Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ja tegen de audis en de porsches wellicht wel. Maar wellicht dat ze zich gewoon focussen op de gemiddelde rondentijd. Inhalen op Le Mans kan altijd wel.MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:58:
[...]
Maar dat was tegen de Audi's ook al. Dan zou ik liever kunnen pushen soms , zeker als je weet dat de Audi slechtere bandjes heeft. Of het nou 23 uur of 1 uur te gaan is, trackposition is ook psychologie.
Je ziet nu zelfs dat ze elkaar erlangs laten, wellicht om de zoveel rondjes een beetje slipstreamen afwisselen? Vandaag geven ze niks om trackposition zo te zien
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
@TheBrut3 elke coureur MOET minstens 6 uur tenzij er eentje uitvalt. Met drie rijders kan/mag er dus eentje totaal 12 uur rijden en de overige twee elke 6 uur. En de maximale tijd per keer qchter het stuur is 4 uur. Tel uit je rijderswissels.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Of is dat ook..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Mocht dat behaald worden dan valt er tenminste nog wel wat te vieren.
Alonso
fookin mad fer it
En het maximum is om te voorkomen dat een van de coureurs bijna 24 uur rijdt (wat al wel eens is voorgekomen).Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:00:
[...]
Denk dat het meer is in geval er 1 abrupt ziek wordt zodat je nog speling hebt en niet iedereen verplicht minimaal 8 uur te rijden.
Most Time in the car during 24 hours | 24 hours | United Kingdom Edward Ramsden Hall in 1950Amphiebietje schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:17:
[...]
En het maximum is om te voorkomen dat een van de coureurs bijna 24 uur rijdt (wat al wel eens is voorgekomen).
Most Time in the car during 24 hours for a winner | 23 h 15 min 17s | France Louis Rosier in 1950
Wtf! Een hele kunst om dat te doen.Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:20:
[...]
Most Time in the car during 24 hours | 24 hours | United Kingdom Edward Ramsden Hall in 1950
Most Time in the car during 24 hours for a winner | 23 h 15 min 17s | France Louis Rosier in 1950
Als hij i.p.v. Lotterer vandaag had gereden, was waarschijnlijk de hele kopgroep OUT geweestSlavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:10:
Goh de Max Verstappen vraag waar iedereen op zat te wachten.

Wanneer kak je dan?
Aan de andere kant, als je de enige in je klasse bent, kan je in 24 uur dus ook maar 1 rondje rijden.
Ging toen ook nog wel eens mis en ze stonden wel eens een kwartiertje stil voor een beetje eten, hygiene en alles.
---
Gelukkig hebben we nog een Maldonado die een beetje de spanning erin houdt
Deze gast wist ook nog eens te winnen.Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:20:
[...]
Most Time in the car during 24 hours | 24 hours | United Kingdom Edward Ramsden Hall in 1950
Dat record staat op 397 ronden (audi,2010) , wat betekent dat ze ongeveer 16,5 ronden per uur moeten rijden. Als ze op schema hadden willen rijden hadden ze nu ongeveer 90 ronden gedaan moeten hebben. Wat betekent dat ze ongeveer 6 rondes achter lopen.Saturnus schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:15:
Toyota wilde ook het Le Mans afstandsrecord pakken toch? Liggen ze op schema?
Mocht dat behaald worden dan valt er tenminste nog wel wat te vieren.
[ Voor 25% gewijzigd door BasV. op 16-06-2018 20:26 ]
Dat is een mega verschil, jammer dus.BasV. schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:25:
[...]
Dat record staat op 397 ronden (audi,2010) , wat betekent dat ze ongeveer 16,5 ronden per uur moeten rijden. Als ze op schema hadden willen rijden hadden ze nu ongeveer 90 ronden gedaan moeten hebben. Wat betekent dat ze ongeveer 6 rondes achter lopen.
There was a swansong performance for that car, however, when Hall drove it in the second post-war Le Mans 24-hour race in 1950, becoming the first man to drive solo for the entire distance, despite having a co-driver in the pits ready to take over. He completed 236 laps, which equals to nearly 3,200 km (2,000 miles). When asked by Denis Jenkinson what the toilet arrangements were if he never left the cockpit for 24 hours, Hall replied "Green overalls, old boy!"MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:23:
[...]
Wanneer kak je dan?
Aan de andere kant, als je de enige in je klasse bent, kan je in 24 uur dus ook maar 1 rondje rijden.
Als ik mag rijden leg ik een rugje in!MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:27:
Kunnen we met GoT niet een GTE AM inschrijven voor LeMans 2020? Als iedereen gratis werkt/rijdt, is de overhead ongeveer $700K voor het hele circus...
Daar krijg je dan 3 banden voor, oké?
Ik zit te switchen tussen de Eurosport player en RTL7 live streams door die reclames. Hoe kan het dan dat jij reclame vrije eurosport stream hebt?Rivanov schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:54:
[...]
Even Eurosport Player activeren. Kun je 7 dagen gratis proberen namelijk.
Dan heb je 24 uur reclame-loos en commentaarloos kanaal.
Even de YouTube stream van Radio Le Mans erbij nemen, syncen met hun clock en je hebt best of both worlds.
[video]
Wikipedia: 1931 24 Hours of Le Mans
Ai, ik zie het. Met drie wielen moet het ook lukken, toch?Saturnus schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:34:
[...]
Zitten normaliter toch wel 4 wielen onder, maar misschien red jij het met 3.
http://www.deltawingracin...sale-2013-deltawing-coupeBasV. schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:35:
[...]
Ai, ik zie het. Met drie wielen moet het ook lukken, toch?
Eurosport Player heeft gewoon een reclame-vrije stream (de meest rechtse)Pyr0_ schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:33:
[...]
Ik zit te switchen tussen de Eurosport player en RTL7 live streams door die reclames. Hoe kan het dan dat jij reclame vrije eurosport stream hebt?

En je hebt diverse onboards

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Een stint voor een driver is maximaal twee uur zelfs, geen vier.MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:00:
@RobinHood heb gister ook een half uur een gecht gehad met een Lambo tegen een Corvette. Maximale afstand was 90m.
@TheBrut3 elke coureur MOET minstens 6 uur tenzij er eentje uitvalt. Met drie rijders kan/mag er dus eentje totaal 12 uur rijden en de overige twee elke 6 uur. En de maximale tijd per keer qchter het stuur is 4 uur. Tel uit je rijderswissels.
Toevoegend, dat is wel zónder commentaar.Rivanov schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:38:
Eurosport Player heeft gewoon een reclame-vrije stream (de meest rechtse)
De deltawing is geen echte driewieler toch? Als de voorband echt zo breed zijn geweest, had het lastiger sturen geweest dan het al was.
[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 16-06-2018 20:43 ]
Zoals @MAX3400 al zei, dat klopt, op RTL vertelde ze net (als extra detail) dat ze echter maar 1 keer hoeven te drukken en dat hij vanzelf een X aantal keer knippert, dus niet zoals bij een consumentenwagen.RobinHood schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:49:
Al dat gepiemel met grootlicht en ander geknipper blijft ook wel interessant om te zien, kunnen de coureurs dat zelf met wat knopjes op het stuur?
Daarom gaf ik ook aan dat je dit moet combineren met de YouTube feed van Radio Le Mans. Hun hebben een clock in beeld waardoor je het perfect kunt synchroniseren.CH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:38:
[...]
Een stint voor een driver is maximaal twee uur zelfs, geen vier.
[...]
Toevoegend, dat is wel zónder commentaar.
Reclame-vrije stream zonder commentaar + Radio Le Mans commentaar = WIN
Ik switch qua commentaar tussen Eurosport en RTL GP eigenlijk. RTL GP heeft af en toe ook eigen interviews vanuit de pits met Alard Kalff.Rivanov schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:43:
Daarom gaf ik ook aan dat je dit moet combineren met de YouTube feed van Radio Le Mans. Hun hebben een clock in beeld waardoor je het perfect kunt synchroniseren.
Reclame-vrije stream zonder commentaar + Radio Le Mans commentaar = WIN
Noobvraagje, in welke toyato zit Alonso? Nr 7 of 8?
8 (Toyota car 2)Pyr0_ schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:45:
Mijn dank is groot!Nu maar liefst 4 streams openstaan om tussen te switchen. Commentaar van zowel RTL als Eurosport is niet slecht, ergens wel fijn in het Nederlands. Heb ik wat te kiezen he
![]()
Ik dacht (citation needed) dat Audi wel eens 2 teams monteurs mee had naar Le Mans.Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:45:
Wauw, de pitcrew wordt niet gewisseld, gaan gewoon 24 uur door, had toch wel verwacht dat er iets van groepen zouden zijn net zoals de bestuurders.
PS, hier WEC stream (mute) met Radio Le Mans commentaar
[ Voor 7% gewijzigd door iichel op 16-06-2018 20:46 ]
https://www.fiawec.com/en/news/an-eye-on-the-clock/5136CH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:38:
[...]
Een stint voor een driver is maximaal twee uur zelfs, geen vier.
[...]
Toevoegend, dat is wel zónder commentaar.
[...]
De deltawing is geen echte driewieler toch? Als de voorband echt zo breed zijn geweest, had het lastiger sturen geweest dan het al was.
Minimum driving time: In LMP1, LMP2 and GTE Am, a driver must not drive less than 6 hours during the 24 Hours of Le Mans; the penalty for infringing this regulation is at the discretion of the Stewards but could go as far as exclusion. In LMGTE Pro there is no regulated minimum driving time.
Maximum driving time: In all categories, a driver cannot drive for more than 4 hours within a 6-hour period (not including time stopped in the pits), and for a maximum of 14 hours in total.
Kleine tip; pak de spottersguide erbij. Die zal vast in het topic ook al meermaals gelinkt zijn.Pyr0_ schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:45:
hi res versie (20 MB) --> http://www.spotterguides....ds/2018/06/18_LM24_V3.pdfCH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:47:
[...]
Kleine tip; pak de spottersguide erbij. Die zal vast in het topic ook al meermaals gelinkt zijn.
low res (3 MB) --> http://www.spotterguides....018/06/18_LM24_V3_LOW.pdf
[ Voor 13% gewijzigd door iichel op 16-06-2018 20:48 ]
iichel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:47:
[...]
hi res versie (20 MB) --> http://www.spotterguides....ds/2018/06/18_LM24_V3.pdf
http://www.spotterguides.com/portfolio/18_lm/NOTE: PLEASE LINK TO THIS PAGE, not the PDF as the filename will change (and its also harder to capture download numbers.
De officiële link, en niet de rechtstreekse link
Weird dat de commentatoren dan altijd zeggen dat een stint maximaal 2 uur is, maar is dus 4 uur. Thanks!
Enige wat ik me kan voorstellen, maar niet kan vinden, dat de 2 uur geldt voor Bronze en Gentleman drivers. Mocht je daar nog iets over hebben, ook met het oog op de GoT-inschrijving van 2020, lees ik het graag.CH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:50:
[...]
Weird dat de commentatoren dan altijd zeggen dat een stint maximaal 2 uur is, maar is dus 4 uur. Thanks!
[ Voor 83% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2018 20:53 ]
wellicht wat spraakverwarring.CH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:50:
[...]
een stint is vaak een periode tussen twee pitstops, vaak iets van 10-14 rondjes
een driving stint is een periode dat de coureur rijdt
Tja, hij heeft er toch ook nog twee nodig? Le Mans en het winnen van de Monaco race?Rivanov schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:51:
Geen triple crown voor Montoya.
Nee Monaco en Indy 500 heeft ie al.CH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:52:
[...]
Tja, hij heeft er toch ook nog twee nodig? Le Mans en het winnen van de Monaco race?
[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 16-06-2018 21:03 ]
Hij heeft Monaco dus al 2 keer gewonnen, loopt dus voor op Alonso (noteer dat op je bingokaartCH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:52:
[...]
Tja, hij heeft er toch ook nog twee nodig? Le Mans en het winnen van de Monaco race?
Toch is dat wel ontzettend gaaf aan deze race. Bij de meeste races is het gauw over, maar in de 24 uur van Le Mans gaat men "gewoon" naar de pits, repareert men de auto en hoppa, gaan.
Was vorig jaar mooi, Porsche #2 staat 45 minuten in de pits, vrienden van me hadden in een Whatsapp-groep de auto opgegeven. Waarop ik wel aangaf om die auto alsnog niet af te vlakken en ik kreeg mooi gelijk. De auto won vorig jaar immers.
[ Voor 90% gewijzigd door CH4OS op 16-06-2018 20:59 ]
Maldonado is geen ColombiaanMAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:51:
Kut! Wel een Colombiaan, niet een Maldonado!
Maar hij komt uit Venezuela.
Ik heb de PDF geprint, beneden in de woonkamer én boven in de PC kamer zeg maar aan de muur gehangeniichel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:49:
ik was te lui om de link op te zoeken en ik heb de PDF in een ander tabblad open staan
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Hoe gaat het nu verder, mag hij doorrijden aangezien ze hem hebben moeten takelen?
fookin mad fer it
Wel zolang hij zelf verder kan rijden, ja dus.DikkeBMW schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:59:
Montoya![]()
Hoe gaat het nu verder, mag hij doorrijden aangezien ze hem hebben moeten takelen?
CH4OS in "FIA World Endurance Championship 2018/2019 Super season"DikkeBMW schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:59:
Montoya![]()
NiceFuelke schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:58:
[...]
Ik heb de PDF geprint, beneden in de woonkamer én boven in de PC kamer zeg maar aan de muur gehangen
De WEC app heeft die info ook, alleen niet zo snel in 1 oogopslag. Maar ja, wel weer live timing; dat kan jij niet op je A4tje met max 60 auto's tegelijkFuelke schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:58:
[...]
Ik heb de PDF geprint, beneden in de woonkamer én boven in de PC kamer zeg maar aan de muur gehangen

EDIT:
Wie doet nu het commentaar bij RTL GP? Ik herken de stem niet, hahaha.
[ Voor 52% gewijzigd door CH4OS op 16-06-2018 21:02 ]
Het is in A3 formaatMAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:01:
[...]
De WEC app heeft die info ook, alleen niet zo snel in 1 oogopslag. Maar ja, wel weer live timing; dat kan jij niet op je A4tje met max 60 auto's tegelijk
Want A3 heeft wel live timing?
Ben zijn naam kwijt, in 2016 hadden ze een schema, kan hem voor dit jaar niet vindenCH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:01:
Die ging gewoon te vroeg op zijn gas.
EDIT:
Wie doet nu het commentaar bij RTL GP? Ik herken de stem niet, hahaha.

https://www.rtlgp.nl/item...it_weekend_live_bij_rtl_7
Hier in ieder geval 18 uur... Ligt er ff aan hoe goed het bed ligt maar de tv blijft aan.
DM je 06 maarCH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:08:
Ik kan op tablet kijken vanuit bed.Maar ik wil proberen een nachtje door te halen. Dus hopelijk houden jullie mij vannacht ook wakker en scherp?
![]()

De 24 minuten van LoopMans!Rivanov schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:09:
Kijk het zolang mogelijk vanavond. En dan morgenochtend verder kijken in de sportschool op de loopband.
@Rivanov == LoopMans?
Ga je dan de race voor de helft kijken, of met 1 oog?Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:10:
Ik kijk hem tot een uur of 1/2...
[ Voor 57% gewijzigd door CH4OS op 16-06-2018 21:12 ]
Thanks, moet zeggen dat degene in de spotters guide (laatste pagina) toch net iets meer detail heeftCH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:11:
Weet niet of deze circuit map al gedeeld is, in elk geval bij dezen. Wel h andige map, met bochtnummers en waar de accesspoints zijn van de safety cars.
@Rivanov == LoopMans?
http://www.spotterguides....ds/2018/06/18_LM24_V3.pdf
Speel ook Balls Connect en Repeat
Best wel ironisch gezien je usernick.Onbekend schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:15:
De titel van dit topic is veranderd.... Vandaar dat ik hem niet meer kon vinden.
Of is het Tim??Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:14:
Tom Coronel is niet komen opdagen bij RTL GP, wat een gemis
Ach, hij praat altijd wel lekker vloeiend en leuk; ik kan me slechtere commentatoren voorstellen.
Je had er nog nooit in gepost; anders stond het topic al de hele dag bovenaan in "Mijn Topics".Onbekend schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:15:
De titel van dit topic is veranderd.... Vandaar dat ik hem niet meer kon vinden.

Ik zit binnen...Marc3l schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:16:
Pfff je ziet toch niets meer met die laaghangende zon
[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2018 21:17 ]
Heet eentje toevallig Olav en de ander toevallig Robert?MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:15:
Ach, hij praat altijd wel lekker vloeiend en leuk; ik kan me slechtere commentatoren voorstellen.
Vroegah was er een livetiming van Rolex, nu vind ik alleen de FIA WEC? Met die laatste heb ik de ervaring dat die live timing wel eens stuk gaat.
[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 16-06-2018 21:18 ]
MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:15:
[...]
Of is het Tim??![]()
Sorry, heb een beetje een hekel aan Doornbos, Coronel en Kamphues gekregen sinds ze dat wijvenprogramma bij Ziggo Sport presenteren om mee te kunnen liften op het succes van Max en op die manier "relevant" te blijven op TV.
Die dusCH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:17:
[...]
Heet eentje toevallig Olav en de ander toevallig Rob?
Doornbos is by far de beste bij het Ziggo F1 circus. Niet de hele tijd Max-geilen, objectief, ervaring. Alles beter dan die vreselijke Kamphues.CH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:17:
[...]
Heet eentje toevallig Olav en de ander toevallig Robert?
fookin mad fer it
Kan daarentegen de Coronels altijd wel waarderen bij Dakar, maar niet bij de F1 show van Ziggo.
FtfyDikkeBMW schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:18:
[...]
Doornbos is by far degene met het meeste make-up op bij het Ziggo F1 circus.
Bij Rob is duidelijk dat hij alles zegt om de boel een beetje dom aan elkaar te praten en poogt het interessant te houden. Dat laat ik standaard buiten beschouwing als überhaupt commentator.
Robert vind ik maar een bepaalde attitude hebben die mij in elk geval niet echt aanstaat en een beetje arrogant overkomt op mij. In het begin zei hij zo'n beetje elke race wel dat ie nog niet uitgesproken was e.d.
En die van Gameren is gewoon de (hof)nar.
[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 16-06-2018 21:22 ]
Had Kamphues niet een truttenschudder thuis?

Klopt. Maar ik lees liever dan dat ik schrijf, en meestal zie ik zo'n topic ook in de actieve topics voorbij komen. Maar als het een andere titel heeft, lees je daar ook snel overheen.......MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:17:
[...]
Je had er nog nooit in gepost; anders stond het topic al de hele dag bovenaan in "Mijn Topics".
Speel ook Balls Connect en Repeat
Geen idee, het enige dat ik van Kamphues weet is dat hij zich aan mensen vastboeide en zo een tv-programma maakte om kijkcijfers te score...MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:22:
Robert heeft tenminste hard gereden en dus recht van spreken.
Had Kamphues niet een truttenschudder thuis?

Voor een volgende keer: https://gathering.tweakers.net/forum/insert_bookmark/1848091Onbekend schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:22:
[...]
Klopt. Maar ik lees liever dan dat ik schrijf, en meestal zie ik zo'n topic ook in de actieve topics voorbij komen. Maar als het een andere titel heeft, lees je daar ook snel overheen.......
Oh, de ID is natuuurlijk anders per topic maar dat lijkt me evident.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kijk er niet naar voor het uiterlijk van hen
By the way, het ergste is die Gameren die zich kleed als een 15jarige en dan populair doet met zn internet dingetjes die allang op social media zijn rondgegaan. Die mag van mij echt weg.
Net als gasten met 0.0 race-raakvlakken. Zo'n Rayman die leuk vertelt al 3 races gezien te hebben

fookin mad fer it
Tja, er zijn er meer die dat niet hebben en ook wel weten wat ze zeggen.MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:22:
Robert heeft tenminste hard gereden en dus recht van spreken.
Hij heeft wel geracet, niet in formule klasses zover ik weet, maar an sich weet dus ook wel een beetje hoe en wat.Had Kamphues niet een truttenschudder thuis?
Waar komen de krokodillen ineens vandaan?iichel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:24:
ook wel bizar dat de Toyotas zo dicht bij elkaar zitten na 100 rondjes. En ze hebben niet dezelfde pit strategie en bij de SC zaten volgens mij in een andere krokodil?
Maar, volgens mij, stonden ze bij de laatste SC achter elkaar te wachten op het rode licht bij de pits.
Scheen dat nr 8 net 12 seconden voor lag, maar door verkeer of een foutje dit is teruggelopen naar 2 seconde.
-
@DikkeBMW valt mij gewoon op, en nee, voel mij niet aangetrokken tot eigen soort.
Blijft erg leuk vinden dit jaar, na zoveel rondes gewoon blijven knokken, niet een bepaald tempo maar constant vechten voor je plek.
Engelse commentaar heeft het steeds over 'safety car crocodile'