Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:42
Origins schreef op zondag 10 juni 2018 @ 17:38:
https://www.amazon.com.mx...QL70&keywords=bayonetta+3

Amazon verklapt hier een mogelijk deal betreft Bayonetta 3? Xbox One en (het al eerder aangekondigde) Switch.
Instabuy als die naar de xbox komt, was ik boos dat deel 2 o'n nintendo exclusive was :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er dook wel een tijdje geleden een gerucht op dat vanquish 2 xbox exclusive kon worden door marcus stellar. Maar zijn betrouwbaarheid is nogal 50/50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:46
Nieuwevolger schreef op zondag 10 juni 2018 @ 17:41:
Twitch loopt meestal een paar tellen voor, youtube iets betere kwaliteit naar mijn mening.
Hoogstwaarschijnlijk zal de stream via Mixer op de Xbox One in 4K zijn. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:27
Spencer heeft een tijdje terug gezegd dat ze met exclusives bezig zijn maar daar verder pas mee naar buiten te komen als ze zeker zijn van een releasedatum. Ze willen flaters als met Fable, Scalebound en Crack Down voorkomen.
Nu hopen dat ie gelijk heeft, al boeien exclusives mij geen ene moer. Ik heb liever een game die mij bevalt dan dat het een exclusive is. Want als die game mij niet bevalt speel ik het toch niet, exclusive of niet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Lekker Ventje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:03:
Spencer heeft een tijdje terug gezegd dat ze met exclusives bezig zijn maar daar verder pas mee naar buiten te komen als ze zeker zijn van een releasedatum. Ze willen flaters als met Fable, Scalebound en Crack Down voorkomen.
Nu hopen dat ie gelijk heeft, al boeien exclusives mij geen ene moer. Ik heb liever een game die mij bevalt dan dat het een exclusive is. Want als die game mij niet bevalt speel ik het toch niet, exclusive of niet.
Inderdaad. Veel van de PS4 exclusives boeien mij niet heel erg veel.
Enkel Uncharted, Last of Us en Gran Turismo.
Voor de rest speel ik met name third party games.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:30
Tja, ik hoop dat ze tenminste aankondigen dat ze nieuwe studios zijn aan het bouwen ofzo.
Als ze hun netwerk van first party games nu niet verbeteren, is de volgende generatie eigenlijk ook al gedoemd om te mislukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben in ieder geval of ze in tenminste één volwaardige exclusieve AAA game naast forza, gears en halo gaan aankondigen. Er zijn geruchten over een nieuwe perfect dark en meestal zijn SEGA of Capcom ook nog wel bereid een exclusive te maken voor het juiste bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:30
Het voordeel dat Microsoft straks heeft, is dat voor veel mensen de show al geslaagd is wanneer ze Cyberpunk tonen

(Voor mij eigenlijk ook wel :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nier komt naar Xbox One op 26 juni
https://gematsu.com/2018/...ng-to-xbox-one-on-june-26

Echt een hele toffe game, mijn nummer 1 van vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NIer automata is inderdaad geweldig, één van de beste verhalen in een game die ik heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:30
Nier wik ook nog erg graag spelen. Als ik de keus heb tussen pc en Xbox One, welk platform is dan aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:03:
Je laat het lijken alsof exclusives een genre is. Ze definiëren wel een platform en een goed scorende exclusive (of deze nu van MS, Sony, of Nintendo is) is in mijn ervaring van een aanzienlijk hogere kwaliteit dan een goed scorende multiplatform titel (die je toch wel op 2/3 platformen kunt spelen). Je merkt aan zulke games dat er bijvoorbeeld veel meer liefde en oog voor detail in zit en vaak zijn het ook nog meer originele en meer gewaagde projecten dan de zoveelste Ubi/EA titel. Het is naast het online vrienden aspect de belangrijkste reden om voor een bepaalde console te kiezen, vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:38:
[...]

Je laat het lijken alsof exclusives een genre is. Ze definiëren wel een platform en een goed scorende exclusive (of deze nu van MS, Sony, of Nintendo is) is in mijn ervaring van een aanzienlijk hogere kwaliteit dan een goed scorende multiplatform titel (die je toch wel op 2/3 platformen kunt spelen). Je merkt aan zulke games dat er bijvoorbeeld veel meer liefde en oog voor detail in zit en vaak zijn het ook nog meer originele en meer gewaagde projecten dan de zoveelste Ubi/EA titel. Het is naast het online vrienden aspect de belangrijkste reden om voor een bepaalde console te kiezen, vind ik.
Ik ben het hier wel mee eens behalve dan deze quote:
is in mijn ervaring van een aanzienlijk hogere kwaliteit dan een goed scorende multiplatform titel
Er zijn namelijk zat multiplatform games die zich kunnen meten met exclusives of deze zelfs overstijgen. Neem bijvoorbeeld The Witcher 3 of GTA 5 als recent voorbeeld.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:03
Alleen zijn de MS exclusives ook meestal op PC te spelen. En hebben daardoor eigenlijk geen echte USP meer om de Xbox goed in de markt te zetten.

Kinect maakte de console wel uniek, maar uiteindelijk hebben ze voor elkaar gekregen om die USP in negatieve zin invloed te laten hebben op de verkochte aantallen. Knappe prestatie!

Maargoed wat is een reden om een AAA game niet Xbox te maken? Of gaan we dat wellicht vanavond zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
DutchOwnage schreef op zondag 10 juni 2018 @ 10:29:
https://twitter.com/XboxP3/status/1005624476845764608?s=19

Announcing 15 world premier games. Nou, laat maar komen dan :)

Hoop echt op 2, 3 nieuwe ip's en eenzelfde aantal mooie AAA SP exclusives. Dan zou het een geslaagde E3 zijn.
"world premier games" dat zijn uiteraard niet allemaal exclusives gezien de woorden die gebruikt zijn.
Ben benieuwd, vorig jaar zeiden ze aan het begin van de pressco ook zoiets en het merendeel waren Indies en/of multiplats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ooh die ene retro game, in 8bit style maar dan 2.5d

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:38:
[...]

Ik wil enkel aangeven dat exclusives overrated zijn. MS wordt er op afgerekend dat de XBO te weinig exclusives heeft maar van alle exclusives die de PS heeft kunnen enkel Horizon ZD en GT Sport mij boeien. Dat Sony nog veel meer exclusives heeft interesseert mij niet. Ik speel dan ook veel liever op de XBox want die controller bevalt mij veel beter. Het gaat mij om games die ik leuk vind, niet om hoeveel games er zijn die ik niet leuk vind.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:46:
[...]

Ik ben het hier wel mee eens behalve dan deze quote:
[...]

Er zijn namelijk zat multiplatform games die zich kunnen meten met exclusives of deze zelfs overstijgen. Neem bijvoorbeeld The Witcher 3 of GTA 5 als recent voorbeeld.
Ondanks dat ik ze beide na een paar uur aan de kant heb gegooid, erken ik de kwaliteit van beide en hun specifieke sterke punten. Maar weet je nog hoe TW3 op het begin draaide? Performance van echt alle versies was een drama. Dat ze je bij een exclusive niet zo snel gebeuren. De Witcher 3's en GTA5's komen daarbij natuurlijk ook niet al te vaak langs gedurende een generatie.

@Lekker Ventje Dat kan natuurlijk, maar de volgende generatie kan het zomaar zijn dat er ineens wel 10 toppers voor je tussen staan. Die wil je dan uiteindelijk toch spelen als game liefhebber.

Dat er deze generatie niks voor je tussen zit, maakt ze natuurlijk niet meteen overrated. Kijk naar de verkoopcijfers en zijn allesbehalve overrated.

[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 10-06-2018 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Mensen kraken ea enorm af. Eigenlijk wel bijzonder vind ik. Anthem is echt een hele grote nieuwe game, Battlefield is enorm populair en komen met een nieuw deel, Ravel 2 ziet er cool uit, sport games zijn populair en horen er bij.

Al die negatieve shit op internet maakt me ongerust of al die bedrijven wel door blijven gaan met dit soort persconferenties. Het is zo enorm toxic op internet.

[ Voor 4% gewijzigd door giantgiantus op 10-06-2018 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:08:
[...]

Ik wil enkel aangeven dat exclusives overrated zijn. MS wordt er op afgerekend dat de XBO te weinig exclusives heeft maar van alle exclusives die de PS heeft kunnen enkel Horizon ZD en GT Sport mij boeien. Dat Sony nog veel meer exclusives heeft interesseert mij niet. Ik speel dan ook veel liever op de XBox want die controller bevalt mij veel beter. Het gaat mij om games die ik leuk vind, niet om hoeveel games er zijn die ik niet leuk vind.
Prima dat je uiteraard liever op de Xbox speelt want vanwege een controller (die controller layout kun je uiteraard ook gewoon op de Playstation vinden) maar exclusives overrated vinden? lol sorry maar dat gaat er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben echt zo benieuwd hoe cyberpunk 2077 erui ziet. Verwacht eigenlijk next gen waardige graphics en ben benieuwd of de combat er dit keer wel boeiend uit ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 23:10
Nier eigenlijk dus ook een timed exclussive voor de PS4. Hoor je niemand over. Met de Xbox Tomb Raider deal was de wereld te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
mobygo76 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:24:
Nier eigenlijk dus ook een timed exclussive voor de PS4. Hoor je niemand over. Met de Xbox Tomb Raider deal was de wereld te klein.
Sony is heel veel beter in marketing deze generatie. Ze doen bijna alles beter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Niet helemaal dezelfde situatie eigenlijk, NieR is een "nieuwe" titel, Tomb Raider had al een aantal miljoenen fans en het betrof een deel 2.
Het zou uiteraard een jammerlijke situatie zijn als Nier 2 volgende jaar aangekondigd wordt tijdelijk exclusief voor de PS4, dan krijg je dat echt wel te horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:23:
Ben echt zo benieuwd hoe cyberpunk 2077 erui ziet. Verwacht eigenlijk next gen waardige graphics en ben benieuwd of de combat er dit keer wel boeiend uit ziet.
Dat wordt voor mij echt allesbepalend. Combat en controle maken of breken die game voor mij. Maar ja, door het succes van TW3 kan het zomaar zijn dat er weinig is veranderd. Ik hoop van niet.
Tomb Raider is een wereldwijd bekende multiplatform franchise waarbij het zaakje vanaf het begin al meteen een beetje stonk. Daarbij hadden we deel 1 allemaal al gespeeld. Bij de aankondiging van NieR hoorde ik ook verder niemand over de exclusiviteit. Heb je verder details? Misschien is het wel vanuit Square Enix zo bepaald? Ik kan er weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55
Lees mijn bericht eens van iets terug. Ik wist dit persoonlijk van deze game niet maar ik gaf aan dat ik dat altijd triest vind van wie dan ook ;)
Komt ook omdat ik niet eens weet wat nier is...
En tomb raider kent iedereen ;)
Plus wat andere al zeggen is nieuwe game en niet een bestaande reeks.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:18:
Mensen kraken ea enorm af. Eigenlijk wel bijzonder vind ik. Anthem is echt een hele grote nieuwe game, Battlefield is enorm populair en komen met een nieuw deel, Ravel 2 ziet er cool uit, sport games zijn populair en horen er bij.

Al die negatieve shit op internet maakt me ongerust of al die bedrijven wel door blijven gaan met dit soort persconferenties. Het is zo enorm toxic op internet.
Dat komt omdat EA in het (recente) verleden gamers heeft genaaid.
Zie bijvoorbeeld: YouTube: Why Gamers Are FURIOUS At EA... Again!

EA zal zichzelf eerst opnieuw moeten bewijzen voor de wat kritische gamer. Ik verwacht niet dat casual gamers hier moeite mee hebben en gewoon elk jaar keurig de nieuwe Fifa kopen.

Ditzelfde geldt overigens voor meerdere uitgevers bijv. Ubisoft. Ze besteden meer geld aan marketing dan aan daadwerkelijke ontwikkeling. Ook luisteren ze niet naar de gamer: "Gamers willen geen singleplayer games meer". Maar dat is alleen ten gunste van de ontwikkelaar. GoW is hier een mooi voorbeeld van.

Overigens vind ik dit wel een mooie analyse van EA's E3 show:
YouTube: EA's E3 2018 Press Conference Was a Drab Shitshow

EA :r

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2018 20:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Even duimen dat de race in Canada niet uitloopt; kan daarna de Xbox aan en Mixer opstarten

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
MAX3400 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:43:
Even duimen dat de race in Canada niet uitloopt; kan daarna de Xbox aan en Mixer opstarten
Idem hier. Maar anders gaat de F1 toch over op m'n laptop want wil de Xbox keynote wel in 4K kijken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:09
SinergyX schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:08:
Ooh die ene retro game, in 8bit style maar dan 2.5d
Deze!

Lijkt me zo vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 17:32
Mocht ie uitlopen laat ik de Horizon box het restant opnemen. Wil niet met een schuin oog het ene of het andere kijken. Volle aandacht voor allebei dus. Alleen ff alle socials vermijden mocht ie uitlopen. Die fout maak ik niet nog een keer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Is de xbox persco ook in 4k op YouTube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ziet er tof uit :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Origins schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:19:
[...]

Prima dat je uiteraard liever op de Xbox speelt want vanwege een controller (die controller layout kun je uiteraard ook gewoon op de Playstation vinden) maar exclusives overrated vinden? lol sorry maar dat gaat er niet in.
Het is niet de layout maar meer de beroerde trigger van de DS4 waar ik met mijn wijsvinger regelmatig van af glij. MS en Nintendo (Pro controller) hebben het beter begrepen en hebben die trigger niet in twee stukken verdeeld. En de Elite en Pro hoeven niet elke 10 uur aan de lader, mijn DS4 helaas wel.

Ik vind exclusives overrated omdat het gaat om de games die je leuk vindt, niet om het totale aanbod. Vindt je alles leuk dan kan het meespelen bij de keuze voor een console maar zit er weinig tot niets naar je zin tussen en speel je vrijwel alleen multiplatform, wat boeien al die exclusives dan?
Het is voor ieder persoonlijk, ik speel vooral multiplatform dus let er sowieso niet zo op en vind het dan belangrijker hoe een controller in de hand ligt. En hoelang je kunt spelen voordat de controller weer aan de lader moet is voor mij ook belangrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 16:09
wie gaat eigenlijk de nieuwe Horizo...ik bedoel, Generation Zero presenteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
giantgiantus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:05:
Is de xbox persco ook in 4k op YouTube?
Via https://mixer.com/xbox in ieder geval wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:06:
[...]

Het is niet de layout maar meer de beroerde trigger van de DS4 waar ik met mijn wijsvinger regelmatig van af glij. MS en Nintendo (Pro controller) hebben het beter begrepen en hebben die trigger niet in twee stukken verdeeld. En de Elite en Pro hoeven niet elke 10 uur aan de lader, mijn DS4 helaas wel.

Ik vind exclusives overrated omdat het gaat om de games die je leuk vindt, niet om het totale aanbod. Vindt je alles leuk dan kan het meespelen bij de keuze voor een console maar zit er weinig tot niets naar je zin tussen en speel je vrijwel alleen multiplatform, wat boeien al die exclusives dan?
Het is voor ieder persoonlijk, ik speel vooral multiplatform dus let er sowieso niet zo op en vind het dan belangrijker hoe een controller in de hand ligt. En hoelang je kunt spelen voordat de controller weer aan de lader moet is voor mij ook belangrijk.
Doelde dan ook op de 3rd party controller, volgens mij zijn die juist wel goed.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS ik neem aan dat jij deze handhelds en consoles bezit..
Als het puur om de multiplats gaat begrijp ik dan maar weinig waarom je zoveel hardware heb:)

Nogmaals prima hoor dat je de PS exclusives weinig aan vind, maar exclusieves (first party) maken juist een console er zorgen ervoor dat mooie projecten bij de consoles komen, het zou JUIST een ramp zijn als er helemaal geen exclusives zouden zijn.

Dus je opmerking betreft dat exclusives overrated zijn, je zelf (waarschijnlijk) verschillende consoles heb is wel een beetje vreemd.

Maar goed, whatever suits you :+

[ Voor 5% gewijzigd door Origins op 10-06-2018 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De avond zou compleet zijn als bij Microsoft al een nieuwe kingdom hearts 3 trailer erbij krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Xecuter NL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:09:
wie gaat eigenlijk de nieuwe Horizo...ik bedoel, Generation Zero presenteren?

[video]
Beetje meer huidige setting ipv 'pijl en boogje' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Heeft youtube 1440p uitzending?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Als je via Mixer kijkt, krijg je gratis goodies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 16:37
Gaan geruchten dat Xbox One X weleens 350 euro gaat kosten. Fikse prijsverlaging dan.

https://www.forbes.com/si...ng-to-leaks/#2ba5caf911fe

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
NukaWorldNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:47:
Gaan geruchten dat Xbox One X weleens 350 euro gaat kosten. Fikse prijsverlaging dan.

Kan @bram1984 eindelijk zijn X halen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Origins schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:49:
[...]

Kan @bram1984 eindelijk zijn X halen.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Youtube ondersteund tot 8K dus 1440p moet geen probleem zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:47:

Ik las op Reset dat Walmart voor $ 349,00 heeft geadverteerd een dat dit een fout was. Kan zijn dat dit gerucht daar vandaan komt. Het klinkt wat onrealistisch.
Origins schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:49:
[...]

Kan @bram1984 eindelijk zijn X halen.
Kleine kans. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:54:
[...]

Ik las op Reset dat Walmart voor $ 349,00 heeft geadverteerd een dat dit een fout was. Kan zijn dat dit gerucht daar vandaan komt. Het klinkt wat onrealistisch.

[...]

Kleine kans. ;)
Haha, kun je wel Sea of Thieves, Recore, State of Decay 2 en al die andere toppers spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een uur te gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Interessante analyses op Gamekings al. Boris bevestigd wel ongeveer wat ik al dacht qua Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:03:
Interessante analyses op Gamekings al. Boris bevestigd wel ongeveer wat ik al dacht qua Microsoft.
Ik moet zeggen dat ik de heren Skate, JJ en Boris absoluut een verademing vindt, ze draaien soms wel te ver door in hun gesprekjes maar ze zeggen eigenlijk maar weinig geks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Laatst online: 14:30
Die gatsen zijn goed bezig, toffe live-streams en items :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:55:
[...]

Haha, kun je wel Sea of Thieves, Recore, State of Decay 2 en al die andere toppers spelen. ;)
Oeh! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10 13:57
Vertel? :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL
En ze halen nog een boel geld op. Jesus wat wordt er veel gedoneerd bij Gamekings. Gun het ze wel hoor. Kijk al jaren naar ze _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, toch wel uniek dat gamekings z’n hoge productie kunnen leveren met de E3, met een beperkte doelgroep (alleen nederland, inplaats van ign en degelijk die internationaal zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Toch meer dan 3000 kijkers! Lekkere voorbeschouwing ff. Laptop aan en op de tv Max in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Komt er op neer dat MS zoekende is naar een business model waar ze de toekomst mee aan kunnen. Ze lopen nu op een doodlopende weg. Ze verliezen elke dag marktaandeel. Suggeren iets over een streaming dienst. Om het nieuw leven in te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Nieuwevolger schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:08:
Inderdaad, toch wel uniek dat gamekings z’n hoge productie kunnen leveren met de E3, met een beperkte doelgroep (alleen nederland, inplaats van ign en degelijk die internationaal zijn)
Komt ook grotendeels door Premium en de donaties wat ze nu hebben. Daarmee kunnen ze dit veel uitgebreider doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
YouTube is ook in 4K straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Boris zijn punt betreft gamepass zou echt wel kunnen werken, als ze (Microsoft) een deal sluiten met EA (bijv) om Battlefield in gamepass te laten verschijnen op release dan heb je echt een top deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Dit werd her en der al gefluisterd idd. Game Pass deals met 3rd party devs. Zou wat zijn zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatst liet ubisoft in een fiancieel jaar conference nog zien dat als een game 30 procent moeten afstaan aan ps of xbox. Als dat fysiek gaat iets van 12 % aan ps of xbox + nog een boel aan retail en logistiek. Waardoor ze nog maar 60 % van de omzet krijgen van een game. Daardoor is digitaal veel aantekkelijker voor publishers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Origins schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:13:
Boris zijn punt betreft gamepass zou echt wel kunnen werken, als ze (Microsoft) een deal sluiten met EA (bijv) om Battlefield in gamepass te laten verschijnen op release dan heb je echt een top deal.
Ik geloof alleen niet dat dit zo werkt. Want er zullen altijd grote games zijn die je niet op je platform krijgt. Hoewel Spotify en Netflix een succes zijn, weet ik niet of we al klaar zijn voor zo'n stap op gaming gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Origins schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:13:
Helemaal nu ze geen Premium Pass meer hanteren. Damn, dat zou een stunt zijn! BF in Game Pass! _/-\o_
Misschien ook de reden waarom EA gisteren enkel Origin Access Premier aankondigden? En ze dus EA Access min of meer gaan combineren/integreren met Game Pass en ze dit daarom tot vanavond bewaard hebben?

[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 10-06-2018 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:18:
[...]

Ik geloof alleen niet dat dit zo werkt. Want er zullen altijd grote games zijn die je niet op je platform krijgt. Hoewel Spotify en Netflix een succes zijn, weet ik niet of we al klaar zijn voor zo'n stap op gaming gebied.
MS heeft natuurlijk al met een gamepass een mooie basis, tuurlijk de games zijn niet allemaal geweldig maar soit.
Zo een deal dat je voor 15 euro per maand, waar games dan als Battlefield V, Fifa 19 noem het maar op gelijk bij release beschikbaar zijn voor de abonnees is niet zo een hele gekke gedachte.

EA heeft al een hele goede band met MS uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA heeft gister nog een eigen abbo aangekondigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nieuwevolger schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:23:
EA heeft gister nog een eigen abbo aangekondigd...
Dat is enkel voor PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Voor pc. Zou zomaar iets soortgelijks voor Xbox kunnen gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Microsoft wordt aardig te kakken gezet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:22:
[...]

Helemaal nu ze geen Premium Pass meer hanteren. Damn, dat zou een stunt zijn! BF in Game Pass! _/-\o_
Misschien ook de reden waarom EA gisteren enkel Origin Access Premier aankondigden? En ze dus EA Access min of meer gaan combineren/integreren met Game Pass en ze dit daarom tot vanavond bewaard hebben?
Zou zomaar kunnen inderdaad, zo huge news zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:16:
Dit werd her en der al gefluisterd idd. Game Pass deals met 3rd party devs. Zou wat zijn zeg.
Waar zou dan het verdienmodel voor de devs en uitgevers in zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Afdracht door MS van alle Gamepass abbo's aan devs.En wellicht dat mensen ook DLC willen kopen voor een game die in Game pas zit.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 10-06-2018 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:26:
[...]

Waar zou dan het verdienmodel voor de devs en uitgevers in zitten?
Stel: 15€ per maand en je speelt voor 6 maanden overwegend bf5 stel dat je 2/3 krijgt als dev. Is dan toch ook 50/60€

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
GovertNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:25:
Microsoft wordt aardig te kakken gezet haha.
Skate heeft gewoon gelijk. Een Halo of Gears zal niets veranderen aan de positie waarin ze zitten. Maar ik laat me graag verassen! Een streaming dienst zou wel een mooie innovatie zijn, maar dan moet je ook Fifa, BF5, Read Dead etc etc erop kunnen spelen. En dat gaat echt niet gebeuren voor 9.95 p/m

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Voor mij zal ori betekenen dat ik weer een xbox one x zal gaan kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Kan ook zijn dat ze een combi Gold/ Gamepass gaan aaankondigen in diverse combinaties en prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Skate? Boris? Jezus… doen die nog wat? Ben echt oud geworden volgens mij (en zij ook…) want toen ik de PU las ruim een decennium (bijna 2...) geleden zaten zij er al bij… :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2018 21:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:33:
[...]

Skate heeft gewoon gelijk. Een Halo of Gears zal niets veranderen aan de positie waarin ze zitten. Maar ik laat me graag verassen! Een streaming dienst zou wel een mooie innovatie zijn, maar dan moet je ook Fifa, BF5, Read Dead etc etc erop kunnen spelen. En dat gaat echt niet gebeuren voor 9.95 p/m
Ja ik ben het ook gewoon met hem eens. Maar daar heerst hetzelfde sfeertje qua meningen als hier en op andere fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
GovertNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:36:
[...]

Ja ik ben het ook gewoon met hem eens. Maar daar heerst hetzelfde sfeertje qua meningen als hier en op andere fora.
Ori plus halo 6 plus een mooie nieuwe ip zou wat mij betreft wel enorm tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:29:
[...]

Stel: 15€ per maand en je speelt voor 6 maanden overwegend bf5 stel dat je 2/3 krijgt als dev. Is dan toch ook 50/60€
Zal toch niet uitmaken hoeveel je die game speelt? Je betaalt toch wel dat abo.

Maar als je dan meerdere grote uitgevers hebt met ieder meerdere games op de dienst. Dat kan op den duur toch niet meer rendabel zijn voor MS. Of het moet echt exploderen zoals Netflix, maar daar zal wel wat jaren overheen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nu nog wel, over een uurtje niet meer :)
Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:18:
[...]

Maar er zijn ook grote film/serie releases welke niet gelijk of zelfs nooit naar Netflix komen, toch is Netflix gigantisch populair. Zelfde geld voor Netflix.

Er zijn nog best wat haken en ogen aan een dergelijke dienst voor games maar het ontbreken van content lijkt mij er niet direct een.
NukaWorldNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:11:
[...]

Komt ook grotendeels door Premium en de donaties wat ze nu hebben. Daarmee kunnen ze dit veel uitgebreider doen.
Doen ze anders al jaren heel uitgebreid hoor. Ze streamen al jaren vanuit LA bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ori and the Will of the Wisps is out tonight!

Dat zou de E3 al top maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:36:
Skate? Boris? Jezus… doen die nog wat? Ben echt oud geworden volgens mij (en zij ook…) want toen ik de PU las ruim een decennium (bijna 2...) geleden zaten zij er al bij… :)
Gelukkig wel, de combinatie Skate en Boris is nog steeds echt goud.
Zeker als het wat later wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:37:
[...]

Zal toch niet uitmaken hoeveel je die game speelt? Je betaalt toch wel dat abo.

Maar als je dan meerdere grote uitgevers hebt met ieder meerdere games op de dienst. Dat kan op den duur toch niet meer rendabel zijn voor MS. Of het moet echt exploderen zoals Netflix, maar daar zal wel wat jaren overheen gaan.
Hmm gamepas zal toch betalen aan de devs. Dat is toch precies hetzelfde als bij spotify? Meer gespeeld of meer geluisterd betekent meet vergoeding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Deze 3 zijn ook relax om naar te kijken. De rest is altijd kinderachtig of te druk met door elkaar praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zal het eerder zoals netflix zijn. Dan betaald microsoft vooraf een bedrag aan een dev (heel de kosten van het ontwikkelen?) en de game komt op gamepass te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
giantgiantus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:34:
Voor mij zal ori betekenen dat ik weer een xbox one x zal gaan kopen :).
Dat vind ik weer iets te overdreven om daarvoor een Xbox One X te kopen :+ . Zal uiteraard een hele mooi game zijn, maar voor een indie zou ik nooit een hele dure console kopen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ugh, was onder de impressie dat Xbox al om 9 begon. Nouja. Wel benieuwd waar zemee komen, ik geloof dat ik al ruim een jaar mijn Xbox niet heb gebruikt voor games (nu wel voor Youtube trouwens).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
NukaWorldNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:43:
[...]

Dat vind ik weer iets te overdreven om daarvoor een Xbox One X te kopen :+ . Zal uiteraard een hele mooi game zijn, maar voor een indie zou ik nooit een hele dure console kopen :$
Voelt niet als indie eigenlijk. Vond hem echt geniaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NukaWorldNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:43:
[...]

Nou ik kan nog niet over Ori 2 oordelen natuurlijk maar Ori 1 was het kopen van een Xbox One dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
nieuws: Kingdom Hearts 3 komt op 29 januari 2019 uit voor PS4 en Xbox One

Het zal tijd worden :) Game was in 2013 (!) aangekondigd.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Staat nog gigantisch veel pers buiten man. Die persco gaat later beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
GovertNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:50:
Staat nog gigantisch veel pers buiten man. Die persco gaat later beginnen.
Dat denk ik niet hoor. 22:00 is 22:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Whow zeker 40 games gaan "iets" tegelijk spelen op het podium. Ben benieuwd wat dat is.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 10-06-2018 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me gek dat ze met een half volle zaal gaan beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nu hopen dat de trade-issues met USA snel worden opgelost :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:41
Volg hem al jaren op twitter, en meestal klopt alles wat hij zegt..

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Rivanov schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:52:
[...]

Dat denk ik niet hoor. 22:00 is 22:00.
Zo werkt dat daar meestal niet. Al mag het van mij gewoon om 22.00 beginnen hoor :+
Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste