Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoogstwaarschijnlijk zal de stream via Mixer op de Xbox One in 4K zijn.Nieuwevolger schreef op zondag 10 juni 2018 @ 17:41:
Twitch loopt meestal een paar tellen voor, youtube iets betere kwaliteit naar mijn mening.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nu hopen dat ie gelijk heeft, al boeien exclusives mij geen ene moer. Ik heb liever een game die mij bevalt dan dat het een exclusive is. Want als die game mij niet bevalt speel ik het toch niet, exclusive of niet.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Inderdaad. Veel van de PS4 exclusives boeien mij niet heel erg veel.Lekker Ventje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:03:
Spencer heeft een tijdje terug gezegd dat ze met exclusives bezig zijn maar daar verder pas mee naar buiten te komen als ze zeker zijn van een releasedatum. Ze willen flaters als met Fable, Scalebound en Crack Down voorkomen.
Nu hopen dat ie gelijk heeft, al boeien exclusives mij geen ene moer. Ik heb liever een game die mij bevalt dan dat het een exclusive is. Want als die game mij niet bevalt speel ik het toch niet, exclusive of niet.
Enkel Uncharted, Last of Us en Gran Turismo.
Voor de rest speel ik met name third party games.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als ze hun netwerk van first party games nu niet verbeteren, is de volgende generatie eigenlijk ook al gedoemd om te mislukken
(Voor mij eigenlijk ook wel
https://gematsu.com/2018/...ng-to-xbox-one-on-june-26
Echt een hele toffe game, mijn nummer 1 van vorig jaar.
Je laat het lijken alsof exclusives een genre is. Ze definiëren wel een platform en een goed scorende exclusive (of deze nu van MS, Sony, of Nintendo is) is in mijn ervaring van een aanzienlijk hogere kwaliteit dan een goed scorende multiplatform titel (die je toch wel op 2/3 platformen kunt spelen). Je merkt aan zulke games dat er bijvoorbeeld veel meer liefde en oog voor detail in zit en vaak zijn het ook nog meer originele en meer gewaagde projecten dan de zoveelste Ubi/EA titel. Het is naast het online vrienden aspect de belangrijkste reden om voor een bepaalde console te kiezen, vind ik.Lekker Ventje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:03:
Spencer heeft een tijdje terug gezegd dat ze met exclusives bezig zijn maar daar verder pas mee naar buiten te komen als ze zeker zijn van een releasedatum. Ze willen flaters als met Fable, Scalebound en Crack Down voorkomen.
Ik ben het hier wel mee eens behalve dan deze quote:bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:38:
[...]
Je laat het lijken alsof exclusives een genre is. Ze definiëren wel een platform en een goed scorende exclusive (of deze nu van MS, Sony, of Nintendo is) is in mijn ervaring van een aanzienlijk hogere kwaliteit dan een goed scorende multiplatform titel (die je toch wel op 2/3 platformen kunt spelen). Je merkt aan zulke games dat er bijvoorbeeld veel meer liefde en oog voor detail in zit en vaak zijn het ook nog meer originele en meer gewaagde projecten dan de zoveelste Ubi/EA titel. Het is naast het online vrienden aspect de belangrijkste reden om voor een bepaalde console te kiezen, vind ik.
Er zijn namelijk zat multiplatform games die zich kunnen meten met exclusives of deze zelfs overstijgen. Neem bijvoorbeeld The Witcher 3 of GTA 5 als recent voorbeeld.is in mijn ervaring van een aanzienlijk hogere kwaliteit dan een goed scorende multiplatform titel
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kinect maakte de console wel uniek, maar uiteindelijk hebben ze voor elkaar gekregen om die USP in negatieve zin invloed te laten hebben op de verkochte aantallen. Knappe prestatie!
Maargoed wat is een reden om een AAA game niet Xbox te maken? Of gaan we dat wellicht vanavond zien?
"world premier games" dat zijn uiteraard niet allemaal exclusives gezien de woorden die gebruikt zijn.DutchOwnage schreef op zondag 10 juni 2018 @ 10:29:
https://twitter.com/XboxP3/status/1005624476845764608?s=19
Announcing 15 world premier games. Nou, laat maar komen dan![]()
Hoop echt op 2, 3 nieuwe ip's en eenzelfde aantal mooie AAA SP exclusives. Dan zou het een geslaagde E3 zijn.
Ben benieuwd, vorig jaar zeiden ze aan het begin van de pressco ook zoiets en het merendeel waren Indies en/of multiplats...
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik wil enkel aangeven dat exclusives overrated zijn. MS wordt er op afgerekend dat de XBO te weinig exclusives heeft maar van alle exclusives die de PS heeft kunnen enkel Horizon ZD en GT Sport mij boeien. Dat Sony nog veel meer exclusives heeft interesseert mij niet. Ik speel dan ook veel liever op de XBox want die controller bevalt mij veel beter. Het gaat mij om games die ik leuk vind, niet om hoeveel games er zijn die ik niet leuk vind.bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:38:
[...]
Je laat het lijken alsof exclusives een genre is. Ze definiëren wel een platform en een goed scorende exclusive (of deze nu van MS, Sony, of Nintendo is) is in mijn ervaring van een aanzienlijk hogere kwaliteit dan een goed scorende multiplatform titel (die je toch wel op 2/3 platformen kunt spelen). Je merkt aan zulke games dat er bijvoorbeeld veel meer liefde en oog voor detail in zit en vaak zijn het ook nog meer originele en meer gewaagde projecten dan de zoveelste Ubi/EA titel. Het is naast het online vrienden aspect de belangrijkste reden om voor een bepaalde console te kiezen, vind ik.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ondanks dat ik ze beide na een paar uur aan de kant heb gegooid, erken ik de kwaliteit van beide en hun specifieke sterke punten. Maar weet je nog hoe TW3 op het begin draaide? Performance van echt alle versies was een drama. Dat ze je bij een exclusive niet zo snel gebeuren. De Witcher 3's en GTA5's komen daarbij natuurlijk ook niet al te vaak langs gedurende een generatie.Donstil schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:46:
[...]
Ik ben het hier wel mee eens behalve dan deze quote:
[...]
Er zijn namelijk zat multiplatform games die zich kunnen meten met exclusives of deze zelfs overstijgen. Neem bijvoorbeeld The Witcher 3 of GTA 5 als recent voorbeeld.
@Lekker Ventje Dat kan natuurlijk, maar de volgende generatie kan het zomaar zijn dat er ineens wel 10 toppers voor je tussen staan. Die wil je dan uiteindelijk toch spelen als game liefhebber.
Dat er deze generatie niks voor je tussen zit, maakt ze natuurlijk niet meteen overrated. Kijk naar de verkoopcijfers en zijn allesbehalve overrated.
[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 10-06-2018 19:22 ]
Al die negatieve shit op internet maakt me ongerust of al die bedrijven wel door blijven gaan met dit soort persconferenties. Het is zo enorm toxic op internet.
[ Voor 4% gewijzigd door giantgiantus op 10-06-2018 19:18 ]
Prima dat je uiteraard liever op de Xbox speelt want vanwege een controller (die controller layout kun je uiteraard ook gewoon op de Playstation vinden) maar exclusives overrated vinden? lol sorry maar dat gaat er niet in.Lekker Ventje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:08:
[...]
Ik wil enkel aangeven dat exclusives overrated zijn. MS wordt er op afgerekend dat de XBO te weinig exclusives heeft maar van alle exclusives die de PS heeft kunnen enkel Horizon ZD en GT Sport mij boeien. Dat Sony nog veel meer exclusives heeft interesseert mij niet. Ik speel dan ook veel liever op de XBox want die controller bevalt mij veel beter. Het gaat mij om games die ik leuk vind, niet om hoeveel games er zijn die ik niet leuk vind.
Sony is heel veel beter in marketing deze generatie. Ze doen bijna alles beter!mobygo76 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:24:
Nier eigenlijk dus ook een timed exclussive voor de PS4. Hoor je niemand over. Met de Xbox Tomb Raider deal was de wereld te klein.
Niet helemaal dezelfde situatie eigenlijk, NieR is een "nieuwe" titel, Tomb Raider had al een aantal miljoenen fans en het betrof een deel 2.mobygo76 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:24:
Nier eigenlijk dus ook een timed exclussive voor de PS4. Hoor je niemand over. Met de Xbox Tomb Raider deal was de wereld te klein.
Het zou uiteraard een jammerlijke situatie zijn als Nier 2 volgende jaar aangekondigd wordt tijdelijk exclusief voor de PS4, dan krijg je dat echt wel te horen.
Dat wordt voor mij echt allesbepalend. Combat en controle maken of breken die game voor mij. Maar ja, door het succes van TW3 kan het zomaar zijn dat er weinig is veranderd. Ik hoop van niet.Nieuwevolger schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:23:
Ben echt zo benieuwd hoe cyberpunk 2077 erui ziet. Verwacht eigenlijk next gen waardige graphics en ben benieuwd of de combat er dit keer wel boeiend uit ziet.
Tomb Raider is een wereldwijd bekende multiplatform franchise waarbij het zaakje vanaf het begin al meteen een beetje stonk. Daarbij hadden we deel 1 allemaal al gespeeld. Bij de aankondiging van NieR hoorde ik ook verder niemand over de exclusiviteit. Heb je verder details? Misschien is het wel vanuit Square Enix zo bepaald? Ik kan er weinig over vinden.mobygo76 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:24:
Lees mijn bericht eens van iets terug. Ik wist dit persoonlijk van deze game niet maar ik gaf aan dat ik dat altijd triest vind van wie dan ookmobygo76 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:24:
Komt ook omdat ik niet eens weet wat nier is...
En tomb raider kent iedereen
Plus wat andere al zeggen is nieuwe game en niet een bestaande reeks.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Dat komt omdat EA in het (recente) verleden gamers heeft genaaid.giantgiantus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:18:
Mensen kraken ea enorm af. Eigenlijk wel bijzonder vind ik. Anthem is echt een hele grote nieuwe game, Battlefield is enorm populair en komen met een nieuw deel, Ravel 2 ziet er cool uit, sport games zijn populair en horen er bij.
Al die negatieve shit op internet maakt me ongerust of al die bedrijven wel door blijven gaan met dit soort persconferenties. Het is zo enorm toxic op internet.
Zie bijvoorbeeld: YouTube: Why Gamers Are FURIOUS At EA... Again!
EA zal zichzelf eerst opnieuw moeten bewijzen voor de wat kritische gamer. Ik verwacht niet dat casual gamers hier moeite mee hebben en gewoon elk jaar keurig de nieuwe Fifa kopen.
Ditzelfde geldt overigens voor meerdere uitgevers bijv. Ubisoft. Ze besteden meer geld aan marketing dan aan daadwerkelijke ontwikkeling. Ook luisteren ze niet naar de gamer: "Gamers willen geen singleplayer games meer". Maar dat is alleen ten gunste van de ontwikkelaar. GoW is hier een mooi voorbeeld van.
Overigens vind ik dit wel een mooie analyse van EA's E3 show:
YouTube: EA's E3 2018 Press Conference Was a Drab Shitshow
EA

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2018 20:05 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Idem hier. Maar anders gaat de F1 toch over op m'n laptop want wil de Xbox keynote wel in 4K kijken.MAX3400 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:43:
Even duimen dat de race in Canada niet uitloopt; kan daarna de Xbox aan en Mixer opstarten
Deze!SinergyX schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:08:
Ooh die ene retro game, in 8bit style maar dan 2.5d
Lijkt me zo vet!
Dat ziet er tof uit
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Het is niet de layout maar meer de beroerde trigger van de DS4 waar ik met mijn wijsvinger regelmatig van af glij. MS en Nintendo (Pro controller) hebben het beter begrepen en hebben die trigger niet in twee stukken verdeeld. En de Elite en Pro hoeven niet elke 10 uur aan de lader, mijn DS4 helaas wel.Origins schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:19:
[...]
Prima dat je uiteraard liever op de Xbox speelt want vanwege een controller (die controller layout kun je uiteraard ook gewoon op de Playstation vinden) maar exclusives overrated vinden? lol sorry maar dat gaat er niet in.
Ik vind exclusives overrated omdat het gaat om de games die je leuk vindt, niet om het totale aanbod. Vindt je alles leuk dan kan het meespelen bij de keuze voor een console maar zit er weinig tot niets naar je zin tussen en speel je vrijwel alleen multiplatform, wat boeien al die exclusives dan?
Het is voor ieder persoonlijk, ik speel vooral multiplatform dus let er sowieso niet zo op en vind het dan belangrijker hoe een controller in de hand ligt. En hoelang je kunt spelen voordat de controller weer aan de lader moet is voor mij ook belangrijk.
Via https://mixer.com/xbox in ieder geval wel.giantgiantus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:05:
Is de xbox persco ook in 4k op YouTube?
Doelde dan ook op de 3rd party controller, volgens mij zijn die juist wel goed.Lekker Ventje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:06:
[...]
Het is niet de layout maar meer de beroerde trigger van de DS4 waar ik met mijn wijsvinger regelmatig van af glij. MS en Nintendo (Pro controller) hebben het beter begrepen en hebben die trigger niet in twee stukken verdeeld. En de Elite en Pro hoeven niet elke 10 uur aan de lader, mijn DS4 helaas wel.
Ik vind exclusives overrated omdat het gaat om de games die je leuk vindt, niet om het totale aanbod. Vindt je alles leuk dan kan het meespelen bij de keuze voor een console maar zit er weinig tot niets naar je zin tussen en speel je vrijwel alleen multiplatform, wat boeien al die exclusives dan?
Het is voor ieder persoonlijk, ik speel vooral multiplatform dus let er sowieso niet zo op en vind het dan belangrijker hoe een controller in de hand ligt. En hoelang je kunt spelen voordat de controller weer aan de lader moet is voor mij ook belangrijk.
Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS ik neem aan dat jij deze handhelds en consoles bezit..
Als het puur om de multiplats gaat begrijp ik dan maar weinig waarom je zoveel hardware heb:)
Nogmaals prima hoor dat je de PS exclusives weinig aan vind, maar exclusieves (first party) maken juist een console er zorgen ervoor dat mooie projecten bij de consoles komen, het zou JUIST een ramp zijn als er helemaal geen exclusives zouden zijn.
Dus je opmerking betreft dat exclusives overrated zijn, je zelf (waarschijnlijk) verschillende consoles heb is wel een beetje vreemd.
Maar goed, whatever suits you
[ Voor 5% gewijzigd door Origins op 10-06-2018 20:42 ]
Beetje meer huidige setting ipv 'pijl en boogje'Xecuter NL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:09:
wie gaat eigenlijk de nieuwe Horizo...ik bedoel, Generation Zero presenteren?
[video]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Als je via Mixer kijkt, krijg je gratis goodies.The Chosen One schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:41:
Heeft youtube 1440p uitzending?
https://www.forbes.com/si...ng-to-leaks/#2ba5caf911fe
Kan @bram1984 eindelijk zijn X halen.NukaWorldNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:47:
Gaan geruchten dat Xbox One X weleens 350 euro gaat kosten. Fikse prijsverlaging dan.
Youtube ondersteund tot 8K dus 1440p moet geen probleem zijn.The Chosen One schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:41:
Heeft youtube 1440p uitzending?
Ik las op Reset dat Walmart voor $ 349,00 heeft geadverteerd een dat dit een fout was. Kan zijn dat dit gerucht daar vandaan komt. Het klinkt wat onrealistisch.NukaWorldNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:47:
Gaan geruchten dat Xbox One X weleens 350 euro gaat kosten. Fikse prijsverlaging dan.
Kleine kans.
Haha, kun je wel Sea of Thieves, Recore, State of Decay 2 en al die andere toppers spelen.bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:54:
[...]
Ik las op Reset dat Walmart voor $ 349,00 heeft geadverteerd een dat dit een fout was. Kan zijn dat dit gerucht daar vandaan komt. Het klinkt wat onrealistisch.
[...]
Kleine kans.
Ik moet zeggen dat ik de heren Skate, JJ en Boris absoluut een verademing vindt, ze draaien soms wel te ver door in hun gesprekjes maar ze zeggen eigenlijk maar weinig geks.Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:03:
Interessante analyses op Gamekings al. Boris bevestigd wel ongeveer wat ik al dacht qua Microsoft.
Die gatsen zijn goed bezig, toffe live-streams en itemsLekkerboeie86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:03:
Interessante analyses op Gamekings al. Boris bevestigd wel ongeveer wat ik al dacht qua Microsoft.
Oeh!Origins schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:55:
[...]
Haha, kun je wel Sea of Thieves, Recore, State of Decay 2 en al die andere toppers spelen.

Vertel? :-)Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:03:
Komt er op neer dat MS zoekende is naar een business model waar ze de toekomst mee aan kunnen. Ze lopen nu op een doodlopende weg. Ze verliezen elke dag marktaandeel. Suggeren iets over een streaming dienst. Om het nieuw leven in te blazen.
Komt ook grotendeels door Premium en de donaties wat ze nu hebben. Daarmee kunnen ze dit veel uitgebreider doen.Nieuwevolger schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:08:
Inderdaad, toch wel uniek dat gamekings z’n hoge productie kunnen leveren met de E3, met een beperkte doelgroep (alleen nederland, inplaats van ign en degelijk die internationaal zijn)
Ik geloof alleen niet dat dit zo werkt. Want er zullen altijd grote games zijn die je niet op je platform krijgt. Hoewel Spotify en Netflix een succes zijn, weet ik niet of we al klaar zijn voor zo'n stap op gaming gebied.Origins schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:13:
Boris zijn punt betreft gamepass zou echt wel kunnen werken, als ze (Microsoft) een deal sluiten met EA (bijv) om Battlefield in gamepass te laten verschijnen op release dan heb je echt een top deal.
Helemaal nu ze geen Premium Pass meer hanteren. Damn, dat zou een stunt zijn! BF in Game Pass!Origins schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:13:
Boris zijn punt betreft gamepass zou echt wel kunnen werken, als ze (Microsoft) een deal sluiten met EA (bijv) om Battlefield in gamepass te laten verschijnen op release dan heb je echt een top deal.
Misschien ook de reden waarom EA gisteren enkel Origin Access Premier aankondigden? En ze dus EA Access min of meer gaan combineren/integreren met Game Pass en ze dit daarom tot vanavond bewaard hebben?
[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 10-06-2018 21:23 ]
MS heeft natuurlijk al met een gamepass een mooie basis, tuurlijk de games zijn niet allemaal geweldig maar soit.Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:18:
[...]
Ik geloof alleen niet dat dit zo werkt. Want er zullen altijd grote games zijn die je niet op je platform krijgt. Hoewel Spotify en Netflix een succes zijn, weet ik niet of we al klaar zijn voor zo'n stap op gaming gebied.
Zo een deal dat je voor 15 euro per maand, waar games dan als Battlefield V, Fifa 19 noem het maar op gelijk bij release beschikbaar zijn voor de abonnees is niet zo een hele gekke gedachte.
EA heeft al een hele goede band met MS uiteraard.
Dat is enkel voor PC.Nieuwevolger schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:23:
EA heeft gister nog een eigen abbo aangekondigd...
Zou zomaar kunnen inderdaad, zo huge news zijn hoor.Rivanov schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:22:
[...]
Helemaal nu ze geen Premium Pass meer hanteren. Damn, dat zou een stunt zijn! BF in Game Pass!
Misschien ook de reden waarom EA gisteren enkel Origin Access Premier aankondigden? En ze dus EA Access min of meer gaan combineren/integreren met Game Pass en ze dit daarom tot vanavond bewaard hebben?
Waar zou dan het verdienmodel voor de devs en uitgevers in zitten?DutchOwnage schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:16:
Dit werd her en der al gefluisterd idd. Game Pass deals met 3rd party devs. Zou wat zijn zeg.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 10-06-2018 21:29 ]
Stel: 15€ per maand en je speelt voor 6 maanden overwegend bf5 stel dat je 2/3 krijgt als dev. Is dan toch ook 50/60€bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:26:
[...]
Waar zou dan het verdienmodel voor de devs en uitgevers in zitten?
Skate heeft gewoon gelijk. Een Halo of Gears zal niets veranderen aan de positie waarin ze zitten. Maar ik laat me graag verassen! Een streaming dienst zou wel een mooie innovatie zijn, maar dan moet je ook Fifa, BF5, Read Dead etc etc erop kunnen spelen. En dat gaat echt niet gebeuren voor 9.95 p/mGovertNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:25:
Microsoft wordt aardig te kakken gezet haha.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2018 21:37 ]
Ja ik ben het ook gewoon met hem eens. Maar daar heerst hetzelfde sfeertje qua meningen als hier en op andere fora.Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:33:
[...]
Skate heeft gewoon gelijk. Een Halo of Gears zal niets veranderen aan de positie waarin ze zitten. Maar ik laat me graag verassen! Een streaming dienst zou wel een mooie innovatie zijn, maar dan moet je ook Fifa, BF5, Read Dead etc etc erop kunnen spelen. En dat gaat echt niet gebeuren voor 9.95 p/m
Ori plus halo 6 plus een mooie nieuwe ip zou wat mij betreft wel enorm tof zijn.GovertNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:36:
[...]
Ja ik ben het ook gewoon met hem eens. Maar daar heerst hetzelfde sfeertje qua meningen als hier en op andere fora.
Zal toch niet uitmaken hoeveel je die game speelt? Je betaalt toch wel dat abo.giantgiantus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:29:
[...]
Stel: 15€ per maand en je speelt voor 6 maanden overwegend bf5 stel dat je 2/3 krijgt als dev. Is dan toch ook 50/60€
Maar als je dan meerdere grote uitgevers hebt met ieder meerdere games op de dienst. Dat kan op den duur toch niet meer rendabel zijn voor MS. Of het moet echt exploderen zoals Netflix, maar daar zal wel wat jaren overheen gaan.
Nu nog wel, over een uurtje niet meer
Maar er zijn ook grote film/serie releases welke niet gelijk of zelfs nooit naar Netflix komen, toch is Netflix gigantisch populair. Zelfde geld voor Netflix.Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:18:
[...]
Ik geloof alleen niet dat dit zo werkt. Want er zullen altijd grote games zijn die je niet op je platform krijgt. Hoewel Spotify en Netflix een succes zijn, weet ik niet of we al klaar zijn voor zo'n stap op gaming gebied.
Er zijn nog best wat haken en ogen aan een dergelijke dienst voor games maar het ontbreken van content lijkt mij er niet direct een.
Doen ze anders al jaren heel uitgebreid hoor. Ze streamen al jaren vanuit LA bijvoorbeeld.NukaWorldNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:11:
[...]
Komt ook grotendeels door Premium en de donaties wat ze nu hebben. Daarmee kunnen ze dit veel uitgebreider doen.
Dat zou de E3 al top maken
Gelukkig wel, de combinatie Skate en Boris is nog steeds echt goud.uchiha tijntje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:36:
Skate? Boris? Jezus… doen die nog wat? Ben echt oud geworden volgens mij (en zij ook…) want toen ik de PU las ruim een decennium (bijna 2...) geleden zaten zij er al bij…
Zeker als het wat later wordt.
Hmm gamepas zal toch betalen aan de devs. Dat is toch precies hetzelfde als bij spotify? Meer gespeeld of meer geluisterd betekent meet vergoeding.bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:37:
[...]
Zal toch niet uitmaken hoeveel je die game speelt? Je betaalt toch wel dat abo.
Maar als je dan meerdere grote uitgevers hebt met ieder meerdere games op de dienst. Dat kan op den duur toch niet meer rendabel zijn voor MS. Of het moet echt exploderen zoals Netflix, maar daar zal wel wat jaren overheen gaan.
Dat vind ik weer iets te overdreven om daarvoor een Xbox One X te kopengiantgiantus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:34:
Voor mij zal ori betekenen dat ik weer een xbox one x zal gaan kopen.
Voelt niet als indie eigenlijk. Vond hem echt geniaal.NukaWorldNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:43:
[...]
Dat vind ik weer iets te overdreven om daarvoor een Xbox One X te kopen. Zal uiteraard een hele mooi game zijn, maar voor een indie zou ik nooit een hele dure console kopen
Nou ik kan nog niet over Ori 2 oordelen natuurlijk maar Ori 1 was het kopen van een Xbox One dubbel en dwars waard.NukaWorldNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:43:
[...]
Dat vind ik weer iets te overdreven om daarvoor een Xbox One X te kopen. Zal uiteraard een hele mooi game zijn, maar voor een indie zou ik nooit een hele dure console kopen
Het zal tijd worden
Dat denk ik niet hoor. 22:00 is 22:00.GovertNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:50:
Staat nog gigantisch veel pers buiten man. Die persco gaat later beginnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 10-06-2018 21:53 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Volg hem al jaren op twitter, en meestal klopt alles wat hij zegt..Nieuwevolger schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:48:
Nu wordt het interresant https://mobile.twitter.co...tatus/1005899251812065281
Ben benieuwd!
Zo werkt dat daar meestal niet. Al mag het van mij gewoon om 22.00 beginnen hoor