[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 145 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.710 views

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Iemand https://satoshis.place/ al uit geprobeerd met het Lightning Network?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rRbIzUX4vU8]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:35
Kain_niaK schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 00:30:
Iemand https://satoshis.place/ al uit geprobeerd met het Lightning Network?

[video]
Lol natuurlijk is het eerste wat ik zie een slecht getekende penis. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Aan het volume kan ik zien dat het weekend is. *O* *O* *O* :-( :-(......

[ Voor 4% gewijzigd door New Yorker op 28-06-2018 00:45 ]

Weg

• AtlAntA
New Yorker schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 00:45:
Aan het volume kan ik zien dat het weekend is. *O* *O* *O* :-( :-(......
Ja ik schrok net even want ik zag een hele grote groene candle. Bleek het maar om een tientje te gaan..

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 23:38:
[...]

Sideways.

Na 29 juni moonen.
Ok

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
<+:)

(waarom kun je je eigen bericht niet verwijderen?)

[ Voor 79% gewijzigd door TomTorquay op 28-06-2018 06:24 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
6000 lijkt precies toch de bodem te zijn, indien dit effectief zo is dan is dit toch goed nieuws niet?

• New Yorker
  • Niet online
Er is niet eens volume.

Weg

• TomTorquay
dabla schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 06:28:
6000 lijkt precies toch de bodem te zijn
Waar leid je dat uit af? Ik ben daar nog zo overtuigd niet van...

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Hij houdt die 6k wel steeds goed vast. Misschien dat er toch iets van waarheid zit in die theorie dat $5850 de bodem is ivm $100 miljard marketcap van BTC omdat ze daaronder geen futures mogen doen.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 07:11:
Hij houdt die 6k wel steeds goed vast. Misschien dat er toch iets van waarheid zit in die theorie dat $5850 de bodem is ivm $100 miljard marketcap van BTC omdat ze daaronder geen futures mogen doen.
Dat bericht klopt niet volgens mij.

• New Yorker
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 07:13:
[...]

Dat bericht klopt niet volgens mij.
Ik hoorde dit van @A87

Weg

Verwijderd

ggj87 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 07:11:
Heb je daar iets meer uitleg over, of een linkje?

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:00:
[...]

Heb je daar iets meer uitleg over, of een linkje?
Was 1 of andere tweet van iemand, staat ergens in dit topic.

deze
ggj87 in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"

Paar weken terug was er ook een Engelse bank die LTC futures ging aanbieden, die komt niet in de buurt van 100miljard

[ Voor 32% gewijzigd door Slux op 28-06-2018 08:38 ]

• AtlAntA
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cr62E5A.png

Zeer interessant stukje leesvoer over wat er gebeurt als minen van bitcoin duurder wordt dan de opbrengsten. Wat in een groot deel van de wereld al zo is.

https://cryptoiscoming.com/bitcoin-price-vs-cost-of-mining/

[ Voor 68% gewijzigd door AtlAntA op 28-06-2018 08:49 ]

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:11
Benieuwd wanneer we nu weer iets gaan horen over de Ethos wallet, die zou toch richting het einde van de maand wel gereleased worden dacht ik?

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Schuey schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:51:
Benieuwd wanneer we nu weer iets gaan horen over de Ethos wallet, die zou toch richting het einde van de maand wel gereleased worden dacht ik?
Ik dacht gister precies hetzelfde, ik heb even op de website gekeken en daar doorgeklikt naar hun blog. In hun laatste update staat dat de Wallet in de laatste testfase zit, maar dat er geen exacte release datum gegeven kan worden. Als de Wallet uit komt dan zal dat gefaseerd gebeuren in landen clusters (bijv 5 landen per keer).

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
TomTorquay schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 06:44:
[...]
Waar leid je dat uit af? Ik ben daar nog zo overtuigd niet van...
Telkens we onder de 6k gaan, duurd dit nooit lang, zelf ben ik ook niet overtuigd echter viel mij dit wel op. Ofwel gaan we plots keihard richting de 5400 gaan, is ook een optie

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-01 17:00
Schuey schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:51:
Ik ben deze aan het testen op iPhone. Zou nog niet hopen dat de final zal uitkomen eind deze maand.

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-01 16:39
Beaulion schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:00:
[...]

Ik dacht gister precies hetzelfde, ik heb even op de website gekeken en daar doorgeklikt naar hun blog. In hun laatste update staat dat de Wallet in de laatste testfase zit, maar dat er geen exacte release datum gegeven kan worden. Als de Wallet uit komt dan zal dat gefaseerd gebeuren in landen clusters (bijv 5 landen per keer).
Klopt gedeeltelijk want nederland heeft de primeur om als eerste land de UW uitgerold te krijgen. Dit zou aan het einde van deze maand zijn. Vervolgens zou de uitrol per lang gebeuren, dus niet per 5 volgens mij.

Laten we hopen dat ze het redden voor het einde van deze maand, alhoewel ik geen epische bull run op Ethos verwacht in de huidige mark met de huidige volume :/

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
De volgende Pump & Dump aangekondigd door Binance 8)7 8)7

TRON Trading Competition: 10,000,000 TRX to Give Away!
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360005888972

Competition period: 2018/06/29 00:00 AM to 2018/07/06 00:00 AM (UTC).
Users will be ranked in terms of the total TRX volume traded on their Binance account (including both buys and sells, excluding...

Vind het gek dat ze dit toch altijd mogen doen..

• New Yorker
  • Niet online
Over 2 jaartje komt wel een aanklacht.

Weg

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Als nou een van deze subkoppen op globalcoinreport uitkomen dan ben ik een tevreden man :P

https://globalcoinreport....may-skyrocket-price-coin/
https://globalcoinreport.com/ripple-on-mega-breakout-verge/

[ Voor 37% gewijzigd door Klaas25 op 28-06-2018 10:28 ]

Verwijderd

cryptore schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:19:
[...]

Klopt , ik zie het ook helemaal niet wat worden met nlg , maar je moet je in deze barre tijden , toch ergens aan vastklampen , ha,ha
Met de update die vandaag komt is NLG technologisch de meest ontwikkelde altcoin imo.
Maar goed, voor snel geld verdienen moet je niet bij NLG zijn, maar wacht rustig af en we zullen zien ;)

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:32:
[...]
Met de update die vandaag komt is NLG technologisch de meest ontwikkelde altcoin imo.
8)7

• TomTorquay
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:32:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Hlc8dlM.gif

• Slux
  • Niet online
Zou zo maar kunnen dat het NLG promotie team weer uitgerukt is, en hem weer even willen pumpen,

Gaat echt altijd zo met de NLG, zo jammer, nostalgische munt verneukt door de mensen die er achter zitten.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:44:
[afbeelding]

Zeer interessant stukje leesvoer over wat er gebeurt als minen van bitcoin duurder wordt dan de opbrengsten. Wat in een groot deel van de wereld al zo is.

https://cryptoiscoming.com/bitcoin-price-vs-cost-of-mining/
Je kan ook gewoon over naar alle andere coins die sneller en groener zijn dan bitcoin.

Verwijderd

Qua snelheid, veiligheid, effiency en innovatie op het gebied van depositiesysteem ken ik geen beter alternatief. Maar goed, ik ga er niet over discussiëren verder, ik hoop dat iedereen z'n eigen juiste keuzes maakt en hoop ook dat iedereen er mooi geld mee verdiend.
Ik meld over een poosje wel weer...

• ggj87
Is het iemand nog gelukt om te verdubbelen met PCN?

• AtlAntA
DeeSung schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:45:
[...]

Je kan ook gewoon over naar alle andere coins die sneller en groener zijn dan bitcoin.
Als ik van plan ben om die munten daadwerkelijk te gebruiken wel. Als store of value gebruik ik (en velen met mij schat ik) het liefste BTC. In de cryptospace dan.

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:51:
[...]

Qua snelheid, veiligheid, effiency en innovatie op het gebied van depositiesysteem ken ik geen beter alternatief. Maar goed, ik ga er niet over discussiëren verder, ik hoop dat iedereen z'n eigen juiste keuzes maakt en hoop ook dat iedereen er mooi geld mee verdiend.
Ik meld over een poosje wel weer...
Misschien moet je eens verdiepen in andere coins voordat je onzin zoals dat uitkraamt.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-01 14:23
ggj87 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:51:
Is het iemand nog gelukt om te verdubbelen met PCN?
Zag hem gister een tijdje op 3 sat staan en dacht: damn, als je durft op 1 in te kopen kun je flinke klappen maken :+. Maar nee dat durf ik dan weer niet :P

• ggj87
Ja dat had ik ook. Het tweede probleem als je dat probeert is dat je achteraan aansluit. Zowel bij kopen op 1 sat als verkopen op 2 sat. Er wordt steeds maar weinig gekocht/verkocht dus dat trucje zal waarschijnlijk lang duren.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:54:
[...]

Als ik van plan ben om die munten daadwerkelijk te gebruiken wel. Als store of value gebruik ik (en velen met mij schat ik) het liefste BTC. In de cryptospace dan.
Als btc zon goede store of value was zou die niet 80% zakken van ATH.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
ksborg schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:03:
[...]

Zag hem gister een tijdje op 3 sat staan en dacht: damn, als je durft op 1 in te kopen kun je flinke klappen maken :+. Maar nee dat durf ik dan weer niet :P
Ik wel maar de order is er nog steeds niet doorheen... Ondanks het hoge volume. :X

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• ggj87
Het ETH paar van PCN was nog interessanter geweest. De mensen die dat deden gingen x4 a x5 ipv x2 of x3.

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:19
niels0123456 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:45:
De volgende Pump & Dump aangekondigd door Binance 8)7 8)7

https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360005888972

Competition period: 2018/06/29 00:00 AM to 2018/07/06 00:00 AM (UTC).
Users will be ranked in terms of the total TRX volume traded on their Binance account (including both buys and sells, excluding...

Vind het gek dat ze dit toch altijd mogen doen..
Zoveel effect hebben die competitions niet meer volgens mij. Het gaat tegenwoordig ook altijd om trade volume en niet meer hoeveel je hebt. Dus iedereen dumpt ze weer net zo snel.

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:56:
[...]

Misschien moet je eens verdiepen in andere coins voordat je onzin zoals dat uitkraamt.
mmmmm.... ik denk aan iets met pot, ketel en zwart op het moment
Ik meld me binnenkort weer, komt goed :>

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:11:
[...]

mmmmm.... ik denk aan iets met pot, ketel en zwart op het moment
Het is ook nogal een statement die je maakt, zonder verdere onderbouwing hoe ze dit voor elkaar krijgen en wat blijkbaar andere coins met een veel grotere developers community niet lukt.
En je vervolgens onthouden van verdere discussie vind ik ook wat zwakjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Beaulion op 28-06-2018 11:16 ]

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:11:
[...]
Doe maar niet ;)

• AtlAntA
DeeSung schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:06:
[...]

Als je die 1 op 1 met de dollar gekoppelde munten mee telt wel maar in mijn optiek is dat gewoon fiat.

Tel je die niet mee dan is de btc binnen crypto (nogmaals, in mijn optiek) nog steeds de beste store of value.
Beaulion schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:14:
[...]

Het is ook nogal een statement die je maakt, zonder verdere onderbouwing hoe ze dit voor elkaar krijgen en wat blijkbaar andere coins met een veel grotere developers community niet lukt.
En je vervolgens onthouden van verdere discussie vind ik ook wat zwakjes.
Tja als je zelf nogal diep in een munt zit dan wil je het project graag verkopen natuurlijk. Heeft een hoog 'wij van wc eend' gehalte. ;)

[ Voor 39% gewijzigd door AtlAntA op 28-06-2018 11:19 ]

Verwijderd

Ik snap je reactie helemaal. Maar ik verwacht toch dat ik het niet kan laten om even langs te komen om te kunnen zeggen; zie je wel ;)
Tot later!

• Beaulion
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:17:
[...]

Tja als je zelf nogal diep in een munt zit dan wil je het project graag verkopen natuurlijk. Heeft een hoog 'wij van wc eend' gehalte. ;)
Hoe gaat het met ravencoin?

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:23:
[...]

Ik snap je reactie helemaal. Maar ik verwacht toch dat ik het niet kan laten om even langs te komen om te kunnen zeggen; zie je wel ;)
Tot later!
Ben je dan ook zo volwassen om terug te komen en ons te melden dat het toch niet zo uitpakte als je had gehoopt ?

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
DeeSung schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:06:
[...]

Er was natuurlijk wel behoorlijk wat FOMO in december, die piek mag je sowieso negeren als ATH voor een stored value.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-01 16:28
DGB even 20% up. Heb ze weg gedaan misschien morgen weer goedkoop terug te kopen.

• AtlAntA
Beaulion schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:24:
[...]

Hoe gaat het met ravencoin?
Haha jaaa TOP muntje! Zou hem echt kopen als ik jou was. Van een oud vrouwtje geweest. Altijd op tijd zijn beurtjes gehad. Wel elke week mee gereden zodat je geen stilstand onderhoud zult hebben. BOMMETJE OP CRYPTOWIELEN!

Nee gekheidje natuurlijk. Het project zelf zie ik niet zoveel heil in. Teveel verwijzingen naar Game of Thrones in de whitepaper laat het allemaal niet volwassen overkomen. De enigste reden dat het mine (heb niks gekocht en ben dat ook niet van plan) is dat het nog niet op een grote exchange verhandelt wordt. Men is er wel mee bezig. Er is nu community driven funds opgebouwd om wat advocaat kosten te kunnen betalen zodat ze bij bittrex/binance etcetera weten dat het geen security is. Dus ik verwacht/hoop dat ze gigantisch gaan moonen zodra ze op een grote exchange gelist zijn. Ik probeer nog steeds @Dakillerbean te copycatten :P

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:25:
[...]

Ben je dan ook zo volwassen om terug te komen en ons te melden dat het toch niet zo uitpakte als je had gehoopt ?
Absoluut

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-01 20:52
Dit wachten is killing.. het is als of je naar eindeloze tennis spel zit te kijken wanneer niemand een punt maakt, maar de bal heen en terug wordt geslagen. Gaat btc nu bouncen of droppen.. Heb overigens dat hele PCN drama gelukkig gemist.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
Als Slux ook zo mans genoeg is het toe te geven als NLG toch beter is dan hij had gedacht. Dan hebben jullie een deal.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sTtP8Z5.jpg

[ Voor 86% gewijzigd door A87 op 28-06-2018 13:03 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 12:28:
[...]

Als Slux ook zo mans genoeg is het toe te geven als NLG toch beter is dan hij had gedacht. Dan hebben jullie een deal.
Dat ben ik zeker, maar ik jou niet nodig om een deal te sluiten hoor ;)

Kijk alleen maar naar het volume en marketcap, dan heb ik het nog niet eens over de adoptie wereldwijd wat kansloos is met een lokaal muntje als de NLG.

Als het zo goed zou zijn, dan zou die niet zo laag staan, mooie verhalen dat hij de beste techniek heeft terwijl het een regelrechte copy en past is en absoluut niks toevoegt aan de lange lijst met shitcoins.

Edit deze discussie gaat al jaren met de NLG en het is nog steeds niks, zakt alleen maar verder weg.

[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 28-06-2018 13:29 ]

• Klaas25

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
AtlAntA schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:54:
[...]

Haha jaaa TOP muntje! Zou hem echt kopen als ik jou was. Van een oud vrouwtje geweest. Altijd op tijd zijn beurtjes gehad. Wel elke week mee gereden zodat je geen stilstand onderhoud zult hebben. BOMMETJE OP CRYPTOWIELEN!

Nee gekheidje natuurlijk. Het project zelf zie ik niet zoveel heil in. Teveel verwijzingen naar Game of Thrones in de whitepaper laat het allemaal niet volwassen overkomen. De enigste reden dat het mine (heb niks gekocht en ben dat ook niet van plan) is dat het nog niet op een grote exchange verhandelt wordt. Men is er wel mee bezig. Er is nu community driven funds opgebouwd om wat advocaat kosten te kunnen betalen zodat ze bij bittrex/binance etcetera weten dat het geen security is. Dus ik verwacht/hoop dat ze gigantisch gaan moonen zodra ze op een grote exchange gelist zijn. Ik probeer nog steeds @Dakillerbean te copycatten :P
Ja dat waren nog eens mooie tijden, ByteCoin... Ben hetzelfde nu weer aan het proberen met Stellite (XTL), komt met duizenden per dag binnenrollen... En maar hopen op Moon.... ooit... *O*

Ravencoin ook nog naar gekeken, maar daar kon ik er niet zoveel van binnenhalen als van Stellite... Op dat gebied ga ik nog steeds voor de meeste hoeveelheid muntjes O-)

Ach als dat net zo'n klapper wordt ooit als ByteCoin, wil ik daar met alle plezier een jaartje op wachten... Hoop voor jou dat die Raven ook een keer x200 gaat net als Bytecoin ooit deed bij een nieuwe listing... Al denk ik dat dat een "once in a lifetime" gevalletje was _/-\o_ +49.000%, kijk af en toe nog met weemoed terug naar de Binance logs en lach me dan helemaal krom, iemand die ze van me kocht voor 24 cent per stuk. Gekkenhuis 7(8)7

• Crypts
Dakillerbean schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:29:
[...]

Ja dat waren nog eens mooie tijden, ByteCoin... Ben hetzelfde nu weer aan het proberen met Stellite (XTL), komt met duizenden per dag binnenrollen... En maar hopen op Moon.... ooit... *O*
Ben ook nog steeds bezig met Stellite maar duizenden per dag? Nee, paar honderd wel. Hoeveel hashpower gooi je er wel niet tegenaan? Ik zit nu op gecombineerd 285H/s over 24H...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• AtlAntA
Dakillerbean schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:29:
[...]

Ravencoin ook nog naar gekeken, maar daar kon ik er niet zoveel van binnenhalen als van Stellite... Op dat gebied ga ik nog steeds voor de meeste hoeveelheid muntjes O-)

Ach als dat net zo'n klapper wordt ooit als ByteCoin, wil ik daar met alle plezier een jaartje op wachten... Hoop voor jou dat die Raven ook een keer x200 gaat net als Bytecoin ooit deed bij een nieuwe listing... Al denk ik dat dat een "once in a lifetime" gevalletje was _/-\o_ +49.000%, kijk af en toe nog met weemoed terug naar de Binance logs en lach me dan helemaal krom, iemand die ze van me kocht voor 24 cent per stuk. Gekkenhuis 7(8)7
Dankjewel voor je steun. Ik moet erbij zeggen dat ik met de huidige koers van Ravencoin maar nauwelijks minder binnen hark met minen dan ik deed via nicehash of met rechtsreeks minen van ethereum of zencash. Dus wat dat betreft is het voor mij niet of nauwelijks speculatief.

• Chris.nl
  • Niet online
Ik zit zelf ook niet in NLG maar ze hebben het niet slecht voor elkaar imo. Geen registratie nodig (bij kleinere bedragen), je kan ze direct kopen met iDEAL, in sommige Nederlandse (web)winkels betalen met NLG en/of (terug)storten naar IBAN.

NLG v.1/2.0
De coin die alles heeft,
maar dat is dan ook alles.

• Dakillerbean
Crypts schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:37:
[...]

Ben ook nog steeds bezig met Stellite maar duizenden per dag? Nee, paar honderd wel. Hoeveel hashpower gooi je er wel niet tegenaan? Ik zit nu op gecombineerd 285H/s over 24H...
Heb onlangs een paar oude Radeons opgevist voor nop, en die doen 350h/s per stuk op CryptonightXTL en vreten maar 24 watt per stuk op. In totaal nu op 1600h/s op 24 uur op de community pool... Azure VM er nog bijgeplust, dat gratis maandelijkse tegoed moet ook een keer op :o

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-01 21:54
Chris.nl schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:45:
Ik zit zelf ook niet in NLG maar ze hebben het niet slecht voor elkaar imo. Geen registratie nodig (bij kleinere bedragen), je kan ze direct kopen met iDEAL, in sommige Nederlandse (web)winkels betalen met NLG en/of (terug)storten naar IBAN.

NLG v.1/2.0
De coin die alles heeft, https://tweakers.net/aanbod/
maar dat is dan ook alles.
Oke man. Geen registratie nodig voor wat? Direct kopen met iDeal, yey feestje. Gewoon een achterhaalde munt en niet de moeite waard.
Enige waar de munt op bouwt is een herinnering naar de goede oude tijd van de Gulden voor sommigen.

[ Voor 7% gewijzigd door untflanked op 28-06-2018 13:51 ]

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

• New Yorker
  • Niet online
Binnenkort nieuwe dump na deze FUD?

https://www.nu.nl/geldzak...evaren-cryptovalutas.html

We financieren allemaal stiekem terrorisme!

[ Voor 15% gewijzigd door New Yorker op 28-06-2018 14:04 ]

Weg

• Chris.nl
  • Niet online
untflanked schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:50:
[...]

Oke man. Geen registratie nodig voor wat? Direct kopen met iDeal, yey feestje. Gewoon een achterhaalde munt en niet de moeite waard.
Enige waar de munt op bouwt is een herinnering naar de goede oude tijd van de Gulden voor sommigen.
Ik was cynisch genoeg met m'n uitspraak, dacht ik..

• AtlAntA
Er moet toch bijna wel weer wat gebeuren met de bitcoin zou je zeggen toch? We gaan alweer een tijdje naar rechts. Persoonlijk denk ik dat hoe langer we alleen maar naar rechts gaan hoe groter de dump (of pump??) zal zijn. Maar het is gewoon stierlijk saai zo.

• Chris.nl
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:08:
Er moet toch bijna wel weer wat gebeuren met de bitcoin zou je zeggen toch? We gaan alweer een tijdje naar rechts. Persoonlijk denk ik dat hoe langer we alleen maar naar rechts gaan hoe groter de dump (of pump??) zal zijn. Maar het is gewoon stierlijk saai zo.
Wat mij betreft blijft het een paar maand aanmodderen... 't Bijkopen gaat wel lekker zo...

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Werd het maar stierlijk!

Heb ik met crypto een fijne hobby zonder de vrouw, sta ik nog tasjes te dragen.

• AtlAntA
Midacmm schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:26:
[...]

Werd het maar stierlijk!

Heb ik met crypto een fijne hobby zonder de vrouw, sta ik nog tasjes te dragen.
Als nu iedereen zijn tasjes met (bull)shitcoins even om zou zetten in BTC dan de markt best nog wel eens in beweging kunnen komen. >:) :*)

Verwijderd

VITES doet het toch wel lekker... Inleg x2 nu.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
AtlAntA schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:34:
[...]

Als nu iedereen zijn tasjes met (bull)shitcoins even om zou zetten in BTC dan de markt best nog wel eens in beweging kunnen komen. >:) :*)
Mijn tasje STORM is mijn "terug met je voeten op de aarde" tasje. Die moet ik blijven tillen zodat ik niet weer een FOMO attack krijg.

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:26:
[...]

Dat ben ik zeker, maar ik jou niet nodig om een deal te sluiten hoor ;)

Kijk alleen maar naar het volume en marketcap, dan heb ik het nog niet eens over de adoptie wereldwijd wat kansloos is met een lokaal muntje als de NLG.

Als het zo goed zou zijn, dan zou die niet zo laag staan, mooie verhalen dat hij de beste techniek heeft terwijl het een regelrechte copy en past is en absoluut niks toevoegt aan de lange lijst met shitcoins.

Edit deze discussie gaat al jaren met de NLG en het is nog steeds niks, zakt alleen maar verder weg.
Is volume en marketcap belangrijker dan ontwikkeling? Bij NLG is de marketing niet zoals bij de shitcoins, die moeten het daar vooral van hebben. Maar ontwikkeling is er zeker:

https://github.com/Gulden...8d7160d6988/changelog.txt

Ach...we gaan het zien. Ik denk (mijn mening dus) dat de prijs ook nog gaat volgen.

• Klaas25
Ja dat had ik dus op youtube ook gehoord. Des te langer de horizontale lijn des te groter straks de stijging of daling. Dat blijkt met elkaar in verband te zitten. Geen idee hoe en of dat altijd opgaat mja..

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik denk dat de ALTS een enorme opmars gaan maken als de boel los gaat.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• New Yorker
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:58:
Dat zei bitcoinexpert vincent everts ook.

Weg

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
A87 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:58:
de boel los gaat als in dat btc stijgt? dat is geen nieuws.

maar mooie random opmerking

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Zijn anderen vandaag ook nog in Selfkey gestapt?

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:22
Klaas25 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:50:
[...]

Ja dat had ik dus op youtube ook gehoord. Des te langer de horizontale lijn des te groter straks de stijging of daling. Dat blijkt met elkaar in verband te zitten. Geen idee hoe en of dat altijd opgaat mja..
Volgens mij dalen wel gewoon met een % of 2 per dag. Maar wees gerust, in het begin doet het zeer, maar naar een maand of 3 is die 2% toch bijna niks meer :+

• ggj87
https://www.coindesk.com/...ds-6k-as-traders-go-long/

Positief nieuws: de longs stijgen en de shorts zakken wat erop zou wijzen dat men een stijging verwacht :) Moon soon, much Lambo }:O

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:03
Alles in het groen, moooon

• Beaulion
  • Niet online
Behalve ..... RLC :/
Zo hard word je dan ook maar zelden genaaid.

[ Voor 36% gewijzigd door Beaulion op 28-06-2018 15:33 ]

• AMARONE
Mijn pcn blijven pijnlijk,

• Slux
  • Niet online
Hoe zijn jullie aan PCN gekomen ? via iemand op het forum hier?

Het was nou niet echt een coin met grote volumes en overall verkrijgbaar

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 28-06-2018 15:37 ]

• Dakillerbean
Slux schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:36:

Als dit geneuzel met PCN klaar is kan Bleutrade zijn deuren wel sluiten... PCN was daar goed voor 98% van het totale volume op sommige dagen 8)

Ach, zoals het er nu naar uitziet geldt het eerste snapshot van voor de announcement als geldig, en krijgen we daar met zijn allen ooit een keer DAPS voor... Wat die dan ook waard mogen worden... Heb er goed aan verdiend, en zie verder wel wat het nog mogelijk zou kunnen gaan worden, of niet...

Ergens in de komende 24 uur wordt er meer bekend, over mogelijke airdrop, welk snapshot hoe en wat, ik wacht het verder lekker wel af.

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:36:

Staan zelfs nog lager in de ranking op coinmarketcap dan mijn “eigen” bag met shitcoin (GAT) 😂

• AMARONE
Dakillerbean schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:46:
[...]

Als dit geneuzel met PCN klaar is kan Bleutrade zijn deuren wel sluiten... PCN was daar goed voor 98% van het totale volume op sommige dagen 8)

Ach, zoals het er nu naar uitziet geldt het eerste snapshot van voor de announcement als geldig, en krijgen we daar met zijn allen ooit een keer DAPS voor... Wat die dan ook waard mogen worden... Heb er goed aan verdiend, en zie verder wel wat het nog mogelijk zou kunnen gaan worden, of niet...

Ergens in de komende 24 uur wordt er meer bekend, over mogelijke airdrop, welk snapshot hoe en wat, ik wacht het verder lekker wel af.
ik hoop het dat het ook echt gaat gebeuren. Ben te nieuw in de crypto om te snappen hoe dit werkt.

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
AMARONE schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:53:
[...]
ik hoop het dat het ook echt gaat gebeuren. Ben te nieuw in de crypto om te snappen hoe dit werkt.
Tja die Pcn...jij staat kurkdroog nu zeker ?

• AMARONE
Ton Hasselt schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:03:
[...]

Tja die Pcn...jij staat kurkdroog nu zeker ?
Kurkdroog ja, bleef 5 euro van over.

• Ton Hasselt
AMARONE schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:05:
[...]

Kurkdroog ja, bleef 5 euro van over.
Ik wilde een hoop geminede Vtc naar Bluetrade sturen om er Pcn van te kopen toen ze 15 stonden, maar op een of andere manier lukte dat niet, bof ik even.

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik heb wel vertrouwen in de NLG in elk geval :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Katala schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:26:
#Metoo, vind de Euro maar niks :)

• Slux
  • Niet online
Katala schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:26:
Het is zeker geen scamcoin om er geen vertrouwen in te hebben, maar echt doorbreken zal het nooit alleen al vanwege de naam, moet je een Engelsman eens Gulden laten zeggen, is net zo iets als wij, red lorry, yellow lorry achter elkaar zeggen :P

Het is een leuke coin voor de oude garde die de Gulden nog kennen, voor de rest heb je er niks aan wat iets zal toevoegen aan crypto internationaal gezien zal het altijd een shitcoin blijven.

Enigste reden dat ik ze niet heb is vanwege de nare community die erachter zit, beetje zoals Bcash.

• Sahara
Ik zie rode btc dildo's. Gaat ie nu eindelijk naar de klote?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-01 17:18
Sahara schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:39:
ja de hele maand al :O

• AtlAntA
Sahara schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:39:
Tientje werk. Ik word er niet warm of koud van.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ter leering ende vermaeck:
BIS geeft goede punten aan cryptomunten, maar ook slechte
en
Bitcoin en mettertijd de altcoins, zij die zullen overleven en blijven bestaan, zullen vanzelf hun natuurlijke waarde en balans vinden. Dat is ook een economische wet.
Bron: https://biflatie.nl/crypt...omunten-maar-ook-slechte/
;)

• AtlAntA
Ja die natuurlijke balans en waarde ben ik zeer benieuwd naar. Zijn we daar in december riant overheen geschoten en zijn we nu aan het afzakken? Net als met de goudprijs in 2010-2011? Na die piek is de prijs ook gezakt naar een waarde waar het nog steeds omheen schommelt.

• Ton Hasselt
AtlAntA schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:20:
[...]

Ja die natuurlijke balans en waarde ben ik zeer benieuwd naar. Zijn we daar in december riant overheen geschoten en zijn we nu aan het afzakken? Net als met de goudprijs in 2010-2011? Na die piek is de prijs ook gezakt naar een waarde waar het nog steeds omheen schommelt.
Valt er niet veel meer te handelen.

Verwijderd

Zou VEN nog om hoog spuiten morgen?

• Crypts
Dakillerbean schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:49:
[...]

Heb onlangs een paar oude Radeons opgevist voor nop, en die doen 350h/s per stuk op CryptonightXTL en vreten maar 24 watt per stuk op. In totaal nu op 1600h/s op 24 uur op de community pool... Azure VM er nog bijgeplust, dat gratis maandelijkse tegoed moet ook een keer op :o
En die vpn's draaien ook nog mee of hield dat op?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:28

Bever!

3

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:48:
Zou VEN nog om hoog spuiten morgen?
Eerder omlaag

• Sahara
Ik ben wat TRAC goedkoop aan het binnenharken nadat ik m'n stack in de 17xx sats heb verkocht, maar ehh het is met een btc die nog niet in elkaar zakt(e) een linke boel, zodat TRAC op 15xx sats straks nog verder inzakt. Maar morgen release testnet, dus mss wordt het wat moois. Maar ga niet meteen all-in. Stukjes bij beetjes kopen.

Want deze één van deze of allemaal van de volgende common mistakes maakt iedereen wel is:

$crypto Newbie Trading Mistakes:
- Exiting too early
- Entering too early
- No Stop Loss
- Inadequate position sizing
- Panic selling
- Going all in
- Selling all in one go
- Buying all in one go
- Overtrading
- Impatience
- Chasing green candles (i.e. FOMOing)
$BTC
Pagina: 1 ... 145 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!