Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:15
-SaveMe- schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 17:39:
Dat van vierkantje ingedrukt houden is echt briljant! Scheelt een hoop frustratie.

Ik vind die research side missions eigenlijk ook wel behoorlijk ruk, slechtste aan het spel tot nu toe. Maar gelukkig gaan ze erg snel :)
Ik vind die cat missies persoonlijk nog saaier.

Ik doe altijd gewoon wat saaie missies, dan gevecht, weer wat saaie, dan een mainstory missie een dan begin ik weer opnieuw. Houdt de afwisseling er in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-05 04:06
-SaveMe- schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 17:39:
Dat van vierkantje ingedrukt houden is echt briljant! Scheelt een hoop frustratie.

Ik vind die research side missions eigenlijk ook wel behoorlijk ruk, slechtste aan het spel tot nu toe. Maar gelukkig gaan ze erg snel :)
Die research missies heb ik gelukkig allemaal al gedaan. Waren inderdaad niet zo leuk. Trouwens al die open wereld activiteiten vind ik eigenlijk niet zo leuk. Het voelt echt als icoontjes afwerken zoals in een ubisoft open wereld game. Zit nu in de laatste act en ga dat eerst allemaal wegwerken voordat ik de game afrond. Ik wil immers toch die platinum hebben ;)
Ik vind het trouwens wel een prima game maar er had wat mij betreft wel wat meer variatie mogen zitten in de open wereld activiteiten want zo tegen het einde begint dat wel een beetje als een sleur aan te voelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Joetje079 op 18-09-2018 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 17:35
Marcade schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 01:53:
[...]

:D

UITGESPEE .. nee nog niet; Ik heb elke dag maar 1~2 uurtjes dat ik kan spelen; meer hoeft ook niet; te vermoeiend. (mijn leeftijd he :P )

Je bent niet de enige hoor.
Met games is het bij mij zo ene keer een uur en een andere keer 4 uur of langer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pfff die challenge shit had van mij echt niet gehoeven. Levert meer frustratie op dan dat het leuk is. Ik heb er twee gedaan zodat ik de velocity suit kon unlocken, maar de rest kan me echt gestolen worden. Ik heb tot nu toe ook amper suits vrijgespeeld. De meeste zien er niet uit en hebben totaal geen interessante powers. Ik vind de standaard suit (met witte spin), de homecoming suit en de velocity suit het mooist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:07
bram1984 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:02:
Pfff die challenge shit had van mij echt niet gehoeven. Levert meer frustratie op dan dat het leuk is. Ik heb er twee gedaan zodat ik de velocity suit kon unlocken, maar de rest kan me echt gestolen worden. Ik heb tot nu toe ook amper suits vrijgespeeld. De meeste zien er niet uit en hebben totaal geen interessante powers. Ik vind de standaard suit (met witte spin), de homecoming suit en de velocity suit het mooist.
De laatste is ook de beste. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:27:
[...]

Ik vind die cat missies persoonlijk nog saaier.

Ik doe altijd gewoon wat saaie missies, dan gevecht, weer wat saaie, dan een mainstory missie een dan begin ik weer opnieuw. Houdt de afwisseling er in
Die Cat missions waren letterlijk binnen 10 minuten gedaan. Leukste zijn de bases vind ik :) En verder wissel ik ook gewon af, crimetje hier, side missietje daar, war collectibles en als er echt niks anders meer is dan weer een story mission :)
bram1984 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:02:
Ik kijk er ook niet naar uit. Hou daar meestal niet zo van in games, ben benieuwd. Overigens valt de game qua moeilijkheid (zit op 50%) me erg mee. Had veel erger verwacht na alle verhalen hier. Maar mss komt dat nog...

De set pieces zijn wel erg vet gedaan _/-\o_

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:43
Wat een onwijs gaaf spel is 'Marvel's Spider-Man' toch! :D

Ik ben nu op zo'n 67%, level 37 en heb vanavond mijn eerste gevecht met Taskmaster gehad. Trouwens, dat laatste was ook leuk gedaan - werd uit het niets verrast! :P

Het spel zit erg goed in elkaar en je merkt aan alles dat Insomniac Games zorgvuldig aan dit spel heeft gewerkt en daar kan menig grote studio een voorbeeld aan nemen!

Oh, en dan die photo mode, I love it! O+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XnfrKwAQb0V0SGlnQgXl8jq9/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NYoYh81YyKDx6PnDP6o57ti1/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qvD3hHkXYyHVA05yVmhvvcai/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JiJ4ftZKLiqWWwhaPrPSqPtT/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Yonix Mooie shots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tropicalbennie
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-02 11:36
Zojuist de main story afgerond. Wauw! Wat een vette game is dit. Uitstekend uitgewerkte karakters met goede dialogen en ook nog eens dikke gameplay. Voorlopig ben ik nog wel even zoet met andere taakjes in het spel, zeker een game die ik platinum wil hebben.

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-05 16:06
-SaveMe- schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:14:
Ik kijk er ook niet naar uit. Hou daar meestal niet zo van in games, ben benieuwd. Overigens valt de game qua moeilijkheid (zit op 50%) me erg mee. Had veel erger verwacht na alle verhalen hier. Maar mss komt dat nog...
De challenges, zeker de 'volg de drone' gevallen, zijn imho zwaar kut. Ik krijg daar ook echt pijn in m'n handen van. Bij die challenges moet je echt vantevoren al de route van de drone weten volgens mij, wil je goud behalen. Alleen de 'stealth' en 'fight' challenges vond ik nog wel enigszins te doen.

Gisteren al die challenge missions met bronze afgesloten. ook de lab en base missies gedaan. enige wat ik nog moet doen is de 5 willekeurige straat events in elk gebied en de main story; beide vind ik het leukst.

..

en dan door met Dragon Quest

• Yonix
Thanks! :*) De Photo Mode zit erg goed in elkaar en dit spel leent zich uitstekend voor het maken van toffe screenshots. De belichting in dit spel is subliem (HDR :9~ ), zeker bij zonsopkomst of -ondergang. _/-\o_

Anyhow, ik heb inmiddels voor zo'n 2GB aan screenshots. :P Bij 'God of War', 'The Witcher 3' en 'Horizon: Zero Dawn' was dat hetzelfde verhaal. :d

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nwa9gS6kAGh69R4Er846UTNq/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YjN2VOfWCwBS3BrHTMJzGCqK/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qCUSQhAiQwDAFjYx2it28uoa/medium.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yonix schreef op woensdag 19 september 2018 @ 06:56:
[...]

Thanks! :*) De Photo Mode zit erg goed in elkaar en dit spel leent zich uitstekend voor het maken van toffe screenshots. De belichting in dit spel is subliem (HDR :9~ ), zeker bij zonsopkomst of -ondergang. _/-\o_

Anyhow, ik heb inmiddels voor zo'n 2GB aan screenshots. :P Bij 'God of War', 'The Witcher 3' en 'Horizon: Zero Dawn' was dat hetzelfde verhaal. :d

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als je ze als PNG opslaat, heb je een betere kwaliteit (4K).

Let overigens op spoilers (Taskmaster bijvoorbeeld, en pakken op screenshots die je later unlocked). Mij boeit het in dit geval niet, maar zat mensen die verrast willen worden door o.a. de pakken.

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-03 07:53
Ik druk meestal op SHARE en dan create screenshot. Hoe krijg ik die afbeeldingen makkelijk naar mijn telefoon of pc?

Anoniem: 170423

@Rule

Ik gebruik een USB-stick voor filmpjes en screenshots.
Rule schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:08:
Ik druk meestal op SHARE en dan create screenshot. Hoe krijg ik die afbeeldingen makkelijk naar mijn telefoon of pc?
Ja dat doet iedereen, maar je kan in de settings het bestandsformaat aangeven. PNG geeft de hoogste kwaliteit en dan exporten naar USB.

• Yonix
bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:45:
[...]

Als je ze als PNG opslaat, heb je een betere kwaliteit (4K).

Let overigens op spoilers (Taskmaster bijvoorbeeld, en pakken op screenshots die je later unlocked). Mij boeit het in dit geval niet, maar zat mensen die verrast willen worden door o.a. de pakken.
Ik wist niet eens dat de PS een functie heeft om screenshots op te slaan als PNG. Nice! :D

Wat betreft spoilers, je hebt gelijk. Ik zal in het vervolg de tags gebruiken, wel zo netjes. :)

• Joetje079
Vanavond godzijdank alle challenges afgerond ;) Heb alles zilver gehaald op eentje brons en eentje goud na. Ik hoop dat dat voldoende is om straks al die suits te kopen. Meeste moeite gehad met stealth challenges en een enkele drone challenge. Combat en bom challenges waren het makkelijkst vond ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind die bombs challenges gaar. Heb er drie gedaan en alle drie brons, hou geen tijd over haast. Lukt me ook niet om die dingen snel al slingerend op te pikken, moet altijd landen en er dichtbij staan ...

-SaveMe- schreef op woensdag 19 september 2018 @ 23:51:
Ik vind die bombs challenges gaar. Heb er drie gedaan en alle drie brons, hou geen tijd over haast. Lukt me ook niet om die dingen snel al slingerend op te pikken, moet altijd landen en er dichtbij staan ...
Als je vlak erboven bent gewoon met L2 erop mikken en dan met R2 ernaartoe zippen een dan direct L1+R1 ingedrukt houden. Ik haalde ze eigenlijk meteen wel zilver of goud

• Rule
-SaveMe- schreef op woensdag 19 september 2018 @ 23:51:
Ja de challenge zit hem in zo snel mogelijk naar de bomb toe te gaan, en landen is voor de rest prima. Maar zorg er dan wel voor dat je er super snel bent dmv point launches en zips. Landen en bomb gooien, kapot schieten. Dan door naar de volgende.
Ik vind de drone challenges het lastigst. Dat zijn echt van die dingen die je eerst 20x moet doen zodat je de route uit je hoofd kent.

Wel heb ik ze allemaal gedaan nu en het interesseerde me niet of ik goud, zilver of brons haalde.

Ik ben wel erg benieuwd naar hoe de main story verder gaat.
Die drone challenges die heb ik dan gelijk de eerste twee op silver ...

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Blaat schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:29:
[...]

Zit je niet in het verkeerde topic? :P

Ikzelf heb gisteren platinum binnen geharkt. Erg leuke game. Niet game of the year wmbt (want God of War) maar zeker een toppertje. Ik was ook echt gemotiveerd om die platinum te halen omdat je daadwerkelijk wat had aan de tokens die je kon verzamelen.

De moeilijkste achievement was nog wel die ene dat je 10 citizens moet begroeten.

spoiler:
Zeker als je er pas achter komt dat dat moet op een punt in de story dat de citizens niet "greetbaar" zijn. Namelijk als die GR27 ziekte rondwaart. dus ik moest wachten tot na de story.
Die trophy heb ik bijna aan het begin van de game gehaald. Ik was wat op de grond aan het klooien en zwaaien en toen popte die trophy naar voren.

PSN id: PENo1

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
-SaveMe- schreef op donderdag 20 september 2018 @ 12:31:
Die drone challenges die heb ik dan gelijk de eerste twee op silver ...
Zie hier onze speciale sneeuwvlok. :>

Maar ik ben het ook wel met de meeste eens, de drone uitdaging is wel de minst leuke uit het spel. Dan ga ik nog liever achter een duif aan.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:50
bram1984 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:54:
Ik vind de drone challenges het lastigst. Dat zijn echt van die dingen die je eerst 20x moet doen zodat je de route uit je hoofd kent.

Wel heb ik ze allemaal gedaan nu en het interesseerde me niet of ik goud, zilver of brons haalde.

Ik ben wel erg benieuwd naar hoe de main story verder gaat.
Ben het even vergeten, maar moet je al die zij-missies op goud en alle optionele objectives halen voor alle trophies of is bronze voldoende?

#zesjescultuur :>

Martinspire - PC, PS4, X1

Martinspire schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:44:
[...]

Ben het even vergeten, maar moet je al die zij-missies op goud en alle optionele objectives halen voor alle trophies of is bronze voldoende?

Geen idee. Even de trophy lijst checken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05 11:56
[...]

Nee, je moet genoeg tokens verzamelen, voor alle pakken en alle activiteiten in alle districten doen.

Ben zelf nu bezig om al die crimes op te lossen aangezien de rest klaar is.
Nog aan het bedenken of ik alle gadget/suits upgrades wil, moet ik nog wel een aantal base en challenge tokens voor zien te krijgen. Drone en bomb challenges zijn een klein probleempje :P.

Goede tip, vind ik zelf is de tijd vertragings upgrade naar een perfect dodge worden de gevechten een stuk rustiger van :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
[...]

Nee, dat hoeft niet tenzij je al veel van die challenge tokens hebt gebruikt voor het upgraden van je gadgets.

Ik ben nu trouwens die crimes aan het doen maar wat zijn dat er veel zeg :'( Alle thug crimes heb ik gedaan
spoiler:
maar van die demon, prison en sable crimes moet ik er nog wel een stuk of 50 ofzo :(
Gelukkig spawnen ze wel vrij vlot en zijn ze niet heel erg lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 22:50
Joetje079 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:25:
[...]

Nee, dat hoeft niet tenzij je al veel van die challenge tokens hebt gebruikt voor het upgraden van je gadgets.

Ik ben nu trouwens die crimes aan het doen maar wat zijn dat er veel zeg :'( Alle thug crimes heb ik gedaan maar van die demon, prison en sable crimes moet ik er nog wel een stuk of 50 ofzo :( Gelukkig spawnen ze wel vrij vlot en zijn ze niet heel erg lastig.
Mja ik heb dus alle gadgets volledig geupgrade maar daardoor dus ook totaal geen tokens over. En volgens mij moet je dan die challenges bijna allemaal op 100% halen als ik zie hoeveel van die dingen ik nu nog moet. Maar goed, heb nog even alle andere items afgerond en heb nu ook alleen alle crimes nog. Wat ik merkte is dat als je die secret photos gaat halen in een regio, je ook nog wel wat keren makkelijk een nieuwe crime krijgt aangeboden. En om de 1 of andere manier als je bij een objective aan komt, krijg ik ook altijd ineens een nieuwe crime aangeboden. Zo van "weet je zeker dat je wilt beginnen?". In ieder geval wel plezier beleeft aan de game, maar denk eigenlijk niet dat ik nu voor de 100% ga omdat het gewoon vrij geestdodend is om alles nog af te maken. Kijk vooral niet uit naar het steeds opnieuw doen van challenges totdat je die een keertje op 2 of 3 sterren voltooid. Dat is gewoon echt mijn ding niet. Net als tig keer dood gaan omdat je health ineens verdwijnt omdat de game wat enemies achter je spawned met allemaal vuurwapens en een paar jetpacks die je onmogelijk allemaal kunt dodgen.

Zit nu op 88% en vind het eigenlijk wel prima

Martinspire - PC, PS4, X1

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:04

The_Worst

Unox

Joetje079 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:25:
[...]

Ik ben nu trouwens die crimes aan het doen maar wat zijn dat er veel zeg :'( Alle thug crimes heb ik gedaan maar van die demon, prison en sable crimes moet ik er nog wel een stuk of 50 ofzo :( Gelukkig spawnen ze wel vrij vlot en zijn ze niet heel erg lastig.
Nog meer crimes? ;( Ik ben nu eindelijk bijna door de thug en demon heen maar ik heb nog veel locked omdat ik nog maar op 38% van het spel zit. Gaat dan maar ff grinden worden.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
The_Worst schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:54:
[...]

Nog meer crimes? ;( Ik ben nu eindelijk bijna door de thug en demon heen maar ik heb nog veel locked omdat ik nog maar op 38% van het spel zit. Gaat dan maar ff grinden worden.
Yup; 4 groepen; thugs, demons,
spoiler:
sabres en escaped inmates
En allevier heb je er 5 per district nodig.

Heb ik ook een beetje onderschat; dacht dat het wel snel ging om die te verzamelen. Maar had verdomme niet door dat bij sommige districts die lijst half buiten beeld viel en moest scrollen om de rest te zien. }:O Kreeg ik een paar "0/5"'s te zien.

Fijn. 8)7 Anyway idem als martinspire; ik denk dat ik het verhaal ga afronden en dan zien we wel verder of ik nog zin heb achter drones aan te jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-05 12:19

Bullettooth

--VR--

Wanneer mogen we de eerste DLC verwachten dan? Ik heb namelijk wel zin om door te gaan met de storyline, maar ben wel klaar met alle side activities nu.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Bullettooth schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:33:
Wanneer mogen we de eerste DLC verwachten dan? Ik heb namelijk wel zin om door te gaan met de storyline, maar ben wel klaar met alle side activities nu.
The Heist komt op 23 oktober meende ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En weer een nieuwe behind the scenes ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Zit op 69% nu, ga wel richting het einde denk ik
spoiler:
the Six have assembled

Die challenges krijg ik alleen niet op meer dan 1 ster... Best naar, want alle upgrades hangen daar op. Misschien maar even YouTube tutorials kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 23:42:
Zit op 69% nu, ga wel richting het einde denk ik
spoiler:
the Six have assembled

Die challenges krijg ik alleen niet op meer dan 1 ster... Best naar, want alle upgrades hangen daar op. Misschien maar even YouTube tutorials kijken.
Ik heb ook net alle challenges gedaan. Sommige op 1 ster, een hoop op 2 en een paar op 3 ... Later wel eens kijken wat ik nog nodig heb en of ik dat nog leuk vind ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
Spiderman verhaal uitgespeeld! Goed einde!

Word nu mentaal in tweeen gescheurd; zal ik voor alle achievements gaan of zal ik met DQ XI beginnen. :'( Heb eigenlijk geen zin om die challenges beter te doen dus word waarschijnlijk het laatste.

"The heist" op 23 oktober? Wat een k*tdatum, zo vlak voor Red Dead Redemption 2 :'-(

• HMR90
Na een avondje rondslingeren ook de laatste 60 crimes gedaan. Wat een hels karwei was dat :p. Nu nog kijken of ik de Vecht en sneak misssies op 3 sterren kan krijgen zodat ik mijn gadgets helemaal kan upgraden. Wil wel zo af mogelijk beginnen met de DLC :D.

Mocht ik hem nog een keer herspelen dan laat ik die crimes en pakken lekker voor wat het is, alleen het hoognodige. Maar game is leuk behalve dat trophies grinden

• 418O2
Ik ga woensdag op vakantie. Voor die tijd hopelijk klaar met Spiderman. Als ik terugkom kan ik 2 weken FIFA 19 spelen en dan door naar rdr2. Good times

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:04

The_Worst

Unox

HMR90 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 08:49:
Na een avondje rondslingeren ook de laatste 60 crimes gedaan. Wat een hels karwei was dat :p. Nu nog kijken of ik de Vecht en sneak misssies op 3 sterren kan krijgen zodat ik mijn gadgets helemaal kan upgraden. Wil wel zo af mogelijk beginnen met de DLC :D.

Mocht ik hem nog een keer herspelen dan laat ik die crimes en pakken lekker voor wat het is, alleen het hoognodige. Maar game is leuk behalve dat trophies grinden
Gewoon wachten op NG+ kan je het verhaal spelen met de al vrijgespeelde skilltree. 8)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
HMR90 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 08:49:

Aan die crimes kwam echt geen einde inderdaad. Ik dacht gisteren eindelijk klaar te zijn na 4 uur rondslingeren en vechten bleken er in in het bovenste gebied nog 10 te zitten die ik in eerste instantie niet had gezien omdat ik die legenda met activiteiten nog naar beneden kon scrollen 8)7 Gelukkig ben ik nu klaar met alle open wereld activiteiten en kan ik de story afronden. Het is een leuke game maar als je voor de platinum gaat dan wordt het op den duur wel een behoorlijke sleur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Joetje079 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:59:
[...]

Aan die crimes kwam echt geen einde inderdaad. Ik dacht gisteren eindelijk klaar te zijn na 4 uur rondslingeren en vechten bleken er in in het bovenste gebied nog 10 te zitten die ik in eerste instantie niet had gezien omdat ik die legenda met activiteiten nog naar beneden kon scrollen 8)7 Gelukkig ben ik nu klaar met alle open wereld activiteiten en kan ik de story afronden. Het is een leuke game maar als je voor de platinum gaat dan wordt het op den duur wel een behoorlijke sleur.
ik vind dit een van de makkelijkst haalbare platinum, en vind de grind behoorlijk meevallen persoonlijk.

• Joetje079
DigitalError schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 17:50:
[...]

ik vind dit een van de makkelijkst haalbare platinum, en vind de grind behoorlijk meevallen persoonlijk.
Ja, het is zeker geen moeilijke platinum maar bepaalde open wereld activiteiten begonnen voor mij persoonlijk wel als een flinke sleur aan te voelen. Maar misschien had ik die activiteiten wat meer moeten verspreiden over mijn walktrough en niet alles moeten bewaren tot het einde :P Heb de game net platinum gehaald trouwens. Eens kijken wat ik nu ga spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spider-Man heb ik deze ochtend uitgespeeld. Een lang maar leuk avontuur. Mijn eerste Spider-Man game
die ik gespeeld heb. In-game staat mijn completion op 89% en mijn trofeeën staan op 60%. Ik stop er voor-
lopig mee en zie wel of ik de game een tijdje later op Platinum ga zetten.

Hoe werkt NEWGAME+ met deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anoniem: 170423 schreef op zondag 23 september 2018 @ 08:34:
Spider-Man heb ik deze ochtend uitgespeeld. Een lang maar leuk avontuur. Mijn eerste Spider-Man game
die ik gespeeld heb. In-game staat mijn completion op 89% en mijn trofeeën staan op 60%. Ik stop er voor-
lopig mee en zie wel of ik de game een tijdje later op Platinum ga zetten.

Hoe werkt NEWGAME+ met deze game?
NG+ is momenteel nog niet beschikbaar dus daar valt nog weinig over te zeggen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMR90
The_Worst schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:01:
[...]

Gewoon wachten op NG+ kan je het verhaal spelen met de al vrijgespeelde skilltree. 8)
Was al vergeten dat daar nog een update van komt, hopelijk neem je je gadgets ook mee.

Zojuist alles unlocked, bom, vecht en sneak missies op 3 sterren en de rest 1-3 :P
Had ook nog wat base tokens nodig, best grappig 10 swing kicks achter elkaar :D
Nu wachten op ng+ en dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HMR90 schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:01:
[...]

Was al vergeten dat daar nog een update van komt, hopelijk neem je je gadgets ook mee.

Zojuist alles unlocked, bom, vecht en sneak missies op 3 sterren en de rest 1-3 :P
Had ook nog wat base tokens nodig, best grappig 10 swing kicks achter elkaar :D
Nu wachten op ng+ en dlc.
Dat is het hele idee van NG+. Zou gek zijn als je je gadgets niet meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:49
Heb eindelijk de game gekocht. Ga denk morgen mee beginnen.
Ben echt benieuwd de hype is groot dus :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Moet zeggen dat ik soms wel hele heftige drops heb in de game. Als ik in een gevecht het electric web gebruik en dan tussen 6 man sta die onder stroom staan, dan is het een diashow. op 4k op een pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rule
418O2 schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:18:
Moet zeggen dat ik soms wel hele heftige drops heb in de game. Als ik in een gevecht het electric web gebruik en dan tussen 6 man sta die onder stroom staan, dan is het een diashow. op 4k op een pro
Bizar,
Ik speel op een ps4 Slim en heb hier echt geen last van gehad. Wel drops, maar nauwelijks merkbaar.

Was je niet onder invloed van een flashbang :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Rule schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:35:
[...]

Bizar,
Ik speel op een ps4 Slim en heb hier echt geen last van gehad. Wel drops, maar nauwelijks merkbaar.

Was je niet onder invloed van een flashbang :+ ?
Nee, tussen 4 man in, hele scherm blauw van de electricity en hun stun batons. Is niet vaak hoor, maar het komt voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 17:16
v8power67 schreef op zondag 23 september 2018 @ 14:20:
Heb eindelijk de game gekocht. Ga denk morgen mee beginnen.
Ben echt benieuwd de hype is groot dus :)
Zeker, ik heb door de score besloten deze aan te schaffen ipv Shadow of The Tomb Raider. En wacht dat die dan straks wel goedkoper is. Het is natuurlijk niet te vergelijken maar de combinatie van een open wereld met wel een lineair verhaal wat je zelf op eigen tijd doet is in die game heel erg goed en daardoor heel erg leuk.

Ik had niet verwacht dat het zo GOED zou zijn!

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:18:
Is mij niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-05 18:08

ricjuh

Make each day your masterpiece

Gisteren storyline uitgespeeld..
Dat was wel een onverwacht einde moet ik zeggen..

Nu nog even alle side missies afronden om voor die platinum trophie te gaan :)

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Pfff ik vind het een erg leule game maar de plat regelen voelt helaas weer echt als werk. Al die challenges voor 39 tokens, al die crimes enz is gewoon niet leuk meer op een gegeven moment.

De story was erg leuk maar de side dingen zijn best vermoeiend imo...

Vooral de challenges. Die vind ik het ergste. Snap niet hoe ze die scores berekenen..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Scrisissszzz schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:12:
Pfff ik vind het een erg leule game maar de plat regelen voelt helaas weer echt als werk. Al die challenges voor 39 tokens, al die crimes enz is gewoon niet leuk meer op een gegeven moment.

Vooral de challenges. Die vind ik het ergste. Snap niet hoe ze die scores berekenen..
Check ff die guides van een paar pagina's terug, dan is het echt heel goed te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Scrisissszzz Ik heb er niet zo'n last van, ik wissel gewoon af. Ben bijna bij het einde. Heb alle challenges al gedaan, maar moet nog 2 tokens geloof ik. Kijk na de story wel of ik daar nog zin in heb...

Maar, man, wat een gruwelijke game... Die sequences naar het einde toe zijn echt bruut
spoiler:
Rhino, electro, scorpion and vulture
. En damn wat ziet de game er goed uit ...

Wordt nog een lang intern debat wat GOTY gaat worden voor mij... De huidige twee kandidaten zijn GoW en Spidey!

• Joetje079
Scrisissszzz schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:12:

Gelukkig hoef je niet al die challenges goud te halen anders had ik waarschijnlijk niet eens de platinum behaald. Ik had alle challenges zilver op eentje goud en eentje brons na en daardoor had ik genoeg challenge tokens voor de suits trophy.

• Blaat
  • Laatst online: 22:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Joetje079 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 07:01:
[...]

Gelukkig hoef je niet al die challenges goud te halen anders had ik waarschijnlijk niet eens de platinum behaald. Ik had alle challenges zilver op eentje goud en eentje brons na en daardoor had ik genoeg challenge tokens voor de suits trophy.
Helaas moet je ze allemaal op zilver of hoger hebben voor een andere trophy. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Joetje079
Blaat schreef op woensdag 26 september 2018 @ 07:12:
[...]

Dat is niet helemaal waar want ik weet zeker dat ik brons heb gehaald bij de drone challenge in upper east side en ik heb toch de platinum behaald. Voor welke trophy is dat dan precies?

• RubenSaurus
Blaat schreef op woensdag 26 september 2018 @ 07:12:
[...]

1 van elke categorie ;)

• Blaat
  • Laatst online: 22:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Echt? Dus ik heb er 30x zoveel werk in gestopt als nodig was. :D

Begrijpend lezen is ook een vak. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Marvel’s Spider-Man Update Version 1.06 Is Live; Here’s What It Does [Patch Notes]:

https://gearnuke.com/marv...version-1-06-patch-notes/

• ricjuh

ricjuh

-SaveMe- schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:51:
Maar, man, wat een gruwelijke game... Die sequences naar het einde toe zijn echt bruut
spoiler:
Rhino, electro, scorpion and vulture
. En damn wat ziet de game er goed uit ...
Wacht maar tot het aller einde ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb alle districten inmiddels op 100%. Ik zou haast zeggen dat ik net zo goed voor de platinum kan gaan ook al ben ik geen trophy hunter.

Nu alleen het verhaal nog dus. Gelukkig is dat het tofste onderdeel van het spel.

Moet wel zeggen dat de crimes en outposts je wel echt goed de kneepjes van de combat bij brengen. Ik speel op Spectacular en ik draai m'n hand nergens meer voor om.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:17
Ik heb de game ook net aangeschaft. Ben benieuwd! Kleine tip: bij bol.com is de game nu in de dagdeal voor € 44,00.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Uitgespeeld! Prachtig, wat een game. De Sequences en set pieces waren echt fenomenaal in deze game _/-\o_

Kun je na de story de crimes niet meer doen ? :?

Ik was overigens door de verhalen hier bang dat hij te moeilijk zou zijn, maar dat viel reuze mee eigenlijk ...

[ Voor 26% gewijzigd door -SaveMe- op 26-09-2018 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
-SaveMe- schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:15:
Uitgespeeld! Prachtig, wat een game. De Sequences en set pieces waren echt fenomenaal in deze game _/-\o_

Kun je na de story de crimes niet meer doen ? :?

Ik was overigens door de verhalen hier bang dat hij te moeilijk zou zijn, maar dat viel reuze mee eigenlijk ...
Jawel, crimes komen tevoorschijn als je ongeveer 300-500 meter reist in een district. Heb ze gisteren allemaal nog gedaan na de story :)
@Rule Top! Zal ik me daar eens op focussen. Maar ik heb 37 challenge tokens en volgens mij moet je er 43 hebben. Dat kan nog wel eens een uitdaging worden.... Weet niet of ik daar zin in heb ...

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-05 08:44
VeeGee schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:55:
Ik heb de game ook net aangeschaft. Ben benieuwd! Kleine tip: bij bol.com is de game nu in de dagdeal voor € 44,00.
Ik heb de game zelf nog niet uitgespeeld. Maar ik kan je bij deze vast verzekeren dat je je heel erg gaat vermaken. Wat een heerlijk spel is dit toch.

• Rule
-SaveMe- schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:56:
@Rule Top! Zal ik me daar eens op focussen. Maar ik heb 37 challenge tokens en volgens mij moet je er 43 hebben. Dat kan nog wel eens een uitdaging worden.... Weet niet of ik daar zin in heb ...
Niet alle challenge tokens zijn nodig voor platinum of 100% district. Je hebt alleen genoeg challenge tokens nodig om alle suits te krijgen ovor de achievements. Als je eerst alle upgrades koopt heb je misschien niet meer genoeg challenge tokens voor alle suits en dan zul je ze moeten completen inderdaad. heb je nog genoeg? Even sparen :P

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:08

RBH

Ook gezwicht voor de Bol.com aanbieding vandaag. Ben heel erg benieuwd, de filmpjes her en der zagen er zo goed uit dat het bijna niet tegen kan vallen. :9~

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:32
RBH schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:04:
Ook gezwicht voor de Bol.com aanbieding vandaag. Ben heel erg benieuwd, de filmpjes her en der zagen er zo goed uit dat het bijna niet tegen kan vallen. :9~
Same here, heb de aanbieding ook meegepakt. Zal het zeker waard zijn.

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Uitgespeeld. Fantastische campaign. Vrijwel alles gehaald, behalve alle suits. Platinum boeit me weinig en totaal geen zin om al die challenges te gaan doen. Ik vond alle gadgets upgraden belangrijker. Op naar de DLC!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En platinum. Ik had nog maar 2 challenge tokens nodig voor alle suits. Slechtst twee bomb challenges opnieuw gedaan voor de extra tokens. Toen een SAVE gemaakt en alle suits gekocht. Daarna herladen en alle tokens in de gadgets gestopt, alle gadgets op max. En daarmee alle laatste crimes gedaan. Icm de power dat je gadgets automatisch refillen, was dat nog leuk ook. Steeds alleen maar gadgets spammen en elke crime was echt zo over _/-\o_

Geweldige game, ik kijk uit naar de volgende insomniac game! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Vanavond ook de laatste missie gespeeld en wauw (!!) wat was dit een gave campaign! En de teasers op het einde beloven veel goeds voor de toekomst! :D

Nu nog op jacht naar het laatste geheime kostuum en dan is het uitkijken naar de DLC! :*)

Wat mij betreft is 'Marvel's Spider-Man' een serieuze kandidaat voor GOTY 2018!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damn, serieus combat skills, kijk die combo....

_/-\o_

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:56

s0kkie

Cowabunga

Game-Mania kopieert bol.com en heeft de game nu ook als deal voor 44 Euro te koop :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Oh wat is de uitgever heerlijk bezig. De mogelijkheid QTE’s en puzzels over te slaan. Dit noem ik innovatie. Dat is echt waar ik jaren om smeek.

Ik laat de rugzakken en towers unlocken aan mijn nichtje van 10 lekker gratis upgraden :*) en ik richt me zelf op de hoofdmissies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Dan toch maar die platinum gehaald :*)

Had zelfs genoeg tokens om 15 upgrades en alle suits te kopen zonder saves te hoeven reloaden toen ik alles op 100% had _/-\o_

Achteraf niet zo vervelend om al die crimes bij elkaar te schrapen dan ik dacht. Topgame!

Nu tijd voor Lara..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Mrkend54l
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-12-2023
Een vervolg van deze is meer dan welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Wat een vet spel! Vanaf de eerste minuut is de actie puur genieten! Heerlijk flow in deze game!

Enige "nadeel" is dat dit weer een topkwaliteit-openwereld-sidequests-gearupgrade-levelup-megaveeltedoen-game is.. :P Ben redelijk verslaafd aan Firewall en firewall/vr is natuurlijk echt een nieuwe gameervaring.
Het voelt vertrouwd aangezien ik net TW3, HZD, GTA en GoW heb gespeeld. Dat is tegelijk een compliment en een "nadeel" voor mij.

Het vechten is dan wel uniek en echt heerlijk! (1 van de redenen dat ik de batman games zo leuk vond).
In het begin leek ik wat te buttonbashen, maar nu gaat het al wat beter en maak ik echt combo's.
Alleen vergeet ik elke keer de knoppen :P

Het swingen is ook geweldig! In het begin lijkt het direct te makkelijk.. maar om echt flow/snelheid te houden is nog best een uitdaging!

Hier ga ik me de komende tijd iig prima mee vermaken!!
Daarna trekt Spiderman een cowboypak aan (RDR2) en gaan we weer verder :P

Sidenode; ps4 is wel echt on-a-roll!! wat een top-exclusives zeg!! en dan VR ook nog wat optrekt! Good Times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik vind spiderman een grotere topper dan god of war (grote gow fan alle delen uitgespeeld). voor mij tot nu nummer 1 van dit jaar. kijken of rdr2 dit kan overtreffen.

[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 28-09-2018 08:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Als er nu eens gewoon 1 van die enemies zijn benen dicht houdt hebben ze spiderman gewoon te pakken… :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
om met gat tot RDR2 te vullen heb ik toch maar even Spiderman gekocht. Eerste ervaringen zijn wel lekker. Stad ziet er top uit en vechten voelt wel oke.

Ook valt gelijk op dat mijn vermoeden na het zien van de gameplay waar is, het slingeren werkt fantastisch en is lekker maar van het momentum klopt echt geen zak 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Donstil schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:43:
Ook valt gelijk op dat mijn vermoeden na het zien van de gameplay waar is, het slingeren werkt fantastisch en is lekker maar van het momentum klopt echt geen zak 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
Donstil schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:43:
maar van het momentum klopt echt geen zak 8)7
Maar niet vallen over het feit dat hij uberhaubt slingert aan een web wat hij uit zijn pols schiet.. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geinig filmpje :)
Predje schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:47:
[...]

Maar niet vallen over het feit dat hij uberhaubt slingert aan een web wat hij uit zijn pols schiet.. lol
Haha zo kun je opmerking dood slaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Nouja superhelden films/games zijn per definitie niet realistisch.. dus "vallen" over fysics is een druppel op een gloeiende plaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Predje schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:53:
Nouja superhelden films/games zijn per definitie niet realistisch.. dus "vallen" over fysics is een druppel op een gloeiende plaat :P
Niet mee eens. Hoe meer er klopt aan een dergelijke setting hoe meer het voelt alsof het wel zou kunnen. Dat laatste is nou juist iets waaruit superhelden zijn ontstaan.

De game is verder lekker hoor, ik haalde het eerder echter aan (voor release) en was gewoon benieuwd of het in de praktijk anders is, dat blijkt niet zo te zijn. Vandaar nog even mijn follow-up.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 28-09-2018 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het is soms net een Ubisoft game zeg met het unlocken van die radio torens 8)7

Verder vandaag wat uurtjes gemaakt. Stad is nog steeds prachtig, slingeren ook. Boss fights vind ik wat minder, die bazen zijn wel erg over powerd tegenover Spider-Man. Zelfde geld voor de “grote boeven”. Twee klappen en je bent dood, jammer want dat geeft je niet het gevoel echt met een superheld te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:09
Donstil schreef op zondag 30 september 2018 @ 21:35:
Het is soms net een Ubisoft game zeg met het unlocken van die radio torens 8)7

Verder vandaag wat uurtjes gemaakt. Stad is nog steeds prachtig, slingeren ook. Boss fights vind ik wat minder, die bazen zijn wel erg over powerd tegenover Spider-Man. Zelfde geld voor de “grote boeven”. Twee klappen en je bent dood, jammer want dat geeft je niet het gevoel echt met een superheld te spelen.
Ik vond de bossfights juist het makkelijkst, hetzelfde truukje een paar rotaties achter elkaar uitvoeren en t gaat vanzelf over in een cutscene geen healthbar niks.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik speel ook op de hoogste difficulty. Ze lukken wel maar balans is een beetje zoek op een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Donstil schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:14:
Ik speel ook op de hoogste difficulty. Ze lukken wel maar balans is een beetje zoek op een of andere manier.
Dat is juist hoe Spiderman hoort te voelen..

Spiderman is geen Hulk, hij moet het hebben van zijn beweging en snelheid.. Gewoon zorgen dat je alle aanvallen ontwijkt en op het juiste moment countert. Het helpt wel om bepaalde gadgets te ontwikkelen ;)

Gisteren Platinum thropie gehaald, die laatste paar crimes voelen wel als een grind als je ze achter elkaar doet. Nu wachten op de DLC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Laatst online: 19-05 14:36

Jeroen87

Bier Connaisseur

Verhaallijn loopt aardig, niet te lastig en voldoende te doen. Die Fisk construction yards zijn echter van een heel ander kaliber. wave 4 haal ik nog wel, daarna zonder uitzondering dood omdat zich teveel gasten op je storten, als ik een kogel dodge, krijg ik wel een klap van een ander in mijn rug oid.

Die grote brede kerels zijn trouwens echt super vervelend uit te schakelen, heb hier nog niet echt de goede tactiek voor bedacht in ieder geval....of is dit een gevalletje gadgets unlocken?

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-05 16:01
Jeroen87 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:25:
Verhaallijn loopt aardig, niet te lastig en voldoende te doen. Die Fisk construction yards zijn echter van een heel ander kaliber. wave 4 haal ik nog wel, daarna zonder uitzondering dood omdat zich teveel gasten op je storten, als ik een kogel dodge, krijg ik wel een klap van een ander in mijn rug oid.

Die grote brede kerels zijn trouwens echt super vervelend uit te schakelen, heb hier nog niet echt de goede tactiek voor bedacht in ieder geval....of is dit een gevalletje gadgets unlocken?
Tijdens grote gevechten probeer ik altijd veel in de lucht te blijven. Knock mensen omhoog (vierkantje inhouden) en dan combos blijven maken, dodgen waar nodig (rockets). Vanuit de lucht items gooien, gadgets gebruiken en op zoek naar je iemand anders om de lucht in te krijgen.

Voor de grote kerels gebruik ik altijd de web bomb, en dan blijven meppen. Als ze vallen, snel naar ze toe en door blijven meppen. Zo kun je zonder dat ze los kunnen breken in één keer de knockout leveren. Dit is op de hogere difficulty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Ik heb vrijdag ook Spider-Man gekocht voor 44,-. Ik ben maar een casual gamer en kijk zo'n beetje alle Marvel films. Heb naast werk, vriendin en sporten niet zoveel tijd (over) om te gamen, maar ik houd van een boeiend verhaal, mooie omgevingen en vooral van het gevoel in een game dat je een niet-te-stuiten superhero bent. Dus toch maar opgepikt :) Ik speel dan ook op easy ('friendly') en de quicktime events (waar ik een ontzettende hekel aan heb) heb ik uitgeschakeld in het menu. Hulde aan de devs dat deze mogelijkheid erin zit.

Saints Row 4 en Crackdown waren ook twee games die ik met veel plezier gespeeld heb, waarbij je over daken rent, springt en vliegt, terwijl je bad guys neermept en goodies verzamelt. Blijkbaar is dat mijn genre. :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
estorino schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:57:
Ik heb vrijdag ook Spider-Man gekocht voor 44,-. Ik ben maar een casual gamer en kijk zo'n beetje alle Marvel films. Heb naast werk, vriendin en sporten niet zoveel tijd (over) om te gamen, maar ik houd van een boeiend verhaal, mooie omgevingen en vooral van het gevoel in een game dat je een niet-te-stuiten superhero bent. Dus toch maar opgepikt :) Ik speel dan ook op easy ('friendly') en de quicktime events (waar ik een ontzettende hekel aan heb) heb ik uitgeschakeld in het menu. Hulde aan de devs dat deze mogelijkheid erin zit.

Saints Row 4 en Crackdown waren ook twee games die ik met veel plezier gespeeld heb, waarbij je over daken rent, springt en vliegt, terwijl je bad guys neermept en goodies verzamelt. Blijkbaar is dat mijn genre. :)
Thx voor de tip! Voor mij voegt het ook zo weinig toe om tijdens een cutscene snel ook square te moeten rammen...
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste