• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-06 11:16
Quaro schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 17:39:
Hallo,

Een vraag betreffende mijn Kia C'eed uit augustus 2012 (denk wel dat zei valt onder de 2012 - 2018(?) auto's).
Sinds Kia de navigatie vrij heeft gegeven en mijn navigatie is geüpdate naar 2019 heb ik blauwe Windows - achtige (?) schermen. Deze hebben een negatief effect op bijna alles wat er in de boordcomputer gebeurd.
De radio werkt, maar de navigatie, bluetooth en de onderliggende schermknoppen werken niet omdat het geheugen "vol" is ... strekking van de Kia garage. Kan verholpen worden 1100 euro (dat is een nieuwe (zelfde radio/navigatie) maar dan met meer geheugen ... ik was lichtelijk flauw.
Vraagje: ... is het mogelijk om software terug te zetten naar fabrieksinstellingen (via de garage (?) en dan de werkende software van 2017 bijvoorbeeld erin te zetten?).
Vraagje: ... ik ben toch niet de eerste met dit probleem?

B.v.d voor alle reacties.

Cor _/-\o_
Heb geen oplossing voor je helaas maar kijk ook eens op het KiaClub forum. Misschien vind je daar een antwoord?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
NoepZor schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:20:
[...]

Volgens mij geldt dat voor de Proceed. In de prijslijst van de gewone Ceed / Ceed SW staat het schuif/kanteldak nog benoemd onder de uitrusting vanaf de GT Line.
Vandaag van mijn dealer te horen gekregen dat ik de Ceed sw GT Line my2020 krijg zonder schuif kantel dak. Is een optie voor 789 euro ofzo geworden.
Helaas geen sterrenhemel te zien in mijn Ceed...

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:04
Oké, dan hebben ze dit toch veranderd. Het leek namelijk dat dit alleen bij de Proceed een optie ging worden ... Maakt mij niet uit, ik heb hem evengoed als optie genomen. Lekker de wind door mijn wilde haren (... Als ik die nog had :p ... Maar op de kale bats is het ook lekker hoor en toch meer licht in het donkere interieur.)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:15
De meest recente prijslijst is er een van juni en daarin staat het dak gewoon nog benoemd. Ik heb uberhaupt weinig voorbij zien komen via een officieel kanaal over de modeljaarwijzigingen en wijzigingen in de uitrusting. Het digitaal instrumentarium en de 10,25” infotainmentscherm staan trouwens wel vernoemd in de prijslijst onder de uitrusting, die lijkt wel bijgewerkt te zijn.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:59
Voor zover ik heb begrepen van mijn dealer blijft de panorama dak een standaard optie voor de GT Line, volgens de recente prijslijsten op de website van KIA ook..

Heb verder niemand gehoord over dat deze optie zou verdwijnen.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Dit is wat mijn dealer aangeeft. Ik ben heel benieuwd.
Hoop nu toch dat er een mooi glazen dakje in zit eigenlijk.
https://imgur.com/a/PvXpD5y

Nog een paar weken wachten :D Ofja 2 maanden :/

[ Voor 14% gewijzigd door lauranvh op 23-08-2019 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:35
@lauranvh Betreft dit de Ceed of ProCeed? Ik had even contact gezocht met Kia Nederland en zij geven aan dat het panoramadak onderdeel blijft van de standaard uitrusting GT Line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
@pascalw Ceed SW GT-Line MY2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Dan denk ik dat je dealer een fout heeft gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
I really hope so.
Dat zou een opluchting zijn.

Zou alleen van Kia niet begrijpen dat ze het ene model wel een zonnedak meegeven en het andere niet. Terwij de ProCeed al duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Het verschilt ook per land welke opties er standaard opzitten. Volgens mij is Nederland het enige land waarbij het panoramadak standaard is vanaf de GTline (althans bij de Proceed) voor het MY2019 model. In Duitsland is dit bijvoorbeeld al een optie.

Uitgerekend het land van de langste mensen ter wereld is het panoramadak standaard :? . Met mijn 1m85 gaat dat nog net, maar voor veel mensen langer dan dit kunnen dus geen Proceed rijden. Wellicht dat dit ook een van de redenen is geweest om het panoramadak voor MY2020 optioneel te maken zodat ze niet zo vaak meer "nee" hoeven te verkopen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
lauranvh schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:50:
I really hope so.
Dat zou een opluchting zijn.

Zou alleen van Kia niet begrijpen dat ze het ene model wel een zonnedak meegeven en het andere niet. Terwij de ProCeed al duurder is.
Dat is omdat de Proceed wat lager is dan de Ceed waardoor (met panorama dak) de meeste Nederlanders er niet goed in passen, zonder panorama dak heb je een aantal CM winst.

Dat is ook de reden dat ik de Ceed heb besteld en niet de Proceed, zelfs met de stoel in de laagste stand zat ik niet helemaal lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lauranvh
Net even via de Kia site gechat met iemand en volgens hem was het nog niet bekend of er standaard een schuif/kantel dak op de my2020 zat. Hij kon alleen iets over de my2019 zeggen. Daar zat een zonnedak op. No shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaro
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-10-2021
Bastie-88 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:29:
[...]

Heb geen oplossing voor je helaas maar kijk ook eens op het KiaClub forum. Misschien vind je daar een antwoord?
Dankjewel voor je respons ... ik ga daar ook even zoeken. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pascalw
lauranvh schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:58:
Net even via de Kia site gechat met iemand en volgens hem was het nog niet bekend of er standaard een schuif/kantel dak op de my2020 zat. Hij kon alleen iets over de my2019 zeggen. Daar zat een zonnedak op. No shit.
Dit had ik ook gedaan een kreeg hetzelfde antwoord + advies om contact per email op te nemen.
Per email heeft men inmiddels laten weten (nagevraagd bij de afdeling product) dat op de gewone Ceed het panoramadak standaard blijft op de GT Line, in tegenstelling tot de Pro Ceed.

Dit in combinatie met het feit dat in dit ook zo in de laatste prijslijsten vermeld staat doet me hopen dat er inderdaad een misverstand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:50
Weet iemand toevallig per wanneer de xceed bij de dealers wordt verwacht?
Ik zag er vanmorgen eentje in het "geel" achterop een auto ambulance staan richting het noorden van het land.

Ik mag binnenkort een nieuwe leasewagen uitzoeken en de xceed en proceed staan vooralsnog redelijk hoog op m'n lijstje :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Er staan her en der wat xceeds als demo auto al bij dealers. Anders even bellen met één van de grotere dealers (Wassink).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06 21:45

mvz

muziek verslaafde

Crap :(

Kom er net achter dat in m'n niro geen navi zit, omdat ik het 8" systeem had besteld ipv het 10,25 uvo/tomtom ding :9

Wat vinden de Kia rijders hier? is het navi gedeelte van meerwaarde? of is google/apple maps of waze via carplay toch een stuk beter, en mis ik zodoende niks..

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:51

Damian

Insane Obtrusion

Het is in ieder geval de best werkende on-board navi oplossing die ik heb meegemaakt, dus tja, ik gebruik hem best vaak. In mijn oude auto (Qashqai uit 2014) had ik gewoon een TomTom geplakt omdat de onboard echt bagger was.

Daarentegen werkt Waze of Google Maps ook prima, alleen die gebruik ik dus niet omdat de onboard voldoende werkt.

[ Voor 20% gewijzigd door Damian op 28-08-2019 10:03 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marrabel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-01 21:15
Robsta86 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 07:08:
Weet iemand toevallig per wanneer de xceed bij de dealers wordt verwacht?
Ik zag er vanmorgen eentje in het "geel" achterop een auto ambulance staan richting het noorden van het land.

Ik mag binnenkort een nieuwe leasewagen uitzoeken en de xceed en proceed staan vooralsnog redelijk hoog op m'n lijstje :-).
Op onderstaande locaties/dagen is de XCeed in ieder geval te bekijken.
Kia XCeed Roadshow:
https://www.google.com/ma...2%2C5.837772681233901&z=7

De Kia XCeed productie is deze maand gestart. Waarschijnlijk is dit model in Nederland leverbaar vanaf oktober. Plug-in-hybride en diesel varianten verschijnen pas begin 2020. Prijzen zijn nog niet bekend, maar misschien dat een dealer al meer weet. Specificaties staan onderaan deze pagina.
https://www.autohaagzeeuw...r-en-dynamisch-rijgedrag/

[ Voor 19% gewijzigd door marrabel op 28-08-2019 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Quaro schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 17:39:
Hallo,

Een vraag betreffende mijn Kia C'eed uit augustus 2012 (denk wel dat zei valt onder de 2012 - 2018(?) auto's).
Sinds Kia de navigatie vrij heeft gegeven en mijn navigatie is geüpdate naar 2019 heb ik blauwe Windows - achtige (?) schermen. Deze hebben een negatief effect op bijna alles wat er in de boordcomputer gebeurd.
De radio werkt, maar de navigatie, bluetooth en de onderliggende schermknoppen werken niet omdat het geheugen "vol" is ... strekking van de Kia garage. Kan verholpen worden 1100 euro (dat is een nieuwe (zelfde radio/navigatie) maar dan met meer geheugen ... ik was lichtelijk flauw.
Vraagje: ... is het mogelijk om software terug te zetten naar fabrieksinstellingen (via de garage (?) en dan de werkende software van 2017 bijvoorbeeld erin te zetten?).
Vraagje: ... ik ben toch niet de eerste met dit probleem?

B.v.d voor alle reacties.

Cor _/-\o_
Ik zou hier -> https://www.gpspower.net/kia.html eens kijken als ik jou was

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bastie-88
Gisteren de Ceed mogen ophalen :9~
Heerlijke auto om in te rijden en wat een verademing t.o.v. van mijn oude Peugeot 308SW
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cvzKdaUYhK2EtDvC38jY0EAO/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WAxX9GCH76AqLED5E16UyP8e/medium.jpg
Bastie-88 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:32:
[...]

Update: Parkeersensoren voor er via de leasemaatschappij laten afhalen, vond de in/opbouw opties niet oke.
Minpuntje... Dealer heeft de update van de LM niet verwerkt en daardoor wel sensoren aan de voorkant.
Gelukkig in kleur gespoten maar weet nog niet of ik de module aangekoppeld laat.
Gisteren al een paar keer op rare momenten gehad dat de sensoren ineens afgaan en pieptoon is behoorlijk irritant.

• lauranvh
Bastie-88 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:45:
Gisteren de Ceed mogen ophalen :9~
Heerlijke auto om in te rijden en wat een verademing t.o.v. van mijn oude Peugeot 308SW
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nice. Wat een vette bak d:)b
Volgens mij precies dezelfde als ik heb besteld. Gt-line in lichtblauw.

• Bastie-88
lauranvh schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:18:
[...]

Nice. Wat een vette bak d:)b
Volgens mij precies dezelfde als ik heb besteld. Gt-line in lichtblauw.
Jep is een GT-Line 8)

• pascalw
@Bastie-88 heb je de Ceed en GT Line plaatjes eraf laten halen door de dealer? Kun je dat aangeven bij bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastie-88
pascalw schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:44:
@Bastie-88 heb je de Ceed en GT Line plaatjes eraf laten halen door de dealer? Kun je dat aangeven bij bestellen?
Ja had ik aangegeven, ze zaten er met afleveren nog op maar dat hebben ze netjes weggehaald tijdens het controleren van de gegevens / papieren.

• Dark_Falcon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-06 20:37
marrabel schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:10:
[...]

Op onderstaande locaties/dagen is de XCeed in ieder geval te bekijken.
Kia XCeed Roadshow:
https://www.google.com/ma...2%2C5.837772681233901&z=7

De Kia XCeed productie is deze maand gestart. Waarschijnlijk is dit model in Nederland leverbaar vanaf oktober. Plug-in-hybride en diesel varianten verschijnen pas begin 2020. Prijzen zijn nog niet bekend, maar misschien dat een dealer al meer weet. Specificaties staan onderaan deze pagina.
https://www.autohaagzeeuw...r-en-dynamisch-rijgedrag/
De importeur (Kia Motors) in Breukelen zou ook een showmodel moeten hebben staan was mij verteld.

• Bastie-88
Vraagje aan de andere Kia Ceed rijders hier.
Viel me net op dat de gordelindicatie van de achterbank niet klopt.
Standaard geeft ie bij mij aan dat de rechter en linker zitting voorzien zijn van een gordel, de middelste zitting geeft mijn inziens de correcte aanduiding (Geen gordel ingeklikt).
Meer mensen die dit ervaren?

Ik kan de gordels vastklikken, dacht eerst dat er nog iets tussen zat ivm controletest net na de productie maar dat is niet het geval.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-06 21:12

Arno

PF5A

Bij mij is de middelste gordel dicht volgens de indicatoren. De afgelopen 4000km nog niet echt gekeken of die erin zit 8)7

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Bastie-88 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:25:
Standaard geeft ie bij mij aan dat de rechter en linker zitting voorzien zijn van een gordel, de middelste zitting geeft mijn inziens de correcte aanduiding (Geen gordel ingeklikt).

Ik kan de gordels vastklikken, dacht eerst dat er nog iets tussen zat ivm controletest net na de productie maar dat is niet het geval.
Middelste is bij mij altijd rood volgens mij, bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Damian schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 23:12:
[...]

Middelste is bij mij altijd rood volgens mij, bedoel je dat?
Ja denk het wel, volgens mij betekent de rode indexatie dat hij er niet inzit.
Maar dat is bij mij de enige die reageert of er wel/geen gordel inzit. Bij de buitenste zittingen is er geen verschil tussen riem vast en los.
En heb normaal één kinderzitje achterin dus viel op dat die melding het niet deed :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:15
Volgens mij herkent ie bij mij wel of links en rechts vast zitten. Alleen de middelste wordt anders getoond idd, ook met lege achterbank. Ik heb er nog niet voldoende op gelet om er een patroon oid in te kunnen ontdekken.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09:59
Vandaag mijn ceed opgehaald. Het gaat om een kia ceed dynamicplusline DCT.
Nu vallen mij een paar dingen op:

als je de auto aanzet staat cruise control niet standaard aan. Je moet dan altijd op mode drukken voordat die naar cruise gaat kan je dit aanpassen?

het leer lijkt redelijk snel vies/wit te worden. Soms kan ik het eraf vegen en soms blijf je het wel een beetje zien is dit normaal?

aan de onderkanten links en rechts lijkt het net alsof iemand gestuukt heeft. De verf is daar niet vlak maar heel erg bobbelig?

Er zit bij mij een streep op het zwart van de buitenkant van de deur. Schoonmaken met water heeft geen zin. Hoe kan je dit het best weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
sgouman schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:49:
Vandaag mijn ceed opgehaald. Het gaat om een kia ceed dynamicplusline DCT.
Nu vallen mij een paar dingen op:

als je de auto aanzet staat cruise control niet standaard aan. Je moet dan altijd op mode drukken voordat die naar cruise gaat kan je dit aanpassen?

is volgens mij standaard...niet zo erg toch?

het leer lijkt redelijk snel vies/wit te worden. Soms kan ik het eraf vegen en soms blijf je het wel een beetje zien is dit normaal?

je kan het leer behandelen met een beschermer (sowieso verstandig) waardoor het minder snel gebeurd

aan de onderkanten links en rechts lijkt het net alsof iemand gestuukt heeft. De verf is daar niet vlak maar heel erg bobbelig?

dit is meestal zo, dat zijn je dorpels. Als je sideskirts hebt zie je dit vaak niet

Er zit bij mij een streep op het zwart van de buitenkant van de deur. Schoonmaken met water heeft geen zin. Hoe kan je dit het best weghalen?

zat dit er al op bij aflevering? Zo ja, op laten lossen door je dealer. Zo nee, kan je eerst probereren te kleien en als dat niet werkt polijsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-05 10:49
Bastie-88 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:25:
Ik heb precies hetzelfde "probleem". Toen ik laatst toch bij de dealer was hebben ze er even naar gekeken en ook daar snapte ze niet precies waarom er een lampje brandt voor de midden stoel.
De conclusie was: alle modellen die wij hebben staan hebben het, dus het zal wel zo bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:46

CyBeRSPiN

sinds 2001

mvz schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 09:34:
Crap :(

Kom er net achter dat in m'n niro geen navi zit, omdat ik het 8" systeem had besteld ipv het 10,25 uvo/tomtom ding :9

Wat vinden de Kia rijders hier? is het navi gedeelte van meerwaarde? of is google/apple maps of waze via carplay toch een stuk beter, en mis ik zodoende niks..
Die ingebouwde navi is “ok”, maar niet zo goed als Waze/Maps.
Al een paar keer in het buitenland gehad dat ie hele onlogische keuzes maakt. Bijv een 80km parallelweg (waar je niks te zoeken hebt) verkiezen boven de hoofdweg om zogenaamd een paar meter af te snijden maar wel minuten verspilt aan de totaal verkeerde weg waar je niet goed door kan rijden.
Zal wel aan het inferieure en gedateerde kaartmateriaal liggen, dat loopt ook jaren achter op de realiteit (missende rotondes en verse nieuwbouwwijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Heeft iemand het al voor elkaar in de ceed 3 om de rechterbuitenspiegel naar beneden te laten bewegen als de auto in zijn achteruit gezet wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
sikman schreef op zondag 1 september 2019 @ 10:24:
[...]

Ik heb precies hetzelfde "probleem". Toen ik laatst toch bij de dealer was hebben ze er even naar gekeken en ook daar snapte ze niet precies waarom er een lampje brandt voor de midden stoel.
De conclusie was: alle modellen die wij hebben staan hebben het, dus het zal wel zo bedoeld zijn.
Oke _O-
Ik heb de vraag gesteld aan de dealer en die gaan het ook eens bekijken.
Benieuwd waar die mee komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Ik zie ook op sommige modellen ‘Clean air’ logo missen op t dash, is dat ook optioneel, meende dat dat standard was ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

sgouman schreef op zondag 1 september 2019 @ 18:45:
Heeft iemand het al voor elkaar in de ceed 3 om de rechterbuitenspiegel naar beneden te laten bewegen als de auto in zijn achteruit gezet wordt?
Is dat überhaupt een optie?

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
DeluxZ schreef op maandag 2 september 2019 @ 08:30:
[...]

Is dat überhaupt een optie?
de niro heeft dit wel. Ik hoopte eignelijk de ceed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbcoro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05 09:54
sgouman schreef op maandag 2 september 2019 @ 08:31:
[...]

de niro heeft dit wel. Ik hoopte eignelijk de ceed ook.
Als jullie de optie hebben gevonden houd ik mij aanbevolen...ik kon hem nergens vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:38

Quad

Doof

mrbcoro schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:22:
[...]

Als jullie de optie hebben gevonden houd ik mij aanbevolen...ik kon hem nergens vinden :?
Spiegelverstelling op rechts zetten en dan in de achteruit?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Quad schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:28:
[...]

Spiegelverstelling op rechts zetten en dan in de achteruit?
Helaas. de ceed heeft alleen een optie links en rechts. Het werkt volgens mij alleen als je bij je spiegelversteller ook een knopje centraal hebt.

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mvlOYKf.png

Al met al toch nog een redelijk prijzig bakje, de XCeed.

PVOutput☀️

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

De 1.4 DCT is in ExecutiveLine duurder als een Proceed GTPlusline (MY2019) ...

[ Voor 6% gewijzigd door DeluxZ op 05-09-2019 11:43 ]

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Vanochtend reed ik langs een dubbele trailer helemaal vol met Xceed's. A12 richting Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowdpleaser
  • Laatst online: 30-08-2024
https://imgur.com/a/JItGede

Daar is ie dan!

Zeer tevreden over deze Proceed GT, het strakke onderstel, luxe, ruimte en natuurlijk de looks. Alleen de lane assist kan ik niet aan wennen, geprobeerd uit te zetten, maar deze settings onthoud de auto helaas niet, hetzelfde geld voor auto hold van de handrem, deze wil ik juist WEL altijd aan hebben, is dit jullie wel gelukt?

Groet,

[ Voor 35% gewijzigd door Crowdpleaser op 13-09-2019 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Kan helaas niet.... Ik wil ook altijd auto hold aan hebben maar moet het altijd met de hand aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowdpleaser
Dat is wel jammer, ik zal de dealer eens bellen, wellicht dat hij iets kan betekenen!

EDIT: Zojuist de dealer gesproken, lane assist kan niet uit, want safety feature. Auto hold handrem zou standaard aan moeten staan, zo niet dan kan je bij de dealer langs om het aan te zetten.

Ik ga het nogmaals even checken en morgen even langs de dealer.

[ Voor 58% gewijzigd door Crowdpleaser op 13-09-2019 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Room42 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:46:
[...]

Deze had je nog tegoed: Het betreft een Sitecom Fast Charging USB 3.0 hub 4 port (CN-072 v1.001) met deze USB 3-kabel. De hub is alleen niet meer verkrijgbaar, zo te zien. 8)7
Inmiddels ook geprobeerd met verschillende Hub's (de Sitecom hierboven is niet meer aan te komen) maar ik krijg er geen beweging in.
Telkens de melding dat het usb device niet ondersteund wordt.

Zijn er al andere mensen die dit werkend hebben gekregen?

Edit:
@Room42 hoe werkt het bij jou precies, zijn beide parallel te gebruiken, of is het een van de twee?
En hoe zit het met switchen tussen AA en USB media, gaat dat altijd goed?
Heb al best wat zitten neuzen op internet maar jij bent zo'n beetje de enige waarbij het werkt volgens mij.

[ Voor 17% gewijzigd door Bastie-88 op 13-09-2019 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Crowdpleaser schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:35:
https://imgur.com/a/JItGede

Daar is ie dan!

Zeer tevreden over deze Proceed GT, het strakke onderstel, luxe, ruimte en natuurlijk de looks. Alleen de lane assist kan ik niet aan wennen, geprobeerd uit te zetten, maar deze settings onthoud de auto helaas niet, hetzelfde geld voor auto hold van de handrem, deze wil ik juist WEL altijd aan hebben, is dit jullie wel gelukt?

Groet,
Een gt line zo te zien, maar desniettemin evengoed een mooie auto. Veel plezierige kilometers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bastie-88 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:50:
[...]

Inmiddels ook geprobeerd met verschillende Hub's (de Sitecom hierboven is niet meer aan te komen) maar ik krijg er geen beweging in.
Telkens de melding dat het usb device niet ondersteund wordt.

Zijn er al andere mensen die dit werkend hebben gekregen?

Edit:
@Room42 hoe werkt het bij jou precies, zijn beide parallel te gebruiken, of is het een van de twee?
En hoe zit het met switchen tussen AA en USB media, gaat dat altijd goed?
Heb al best wat zitten neuzen op internet maar jij bent zo'n beetje de enige waarbij het werkt volgens mij.
Ja, ik heb gewoon de USB-hub in de USB-poort van de auto gestoken. In de hub heb ik een 8GB USB-stick en mijn telefoon (OnePlus 5T) gestoken. Beide apparaten werken zo goed en ik kan inderdaad gewoon gelijktijdig USB Media gebruiken (muziek luisteren) en navigeren via Android Auto.

Maar wat ik al zei, het kwam wel erg nauwkeurig. Een andere (qua formaat kleinere) hub werkte niet en ook andere kabels gaven problemen. In het algemeen geldt: Hoe korter en dikker (de kabels), hoe beter.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastie-88
Room42 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:38:
[...]

Ja, ik heb gewoon de USB-hub in de USB-poort van de auto gestoken. In de hub heb ik een 8GB USB-stick en mijn telefoon (OnePlus 5T) gestoken. Beide apparaten werken zo goed en ik kan inderdaad gewoon gelijktijdig USB Media gebruiken (muziek luisteren) en navigeren via Android Auto.

Maar wat ik al zei, het kwam wel erg nauwkeurig. Een andere (qua formaat kleinere) hub werkte niet en ook andere kabels gaven problemen. In het algemeen geldt: Hoe korter en dikker (de kabels), hoe beter.
Schoonvader had nog een USB hub rondslingeren en die werkt _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D75serAnvzJtgTUZ9qalOAdj/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XoRplyOsrVUC3HYrgiXTsIJO/medium.jpg

Hij heeft hem alleen zelf nog nodig dus morgen even eigen hub halen. Hier werkt de "Sharkoon 3-port usb 3.0 aluminium hub + rj45 ethernet adapter" i.c.m. Oneplus 6 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Hier gaat mijn ocd helemaal mank... Allemaal kabels en objecten in een clean interieur trek ik heel slecht :+ . Waarom hebben jullie zo'n hub nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
renzo4000 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 18:28:
Hier gaat mijn ocd helemaal mank... Allemaal kabels en objecten in een clean interieur trek ik heel slecht :+ . Waarom hebben jullie zo'n hub nodig?
Zodat je én een USB-stick (met muziek) en je telefoon met Android Auto aan kunt sluiten. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
renzo4000 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 18:28:
Haha mijn ocd ook hoor, maar dit was even mn testopstelling.
Ik ga morgen even langs cdromland om te kijken of ze een gelijk aardig model hebben.
En dat moet sowieso al een zwart exemplaar zijn en liefst kortere kabel nog.

Meest ideale zou zijn dat Android Auto wireless zou werken maar van wat ik heb gelezen is de kans heel groot dat dat er helemaal niet in zit voor de huidige modellen, of er moet een serieuze firmware update komen.
Dus dit is next best thing.

Vanavond nog even geprobeerd met een stuk rijden en merkte dat het nog niet super stabiel is.

Edit:
Het luistert echt heel erg nauw. Vanmiddag een aantal Sharkoon/Ewent/TP-Link hubs geprobeerd en enkel die van m'n schoonvader werkte. Zelfs een nieuwe van het zelfde model gaf meteen USB apparaat niet herkent. We zoeken dus nog even door

[ Voor 12% gewijzigd door Bastie-88 op 14-09-2019 20:21 ]

• mlo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:35

mlo

Mijn contacten bestand vanuit mijn telefoon bevat ook adressen, is het mogelijk om deze op 1 of andere manier in de tomtom navigatie in te lezen? Ik krijg dit nergens gevonden en krijg nu alleen de telefoon nummers te zien. Ik heb al geprobeerd om de contacten te downloaden, in de navigatie vind ik ze dan nog steeds niet terug overigens snap ik het nut van downloaden ook nog niet helemaal. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de tomtom navigatie boven android Auto, echter mis ik dan de functionaliteit om naar de contacten te navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Room42 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:35:
[...]

Zodat je én een USB-stick (met muziek) en je telefoon met Android Auto aan kunt sluiten. :)
Of je zet je muziek op je telefoon? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
DeluxZ schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:16:
[...]

Of je zet je muziek op je telefoon? :9
Nee, de telefoon wordt niet herkend als mass storage, dus het spelen van de muziek moet dan vanaf de telefoon bediend worden. Niet handig. Misschien dat daar een android-auto app voor is, maar dit werkt prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Room42 schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:26:
[...]

Nee, de telefoon wordt niet herkend als mass storage, dus het spelen van de muziek moet dan vanaf de telefoon bediend worden. Niet handig. Misschien dat daar een android-auto app voor is, maar dit werkt prima zo.
Ah dat werkt dan anders als bij Apple Carplay waar je gewoon de muziek app kunt gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crowdpleaser
renzo4000 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:51:
[...]

Een gt line zo te zien, maar desniettemin evengoed een mooie auto. Veel plezierige kilometers!
Inderdaad een GT LINE, zeer tevreden na een week rijden met 1200 km op de teller, alleen de stoelen zijn erg wennen, ik ben al een week aan het strijden om de stoel in een positie te krijgen zonder pijn in mijn onderrug te krijgen, maar ik denk dat ik hem onder controle heb!

Verder, zeer te spreken over het onderstel, comfortabel maar strak, waar je zeker in het bochtenwerk veel voelbaar profijt van hebt, de turbo kickt ouderwets in rond de 2800 toeren, waarna er voldoende acceleratie en koppel te vinden is. Heerlijk veel ruimte in de kofferbak, en boven mijn verwachting in gebruik ik de bodembakken zelfs.

Een paar kleine minpuntjes, is dat ik 2cm hoofdruimte heb, en af en toe met mijn haar het dak kan voelen, dat maakt het spelen met de stoel ivm de rugpijn niet makkelijker helaas.

Ook begrijp ik niet helemaal waarom er geen parkeersensoren voor gebruikt zijn bij de GT LINE. Het lijkt mij een kleine investering voor een groot gebruikersgemak.

De auto is daartegen een echte eyecatcher, heb al veel complimenten mogen ontvangen!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Crowdpleaser schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:21:
[...]
alleen de stoelen zijn erg wennen, ik ben al een week aan het strijden om de stoel in een positie te krijgen zonder pijn in mijn onderrug te krijgen
Je hebt het knopje gevonden om de stoel harder zachter te maken in de rug?

[ Voor 28% gewijzigd door DRaakje op 18-09-2019 10:19 ]

• renzo4000
Zit dat niet alleen op de elektrische stoel (lendesteun)? Die optie is er pas vanaf de gt plusline

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:21

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren de Kia Cee'd SW voor een oliebeurt gebracht (en uiteindelijk + 2 nieuwe voorbanden, en advies voor volgend jaar om alle remmen te vervangen -O-) en had een vervangende auto, een Kia Sportage.

Nu had ik op de heenweg de navigatie open staan maar niet aan, en op de terugweg toen ik in de auto stapte gaf hij automatisch een route aan. Toen ik ging kijken waar die heen ging bleek dit het adres van de dealer te zijn.

Ik heb zelf echter niets gestart, en hij stond niet al aan want op de heenweg was hij er niet. Is dit een soort "go home" functie die automatisch werkt als je bijv. meer dan X-kilometer van je "Thuislocatie" bent of een x-aantal uur? Dus dat hij bijvoorbeeld herkent dat je aan het werk was en naar "Thuis" gaat?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Crowdpleaser
DRaakje schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:12:
[...]

Je hebt het knopje gevonden om de stoel harder zachter te maken in de rug?
Yep, maar geen effect helaas in mijn geval :)

• DRaakje
  • Niet online
renzo4000 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:29:
Zit dat niet alleen op de elektrische stoel (lendesteun)? Die optie is er pas vanaf de gt plusline
Op mijn Dynamic PlusLine Ceed SW zit het in ieder geval op beiden voorstoelen

• BCUS
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Het is toch echt definitief voorbij met de Optima. Dealer Eindhoven gaf ook aan dat het alleen de voorraad nog is en er geen aankondiging is voor een opvolger.
Nemean schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 01:11:
[...]

Vreemd, ik ben laatst nog bij de dealer geweest maar heb daar niets over gehoord. Ik begreep wel dat de Kia ProCeed niet meer standaard met een panorama dak geleverd wordt en dat dit vanaf heden als een (extra) optie gezien wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Kennelijk zijn de eerste my2020 proceeds uitgeleverd in Europa: 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik gebruik Android auto en ben tevreden. Waar ik niet aan uit kom: als ik met Waze aan het navigeren ben en Spotify aan heb staan, wil ik wel eens overschakelen naar de radio. Nu doe ik dat door op de radio-knop te drukken, dan springt Android auto weg en moet ik opnieuw Android auto weer activeren.

Kan dat niet makkelijker? Ik heb overigens een Ceed.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:11:
Ik gebruik Android auto en ben tevreden. Waar ik niet aan uit kom: als ik met Waze aan het navigeren ben en Spotify aan heb staan, wil ik wel eens overschakelen naar de radio. Nu doe ik dat door op de radio-knop te drukken, dan springt Android auto weg en moet ik opnieuw Android auto weer activeren.

Kan dat niet makkelijker? Ik heb overigens een Ceed.
De enige oplossing die ik in de Stonic heb is dat ik Android Auto aan mijn 'favorieten' (het sterretje) toegevoegd heb om zo "snel" weer naar AA te kunnen schakelen. Nog steeds twee handelingen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Room42 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:19:
[...]

De enige oplossing die ik in de Stonic heb is dat ik Android Auto aan mijn 'favorieten' (het sterretje) toegevoegd heb om zo "snel" weer naar AA te kunnen schakelen. Nog steeds twee handelingen, helaas.
Dat heb ik dus ook gedaan. Maar een betere oplossing lijkt er niet te zijn.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:41:
[...]

Dat heb ik dus ook gedaan. Maar een betere oplossing lijkt er niet te zijn.
Voor zover ik weet, helaas niet. :/ Ik had nog gehoopt dat als je alléén Android Auto in de favorieten plaatst, hij het favorietenscherm overslaat en direct naar AA zou gaan, maar ook dat werkt niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Room42 op 08-10-2019 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:15

Grvy

Bot

Room42 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:44:
[...]

Voor zover ik weet, helaas niet. :/ Ik had nog gehoopt dat als je alléén Android Auto in de favorieten plaatst, hij het favorietenscherm overslaat en direct naar AA zou gaan, maar ook dat werkt niet.
Als ik in mijn kia picanto op het sterretje klik. (dus de knop bij het scherm) ga ik direct naar Android Auto.
Enigste ding in mijn favorieten. Dus ik switch van Radio meteen naar AA.

[ Voor 7% gewijzigd door Grvy op 08-10-2019 23:02 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:24

Fjeze

AllesPerfect!

Room42 schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:26:
[...]

Is Spotify of iets dergelijk niet gewoon veel makkelijker?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Fjeze schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 00:09:
[...]

Is Spotify of iets dergelijk niet gewoon veel makkelijker?
In Spotify (in Android Auto) kun je niet eens door de tijd skippen! |:( En de UI is gewoon levensgevaarlijk. Die kun je niet even met een half oog bedienen, daar moet je echt naar kijken om te zien wat je doet.

Nee, ik vind het geen goed alternatief. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boblelie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 07:34
Voor de mensen die het interessant vinden. Vandaag my2020 proceed gtplusline 1.4 dct zonder glazen dak besteld via lease. Levertijd is 3 tot 4 maanden.
De dealer zei tevens dat proceed voorraad modellen in NL altijd met glazen dak worden geleverd, en dat zonder glazen dak altijd made 2 order zal zijn. Hier kwam ik achter toen ik een stapel dealers belde met de vraag of ze al my2020 voorraad modellen in bestelling hadden staan zonder glazen dak. Doen ze dus niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06 21:08
Vandaag post gekregen van Allianz, dat mijn data ook 'in de kluis zat', meer mensen met een brief?

Gaat om nieuws: Dieven stelen kluis met data honderdduizenden NL-klanten Allianz-reis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-05 10:49
Pino112 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:20:
Vandaag post gekregen van Allianz, dat mijn data ook 'in de kluis zat', meer mensen met een brief?
Ik heb dezelfde brief gehad. En een identieke voor een reisverzekering die ik al 5 jaar geleden heb beëindigd.
Verwacht er geen grote problemen van. Al heb ik wel het idee dat mijn gmail spam inbox ineens veel voller is dan normaal. Maar dat kan toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dit heeft toch verder niets met Kia (en dus dit topic) te maken? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06 21:08
Room42 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 22:24:
Dit heeft toch verder niets met Kia (en dus dit topic) te maken? :?
Ja in mijn geval wel omdat ik (en iedereen met een Kia denk ik?) Internationale Wegenhulp heb, dat gaat blijkbaar via Allianz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• squaddie
  • Laatst online: 18:11
De Kia pechhulp is ondergebracht bij allianz en als dus je een Kia bezit met geldige pechhulp worden jouw persoonsgegevens bij Allianz geregistreerd.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Aha. Ik heb die post niet gehad. Misschien nog onderweg of het is via de leasemaatschappij anders geregeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Daar issie dan eindelijk! vandaag de Kia Niro in ontvangst mogen nemen.
Het is een Edition in Runway Red metallic :)

kia

Erg gecharmeerd van het half lederen interieur en facelift dash en front :)
Wel gelijk even de halogeen pitjes vervangen voor LED, wat icm. met de reflectoren exact hetzelfde lichtbeeld geeft op de muur van m'n huis :P en nu matchen de kleuren van de lampen bij de DRL. :)

[ Voor 42% gewijzigd door mvz op 17-10-2019 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
Staat de Niro erg goed moet ik zeggen. fijne kms gewenst met de nieuwe aanwinst!

[ Voor 35% gewijzigd door squaddie op 17-10-2019 17:56 ]

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
De Niro ziet er prachtig uit!

Veel veilige kilometers gewenst.

Hier de laatste loodjes, de nieuwe Ceed SW word op 30 oktober verwacht bij de dealer, dan nog even snel de trekhaak eronder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-06 21:12

Arno

PF5A

Hoe is jullie E10 ervaring met jullie Kia? Ik heb nu een paar keer E10 getankt (moeten tanken) en ik heb niet de indruk dat er zuiniger gereden wordt. De ethanol schijnt ook een slechtere energiewaarde te hebben.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
Ethanol bevat inderdaad minder energie per liter dan benzine en zal je auto iets meer gaan verbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Spuybroek
  • Laatst online: 08:27
Razenko schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:09:
De Niro ziet er prachtig uit!

Veel veilige kilometers gewenst.

Hier de laatste loodjes, de nieuwe Ceed SW word op 30 oktober verwacht bij de dealer, dan nog even snel de trekhaak eronder..
Welke kleur heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@mvz, mooie kleur. Ik zal 'm denk ik niet in het rood willen. Mijn vrouw heeft een Renault Clio met Rouge Flamme kleur, blijf dat persoonlijk wel een iets mooier kleurtje vinden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Quad schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 19:46:
@mvz, mooie kleur. Ik zal 'm denk ik niet in het rood willen. Mijn vrouw heeft een Renault Clio met Rouge Flamme kleur, blijf dat persoonlijk wel een iets mooier kleurtje vinden.
Ach ja ik dacht doe eens wat anders, heb altijd meegedaan aan de standaard kleuren zoals zilver, zwart, of iets netjes.. ( het is een lease ) maar wou nu eens frivool doen :9 dit kleurtje veranderd ook afhankelijk van hoe het licht er op valt.

[ Voor 6% gewijzigd door mvz op 21-10-2019 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
H.Spuybroek schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 17:42:
[...]

Welke kleur heb je hem besteld?
Ik heb de GT-Line in het track red besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Spuybroek
Weet iemand of de Kia Ceed dynamicplusline DCT vooruit verwarming heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:35

mlo

H.Spuybroek schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:13:
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:11

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Razenko schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 07:18:
[...]

Ik heb de GT-Line in het track red besteld :)
Ben benieuwd hoe Track Red als kleur staat. Ik heb vorige week de Kia Proceed GT-Line 1.4 in dezelfde kleur besteld. De voorbeelden op de website van Kia doen de kleuren naar mijn mening geen eer aan.

Ik heb daarnaast wel enkele maanden terug nog een proef rit in de Kia Proceed gemaakt met de kleur Infra Red. Ook een prachtige kleur al leek deze de ene keer feller rood dan op andere momenten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8DsZ8AD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Spuybroek
Dankje! Dat dacht ik al, maar hoopte anders :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Spuybroek
Weten jullie of een design pack / protection pack veel toegevoegde waarde heeft? En heeft de Kia connected services kit veel toegevoegde waarde verder? Het lijkt mij beperkt aangezien je alleen maar kunt uitlezen. Hebben jullie ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
H.Spuybroek schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:13:
Helaas inderdaad, wel vreemd dat er per land zoveel verschillen zitten in de aanwezige opties (al dan niet standaard aanwezig). Zo zie je in Duitsland dat ze standaard een bagagerail hebben die mij ook super handig maar kan je in Nederland gewoon niet krijgen (ook niet als accessoire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Nemean schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:31:
[...]

Ben benieuwd hoe Track Red als kleur staat. Ik heb vorige week de Kia Proceed GT-Line 1.4 in dezelfde kleur besteld. De voorbeelden op de website van Kia doen de kleuren naar mijn mening geen eer aan.

Ik heb daarnaast wel enkele maanden terug nog een proef rit in de Kia Proceed gemaakt met de kleur Infra Red. Ook een prachtige kleur al leek deze de ene keer feller rood dan op andere momenten.

[Afbeelding]
Ik ben zelf ook heel benieuwd, heb hem nog niet in het echt mogen bewonderen, al denk ik dat de GT Line er beter hij past vanwege alle zwart accenten.

Ik had hetzelfde probleem met de Infra Red, vrijdagavond in de showroom gezien, was wat nat en toen leek hij prachtig, zaterdag ochtend stond dezelfde auto buiten en toen vond ik het niet meer mooi ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Poeh ik heb ook erg getwijfeld over de verschillende kleuren. De infra red zie je erg vaak op promotie materiaal en vind ik hem er mooi uit zien. Maar in het echt was ik er minder enthousiast van. Ik heb zelfs nog even getwijfeld over de orange fusion:

Afbeeldingslocatie: https://www.autogefuehl.de/wp-content/uploads/2019/07/KiaProceed_GTLine_2020_22.jpg

Uiteindelijk toch maar voor veilig gekozen, de Dark Penta Grey:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KA3XX5BwlMHZ2UmASNdT8nAo/full.jpg

Pagina: 1 ... 7 ... 72 Laatste