Dat is het risico ja. Maar als je mij af en toe ziet posten in dit topic, dan weet je hopelijk beter. Indien niet, jammer, maar het zij zo. Ik lig niet echt wakker van wat anderen van mij vinden, en al zeker niet op een internetforumFlagg schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:59:En nu is het nog de kunst om je mening vooral te verkondigen op een manier zodat je niet overkomt als iemand die nogal kinderachtig anderen mensen iets niet gunt.
Da's een beetje het gevaar met je mening vooral spuien, niemand wordt er beter van maar het beeld wat mensen van jouw hebben wordt wel mede daardoor bepaald.
Laat ons niet op de man beginnen spelen, dank u. Om toch op je antwoord te antwoorden. Nee, ik doe dat in het gewone leven niet op een dergelijke directe manier tegen wildvreemden. Maar wel tegen mensen die ik al langer ken, en die aanvaarden dat, want die weten dat ik daar niks kwaads mee bedoel, maar gewoon eerlijk mijn mening zeg. Meer nog, die vinden dat zelfs leuk, want dan weten ze tenminste wat ze aan mij hebben.hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:54:
Ik hoop voor je dat je in het echte leven, als je niet achter je keyboard zit, het wel kan opbrengen om af en toe je gevoel niet naar buiten te brengen. Zo niet, dan lijkt het mij toch vrij onplezierig om met jou samen te werken o.i.d.
Zoals daarnet al gezegd: het is niet zwart of wit. Er is ook zoiets als grijs. Natuurlijk zijn er ergere zaken dan XVG. Het zou mooi zijn moest Verge het ergste zijn dat de wereld ooit heeft meegemaakt in de geschiedenis. Maar daarom maakt het Verge nog geen geweldig "goede" coin voor de cryptowereld.hmr schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:54:Een investering is not done? Ze investeren niet in goud uit de tweede wereldoorlog of in bloeddiamanten....
Nemo potest nocere meam me invito tactiost