GoT Motortocht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:18

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik heb op basis van het idee van een Veluwe route eens wat plaatsen opgesomd die daar ongeveer omheen liggen, om te kijken wat de verzamel locatie zou kunnen worden.

Poll: GoT Motortour: Waar verzamelen?
Apeldoorn
Arnhem
Amersfoort/Utrecht
Harderwijk/Nunspeet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400415&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Dat kan natuurlijk altijd nog anders als we helemaal niet op de Veluwe gaan rijden :P Hoop dat ik hiermee verder rekening heb gehouden met alle richtingen :)

Misschien lopen we gruwelijk vooruit op de zaken, maar iets om inzichtelijk te maken wie welke rijstijl hanteert (en dus: wie wel en niet in een groepje zouden moeten) is misschien ook een goed idee. Ik dacht even aan nog een poll, maar da's misschien niet het middel.

@HenkEisDS mocht je als TS het totaal niet eens zijn met de poll e.d, laat me dat even weten, dan haal ik 'm weg/geef ik je de codes zodat je 'm zelf kunt aanpassen/sluiten.

[ Voor 24% gewijzigd door Destruction op 24-04-2018 23:38 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:09

Secsytime

Automagisch

Destruction schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 23:29:
Ik heb op basis van het idee van een Veluwe route eens wat plaatsen opgesomd die daar ongeveer omheen liggen, om te kijken wat de verzamel locatie zou kunnen worden.

Poll: GoT Motortour: Waar verzamelen?
Apeldoorn
Arnhem
Amersfoort/Utrecht
Harderwijk/Nunspeet
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Dat kan natuurlijk altijd nog anders als we helemaal niet op de Veluwe gaan rijden :P Hoop dat ik hiermee verder rekening heb gehouden met alle richtingen :)
Ik mis Groningen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gestemd, ook hier onder voorbehoud (van het halen van mijn rijbewijs en het aankopen van een motor). Het aankopen van een motor kan snel gaan, het halen van mijn rijbewijs ligt deels in de handen van de examinator. Voor mijn gevoel moet het goed komen over 2 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:24
Voor de Randstedelingen liggen Apeldoorn, Arnhem, Harderwijk en Nunspeet niet echt in de buurt. :+ Met Amersfoort/Utrecht als verzamelpunt kan ik nog lekker binnendoor naar het verzamelpunt rijden en nog fris en fruitig aankomen. Verder naar het oosten/noorden moet ik een stuk snelweg meepakken wil ik nog enigszins fris en fruitig aankomen.

Ruim een uur snelweg (enkel reis) voor een gezamenlijk ritje van twee uur vind ik weer iets te... Begrijp me niet verkeerd, een stuk snelweg meepakken vind ik niet erg. Ik rijd graag 2,5u enkele reis over de snelweg om 6-7 uurtjes te kunnen sturen in de Eifel. :P Ik ben me ervan bewust dat de mensen in Groningen/Maastricht hetzelfde problemen hebben met zo'n beetje alle opties. :)

Lastig joh zo'n rit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 00:07
Sja wellicht huur ik een aanhanger en ga ik in koekblik naar Arnhem oid. Iemand uit Groningen die mee wil doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Beetje lastig zo'n poll waar je maar 1 optie kan kiezen. Ik vind ze alle vier prima, ongeveer alle vier op ca. een halfuur rijden of minder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

zojuist ingevuld! Ik hoop dat ik er bij kan zijn! Kom uit de bollenstreek (Leiden e.o.). Arnhem starten zou wel erg ver zijn, maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik op en neer naar de Posbank ben gereden voor een rit.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco1985
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2020
En Zwolle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:48

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Willen we niet gewoon te veel regelen?
Proberen in te schatten wie hoe hard rijdt, zodat je daar groepjes op af kunt stemmen... Ga er van uit dat je een beginnersritje rijdt, en dat het om de gezelligheid gaat.

Ja, ook ik kan me soms ergeren aan mensen die niet doorrijden en dat ik ze na 2 bochten al weer kwijt ben. En iemand die sneller is dan ik zal ook vast wel eens op mij moeten wachten. Nou en? Het gaat om gezelligheid.

Ik zou zeggen:
- Centraal punt
- Groepjes indelen van circa 6 man
- (korte) route
- lunchlocatie. Moet iets simpels en snels zijn, waar ze ook grotere groepen kunnen verwerken. En parkeerplaats. Dan kom je al snel bij een Mac uit, maar ok.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tankiej
DrivinUCrazy schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:34:
Ja, dat idee heb ik wel als ik de reacties zo bekijk.
Proberen in te schatten wie hoe hard rijdt, zodat je daar groepjes op af kunt stemmen... Ga er van uit dat je een beginnersritje rijdt, en dat het om de gezelligheid gaat.

Ja, ook ik kan me soms ergeren aan mensen die niet doorrijden en dat ik ze na 2 bochten al weer kwijt ben. En iemand die sneller is dan ik zal ook vast wel eens op mij moeten wachten. Nou en? Het gaat om gezelligheid.
Inderdaad. Laagvliegen doe je maar alleen, niet in een groepje met mensen met wie je nog nooit gereden hebt. Je kan een beetje proberen om snelle en langzamere rijders bij elkaar te zetten, maar ideaal zal het niet zijn.
Ik zou zeggen:
- Centraal punt
- (korte) route
- lunchlocatie. Moet iets simpels en snels zijn, waar ze ook grotere groepen kunnen verwerken. En parkeerplaats. Dan kom je al snel bij een Mac uit, maar ok.
Pannekoekenrestaurant *O*

Ik doe regelmatig ritjes met wat grotere groepen, de (wat grotere) eetcafé's/lunchrooms kunnen hier ook prima mee uit de voeten. Is vaak alleen wel handig als je even belt/reserveert van te voren.

[ Voor 13% gewijzigd door Tankiej op 25-04-2018 09:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Pannekoekrestaurant is wel een goed idee ja. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 21:42
Mee eens met @DrivinUCrazy. Afgelopen jaar meegedaan met een avond4daagse met de lokale motorclub hier en die regelden het als volgt:

Centraal startpunt waar je de route kunt inladen. Dan kun je op eigen houtje (of met je groepje) de route volgen die weer naar een ander verzamelpunt leidt. Aldaar kun je wat eten en drinken en dan de tweede helft van de route starten. Alles helemaal naar eigen wens in te vullen van hoelaat je vertrekt, met wie je rijdt en snel je rijdt. Wel werd er dan gezegd: tussen 19u en 20:30 vertrek en tussen 20u en 22u aankomst op tussenpunt.

Als we dit vertalen naar onze situatie dan zou het kunnen zijn:
- Tussen 10u en 11u verzamelen op een paar verzamelpunten in het land, zelfstandig groepjes maken en vertrekken wanneer je wilt,
- Leuke route van 1 tot 2u naar een verzamelpunt. Idd een met grote parkeerplaats en eten is handig.
- Dan kan iedereen gewoon weer vertrekken en tweede deel van de routes rijden met eenieder die mee wilt.

Zo hoeven we niet per se van te voren groepen samen te stellen op snelheid en dergelijke. Ik denk dat dat namelijk vanzelf wel gebeurd. Misschien heb je wel een goed gesprek met iemand bij het startpunt, dan zul je waarschijnlijk vanzelf zeggen: 'Joh, zullen we samen rijden? Volgens hebben we wel dezelfde rijstijl'. Klinkt net speeddaten voor motormuizen zo :+

Just my 2 cents :)

@Tankiej Oeh goeie!

[ Voor 16% gewijzigd door Leviathius op 25-04-2018 09:53 ]

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furbz4300
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 17:51
Leviathius schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:46:

Als we dit vertalen naar onze situatie dan zou het kunnen zijn:
- Tussen 10u en 11u verzamelen, zelfstandig groepjes maken en vertrekken wanneer je wilt,
- Leuke route van 1 tot 2u naar een verzamelpunt. Idd een met grote parkeerplaats en eten is handig.
- Dan kan iedereen gewoon weer vertrekken en tweede deel van de routes rijden met eenieder die mee wilt.

Just my 2 cents :)

@Tankiej Oeh goeie!
Ik denk dat dit ook wel een goed idee is. Het is natuurlijk wel afhankelijk van waar je vandaan komt en waar de verzamelpunten zijn, maar daar ontkom je niet aan. Met een grote groep rijders zoals op tweakers kan je niet iedereen bekoren gok ik.
Ik woon gelukkig erg centraal (Amersfoort), dus voor mij zijn de meeste opties prima. Ik ben een rustige rijder. Hou wel van een beetje gas geven, maar voor mij hoeft het allemaal niet te gek.

oh en PANNENKOEKEN!!!!

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:38

A13X

Dude

Leviathius schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:46:
Zo hoeven we niet per se van te voren groepen samen te stellen op snelheid en dergelijke. Ik denk dat dat namelijk vanzelf wel gebeurd. Misschien heb je wel een goed gesprek met iemand bij het startpunt, dan zul je waarschijnlijk vanzelf zeggen: 'Joh, zullen we samen rijden? Volgens hebben we wel dezelfde rijstijl'. Klinkt net speeddaten voor motormuizen zo :+
Ik denk dat zodra de centrale locatie bekend is iedereen hier al begint te roepen "Ik kom uit X wie heeft er zin om mee te rijden" tel daarbij op dat er misschien al wat mensen elkaar lokaal kennen en je hebt al wat groepen die samen naar het centrale punt rijden. Vaak blijven dat soort groepen dan toch samen rijden gedurende de dag.

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
@Robkazoe lok lok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Raym09 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 10:17:
[...]

Ik denk dat zodra de centrale locatie bekend is iedereen hier al begint te roepen "Ik kom uit X wie heeft er zin om mee te rijden" tel daarbij op dat er misschien al wat mensen elkaar lokaal kennen en je hebt al wat groepen die samen naar het centrale punt rijden. Vaak blijven dat soort groepen dan toch samen rijden gedurende de dag.
Dit. En vervolgens mengen zich daar nog een paar onbekenden bij; dat maakt het toch juist interessant? Anders heeft zo'n hele meeting niet zo veel zin.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexthegrat
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 16:53
+1 voor pannenkoeken!
Ik woon in Ede dus wat mij betreft zijn de meeste opties prima te doen, ik wacht lekker af wat het uiteindelijk gaat worden.

Qua tempo rij ik nog als een beginner, zeker in bochten wil ik niet al te gek doen (heb pas sinds eind maart een rijbewijs+motor)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leviathius
@Raym09 @DrivinUCrazy Dat is volgens mij precies wat ik zeg toch? Ah well, we zitten dus gewoon op 1 lijn :9. Hoop dat het in een weekend gaat zijn dat ik kan in ieder geval! Vorig jaar de eifelrit moeten missen helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik denk wat het belangrijkste is voor iedereen is:

Datum:
De gezelligheid komt wel goed ;). Nu nog een datum dat we lekker kunnen rijden!

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 13:47

edeboeck

mie noow noooothing ...

Youk schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 17:11:
[...]Hoi (bijna) buurman! :w Woon zelf in Sint-Amands. Desnoods moeten we er maar een mini-meet van maken. :P
:w leuk idee! Helaas voorbije vrijdag trampoline-ongeluk: sindsdien ga ik een halve cm kleiner door het leven en vóór juli zit een langere motorrit er niet in (als ik de schokken bij lopen vergelijk met langere motorrit) :'( . We zien nog hoe het loopt... alleszins leuk initiatief en wie weet komt er iets als een Belgische Tweakers Mini-Meet in Klein-Brabant ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Hm Utrecht is voor mij het dichtstbij maar alsnog 1 uur over de autosnelweg. Als we dan nog eens plannen om dat binnendoor te doen word dat toch teveel voor mij. Ik rij nu gemiddeld 1,5 - 2 uur en dan begint toch wel de kramp.

Maar misschien tegen die tijd dat ik al wat meer heb rondgereden en langer rijden iets meer gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

DrivinUCrazy schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:34:

Dat is ook absoluut waar. Maar als ik met rijders te maken krijg die stuk voor stuk harder willen en er daarmee voor zorgen dat ik meer aan het opletten ben of en wanneer die achterligger me wil inhalen dan dat ik m'n eigen lijnen kan rijden, heb ik liever dat dat soort jongens en meisjes bij voorbaat al in een snellere groep ingedeeld worden ;)

Dat het vooral om de gezelligheid gaat ben ik volledig met je eens. Ik ben op zo'n moment met m'n hobby bezig, niet op de vlucht.
Ik zou zeggen:
- Centraal punt
- (korte) route
* Destruction seconds that.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Ik denk dat er genoeg motorrijdende Tweakers zijn om vanuit de 4 windrichtingen naar Apeldoorn oid te rijden en daar te ouwehoeren.

Sowieso gaat de lol van in een groep rijden wel weg als je met meer dan 15 man bent. Van wat ik hier lees zouden we zelfs vanuit Groningen wel een mand of 6-10 moeten kunnen vinden. Prima aantal om een rit mee te doen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 17:41
Wat de poll betreft heb ik gestemd voor Apeldoorn, maar dat is alleen maar omdat ik er zelf woon.
Voor mij zijn alle opties prima te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik ben zelf voor Apeldoorn gegaan, mooi dichtbij mijn woonplaats (Zwolle) en er ligt een nog een mooie binnendoor route tussen :) Verder ook eens met @418O2, dat spreekt me ook meer aan. Kunnen we altijd nog zien wie er vanaf daar nog gezamelijk wil toeren etc. De verzamelplaats zou dan inderdaad wel iets moeten zijn waar je ook kunt eten en drinken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
Destruction schreef op woensdag 25 april 2018 @ 13:28:
Ik ben zelf voor Apeldoorn gegaan, mooi dichtbij mijn woonplaats (Zwolle) en er ligt een nog een mooie binnendoor route tussen :) Verder ook eens met @418O2, dat spreekt me ook meer aan. Kunnen we altijd nog zien wie er vanaf daar nog gezamelijk wil toeren etc. De verzamelplaats zou dan inderdaad wel iets moeten zijn waar je ook kunt eten en drinken.
We zouden eventueel vanuit Groningen naar Hoogeveen kunnen rijden en daar verzamelen met anderen uit de regio Zwolle en van daaruit naar Apeldoorn kronkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Xepos schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:19:
Hm Utrecht is voor mij het dichtstbij maar alsnog 1 uur over de autosnelweg. Als we dan nog eens plannen om dat binnendoor te doen word dat toch teveel voor mij. Ik rij nu gemiddeld 1,5 - 2 uur en dan begint toch wel de kramp.

Maar misschien tegen die tijd dat ik al wat meer heb rondgereden en langer rijden iets meer gewend ben.
Soms is het ook een kwestie van er even doorheen moeten, kreeg bij de CB ook na 1-1,5uur tintelingen in mijn hand en last van het zitvlak. Toch heb ik maar even last gehad op het tweakers Eifel weekend, het kwam wel na een paar uur maar trok vervolgens wel weer weg.

Voor dit jaar en deze rit (of de Eifel rit) heb ik overigens ook dat ik ergens doorheen moet, het zadel van de FZ1 is echt een plank. Na 45min-1uur begin ik het achterwerk echt wel te voelen.

Awesome

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:05
Mannon en vrouwon, mag ik dat zeggon, ja dat mag ik zeggon. Leuk dat er met zoveel enthousiasme gereageerd is!

Ik denk dat het onmogelijk is om alle informatie uit het form te transformeren naar een uniforme poll. Onderstaand de input van zowel de routes als de data, dan snap je mijn uitdaging een beetje. Ik had beter kunnen kiezen voor een dropdown oid. Leermomentje. Anyways, ik voel veel voor het afspreken op een centrale locatie zoals Utrecht en mensen zelf kenbaar laten maken uit welke richting zij komen zodat er subgroepjes ontstaan. De poll die geplaatst is, thanks voor het initiatief trouwens, bevestigd dit. Enige wat we dan nog moeten doen is vanaf Utrecht een mooie route vinden. Ik heb het gevoel dat een aristocratische aanpak hier prima voor werkt en we dit gewoon in dit topic kunnen bediscussieren. Zijn jullie het hier mee eens?

Om tot een datum te komen heb ik zoals is voorgesteld een datumprikker aangemaakt. Deze wilde ik eerst naar iedereen SMSen, maar niet iedereen wil zijn telefoonnummer delen dus dan maar hier in het topic.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Laat maar weten of dit goed of slecht werkt. Ik heb er wel vertrouwen in.

Anyways, ik vertrek vanuit Amsterdam en wil al een tijdje langs de Vecht rijden (mooie route!) dus wie wil aanhaken lemme know. Ben een rustige rijder en zal mijn BMW F650GS meenemen.

Uit het form de routes die zijn voorgesteld:
  • Rondje Markermeer (https://motorroutes.net/routes/rondje-markermeer)
  • Vanuit Zwolle langs de Ijssel ri. Deventer of Drenthe in?
  • Ken zelf nog geen routes.
  • Geen voorkeur
  • Omgeving Arnhem
  • Maakt mij niet veel uit. Buitenland ben ik nog niet geweest, dus dat zou me erg gaaf lijken. Eifel, Ardennen, Alpen etc.
  • Noordelijke helft van NL.
  • Geen specifieke route; Gelderland/Utrecht heeft voorkeur
  • Zwolle!
  • Verras me
  • Veluwe/betuwe/rivieren gebied. (zuid Gelderland)
  • Grubeater in "GoT Motortocht"
  • Utrecht -> Wijk bij Duurstede -> Opheusden -> Driel -> Arnhem -> Posbank -> Pannerden -> Arnhem
  • rondom Barneveld zijn veel leuke weggetjes
  • Betuwe
  • lekdijk
  • Rondje Zeeland (vanaf Rotterdam), rondje Rotterdam-Amsterdam (je komt langs veel plassen en dijkjes). De route hoeft niet per se in Rotterdam te beginnen. Rotterdam-Nijmegen is ook leuk
  • Oost/noord nederland
  • Groene hart
  • Maakt niet uit, vertrek en eind liefst centraal in NL
  • Dijkwegen provincie Brabant/ Gelderland/ Utrecht
  • Ergens in Brabant
  • Route op Veluwe, eventueel richting Utrechtse heuvelrug, twente of achterhoek
  • Eifel
  • Grubeater - Verspreide startpunten
  • Regio Utrecht om het voor iedereen bereikbaar te houden.
  • Veluwe / Posbank?
  • https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/899371?mode=share
  • https://www.routeyou.com/...364/toermotorroute/veluwe
  • Oost-NL? Hier bij Nijmegen zijn ook best leuke route's te rijden, maar ik heb het gevoel dat dat voor velen wat uit de richting is.
  • Idee van @Grubeater om in verschillende regio's losse ritten te hebben die allemaal eindigen op 1 centraal punt.
  • Geen voorkeur, mits ik er niet uren voor hoef te rijden (vanaf Zwolle)
  • Niet van toepassing
Data:
  • 26 mei
  • Weekend.
  • 21 Mei (2e pinksterdag)
  • Geen voorkeur
  • 12/13mei of 19/20mei kan ik dat ik weet. In juni kan ik alle weekenden. Polletje is handiger gok ik :)
  • Na 8 mei (dan hoop ik mijn examen gehaald te hebben)
  • De meeste weekenden zijn goed
  • Hemelvaart
  • nvt
  • zaterdag of zondag
  • Vr/za/zo.
  • weekend
  • Weekend in mei, behalve 5, 12 en 13 mei. :+
  • Zonnige dag!
  • Niet beschikbaar: 23-06 t/m 08-07 verder flexibel
  • Ergens in juli
  • 06-05-2018
  • Geen voorkeur
  • Weekend
  • Mooi weer :D
  • half juni
  • 12-05-2018
  • Op een zondag, verder geen voorkeur
  • geen voorkeur
  • Voorkeur voor weekenden (datumprikker?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Vanaf Utrecht zijn er meer dan genoeg leuke routes. Ik denk dat we eerst duidelijkheid moeten hebben over de duur van het ritje. Op en neer naar Posbank is bijvoorbeeld geen optie als men 2 uurtjes wil rijden.

@HenkEisDS Amsterdam naar Utrecht is leuk over de Amsteldijk, Kromme Mijdrecht en De Hoef. Vanaf daar over de N-weg naar Breukelen en vervolgens langs de vecht naar Utrecht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 418O2
Mijn idee is

Verzamelen in vier hoeken (Amsterdam, Groningen, Limburg, Breda?) Van daaruit een leuke rit naar Apeldoorn van een uur of 2-3, dan in Apeldoorn verzamelen, wat eten, clipons en zandhappers op de vuist (en heel hard DIT KOMT OP DUMPERT roepen), dan helpen we de zandhappers weer op de been en gaan we richting huis. Dat kan dan via een snelle weg (zal zo'n 1.5 uur zijn) of kronkelend (2-3 uur)

Als je op het centrale punt nog een route wil rijden wordt het wel een hele lange dag. Op zo'n centraal punt ben je ook al zo 2 uur aan het ouwehoeren. Als je dan ook nog gaat rijden...

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 26-04-2018 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
Ik vind dat de rit na de gathering op het centrale punt toch wel het mainevent moet zijn en niet vervangen moet worden door de regioritten. Maar dat is makkelijk praten vanuit mijn Amsterdam > Utrecht perspectief. Ik ben in 45 minuten in Utrecht en als ik een leuke route pak kost het me 1.5 uur. Aan de andere kant is het ouwehoeren met zijn allen ook wel gezellig en hebben we volgens mij al de conclusie getrokken dat er sowieso met kleinere groepen gereden moet worden.

Het lijkt mij wel erg gaaf als er in elk geval een stuk met zijn allen in formatie gereden gaat worden. Machtig mooi om met zijn allen (43 nu!) een stuk VMAX op de snelweg te rijden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

HenkEisDS schreef op donderdag 26 april 2018 @ 00:57:
Het lijkt mij wel erg gaaf als er in elk geval een stuk met zijn allen in formatie gereden gaat worden. Machtig mooi om met zijn allen (43 nu!) een stuk VMAX op de snelweg te rijden ofzo.
Dat lijkt mij idd ook wel mooi, maar ik zie meer in het idee van Catch22. Mochten we vanaf daar nog een toerrit willen gaan doen (en daar zullen ongetwijfeld nog liefhebbers voor zijn), dan kan dat gewoon. Als er mensen liever gewoon op die parkeerplaats blijven ouwehoeren, dan kan dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myliobatis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:17
Aangemeld! Voor mij een aantal jaar geleden dat ik in groepen gereden heb, laatste jaren vooral alleen of met slechts een paar.

Door persoonlijke omstandigheden kan ik helaas niet van te voren zeggen of ik kan, maar het lijkt me wel super om mee te rijden, het voornemen is er dus wel!
Datum, die ik zie vanzelf wel verschijnen ;)
sylvesterrr schreef op donderdag 26 april 2018 @ 00:15:
Vanaf Utrecht zijn er meer dan genoeg leuke routes. Ik denk dat we eerst duidelijkheid moeten hebben over de duur van het ritje. Op en neer naar Posbank is bijvoorbeeld geen optie als men 2 uurtjes wil rijden.

@HenkEisDS Amsterdam naar Utrecht is leuk over de Amsteldijk, Kromme Mijdrecht en De Hoef. Vanaf daar over de N-weg naar Breukelen en vervolgens langs de vecht naar Utrecht.
Met 2 uurtjes is de Posbank wel wat te ver ja, daar zou je iets meer tijd voor uit moeten trekken.

In de omgeving van Utrecht is best wel het een ander te rijden (ik woon daar in die omgeving) om een paar uurtjes te rijden. Hangt er vanaf wat voor route je wilt rijden.
Er rekening mee houden dat er verschillende van ver komen is een ritje van 2 uur wel een redelijke tijd.
Dan kom je op een route van iets van 100km uit?

Van stukjes dijken, tot de bossen op de Utrechtse Heuvelrug / Veluwe, Betuwe, plattelandswegen...

Heel rustig rond rijden en fotograferen óf laagvliegen doe ik wel als ik alleen rijd ;)

Ik zou trouwens best wel mee willen denken over een route!

[ Voor 5% gewijzigd door Myliobatis op 26-04-2018 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
Ik heb geen ervaring met massale motorgatherings en kan ook niet echt beoordelen of het realistisch is om met
44 :9 tweakers tegelijk een stuk te rijden. De groeprijtutorial die we allemaal gelezen hebben zegt ook 6 man als groepsgrootte aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myliobatis
HenkEisDS schreef op donderdag 26 april 2018 @ 01:11:
Ik heb geen ervaring met massale motorgatherings en kan ook niet echt beoordelen of het realistisch is om met

[...]
44 :9 tweakers tegelijk een stuk te rijden. De groeprijtutorial die we allemaal gelezen hebben zegt ook 6 man als groepsgrootte aan te raden.
Eh ja, zo groot ook weer niet echt ;) Hooguit 15 gok ik?
Maar ook dan merkte je wel dat er teveel verschillen zijn in hoe mensen rijden.
Voornamelijk de langzamere rijders voorop, de snellere rijders achterop.
Beetje aanpassen aan elkaar.

Ook een paar een keer nachtrit gereden trouwens met een grote groep, maar ja dan is de hele sfeer anders.

Maar, bovenal, gezelligheid voorop :)

Op Motor-forum is ook nog wel te graven, daar worden ook wel eens grotere ritten georganiseerd.
Kan ik van de week wel doen?

Verschillende mensen met navigatie als voorrijder van groepjes, zoals ook in de groeprijtutorial staat, is wellicht wel een goed idee.

Qua route wellicht ook verstandig om toch niet te smalle wegen op te zoeken.
Ik ken mooie smalle, wegen in de omgeving van Utrecht, maar die wil je eigenlijk alleen al niet rijden in het weekend door drukte met wandelaars en fietsers e.d., laat staan met een groep motorrijders van 40+

Eigenlijk, vanuit Utrecht hoe verder richting het oosten hoe beter ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Myliobatis op 26-04-2018 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@HenkEisDS als je verzamelt bij de van der Valk bij afslag Apeldoorn West / Hoenderloo, ben je met een half uurtje op de Posbank volgens mij. Niet de mooiste locatie om te zitten, maar wel groot en makkelijk bereikbaar. 2 uur rijden is alleen wel wat optimistisch kort, dan ben je voor je idee net onderweg. Bij een groepsmotorrit vliegt de tijd, omdat je naast het rijden van de route ook constant bezig bent met op elkaar letten.

Beide genoemde Veluwe routes zijn net iets minder dan 150 km. Dat lijkt me ook een mooie lengte, en dat is in een uur of 3 te doen als je normaal door kan rijden. Wellicht nog een stop halverwege?

Btw: datumprikker ingevuld met wat ik nu weet; het kan zijn dat sommige data nog wijzigen. Kan er een linkje naar de datumprikker (en/of de post waar die in zit) in de TS?

[ Voor 30% gewijzigd door gwystyl op 26-04-2018 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Ingevuld, helaas ben ik op de huidige favoriet op vakantie, de favoriet een week later kan ik wel. Hopelijk word het dus eerder die laatste dan die eerste.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
HenkEisDS schreef op donderdag 26 april 2018 @ 01:11:

[...]
Dat zijn veel aanmeldingen! _/-\o_

Gaat er wel op neer komen dat je nooit iedereen tevreden kan houden. Overigens ben ik het er wel mee eens dat de verzamelplek + route vanaf die verzamelplek het main event moet zijn. Ik zou zeggen @HenkEisDS kies als "organisator" een verzamelplek + route en laat de rest zelf beslissen of ze er in groepjes of wat dan ook heen rijden. En ga voor een route die niet te lang is, maar mogelijk wel langer gereden kan worden als je snapt wat ik bedoel :P Ik vind 2 uur rijden zat, de ander 4 uur. Een route in stukjes hakken en je zou na 2 uur kunnen stoppen bijv. en terug naar huis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Zodra ik mijn taxi-rooster binnen heb zal ik de beschikbaarheid in gaan vullen, dat zal waarschijnlijk komende maandag/dinsdag zijn.
Persoonlijk ben ik voor Apeldoorn als startlocatie. Vanaf Groningen 50km dichterbij en ik heb net evn gekeken, volgens Maps is Rotterdam->Apeldoorn 125 km, ipv bijna 70 naar utrecht, dus dan zou iemand uit Rotterdam ongeveer net zo lang onderweg zijn als iemand uit Groningen.
bovendien kunnen we dan mooi een van die Veluwe routes kunnen doen, 150km is een prima afstand imho, zeker i.c.m. heen rijden e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Datumprikker ingevuld. Wel veel data zeg!

Zoals al gezegd maak het startpunt me niet zoveel uit, maar Rotterdam/Zeeland (staat ook in het rijtje hierboven) lijkt me niet zo handig. Dat is vanaf Apeldoorn al +1.5 uur snelweg. Moet je nagaan als je uit Groningen moet komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

gwystyl schreef op donderdag 26 april 2018 @ 08:48:
@HenkEisDS als je verzamelt bij de van der Valk bij afslag Apeldoorn West / Hoenderloo, ben je met een half uurtje op de Posbank volgens mij. Niet de mooiste locatie om te zitten, maar wel groot en makkelijk bereikbaar. 2 uur rijden is alleen wel wat optimistisch kort, dan ben je voor je idee net onderweg. Bij een groepsmotorrit vliegt de tijd, omdat je naast het rijden van de route ook constant bezig bent met op elkaar letten.

Beide genoemde Veluwe routes zijn net iets minder dan 150 km. Dat lijkt me ook een mooie lengte, en dat is in een uur of 3 te doen als je normaal door kan rijden. Wellicht nog een stop halverwege?

Btw: datumprikker ingevuld met wat ik nu weet; het kan zijn dat sommige data nog wijzigen. Kan er een linkje naar de datumprikker (en/of de post waar die in zit) in de TS?
Zeker met beginners erbij houd ik 75-90 minuten per stuk aan. Degenen die niet gewend zijn om in groepen (of bochtjes in geval van Eifel) te rijden zie je dan echt vermoeid worden. Een drinkpauze van een kwartiertje doet dan al wonderen. Misschien iets met een ijsboerderij in de buurt voor een dergelijke stop? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Gelukkig allemaal in het weekend dat moet wel lukken voor mij.

En het lijkt me dat de startlocatie Utrecht of Amersfoort word?

[ Voor 35% gewijzigd door Xepos op 26-04-2018 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DrivinUCrazy schreef op donderdag 26 april 2018 @ 11:45:
[...]

Zeker met beginners erbij houd ik 75-90 minuten per stuk aan. Degenen die niet gewend zijn om in groepen (of bochtjes in geval van Eifel) te rijden zie je dan echt vermoeid worden. Een drinkpauze van een kwartiertje doet dan al wonderen. Misschien iets met een ijsboerderij in de buurt voor een dergelijke stop? :9
Ik weet er één in Oene/Epe, maar daar rijdt de noordelijke Veluwe-route (het rondje) net omheen. Langs de Ijssel(dijk) zijn er waarschijnlijk nog wel meer. Ik gok dat het in de buurt van Veessen moet zijn dan, maar dat wil ik wel uitzoeken als er een route en beginpunt gekozen is.

edit: gecheckt, dat is 75 km, precies halverwege de route.... Misschien Restaurant IJsselzicht?

[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 26-04-2018 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:01
Heb niet de datumprikker ingevuld gezien de afstand maar de meeste weekenden passen wel in mijn agenda. Wel ben ik benieuwd of er meer mensen uit regio Zeeland willen aansluiten? Dan zie ik het nog wel zitten om "even" naar de andere kant van het land te crossen.
InZane schreef op donderdag 26 april 2018 @ 10:27:
Datumprikker ingevuld. Wel veel data zeg!

Zoals al gezegd maak het startpunt me niet zoveel uit, maar Rotterdam/Zeeland (staat ook in het rijtje hierboven) lijkt me niet zo handig. Dat is vanaf Apeldoorn al +1.5 uur snelweg. Moet je nagaan als je uit Groningen moet komen.
Moet je nagaan hoe het moet zijn om vanaf Zeeland naar Apeldoorn te rijden.. :9 Voor iemand uit Apeldoorn moet het als vakantie voelen, de rust...De zoute zeelucht! Voor mijn gevoel (als Zeeuw) kom ik in een soort Bangkok te rijden (gezien de rust van Zeeland tegenover de drukte omgeving Apeldoorn) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
R0y. schreef op donderdag 26 april 2018 @ 13:37:
Moet je nagaan hoe het moet zijn om vanaf Zeeland naar Apeldoorn te rijden.. :9 Voor iemand uit Apeldoorn moet het als vakantie voelen, de rust...De zoute zeelucht! Voor mijn gevoel (als Zeeuw) kom ik in een soort Bangkok te rijden (gezien de rust van Zeeland tegenover de drukte omgeving Apeldoorn) :7
Ik zou het wel doen hoor, vanaf Apeldoorn. Maar ik kan me voorstellen dat je Groningen - Zeeland niet zo snel doet. Dan ben je al doodmoe voordat je überhaupt aan het tochtje bent begonnen. Helemaal als je op een naked of tupperware raket rijdt ;)

Drukte in de omgeving van Apeldoorn? Het is geen Rotterdam ofzo! De Veluwe is heerlijk rustig en kent vele leuke weggetjes door bos en hei.
Ik heb van Zeeuwen trouwens weleens gehoord dat alles ten oosten van Utrecht bij Duitsland hoort. Dus dan zou het voor jou ook een soort vakantie zijn! :+

Zout is trouwens slecht voor m'n lak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:12

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zo ook maar even de datumprikker ingevuld, wel alles op misschien waar ik zou kunnen gezien ik eerst nog even mijn Examen moet halen (pas 28 mei) en een motor moet hebben (wel al op het oog gelukkig)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
R0y. schreef op donderdag 26 april 2018 @ 13:37:
Heb niet de datumprikker ingevuld gezien de afstand maar de meeste weekenden passen wel in mijn agenda. Wel ben ik benieuwd of er meer mensen uit regio Zeeland willen aansluiten? Dan zie ik het nog wel zitten om "even" naar de andere kant van het land te crossen.

[...]

Zeeland combineer ik vaak met een stop in Doelen (België). :P Zeeland is inderdaad lekker rustig en mooi. :Y Als het zaterdag droog blijft doe ik waarschijnlijk een rondje Zeeland vanaf Rotterdam. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:03
Rubman schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:24:
Zo ook maar even de datumprikker ingevuld, wel alles op misschien waar ik zou kunnen gezien ik eerst nog even mijn Examen moet halen (pas 28 mei) en een motor moet hebben (wel al op het oog gelukkig)
Bij mij hetzelfde. Ik mag 12 mei mijn AVD doen. Dan hoop ik eind mei / begin juni mijn motor te hebben. Als ik alles heb en de toch komt nog, dan doe ik graag mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:12

Rubman

Retarded or just overjoyed!

NL-RaVeR schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:30:
[...]

Bij mij hetzelfde. Ik mag 12 mei mijn AVD doen. Dan hoop ik eind mei / begin juni mijn motor te hebben. Als ik alles heb en de toch komt nog, dan doe ik graag mee :)
Heerlijk gevoel toch al dat in het vooruitzicht.
Bij mij zit er alleen nog een rondreis door Sri Lanka bij in juni wat waarschijnlijk betekend dat ik de motor pas eind juni zal kopen. Wel een leuk verjaardagscadeau dan. O-)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:34
heb de datumprikker ingevuld, lijkt moeilijk te gaan worden om een datum te vinden dat iedereen kan. Ik woon in utrecht dus heb geluk met het verzamelpunt, ben ook bereid om ergens anders heen te rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Myliobatis
gwystyl schreef op donderdag 26 april 2018 @ 08:48:

De Posbank: ik vind het er prachtig, ik noem het de "mini Eiffel". Maar het is erg druk in het weekend met automobilisten die niet weten hoe ze op heuveltjes moeten rijden, fietsers e.d.
Maar wel rekening houden met beginnende rijders. Mijn eerste ervaring vond ik het daar toch best spannend ;)

Maar op zich kan het natuurlijk wel.
Vanuit Amersfoort/Apeldoorn door de bossen, richting de Posbank, dan een stukje langs de Nederrijn bv?

Een start locatie zoeken, pauze locatie en een eind locatie.
Wellicht deze locaties ook van te voren even informeren i.v.m. een grote groep.
Vanuit een eindlocatie kan één ieder hun weg naar huis vervolgen.

Ik ben even mijn logs aan het doorzoeken voor een mooie route als suggestie!
NL-RaVeR schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:30:
[...]

Veel succes met het lessen en de examens!
Mijn tip, mocht je mee kunnen/willen rijden, rij vooraan in de groep, zo dichtbij mogelijk bij de voorrijder.

[ Voor 13% gewijzigd door Myliobatis op 26-04-2018 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Op zaterdag of zondag met mooi weer wil je inderdaad niet op de Posbank komen. Laat staan met een grote groep. Verder vind ik de Posbank eigenlijk niet eens echt boeiend. Ik kom er vaak, maar dat is omdat het voor mij om de hoek is. Op een mooie avond door de week kom ik er graag omdat er dan niemand is. Verder is de Posbank vrij klein en zijn de bochten erg krap. Inhalen is er maar slecht mogelijk. Op het laatste stuk tussen Rheden en Velp zijn er maar een paar plekken waar je in kan halen, rijden er dan 5 auto's voor je kom je er met een groep niet langs. Een paar wielrenners erbij je en je rijd het hele stuk met 30 of langzamer.

Naar Gelderland komen voor de Posbank met een grote groep zou ik niet doen. Kies een mooi stuk dijk uit, dat rijd veel leuker. Zelfs als er niemand is vind ik de paar kilometer Posbank niet zo heel boeiend door de krappe bochten waar lekker sturen niet eens echt mogelijk is Voor iemand die de Posbank al 1000x gereden heeft vind ik het zwaar overrated :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myliobatis
PilatuS schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:37:
Op zaterdag of zondag met mooi weer wil je inderdaad niet op de Posbank komen. Laat staan met een grote groep. Verder vind ik de Posbank eigenlijk niet eens echt boeiend. Ik kom er vaak, maar dat is omdat het voor mij om de hoek is. Op een mooie avond door de week kom ik er graag omdat er dan niemand is. Verder is de Posbank vrij klein en zijn de bochten erg krap. Inhalen is er maar slecht mogelijk. Op het laatste stuk tussen Rheden en Velp zijn er maar een paar plekken waar je in kan halen, rijden er dan 5 auto's voor je kom je er met een groep niet langs. Een paar wielrenners erbij je en je rijd het hele stuk met 30 of langzamer.

Naar Gelderland komen voor de Posbank met een grote groep zou ik niet doen. Kies een mooi stuk dijk uit, dat rijd veel leuker. Zelfs als er niemand is vind ik de paar kilometer Posbank niet zo heel boeiend door de krappe bochten waar lekker sturen niet eens echt mogelijk is Voor iemand die de Posbank al 1000x gereden heeft vind ik het zwaar overrated :P
Yep precies. Ik kom er wel eens vanuit Utrecht, dan lekker in mijn eentje. Dan blijf ik het echt prachtig vinden, maar het is inderdaad te klein en in het weekend veel te druk.
Slechts een paar wegen om te rijden, in een "kwartiertje" kun je alles gezien hebben.
Eigenlijk de moeite niet om er naar toe te rijden, een lange dijk weg kun je ook heerlijk rijden.

In mijn eentje hobbel ik de verschillende wegen wel eens op en neer, dan nog is het erg klein.
Zeker met een groep niet handig.

[ Voor 5% gewijzigd door Myliobatis op 26-04-2018 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Myliobatis schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:46:
[...]

Slechts een paar wegen om te rijden, in een "kwartiertje" kun je alles gezien hebben.
Eigenlijk de moeite niet om er naar toe te rijden
Dit dus. Ik kom er vaak omdat ik er vlak bij woon, maar er 100km naartoe rijden, zeker niet. In 15 minuten ben je er inderdaad klaar mee en als je dat met 30km/u moet doen baal je flink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Daar ben ik het wel mee eens.... de IJsseldijk is dan leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myliobatis
Wellicht loop ik wat op de zaken vooruit, maar ik ben even aan de slag gegaan met een route (grofweg). Dat wordt wellicht wat te groot lijkt me vanuit Amersfoort? Wellicht Barneveld pakken?
Het is waarschijnlijk wel een mooie afwisseling van bossen, dijkwegen en plattelandswegen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AZm9kkdl.png

Ik wil best even verder graven in loggings en video opnames die ik heb gemaakt, maar dat kost wat meer tijd.
Ik heb een aantal wegen in mijn hoofd die ik zo even niet terug kan vinden / aan elkaar kan combineren.

[ Voor 16% gewijzigd door Myliobatis op 27-04-2018 01:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Myliobatis schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 01:14:
Wellicht loop ik wat op de zaken vooruit, maar ik ben even aan de slag gegaan met een route (grofweg). Dat wordt wellicht wat te groot lijkt me vanuit Amersfoort? Wellicht Barneveld pakken?
Het is waarschijnlijk wel een mooie afwisseling van bossen, dijkwegen en plattelandswegen.

[afbeelding]

Ik wil best even verder graven in loggings en video opnames die ik heb gemaakt, maar dat kost wat meer tijd.
Ik heb een aantal wegen in mijn hoofd die ik zo even niet terug kan vinden / aan elkaar kan combineren.
Hmmm..... Als je die route (222Km) zou willen gaan rijden met een, naar zoals 't er nú uitziet, redelijk grote groep dan kun je er beter óók, voorafgaand aan de rit, nog een overnachting bij in gaan plannen. Als je al een gemiddelde snelheid van 50Km/uur kúnt halen dan heb je alleen aan rijtijd een slordige 4,5 uur nodig, tel daarbij de nodige pauze's en lunch bij op en je zit aan ± 7 uur ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
wimmel_1 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 09:22:
[...]

Hmmm..... Als je die route (222Km) zou willen gaan rijden met een, naar zoals 't er nú uitziet, redelijk grote groep dan kun je er beter óók, voorafgaand aan de rit, nog een overnachting bij in gaan plannen. Als je al een gemiddelde snelheid van 50Km/uur kúnt halen dan heb je alleen aan rijtijd een slordige 4,5 uur nodig, tel daarbij de nodige pauze's en lunch bij op en je zit aan ± 7 uur ;)
Nou inderdaad Willem. My few cents:
  • Maak het niet te moeilijk
  • Kies een datum, no-show is er altijd
  • Kies een centrale plek waar we allemaal samenkomen, waar ruimte, eten en drinken is
  • Vraag vanuit elke windrichting één iemand het initiatief te nemen een leuke route naar de centrale plek te maken/downloaden/regelen/wat dan ook
  • Eventueel per windrichting een andere route terug
  • Met groepjes vanuit de windrichting naar de centrale plek
  • Echt, de groep is gewoon te groot om samen een route te rijden

[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 27-04-2018 21:22 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 14:12
ephymerous schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:23:
[...]

Nou inderdaad Willem. My few cents:
  • Vraag vanuit elke windrichting één iemand het initiatief te nemen een leuke route naar de centrale plek te maken/downloaden/regelen/wat dan ook
  • Eventueel per windrichting een andere route terug
Ik wil best in iets in elkaar zetten voor heen en terug vanuit de richting Alkmaar. Kan iedereen zelf aanhaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xepos
Ik denk dat de datum en de verzamelplaats de grootste prioriteit hebben.
Zodra die 2 bekend zijn dan komt de rest ook wel op gang en kunnen mensen een hoofdroute aandragen en eigen tourtjes van thuis naar de verzamelplaats regelen.

@HenkEisDS Zou het je lukken om volgende week een beslissing te nemen omtrent de datum en een verzamelplaats obv de polls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Zo, ik heb de datumprikker ook ingevuld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

Lijkt me leuk! Ik kom vanuit Den Haag/Rijswijk. Alleen ga ik niet zo snel en moet ik om de haverklap tanken :+

Als er een datum is geprikt kan ik kijken of ik ook kan, zit met de weekenden vaak best vol en moet ver van tevoren plannen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
15 of 29 juli vooralsnog dus? Is 29 niet al in schoolvakanties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
418O2 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:24:
Zuid heeft 29-7 bouwvak, schoolvakanties beginnen iets eerder :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
418O2 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:24:
Wow, zo ver in de toekomst? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Ik vind het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Alleen maar makkelijker te plannen :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:57
Bij goed weer haak ik ook aan ;) In juli ben ik in ieder geval terug van mijn vakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Mjah, ik schijn in juli of augustus nog met wat mensen een weekje naar de Nurburgring te gaan, maar goed, dat valt er wel omheen te plannen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
In juli ben ik hoogstwaarschijnlijk richting/in Turkije aan het sturen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icyx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

icyx

chown -R us ./base

Ik ben niet zo'n actieve poster hier op GoT, maar heb als de datum uitkomt ook wel interesse! Op de valreep vul ik het formulier ook nog even in ;)

When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Ik zie wel wanneer jullie gaan, als ik kan rij ik graag mee vanuit Rotterdam. Ik kan niet zover in de toekomst gaan plannen of ik wel of niet kan.

XBL: DonFrans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
sylvesterrr schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 06:28:
[...]

Wow, zo ver in de toekomst? :o
Dat zijn de data waarop de meeste mensen kunnen, niet mijn voorstel :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xepos
Oke spreken we dan hierbij af om de GoT motortocht op 15 juli te doen?

Dan kunnen we de volgende beslissing omtrent een specifieke verzamelplaats in de omgeving van Amersfoort/Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:03
15 juli lijkt mij prima. Tegen die tijd heb ik (als het goed is :D) een rijbewijs + motor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Ik vind het goed.

Ik kom dan trouwens vanuit Groningen, dus als iemand mee wilt rijden, kan dat. Spreken we af bij Sontplein o.i.d.

[ Voor 77% gewijzigd door darkkingll op 07-05-2018 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Niet een ideale datum maar regel wel iets zodat ik toch kan.

@HenkEisDS leef je nog?

Awesome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HenkEisDS
Sorry GoT had even niet mijn aandacht. Lees vanavond het topic nog eens door.

Qua datum is 15 juli het meest gekozen op datumprikker. Ik heb deze vastgeprikt en de deelnemers krijgen hier als het goed is nu een bevestiging van. Zet hem vast in de agenda, ook als je denkt niet te kunnen.

Locatie kom ik deze week nog op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik had de mail inderdaad
darkkingll schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:21:
Ik vind het goed.

Ik kom dan trouwens vanuit Groningen, dus als iemand mee wilt rijden, kan dat. Spreken we af bij Sontplein o.i.d.
Misschien vanaf p+r haren ofzo, van daaruit een route maken. (Als het eens worden over de opzet :p )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Haren is ook prima ;) Ik woon in Foxhol, dus voor mij maakt het niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Gaaf, datum is geprikt zag ik.

Let the route planning, begin! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

Ik ga proberen wat te regelen voor 15 juli zodat ik ook mee kan :)

Zijn er trouwens ook nog verschillende groepen qua snelheid/ervaring?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Ah jammer toch 15 juli. Mijn vriendin herinnerde me even aan het feit dat ik de 18e verjaar en we het goede gebruik hebben dat op zondags te vieren. Even t.z.t. bekijken :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
ephymerous schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:12:
Ah jammer toch 15 juli. Mijn vriendin herinnerde me even aan het feit dat ik de 18e verjaar en we het goede gebruik hebben dat op zondags te vieren. Even t.z.t. bekijken :)
Vier je het toch de zondag erna. Problem solved. ;)

Ik heb nog niks staan op die datum, dus hij staat in de agenda! Zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
InZane schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:55:
[...]

Vier je het toch de zondag erna. Problem solved. ;)

Ik heb nog niks staan op die datum, dus hij staat in de agenda! Zin in.
Dan is moeders jarig, dat maakt het lastig ;)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InZane
ephymerous schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:03:
[...]

Vier je het samen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
ephymerous schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:03:
[...]

Dan vier je beide verjaardagen op dezelfde dag. :P

Maar 15 juli staat dus vast... Jammer voor mij. :) Ik zou trouwens wel lekker uit de buurt blijven van Nijmegen vanwege de mogelijke drukte in verband met de zomerfeesten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Bedankt voor het meedenken, ik neem het in overweging :+

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Gaan we door met het idee om vanuit de windstreken een leuke route te rijden?

@darkkingll @Secsytime @gebruikershaes Zullen we een DM groep starten om over een route na te denken? Lijkt me niet handig om verschillende discussies over routes in dit topic te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
418O2 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:31:

@darkkingll @Secsytime @gebruikershaes Zullen we een DM groep starten om over een route na te denken? Lijkt me niet handig om verschillende discussies over routes in dit topic te houden :)
Wil je nou de hele starter hiervan er buiten laten? @HenkEisDS ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Tankiej schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:52:
[...]

Wil je nou de hele starter hiervan er buiten laten? @HenkEisDS ? :P
Het was een If Then

als we losse routes doen, dan lijkt het me handiger de route naar het verzamelpunt in DM threads af te handelen. Of heb ik wat gemist in het topic?

Aangezien Henk uit een andere regio komt hoeft hij niet in die routebespreking te zitten toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll

Lijkt mij een goed idee. Ik zal binnenkort ook eens kuerviger erbij pakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
418O2 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:53:
[...]

Het was een If Then

als we losse routes doen, dan lijkt het me handiger de route naar het verzamelpunt in DM threads af te handelen. Of heb ik wat gemist in het topic?

Aangezien Henk uit een andere regio komt hoeft hij niet in die routebespreking te zitten toch? :P
Oh, je bedoelt over jullie route naar het verzamelpunt?
Sorry, nog niet helemaal wakker (ja, ik weet dat het al 2 uur is :+ ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Tankiej schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:56:
[...]

Oh, je bedoelt over jullie route naar het verzamelpunt?
Sorry, nog niet helemaal wakker (ja, ik weet dat het al 2 uur is :+ ).
Ik oordeel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes

Ja, strak plan! Ik moet eerst wel mijn Motor repareren. Krom stuur en afgebroken rem- en schakelpook rijdt niet zo fijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Gewoon alles in de 1 doen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Hehe zo heb ik hem wel over de ring naar huis gereden. 70 wil prima in z'n 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Mjah, Ik heb het met de Triumph nog niet getest, maar die haalt de 140 in de 2. 70 in z'n 1 moet dus ook wel te doen zijn, maar om nou met 14k rpm over de ring te rijden is ook zowat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
darkkingll schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:12:
Mjah, Ik heb het met de Triumph nog niet getest, maar die haalt de 140 in de 2. 70 in z'n 1 moet dus ook wel te doen zijn, maar om nou met 14k rpm over de ring te rijden is ook zowat :X
Lafjes, ik kan in de 1 mijn rijbewijs kwijtraken op de ring :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
418O2 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:13:
[...]

Lafjes, ik kan in de 1 mijn rijbewijs kwijtraken op de ring :X
Vanwege het lawaai of de snelheid?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste