Ah.. vandaar.. Ik switch tussen RTL7/Eurosport en Player. Dus dan mis je dat soort dingeniichel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:27:
[...]
Engelse commentaar heeft het steeds over 'safety car crocodile'vandaar
-
Ah.. vandaar.. Ik switch tussen RTL7/Eurosport en Player. Dus dan mis je dat soort dingeniichel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:27:
[...]
Engelse commentaar heeft het steeds over 'safety car crocodile'vandaar
-
geeft niks, ik moet wellicht gewoon nederlandse termen gebruiken. SC rij? SC fase? SC staart?Edd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:28:
[...]
Ah.. vandaar.. Ik switch tussen RTL7/Eurosport en Player. Dus dan mis je dat soort dingen
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik gebruik deze live timing: https://timing.71wytham.org.uk/CH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:17:
[...]
Heet eentje toevallig Olav en de ander toevallig Robert?
Vroegah was er een livetiming van Rolex, nu vind ik alleen de FIA WEC? Met die laatste heb ik de ervaring dat die live timing wel eens stuk gaat.
[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 16-06-2018 21:31 ]
SC Krokodiliichel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:30:
[...]
geeft niks, ik moet wellicht gewoon nederlandse termen gebruiken. SC rij? SC fase? SC staart?
-
Oponthoudafvangzwaailichtautoiichel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:30:
[...]
geeft niks, ik moet wellicht gewoon nederlandse termen gebruiken. SC rij? SC fase? SC staart?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Heren, kijken jullie mee? Nieuw galgjewoord!
[ Voor 38% gewijzigd door Slavy op 16-06-2018 22:12 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Bookmarken is een optie, maar op deze manier zou ik tientallen (misschien wel honderd of tweehonderd) topics moeten bookmarken en is er geen overzicht meer. In sommige topics wordt al maanden niet meer in gereageerd, en die hoef ik echt niet elke keer te zien...MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:23:
[...]
Voor een volgende keer: https://gathering.tweakers.net/forum/insert_bookmark/1848091
Oh, de ID is natuuurlijk anders per topic maar dat lijkt me evident.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Eat the bugs, live in a pod
Langeafstandsracebewonderaarsbijeenkomst hier
Ze missen geloof ik flink wat aan topsnelheid. Daarnaast is de auto ook nieuw natuurlijk, Porsche kwam vorig jaar met de RSR ook niet echt goed mee, toch?MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:37:
Weet niet meer wie het postte van de week maar jammer dat de Aston het toch niet redt dit jaar.
Komt dit nou door het nieuwe chassis of is er iets anders aan de hand met de wagens?
[ Voor 13% gewijzigd door BasV. op 16-06-2018 21:40 ]
NICE! Thanks!ArnevdS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:30:
Ik gebruik deze live timing: https://timing.71wytham.org.uk/
Dat begrijp ik niet. Aston heeft duidelijk gezegd dat de nieuwe Astons (road-going model) specifiek worden ontwikkelt met racen in het achterhoofd. Sterker nog, de huidige Rapide AMR (limited edition) deelt onderdelen met de GT-series. Ik had toch gehoopt dat een bedrijf wat al sinds de oprichting een race-auto bouwt, niet zulke grote (verslechterende) sprongen weet te maken in 1 seizoen?BasV. schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:38:
[...]
Ze missen geloof ik flink wat aan topsnelheid. Daarnaast is de auto ook nieuw natuurlijk, Porsche kwam vorig jaar met de RSR ook niet echt goed mee, toch?
Lees dit artikel even, is van gisteren.MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:37:
Weet niet meer wie het postte van de week maar jammer dat de Aston het toch niet redt dit jaar.
Komt dit nou door het nieuwe chassis of is er iets anders aan de hand met de wagens?
Foutjes kun je natuurlijk altijd maken, zeker in een zeer competitieve klasse als de GTE.MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:43:
[...]
Dat begrijp ik niet. Aston heeft duidelijk gezegd dat de nieuwe Astons (road-going model) specifiek worden ontwikkelt met racen in het achterhoofd. Sterker nog, de huidige Rapide AMR (limited edition) deelt onderdelen met de GT-series. Ik had toch gehoopt dat een bedrijf wat al sinds de oprichting een race-auto bouwt, niet zulke grote (verslechterende) sprongen weet te maken in 1 seizoen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog steeds voor de #4 en de #10Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:45:
Van Der Zande rijdt weer mee in de LMP1, ligt algeheel wel op P55.
Beetje alsof Stroll na de kwalificatie naar de race-leiding een appje stuurt dat de jongens voorin geen spoiler mogen monteren? Oh well, ik ben niet specifiek merken-hooligan als het over dit soort multiclass-races gaat; ik kijk voor het geheel en de battles/struggles on track.Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:44:
[...]
Lees dit artikel even, is van gisteren.
https://www.autosport.com...n-expects-more-rules-help
[ Voor 95% gewijzigd door BasV. op 16-06-2018 21:54 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nu zeker weten niet meerMAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:37:
Dalla Lana heeft een reputatie hoog te houden en dat liet ie maar weer eens zien.
Is dat diezelfde LMP2 die zojuist naar de pit strompelde?Rivanov schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:50:
Wat doet die Ford nu?! Knalt even tegen de LMP aan.
Heb het gevoel dat het gepland is om in een groepje te rijden.iichel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:24:
ook wel bizar dat de Toyotas zo dicht bij elkaar zitten na 100 rondjes. En ze hebben niet dezelfde pit strategie en bij de SC zaten volgens mij in een andere krokodil?
Hoorde geruchten dat de winnaar al bepaald is na een potje rock paper scissorsSaturnus schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:01:
[...]
Heb het gevoel dat het gepland is om in een groepje te rijden.
Net als toen Alonso voorop mocht, ja dat was echt mocht, ondanks dat hij daarna wel uitliep.
Ja haha, het zou mij compleet niet verbazen. En helemaal niet als dat #8 is.iichel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:02:
[...]
Hoorde geruchten dat de winnaar al bepaald is na een potje rock paper scissors
Als dat zo is, vraag ik mij af hoe het einde er aan toe gaat om te bepalen wie de winnaar is.Saturnus schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:01:
[...]
Heb het gevoel dat het gepland is om in een groepje te rijden.
Net als toen Alonso voorop mocht, ja dat was echt mocht, ondanks dat hij daarna wel uitliep.
Ik hoorde juist dat de winnaar is bepaald door het Marketing team.iichel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:02:
[...]
Hoorde geruchten dat de winnaar al bepaald is na een potje rock paper scissors
Mja hoe lullig het ook is, volgens mij is dat wel het geval. De #7 auto is er vooral voor als de 8 uitvalt.BasV. schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:04:
[...]
Ik hoorde juist dat de winnaar is bepaald door het Marketing team.
*mompelt iets over Ferrari F1 teamorders.*MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:13:
Als de #8 het volhoudt, zal Alonso de auto als eerste over de finish sturen. Desnoods wordt de #7 nog een keer binnengehaald voor een precautionary stop ofzo.
Ben het er nog steeds niet mee eens; alsof het een gekochte race is. Kijk; het seizoen kan Toyota wel winnen puur op de power/techniek maar dat je 1 race niet wint, dat kan gebeuren. Vind het dus onzin dat de BoP op de een of andere manier bepaalt dat SMP of BR dus gewoon 2 seconden langzamer "mag lopen".
We zagen het al bij de start; Lotterer zit niet te slapen en die is zo snel dat Toyota moet "uitsturen" om niet te worden ingehaald. Triest.
Hoezo "altijd al"? De non-hybride LMP1 was tot de start van dit seizoen LMP2. Na afhaken van Audi en Porsche in de hybride LMP1, is Toyota de enig overgeblevene. Toen zijn de regels veranderd en mogen de privateers hun oude benzine-gestookte LMP2 upgraden naar non-hybride LMP1. Maar iemand ergens hoog bovenin de boom heeft het hele circus "verkocht" aan Toyota waardoor de privateer LMP1 het hele seizoen geen BoP lijken te krijgen om een race te mogen winnen.iichel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:15:
Het was toch altijd al zo dat de privateers achter de hybrides zaten? Dat was met de ByKolles en de Rebellion R-One niet anders.
[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 16-06-2018 22:27 ]
Wikipedia: Indy DontjeCH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:24:
\o/ Rick Winkelman is terug \o/ En ene Indy Dontje, of zoiets?
[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2018 22:25 ]
Rijdt vaker endurance races. O.a. Dubai 24h heeft ie gereden.CH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:25:
Schijnt in USA te rijden idd, maar zegt me verder nog niets hoor.
Waar blijft de tweakers nightmode?MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:38:
@Slavy Ik heb mijn TV al omgeschakeld. Het is allemaal veel te fel terwijl ik al normaal op een lage contrast/backlight zit. Wordt nog wat in bed zometeen met de TV; halve lichtshow terwijl ik op 1 oor lig te kijken
Mijn TV past zich gelukkig aan op omgevingslicht, dus als het donker is gaat de helderheid ook wat omlaag zodat je niet pijn in je ogen krijgt.MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:38:
@Slavy Ik heb mijn TV al omgeschakeld. Het is allemaal veel te fel terwijl ik al normaal op een lage contrast/backlight zit. Wordt nog wat in bed zometeen met de TV; halve lichtshow terwijl ik op 1 oor lig te kijken
Omgeving is het issue niet; die 18 miljard lumen voorop de Ferrari's geeft zulk mooi maar fel beeld (Eurosport). Zal zo even kijken of ik een fotootje kan posten waar ik tegenaan loop...Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:40:
[...]
Mijn TV past zich gelukkig aan op omgevingslicht, dus als het donker is gaat de helderheid ook wat omlaag zodat je niet pijn in je ogen krijgt.
Ik zie het probleem niet zo.. Je wilt toch wakker blijven?MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:38:
-
Edd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:45:
[...]
Ik zie het probleem niet zo.. Je wilt toch wakker blijven?
[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2018 22:48 ]
Bij de RTL stream niet echt last van gelukkig.MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:47:
[...]
[afbeelding] [afbeelding]
OLED gecalibreerd en op 35% lichtsterkte
En ja, wakker blijven is inderdaad wel de bedoeling maar blind worden is iets anders
Ik betaal voor extra super HD dus ik kijk extra heavy bitstream HD.Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:48:
[...]
Bij de RTL stream niet echt last van gelukkig.
Waar komt die vleugel weg dan? Kan ook geen enkel ander team vinden met zo'n vleugel.Edd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:55:
De rode achtervleugels zijn op? Dus zetten we er maar een blauwe op?
fookin mad fer it
volgens de auto zelf is ie 2e, althans dat laten z'n side panel lights zien.CH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:58:
Oei, kleine misser van Rick. Staat er in beeld dat die BR1 4de overall en 4de in class is, maar zegt ie vervolgens alsnog dat die derde was. Whut, het stond net in beeld?
Hij wás ook derde, voordat hij 'em in de muur parkeerde. Benieuwd of hij nog terug komt.CH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:58:
Oei, kleine misser van Rick. Staat er in beeld dat die BR1 4de overall en 4de in class is, maar zegt ie vervolgens alsnog dat die derde was. Whut, het stond net in beeld?
Rick maakt vrijwel nooit, eigenlijk nooit een misser, als hij dat wel doet corrigeert hij zichzelf binnen 5 seconden. In dit geval was het geen misser.CH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:58:
Kom kom.. Rick en fouten? Het is geen Olav MolCH4OS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:58:
-
Eurosport biedt geen 4K via de Player.MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:50:
[...]
Ik betaal voor extra super HD dus ik kijk extra heavy bitstream HD.
Trouwens nog niet geprobeerd of de Eurosport Player ook 4K output kan leveren op mijn laptop...
4 streams op 4 schermen tegelijk?Rivanov schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 23:06:
[...]
Eurosport biedt geen 4K via de Player.
Waar haal jij je extra Super HD vandaan dan?
Top 10 hebben ze sowieso al te pakken.Amphiebietje schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 23:07:
Als de andere SMP Racing (die met Button dus) heel blijft, dan eindigt die straks misschien nog wel best hoog in zijn categorie (met 30 ronden achterstand).
Waarom per telefoon, lijkt mij toch dat ze met het team praten via ingebouwde headset in de helm?MAX3400 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 23:02:
Wat een schuiver zeg... En nu met de Nokia 3310 even bellen hoe de auto weer moet worden opgestart.
Telefoon is voor wanneer de auto uitvalt. Wanneer dat gebeurt zou de antenne in de auto niet meer werken.Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 23:09:
[...]
Waarom per telefoon, lijkt mij toch dat ze met het team praten via ingebouwde headset in de helm?
Als je auto is uitgevallen omdat er een zekering doorbrandt, hoe praat je dan nog met het team?Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 23:09:
[...]
Waarom per telefoon, lijkt mij toch dat ze met het team praten via ingebouwde headset in de helm?
Daarom dat ik er zo van op keek.Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 23:01:
Rick maakt vrijwel nooit, eigenlijk nooit een misser, als hij dat wel doet corrigeert hij zichzelf binnen 5 seconden. In dit geval was het geen misser.
Misschien is de radio uitgevallen?Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 23:09:
[...]
Waarom kan ik niet stemmen op LeClerc?BasV. schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 23:25:
Hier de link naar de Peter Baert Fighting Spirit Award van Eurosport:http://www.easypolls.net/...=5b24fcabe4b023e7adf5c796
Dan heb je even gemist wat hij daarvoor zei.Slavy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 23:25:
Tom Coronel noemt alle ex-F1 rijders "afgedankte F1 coureurs"...'nuff said
Ja bij nader inzien wel. Aan de rook te zien was er iets niet goed iig
fookin mad fer it
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq