Ik heb op basis van het idee van een Veluwe route eens wat plaatsen opgesomd die daar ongeveer omheen liggen, om te kijken wat de verzamel locatie zou kunnen worden.
Poll: GoT Motortour: Waar verzamelen?
• Apeldoorn
• Arnhem
• Amersfoort/Utrecht
• Harderwijk/Nunspeet

Ook een poll maken? Klik hier
Dat kan natuurlijk altijd nog anders als we helemaal niet op de Veluwe gaan rijden
Hoop dat ik hiermee verder rekening heb gehouden met alle richtingen 
Misschien lopen we gruwelijk vooruit op de zaken, maar iets om inzichtelijk te maken wie welke rijstijl hanteert (en dus: wie wel en niet in een groepje zouden moeten) is misschien ook een goed idee. Ik dacht even aan nog een poll, maar da's misschien niet het middel.
@HenkEisDS mocht je als TS het totaal niet eens zijn met de poll e.d, laat me dat even weten, dan haal ik 'm weg/geef ik je de codes zodat je 'm zelf kunt aanpassen/sluiten.
Poll: GoT Motortour: Waar verzamelen?
• Apeldoorn
• Arnhem
• Amersfoort/Utrecht
• Harderwijk/Nunspeet
Ook een poll maken? Klik hier
Dat kan natuurlijk altijd nog anders als we helemaal niet op de Veluwe gaan rijden
Misschien lopen we gruwelijk vooruit op de zaken, maar iets om inzichtelijk te maken wie welke rijstijl hanteert (en dus: wie wel en niet in een groepje zouden moeten) is misschien ook een goed idee. Ik dacht even aan nog een poll, maar da's misschien niet het middel.
@HenkEisDS mocht je als TS het totaal niet eens zijn met de poll e.d, laat me dat even weten, dan haal ik 'm weg/geef ik je de codes zodat je 'm zelf kunt aanpassen/sluiten.
[ Voor 24% gewijzigd door Destruction op 24-04-2018 23:38 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.