GoT Motortocht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:16
Mede-auteur:
  • Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:33

Xepos

Afbeeldingslocatie: https://motortour.files.wordpress.com/2013/05/20130525_55641.jpg
In Het grote motortopic deel 21 is het idee ontstaan om weer eens een tocht te organiseren. Bij deze het bijbehorende topic.

Verderop het inschrijfformulier. Vul hier je nick in en als je wil je echte naam, een voorstel voor een route, een voorstel voor een datum en je mobiele nummer voor een whatsappgroep die ik zal maken zodra er voldoende animo is.

Inspiratie voor routes hier: https://motorroutes.net/

edit:
Woensdag de 25e ga ik de suggesties voor routes en data normaliseren en in een poll gooien. Wil je mee en je suggestie terugzien in de poll schrijf je dan snel in.

Verplicht: lees dit alvast door en leer het uit je hoofd: http://www.luiemotorfiets.nl/tips/groepsrijden/

Update inschrijfformulier.

De definitieve datum is voor de tocht is 15 juli geworden.
Inschrijven kan je via onderstaande link:
Registratieformulier voor GoT motor toer 15 juli

Bij genoeg aanmeldingen kunnen we dan definitief de route vastleggen a.d.h.v. de wensen en eisen van de rijders, heb je suggesties voor een verzamelplek (voldoende parkeergelegenheid en lunch/koffie mogelijkheden) stel ze vooral voor.

Vul het formulier alleen in wanneer je KAN en WIL meerijden op 15 juli.

De groepsapp is aangemaakt. Rij je wel mee op 15 juli maar zit je nog niet in de groep? Stuur @Xepos een DM en je krijgt een link om in de groep te komen.

Verwachte dagindeling
  • Ochtend/vroege middag: Pre toer vanuit woonplaats met mede-tweakers uit omgeving richting restaurant de beren te Houten.
  • 12:30 - 13 uur: Verzamelen bij restaurant de Beren in Houten
  • 13 - 14 uur: Lunchen in restaurant de Beren in Houten.
  • 13:45 - 14:15: De mensen die de lunch overslaan sluiten aan bij de rest. Vermeld dit in het spreadsheet zodat we weten dat we moeten wachten!
  • 14:15 - 16 uur: Toer we rijden de kastelenroute. Lijkt me handiger als we dit in 2 - 4 groepen opsplitsen.
  • 16-17 uur: Verzamelen en ouwehoeren.
  • Namiddag en avond: Eventueel nog een post toer met mede-tweakers terug naar huis.
  • Ouwehoeren op GoT over hoe leuk de dag was.
Edits:
24/05 - 15 Tweakers aangemeld
02/06 - Groepsapp is aangemaakt.
25/06 - Link naar de groepen van de pre-tochten toegevoegd.
26/06 - Verzamelplaats bekend! Restaurant de beren te Houten. Voor de reservering is het handig om te weten hoeveel mensen er komen, schrijf je dus in op de pre-tochten formulier.
11/07 - Planning aangepast.

[ Voor 98% gewijzigd door Xepos op 12-07-2018 21:13 . Reden: Update verzamelplaats ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:10
Leuk idee! En fijn dat het iets concreets wordt zo! Ook al was er al een motor-tour-topic, dit is wel zo makkelijk en overzichtelijk (y)

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Misschien is het handig om alvast het landsdeel aan te geven waar vermoedelijk de rit gehouden gaat worden. Ik wil namelijk wel, maar afhankelijk van de afstand. Ik woon in Groningen 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Mede-Groninger meld zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:37

thijsco19

KTM 990 SMT

Aangezien ik redelijk vol zit komende vakantie periode en een voorkeursdatum sowieso lastig is te kiezen, het formulier maar niet ingevuld.

Desalniettemin, hierbij toch mijn interesse.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:01

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Hier hetzelfde. Ik blijf het wel volgen, maar heb ook nog genoeg andere verplichtingen. Vakanties, vrijgezellenfeesten, bruiloften. Het gaat maar door. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
gebruikershaes schreef op donderdag 19 april 2018 @ 17:21:
Misschien is het handig om alvast het landsdeel aan te geven waar vermoedelijk de rit gehouden gaat worden. Ik wil namelijk wel, maar afhankelijk van de afstand. Ik woon in Groningen 8) .
In het formulier kun je een locatie/route voorstellen. Hier stemmen we later over. :) Als genoeg mensen het in Groningen willen doen we het in Groningen. Nu kun je je afvragen of Groningen of Limburg de meest handige locaties zijn, maar zo werkt het met stemmen. Kijk maar naar Trump. 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zo, aangemeld met een voorwaarde :) Ik moet in de meivakantie mijn examen doen én daarna nog een motor scoren. Dat eerste ben ik nog niet zeker van. Dat tweede is op zich geen probleem, er zijn er genoeg te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexthegrat
  • Laatst online: 12-06 13:28
Ook aangemeld; geen specifieke voorkeur voor datum. Ik heb mijn rijbewijs nog niet zo lang dus misschien kan ik nog iets opsteken van de rest ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Goed idee! Aangemeld, ik ben ook voor noord/oost Nederland :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 20:59
Ook aangemeld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Leuk. Als datum en route bekend is bekijk ik of ik mee ga.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
;w Veel plezier! Hoop dat ik er volgend jaar bij kan zijn.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:12

A13X

Dude

Aangemeld!

Even @Grubeater taggen

Awesome

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-06 22:17

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Ik keek al @Raym09 :9 .

Ik dacht aan 2-3 deelroutes om dan samen in het midden van het land te meeten/lunchen.
Een route begint in het noorden (Zwolle/Assen/etc), een route in het zuiden (Den Bosch/Oss/etc) en een route in het westen (Woerden/Alphen a/d Rijn/etc).
Deze routes komen samen op de Veluwe (voorbeeld), daar wordt gemeet/geluncht, dan een rondje over de Veluwe gereden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3QNaTbtj5XzmaRfXnGqhaQd4/medium.png

Op de heenweg meet je al met de Tweakers uit jou hoek van NL, rijd je een leuk ritje naar de Veluwe. Daarna grote Meeting om de rest te leren kennen en een leuke rit te rijden over/om de Veluwe.

Daarvoor heb je 3 routecaptains nodig die een route vanuit de startpunten maken en een iemand die het rondje Veluwe bedenkt.

Het grote probleem is natuurlijk de juiste datum te vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Grubeater op 19-04-2018 21:54 . Reden: Plaatje ]

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk | Revit Eclipse doorwaaijas XL nodig? DM mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
En als je al in de hoofdstad van de Veluwe woont (Apeldoorn)? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-06 22:17

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

InZane schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:20:
En als je al in de hoofdstad van de Veluwe woont (Apeldoorn)? :+
Dan rij je eerst naar Zwolle om een gezellig ritje te hebben, op de terugweg ben je snel thuis. ;)

In dit voorstel maak jij de route over de Veluwe? :7

[ Voor 9% gewijzigd door Grubeater op 19-04-2018 21:23 ]

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk | Revit Eclipse doorwaaijas XL nodig? DM mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 21:00
Ik heb ook wel interesse, maar nog geen idee hoe ik de komende maanden in mijn tijd zit.
Kan dus ook geen voorkeuren geven, daarom nog niet aangemeld.
Wacht rustig af waar de meerderheid voor stemt qua datum en route en dan laat ik wel weten of me dat uitkomt. Hier ook Apeldoorn trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
AcidBurn schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:24:
Ik heb ook wel interesse, maar nog geen idee hoe ik de komende maanden in mijn tijd zit.
Kan dus ook geen voorkeuren geven, daarom nog niet aangemeld.
Wacht rustig af waar de meerderheid voor stemt qua datum en route en dan laat ik wel weten of me dat uitkomt. Hier ook Apeldoorn trouwens :)
Kunnen we samen richting Zwolle kachelen :+
Grubeater schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:23:
[...]

Dan rij je eerst naar Zwolle om een gezellig ritje te hebben, op de terugweg ben je snel thuis. ;)

In dit voorstel maak jij de route over de Veluwe? :7
Ik kan best wat bedenken, maar ik heb geen tomtom oid.

[ Voor 27% gewijzigd door InZane op 19-04-2018 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

SU-PER Plan!!!

Ik lees hier wel waneer 't gaat plaatsvinden en als ik dan tijd heb dan ga ik graag mee.... :Y

[ Voor 80% gewijzigd door Will_M op 20-04-2018 04:05 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:38

Clush

Do as I say...

Ik ga mee, tenzij het bijzonder ongelukkig (voor mij) wordt gepland)

... not as I do.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
I’m in. De betuwe kent veel bochten. Ben benieuwd!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:48
Grubeater schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:17:

Ik dacht aan 2-3 deelroutes om dan samen in het midden van het land te meeten/lunchen.
Een route begint in het noorden (Zwolle/Assen/etc), een route in het zuiden (Den Bosch/Oss/etc) en een route in het westen (Woerden/Alphen a/d Rijn/etc).
Deze routes komen samen op de Veluwe (voorbeeld), daar wordt gemeet/geluncht, dan een rondje over de Veluwe gereden.

[afbeelding]

Op de heenweg meet je al met de Tweakers uit jou hoek van NL, rijd je een leuk ritje naar de Veluwe. Daarna grote Meeting om de rest te leren kennen en een leuke rit te rijden over/om de Veluwe.

Daarvoor heb je 3 routecaptains nodig die een route vanuit de startpunten maken en een iemand die het rondje Veluwe bedenkt.

Dat is wel een goed idee, maar houd er dan wel rekening mee dat het bijvoorbeeld vanuit Groningen al 150km naar Apeldoorn/Veluwe is. In je voorbeeld gaat het over de snelweg, maar ik denk dat de bedoeling is om een route binnendoor te maken?
Dan ben je al gauw 2,5 - 3 uur bezig om met een groep vanuit Groningen op de Veluwe te komen. Wellicht zelfs iets langer, afhankelijk van de groep samenstelling. Een rondje op de Veluwe (+/- 100km?) 2 uurtjes, wat eten/drinken tussendoor (1 uur?) en dan nog weer terug naar Groningen (snelweg 2 uur?). Dat is wel een lange dag rijden, waarbij ik me wel voor kan stellen dat het voor sommigen teveel is. Daarnaast is het startpunt van de deel-route, voor de meesten ook niet gelijk hun eigen startpunt. Dat komt er ook nog bij.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een goed idee, het is alleen wel iets om rekening mee te houden :)
Groningen als voorbeeld gebruikt omdat die het verste weg is van de Veluwe, maar geld natuurlijk ook in iets mindere mate voor de andere startpunten

Ik kan eventueel wel helpen voor een route op de Veluwe, woon bijna op de Veluwe :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Tankiej schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 07:52:
[...]
Groningen als voorbeeld gebruikt omdat die het verste weg is van de Veluwe, maar geld natuurlijk ook in iets mindere mate voor de andere startpunten
Denk dat de mensen uit Den Helder, Maastricht of Vlissingen het nou niet echt minder ver gaan vinden dan die uit Grún :+

Vind het idee van @Grubeater ook enorm leuk, echter zal dat voor een deel inderdaad een rot eind rijden worden. Daar zal dus nog iets voor verzonnen moeten worden.

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:56

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Wel even leren-jacky met Henk er achterop aan doen he! :+

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ik wil ook wel mee als de datum lukt en het mooi weer is :P Is het alleen voor Tweakers of kan ik ook 2 introducees meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:05

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Afhankelijk van de datum en of ik dan mijn AVD al binnen heb houd ik deze wel even in de gaten ;)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
Raym09 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:19:
[...]

Denk dat de mensen uit Den Helder, Maastricht of Vlissingen het nou niet echt minder ver gaan vinden dan die uit Grún :+
Zijn voorbeeld heeft 4 startpunten, van die 4 is Groningen het verste. Den Helder, Maastricht of Vlissingen waren geen optie in dat voorbeeld :+
Vind het idee van @Grubeater ook enorm leuk, echter zal dat voor een deel inderdaad een rot eind rijden worden. Daar zal dus nog iets voor verzonnen moeten worden.
Dat dus inderdaad. Of al die mensen moeten zeggen dat ze het niet erg vinden om 150km+ naar een verzamelpunt te rijden, maar dat betwijfel ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Grubeater schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:17:

[afbeelding]

Tof idee!
Ik heb nog geen ervaring met voorrijden, maar kan wel een TomTom regelen dus zou vanaf Assen/Zwolle kunnen navigeren. :D

De afstand, ach.. Het lijkt mij een stuk leuker om het direct met een groepje te doen dan eerst solo richting de Veluwe te rijden..

[ Voor 5% gewijzigd door darkkingll op 20-04-2018 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:05
darkkingll schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:02:
[...]

Tof idee!
Ik heb nog geen ervaring met voorrijden, maar kan wel een TomTom regelen dus zou vanaf Assen/Zwolle kunnen navigeren. :D
Voorrijden doe ik alleen nog maar als de mensen achter me plechtig beloven mij niet te dwingen om gekke dingen te doen. Denk hierbij aan inhalen op een veel te drukke dijkweg: in je eentje kan dat, maar als voorrijder moet je - vind ik - rekening houden met de hele groep. Niet iedereen durft daar in te halen (of krijgt de gelegenheid daartoe). Of gaan pushen om harder te rijden.

Aangemeld trouwens. :Y

[ Voor 4% gewijzigd door Mawlana op 20-04-2018 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:12

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Aangemeld, top idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furbz4300
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-06 10:55
Ik ben van de party, ik kom uit amersfoort, veel centraler gaat het niet worden gok ik.
Lijkt me tof om de helmen achter de nicknames te leren kennen, daarnaast denk ik dat jullie me ook nog wel het één en ander kunnen leren. BONUS :+

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
sylvesterrr schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:07:
[...]

Voorrijden doe ik alleen nog maar als de mensen achter me plechtig beloven mij niet te dwingen om gekke dingen te doen. Denk hierbij aan inhalen op een veel te drukke dijkweg: in je eentje kan dat, maar als voorrijder moet je - vind ik - rekening houden met de hele groep. Niet iedereen durft daar in te halen (of krijgt de gelegenheid daartoe). Of gaan pushen om harder te rijden.

Aangemeld trouwens. :Y
Mjah, als ze willen dat ik ga inhalen op plekken waar het niet mag/kan hebben ze sowieso pech.. Dat doe ik niet. Wat te hard rijden is nog tot daar aan toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-06 18:46

edeboeck

mie noow noooothing ...

Hier een Belgische motorrijder uit Dendermonde... ik schrijf me niet in omdat ik de datum (ik combineer werken en studeren) en de route afwacht. Ik ga ervan uit dat ik sowieso een eindje zal moeten bollen om op de route te komen, maar zie het wel als het concreet wordt. Desnoods pik ik onderweg in.
Fijn idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 09:20
Leuk, heb mij ook in geschreven. M.b.t. heet voorrijden: wellicht ook handig om bij grote getallen van aanmelding de groep op te splitsen? Dan kan je mensen die rustig willen touren en mensen die houden van flink doorrijden eventueel ook van elkaar scheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

TVP. Ook voor mij is de komende periode nogal druk, maar als de datum uitkomt, wil ik graag mee.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
darkkingll schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:27:
[...]

Mjah, als ze willen dat ik ga inhalen op plekken waar het niet mag/kan hebben ze sowieso pech.. Dat doe ik niet. Wat te hard rijden is nog tot daar aan toe...
Sinds die ene keer neem ik gewoon afscheid van mensen die willen dat ik gekke dingen doe, dan rijd ik gewoon m'n eigen rit. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ik ben ook van de partij als ik kan ;)

Ik ben ook een beginner, maar was wel van plan te gaan scheuren en iedereen op te jagen 8) Moet toch stoer overkomen voor alle tweakers die ik nog nooit gezien heb 8) Even kijken of ik ergens goedkoop een roof boxer kan krijgen >:)

Maar zonder dolle ik heb nog nooit in een groep gereden dus ben benieuwd hoe het gaat :9 Wil af en toe wel het gas, waar het kan, open gooien natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 21:00
Ik heb nu een paar keer in groepsverband gereden (3 a 4 motoren), waarvan 3 racers en 1 chopper.
Weet nu al wel dat ik "voorrijden" helemaal niet leuk vindt. rijdt liever achteraan. Door de stad en op 50km wegen is in formatie blijven geen probleem. Zodra we de dijk opgaan of lekkere bochtenwegen pakken, blijft de chopper ver achter omdat de racers zo plat mogelijk door de bochten gaan. Zodra dat achter de rug is, zakken we af en wachten tot de chopper weer in beeld komt, om onze weg weer rustig te vervolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Form ingevuld. Ik ken niemand verder, maar ritjes maken met andere motorrijders is nog nooit tegengevallen.

Kan niet van 23-06 tot 08-07, daar buiten ben ik best flexibel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:57

Chakotay

Lick here to continue

Leuk idee, I'm in :)
AcidBurn schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:00:
Ik heb nu een paar keer in groepsverband gereden (3 a 4 motoren), waarvan 3 racers en 1 chopper.
Weet nu al wel dat ik "voorrijden" helemaal niet leuk vindt. rijdt liever achteraan. Door de stad en op 50km wegen is in formatie blijven geen probleem. Zodra we de dijk opgaan of lekkere bochtenwegen pakken, blijft de chopper ver achter omdat de racers zo plat mogelijk door de bochten gaan. Zodra dat achter de rug is, zakken we af en wachten tot de chopper weer in beeld komt, om onze weg weer rustig te vervolgen.
Zeker nu iedereen en zijn moeder navigatie op de motor heeft vind ik het veel prettiger als iedereen de route heeft en in kleine groepjes van 2-4 motoren (of zelfs alleen) rijdt, om elkaar bij de tussenstops te zien. Scheelt elkaar opjagen / op elkaar wachten, en gedoe in het verkeer met een veel te lange ongeregelde sliert motoren.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
Ik ben voor het idee van @Grubeater ! Zo is het voor alle Tweakers in alle uithoeken een beetje te doen.

Afhankelijk van datum I'm in! Vanavond maar even formulier invullen want hier op kantoor wordt alles van Google geblokkeerd :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
aidanl schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:31:
hier op kantoor wordt alles van Google geblokkeerd :/
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
Tja amerikaans bedrijf :P

Ook geen Facebook, daarintegen wel Twitter... Ben al lang blij dat ze StackOverflow niet geblokkeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
ProfaNe schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:50:
Ik ben ook van de partij als ik kan ;)

Ik ben ook een beginner, maar was wel van plan te gaan scheuren en iedereen op te jagen 8) Moet toch stoer overkomen voor alle tweakers die ik nog nooit gezien heb 8) Even kijken of ik ergens goedkoop een roof boxer kan krijgen >:)

Maar zonder dolle ik heb nog nooit in een groep gereden dus ben benieuwd hoe het gaat :9 Wil af en toe wel het gas, waar het kan, open gooien natuurlijk.
De belangrijkste regel: ken je eigen grenzen. Sommigen hebben gewoon meer ervaring, dus probeer hen niet bij te houden met alle gevolgen van dien. Wachten vinden sommige racers misschien vervelend, maar 112 moeten bellen zullen ze nóg minder leuk vinden. :)

Verder: onervaren rijders naar voren, want de snelheden achterin kunnen aardig oplopen wanneer er gaten vallen. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mawlana op 20-04-2018 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
aidanl schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:31:
Ik ben voor het idee van @Grubeater ! Zo is het voor alle Tweakers in alle uithoeken een beetje te doen.

Afhankelijk van datum I'm in! Vanavond maar even formulier invullen want hier op kantoor wordt alles van Google geblokkeerd :/
Herkenbaar. Bij de klant waar ik zit wordt alles geblokkeerd waar je eventueel een bestand of document op kan delen, dus Google drive, Forms, Sheets etc., maar ook Dropbox, Onedrive etc.
Dus ik kan het fomulier nu ook niet invullen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 16-06 16:49

J-P

Syntax erro....

Leuk idee, ik heb mijzelf ook aangemeld.
Vroeger nog een paar keer mee gedaan met de motor-forum megameet. Paar duizend motoren bij elkaar. Denk alleen niet dat we die aantallen hier gaan halen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s7wPbkm.jpg

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:15

lordsnow

I know nothing

Dacht ik even dat het over een Game of Thrones motortour ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 19:40
Ben er bij (afhankelijk van de datum en plek) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
lordsnow schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:00:
You know nothing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-06 07:25

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Ik volg dit ook even! Lijkt me best leuk!

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
sylvesterrr schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:28:
[...]

De belangrijkste regel: ken je eigen grenzen. Sommigen hebben gewoon meer ervaring, dus probeer hen niet bij te houden met alle gevolgen van dien. Wachten vinden sommige racers misschien vervelend, maar 112 moeten bellen zullen ze nóg minder leuk vinden. :)

Verder: onervaren rijders naar voren, want de snelheden achterin kunnen aardig oplopen wanneer er gaten vallen. :P
Dat kreeg ik vanuit mijn rijinstructeur altijd al mee, rij altijd je eigen rit. Je ziet te vaak dat de mensen als schapen achter de voorrijder aan rijden en niet meer echt op zichzelf ook letten.
Winter is coming? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 13-06 15:30
J-P schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:46:
Leuk idee, ik heb mijzelf ook aangemeld.
Vroeger nog een paar keer mee gedaan met de motor-forum megameet. Paar duizend motoren bij elkaar. Denk alleen niet dat we die aantallen hier gaan halen.

[afbeelding]
gelukkig niet zeg, ga liever rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 16-06 19:46

nlboy

Alles kitz?

Leuk ik wil mij er niet aan vast pinnen, dus ik wacht eventjes af welke datum geprikt wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik ga ook even de kat uit de boom kijken :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 17:37

thijsco19

KTM 990 SMT

Als jij dat wilt...

:+

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco1985
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2020
Lijkt mij leuk.
Rij al jaren maar doe eigenlijk nooit iets met meetings etc.
Wel even in afwachting tot er wat concrete dingen bekend zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:15

lordsnow

I know nothing

Ik wil wel. Maar dan moet ik eerst een motor regelen. En een motorrijbewijs :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HenkEisDS
Korte update: 27 inschrijvingen tot nu toe! Gaat harder dan ik had verwacht!
lordsnow schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 14:57:
[...]

Ik wil wel. Maar dan moet ik eerst een motor regelen. En een motorrijbewijs :)
_O- Ja die zijn wel handig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
HenkEisDS schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:00:
Korte update: 27 inschrijvingen tot nu toe! Gaat harder dan ik had verwacht!
We hebben bij zo'n sowieso meerdere voorrijders nodig. Dan klinkt het eerder geopperde idee over verschillende routes naar een centrale plek niet verkeerd. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Met zo'n grote groep is het sowieso handig om te boel op te gaan splitsen. Ga je met 25 man rijden zitten de mensen voorin op 50km/u en achterin op 150km/u. Vind zelf tot 6 man per groep het fijnste rijden. Zodra je naar 10 of meer gaat word het gelijk een stuk minder handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:14
Ik volg dit topic even, komende twee maanden relatief weinig tijd, maar als de tocht daarna is sluit ik me graag aan.

Hoe groot de groep kan zijn is ook afhanklijk van het type wegen dat je rijdt en de afspraken die er gemaakt worden. Persoonlijk vind ik groepjes van 5-6 man het prettigst. Groepen van 10 (of meer) is vaak toch wat meer harmonica-effect of dat je (lang) op de achterste rijders moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-06 10:07
Ik heb ook wel interesse! Ik heb echter ook drukke maanden, dus wacht het ook even af!

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:41

Youk

Volvo For Life

Heb zelf in 2010 nog meegereden. Afstand viel nog wel mee vond ik.

Voor nu weet ik niet of ik mee kan. Zal ook maar even afwachten wat het wordt. Zou graag nog eens zo'n ritje meepikken. Maar werken in volcontinu systeem en daarnaast volop bezig zijn met verbouwingen helpt niet echt in het vrij houden van dagen. Ach ja, ik zie wel.
edeboeck schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:30:
Hier een Belgische motorrijder uit Dendermonde... ik schrijf me niet in omdat ik de datum (ik combineer werken en studeren) en de route afwacht. Ik ga ervan uit dat ik sowieso een eindje zal moeten bollen om op de route te komen, maar zie het wel als het concreet wordt. Desnoods pik ik onderweg in.
Fijn idee!
Hoi (bijna) buurman! :w Woon zelf in Sint-Amands. Desnoods moeten we er maar een mini-meet van maken. :P

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:57

Destruction

(ex-)Automonteur

Zag het topic net. In principe wel intresse, maar mijn motor is een rijdend project (nu zo'n 80% af :P) en voor ik echt toerritten ga doen wil ik 'm 100% af hebben dus da's voorbehoud nummer 1.

Voorbehoud nummer 2 is uiteraard de locatie/afstand (als ik bijv. vanaf Zwolle eerst naar Maastricht zou moeten komen meeten heb ik daarna geen zin meer in een toerroute). Motormeetings/toertochten waar ik in het verleden ben geweest ontaarden vrijwel allemaal in een wedstrijdje wie het hardst/platst durft etc, daar heb ik ook niet zo'n zin in, ik wil het maar vast aangegeven hebben :)

* Destruction vult het formulier (nog) niet in maar gaat het topic iig volgen.

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HenkEisDS
30 inschrijvingen tot nu toe. Ik ga deze week (denk Woensdag oid) de suggesties voor routes en datums normaliseren, samenvatten en in een poll gooien. Wil je mee en je suggesties terugzien in de poll dan moet je je dus nog even snel inschrijven.

Om het zo leuk en veilig mogelijk te houden wil ik iedereen die mee wil aanraden verplichten O-) dit alvast even door te lezen en uit je hoofd te leren:
http://www.luiemotorfiets.nl/tips/groepsrijden/
Voor vertrek nemen we dit nog even door. *O*
Destruction schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 23:25:
ontaarden vrijwel allemaal in een wedstrijdje wie het hardst/platst durft etc, daar heb ik ook niet zo'n zin in, ik wil het maar vast aangegeven hebben :)
Ik ook niet. Iedereen met een motor en motorrijbewijs (sorry @lordsnow _O- ) is welkom en veilig thuis komen is prioriteit nummer 1. We gaan dus rustig wachten op de langzaamste rijders. Tuurlijk staat het je vrij een stuk (met je sub-groepje) lekker snel te pakken, maar dan moet je iets langer wachten bij het volgende verzamelpunt. Ik wil dat bij niemand de indruk gewekt wordt dat hij/zij moet opschieten omdat hij zijn voorganger niet meer ziet. Je voorganger niet meer zien zou trouwens uitgesloten moeten zijn als iedereen zich aan bovenstaande regels houd.

[ Voor 3% gewijzigd door HenkEisDS op 22-04-2018 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:35

Secsytime

Automagisch

HenkEisDS schreef op zondag 22 april 2018 @ 09:26:
30 inschrijvingen tot nu toe. Ik ga deze week (denk Woensdag oid) de suggesties voor routes en datums normaliseren, samenvatten en in een poll gooien. Wil je mee en je suggesties terugzien in de poll dan moet je je dus nog even snel inschrijven.

Om het zo leuk en veilig mogelijk te houden wil ik iedereen die mee wil aanraden verplichten O-) dit alvast even door te lezen en uit je hoofd te leren:
http://www.luiemotorfiets.nl/tips/groepsrijden/
Voor vertrek nemen we dit nog even door. *O*

[...]

Ik ook niet. Iedereen met een motor en motorrijbewijs (sorry @lordsnow _O- ) is welkom en veilig thuis komen is prioriteit nummer 1. We gaan dus rustig wachten op de langzaamste rijders. Tuurlijk staat het je vrij een stuk (met je sub-groepje) lekker snel te pakken, maar dan moet je iets langer wachten bij het volgende verzamelpunt. Ik wil dat bij niemand de indruk gewekt wordt dat hij/zij moet opschieten omdat hij zijn voorganger niet meer ziet. Je voorganger niet meer zien zou trouwens uitgesloten moeten zijn als iedereen zich aan bovenstaande regels houd.
Behoort een weekend ook tot de opties, of is het puur een dagrit? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:52
Als er vanuit Groningen wordt gereden doe ik wellicht mee. Ik ben alleen niet het type dat 8 uur gaat rijden om een dag.

Als je naar Apeldoorn kronkelt vanuit Groningen ben je al gauw een uur of 4 onderweg gok ik. Je kan dan natuurlijk wel de snelweg terug pakken, dan ben je in 1.5 uur terug.

Zou met een Mede-Groninger wel kunnen voorrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

(jarig!)
Check, even meelezen, kijken hoe en wat. Maar leuk idee! :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
Secsytime schreef op zondag 22 april 2018 @ 23:21:
[...]

Behoort een weekend ook tot de opties, of is het puur een dagrit? O-)
In eerste instantie een dagrit. Ik heb zelf niet zoveel hele weekeinden vrij, maar een dag kan ik altijd wel vrij houden.
418O2 schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:55:
Als je naar Apeldoorn kronkelt vanuit Groningen ben je al gauw een uur of 4 onderweg gok ik. Je kan dan natuurlijk wel de snelweg terug pakken, dan ben je in 1.5 uur terug.
Denk dat je er sowieso niet aan ontkomt op de heen en terugweg een stuk snelweg te pakken, maar misschien heb je geluk en gaat er groepje bij je in de buurt weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
HenkEisDS schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:02:
[...]

In eerste instantie een dagrit. Ik heb zelf niet zoveel hele weekeinden vrij, maar een dag kan ik altijd wel vrij houden.
Weekend is mij ook te gek
Denk dat je er sowieso niet aan ontkomt op de heen en terugweg een stuk snelweg te pakken, maar misschien heb je geluk en gaat er groepje bij je in de buurt weg.
Leek mij ook al.

Enige is dat ik wel hou van gas geven en ik weet niet hoe dat in een groep gaat. Maar daar kom je maar op 1 manier achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
418O2 schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:03:

Enige is dat ik wel hou van gas geven en ik weet niet hoe dat in een groep gaat. Maar daar kom je maar op 1 manier achter
Ik denk dat we een sub-groepje maken met laagvliegers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
HenkEisDS schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:14:
[...]

Ik denk dat we een sub-groepje maken met laagvliegers. :)
Lijkt me goed. Ging een keer rijden met een A2 motor en dan moet ik me echt zo onwijs inhouden dat ik dat na een uurtje wel zat ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Njah, ik rijd ook wel redelijk stevig door, behalve in de bochten...(zeker bochten die ik nog niet ken neem ik niet voluit) en ik kom ook vanuit Groningen, dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Als ik het goed begrijp is het idee dus om vanuit iedere windrichting van het land een groepje te vormen en op een centraal punt af te spreken? Apeldoorn zag ik al voorbij komen. Dan heb je meteen het probleem opgelost van rijden in een te grote groep, én mensen kunnen makkelijker op eigen houtje met anderen ergens heenrijden. Kwestie van per windrichting een startpunt te kiezen en de route (.gpx) te delen hier op het forum van hoe er naar het centrale punt gereden wordt. Als er dan in een groep van 6 man, er 2 het te langzaam vinden gaan en navigatie hebben, kunnen ze gewoon vooruit rijden. Verzamelpunt is toch al bekend :) Just my idea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy
  • Laatst online: 16-06 21:26

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Ik woon al vlak bij Apeldoorn maar vind het prima om eerst naar een andere plek te rijden en daar aan te haken. Heb me ingeschreven en lees wel even mee als we een datum gaan prikken.

Exchange en Office 365 specialist. Mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:51

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nogmaals Apeldoorn hier.... ik houd het topic in de gaten, al weet ik niet of ik mijn huidige motor dan nog heb. Kan altijd nog op de motor van mijn vrouw of die van een vriend van me mee. Deelname hangt af van datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:35

Secsytime

Automagisch

darkkingll schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:17:
Njah, ik rijd ook wel redelijk stevig door, behalve in de bochten...(zeker bochten die ik nog niet ken neem ik niet voluit) en ik kom ook vanuit Groningen, dus.....
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 13-06 15:30
Leviathius schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:24:
Als ik het goed begrijp is het idee dus om vanuit iedere windrichting van het land een groepje te vormen en op een centraal punt af te spreken? Apeldoorn zag ik al voorbij komen. Dan heb je meteen het probleem opgelost van rijden in een te grote groep, én mensen kunnen makkelijker op eigen houtje met anderen ergens heenrijden.
en dan in apeldoorn iedereen een bak koffie en weer naar huis? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
Maegrim schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:19:
[...]

Meer een meeting dan een motortocht zo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
Maegrim schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:19:
[...]

Allereerst: Het is slechts een idee/gedachtenspinsel he. Ennuh, alleen een bak koffie is wel erg saai zeg.. Lijkt mij leuker om ergens af te spreken waar er ook wat gegeten en gedronken kan worden. Eventueel zouden we zelfs een leuke route daar in de regio kunnen plannen van een paar uur, lijkt mij wel tof namelijk.

Ik las ook al dat er mensen zijn die bijvoorbeeld niet 8uur lang op de motor willen zitten. Zij kunnen dan ff chillen op het verzamelpunt. Beetje elkaars motoren bekijken, ouwehoeren etc.

Nogmaals, slechts ideeën vanuit mijn kant. Zit niet in de organisatie natuurlijk :9.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De 2010 rit ging ongeveer zo: Verzamelen in het midden van het land, dacht ergens bij Utrecht. Daar wat ouwehoeren en wat drinken. Toen gaan rijden waarbij 1 grote groep vrijwel direct 2 kleinere groepen werd. Toen iets van anderhalf uur rijden en even op het terras weer wat drinken. Toen weer een stuk rijden met aan het einde in een restaurant wat eten voor wie dat wou. Op zo'n manier ben je een middag zoet en heb je een mooie balans tussen rijden en een soort meeting. Vind zelf een uurtje of 3 rijden ook wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Als we nou eens weten hoeveel personen er uit elke regio interesse hebben, dan kunnen we wellicht wel wat bedenken.

Optie: meerdere regionale motortochten naar het centrale verzamelpunt. Daar kunnen we meeten, gezamenlijk nog een stukje rijden (eventueel in meerdere groepjes vanwege verschil in snelheid en grootte van de groep) en daarna weer met je eerste groep naar je eigen regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-06 20:05
Aangemeld. Heb een route voorgesteld van een oude TankTasTocht en datum.

Zie de datum en route weel voorbij komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:01
Zie dit topic nu pas!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik wacht de route e.d. nog even af ;)

[ Voor 11% gewijzigd door R0y. op 23-04-2018 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:15
ik wacht meer info af mocht het passen in mijn agenda sluit ik denk ik wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het is denk ik handig om even te kijken waar de meeste mensen zitten. Mocht dat door het hele land zijn kom je toch op het midden uit zodat het voor iedereen te doen is. Voor mensen die uit Groningen of Limburg komen zal het midden van het land natuurlijk wel ver zijn, maar voor iemand die uit Amsterdam, Den Haag, Nijmegen of Zwolle komt is dat wel weer handig. Mocht het grootste deel uit een bepaalde hoek van het land komen is het natuurlijk wel fijn om het in die buurt te doen.

Dan kan je een bepaalde datum stellen of een paar data. Je weet nooit wat het weer gaat doen ruim van te voren, dus kan je ook een paar dagen voordat het is een vaste datum kiezen terwijl je er ruim daar voor misschien beter 2 of 3 kan kiezen. Iets van een poll voor de datum lijkt mij sowieso handig handig en misschien voor de locatie ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ff locaties verzamelen dus?

Vanaf mijn kant nog geen definitieve aanmelding dus (zie mijn vorige post in dit topic), het eerder voorgestelde plan van een mix tussen een tour en een meeting staat me wel aan, en ~8 uur op de motor zitten heb ik ook geen zin in. Want hoe leuk ik motorrijden ook vindt, op den duur krijg ik toch best wel een houten reet :+

Dus,

Rijstijl: Over het algemeen rustig, geen zin in boetes e.d (maar ook niet strak v-max).

[ Voor 19% gewijzigd door Destruction op 24-04-2018 00:40 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De 2010 rit is mij goed bevallen. Rond een uur of 11:00, 12:00 verzamelen zodat iedereen aan kan komen en even kan praten. Dan nog even wat drinken een half uur tot max 1 uur na de aankomsttijd zodat iedereen die wil komen er is. Dan anderhalf uur rijden met een pauze van een half uur en weer anderhalf uur rijden. Dan stoppen bij een leuk restaurant om te eten voor wie wil. De rest kan dan nog wat praten en weer richting huis gaan. Rijden is leuk, maar lekker relax rijden met een aantal stopt is ook wel prettig. Verder dus de groep opdelen in kleinere groepen aan de hand van de snelheid zodat het voor iedereen leuk is of je nou snel of rustig wil rijden. Dan kan je de rustige groepen bijvoorbeeld 15 minuten eerder laten gaan en dan zie je elkaar bij de eerst volgende stop wel weer.

Dit is wat ik persoonlijk een fijne dag vind met een uurtje of 3 rijden, maar geen 5 of langer. Misschien nog een poll er tegen aan gooien voor de rijtijd ?

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 23-04-2018 23:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilco1985
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2020
Destruction schreef op maandag 23 april 2018 @ 23:29:
Ff locaties verzamelen dus?

Rijstijl: Over het algemeen rustig, geen zin in boetes e.d (maar ook niet strak v-max).
+1 Met 60 bochten pakken is altijd beter dan met 230 over de snelweg :+
Zwolle is voor mij ook goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:56

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hela, deze spot ik net pas. Leuk idee.
Ik moet uit Nijmegen komen, dus Groningen is wel een afstand, maar Apeldoorn dat is beter te doen. Ik heb mij wel alvast ingeschreven om aan te geven dat ik interesse heb. Voor knoopdoorhaksel wacht ik even af wat de planning & route is. ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Ultraman schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:28:
Ik moet uit Nijmegen komen, dus Groningen is wel een afstand, maar Apeldoorn dat is beter te doen. Ik heb mij wel alvast ingeschreven om aan te geven dat ik interesse heb. Voor knoopdoorhaksel wacht ik even af wat de planning & route is. ;)
Vermoed dat het groepje omgeving Nijmegen/Arnhem nog wel eens een redelijk aanzienlijk groot groepje kan gaan worden. ;)

Awesome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mawlana
Raym09 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:12:
[...]

Vermoed dat het groepje omgeving Nijmegen/Arnhem nog wel eens een redelijk aanzienlijk groot groepje kan gaan worden. ;)
Team Rotterdam/Den Haag e.o. en Team Nijmegen/Arnhem e.o. gaan gewoon lekker binnendoor naar Utrecht/Zwolle rijden. Gezamenlijke lunch + lokale rit en weer terug naar huis. :W Ofzo. :+

Ik kan niet namens andere regio's spreken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:56

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

d:)b

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

(jarig!)
sylvesterrr schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:53:
[...]

Team Rotterdam/Den Haag e.o. en Team Nijmegen/Arnhem e.o. gaan gewoon lekker binnendoor naar Utrecht/Zwolle rijden. Gezamenlijke lunch + lokale rit en weer terug naar huis. :W Ofzo. :+

Ik kan niet namens andere regio's spreken. :)
Klinkt als een goed plan. :P Ik sluit mij wel aan bij een snelweggroep ergens. Met langere afstanden ben ik wel type doorrijden, dus even kijken hoe en wat.

Wat ik/wij altijd doen met onze groep, een snellere groep voorop en bij een afrit of een kruising/tankstation weer even wachten op elkaar, tot de langzamere groep er weer is. Maar het hoeft van mij geen middagje knallen te worden, sowieso op onbekende wegen doe ik wat rustiger. . :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Joopieboy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:16:
[...]

Klinkt als een goed plan. :P Ik sluit mij wel aan bij een snelweggroep ergens. Met langere afstanden ben ik wel type doorrijden, dus even kijken hoe en wat.

Wat ik/wij altijd doen met onze groep, een snellere groep voorop en bij een afrit of een kruising/tankstation weer even wachten op elkaar, tot de langzamere groep er weer is. Maar het hoeft van mij geen middagje knallen te worden, sowieso op onbekende wegen doe ik wat rustiger. . :)
Ik rij ook wel aardig door, al ligt dat er ook aan hoeveel wind er staat.... Met een naked kan met de juiste wind 150 nog prima te doen zijn.... met de verkeerde kan 120 nog zware nektraining betekenen ;(

Binnendoor gewoon lekker rustig maar vlotjes door tuffen 8)

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
Maar goed, eerst een goed overzicht van de geïnteresseerden zodat er een verzamelpunt bepaald kan worden... :+

@HenkEisDS Als je hulp nodig hebt, geef maar een gil. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Ultraman schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:28:
Apeldoorn ligt inderdaad net wat centraler (dan Zwolle) en ook naast de Veluwe, dus zeker een goede optie als verzamelpunt. Laat het overzicht met geïnteresseerden maar komen! :)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Verzamelen in/bij Apeldoorn en dan een ritje over de Veluwe klinkt wel als iets waar ik aan mee zou willen doen :) Heb me ook ingeschreven maar da's nogsteeds onder voorbehoud van o.a dus de locatie en of m'n motor dan al 100% af is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
caesar1000 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 23:14:
[...]

Apeldoorn ligt inderdaad net wat centraler (dan Zwolle) en ook naast de Veluwe, dus zeker een goede optie als verzamelpunt. Laat het overzicht met geïnteresseerden maar komen! :)
Het hangt een beetje af van hoeveel mensen uit de randstad er komen. Meestal komen grote meetings voor bepaalde motoren of nu zoals voor heel T.net toch op Utrecht uit omdat dit voor iedereen centraal is.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste