Je hebt helemaal gelijk. We moeten gewoon holden en van winst naar verlies gaanVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:53:
jup...en daarna weer 1000 man in fiat...daarna 10.000...en dan..
en zo gaan we dan weer snoei hard down
door paniek zaaiers en bangbroeken die als eerste weer in de boom klimmen
Jezus man, pak een kop thee en ga bij je vriendin zitten.
De hele week beukt het 5-10% omhoog en nu even een correctie van mensen die een despo aan de kust kopen en de markt is volkomen negatief. Gisteren las ik zelfs dat de downtrend ten einde was
De hele week beukt het 5-10% omhoog en nu even een correctie van mensen die een despo aan de kust kopen en de markt is volkomen negatief. Gisteren las ik zelfs dat de downtrend ten einde was
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Blijkbaar wel want LTC staat nu 8 euro lager dan vanochtend.Slux schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 10:49:
[...]
Grafieken die aangeven welke kant de koers op gaat
En dan bang zijn om te verkopen omdat hij misschien toch doorstijgt.
Tja duidelijk....
Fantastisch, welkom in de grote mensen wereld, dit is geen filantropische vereniging van wereldverbeteraars, iedereen (ook jij) zit er in voor de winst. En sommige zijn er iets beter in dan anderen, dat zijn geen schijterds die over een rug van anderen iets verdienen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:55:
[...]
jup..de shijters die over de rug van de blijvers verdienen
inderdaad flag...die
Dat zijn mensen die al veel langer in deze business zitten en veel beter de markt kunnen duiden en het lef hebben op tijd te anticiperen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Ik ook hoor. Een mooie audi of volkswagen. Zeker geen lambo.Dacuuu schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:32:
[...]
Maar waarom Lamborghini? Ik zou gaan voor een normale gezinsauto.
Maar het bekt zo lekker bij moon.
Ik heb dan weer TA's gezien die beweren dat de correctie nog lang niet over is, vraag is wie er gelijk heeft? De stijgingen van de laatste dagen waren toch neiger dan wat ik persoonlijk had verwacht... Aangezien ik een slechte daytrader ben kijk ik voorlopig de kat uit de boom, we zien welRickvN schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:54:
Jezus man, pak een kop thee en ga bij je vriendin zitten.
Verwijderd
De downtrend ingezet? Kut. We hebben een zondebok nodig.
Verge lijkt me bij uitstek geschikt hiervoor? Iederen het ermee eens? Ja? Mooi dan is dat besloten.
Verge lijkt me bij uitstek geschikt hiervoor? Iederen het ermee eens? Ja? Mooi dan is dat besloten.
LolVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:02:
De downtrend ingezet? Kut. We hebben een zondebok nodig.
ik ook kijk volgende maand wel weer of ik weer in stapVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:07:
oke oke oke oke....ik blijf niet aleen aan het front staan
ik vlucht mee
Weer te laat om uit te stappen... hodl maar weer
Zero.
Verwijderd
mooi..strijk ik jou knaken opPelox schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:14:
Weer te laat om uit te stappen... hodl maar weer
Wat een paniek. BTC staat gewoon nog een procentje hoger dan 24 uur geleden hoor. Als ie elke dag een procent stijgt, ben ik eind van het jaar dik tevreden.
Verwijderd
geen paniekViep schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:24:
Wat een paniek. BTC staat gewoon nog een procentje hoger dan 24 uur geleden hoor. Als ie elke dag een procent stijgt, ben ik eind van het jaar dik tevreden.
slim anticiperen hoorde ik net
Verwijderd
Even een uurtje niet gekeken scheelt zo weer -500 dollar in mijn PF. Tering volatiliteit.
Tja dat kuddegedrag zorgt inderdaad dat de prijs weer zakt lijkt het wel.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
heb je hem doorAtlAntA schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:26:
zo gaat het vaak hier
en ik doe lekker mee nu
gewoon dgd in als al die poepers uitstappen..gaat meestal wel goed
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2018 13:29 ]
Haha. Lachwekkend weer hier die paniek hier. Angst en emoties zijn de slechtste raadgevers. Ga genieten van het weer en kijk morgen nogmaals naar de koers.
heel voorspelbaar , je kunt het ook positief zien , het salaris is weer binnen , ik mag weer wat bijkopen , mmm welke zal ik nu weer eens nemen ...AtlAntA schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:26:
Nu niks zou ik zeggen. Misschien volgende week weer.cryptore schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:31:
[...]
heel voorspelbaar , je kunt het ook positief zien , het salaris is weer binnen , ik mag weer wat bijkopen , mmm welke zal ik nu weer eens nemen ...
Zero.
Verwijderd
Paniek? Ik voel persoonlijk helemaal niets meer inmiddels... Geen FOMO, geen paniek, geen treurigheid als m'n PF 50% daalt en zelfs geen blijdschap als m'n PF 50% stijgt. Ok leuk het gaat omhoog whatever. Ok kut het gaat omlaag whatever. Ok het gaat naar rechts whatever. Huh het gaat naar links? Vaag, whatever.Sunri5e schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:29:
Haha. Lachwekkend weer hier die paniek hier. Angst en emoties zijn de slechtste raadgevers. Ga genieten van het weer en kijk morgen nogmaals naar de koers.
Ik ben compleet emotieloos geworden wat betreft crypto.
Ik heb geduld ...Pelox schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:33:
[...]
Nu niks zou ik zeggen. Misschien volgende week weer.
Dat moet je ook zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:33:
[...]
Paniek? Ik voel persoonlijk helemaal niets meer inmiddels... Geen FOMO, geen paniek, geen treurigheid als m'n PF 50% daalt en zelfs geen blijdschap als m'n PF 50% stijgt. Ok leuk het gaat omhoog whatever. Ok kut het gaat omlaag whatever. Ok het gaat naar rechts whatever. Huh het gaat naar links? Vaag, whatever.
Verwijderd
jij heb geen bot meer nodigVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:33:
[...]
Paniek? Ik voel persoonlijk helemaal niets meer inmiddels... Geen FOMO, geen paniek, geen treurigheid als m'n PF 50% daalt en zelfs geen blijdschap als m'n PF 50% stijgt. Ok leuk het gaat omhoog whatever. Ok kut het gaat omlaag whatever. Ok het gaat naar rechts whatever. Huh het gaat naar links? Vaag, whatever.
'Sun is shining, the weather is sweet'Sunri5e schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:29:
Idd, lekker genieten nu. Hele week druk gehad, 17.00 beginnen, uurtje of 10/11 werken dus het heerlijke weer voornamelijk in mijn pauzes meegepakt. Straks lekker de barbecue aan, biertje erbij, heerlijk
Het komt wel weer bij. Zit ook wel te twijfelen, wel/niet met verlies verkopen/in fiat gaan zitten. Mja, geduld is een schone zaak. Als ik in Delta kijk en ik had sommige coins gehouden had ik winsten van 80% kunnen hebben..
Ik vond je gezelliger toen je nog een sletje wasVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:33:
[...]
Verwijderd
Eens een sletje... We hebben gewoon even een 15ktje nodig. Dan kickt de fomo wel weer in.AtlAntA schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:44:
[...]
Ik vond je gezelliger toen je nog een sletje was
Feed the ponzi!
Jullie weten toch wat een stier doet? (in een stierenmarkt)
[ Voor 6% gewijzigd door jorisdeket op 21-04-2018 13:52 ]
Hier hetzelfde hoor.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:33:
[...]
PF is vandaag al een paar K minder waard geworden maar ben er aan gewend na al die tijd.
Nou, er blijft al bijna geen plaat meer over, zo grijsgedraaid is die van jou...RaptorXS schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:52:
[...]
Hier hetzelfde hoor.
PF is vandaag al een paar K minder waard geworden maar ben er aan gewend na al die tijd.
Enfin, OT: ingestapt op NEO op $71, vooruit met de geit!
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verschil tussen daytraders en LT hodlers , ieder zijn meugTomTorquay schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:55:
[...]
Nou, er blijft al bijna geen plaat meer over, zo grijsgedraaid is die van jou...
Enfin, OT: ingestapt op NEO op $71, vooruit met de geit!
zijn er hier, die wel eens het concept van reference coin hebben gezien ?
https://referencecoin.co/
is dit uniek wat zei aan het doen zijn?
Volgens mij van de makers van cadkas.de/
https://referencecoin.co/
is dit uniek wat zei aan het doen zijn?
Volgens mij van de makers van cadkas.de/
[ Voor 13% gewijzigd door sourcecode op 21-04-2018 14:01 ]
Prepare for the next ATH
Ja, een Audi RS6 bijvoorbeeld.Dacuuu schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:32:
[...]
Maar waarom Lamborghini? Ik zou gaan voor een normale gezinsauto.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Edit: Gaat niet erg lekker, maar ben wel een paar tinten bruiner gewordenTominatie schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:06:
Oke heb RLC en FUEL ingekocht op:
RLC: 0.0001620
FUEL: 0.00000912
Ik ben benieuwd waar ik eind van de dag sta. Ik ga genieten van het weer :-)
9k soon!
HODL!!!!!
En ik las even een stukje terug, wat een paniekzaaiers hier. Bitcoin heeft een hele mooie stijging achter de rug een terugval is dan totaal niet gek.
Moon, lambo.
Welke paniek ? Er word gepraat over een daling. Geen paniek gezien hier.Sunri5e schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:29:
Verwijderd
We gaan helemaal kapot. Crypto is dood.PilatuS schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:14:
[...]
Welke paniek ? Er word gepraat over een daling. Geen paniek gezien hier.
Abandon ship!
Och kom. We stijgen alweer. En we zijn nu boven de 9000 geweest dus die grote sell walls zijn weg, dus weer omhoog is nu een stuk makkelijker dan een dag geleden. Lambomoon!
Ook DGD gekocht, 13.45, sta nu -3.92%Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:17:
ff 2 dgd gekocht...zakken met die btc
De afstoot van $9000 was toch best fors. Benieuwd of we dit weekend nog in de buurt van dat bedrag gaan geraken.Specy schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:20:
Och kom. We stijgen alweer. En we zijn nu boven de 9000 geweest dus die grote sell walls zijn weg, dus weer omhoog is nu een stuk makkelijker dan een dag geleden. Lambomoon!
oh jawel!bobdigi schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:24:
[...]kan niet alleen maar Lamborghini's, hoeren, kaviaar, bont zijn.
MOON, LAMBO!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Denk ik nu verkeerd als ik zeg dat we dan ook een stuk makkelijker naar beneden kunnen gaan?Specy schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:20:
Het is allemaal de schuld van BTC, de grootste 💩coin die er is!
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Ik vrees van niet only time will tellAtlAntA schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:43:
[...]
Denk ik nu verkeerd als ik zeg dat we dan ook een stuk makkelijker naar beneden kunnen gaan?
Goh, je kan dus wel inhoudelijk reageren ipv je slappe persoonlijke commentaar op mijn wel inhoudelijke reactie.TomTorquay schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:24:
[...]
De afstoot van $9000 was toch best fors. Benieuwd of we dit weekend nog in de buurt van dat bedrag gaan geraken.
Al doende leert men
Chris.nl schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 15:39:
Het is allemaal de schuld van BTC, de grootste 💩coin die er is!
Beste coin, meeste waarde, beste developers. Zonder Bitcoin waren jouw shitty alts er niet eens
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Alles gaat alweer rustig omhoog.
Blij met m’n aankoop op 34k van AION deze week
Blij met m’n aankoop op 34k van AION deze week
Verwijderd
Beste coin, beste developers, not sure if sarcasm or not.oisyn schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 17:26:
[...]
Beste coin, meeste waarde, beste developers. Zonder Bitcoin waren jouw shitty alts er niet eens
Beste devs was zeker geen sarcasme
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Oh ja goede tip geweest bedankt!!!!Sunri5e schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:29:
Even van het mooie weer genieten en met het dakje open naar een tuinkamer/serre toko gereden om maar ergens met een doel naartoe te kunnen rijden om volgens jouw advies van het weer te genieten...
10k lichter nu.. (althans in september, als ze hem komen plaatsen)
Beter hier druk kunnen maken om de koers, was goedkoper geweest.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ben totaal geen crypto kenner, maar ik kwam dit tegen en zag er wel interessant uit.
https://www.kryptex.org
Is het wat? Vraag me af of het mijn energie rekening waard is
Ook bij Fonteyn geweest ja?Flagg schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 17:51:
[...]
Oh ja goede tip geweest bedankt!!!!![]()
Even van het mooie weer genieten en met het dakje open naar een tuinkamer/serre toko gereden om maar ergens met een doel naartoe te kunnen rijden om volgens jouw advies van het weer te genieten...
10k lichter nu.. (althans in september, als ze hem komen plaatsen)
Beter hier druk kunnen maken om de koers, was goedkoper geweest.
Vanmorgen een paar bomen staan rooien, maar nu achteraf vraag ik me af of die er wel bij horen ... kon best eens gebeuren dat die van de gemeente zijn (lees:waren) .. wellicht moet BTC iets harder gaan stijgen dan we verwachten als dat dat zo is.
[ Voor 26% gewijzigd door Turbo-Puppy op 21-04-2018 17:56 ]
Een keer een blokhut gekocht meteen de laatste keer daar, hebben daar moeite om afspraken na te komen...
[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 21-04-2018 17:55 ]
Ken hem ,pas ook geweest, gelijk links om de hoek, in de uiterste hoek links .. prachtig !! Vond ze wel tamelijk duur zelf, maar ik heb ook niet serieus om de tafel gezeten met ze, dus wellicht dat er nog wat ruimte was. Ze hebben wel mooi spul ja. (zoek even foto op de telefoon ... je zal hem wel gezien hebben)Flagg schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 17:54:
[...]
Een keer een blokhut gekocht meteen de laatste keer daar, hebben daar moeite om afspraken na te komen...Dus nope, bij van Kooten in Velp deze ronde.
[ Voor 6% gewijzigd door Turbo-Puppy op 21-04-2018 17:58 ]
In principe gaat de koers natuurlijk gemakkelijkst naar de plekken waar 'ie kortgeleden nog geweest is (omdat dat stuk van het orderbook leeggeveegd is). Dus dat geldt op elk moment tijdens een stijging of daling.AtlAntA schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:43:
[...]
Denk ik nu verkeerd als ik zeg dat we dan ook een stuk makkelijker naar beneden kunnen gaan?
Koers gaat altijd makkelijker naar beneden als omhoog. Zelfde verhaal met je bankrekening.
Daar staat een houten blokhut met veranda toch links in de hoek? Was wel een mooi ding ja. Zo een hebben we nu al in gebruik als schuur (4x5) zonder de veranda natuurlijk, die komt bij fonteyn vandaan.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 17:57:
[...]
Ken hem ,pas ook geweest, gelijk links om de hoek, in de uiterste hoek links .. prachtig !! Vond ze wel tamelijk duur zelf, maar ik heb ook niet serieus om de tafel gezeten met ze, dus wellicht dat er nog wat ruimte was. Ze hebben wel mooi spul ja. (zoek even foto op de telefoon ... je zal hem wel gezien hebben)
Nu een alu/glazen "tuinkamer" van 3x4, komt tegen de keuken aan te staan, volledig (dubbel) glas met 2 schuifdeuren (eigenlijk 4), als die staat op zoek naar een knappe vloer en vuurtafel erin.
Dan lekker midden in de winter nog steeds beetje buiten zitten.
Maar in september pas plaatsen dus de muntjes moeten wel gestegen zijn tegen die tijd. Betaal met xvg.
Plaatje bij het praatje.

Niet met die glazen schuifwand, maar behoorlijk schuifdeuren die uit 4 verschuifbare segmenten bestaan.
En er komt geen tv in dus in feite is het mijn privé kamer.
[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 21-04-2018 18:18 ]
Flagg heeft al bakken met geld verdiend en doet net alsof hij wat zit aan te kloten met zijn XRP.Flagg schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:11:
[...]
Daar staat een houten blokhut met veranda toch links in de hoek? Was wel een mooi ding ja. Zo een hebben we nu al in gebruik als schuur (4x5) zonder de veranda natuurlijk, die komt bij fonteyn vandaan.
Nu een alu/glazen "tuinkamer" van 3x4, komt tegen de keuken aan te staan, volledig (dubbel) glas met 2 schuifdeuren (eigenlijk 4), als die staat op zoek naar een knappe vloer en vuurtafel erin.![]()
Dan lekker midden in de winter nog steeds beetje buiten zitten.![]()
Maar in september pas plaatsen dus de muntjes moeten wel gestegen zijn tegen die tijd. Betaal met xvg.
HEY HEY HEEEEEEEEEEYY, WASA WASA WASA WASAAAAAAAA BITCONNECT KRYPTEXPerseverance schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 17:52:
Ben totaal geen crypto kenner, maar ik kwam dit tegen en zag er wel interessant uit.
Is het niet waard my friend.
[ Voor 4% gewijzigd door Tominatie op 21-04-2018 18:14 ]
Lekker man, geniet er van...Flagg schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:11:
[...]
Daar staat een houten blokhut met veranda toch links in de hoek? Was wel een mooi ding ja. Zo een hebben we nu al in gebruik als schuur (4x5) zonder de veranda natuurlijk, die komt bij fonteyn vandaan.
Nu een alu/glazen "tuinkamer" van 3x4, komt tegen de keuken aan te staan, volledig (dubbel) glas met 2 schuifdeuren (eigenlijk 4), als die staat op zoek naar een knappe vloer en vuurtafel erin.![]()
Die blokbut met veranda bedoelde ik ja .. ingericht met die authentieke lampen, schitterend hokje, maar zolang ik in LTC zit moet ik het doen met de foto denk ik.
En die schuifdeuren, als je die rail gelijk met vloer legt, houdt de kanten open, bij mij lopen ze tegen de kolommen aan, en komt er zand tussen ... wat een hel om af en toe die dingen fatsoenlijk te laten rollen .... smeren is geen optie, wordt het nog erger.
Zilliqa!
Heb al paar keer genoemd hier on topic, maar geen response.. zit ik straks alleen op de maan?
Heb al paar keer genoemd hier on topic, maar geen response.. zit ik straks alleen op de maan?
Ja die was bijna mooier dan onze eigen woonkamer.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:23:
[...]
Lekker man, geniet er van...![]()
Die blokbut met veranda bedoelde ik ja .. ingericht met die authentieke lampen, schitterend hokje, maar zolang ik in LTC zit moet ik het doen met de foto denk ik.![]()
En die schuifdeuren, als je die rail gelijk met vloer legt, houdt de kanten open, bij mij lopen ze tegen de kolommen aan, en komt er zand tussen ... wat een hel om af en toe die dingen fatsoenlijk te laten rollen .... smeren is geen optie, wordt het nog erger.
Kost wel allemaal leuk geld ja, dan ben je er nog niet met 10k ws.
Lijkt me wel grappig als ik in september dat ding kan aftikken met cryptowinst, maar iets zegt me dat dat niet gaat lukken.
Nou... Spaarrekening is volledig leeg nu eigenlijk, teruggaaf belasting en 6 maanden met zijn tweeën driftig geld opzij zetten moet die 10k nog opbrengen, ga er iig niet voor lenen.Greymore1 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:12:
[...]
Flagg heeft al bakken met geld verdiend en doet net alsof hij wat zit aan te kloten met zijn XRP.
Deze aanschaf was dan ook níet, ik herhaal, níet de bedoeling. Al had ik mijn vriendin gewaarschuwd: "als we gaan kijken en we vinden het wat tekenen we de offerte ws vandaag nog." Zij: Welneeee, ik ben er ook nog bij"
Aldus geschiedde... Heb haar laten tekenen.
[ Voor 28% gewijzigd door Flagg op 21-04-2018 18:42 ]
even een update: FUEL heeft een behoorlijke run gedaan, zag hem vanmiddag nog rond de 0.00000870 bungelen. Ik heb hem nu kunnen verkopen voor 0.00000940. Dat is toch een prima 3% vandaag. Jammer genoeg heeft RLC nog niet veel gedaan en sta daar nu ook -1.2% op. Ik kijk nog even aan en zoek een mooi moment om met mijn FUEL winst in te stappen. FUEL vind ik zelf trouwens echt niks (het project althans), was dus echt puur als daytrade terwijl ik in RLC wel vertrouwen heb: is nog steeds niet erg bekend, maar heeft zoveel potentie.Tominatie schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:06:
Oke heb RLC en FUEL ingekocht op:
RLC: 0.0001620
FUEL: 0.00000912
Ik ben benieuwd waar ik eind van de dag sta. Ik ga genieten van het weer :-)
9k soon!
@jorisdeket ga door met shillen zou ik zeggen
Gaat lekker man, congrats!CyBeRSPiN schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:29:
Zilliqa!![]()
Zilliqa heb ik me nog nooit in verdiept, heb je goede artikelen voor me klaar staan?
Edit: jeetje hij gaat echt naar de maan zeg!
[ Voor 6% gewijzigd door Tominatie op 21-04-2018 18:49 ]
Als je in september nog niet voldoende hebt dan kan je altijd nog wat hotpants aan trekken en een rood lampje achter al dat glas hangen om zo wat te verdienen.Flagg schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:11:
[...]
Plaatje bij het praatje.
[afbeelding]
Niet met die glazen schuifwand, maar behoorlijk schuifdeuren die uit 4 verschuifbare segmenten bestaan.
En er komt geen tv in dus in feite is het mijn privé kamer.
* AtlAntA ziet ineens een clown in hotpants voor zich
* AtlAntA draait zich om en loopt weg
"ik ben er ook nog bij" De ogen twinkelden al bij het aanblik. Dan kun je mooi op vakantie van je aankomende cryptowinst.Flagg schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:34:
[...]
Ja die was bijna mooier dan onze eigen woonkamer.![]()
Lijkt me wel grappig als ik in september dat ding kan aftikken met cryptowinst, maar iets zegt me dat dat niet gaat lukken.
[...]
Nou... Spaarrekening is volledig leeg nu eigenlijk, teruggaaf belasting en 6 maanden met zijn tweeën driftig geld opzij zetten moet die 10k nog opbrengen, ga er iig niet voor lenen.![]()
Deze aanschaf was dan ook níet, ik herhaal, níet de bedoeling. Al had ik mijn vriendin gewaarschuwd: "als we gaan kijken en we vinden het wat tekenen we de offerte ws vandaag nog." Zij: Welneeee, ik ben er ook nog bij"
Goeie meem.Tominatie schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:13:
[...]
HEY HEY HEEEEEEEEEEYY, WASA WASA WASA WASAAAAAAAA BITCONNECT KRYPTEX
thanks @TominatieTominatie schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:40:
[...]
even een update: FUEL heeft een behoorlijke run gedaan, zag hem vanmiddag nog rond de 0.00000870 bungelen. Ik heb hem nu kunnen verkopen voor 0.00000940. Dat is toch een prima 3% vandaag. Jammer genoeg heeft RLC nog niet veel gedaan en sta daar nu ook -1.2% op. Ik kijk nog even aan en zoek een mooi moment om met mijn FUEL winst in te stappen. FUEL vind ik zelf trouwens echt niks (het project althans), was dus echt puur als daytrade terwijl ik in RLC wel vertrouwen heb: is nog steeds niet erg bekend, maar heeft zoveel potentie.
@jorisdeket ga door met shillen zou ik zeggen![]()
Kijk zeg je eerlijk, iedereen moet weten waar die zijn geld op zet.
Nu je nog wat geld kan verdienen om van munt naar munt te springen.
Als je een klein bedrag of wat je wil missen en stop die in iExec voor een gedurende 3 jaar.
Zal je daar zeker geen spijt van krijgen.
De buzz moet eigelijk nog beginnen bij RLC en de samenwerking deze week met Ubisoft en TFCloud HQ en de prijs van Red Herring winnaar top 100 heeft ons eigelijk niks gegeven.
De concurrentie is Sonm = veel marketing en te hoog van stapel lopen met Fog en Edge computing,
zal heel moeilijk om dit allemaal te verwezenlijken.
Golem= 3d rendering
DAdi = kloon van Sonm
Als je weet dat het team van iExec 20 jaar ervaring heeft in cloud computing en voordat heel de blockchain ICO babyboom was geboren was investeren in crypto nog nooit zo makkelijk.
Dit project heeft zijn ups en downs gehad door de Satoshi prijs maar het is een kwestie van tijd voordat de trein is vertrokken en we weer een hogere support vinden in de prijs.
Bijkopen in de dips en HODL
Wat doet Rlc dan? In Jip en Janneke taal?jorisdeket schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 19:18:
[...]
thanks @Tominatie
Als je een klein bedrag of wat je wil missen en stop die in iExec voor een gedurende 3 jaar.
De buzz moet eigelijk nog beginnen bij RLC en de samenwerking deze week met Ubisoft en TFCloud HQ en de prijs van Red Herring winnaar top 100 heeft ons eigelijk niks gegeven.
De concurrentie is Sonm = veel marketing en te hoog van stapel lopen met Fog en Edge computing,
Golem= 3d rendering
DAdi = kloon van Sonm
Als je weet dat het team van iExec 20 jaar ervaring heeft in cloud computing en voordat heel de blockchain ICO babyboom was geboren was investeren in crypto nog nooit zo makkelijk.
Dit project heeft zijn ups en downs gehad door de Satoshi prijs maar het is een kwestie van tijd voordat de trein is vertrokken en we weer een hogere support vinden in de prijs.
Moet weg, heb een feestje! me Zussie is jarig.
Anders had ik meer tijd gehad.
Dit is een mooie review van iExec:
Mijn Ethereum Wallet is ein-de-lijk weer in sync met het netwerk... Heeft Kraken de deposit uitgeschakeld!?!?! Wat is dit voor onzin
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Er gaan geruchten dat Deep Brain Chain (DBC) binnenkort gelist gaat worden op Binance.
Heb een gokje gewaagd en wat ingeslagen, zou leuk kunnen uitpakken!
http://www.avfoto.nl
RaptorXS schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 17:26:
[...]
Goh, je kan dus wel inhoudelijk reageren ipv je slappe persoonlijke commentaar op mijn wel inhoudelijke reactie.
Al doende leert men
Iets anders: mijn ETN zijn na 14 dagen (!) eindelijk gearriveerd in mijn wallet. Nu die 100 ETN uit de miner nog...
Als je toch wat wil, kun je beter Nicehash proberen: https://www.nicehash.com/Tominatie schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:13:
[...]
HEY HEY HEEEEEEEEEEYY, WASA WASA WASA WASAAAAAAAA BITCONNECT KRYPTEX
3 Jaar maarjorisdeket schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 19:18:
[...]
thanks @Tominatie
Golem= 3d rendering
DAdi = kloon van Sonm
Tegen die tijd is de wereld al vergaan of is er maar 1 coin over.
Nee maar klinkt wel goed deze coin.
Flagg schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:34:
[...]
Ja die was bijna mooier dan onze eigen woonkamer.![]()
[...]
Vanaf de telefoon dus heel summier, maar hierom dus.
Nou... Spaarrekening is volledig leeg nu eigenlijk, teruggaaf belasting en 6 maanden met zijn tweeën driftig geld opzij zetten moet die 10k nog opbrengen, ga er iig niet voor lenen.![]()
Dat is lang geleden dat ik dit soort reacties heb gezien. 
dabla schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 20:10:
Kraken trading down?
Zou mooi zijn, heb dat muntje van begin listing op kucoin, natuurlijk niet verkocht toen die x6 ging, dat zou dom zijn toch?... Tegen beter weten in wel steeds bijgekocht in (ik dacht) dips, maar t bleek altijd nog veul lager te kunnen. Maar goed, dan heb je er uiteindelijk wel veul he, dat wel.Arrien schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 20:11:
Er gaan geruchten dat Deep Brain Chain (DBC) binnenkort gelist gaat worden op Binance.
Muntje is al een paar dagen harder aan het stijgen dan de rest, zelfs vandaag, lees nu hierboven waarom
//shillmode on
Muntje heeft een toepassing in de AI computing power, jouw hardware berekend AI dingen voor bedrijven die dat nodig hebben, bedrijf betaalt en jij krijgt DBC's. Zit een gerenommeerd bedrijf achter (zegt men), hebben een gladde whitepaper met de volledige cryptomarketinbullshitbingo erin, team bestaat uit chinezen in pak, er is een nice website en een roadmap. Wat wil je nog meer?
Kortom, dit wordt het helemaal, stap nu in voor het te laat is! Dit toppertje wil je niet missen
//shillmode off
De tijd leert of het tij keert
Werkt terugTheDudez schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:28:
Dat is lang geleden dat ik dit soort reacties heb gezien.![]()
[...]
Verwijderd
ik heb geen crypto nodig om een veranda of auto te kopen
dat kan ik zo ook makkelijk betalen
maar buiten dat blijft het een leuk spelletje\
heb het trouwens allemaal al
en jullie ook
wat doen we hier eigenlijk?
oja..we willen nog meer
maar buiten dat blijft het een leuk spelletje\
heb het trouwens allemaal al
en jullie ook
wat doen we hier eigenlijk?
oja..we willen nog meer
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2018 21:50 ]
Jij bent stoer!Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:48:
ik heb geen crypto nodig om een veranda of auto te kopen
maar buiten dat blijft het een leuk spelletje
Verwijderd
omdat ik vertel dat jij het ook al heb?
jup...wat stoer
sorry...ik heb een ander beeld van stoer
Tja zomaar opscheppen over veranda’s en auto’s, dat kan natuurlijk niet heVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:51:
[...]
omdat ik vertel dat jij het ook al heb?
jup...wat stoer
sorry...ik heb een ander beeld van stoer
Voortaan niet meer LAMBO!!!!
Maar VERANDAAAAAA!
Tja ik verwacht wel dat “eventjes” de 9k wordt doorbroken, maar dat hij daarna weer naar rond de 8.5k terugvalt, en dat meerdere keren blijft herhalen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:08:
maar goed naar de omnozele verhalen van sommige over stoer en zo...even terug naar de realiteit
gaan we de 9k weer voorbij?
of ziet het er slecht uit voor de zondag
[ Voor 38% gewijzigd door drijfhout op 21-04-2018 22:10 ]
Ik blijf toch bij KASTEEL!drijfhout schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:08:
[...]
Tja zomaar opscheppen over veranda’s en auto’s, dat kan natuurlijk niet he
Maar VERANDAAAAAA!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
ik snap het opscheppen niet zo?drijfhout schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:08:
[...]
Tja zomaar opscheppen over veranda’s en auto’s, dat kan natuurlijk niet he
Maar VERANDAAAAAA!
iedereen heeft tegenwoordig een veranda tog?(is toch he)
enige wat we niet hebben is die fucking lambo,,,en daarom zitten we in de crypto
Was ook sarcasmeVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:10:
[...]
ik snap het opscheppen niet zo?
iedereen heeft tegenwoordig een veranda tog?(is toch he)
enige wat we niet hebben is die fucking lambo,,,en daarom zitten we in de crypto
Als de 10k doorbroken wordt ga ik hier lekker opscheppen met mijn 205GTI’tjeVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:11:
[...]
i know.....maar het moet hier ook blijven draaien he
Nu heb ik nog gewoon de GT
Lekker hoor RLC beweegt OMHOOG!
Trouwens, ik ga ze denk een tijdje houden ook met wat in Mei allemaal gaat komen, hyped!
Nog erg onder de rader en een kleine marketcap!
Trouwens, ik ga ze denk een tijdje houden ook met wat in Mei allemaal gaat komen, hyped!
Nog erg onder de rader en een kleine marketcap!
Verwijderd
heerlijk forum dit
lees hier elke dag
turbo p,altijd serieus met humor(een van de weinigen die het snapt)
pilatus...de lijnen man,die er over het algemeen redelijk dicht bij zit
flag..die ouwehoert mee met de dingen waar het over gaat
jaapio...volkomen maf maar nodig op een forum
tias....geen idee maar welkom
tom t....snel op de tenen getrapt
dartfreak..een zeikerd die denk dat een coin naar de hemel gaat..
en zo kan ik nog wel ff door gaan
vergeet ik helemaal tom....maar die geilt alleen maar op linda
of is ut ton?
lees hier elke dag
turbo p,altijd serieus met humor(een van de weinigen die het snapt)
pilatus...de lijnen man,die er over het algemeen redelijk dicht bij zit
flag..die ouwehoert mee met de dingen waar het over gaat
jaapio...volkomen maf maar nodig op een forum
tias....geen idee maar welkom
tom t....snel op de tenen getrapt
dartfreak..een zeikerd die denk dat een coin naar de hemel gaat..
en zo kan ik nog wel ff door gaan
vergeet ik helemaal tom....maar die geilt alleen maar op linda
of is ut ton?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2018 22:21 ]
.oisyn schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 17:26:
[...]
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Dat stond een paar maanden geleden in het oude topic (voor het subforum) nog in de regels dat je niet mocht zeuren over KrakenTheDudez schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:28:
Dat is lang geleden dat ik dit soort reacties heb gezien.![]()
[...]
Ik heb dus 10x liever een (goede) 205 gti dan wat voor lambo dan ook!drijfhout schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:13:
[...]
Als de 10k doorbroken wordt ga ik hier lekker opscheppen met mijn 205GTI’tje
Nu heb ik nog gewoon de GT
Ik ben blij dat er een (r)evolutie aan de gang is hier. Van moon en lambo naar... 205GTI EN VEEERAAANDAAA!
Verwijderd
dan kan ik wel stoppenAtlAntA schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:30:
[...]
Ik heb dus 10x liever een (goede) 205 gti dan wat voor lambo dan ook!![]()
Ik ben blij dat er een (r)evolutie aan de gang is hier. Van moon en lambo naar... 205GTI EN VEEERAAANDAAA!
heb die zooi al(niet stoer)...ik wil een lambo
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!