De BTC is tegelijkertijd ook de coin die velen (ik ingeval) denk ik naar de crypto scene heeft getrokken..HoppyF schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:44:
[...]
Verge is terug op januari niveau.
Er zijn weinig coins die dat kunnen zeggen.
Was de BTC maar terug op januari niveau dan was iedereen echt blij.
Iedereen loopt wel af te geven op de alt coins maar de werkelijk oorzaak is nog steeds de BTC.
Iets waar makkelijk overheen gestapt wordt.
Hier nog een leuk verhaal over Verge op dit moment.
https://ethereumworldnews...partnership-is-announced/
Ja!ggj87 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:45:
Die aankondiging van Verge is als ik het goed heb vanmiddag om 16:00 onze tijd?
Nou, bij mij niet.tias86 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:47:
[...]
De BTC is tegelijkertijd ook de coin die velen (ik ingeval) denk ik naar de crypto scene heeft getrokken..
Ik zie nog steeds weinig in de BTC.
Ik weet ook wel dat alles gekoppeld is aan de BTC. Helaas zou ik zeggen want ik had veel liever dat het anders was. Er is niets aan te doen dus ik leer er wel mee te leven.
Zo werkt de cryptomarkt nu eenmaal.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Je kan je inzet eruit halen bv, of 50%verkopen 50% houden, of stop loss instellen wat mensen hier ook doen en steeds naar boven verplaatsen.zwembroek schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:55:
Ik zal nu eerlijk bekennen dat ik zenuwachtig wordt haha....Ik was de afgelopen weken helemaal uit de game omdat ik de helft van mijn inleg kwijt ben geraakt door "omstandigheden", en daarna alles wat over was op Verge gezet. En nu is al dat verlies goed gemaakt, ik sta zelfs op dikke winst. Maar ik geloof er heilig in dat 0,12 cent de max niet gaat zijn vandaag.....keuzes keuzes...
Je kan ook gewoon alles verpatsen winst pakken, en niemand maakt je meer wat.
Og\f gewoon gokken op de grote partner en niet janken als het mis gaat
Mogelijkheden genoeg
[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 17-04-2018 11:04 ]
Verwijderd
Same here behalve dat ik ook andere coins heb. Ik kan nu uitstappen of om 1 minuut over 4zwembroek schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:55:
Ik zal nu eerlijk bekennen dat ik zenuwachtig wordt haha....Ik was de afgelopen weken helemaal uit de game omdat ik de helft van mijn inleg kwijt ben geraakt door "omstandigheden", en daarna alles wat over was op Verge gezet. En nu is al dat verlies goed gemaakt, ik sta zelfs op dikke winst. Maar ik geloof er heilig in dat 0,12 cent de max niet gaat zijn vandaag.....keuzes keuzes...
0,12 cent? Is dat in dollars?zwembroek schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:55:
Zero.
Alles op één paard zetten is nooit verstandig.zwembroek schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:55:
Zelfs niet als jij er van overtuigd bent dat je het beste paard hebt.
Ook het beste paard kan struikelen door toedoen van anderen.
Dit zou ook met Verge kunnen gebeuren.
Investeerders reageren nogal dom om het zo maar uit te drukken.
Stel dat Verge vanmiddag werkelijk een top partner aankondigt die zo goed en groot is dat het niet beter kan dan zullen er nog steeds mensen zijn die alles verkopen.
Klinkt raar maar zo gaat het vaker.
Ook in reguliere aandelenmarkt overigens. Men is NOOIT tevreden.
Geen idee waarom dit zo gaat maar dit is me al vaker opgevallen.
Wat Hoppy zegt! DON'T BE GREEDY!!!HoppyF schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:04:
[...]
Alles op één paard zetten is nooit verstandig.
Stel dat Verge vanmiddag werkelijk een top partner aankondigt die zo goed en groot is dat het niet beter kan dan zullen er nog steeds mensen zijn die alles verkopen.
Ik zou in ieder geval een deel van de winst er nu uithalen en je PF uit gaan breiden.
Ik verkoop een klein gedeelte van mijn verge holding en betaal daar dit weekend mijn tripje naar Rome vanNoedels schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:06:
[...]
Wat Hoppy zegt! DON'T BE GREEDY!!!
Ik zou in ieder geval een deel van de winst er nu uithalen en je PF uit gaan breiden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Yep, je hoort vaker de gezegde "buy the rumor, sell the news" — gek genoeg lijkt het los te staan van de aard van het nieuws.HoppyF schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:04:
[...]
Alles op één paard zetten is nooit verstandig.
Wat betreft het wedden op één paard: als je portfolio 1 project bevat, is dat wat mij betreft een aanleiding om eens goed na te denken over je investering. Aangezien het lastig is om alle projecten op de inhoud te beoordelen, is de kans groter dat het naïef is, dan terecht.
Gisteren mijn XVG in delen verkocht (gespeculeerd op koersstijging). Soms is het ook gewoon prima om je winst te pakken. Mogelijk was het meer geworden, maar achteraf win je elke oorlig.
LekkerCryptisch: Alles over crypto, in gewone mensentaal (https://lekkercryptisch.nl) • Telegram (https://t.me/LekkerCryptisch)
Echt een topbedrijf als partner.. zou dan de koers toch nog zakken?
Zero.
Daar heeft je PF nog steeds niks aan dan.... Vervolgens gaat XVG corrigeren en zit je weer dik in de min...hmr schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:08:
[...]
Ik verkoop een klein gedeelte van mijn verge holding en betaal daar dit weekend mijn tripje naar Rome van.
Zou lering trekken uit het verleden en genoegen nemen met de mooie winsten die je nu hebt en dat door investeren voor toekomstige groei.
Linksom of rechtsom, de correctie komt altijd! Misschien dat je nu nog een centje meer kan pakken, maar is dat het risico waard!? Uiteindelijk is dit een spelletje wat geld moet opleveren op de lange termijn (in ieder geval voor mij), en ik zie XVG totdat tegendeel bewezen is, zeker niet als lange termijn investering. Daarvoor hebben zij een te slechte track record.
Helaas niet te voorspellen, maar historisch gezien zit er een kern van waarheid in "buy the rumor, sell the news". Maar als het écht een aankondiging is die z'n weerga niet kent - wie zal het zeggen?Pelox schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:12:
Stel Verge komt met echt goed nieuw..![]()
LekkerCryptisch: Alles over crypto, in gewone mensentaal (https://lekkercryptisch.nl) • Telegram (https://t.me/LekkerCryptisch)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik begrijp je niet helemaal... Ik neem toch juist een stukje winst vanmiddag?Noedels schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:13:
[...]
Daar heeft je PF nog steeds niks aan dan.... Vervolgens gaat XVG corrigeren en zit je weer dik in de min...
Zou lering trekken uit het verleden en genoegen nemen met de mooie winsten die je nu hebt en dat door investeren voor toekomstige groei.
Linksom of rechtsom, de correctie komt altijd! Misschien dat je nu nog een centje meer kan pakken, maar is dat het risico waard!? Uiteindelijk is dit een spelletje wat geld moet opleveren op de lange termijn (in ieder geval voor mij), en ik zie XVG totdat tegendeel bewezen is, zeker niet als lange termijn investering. Daarvoor hebben zij een te slechte track record.
Mijn PF blijft gewoon aanhouden, als XVG prut nieuws heeft verkoop ik de hele bende en herinvesteer 95% in andere munten.
[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 17-04-2018 11:17 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bijna 60% rendement (in euro, 46% in BTC) in een maand tijd
[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 17-04-2018 11:17 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ik denk het wel. Ik verbaas me daar ook altijd over....Pelox schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:12:
Kijk maar naar al het goede nieuws wat een Vechain gebracht heeft de afgelopen maanden. Iedere keer een daling na het brengen van het nieuws...
Voor LTC is het nooit te laat!paradoXical schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:25:
Verge hier gekocht op 350 / 500 / 600 sat, met daarvoor een stack (januari) op 1150 sat. Dik de + in, dat is mooi! Jammer dat LTC nu al zo hard gaat, wilde een deel van mijn winst in LTC zetten
Ritje gemaakt van $ 0.10266 naar $ 0.11032
Geloof het nooit dat stipt om 16.00 uur de aankondiging komt, koers zal dan wel in elkaar zakken.
Staat ondanks de lichte stijging nog steeds vrij laag, koopje.
Om maar even in TA termen te blijven, ze zijn denk ik overshilled.Noedels schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:27:
[...]
Ik denk het wel. Ik verbaas me daar ook altijd over....
Kijk maar naar al het goede nieuws wat een Vechain gebracht heeft de afgelopen maanden. Iedere keer een daling na het brengen van het nieuws...
Ik hou het strak in de gaten en om half 4 de vinger op de sell knop.Noedels schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:27:
[...]
Ik denk het wel. Ik verbaas me daar ook altijd over....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je zei dat je een deel ging uitcashen voor een weekendje weg en de rest liet staan.hmr schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:15:
[...]
Ik begrijp je niet helemaal... Ik neem toch juist een stukje winst vanmiddag?
Mijn PF blijft gewoon aanhouden, als XVG prut nieuws heeft verkoop ik de hele bende en herinvesteer 95% in andere munten.
Dus je pakt een deel winst om wat leuks te doen (altijd belangrijk!). Maar de rest laat je in XVG staan. Als die vanmiddag dan flink gaat kelderen, en die kans acht ik persoonlijk een stuk groter dan dat hij stabiel blijft of gaat dalen, dan ben je weer (deels) terug bij af. En dat lijkt me zonde met de winst die je nu wellicht al te pakken hebt...
Maar dit alles is slechts mijn mening...
Nee dat denk ik ook, maar wacht toch nog eventjes af..Worstkaas schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:29:
En Verge maar weer verkocht.
Ritje gemaakt van $ 0.10266 naar $ 0.11032
Geloof het nooit dat stipt om 16.00 uur de aankondiging komt, koers zal dan wel in elkaar zakken.
Zero.
Je weet toch niet hoeveel hij heeft en hoeveel hij uitcasht?Noedels schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:30:
[...]
Je zei dat je een deel ging uitcashen voor een weekendje weg en de rest liet staan.
Dus je pakt een deel winst om wat leuks te doen (altijd belangrijk!). Maar de rest laat je in XVG staan. Als die vanmiddag dan flink gaat kelderen, en die kans acht ik persoonlijk een stuk groter dan dat hij stabiel blijft of gaat dalen, dan ben je weer (deels) terug bij af. En dat lijkt me zonde met de winst die je nu wellicht al te pakken hebt...
Hmr lijkt mij geen domme jongen, dat zal wel goed zitten.
Ow, nee. In mijn vorige posts had ik al aangegeven dat ik ook een stop loss heb staan over het algemeen die ik elke keer aan pas. Zal dus geen slachtoffer worden van een extreme dump. Wilde meer zeggen dat ik sowieso rond 16.00 een deeltje afroomNoedels schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:30:
[...]
Je zei dat je een deel ging uitcashen voor een weekendje weg en de rest liet staan.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ah....dat van die stop loss zal ik dan ergens gemist hebben denk ik...hmr schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:34:
[...]
Ow, nee. In mijn vorige posts had ik al aangegeven dat ik ook een stop loss heb staan over het algemeen die ik elke keer aan pas. Zal dus geen slachtoffer worden van een extreme dump. Wilde meer zeggen dat ik sowieso rond 16.00 een deeltje afroom.
Investeerders zullen bijkopen, handelaren zullen graag massaal aan deze mensen verkopen.Pelox schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:12:
Traders en investors hebben een ander doel, winst pakken met volume van vanmiddag is te gegarandeerd om als gedisciplineerde trader niet te doen. Ik kan er zelf geen hout van, maar geloof ook in de dump terug naar 7-8 cent.
Hij is dus even minder dan 1298 geweest... Misschien had ik hem toch op 1250 moeten laten staan om dat soort dipjes niet mee te pakken..
[ Voor 45% gewijzigd door hmr op 17-04-2018 11:47 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zeker, volwassenwording van de marktBmfd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:57:
Toch ben ik wel blij om te zien dat mensen shitcoins steeds vaker links laten liggen en dat grote stijgingen voornamelijk plaatsvinden bij de kwalitatieve coins, zoals Verge met +20% en Dentacoin met +67%.
Leuk spelletje!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 17-04-2018 12:10 ]
Zero.
Jij leert snel!!hmr schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:02:
Heb inmiddels voor 1278 ofzo terug kunnen kopen en nu een andere stop loss ingesteld.
Leuk spelletje!
Als iedereen nou eens zijn (of haar) Verge winst in IOTA pompt dan voel ik me niet zo alleen hier
[ Voor 18% gewijzigd door D-Ed op 17-04-2018 12:10 ]
Verwijderd
https://www.timeanddate.c...Announcement&font=cursive
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2018 12:27 ]
Ik heb nu bijna 40 ETN gemined en sinds 9 april worden die al niet meer automatisch naar de wallet (70 ETN) overgeheveld.
Verder stopt de app regelmatig waarbij ik vervolgens weer moet bevestigen hoe mijn internetverbinding is (en vul dan gewoon random shit in, want het lijkt niks uit te maken en heb geen zin om door alle landen te scrollen). Enige verklaring daarvoor? Ik zit maar op 3 wifi netwerken en mijn 4G verbinding.
[ Voor 8% gewijzigd door BLACKfm op 17-04-2018 12:30 ]
Eerste fiat Exchange met veel altcoins.
Daarnaast komt een week later de nieuwe UI.
Ja is dat echte fiat of BitFiationn schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:30:
Aanstaande maandag gaat COSS fiat traden introduceren. EUR, USD en GBP.
Eerste fiat Exchange met veel altcoins.
Daarnaast komt een week later de nieuwe UI.
spannenndddddddd. Het is of Goud of een zak stront.
De dump is al begonnen zo te zien
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
XVG WHALE @OfficalXVGwhale · 1 u1 uur geleden
https://twitter.com/Offic...status/986173070342733825
Guys I am back on twitter. I have been saying for a long time. VERGE IS GOING TO TAKE OVER CRYPTO.
I know who the partner is and its big. I cant belive @justinvendetta pulled this off. No way im selling untill 25,000 sat
die komt pas als ze niet precies om 4 uur aankondiging doen
Het wordt ze gegund! Maar dit is dezelfde gast die ook Wraith zo aan het promoten was. Niet zo heel betrouwbaar dus i.m.o.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:46:
Om het nog wat spannender te maken![]()
Guys I am back on twitter. I have been saying for a long time. VERGE IS GOING TO TAKE OVER CRYPTO.
I know who the partner is and its big. I cant belive @justinvendetta pulled this off. No way im selling untill 25,000 sat
Ik doe al met IOTA meeD-Ed schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:09:
[...]
Jij leert snel!!
Als iedereen nou eens zijn (of haar) Verge winst in IOTA pompt dan voel ik me niet zo alleen hier
Ik pak zo prima extra XVG'tjesD-Ed schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:09:
[...]
Jij leert snel!!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dus er is een non-disclosure agreement getekend, maar deze jongen valt daar blijkbaar buiten, aangezien hij wel op de hoogte is van de samenwerking. Het wordt alsmaar ongeloofwaardiger, want als het echt om een grote samenwerking zou gaan, zou een derde partij die voor de rest niets toevoegt (zoals XVGWhale) dus een behoorlijke liability zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een professioneel bedrijf bereid is dat risico te lopen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:46:
I call bullshit.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:46:
Want het is natuurlijk ook allemaal 100% waar wat ie in die tweet gooit....Bmfd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:54:
[...]
Dus er is een non-disclosure agreement getekend, maar deze jongen valt daar blijkbaar buiten, aangezien hij wel op de hoogte is van de samenwerking. Het wordt alsmaar ongeloofwaardiger, want als het echt om een grote samenwerking zou gaan, zou een derde partij die voor de rest niets toevoegt (zoals XVGWhale) dus een behoorlijke liability zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een professioneel bedrijf bereid is dat risico te lopen.
Zou ook nog kunnen zijn dat de beste man deel uitmaakt van het XVG team zoals omschreven in de NDABmfd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:54:
[...]
Dus er is een non-disclosure agreement getekend, maar deze jongen valt daar blijkbaar buiten, aangezien hij wel op de hoogte is van de samenwerking. Het wordt alsmaar ongeloofwaardiger, want als het echt om een grote samenwerking zou gaan, zou een derde partij die voor de rest niets toevoegt (zoals XVGWhale) dus een behoorlijke liability zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een professioneel bedrijf bereid is dat risico te lopen.
SPANNONDDDD
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De meer waarschijnlijke situatie is dat 'ie groot heeft ingekocht en nu even een pump probeert te fixen voordat 'ie het weer dumpthmr schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:58:
[...]
Zou ook nog kunnen zijn dat de beste man deel uitmaakt van het XVG team zoals omschreven in de NDA.
SPANNONDDDD
Over het algemeen boeit de techniek of het product mij allemaal niet zoveel bij mijn crypto investeringen... in it for the moneyKatala schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:59:
Een hype puur om de hoeveelheid winst op de muntWat her verder is/gaat doen, maakt niemand wat uit volgens mij
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ik denk dat de meerderheid in crypto zit om geld te verdienen en niet omdat ze het zo interessant vinden wat elke munt voor techniek heeft of wat voor mooie roadmap zij hebben...Katala schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:59:
Een hype puur om de hoeveelheid winst op de muntWat her verder is/gaat doen, maakt niemand wat uit volgens mij
als er niks mee te verdienen was dan zat niemand in crypto, zegt genoeg
danku danku! Hopelijk niet voor niksD-Ed schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:02:
[...]
![]()
Maar voor nu draag ik het podium even over aan de Verge investeerders
'k Heb vanochtend wat VEN omgezet naar extra IOTA's. Wil er nog meer bijkopen binnenkort dus hoop ik stiekem dat ie niet te snel moontD-Ed schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:02:
[...]
![]()
Maar voor nu draag ik het podium even over aan de Verge investeerders
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Zeker waar! Al vinden we hier op werk de Gulden (NLG) ook leuk/nuttig. We betalen elkaar er ook mee ^^nemesis2212 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:04:
ik denk dat de meerderheid in crypto zit om geld te verdienen en niet omdat ze het zo interessant vinden wat elke munt voor techniek heeft of wat voor mooie roadmap zij hebben...
Ik wel. Ik geloof in de techniek erachter. Ik zal mijn huidige porto ook nooit omzetten in fiat. Ik wacht rustig af tot verkopers crypto gaan gebruiken.nemesis2212 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:04:
[...]
ik denk dat de meerderheid in crypto zit om geld te verdienen en niet omdat ze het zo interessant vinden wat elke munt voor techniek heeft of wat voor mooie roadmap zij hebben...
Nietmeer van die achterlijk dure technieken zoals veriphone/ideal voor de winkels en abonnementen bij banken voor je rekening.
Verwijderd
Is er al iets bekend?
nog 3 a 4 uurtjes, dan weten we meerVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:11:
Zo. Net wakker uit de nachtdienst. Zie dat die gekke ouwe Verge toch nog de 10 dollarcent heeft gehit!!
Is er al iets bekend?
Verwijderd
Het hele Verge team is onderweg naar onbekende destinatie zonder uitleveringsverdrag.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:11:
Zo. Net wakker uit de nachtdienst. Zie dat die gekke ouwe Verge toch nog de 10 dollarcent heeft gehit!!
Is er al iets bekend?
ik ookVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:13:
[...]
Het hele Verge team is onderweg naar onbekende destinatie zonder uitleveringsverdrag.
Niks nog. Komt nog. Ik hou telegram in de gaten. Zou wel voor safe gaan en je exchange open houden..Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:11:
Is er al iets bekend?
Verwijderd
Ik heb geen Verge. Maar geniet wel van de voorstellingEHA1337 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:14:
[...]
Niks nog. Komt nog. Ik hou telegram in de gaten. Zou wel voor safe gaan en je exchange open houden..
Verder zijn er goede technische ontwikkelingen en is er meer vraag naar storage en privacy. Ik verwacht daarom een mooie prijs stijging dit jaar voor SC.
eerlijk gezegd ga ik uit van sell the news. zn bericht dat er iets speciaals zou gebeuren gister was dus ook niks waard.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:15:
[...]
Ik heb geen Verge. Maar geniet wel van de voorstelling
[ Voor 5% gewijzigd door ggj87 op 17-04-2018 13:22 ]
Over het algemeen zakte de prijs bij IOTA zo'n beetje iedere keer als er iets goeds werd aangekondigd dus hopelijk is dat nu nog zoChris.nl schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:06:
[...]
'k Heb vanochtend wat VEN omgezet naar extra IOTA's. Wil er nog meer bijkopen binnenkort dus hoop ik stiekem dat ie niet te snel moont
De manier van opslaan van data is te vergelijken met hoe AirBNB werkt. Alleen gaat het hier niet om verhuur van een woning, maar om het verhuren van vrije schijfruimte. Hiervoor wordt een contract aangegaan voor een bepaalde tijd en prijs. Momenteel zijn de kosten per GB veel lager dan partijen zoals Dropbox en Amazon. Het aanschaffen van opslag ruimte geschied door een betaling in Siacoin. Er komen steeds meer mogelijkheden om Siacoins eenvoudig aan te schaffen. Momenteel kan dit alleen nog via een cryptocurrency exchange zoals Bittrex. Hier is het mogelijk om Siacoins aan te schaffen in ruil voor dollars of bitcoins.
Voor Siacoin komen er komende maanden steeds meer miners online, binnenkort komen ook de Obelisk miners online, d.w.z. dat de hashrate omhoog gaat, wat goed is voor het siacoin netwerk, maar ook betekent dit dat de mining kosten omhoog gaan resulterend in een hogere prijs per Siacoin.
Verder zijn er goede technische ontwikkelingen en is er meer vraag naar storage en privacy. Ik verwacht daarom een mooie prijs stijging dit jaar voor Siacoin.
Bronnen:
https://sia.tech
https://globalcoinreport....sc-facts-you-need-to-know
YouTube: Sia Weekly Update – Week of April 9, 2018
Staat nog steeds onder ICO-prijs in Ether (0.0014) zie ik.
Blijf schuppen! Omhoog dat ding.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:16:
Oh, daar gaat mijn LTC weer...kom op kreng.
[ Voor 31% gewijzigd door Wurmpje op 17-04-2018 13:45 ]
Zit in de enkele rit omhoog sinds september 2017
Ik nu eventjes. Hij is even gedipt en probeert nu weer omhoog te gaan.
Gekocht op 1357sat en verkoop ordertje ingesteld op 1411sat. Dat ligt onder zijn eerdere piek vanmorgen, dus die moet hij wellicht nog kunnen halen hoop ik.
Moet nog steeds x15 gaan om zijn ath te bereiken :hopeful:Rookert25 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:39:
Iemand heeft even ingeslagen op GET op IDEX waardoor prijs pompt.
Staat nog steeds onder ICO-prijs in Ether (0.0014) zie ik.
Adnanos schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:43:
Iemand een idee waarom ShipChain zo laag staat? Het werd zo hard gehyped tijdens de ico (eigenlijk was er zelfs geen ico omdat het in de presale allemaal uitverkocht was). Het heeft nu maar een marketcap van 11 miljoen. Of is er slechts nieuws geweest?
+40% sinds ik in shipchain ben gestapt en nog steeds een marketcap van <20 miljoen $Adnanos schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:33:
[...]
Ik heb het een beetje uitgezocht en er is geen slecht nieuws geweest. Dus ik heb een beetje gekocht, want deze staat ontzettend laag momenteel.
Komt wel weer ergens komende 12 maandenAdnanos schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:49:
[...]
Moet nog steeds x15 gaan om zijn ath te bereiken :hopeful:
Verwijderd
Als uitgerekend Verge mijn verlies op mijn inleg zou goedmaken, dan mag dat in de krant.Adnanos schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:49:
[...]
Moet nog steeds x15 gaan om zijn ath te bereiken :hopeful:
Verwacht niks, we zien wel wat de partner is.
Verwijderd
Zekers, week geleden nog wat bijgekocht. 30 April he!sven666pwnd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:53:
Iemand die ICX nog in de gaten houd? Staat naar mijn inziens op het punt om uit te breken.
Ik denk het ook en veel meer. Ik herinner mij bijvoorbeeld dat in een officiele persmelding de overheid van de UK GET genoemd heeft als een mogelijke oplossing voor de ticketproblematiek. Het potentieel is dus enorm. Het moet alleen voor het grote publiek bekend worden.
Ik maar ik wil me stack verkopen en er ark van halen.sven666pwnd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:53:
Iemand die ICX nog in de gaten houdt? Staat naar mijn inziens op het punt om uit te breken.
Yep, de bron van de vermelding van GUTS door de UK overheid staat hier (onderaan pagina). Het valt dus in bepaalde kringen echt wel opAdnanos schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:56:
[...]
Ik denk het ook en veel meer. Ik herinner mij bijvoorbeeld dat in een officiele persmelding de overheid van de UK GET genoemd heeft als een mogelijke oplossing voor de ticketproblematiek. Het potentieel is dus enorm. Het moet alleen voor het grote publiek bekend worden.
https://www.gov.uk/govern...bans-the-ticket-tout-bots
Ja, ik ben op dit moment bezig de koers omhoog te laten gaan door er langdurig naar te starensven666pwnd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:53:
Iemand die ICX nog in de gaten houdt? Staat naar mijn inziens op het punt om uit te breken.
[ Voor 8% gewijzigd door drijfhout op 17-04-2018 14:00 ]
En dan maar denken hoeveel shitcoins 10-20x de marketcap hebben.Rookert25 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:59:
[...]
Yep, de bron van de vermelding van GUTS door de UK overheid staat hier (onderaan pagina). Het valt dus in bepaalde kringen echt wel op![]()
https://www.gov.uk/govern...bans-the-ticket-tout-bots
Ik blijf GET, wanneer ik kan, bijkopen.
Er is ook een mechanisme dat ergens na de zomer begint dat er automatisch voor zal zorgen dat de prijs van GET nooit onder €0,50 zal zakken
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!