Dat is toch dom?Kain_niaK schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:41:
[...]
Heb ik in 2013 ook mensen zien doen, Bij 500 kopen en bij 300 weer verkopen.
Vanuit de toekomst gezien wel. Maar je kunt niet vanuit het nu in de toekomst kijken.
Daarbij als je 100% in bitcoin gaat en dan gaat je auto opeens kapot en je hebt geld nodig .... wat dan?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
That's not how any of this works. Margin ratio is niet leverage, volgens mij krijg je maar max 2,5x bij bitfinex. En met shorten kun je max €1 winnen per €1 inzet, dus bij een inzet van een paar duizend euro maal 2,5 is je winst max €5k. Ik weet niet wat jouw definitie van schatrijk is, maar voor mij persoonlijk geldt dat vanaf een miljoen of 10.Kain_niaK schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:45:
[...]
Ik zou zeggen, short BCH en word schat rijk. Als je toch zo zeker bent kun je wel je crypto naar bitfinex sturen en met een 15% margin ratio BCH shorten voor een paar duizend euro. Kun je flink veel geld mee verdienen zonder moeite te hoeven doen. Helemaal top!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Lopen.Kain_niaK schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:04:
[...]
Vanuit de toekomst gezien wel. Maar je kunt niet vanuit het nu in de toekomst kijken.
Daarbij als je 100% in bitcoin gaat en dan gaat je auto opeens kapot en je hebt geld nodig .... wat dan?
Verwijderd
Dan heb je te weinig cash om met zulke dingen te spelen.Kain_niaK schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:04:
[...]
Als je denkt dat de boel nog verder gaat zakken dan is verkopen met verlies helemaal geen gek idee.
Als uiteindelijk de koers niet verder zakt ben je dom, zakt hij wel verder ben je slim.
Of te wel, het is gewoon gokken.
.oisyn schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:04:
[...]
That's not how any of this works. Margin ratio is niet leverage, volgens mij krijg je maar max 2,5x bij bitfinex. En met shorten kun je max €1 winnen per €1 inzet, dus bij een inzet van een paar duizend euro maal 2,5 is je winst max €5k. Ik weet niet wat jouw definitie van schatrijk is, maar voor mij persoonlijk geldt dat vanaf een miljoen of 10.
Jij praat over zoveel dingen maar je misschien wel verstand van hebt maar geen ervaring.
Verwijderd
Verkopen met verlies is altijd een slecht idee, dan gewoon uitzitten.drijfhout schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:07:
[...]
Als je denkt dat de boel nog verder gaat zakken dan is verkopen met verlies helemaal geen gek idee.
Als uiteindelijk de koers niet verder zakt ben je dom, zakt hij wel verder ben je slim.
Of te wel, het is gewoon gokken.
Ik zeg net dat het niet hetzelfde is. Dat de maintenance 15% is weet ik ook wel - als je margin level onder dat percentage komt dan krijg je een margin call en niet lang daarna wordt je positie geliquideerd.Kain_niaK schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:07:
[...]
[afbeelding]
Jij praat over zoveel dingen maar je misschien wel verstand van hebt maar geen ervaring.
Serieus, lees je een beetje in zeg
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik gebruik gewoon het juist jargon hoor. Ik zei ratio, niet leverage..oisyn schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:10:
[...]
Ik zeg net dat het niet hetzelfde is. Dat de maintenance 15% is weet ik ook wel - als je margin level onder dat percentage komt dan krijg je een margin call en niet lang daarna wordt je positie geliquideerd.
Serieus, lees je een beetje in zeg
Zij die TRX op het hoogtepunt kochten kunnen uitzitten tot als ze in het rusthuis zittenVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:10:
[...]
Verkopen met verlies is altijd een slecht idee, dan gewoon uitzitten.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Dat lot zal vele coins treffen.TomTorquay schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:11:
[...]
Zij die TRX op het hoogtepunt kochten kunnen uitzitten tot als ze in het rusthuis zitten
Ja, maar hoe is je ratio revant? De leverage bepaalt de multiplier op je inzet. Maar toon anders even met een berekening aan hoe je schatrijk wordt door met een paar duizend euro te shorten.Kain_niaK schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:11:
[...]
Ik gebruik gewoon het juist jargon hoor. Ik zei ratio, niet leverage.
Als dat dan een probleem is, en je ziet crypto als een investering... dan heb je teveel geld in crypto zittenKain_niaK schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:04:
En @.oisyn geen ervaring? Hij is een voorbeeld voor velen hier
[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 13-06-2018 00:16 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb toch met het gedeelte van mijn portofolie waarmee ik actief handel regelmatig de boel verkocht om vervolgens op een lager punt terug te kopen.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:10:
[...]
Verkopen met verlies is altijd een slecht idee, dan gewoon uitzitten.
Zowel in BTC als in dollar waarde duidelijk nooit een slecht idee geweest in mijn geval
Daar ging het helemaal niet om. Het ging er om, om veilig wat geld te verdienen als je toch zo overtuigd bent dat BCH naar nul gaat. Dat doe je niet door een grote hefboom te gebruiken die je positie liquideert als de markt 5 of 10% de verkeerde richting in gaat..oisyn schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:13:
[...]
Ja, maar hoe is je ratio revant? De leverage bepaalt de multiplier op je inzet. Maar toon anders even met een berekening aan hoe je schatrijk wordt door met een paar duizend euro te shorten.
En de kerel die zei dat BCH naar 0 gaat is niet de rijkste gozer. Dus als hij wat geld wil verdienen raad ik hem aan om niet niet hoger te gaan dan de standaard 15%.
Maar dat iedereen hier aan het zeiken is dat de markt naar beneden aan het gaan is terwijl je daar veel geld mee kunt verdienen als je op exchange zit die je laten margin traden.
Het enige probleem is dat als Tether nog een biljoen er bij drukt je voor je het weet je positie geliquideert ziet. Tja dat heb je met een gemanipuleerde markt.
Baan?Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:14:
Bij Crypto moet ik steeds weer aan Baan denken, daar was ik mooi op tijd uit toen.
Volgens wikipedia een rijbaan, homo ontmoetingsplaats of ERP bedrijf...meer info kan handig zijn
Hij zit niet te margin traden op bitfinex, da's wel duidelijk.Richh schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:13:
[...]
Als dat dan een probleem is, en je ziet crypto als een investering... dan heb je teveel geld in crypto zitten
En @.oisyn geen ervaring? Hij is een voorbeeld voor velen hier
Verwijderd
Wanneer je de hele dag druk bent met die handel dan is je verlies nemen op zijn tijd deel van het verdienmodel.drijfhout schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:14:
[...]
Ik heb toch met het gedeelte van mijn portofolie waarmee ik actief handel regelmatig de boel verkocht om vervolgens op een lager punt terug te kopen.
Zowel in BTC als in dollar waarde duidelijk nooit een slecht idee geweest in mijn geval
Ik ben nog wat idealist en geloof wel in die blockchain, zie wel waar mijn coins stranden ergens.
Verwijderd
http://www.blikopdewereld...ndergang-van-baan-companydrijfhout schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:16:
[...]
Baan?
Volgens wikipedia een rijbaan, homo ontmoetingsplaats of ERP bedrijf...meer info kan handig zijn
Ik wist niet dat je kan shorten bij Bitfinex. Helaas is de leverage maar maximaal 3,33. Dat is te weinig om de moeite te nemen om daar een account te openen.
Kain_niaK schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:16:
En de kerel die zei dat BCH naar 0 gaat is niet de rijkste gozer. Dus als hij wat geld wil verdienen raad ik hem aan om niet niet hoger te gaan dan de standaard 15%.
Ik wist niet dat je de pincode van mijn bankrekening had gehackt. Serieus gast.
1. BCH gaat niet naar 0. Tuurlijk niet. Humor, ooit van gehoord?
2. Waarop meen jij je in hemelsnaam te mogen baseren om een financiële doorlichting van TomTorquay te kunnen maken?
Ronduit lachwekkend, dit.
Daar ging het wel om, je zei letterlijk dat je schatrijk kunt worden door bch te shorten bij bitfinex. Ik zeg dat je met shorten hooguit je inleg maal leverage kan verdienen, en dan gaat de leverage van bitfinex geen zoden aan de dijk zetten. Ga dan naar deribit of bitmex, dan heb je het tenminste over een serieuze leverage.
Lol, volgens mij was jij degene die altijd loopt te zeuren dat je daar weg moet blijven. Face it, je verhaal snijdt gewoon geen hout.Kain_niaK schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:18:
[...]
Hij zit niet te margin traden op bitfinex, da's wel duidelijk.
[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 13-06-2018 00:26 ]
Ja, ik vind helemaal mooi.TomTorquay schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:23:
[...]
![]()
Ik wist niet dat je de pincode van mijn bankrekening had gehackt. Serieus gast.
1. BCH gaat niet naar 0. Tuurlijk niet. Humor, ooit van gehoord?
2. Waarop meen jij je in hemelsnaam te mogen baseren om een financiële doorlichting van TomTorquay te kunnen maken?
Ronduit lachwekkend, dit.
Dan ben je zo geliquideerd. Toen ik nog aan het leren traden was ben ik zo in 2011 op bitcoinica een paar honderd euro kwijt geraakt en een paar duizend op bitfinex een paar jaar later..oisyn schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:23:
[...]
Daar ging het wel om, je zei letterlijk dat je schatrijk kunt worden door bch te shorten bij bitfinex. Ik zeg dat je met shorten hooguit je inleg maal leverage kan verdienen, en dan gaat de leverage van bitfinex geen zoden aan de dijk zetten. Ga dan naar deribit of bitmex, dan heb je het tenminste over een serieuze leverage.
14 BTC op bitfinex, om precies te zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 13-06-2018 00:27 ]
Verwijderd
Bitcoin is echt aan lager wal geraakt.
Ik zie hem thuis liggen op de bank in zijn boxersshorts, lege bier en wodka flessen om hem heen, vrouw Linda en kids Bitcoin diamond en Bitcoin cash bij hem weg...
Zelfs het hondje Doge heeft ze meegenomen. Alleen cryptokittie is er nog, die pist altijd over de afstandsbediening van de flatscreen LCD uit 2005.
Zelf had Bitcoin een flinke lening genomen en al zijn creditcards gemaxt en 60% van deze fiat geïnvesteerd in Bitconnect... De andere 40% in NANO toen deze op 35 dollar stond uit pure fomo. Verder is hij zijn baan als lightening network vertegenwoordiger kwijt omdat hij sochtends al wodka door de koffie gooit.
Bitcoin is alles kwijt. Zijn fiat, zijn gezin, zijn baan... maar vooral zijn eigenwaarde.
Ik zie hem thuis liggen op de bank in zijn boxersshorts, lege bier en wodka flessen om hem heen, vrouw Linda en kids Bitcoin diamond en Bitcoin cash bij hem weg...
Zelfs het hondje Doge heeft ze meegenomen. Alleen cryptokittie is er nog, die pist altijd over de afstandsbediening van de flatscreen LCD uit 2005.
Zelf had Bitcoin een flinke lening genomen en al zijn creditcards gemaxt en 60% van deze fiat geïnvesteerd in Bitconnect... De andere 40% in NANO toen deze op 35 dollar stond uit pure fomo. Verder is hij zijn baan als lightening network vertegenwoordiger kwijt omdat hij sochtends al wodka door de koffie gooit.
Bitcoin is alles kwijt. Zijn fiat, zijn gezin, zijn baan... maar vooral zijn eigenwaarde.
In die periode zat ik nog in mijn pubertijd dus was ik nog niet bezig met investeringen dus daarom deed het geen belletje rinkelen, maar wel een flinke lap tekst met een hoop schandalen en drama zeg...tikkeltje worldonline feel
Zo’n zinkend schip kun je inderdaad niet snel genoeg verlaten.
Ja goh ik ben dan ook niet degene die beweert dat je er schatrijk mee kan wordenKain_niaK schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:26:
[...]
Dan ben je zo geliquideerd. Toen ik nog aan het leren traden was ben ik zo in 2011 op bitcoinica een paar honderd euro kwijt geraakt en een paar duizend op bitfinex een paar jaar later.
14 BTC op bitfinex, om precies te zijn.
Het is een screenshot van mijn eigen account. Ik ben gestopt met traden toen Tether begon te printen. In dec 2017 heb ik de bitcoin die ik nog had verkocht..oisyn schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:23:
[...]
[...]
Lol, volgens mij was jij degene die altijd loopt te zeuren dat je daar weg moet blijven. Face it, je verhaal snijdt gewoon geen hout.
Ik heb 0.04 BCH op Bitfinex maar dat is omdat mijn 2FA het al een tijdje niet doet want ik moet mijn telefoonrekening eerst betalen.
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:26:
Bitcoin is echt aan lager wal geraakt.
Laten we hopen dat 'ie van de Yobit Dicegame afblijft, dan komt het waarschijnlijk ooit wel weer goed.
Puberteitdrijfhout schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:27:
In die periode zat ik nog in mijn pubertijd
Verwijderd
Bijzondere tijd was dat ook wel toen.drijfhout schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:27:
[...]
In die periode zat ik nog in mijn pubertijd dus was ik nog niet bezig met investeringen dus daarom deed het geen belletje rinkelen, maar wel een flinke lap tekst met een hoop schandalen en drama zeg...tikkeltje worldonline feel
Zo’n zinkend schip kun je inderdaad niet snel genoeg verlaten.
Ik wil helemaal niks, jij bent degene die zich bemoeit met een onderonsje tussen mij en.oisyn schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:28:
[...]
Ja goh ik ben dan ook niet degene die beweert dat je er schatrijk mee kan worden. Wat is het nou, wil je schatrijk worden of wil je op safe spelen?
TomTorquay.
Oh nee wacht ik wil wel iets. dat er een einde aan het speculeren komt. dat er een echte economie word gebouwd. Dat bitcoin als betaal middel word gebruikt. Dat de mark prijs stabiliseert zodat Bitcoin beter als geld te gebruiken valt. Dat ik zo snel mogelijk mijn boodschapen bij de lokale supermarkt kan doen in BCH en mijn huur en telelefoon kosten en internet elke maand met BCH kan betalen. Of dash, of zcash. Maakt mij geen niet zo veel uit. Als ik maar met crypto overal kan betalen en iedereen mij in crypto betaald.
Dat wil ik. Dus als de markt instort en jij je geld kwijt raakt omdat je alleen maar speculeert vind ik het prima.
[ Voor 48% gewijzigd door Kain_niaK op 13-06-2018 00:34 ]
ik ga me eigen in slaap huilen slaap lekker allemaal sweet dreams
Boys, het enige wat ik nu kan zeggen: eind van de maand kan ik erg goedkoop inkopen.
Betreur de situatie wel een beetje. Al dagenlang niet op binance gekeken, denk maar goed ook. Morgen krijg ik m'n examenuitslag, dus hopelijk geslaagd morgen
Nu al 50 uur werken op de teller waar er 4 bij komen morgen dus 54 uur wat ongeveer 280 euro is. Dus 140 euro al voor crypto. Ik weet even niet welke shitcoins ik ga kopen, denk IOST en ZIL mochten ze nog zo goedkoop blijven.
Betreur de situatie wel een beetje. Al dagenlang niet op binance gekeken, denk maar goed ook. Morgen krijg ik m'n examenuitslag, dus hopelijk geslaagd morgen
Nu al 50 uur werken op de teller waar er 4 bij komen morgen dus 54 uur wat ongeveer 280 euro is. Dus 140 euro al voor crypto. Ik weet even niet welke shitcoins ik ga kopen, denk IOST en ZIL mochten ze nog zo goedkoop blijven.
Verwijderd
Spannend! Als je geslaagd bent zou ik deze maand lekker een crypto inleg skippen en een mooi feestje bouwenTominatie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:32:
Boys, het enige wat ik nu kan zeggen: eind van de maand kan ik erg goedkoop inkopen.
Sowieso duim ik voor je
Toch nog iets nieuws geleerd op mijn eenendertigste
Spannende dagTominatie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:32:
Morgen krijg ik m'n examenuitslag, dus hopelijk geslaagd morgen
We duimen voor je en maak er hoe dan ook een mooi feestje van, haal sowieso alvast taart in de middag
Als je niet wilt dat er gereageerd wordt op en public geposte onzin kun je beter dm's sturenKain_niaK schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:30:
[...]
Ik wil helemaal niks, jij bent degene die zich bemoeit met een onderonsje tussen mij en
TomTorquay.
Ik ga nu naar bed, morgen worden mijn ogen gelaserd dus ik zal voorlopig niet meer reageren trouwens
[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 13-06-2018 00:47 ]
Dankje schatVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:35:
[...]
Spannend! Als je geslaagd bent zou ik deze maand lekker een crypto inleg skippen en een mooi feestje bouwen![]()
![]()
Sowieso duimen ik voor je
Aankomende vrijdag staat er al een feesie gepland, dus genoeg shotjes zullen worden genuttigd. Helemaal naar de getver!
#NeverSkipBuyDAYYYYYYY
De shitcoin verzameling moet hoe dan ook elke maand worden bijgevuld.
@Richh Idd haha, hopen op het beste
ik heb trouwens ook nog wat sixpacks Heineken staan, waren laats in de aanbieding bij de AH. Dus dat wordt een koud pilsie morgen
Verwijderd
Sterkte! (Gemeend, maar tevens woordspeling.).oisyn schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:45:
[...]
Als je niet wilt dat er gereageerd wordt op en public geposte onzin kun je beter dm's sturen
Ik ga nu naar bed, morgen worden mijn ogen gelaserd dus ik zal voorlopig niet meer reageren trouwens
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:58:
[...]
Sterkte! (Gemeend, maar tevens woordspeling.)
Scherp gevonden hoor
Er is nog hoop jongens. Bitconnect is 2% up vandaag.
Ogen laseren, dat zou ik ook tof vinden. Heb ik geen contact lenzen meer nodig. Succes!.oisyn schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:45:
[...]
Als je niet wilt dat er gereageerd wordt op en public geposte onzin kun je beter dm's sturen
Ik zou zo graag willen dat wat meer mensen deze instelling zouden hebben. Zolang mensen crypto gebruiken om meer fiat (of USDT oid) te vergaren dan andersom zal er niet snel een serieuze adoptie van crypto als currency komen. Dus misschien is het wel goed dat de markt compleet instort zodat de speculanten die de markt kapot hebben gespeculeerd vertrekken en alleen de core believers overblijven?Kain_niaK schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:30:
[...]
Ik wil helemaal niks, jij bent degene die zich bemoeit met een onderonsje tussen mij en
TomTorquay.
Oh nee wacht ik wil wel iets. dat er een einde aan het speculeren komt. dat er een echte economie word gebouwd. Dat bitcoin als betaal middel word gebruikt. Dat de mark prijs stabiliseert zodat Bitcoin beter als geld te gebruiken valt. Dat ik zo snel mogelijk mijn boodschapen bij de lokale supermarkt kan doen in BCH en mijn huur en telelefoon kosten en internet elke maand met BCH kan betalen. Of dash, of zcash. Maakt mij geen niet zo veel uit. Als ik maar met crypto overal kan betalen en iedereen mij in crypto betaald.
Dat wil ik. Dus als de markt instort en jij je geld kwijt raakt omdat je alleen maar speculeert vind ik het prima.
Ondertussen blijf ik lekker doorgaan met minen via nicehash waar ik rechtstreeks in btc word uitbetaald. Deze week de 'laatste' 2 videokaarten mogen ontvangen waardoor ik nu 2 rigs met 6 videokaarten heb. Voorlopig geen uitbreidingen meer totdat nvidia hun nieuwe generatie kaarten uitbrengt.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Hoeveel levert dat op ?AtlAntA schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 06:38:
[...]
Ik zou zo graag willen dat wat meer mensen deze instelling zouden hebben. Zolang mensen crypto gebruiken om meer fiat (of USDT oid) te vergaren dan andersom zal er niet snel een serieuze adoptie van crypto als currency komen. Dus misschien is het wel goed dat de markt compleet instort zodat de speculanten die de markt kapot hebben gespeculeerd vertrekken en alleen de core believers overblijven?
Ondertussen blijf ik lekker doorgaan met minen via nicehash waar ik rechtstreeks in btc word uitbetaald. Deze week de 'laatste' 2 videokaarten mogen ontvangen waardoor ik nu 2 rigs met 6 videokaarten heb. Voorlopig geen uitbreidingen meer totdat nvidia hun nieuwe generatie kaarten uitbrengt.
Verwijderd
Geen leuke tijden voor iemand die nog maar actief is sinds kort voor nieuwjaar.bij de winst rond nieuwjaar grote fomo en niks laten uitbetalen . Dus sta nu bijna op -50% van mijn totale inleg. Maar ondanks alles blijf ik er in geloven . Ooit ... Op een dag ...
Altijd die kut BCH in dit topic
BCH IS EN BLIJFT EEN SHITCOIN en het promotie team is nog erger dan die van de NLG
BCH IS EN BLIJFT EEN SHITCOIN en het promotie team is nog erger dan die van de NLG
Bitcoin krabbelt weer op naar de $6.6k. Als hij hierboven weet te komen dan is er nog licht aan het einde van de tunnel. De laatste drop is hiermee dan grotendeels tenietgedaan en er ontstaat wat ruimte naar boven ($7k? $7.3k?).
Ik zie gewoon wederom een nieuwe bearflag vorming.gabn88 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 07:12:
Bitcoin krabbelt weer op naar de $6.6k. Als hij hierboven weet te komen dan is er nog licht aan het einde van de tunnel. De laatste drop is hiermee dan grotendeels tenietgedaan en er ontstaat wat ruimte naar boven ($7k? $7.3k?).
Daily income: 2.40896 mbtc.
Omgerekend naar fiat is dat ruwweg 15 euro. Stroomkosten zijn net iets over de 5 euro. Dus blijft er ruwweg 10 euro over. Let wel, dat is met de huidige prijzen.
Geen vet pot maar het is ook een hobby. Een best leuke hobby eerlijk gezegd en als je het goed doet (deel van de hobby ofcourse) ook nog redelijk lucratief.
Denk eerder gewoon een Dead Cat Bounce, en gewoon onder de 6k voor het eind van het weekend.gabn88 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 07:12:
Langzaam beginnen de rode cijfers nu ook Delta in te druppelen hier, op de 24 uur klok. All-time gelukkig nog ruimschoots in het groen, maar denk dat het de komende dagen effe gedaan is met de grote gains, tenzij Vites gelist wordt op CMC en een sprintje trekt... we gaan het allemaal wel zien...
Je hebt gelijk. $4k here we come.Trent900 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 07:25:
[...]
Ik zie gewoon wederom een nieuwe bearflag vorming.
Zitten we nu niet op de bodem die we al een paar keer bereikt hebben, met sterke support?
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Ik weet dat we een apart mining topic hebben maar heb ook nog 1 vraagje? Waar heb je, je rig draaien dan? Want met 2 rigs met 6 videokaarten dat moet wel aan aantal DBtjes opleveren en dat wil je niet in je garage hebben draaien lijkt me?AtlAntA schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 07:35:
[...]
Daily income: 2.40896 mbtc.
Omgerekend naar fiat is dat ruwweg 15 euro. Stroomkosten zijn net iets over de 5 euro. Dus blijft er ruwweg 10 euro over. Let wel, dat is met de huidige prijzen.
Geen vet pot maar het is ook een hobby. Een best leuke hobby eerlijk gezegd en als je het goed doet (deel van de hobby ofcourse) ook nog redelijk lucratief.
Als het herrie maakt lijkt de garage me juist prima tochGrono112 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:19:
[...]
Ik weet dat we een apart mining topic hebben maar heb ook nog 1 vraagje? Waar heb je, je rig draaien dan? Want met 2 rigs met 6 videokaarten dat moet wel aan aantal DBtjes opleveren en dat wil je niet in je garage hebben draaien lijkt me?
PSN ID: Svennie-NL
Die heb ik juist wel in de garage draaien. Ik heb een custom fan curve gemaakt in afterburner die de kaarten onder de 65 graden houdt dus de fans draaien relatief snel. Maar luid is het echt niet. Het zijn gewoon 12 videokaarten die aan het draaien zijn. Ik heb er een grote ventilator voor staan die automatisch aangaat als de temperatuur in de garage boven de 23.5 graden komt. Deze blaast rechtstreeks tegen mijn rigs aan die weer een metertje van een half open raam af staan waardoor de warme lucht zsm wordt afgevoerd.Grono112 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:19:
[...]
Ik weet dat we een apart mining topic hebben maar heb ook nog 1 vraagje? Waar heb je, je rig draaien dan? Want met 2 rigs met 6 videokaarten dat moet wel aan aantal DBtjes opleveren en dat wil je niet in je garage hebben draaien lijkt me?
Geluids productie zonder de extra ventilator aan is echt minimaal. Als je niet weet dat er 2 rigs draaien dan hoor je het ook niet.
Stroomverbruik zit trouwens rond de 1700 watt.
Gaat me pet echt ver te boven. Ik zie videokaarten alleen voor grafisch gebruik. Voor mooi beeld. Met minen los je een code op toch? Waar?? Hoe?? Progammatje?? Waar vind je die codes?? Hoe stel je een videokaart in om te rekenen??AtlAntA schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:37:
[...]
Die heb ik juist wel in de garage draaien. Ik heb een custom fan curve gemaakt in afterburner die de kaarten onder de 65 graden houdt dus de fans draaien relatief snel. Maar luid is het echt niet. Het zijn gewoon 12 videokaarten die aan het draaien zijn. Ik heb er een grote ventilator voor staan die automatisch aangaat als de temperatuur in de garage boven de 23.5 graden komt. Deze blaast rechtstreeks tegen mijn rigs aan die weer een metertje van een half open raam af staan waardoor de warme lucht zsm wordt afgevoerd.
Geluids productie zonder de extra ventilator aan is echt minimaal. Als je niet weet dat er 2 rigs draaien dan hoor je het ook niet.
Stroomverbruik zit trouwens rond de 1700 watt.
Retorische vragen hoor maar vind echt apart allemaal. Waar wist je van jaren geleden..
Deze uitleg is bitcoin gefocust maar in de basis is het voor elke munt gelijk. https://en.bitcoin.it/wiki/MiningKlaas25 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:19:
[...]
Gaat me pet echt ver te boven. Ik zie videokaarten alleen voor grafisch gebruik. Voor mooi beeld. Met minen los je een code op toch? Waar?? Hoe?? Progammatje?? Waar vind je die codes?? Hoe stel je een videokaart in om te rekenen??
Retorische vragen hoor maar vind echt apart allemaal. Waar wist je van jaren geleden..
Elke chip is in de basis een rekenmachine. De ene doet het op een andere manier dan een andere.
Ik op -60% en dat met een inleg waar ik een zeer dikke bak nieuw uit de showroom kan rijden...maar goed, dat is gewoon mijn beleggingsgeld en hoewel het een absurde smak geld is, kan ik het wel missen. Liever had ik gezien dat het inmiddels 3x over de kop was gegaan.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 07:00:
Geen leuke tijden voor iemand die nog maar actief is sinds kort voor nieuwjaar.bij de winst rond nieuwjaar grote fomo en niks laten uitbetalen . Dus sta nu bijna op -50% van mijn totale inleg. Maar ondanks alles blijf ik er in geloven . Ooit ... Op een dag ...
Zelf tussen oktober en december geleidelijk ingestapt. Zeker de instapmomenten vanaf 13000 USD maken dat ik nu gemiddeld met een vrij hoge instapprijs zit. Ben zelf wel benieuwd hoeveel mensen op dit moment überhaupt nog groen staan...
Heb gelukkig geen haast en zit de rit wel uit tot 2020...
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
https://www.nu.nl/economi...alt-omhoog-beursgang.html
Zullen wij nu ook roepen dat de aandelenmarkt veel te volatiel is en straks als iedereen Adyen verkoopt een bubbel?
Zullen wij nu ook roepen dat de aandelenmarkt veel te volatiel is en straks als iedereen Adyen verkoopt een bubbel?
Je hebt wel lef om in deze stagnerende markt extra te investeren in videokaarten.AtlAntA schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 06:38:
[...]
Deze week de 'laatste' 2 videokaarten mogen ontvangen waardoor ik nu 2 rigs met 6 videokaarten heb. Voorlopig geen uitbreidingen meer totdat nvidia hun nieuwe generatie kaarten uitbrengt.
Een combinatie denk ik. Of verzamelwoede, ook wel hoarder genoemd
[ Voor 20% gewijzigd door Beaulion op 13-06-2018 09:52 ]
Mijn inkomsten in btc zijn maar heel licht gedaald sinds ik half januari ben begonnen. Nou ja 'licht'.. Ongeveer 30%. In fiat natuurlijk veel meer dan dat. Maar het is nog steeds winstgevend. Zou ik nu een ROI uitrekenen dan zit ik over de 300 dagen heen terwijl dat in januari nog 100 dagen was. Dus zou de btc weer richting de 10k euro gaan dan ben ik nu met schone winst aan het minen. Daarbij komt dat de kaarten een gezonde 2e hands waarde hebben. En in tegenstelling tot wat veel mensen denken hoeft minen de levensduur van een gpu echt niet te verkorten. Ik ben bijvoorbeeld nu bezig een evga kaart te rma'en die uit een gamepc komt terwijl een andere evga kaart van ongeveer dezelfde leeftijd als ex mining kaart nog steeds super draait.Beaulion schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:44:
[...]
Je hebt wel lef om in deze stagnerende markt extra te investeren in videokaarten.
Ik denk dat het beter is als de kaarten op een constante temperatuur blijven met een gematigd tdp van 70% dan dat ze boven de 100% tdp draaien met een fikse overclock tijdens typische gaming loads (lees: veel meer en extremere temperatuur schommelingen)
Mijn doel is om meer btc bij elkaar te vergaren voor een langere tijd. Natuurlijk kan ik gewoon btc kopen en op een ledger zetten en over een paar jaar weer kijken. But where is the fun in that.
ICX/USDT-pair op Binance!
Zijn er nog holders van deze ooit veelbelovende coin?
Ja, helaas wel... 2x bijgekocht in een behoorlijke dip, dondert die daarna helemaal in elkeerTomTorquay schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:55:
Hmm.. iemand koopt weer in 1 koop 4.83 BTC @ GDAX. Vind het weer verdacht.
Wow bijna VIJF hele BTCggj87 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:57:
Ik snap niet wat daar verdacht aan is.ggj87 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:57:
Er zijn ook mensen die er met gewoon goed geld inzitten.
En waar de één een daling verwacht, ziet de ander een mogelijke stijging en koopt voor zijn gevoel dus net op tijd.
Voor jou misschien zakgeld maar ik denk dan dat iemand dat niet zomaar doet? Je gaat toch niet zoveel geld uitgeven als je er geen vertrouwen in hebt?
Wat is iedereen vol ongeduld, laat het rusten. Stel wat alerts/stop losses in en focus op iets anders.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Mee eens, al die hardware en het minen is ook wel een mooie hobby dus dat is ook winst. Ik denk dat deze manier van cryptos vergaren zelfs veiliger is dan direct kopen. Je houdt toch een flinke restwaarde van de videokaarten.AtlAntA schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:53:
[...]
Daarbij komt dat de kaarten een gezonde 2e hands waarde hebben.
Mijn doel is om meer btc bij elkaar te vergaren voor een langere tijd. Natuurlijk kan ik gewoon btc kopen en op een ledger zetten en over een paar jaar weer kijken. But where is the fun in that.
Waar zie je dat allemaal?ggj87 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:57:
Bij BTC/USD pair en dan bij trading history kijken.
Yep.. Net allemaal verkocht op IDEX.TomTorquay schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:55:
Bizar inderdaad. Het enige dat ik kan denken is dat die speculeert op een shorts squeeze. Of meer weet dan ons. Verder staan alle seinen op bloedrood.ggj87 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:57:
Binance lijkt opeens zo veranderd met verschillende lettertypes en wat dingen, voelt zo vreemd aan.
CMC ook, ik moet overal weer aan wennen. Voelt niet goed.
Kan je nagaan hoeveel crypto nog omhoog kan eigenlijk. Maarja niemand koopt iedereen is bang en zolang niemand koopt zal de prijs naar beneden gaan.ggj87 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:42:
https://www.nu.nl/economi...alt-omhoog-beursgang.html
Voor de geïnteresseerde traders, dit zijn linkjes die ik dagelijks volg.
https://hypron.net/charts/
https://cryptowat.ch/
https://www.worldcoinindex.com/
https://www.cryptocompare.com/
https://tradeblock.com/markets/
http://fiatleak.com/
https://bitcoinwisdom.com/
https://coin.dance/blocks
https://bitcoinity.org/markets/coinbase/USD
https://bitcointalk.org/index.php?board=57.0
https://coinmarketcal.com/
https://fork.lol/reward/blocks
https://www.tradingview.c...ptocurrencies/?q=LITECOIN
https://cointracking.info/
https://cryptopanic.com/
https://cryptopanic.com/
Thanks Slux!Slux schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:11:
Voor de geïnteresseerde traders, dit zijn linkjes die ik dagelijks volg.
Kijk, dat moeten we hier vaker zien, dat we onze kennis en (on)kunde delen! Worden we met z'n allen alleen maar beter van
Dit begint zowat een informatief topic te worden. Misschien moeten we eens bedenken of we niet moeten rebranden. Wat mij betreft mag de slowchat benaming er wel af.
Verwijderd
Beter submit je een artikel naar NU.nl. Dit is groots nieuws, 5 btc gekocht op gdax.ggj87 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:57:
Allemaal knakentraders hierVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:21:
[...]
Beter submit je een artikel naar NU.nl. Dit is groots nieuws, 5 btc gekocht op gdax.
Lach er maar mee maar het is niet de eerste keer dat ik grote aantallen zie voor een stijging.
Vind jij 5 BTC een groot aantal?ggj87 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:22:
Lach er maar mee maar het is niet de eerste keer dat ik grote aantallen zie voor een stijging.
[ Voor 6% gewijzigd door sjorremans op 13-06-2018 10:25 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Maken we van het trading topic het slowchat topic.AtlAntA schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:19:
Dit begint zowat een informatief topic te worden. Misschien moeten we eens bedenken of we niet moeten rebranden. Wat mij betreft mag de slowchat benaming er wel af.
Ik zit te wachten tot de USA zo wakker wordt. Als ze ons door de $6000 naar beneden drukken stap ik deels uit (het deel wat op winst staat). Er zijn veel mensen die met een $3000 / $4000 bodem rekening houden.
$3500 is ongeveer de paarse band en deze is in het verleden vaak geraakt na een extreme stijging.
https://www.moonmath.win/
Dit gekoppeld met Fib levels geven mij zorgen mochten we naar beneden gaan ipv naar boven.
Dan heb ik in ieder geval weer fiat beschikbaar om lager terug te kopen EN BTC om een stijging mee te pakken, FOMO af te dekken
Wel lastig dat ik elke keer mijn Lamborghini order aan moet passen. Heb nu alleen nog het rechter voorwiel in bestelling staan
$3500 is ongeveer de paarse band en deze is in het verleden vaak geraakt na een extreme stijging.
Dit gekoppeld met Fib levels geven mij zorgen mochten we naar beneden gaan ipv naar boven.
Dan heb ik in ieder geval weer fiat beschikbaar om lager terug te kopen EN BTC om een stijging mee te pakken, FOMO af te dekken
Wel lastig dat ik elke keer mijn Lamborghini order aan moet passen. Heb nu alleen nog het rechter voorwiel in bestelling staan
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik een ventielsh4d0wman schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:28:
Ik zit te wachten tot de USA zo wakker wordt. Als ze ons door de $6000 naar beneden drukken stap ik deels uit (het deel wat op winst staat). Er zijn veel mensen die met een $3000 / $4000 bodem rekening houden.
Zero.
Buy order gezet op $3600. We gaan gewoon door die $6450-support heen, en dan kan het hard gaan
Lol ja daar gebeurt toch geen drol.Beaulion schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:25:
[...]
Maken we van het trading topic het slowchat topic.
Over die aankoop van 5 BTC, als het met het euro paar op gdax is gebeurd dan is dat toch wel opmerkelijk. Het volume op het euro paar is bedroevend laag de laatste weken. Op de obvious bot triggers na van de fikse dips van de afgelopen dagen na. Dus het zou best een teken van vertrouwen van tenminste 1 koper kunnen zijn.
Stiekem toch wel een beetje bedroevend dat we een enkele transactie aan het ontleden zijn maar zo is het de laatste tijd helaas gesteld met crypto.
Eén persoon die 5 BTC koopt stelt niks voor? Hoeveel retail-traders zitten er met meer dan €25.000 in? Niet zo heel erg veel, denk ik. Dus 5 BTC lijk toch een koopje van een iets grotere (en dus iets ervarener of machtiger) jongen te zijn, het is dat waar @ggj87 op doelt.sjorremans schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:24:
[...]
Vind jij 5 BTC een groot aantal?Stelt echt helemaal niks voor..
Vergeet niet dat exchanges zelf net zo goed meehandelen..TomTorquay schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:33:
[...]
Eén persoon die 5 BTC koopt stelt niks voor? Hoeveel retail-traders zitten er met meer dan €25.000 in? Niet zo heel erg veel, denk ik. Dus 5 BTC lijk toch een koopje van een iets grotere (en dus iets ervarener of machtiger) jongen te zijn, het is dat waar @ggj87 op doelt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!