400btc wall op USD pair... is te doen, ik heb ze zat gekker gezien, dit jaar nog ... makkelijk wordt het niet nee.
Dat is het punt niet, elke wall kan doorbroken worden. Maar ik zie het eerder gebeuren dat het een Bart Simpson wordt en we weer terugzakken naar 8500.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
mhm ... nee, die zie ik nu even niet eerlijk gezegd, vanuit de bearisch gedachten misschien, maar ik vind dat we definitief bullish zijn, daar heb ik die $9400 TA niet voor nodig. Ik geef hem het voordeel van de twijfel..oisyn schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 01:04:
Dat is het punt niet, elke wall kan doorbroken worden. Maar ik zie het eerder gebeuren dat het een Bart Simpson wordt en we weer terugzakken naar 8500.
Daarin neem ik wel de trend van afgelopen dagen mee en de persoonlijke verwachtring dat we terug naar 12 / 13k gaan mee + de week-after- tax-day ... die zag er voorgaan ook redelijk goed uit.
Ik bedoel voor 2:00 he
. Dat we dit weekend omhoog gaan geloof ik wel.
[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 21-04-2018 01:10 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wordt krap .. ik zeg nu nog ja ... richting 1:45 met dit orderbook niet nee..oisyn schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 01:09:
Ik bedoel voor 2:00 he. Dat we dit weekend omhoog gaan geloof ik wel.
-edit-- 01:13
9k wall schuift nu op .... ik denk dat het gaat lukken, hij zit nu op $9020
[ Voor 15% gewijzigd door Turbo-Puppy op 21-04-2018 01:13 ]
9k boeit mij sowieso niets, dat is maar een getal. Wat er vanaf zondag gaat gebeuren en de rest van volgende week boeit mij veel meer. Gaan we omhoog ziet de rest van het jaar er geweldig uit als we stabiel door de 9300 gaan komen. Gaan we volgende week flink omlaag ziet de rest van het jaar er compleet anders uit.
9k voor 1:30 boys!Turbo-Puppy schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 01:10:
[...]
Wordt krap .. ik zeg nu nog ja ... richting 1:45 met dit orderbook niet nee.
Dacht dat ik een pessimistische gedachtegang had, maar jullie...
Hij schuift op heh .. de eerste nu naar $9050 .. we zijn bullish hoor !!!Tominatie schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 01:12:
[...]
9k voor 1:30 boys!
Dacht dat ik nog een pessimistische gedachtegang had, maar jullie...
@Tominatie Ik heb liever ongelijk bij een voor mij gunstige uitkomst dan andersom
pff wat een problematiek rond die 8900 nog zeg, als we die maar kwijt zijn, die is groter dan de 9k ..
Buywall van 30 BTC nu op 8,8k. Ik denk dat we de 9 wel halen hoor, en de 10 dit weekeinde ook nog wel als het zo doorgaat.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 01:14:
pff wat een problematiek rond die 8900 nog zeg, als we die maar kwijt zijn, die is groter dan de 9k ..
LTC blijft alleen wel achter. Die stond normaal gesproken met deze BTC koers een stuk hoger.
[ Voor 12% gewijzigd door ggj87 op 21-04-2018 01:36 ]
Niet dus.
Net 1 van de weinige waar ik geen account hebt .. op Bitfiniex, Kraken, en GDAX nog niet ... wel heel erg dichtbij.
Lekker hoor, STORM heeft net tijdens m'n werk mijn stop-limit order geraakt van 530. Om vervolgens achterlijk hard te stijgen. Nog wel 6% winst gehad, maar met de koers van nu was het zo'n 32%
Het leuke is dat ik zojuist vrij was, mijn telefoon van vliegtuigstand haal, en een berichtje van Delta krijg; "STORM is achterlijk hard gestegen de laatste 2 uur". Ik blij, ga naar Binance om te verkopen, blijk ik geen muntjes meer te hebben. Was ook het grootste deel van mijn pf, dus baal wel even heel erg hard nu.
Nu maar even genieten van mijn welverdiende borreltje
.
Het leuke is dat ik zojuist vrij was, mijn telefoon van vliegtuigstand haal, en een berichtje van Delta krijg; "STORM is achterlijk hard gestegen de laatste 2 uur". Ik blij, ga naar Binance om te verkopen, blijk ik geen muntjes meer te hebben. Was ook het grootste deel van mijn pf, dus baal wel even heel erg hard nu.
Nu maar even genieten van mijn welverdiende borreltje
Dat probleem kennen we allemaal wel, delta app bijwerken en niet meer aan denken, komen nog zat positieve tradesbobdigi schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 05:09:
Lekker hoor, STORM heeft net tijdens m'n werk mijn stop-limit order geraakt van 530. Om vervolgens achterlijk hard te stijgen. Nog wel 6% winst gehad, maar met de koers van nu was het zo'n 32%![]()
Nu maar even genieten van mijn welverdiende borreltje.
Haha, ben me er van bewust van dat Delta niet altijd up-to-date is, maar dit was wel heel erg zuur hoor. Heb je 4 uur lang zonder pauze keihard gebuffeld en denk je blij te zijn, heb je de muntjes niet meerRideWithUz schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 07:17:
[...]
Dat probleem kennen we allemaal wel, delta app bijwerken en niet meer aan denken, komen nog zat positieve trades
Dat is wel goed zuur. Ik had toevallig gisteravond een buyorder gezet op 515, net niet aangetikt.bobdigi schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 05:09:
Lekker hoor, STORM heeft net tijdens m'n werk mijn stop-limit order geraakt van 530. Om vervolgens achterlijk hard te stijgen. Nog wel 6% winst gehad, maar met de koers van nu was het zo'n 32%![]()
Nu maar even genieten van mijn welverdiende borreltje.
M’n buy op RLC is er wel door. Hopelijk gaat die ook nog een keer flink door
En sowieso veel vertrouwen in ICX komende week. Hoop dat payday volgende week wat grijpstuivers zijn tov de koers van ICX
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ben 14 Januari ingestapt, daarna alles flink omlaag, telkens wat bijgekocht, kreeg het steeds benauwder omdat alles bleef zakken, vastgehouden en nu zie ik groene cijfers, yeahhhhh
Slim💪🙌golfgti5 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:00:
Ben 14 Januari ingestapt, daarna alles flink omlaag, telkens wat bijgekocht, kreeg het steeds benauwder omdat alles bleef zakken, vastgehouden en nu zie ik groene cijfers, yeahhhhh
Whooooop! Net m’n RLC binnen
Niet veel, stuk of 40. Maar altijd mooi!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
"Hun doel is om eerst een werkend product te maken en dit vervolgens aan de wereld te presenteren, en niet andersom. We kunnen om twee redenen niet gelukkiger zijn met dit plan: de eerste is dat ze ons duidelijk laten zien dat ze geen nieuw hebzuchtig project in de crypto-ruimte zijn. Ten tweede hebben we tijd om meer te verzamelen omdat het token nog steeds wordt verhandeld onder de radar."RickvN schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:05:
[...]
Whooooop! Net m’n RLC binnen.
Niet veel, stuk of 40. Maar altijd mooi!
Ik zou me voordeel pakken, V02 staat om de hoek en de PR motor moet nog starten van iExec.🍻
Ben een long term hodler, wacht tot 2021 tot die tijd loopt de roadmap.
Als je berekent de totale marktcap van de traditionele cloud computing, amazon, microsoft azure en google van 2020 ongeveer 700 miljard. Als iExec daar 10% van pakt. = slapende reus
De samenwerking met Ubisoft gaf een spike van meer dan 32% en verdween terug naar + %12
De reden is dat weinig mensen weten over iExec en bots en traders de golf meenamen. Maar kan zeker niet klagen.
Denk einde van de zomer $10.-
Eoy tussen de $25 en $75🚀🚀🚀
Comcurrentie = Dadi, Golem, Somn
iExec may as well stand for iExec(ute) Golem
Sorry, I know...I know, I had to. But the only reason it is behind in marketcap at the moment is because the first immutable law of marketing, law of leadership - it's sometimes better to be first than it is to be better. The good news here is that if you're a Golem investor, there is still plenty of time to make a swap (although RLC did almost double this week). First and foremost, it is worth pointing out the road map of these two competitors. And yes, they ARE competitors. I for some reason see rumors flying around that they are not. Golem is over 7 months behind on their release, and as an investor, this should haunt you.
That may as well be years in crypto-land. They are over 7 months behind on their base delivery, a release specific toward rendering, their "specialty." Really makes me wonder...What in God's name are they doing with all of their investors money!? The aim of their product development strategy was already way off the mark, in my opinion, but since their specialty is rendering, I guess I can understand why they went for that first. In this business, the company that will win out in the long run is the company that attracts the most business & developers. And perhaps more importantly, the one that provides the cheapest solution. While Golem has been off in La-La Land, iExec has been ahead of their road map. They are scheduled to release their HPC decentralized app store tomorrow, which will help them start attracting both development and business. If you are a developer, you should be extremely interested, as their platform is quite easy to get started on and they have a upcoming competition with a $150,000 prize! These guys are going to blow Golem out of the water, but before I go too much into the details, allow me to explain their edge over SONM.
I'll be upfront with this one. SONM has a killer marketing squad. I'm only left to dream what iExec would be like with their marketing team. While SONM's marketing is on point, their product is mostly vaporware. Any developer given a chance will tell you that. Especially when compared to the code iExec has been cranking out. It all starts to make sense though, when you compare the teams. iExec's team has been living HPC their whole lives. They were dedicated performers before crypto-funding ever came around. So, if your strategy is to buy the best decentralized HPC Cloud Technology a.k.a the "world supercomputer" team & product, here is why iExec will outshine the rest.
( deze tekst is van 4 maanden geleden en er is al weer veel gebeurd...🙂)
We are open for setting up a small giveaway to promote the upcoming AmA

https://steemit.com/block...ce-to-win-1000-rlc-tokens
Meer info:
https://www.ironwoodresearchgroup.com/report/12
https://londonletter.org/iexec/
https://hackernoon.com/bl...lized-it-yet-5597c743cd0a
https://iex.ec/news/poco-...%E2%80%8Aprotocol-update/
[ Voor 84% gewijzigd door jorisdeket op 21-04-2018 09:03 ]
Nog -8% ..... ga ik vandaag eindelijk weer break-even???
Verwijderd
Ik 5% waarbij icx en ven nog rood die gaan nog wel vlammen vermoed ik (overigens ook twee vd top drie coins)RideWithUz schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:09:
Nog -8% ..... ga ik vandaag eindelijk weer break-even???
Ik moet gewoon lekker stoppen met daytraden.. weer 80 70 xrp minder...
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 21-04-2018 09:03 ]
Zero.
Ik heb dat spelletje 2 weken gedaan. Niet goed voor mijn hart en mijn pf.Pelox schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:37:
Ik moet gewoon lekker stoppen met daytraden.. weer 80 xrp minder...
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Idd.. gewoon lekker hodl en ik zie wel weer. Heb wel een paar keer wat winst kunnen pakken maar overall heeft het mij geld gekost denk ik.AtlAntA schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:41:
[...]
Ik heb dat spelletje 2 weken gedaan. Niet goed voor mijn hart en mijn pf.
Zero.
Daytraden gaat mij altijd prima af. De eerste 2 trades op een dag eindig ik met meer muntjes, de 3e gaat altijd mis en daarmee eindig ik onder het aantal waarmee ik de dag begon. Dan gaat mijn OCD (ik zal niet de enige zijn...) opspelen omdat het aantal muntjes geen rond getal meer is en daarnaast denk ik "als ik dat nou niet had gedaan, dan had ik er xxxxx gehad". Dan stort ik wat fiat bij om de kronkel in mijn hoofd rust te gunnen en heb ik toch weer iets meer muntjes dan ik mee begon.Pelox schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:37:
Ik moet gewoon lekker stoppen met daytraden.. weer 80 xrp minder...
Werkt prima hoor! Of toch niet...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Hahaha heel herkenbaar! Nu slaat mijn ripple bedrag nergens meer op.. Dus zal ik moeten bijkopen inderdaad. Ltc heb ik mooi positief kunnen afronden op een heel getalTaro schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:53:
[...]
Daytraden gaat mij altijd prima af. De eerste 2 trades op een dag eindig ik met meer muntjes, de 3e gaat altijd mis en daarmee eindig ik onder het aantal waarmee ik de dag begon. Dan gaat mijn OCD (ik zal niet de enige zijn...) opspelen omdat het aantal muntjes geen rond getal meer is en daarnaast denk ik "als ik dat nou niet had gedaan, dan had ik er xxxxx gehad". Dan stort ik wat fiat bij om de kronkel in mijn hoofd rust te gunnen en heb ik toch weer iets meer muntjes dan ik mee begon.
Werkt prima hoor! Of toch niet...
Zero.
Verwijderd
waarom gaan de alts naar beneden als btc stijgt??
in eth waarde bedoel ik
in eth waarde bedoel ik
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2018 09:03 ]
Zodat je ze wat goedkoper kan inslaan voor ze weer stijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 09:03:
waarom gaan de alts naar beneden als btc stijgt??
in eth waarde bedoel ik
Zero.
Die zitten ook in mijn top 3 dus ik vlam even mee vandaagVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:17:
[...]
Ik 5% waarbij icx en ven nog rood die gaan nog wel vlammen vermoed ik (overigens ook twee vd top drie coins)
Dan mag ik jou een hand geven. Gisterenochtend mijn stoploss iets te strak gezet op mijn hele stack xrp, rond de middag aangeraakt om daarna weer omhoog te gaan, gisterenavond maar weer in gefomood met verlies van 150 xrpPelox schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:37:
ONT blijft ook maar zakken, zeg. Aardig wat van ingeslagen vorige week
Maargoed, gaat wel weer stijgen. Leuk moment om in te stappen die de trein laatst hebben gemist.
Had ik het gisteravond maar gedaan.. dan was het maar 30 xrp..RideWithUz schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 09:09:
[...]
Dan mag ik jou een hand geven. Gisterenochtend mijn stoploss iets te strak gezet op mijn hele stack xrp, rond de middag aangeraakt om daarna weer omhoog te gaan, gisterenavond maar weer in gefomood met verlies van 150 xrp
Zero.
Daytraden gaat mij ook slecht af en teveel fomo. Maar ik doe laatste tijd wel wat meer ‘weektraden’, minder stress, vaak 10% winst en beter te combineren met werk
Verwijderd
Lekker man.. Ik wil icx nog wat bijkopem haha.. Zo. Aantrekkelijk! Ven icx en nebl mn. Top 3 ernaast nog wat neo, strat, wan en als risky coins hodl heb ik. Xvg en trxRideWithUz schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 09:06:
[...]
Die zitten ook in mijn top 3 dus ik vlam even mee vandaag
De slag om $9000 is weer los gebarsten. Als we zo door gaan staat er binnenkort penis op het menu
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Terwijl de 9K in dollars voor de BTC er weer aankomt
Hij staat nog op winst hoor.sh4d0wman schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 09:33:
De slag om $9000 is weer los gebarsten. Als we zo door gaan staat er binnenkort penis op het menu
https://bircoin.top
Ik ben ook wel benieuwd naar december 2020. Niet zozeer voor BTC, maar juist voor die McAfee
Verwijderd
ONT heeft zo'n 200% gedaan deze maand. Blijft nu achter bij de rest inderdaad. Daarom maar even de helft verkocht.Greymore1 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 09:16:
ONT blijft ook maar zakken, zeg. Aardig wat van ingeslagen vorige weekMaargoed, gaat wel weer stijgen. Leuk moment om in te stappen die de trein laatst hebben gemist.
dat is prettig wakker worden , in januari ingestapt , daarna 50 / 60 % verlies mee gemaakt , en wat zie ik nu , zit op winst , en je gelooft het niet .... dankzij de GULDEN , ha,ha
Staat alweer onder de 8800 dollar hier. Gaat zo rap met dat kreng heRaptorXS schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 09:33:
Terwijl de 9K in dollars voor de BTC er weer aankomt
En er weer boven.AtlAntA schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 10:20:
[...]
Staat alweer onder de 8800 dollar hier. Gaat zo rap met dat kreng he
Sorry maar dit lijkt me stug. Dat is zo’n typische TA uitspraak en je kan nooit voor een jaar vooruit voorspellen wat er gaat gebeuren.PilatuS schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 01:12:
9k boeit mij sowieso niets, dat is maar een getal. Wat er vanaf zondag gaat gebeuren en de rest van volgende week boeit mij veel meer. Gaan we omhoog ziet de rest van het jaar er geweldig uit als we stabiel door de 9300 gaan komen. Gaan we volgende week flink omlaag ziet de rest van het jaar er compleet anders uit.
NOSIG
Hmm, als ik zo naar de grafieken kijk dan lijkt het erop dat we dit weekeinde even terug gaan. Ik durf alleen niet te verkopen, zul je zien dat hij weer doorstijgt.
Heb het idee dat BNB nog behoorlijk gaat stijgen, is namelijk een beetje achtergebleven maar had wel hele sterke support bij de 0.0014, nu is 'ie al een stukkie omhoog aan het gaan maar verwacht er nog wel wat van.
Denk dat ICX, RLC en FUEL ook nog mooie ritjes kunnen worden
Denk dat ICX, RLC en FUEL ook nog mooie ritjes kunnen worden
Verwijderd
Ik lees hier weinig over wan.. Wnlan heeft toch een lekkere mooie stijging laten zien.. 3,35 naar 6,35..vraag me af of hij nog weer verder zal zakken..
Grafieken die aangeven welke kant de koers op gaatggj87 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 10:34:
Hmm, als ik zo naar de grafieken kijk dan lijkt het erop dat we dit weekeinde even terug gaan. Ik durf alleen niet te verkopen, zul je zien dat hij weer doorstijgt.
En dan bang zijn om te verkopen omdat hij misschien toch doorstijgt.
Tja duidelijk....
Haha know the feeling, Ik heb nog 50 xrp over en hij moet minimaal terug naar .55 wil ik quitte spelen zag ik net.Pelox schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:37:
Ach ja geduld, heb een buy order op 0.43 staan dat zou een prettige winst zijn. Gaat wellicht langer duren dan ik gehoopt had. Heb geen last van omg hij gaat nu naar 5$ fomo, dus kwestie van tijd dat ie de buy order haalt.
[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 21-04-2018 10:53 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Oke heb RLC en FUEL ingekocht op:
RLC: 0.0001620
FUEL: 0.00000912
Ik ben benieuwd waar ik eind van de dag sta. Ik ga genieten van het weer :-)
9k soon!
RLC: 0.0001620
FUEL: 0.00000912
Ik ben benieuwd waar ik eind van de dag sta. Ik ga genieten van het weer :-)
9k soon!
haha ik 2 wkn terug 500 gulden gekocht op litebit voor 50 eu, heb 0.68 winst. Heb er nu 800 Switcheo voor gekocht op gate.io.
FF kijken of ik wat meer van die 50 eu kan maken
FF kijken of ik wat meer van die 50 eu kan maken
[ Voor 19% gewijzigd door tias86 op 21-04-2018 11:27 ]
Hè hè eindelijk heeft de BTC de 9k weer eens gehaald dat heeft een maand geduurd.
Waarom ie daarna weer wat terug zakt begrijp ik niet zal de bekende weekend dip wel weer zijn.
Overall groene cijfers en dat stemt positief.
Eerdere TA's lieten al een herstel zien vanaf half april dat is dus ook zo gegaan.
Ik geloof niet zo in TA's maar als mensen daar veel tijd en energie in steken zal er toch wel een klein beetje waarheid in te vinden zijn.
Waarom ie daarna weer wat terug zakt begrijp ik niet zal de bekende weekend dip wel weer zijn.
Eerdere TA's lieten al een herstel zien vanaf half april dat is dus ook zo gegaan.
Ik geloof niet zo in TA's maar als mensen daar veel tijd en energie in steken zal er toch wel een klein beetje waarheid in te vinden zijn.
Ik heb een paar weken terug geprobeerd een TA als hulpmiddel te gebruiken maar die zat er compleet naast, het is maar net naar welke je kijkt, aan een roulette tafel heb je net zoveel kans als aan een TA in cryptoland.HoppyF schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:11:
Hè hè eindelijk heeft de BTC de 9k weer eens gehaald dat heeft een maand geduurd.
markt is gewoon te nieuw en volatiel voor TA's imo.
Kan begrijpen dat mensen het als hulpmiddel gebruiken maar als je de media en forums volgt krijg je een veel beter beeld wat het sentiment is en de markt doet is mijn ervaring.
Eens, laatste tijd ‘weektrade’ ik wat meer met m’n flexibele schil obv sentiment hier. Werpt tot noch z’n vruchten af.Slux schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:22:
[...]
Ik heb een paar weken terug geprobeerd een TA als hulpmiddel te gebruiken maar die zat er compleet naast, het is maar net naar welke je kijkt, aan een roulette tafel heb je net zoveel kans als aan een TA in cryptoland.
Kan begrijpen dat mensen het als hulpmiddel gebruiken maar als je de media en forums volgt krijg je een veel beter beeld wat het sentiment is en de markt doet is mijn ervaring.
De TA's die je op internet vindt zijn allemaal bullshit. Je denkt toch niet dat de mensen die dit kunnen "voorspellen" en er geld mee verdienen dit zomaar op internet zetten?
De enige goede TA is voor jezelf een strategie en einddoel bepalen en je niet door mooie verhalen laten beïnvloeden.
De enige goede TA is voor jezelf een strategie en einddoel bepalen en je niet door mooie verhalen laten beïnvloeden.
Verwijderd
van mij mag btc weer naar de 6k
dan kun je leuk traden met de alts
als btc stijgt lopen de alts leeg
niks aan voor een day trader
Je kan ook daytraden of swingtraden met BTC
Dan kun je toch traden op een stijging van BTC ...desnoods met een fiat per pair?Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:33:
van mij mag btc weer naar de 6k
pest is dan wel dat je waarschijnlijk tussen diverse exchanges heen en weer blijft sturen.
Verwijderd
dat gaat boven mijn geen verstand van petTurbo-Puppy schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:35:
[...]
Dan kun je toch traden op een stijging van BTC ...desnoods met een fiat per pair?
pest is dan wel dat je waarschijnlijk tussen diverse exchanges heen en weer blijft sturen.
pleur alles maar in ltc....en stop met traden
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2018 11:38 ]
Binance / Kraken / of waar jij alts trade op BTC, en GDAX voor de fiat pairs. (USDT vind ik geen echt fiat pair zelf, althans ... die is minder stabiel als traden op het EUR pair van o.a. GDAX)Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:37:
[...]
dat gaat boven mijn geen verstand van pet
Dus als de alts leeglopen of even niet willen, neem je een pauze in fiat. Dat doe ik tenminste als ik even niets weet om aan te kopen op Binance, meestal blijf dan eerst wel in BTC, tenzij ook dat in een daling zit.
Helemaal mee eens , ik vind crypto op dit moment een grote geruchtenmachine waar je met TA,s en voorspellingen niets mee kunt doen , nergens op gebaseerd , voor mij is het gewoon een spaarvarken waar ik elke maand een vast bedrag in gooi , maar waar regelmatig een stout kind met een mes in zit te pulken , en er weer wat uit haalt , dit gebeurd dat weet ik , maar hoop als ik dit varken ooit kapot sla , er nog genoeg inzit .... ik hodl op dit moment 3 coins , nlg , aby en xvg , waarom ? deze staan ergens voor , de rest gebruik ik om te swingtraden , ik verkoop niets , zit ook nooit in fiat , vind ik zonde , geld moet rollen , als je niet wiltSlux schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:22:
[...]
Ik heb een paar weken terug geprobeerd een TA als hulpmiddel te gebruiken maar die zat er compleet naast, het is maar net naar welke je kijkt, aan een roulette tafel heb je net zoveel kans als aan een TA in cryptoland.
verliezen , zul je nooi wat winnen
Verwijderd
kan het zelf niet beter zeggencryptore schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:43:
[...]
Helemaal mee eens , ik vind crypto op dit moment een grote geruchtenmachine waar je met TA,s en voorspellingen niets mee kunt doen , nergens op gebaseerd , voor mij is het gewoon een spaarvarken waar ik elke maand een vast bedrag in gooi , maar waar regelmatig een stout kind met een mes in zit te pulken , en er weer wat uit haalt , dit gebeurd dat weet ik , maar hoop als ik dit varken ooit kapot sla , er nog genoeg inzit .... ik hodl op dit moment 3 coins , nlg , aby en xvg , waarom ? deze staan ergens voor , de rest gebruik ik om te swingtraden , ik verkoop niets , zit ook nooit in fiat , vind ik zonde , geld moet rollen , als je niet wilt
verliezen , zul je nooi wat winnen
Charlie (SatoshiLite) heeft ook eindelijk begrepen dat wat FOMO wellicht LTC sterker in de markt zet .. zou eigenlijk wel mooi zijn voor LTC als hij zelf het aantal LTC dat hij verkocht nu eens terug zou kopen tegen huidige prijs.
[ Voor 3% gewijzigd door Turbo-Puppy op 21-04-2018 11:47 ]
Als deze daling (weekend dip) zo doorzet dan zitten we voor maandag alweer onder 7k dollars.
En als Bitcoin maandag op 11k staat zitten we ruim boven de 7k dollars
QFTtias86 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:49:
En als Bitcoin maandag op 11k staat zitten we ruim boven de 7k dollars
Kan zijn dat alleen die laatste piek van vannacht gecorrigeerd wordt en dan zou het rond de 8500/8550 weer stabiliseren, als tie daar snel onder gaat.... Who knows.AtlAntA schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:48:
Als deze daling (weekend dip) zo doorzet dan zitten we voor maandag alweer onder 7k dollars.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
En als het constitutionele geld vandaag instapt gaan we de 20k ook wel redden maandag.
Verwijderd
Zou prachtig mooi zijn! Haal ik dan nog ff een bankje RLC.AtlAntA schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:48:
Eigenlijk is het 1 grote grap om steeds iets te noemen over "constitutioneel"geld", maar ... wat zou de uitwerking daarvan zijn, en waarom zou er een belang zijn voor die investeerders.
Anders gesteld .. hoe handig zou het voor een staat als Nederland zijn, en dat geldt voor alle lidstaten dan om een berg BTC in bezit te hebben ... waarom zouden ze dat wel of niet doen, wat kunnen ze ermee .. en is dat nou eigenlijk wel echt positief voor ons als ze dat zouden doen, ja de prijs stijgt als een malle, maar dan ... is het nou echt handig dat overheden straks met 50.000 BTC in hun pf zitten mee te kijken, en invloeden uit kunnen oefenen ,,
Ik heb geen antwoord hierop, maar omdat het ieders natte droom is dat dit werkelijkheid wordt .. ik vraag me af of je dit wel moet willen, en hoe crypto hier sterker van gaat worden. Ik zie vooralsnog alleen de prijs op korte termijn stijgen, maar voor de rest nadelen.
Anders gesteld .. hoe handig zou het voor een staat als Nederland zijn, en dat geldt voor alle lidstaten dan om een berg BTC in bezit te hebben ... waarom zouden ze dat wel of niet doen, wat kunnen ze ermee .. en is dat nou eigenlijk wel echt positief voor ons als ze dat zouden doen, ja de prijs stijgt als een malle, maar dan ... is het nou echt handig dat overheden straks met 50.000 BTC in hun pf zitten mee te kijken, en invloeden uit kunnen oefenen ,,
Ik heb geen antwoord hierop, maar omdat het ieders natte droom is dat dit werkelijkheid wordt .. ik vraag me af of je dit wel moet willen, en hoe crypto hier sterker van gaat worden. Ik zie vooralsnog alleen de prijs op korte termijn stijgen, maar voor de rest nadelen.
Verwijderd
Lekker hodl tot overheid instapt en dan cashen. Laat de staat maar lekker met de bags achter.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:57:
Eigenlijk is het 1 grote grap om steeds iets te noemen over "constitutioneel"geld", maar ... wat zou de uitwerking daarvan zijn, en waarom zou er een belang zijn voor die investeerders.
Komt vast wel weer iets nieuws over een jaar of 10 om in te investeren.
Voor mij is het de vraag of we nog naar de 5k gaan of niet. Gaan we dat wel of niet gaat dat enorm schelen voor de rest van het jaar. Is de correctie nu over ziet de rest van het jaar er compleet anders uit dan wanneer ie niet over is._Christiaan_ schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 10:25:
[...]
Sorry maar dit lijkt me stug. Dat is zo’n typische TA uitspraak en je kan nooit voor een jaar vooruit voorspellen wat er gaat gebeuren.
Edit: Snap sowieso niet wat hier TA aan is ? Het lijkt mij logisch dat de rest van het aankomende jaar er compleet anders uit gaat zien als we niet meer flink omlaag gaan. Ik zeg niet te weten of we nog flink omlaag gaan of niet, ik zeg alleen dat het de rest van het jaar er anders uit gaat zien als we dat wel of niet doen. Dat lijkt mij vrij logisch toch ?
[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 21-04-2018 12:24 ]
Ja, dat kan natuurlijk ook ...Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:00:
[...]
Lekker hodl tot overheid instapt en dan cashen. Laat de staat maar lekker met de bags achter.
Komt vast wel weer iets nieuws over een jaar of 10 om in te investeren.
Over 10 jaar, JSF obligaties, speculeren op levertijden, prijs, orders en participatie contracten, lijkt me wel wat.
pffffffft ja al helemaal naar beneden $8700 wat een dip
Gaan we nu crypto dood verklaren als btc de 8k aantikt?
[ Voor 37% gewijzigd door tias86 op 21-04-2018 12:15 ]
In 1 week tijd meer dan 1000 erbij voor BTC en genoeg alts die het nog veel beter hebben gedaan. Dan gaan we 1.5% omlaag, dat is toch niets tegenover de stijging. Dit hoeft helemaal geen oorzaak te hebben. Het is compleet normaal dat er na een flinke stijging weer wat af gaat.Wurmpje schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:10:
https://www.ccn.com/europ...__twitter_impression=true
Gaan we hierom naar beneden?
Nee, dat is oud nieuws. We zijn na het nieuws nog gestegen naar 9k.Wurmpje schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:10:
https://www.ccn.com/europ...__twitter_impression=true
Gaan we hierom naar beneden?
Verwijderd
Er wordt te weinig gemoont en gelambo'd.tias86 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:14:
Bij deze: moon, lambo
De enige die het over een dip heeft ben jij.tias86 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:14:
En hij kan mij niet laag genoeg gaan nu eigenlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 21-04-2018 12:26 ]
Dank je, voel mij gelijk een stuk beter.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:23:
[...]
Er wordt te weinig gemoont en gelambo'd.
Maar waarom Lamborghini? Ik zou gaan voor een normale gezinsauto.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:23:
[...]
Er wordt te weinig gemoont en gelambo'd.
ha luitjes 
Hoevaak passen jullie je portfolio aan en is dit uiteindelijk succesvol geweest? Ik heb veel geleerd de afgelopen tijd (geen panic sells etc). Alleen blijf ik het bijstellen van mijn portfolio erg lastig vinden.
Als voorbeeld; 2 weken geleden mijn BCH en ETH omgezet in BTC, btc dominance tegen die tijd 44%, nu alweer gedaald naar ong 39%, dit terwijl ik niet verwachtte dat ETH het zo goed zou doen (scaling problems, veel concurrentie etc).
Bovensstaand is één van mijn weinige trades, alleen zit nu met BTC, LTC, XRP en klein gedeelte VEN. wil graag wat BNB en IOTA/EOS aanschaffen alleen heb het gevoel dat ik de boot al heb gemist, mijn vraag is hoe bepalen jullie wanneer de tijd is om je portfolio bij te stellen?
dank!
Hoevaak passen jullie je portfolio aan en is dit uiteindelijk succesvol geweest? Ik heb veel geleerd de afgelopen tijd (geen panic sells etc). Alleen blijf ik het bijstellen van mijn portfolio erg lastig vinden.
Als voorbeeld; 2 weken geleden mijn BCH en ETH omgezet in BTC, btc dominance tegen die tijd 44%, nu alweer gedaald naar ong 39%, dit terwijl ik niet verwachtte dat ETH het zo goed zou doen (scaling problems, veel concurrentie etc).
Bovensstaand is één van mijn weinige trades, alleen zit nu met BTC, LTC, XRP en klein gedeelte VEN. wil graag wat BNB en IOTA/EOS aanschaffen alleen heb het gevoel dat ik de boot al heb gemist, mijn vraag is hoe bepalen jullie wanneer de tijd is om je portfolio bij te stellen?
dank!
Ja zoals de Lamborghini Urus bijvoorbeeld:Dacuuu schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:32:
[...]
Maar waarom Lamborghini? Ik zou gaan voor een normale gezinsauto.
https://www.google.nl/sea...61...0i30k1.0.jCy_9x7segI
Ja ik ook.Dacuuu schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:32:
[...]
Maar waarom Lamborghini? Ik zou gaan voor een normale gezinsauto.
Verwijderd
word een klote zooi vandaag
we rammen hard omhoog en lopen helemaal binnen
wat te doen met al die poen
we rammen hard omhoog en lopen helemaal binnen
wat te doen met al die poen
Heb het gevoel dat de downtrend is ingezet...
Zou kunnen. De laatste maanden is zondag/maandag heel vaak bepalend geweest voor de rest van de week. We kunnen nu even een dipje doen om volgende week alsnog verder omhoog te gaan. Blijven we de komende 3 dagen zakken ziet het er een stuk minder goed uit.dabla schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:43:
Heb het gevoel dat de downtrend is ingezet...
Was mij ook al opgevallen. Wat ik dan niet echt snap waarom dit het geval is.PilatuS schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:45:
[...]
Zou kunnen. De laatste maanden is zondag/maandag heel vaak bepalend geweest voor de rest van de week. We kunnen nu even een dipje doen om volgende week alsnog verder omhoog te gaan. Blijven we de komende 3 dagen zakken ziet het er een stuk minder goed uit.
Als ik de buy/sell verhoudingen op bitfinex zie geeft mij dit weinig vertrouwen, misschien dat we idd later op de week weer omgaan gaan al dan weer niet, ik ben in fiat gegaan vertrouwde het boeltje niet.
Idd zeer herkenbaar de vraag is idd waaromAtlAntA schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:50:
[...]
Was mij ook al opgevallen. Wat ik dan niet echt snap waarom dit het geval is.
Hier ook geen idee waarom, maar handig is het welAtlAntA schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:50:
[...]
Was mij ook al opgevallen. Wat ik dan niet echt snap waarom dit het geval is.
Verwijderd
jup...en daarna weer 1000 man in fiat...daarna 10.000...en dan..
en zo gaan we dan weer snoei hard down
door paniek zaaiers en bangbroeken die als eerste weer in de boom klimmen
De mensen die wél winst maken bedoel je?Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:53:
jup...en daarna weer 1000 man in fiat...daarna 10.000...en dan..
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!