Ik wil de Note 5 gaan bestellen via geekbuying, met kimovil voucher (€30 korting). Ik zit nog even te dubben over de verzendmethode. DHL Express claimt binnen 3 tot 5 werkdagen te leveren. Weet iemand hoe het zit met de kansen op controle door de douane als je deze verzendmethode kiest? Of geeft DHL zelf automatisch alles aan? Thanks alvast.
Ik heb hier ook naar gekeken omdat de zwarte versie op Gearbest al bijna een week out of stock is, maar de reacties over geekbuying zijn niet heel erg positief, zelfs een beetje beangstigend..._Gnoe_ schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:32:
Ik wil de Note 5 gaan bestellen via geekbuying, met kimovil voucher (€30 korting). Ik zit nog even te dubben over de verzendmethode. DHL Express claimt binnen 3 tot 5 werkdagen te leveren. Weet iemand hoe het zit met de kansen op controle door de douane als je deze verzendmethode kiest? Of geeft DHL zelf automatisch alles aan? Thanks alvast.
https://www.chinesewebshop.net/geekbuying/
https://nl.trustpilot.com/review/geekbuying.com
Iemand een idee waar voor een goede prijs er met Paypal een zwarte versie gekocht kan worden (global version)?
Het is aanzetten, Nederlands of Engels kiezen naargelang voorkeur, en gebruiken maar. Typ dit op een Note 5 van Ali.MadMarine schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:41:
Ik wilde eigenlijk deze week de Xiaomi Redmi 5 Plus bestellen via mobiel.nl, tot ik dit topic over de Xiaomi Redmi Note 5 tegen kwam. Die Note 5 lijkt gewoon een verbeterde versie van de 5 Plus met slechts een minimaal prijsverschil.
5 Plus is natuurlijk makkelijk en snel bij een Nederlandse website te bestellen. Handig voor garantie en service, maar ook dat je niet zelf hoeft gaan zitten prutsen om alles werkend te krijgen...
In hoeverre moet je met een Note 5 nog wel zelf dingen aanpassen? Ik lees van alles over Europese roms installeren en handmatig updaten... Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Het is prima als het Engelstalig is, maar het mag wel gewoon lekker plug & play zijn. Kan iemand me daar meer over vertellen?
Ik zit nu te kijken voor de 4GB variant bij Gearbest of Banggood. Welke store zouden jullie aanraden?
Als het gaat om aftersales en service, maak ik me niet zo druk: als ik mijn telefoon binnen heb, heb ik geen contact meer met de shop. Kapot=pech. Dat is (voor mij) het risico van bestellen uit China. Dus die reviews beangstigen mij niet echt. Doorgaans zal de verzending gewoon goed verlopen bij een grote shop als geekbuying. Ik ben dus vooral benieuwd hoe het zit met importkosten en verzendmethoden.Fylo schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:04:
[...]
Ik heb hier ook naar gekeken omdat de zwarte versie op Gearbest al bijna een week out of stock is, maar de reacties over geekbuying zijn niet heel erg positief, zelfs een beetje beangstigend...
https://www.chinesewebshop.net/geekbuying/
https://nl.trustpilot.com/review/geekbuying.com
Iemand een idee waar voor een goede prijs er met Paypal een zwarte versie gekocht kan worden (global version)?
Zoals gezegd; sluit Amazon ook niet uit.
Het aanbod is nog summier, en soms verdwijnt de listing weer tijdelijk; maar Amazon *zelf* (dus geen externe verkoper) verkoopt 'm zelf voor zo'n €225-230.
Dat is goedkoper dan uit China halen (als je er vanuit gaat dat je er extra importkosten bij gaat krijgen) of net zo duur als de sellers die tax free verzenden (sommige Aliexpress stores, Banggood met PDM).
Plus je hebt natuurlijk de veel betere support van Amazon.
Het aanbod is nog summier, en soms verdwijnt de listing weer tijdelijk; maar Amazon *zelf* (dus geen externe verkoper) verkoopt 'm zelf voor zo'n €225-230.
Dat is goedkoper dan uit China halen (als je er vanuit gaat dat je er extra importkosten bij gaat krijgen) of net zo duur als de sellers die tax free verzenden (sommige Aliexpress stores, Banggood met PDM).
[Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 24-05-2018 15:39]
€259 zie ik hier op amazon.de...Piet91 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:38:
Zoals gezegd; sluit Amazon ook niet uit.
[Voor 11% gewijzigd door MadMarine op 24-05-2018 15:57]
@Piet91 welke garantie geeft Amazon je als je zelf het kapot maakt of laat vallen. Of gaat kloten met de bootloader. Ik denk dat je even ver komt als uit China.
Er is meer dan Amazon Duitsland.

Momenteel €233,74 bij Amazon.it. Verkocht door Amazon zélf dus geen externe verkoper.
Diverse andere Europese Amazon sites (o.a. Frankrijk, Duitsland) verkopen 'm ook of gaan 'm verkopen.
Echt grote voorraad hebben ze geloof ik nog niet echt want prijzen gaan op en neer en soms verdwijnt de listing weer.
Wat als je telefoon arriveert met een gebrek? Of andere garantiegevallen.theduke1989 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:14:
@Piet91 welke garantie geeft Amazon je als je zelf het kapot maakt of laat vallen. Of gaat kloten met de bootloader. Ik denk dat je even ver komt als uit China.
Simpel gezegd; kopen in China geeft nagenoeg 0 garantie.
Sites als Banggood betekent naar China verzenden = toestel laaaang kwijt.
Allianz via Aliexpress heb ik geen ervaring mee hoe snel en goed dat gaat.
Daarnaast heb ik al meermalen genoemd dat Amazon de telefoon dus voor gelijke of lagere prijs aanbiedt dan alle sellers in China.
Sommige verkopers in China zijn goedkoper maar je hebt altijd kans op extra invoerkosten. Zodra je die betaalt betaal je al meer dan bij Amazon.
Sommige verkopers in China bieden dan tax free shipping aan, maar dan betaal je ook zo'n €215-230 incl. shipping.
Dan kun je de telefoon net zo goed bij Amazon halen want:
- Prijs praktisch gelijk
- Europese garantie
- Gegarandeerd geen extra invoerkosten.
- (Zodra in voorraad) sneller in huis
Dus zelfs als je niets om garantie geeft is het momenteel financieel ook bijzonder aantrekkelijk om bij Amazon te kopen.
[Voor 5% gewijzigd door Piet91 op 24-05-2018 16:26]
Je betaald voor de 4GB global version nu 210 en hebt het binnen 10 werkdagen.
Hij is op voorraad. Dus ik weet niet of het sneller is. En gegarandeerd geen importkosten...
Hij is op voorraad. Dus ik weet niet of het sneller is. En gegarandeerd geen importkosten...
Waar dan? En hoe zo gegarandeerd geen importkosten?theduke1989 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:35:
Je betaald voor de 4GB global version nu 210 en hebt het binnen 10 werkdagen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik heb er ondertussen maar voor gekozen om voor geekbuying te gaan, maar dan hun warehouse in Italie, dus geen importkosten. De 4GB Global Version Black, €217 inclusief DHL verzending, levering in 1-2 werkdagen. Ik ben benieuwd!
Is er trouwens ook een note 5 6gb global version? Kan alleen global roms vinden...
[This space is for rent]
Ja die bestaat en ik heb hem al sinds 4 mei in bezitPoweRoy schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:44:
Is er trouwens ook een note 5 6gb global version? Kan alleen global roms vinden...

Het bijgehouden verbruik van mijn zuinige Thaise Suzuki Celerio
*kuck* link? Kan alleen op aliexpress er 1 vinden die 100€ duurder is dan de 4gbXiaomiGlobal schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:12:
[...]
Ja die bestaat en ik heb hem al sinds 4 mei in bezit
[This space is for rent]
Hij is vrijwel niet te vinden online inderdaad. Op reddit zijn er wat berichten dat de 6gb met b20 support bestaat, maar ook daar kan niemand een link naar een shop aandragen.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Er bestaat meer dan AliExpress.... ik heb hem bij de officiële Mi Store in Hongkong gekocht.PoweRoy schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:14:
[...]
*kuck* link? Kan alleen op aliexpress er 1 vinden die 100€ duurder is dan de 4gb
Het bijgehouden verbruik van mijn zuinige Thaise Suzuki Celerio
Weet je heel zeker dat je de telefoon via Italië krijgt? Op dit moment is hij namelijk veel duurder. Maar als ik de keuze maak voor Hong Kong + DHl versturen kom ik precies op 217 euro uit._Gnoe_ schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:45:
Ik heb er ondertussen maar voor gekozen om voor geekbuying te gaan, maar dan hun warehouse in Italie, dus geen importkosten. De 4GB Global Version Black, €217 inclusief DHL verzending, levering in 1-2 werkdagen. Ik ben benieuwd!
Gisteren was er nog een bepaalde aanbieding specifiek voor IT warehouse.MY00 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:44:
[...]
Weet je heel zeker dat je de telefoon via Italië krijgt? Op dit moment is hij namelijk veel duurder. Maar als ik de keuze maak voor Hong Kong + DHl versturen kom ik precies op 217 euro uit.
Vandaag is die verlopen, en is de prijs dus weer iets hoger geworden...
[Voor 3% gewijzigd door MadMarine op 25-05-2018 12:01]
Yep, hij is verzonden en volgens de T&T ligt hij op dit moment in TRIESTE - Muggia - ITALY.MY00 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:44:
[...]
Weet je heel zeker dat je de telefoon via Italië krijgt? Op dit moment is hij namelijk veel duurder. Maar als ik de keuze maak voor Hong Kong + DHl versturen kom ik precies op 217 euro uit.
De prijs die ik gisteren heb betaald, lijkt nu inderdaad niet meer te bestaan helaas...
Ik heb ook meteen maar twee stuks besteld. Dus mocht iemand willen hoor ik het graag VIA pm.
Zwarte variant 4 / 64 GB? En wanneer is je verwachte levertijd?theduke1989 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:06:
Ik heb ook meteen maar twee stuks besteld. Dus mocht iemand willen hoor ik het graag VIA pm.
Ik heb sowieso interesse als je een beetje in de buurt van Arnhem woont...

Ik heb hem (zwart 64/4 gb) ook gisteren besteld bij Geekbuying Italie voor 221 euro inclusief verzendverzekering en return service. Vooral omdat ik hem graag snel in huis wilde hebben, is mij de 2 tientjes extra wel waard. Tevens ook nog 8,20 euro cashback via Cashback XL.
Tijdje terug laptop via Geekbuying Italie besteld en die was er binnen 4 dagen. Kreeg net bericht dat de Note maandag bezorgd zal worden door DHL.
Tijdje terug laptop via Geekbuying Italie besteld en die was er binnen 4 dagen. Kreeg net bericht dat de Note maandag bezorgd zal worden door DHL.
[Voor 21% gewijzigd door Mother_lepard op 25-05-2018 13:59]
Zal wel weer een lading bezorgd zijn in EU. Geekmaxi heeft ook gisteren verstuurd.
[Voor 189% gewijzigd door Gerard4 op 26-05-2018 13:01]
Ik heb gisteren de zwarte 64/4 gb besteld via Gearbest (uit HK) voor 196 eu,- . worst case zal er nog twee tientjes import bijkomen... nu is het wachten...
Niet als je priority line hebt geselecteerd als verzendmethode. Dan krijg je je kosten terug.Fylo schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:34:
Ik heb gisteren de zwarte 64/4 gb besteld via Gearbest (uit HK) voor 196 eu,- . worst case zal er nog twee tientjes import bijkomen... nu is het wachten...
Dit heb ik ook wel eens gelezen op een forum e.d. Kon het echter nergens terug vinden op de site van Gearbest.Gines schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:13:
[...]
Niet als je priority line hebt geselecteerd als verzendmethode. Dan krijg je je kosten terug.
Kan dus zijn dat deze regeling niet meer bestaat...
Ze hebben wel een statement staan dat customs etc. voor de klant zijn.
Naar mijn weten is de kans op btw heffing minimaal omdat het vanuit Hong-Kong, eerst naar de UK wordt verzonden en vanuit de UK (EU) weer naar NL gaat. Eventuele importheffingen zijn nog steeds voor de klant, de kans is echter minimaal.Gines schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:13:
[...]
Niet als je priority line hebt geselecteerd als verzendmethode. Dan krijg je je kosten terug.
Vanuit DX had je wel een regeling dat je maximaal 40 dollar vergoedt kreeg mocht je pakket bij de Douane komen te liggen.
Gearbest heeft onderstaande tekst nog steeds op Marktplaats staan:
Tip:
Verzending is gratis. Er is inderdaad een eigen risico op de invoerkosten. Wij raden de volgende manier aan om het risico van de invoerkosten te vermijden of verlagen.
1. Bestellen via onze G-W-warehouse, mits deze wel op verkrijgbaar is bij onze G-W-warehouse. Dan is uw bestelling totaal risicovrij van invoerkosten en het levertijd is binnen 7 dagen.
2. Indien u vanuit China warehouse bestellen, dan raden we aan om niet via DHL te laten verzenden. Omdat het risico op invoerkosten via DHL het hoogste is. Wij raden Priority Line /EU Express & Registered Air Mail aan. Als u deze verzendingsmethode kiest, dan wordt de invoerkosten vergoed door Gearbest als u uw betaalbewijs naar Gearbest opsturen.
Ik heb hem ook net besteld bij Geekbuying: €224 inclusief verzending vanuit Italië 
Tip: promocode "retailmenot" geeft je nog 5% extra korting

Gekocht bij Alternate in Duitsland , daar stond die vorige week voor 249, maar 25 Euro korting en 6 Euro Shoop maakt dus 218 met Euro garantie. Niet slecht.
Heb je die kortingscode nlg of was dat eenHaseMike schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:50:
Gekocht bij Alternate in Duitsland , daar stond die vorige week voor 249, maar 25 Euro korting en 6 Euro Shoop maakt dus 218 met Euro garantie. Niet slecht.
persoonlijke kortingscode?
Denk nog wel dat hij geldig is, doe een grill artikel erbij (aanmaak blokjes van 1,99)Edwinl schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:35:
[...]
Heb je die kortingscode nlg of was dat een
persoonlijke kortingscode?
Masterpass als betaal methode en de coupon "GRILLEN25"
Ga via Shoop.de voor de extra 6 Euro.
Helaas werkt niet meer, wordt nu een controle uitgevoerd of er 75€ aan grill artikelen in de mand zit, toch bedankt 😅
Ondertussen ook te verkrijgen bij Bol.com (232,- voor de 3/32) en Belsimpel (239,- voor de 4/64)
Nette prijs dacht ik zo...
Nette prijs dacht ik zo...
Ik zie op diverse sites de Redmi note 5 zonder Global in de titel. Die moet ik dus niet bestellen voor Nederland ? Ik wil de 32gb global versie hiervan.
[Voor 5% gewijzigd door xmarvinx op 29-05-2018 22:22]
Zoek in de specificaties vooral of 4g Band 20 (soms als B20 geschreven) ondersteund wordt. Dan kun je het toestel in ieder geval gebruiken. De beschrijving Global in de titel betekent vaak dat het toestel met de Global rom geleverd wordt, hiermee kun je de Nederlandse taal wel instellen.
@hansie_k Ik zie bij Belsimpel bij de specs een diafragma van 2.2
Dit zou betekenen dat dit niet de global-versie is toch? Geen band 20 dan?
Ik heb nog 1 exemplaar over dus mocht je willen., zwarte versie 4gb band20.
Moet wel vanuit duitsland opgestuurd worden, PM voor dit soort vragen.
@hansie_k bij belsimpel is het de Global ROM die wil je niet hebben dus veel te duur.
Moet wel vanuit duitsland opgestuurd worden, PM voor dit soort vragen.
@hansie_k bij belsimpel is het de Global ROM die wil je niet hebben dus veel te duur.
[Voor 32% gewijzigd door theduke1989 op 30-05-2018 10:02]
Meh, mijn aliexpress bestelling bij de Mi global shop die 5-8 dagen beloofde is vertraagd. Na 4 dagen komen ze erachter dat DHL vol zit en nu alles voortaan via UPS doen.
En dan ondertussen in EU bij amazon en NL inmiddels op voorraad hebben
En dan ondertussen in EU bij amazon en NL inmiddels op voorraad hebben

[This space is for rent]
@PoweRoy ik heb die probleem ook.
22 mei bested, en krijg hem waarschijnlijk 1 Juni mag ik hopen. Was ook met UPS verzonden.
23 mei meegekregen dat het aangekomen is bij de desbetreffende in UK. was een packet van 10kg.
30. nu zie ik bij DHL dat het dus 1 Juni wordt geleverd. Maar aan het einde van de dag. Dat betekend meteen een NO GO. zal vast weer zaterdag of in ergste geval maandag zijn.
Vindt het jammer dat ze niet vanuit UK verzenden al. Omdat ze toch al veel requests hebben vanuit EU. echt jammer.
22 mei bested, en krijg hem waarschijnlijk 1 Juni mag ik hopen. Was ook met UPS verzonden.
23 mei meegekregen dat het aangekomen is bij de desbetreffende in UK. was een packet van 10kg.
30. nu zie ik bij DHL dat het dus 1 Juni wordt geleverd. Maar aan het einde van de dag. Dat betekend meteen een NO GO. zal vast weer zaterdag of in ergste geval maandag zijn.
Vindt het jammer dat ze niet vanuit UK verzenden al. Omdat ze toch al veel requests hebben vanuit EU. echt jammer.
Jup, aan de plaatjes van de advertentie leek het als ze vanaf UK zenden. Maar dus vanuit Chinatheduke1989 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:26:
@PoweRoy ik heb die probleem ook.

[This space is for rent]
@PoweRoy ik wist wel dat ze uit China levered. Vroeger had deze verkoper een andere naam. Nu wordt het onder Mi Global Store verzonden. Het concept is het zelfde. Vroeger verzonden ze altijd via DHL en kwam het eerder. En vroeger verstuurde ze vaker in een week. Nu alleen 3 dagen. En dat is jammer.
Vroeger = 1-4 jaar terug etc.
Vroeger = 1-4 jaar terug etc.
Uhm...juist toch wel de Global ROM...?djiedjee schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:40:
Of is dit weer anders dan de Global versie...?
Ben de draad een beetje kwijt.
De versie die Bol.com verkoop heeft een diafragma van 1.9, welke is dat dan?
[Voor 9% gewijzigd door hansie_k op 30-05-2018 20:23]
Weet iemand of het bijgeleverde hoesje ook appart verkrijgbaar is?
Gisteren binnengekomen: netjes binnen 2 dagen geleverd dusMadMarine schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:35:
Ik heb hem ook net besteld bij Geekbuying: €224 inclusief verzending vanuit Italië
Een nieuwe telefoon in gebruik nemen is tegenwoordig ook wel heel makkelijk geworden. Vrijwel alles wordt (android naar android) automatisch overgezet en geinstalleerd. Heel relaxt!

Afgelopen etmaal in ieder geval nog geen nadelen kunnen ontdekken

Ik gebruik de mijne niet. Voelt me teveel aan als het rubber van een goedkope duikbril.Rubiks schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:32:
Weet iemand of het bijgeleverde hoesje ook appart verkrijgbaar is?
Als je je adres DM'ed kan ik m voor je op de post doen

Geheel tactloos? Nee hoor ik heb tweetakt en viertakt
Dit lijkt me dan wel de Global versie. Komt trouwens niet bij BOL zelf vandaan, maar van een belgische webshop geloof ik.
Beetje te duur wel!
Beetje te duur wel!
hansie_k schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:49:
[...]
Uhm...juist toch wel de Global ROM...?
Of is dit weer anders dan de Global versie...?
Ben de draad een beetje kwijt.
De versie die Bol.com verkoop heeft een diafragma van 1.9, welke is dat dan?
Net voor 146 (email only aanbieding) de 3GB Global versie gekocht. Wel alleen de gouden versie.
Beperkte tijd en beperkt aantal (200?)
http://e3ai.gearbest.com/...e9aII29506cII7f13afccdII6
Heeft iemand een screen protector gevonden die wel goed past?
Ik had deze besteld bij Mobile Supplies: https://www.mobilesupplie...-xiaomi-redmi-note-5.html
Maar die blijkt 2 mm te smal te zijn waardoor de randen de hele tijd voor het beeld zitten

Ik had deze besteld bij Mobile Supplies: https://www.mobilesupplie...-xiaomi-redmi-note-5.html
Maar die blijkt 2 mm te smal te zijn waardoor de randen de hele tijd voor het beeld zitten

Achter deze link staat een prijs van 164 euro. Waar heb jij de 146 euro vandaan dan?
GMaas78 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:10:
Net voor 146 (email only aanbieding) de 3GB Global versie gekocht. Wel alleen de gouden versie.
Ik heb besteld bij banggood, kreeg ik vandaag een mailtje dat via priority direct mail niet beschikbaar was. Tijdens bestellen kon ik dat gewoon selecteren (nu ook nog trouwens). Maar kon het laten omzetten naar registered airmail of cancellen.
Heb hem maar gecanceld. Via PDM was altijd zo makkelijk. Geen douanekosten en nog vlot in huis.
En wat nu de reden is, dat konden ze me niet vertellen.
Heb hem maar gecanceld. Via PDM was altijd zo makkelijk. Geen douanekosten en nog vlot in huis.
@eRie Kost hun natürlich geld möcht het achteraf toch dat jii moet bezahlen en je geld terug eist. Denk dat het die reden ist. En dit dus veel Meer ist gebeurt.
Ik zie op Belsimpel de diagfragma is nu 1,9 en de 800Hz (B20) staat er ook bij.djiedjee schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:40:
Dus het lijkt er nu op dat het de Global version is.
Iemand die dat kan bevestigen ?
@stunter Belsimpel kan dat vast voor je bevestiging. https://www.belsimpel.nl/klantenservice/contact
Ik heb ze vorige week gebeld. Na rondvraag was er toen niemand die erop antwoord kon geven.
Wat ik wel te horen kreeg: "Het is een nieuw toestel, dus het zal er waaarschijnlijk allemaal wel op zitten..."
Wat ik wel te horen kreeg: "Het is een nieuw toestel, dus het zal er waaarschijnlijk allemaal wel op zitten..."
SirLenncelot schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 06:53:
@stunter Belsimpel kan dat vast voor je bevestiging. https://www.belsimpel.nl/klantenservice/contact
Oh dat is niet zo handig dan. Maar je kunt hem altijd bestellen en wanneer je niet het toestel krijgt dat je wilt dan stuur je hem gewoon terug.
@SirLenncelot Kan inderdaad, maar heb hem inmiddels in China besteld.
De 4/64GB versie is bij Amazon.it nu slechts €216,98 incl. shipping.
Dat is nog geen tientje duurder dan de goedkoopste aanbieder in China.
(waarbij je ook nog kans hebt op invoerkosten).
Moet je wel opletten dat je Amazon als verkoper selecteert en geen andere verkoper.
En dat je een geschatte levertijd van 2-4 weken hebt.
Wel een beetje slecht dat ze alles door elkaar halen; de Snapdragon 625 wordt genoemd, geen band 20 maar het is 'm toch (ASIN en in de antwoorden op de vragen daar).
Moet je wel opletten dat je Amazon als verkoper selecteert en geen andere verkoper.
En dat je een geschatte levertijd van 2-4 weken hebt.

Wel een beetje slecht dat ze alles door elkaar halen; de Snapdragon 625 wordt genoemd, geen band 20 maar het is 'm toch (ASIN en in de antwoorden op de vragen daar).
Klinkt interessant maar als ze vaag doen over specs kan de fout ook ergens anders inzitten en dat het hem toch niet is? En mijn Italiaans is niet zo goed en om nu met Google Translate een telefoon te gaan bestellen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb ze via Twitter er op geantendeerd, en ze hebben de spec’s dus idd aangepaststunter schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:54:
[...]
Ik zie op Belsimpel de diagfragma is nu 1,9 en de 800Hz (B20) staat er ook bij.

Niet overdrijven hoor. Ik heb hem in china besteld via aliexpress voor € 183,-
Piet91 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:57:
Zonder verzendkosten bedoel he ?djiedjee schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:33:
[...]
Is 2 jaar garantie niet meer waard dan die paar tientjes?djiedjee schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:33:
[...]
Je hebt bij Ali ook garantie via Allianz he.Gerard4 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 05:42:
[...]
Is 2 jaar garantie niet meer waard dan die paar tientjes?
Staat nu op 153, zijn dagkoersen bij GB!
Hier bij bevestiging het is de global versionstunter schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:54:
[...]
Ik zie op Belsimpel de diagfragma is nu 1,9 en de 800Hz (B20) staat er ook bij.
Mijn Redmi 3 Pro laadt niet meer op (usb connector zit los denk ik), dus ik heb ook maar de Redmi Note 5 besteld, op Ebay.de, ook van een Italiaanse verkoper. Ik ben benieuwd. Het is een paar euro meer als de hierboven genoemde Italiaanse prijs, maar een Duitse advertentie kan ik lezen en een Italiaanse niet.
[Voor 30% gewijzigd door Marzman op 07-06-2018 22:13]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Zo mijn telefoon eindelijk aangekomen woensdag. 2 weken onderweg geweest van hongkong naar UK naar NL.
Gelijk unlocked en geroot (was nog even geprust omdat de officiele tool aangaf dat ik 360 uur moest wachten
)
Nu ondertussen MiUI gebruiken en misschien naar Lineage overstappen. Jammer dat er geen app drawer is met MiUI
Gelijk unlocked en geroot (was nog even geprust omdat de officiele tool aangaf dat ik 360 uur moest wachten

Nu ondertussen MiUI gebruiken en misschien naar Lineage overstappen. Jammer dat er geen app drawer is met MiUI

[This space is for rent]
Niet alleen studenten toch?
Ik heb het ook gebruikt, nu nog wachten op de levering.
Nieuwe voorraad verwacht 13 juni.
Ik heb het ook gebruikt, nu nog wachten op de levering.
Nieuwe voorraad verwacht 13 juni.
Bedankt voor de tip! Besteld op 08/06 voor €208,72 (incl. shipping) met een coupon van €5.Piet91 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:57:
Zondag mail gekregen dat ze sneller gingen uitgestuurd worden dan verwacht. Vandaag inderdaad verstuurd, levering verwacht deze vrijdag 15/06.

De Amazonprijs (.it) is inmiddels wel gestegen naar €259.

Ik had hem vorige week vrijdag donderdag besteld bij Amazon.it (bij Amazon zelf, geen reseller) besteld voor 209, zou levertijd zijn van 4 weken.. Maar vandaag verzonden 

[Voor 12% gewijzigd door Zenix op 12-06-2018 19:46]
10680Wp | Stuur DM voor Raisin of IBKR bonus
Maandag alsnog besteld via de methode waarvan ze eerder zeiden dat het niet kon. Heb de neiging te denken dat ze iets probeerden af te wimpelen omdat de voorraad op was.eRie schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:14:
Ik heb besteld bij banggood, kreeg ik vandaag een mailtje dat via priority direct mail niet beschikbaar was. Tijdens bestellen kon ik dat gewoon selecteren (nu ook nog trouwens). Maar kon het laten omzetten naar registered airmail of cancellen.
Nu besteld met priority direct mail voor €197. Hopelijk volgende week binnen.
Bij Banggood €181,30 voor de 4/64GB in de midyear sale.
Hier 3 juni besteld bij BG met PDM. Status bij GLS is nog steeds preadviced, dus denk niet dat je hem volgende week al gaat ontvangeneRie schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:01:
[...]
Maandag alsnog besteld via de methode waarvan ze eerder zeiden dat het niet kon. Heb de neiging te denken dat ze iets probeerden af te wimpelen omdat de voorraad op was.
Nu besteld met priority direct mail voor €197. Hopelijk volgende week binnen.
Gisteren besteld bij Geekmaxi. Hij staat op backorder terwijl er volgens de site nog 5 in voorraad zijn.........
Edit: net een mail gestuurd waarom mijn tel in backorder is terwijl er nog 5 op voorraad zijn.
Edit 2: Het antwoord van Geekmaxi (spoiler alert!!!! ze krijgen weer nieuwe voorraad op 22 juni):
Edit: net een mail gestuurd waarom mijn tel in backorder is terwijl er nog 5 op voorraad zijn.
Edit 2: Het antwoord van Geekmaxi (spoiler alert!!!! ze krijgen weer nieuwe voorraad op 22 juni):
Jammer dat ze niet aangegeven hebben waarom er de dag na mijn bestelling nog een aantal in voorraad waren maar dat mijn bestelling toch al op backorder stond.Hello XXXXXX,
Thank you for your order,
The Xiaomi Redmi Note 5 64GB in Black is in backorder.
New stock is due to arrive the 22th of June.
We will ship your order as soon as stock has arrived.
Kind regards,
XXXX XXXXX
Geekmaxi Service
[Voor 86% gewijzigd door MxD op 19-06-2018 12:47]
Dat is toch meestal vrij duidelijk bij dat soort webshops, om je de bestelling te laten plaatsen. Er is helemaal GEEN voorraad. Zo vaak gehad dat e.e.a. op voorraad stond, om vervolgens pas 10 dagen later te worden verzonden... rara wat is er in die 10 dagen gebeurd? Juist het artikel is binnengekomen (in hun magazijn) om naar mij doorgestuurd te worden....MxD schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:38:
Gisteren
[...]
Jammer dat ze niet aangegeven hebben waarom er de dag na mijn bestelling nog een aantal in voorraad waren maar dat mijn bestelling toch al op backorder stond.
Zojuist de 4/64GB zwart besteld bij Banggood met PDM shipping voor €173,32.
Gebruik hiervoor onderstaande coupon:
Gearbest en Banggood stunten met de prijzen de laatste dagen; de Gearbest ben ik misgelopen (coupon was te vaak gebruikt).
Gebruik hiervoor onderstaande coupon:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Gearbest en Banggood stunten met de prijzen de laatste dagen; de Gearbest ben ik misgelopen (coupon was te vaak gebruikt).
[Voor 30% gewijzigd door Piet91 op 20-06-2018 13:46]
Top, vanmiddag kunnen bestellen bij Banggood voor 169 met PDM, hopelijk is dat weer beschikbaar 🙂
Gisteren stond er tot mijn verrassing een bezorger voor de deur met mijn telefoonMxD schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:38:
Gisteren besteld bij Geekmaxi. Hij staat op backorder terwijl er volgens de site nog 5 in voorraad zijn.........
[...]

Op de expected delivery date krijg ik nu deze mail van Banggood: We are sorry to inform you that your order xxxxx would be delayed 4-7 business days due to the carrier.
zucht..
zucht..
Ik heb al eerder nutteloze links gepost (global ROM ipv global versie...) dus kunnen jullie even meekijken wat ik mis?
169,62 euro global versie 4GB/64GB (lichtblauw), gratis verzending en natuurlijk importkosten risico.
Verder geen codes e.d. nodig.
En 200 zonder import-kosten risico (zo lees ik het).
169,62 euro global versie 4GB/64GB (lichtblauw), gratis verzending en natuurlijk importkosten risico.
Verder geen codes e.d. nodig.
En 200 zonder import-kosten risico (zo lees ik het).
[Voor 32% gewijzigd door R-P op 26-06-2018 22:50]
Lang genoeg uitgesteld, ik ga een Xiaomi Redmi Note 5 Global Version 5.99 inch 3GB RAM 32GB ROM bestellen via Banggood met PDM voor € 167,08.
Komt het dan uiteindelijk niet duurder uit omdat er wss invoerrechten en btw bij komt?
@KvNwPPr Kies voor Priority Line en de douane kosten worden vergoed, aldus Gearbest op Fok!.
Hmm nu twijfel ik. Mijn Redmi note 3 doet niks meer dus wil de Note 5 zo snel mogelijk ontvangen.
Bij Gearbest voor € 147 euro maar wel : Ship between: Jul 02 - Jul 14
Bij Banggood voor € 152,71 (extra korting omdat ik BG points heb). En dan Processing time:7-10 business days en Shipping time:6-14 business days met PDM.
De vraag is welke sneller is. Die 5 euro extra heb ik er wel voor over als de telefoon dan sneller hier is.
EDIT: € 140 bij Banggood met coupon 6BGRN5G5 (https://www.kimovil.com/to/special/EA0BwP). Besteld
[Voor 7% gewijzigd door KvNwPPr op 27-06-2018 21:29]
Voor degene die de 64GB, 4GB, Global version redelijk snel in huis wilt hebben en bereid is 13 euro verzendkosten bovenop de prijs van 173 te betalen, raad ik aan om hem hier te bestellen ( via Kimovil ben ik hier terecht gekomen):
https://www.sunsky-online...b3d31ba49a4669690157580ae
Deze heb ik dinsdag avond besteld, en is vandaag in transit (vanuit Eindhoven) voor aflevering, dus 3-4 dagen levertijd vanuit Hongkong via DHL Express.
Deze heb ik dinsdag avond besteld, en is vandaag in transit (vanuit Eindhoven) voor aflevering, dus 3-4 dagen levertijd vanuit Hongkong via DHL Express.
Ga er bij DHL maar wel vanuit dat je nog invoerrechten/btw enz moet betalen, maar snel is het inderdaad wel. Ik heb ooit een Jiayu telefoon zo besteld en inderdaad die was binnen 3 dagen thuis!b4rt_NL schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 08:28:
Voor degene die de 64GB, 4GB, Global version redelijk snel in huis wilt hebben en bereid is 13 euro verzendkosten bovenop de prijs van 173 te betalen, raad ik aan om hem hier te bestellen ( via Kimovil ben ik hier terecht gekomen):
Bij Banggood is ie inmiddels alleen nog maar als pre-order beschikbaar en pas vanaf 10 juli weer leverbaar.
[Voor 5% gewijzigd door hars73 op 29-06-2018 08:36]
De mijne staat nu ook ineens in de pre-operder.
Gelukkig had ik er toch geen haast mee, maar wel irritant omdat ik amderhalve week later op vakantie ga.

Banggood heeft een nieuwe levering gehad. Mijn order stond op backorder met een verwachte uitlevering op 9 juli. En hij is vandaag geshipped!hars73 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 08:34:
[...]
Bij Banggood is ie inmiddels alleen nog maar als pre-order beschikbaar en pas vanaf 10 juli weer leverbaar.
Waar kan ik de 64 GB 4GB versie het beste kopen op het moment? Zie dat Banggood nu pre-order staat. En kost 200 Euro. Kan dat goedkoper inclusief invoerkosten?
Nog een vraagje(bestel nooit via BG) zie een optie voor ' Remove Banggood logo from package ' is dit handig ergens voor?
Nog een vraagje(bestel nooit via BG) zie een optie voor ' Remove Banggood logo from package ' is dit handig ergens voor?
Een paar berichten terug lezen en je vragen worden beantwoord.Alexlis schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 14:19:
Waar kan ik de 64 GB 4GB versie het beste kopen op het moment? Zie dat Banggood nu pre-order staat. En kost 200 Euro. Kan dat goedkoper inclusief invoerkosten?
Natuurlijk heb ik de laatste 10 pagina's gelezen. Ik zie nou niet echt een 'beste' optie. Je besteld of bij BG voor een lagere prijs maar moet weken wachten of je koopt het ergens anders en betaald mogelijk invoerkosten/krijg geen garantie/betaald een premium. Kom er zelf na uren niet uit wat de beste optie is, vandaar dat ik het vraag om te kijken of iemand een tip heeft.KvNwPPr schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 15:16:
[...]
Een paar berichten terug lezen en je vragen worden beantwoord.
EDIT: Heb de 64GB/4GB zwart toch maar besteld bij sunsky online voor 170 Euro op tip van iemand hier met DHL express. Zal laten weten wanneer de telefoon er is. Denk dat bij sunsky bestellen de beste optie is als je geen zin hebt om weken te wachten.
[Voor 18% gewijzigd door Alexlis op 30-06-2018 19:04]
Ik moet maar even afwachten dan, mijn order staat nog backorder met uitlevering op 10 juli.KvNwPPr schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 11:57:
[...]
Banggood heeft een nieuwe levering gehad. Mijn order stond op backorder met een verwachte uitlevering op 9 juli. En hij is vandaag geshipped!
Ik heb wel de 3GB versie besteld. Als ik nu kijk, is die ook alweer uitverkocht op Banggood.Gebanned schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:06:
[...]
Ik moet maar even afwachten dan, mijn order staat nog backorder met uitlevering op 10 juli.