[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.847 views

Onderwerpen

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Die bedoelde ik maar dan dat hij op en neer gaat maar deze past nu beter :P

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:52:
[...]

Frustrerend is ook dat ondanks al de tijd en research die ik erin heb gestoken, ik geen bal ben opgeschoven. Valt bijna niet te handelen in een markt die zo sterk wordt gemanipuleerd. Tel daarbij het opgelopen slaaptekort van de afgelopen maanden, dan ga je je serieus afvragen tot hoe ver je met crypto wilt doorgaan. Kan morgen ook dood zijn, bedoel ik maar.
Gewoon uit interesse🙌 Welke research heb je allemaal gedaan en welke tokens, munten heb je?

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
[...]

Frustrerend is ook dat ondanks al de tijd en research die ik erin heb gestoken, ik geen bal ben opgeschoven. Valt bijna niet te handelen in een markt die zo sterk wordt gemanipuleerd. Tel daarbij het opgelopen slaaptekort van de afgelopen maanden, dan ga je je serieus afvragen tot hoe ver je met crypto wilt doorgaan. Kan morgen ook dood zijn, bedoel ik maar.
Wat zijn nou een paar maandjes? Crypto bestaat al 10 jaar. Goed project inkopen en verder gaan met je leven.

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
[...]

Tel daarbij het opgelopen slaaptekort van de afgelopen maanden...... Kan morgen ook dood zijn, bedoel ik maar.
Ah, dan heb je wel érg weinig geslapen. 8)7

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
[...]

Voor mij zou een slaaptekort meteen een signaal zijn om er volledig uit te stappen of om er in ieder geval een andere methode op na te gaan houden.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
[...]

Lol had je dan gedacht op een paar maand stinkend rijk te zijn ? Crypto kan maanden of jaren dezelfde waarde behouden en dan ineens door het dak gaan. Ik bekijk dit als een moment om af en toe wat munten in te slaan. Heb ik teminste geen spijt als het moment komt dat het door het dak gaat. Ik blijf er 100% zeker van. Er komt een moment dat deze markt door het dak gaat en nog veel harder dan vorig jaar. Wie dan zijn bags goed heeft volgeladen gaat daar enorm van profiteren.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Als je slaaptekort er van krijgt, direct uitstappen en laten gaan.

Als je het raar vind dat je in enkele maanden niet minsten 2x zoveel geld hebt. Ook uitstappen.

En als je denkt dat veel research doen automatisch betekend veel winst... Je voelt 'm al he? :P

Enige wat je met veel research bereikt is de kans aanzienlijk verkleinen dat je een zwaar rotte munt koopt die op korte termijn het licht uit doet.

Het blijft hoe dan ook een spel waar je een lange adem voor nodig hebt uiteindelijk, denken dat jij nu net de kip met de gouden eieren bij elkaar zou onderzoeken zou een tikje ..... zijn. (Zelf invullen :P)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Rebbelx schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:03:
Ik blijf er 100% zeker van. Er komt een moment dat deze markt door het dak gaat en nog veel harder dan vorig jaar. Wie dan zijn bags goed heeft volgeladen gaat daar enorm van profiteren.
Waarom ben je daar zo zeker van?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Flagg
  • Niet online

Flagg

TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:06:
[...]
Wat voor antwoord verwacht je in hemelsnaam op zo'n vraag? 8)7

Oh wacht... Retorische vraag? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 16-04-2018 16:08 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
[...]
Dit is technologie die wereld kan veranderen en die bovendien ook effectief ook gaat geimplementeerd worden. Zoals ik al zo vaak hier zei, we staan pas aan het begin van deze hele ontwikkeling. Het echte boomen moet nog beginnen.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
[...]

tenzij je een kind hebt gekregen of carriere tijger bent zou je geen slaaptekort moeten hebben voor wat dan ook. zelfs niet crypto. laat je niet verleiden door die muntjes, ze slurpen je geld en energie zo weg!

OT: ik weet wel dat ik aankomend weekend weinig ga slapen want dan komt God of War uit :9

• TomTorquay
Flagg schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:08:
[...]

Wat voor antwoord verwacht je in hemelsnaam op zo'n vraag? 8)7
Ik ben ook benieuwd. Moest ik zelf een antwoord weten, ik zou het niet vragen ;) :Y

• Flagg
  • Niet online

Flagg

nemesis2212 schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:09:
[...]

tenzij je een kind hebt gekregen of carriere tijger bent zou je geen slaaptekort moeten hebben voor wat dan ook. zelfs niet crypto. laat je niet verleiden door die muntjes, ze slurpen je geld en energie zo weg!

OT: ik weet wel dat ik aankomend weekend weinig ga slapen want dan komt God of War uit :9
Valt GoW onder carrière of kinderen? :+

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

[...]
Waarom investeer jij in crypto's? :)

@Flagg - in GoW ga je samen met je zoontje op pad.. Technisch gezien dus beide ;)

[ Voor 18% gewijzigd door hmr op 16-04-2018 16:11 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:32
nemesis2212 schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:09:
[...]

ja lekker man God of War :P

• TomTorquay
hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:11:
[...]

Waarom investeer jij in crypto's? :)
Pure speculatie. Ik geloof niet echt in (het nut van) de technologie, maar ik laat me graag verrassen. Ja, kom er maar weer lekker in. Ik maak mezelf hier vandaag niet populair, geloof ik :$ _O-

• Bapap
  • Laatst online: 04-08-2021
Rebbelx schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:03:
[...]

Lol had je dan gedacht op een paar maand stinkend rijk te zijn ? Crypto kan maanden of jaren dezelfde waarde behouden en dan ineens door het dak gaan. Ik bekijk dit als een moment om af en toe wat munten in te slaan. Heb ik teminste geen spijt als het moment komt dat het door het dak gaat. Ik blijf er 100% zeker van. Er komt een moment dat deze markt door het dak gaat en nog veel harder dan vorig jaar. Wie dan zijn bags goed heeft volgeladen gaat daar enorm van profiteren.
’k ben het wel met je eens hoor . De vraag is alleen met wat moet je je bags volladen hé :) :)

• hmr

hmr

TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:14:
[...]
Pure speculatie. Ik geloof niet echt in (het nut van) de technologie, maar ik laat me graag verrassen. Ja, kom er maar weer lekker in. Ik maak mezelf hier vandaag niet populair, geloof ik :$ _O-
Dan heb je toch meteen je antwoord. Hij speculeert op een flinke stijging in de toekomst en onderbouwt dit voor zichzelf door te stellen dat de technologie gaat bijdragen hieraan.

:)

[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 16-04-2018 16:16 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Bmfd schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:03:
[...]

Voor mij zou een slaaptekort meteen een signaal zijn om er volledig uit te stappen of om er in ieder geval een andere methode op na te gaan houden.
Daar zit ik sterk over na te denken om er minder omkijken naar te hebben. Uitstappen zonder mijn inleg terug te verdienen gaan we niet doen. Zal dan meer een mid/long term tactiek worden.

• jorisdeket
Gisteren na veel nadenken in de afgelopen weken🤔
Heb ik besloten om de 2 andere tokens voor RLC te verkopen.
Deze tokens waren ICX en MAN.
Ik begon in november met cryptocurrency en heb veel geleerd op dit gebied. RLC was toen $ 0,90 en V01 was net uit.
De listing van binance, bull market maakte de prijs goed groeien.
Nu, een paar maanden later, is RLC sterk gestegen in satoshi op de bearmarkt.

Veel geleerd en gelezen over iExec in de afgelopen maanden en kan niet enthousiaster zijn over dit bedrijf. Te veel om op te noemen.
6 PhD's, 18 jaar ervaring in cloud computing, Gilles Fedak, Haiwu Hu, PoCo,(Proof of contribution) , DApps, openheid van het bedrijf, geen hype en felle marketing voordat het product goed werkt, uitgenodigd bij IBM en kan werken op elk protocol en nog veel meer om op te noemen.
Nu wachtend op V02 die 28 Mei komt🙌

De applicatie zal gebruikersvriendelijk zijn en iemand zonder computerkennis kan zou dit makkelijk kunnen instaleren. Er zijn geen miners omdat de RLC (iExec-tokens) al zijn minted. Simpelweg door het huren van rekenkracht, worden de machine-eigenaren betaald in RLC door degenen die dat extra vermogen nodig hebben.

Ik ben super enthousiast over de toekomst van iExec

• Flagg
  • Niet online

Flagg

TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:14:
[...]
Nope same here, zie voorlopig geen echte dagelijkse toepassing voor welke coin dan ook.

Zeker niet als volwaardig betaalmiddel wat de gouden muntjes overstijgt in mobile games tenminste.

Tis een leuk spellletje met het gevaar geld te verdienen. :)

• TomTorquay
hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:15:
[...]

Dan heb je toch meteen je antwoord. Hij speculeert op een flinke stijging in de toekomst en onderbouwt dit voor zichzelf door te stellen dat de technologie gaat bijdragen hieraan.

:)
Dus omdat hij als speculant graag wil dat de bussiness boomt, gaat de bussiness volgens hem ook 100% zeker boomen? Dat lijkt me nogal kort door de bocht :)

• hmr

hmr

TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:19:
[...]
Dus omdat hij als speculant graag wil dat de bussiness boomt, gaat de bussiness volgens hem ook 100% zeker boomen? Dat lijkt me nogal kort door de bocht :)
Als dat zijn target is, dan speculeert hij daar toch op?

Laat ik het anders stellen. Hij kan op geen mogelijkheid volledig objectief onderbouwen dat de markt weer lekker over de kop gaat. Geen TA, WP, YouTube-ster kan daarbij helpen omdat het allemaal gebaseerd is op aannames en inschattingen.

De markt is nu eenmaal de markt en zeker omdat hij op dit moment niet is gereguleerd gewoon te onderhavig on variabelen waar wij geen invloed op hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door hmr op 16-04-2018 16:24 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Bmfd
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:16:
[...]

Daar zit ik sterk over na te denken om er minder omkijken naar te hebben. Uitstappen zonder mijn inleg terug te verdienen gaan we niet doen. Zal dan meer een mid/long term tactiek worden.
Dan zou ik inderdaad zoiets doen. In het begin was ik zelf vrij actief aan het traden, maar er zat simpelweg veel te veel tijd in. Nu heb ik een portfolio samengesteld die ik voor de langere termijn wil aanhouden (als ik verwacht dat de markt een significante stijging of daling gaat maken schuif ik wat met mijn posities, maar dat komt niet zo vaak voor) en ik vind het echt stukken relaxter.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Niveau is een beetje aan de hoge kant, zou het wat lager kunnen?

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hoe is het eigenlijk met die kerel die hier een paar maanden geleden kwam klagen dat zijn investering ‘slechts vijf keer over de kop ging ipv tientallen keren’?

Ik heb eigenlijk nog steeds geen idee of dat nou een trollactie was of gemeend :*)

• TomTorquay
hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:22:
[...]

Als dat zijn target is, dan speculeert hij daar toch op?
Als een wielrenner zijn target is om Parijs-Roubaix te winnen, dan speculeert hij daar inderdaad op. Maar daarom gaat ie toch nog niet vooraf zeggen "100% zeker dat ik Parijs-Roubaix win" :?

• hmr

hmr

TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:24:
[...]
Als een wielrenner zijn target is om Parijs-Roubaix te winnen, dan speculeert hij daar inderdaad op. Maar daarom gaat ie toch nog niet vooraf zeggen "100% zeker dat ik Parijs-Roubaix" win :?
Dat maakt hem wellicht een wat ongeloofwaardige speculant. Dat zijn er wel meer in deze markt.... neemt niet weg dat hij speculeert.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

jorisdeket schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:56:
[...]

Gewoon uit interesse🙌 Welke research heb je allemaal gedaan en welke tokens, munten heb je?
Heb zelf momenteel maar 3 munten en een beetje Verge (gokje). LTC, Ven en ICX. De research zit in het dagelijks volgen van crypto nieuwskanalen/TA's, crypto calendar events, hier en daar lezen van whitepapers ect..Al met al ben je er wel even mee bezig per dag.

• TomTorquay
hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:25:
[...]

Dat maakt hem wellicht een wat ongeloofwaardige speculant. Dat zijn er wel meer in deze markt.... neemt niet weg dat hij speculeert.
Ja, daar zijn we het sowieso over eens.
En over het feit dat niemand 100% zekerheid kan hebben, daar zijn we het ook over eens, neem ik aan.

• hmr

hmr

TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:27:
[...]
Ja, daar zijn we het sowieso over eens.
En over het feit dat niemand 100% zekerheid kan hebben, daar zijn we het ook over eens, neem ik aan.
Zie mijn edit bij een van mijn vorige posts..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Greymore1
ICX MOON!

• ggj87
D-Ed schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:23:
Hoe is het eigenlijk met die kerel die hier een paar maanden geleden kwam klagen dat zijn investering ‘slechts vijf keer over de kop ging ipv tientallen keren’?

Ik heb eigenlijk nog steeds geen idee of dat nou een trollactie was of gemeend :*)
Ik vraag me af hoe het met die familie gaat die alles verkocht en in BTC dook.

• Greymore1
ggj87 schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:29:
[...]

Die hebben instagram, moet je even op zoeken. Gaat geloof ik wel aardig.

• hmr

hmr

Greymore1 schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:30:
[...]

Die hebben instagram, moet je even op zoeken. Gaat geloof ik wel aardig.
@thebitcoinfamily

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

ggj87 schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:29:
[...]

Die hebben een prachtleven.

• Rechtzodiegaat
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:34:
[...]

Die hebben een prachtleven.
Zijn ze op tijd uitgestapt?

Verwijderd

Die hebben gewoon een andere mindset. Wordt het wat met BTC, mooi. Zo niet, jammer dan.Die genieten sowieso van het leven.

• Rechtzodiegaat
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:39:
[...]

Die hebben gewoon een andere mindset. Wordt het wat met BTC, mooi. Zo niet, jammer dan.Die genieten sowieso van het leven.
Ah, dus ze hebben niet alles in BTC gestoken/gelaten maar ook wat centen apart gelegd voor dit leventje.

Verwijderd

Rechtzodiegaat schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:39:
[...]

Ah, dus ze hebben niet alles in BTC gestoken/gelaten maar ook wat centen apart gelegd voor dit leventje.
Volg ze niet echt maar begrijp dat waar ze ook zijn ze inderdaad wat werken hier en daar.

• ggj87
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:39:
[...]

Maar die vader zal toch wel handelen neem ik aan? Je kunt niet door te holden en niets uit laten betalen de wereld rondreizen met je gezin.

• Greymore1
ggj87 schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:40:
[...]

Maar die vader zal toch wel handelen neem ik aan? Je kunt niet door te holden en niets uit laten betalen de wereld rondreizen met je gezin.
En iedere avond vraagt de jongste dochter aan de vader voor het slapen gaan.. "Pap, when moon?" Om haar weer teleur te stellen :(

Verwijderd

ggj87 schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:40:
[...]

Ik neem aan dat er wel een klein percentage afgehaald wordt nu en dan. Weet niet wat zijn kennis van Crypto is maar kan me voorstellen dat hij wellicht ook wat winstgevende ritjes op andere munten heeft gemaakt vorig jaar toen de markt booming was.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2018 16:46 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Btc houd zich prima staande, was dit de "correctie"? Dan halen we de 20k wel weer dit jaar. :)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:44:
Btc houd zich prima staande, was dit de "correctie"? Dan halen we de 20k wel weer dit jaar. :)
Daarom. Beetje vertrouwen hebben met zijn alle, dat ding is zo snel gestegen dan is het toch niet gek als 'ie even weer terugzakt. 8) 8)

• TomTorquay
Flagg schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:44:
Btc houd zich prima staande, was dit de "correctie"?
Denk het niet. RSI op 4h laat nog veel ruimte voor een verdere zakking. Maar dat hoeft niet per se.

• ggj87
TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:47:
[...]
Denk het niet. RSI op 4h laat nog veel ruimte voor een verdere zakking. Maar dat hoeft niet per se.
Ik weet nog niet precies hoe die stoch rsi werkt maar die staat nu erg laag op 4h. Dat duidt toch weer op een stijging? Maar op 1D staat hij weer op overbought :?

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-01 22:03
Flagg schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:17:
[...]

Nope same here, zie voorlopig geen echte dagelijkse toepassing voor welke coin dan ook.

Zeker niet als volwaardig betaalmiddel wat de gouden muntjes overstijgt in mobile games tenminste.

Tis een leuk spellletje met het gevaar geld te verdienen. :)
Een van de weinige coins waar ik op korte termijn écht in geloof is GET (ook wel GUTS). Ticketing via de blockchain met een fixed prijs d.m.v. smart tickets. Dat is dan wel een veelbelovend project dat al werkt en gebruikt wordt.

• Greymore1
Danny.G schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:50:
[...]

Een van de weinige coins waar ik op korte termijn écht in geloof is GET (ook wel GUTS). Ticketing via de blockchain met een fixed prijs d.m.v. smart tickets. Dat is dan wel een veelbelovend project dat al werkt en gebruikt wordt.
Jij komt hier zeker niet zo vaak meer? GET is hét shillmuntje van een bepaald persoon hier in deze groep.

• TomTorquay
ggj87 schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:50:
[...]

Ik weet nog niet precies hoe die stoch rsi werkt maar die staat nu erg laag op 4h. Dat duidt toch weer op een stijging? Maar op 1D staat hij weer op overbought :?
RSI4h staat op 55. Dat is zeker niet overbought, maar ook niet 'erg laag' of oversold. Eerder ergens boven de helft. Dus ruimte genoeg om potentieel nog verder te zakken (een week geleden stond ie nog op 37).

Het is trouwens perfect mogelijk dat de RSI op 15min overbought is, terwijl de daily RSI oversold is. Dat heeft met de kleinere golfjes op de grotere golven te maken ;)

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-01 22:03
Greymore1 schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:53:
[...]

Jij komt hier zeker niet zo vaak meer? GET is hét shillmuntje van een bepaald persoon hier in deze groep.
Klopt, ik ben een stuk minder actief op Tweakers en dus ook in dit topic. Ik had het een beetje meegekregen. Ach, ik heb GET al sinds de ICO dus ik ben niet een van de schapen. Hopelijk mag ik er nog over praten. :P

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 14:35
Danny.G schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:50:
[...]

Ik vind het idee leuk, alleen twijfel ik of de sector wel erop zit te wachten.
Ook lijkt TIX an sich een veiligere belegging omdat deze blijkbaar minder het risico loopt om als een security token beschouwd te worden wat de verhandelbaarheid op grote exchanges onmogelijk maakt

Verwijderd

Danny.G schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:55:
[...]

Klopt, ik ben een stuk minder actief op Tweakers en dus ook in dit topic. Ik had het een beetje meegekregen. Ach, ik heb GET al sinds de ICO dus ik ben niet een van de schapen. Hopelijk mag ik er nog over praten. :P
Er word de laatste tijd best veel aandacht aan GET besteedt en redelijk inhoudelijk over gediscussiëerd. Mede dankzij @tias86.

Nu komt er een forum veteraan die een stuk minder actief is op Tweakers en dus ook in dit topic, die er alsnog graag nog even over wil praten.

Mag dat?

Ja, dat mag!

Dit topic is voor iedereen en alle munten, zeker voor munten met een mooie usecase en een werkend product.

Op naar het volgende vraagstuk voor de familie mag dat.

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-01 21:17

_Christiaan_

Master of SOG

D-Ed schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:23:

Weet niet of je mij bedoelde, maar ik voel me wel aangesproken omdat ik een paar maanden geleden onderstaande heb gepost, waar sommigen van twijfelden of het een troll was:
_Christiaan_ schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:41:
Allen, ik wil toch even melden dat cryptocurrencies niet alleen maar rozengeur en maneschijn is. Je leest veel verhalen over dat mensen hun inzet in no time een aantal malen vermenigvuldigen; dit is bij mij tot nu toe niet gelukt. Ik zit nu een maandje in deze business en heb pas amper 75% winst gemaakt in 1 maand, niet echt veel dus als je bedenkt in wat voor extreme bull market we nu zitten. Het wordt geheid lastig als deze bull market voorbij is.

Begin december begon ik met bitcoin (ingestapt toen de koers $11k was), en alles verkocht met de koers op $17.7k. Daarnaast ben ik begin december deels in IOTA gestapt, hier heb ik nu slechts 50% winst op. Eind december navcoin gekocht, slechts iets van 20~30% winst nu. Eind december dragonchain gekocht, nu 120% winst. Gisteren DBC gekocht, nu 30% winst. Ook heb ik een beetje BCH, dit is eigenlijk het enige waarmee ik nu op verlies sta. Maar gezien de TA van dobe4ever (youtube) zou deze omhoog moeten uitbreken binnenkort.

Wat ik wil zeggen: vaak op fora lees je alleen maar de prachtige verhalen over inzetten die vele malen over de kop zijn gegaan. Mij is dat tot nu toe nog niet gelukt, al mag ik niet klagen omdat ik toch op ruim een maandsalaris winst sta. Maar toch ben ik teleurgesteld in het rendement tot nu toe als je het vergelijkt met anderen en van andere coins. Het is mij nog niet gelukt om een coin op de kop te tikken die zichzelf een aantal keer heeft vermenigvuldigd.
Ik lees hier nog af en toe mee. M'n portfolio heeft even op +200% (dus waarde x3) gestaan tijdens de grote ATH, staat nu op -50% :')

NOSIG

• Bmfd
h8bal schreef op maandag 16 april 2018 @ 17:06:
[...]

Ik vind het idee leuk, alleen twijfel ik of de sector wel erop zit te wachten.
Ook lijkt TIX an sich een veiligere belegging omdat deze blijkbaar minder het risico loopt om als een security token beschouwd te worden wat de verhandelbaarheid op grote exchanges onmogelijk maakt
Ik weet zelf helaas te weinig over securities om het te kunnen uitsluiten, maar GET heeft een extern advocatenkantoor de Howey-test laten uitvoeren. Dat advocatenkantoor zegt hierover:
Conclusion: The GET issued during the crowdsale period passed the Howey test. The token will likely be considered a utility and NOT a security. This conclusion is based upon the tokens functionalities and role of the token within the GET Protocol. In case the asset would be evaluated by the US supreme court (i.e. challenged by the SEC) the law firm states it would be highly unlikely that the offering would considered an offering of a security.
https://blog.guts.tickets...ent-law-firm-5f1a65cee4e4

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 14:35
Bmfd schreef op maandag 16 april 2018 @ 17:18:
[...]

Ik weet zelf helaas te weinig over securities om het te kunnen uitsluiten, maar GET heeft een extern advocatenkantoor de Howey-test laten uitvoeren. Dat advocatenkantoor zegt hierover:

[...]

https://blog.guts.tickets...ent-law-firm-5f1a65cee4e4
Ik hoop het echt voor hun, maar ze hadden beter een US law firm met een expertise in blockchain dit onderzoek laten doen. Dat zou internationaal veel professioneler overkomen.

Even voor alle duidelijkheid: ik heb geen stake in één van beiden, ik heb een tijdje terug me wat ingelezen omdat het leuke initiatieven zijn met lokale banden maar ik vond het voor mezelf geen goede keuze.

• Greymore1
Danny.G schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:55:
[...]

Shilling vind ik best hoor, ben ook in VEN gestapt door het shillen toendertijd :) CPChain shill heeft mij naar IDEX gebracht en daar ook wel wat kunnen verdienen ondertussen. Shill er maar op los.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Morgen de veelbesproken "TAX Day" voor de USA ... dan gaan we me toch een eind stijgen .. (denk van niet), maar wie weet een klein tikkeltje omhoog.

Wanneer gaat dat "Grote geld" precies instappen? Die datum blijft ook maar schuiven .. Google, Amazon, Alibaba, Facebook .. ze zouden er allemaal voor miljarden induiken, maar omwille de ledenstop op Binance blijft dat uit? :/

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Turbo-Puppy schreef op maandag 16 april 2018 @ 17:37:
Morgen de veelbesproken "TAX Day" voor de USA ... dan gaan we me toch een eind stijgen .. (denk van niet), maar wie weet een klein tikkeltje omhoog.

Wanneer gaat dat "Grote geld" precies instappen? Die datum blijft ook maar schuiven .. Google, Amazon, Alibaba, Facebook .. ze zouden er allemaal voor miljarden induiken, maar omwille de ledenstop op Binance blijft dat uit? :/
Ben benieuwd. Op dit moment schijnen er maar rond de 100 mensen crypto aangifte te hebben gedaan.
https://www.investopedia....-bitcoin-holdings-so-far/
Staat ook in dat er misschien nog komen die tot de laatste minuut wachten, maar op dit moment lijkt die befaamde actie rondom tax day niet echt wat (of het zijn de 100 groot BTC bezitters :) )

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik heb helaas niet die charts zo beschikbaar met mooie overlays, maar iemand die data heeft van de day-before tax day 2017 en/of 2016? (met een hint waar ik zelf datum gerelateerde overlays kan maken)

Op Reddit brengt het in ieder geval weinig reuring .. denk eigenlijk dat we gewoon geen millimeter gaan zakken of dalen.

• Bmfd
h8bal schreef op maandag 16 april 2018 @ 17:24:
[...]

Ik hoop het echt voor hun, maar ze hadden beter een US law firm met een expertise in blockchain dit onderzoek laten doen. Dat zou internationaal veel professioneler overkomen.

Even voor alle duidelijkheid: ik heb geen stake in één van beiden, ik heb een tijdje terug me wat ingelezen omdat het leuke initiatieven zijn met lokale banden maar ik vond het voor mezelf geen goede keuze.
Maar op basis van wat denk jij dat Blocktix minder kans heeft om aangemerkt te worden als een security? Ik vind het namelijk oprecht interessante stof, zeker omdat het erop lijkt dat weinig mensen zich ermee bezig houden, terwijl het straks een behoorlijk effect op een investering kan gaan hebben.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op maandag 16 april 2018 @ 17:45:
Ik heb helaas niet die charts zo beschikbaar met mooie overlays, maar iemand die data heeft van de day-before tax day 2017 en/of 2016? (met een hint waar ik zelf datum gerelateerde overlays kan maken)

Op Reddit brengt het in ieder geval weinig reuring .. denk eigenlijk dat we gewoon geen millimeter gaan zakken of dalen.
Niet 100% het antwoord op je vraag, maar volgens Google was tax day vorig jaar op 18 april. Hier een afbeelding van de bitcoinprijs (in euro's) over die dagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4aWN0cVxDAmshVPXeIDb8EFC/full.png

Kortom; 2017 leek het taxday-effect me iig niet noemenswaardig.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dat ziet er niet uit alsof het invloed heeft gehad nee. Dank trouwens voor het overzicht. Wat er dan in mei gebeurde is wel noemenswaardig ... bijna een verdubbeling. oOo

Kennelijk vieren we wereldwijd onze Bevrijdingsdag met het kopen van crypto ??

• hmr

hmr

h8bal schreef op maandag 16 april 2018 @ 17:24:
[...]

Überhaupt apart om een niet Angelsaksisch Nederlands kantoor te laten adviseren over US-law...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Flagg
  • Niet online

Flagg

hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:13:
[...]

Überhaupt apart om een niet Angelsaksisch Nederlands kantoor te laten adviseren over US-law...
Alleen in Crypto waar we graag overal wat achter zoeken. ;)

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:54:
[...]
RSI4h staat op 55. Dat is zeker niet overbought, maar ook niet 'erg laag' of oversold. Eerder ergens boven de helft. Dus ruimte genoeg om potentieel nog verder te zakken (een week geleden stond ie nog op 37).

Het is trouwens perfect mogelijk dat de RSI op 15min overbought is, terwijl de daily RSI oversold is. Dat heeft met de kleinere golfjes op de grotere golven te maken ;)
Waar kan ik dit soort informatie zien? Ik vind t leerzaam maar weet niet waar ik t vandaan kan halen.

• hmr

hmr

Flagg schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:15:
[...]

Nee hoor. Dit kan ik gerust zeggen, een van de weinige dingen waar ik een beetje iets over weet ;). Nederlandse advocaten kunnen slechts common sense adviseren over US-Law..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• tias86
Greymore1 schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:53:
[...]

Wie bedoel je precies?

• Bmfd
Flagg schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:15:
[...]

Nouja, hij heeft natuurlijk wel een punt. Een Nederlands advocatenkantoor heeft logischerwijs minder verstand van de Amerikaanse wetgeving omtrent securities. Zeker omdat cryptocurrencies nog relatief nieuw zijn, bevindt het zich enigszins in een grijs gebied, dan kan het geen kwaad om een Amerikaans advocatenkantoor in de arm te nemen dat wat meer ervaring heeft.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:21:
[...]

Nee hoor. Dit kan ik gerust zeggen, een van de weinige dingen waar ik een beetje iets over weet ;). Nederlandse advocaten kunnen slechts common sense adviseren over US-Law..
Het is toch normaal om een lokaal bedrijf in de arm te nemen die gespecialiseerd is in de materie in het land waar het over gaat.

Bij juristen is dat iig redelijk common practice. Er zijn genoeg NL advocaten bureaus die vrijwel alleen Amerikaans (bedrijfs)recht doen.

Tot het moment dat er daadwerkelijk een rechtszaak van komt dan wordt er een lokale advocaat in de arm genomen, vaak eentje waar het Nederlandse bureau altijd/vaak zaken mee doet in die gevallen.

Dus in dit geval hebben ze ws geheel of gedeeltelijk door een Amerikaans bureau laten uitvoeren enkel is het onderzoek in opdracht van het NL bureau gedaan.

[ Voor 31% gewijzigd door Flagg op 16-04-2018 18:29 ]

• hmr

hmr

Flagg schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:23:
[...]

Het is toch normaal om een lokaal bedrijf in de arm te nemen die gespecialiseerd is in de materie in het land waar het over gaat.

Bij juristen is dat iig redelijk common practice. Er zijn genoeg NL advocaten bureaus die vrijwel alleen Amerikaans recht doen.

Tot het moment dat er daadwerkelijk een rechtszaak van komt dan wordt er een lokale advocaat in de arm genomen, vaak eentje waar het Nederlandse bureau altijd/vaak zaken mee doet in die gevallen.
Nope... als je sluitend advies wilt over US-Law dan kan moet je bij een US-firm zijn...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-01 07:06
Lijkt erop dat we deze maandag met relatief weinig kleerscheuren gaan overleven. Was dat in het verleden niet een beetje een teken dat we een groene/stabiele week zouden krijgen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• hmr

hmr

Noem mij een voorbeeld van een advocatenkantoor in Nederland dat uitsluitend naar US-Law adviseert.. ik ben benieuwd :)

[ Voor 54% gewijzigd door hmr op 16-04-2018 18:35 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• tias86
Ik zie dit toch ook weer als crypto positief.

https://www.nu.nl/economi...ren-van-cryptomunten.html

Lagarde vindt het daarom het onderzoeken waard of centrale banken zelf ook niet met een soort eigen cryptomunten kunnen komen. Dit vraagstuk zal het IMF binnenkort nog behandelen in een rapport.

Uiteindelijk moeten cryptomunten het vertrouwen winnen van zowel consumenten als autoriteiten, stelt Lagarde. ''Omdat cryptomunten geen grenzen kennen, is internationale samenwerking daarbij essentieel.''

• Flagg
  • Niet online

Flagg

hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:32:
Noem mij een voorbeeld van een advocatenkantoor in Nederland dat uitsluitend naar US-Law adviseert.. ik ben benieuwd :)
Ik bedoel dat ze erin gespecialiseerd zijn en heel veel daarin doen.

En zoals in mijn edit staat zul je uiteindelijk een Amerikaanse firma in de arm moeten nemen als je daadwerkelijk tot een rechtszaak komt (logisch) maar dan nog gaat daar meestal via een Nederlands Bureau.

En dat is hier ook gebeurd was,een NL bureau leidt het onderzoek en neemt een Amerikaans bedrijf in de arm om het onderzoek uiteindelijk uit te voeren.

Dan nog heeft uiteindelijk het NL bureau het onderzoek "gedaan".

Of wil jij zeggen dat veel Nederlandse bedrijven Amerikaanse advocatenbureau's in de arm nemen? Of doen ze dat via NL firma's?

• Chris.nl
  • Niet online
Jij GET
Ik IOST
Ed IOTA
Flagg XRP nietus HAND
DJ_Promo Navcoin
Tominatie en RedHat NANO
TomTorquay NEO
H8bal WePower
Ton Hasselt Linda
RickvN ICX en AION
Dhr. Satoshi ICX
Greymore1 ONT
Dartfreak the Ultra-shiller
Turbo-Puppy Litecoin Shiller 4 Life
Jorisdeket elke coin die 5 tellen MOONT 🚀🚀🚀
Power_User sinds kort ColossusXT
Cryptosletje elke shitcoin uit z'n portfolio
VEN hebben we allemaal wel een handje van, dus FaceDown hebben we kunnen afschrijven
Zelfs de frikking AH verkoopt Casinobrood
Etcetera etcetera....

En zo blijven we prima in evenwicht :*) Niets mis mee, ik zou 't niet anders willen. Moet toch ergens m'n inspiratie vandaan halen.

[ Voor 21% gewijzigd door Chris.nl op 17-04-2018 08:21 . Reden: Op verzoek ]

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:25
Ik wil ook op de lijst met Navcoin :P.

• Tominatie
  • Niet online
Ik met NANO :9

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Chris.nl schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:42:
[...]

Jij GET
Ik IOST
Ed IOTA
Flagg XRP
Power_User sinds kort ColossusXT
Cryptosletje elke shitcoin uit z'n portfolio
VEN hebben we allemaal wel een handje van, dus FaceDown hebben we kunnen afschrijven.
Etcetera etcetera....

En zo blijven we prima in evenwicht :*) Niets mis mee, ik zou 't niet anders willen. Moet toch ergens m'n inspiratie vandaan halen.
Nietus HAND!! :P

Ik heb nog nooit iets geshilled volgens mij, ik doe wat ik doe en waar de rest zijn euro's in steekt moeten ze zelf weten. :)

• hmr

hmr

Flagg schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:39:
[...]

Ik bedoel dat ze erin gespecialiseerd zijn en heel veel daarin doen.

En zoals in mijn edit staat zul je uiteindelijk een Amerikaanse firma in de arm moeten nemen als je daadwerkelijk tot een rechtszaak komt (logisch) maar dan nog gaat daar meestal via een Nederlands Bureau.

En dat is hier ook gebeurd was,een NL bureau leidt het onderzoek en neemt een Amerikaans bedrijf in de arm om het onderzoek uiteindelijk uit te voeren.

Dan nog heeft uiteindelijk het NL bureau het onderzoek "gedaan".

Of wil jij zeggen dat veel Nederlandse bedrijven Amerikaanse advocatenbureau's in de arm nemen? Of doen ze dat via NL firma's?
Ik begrijp wel wat je wilt zeggen, maar feitelijk formuleer je het verkeerd. Nederlandse advocaten kantoren krijgen regelmatig te maken met contracten waarop US-law van toepassing is. Daar kunnen zij ook redelijk goed over adviseren op een common sense basis. Zo zie je dat het toepasselijk recht van de staat NY niet veel verschilt van ons Nederlands recht. En zijn veel begrippen goed uit te leggen. Maar, er dient altijd door een advocaat de opmerking te worden gemaakt dat er geen sluitend advies kan worden gegeven over dergelijke rechtssystemen. Al is het maar vanwege de dekking van de aansprakelijkheidsverzekering. Dergelijke assumpties zullen dan ook wel in de opdrachtverstrekking zijn overeengekomen.

Normaliter brengt inderdaad jouw local counsel je in contact met een ander kantoor. Daar heb je zeker gelijk in. Dan wordt er gekozen voor een directe opdrachtgeving of opdracht vanuit het kantoor zelf. Er zijn allerlei afwegingen om daarin verschillende keuzes te maken.

Het NL bureau heeft het onderzoek dan overigens niet "gedaan".

Ik merk overigens ook op dat het lijkt alsof De Roos zelf onderzoek heeft gedaan, kijk maar naar het advies zelf.

Daarnaast als afsluiting, deel ik nog even een leuke overweging uit het advies. For what it's worth...
As such, the SEC
or a court of competent jurisdiction may reach an alternative conclusion to that stated in this
assessment. Accordingly, no warranties, representations or guarantees of any kind as to the
future treatment of GET or similar tokens are being made herein, by us, De Roos Advocaten
Coöperatief U.A., a Dutch law firm, meaning that no reader can rely on this assessment
providing certainty and that any reader acknowledges that we cannot be held liable if a court or
administrative body would come to a different conclusion as contained in this assessment.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Chris.nl
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:47:
[...]

Nietus HAND!! :P

Ik heb nog nooit iets geshilled volgens mij, ik doe wat ik doe en waar de rest zijn euro's in steekt moeten ze zelf weten. :)
I know, "shillen" is ook betrekkelijk. Ik erger me aan niemand uit 't lijstje, ben er alleen maar blij mee als iemand z'n mening of (toekomstig) succes deelt. Dus misschien mag het niet eens shillen genoemd worden.

• jorisdeket
RLC moon🚀🚀🚀

Verwijderd

ksborg schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:32:
[...]

In de regel kijk ik weinig in Telegram. Vind in dat opzicht Discord handiger, bijv. die van ECA en COLX, je kunt dan ook anderhalve week later nog eens kijken en alle mentions bekijken of er nog iets belangrijks was dat je hebt gemist. In Telegram is dat m.i. iets omslachtiger. En inderdaad. op een gegeven moment raakt het zo overspoelt met berichten, dan is het niet meer leuk :+.
De nederlandse is overzichtelijk maar er is ook alleen een announcement versie. Dus zonder geklets. Past wss meer bij je.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:48:
[...]

Ik begrijp wel wat je wilt zeggen, maar feitelijk formuleer je het verkeerd. Nederlandse advocaten kantoren krijgen regelmatig te maken met contracten waarop US-law van toepassing is. Daar kunnen zij ook redelijk goed over adviseren op een common sense basis. Zo zie je dat het toepasselijk recht van de staat NY niet veel verschilt van ons Nederlands recht. En zijn veel begrippen goed uit te leggen. Maar, er dient altijd door een advocaat de opmerking te worden gemaakt dat er geen sluitend advies kan worden gegeven over dergelijke rechtssystemen. Al is het maar vanwege de dekking van de aansprakelijkheidsverzekering. Dergelijke assumpties zullen dan ook wel in de opdrachtverstrekking zijn overeengekomen.

Normaliter brengt inderdaad jouw local counsel je in contact met een ander kantoor. Daar heb je zeker gelijk in. Dan wordt er gekozen voor een directe opdrachtgeving of opdracht vanuit het kantoor zelf. Er zijn allerlei afwegingen om daarin verschillende keuzes te maken.

Het NL bureau heeft het onderzoek dan overigens niet "gedaan".

Ik merk overigens ook op dat het lijkt alsof De Roos zelf onderzoek heeft gedaan, kijk maar naar het advies zelf.

Daarnaast als afsluiting, deel ik nog even een leuke overweging uit het advies. For what it's worth...

[...]
Als het nl bureau idd zelf het onderzoek daadwerkelijk uitgevoerd hebben is het wat vreemd, lijkt mij logischer dat zij dat uitbesteed hebben aan een Amerikaanse toko. En dan uiteindelijk de resultaten weer "vertalen" naar de NL opdrachtgever.

Waar staat dat ze het zelf hebben gedaan eigenlijk zie het nergens. Zie ook nergens dat ze het uitbesteed hebben trouwens. :)

Scam!!!! :+

• hmr

hmr

Flagg schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:54:
[...]

Als het nl bureau idd zelf het onderzoek daadwerkelijk uitgevoerd hebben is het wat vreemd, lijkt mij logischer dat zij dat uitbesteed hebben aan een Amerikaanse toko. En dan uiteindelijk de resultaten weer "vertalen" naar de NL opdrachtgever.

Waar staat dat ze het zelf hebben gedaan eigenlijk zie het nergens. Zie ook nergens dat ze het uitbesteed hebben trouwens. :)

Scam!!!! :+
Omdat het op hun briefpapier is gedaan ;). Dat doet een kantoor niet zonder meer als ze het niet zelf hebben onderzocht.

Zie ook de laatste alinea van de legal assessment..

Begrijp mij niet verkeerd, heel goed dat ze er iets aan doen. Maar die blog presenteert het allemaal wel heel rooskleurig en de status van dit document is ook niet heel bijzonder. Als het een legal opinion was geweest, dan had ik het leuker gevonden :p. Maar dat durven ze niet aan, dat weet ik zeker ;)

[ Voor 18% gewijzigd door hmr op 16-04-2018 19:00 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Flagg
  • Niet online

Flagg

hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:57:
[...]

Omdat het op hun briefpapier is gedaan ;). Dat doet een kantoor niet zonder meer als ze het niet zelf hebben onderzocht.

Zie ook de laatste alinea van de legal assessment..

Begrijp mij niet verkeerd, heel goed dat ze er iets aan doen. Maar die blog presenteert het allemaal wel heel rooskleurig en de status van dit document is ook niet heel bijzonder. Als het een legal opinion was geweest, dan had ik het leuker gevonden :p. Maar dat durven ze niet aan, dat weet ik zeker ;)
Okay you win. (y) :)

Mij een beetje voor de gek houden, klotemuntje, ik zal ze eens een assassment geven. :+

Dus als ik het goed begrijp zegt het eigenlijk niet zoveel? Dat vind ik eigenlijk zorgwekkender dan helemaal geen onderzoek. Waarom een of ander vaag nietszeggend onderzoek laten uitvoeren?

Het is gewoon een scam!! :P

Verwijderd

ik heb al mijn centen in crypto omdat ik honderd % zeker weet dat het naar de kloten gaat en de techniek niet gaat werken

(zou je het zo moeten zeggen dan)

en het mooiste is dat er straks iemand zegt : onderbouw dat eens..of bron?

• Bmfd
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:15:
ik heb al mijn centen in crypto omdat ik honderd % zeker weet dat het naar de kloten gaat en de techniek niet gaat werken

(zou je het zo moeten zeggen dan)

en het mooiste is dat er straks iemand zegt : onderbouw dat eens..of bron?
Je hebt al je centen in crypto terwijl je ervan overtuigd bent dat het niks gaat worden? Makes sense. 8)

Verwijderd

Bmfd schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:17:
[...]

Je hebt al je centen in crypto terwijl je ervan overtuigd bent dat het niks gaat worden? Makes sense. 8)
dus.....

• Tominatie
  • Niet online
Iemand had er ff zin in op binance. Zet ff een buywall van 120+ BTC op Nano: https://prnt.sc/j61uex
(heeft m nu trouwens al weer verwijderd). Ondanks dat ben ik enorm bullish op Nano voor de komende tijd.
Had laatst ook al een sprintje tot bijna de 0.0009 maar werd toen flink gedumpt.... Het is nu wachten tot de volgende!

• Bmfd
Als je toch zeker denkt te weten dat alles naar de klote gaat, ga je de boel toch shorten? Dan kan je er lekker aan verdienen, mocht je gelijk krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Bmfd op 16-04-2018 19:23 ]

Verwijderd

als iemand denkt dat het gaat knallen naar de maan zeggen er honderd dat ie gek is
ik denk laat ik het anders om zeggen
en ja,wat ik al dacht
dan ben je ook gek

make,s sense _O-

Verwijderd

ik vermoed dat de pump van verge gaat beginnen

riemen vast :P

kan ook zo maar naar beneden zijn :(

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2018 19:24 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:23:
ik vermoed dat de pump van verge gaat beginnen

riemen vast :P

kan ook zo maar naar beneden zijn :(
F* .. wilde net voorstellen om samen een BTC pump uit te voeren.

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:27:
[...]

F* .. wilde net voorstellen om samen een BTC pump uit te voeren.
??????????????????????????????
geen ltc????

ada gaat ook heerlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2018 19:30 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:28:
[...]

??????????????????????????????
geen ltc????
Die is toch met hart nieren vergroeid aan BTC ... komt vanzelf wel mee. Waarom een shitcoin pumpen als je ook de real deal een flinke schup kunt geven? oOo

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:30:
[...]

Die is toch met hart nieren vergroeid aan BTC ... komt vanzelf wel mee. Waarom een shitcoin pumpen als je ook de real deal een flinke schup kunt geven? oOo
oke...das waar
kan ik niks tegen in brengen :P

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:40:
[...]

oke...das waar
kan ik niks tegen in brengen :P
Op GDAX ondertussen iemand met dezelfde plannen als ik, alleen hij heeft net wat diepere zakken ... staat er 1 flink BTC te accumuleren daar. 8)7

• Panamera
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-01 21:01
Ik ben ook heel benieuwd naar de announcement morgen 16 uur :D

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Iedere sell order op BTC/USD pair op GDAX krijgt een klap momenteel .. order .. BAM weg .. order .. BAM ... achter elkaar ... dit graag 24u volhouden, morgen 12k! oOo
Pagina: 1 ... 75 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!