Las ergens dat alibaba morgen ook met een announcement zou komen. Verge zal het wel niet zijnD-Ed schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:55:
[...]
TRX ben ik (in verschillende stappen) volledig uitgestapt.. Toen die rond de 12 cent hing de laatste voorraad eruit gedaan..
Ik zie nog verschillende Tweets van Justin Sun voorbij komen maar volg de ontwikkelingen niet meer zo als eind november (half november kwam de AirDrop) en december/januari..
Verschillende vrienden zitten er nog wel in, nog leuke discussies mee gehad toen ik eruit ging. Zei geloven er nog wel in dus tja..
Dat ik nu in 1 munt zit heeft ook te maken met tijd die ik erin wil/kan steken (gezin, bedrijfje, vrienden).. Om een beetje op de hoogte te blijven moet je er (mijn inziens) wel tijd insteken.. Ik merkte dat het veel te veel tijd koste omdat ik mijzelf redelijk veel inlees op ‘sentiment’.. Dus fora, social, Discord, etc. Zit er niet zo technisch in om eerlijk te zijn..
Mijn algemene kennis over de velen verschillende coins komt vnml van deze thread
Ik heb vandaag tijdens een "Maar wat als ik op een volgende ATH meer dan 2BTC kan cashen met m'n altcoins"-brainfart, de documentjes om Level2 geverifieerd te worden op Binance geüpload. Misschien een tip voor anderen die daar coins hodl'n? Zou lullig zijn als je plots wil/kan cashen, maar moet toezien hoe je pf weer verdampt omdat de withdraw daglimiet...
Hoop op een volgend bijkoopmomentje, heb de vorige helaas gemist. Dus aan de éne kant vind ik de minder positieve TA's geen ramp, aan de andere kant mag de boel van mij ook wel even stabiliseren zodat ik op dit niveau kan bijkopen. Man man man, was heb ik veel in rook zien opgaan, heb weinig zin om me weer te laten scheren.
Weet nog niet of het verstandig is, maar ben nu geneigd vooral InternetOfThings-coins te willen. 't Moet toch een keer goed beveiligd van de grond komen en als dat met IOTA of IOST gaat ben ik een blij mannetje.
In dit topic zijn best veel sympathieke meningen over coins te vinden dat het lastig blijft om keuzes te maken. Een te diverse portfolio is misschien ook onhandig, dan kan ik wellicht net zo goed BTC nemen
Hoop op een volgend bijkoopmomentje, heb de vorige helaas gemist. Dus aan de éne kant vind ik de minder positieve TA's geen ramp, aan de andere kant mag de boel van mij ook wel even stabiliseren zodat ik op dit niveau kan bijkopen. Man man man, was heb ik veel in rook zien opgaan, heb weinig zin om me weer te laten scheren.
Ah ok, klinkt logisch.D-Ed schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:44:
[...]
Ven heb ik ooit (kort) gehad maar ben daar verder niet echt mee bezig geweest.. Vrienden van mij waren er enthousiast over maar die heb ik te hoog gekocht en te laag verkocht..
Mijn focus lag vnml dus bij NEO, IOTA, TRX en toen weer IOTA.. Wat uitstapjes gedaan met andere munten maar niet zo’n leuke tijd mee gehad dan met bovenstaande munten
Weet nog niet of het verstandig is, maar ben nu geneigd vooral InternetOfThings-coins te willen. 't Moet toch een keer goed beveiligd van de grond komen en als dat met IOTA of IOST gaat ben ik een blij mannetje.
In dit topic zijn best veel sympathieke meningen over coins te vinden dat het lastig blijft om keuzes te maken. Een te diverse portfolio is misschien ook onhandig, dan kan ik wellicht net zo goed BTC nemen
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Ik weet dat jullie het verschrikkelijk vinden, maar ik ga nu toch echt slapen.
Verge beest aardig door. Allemamaggies.
Rookworst zonder r is ook worst.
Kom, kom, nog even $1000 erbij, dan zit ik met mijn portfolio weer op mijn ATH en kan ik eindelijk weer iets gaan verkopen!
Lambomoon!
Lambomoon!
Bedoel je cashen? Iets zegt me dat 't op die manier geen Lambo wordtSpecy schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 01:21:
Kom, kom, nog even $1000 erbij, dan zit ik met mijn portfolio weer op mijn ATH en kan ik eindelijk weer iets gaan verkopen!
Lambomoon!
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
O jawel hoorChris.nl schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 01:41:
[...]
Bedoel je cashen? Iets zegt me dat 't op die manier geen Lambo wordt
XVG! ADA! wat een toppers.
En er is een ADA/USDT pair bijgekomen op Binance. Epic.
En er is een ADA/USDT pair bijgekomen op Binance. Epic.
[ Voor 53% gewijzigd door Greymore1 op 17-04-2018 06:36 ]
Ik gun iedereen alle winst, echt van harte.
Maar ik vind het wel lef van velen dat ze in XVG zijn gestapt de laatste weken voor snelle profits. Ik heb er vaak naar gekeken maar nooit gedurft met de verwachting dat het als pudding in elkaar zou zakken. Bizar wat een stijging de afgelopen weken, zelfs met alle negatieve berichtgevingen. Het is jullie in ieder geval gegund
Maar ik vind het wel lef van velen dat ze in XVG zijn gestapt de laatste weken voor snelle profits. Ik heb er vaak naar gekeken maar nooit gedurft met de verwachting dat het als pudding in elkaar zou zakken. Bizar wat een stijging de afgelopen weken, zelfs met alle negatieve berichtgevingen. Het is jullie in ieder geval gegund
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik ben benieuwd wat vandaag brengt. Er is een stille hoop dat tax-day toch de boel iets omhoog tilt.
Al duiken we maar even een safezone in van 9k. Geeft weer wat vertrouwen.
Al duiken we maar even een safezone in van 9k. Geeft weer wat vertrouwen.
Dat zeiden we ook over bonus van wall street.
Weg
Verge! Yaaay dit is lekker wakker worden.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Net een zooi ONT gekocht van de winst uit XVG en die zit ook al in een licht stijgende lijn. Wat een verademing, zou het dan eindelijk mee gaan zitten? *klopt op hout*
Dat was mijn grootste fout: greed. Had m’n inzet uit moeten cashen toen ik op x2 stond. Dus het wordt holden en klaar zitten om uit te cashen.D-Ed schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:20:
[...]
Hier ook een ‘soort van’ HODL strategie (en gelukkig wel deel uit kunnen cashen). Mine er nog wat naast en zet dat weer om in mijn favoriete coin
NOSIG
Die Medium blog van Verge lijkt er op neer te komen dat ze rond 7.5 miljoen dollar betalen voor marketingcampagne? Of ben II cynisch.
Mooi wakker worden met een stijging van Verge. Heb er 75% uitgehaald.
7.4999999 miljoen in eigen zak, en een post-it met "koop verge nu!" op het vraag en aanbod bord bij de lokale appie heijn.Rookert25 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 07:36:
Die Medium blog van Verge lijkt er op neer te komen dat ze rond 7.5 miljoen dollar betalen voor marketingcampagne? Of ben II cynisch.
“What people misunderstand about the cryptocurrency space is that it’s not just a store of value… but it also allows you to secure the Internet.”🙂
Als vannacht een indicatie is voor wat er nog in de aanloop naar de aankondiging gaat gebeuren dan kun je het beter vasthouden. Ik verwacht nog wel 10 a 12 cent in de loop van de dag. Wat er na de aankondiging gaat gebeuren is een groot raadsel. 25 cent is net zo realistisch als 4 cent, haha!PluueeR schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 07:41:
Mooi wakker worden met een stijging van Verge. Heb er 75% uitgehaald.
Blij met m'n weekje vrij, kan ik mooi met m'n vinger aan de knop zitten. Verlies draaien is praktisch onmogelijk voor mij op Verge (ingestapt op 185 sats ofzo)Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:11:
[...]
Als vannacht een indicatie is voor wat er nog in de aanloop naar de aankondiging gaat gebeuren dan kun je het beter vasthouden. Ik verwacht nog wel 10 a 12 cent in de loop van de dag. Wat er na de aankondiging gaat gebeuren is een groot raadsel. 25 cent is net zo realistisch als 4 cent, haha!
Geeft weer eens wat spanning doordeweeks
Ben benieuwd welk deel van de mensen vanmiddag/vanavond mogen toegeven dat ze fout zitten.
Dat is moeilijk idd.. Toen mijn inzet X 27 stond liep ik ook met mijn hoofd in de wolken.. Kort nadat de daling inzette had ik dus een ‘helder moment’ en heb mijn inzet + winst uitgehaald en met de rest ga ik eens kijken of we de weg omhoog weer vinden_Christiaan_ schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 07:31:
[...]
Dat was mijn grootste fout: greed. Had m’n inzet uit moeten cashen toen ik op x2 stond. Dus het wordt holden en klaar zitten om uit te cashen.
@Chris.nl Veel mensen zweren bij een divers portfolio en daar is ook niets mis mee. Ik ben op dit moment vnml met mijn favoriete muntje bezig maar dat kan id toekomst ook zo weer veranderen.. Lijkt me ook wel leuk om met een bot te gaan werken maar daar heb ik simpelweg de tijd niet voor.. Keuze is vnml praktisch..
[ Voor 22% gewijzigd door D-Ed op 17-04-2018 08:24 ]
Ik zit in ieder geval klaar om, stel dat het tegenvalt te sellen.flessuh schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:19:
[...]
Blij met m'n weekje vrij, kan ik mooi met m'n vinger aan de knop zitten. Verlies draaien is praktisch onmogelijk voor mij op Verge (ingestapt op 185 sats ofzo)
Geeft weer eens wat spanning doordeweeks![]()
Ben benieuwd welk deel van de mensen vanmiddag/vanavond mogen toegeven dat ze fout zitten.
Gister zouden ze ook wat "speciaals" doen. Niks van gebeurd volgens mij.
Hoelaat wordt die aankondiging van Verge eigenlijk gedaan?
Ben wel echt benieuwd waar ze mee komen, had toen de 26ste ook even een plukje gekocht, maar toen bleek dat die aankondiging niet gedaan werd maar uitgestapt, aangezien mijn vertrouwen toen wel weg was.
Helaas toen nog een tijd zien stijgen natuurlijk, maar toch misschien 1% winst gemaakt haha
Ben wel echt benieuwd waar ze mee komen, had toen de 26ste ook even een plukje gekocht, maar toen bleek dat die aankondiging niet gedaan werd maar uitgestapt, aangezien mijn vertrouwen toen wel weg was.
Helaas toen nog een tijd zien stijgen natuurlijk, maar toch misschien 1% winst gemaakt haha
Gezien het entertainment wat ze de afgelopen weken hebben gebracht, lijkt me dat een koopjeRookert25 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 07:36:
De voornaamste kosten lijken inderdaad voort te komen uit de marketingcampagne. De kosten van de integratie op de website(s?) van de partner kunnen ook nog wel aantikken lijkt mij. Dan noemen ze ook nog de kosten voor de integratie op een hardware wallet en de kosten voor media-aandacht en press-releases, maar ik kan moeilijk inschatten hoeveel dat ze nou gaat kosten.
We zullen het zien vanavond. Ik ben oprecht benieuwd waar ze mee gaan aankomen, maar ik verwacht dat het behoorlijk gaat tegenvallen.
Het klinkt gewoon te goed om waar te zijn naar mijn mening. Mocht het ze echt lukken om zo’n partnership te bewerkstelligen, zou ik echt respect voor ze hebben, maar ik zie het niet gebeuren.This partner owns one of the largest payment processors on the internet with several hundreds of businesses routing their payment traffic through them. The partner is going to be supporting Verge Currency by rolling out a global marketing campaign with continuous marketing effort throughout the year.
Sell order van ADA niet aangetikt op 3300 sat net
dan maar tegen market price verkocht gezien de vrije val nu
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Net hetzelfde voor gehadRickvN schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:33:
Sell order van ADA niet aangetikt op 3300 sat netdan maar tegen market price verkocht gezien de vrije val nu
Dan maar verkocht op 2230 en 3160.
Ging ineens snel
Thanks, dan ga ik dan even actief de slowchat bijhouden
Beide scenario's zijn eigenlijk tegen mijn verwachtingen in, mag toch hopen dat na al het gehype wat ze doen er daadwerkelijk een grote partner aangekondigd wordt, maar dit verwacht ik door hun onprofessionaliteit eigenlijk niet.
Maar het zou toch ook erg zijn als ze na dit gehype gewoon niks leveren, of iets teleurstellends.
Tjah, had er sinds januari 20% winst op. Daarom wel ff goed zo. Ik geloof er eerlijk gezegd niet zo in.Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:11:
[...]
Als vannacht een indicatie is voor wat er nog in de aanloop naar de aankondiging gaat gebeuren dan kun je het beter vasthouden. Ik verwacht nog wel 10 a 12 cent in de loop van de dag. Wat er na de aankondiging gaat gebeuren is een groot raadsel. 25 cent is net zo realistisch als 4 cent, haha!
ADA was al onderweg naar beneden en toen het nieuws over het nieuwe tradingpair met USDT kwam, toen schoot hij ineens weer omhoog. Verder is ADA zojuist ook op Huobi gelist.
Ik ben zelf gisteravond uitgestapt omdat ik een correctie van BTC en van ADA had verwacht. Buy order staat op 2877.
Ik ben zelf gisteravond uitgestapt omdat ik een correctie van BTC en van ADA had verwacht. Buy order staat op 2877.
Toch maar in VERGE ingestapt, waag een gokje
Goeie timing, hij krijgt net een correctie.Worstkaas schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:42:
Toch maar in VERGE ingestapt, waag een gokje
dag duurt nog lang he LTC gaat ook lekker btw kijken hoe lang dat duurtRechtzodiegaat schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:46:
[...]
Goeie timing, hij krijgt net een correctie.
Haha, zeker, was een dolletje. Nu op Verge instappen is bijna gegarandeerd 20% a 30% er bij rond 14.00 uur / 15.00 uur Nederlandse tijd. Wat daarna gebeurt is aan de goden.
Helder licht....heb al een cent te pakkenRechtzodiegaat schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:46:
[...]
Goeie timing, hij krijgt net een correctie.
Haha ja hij is alweer terug omhoog. Ik ben benieuwd!
Verge gaat echt nog veel harder knallen. Als het echt een partner van formaat is dan is 0.15 dollar cent ook niks. Ik weet heus dat het 99% sell the news is. Maar stel dat ze hun belofte echt waar maken. Dan zal na de stevige correctie de weg weer vrolijk omhoog gaan
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als het een heeele grote partner is, dan is er geen sell the news.zwembroek schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:51:
Verge gaat echt nog veel harder knallen. Als het echt een partner van formaat is dan is 0.15 dollar cent ook niks. Ik weet heus dat het 99% sell the news is. Maar stel dat ze hun belofte echt waar maken. Dan zal na de stevige correctie de weg weer vrolijk omhoog gaan
ADYEN is de partner 😉Worstkaas schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:52:
[...]
Als het een heeele grote partner is, dan is er geen sell the news.
Ik gok op de Europese Unie
[ Voor 5% gewijzigd door tias86 op 17-04-2018 08:56 ]
https://medium.com/vergec...o-revolution-fc3833333ba5
Ik ben benieuwd, maar stel elk half uur mijn stop löss iets hoger in
))
Ik ben benieuwd, maar stel elk half uur mijn stop löss iets hoger in
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Was het niet een joint venture van Apple, Google, Microsoft en Facebook, die het willen gaan integreren in al hun sociale media en stores?
Dan ben ik straks miljonairanboni schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:57:
Was het niet een joint venture van Apple, Google, Microsoft en Facebook, die het willen gaan integreren in al hun sociale media en stores?
Vergeet Amazon en alibaba en ebay niet, die willen het ook dolgraaganboni schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:57:
Nee, daar hebben we Reddcoin vooranboni schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:57:
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Begint BTC zonet aan een nieuwe run? :hopeful:
Net voor het eerst een SL gebruikt bij LTC, weet ik ook gelijk hoe dat werkt. Ging 0.16ct af onder mijn ingestelde limiet.
Wat een paar groene dagen kan doen.
Ik betrap me er al terug op bij het checken van de koersen 's ochtends:
"Pfff, mijn portfolio is maar 3-4% gestegen deze nacht"
Ik betrap me er al terug op bij het checken van de koersen 's ochtends:
"Pfff, mijn portfolio is maar 3-4% gestegen deze nacht"
GET komt op Yobit. Heeft m’n berichtje van eergisteren wellicht toch geholpen.
[ Voor 3% gewijzigd door Bmfd op 17-04-2018 09:17 ]
Good morning everyone! I would like to announce to the community that GET got listed on yobit - unexpected and by surprise. We are trying to contact the Exchange-Team to improve details about the listing (Displaying the correct Token name, linking it to our correct Etherscan adress, etc.). I would suggest everyone to do their proper research before trading anywhere. It is not the exchange we previously announced and there are still Exchange Listings to come.
Common GET
Common GET
Yessss!! Blij dat ik nog bijgekocht hebBmfd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:16:
GET komt op Yobit. Heeft m’n berichtje van eergisteren wellicht toch geholpen.
Nu nog wat minder pretentieus juridische niet boeiende documenten aankondigen....tias86 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:16:
Good morning everyone! I would like to announce to the community that GET got listed on yobit - unexpected and by surprise. We are trying to contact the Exchange-Team to improve details about the listing (Displaying the correct Token name, linking it to our correct Etherscan adress, etc.). I would suggest everyone to do their proper research before trading anywhere. It is not the exchange we previously announced and there are still Exchange Listings to come.
Common GET
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik dacht dat je druk was met het doornemen van het strafblad van Sunerock of die andere dodohmr schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:20:
[...]
Nu nog wat minder pretentieus juridische niet boeiende documenten aankondigen....
Ik niet hoor, maar ben kritisch waar nodig. Bij elk muntje en vond dit raar van get.tias86 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:23:
[...]
Ik dacht dat je druk was met het doornemen van het strafblad van Sunerock of die andere dodo
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoop dat de stijging momenteel meevalt, wilde dit weekend GET kopen, maar vanwege drukte en het omslachtig werkende Idex toen niet gedaan, en zou graag nog wat willen inslaan deze week
Niet zo heel veel. Een tijd terug kreeg QTUM ook een BNB en USDT pairing op Binance en daar wordt nu amper wat mee gedaan.r0bb schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:23:
Cardano (ADA) heeft sinds vanochtend een USDT pair op Binance, wat verwachten jullie hiervan?
Eens maar ADA is wel extreem goedkoop vergeleken met de andere USDT pairs.Bmfd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:26:
[...]
Niet zo heel veel. Een tijd terug kreeg QTUM ook een BNB en USDT pairing op Binance en daar wordt nu amper wat mee gedaan.
Valt nog wel mee nu.tomdg schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:25:
[...]
Hoop dat de stijging momenteel meevalt, wilde dit weekend GET kopen, maar vanwege drukte en het omslachtig werkende Idex toen niet gedaan, en zou graag nog wat willen inslaan deze week
Het is een tof projectje dat veel ruimte voor groei heeft, zowel in roadmap, als in prijs en een use-case die wereldwijd aanspreekt. Marketcap van 50 miljoen zou betekenen dat ie x9 gaat, en 50 miljoen is ook weer niet heel veel tijdens een bullrun die heus wel komt ergens in 2018.
Ik verwacht zelf niet dat dit ineens voor een grote prijsstijging gaat zorgen. Zo groot is Yobit nou ook weer niet en echt goed aangeschreven staat Yobit ook niet. Het is vooral dat het toch net wat volume toevoegt en de mogelijkheid biedt om GET op een centrale exchange te kopen.tomdg schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:25:
[...]
Toch even wat ripple omgezet naar verge.. hopelijk kunnen we nog een klein plukje winst meepakken.
Zero.
Ik denk het zelfde, maar ben blij dat ze weer ergens gelisted zijn , ook al heeft de exchange een niet al te beste reputatie.Bmfd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:39:
[...]
Ik verwacht zelf niet dat dit ineens voor een grote prijsstijging gaat zorgen. Zo groot is Yobit nou ook weer niet en echt goed aangeschreven staat Yobit ook niet. Het is vooral dat het toch net wat volume toevoegt en de mogelijkheid biedt om GET op een centrale exchange te kopen.
HTML naar de 2 sat. Gaat dat ooit nog wat worden?
Ik hou gewoon vast, maar moed zakt in de schoenen
Ik ben bang van niet, project ligt compleet op zijn gat.RickvN schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:41:
HTML naar de 2 sat. Gaat dat ooit nog wat worden?
LTC gaat voor 50% vandaag... het moment is gekomen. 
[img plaatje van raket [/img]
[img plaatje van raket [/img]
Vanmorgen ook ingestapt, toch even die makkelijke winst meepakken! Zal nog wel even doorgaan dit, vanmiddag op tijd uitstappenPelox schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:40:
Toch even wat ripple omgezet naar verge.. hopelijk kunnen we nog een klein plukje winst meepakken.
[ Voor 10% gewijzigd door Willem Egel op 17-04-2018 09:49 ]
Echt zo zuur. Ben rond 20 sat ingestapt en vervolgens rond 8 sat.muffstuff schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:42:
[...]
Ik ben bang van niet, project ligt compleet op zijn gat.
Op zich voor redelijk wat euro's omdat ik er veel vertrouwen in had. Enkele dagen na mijn 2e inleg op 8 sat kwam dat POMA gezeik. Ik was hier al bang voor, al heeft het een hele tijd stand gehouden...
Ik had een aardig wat maar mijn ripple staat zowat stil dus het kon geen kwaad nog even een klein deel extra aan te schaffenWillem Egel schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:47:
[...]
Vanmorgen ook ingestapt, toch even die makkelijke winst meepakken!
Zero.
Hmm dan ben ik bij deze misschien te laat met kopen... Mja Yobit... Ik sta er niet echt van te springen eerlijk gezegdtias86 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:16:
Common GET
Met een market cap van $6 miljoen ben je verre van te laat. 1 whale kan de prijs gemakkelijk x10 laten gaan.ksborg schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:49:
[...]
Hmm dan ben ik bij deze misschien te laat met kopen... Mja Yobit... Ik sta er niet echt van te springen eerlijk gezegd.
En er volgt sowieso nog een centralised exchange (Yobit viel een beetje uit de lucht).
Nog steeds een koopje naar mijn mening. En als je de berichten terug leest vind niemand Yobit een geweldige exchange, en als je het bovenstaande bericht ook leest zie je dat het voor hun ook een verassing is dat ze daar gelisted zijn. En dat is gewoon leuk en goed nieuws.ksborg schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:49:
[...]
Hmm dan ben ik bij deze misschien te laat met kopen... Mja Yobit... Ik sta er niet echt van te springen eerlijk gezegd.
Gewoon een bonus voor GET en dat kan deze laagvlieger retegoed gebruiken!
[ Voor 7% gewijzigd door tias86 op 17-04-2018 09:58 ]
Hou hem voorlopig wel even in de gaten. Zat eigenlijk te wachten of er nog een dipje kwam, had al enigszins m'n kans verkeken om goedkoop ETH te kopen. Maar heb geleerd dat ik geen gehaaste beslissingen moet nemen. Dat gaat nooit goedAdnanos schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:53:
[...]
Met een market cap van $6 miljoen ben je verre van te laat. 1 whale kan de prijs gemakkelijk x10 laten gaan.
En er volgt sowieso nog een centralised exchange (Yobit viel een beetje uit de lucht).
same here. Niet een heel groot bedrag maar ik heb html al lang afgeschreven. Die armando er uit pleuren en rebranden en het kan nog wat worden, anders is het denk ik straks over en uit met de html.RickvN schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:48:
[...]
Echt zo zuur. Ben rond 20 sat ingestapt en vervolgens rond 8 sat.
Op zich voor redelijk wat euro's omdat ik er veel vertrouwen in had. Enkele dagen na mijn 2e inleg op 8 sat kwam dat POMA gezeik. Ik was hier al bang voor, al heeft het een hele tijd stand gehouden...
Mijn XRP hold ik mooi. Ik heb van de week wel een lading shitcoins omgezet naar Verge. Had er al een mooi aantal. En nu helemaal. Verwacht aan de ene kant dat de aankondiging niet zo spectaculair zal zijn, dus grote kans dat de boel dan weer terug zakt. Ik houd het ff goed in de gaten :-)Pelox schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:49:
[...]
Ik had een aardig wat maar mijn ripple staat zowat stil dus het kon geen kwaad nog even een klein deel extra aan te schaffen
My my.. Verge.. Niet normaal..
Leuk voor de mensen die er (nog) inzitten, keep rocking!
Maaruuhh.. Ook nog uitstappen of HODL like a champ?
Blijkbaar hold ik ook mijn xrp.. foutmelding bij de transactie naar verge.. dus zal naar alle waarschijnlijkheid mijn xrp weer terugkrijgen ipv verge.. oh well..Alcje schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:13:
[...]
Mijn XRP hold ik mooi. Ik heb van de week wel een lading shitcoins omgezet naar Verge. Had er al een mooi aantal. En nu helemaal. Verwacht aan de ene kant dat de aankondiging niet zo spectaculair zal zijn, dus grote kans dat de boel dan weer terug zakt. Ik houd het ff goed in de gaten :-)
Toch gelukt! Verge received
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 17-04-2018 10:21 ]
Zero.
Goed in de gaten houden en je stop loss orders goed instellen!D-Ed schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:14:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De dumpt komt sowieso, dit is makkelijk sentiment gebruiken om koers te duwen en easy 30% te pakken als handelaar.D-Ed schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:14:
Tijdstip is even afwachten, dat is het spelletje
Dat is het nadeel als je geen enkel vertrouwen hebt in je investering, dan zit je de hele tijd op het puntje van je stoel.
Je moet toch echt een keer verschillende soorten investeringen uit elkaar gaan houden Tias.tias86 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:19:
Dat is het nadeel als je geen enkel vertrouwen hebt in je investering, dan zit je de hele tijd op het puntje van je stoel.
Verge is gewoon lekker speculeren en daar is niets mis mee. Is ook helemaal geen nadeel zoals jij dat noemt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ook goed hmrhmr schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:20:
[...]
Je moet toch echt een keer verschillende soorten investeringen uit elkaar gaan houden Tias.
Verge is gewoon lekker speculeren en daar is niets mis mee. Is ook helemaal geen nadeel zoals jij dat noemt.
Ik heb het volste vertrouwen in mijn investering, zolang ik hem vanmiddag maar op tijd verkoop met dikke winst. En ja, bij dit soort dagen moet je opletten. Maar je haalt er wel meer uit dan investeren in techniek voor de lange termijn, daar draait het mij vandaag toch wel omtias86 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:19:
Leuk dat je dat nu al kan zeggenWillem Egel schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:26:
[...]
Ik heb het volste vertrouwen in mijn investering, zolang ik hem vanmiddag maar op tijd verkoop met dikke winst. En ja, bij dit soort dagen moet je opletten. Maar je haalt er wel meer uit dan investeren in techniek voor de lange termijn, daar draait het mij vandaag toch wel om
Inderdaad!zwembroek schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:51:
Ben hier een week of twee niet geweest maar ik zie dat er weinig veranderd is.
Nog steeds wordt er afgegeven op "shitcoins" als Verge en VEN.
Jammer, want als je er niets in ziet vind ik dit prima maar laat het commentaar erop dan achterwege.
Koop dan een coin waar je wèl vertrouwen in hebt.
Vreemd genoeg zie je de negatievelingen wel opeens in actie komen als er wel wat te halen valt.
De eerder afgebrande coin is dan weer de winnaar.
Lees andere een paar maanden terug de commentaren en je weet meteen wat ik bedoel.
Ik blijf gewoon HODL zoals vaker gezegd. Degene met de langste adem wint.
Laat iedereen gewoon handelen op zijn eigen manier. Ik heb zelf ook niets met verge kwa project. Maar als ik hier winst uit kan halen, prima toch. Hoef er niet voor op mij stoel te zitten. Heb al een mooie winst. Maar goed meer is altijd beter. Dus we wachten nog even af ;-)
De mensen die de afgelopen dagen riepen dat je als de sodemieter je verge moest verkopen hoor ik nu niet meer ;-)
De mensen die de afgelopen dagen riepen dat je als de sodemieter je verge moest verkopen hoor ik nu niet meer ;-)
Verwacht juist dat de grote traders er zo al uit stappen. Veel 'amateurs' worden met grote groene candles wakker waardoor de fomo toeslaat en ze snel (weer) instappen op een al stevig level. Daar kunnen de professionals mooi hun 30% winst aan kwijt. Maar kan ook om 12:00 pas zo zijn, dat er nog 1 run komt.Willem Egel schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:47:
[...]
Vanmorgen ook ingestapt, toch even die makkelijke winst meepakken! Zal nog wel even doorgaan dit, vanmiddag op tijd uitstappen
Precies zoals ik mij vorige pumps van Verge herinner.
Uurtje terug inderdaad even hetzelfde gedaan van 1339sat naar 1399 sat. Even een snelle 5% winst gepakt. In 2 minuten tijd werd mijn sell order al aangetiktPelox schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:40:
Gemoedstoestand van vandaag staat op sterk bullish. De lente hangt in de lucht, het weer is mooi, en zo is het ook voor crypto. We hebben net de hongerwinter achter de rug, maar de tijd van overdadig eten komt rap naderbij.
Kopen die muntjes is het devies!
Kopen die muntjes is het devies!
Ik geef mijn stop loss de ruimte om wat schommelingen op te vangenMalarky schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:34:
[...]
Verwacht juist dat de grote traders er zo al uit stappen. Veel 'amateurs' worden met grote groene candles wakker waardoor de fomo toeslaat en ze snel (weer) instappen op een al stevig level. Daar kunnen de professionals mooi hun 30% winst aan kwijt. Maar kan ook om 12:00 pas zo zijn, dat er nog 1 run komt.
Precies zoals ik mij vorige pumps van Verge herinner.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit waren inderdaad ook de redenen dat ik graag wat van m'n geld er in investeer!Rookert25 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:38:
[...]
Valt nog wel mee nu.
Het is een tof projectje dat veel ruimte voor groei heeft, zowel in roadmap, als in prijs en een use-case die wereldwijd aanspreekt. Marketcap van 50 miljoen zou betekenen dat ie x9 gaat, en 50 miljoen is ook weer niet heel veel tijdens een bullrun die heus wel komt ergens in 2018.
Ik hou het even in de gaten, maar wil wel in de komende dagen wat inkopen, voordat er natuurlijk daadwerkelijk een grotere exchange bij komt!Bmfd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:39:
[...]
Ik verwacht zelf niet dat dit ineens voor een grote prijsstijging gaat zorgen. Zo groot is Yobit nou ook weer niet en echt goed aangeschreven staat Yobit ook niet. Het is vooral dat het toch net wat volume toevoegt en de mogelijkheid biedt om GET op een centrale exchange te kopen.
Gistermiddag weer vol in de Verge gegaan, we wachten nog even af....
-
[ Voor 100% gewijzigd door tomdg op 17-04-2018 10:58 ]
Verge is terug op januari niveau.BoulaMouzer schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:39:
Gistermiddag weer vol in de Verge gegaan, we wachten nog even af....
Er zijn weinig coins die dat kunnen zeggen.
Was de BTC maar terug op januari niveau dan was iedereen echt blij.
Iedereen loopt wel af te geven op de alt coins maar de werkelijk oorzaak is nog steeds de BTC.
Iets waar makkelijk overheen gestapt wordt.
Hier nog een leuk verhaal over Verge op dit moment.
https://ethereumworldnews...partnership-is-announced/
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!