Niet goed. Het hele verhaal kan je
hier in het algemene Online shoppen in China topic lezen (want MiEspana is gewoon een bedrijfje uit Hong Kong). In het kort, na een maand was er nog geen teken van de telefoon. Contact met dit bedrijf is lastig, heel lastig. Ze verstuurden de telefoon pas op de dag dat deze uiterlijk bij mij had moeten aankomen (had er binnen 20 werkdagen moeten zijn), tenminste, ze beweerden het te hebben verzonden. Als ik uiteindelijk de T&T code krijg, blijkt deze niet te bestaan. Ook een week later is er nog niets van terug te vinden.
Uiteindelijk heb ik via ICS een claim ingediend en deze is aan mij toegewezen.
Ik heb in september de 64GB/4GB Global (met band 20 volgens hun eigen pagina) bij Miespaña besteld voor 159 euro (free shipping gekozen, duurde 18 werkdagen). Ik ontving echter de Chinese versie met Global ROM

. Ik ben nog in overleg met de klantenservice; ze boden eerst 10 euro voor hun vergissing, inmiddels kan ik kiezen tussen 25 euro terug óf de telefoon terugsturen en omruilen.
Ook lekker dat ze je gewoon een ander toestel hebben geleverd

Persoonlijk zou ik niet akkoord gaan met die 25 euro vergoeding, je hebt uiteindelijk niet voor niets het toestel met B20 besteld.
Ik weet niet of je met een credit card hebt besteld? Zo ja, bij ICS zit er een
aflevergarantie bij. Dat houdt in dat je binnen 30 (kalender!) dagen je product moet ontvangen en dat het ook het juiste product moet zijn. Zelf heb ik dan van die garantie dus gebruik gemaakt. Je moet wel aantonen dat je de leverancier de kans hebt gegeven om de levering na te komen, in mijn geval heb ik dus de claim ingediend na 36 dagen, nadat ik meermaals contact heb gehad inclusief bewijs van PostNL dat de T&T code niet bekend was. Jij hebt nu een verkeerd toestel gekregen, dus dat zal dan wel iets anders gaan, maar uiteindelijk moeten ze toch in een redelijke termijn leveren, anders zou je ook een claim kunnen indienen.