GoT Motortocht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

En wat zijn voorlopig de conclusies dan? Welke datum? Welk trefpunt (zodra dit is gekozen)?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco1985
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2020
DrivinUCrazy schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:27:
En wat zijn voorlopig de conclusies dan? Welke datum? Welk trefpunt (zodra dit is gekozen)?
Enigste wat nu vast staat is de datum blijkbaar:
De definitieve datum is voor de tocht is 15 juli geworden.
Ik heb me in het begin aangemeld via het formulier maar er verder niets meer van gehoord. :?

[ Voor 12% gewijzigd door wilco1985 op 25-06-2018 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:10
DrivinUCrazy schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:27:
Zoals je kunt lezen in bovenstaande berichten heb ik al 2x geprobeerd uit te leggen wat de huidige status is van dit evenement. De datum staat al ruim 1 maand vast op 15 juli. Er is een whatsapp groep aangemaakt voor alle deelnemers. Zit je er nog niet in en wil je toegevoegd worden, stuur iemand uit dit topic even een DM en we voegen je toe.

Trefpunt is vooralsnog niet bekend, maar wel dat dit ergens in het midden van het land zal zijn.

Misschien handig als @HenkEisDS de topicstart even update met de huidige stand van zaken?

Ik zal in de whatsapp groep nog even een oproepje doen dat men even dit topic in de gaten houdt.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Hier een Google Drive document waarin alle deelnemers staan en de groepjes:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:52
Leviathius schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:24:
Hier een Google Drive document waarin alle deelnemers staan en de groepjes:

***members only***
Ik kan niet meer; dus ik kan er uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
418O2 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:27:
[...]

Ik kan niet meer; dus ik kan er uit :)
Consider it done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:48
Edit:
Had de updates op de nieuwe pagina nog niet gezien, internet in Italië heeft wat vertraging :+

Maar ik zit dus blijkbaar in groep Utrecht? Handig om te weten, wist ik niks van dacht ik..
Leviathius schreef op maandag 25 juni 2018 @ 08:58:
[...]

Jawel hoor, de groepjes vanuit de verschillende windrichtingen zijn bekend. Die moeten nu zelfstandig een leuke route maken naar het verzamelpunt ergens in het midden van het land.
Handig dat dat niet even hier gepost wordt, mensen die later aanhaken in dit topic hebben dus geen flauw idee of er een groepje bij hun in de buurt zit :?
Maar daar zit inderdaad het volgende ding. We moeten nog een verzamelpunt kiezen en een route daar in de buurt maken/vinden.

Ik denk dat dat een mooi klusje is voor een paar mensen van de organisatie? Want om met 23 man iets concreets te willen overleggen in een whatsappgroep/forum is niet echt te doen. Dan is het beter als 2 a 3 man de knopen doorhakken.
Overleggen op het forum kan prima, beslissing is afhankelijk van de initiatiefnemer (zou het geen organisatie noemen, klinkt alsof er verantwoordelijkheid bij komt en dat wil je niet).
Ik zou een poll maken met een paar opties en mensen laten stemmen, optie met de meeste stemmen wordt het.
Dan wel een poll waar je meerdere opties kan kiezen, aangezien voor de meeste mensen meerdere locaties geschikt zijn :)

[ Voor 7% gewijzigd door Tankiej op 25-06-2018 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Tankiej schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:12:
[...]

Handig dat dat niet even hier gepost wordt, mensen die later aanhaken in dit topic hebben dus geen flauw idee of er een groepje bij hun in de buurt zit :?
Don't shoot the messenger! Ik ben ook slechts een deelnemer he! Ik had een txt bestandje voorbij zien komen in de whatsapp groep, dus vandaar dat ik er van af weet en het hier vermeld. Heb nu echt het gevoel alsof je mij aan het afschieten bent dat er dingen organisatorisch niet handig gaan, terwijl ik er vrijwel niets mee te maken heb wat betreft organisatie 8)7.

Daarnaast staat het gewoon in de topicstart vermeld dat iedereen die zich had aangemeld voor 2 juni in de whatsappgroep geknikkerd waren. En dat als je er niet in zit of wilt aansluiten je een berichtje naar Xepos kon sturen. Nogmaals, don't shoot the messenger :9.
[...]

Overleggen op het forum kan prima, beslissing is afhankelijk van de initiatiefnemer (zou het geen organisatie noemen, klinkt alsof er verantwoordelijkheid bij komt en dat wil je niet).
Ik zou een poll maken met een paar opties en mensen laten stemmen, optie met de meeste stemmen wordt het.
Dan wel een poll waar je meerdere opties kan kiezen, aangezien voor de meeste mensen meerdere locaties geschikt zijn :)
Dat is inderdaad een goed concreet plan, daar houd ik van! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
Leviathius schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:22:
[...]

Don't shoot the messenger! Ik ben ook slechts een deelnemer he! Ik had een txt bestandje voorbij zien komen in de whatsapp groep, dus vandaar dat ik er van af weet en het hier vermeld. Heb nu echt het gevoel alsof je mij aan het afschieten bent dat er dingen organisatorisch niet handig gaan, terwijl ik er vrijwel niets mee te maken heb wat betreft organisatie 8)7.

Daarnaast staat het gewoon in de topicstart vermeld dat iedereen die zich had aangemeld voor 2 juni in de whatsappgroep geknikkerd waren. En dat als je er niet in zit of wilt aansluiten je een berichtje naar Xepos kon sturen. Nogmaals, don't shoot the messenger :9.
Is ook geen aanval op jou, zo bedoel ik het niet. Excuses als het zo over kwam :)
Vind het gewoon vreemd zoals het nu gaat, vroeg me af of het überhaupt nog wel doorging aangezien hier niets gemeld wordt.

Ik had me ruim voor 2 juni aangemeld, maar geen behoefte aan nog een whatsapp groep. Ik vind dat dit soort dingen prima hier geregeld kunnen worden.

De whatsapp groep van de eifel (weekendje weg) is ook pas aan het einde aangemaakt om foto's te delen. Alles regelen/overleggen voor het volgende weekend weg gaat ook gewoon op het forum :)
[...]

Dat is inderdaad een goed concreet plan, daar houd ik van! d:)b
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 13-06 15:30
man man man hoe er hier moeilijk over een ritje wordt gedaan is wel typisch tweakers zeg :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:49

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Er zijn 3 locaties genoemd:

Zuilen-Noord
AC de Meern
Restaurant de Beren Houten

Je kunt iedere route aanpassen, zullen we eerst een verzamelplek kiezen en er gewoon een poll tegenaan gooien?

Poll: GoT Motortocht: verzamelplek?
Zuilen-Noord
AC de Meern
Houten, restaurant de Beren
Anders namelijk:
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400664&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk | Revit Eclipse doorwaaijas XL nodig? DM mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:14
Ik ehh :o stemde op de verkeerde optie - AC de Meern was de bedoeling (excuus :-)) (edit: maar zo te zien wordt die het ook niet ;-))

[ Voor 23% gewijzigd door jvvj op 25-06-2018 15:23 ]

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56
Ik heb zojuist gestemd op AC de Meern, want dat ken ik tenminste :P

Verder heb ik mezelf in het Google Drive document verhuisd van Groningen naar Nijmegen. Ik woon namelijk in Apeldoorn, dus het is voor mij makkelijker als ik in/rond Arnhem ergens aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Gestemd op De Beren, maar de andere optie's zijn ook prima: het is allemaal tussen de 200 en 210 km rijden vanaf Groningen.
De Beren leek mij wel het makkelijkst omdat voedsel :9~

[ Voor 18% gewijzigd door darkkingll op 25-06-2018 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:33

A13X

Dude

darkkingll schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:26:
De Beren leek mij wel het makkelijkst omdat voedsel :9~
Bij het AC heb je ook voedsel ;) (of wat er voor door moet gaan)

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik vind ze allemaal prima. Exact de reden waarom ik aangaf dat een poll waar men meerdere opties kan aangeven wellicht beter is :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:33
Oké, een update omtrent de motortocht.
  • De tocht vind plaats op 15 juli, zal reeds wel bekend zijn.
  • Verzamelplaats word dus nog bepaald: Grubeater in "GoT Motortocht"
  • [i]Poll open tot 28/06, volgens hebben de meeste trouwens al gestemd[/i]
  • Aan de hand van de verzamelplaats een route bepalen, er zijn 3 opties voorbij gekomen in het topic. Namelijk: suggestie 1, suggestie 2, suggestie 3. Meer suggesties zijn welkom!
  • Voor de pre-tochten voor naar de verzamelplaats zie:
    Members only:
    , deze tocht is optioneel.
  • Ja, er is een whatsapp groep aangemaakt voor de tocht. Op het tekstbestandje met de verschillende pre-tocht groepen (ivm met de telefoonnummers) na is er geen verdere informatie gedeeld over de tocht.
Nu lees ik dat er veel te doen is met de whatsapp groep, dus zullen de zaken hier in dit topic weer geplaatst worden. Maar zoals eerder vermeld: veel overleg over de tocht was er niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:45
Denk dat er ondertussen meer mensen hebben gestemd dan dat er meegaan. In het Google Sheet document staan 23 mensen. Op de poll hebben op moment van schrijven al 36 mensen gestemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:26
Dat komt waarschijnlijk omdat niet iedereen deelneemt aan de 'pre-tochten'. En er zijn waarschijnlijk ook mensen die afhankelijk van het weer meegaan, maar wel nu stemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:34
Inmiddels 36 stemmen, en maar 23 rijders? Ik vind het merkwaardig.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Ik heb dubbel gestemd, hihi :9. Had op de werk pc de verkeerde aangeklikt, dus thuis ff op de goeie gestemd. Al is dat onzin, want dan tellen die stemmen samen als 'nul'. Maarja, principe kwestie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlideR NL
Stemmen gaat op basis van IP adres zag ik.

Kan Tweakers niet zelf een poll functie bouwen? Zelfde simpelheid om te maken en stemmen als die van Bootz maar dan met Single sign-on met je Tweakers account.
Wat ze op de frontpage gebruiken. Die functie moeten we ook hier op het forum krijgen. Dat je gewoon zelf een poll kunt aanmaken midden in het topic ergens.

Oke, te ver off-topic. |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xepos
Nou gezien het aantal reacties we de poll al eerder kunnen sluiten. Dus de verzamelplaats is nu bekend: restaurant de Beren in Houten. Ik zal deze week contact opnemen en kijken of er iets mogelijk is om een lunch te regelen. Om het juiste aantal personen door te kunnen geven. Schrijf je in ieder geval in de pre-tochtjes formulier ook al wil je de pre-tocht niet rijden!

Ter herinnering nogmaals de link:
Members only:

Als mensen nog suggesties hebben voor routes dat aansluit op de verzamelplaats dan zeg ik plaats ze maar hier! En dan zal ik begin volgende week een poll daarvoor aanmaken.

[ Voor 30% gewijzigd door Xepos op 26-06-2018 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Xepos schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:06:
Nou gezien het aantal reacties we de poll al eerder kunnen sluiten. Dus de verzamelplaats is nu bekend: restaurant de Beren in Houten. Ik zal deze week contact opnemen en kijken of er iets mogelijk is om een lunch te regelen. Om het juiste aantal personen door te kunnen geven. Schrijf je in ieder geval in de pre-tochtjes formulier ook al wil je de pre-tocht niet rijden!

***members only***

Als mensen nog suggesties hebben voor routes dat aansluit op de verzamelplaats dan zeg ik plaats ze maar hier! En dan zal ik begin volgende week een poll daarvoor aanmaken.
Gezien de vertrekplaats: Vanuit Houten zit je vrij snel in Nieuwegein en kan je de Lek-Dijk als begin voor een leuke route pakken. Tip van Flip: Ga in groepjes van hooguit een man of 8 á 10 rijden, met méér mensen in een groep werkt niet in combinatie met 't overige verkeer (een beetje "up-tempo" rijden lukt sowieso niet met zoveel onbekende mensen en je wil de overige verkeersdeelnemers ook niet tot last worden middels een sliert motorrijders van x-tig rijders welke elkaar proberen te volgen).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
wimmel_1 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:33:
[...]

Gezien de vertrekplaats: Vanuit Houten zit je vrij snel in Nieuwegein en kan je de Lek-Dijk als begin voor een leuke route pakken. Tip van Flip: Ga in groepjes van hooguit een man of 8 á 10 rijden, met méér mensen in een groep werkt niet in combinatie met 't overige verkeer (een beetje "up-tempo" rijden lukt sowieso niet met zoveel onbekende mensen en je wil de overige verkeersdeelnemers ook niet tot last worden middels een sliert motorrijders van x-tig rijders welke elkaar proberen te volgen).
Ik zou de lekdijk niet in de route doen, of misschien een heel klein stukje. Bij mooi weer is het daar filerijden in het weekend..

In je eentje kan je wellicht nog een beetje inhalen, maar met een groep(je) is dat niet te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tankiej op 26-06-2018 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Tankiej schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:49:
[...]

Ik zou de lekdijk niet in de route doen, of misschien een heel klein stukje. Bij mooi weer is het daar filerijden in het weekend..

In je eentje kan je wellicht nog een beetje inhalen, maar met een groepje is dat niet te doen.
Ik weet écht niet wat er afgelopen weekend (Zondag) aan de hand was in NL maar ik heb samen met een paar andere écht heerlijk (up-tempo) kunnen rijden van Nieuwegein richting Kinderdijk om vervolgens weer via de Waal en Maas-band dijken terug naar huis te kunnen komen, maar je hebt wel gelijk; 't is er váák té druk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
wimmel_1 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:53:
[...]

Ik weet écht niet wat er afgelopen weekend (Zondag) aan de hand was in NL
Ik ook niet, ben al anderhalve week niet in NL, volg het weer/nieuws daar niet :+
maar ik heb samen met een paar andere écht heerlijk (up-tempo) kunnen rijden van Nieuwegein richting Kinderdijk om vervolgens weer via de Waal en Maas-band dijken terug naar huis te kunnen komen, maar je hebt wel gelijk; 't is er váák té druk!
Ik rijd wel eens rondje Amerongen naar Nieuwegein aan de noordkant, dan het water over en dan van Nieuwegein naar Rhenen via de zuidkant.
Zuidkant is vaak redelijk te doen, maar die noordkant is op mooie dagen in het weekend een drukte van wielrenners, motorrijders, andere fietsers en ook redelijk wat auto's.
Dat traject zou ik er in ieder geval niet in doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xepos
Even een oproepje aan de rijders die mee willen:

Zorg ervoor dat je naam of gebruikersnaam in het formulier staat. Dit ivm de reservering bij het restaurant.

Members only:

[ Voor 39% gewijzigd door Xepos op 30-06-2018 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik had me voor de zekerheid (planning...) al niet aangemeld, maar door een ongelukje kan ik nu helemaal niet meer mee. Mijn hand zit in het gips :/

Kleine kans dat dit gips er over 2, in plaats van 3 weken af mag, wellicht dat ik dan ingeblikt even langs kom op het verzamelpunt. De arts raadt motorrijden voorlopig nog met klem af, de hand moet eerst weer op kracht komen... :|

[ Voor 5% gewijzigd door Destruction op 30-06-2018 12:48 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:34
Heel veel sterkte!!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:39
Hmm, de weersvoorspellingen zijn net niet meer gunstig voor de 15e.. link en link. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt :).

Btw, het formulier wat rondgaat in dit topic is de algehele registratie en niet alleen voor de pre rit toch? Want vanuit Utrecht is er (lijkt mij) niet echt een pre rit nodig ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

IceBlackz schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:03:
Hmm, de weersvoorspellingen zijn net niet meer gunstig voor de 15e.. link en link. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt :).

Btw, het formulier wat rondgaat in dit topic is de algehele registratie en niet alleen voor de pre rit toch? Want vanuit Utrecht is er (lijkt mij) niet echt een pre rit nodig ^^.
Op je weeronline.nl link geven ze gewoon 25 graden en zonnig aan.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos

Het was eerst bedoeld voor de pre rit maar het word nu wel gebruikt als registratie formulier.

Vanavond zal ik een poll aanmaken voor de route. Dus als jullie nog suggesties hebben gelieve die te plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius

Tegen die tijd is al het vocht wat in de lucht zit alweer verdampt denk ik. Het zou vandaag ook hard gaan regenen, niks van te zien. Gaat helemaal goed komen! 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xepos
Als beloofd de poll voor de route die we gaan rijden:

De routes:
  1. suggestie 1
  2. suggestie 2
  3. suggestie 3
  4. suggestie 4
De routes zullen we dan nog even aanpassen zodat het aansluit op de verzamelplaats.

Poll: Welke route?
Suggestie 1
Suggestie 2
Suggestie 3
Suggestie 4
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400689&layout=2&sort=prc

Morgen zal ik het restaurant bellen voor een reservering van 20-25 personen. Zal vragen wat de mogelijkheden zijn qua menu en prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door Xepos op 03-07-2018 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Xepos schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:28:
Als beloofd de poll voor de route die we gaan rijden:

De routes:
  1. suggestie 1
  2. suggestie 2
  3. suggestie 3
  4. [url="blob:https://web.whatsapp.com/963a6a0c-ecd7-4c58-90aa-5119fe31775c"]suggestie 4[/url]

Poll: Welke route?
Suggestie 1
Suggestie 2
Suggestie 3
Suggestie 4
[afbeelding]

Morgen zal ik het restaurant bellen voor een reservering van 20-25 personen. Zal vragen wat de mogelijkheden zijn qua menu en prijs.
Suggestie 4 doet bij mij niks.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Excuses! Het is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Routes 2 & 3 zijn toch helemaal niet handig als we vanaf Houten vertrekken? En route 4 is wat lang lijkt mij.

Dit zijn wat opties die iets makkelijker vanaf Houten te rijden zijn.
https://motorroutes.net/routes/rijndijk-en-lekdijk-route
https://motorroutes.net/routes/rondje-woudenberg
https://motorroutes.net/routes/avondritje-montfoort

Of moet het route 1 perse worden? :+

[ Voor 5% gewijzigd door Grubeater op 04-07-2018 15:36 ]

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk | Revit Eclipse doorwaaijas XL nodig? DM mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Van mij hoeft het niet perse route 1 te worden. Maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit welke route het wordt :P
Xepos schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:28:
Ik heb het vast gemist maar is dit voor lunch of diner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:32

Eraser127

Nijkerk

Heb me ook net ingeschreven :)
SlideR NL schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:52:
Van mij hoeft het niet perse route 1 te worden. Maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit welke route het wordt :P

[...]

Ik heb het vast gemist maar is dit voor lunch of diner?
Uit de start post:
  • [list]
  • 12 - 13 uur: Lunchen in restaurant de Beren in Houten.
  • Eventueel diner.
  • [/list]

[ Voor 88% gewijzigd door Eraser127 op 04-07-2018 18:54 ]

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
HenkEisDS schreef op donderdag 19 april 2018 @ 17:05:
Voor de reservering is het handig om te weten hoeveel mensen er komen, schrijf je dus in op de pre-tochten formulier
Ik heb mezelf onder de groep Groningen gezet, ik neem aan dat die toch over de A28 afzakken. Meeting bij de Mac in Zwolle Noord of bij de woonboulevard in Zwolle Zuid lijkt me dan het handigst. Weet niet over verder nog meer gasten uit Zwolle mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Grubeater schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:35:
Routes 2 & 3 zijn toch helemaal niet handig als we vanaf Houten vertrekken? En route 4 is wat lang lijkt mij.

Dit zijn wat opties die iets makkelijker vanaf Houten te rijden zijn.
https://motorroutes.net/routes/rijndijk-en-lekdijk-route
https://motorroutes.net/routes/rondje-woudenberg
https://motorroutes.net/routes/avondritje-montfoort

Of moet het route 1 perse worden? :+
Oh dit zijn eigenlijk ook wel leuke suggesties. Alleen weet ik niet of het zo handig is om de poll nu opnieuw te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

@Xepos eerlijk gezegd, kies iets wat jullie als organisatie een mooie route lijkt. Eventueel met de tweakers die actief routes aandragen. Om volledig van zo'n rit te genieten is de groep te groot en kennen we elkaar te slecht. Dus of de ene route iets beter is dan de andere, ik denk dat je er weinig van gaat merken...

Just my2cents...

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xepos
Dat zou ik heel graag willen doen maar ik ken de omgeving helaas niet. Wellicht dat @HenkEisDS er iets meer over kan vertellen aangezien hij ook suggestie 1 heeft aangedragen.

Maar gezien de poll lijkt het route 1 te worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Xepos op 04-07-2018 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Eens met bovenstaande, en dan kun je altijd de volgende route bewaren/onthouden voor een volgende editie van de motortocht :)

* Destruction blijft wel graag op de hoogte over de verzamelplaats, tijdstippen etc.. Mogelijk ben ik optijd uit het gips, meetoeren wordt dan niks (motorrijden mag voorlopig nog niet), maar wellicht kan ik dan ingeblikt ff op de verzamelplaats komen aanwaaien :)

[ Voor 4% gewijzigd door Destruction op 04-07-2018 21:59 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:38

Clush

Do as I say...

Ja, mijn routes (2 en 3) liggen een beetje suboptimaal tov het verzamelpunt. Is een beetje onzin om vanuit Groningen eerst voorbij Utrecht te rijden en dan weer terug naar Amersfoort om vanaf daar een route te rijden.

Ze zijn wel super om te rijden trouwens, dus als iemand ooit nog eens een rondje zoekt in de buurt van Amersfoort of Apeldoorn... denk wel dat ze beter tot hun recht komen als je met 1 of 2 personen bent.

Nu we een verzamelpunt hebben kunnen we het beste een route kiezen die daar een beetje op aansluit.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Clush schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:13:
Ja, mijn routes (2 en 3) liggen een beetje suboptimaal tov het verzamelpunt. Is een beetje onzin om vanuit Groningen eerst voorbij Utrecht te rijden en dan weer terug naar Amersfoort om vanaf daar een route te rijden.

Ze zijn wel super om te rijden trouwens, dus als iemand ooit nog eens een rondje zoekt in de buurt van Amersfoort of Apeldoorn... denk wel dat ze beter tot hun recht komen als je met 1 of 2 personen bent.

Nu we een verzamelpunt hebben kunnen we het beste een route kiezen die daar een beetje op aansluit.
Mja Apeldoorn is wel leuk, maar daar woon ik al :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

@Raym09 @Patrock @NL-RaVeR @alexthegrat @InZane en anderen die vanaf Nijmegen/Arnhem en Oost-Nederland naar Houten willen rijden. Ik heb even snel gekeken waar iedereen woont en het volgende bedacht:

@Raym09 komt vanaf Druten naar mijn huis toe (Dat weet hij te vinden), samen rijden wij naar de McDonalds (Ikea Duiven) bij afslag 27 Westervoort langs de A12 waar @NL-RaVeR vanuit Didam naar toe rijdt. Vanaf daar rijden we naar afslag 22 Hoederloo van de A50 om @InZane (Apeldoorn) en @Patrock (Vriezeveen) op te halen bij wegrestaurant Mendel. Dan rijden we binnendoor over de Veluwe naar Ede om @alexthegrat op te halen en door te rijden naar Houten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5hTDeSK9kCye57j8IwHAg6dh/full.png
Zo rijdt Patrock maar 45 minuten alleen, Raym09 maar 30 minuten, NL-RaVeR hoogstens een kwartier en InZane ook zoiets.

Google maps geeft aan dat het vanaf wegrestaurant Mendel via Ede 1,5 uur binnendoor rijden naar Houten is. Met Kurviger is het via Ede met een bochtige route 1 uur 48 minuten terwijl we zonder Ede met een bochtige route in 1 uur en 34 minuten in Houten zijn, gewoon snelweg is 56 minuten.

Als Alexthegrat naar wegrestaurant Mendel komt kunnen we in 1,5 uur naar Houten rijden en om 10:00-10:30 vertrekken vanaf Mendel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:14
@Grubeater Top plan. Ik heb er zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Grubeater schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:25:
@Raym09 @Patrock @NL-RaVeR @alexthegrat @InZane en anderen die vanaf Nijmegen/Arnhem en Oost-Nederland naar Houten willen rijden. Ik heb even snel gekeken waar iedereen woont en het volgende bedacht:

@Raym09 komt vanaf Druten naar mijn huis toe (Dat weet hij te vinden), samen rijden wij naar de McDonalds (Ikea Duiven) bij afslag 27 Westervoort langs de A12 waar @NL-RaVeR vanuit Didam naar toe rijdt. Vanaf daar rijden we naar afslag 22 Hoederloo van de A50 om @InZane (Apeldoorn) en @Patrock (Vriezeveen) op te halen bij wegrestaurant Mendel. Dan rijden we binnendoor over de Veluwe naar Ede om @alexthegrat op te halen en door te rijden naar Houten.

[afbeelding]
Zo rijdt Patrock maar 45 minuten alleen, Raym09 maar 30 minuten, NL-RaVeR hoogstens een kwartier en InZane ook zoiets.

Google maps geeft aan dat het vanaf wegrestaurant Mendel via Ede 1,5 uur binnendoor rijden naar Houten is. Met Kurviger is het via Ede met een bochtige route 1 uur 48 minuten terwijl we zonder Ede met een bochtige route in 1 uur en 34 minuten in Houten zijn, gewoon snelweg is 56 minuten.

Als Alexthegrat naar wegrestaurant Mendel komt kunnen we in 1,5 uur naar Houten rijden en om 10:00-10:30 vertrekken vanaf Mendel.
Goede kans dat ik vanuit Veghel moet komen maar dat boeit niet :+

@wimmel_1 haak jij ook aan vanaf Veghel?

NVM zit er een week langs in m'n planning |:(

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane

[afbeelding]

Klinkt als een goed idee. Kar ik mooi binnendoor naar Mendel en ga ik daar vast aan koffie en ontbijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:49

[afbeelding]

Houdt er rekening mee dat Nijmegen centrum overspoeld is met vierdaagse lopers die hun startbewijs op komen halen die zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexthegrat
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-06 13:28

[afbeelding]

Klinkt prima, ik kan om 10:00 bij wegrestaurant Mendel zijn (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
alexthegrat schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:42:
[...]

Klinkt prima, ik kan om 10:00 bij wegrestaurant Mendel zijn (y)
Dus dan hoef je dus niet opgehaald te worden in Ede? Want dat is wat @Grubeater in eerste instantie zei.

Edit: Ik moet beter lezen :O

[ Voor 6% gewijzigd door InZane op 05-07-2018 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexthegrat
InZane schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:26:
[...]

Dus dan hoef je dus niet opgehaald te worden in Ede? Want dat is wat @Grubeater in eerste instantie zei.
Inderdaad, dan zijn we bij wegrestaurant Mendel compleet en kunnen we vanaf daar richting Houten.
edit: zoals @Grubeater in de laatste zin voorstelt.

[ Voor 7% gewijzigd door alexthegrat op 05-07-2018 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:12

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Waarschijnlijk kom ik vanuit Groesbeek die dag, (achter Nijmegen), mogelijk vanuit Zwolle, of het ergste geval Vriezenveen. Ga even kijken waar ik van het weekend zit. Laat het nog wel even weten.

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Patrock schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:30:
Waarschijnlijk kom ik vanuit Groesbeek die dag, (achter Nijmegen), mogelijk vanuit Zwolle, of het ergste geval Vriezenveen. Ga even kijken waar ik van het weekend zit. Laat het nog wel even weten.

[...]
Volgend weekend hé, niet dit weekend...

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:12

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Raym09 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:42:
[...]

Volgend weekend hé, niet dit weekend...
Check, Kijken waar ik volgend weekend zit :P

Echt hoog tijd dat ik een huisje vind in deze regio. dat heen en weer geklapper ben ik een beetje zat.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Laatst online: 16:16
Xepos schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:58:
Dat zou ik heel graag willen doen maar ik ken de omgeving helaas niet. Wellicht dat @HenkEisDS er iets meer over kan vertellen aangezien hij ook suggestie 1 heeft aangedragen.

Maar gezien de poll lijkt het route 1 te worden.
Ik ga er dit weekend even een klap op geven. Stay tuned. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Raym09 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:56:
[...]

Goede kans dat ik vanuit Veghel moet komen maar dat boeit niet :+

@wimmel_1 haak jij ook aan vanaf Veghel?

NVM zit er een week langs in m'n planning |:(
>:) >:)

Maar: Ik kan ook wel vanuit Veghel aanhaken hoor ;) Ik heb mezelf alleen nérgens voor opgegeven middels een telefoonnummer en de rest van de riedel. Als ik niet kan eten op 't verzamelpunt dan.…. vette pech, eet ik elders wel wat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

wimmel_1 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:27:
[...]

>:) >:)

Maar: Ik kan ook wel vanuit Veghel aanhaken hoor ;) Ik heb mezelf alleen nérgens voor opgegeven middels een telefoonnummer en de rest van de riedel. Als ik niet kan eten op 't verzamelpunt dan.…. vette pech, eet ik elders wel wat :>
Daar zit ik dit weekend (incl. motor), volgend weekend ben ik gewoon thuis in Druten ;)

Awesome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Ik heb een route gemaakt van Wegrestaurant Mendel naar Houten, op- en aanmerkingen zijn natuurlijk welkom.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gXJXhVnsUibfjcIGU49JgmN9/medium.png
https://www.grubeater.nl/pics/GoT/Motor/Mendel-Houten.gpx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Grubeater schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:17:
Ik heb een route gemaakt van Wegrestaurant Mendel naar Houten, op- en aanmerkingen zijn natuurlijk welkom.
[afbeelding]
Ziet er goed uit. Heb alleen geen navigatie op de brommer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

InZane schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 00:03:
[...]

Ziet er goed uit. Heb alleen geen navigatie op de brommer :+
We zijn met een mannetje of 6-7, dat is goed te doen in een groep. De snelle jongens kunnen achteraan rijden, beetje aflaten zakken en dan de gaten dicht rijden.
Ik zal voorop rijden en het tempo er inhouden, maar ook zorgen dat ik iedereen nog in de spiegels kan zien. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Grubeater schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 00:24:
[...]

We zijn met een mannetje of 6-7, dat is goed te doen in een groep. De snelle jongens kunnen achteraan rijden, beetje aflaten zakken en dan de gaten dicht rijden.
Ik zal voorop rijden en het tempo er inhouden, maar ook zorgen dat ik iedereen nog in de spiegels kan zien. :Y)
Oohw... Startpunt van die route is maar net een paar Kilometer mínder rijden voor me dan dat de afstand welke ik regelmatig naar Apeldoorn rijd voor m'n werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
[...]

Komt wel goed. Wel vaker in groepen gereden ook. Zal de route iig ook even op m'n mobiel zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexthegrat
[...]

Route lijkt me prima zo!

edit: Heb mijn rijbewijs nog niet zo lang en heb ook nog nooit in een groep gereden; verwacht niet al teveel tempo van mij :>

[ Voor 13% gewijzigd door alexthegrat op 07-07-2018 08:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:14
@alexthegrat geen probleem denk ik. Ik heb mijn rijbewijs ook pas 2 maandjes en mijn motor pas een maandje. Zijn er dus meer van hetzelfde ervaringsniveau :)

Volgende week zaterdag nog even een beurtje ingepland aangezien de motor dan +/- de eerste 1600 km erop heeft zitten. Is hij daarna helemaal klaar voor een leuke dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Bandjes opgepompt met de Michelin pomp (vaderdagcadeautje), USB weer aangesloten en de X Grip er weer op.
Ik ben klaar voor volgende week! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
HenkEisDS schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 17:08:
[...]

Ik ga er dit weekend even een klap op geven. Stay tuned. :)
Is de klap nog gelukt? 8)

Voor de groep Amsterdam: Yoeri is het nog gelukt voor een pre-tour of heb je daar nog hulp bij nodig? Misschien kunnen we de groep Utrecht wel oppikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 16-06 19:46

nlboy

Alles kitz?

Tot wanneer kan je je aanmelden? :) Mogelijk gaat m'n afspraak zondag niet door, dus sluit ik graag aan als dat het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Je kan gewoon aansluiten bij de groep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 16-06 19:46

nlboy

Alles kitz?

Xepos schreef op maandag 9 juli 2018 @ 21:17:
Je kan gewoon aansluiten bij de groep.
Aangemeld via formulier en excel-sheet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Voor wie wilt aanhaken vanaf Amsterdam. We vertrekken om 10:00 uur vanaf de Foodstrip in Amsterdam-Zuid. Tafelbergweg 2B, 1105 BN Amsterdam

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Grubeater schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:17:
[afbeelding]
Even een update, het originele plan is wat aangepast.

@Raym09, @Patrock en ik meeten rond 9:30 bij de McDonalds in Beuningen (Hadrianussingel 37, 6642 AH Beuningen), @wimmel_1 kan daar ook aanhaken als hij mee gaat.

@alexthegrat, @InZane, @NL-RaVeR zien we bij Wegrestaurant Mendel om 10:00.(Arnhemseweg 725, 7361 TN Beekbergen)

Je hoeft je niet te haasten want we hebben genoeg tijd voor een babbeltje bij Mendel. Mocht je ook mee willen rijden vanuit deze hoek van Nederland, laat het even weten zodat we op je kunnen wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xepos
Update omtrent de tijd van de lunch:

De reservering staat om 13:00 uur bij restaurant de Beren in Houten. Dus de planning schuift 1 uur op.
Ik heb voor 25 mensen een plaats gereserveerd op basis van de aantal mensen die zich hebben ingeschreven in het Tweakers Motormeeting 2018 spreadsheet. Zaterdagmiddag zal ik op basis van de aanmelding een definitief aantal personen doorgeven aan het restaurant, dus aanmelden is tot dan mogelijk. Een korting was helaas niet mogelijk maar ik zal daar zaterdag nog eens naar vragen.

De nieuwe planning ziet er dan zo uit:
Ochtend/vroege middag: Pre toer vanuit woonplaats met mede-tweakers uit omgeving richting restaurant de beren te Houten.
13 - 14 uur: Lunchen in restaurant de Beren in Houten.
14 - 16 uur: Toer we rijden de kastelenroute. Lijkt me handiger als we dit in 2 - 4 groepen opsplitsen.
16-17 uur: Verzamelen en ouwehoeren.
Namiddag en avond: Eventueel nog een post toer met mede-tweakers terug naar huis.
Ouwehoeren op GoT over hoe leuk de dag was.

Ik zoek nog vrijwilligers met genoeg rijervaring die een groepje gedurende de kastelenroute willen leiden. Ik heb ook begrepen dat de WK-finale begint om 17 uur wellicht kunnen we dan verzamelen bij een café . Degene die de wedstrijd willen kijken, kunnen dan blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Xepos schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 23:40:
Update omtrent de tijd van de lunch:

De reservering staat om 13:00 uur bij restaurant de Beren in Houten. Dus de planning schuift 1 uur op.
Ik heb voor 25 mensen een plaats gereserveerd op basis van de aantal mensen die zich hebben ingeschreven in het Tweakers Motormeeting 2018 spreadsheet. Zaterdagmiddag zal ik op basis van de aanmelding een definitief aantal personen doorgeven aan het restaurant, dus aanmelden is tot dan mogelijk. Een korting was helaas niet mogelijk maar ik zal daar zaterdag nog eens naar vragen.

De nieuwe planning ziet er dan zo uit:
Ochtend/vroege middag: Pre toer vanuit woonplaats met mede-tweakers uit omgeving richting restaurant de beren te Houten.
13 - 14 uur: Lunchen in restaurant de Beren in Houten.
14 - 16 uur: Toer we rijden de kastelenroute. Lijkt me handiger als we dit in 2 - 4 groepen opsplitsen.
16-17 uur: Verzamelen en ouwehoeren.
Namiddag en avond: Eventueel nog een post toer met mede-tweakers terug naar huis.
Ouwehoeren op GoT over hoe leuk de dag was.

Ik zoek nog vrijwilligers met genoeg rijervaring die een groepje gedurende de kastelenroute willen leiden. Ik heb ook begrepen dat de WK-finale begint om 17 uur wellicht kunnen we dan verzamelen bij een café . Degene die de wedstrijd willen kijken, kunnen dan blijven hangen.
Als je een nette .GPX kunt delen, voor een Garmin, dan wil ik eventueel wel een rustig groepje voorrijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Ik heb helaas nog niets gehoord over of mijn motor alweer klaar is, maar zal het tzt laten weten of ik er bij kan zijn ;)

[ Voor 10% gewijzigd door darkkingll op 12-07-2018 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
Ik heb me niet officieel opgegeven, maar bij deze in ieder geval de officiële afmelding ;( Door privéomstandigheden ben ik niet in de gelegenheid mee te rijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SlideR NL
wimmel_1 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 23:55:
[...]

Als je een nette .GPX kunt delen, voor een Garmin, dan wil ik eventueel wel een rustig groepje voorrijden ;)
Ik zal de kastelenroute wel aanpassen en een GPX track hier plaatsen die start vanaf de Beren restaurant in Houten en er ook weer eindigt. Dat zal denk vanavond of morgen worden. Tenzij iemand mij voor is. Dat is ook geen probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

@Xepos Ik heb nog een aanvulling:
12-13 uur: Verzamelen en ouwehoeren #1
Anders moeten we direct aan de lunch en dan praat je alleen met de mensen die het dichts bij je zitten.

Dat is ook handig met groepjes maken voor de rit. Als iedereen elkaars rijstijl een beetje kent is het rijden in een groep wat makkelijker.
Niet dat ik rijden met Tweakers op 150pk motoren vervelend vind, maar dan krijg je dit soort verhalen: Grubeater in "Hét grote motortopic - Deel 22"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Grubeater schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:42:
Anders moeten we direct aan de lunch en dan praat je alleen met de mensen die het dichts bij je zitten.

Dat is ook handig met groepjes maken voor de rit. Als iedereen elkaars rijstijl een beetje kent is het rijden in een groep wat makkelijker.
Niet dat ik rijden met Tweakers op 150pk motoren vervelend vind, maar dan krijg je dit soort verhalen: Grubeater in "Hét grote motortopic - Deel 22"
Nou ja, mijn naam zegt het al hè :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verzamelen voor mensen die niet mee doen aan de lunch rond 14:00 tot 14:30 ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wilco1985

Zal ik mezelf ook maar aanmelden? Dan ben je niet heel eenzaam op je TA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

wilco1985 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 19:15:
[...]

Zal ik mezelf ook maar aanmelden? Dan ben je niet heel eenzaam op je TA :+
Wel de vrouw en de hornet meenemen hé :P

Awesome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xepos

Grubeater in "Hét grote motortopic - Deel 22"
Goede suggestie ik neem het mee in de planning. Al hou ik het op 12:30 - 13:00 anders moeten sommigen zo lang wachten.
SlideR NL schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 13:21:
[...]

Ik zal de kastelenroute wel aanpassen en een GPX track hier plaatsen die start vanaf de Beren restaurant in Houten en er ook weer eindigt. Dat zal denk vanavond of morgen worden. Tenzij iemand mij voor is. Dat is ook geen probleem.
Super! Bedankt daarvoor.

Planning 15 juli
  • Ochtend/vroege middag: Pre toer vanuit woonplaats met mede-tweakers uit omgeving richting restaurant de beren te Houten.
  • 12:30 - 13 uur: Verzamelen bij restaurant de Beren in Houten
  • 13 - 14 uur: Lunchen in restaurant de Beren in Houten.
  • 13:45 - 14:15: De mensen die de lunch overslaan sluiten aan bij de rest. Vermeld dit in het spreadsheet zodat we weten dat we moeten wachten!
  • 14:15 - 17:00 uur: Toer we rijden de kastelenroute. Lijkt me handiger als we dit in 2 - 4 groepen opsplitsen.
  • 17:00 - 17:30 uur: Verzamelen en ouwehoeren.
  • Namiddag en avond: Eventueel nog een post toer met mede-tweakers terug naar huis.
  • Ouwehoeren op GoT over hoe leuk de dag was.

Even een algemene mededeling:
Neem je mensen mee? Schrijf dan achter je naam op de spreadsheet +1/+2 etc. dit ivm de reservering van de plaatsen in het restaurant.

Sla je de lunch over maar wil je wel mee rijden in de tocht schrijf je dan ook even in op de spreadsheet zodat we weten dat er nog mensen aankomen!

Members only:

[ Voor 94% gewijzigd door Xepos op 13-07-2018 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

@Xepos als ik de kastelen route inlaad in kurviger geeft hij een rittijd van 3uur op een 135km. Dus is 1:45uur wel realistisch?

Nvm....

[ Voor 6% gewijzigd door A13X op 12-07-2018 23:31 ]

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Raym09 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 21:27:
@Xepos als ik de kastelen route inlaad in kurviger geeft hij een rittijd van 3uur op een 135km. Dus is 1:45uur wel realistisch?
3 uur? Lijkt me wel wat lang voor 135km hoor. Ik weet niet wat voor weggetjes dat dan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

InZane schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 22:01:
[...]

3 uur? Lijkt me wel wat lang voor 135km hoor. Ik weet niet wat voor weggetjes dat dan zijn.
Afgelopen zondag in dezelfde omgeving gereden, 3uur over 140 km. Maar wel compleet alleen dus zonder groep of andere rijders om mee rekening te houden.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Okay, zoals het er naar uitziet moet ik afhaken -O-
De storing is wat erger dan gehoopt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

@Raym09 De route is 98km, er gaat wat mis bij jou in Kurviger. Maar daar waren wij al achter in de groepsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Grubeater schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 23:07:
@Raym09 De route is 98km, er gaat wat mis bij jou in Kurviger. Maar daar waren wij al achter in de groepsapp.
I know daar zit ik ook in :+

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 00:09

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Vanwege de verjaardag van mijn moeder ga ik niet mee. Ik had me al niet mee opgegeven maar nu ga ik dus sowieso niet mee.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SlideR NL
https://www.myrouteapp.co.../route/1193013?mode=share

GPX-track: https://wetransfer.com/do...93b320180713074842/c2ad91

Ik heb de route aangepast naar de begin en startpunt bij het restaurant. De rest van de route heb ik zo veel mogelijk gelaten voor wat het was.

[ Voor 31% gewijzigd door SlideR NL op 13-07-2018 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
Ziet er goed uit! Ik had graag mee gewild maar ik vind het echt te ver vanuit Zeeland.

Veel plezier en maak foto’s hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco1985
Raym09 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 19:49:
[...]

Wel de vrouw en de hornet meenemen hé :P
Die heeft geen zin om met een hele groep tweakers op pad te gaan :P

[ Voor 55% gewijzigd door wilco1985 op 13-07-2018 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
wilco1985 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:06:
[...]

Nou ja zeg :/

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexthegrat
wilco1985 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:06:
[...]

De hornet is er iig wel bij (met een nieuw stuur en spiegels, dat wel) alleen zit er iemand anders op ;)

[ Voor 5% gewijzigd door alexthegrat op 13-07-2018 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:07

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Veel plezier, gas erop!

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco1985
alexthegrat schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:51:
[...]

De hornet is er iig wel bij (met een nieuw stuur en spiegels, dat wel) alleen zit er iemand anders op ;)
Verzamelen jullie in Beekbergen?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste