Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Nieuwevolger schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 21:46:
Ik lees dat Anthem geen pvp heeft. Hebben ze trouwens gezegd dat Anthem morgen bij ms is? Volgens mij niet hoor
Al genoeg gameplay gezien van Anthem daarnet, dat je morgen bij Microsoft niet veel hoeft te verwachten lijkt me? Misschien live gameplay, maar dat maakt het er niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
SomerenV schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 21:46:
[...]

Wat mij vooral stoort is dat die game meer tijd kreeg dan BFV én dat ze bij die mobile game daadwerkelijke live gameplay lieten zien en bij BFV niet. Hoe haal je het in je hoofd :F Dan ben je echt de binding kwijt met de mensen die kijken naar je persconferentie.
Daar heeft MS voor gezorgd met de deal die ze hebben, dat soort dingen horen er helaas bij maar goed.
Het is wel teleurstellend dat een mobile game zoveel tijd krijgt.

Wat mij betreft gaat EA lekker volgend jaar niets meer presenteren tijdens de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, hebben we het slechtste tenminste gehad. Trouwens is EA helemaal geen deel meer van de E3 officieel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:38

SomerenV

It's something!

Origins schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 21:49:
[...]

Daar heeft MS voor gezorgd met de deal die ze hebben, dat soort dingen horen er helaas bij maar goed.
Het is wel teleurstellend dat een mobile game zoveel tijd krijgt.

Wat mij betreft gaat EA lekker volgend jaar niets meer presenteren tijdens de E3.
Ja, sneue vertoning dit. Ik snap best dat je deals sluit met Xbox/Playstation maar dit was wel echt een dieptepunt. Ook geen Titanfall 3, Skate 4, geen nieuwe NFS, op een naam na en DLC van BF2 niks nieuws van Star Wars en geen grote aankondigingen. Unravel 2 is leuk, en die indiegame ook, maar het zijn niet de hardhitters waar je stiekem wel op hoopt.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
SomerenV schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 21:51:
[...]

Ja, sneue vertoning dit. Ik snap best dat je deals sluit met Xbox/Playstation maar dit was wel echt een dieptepunt. Ook geen Titanfall 3, Skate 4, geen nieuwe NFS, op een naam na en DLC van BF2 niks nieuws van Star Wars en geen grote aankondigingen. Unravel 2 is leuk, en die indiegame ook, maar het zijn niet de hardhitters waar je stiekem wel op hoopt.
Eens had stiekem wel hoop voor Titanfall 3, maar helaas.
Wat wel tof was het aankondigen van Unravel 2 en ook gelijk nu uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:10
Had gehoopt op een nieuwe Dead Space. Maar nee, viel erg tegen. Unravel 2 was leuk (heb de platinum van deel 1).

Anthem doet mij weinig eerlijk gezegd. Generic as fuck. En de graphics downgrade is duidelijk zichtbaar.

Ach ja, ben benieuwd naar morgen. MS vond ik vorig jaar ook tegenvallen. Kijken of ze eindelijk AAA excusives gaan aankondigen.

Kijk eigenlijk alleen uit naar Sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach kop op, er is een kans dat de release date van Kingdom hearts 3 vannacht wordt aangekondigd, tijdens een kh orchestra concert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
EA heeft trouwens ook maar een beperkt aantal studio's als je de sport games weg telt. Als je dice, bioware en respawn erbij telt heb je alle grote dev studio's van EA al gehad. Daarnaast heb je nog het plant vs zombies en need for speed team

Wijzig je laatste post ipv meerdere posts achter elkaar te plaatsen. Zo moeilijk is dat niet lijkt me.

[ Voor 19% gewijzigd door Grotman op 10-06-2018 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Nieuwevolger schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 21:58:
Ach kop op, er is een kans dat de release date van Kingdom hearts 3 vannacht wordt aangekondigd, tijdens een kh orchestra concert.
Kingdom Hearts 3 komt in 2018 uit.
https://www.resetera.com/...med-for-q4-of-2018.46708/

Erg blij met dit nieuws.

Dacht eerst aan 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Als Anthem geen pvp heeft dan roep ik een keiharde BULLSHIT op hun claims dat het alleen wat cosmetische en vanity items te koop heeft. Want ik zie dat businessmodel alleen werken in games met een eSports of anderszins competitieve scene. En dat zien ze zelf vast ook :P

(Note: ik snap dat games die langer ondersteund worden iets qua inkomsten nodig hebben, en dat is ook helemaal niet erg, zolang ze maar eerlijk, ethisch en transparant er in zijn)

Het is toch echt wel zielig als de hoogtepunten (wat mij betreft) van de presentatie in de EA-sports titels zaten... en die games speel ik niet eens :+ Die games staan wat mij betreft net 1 plaats hoger in de ranglijst dan die cashgrab mobile shit.

En wat betreft Anthem inhoudelijk, ik denk dat iedereen die in dit soort games geïnteresseerd is wel snapt hoe de gameplay werkt, en iedereen die Bioware kent weet dat ze 110% van hun beschikbare capaciteit inzetten om de wereld, verhaal en gameplay het beste te maken wat het kan zijn. Maar daar ligt de gevoelige snaar: Deze presentatie heeft niks laten zien van wat boeit: ENDGAME. Je krijgt in 5 minuten een enorme fanbase van de "alternatieven" als je maar toont dat je de punten waar die tekort komen aanpakt. Maar dat vinden ze blijkbaar niet zo belangrijk :+ PRE ORDER NOW!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA wacht wel op mooi weer met het uploaden van source materiaal van dat Anthem gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:59
Hopelijk is Fallen Jedi meer als Dark Forces/Academy dan Force Unleashed.
Geef me gewoon leuke Light Sabre fights in plaats van Force Spam en QTE's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jlena
  • Laatst online: 11:59
Nieuwevolger schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 22:02:
EA heeft trouwens ook maar een beperkt aantal studio's als je de sport games weg telt. Als je dice, bioware en respawn erbij telt heb je alle grote dev studio's van EA al gehad. Daarnaast heb je nog het plant vs zombies en need for speed team
Vergeet Maxis niet met de sims franchise, je wil niet weten hoeveel ze daaraan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Origins schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:22:
Star Wars: Jedi Fallen Order, "taking place during the dark times", between EP3 and EP4, Holiday 2019
Eind 2019 dus. Een kleine delay en het wordt pas 2020.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anthem dus alleen online speelbaar met dezelfde releasedatum als Days Gone. Dat wordt geen Anthem dus. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Kingdom Hearts III Releasing January 29 2019
Deel 1 maar gelaten voor wat het is, wat een vreselijke besturing, maar de beelden die laatst uit waren zagen er wel tof uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik wordt nog druk het eerste kwartaal zo te zien.

Heb met het genre van anthem, loot shooters altijd een dubbel gevoel. De eerste 20-30 uren zijn tof, net zoals een gemiddelde sp game. Daarna heb je alle content wel een keer gedaan en is het de bedoeling dat je steeds het zelfde over en over gaat doen. Sommige mensen zijn fan van dit grinden, maar ik heb er verder niks mee, ook omdat ik geen waarde hecht aan speciale loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Anthem komt er hier niet in waarschijnlijk. Niet mijn soort genre. Maar de trailer van vorig jaar deed mij wel even nieuwsgierig maken. Wat ik gisteren zag: een downgrade en de AI was ook niet denderend.

Ik wil soms best een titel een kans geven maar omdat Days Gone ook op die dag uitkomt is het voor mij wel duidelijk :-)

Ben benieuwd waar Microsoft vanavond mee gaat komen. Vorig jaar vond ik het teleurstellend en ik ben van mening dat Microsoft nu toch echt een dijk van een show moet neerzetten.

Eigenlijk kijk ik alleen uit naar Sony en Nintendo. De PS4 en Switch staan hier regelmatig aan en mijn Xbox denk echt al 1,5 jaar niet aangestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:00
Nieuwevolger schreef op zondag 10 juni 2018 @ 08:58:
Ik wordt nog druk het eerste kwartaal zo te zien.

Heb met het genre van anthem, loot shooters altijd een dubbel gevoel. De eerste 20-30 uren zijn tof, net zoals een gemiddelde sp game. Daarna heb je alle content wel een keer gedaan en is het de bedoeling dat je steeds het zelfde over en over gaat doen. Sommige mensen zijn fan van dit grinden, maar ik heb er verder niks mee, ook omdat ik geen waarde hecht aan speciale loot.
20-30 uur plezier voor 60€ is dan toch ook wel een prima deal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Best bijzonder dat we waarschijnlihk over z’n 14 uur weten hoe cyberpunk 2077 eruit ziet na meer dan 5 jaar.
Verwacht ook dat Capcom en Warner bros nog wat moois hebben te laten zien bij Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 09:19:
[...]

20-30 uur plezier voor 60€ is dan toch ook wel een prima deal?
Ja, niks mis mee. Zolang ben je ook bezig
met een gemiddelde sp game. Aankoop hangt er ook af hoe goed de andere games zijn die in die periode uit komen zoals days gone.

Het lijkt er ook op dat the division 2 zich in washington afspeelt btw.

Stop nou eens met dubbelposten. Gewoon je laatste bericht wijzigen als je nog geen 3 minuten later bedenkt dat je nog wat wil zeggen. Dit is je eerder verteld, nu graag zelf wat scherper zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Grotman op 10-06-2018 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Q1 wordt drukker dan verwacht.

Jan - Kingdom Hearts 3
Feb - Days Gone

Beide haal ik op day one!

Zoals het er nu naar uitziet, ga ik Anthem ook skippen.

Tegenwoordig brengt Sony in elk kwartaal een topgame uit. Dus ik verwacht Dreams of Ghost of Tsushima in Q2

Alleen hebben we in Q4 2018 nog niets van Sony. Even deze E3 afwachten.

The Last of Us wordt sowieso een Q4 2019 release

Death Stranding gaat nog wel uitgesteld worden naar 2020 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
@Sefaex Dreams staat volgens mij nog steeds gepland voor 2018?

En waarom denk je dat TLoU pas in Q4 2019 komt? Deel 1 kwam in de zomer uit, dat lijkt me nu ook haalbaar. Sony brengt bijna nooit games uit in Q4

[ Voor 10% gewijzigd door Anton.net op 10-06-2018 09:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sefaex
Anton.net schreef op zondag 10 juni 2018 @ 09:30:
@Sefaex Dreams staat volgens mij nog steeds gepland voor 2018?

En waarom denk je dat TLoU pas in Q4 2019 komt? Deel 1 kwam in de zomer uit, dat lijkt me nu ook haalbaar
Omdat The Last of Us van alle exclusives (afgezien van Death Stranding) de meeste ontwikkelingstijd nodig heeft denk ik. Dus die zal wel als laatst komen.

Uncharted 1 t/m 3 zijn ook in okt/nov uitgekomen. Sales wise is Q4 gewoon een goede release kwartaal. Ook vlak voor de feestdagen.

Maar goed, is verder nergens op gebaseerd. En hij mag van mij uiteraard ook eerder uitkomen :P

P.S. Blijkbaar is de hype voor Anthem toch niet zo groot.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DF85aUu.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eZDnqxA.png

_O-

[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 10-06-2018 09:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
Vanavond staat Microsoft natuurlijk voor het eerst in het Microsoft Theater, vlakbij de Los Angeles Convention Center.

Ene Tom Warren (The Verge) riep een paar maanden geleden al op Twitter "Microsoft is doing something different for E3 this year. I think that “different” element will start to make sense soon..."

Ik hoop op weinig geblaat en gewoon een constante stroom van games pompen :+
Maar dat ken ik waarschijnlijk wel vergeten.

Ik ga zelf persoonlijk niet warm worden van een nieuwe Halo, Forza en Gears of War. Hoe zit dat met jullie?
The Anthem zal waarschijnlijk lang getoond worden tijdens hun show. Daar ben ik dus sinds gister ook een stuk minder enthousiast over.

Een nieuwe Fable daar kunnen ze mij wel blij mee maken. :9 En gewoon een nieuwe dikke IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Hopelijk wordt het niet zoals vorig jaar: timed EXCLUSIVE

Verder hoop ik toch op minstens 1 nieuwe IP ofzo. Of dat ze tenminste aankondigen dat ze enkele studios zijn aan het bouwen.
En ohja, Cyberpunk of course.

[ Voor 52% gewijzigd door Anton.net op 10-06-2018 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:09
Dus Anthem heeft geen enkele vorm van SP story/campain? In dat geval is het héél simpel, Days Gone gaat het worden. Geeft ook goed het verschil in visie weer tussen MS en Sony. Waar Sony godzijdank investeert in mooie SP avonturen, moet het bij MS vooral leuk te streamen zijn met z'n games als een service gebeuren :r

Ik hoop oprecht dat MS vanavond ten minste één mooie SP Triple A gaat laten zien (Fable). Dat is toch niet te veel gevraagd.

Ben heel mijn gamende leven écht wel groot Xbox fan geweest, maar het besluit om mijn Pro naast mijn One X te laten staan is een hele, hele goede geweest.

[ Voor 15% gewijzigd door DutchOwnage op 10-06-2018 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op zondag 10 juni 2018 @ 09:55:
Dus Anthem heeft geen enkele vorm van SP story/campain? In dat geval is het héél simpel, Days Gone gaat het worden. Geeft ook goed het verschil in visie weer tussen MS en Sony. Waar Sony godzijdank investeert in mooie SP avonturen, moet het bij MS vooral leuk te streamen zijn met z'n games als een service gebeuren :r

Ik hoop oprecht dat MS vanavond ten minste één mooie SP Triple A gaat laten zien (Fable). Dat is toch niet te veel gevraagd.

Ben heel mijn gamende leven écht wel groot Xbox fan geweest, maar het besluit om mijn Pro naast mijn One X te laten staan is een hele, hele goede geweest.
Arnhem heeft weinig met MS te maken? :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem aan dat anthem een zelfde soort campaign heeft als destiny 2 of the division.

Deze games hebben allemaal de potentie om bij ms te verschijnen, verwacht ze niet allemaal, dat zou niet in de show passen:
Metro exodus
Shadow of the tomb raider
Bf5
Splinter cell
The division 2
Ac oddesys
Shadow die twice
Cyberpunk 2077
Rocksteady nieuwe ip
Mortal kombat 11
Resident evil 2 remake

Exclusives:
Nieuwe halo
Gears of war (spin off?)
FH4
Geruchten gaan rond om een nieuwe perfect dark

Ori 2, cuphead dlc, below en crackdown 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Nieuwevolger Je verwacht de nieuwe FROM game bij MS? Dat zou verrassend zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@bram1984 Eigenlijk 50/50, dark souls 3 was ook bij ms aangekondigd. Maar het kan best zijn dat sommige games op dat lijstje bij Sony zijn. Het is een beetje speculeren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchOwnage
https://twitter.com/XboxP3/status/1005624476845764608?s=19

Announcing 15 world premier games. Nou, laat maar komen dan :)

Hoop echt op 2, 3 nieuwe ip's en eenzelfde aantal mooie AAA SP exclusives. Dan zou het een geslaagde E3 zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
GovertNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 09:45:
Vanavond staat Microsoft natuurlijk voor het eerst in het Microsoft Theater, vlakbij de Los Angeles Convention Center.

Ene Tom Warren (The Verge) riep een paar maanden geleden al op Twitter "Microsoft is doing something different for E3 this year. I think that “different” element will start to make sense soon..."

Ik hoop op weinig geblaat en gewoon een constante stroom van games pompen :+
Maar dat ken ik waarschijnlijk wel vergeten.

Ik ga zelf persoonlijk niet warm worden van een nieuwe Halo, Forza en Gears of War. Hoe zit dat met jullie?
The Anthem zal waarschijnlijk lang getoond worden tijdens hun show. Daar ben ik dus sinds gister ook een stuk minder enthousiast over.

Een nieuwe Fable daar kunnen ze mij wel blij mee maken. :9 En gewoon een nieuwe dikke IP.
Halo, Gears zou voor mij echt een teleurstelling zijn als dat de grote hits zouden zijn bij MS, die titels zijn naar mijn mening echt boring en klaar.
Ik hoop dat MS met een leuke aantal verrassingen komt, al is het alleen maar om Sony wakker te blijven houden.

Battlefield en Anthem zullen ze ongetwijfeld wel hebben en nieuwe beelden, al zullen dat de momentjes zijn dat ik drinken/eten haal.
Battlefield heb ik echt een meh gevoel bij en Anthem heeft na gisteren bij mij ook wel afgedaan.

Fable lijkt mij wel erg cool! met een teasertje zou ik al tevreden zijn, stiekem hoop ik dat MS of Sony een Kingdoms of Reckoning II aankondigd, die game(deel1) was aantal jaar geleden zo ongelofelijk tof. Maar goed dat is denk ik wishfull thinking.

Al met al verwacht ik wel wat van MS, ze moeten eigenlijk ook wel he. je hebt de sterkste console maar de games blijven vooralsnog echt uit.
Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Half assasins creed oddesys is ook uitgelekt. https://gematsu.com/2018/...dyssey-screenshots-leaked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Haha gewoon Origins maar dan in Griekenland. Zelfde engine, andere protagonist. Zelfs de adelaar is weer van de partij. But i don't care, ik hou er van _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door DutchOwnage op 10-06-2018 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
https://twitter.com/KINGD...tml%231005683145990025216

Kingdom Hearts 3 29 Jan 2019 Xbox en PS release

https://twitter.com/Wario64/status/1005684351558799361

Zo zo. Dat is snel. Zal wellicht naar 400 gaan worldwide, en in de VS naar 350 gedurende E3...

[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 10-06-2018 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Just wrapped our final #XboxE3 rehearsal. Feeling great about the show. Excited to world premiere 15 games tomorrow and much, much more #E32018
Gears of War 5, Halo 6, Forza Horizon 4 ? :P

Nou laat maar zien MS. Ben benieuwd hoeveel van de 15 games exclusives zijn.
Ach ja, zolang we Cyberpunk maar te zien krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sefaex op 10-06-2018 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt wel DLC. Ik heb me goed vermaakt met Origins, maar dit ziet er wel aardig copy-paste uit.

Ergens wel jammer dat de setting zo weinig verandert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 10-10 17:09
IGN heeft de demo gespeeld:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 10:58:
[...]

Het lijkt wel DLC. Ik heb me goed vermaakt met Origins, maar dit ziet er wel aardig copy-paste uit.

Ergens wel jammer dat de setting zo weinig verandert.
Dit is wel heel simpel kopieer werk zeg! Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Zal ook wel gewoon in November uitkomen. Die game is al klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga de Origins DLC maar skippen. De nieuwe AC staat al weer voor de deur en is meer van hetzelfde. Niet erg, maar genoeg is genoeg :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:03:
Ik ga de Origins DLC maar skippen. De nieuwe AC staat al weer voor de deur en is meer van hetzelfde. Niet erg, maar genoeg is genoeg :)
Odyssey is geen DLC hè. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:05:
[...]

Odyssey is geen DLC hè. :+
Nee, klopt. Maar wel weer genoeg uur AC, zodat ik de DLC van Origins wat overbodig begin te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
GovertNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 09:45:
Een nieuwe Forza doet voor mij al voldoende, een nieuwe editie van de beste racegame (Forza Motorsport) op de consoles is altijd een feestje :)

Verder geloof ik al die exclusives wel, de One X is voor mij de console waar ik alle muliplatforms op speel (door de ongeëvenaarde Elite controller).

Edit: Al hoorde ik gister ergens dat er misschien een nieuwe Elite controler komt, dat zou ook wel lekker nieuws zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 10-06-2018 12:25 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55
Forza horizon 4 zal vast leuk worden maar beste racer op consoles niet eens in de buurt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:16:
Forza horizon 4 zal vast leuk worden maar beste racer op consoles niet eens in de buurt.
Je zin is een beetje vreemd maar ik bedoelde er Forza motorsport mee :)

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 10-06-2018 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Donstil schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:17:
[...]

Forza motorsport bedoelde ik daar uiteraard mee :)
Wauw... Die is sinds fm4 echt zwaar downhill.. fm7 was echt na paar uur weggelegd en denk als ik een uur per maand speel het al veel is..
Enne wat is er mis met mijn zin ? Je snapt toch wat ik zeg of niet ...

[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 10-06-2018 12:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Toch fijn dat EA het kiezen zo makkelijk maakt....

/streept Anthem van zijn lijstje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

v8power67 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:16:
Ligt er maar net aan waar je interesse ligt. Een semi-realistische racegame vind ik best vet maar een game die meer de arcade-kant op gaat vind ik zelf wat vetter. Horizon 3 zat erg lekker in elkaar dus laat deeltje 4 maar komen! Heb van Motorsports 7 alleen de demo gespeeld maar die trok me niet echt. Horizon 3 heb ik iets van 300 uur in zitten volgens mij en die heb ik vooral veel coöp gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:18:
Wauw... Die is sinds fm4 echt zwaar downhill.. fm7 was echt na paar uur weggelegd en denk als ik een uur per maand speel het al veel is..
Nou vijf was meer een techdemo dan een echte game dus dat ging wel even “downhill” maar met zes en zeven zijn ze gewoon weer terug op het oude niveau. Top games!

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 10-06-2018 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:27
Een 4K remaster van FM3 en/of FM4 is alles wat ik van MS wil.

En Nintendo maakt me heel blij met een nieuwe grote open wereld Animal Crossing.

Als Sony dan een circuit pack aankondigd met tien nieuwe circuits voor GT Sport (waaronder Spa) dan is de E3 voor mij geslaagd.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
DutchOwnage schreef op zondag 10 juni 2018 @ 09:55:

Heb je überhaupt gekeken? Anthem is volledig SP te spelen en heeft natuurlijk gewoon een verhaallijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Speel forza motorsport al vanaf deel 1, heb alle games maar na fm4 is het echt zeer matig geworden.
Heb ook alle horizons en die hebben de motorsport tak ingehaald qua betere game. Maar toch was ik daar snel klaar mee.
Geef mij maar gt sport en dalijk denk ook wel the crew 2. Met die beta al meer plezier gehad dan fm7 en fh3 bij elkaar..
Hoop serieus dat fh4 dit jaar beter word.
Ze kunnen heel erg veel leren van de customalisatie opties in the crew 2.
En de physics engine mag stuk realistischer voor wie dat wil zoals ik. Wie arcade wil geef hun ook de optie.
En hoop een leukere omgeving. Australië klonk leuk maar vond zeer snel saai en de map was echt te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
DigitalError schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:36:
[...]

Heb je überhaupt gekeken? Anthem is volledig SP te spelen en heeft natuurlijk gewoon een verhaallijn 8)7
Je moet wel altijd online zijn.
Offline is hij niet te spelen.

Dus ja, een soort Destiny/Division (zonder het sociaal aspect) i guess...

BTW:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:37:
Speel forza motorsport al vanaf deel 1, heb alle games maar na fm4 is het echt zeer matig geworden.
Heb ook alle horizons en die hebben de motorsport tak ingehaald qua betere game. Maar toch was ik daar snel klaar mee.
Geef mij maar gt sport en dalijk denk ook wel the crew 2. Met die beta al meer plezier gehad dan fm7 en fh3 bij elkaar..
Hoop serieus dat fh4 dit jaar beter word.
Ze kunnen heel erg veel leren van de customalisatie opties in the crew 2.
En de physics engine mag stuk realistischer voor wie dat wil zoals ik. Wie arcade wil geef hun ook de optie.
En hoop een leukere omgeving. Australië klonk leuk maar vond zeer snel saai en de map was echt te klein.
Mis ik de grap, dit is niet serieus toch?

Iets over Forza zeggen maar daarna The Crew 2 aanhalen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kan iemand de popcorn even doorgeven? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:28
bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:50:
Kan iemand de popcorn even doorgeven? ;)
Even geduld, net weer een vrachtwagen lading besteld.. gaan we nodig hebben :+
Sefaex schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:40:
[...]

BTW:
[video]
Klinkt meer als een open world Warframe achtig, je bent dus niet locked zoals in Destiny aan je suit, in hubs kan je dus dat vrij aanpassen. Had stiekem gehoopt dat hij iets meer richting Firefall zou hangen, zou daar dolgraag een remake (relaunch) van willen zien.

[ Voor 57% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2018 12:59 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:46:
[...]

Mis ik de grap, dit is niet serieus toch?

Iets over Forza zeggen maar daarna The Crew 2 aanhalen 8)7
Dude hij heeft een GT Sport usericon, wat had je verwacht? Dat je hem op andere gedachten kon brengen? Haha

En gezien de reacties op Days Gone verwacht ik eerder dat Anthem het goed gaat doen, maar alsnog vind ik het raar dat ze al die games zo bij elkaar releasen. Ik verwacht wel dat er wat zal worden uitgesteld in Q1, dat kan niet anders.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:17
Ik ben zo hyped voor The Last of US II, hopelijk komen ze morgen dan eindelijk met een release date voor die game. Het wachten zal het zeker waard zijn geweest :9~
Sefaex schreef op zondag 10 juni 2018 @ 09:37:
[...]

Omdat The Last of Us van alle exclusives (afgezien van Death Stranding) de meeste ontwikkelingstijd nodig heeft denk ik. Dus die zal wel als laatst komen.
Denk dat The Last of Us II Q4 2018 of Q1 2019 uitkomt.

[ Voor 51% gewijzigd door mprkooij op 10-06-2018 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:59:
Dude hij heeft een GT Sport usericon, wat had je verwacht? Dat je hem op andere gedachten kon brengen? Haha
Haha, ja dat is ook zo.
Ik laat het maar zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Zag net op youtube dat er verschillende klassen zijn in Anthem, dat had ik gemist. En dat er (een soort) loot is wist ik ook niet. Via EA Access toch maar een kans geven als ik 10 uur vrij mag spelen.
Nadeel is wel dat je ook weer met anderen moet spelen als je meer wilt dan het verhaal spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Sefaex schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:40:
[...]

BTW:
[video]
ja maar dat was het commentaar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: Xbox E3 2017 Briefing
Dit is toch wel een classic, Phil die vraagt het publiek om te stoppen met klappen haha. Bekijk vanaf 3:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ben benieuwd waar Microsoft mee komt vanavond, ik hoop op nieuwe Fable en Halo 6, en daarnaast nog meer exclusives natuurlijk, dat zijn ze nodig. Hopelijk komt Rare ook weer met iets nieuws behalve content voor Sea of Thieves.

Ik snap dat Halo 6/Gears of War 5 niet de enige exclusives kunnen zijn waar Microsoft mee komt, die zijn er al jaren, maar dat Halo klaar is volgens velen snap ik dan weer niet. Ik neem aan dat die personen dan ook niet Call of Duty elk jaar weer kopen tot en met Black Ops nummer XXX. Volgens mij brengt die game ook niet elk jaar iets compleet nieuws, maarja dat is dan ook geen exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 16:37
Had heel stiekem gisteren toch wel een Mass Effect Trilogy remaster verwacht om het leed een beetje te verzachten van de Mass Effect serie. Maar wat een baggershow was dat EA zeg. Anthem vond ik vorig jaar nog best tof, maar na het zien van de gameplay ben ik totaal niet weggeblazen. Alleen Unravel Two vond ik het leukst van de show _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net

Haha, de reactie van het publiek wanneer ze Battle Royale in Battlefield aankondigen: 'Nooooooooo!!'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
Er zijn ook een groot aantal screenshots verschenen van Just Cause 4.

https://gematsu.com/2018/06/just-cause-4-screenshots-leaked

[ Voor 24% gewijzigd door GovertNL op 10-06-2018 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:45
Ik moet het allemaal nog zien bij MS. Sommige hebben wel erg hoge verwachtingen hier. Een Forza Horizon zit er dik in. Maja, ik vind het allemaal maar weinig toevoegen om elk jaar zo'n game te releasen. Maargoed het is een game die redelijk populair is. Dus kan ze geen ongelijk geven.

Maar dan ook Halo, Gears, Fable en eventueel een nieuwe exclusive die er écht toe doet? Los of dit nogsteeds succesvolle titels gaan zijn, geloof ik daar niet echt in.

Bij de onthulling van de X hadden ze het goed voor elkaar. Erg mooie presentatie! Alleen kwam ik vervolgens weinig marketing tegen. Er is ook nooit een pre-order hype voor die console geweest.

MS kan mij wel het meest verrassen op deze E3. En daarom leuk om te kijken! Maar denk dat ik de uitslag al wel weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die screenshots van just cause 4 zien er aardig uit, ook al heb weinig met de franschise. Ik dacht dat avelange had aangegeven aan het een cross platform game voor next gen zat te werken. Zou dat dan just cause 4 zijn van de drie aangekondigde games? lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:16
Microsoft
Datum: Zondag 10 juni

Tijd: 22:00 uur Nederlandse tijd

Wat kunnen we verwachten?

Halo, Fable, Crackdown 3, Gears of War
Dit is dus reden dat ik mijn Xbox verkocht alweer zoveelste Gow/Fable :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een nieuwe Fable zou wel cool kunnen zijn, als ze er een volwaardig budget tegen aan gooien. Verwacht alleen dat een Fable aankondiging voor 1 of 2 E3's later is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 16:37
Amdwarrior schreef op zondag 10 juni 2018 @ 15:16:
[...]

Yep helaas.

Voor mij was het dit keer ook echt klaar. Kom gewoon met nieuwe games i.p.v. dezelfde of middelmatige nieuwe games. Ik ga MS wel kijken omdat ik gewoon benieuwd ben met wat ze komen, maar wat ik al eerder zei ze moeten echt van hele goede huize komen qua games (dat is voor mij nog steeds het belangrijkste en niet de sterkste console) willen ze me nog naar Xbox trekken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
De conference is vanavond pas hoor, lijkt hier net alsof het al afgelopen is en iedereen z'n oordeel al klaar heeft staan. |:(

[ Voor 35% gewijzigd door Stefan22 op 10-06-2018 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Stefan22 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 15:49:
De conference is vanavond pas hoor, lijkt hier net alsof het al afgelopen is en iedereen z'n oordeel al klaar heeft staan. |:(
Misschien omdat mensen teleurgesteld zijn.
Ze hebben de krachtigste console, maar nauwelijks noemenswaardige exclusives.

Terwijl Sony met exclusives blijft droppen alsof het niets is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Sefaex schreef op zondag 10 juni 2018 @ 16:05:
[...]

Misschien omdat mensen teleurgesteld zijn.
Ze hebben de krachtigste console, maar nauwelijks noemenswaardige exclusives.

Terwijl Sony met exclusives blijft droppen alsof het niets is.
Ja dat begrijp ik natuurlijk, maar ik denk dat men die teleurstelling beter kan uiten wanneer de conference geweest is (mocht het niks zijn) en wie weet valt het ook nog wel mee.

Zoals ik het bekijk heeft Microsoft de laatste jaren verkeerde mensen aan het hoofd van Xbox gehad (Don Mattrick bij begin Xbox One) en natuurlijk Satya Nadella die vorig jaar pas is gaan inzien dat Xbox wel degelijk een succes is (eerst waren er geruchten van Xbox divisie verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:16
Jajaja maar blijkbaar verkopen originele games niet goed op Xbox jammer want Sea of thieves lijkt me geweldig

Want Halo ben ik echt op uitgekeken Fable was een grote teleurstelling . Forza tja net zoals Gran turismo krijg niet warm of koud van.

[ Voor 19% gewijzigd door Amdwarrior op 10-06-2018 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Amdwarrior schreef op zondag 10 juni 2018 @ 16:09:
[...]

Jajaja maar blijkbaar verkopen originele games niet goed op Xbox jammer want Sea of thieves lijkt me geweldig
Nieuwe IP's zouden zeker goed kunnen lopen op Xbox. Maar dan moeten het ook wel goede games zijn.....
Sea of Thieves is toch ook maar een matige game, dat is gewoon geen concurrentie voor playstation.

[ Voor 29% gewijzigd door Anton.net op 10-06-2018 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br00d
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-09 14:13
Ik ben benieuwd hoe de cloud gaming subscription services zich tot elkaar gaan verhouden. Ik verwacht dat ze allemaal wel met een soortgelijke dienst komen nu. Misschien niet iets waar ze in Amerika op zitten te wachten, maar hier moet het wel kunnen lukken met de verbindingen die we hier hebben.

Xbox loop nu misschien achter, maar mensen vergeten dat Microsoft met Azure een heel sterk server netwerk heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Microsoft had inderdaad de verkeerde focus met de periode van de kinect tot en met 2014/2015. Ook te veel focus op f2p games als fable legens en project spark wat een complete verspilling van geld was achter af. Daarmee hebben ze ook nog eens Lionhead mee verloren als studio. Daarnaast is het managen van games als Scalebound, sea of thieves, crackdown 3 en state of decay 2 toch wel matig tot heel slecht geweest. Ik verwacht deze E3 niet een grote exclusive verassing die mij op de kop zet, maar wel echt de dikste third party games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Amdwarrior schreef op zondag 10 juni 2018 @ 15:16:
[...]

Zou ook wel schandalig zijn natuurlijk als ze nu na 8 jaar alwéér met een nieuwe Fable uit zouden komen. Dat zou dan al het vierde deel zijn sinds 2004. Over uitmelken gesproken!

Jij hebt zeker ook geen Playstation en Nintendoconsole?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
@geoffkeighley
Xbox will have a lot of third party content on stage - and some surprising partners. There will be a few meaningful first party announcements too. Should be a strong showing for the industry.
Ben erg benieuwd wat MS voor ons in petto heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:28
Origins schreef op zondag 10 juni 2018 @ 16:34:
[...]

EA is groot vriendje, dus daar verwacht ik veel 3rd party van, zou pas echt leuk zijn als EA access premier er ook meteen komt, 15 euro in de maand voor elke EA AAA titel, speel ik met 3 games al break-even (BF, Fifa en Anthem)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
nieuws: EA brengt Command & Conquer-game uit voor smartphones

:')

Wat is dit nou weer voor poep. Ik had al lang aanvaard dat EA de Command & Conquer franchise dood had laten bloeden. Maar hou de legacy op z'n minst in ere. Dit Rivals gedrocht is niets meer dan een belediging.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Zouden ze dan toch weer terug komen op de woorden van phil over timed exclusieve kopen enz.
Ze moeten nu echt wat gaan doen. Zou me niks verbazen als ze weer een game zoals toen met tomb raider tijdelijk exclusieve opkopen.
Dit en 3rd party marketing bullshit is precies het geen wat ik echt haat.. van sony net zo hoor met Street fighter.
Baal nog steeds van dat sony cod marketing heeft en destiny.. zonde van het geld( mijnpsn plus geld :( ). Steek dat lekker nog meer in 1st party en gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Origins schreef op zondag 10 juni 2018 @ 16:34:
[...]

Jet Set Radio _/-\o_ Let op ;)

Die kennen we allemaal nog wel toch?

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 10-06-2018 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 10 juni 2018 @ 17:11:
[...]

Jet Set Radio _/-\o_ Let op ;)

Die kennen we allemaal nog wel toch?
Toffe game hoor!
Op ResetEra gaan er geruchten dat Microsoft met Bungie een exclusieve nieuwe deal heeft over een nieuwe game.

Heerlijk die geruchten.

[ Voor 5% gewijzigd door Origins op 10-06-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Ik denk dat Microsoft stiekem best kan verrassen. Ze weten dat ze qua systemsellers gruwelijk achterlopen op Sony en ze hebben genoeg IP's in huis waarmee ze heel impact kunnen hebben. Nog maar 4,5 uur, dan gaan we meer weten :)

Hoe kijken jullie de shows eigenlijk? Via de officiële kanalen of via het kanaal van iemand anders (met live reacties).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 18:34
Ik verwacht dat Microsoft met een aantal grote aankondigingen gaat komen. Ze hebben tenslotte hun eigen beursgebouw dit jaar ipv het LA convention centre, wat ernaast staat, geopend. Zoveel ruimte moet opgevuld worden met toffe titels. Dus dat verwacht ik dan ook.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
jlena schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 23:36:
[...]

Vergeet Maxis niet met de sims franchise, je wil niet weten hoeveel ze daaraan verdienen.
Beste wel een saaie vertoning van EA dit jaar. Ik had op z'n minst een nieuwe Sims verwacht :+

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Zeror schreef op zondag 10 juni 2018 @ 17:25:
Ik verwacht dat Microsoft met een aantal grote aankondigingen gaat komen. Ze hebben tenslotte hun eigen beursgebouw dit jaar ipv het LA convention centre, wat ernaast staat, geopend. Zoveel ruimte moet opgevuld worden met toffe titels. Dus dat verwacht ik dan ook.
Dat is ook mijn enige beetje houvast haha!

We gaan het zien straks. Nu nog even van het heerlijke zonnetje genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
SomerenV schreef op zondag 10 juni 2018 @ 17:21:

Hoe kijken jullie de shows eigenlijk? Via de officiële kanalen of via het kanaal van iemand anders (met live reacties).
De MS persco gewoon via Mixer voor de goody's. Alle andere via YouTube.
SomerenV schreef op zondag 10 juni 2018 @ 17:21:
genoeg IP's in huis waarmee ze heel impact kunnen hebben.
Precies, daar moet toch iets mee te doen zijn zal je denken.

[ Voor 46% gewijzigd door DutchOwnage op 10-06-2018 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Geoff Keighley @ Twitter:
Xbox will have a lot of third party content on stage - and some surprising partners. There will be a few meaningful first party announcements too. Should be a strong showing for the industry.

De show gaat ongeveer 1u45 duren

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• v8power67
Wel heerlijke avond. Eerst f1 om 8uur en dan als deze afloopt meteen de e3 persconferentie van Microsoft ! Lekker zondag avondje heb er zin in!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
Echt hee. Denk zo'n beetje de lekkerste avond van het jaar, persoonlijk :)

Enne, voor jou. Een One X pricedrop naar 400. Kan je eindelijk dat ding ook gaan kopen ;)

[ Voor 38% gewijzigd door DutchOwnage op 10-06-2018 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Inderdaad. Eerst F1 dan E3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
https://www.amazon.com.mx...QL70&keywords=bayonetta+3

Amazon verklapt hier een mogelijk deal betreft Bayonetta 3? Xbox One en (het al eerder aangekondigde) Switch.

[ Voor 4% gewijzigd door Origins op 10-06-2018 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twitch loopt meestal een paar tellen voor, youtube iets betere kwaliteit naar mijn mening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha dit idd en dan na het kijken weer 10 berichtjes plaatsen dat het zo tegenviel 8)7

Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste