Ik heb een 'Hikvision Wi-Fi video doorbell' aangeschaft ter vervanging van mijn huidige 'beldrukker'.
In de groepenkast zit een beltransformator van 8 Volt 1 Ampere, deze voedt de mechanische bel bij aanbellen.
De Hikvision heeft 16 tot 24 Volt AC nodig en verbruikt max 0.6 ampere. Daarnaast wil ik ook dat de mechanische bel belt bij het indrukken van de beldrukker. Ik heb dus een andere beltrafo nodig. De handleiding zegt echter niet al te veel over hoe of wat.
Zou ik met de volgende trafo voldoende hebben om alles werkend te krijgen ?
Grothe GT 3182 beltrafo
8Volt 2A
12Volt 1.3A
24Volt 0.6A
Max uitgangsvermogen 16 Watt
Ik ben niet helemaal zeker van mijn zaak, vandaar deze 'hulplijn'.
Er zit ook nog een weerstand toegevoegd bij de Hikvision, geen idee waar ik die voor zou moeten gebruiken.
Update :
Uit dit filmpje blijkt dat de Hikvision in de praktijk rond de 0.4 volt trekt. Lijkt me dat eea dus zou moeten werken met de beoogde trafo ?
In de groepenkast zit een beltransformator van 8 Volt 1 Ampere, deze voedt de mechanische bel bij aanbellen.
De Hikvision heeft 16 tot 24 Volt AC nodig en verbruikt max 0.6 ampere. Daarnaast wil ik ook dat de mechanische bel belt bij het indrukken van de beldrukker. Ik heb dus een andere beltrafo nodig. De handleiding zegt echter niet al te veel over hoe of wat.
Zou ik met de volgende trafo voldoende hebben om alles werkend te krijgen ?
Grothe GT 3182 beltrafo
8Volt 2A
12Volt 1.3A
24Volt 0.6A
Max uitgangsvermogen 16 Watt
Ik ben niet helemaal zeker van mijn zaak, vandaar deze 'hulplijn'.
Er zit ook nog een weerstand toegevoegd bij de Hikvision, geen idee waar ik die voor zou moeten gebruiken.
Update :
Uit dit filmpje blijkt dat de Hikvision in de praktijk rond de 0.4 volt trekt. Lijkt me dat eea dus zou moeten werken met de beoogde trafo ?
[ Voor 10% gewijzigd door ZeroDarkThirty op 07-04-2018 15:03 . Reden: Update ]