[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.847 views

Onderwerpen

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Flagg schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:59:En nu is het nog de kunst om je mening vooral te verkondigen op een manier zodat je niet overkomt als iemand die nogal kinderachtig anderen mensen iets niet gunt.

Da's een beetje het gevaar met je mening vooral spuien, niemand wordt er beter van maar het beeld wat mensen van jouw hebben wordt wel mede daardoor bepaald.
Dat is het risico ja. Maar als je mij af en toe ziet posten in dit topic, dan weet je hopelijk beter. Indien niet, jammer, maar het zij zo. Ik lig niet echt wakker van wat anderen van mij vinden, en al zeker niet op een internetforum ;)
hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:54:
Ik hoop voor je dat je in het echte leven, als je niet achter je keyboard zit, het wel kan opbrengen om af en toe je gevoel niet naar buiten te brengen. Zo niet, dan lijkt het mij toch vrij onplezierig om met jou samen te werken o.i.d.
Laat ons niet op de man beginnen spelen, dank u. Om toch op je antwoord te antwoorden. Nee, ik doe dat in het gewone leven niet op een dergelijke directe manier tegen wildvreemden. Maar wel tegen mensen die ik al langer ken, en die aanvaarden dat, want die weten dat ik daar niks kwaads mee bedoel, maar gewoon eerlijk mijn mening zeg. Meer nog, die vinden dat zelfs leuk, want dan weten ze tenminste wat ze aan mij hebben.
hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:54:Een investering is not done? Ze investeren niet in goud uit de tweede wereldoorlog of in bloeddiamanten....
Zoals daarnet al gezegd: het is niet zwart of wit. Er is ook zoiets als grijs. Natuurlijk zijn er ergere zaken dan XVG. Het zou mooi zijn moest Verge het ergste zijn dat de wereld ooit heeft meegemaakt in de geschiedenis. Maar daarom maakt het Verge nog geen geweldig "goede" coin voor de cryptowereld.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-01 22:56
Rebbelx schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:02:
[...]

Echt wel een coin die de laatste maanden niet echt positief in het nieuws gekomen. Eind vorige jaar moesten ze met hun wraith protocol komen, kwam eindeloos te laat. Onlangs zat er een bug in het systeem, dit minimaliseren ze ?! Er zijn 2 coins waar ik nooit zou aankomen, Tron en Verge. Zijn pure pump en dumps die niks waarmaken wat ze beloven.
Er zijn altijd wel coins die wat slecht nieuws krijgen/hebben..., ze missen deadlines, er zat een bug in het systeem (Volgens mij was het Ether met een bug waardoor er 300M verloren is gegaan)..., mischien is de developer niet de meest sociaal persoon, maar het is (zover ik weet) geen SCAM zoals de meeste zeggen

• da_PSI
TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:07:
[...]
Dat is het risico ja. Maar als je mij af en toe ziet posten in dit topic, dan weet je hopelijk beter. Indien niet, jammer, maar het zij zo. Ik lig niet echt wakker van wat anderen van mij vinden, en al zeker niet op een internetforum ;)

[...]
Laat ons niet op de man beginnen spelen, dank u. Om toch op je antwoord te antwoorden. Nee, ik doe dat in het gewone leven niet op een dergelijke directe manier tegen wildvreemden. Maar wel tegen mensen die ik al langer ken, en die aanvaarden dat, want die weten dat ik daar niks kwaads mee bedoel, maar gewoon eerlijk mijn mening zeg. Meer nog, die vinden dat zelfs leuk, want dan weten ze tenminste wat ze aan mij hebben.

[...]
Zoals daarnet al gezegd: het is niet zwart of wit. Er is ook zoiets als grijs. Natuurlijk zijn er ergere zaken dan XVG. Het zou mooi zijn moest Verge het ergste zijn dat de wereld ooit heeft meegemaakt in de geschiedenis. Maar daarom maakt het Verge nog geen geweldig "goede" coin voor de cryptowereld.
Maar geef eens iets concreets? Waarom een SCAM?

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
da_PSI schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:09:
[...]

dat vraag ik mij ook af. Als ik het zo lees noemt hij het een scam omdat ze een paar keer niet goed in het nieuws zijn gekomen en zijn mening versterkt door reacties van andere. OF hij heeft weinig winst/verlies gemaakt met XVG en dan kan je het ook een scam noemen omdat je het er niet mee eens bent.

het is allemaal gissen net als het nieuws van morgen :>

• TomTorquay
da_PSI schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:09:
Heb ik gezegd dat het een scam is? Volgens mij niet. En voor de rest treed ik @anboni bij: vertel jij ons eens waarom Verge nu wel zo'n betrouwbare coin is. Dit topic staat al vol van redenen waarom dat NIET zo is, dus ik ben benieuwd waarom we XVG wel zouden moeten vertrouwen ;)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:07:

[...]

[...]
Jij hoopt dat mensen geld verliezen en gaat vervolgens beweren dat ik op de man speel? Dat vind ik wel een beetje meten met twee maten. Ben niet van mening dat ik op de man speel als ik aangeef moeite te hebben zulke posts en onderbouwing.

Jij brengt alles zodanig stellig om het vervolgens weer te relativeren.

Laat ons on-topic gaan: D-day breekt aan voor XVG morgen. Ik ben de eerste met commentaar als er daadwerkelijk een prutspartner wordt gecommuniceerd of er iets anders mis is. Ben vaker kritisch geweest op XVG terwijl ik wel een zakje XVG heb.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:15
Als Verge morgen een scam blijkt dan ben ik ook fucked. Ik kan het niet geloven dat ze echt zo dom zijn om de boel op te lichten. Want daar komen ze gewoon niet mee weg. Dat er veel rariteiten bij Verge gebeuren dat ziet iedereen. Maar ik geef ze het voordeel van de twijfel tot morgen. Het misgunnen van winst op Verge snap ik ook niet. Maar goed ieder zijn mening. Als ie wel naar de dollar gaat dan kom ik je uiteraard hier wel even goed uitlachen. Maar dan verwacht ik absoluut niet. Tussen de 18 en 20 dollar cent zou fantastisch zijn.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Ian Balina, een ICO-promoter met redelijk wat invloed, claimt gehackt te zijn en $2M te hebben verloren.

Het is de vraag of het echt zo is, of dat het een manier is om belasting te ontwijken. Mocht het echt zo zijn, dan is het echt ongelofelijk dom. Hij deelde al regelmatig screenshots van zijn portfolio op Twitter (inclusief de waarde) en de hack heeft kunnen gebeuren omdat hij z’n private keys in Evernote had opgeslagen. 8)7

• hmr

hmr

zwembroek schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:13:
Als Verge morgen een scam blijkt dan ben ik ook fucked. Ik kan het niet geloven dat ze echt zo dom zijn om de boel op te lichten. Want daar komen ze gewoon niet mee weg. Dat er veel rariteiten bij Verge gebeuren dat ziet iedereen. Maar ik geef ze het voordeel van de twijfel tot morgen. Het misgunnen van winst op Verge snap ik ook niet. Maar goed ieder zijn mening. Als ie wel naar de dollar gaat dan kom ik je uiteraard hier wel even goed uitlachen. Maar dan verwacht ik absoluut niet. Tussen de 18 en 20 dollar cent zou fantastisch zijn.
Dan hou je dit soort gedrag in stand. Sta erboven en discussieer gewoon over de inhoud. Uitlachen is nergens voor nodig. :)

Ik heb een stop loss voor XVG klaar staan zodat ik mijn verlies minimaliseer maar wel met ruimte om een eventuele stijging ook lekker mee te kunnen pakken.
TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:12:
[...]
Heb ik gezegd dat het een scam is? Volgens mij niet. En voor de rest treed ik @anboni bij: vertel jij ons eens waarom Verge nu wel zo'n betrouwbare coin is. Dit topic staat al vol van redenen waarom dat NIET zo is, dus ik ben benieuwd waarom we XVG wel zouden moeten vertrouwen ;)
Nee. Maar wel andere niet mis te verstane uitspraken omtrent XVG. Daarnaast is het aantonen waarom iets wel te vertrouwen is moeilijk objectief vast te stellen. Het zijn slechts aannames die mogelijk kunt baseren op informatie die verstrekt is vanuit de developer.

Het omkeren van de bewijslast is in dit geval een makkelijke manier... Nogmaals; niemand weet het op dit moment en het kan elke kant op..

[ Voor 30% gewijzigd door hmr op 16-04-2018 11:18 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• da_PSI
TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:12:
[...]
Er zijn altijd wel coins die wat slecht nieuws krijgen/hebben..., ze missen deadlines, er zat een bug in het systeem (Volgens mij was het Ether met een bug waardoor er 300M verloren is gegaan)..., mischien is de developer niet de meest sociaal persoon, maar het is (zover ik weet) geen SCAM zoals de meeste zeggen
Heb nooit gezegt dat het betrouwbaar is, maar dat is geen enkele munt... (crypto of fiat)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Pfff, heb ik even geluk. Had alles verkocht op 8350 gisteren en pakt tot dusver prima uit maar ik was niet 100% zeker over een "slechte" nacht dus had een stop-limit buy order gezet op 8500 (mocht ie de stijging doorzetten naar 8800-9000). Kijk ik net is ie boven de 8400 geweest en staat ie nu onder de 8100 :o 8)7

Ik heb een crypto engeltje op mijn schouders :)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
XVG scam of niet ik heb er genoeg aan verdient en dat geld gaat weer naar een goed doel dank je wel XVG scam of niet

• TomTorquay
hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:15:Dan hou je dit soort gedrag in stand. Sta erboven en discussieer gewoon over de inhoud. Uitlachen is nergens voor nodig. :)
WIl je eens stoppen met 'mijn gedrag' te analyseren, want je zit volledig fout. Ik reageer niet zo direct omdat ik wil natrappen of omdat ik mensen in se iets zou misgunnen. Ik zeg gewoon dat wie potentieel geld verliest met XVG het volledig zelf heeft gezocht. Wie zijn gat verbrandt door ultraroekeloos gedrag moet maar op de blaren zitten.

• da_PSI
TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:21:
[...]
WIl je eens stoppen met 'mijn gedrag' te analyseren, want je zit volledig fout. Ik reageer niet zo direct omdat ik wil natrappen of omdat ik mensen in se iets zou misgunnen. Ik zeg gewoon dat wie potentieel geld verliest met XVG het volledig zelf heeft gezocht. Wie zijn gat verbrandt door ultraroekeloos gedrag moet maar op de blaren zitten.
Zucht |:(

• Tominatie
  • Niet online
Bmfd schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:14:
Ian Balina, een ICO-promoter met redelijk wat invloed, claimt gehackt te zijn en $2M te hebben verloren.

Het is de vraag of het echt zo is, of dat het een manier is om belasting te ontwijken. Mocht het echt zo zijn, dan is het echt ongelofelijk dom. Hij deelde al regelmatig screenshots van zijn portfolio op Twitter (inclusief de waarde) en de hack heeft kunnen gebeuren omdat hij z’n private keys in Evernote had opgeslagen. 8)7
haha, 100% door de taxes. Trevon James die ook een crypto "miljonair" is, die ook bitconnect reclame maakte op youtube gebruikte dat trucje ook weleens. Maar ik weet het niet precies want in Amerika betaal je over elke trade belasting dus ookal zeg je gehackt te zijn moet je geloof ik nog steeds belasting betalen over alle trades.

Wordt vervolgd...

• hmr

hmr

TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:21:
[...]
Waarom betrek je het zo erg op jezelf? Ik refereer helemaal niet aan jou.

Om toch nog te reageren op het bovenstaande; dit klinkt al een stuk genuanceerder dan eerdere posts...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:32
Ben niet echt bekend met het hele XVG drama anders dan de oppervlakkige nieuwsberichten die je voorbij ziet komen die veelal grote red flaggs bevatten.

Misschien dat dit artikel wat meer info geeft over de reden dat mensen denken dat het een scam is?
https://cryptoslate.com/verge-inconsistencies/

Waarom werd er eigenlijk gevraagd om zo'n giga donatie aan XVG? Zodat ze een NDA konden bekendmaken ofzo?

• hmr

hmr

Junia schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:27:
Ben niet echt bekend met het hele XVG drama anders dan de oppervlakkige nieuwsberichten die je voorbij ziet komen die veelal grote red flaggs bevatten.

Misschien dat dit artikel wat meer info geeft over de reden dat mensen denken dat het een scam is?

Waarom werd er eigenlijk gevraagd om zo'n giga donatie aan XVG? Zodat ze een NDA konden bekendmaken ofzo?
Een NDA maak je niet bekend :). In een NDA regelen partijen de geheimhouding van bepaalde juridische processen, zoals onderhandelingen of verkennende gesprekken.

Naar het schijnt heeft XVG een partnerschip gesloten onder een NDA. Deze NDA bevat mogelijk een bepaling dat er absolute geheimhouding diende te worden betracht tot 17 april.

De samenwerkingsovereenkomst is mogelijk gesloten onder de opschortende voorwaarde dat XVG een groot aantal muntjes kon inbrengen in de samenwerking.

Nogmaals, dit is naar het schijnt. Niemand weet de precieze inhoud van beide documenten en ik baseer dit slechts op gedane uitlatingen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TomTorquay
hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:26:
dit klinkt al een stuk genuanceerder dan eerdere posts...
Dan lees je iets anders dan dat ik geschreven heb.

Wat betreft de inhoud: wat denk jij dan over het hele Ledger-verhaal. Hoe kan je zo'n partij na zo'n incident nog vertrouwen? Zeker na al wat al voorafging?

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:32
hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:30:
[...]

Een NDA maak je niet bekend :). In een NDA regelen partijen de geheimhouding van bepaalde juridische processen, zoals onderhandelingen of verkennende gesprekken.

Naar het schijnt heeft XVG een partnerschip gesloten onder een NDA. Deze NDA bevat mogelijk een bepaling dat er absolute geheimhouding diende te worden betracht tot 17 april.

De samenwerkingsovereenkomst is mogelijk gesloten onder de opschortende voorwaarde dat XVG een groot aantal muntjes kon inbrengen in de samenwerking.

Nogmaals, dit is naar het schijnt. Niemand weet de precieze inhoud van beide documenten en ik baseer dit slechts op gedane uitlatingen.
Bedankt, maar je hoeft mij niet uit te leggen wat een NDA inhoudt :p

Dus in het kort: we willen een gigantische donatie ontvangen, zodat we er vervolgens iets onduidelijks mee kunnen doen wat (waarschijnlijk?) samengaat met een partnership waar we ook niks duidelijks over gaan zeggen, afkomstig van een coin die nog niet dusdanig gevestigd is.

Hoewel ik echt niet wil oordelen of XVG een scam is of niet, maar zelfs voor crypto begrippen is dit toch wel een erg rare gang van zaken?

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01 22:35
Adnanos schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:26:
[...]

Zeer bullish op Universa
Hij vliegt nu ook lekker omhoog _/-\o_

• Tominatie
  • Niet online
Nou persoonlijk denk ik dat dit wel ongeveer het punt gaan zijn waar we weer verder stijgen. Ben weer ingestapt op 8050. Tevens voelt in USDT zitten altijd een beetje vervelend......

MOON, LAMBO

Edit:
@Turbo-Puppy Jouw WPR's gaan best lekker trouwens ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Tominatie op 16-04-2018 11:39 ]

Verwijderd

TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:34:
[...]
Ik gun hen dat ze al hun geld kwijt zijn, eerlijk gezegd. Niet vriendelijk, ik weet het. Maar wel eerlijk }
Weet je wat slecht is voor crypto: onvolwassen jongetjes die maar wat roepen.
Crypto is met al die FUD beleggen voor Tokkies geworden. Mensen die elkaar het ligt in de ogen niet gunnen. We kunnen er een studie van maken ondertussen. De banken waar jij je geld op zet maken veel slechtere beslissingen en je geld staat er nog steeds op.
Ik gun het jou namelijk niet om je geld kwijt te raken. Dit omdat ik je niet persoonlijk ken en ook niet weet waarom jij beslissingen neemt om in een bepaalde coin te beleggen maar ik gok zomaar dat jij het ook doet om winst te pakken? Ordeel niet over andere mensen ook al is het lekker makkelijk om anoniem te doen vanachter je toetsenbord.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tominatie schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:37:
Nou persoonlijk denk ik dat dit wel ongeveer het punt gaan zijn waar we weer verder stijgen. Ben weer ingestapt op 8050. Tevens voelt in USDT zitten altijd een beetje vervelend......

MOON, LAMBO

Edit:
Ik kreeg net al een melding van m’n app ja. Laat hem nog lekker even staan. Toch speelgeld, al te vaak verloren door vroegtijdig te verkopen.
Weet ook nog niet waar ik hierna op in ga zetten. Denk toch wel weer een Nieuwe Binance listing en dan weer wachten.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Tominatie schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:37:

MOON, LAMBO

Edit:
Ik hoop het maar de stoch rsi gaat naar beneden, wat zou duiden op een prijsdaling. Het kan altijd omhoog gaan maar zoals het er nu uitziet zou er wel weer eens een daling kunnen komen. Ik lees ook veel van die berichten op Investing.com. Ik zou uitkijken en een strakke SL instellen.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Junia schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:34:
[...]

Dus in het kort: we willen een gigantische donatie ontvangen, zodat we er vervolgens iets onduidelijks mee kunnen doen wat (waarschijnlijk?) samengaat met een partnership waar we ook niks duidelijks over gaan zeggen, afkomstig van een coin die nog niet dusdanig gevestigd is.

Hoewel ik echt niet wil oordelen of XVG een scam is of niet, maar zelfs voor crypto begrippen is dit toch wel een erg rare gang van zaken?
Ligt er aan hoe je het wil brengen he? ;)

Als een bedrijf in the real world zegt dat ze extra geld uit de markt halen (aandelen verkopen) om een fusie te bekostigen met een nog nader bekend te maken partij is er weinig vreemds aan de hand volgens mij.

Het is alleen allemaal hele hopen amateuristischer bij XVG... En de hele cryptomarkt eigenlijk.

Wat je xvg voornamelijk mag aanrekenen is dat ze allerbelabberst nieuws naar buiten brengen, maar ja dat zie je ook over de hele linie in cryptoland.

Desalwelteplus heb ik geen enkele xvg omdat ik vind dat er een luchtje aan zit en ik sowieso niet veel heb met het hele project.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Bmfd
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:41:
[...]

Crypto is met al die FUD beleggen voor Tokkies geworden. Mensen die elkaar het ligt in de ogen niet gunnen. We kunnen er een studie van maken ondertussen. De banken waar jij je geld op zet maken veel slechtere beslissingen en je geld staat er nog steeds op.
Ik gun het jou namelijk niet om je geld kwijt te raken. Dit omdat ik je niet persoonlijk ken en ook niet weet waarom jij beslissingen neemt om in een bepaalde coin te beleggen maar ik gok zomaar dat jij het ook doet om winst te pakken? Ordeel niet over andere mensen ook al is het lekker makkelijk om anoniem te doen vanachter je toetsenbord.
Maar gisteren of eergisteren postte ik een bericht over Verge. Toen kwam je ook aan met je FUD-verhaal, nog wat gelul over pubers en dat het allemaal speculatie was. Vervolgens kom ik met bewijzen en reageer je geen enkele keer meer?

Prima als jij geld in Verge wilt stoppen, dat is je goed recht. Maar anderen mogen daar net zo goed een mening over hebben, dan hoef je anderen geen tokkie te gaan noemen, want dat getuigt pas van erg weinig klasse.

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:43:
[...]

Ik hoop het maar de stoch rsi gaat naar beneden, wat zou duiden op een prijsdaling. Het kan altijd omhoog gaan maar zoals het er nu uitziet zou er wel weer eens een daling kunnen komen. Ik lees ook veel van die berichten op Investing.com. Ik zou uitkijken en een strakke SL instellen.
Ah ja, blijf het wel in de gaten houden. Maar maak me er niet zoveel druk over. Hij mag van mij best naar 7800, ben ik iets misgelopen maar ben allang blij van mijn trade. 8)

Thanks for your advice :)

• nemesis2212

interessant artikel vooral dit stukje:

"Publicly available conviction and arrest information, however, shows that from 2003 to 2010, Verge founder Justin “Sunerok” Valo was arrested eight times on a variety of charges including criminal mischief, prowling, traffic violations, and failure to appear in court."

Hopelijk heeft hij zichzelf weten te verbeteren...

• TomTorquay
Ordeel niet over andere mensen ook al is het lekker makkelijk om anoniem te doen vanachter je toetsenbord.
Jij oordeelt anders wel lekker snel over mij van achter jouw toetsenbord. Begin eerst bij jezelf, vooraleer je een ander de les komt spellen, vriend.
Ik oordeel niet over mensen, ik oordeel over hun specifieke belegging in XVG. Verder wens ik die mensen - net zoals alle andere mensen - een heel gelukkig leven toe, zonder financiële problemen.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:47:
[...]
Jij oordeelt anders wel lekker snel over mij van achter jouw toetsenbord. Begin eerst bij jezelf, vooraleer je een ander de les komt spellen, vriend.
Ik oordeel niet over mensen, ik oordeel over hun specifieke belegging in XVG. Verder wens ik die mensen - net zoals alle andere mensen - een heel gelukkig leven toe, zonder financiële problemen.
Snap je nu een beetje wat ik bedoel met mensen die een mening over je gaan vormen? :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Bapap
  • Laatst online: 04-08-2021

Geloof ook niet wat sommige journalisten schrijven hoor . Het zijn ook maar mensen die hun mening ventileren . Lees ook de reacties : hier is er een van .
-
What a Joke! This noob of a journalist only reported on the FUD that was spreading before it was debunked by Justin. Funny how it slipped his mind to mention how the VIP of engineering of Ledger retracted his statement to say that they did hear from Verge a year ago looking for quotes. This guy must have been paid to write this non sense. Pathetic. This guy needs to exit from journalism period!

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Haha ik ben zelf nog zo'n onvolwassen jongetje van net 18 maar ik ben het hier niet mee eens. Ik maak mijn beslissingen altijd met redenatie's. Daarom zal ik Verge ook nooit aanraken, allemaal leuk en aardig die coin: je kan er geweldige profits mee maken maar net zo goed flink in de min komen... Daarnaast vind ik het zelf ook niks toevoegen in de crypto space dus ben niet overtuigd van het project.

Daarnaast gun ik iedereen hier grote bergen geld en het zou toch mooi zijn als we allemaal crypto miljonairs zijn over een aantal jaar. Gaan we met het hele tweakers forum op vakantie ;)

(inclusief: Facedown en A87)

• nemesis2212
TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:47:
[...]
oordelen over mensen of oordelen over de keuzes die mensen maken is toch vrijwel hetzelfde?

oordelen gaat naar mijn weten meestal over uiterlijk, gedrag en keuzes van mensen. dus daar hoort dat ook bij

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik verwacht nog altijd gebakken lucht. Ook morgen wordt het volgens mij niet eenduidig wel of geen scam. De discussie / aandacht zal blijven doorgaan.

Wel jammer dat we hier de imo goede tips en parelposts ('k heb gisteren bv deze gebookmarkt) zo laten ondersneeuwen.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• TomTorquay
nemesis2212 schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:50:
oordelen over mensen of oordelen over de keuzes die mensen maken is toch vrijwel hetzelfde?
Try again. Wat jij aanhaalt is de simplistische manier van denken die tegenwoordig nogal vaak de kop opsteekt. Hoe zwart-wit kan het zijn? Alsof mensen altijd één op één moeten vereenzelvigd worden met al hun daden. Iemand die één fout maakt is meteen een loser, iemand die eens iets geweldigs doet is opeens de held. Yeah right 8)7

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:15
En een groene spike bij Verge. To the moon ofzo... :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:54:
[...]
Try again. Wat jij aanhaalt is de simplistische manier van denken die tegenwoordig nogal vaak de kop opsteekt. Hoe zwart-wit kan het zijn? Alsof mensen altijd één op één moeten vereenzelvigd worden met al hun daden. Iemand die één fout maakt is meteen een loser, iemand die eens iets geweldigs doet is opeens de held. Yeah right 8)7
En hier lopen roepen dat iedereen die wat geld in Verge heeft zitten maar alles moet verliezen is niet een beetje simplistisch?

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-01 11:15
Negeren en doorgaan. Kunnen we weer OT? Mijn dank is groot.

• hmr

hmr

Junia schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:34:
[...]

Excuus. Uit je verwoording die niet helemaal correct was dacht ik iets anders op te maken :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/acae0opef5s01.jpg

Prepare for the next ATH

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
popcorn time😋 We zien het morgen wat er gaat gebeuren met de prijs, maar wat mij meer opvalt is XVG meer een project om snel geld te verdienen. HODLers in deze munt snap ik helemaal niet, de potentie in het algemeen de algoritmes in de munt is mij geheel ontgaan. Ach, wat omhoog gaat, gaat ook weer omlaag. Ieder geval mensen met stalen ballen en voor dat hoop ik dat het goed uitdraaid als je er geld in hebt zitten. Korte termijn visie, dat dan weer wel🚀🚀🚀

• Tominatie
  • Niet online
https://www.investopedia....-bitcoin-holdings-so-far/

Iets zegt met dat de VS nog hardere regels gaat opstellen t.o.v. cryptocurrency. Wij in Nederland hebben het maar goed met ons crypto belastingstelsel. Straks worden wij nog het paradijs voor crypto HODLERS en traders. Migratiegolven incoming 8)7

• Flagg
  • Niet online

Flagg

jorisdeket schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:06:
popcorn time😋 We zien het morgen wat er gaat gebeuren met de prijs, maar wat mij meer opvalt is XVG meer een project om snel geld te verdienen. HODLers in deze munt snap ik helemaal niet, de potentie in het algemeen de algoritmes in de munt is mij geheel ontgaan. Ach, wat omhoog gaat, gaat ook weer omlaag. Ieder geval mensen met stalen ballen en voor dat hoop ik dat het goed uitdraaid als je er geld in hebt zitten. Korte termijn visie, dat dan weer wel🚀🚀🚀
Dat moet je xvg nageven ze weten wel de spotlight te vinden keer op keer. :)

En etn heeft mijn 10etn van 2 weken terug weer gevonden zo te zien, mijn pending balance blijft gestaag groeien maar heb nu opeens wel 10 etn erbij in mijn wallet. 8)7 schept ook vertrouwen... :P

[ Voor 12% gewijzigd door Flagg op 16-04-2018 12:18 ]

• Bmfd
Tominatie schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:26:
[...]

haha, 100% door de taxes. Trevon James die ook een crypto "miljonair" is, die ook bitconnect reclame maakte op youtube gebruikte dat trucje ook weleens. Maar ik weet het niet precies want in Amerika betaal je over elke trade belasting dus ookal zeg je gehackt te zijn moet je geloof ik nog steeds belasting betalen over alle trades.

Wordt vervolgd...
Zelfde verhaal bij Datasash en Philakone, ja.

Ik weet ook niet precies hoe de belastingheffing in Amerika in zijn werking gaat. Ze moeten inderdaad belasting betalen, maar ik meen dat het verlies in de daaropvolgende jaren aftrekbaar gaat zijn in dit soort gevallen. Dat heb ik in ieder geval herhaaldelijk gehoord van Amerikanen die hun Nano op Bitgrail hebben verloren.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-01 17:01
da_PSI schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:00:
[...]

Geef eens waarom het een scam is/wordt..., of is dit een beetje de rest napraten
Omdat alles wat er gecommuniceerd wordt aantoonbaar incorrect is, met als laatste hun statement dat het verplaatsen van funds is om ledger te betalen. ledger geeft aan van niets te weten. Een lead dev die niet weet wat hard fork is vind ik persoonlijk al een signaal dat het bullshit is. Een ding is zeker, er zijn genoeg signalen geweest dus niemand kan straks de vermoorde onschuld gaan spelen.

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:28
muffstuff schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:27:
[...]

Omdat alles wat er gecommuniceerd wordt aantoonbaar incorrect is, met als laatste hun statement dat het verplaatsen van funds is om ledger te betalen. ledger geeft aan van niets te weten. Een lead dev die niet weet wat hard fork is vind ik persoonlijk al een signaal dat het bullshit is. Een ding is zeker, er zijn genoeg signalen geweest dus niemand kan straks de vermoorde onschuld gaan spelen.
Deze nog niet gelezen? ;)

http://thebitplex.com/2018/04/15/exclusive-verge-dev/

Ik ben ook ontzettend sceptisch, daarom gaf ik aan 3 dagen terug 70% van m'n xvg te hebben verkocht op de toenmalige piek. Echter zijn jouw argumenten wel weer onwaarheden. Zoveel is er aantoonbaar niet incorrect. Daarbij blijft het meeste speculatie van onze reddit interwebs sherlock holmses. ;)

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-01 11:56
power_user schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:22:
[...]

Ik zit in het ColossusXT team, echt een serieus team met goede toekomstvisie en expertise. Fijne community ook. Join in :)

Het is verge maar dan beter in de basis en met een usecase in de toekomst. Denk dat als je nu instapt, je in december erg tevreden gaat zijn met jezelf! ATH was 130+ sats (nu 16 sat) en inmiddels is er wél een Whitepaper, zijn alle roadmap doelen constant behaald, 2 partnerships deze week aangekondigd (zonder Countdown timer onzin) en er zit nog meer in de pijplijn als gevolg van het exposeren in London op de cryptocurrency show afgelopen weekend.
Leuk! Ik heb vlak voor de gigantische run een hele lading ECA ingelagen, maar helaas op het hoogtepunt ook COLX. Dus ik wacht nu op een flinke run eigenlijk. Tot die tijd lekker lokaal aan het staken in m'n wallet (heel blij dat ik voor het hele Coinsmarkets fiasco m'n coins daar weg heb kunnen halen). Heb over beide projecten in elk geval een goed gevoel en heb ze ook echt voor de lange termijn :)

Mijn stapeltje COLX is overigens wel heel klein hoor. Maar goed, het kán natuurlijk heel veel worden :D

[ Voor 4% gewijzigd door ksborg op 16-04-2018 12:37 ]

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-01 17:01
Inverted_World schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:31:
[...]

Deze nog niet gelezen? ;)

http://thebitplex.com/2018/04/15/exclusive-verge-dev/

Ik ben ook ontzettend sceptisch, daarom gaf ik aan 3 dagen terug 70% van m'n xvg te hebben verkocht op de toenmalige piek. Echter zijn jouw argumenten wel weer onwaarheden. Zoveel is er aantoonbaar niet incorrect. Daarbij blijft het meeste speculatie van onze reddit interwebs sherlock holmses. ;)
er wordt niks beantwoord in jouw linkje, alleen dat er een emailtje ergens verleden jaar gestuurd is

Weet je prima, we zullen het morgen zien. Het heeft niet zoveel zin zo om met feiten aan te komen.

• TomTorquay
In dat artikel lees ik enkel het volgende. En dat verklaart voor mij nog altijd niet waarom dat bedrag werd overgezet. Of dachten ze van "Alvast even het geld opzij zetten vooraleer we weer contact met hen opnemen?"
According to him, they’ve been in conversations with Ledger since November 2017. At the time, Ledger quoted $60,000 USD to be integrated. They also quoted $180,000 USD to have Verge as a stand-alone. Verge didn’t have the capital required, so the team decided to contact Ledger again after they had the funds.

Verwijderd

Ben het eens dat er overal red flags zijn met Verge maar met zo'n cult mentality bij de Verge community valt er zeker geld te verdienen als je maar op tijd je inleg eruit haalt.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
ksborg schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:33:
[...]

Leuk! Ik heb vlak voor de gigantische run een hele lading ECA ingelagen, maar helaas op het hoogtepunt ook COLX. Dus ik wacht nu op een flinke run eigenlijk. Tot die tijd lekker lokaal aan het staken in m'n wallet (heel blij dat ik voor het hele Coinsmarkets fiasco m'n coins daar weg heb kunnen halen). Heb over beide projecten in elk geval een goed gevoel en heb ze ook echt voor de lange termijn :)

Mijn stapeltje COLX is overigens wel heel klein hoor. Maar goed, het kán natuurlijk heel veel worden :D
Hah nog een Tweaker die er al vroeg bij was :) Ik was wat minder gelukkig 450.000 ColX verloren in Coinsmarkets. Was op het hoogtepunt €10.000 waard. Maar goed. Door de dump door diezelfde Exchange op cryptopia heb ik letterlijk mijn eigen munten weer terug kunnen kopen _O-

Electra ben ik wat minder bullish over maar ben ook wel wat biased natuurlijk. :+

Denk dat we een heel mooi jaar gaan krijgen met ColX!

PSN: Oldzkoel

• Bmfd
they are a multi billion dollar company, international. they have offices everywhere. they are the top tier of a 100bill a year market. i met with them in person a few months ago.
Dit gaat hoe dan ook teleurstellen. Het kan best dat ze een grote naam weten te strikken, maar ik durf te wedden dat als je er dan wat specifieker naar kijkt, het vooral een symbolische samenwerking gaat zijn die niet zo veel gaat voorstellen en waar Verge alsnog fors voor heeft betaald. Alsnog lijkt het me aannemelijker dat er een veel te positief beeld wordt geschetst en dat het uiteindelijk maar om een relatief klein bedrijf gaat, want zulke grote bedrijven hebben er nauwelijks baat bij om met een partij als Verge in zee te gaan. Verge komt erg onprofessioneel over en de blockchain blijkt gezien de recente gebeurtenissen nou niet bepaald betrouwbaar. Veel te veel risico dus.

Ik ben overigens van mening dat geen enkele cryptocurrency klaar is voor grote samenwerkingen, zelfs bitcoin niet. We hebben afgelopen december gezien hoe het ging zodra er veel transacties kwamen.

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:28
muffstuff schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:37:
[...]

er wordt niks beantwoord in jouw linkje, alleen dat er een emailtje ergens verleden jaar gestuurd is

Weet je prima, we zullen het morgen zien. Het heeft niet zoveel zin zo om met feiten aan te komen.
Er wordt dus wel wat beantwoord in die link. Dat er inderdaad een offerte is gestuurd, en dat ze verder geen contact hebben gehad omdat er voor hun gevoel weinig te bespreken viel als ze geen geld hadden.

Ik blijf nog steeds sceptisch, no worries. Maar het ontkracht dus wel jouw verhaal. Mede de reden waarom ze het publiekelijk delen/twiteren etc. Ze hebben tevens ook nooit aangegeven contact te hebben gehad met Ledger, alleen gezegd dat het geld o.a. daarvoor bedoeld is. Het is natuurlijk net hoe je dingen in zijn context zet.

However, we zullen het wel zien morgen, wellicht pak ik op die laatste 30% nog wat extra winst :P .

• ksborg
power_user schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:42:
[...]

Hah nog een Tweaker die er al vroeg bij was :) Ik was wat minder gelukkig 450.000 ColX verloren in Coinsmarkets. Was op het hoogtepunt €10.000 waard. Maar goed. Door de dump door diezelfde Exchange op cryptopia heb ik letterlijk mijn eigen munten weer terug kunnen kopen _O-

Electra ben ik wat minder bullish over maar ben ook wel wat biased natuurlijk. :+

Pff da's inderdaad onprettig... Maar doordat ze hebben gedumpt ging de prijs wel behoorlijk naar beneden inderdaad. Helaas niks bijgekocht. Maar ach ;). Heb er 31.000... T.o.v. bijna 250k ECA is dat een heeeeeel klein deeltje. Maar ze waren ook duur toen ik ze kocht. -72%. Auw :+

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
ADA gaat weer lekker, ook vandaag. Fijn om daar weer eens een stijgende lijn te zien. Een van mijn HODL muntjes.

• Bmfd
Greymore1 schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:49:
ADA gaat weer lekker, ook vandaag. Fijn om daar weer eens een stijgende lijn te zien. Een van mijn HODL muntjes.
Komt denk ik door de listing op Huobi.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Bmfd schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:50:
[...]

Komt denk ik door de listing op Huobi.
Heb vandaag 8.05 buy order gezet op 2635, helaas niet aangeraakt en ging er vandoor ;w
Ach het waren er niet veel. Maar als het met de listing te maken heeft ga ik nu maar even verkopen en later terugkopen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• power_user
ksborg schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:48:
[...]

Pff da's inderdaad onprettig... Maar doordat ze hebben gedumpt ging de prijs wel behoorlijk naar beneden inderdaad. Helaas niks bijgekocht. Maar ach ;). Heb er 31.000... T.o.v. bijna 250k ECA is dat een heeeeeel klein deeltje. Maar ze waren ook duur toen ik ze kocht. -72%. Auw :+
Ja ook zuur inderdaad. Ik had ook nog 100k electra deze nog wel uit Coinsmarkets kunnen halen maar meteen verkocht. Beetje het gevoel alsof ik de kleur paars koop gecombineerd met een dictatoriale community die alleen Moon en Lambo mag zeggen in hun telegram. Weet ook niet goed wat electra nou wil bereiken met hun munt. Hoor alleen maar dat het snel is en paars. -O-

• ksborg
power_user schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:54:
[...]

Ja ook zuur inderdaad. Ik had ook nog 100k electra deze nog wel uit Coinsmarkets kunnen halen maar meteen verkocht. Beetje het gevoel alsof ik de kleur paars koop gecombineerd met een dictatoriale community die alleen Moon en Lambo mag zeggen in hun telegram. Weet ook niet goed wat electra nou wil bereiken met hun munt. Hoor alleen maar dat het snel is en paars. -O-
Euh... Ok ik heb een totaal andere indruk. Als in, compleet de andere kant op. COLX had ik in het begin minder vertrouwen in, maar moet zeggen dat ik het ook minder volg :P. Heb qua community de indruk dat ECA het echt heel goed doet :).

Maar ach, voor beide hoop ik natuurlijk dat ze het goed gaan doen.

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-01 22:43
power_user schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:42:
[...]

Ik heb een paar dagen geleden nog 1.7M COLX gekocht (8 sats)
Inmiddels 20 sats.
Meer bijkopen staat in de planning.
Ik denk dat COLX het zeer goed gaat doen dit jaar.
Sowieso holden tot begin volgend jaar.

• ggj87
Dikke @Turbo-Puppy LTC dumpwall op GDAX :P

Verwijderd

Wie heeft er een nederlandse token in portofolio? Ben benieuwd naar welke? En waarom. Guts begrijp ik heel goed. Maar ze laten het een beetje hangen, hebben een mooi product maar hebben weinig klanten er op.

What else?

• qwasd
  • Laatst online: 23-01 22:43
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:16:
Wie heeft er een nederlandse token in portofolio? Ben benieuwd naar welke? En waarom. Guts begrijp ik heel goed. Maar ze laten het een beetje hangen, hebben een mooi product maar hebben weinig klanten er op.

What else?
Blockport

Verwijderd

• ksborg
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:16:

What else?
Ben jij de monneypenny uit de Rebellious Telegram? :+

Ben daar inmiddels wel uitgestapt, maar herinner me het als een bekende naam. Mja, REBL heb ik uit de airdrop en er daarna nog wat aan toegevoegd :).

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4SD1R4w.jpg

Verwijderd

ksborg schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:20:
[...]

Ben daar inmiddels wel uitgestapt, maar herinner me het als een bekende naam. Mja, REBL heb ik uit de airdrop en er daarna nog wat aan toegevoegd :).
Ja ik ben communtiy member daar. Dus nog een rebl hier! Vasthouden maar, masternodes announcement komt binnen een aantal weken. Dus hodl!

Verwijderd

ksborg schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:20:
[...]

Btw er is ook een nl telegram die is een stuk rustiger.

• ksborg
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:28:
[...]

Btw er is ook een nl telegram die is een stuk rustiger.
In de regel kijk ik weinig in Telegram. Vind in dat opzicht Discord handiger, bijv. die van ECA en COLX, je kunt dan ook anderhalve week later nog eens kijken en alle mentions bekijken of er nog iets belangrijks was dat je hebt gemist. In Telegram is dat m.i. iets omslachtiger. En inderdaad. op een gegeven moment raakt het zo overspoelt met berichten, dan is het niet meer leuk :+.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Daar gaan we dan...

[Edit] probeert dapper stand te houden.. wie gaat het winnen? :P

[ Voor 64% gewijzigd door Flagg op 16-04-2018 14:56 ]

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:39:
[...]
In dat artikel lees ik enkel het volgende. En dat verklaart voor mij nog altijd niet waarom dat bedrag werd overgezet. Of dachten ze van "Alvast even het geld opzij zetten vooraleer we weer contact met hen opnemen?"

[...]
https://twitter.com/crypt...ge%2Fthe-real-fomo-8cbo7c

Ze hebben wel iemand overtuigd.. ;)

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-01 10:10
Heb de opleving $6700 tot $8400 niet meegemaakt, maar blijkbaar weinig gemist, nu alweer laag in de $7900 en het ziet er naar uit dat we gewoon een nieuwe low gaan maken.

EDIT: Vandaag maar goedkoop wat BNB gescoord om de trades mee te financieren op binance. Das tenminste nog 1 voordeel.

[ Voor 26% gewijzigd door gabn88 op 16-04-2018 15:00 ]

• Tominatie
  • Niet online
gabn88 schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:55:
Heb de opleving $6700 tot $8400 niet meegemaakt, maar blijkbaar weinig gemist, nu alweer laag in de $7900 en het ziet er naar uit dat we gewoon een nieuwe low gaan maken.
nee gek!

MOON, LAMBO.

8500 vandaag nog!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Pffffiew... Ik werd een beetje bang dat ik 't laatst beste bijkoopmoment gemist had...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ywkuNUmbOZIT2eKoNTTjkZ2d/full.jpg

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Tominatie
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:52:
Daar gaan we dan...

[Edit] probeert dapper stand te houden.. wie gaat het winnen? :P
hou vol @Flagg wij verslaan die verschrikkelijk sterke bears wel! 8)

• Bmfd
Binance heeft zojuist een Whitelist-functie ingevoerd. Als je die functie hebt ingeschakeld, kun je alleen withdrawals doen naar adressen die je van te voren hebt opgeslagen. Best wel handig, zeker met alle phishing attempts.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Zo. Net thuis van een weekendje weg en er is precies niets veranderd aan mijn pf.

Zero.

• Crystal007
  • Laatst online: 15-08-2025
Ada 😍

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:08:
Zo. Net thuis van een weekendje weg en er is precies niets veranderd aan mijn pf.
Dat komt dan door deze kleine terugval. We waren gister nog heerlijk rond die 8300 maar we hebben even een kleine terugval. Alleen maar gezond denk ik, we kunnen niet in 1 stuk door stijgen.. ;(

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Sorry... verkeerde knop. :$
Zal ik hem maar terugzetten op €108 of liever wat hoger?

• ggj87
Turbo-Puppy schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:11:
[...]

Sorry... verkeerde knop. :$
Zal ik hem maar terugzetten op €108 of liever wat hoger?
Ja dat is prima. Als het maar hoger is dan €106! :(

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Tominatie schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:11:
[...]

Dat komt dan door deze kleine terugval. We waren gister nog heerlijk rond die 8300 maar we hebben even een kleine terugval. Alleen maar gezond denk ik, we kunnen niet in 1 stuk door stijgen.. ;(
Heb het een heel klein beetje kunnen volgen maar uiteindelijk dus niet echt iets gemist als je tenminste hodl dan natuurlijk.

Zero.

Verwijderd

T'is dat ik mijn inleg er weer uit wil verdienen maar die crypto komt me wel een beetje de strot uit zo langzamerhand.

• power_user
qwasd schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:42:
[...]

Ik heb een paar dagen geleden nog 1.7M COLX gekocht (8 sats)
Inmiddels 20 sats.
Meer bijkopen staat in de planning.
Ik denk dat COLX het zeer goed gaat doen dit jaar.
Sowieso holden tot begin volgend jaar.
Goed idee! We spreken elkaar in december! ;)

Verwijderd

Zo. XVG staat weer even goed in de picture. Doen ze toch slim daar, wederom het gesprek van de dag.

Een deel van de crowdfund XVG zijn verplaatst naar binance om daar te verkopen. Dat is te verwachten als je funds ophaalt voor ontwikkeling. Maar omdat er zo gigantisch veel paranoia is, wordt elke zucht onder een vergrootglas gelegd. Niet compleet terecht. Je kan die XVG natuurlijk de moeder holden, uiteindelijk heb je dollars nodig om investeringen te maken.

Sunerok reageerde dat het voor Ledger ontwikkeling was. Er is al langer geleden contact geweest met tussen Ledger en Verge. Waarschijnlijk nu er funds beschikbaar zijn, wilden ze die ontwikkeling weer oppakken. Maar door alle commotie moet nu elke stap blijkbaar compleet transparant gebeuren. Niet helemaal terecht, wel zelf door Verge in de vingers gewerkt met hun handige aanpak van zaken. Ze zijn op een punt beland dat ze elke financiële stap moeten verantwoorden, doen ze dat niet, dan veel fud.

Het is allemaal compleet uit verband getrokken en 1 grote soap. Ik vind het zelf wel vermakelijk, leven in de brouwerij.

Is het een scam? Denk ik niet. Heeft deze munt toekomst als ze zo doorgaan? De tijd zal het leren.

Persoonlijk denk ik dat na de announcement (misschien wel eerder) de koers 30 to 50% zal terugvallen. De daytraders en mensen die het allemaal wel heilig vinden stappen eruit. De trouwe hodlers blijven met de bags achter, tot er een nieuwe hype wordt gecreëerd. Verge kennende zal dat niet lang duren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:19:

Persoonlijk denk ik dat na de announcement (misschien wel eerder) de koers 30 to 50% zal terugvallen.
Hangt van de partner af.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Tominatie schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:00:
[...]

hou vol @Flagg wij verslaan die verschrikkelijk sterke bears wel! 8)
Zit voor 50% in fiat dus dus ik vind alles best. :)

Verwijderd

Ze mogen wel met Apple aankomen willen ze de nu gecreëerde verwachtigen waar gaan maken.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:37
Zo jongens, deze daling van een kleine 400 dollar is een forse streep door de rekening.

De gemoedstoestand is bearish.

• TomTorquay
Flagg schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:23:
[...]

Zit voor 50% in fiat dus dus ik vind alles best. :)
Ik vraag me af of we deze week even de rekening gaan gepresenteerd krijgen van die lachwekkende stijging van $1000 in minder dan een uur. Vorige week, weet je nog?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:14:
T'is dat ik mijn inleg er weer uit wil verdienen maar die crypto komt me wel een beetje de strot uit zo langzamerhand.
De pest van crypto is... het is leuk na 2 jaar, maar op moment van aankoop K met P. Na 2 jaar kom je er achter dat het nog steeds K met P is want je inleg is slechts ver-14-voudigt en dus niet genoeg.

Ik deel je mening wel... ti’s eigenlijk niet leuk en vooral frustrerend.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:25:
[...]
Ik vraag me af of we deze week even de rekening gaan gepresenteerd krijgen van die lachwekkende stijging van $1000 in minder dan een uur. Vorige week, weet je nog?
Yep net als vorig weekend, exact hetzelfde scenario.

Als tie helemaal exact zo gaat als vorig weekend dan gaat ie tot ongeveer 7300$ zakken, maar dat zou wel heel toevallig zijn.

Dan nog zou het een prima stijging zijn als we weer een hogere bodem vasthouden.

[ Voor 23% gewijzigd door Flagg op 16-04-2018 15:31 ]

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
TomTorquay schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:25:
[...]
Ik vraag me af of we deze week even de rekening gaan gepresenteerd krijgen van die lachwekkende stijging van $1000 in minder dan een uur.
Zo te zien wel.

• ggj87
We hebben het gifje van de BTC achtbaan weer nodig :+

• Tominatie
  • Niet online
Jongens laat de bears je gemoedstoestand niet negatief beïnvloeden! Het is prachtig weer en we hebben deze week een mooie stijging achter de rug. Een correctie zat er al wel even aan te komen. Binnenkort weer moon en lambo! #roadto10k is nog maar net begonnen :)

Ik blijf lekker 100% in crypto staan en ga nu lekker naar buiten.

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
ggj87 schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:41:
We hebben het gifje van de BTC achtbaan weer nodig :+
Deze?

Afbeeldingslocatie: https://iruntheinternet.com/lulzdump/images/gifs/dad-falls-off-kids-rollercoaster-13781407636.gif

• Tominatie
  • Niet online
Trouwens, voor de liefhebbers heb ik nog een airdropje. Het kost je 1 minuut en is best wel de moeite waard: het levert je ten minste 17,50$ op en staat al op exchanges. Binnenkort komt ie ook op upcoin dus dat moet de prijs toch alleen maar doen opveren.

Note: je hebt er wel telegram voor nodig (want je moet hun channel joinen) thats it. Dan moet je je wallet adress even invullen en hoppaké die heb je in de pocket. Ik geloof dat je hier geen airdrop refs mag droppen dus je kan me een pm sturen bij interesse. Je krijgt namelijk 2 coins extra per ref ter waarde van 7$ ofs, dus dat is voor mij ook lekker meegenomen.

• hmr

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:27:
[...]

De pest van crypto is... het is leuk na 2 jaar, maar op moment van aankoop K met P. Na 2 jaar kom je er achter dat het nog steeds K met P is want je inleg is slechts ver-14-voudigt en dus niet genoeg.

Ik deel je mening wel... ti’s eigenlijk niet leuk en vooral frustrerend.
Frustrerend is ook dat ondanks al de tijd en research die ik erin heb gestoken, ik geen bal ben opgeschoven. Valt bijna niet te handelen in een markt die zo sterk wordt gemanipuleerd. Tel daarbij het opgelopen slaaptekort van de afgelopen maanden, dan ga je je serieus afvragen tot hoe ver je met crypto wilt doorgaan. Kan morgen ook dood zijn, bedoel ik maar.
Pagina: 1 ... 74 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!