[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.894 views

Onderwerpen

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 22 april 2018 @ 23:06:
[...]
wat zou er nog meer nodig zijn dat voor dagelijks gebruik nu nog als obstakel gezien wordt?
Iets wat andere coins niet hebben. Iets waardoor LTC zegmaar meer is dan BTC light :P

Ik vind zelf LTC gewoon niets toevoegen. Het heeft niets wat andere coins niet ook al hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 22-04-2018 23:12 ]

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Tominatie schreef op zondag 22 april 2018 @ 23:06:
Goedenavond, ik vraag me iets af. Ik heb al een hele tijd geleden de Google Authentication code die ik moet invullen als ik heb ingelogd. Maar ik kom er tot mijn verbazing achter dat ik de key kwijt ben, dus mocht er iets met mijn telefoon gebeuren ik geen toegang meer zou hebben tot mijn binance account en Google Authentication code.

Nu komt mijn vraag: hoe kan ik dit verhelpen? Moet ik dan binance contacten?
Je kan het uitzetten, en daarna weer aan en dan de code opschrijven.

Ben zelf overgestapt op authy omdat je die kan backuppen en ook op chrome als app kan instaleren

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

[...]

We hebben Segwit, Lightning, schaalproblemen opgelost, transactiesnelheid is top, lage fees... wat zou er nog meer nodig zijn dat voor dagelijks gebruik nu nog als obstakel gezien wordt?
Proof Of Work, AKA verspilling, is niet van deze tijd. Ik denk dat NEM/XEM voorop loopt als blockchain 2.0 coin.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 22 april 2018 @ 23:10:
[...]

Je kan het uitzetten, en daarna weer aan en dan de code opschrijven.

Ben zelf overgestapt op authy omdat je die kan backuppen en ook op chrome als app kan instaleren
Thank you! O+ O+

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
[...]

Charlie Lee moet inderdaad of van het toneel verdwijnen, of er zelf vol in gaan zitten, maar de positie die hij nu inneemt is inderdaad niet goed voor LTC.

De Fiat bridge hebben ze ondanks het volatiele karakter goed onder controle met z.g.m. smart contracts ... naar mijn idee de enige mogelijkheid dat te ondervangen, je hebt LTC .. op moment dat je het fiat maakt is dat hem ook .. persoonlijk vind ik dat een prima oplossing.

De laatste alinea kan ik eigenlijk helemaal niet met je delen, LTC heeft zo'n beetje alles geimplmenteerd wat technisch haalbaar is .. wat bedoel jij precies met technisch niet bij de tijd? We hebben Segwit, Lightning, schaalproblemen opgelost, transactiesnelheid is top, lage fees... wat zou er nog meer nodig zijn dat voor dagelijks gebruik nu nog als obstakel gezien wordt?
Ik denk echt dat Litecoin beter af is zonder Charlie Lee. Als je ziet dat hij het een slim idee vond om publiekelijk bekend te maken dat hij al zijn Litecoin had verkocht om vervolgens publiekelijk zijn interesse te tonen in Nano, een grote concurrent, geeft dat naar mijn idee aan dat iedere vorm van zakelijkheid ontbreekt. Ik snap Charlie overigens wel, hij is een echte techneut die enthousiast is over cryptocurrencies (wat ik tof vind), maar als je zo nauw betrokken bent bij Litecoin is zoiets niet verstandig om te doen.

De volatiliteit is onder controle in de zin van 'de verkoper ontvangt het afgesproken bedrag', maar de koper zelf heeft nog altijd last van de volatiliteit. Constant fluctuaties van een paar procent kan best onhandig zijn.

Ik snap dat ze het maximaal haalbare eruit proberen te halen, maar ondertussen zijn er alternatieven die goedkoper en/of sneller zijn. Daarnaast lijken de voordelen ten opzichte van Bitcoin steeds kleiner te worden en vind ik ze zelf nu niet meer substantieel genoeg om Litecoin boven Bitcoin te verkiezen, waar ik dat voorheen wel nog regelmatig deed gezien de fees en transactiesnelheid van BTC.

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik heb al een hele tijd geleden de Google Authentication code die ik moet invullen als ik heb ingelogd. Maar ik kom er tot mijn verbazing achter dat ik de key kwijt ben
code:
1
adb pull /data/data/com.google.android.apps.authenticator2/databases/databases

Is sqlite, daar staan je codes in.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2018 @ 22:08:
[...]

Ja dat dacht ik ook! De BTC dominance is sinds alles weer stijgt van ruim 44% naar 38% gezakt. En de totale marketcap stijgt ook langzaam door. Volgens mij vloeit er gewoon veel geld uit bitcoin naar de alts.
Euhm, Bitcoin is afgelopen week 10% gestegen.

ALTS, en dan vooral Bitcoin Cash (+60%, mede door aankomende fork) en Ethereum (+25%, die ook behoorlijk kwakkelde de laatste weken) en Ripple. Die 3 alts hebben logischerwijs de grootste impact op dominance van Bitcoin.

Er vloeit geen geld uit de alts, alts stijgen gewoon nog harder. Als Bitcoin Cash die fork achter de rug heeft en hij weer 50% terug valt staat BTC dominance zo weer 3% hoger.
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2018 @ 22:37:
[...]

Sowieso lijkt het sentiment voor een crypto als universeel betaalmiddel meer en meer naar de achtergrond te verdwijnen vind ik. De focus begint te shiften naar blockchain als database met de daarbij behorende utility tokens.
Ik ben heel benieuwd wat er met de markt gebeurd als mensen er opeens achter komen dat je best een blockchain database kan bouwen zonder 'bijbehorende' utility tokens, waarna de vraag zal ontstaan wat zo'n token eigenlijk nou echt waard is. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Richh op 22-04-2018 23:43 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Richh
ggj87 schreef op zondag 22 april 2018 @ 22:16:
[...]

Dat is de market cap. Het volume schommelt nu rond de 20 miljard, dat is nog steeds niet zo hoog. In februari was het hoger toen we naar 11,5k klommen.
Het volume destijds was ook ongezond hoog door de media hype en miljoenen mensen die actief handelden. Voorlopig is de media aandacht (gelukkig) een stukje minder om rustig te kunnen herstellen :P zolang dat zo blijft blijft het gros er vanaf en hodl de rest wat hij heeft.

Pas als we stabiel boven de 10k blijven en stabiel zachtjes stijgen, dan komt het echte volume weer eens terug...

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:06
Turbo-Puppy schreef op zondag 22 april 2018 @ 22:28:
[...]

Feitelijk mijn antwoord op @Bmfd zijn vraag, waarbij ik wil toevoegen dat ik juist LTC als fiat bridge zie voor dagelijks gebruik en transacties ... helaas wil dat nog niet vlotten, en daarmee lijkt LTC als zijn moon reisje gehad te hebben ... ti's het momenteel allemaal even net niet ... begint nu ook te lijken dat LTC hem gewoon niet gaat worden als transactie middel ... of Aliant, LitePal of 1 van de tig andere initiatieven moet opeens voet aan grond krijgen, maar daar lijkt het niet op.

LTC had eigenlijk ... niet omdat ik ze heb, maar gezien zijn populariteit en tijd hij op de markt is met gemak +/- 100 de €500 moeten staan, dat is waar de overige gevestigde orde ook te vinden is. In mijn beleving zouden ETH en LTC een battle moeten voeren ...
Wat is de toegevoegde waarde van LTC tov BTC met verdere LN adoptie? Met LN en segwit zijn sommige transacties al verlaagt naar 1 sat. Zolang er geen katalysator is zullen bch en ltc niets boeiends gaan doen.

Wot-stats

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Richh schreef op zondag 22 april 2018 @ 23:38:
[...]

Het volume destijds was ook ongezond hoog door de media hype en miljoenen mensen die actief handelden. Voorlopig is de media aandacht (gelukkig) een stukje minder om rustig te kunnen herstellen :P zolang dat zo blijft blijft het gros er vanaf en hodl de rest wat hij heeft.

Pas als we stabiel boven de 10k blijven en stabiel zachtjes stijgen, dan komt het echte volume weer eens terug...
Ik denk dat het boven de 11,5 pas echt los gaat. Daat is hij nl. al 2x hard tegen afgeketst.

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:06
Het orderboek van MANA was zojuist gewoon bijna leeg gekocht. 8)7

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Er komt een beetje de klad in nu. Hopen dat 'ie vannacht of morgen weer omhooggaat (nu op 8770 of zo).

• Richh
Het kan natuurlijk niet voor eeuwig in de lift zitten :P

• ggj87
Jawel!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/234g55.jpg

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
"Battle of the whales" (heeft iemand een leuk plaatje?) op GDAX nu. Er verschijnen en verdwijnen steeds buy- en sellwalls van meer dan 60 BTC.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Specy schreef op maandag 23 april 2018 @ 03:05:
"Battle of the whales" (heeft iemand een leuk plaatje?) op GDAX nu. Er verschijnen en verdwijnen steeds buy- en sellwalls van meer dan 60 BTC.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/h73NAJycRvH9xwfFarPAnsE7/full.jpg

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Vandaag moest het maar eens gaan gebeuren denk ik! Op na de 5 digits.

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-01 21:17

_Christiaan_

Master of SOG

Hoeft niet per se een whale te zijn, kan ook dat veel mensen tegelijk een order hebben staan voor dezelfde prijs.

NOSIG

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Maandagochtend en alles is meer dan gemiddeld groen.
Ik zie in mijn eigen PF niet heel veel bijzonders, maar op Binance is het gemiddelde zo boven de 10% denk ik vanuit een globale scan.

MOON :D

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 22 april 2018 @ 23:09:
[...]

Iets wat andere coins niet hebben. Iets waardoor LTC zegmaar meer is dan BTC light :P

Ik vind zelf LTC gewoon niets toevoegen. Het heeft niets wat andere coins niet ook al hebben.
Je kan ook zeggen, wat voegen andere coins toe :P
Zo vind ik andere coins juist weer niks toevoegen aan de bestaande coins die al jaren op de markt zijn zoals een BTC,ETH, LTC.

Het is leuk dat je er nu lekker aan kan verdienen of het nou een XVG of BTC is

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-01 07:21
Ik had eerlijk gezegd een fikse ochtend spurt verwacht van de btc. De ochtend is nog niet voorbij natuurlijk maar tot nu toe valt het wat tegen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Goedenavond, ik vraag me iets af. Ik heb al een hele tijd geleden de Google Authentication code die ik moet invullen als ik heb ingelogd. Maar ik kom er tot mijn verbazing achter dat ik de key kwijt ben, dus mocht er iets met mijn telefoon gebeuren ik geen toegang meer zou hebben tot mijn binance account en Google Authentication code.

Nu komt mijn vraag: hoe kan ik dit verhelpen? Moet ik dan binance contacten?
je kunt toch inloggen en hem dan eraf halen met je authy code?

Dan zet je hem erna terug op.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:48
Zitten de 9k nu al paar dagen af te tasten. Persoonlijk denk ik dat we het nog een paar keer tevergeefs gaan proberen en vervolgens weer terug naar de 8k gaan zakken.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Goedemorgen :*)

Anticiperen en voorsorteren op de Release van V02
https://docs.google.com/f...HKRpRkmOuRyoCCEw/viewform

(Vrijgeven door Julien Béranger - Community manager and content creator @ iExec om deze te delen)

Afbeeldingslocatie: https://cdn-images-1.medium.com/max/800/1*2ptDUR3JcPFOrZgSa8onag.png

[ Voor 39% gewijzigd door jorisdeket op 23-04-2018 08:54 ]

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
Heel fijn dat het met goedkeuring vrij gegeven is.

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Zijn er nog andere Nedelrlandse Coins/ico's behalve GET/GUTS?

Ik ben wel overtuigd van het GET verhaal.

• jorisdeket
muffstuff schreef op maandag 23 april 2018 @ 08:52:
Heel fijn dat het met goedkeuring vrij gegeven is.
Heb het aangepast. Je hebt gelijk.
Vorige maand was ik bezig met docker om me op V01 SDK aan te sluiten als Worker bij iExec en
had daar wat vragen over bij een developer op Slack en had Julien ook een bericht gestuurd.
Waarmee hij met deze mail kwam, nu wist ik niet of deze gedeeld mocht worden omdat deze nog nergens te vinden is. Vandaar dat het mss raar over komt dat ik met die mail afkom.

julien [8:22 AM] @ Slack
Workers will be able to create or join a pool from a dedicated page. For now, we use this form

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En Bitcoin cash blijft maar stijgen, ondertussen al op $1440 op binance.
85% in 7 dagen!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ark gaat weer lekker.

• ggj87
Nog even en er zijn 17.000.000 BTC's totaal gemined.

• RickvN
Waar is die Ark shiller? Ik mis hem (net als FaceDown) een beetje (heel klein beetje).

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
RickvN schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:36:
[...]

Waar is die Ark shiller? Ik mis hem (net als FaceDown) een beetje (heel klein beetje).
Geen idee xD. Wanneer ark klaar is met core V2 gaan ze marketing doen. Dan krijg je vanzelf meer shillers xD.

[ Voor 6% gewijzigd door DeeSung op 23-04-2018 09:42 ]

Verwijderd

Worstkaas schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:08:

Blockport? :9

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Dag heren/dames, ik lees nu al maanden mee hier...met plezier. Maar heb m nu zelf eens geregistreerd. Waar ik zelf nog niet goed aan uit ben, is hoe ik op 15 mei op een veilige manier de forked coins kan claimen van BCH. (ik heb een desktop wallet). Overigens wel fijn zo alles in het groen =)

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-01 21:17

_Christiaan_

Master of SOG

BCH gaat heel ‘hard’ maar was ook het meest onderuit gezakt van alle coins tijdens de big dip. Als ik al mijn coins vergelijk, dan is BCH nog altijd het minst hersteld van alle coins.

NOSIG

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
DeeSung schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:41:
[...]

Geen idee xD. Wanneer ark klaar is met core V2 gaan ze marketing doen. Dan krijg je vanzelf meer shillers xD.
*O* Ark to the moon! *O*

Zero.

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-01 22:18
Credits (CS) gaat nu ook lekker voor de Pre-release op 1 mei.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
Totale market cap is 400 miljard. 75 miljard in 1 week erbij. Moet niet harder gaan dat dit de komende weken, anders zitten we in 1 maand op ATH. Gaat niet gebeuren denk ik, maar je weet maar nooit.

[ Voor 5% gewijzigd door Rookert25 op 23-04-2018 10:36 ]

• Pelox
Rookert25 schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:36:
Totale market cap is 400 miljard. 75 miljard in 1 week erbij. Moet niet harder gaan dat dit de komende weken, anders zitten we in 1 maand op ATH. Gaat niet gebeuren denk ik, maar je weet maar nooit.
Volgens mij is de stijging redelijk geleidelijk. Het zou goed zijn om eventjes wat te stagneren deze week om daarna weer rustig aan verder te bouwen, maar dit zal wel niet gebeuren :P

Zero.

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-01 20:06
Volgens mij hadden we in het weekend een flinke dip, dus dat zijn dan (denk ik) de mensen die de boel weer met winst verkopen. Gelukkig waren dat er niet zo heel veel deze keer en zit mijn PF weer bijna op niveau van 2 dagen terug

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• ggj87
Ik kwam net dit tegen op Investing.com. Vond hem wel interessant omdat crypto toch veel gelijkenissen vertoont met de normale aandelenmarkt. Als het echt zo doorloopt zou dat natuurlijk mooi zijn!

Afbeeldingslocatie: https://tvc-invdn-com.akamaized.net/data/tvc_26cbb1d321adc6d1afcf68143a61f130.png

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Katala schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:56:
Volgens mij hadden we in het weekend een flinke dip, dus dat zijn dan (denk ik) de mensen die de boel weer met winst verkopen. Gelukkig waren dat er niet zo heel veel deze keer en zit mijn PF weer bijna op niveau van 2 dagen terug
Flinke dip? 8)7 Leef jij in andersomwereld?

• Pelox
Katala schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:56:
Mijn pf staat 10% hoger dan 2 dagen geleden.. Welke coins heb je?

Zero.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
ggj87 schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:15:
Ik kwam net dit tegen op Investing.com. Vond hem wel interessant omdat crypto toch veel gelijkenissen vertoont met de normale aandelenmarkt. Als het echt zo doorloopt zou dat natuurlijk mooi zijn!

[afbeelding]
Vind je? Moet ik nog een jaar wachten op ATH van bitcoin :'(

• ggj87
Machlah schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:17:
[...]

Vind je? Moet ik nog een jaar wachten op ATH van bitcoin :'(
In crypto verloopt alles veel sneller. Komt denk ik wel goed.

• Machlah
ggj87 schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:19:
[...]

Je moet de grafiek toch volgen als het gelijk loopt met de aandelen markt? Dan kom je op volgende jaar mei uit ;)

• jansenpam
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:38
ggj87 schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:19:
[...]

Dat is juist het mooie in dat plaatje. De bovenste gaat in jaren, de onderste in maanden.
Als het klopt is de volgende 'januari-dip' wat vroeg en minder heftig

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik heb nog wat IOST en IOTA bijgehaald en verwijder dit topic nu uit myreact om het hodl'n / vergeten te bemakkelijken. Bedankt voor alle lol, discussies en tegeltjeswijsheden :w Suc7 gewenst gasten!

Op naar de GAMMA voor m'n balkonproject!

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Katala
Pelox schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:17:
[...]

Mijn pf staat 10% hoger dan 2 dagen geleden.. Welke coins heb je?
Ik werd zaterdag wakker met -12%, om dat te zien zakken naar -19 op het uiterste. Het loopt sinds zaterdag middag weer rustig terug richting de -12%.

Ik heb voornamelijk NEO & BTC, maar ook ADA, NLG en LTC

• Rookert25
Ik ben al een week aardig stabiel/stijgend met VEN en GET :)

• Machlah
Chris.nl schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:24:
Ik heb nog wat IOST en IOTA bijgehaald en verwijder dit topic nu uit myreact om het hodl'n / vergeten te bemakkelijken. Bedankt voor alle lol, discussies en tegeltjeswijsheden :w Suc7 gewenst gasten!

Held, je komt voor mij in de Tweakers Crypto Ere-Galerij samen met de Crypto Eemhof man en de Crypto Disneyworld man. Veel plezier en zon toegewenst op je crypto balkon.

• Pelox
Katala schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:25:
[...]

Ik werd zaterdag wakker met -12%, om dat te zien zakken naar -19 op het uiterste. Het loopt sinds zaterdag middag weer rustig terug richting de -12%.

Ik heb voornamelijk NEO & BTC, maar ook ADA, NLG en LTC
Ik heb op dit moment een pf met: LTC, DGB, ARK, XRP, STRAT, PART, RDD, XVG, BTC en ETN

Alles doet het goed maar vooral DGB, ARK hebben weel opgeleverd.

Zero.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Vraag is, BTC nu naar BCC zetten, aangezien die nog wel even kan blijven gaan. alleen is het zo'n shitcoin met die charlatan van een Roger Ver...

[ Voor 6% gewijzigd door paradoXical op 23-04-2018 11:50 ]

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Succes en tot ziens d:)b

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:47
paradoXical schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:30:
Vraag is, BTC nu naar BCC zetten, aangezien die nog wel even kan blijven gaan. alleen is het zo'n shitcoin met die charlatan van een Roger Ver...
Kan je doen, maar wel op tijd uitstappen. Hij gaat droppen als een malle na de fork

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
PHPResource schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:31:
[...]

Kan je doen, maar wel op tijd uitstappen. Hij gaat droppen als een malle na de fork
Wanneer is die vork?

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

PHPResource schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:31:
[...]

Ja, maar die fork is nog wel even weg. Zie die coin nog wel $2000 aantikken over een paar dagen, dat is toch leuk % pakken, en kans dat ie hard dropped lijkt me klein nu.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:47
paradoXical schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:32:
[...]

Ja, maar die fork is nog wel even weg. Zie die coin nog wel $2000 aantikken over een paar dagen, dat is toch leuk % pakken, en kans dat ie hard dropped lijkt me klein nu.
Ja true maar het blijft crypto.. misschien wel gevalletje sell the news straks

• Pelox
paradoXical schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:30:
Ik ben persoonlijk geen fan van bcc/bch dus heb het ook niet. een vriend van me pakt er aardig wat winst op nu en daar gaat het toch om bij de meeste van ons >:)

Zero.

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Pelox schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:36:
[...]

Ik ben persoonlijk geen fan van bcc/bch dus heb het ook niet. een vriend van me pakt er aardig wat winst op nu en daar gaat het toch om bij de meeste van ons >:)
Ik ook niet, maar ik wil nu toch wel BTC sprokkelen. Maar kijk het nog even aan, de stijging is mij te groot geweest om nog in te stappen..

• Pelox
paradoXical schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:41:
[...]

Ik ook niet, maar ik wil nu toch wel BTC sprokkelen. Maar kijk het nog even aan, de stijging is mij te groot geweest om nog in te stappen..
Ja precies.. dat gevoel heb ik ook.. maar ja dat had ik ook met ltc en xrp de laatste week en die gingen na mijn verkoop ook gewoon lekker door.. |:(

Zero.

• Katala
Dat is ook precies wat ik vandaag gedaan heb, BTC (groot deel ervan) omgezet naar BCC omdat ik verwacht dat het meer stijgt. Dat is tot nu idd zo'n 5% gebleken (al schommelt het wat)

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Pelox schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:43:
[...]

Ja precies.. dat gevoel heb ik ook.. maar ja dat had ik ook met ltc en xrp de laatste week en die gingen na mijn verkoop ook gewoon lekker door.. |:(
BCC is wel zo goed als verdubbeld nu, en dat voor een top5 coin. Die kan ook wel hard kelderen, en dan wil je er niet in zitten. Op 1000$ had ik het nog wel aangedurgd. Ik zoek wel wat anders om BTC te sprokkelen :D

• ggj87
Jullie bedoelen BCH, in BCC zou ik niet investeren :X

• Katala
ggj87 schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:47:
Ja dat dacht ik ook... via google kom je indedaad op BitConneCt uit, maar Binance noemt BitCoin Cash, BCC

#verwarrend

• Rechtzodiegaat
Katala schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:51:
[...]

Ja dat dacht ik ook... via google kom je indedaad op BitConneCt uit, maar Binance noemt BitCoin Cash, BCC

#verwarrend
Ik heb wel eens gehad, dat ik mijn hele PF omzette naar LTC terwijl ik BCH wilde hebben. Tip: PF moves en speciaalbier gaan niet goed samen. Terugzetten kostte toch weer wat procentjes...

• ggj87
Katala schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:51:
[...]

#verwarrend
Op Binance handelt iedereen zonder het te weten al maanden in Bitconnect tegen een duizendvoud van de prijs.

[ Voor 52% gewijzigd door ggj87 op 23-04-2018 11:54 ]

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
ggj87 schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:53:
[...]

Op Binance handelt iedereen zonder het te weten al maanden in Bitconnect tegen een duizendvoud van de prijs.
oOo _O-

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• ggj87
Zullen we dat eens op twitter gooien? Kijken wat er gebeurt :X #goedkoopinstappen

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:46
ggj87 schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:47:
Ja, dat geeft ook maar weer aan wat een smerig zooitje achter die coin zit. Zij hebben zelf BCC gekozen, ondanks dat die dus al in gebruik was. Daarnaast zijn diverse BCH fanbois ook altijd erg had aan het proberen geweest om verwarring te zaaien door hun shitcoin "Bitcoin" te noemen (Kain_niak had daar ook een handje van). Wat mij betreft mag die hele Bitcoin Cash scam imploderen en verdwijnen.

• Rechtzodiegaat
anboni schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:58:
[...]

Wat mij betreft mag die hele Bitcoin Cash scam imploderen en verdwijnen.
Van mij ook, maar dan wel graag aanstaande vrijdag als ik er met 40% winst uit ben gestapt. _/-\o_

Verwijderd

Worstkaas schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:08:

rebl 100% nederlands. erc20 token maar is geen ico. geen airdrops meer, alles wat daar aan berichten van komt is een scam.
lees je eens in op de raodmap en whitepaper.
www.rebellious.io
op bit-z exchange te krijgen al is dat naar mijn mening echt k*.
vanaf vandaag is de nieuwe exchange upcoin live na een paar weken beta testfase en dat zag er al aardig uit. daar is rebl en nog een mooi lijstje met andere alts te handelen.

heb zelf 10% van de portfolio gevuld met rebl. begin april ingestapt op €0.024 en staat nu €0.035.
extra voordeel is de stake reward. 10% per jaar en 0.8% per maand te claimen. tokens staan op ledger nano en met desktop wallet komen de rewards binnen. klinkt bijna te mooi om waar te zijn gratis tokens elke maand, echt nederlands.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Rookert25 schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:26:
Ik ben al een week aardig stabiel/stijgend met VEN en GET :)
Ik vraag me af op welke exchange GET dit kwartaal gelist gaat worden. Het huidige volume is erg laag, dus ik hoop op een exchange met redelijk wat liquiditeit. Ik verwacht ook dat zodra dat gebeurt, GET een stuk beter gaat lopen.

Verwijderd

Tot ziens man en veel succes met je project! Hodl on. En vergeet niet; een mojito zonder rum is als een bh aan een waslijn: het beste is eruit.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2018 12:10 ]

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

anboni schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:58:
[...]

Ja, dat geeft ook maar weer aan wat een smerig zooitje achter die coin zit. Zij hebben zelf BCC gekozen, ondanks dat die dus al in gebruik was. Daarnaast zijn diverse BCH fanbois ook altijd erg had aan het proberen geweest om verwarring te zaaien door hun shitcoin "Bitcoin" te noemen (Kain_niak had daar ook een handje van). Wat mij betreft mag die hele Bitcoin Cash scam imploderen en verdwijnen.
Meest erge is dat die Roger Ver Bitcoin dus als Bitcoin Core blijft duiden. Wat een irritante gast is dat zeg, met zijn shitcoin.

• ggj87
paradoXical schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:12:
[...]

Meest erge is dat die Roger Ver Bitcoin dus als Bitcoin Core blijft duiden. Wat een irritante gast is dat zeg, met zijn shitcoin.
Klopt ja, dat noemt hij altijd Bitcoin Core. Maar als iemand het waagt Bitcoin Cash Bcash te noemen (uit gemak) dan gaat hij huilen.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:17

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Rechtzodiegaat schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:53:
[...]

Ik heb wel eens gehad, dat ik mijn hele PF omzette naar LTC terwijl ik BCH wilde hebben. Tip: PF moves en speciaalbier gaan niet goed samen. Terugzetten kostte toch weer wat procentjes...
Met andere woorden, door het speciaalbier maakte je een abominabele keuze (portfolio naar BCH), maar je onderbewustzijn deed stiekem een betere keuze (portfolio naar LTC) :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• RickvN
ICX is los? *O*
In ieder geval een lekker solide maandag voor mijn main PF :)

• Rechtzodiegaat
.oisyn schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:17:
[...]

Met andere woorden, door het speciaalbier maakte je een abominabele keuze (portfolio naar BCH), maar je onderbewustzijn deed stiekem een betere keuze (portfolio naar LTC) :Y)
Haha, nou ik heb de goede gewoonte om de verkeerde munt te kiezen. Van een daler naar een stijger overstappen is vaak maar van korte duur omdat die bewegingen zich onmiddellijk omdraaien zodra ik op 'buy' heb geklikt. 8)7

• jorisdeket
RickvN schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:18:
ICX is los? *O*
In ieder geval een lekker solide maandag voor mijn main PF :)
Zou mooi zijn, Staat veel op de agenda voor ICX. *O*
Hoop dat ze ook met een ondersteuning komen voor de hardware wallets als ze Mainnet gaan. (y)
In Ethos zie ik ook nog wel mooie dingen.

[ Voor 5% gewijzigd door jorisdeket op 23-04-2018 12:38 ]

• RickvN
jorisdeket schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:37:
[...]

Zou mooi zijn, Staat veel op de agenda voor ICX. *O*
Hoop dat ze ook met een ondersteuning komen voor de hardware wallets als ze Mainnet gaan. (y)
In Ethos zie ik ook nog wel mooie dingen.
Ik heb zo een vermoeden dat ICX het zwaar gaat krijgen bij de 43k grens...

• jorisdeket
RickvN schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:40:
[...]

Ik heb zo een vermoeden dat ICX het zwaar gaat krijgen bij de 43k grens...
https://medium.com/@helloiconworld goed in de gaten houden :9

• Rookert25
Bmfd schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:04:
[...]

Ik vraag me af op welke exchange GET dit kwartaal gelist gaat worden. Het huidige volume is erg laag, dus ik hoop op een exchange met redelijk wat liquiditeit. Ik verwacht ook dat zodra dat gebeurt, GET een stuk beter gaat lopen.
Ik denk zelf iets a la KuCoin of Liqui, niet veel groter dan dat. Binance heeft echter hier en daar ook wat smallcap munten, dus dat zou ook nog kunnen (en echt fantastisch zijn).

Het heeft eigenlijk wat meer shillers nodig op Reddit, maar heb daar zelf geen tijd voor. :)

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:13

almightyarjen

When does the hurting stop?

Richh schreef op zondag 22 april 2018 @ 23:33:
[...]

Euhm, Bitcoin is afgelopen week 10% gestegen.

ALTS, en dan vooral Bitcoin Cash (+60%, mede door aankomende fork) en Ethereum (+25%, die ook behoorlijk kwakkelde de laatste weken) en Ripple. Die 3 alts hebben logischerwijs de grootste impact op dominance van Bitcoin.
Even een vraag over die fork. Er wordt in dit topic gezegd dat BCH gaat dalen na de fork. Waarom is hij dan op dit moment aan het stijgen? :?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• TomTorquay
almightyarjen schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:10:
[...]

Even een vraag over die fork. Er wordt in dit topic gezegd dat BCH gaat dalen na de fork. Waarom is hij dan op dit moment aan het stijgen? :?
Omdat de fork nog moet komen? :?

• almightyarjen

almightyarjen

TomTorquay schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:11:
[...]
Omdat de fork nog moet komen? :?
Ik heb niet veel kennis van dit onderwep. Even boerenverstand: je weet als handelaar dat BCH gaat zakken na de fork van 15 mei. Waarom zou je er dan nu in willen investeren? Wat maakt die fork speciaal? Wat ik ervan gelezen heb is het een soort update van de chain, waarbij de chain in tweeën wordt gesplitst.

• TomTorquay
almightyarjen schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:15:
[...]

Ik heb niet veel kennis van dit onderwep. Even boerenverstand: je weet als handelaar dat BCH gaat zakken na de fork van 15 mei. Waarom zou je er dan nu in willen investeren? Wat maakt die fork speciaal? Wat ik ervan gelezen heb is het een soort update van de chain, waarbij de chain in tweeën wordt gesplitst.
Het grootste deel van de mensen die nu investeren in BCH zijn speculanten. Ze verwachten zoals gewoonlijk - sell the news - een stijging voorafgaand aan de fork en springen dan net voor de fork plaatsvindt eruit. Die fork vindt dacht ik plaats op 15 mei, dus er is best nog wel wat potentie om verder te stijgen. Tenzij BTC gek zou gaan doen.

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

almightyarjen schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:15:
[...]

Veel mensen denken dat deze fork inhoud dat je gratis coins gaat krijgen, dat was in het verleden ook al erg lucratief ;)

BCH gaat daarna uit elkaar spatten, never underestimate the stupidity of people. De grote vissen hebben dan nog meer en de schaapjes zijn weer geschoren, want vlak voor die fork komt er een massale dump. Neemt niet weg dat je nu nog lekker kunt meeliften. Maar kan ook zomaar zijn dat er winst gepakt gaat worden, en daarna het vertrouwen direct weg is. Meeliften is zeer risicovol, maar kan ook zeer lucratief zijn mits je op tijd uitstapt.

• TomTorquay
paradoXical schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:19:
Meeliften is zeer risicovol, maar kan ook zeer lucratief zijn mits je op tijd uitstapt.
Dat wordt gezegd, en ik begrijp ook wel waarom. Maar ik ken eerlijk gezegd geen enkel voorbeeld van een coin die in de aanloop naar z'n fork opeens een crash te verduren kreeg, tenzij misschien de laatste twee dagen ervoor, als anticipatie op de nabije fork. Dus, met andere woorden, is meeliften en er ruim op tijd uitspringen wel zo risicovol als dikwijls gesteld wordt?

• almightyarjen

almightyarjen

Dank voor de uitleg, helder :)

• ggj87
paradoXical schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:19:
[...]

Veel mensen denken dat deze fork inhoud dat je gratis coins gaat krijgen, dat was in het verleden ook al erg lucratief ;)

BCH gaat daarna uit elkaar spatten, never underestimate the stupidity of people. De grote vissen hebben dan nog meer en de schaapjes zijn weer geschoren, want vlak voor die fork komt er een massale dump. Neemt niet weg dat je nu nog lekker kunt meeliften. Maar kan ook zomaar zijn dat er winst gepakt gaat worden, en daarna het vertrouwen direct weg is. Meeliften is zeer risicovol, maar kan ook zeer lucratief zijn mits je op tijd uitstapt.
Met een Stop Loss is het een stuk minder risicovol ;)

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

TomTorquay schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:22:
[...]
Dat wordt gezegd, en ik begrijp ook wel waarom. Maar ik ken eerlijk gezegd geen enkel voorbeeld van een coin die in de aanloop naar z'n fork opeens een crash te verduren kreeg, tenzij misschien de laatste twee dagen ervoor, als anticipatie op de nabije fork. Dus, met andere woorden, is meeliften en er ruim op tijd uitspringen wel zo risicovol als dikwijls gesteld wordt?
Ik heb zitten kijken, en ik vind nu nog meeliften te risicovol. Er zijn heel wat miljarden in BCH gegaan, en op dit moment winst pakken is geen slecht idee. We zijn pas net begonnen aan herstel, en de markt is de afgelopen week gigantisch gestegen. Als er nu klappen gaan vallen, zullen mensen direct hun winst veilig willen stellen. en aangezien we bijna op 200% zitten t.o.v. enkele weken geleden kan de koers met tientallen % kelderen.

Dit lijkt mij een erg aannemelijk scenario. Kan natuurlijk ook zijn dat ie volgende week de 2000 USD aantikt, ik heb geen glazen bol..

• TomTorquay
paradoXical schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:32:
Als er nu klappen gaan vallen, zullen mensen direct hun winst veilig willen stellen. en aangezien we bijna op 200% zitten t.o.v. enkele weken geleden kan de koers met tientallen % kelderen.
Ja, als BTC nu opeens crasht, dan wil ik ook niet in BCH zitten. Dat klopt 100%.
Maar ik denk niet dat BTC nog gaat crashen. Vanochtend was daar een ideaal moment voor, en er gebeurde niks. Nu ja, ik heb ook geen glazen bol natuurlijk ;)

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-01 20:37

zomertje

Barisax knorretje

Ik ben vorige week naar Londen geweest, heb daar de Blockchain Expo bezocht. Heb daar diverse teams mogen ontmoeten waaronder Stratis, waar ik al fan van was. Het was wel erg tof, een topteam

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

zomertje schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:49:
Ik ben vorige week naar Londen geweest, heb daar de Blockchain Expo bezocht. Heb daar diverse teams mogen ontmoeten waaronder Stratis, waar ik al fan van was. Het was wel erg tof, een topteam
Gaan ook een grote partner aankondingen binnenkort, ik heb wat (extra) strat neergezet! voor mij sowiezo een veilig project, zit er al maanden in en stijgt altijd mee met BTC, met soms een mooie uitschieter. Ga mooi wat % pakken nu (hoop ik).

Verwijderd

TomTorquay schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:22:
[...]
Indien je steevast je vooraf vastgestelde, niet te hebberige procentjes pakt is meeliften juist zeer lucratief. Je kunt vrij makkelijk een procentje of 10 pakken.

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-01 14:04
paradoXical schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:52:
[...]

Gaan ook een grote partner aankondingen binnenkort, ik heb wat (extra) strat neergezet! voor mij sowiezo een veilig project, zit er al maanden in en stijgt altijd mee met BTC, met soms een mooie uitschieter. Ga mooi wat % pakken nu (hoop ik).
Met Stratis heb ik altijd een haat/liefde verhouding. Als ik hem (goedkoop) inkoop, zakt hij als een malle nog verder. Als BTC tikken krijgt, krijgen alle alts tikken, maar Stratis wordt gewoon de grond ingebeukt.. daarom maar een tijdje geleden besloten om deze coin toch maar te verkopen en hem links te laten liggen.

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

willem1509 schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:17:
[...]

Met Stratis heb ik altijd een haat/liefde verhouding. Als ik hem (goedkoop) inkoop, zakt hij als een malle nog verder. Als BTC tikken krijgt, krijgen alle alts tikken, maar Stratis wordt gewoon de grond ingebeukt.. daarom maar een tijdje geleden besloten om deze coin toch maar te verkopen en hem links te laten liggen.
STRAT staat juist nog erg goed op dit moment, van alle alts toch best wel zijn waarde behouden sinds de grote crash, dus kan dit niet helemaal volgen, tenzij je op alltime high gekocht hebt. Dat was zonde, want toen was STRAT echt 'los'.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-01 22:08

The_Worst

Unox

willem1509 schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:17:
[...]

Herkenbaar. Heb nu nog een klein beetje Stratis (uiteraard op verlies dus) maar dat verkoop ik dus niet totdat ik minimaal break-even sta. Maar dat duurt nog even. :')

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Het lijkt erop dat BTC terug de 9k gaat testen... hopenlijk deze keer erdoor :)
Pagina: 1 ... 99 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!