Verwijderd
omdat je dan nano mist
nee grapje..nano gaat niet echt lekker
ont gaat alle kanten op
en aion moet je denk ik veel geduld hebben
kortom...ik heb geen idee
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2018 22:17 ]
Ik zou persoonlijk Nano kiezen. Ze zeggen altijd "dont catch a falling knife" dat idee heb ik een beetje bij ONT.
Verwijderd
Hmm nano is idd ook een optie jaTominatie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:17:
[...]
Ik zou persoonlijk Nano kiezen. Ze zeggen altijd "dont catch a falling knife" dat idee heb ik een beetje bij ONT.
Ik denk echt dat GET een lekker rendement op kan gaan leveren in de komende maanden. Met een marketcap van minder dan $5M is er nog genoeg ruimte om te groeien, zeker als er straks een fatsoenlijke centrale exchange bijkomt die zorgt voor wat meer volume.tias86 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:35:
GET op BNR radio voor de geintereseerden.
Inmiddels ook al 17 man in vaste dienst, en ze zoeken meer developpers dus ben je een werkloze dev?
https://www.bnr.nl/player/archief/201804111130001800
En een stukje podcast op https://podcast.bitcoin.c...s-Have-More-Money-Freedom
Beetje aan t eind van de podcast.
Eens, een kucoin bijvoorbeeld kan al heel veel doen met de prijs. Snap niet waarom het zo lang duurt om op een fatsoenlijke exchange te komenBmfd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:19:
[...]
Ik denk echt dat GET een lekker rendement op kan gaan leveren in de komende maanden. Met een marketcap van minder dan $5M is er nog genoeg ruimte om te groeien, zeker als er straks een fatsoenlijke centrale exchange bijkomt die zorgt voor wat meer volume.
Is Vertcoin niks?Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:28:
[...]
Mwa heb niet zoveel te besteden vandaar: P
Zekers wil nog naar de 15k GET voordat het zo ver is, dus mag nog wel even dippen van mijBmfd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:19:
[...]
Ik denk echt dat GET een lekker rendement op kan gaan leveren in de komende maanden. Met een marketcap van minder dan $5M is er nog genoeg ruimte om te groeien, zeker als er straks een fatsoenlijke centrale exchange bijkomt die zorgt voor wat meer volume.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Eens, maar anderzijds geeft dat nu wel de mogelijkheid om nog goedkoop in te slaan.Tominatie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:24:
[...]
Eens, een kucoin bijvoorbeeld kan al heel veel doen met de prijs. Snap niet waarom het zo lang duurt om op een fatsoenlijke exchange te komen
Het ligt er een beetje aan met wat voor een exchange ze straks aan gaan komen. Exchanges hebben op dit moment alles voor het zeggen en GET heeft weinig/geen inspraak, dus het kan best dat de exchange waar GET op gaat komen de listing heeft uitgesteld.
Als je ziet dat bijv. cryptopia al bijna $100k vraagt voor een listing? Dat zal bij grotere exchanges echt niet minder zijn dus ik snap het wel.Tominatie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:24:
[...]
Eens, een kucoin bijvoorbeeld kan al heel veel doen met de prijs. Snap niet waarom het zo lang duurt om op een fatsoenlijke exchange te komen
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
???TomTorquay schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:42:
Sch**tspanjaarden
Tja, dat hoort er tegenwoordig bij. Kucoin vroeg in december een listing fee van 5 BTC. Tuurlijk is het aan de hoge kant, maar een project heeft er vaak behoorlijk wat baat bij en uiteindelijk verdienen ze eraan.Crypts schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:49:
[...]
Als je ziet dat bijv. cryptopia al bijna $100k vraagt voor een listing? Dat zal bij grotere exchanges echt niet minder zijn dus ik snap het wel.
Daarnaast hebben projecten vaak een ICO gehad en met de opbrengst daarvan kunnen ze listing fees kunnen bepalen. In het geval van GET is er meer dan €6M opgehaald, dan moet dat wel lukken lijkt mij.
Ja en nee, het is wel wat scheef dat je dusdanig veel geld kwijt bent om binnen te komen en vervolgens exchanges ook nog eens dik verdienen op fees. Uiteindelijk draait het niet zozeer om de handel in muntjes maar het product wat je neerzet dus dat dusdanig dure listings geen (top) prio hebben snap ik wel.Bmfd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:57:
[...]
Tja, dat hoort er tegenwoordig bij. Kucoin vroeg in december een listing fee van 5 BTC. Tuurlijk is het aan de hoge kant, maar een project heeft er vaak behoorlijk wat baat bij en uiteindelijk verdienen ze eraan.
Daarnaast hebben projecten vaak een ICO gehad en met de opbrengst daarvan kunnen ze listing fees kunnen bepalen. In het geval van GET is er meer dan €6M opgehaald, dan moet dat wel lukken lijkt mij.
Ook al heb je net €6M opgehaald dan snap ik alsnog heel goed dat je geen reclamebord neerzet van $100k om maar een vergelijking te trekken.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Helaas wel een 100% penalty, maar de wedstrijd had een verlenging verdientTomTorquay schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:42:
Sch**tspanjaarden
Edit: https://twitter.com/KreeksFUT/status/984174833218056193
[ Voor 13% gewijzigd door Blik1984 op 11-04-2018 23:24 ]
Klopt hoor, sowieso penalty. Maar wel balen dat het zo aflooptBlik1984 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 23:23:
[...]
Helaas wel een 100% penalty, maar de wedstrijd had een verlenging verdient
Edit: https://twitter.com/KreeksFUT/status/984174833218056193
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik denk dat LTC en BCH relatief minder zullen gainen tov vorige bull-run. Toen was de katalysator voor de run-up een trage en dure BTC. Dit is grotendeels al opgelost door coinbase die nu eindelijk segwit gebruikt. Daarnaast hebben we nog het befaamde LN natuurlijk.En zeg nu zelf, BCH heeft echt nul bestaansrecht en LTC is ook gewoon de originele btc shitcoinfork * 4.
Verwijderd
ikke nieuw sinds de kerst dus nog niet mee gemaakt
moet het dan 100% gaan of zo?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2018 00:25 ]
jep rond de 7 dollar, maar dat kun je niet echt een ath noemen want het volume was extreem klein.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 23:22:
is get ath boven de 7 dollar geweest?
Verwijderd
vind alleen die exchange waar het te koop is een beetje vreemd123teun123 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 00:30:
[...]
jep rond de 7 dollar, maar dat kun je niet echt een ath noemen want het volume was extreem klein.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ik moet zeggen dat Idex best een prima exchange is.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 00:32:
[...]
vind alleen die exchange waar het te koop is een beetje vreemd
Verwijderd
ja kan,maar je moet eerst een wallet openenBmfd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 00:37:
[...]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ik moet zeggen dat Idex best een prima exchange is.
met key
nou wat ik ook voor key tik..nooit goed
Goed om te zien dat ADA ook zeker nog leeft. Announcement?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Idex heeft inmiddels meer dan 100.000 gebruikers, je zou zeggen dat het jou dan ook moet lukkenVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 00:44:
[...]
ja kan,maar je moet eerst een wallet openen
met key
nou wat ik ook voor key tik..nooit goed
STORM, IOST, ONT is wat te laat denk ik?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Pssst, TNCRickvN schreef op donderdag 12 april 2018 @ 07:12:
Heeft iemand nog tips om op in te stappen? Heb nog wat grijpstuivers over. NANO of WPR?
Please enlighten me
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Mijn gok voor mijn daytrade (day is een ruim begrip overigens...) zit op WPR.RickvN schreef op donderdag 12 april 2018 @ 07:12:
Heeft iemand nog tips om op in te stappen? Heb nog wat grijpstuivers over. NANO of WPR?
Sinds ze zijn gelist zijn ze goed gezakt en daarna gestabaliseerd. Alleen dat is al een reden dat hij zou moeten gaan stijgen, puur op basis wat andere coins gedaan hebben die zijn gelist op Binance in het verleden.
Daarnaast hebben zij deze maand nog een release. Volgens verwachtingen volgende week als het mee zit. Dit zou ook voor een stijging moeten gaan zorgen.
Ik zit er sinds 2 dagen in met een klein daytrade potje en heb inmiddels circa 5% winst erop, maar ik verwacht dat hij de komende dagen nog wel 10-20% moet kunnen pakken.
ICO prijs was 0.13ct en hij staat nu op 0.09ct.
Wees alert mensen!
Coins die je met Ethereum hebt gekocht?sh4d0wman schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:04:
Af en toe tuur ik eens op Blockfolio en vraag me sinds enige tijd af wat die drie streepjes zijn bij Portfolio value. Dollar en BTC/Satoshi snap ik maar ik weet niet hoe die streepjes heten/voorstellen dus meneer Google heeft ook nog geen antwoord gegeven. Het lijkt er op dat als Dollar / BTC omhoog gaat die met de streepjes afneemt.
Please enlighten me
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Aha, dit is dus de weergave van je portfolio in ETH waarde zie ik.
(even het bedrag omgezet naar USD en dat geeft inderdaad dezelfde waarde).
Ik heb maar 1 ETH/Altcoin pair, de rest is allemaal BTC/Altcoin.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
GET Protocol, nog steedsRickvN schreef op donderdag 12 april 2018 @ 07:12:
Deze dump was minder heftig dan degenen die we de afgelopen weken gezien hebben.Adnanos schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:03:
Een whale heeft net weer gedumpt waardoor de prijs van BTC -200 ging in een paar minuten. Dit gebeurt constant de laatste tijd en ik vrees dat het dumpen nog even zal doorgaan.
Hoop dat het hierbij blijft voor vandaag en dat dit inhoud dat de komende dumps ook minder groot gaan zijn.
Op wat? Gebaseerd op jou onderbuik gevoel? BTC is naar mij mening aan het uitbodemen. Dat eindeloos gezever over TA's en technische analyses. Niet persoonlijk naar jou, maar in het algemeen. Zet je geld op legitieme bedrijven voor langer termijn en doe je eigen DYOR. Maar ja, het is hier slow chat. Jammer dat hier niet gepraat wordt over technische aspecten en verschillende projecten wordt besproken. Alleen vingertjes wijzen naar elkaar over bepaalde tokens. En korte temijn winstnemingen. Het hoppen van project naar project is niet meer zo winstmakend zoals het was. Denk persoonlijk dat we in een andere fase zijn beland. Een hype is niet eeuwig. Hype<techniek.Stoffa schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:10:
Ook vandaag is het gemoed weer onverminderd bearish. De enorme rode kaars die we zojuist op de 5min hebben gezien past perfect in het plaatje van de bearflag op de 6h.
Wees alert mensen!
No offense maar jij wijst net zo goed, 'zet je geld op...' Dat moet ieder voor zich weten toch?jorisdeket schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:17:
[...]
Op wat? Gebaseerd op jou onderbuik gevoel? BTC is naar mij mening aan het uitbodemen. Dat eindeloos gezever over TA's en technische analyses. Niet persoonlijk naar jou, maar in het algemeen. Zet je geld op legitieme bedrijven voor langer termijn en doe je eigen DYOR. Maar ja, het is hier slow chat. Jammer dat hier niet gepraat wordt over technische aspecten en verschillende projecten wordt besproken. Alleen vingertjes wijzen naar elkaar over bepaalde tokens. En korte temijn winstnemingen. Het hoppen van project naar project is niet meer zo winstmakend zoals het was. Denk persoonlijk dat we in een andere fase zijn beland. Een hype is niet eeuwig. Hype<techniek.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
En waar baseer jij op dat we in een andere fase zijn beland en het hoppen van project naar project niet meer zo winstgevend is? De afgelopen weken bewijzen dat dat nog prima kan. Daarnaast, iedereen kan z'n eigen tactiek erop nahouden, prima toch?jorisdeket schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:17:
[...]
Op wat? Gebaseerd op jou onderbuik gevoel? BTC is naar mij mening aan het uitbodemen. Dat eindeloos gezever over TA's en technische analyses. Niet persoonlijk naar jou, maar in het algemeen. Zet je geld op legitieme bedrijven voor langer termijn en doe je eigen DYOR. Maar ja, het is hier slow chat. Jammer dat hier niet gepraat wordt over technische aspecten en verschillende projecten wordt besproken. Alleen vingertjes wijzen naar elkaar over bepaalde tokens. En korte temijn winstnemingen. Het hoppen van project naar project is niet meer zo winstmakend zoals het was. Denk persoonlijk dat we in een andere fase zijn beland. Een hype is niet eeuwig. Hype<techniek.
Echter, AI vereist zware rekenkracht.
AlphaGo, om de best mogelijke bewegingen tijdens één spel te berekenen, vereiste maar liefst 1202 CPU's en 176 GPU's. Dat is een hoop infrastructuur en niet goedkoop.
AI-bedrijven, met name in de crypto-ruimte, zullen zich afvragen of ze dit soort hardware alleen kopen, er veel geld in steken en daarom waarschijnlijk hun decentralisatiestatus verliezen of gewoon de rekenkracht huren op een pay-as-you -go basis.
[ Voor 59% gewijzigd door jorisdeket op 12-04-2018 10:48 ]
Als een grapje begonnen maar ik ben ook even goed aan het kijken wat ik als basis voor een eigen funmuntje kan gebruiken en dan kom je al snel op of alles zelf doen vanuit het niets of iets bestaands en betrouwbaars als basis gebruiken. Dat laatste heeft echt wel voordelen als je niet maanden wil ontwikkelen en vervolgens constant moet patchen en erger nog (hard)forken.jorisdeket schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:43:
Veel projecten zijn een copy paste van het orgineel. Neem DADi vs Somn
Ik denk dat veel mensen juist op beide paarden wedt.jorisdeket schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:33:
Das waar, jongens.😃 Ik heb geen problemen waar iedereen zijn geld op zet. Maar zie graag meer de reden waarom iemand bv zijn geld op een project zet. Team, b2b, token economics, update's , roadmap etc. Het gaat er toch om dat we een pareltje vinden tussen alles. Zie graag dat we elkaar helpen hierin. Maar de sfeer is soms mij project is de beste zonder reden.
Als ik naar mij zelf kijk, dan heb ik 90% vast zitten in vaste fondsen zoals ETH/VEN/ICX/GVT/NEBL en nog een paar anderen. Met de overige 10% probeer ik juist te daytraden en dan gaat het er helemaal niet om of iets een goed product is of niet, maar enkel om de winstgevendheid op korte termijn. En juist daarbij kan TA je helpen.
Als Mainnet uitkomt, en dat is deze maand. Datum nog onbekendWurmpje schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:54:
Universa (UTNP) heeft ook weer een heerlijk sprintje gemaakt. Iemand die weet wanneer dit omgezet wordt naar UTN?
Blij dat ik in crypto zit
Is toch echt een coin met al meerdere werkende producten, denk dat je er elke dag wat of iets van gebruikt
Verwijderd
Heb nu IOTA, VEN, ICX, Stratis, RDD, NAV, ETH, Waves en XRP.
Om de lijst kort te houden wil ik liever 1 verhogen. Misschien gewoon in ETH houden anders dacht ik aan meer XRP of IOTA.
Je zit nu in platform, supplychain, privacy en betaalverkeer-crypto. Ik heb zelf GET Protocol - ja al eerder genoemd - toegevoegd bij mij omdat het een vijver is waar weinig andere coins in vissen (anti-ticketfraude bij events) en het succes dus niet zo erg afhankelijk van mijn andere holdings (voornamelijk VEN).DJ-Promo schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:40:
Zit nog steeds te kijken naar wat nieuws of een coin uitbreiden. Ga langzaam van mijn XVG af.
Heb nu IOTA, VEN, ICX, Stratis, RDD, NAV, ETH, Waves en XRP.
Om de lijst kort te houden wil ik liever 1 verhogen. Misschien gewoon in ETH houden anders dacht ik aan meer XRP of IOTA.
Je zou ook kunnen kijken naar QRL, wil daar ook weer instappen, beweegt vaak anti-cyclisch. Ze willen een quantum-resistant ledger knutselen, klinkt oersaai en heeft daardoor weinig hype, maar als quantum-computers dichterbij komen (elke 3 maanden krijg je wel zo'n bericht van IBM of Microsoft) krijgt het weer een push.
Verwijderd
1. TA's is de afkorting technische analyses. Beetje dubbelop dit.jorisdeket schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:17:
[...]
1. Dat eindeloos gezever over TA's en technische analyses.
2. Zet je geld op legitieme bedrijven voor langer termijn en doe je eigen DYOR.
3.Jammer dat hier niet gepraat wordt over technische aspecten en verschillende projecten wordt besproken.
2. Doe je eigen doe je eigen onderzoek.
3. Ik blijf deze zin maar herhalen in mijn hoofd maar wat de fok dit voor taal tyfus is mag Joost weten.
Wat een taalsletje ben jij eigenlijk, wordt er bijna een beetje bang van.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:50:
[...]
1. TA's is de afkorting technische analyses. Beetje dubbelop dit.
3. Ik blijf deze zin maar herhalen in mijn hoofd maar wat de fok dit voor taal tyfus is mag Joost weten.
Ik denk dat Joris het wel weet;)Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:50:
[...]
3. Ik blijf deze zin maar herhalen in mijn hoofd maar wat de *** dit voor taal ***** is mag Joris weten.
Dan moet je vooral je eigen bericht even aanpassen.Crypts schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:58:
[...]
Wat een taalsletje ben jij eigenlijk, wordt word er bijna een beetje bang van.
XVG begint een beetje te vervelen trouwens. Zou dit een "accumulating phase" zijn voor een aankomende dikke vette stijging?
Fucking hell!Bmfd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:04:
[...]
Dan moet je vooral je eigen bericht even aanpassen.
Gelukkig is Nederlands mijn tweede taal dus dan mag dat.
Edit: opgelostVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:50:
[...]
1. TA's is de afkorting technische analyses. Beetje dubbelop dit.
[ Voor 28% gewijzigd door jorisdeket op 12-04-2018 12:13 ]
Verwijderd
Het is je vergeven hoor. Ik type zelf ook als een jostiband lid met stompjes.jorisdeket schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:03:
haha, ja mijn excuses jongens voor mij belabberde nl. Er staan idd wel een paar foutjes in.
Verwijderd
Welke crypto's zit je zelf baldiep in?jorisdeket schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:26:
Nano XRB ik durf daar niks over te zeggen omdat ik er te weinig van af weet, weet wel dat het gepromoot werd met de snelste transactie tegenover XRP,ETH,BTC geloof ik, Hebben een nieuwe naam gekregen. Maar technische aspecten over de currenctie weet ik niet. Je betaald geen FEES. Weet wel dat ze veel problemen hadden met deposities en withdrawel tussen de wallets en exchanges. Durf er niks over te zeggen.
Je onderschat de kracht van de beer.jorisdeket schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:17:
[...]
BTC blijft nog wel een paar jaar overheersen.
[ Voor 18% gewijzigd door jorisdeket op 12-04-2018 12:46 ]
Verwijderd
Ben ik wel met je eens. Het is ook opletten of er niet een technisch sterk verbeterde crypto op de markt komt die je huidige holding zou kunnen vervangen.jorisdeket schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:41:
Ben meer op zoek naar projecten met een goed b2b. Verdienmodel en niet zo zeer een opslagplaats voor waarde of een munt. Als we gedecentraliseerd gaan zullen we die grote 5 decentraliseerde servers genoeg concurrentie moet geven. Blockchain is nog veel te langzaam en kost veel te veel rekenkrachten en transactie kosten. ETH gaf veel ruimte voor ICO's maar heeft ook een update nodig ik hoop plasma, Neo is ook super en support door china. Ik heb goede hoop voor ETHOS, ENG, RLC, ICX, ETH, BTC maar het is heel tijdrovend om alles bij te houden. BTC meer in de zin dat deze grote jongen er 9 jaar over heb gedaan en altijd blijft ie maar stijgen. 5 van de 7 jaar was maart een kut maand. april gaat goed komen en dat is me onderbuikgevoel.
BTC blijft nog wel een paar jaar overheersen.
Gelukkig hodl ik bijna alleen shitcoins, dat scheelt een hoop stress.
Herstel, 400 dollar...darkownage schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:09:
Is er iets van nieuws gekomen of zo dat die spike van 300$ verklaart?
Trump is aan het inbinden.....darkownage schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:09:
Is er iets van nieuws gekomen of zo dat die spike van 300$ verklaart?
Beetje jammer dat ltc er wederom maar wat lafjes achteraan schurkt...
Verwijderd
Komt vanzelf wel. De andere alts laten geen kameraden achter in de goot. Die trekken hem wel mee naar de einden van dit universum en beyond.Crypts schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:18:
[...]
Beetje jammer dat ltc er wederom maar wat lafjes achteraan schurkt...
We worden rijk! Hahahhaa! Dump je vrouw en kinderen!
Kan nooit lang duren lijkt me. Dit slat toch nergens meer op?C6DL schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:24:
benieuwd wanneer we weer keihard neergaan
Holy fucksorz! Dat gaat hard ineens?Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:20:
[...]
Komt vanzelf wel. De andere alts laten geen kameraden achter in de goot. Die trekken hem wel mee naar de einden van dit universum en beyond.
We worden rijk! Hahahhaa! Dump je vrouw en kinderen!
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!