijvoorbeeld de 10k raken dat de bodem echt geweest is. Los van dat kan je wel dus kopen om een leuke bounce te pakken van bijvoorbeeld 500 tot 1000 dollar. Mocht het geen bounce zijn kan je blijven vasthouden tot je op meer dan 100% staat waarbij een nieuwe ATH gehaalt kan gaan worden. Mocht je op een bepaald punt kopen is het dus goed kijken of de boel weer in gaat zakken. Zo heb ik zelf op 11.2k verkocht waar de high vanuit 6k de 11.8k was. Een paar lijnen trekken helpt hierbij wel om te zien wat een outbreak zou kunnen zijn.

Het is wel zo dat er een bepaalde range is waarin je een bounce kan verwachten of wanneer het duidelijk is dat het geen bounce maar een uprtend is. Waar we nu zitten zou iets van 8k eigenlijk al duidelijk een breakout omhoog moeten zijn waarbij het onlogisch is dat het een bounce zou zijn. Mochten we nu bijvoorbeeld bouncen op 5.4k zou die niet veel hoger dan 6.4k moeten gaan voor we weer omlaag gaan.

Niemand weet waar de bodem ligt, maar door bepaalde levels in de gaten te houden en te kijken naar hoe de boel bounced. Dus bijvoorbeeld 300 dollar in korte tijd, of maar 100 dollar in lange tjd, zegt veel over wat je mogelijk kan verwachten. Wat andere mensen ook zeggen, voor mij is er toch echt wel meer dan niemand weet het en we gaan zien of het omhoog of omlaag gaat. Ik kan zeker niet voorspellen wat er precies gaat gebeuren, maar er zijn wel bepaalde dingen die we keer op keer zien en waar je wat mee kan. Zo zien we nu een lichte bounce op 5900, maar die is te klein om een herstel te zijn aangezien we de 5800 ook al gezien hebben. Ik geloof er niets van dat we nu dus een bodem hebben. We moeten weer onder die 5800 komen als mogelijke bodem. Zelf denk ik op zijn minst 5400, maar onder de 5k is meer waarschijnlijk. Voor mij is het echt kijken wat er gebeurt op bepaalde bedragen om te zien of het lager gaat of niet. Waar de bodem zal zijn heb ik geen idee van. Voor mij is het als ik de juiste dingen zie kopen voor leuke bounce en verkopen als het weer omlaag gaat, of kopen en minimaal maanden lang gaan holden.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. _/-\o_

• TomTorquay
AtlAntA schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:36:
Is dat de fear greed index die in je signature staat? Heb daar al eens naar gekeken. Is dat een serieus iets?
Ja, die link in m'n signature. Of dat een serieus iets is moet iedereen voor zichzelf uitmaken, maar ik hecht er wel waarde aan, ja.

• PilatuS
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:36:
[...]

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. _/-\o_
Graag gedaan :)

Van wat ik nu zie denk ik dat de 5900 sowieso gaat vallen aangezien we nu niet omhoog willen. We blijven er wel hangen, maar een stijging zit er niet in. Dan is het kijken hoe ver we verder gaan zakken om een leuke bounce te pakken. Aangezien we die net hebben gehad kijk ik het sowieso even aan, tot voor mij onder die 5.8k die we al gezien hebben.

Vind trouwens een TA zoals deze erg nuttig om te zien wat er mogelijk is: https://www.tradingview.c...IJPtzI2-Updating-BTC-USD/

Deze is niet zozeer dat het zo zal gaan, maar wel dat zoiets logisch zou zijn. Deze is trouwens vanmiddag al gepost, dus ruim voordat we we onder die 6k gingen.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-01 20:52
Maestro schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:28:
[...]

Daar was ik me al (enigszins) bewust van, maar dank voor je waarschuwing. (y) Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee. Als 't ervan komt, zal ik voorzichtig beginnen. Maar wil ergens ook wel van de saaiheid af (zonder er direct poker van te maken :D)
Het fijne van crypto is voor mij dat je geen tijdswaarde hebt, zoals je die met optiecontracten wel hebt, immers als je in optie contracten handelt ongeacht of je nu schrijft of een contract koopt verlies je na een periode je inleg als het de verkeerde kant uitgaat. Met short gaan in crypto kan het super snel zijn afgelopen met je crypto avontuur aangezien het super volatiel is. Dus gewoon veel margin aanhouden en niet te hebberig zijn denk ik. Ik hou het gewoon bij hodlen als het mis gaat of tijdig verlies nemen. Veel succes in elk geval met short gaan :)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dank voor de reacties heren d:)b

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
AtlAntA schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:22:
[...]

Kan jij alweer goed kijken?
Het valt een beetje tegen. Ik zie met beide ogen enigszins dubbel (dus ik zie letters op mijn scherm ieder 3x, erg irritant als ergens bijvoorbeeld een haakje teveel of te weinig staat tijdens het programmeren :P), maar dat schijnt normaal te zijn. Het is nu ook erger dan overdag vanwege minder licht en dus grotere pupillen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• AtlAntA
.oisyn schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:52:
[...]

Het valt een beetje tegen. Ik zie met beide ogen enigszins dubbel (dus ik zie letters op mijn scherm ieder 3x, erg irritant als ergens bijvoorbeeld een haakje teveel of te weinig staat tijdens het programmeren :P), maar dat schijnt normaal te zijn. Het is nu ook erger dan overdag vanwege minder licht en dus grotere pupillen.
Dus het duurt al met al toch langer dan een paar dagen voordat je weer hersteld bent? Ik blijf het maar een eng idee vinden.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
AtlAntA schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 01:04:
[...]

Dus het duurt al met al toch langer dan een paar dagen voordat je weer hersteld bent? Ik blijf het maar een eng idee vinden.
Ja het is inmiddels 2 weken geleden. Het hangt wel van de behandeling af, he. Ik had er eentje met een vrij lang herstelproces (TransPRK), omdat mijn hoornvlies te dun was.

• TomTorquay
Reden van de dip? Great old tether FUD.
https://medium.com/thedai...sk-6-28-2018-beea0f19dd51

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Worden ze wakker is hun fiat 0 waard en BTC 25k ...

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• TomTorquay
Chris.nl schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 01:59:
[...]

Worden ze wakker is hun fiat 0 waard en BTC 25k ...
Zo'n vaart zal het wel niet lopen :9

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Volume gaat wel omhoog.

Weg

• Maestro

Maestro

Fijne feestdagen

Wel een duur vlaggetje dan ($4,5 miljard marketcap)

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• TomTorquay
Maestro schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 02:13:
Wel een duur vlaggetje dan ($4,5 miljard marketcap)
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/750/931/1e6

• Maestro

Maestro

Fijne feestdagen

:D
Was wel wat cryptisch he :P Wat ik ervan begrijp is dat een exchange de boel niet goed valideert (het vlaggetje) en als gevolg daarvan de marketcap zo'n eind daalt.
Om het ingewikkeld te maken greep ik de verkeerde MC (BTC i.p.v. totaal) Het is al laat, zeg maar :$

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:26
There we go, down down down. Begint toch een terugkerend ritueel te worden in 2018. Dip, bodem (volgens velen) bereikt, side ways action en dip. Alts verdwijnen helemaal als sneeuw voor de zon.

• TomTorquay
Ypuh schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 07:16:
There we go, down down down. Begint toch een terugkerend ritueel te worden in 2018. Dip, bodem (volgens velen) bereikt, side ways action en dip. Alts verdwijnen helemaal als sneeuw voor de zon.
NEO bijna onder de $27 Afbeeldingslocatie: https://www.wegenforum.nl/images/smilies/icon_18.gif

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Slux schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 23:03:
[...]

bijna :) heb hem op 62.20 staan, ik zit er nooit precies op hoor, hij zal wel verder door schieten naar beneden als die al gaat.
Deze week alle ritjes gemist omdat ik 5 dagen terug eruit ging op 67
Die gaat ‘ie zo te zien nog halen ook, wat een visionair!

$5800 lijkt een zwak niveau, ik zie geen grote(re) kooporders in schieten, ik denk dat we vandaag nog lager gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door ggj87 op 29-06-2018 07:27 ]

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Is $5800 een belangrijk steunniveau?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 07:24:
[...]

Die gaat ‘ie zo te zien nog halen ook, wat een visionair!

$5800 lijkt een zwak niveau, ik zie geen grote(re) kooporders in schieten, ik denk dat we vandaag nog lager gaan.
Het zal er om hangen, twijfel een beetje of ik ze krijg voor die prijs.

• TomTorquay
RideWithUz schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 07:26:
Is $5800 een belangrijk steunniveau?
Ja en nee. Maar ik vrees dat we het sowieso niet gaan houden.
ETH is bijvoorbeeld het voorbije half uur al veel harder gezakt dan BTC, best grote kans dat BTC weldra ook meestort.

[ Voor 21% gewijzigd door TomTorquay op 29-06-2018 07:32 ]

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:38
TomTorquay schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 07:29:
[...]

Ja en nee. Maar ik vrees dat we het sowieso niet gaan houden.
Ik denk zelfs dat we er echt goed doorheen gaan zakken. Geen idee meer hoevaak we de laatste tijd die grens hebben aangetikt. Tijd om goed naar de klote te gaan :+

• TomTorquay
GovertNL schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 07:32:
Ik denk zelfs dat we er echt goed doorheen gaan zakken. Geen idee meer hoevaak we de laatste tijd die grens hebben aangetikt. Tijd om goed naar de klote te gaan :+
Capitulatie ligt op de loer ja

• TomTorquay
De bulls zijn los! Of toch niet...
Iemand wou de boel op gang trekken, maar dat lijkt niet helemaal te lukken.

[ Voor 86% gewijzigd door TomTorquay op 29-06-2018 07:47 ]

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:15
Slux schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 23:03:
[...]

bijna :) heb hem op 62.20 staan, ik zit er nooit precies op hoor, hij zal wel verder door schieten naar beneden als die al gaat.
Deze week alle ritjes gemist omdat ik 5 dagen terug eruit ging op 67
Lullig, hij ging tot €62,28 volgens mij. Ik heb hem ook gemist, daar niet van :|

edit: meestal rond half 10 nog wel een herkansing

[ Voor 6% gewijzigd door gabn88 op 29-06-2018 07:49 ]

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:53
Zucht. Reden van de dip is volgens mij gewoon dat er volgens “great ol’” TA een breakout verwacht werd. Als je de lijntjes goed trekt kan je deze breakout de afgelopen weken echt prima voorspellen als het een tijdje side-ways gaat.
Geloof er nier zoveel van dat dat berichtje er voor gezorgd heeft. Net zoals vele andere berichten die steeds aan dips gelinkt worden 👎

Zie recente dip: https://www.dropbox.com/s...8%2007%2056%2029.png?dl=0

En zo kan ik er nog wel een paar laten zien die het voor mij goed voorspelde. Helaas ging het wel steeds bergafwaards.

[ Voor 13% gewijzigd door JorzoR op 29-06-2018 08:00 ]

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:06
JorzoR schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 07:53:
[...]

Zucht. Reden van de dip is volgens mij gewoon dat er volgens “great ol’” TA een breakout verwacht werd. Als je de lijntjes goed trekt kan je deze breakout de afgelopen weken echt prima voorspellen als het een tijdje side-ways gaat.
Geloof er nier zoveel van dat dat berichtje er voor gezorgd heeft. Net zoals vele andere berichten die steeds aan dips gelinkt worden 👎
Ik geloof daar ook niets van. Er is gewoon 1 (of misschien 2/3) grote speler die wat BTC verkoopt en met een relatief kleine markt merk je dat meteen, worden er stop losses geraakt en knal je naar beneden =)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• TomTorquay
JorzoR schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 07:53:
@RaptorXS Moet je dit lezen! Er wordt naar mij gezucht omdat ik een link leg tussen een nieuwsbericht en een daling. De wereld op z'n kop. Wie had dat ooit kunnen vermoeden _O-

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
Gewoon een keer weer kopen heren. Net voor het weekend, wie weet wel weer een weekend bounce xD.
Fundamenteel is het natuurlijk niet te waarderen en zijn veel coins in mijn ogen nog overgewaardeerd.

Helaas zie ik GET Protocol wel gigantisch wegzakken. Ben benieuwd hoe dat in het orderboek gaat uitspelen als ze volgend jaar voor >1mln tickets, dus minimaal >600k euro orderboek in moeten om GET te kopen.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
gabn88 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 07:49:
[...]

Lullig, hij ging tot €62,28 volgens mij. Ik heb hem ook gemist, daar niet van :|

edit: meestal rond half 10 nog wel een herkansing
We gaan het zien, heb er een paar binnen maar merendeel laat ik op 62.20 staan.
Patience is the key word :P

Verwijderd

We zitten toch rond weekly support, en iedereen is te bearish nmm. Ik ga toch voor een long nu voor een bounce

• AtlAntA
Ok, wie riep er ook alweer dat we vandaag (29 juni) gingen moonen?

• TomTorquay
AtlAntA schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 08:29:
Ok, wie riep er ook alweer dat we vandaag (29 juni) gingen moonen?
@Tominatie volgens mij :Y

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:15
NEO gewoon ruim 25% gedaald in iets meer dan een week :| Die zag ik echt niet aankomen, is mijn eerste HODL coin, tot nu toe heb ik meer geluk gehad met traden moet ik zeggen. Of omgekeerd, NEO laat mijn hele trade winst weer verdampen... :|

• Sahara
gabn88 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 08:38:
NEO gewoon ruim 25% gedaald in iets meer dan een week :| Die zag ik echt niet aankomen, is mijn eerste HODL coin, tot nu toe heb ik meer geluk gehad met traden moet ik zeggen. Of omgekeerd, NEO laat mijn hele trade winst weer verdampen... :|
Ik zag die wel aankomen en ik zie NEO nog wel verder hard dippen als BTC dipt. Enige pluspunten zijn als NEO met hun nieuwe whitepaper, ONT verkopen voor NEO na mainnet, of één of andere positieve wending waardoor NEO omhoog stuwt (tegen BTC) in. Heb al m'n NEO met fors verlies vorige week vrijdag tegen $33,503 verkocht. Kan het straks tegen een forse discount terugkopen (als usdt nog overeind staat natuurlijk LOL) 8) .

• AtlAntA
Schijnt toch wel een dingetje te zijn met USDT. Volgens Okex hebben hun er niet mee te maken gehad.

https://support.okex.com/hc/en-us/articles/360006305532

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-01 01:09
NEO gekocht op 150 dollar lekker hoor..

Ik laat het gewoon staan. Hopelijk met hun nieuwe whitepaper weer wat perspectief. En anders maar helemaal naar de klote grrrr..

• ggj87
Wat is er met Mixin aan de hand? Is ineens hard gedumpt :s

• Katala
Straks is Ontology meer waard dan NEO! Op zich geen ramp, heb meer ONT dan NEO. Alleen wel jammer dat NEO idd mijn pf flink naar beneden duwt!

• Ryan1981
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

Afbeeldingslocatie: https://www.bitcoinspot.nl/images/afbeeldingen/artikelen/btc_down.gif

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Ik probeer mijn tablet te draaien om er een positief plaatje van te maken, maar hij draait steeds mee... :/

• TomTorquay
Over de voorbije week:
ONT -20%
NEO -25%
EOS -25%

NEO ziet er zeker niet geweldig uit, maar het is toch echt een algemene malaise onder de alts hoor...

• ggj87
ETC houdt zich goed staande. Heeft dat met de listing op Coinbase te maken?

Verwijderd

@Dakillerbean Vites gaat nu een doorstart maken. Komt een nieuwe website aan en gaan waarschijnlijk ook een swap doen naar POS.

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-01 01:09
Wat is volgens jullie de reden dat het zo slecht gaat met NEO? Ik probeer het overal te achterhalen, maar het enige dat ik op Reddit kan vinden is dat ze lang hebben gewacht met een nieuwe whitepaper en updates/schalingsproblemen..

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:41
Holdem_NL schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:27:
Wat is volgens jullie de reden dat het zo slecht gaat met NEO? Ik probeer het overal te achterhalen, maar het enige dat ik op Reddit kan vinden is dat ze lang hebben gewacht met een nieuwe whitepaper en updates/schalingsproblemen..
alles zakt toch zonder reden :O geloof ik ? :+

• TomTorquay
Wat is volgens jullie de reden dat het zo slecht gaat met NEO?
NEO doet het niet veel slechter dan menig andere altcoin. Om één of andere reden wordt het hier bij NEO gedramatiseerd en bij ADA, BCH, TRX, EOS, ICX, XLM niet...

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
Zoom eens uit en je ziet dat bijna alle alts op -70% zitten t.o.v. ATH.
Nieuws heeft totaal geen invloed zolang BTC bepaalt..........

• Sahara
De grootste rede van de daling van NEO is imho Ontology (uit het NEO ecosysteem immers), simpelweg kannibalisatie van funds die eerst NEO verkochten om daarvoor ONT te kopen . Een andere reden is dat NEO geen hype meer achter zich heeft, daardoor koopt men coins die wel gehyped worden en dan ook grotere winsten kunnen brengen. Maar NEO zal wel weer stijgen als er wat echt positief nieuws komt, maar het hele sentiment is down, dus dat helpt ook niet echt.

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
Voor diegenen die nog wat te zoeken hebben of hadden in PCN/DAPS:

https://steemit.com/bitco...pshot-vote-results-are-in

Er komt dus een 1:1 airdrop/swap van DAPS voor de mensen die tijdens het 1e snapshot PCN in hun bezit hadden, dus er is nog enige hoop dat het goed gaat komen. Details over de airdrop/swap worden de komende week bekend gemaakt. Zowel wallet assets als exchange assets zullen worden omgezet.

Moon!!!!!! ;-)

• Viper®
  • Niet online
Zolang er geen nieuw geld in de markt komt is het gewoon schuiven met geld.
tussen btc en alts.
eene moment deze alt omhoog, andere moment weer omlaag andere alt omhoog.

Je moet een goeie trader zijn om er wat winst op te pakken.

• ggj87
Dakillerbean schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:43:

Er komt dus een 1:1 airdrop/swap van DAPS voor de mensen die tijdens het 1e snapshot PCN in hun bezit hadden, dus er is nog enige hoop dat het goed gaat komen. Details over de airdrop/swap worden de komende week bekend gemaakt. Zowel wallet assets als exchange assets zullen worden omgezet.

Moon!!!!!! ;-)
Denk je dat echt? Als dat zo is, zou het een uitgelezen kans zijn in deze tijden.

Alle BTC kooporders zijn weg zie ik. Bij ETH staan ze ook erg laag.

• bie100
Dakillerbean schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:43:

Moon!!!!!! ;-)
ja ja Moon :O

• TomTorquay
ggj87 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:47:
Denk je dat echt? Als dat zo is, zou het een uitgelezen kans zijn in deze tijden.

Nu bijkopen heeft geen zin. De screenshot wordt genomen op het moment dat ze het 'crashbericht' de wereld instuurden. Als je dan PCN had, dan krijg je 1/1 DAPS in de plaats

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
ggj87 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:47:
[...]

Ach, goed verdiend op PCN, het restant op 3 sat verkocht en had op het moment van de snapshot nog best wat muntjes in mijn bezit... Dus nog een keer extra geld... :9

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
doel zoveel mogelijk btc verzamelen.
ik heb een trading scenario vraagje: stel je koopt 2 verschillende coins voor allebei 9000 sats. weken daarna blijven ze rond de 7 a 8k steken en je hebt het idee dat ze voorlopig niet stijgen.

Is het dan handiger om te wachten tot ze die hoogte(of meer) weer bereiken of zijn er hier ook traders die dan hun coins voor lager verkopen en dan daarmee andere coins kopen met als doel om stijgingen mee te pakken zodat je weer in de buurt komt van 2x 9000 sats of meer?

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
ggj87 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:25:
ETC houdt zich goed staande. Heeft dat met de listing op Coinbase te maken?
Ja, al schat ik zelf de bounce bij daadwerkelijke listing niet gigantisch in. Met heel veel geluk een pop van 40%?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Katala
nemesis2212 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:00:
doel zoveel mogelijk btc verzamelen.
ik heb een trading scenario vraagje: stel je koopt 2 verschillende coins voor allebei 9000 sats. weken daarna blijven ze rond de 7 a 8k steken en je hebt het idee dat ze voorlopig niet stijgen.

Is het dan handiger om te wachten tot ze die hoogte(of meer) weer bereiken of zijn er hier ook traders die dan hun coins voor lager verkopen en dan daarmee andere coins kopen met als doel om stijgingen mee te pakken zodat je weer in de buurt komt van 2x 9000 sats of meer?
Als ik trade (laatste tijd niet meer ivm bear market) en de trade mislukt waardoor er het minder sats waard is, verkoop ik het gewoon. Je kan niet traden met coins die je houdt en je misschien stijgt ie wel nooit meer!

Cut your losses noemen ze dat

• ggj87
Stokstaart schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:16:
[...]

Ja, al schat ik zelf de bounce bij daadwerkelijke listing niet gigantisch in. Met heel veel geluk een pop van 40%?
Vind je 40% niet gigantisch? Laat maar komen hoor!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

The REVOLUTION IS COMMING!
https://www.bitconnect.co/

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Speculeren loopt niet echt zo lekker denk ik voor de meeste.

Daarom zeg ik, waarom niet crypto eens een keer uitproberen? Maar daar heb je een goede reden voor nodig toch? Want gewoon geld werkt anders ook prima?

Nou hier heb je een reden.

Laat ons eventjes weten of het goed werkt of dat het te mooi is om waar te zijn.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• ggj87
Huh? Ik dacht dat ik uBlock had geïnstalleerd? Krijg ik alsnog advertenties te zien :?

• New Yorker
  • Niet online
Kain_niaK schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:30:
Speculeren loopt niet echt zo lekker denk ik voor de meeste.

Daarom zeg ik, waarom niet crypto eens een keer uitproberen? Maar daar heb je een goede reden voor nodig toch? Want gewoon geld werkt anders ook prima?

Nou hier heb je een reden.

[video]

Laat ons eventjes weten of het goed werkt of dat het te mooi is om waar te zijn.
Jammer genoeg heb ik bitcoin cash ingeruild in ripple

Weg

• TomTorquay
Helaas pindakaas. Ik koop alleen bij Aliexpress, Bol en Coolblue.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11-2025
20% korting maar? Ik wacht wel tot de bullmarkt.

• Stokstaart
ggj87 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:23:
[...]

Vind je 40% niet gigantisch? Laat maar komen hoor!
Dat ligt eraan in welk tijdsbestek je het bekijkt.. Maar inderdaad, een 40% stijging op mijn ETC'tjes zou zeer welkom zijn ;)

• TomTorquay
Stokstaart schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:08:
Dat ligt eraan in welk tijdsbestek je het bekijkt.. Maar inderdaad, een 40% stijging op mijn ETC'tjes zou zeer welkom zijn ;)
Ongelooflijk hoe die Coinbase-geruchten maar blijven koersen beïnvloeden. En nooit komt zo'n gerucht uit 8)7

• Stokstaart
TomTorquay schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:12:
[...]
Ongelooflijk hoe die Coinbase-geruchten maar blijven koersen beïnvloeden. En nooit komt zo'n gerucht uit 8)7
Is geen gerucht?

• AtlAntA
TomTorquay schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:12:
[...]
Inderdaad. Zolang het niet door coinbase zelf is aangekondigd op hun blog gebeurt het gewoon niet. In mijn optiek heeft coinbase een flinke streep voor op de rest door niet zomaar wat shitcoins toe te voegen. Dat hele debacle met het toevoegen van BCH heb ik ze nog niet vergeven en dat hadden ze ook nooit moeten doen. Toch siert het hun dat ze nauwelijks met de kinderachtige hype sfeer die heerst in de crypto meegaan.

Edit: Om mijn eigen eigenwijze woorden maar even op te vreten. ETC komt dus WEL op coinbase.

https://blog.coinbase.com

[ Voor 8% gewijzigd door AtlAntA op 29-06-2018 11:18 ]

• Stokstaart
AtlAntA schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:16:
[...]

Inderdaad. Zolang het niet door coinbase zelf is aangekondigd op hun blog gebeurt het gewoon niet. In mijn optiek heeft coinbase een flinke streep voor op de rest door niet zomaar wat shitcoins toe te voegen. Dat hele debacle met het toevoegen van BCH heb ik ze nog niet vergeven en dat hadden ze ook nooit moeten doen. Toch siert het hun dat ze nauwelijks met de kinderachtige hype sfeer die heerst in de crypto meegaan.
Jongens, het was een officiële aankondiging:

https://twitter.com/coinbase/status/1006344839569403905

• AtlAntA
Jup heb mijn post aangepast. ;)

• ggj87
ETC komt er gewoon aan hoor.

https://blog.coinbase.com...-to-coinbase-becb9a337e9c

[ Voor 17% gewijzigd door ggj87 op 29-06-2018 11:19 ]

• TomTorquay
Nou, lekker dan. De mannen van Coinbase hadden ergens anders een bag ETC staan en moesten die dringend kwijt blijkbaar. Wat is het volgende? XVG? :N

• Beaulion
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:28:
[...]
Nou, lekker dan. De mannen van Coinbase hadden ergens anders een bag ETC staan en moesten die dringend kwijt blijkbaar. Wat is het volgende? XVG? :N
PCN heb ik gehoord, het staat alleen nog niet op hun Twitter account. Ik schat het gerucht voor 50 % waar.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:34
Al een aantal dagen hier niets te zoeken aangezien het alleen maar naar beneden gaat. RLC? Eruit? Erin blijven? Ik heb geen flauw idee.

• Beaulion
  • Niet online
mprkooij schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:43:
Al een aantal dagen hier niets te zoeken aangezien het alleen maar naar beneden gaat. RLC? Eruit? Erin blijven? Ik heb geen flauw idee.
Wat je kan doen is nu eruit stappen en over een paar weken er weer in stappen als de Marketplace ook echt gebruikt gaat worden. De tendens is nu wel omlaag, ik zie hem wel de 50 cent aantikken.
Maar de keuze blijft lastig, verlies nemen is klote.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:38:
Jongens ik heb een theorie. De CME future die begon 15 December 2017 eindigt bijna, om precies te zijn: 29 juni.

Dit is tevens de laatste future die begon in de bitcoin gekte eind 2017. Whales drukken de prijs denk ik om er meer profits uit te halen. Eind deze maand verwacht ik een herstel.

http://www.cmegroup.com/t...uct_calendar_futures.html
Nou vanaf vandaag verwacht ik toch wat actie omhoog. Alleen is het een beetje lastig als er telkens maar slecht nieuws wordt verspreid.

8)7 NCASH 8)7 wordt gelist op bitfinex :')

TFD gaat echt lekker vandaag <3

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-01 19:49
A87 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:58:
Ik denk dat de ALTS een enorme opmars gaan maken als de boel los gaat.
Gros van de huidige generatie alts gaat kapot. En ja, er komen wel weer nieuwe alt scams. Alleen BTC is een zekere overlever.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 04-01 22:54
Tominatie schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:31:
[...]

Nou vanaf vandaag verwacht ik toch wat actie omhoog. Alleen is het een beetje lastig als er telkens maar slecht nieuws wordt verspreid.

8)7 NCASH 8)7 wordt gelist op bitfinex :')

TFD gaat echt lekker vandaag <3
Met hun nucleaire visie. Ik heb ooit nog wel foto`s gepost van het team. Hilarisch stel mensen bij elkaar.

• New Yorker
  • Niet online
Ripple gaat nooit top 5 verlaten.

Weg

• A87
  • Niet online

A87

Veel besparen hier, ik rij zo langs Mac Donalds maar haal niets omdat ik zo veel mogelijk geld in crypto heb gedouwd.. LMAO... Veel opzij zetten en dan weer investeren, once a life opportunity

[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 29-06-2018 12:45 ]

• ggj87
New Yorker schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:42:
Ripple gaat nooit top 5 verlaten.
Houden we je aan!

[ Voor 81% gewijzigd door ggj87 op 29-06-2018 12:44 ]

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
The Redman schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:31:
[...]

Gros van de huidige generatie alts gaat kapot. En ja, er komen wel weer nieuwe alt scams. Alleen BTC is een zekere overlever.
Zekerheden bestaan er niet in crypto land, behalve de zekerheid dat er geen zekerheden bestaan in cryptoland, behalve de zekerheid dat .....

Verwijderd

A87 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:43:
Veel besparen hier, ik rij zo langs Mac Donalds maar haal niets omdat ik zo veel mogelijk geld in crypto heb gedouwd.. LMAO... Veel opzij zetten en dan weer investeren, once a life opportunity
Artikel voor nu.nl, crypto is gezond voor je

• A87
  • Niet online

A87

De prijzen zijn nu zo laag, bijvoorbeeld, 2000 ARK werd een jaar geleden gezien als ''teammember'' hoeveelheid.... nu kost het 1 euro per stuk :P

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 29-06-2018 12:48 ]

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2025
A87 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:48:
De prijzen zijn nu zo laag, bijvoorbeeld, 2000 ARK werd een jaar geleden gezien als ''teammember'' hoeveelheid.... nu kost het 1 euro per stuk :P
dat dacht ik 2 maanden geleden ook, goedkope coins.

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2025
wanneer komen de ERC20 tokens naar coinbase?

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
DRGN gaat echt belachelijk slecht haha, ik had er 300 gekocht op 0.00007000 btc en nu staat hij op 0.00003985 btc :') :')

Had ik beter een potje roulette kunnen spelen en dan alles verliezen. _O-

Verwijderd

ARN zit weer in de lift. Veel buys uitstaan zie ik in de depths

+17% *O*

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2018 13:13 ]

• Beaulion
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:55:
DRGN gaat echt belachelijk slecht haha, ik had er 300 gekocht op 0.00007000 btc en nu staat hij op 0.00003985 btc :') :')

Had ik beter een potje roulette kunnen spelen en dan alles verliezen. _O-
Nee nee, dat gaat veel te snel. Nu kan je lekker lang van het oplopende verlies genieten. Heerlijk.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
IOST heeft z'n testnet succesvol gelanceerd -5,68% *O*

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• bie100
niet klagen maar dragen en bidden om kracht
Pagina: 1 ... 147 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!