Heb jij (of @
AiKoiN) een link naar iets hoe ik dat doe? Ik heb net de 
DB1 binnen en zoek me suf. Ik had eigenlijk begrepen dat 't (nu) wel ondersteund werd. Ik krijg geen enkele RTSP url werkend:
rtsp://admin:appelflap@192.168.xxx.xxx:554/
rtsp://admin:appelflap@192.168.xxx.xxx:554/H.264
rtsp://admin:appelflap@192.168.xxx.xxx:554/h264_stream
rtsp://admin:appelflap@192.168.xxx.xxx:554/channel1
rtsp://admin:appelflap@192.168.xxx.xxx:554/channel01
rtsp://admin:appelflap@192.168.xxx.xxx:554/Streaming/Channels/101
rtsp://admin:appelflap@192.168.xxx.xxx:554/h264/ch01/main/av_stream
En, nee, appelflap is niet mijn wachtwoord 

en het IP is gedubbelchecked en geeft een ping reply (en stopt als ik de stroom van de bel haal) en ik heb zélfs een vast IP in mijn DHCP geknald op 't macadres. En "appelflap" (ofwel, mijn échte wachtwoord dat alleen uit leestekens en cijfers bestaat, case-sensitive) dat ik gebruik is het wachtwoord dat in de app staat / gebruikt wordt voor encryptie. Ik heb het wachtwoord ook al een keer teruggezet naar 't originele fabriekswachtwoord - maar dat mocht niet want dat is 6 tekens en van de app moet 't er 8 zijn. Dus maar '123' erachter geplakt. Werkt nog steeds niet. To be sure ook nog eens 't wachtwoord van m'n EzViz account geprobeerd. Geen enkele combinatie werkt. Maar ik zou 'm dan dus naar de HikVision firmware moeten updaten?
Ik wil 'm ook gewoon op m'n Synology Surveillance Station gebruiken. Liefst als ONVIF cam maar als 't niet anders kan dan maar de RTSP stream opnemen.
Edit: Uh, ok, de RTSP url werkt wél met 't letterlijke af-fabriek wachtwoord, ondanks dat je een ander wachtwoord hebt ingesteld. Het is dan dus:
rtsp://admin:verification_code_op_cam@192.168.xxx.xxx:554/
:strip_exif()/f/image/yBs1Vdha4F26lh8use73LM3M.jpg?f=fotoalbum_medium)
En dit heb ik inmiddels ook 
gevonden / 
2 (
mirror / 
2).

[
                        Voor 56% gewijzigd door
                                                     RobIII                                                 op 21-10-2020 00:42
                                            ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij