[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.800 views

Onderwerpen

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
tias86 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:50:
[...]

Ok, viel me mij gewoon op, hoop ONT geroep hier, maar niemand hier die er iets inhoudelijk over zegt.
Voor alsnog is het vooral weer een hele berg hype naar mijn idee, maar weinig tot niks concreet zo te zien op de website.
In de zin van een werkend product, dat word verkocht oid. Wel mooie beloftes en geweldig en zo , maar ja dat is elk project.
Basicly bouwen ze vertrouwen op NEO tussen bedrijven en consumenten.

Bedrijven weten dat alle data die ze krijgen klopt.
En consumenten weten dat al hun gegevens beschermt zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door DeeSung op 11-04-2018 10:41 ]

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
h8bal schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:51:
[...]

Die voorspellingen zijn nogal eind-2017-ish
Ik moet zeggen dat ik ook wel redelijk wat verwacht van GET. X10 komt neer op een marketcap van $50M en dat zie ik best nog wel gebeuren. Het voornaamste probleem lijkt nu volume te zijn en met de komst van een centrale exchange in Q2 komt daar hopelijk verandering in.

X20 vind ik zelf wat optimistisch en zie ik niet zo snel gebeuren, maar met de lage marketcap van nu is het ook niet compleet ondenkbaar.

Verwijderd

Die Verge blijft maar rammen he, ongelooflijk... Mooi voor de mensen die er geld in hebben zitten (y) als je deze coin durft te holden op grote schaal verdien je een mooie winst imo.

Die onverklaarbare pump op RDD was ook weer een aangename verrassing uit het niets...

De wonderbaarlijke avonturen in de cryptowereld. Amazing.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-01 16:50
Bmfd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:46:
[...]

Ik moet zeggen dat ik ook wel redelijk wat verwacht van GET. X10 komt neer op een marketcap van $50M en dat zie ik best nog wel gebeuren. Het voornaamste probleem lijkt nu volume te zijn en met de komst van een centrale exchange in Q2 komt daar hopelijk verandering in.

X20 vind ik zelf wat optimistisch en zie ik niet zo snel gebeuren, maar met de lage marketcap van nu is het ook niet compleet ondenkbaar.
x20 is 100 miljoen, had meer 80mio in mijn hoofd, dus x16 lijkt me realistischer.

Erg tof project en internationaal op Reddit nog amper opgepikt, komt vanzelf :)

Verwijderd

@Stoffa wat is je gemoedstoestand vandaag? Bullish tot zeer bullish?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:50:
Die Verge blijft maar rammen he, ongelooflijk... Mooi voor de mensen die er geld in hebben zitten (y) als je deze coin durft te holden op grote schaal verdien je een mooie winst imo.
Of heb je een kans je verlies te beperken in mijn geval :)

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:04:
[...]

Of heb je een kans je verlies te beperken in mijn geval :)
Wie weet knalt hij wel door naar een ATH... Alles is in principe mogelijk op dit moment. Ik zou paar dagen voor de 16e/17e wel even goed gaan opletten. Grote kans dat de koers dan flink dipt.

Ik hoop voor de trouwe hodlers dat ze tegen de verwachting in echt met wereldnieuws komen en dat ie naar de 50 cent knalt.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:10:
[...]

Wie weet knalt hij wel door naar een ATH... Alles is in principe mogelijk op dit moment. Ik zou paar dagen voor de 16e/17e wel even goed gaan opletten. Grote kans dat de koers dan flink dipt.

Ik hoop voor de trouwe hodlers dat ze tegen de verwachting in echt met wereldnieuws komen en dat ie naar de 50 cent knalt.
Ik ook...dan kan je mij waarschijnlijk horen schreeuwen...:P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pelox
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:10:
[...]

Ik heb helaas na de zoveelste teleurstelling 70% van mijn xvg in andere coins gestoken. Hoop uiteraard op een mooie stijging de komende dagen, maar zal heel alert zijn 16 en 17 april. Bij echt wereldnieuws is het jammer dat ik er niet meer vol in zit maar kan ik toch nog lekker even meeliften. Als het weer een teleurstelling is (wat ik wel verwacht eigenlijk) kan ik snel mijn restant verkopen na de laatste pump.

Zero.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
tias86 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:27:
[...]

Complementeren bedoel je?

Nou ja ik geloof het wel in geval. Ga er niet achteraan rennen.
Ja :)

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:50:
Die Verge blijft maar rammen he, ongelooflijk...
Nou hij ramt voorlopig naar beneden. Gisteren de mijne verkocht op 7,3 euro. Staat nu op 6,6 dacht ik.

• Greymore1
Rechtzodiegaat schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:28:
[...]

Nou hij ramt voorlopig naar beneden. Gisteren de mijne verkocht op 7,3 euro. Staat nu op 6,6 dacht ik.
Mja gisteravond laat ook weer een zooi gekocht, voor dus 1283 SAT en in mijn achterhoofd wist ik ook wel dat ie vannacht de correctie zou krijgen. Maar als het nog verder zou gaan stijgen was ik kwader geweest. Wel vanmorgen om 7 uur (standaard pump) 8% op een redelijk bedrag weten te pakken.

• Rookert25
https://www.reddit.com/r/...here_are_the_reasons_why/

Die announcement over 1 week wordt zoveel gehyped, dat kan alleen maar teleurstellen toch.

• Greymore1
ICX!

Verwijderd

Rechtzodiegaat schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:28:
[...]

Hest et over Verge mejonge? Want dan hest to mooie zaakjes deen seun.

• Rechtzodiegaat
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:36:
[...]

Hest et over Verge mejonge? Want dan hest to mooie zaakjes deen seun.
Haha, jij hebt met boerenvolkoren ontbeten zie ik?

Natuurlijk heb ik het over Verge. De munt der muntjes. Die alles en iedereen gaat verpletteren en mij miljonair gaat maken in oktober.

[ Voor 22% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 11-04-2018 11:39 ]

Verwijderd

Rechtzodiegaat schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:37:
[...]

Haha, jij hebt met boerenvolkoren ontbeten zie ik?

Natuurlijk heb ik het over Verge. De munt der muntjes. Die alles en iedereen gaat verpletteren en mij miljonair gaat maken in oktober.
Haha optimisme! Een goed iets. Maar hoe kom je dan aan die prijs van 7,3 euro en 6,6???

Of heb je gewoon 100 xvg :')

• Rechtzodiegaat
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:43:
[...]

Haha optimisme! Een goed iets. Maar hoe kom je dan aan die prijs van 7,3 euro en 6,6???

Of heb je gewoon 100 xvg :')
Haha eurocent, te snel getypt.

• pannekoek
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-01 15:05
Rookert25 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:32:
https://www.reddit.com/r/...here_are_the_reasons_why/

Die announcement over 1 week wordt zoveel gehyped, dat kan alleen maar teleurstellen toch.
vorige keer hadden ze toch ook een baanbrekende super aankondiging die in een keiharde dump resulteerde?

Verwijderd

Rechtzodiegaat schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:45:
[...]

Haha eurocent, te snel getypt.
Haha ok nu snap ik hem. Naja logisch dat ie even corrigeert na stijging van afgelopen tijd... Hij heeft over de 30 dagen lijn dik 100% gedaan.

Ik denk dat ie voor de 17e wel over de 10 eurocent gaat. Nog ruim een week te gaan, moet lukken toch (y)

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-01 10:51

flessuh

Set sail for fail!

pannekoek schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:46:
[...]

vorige keer hadden ze toch ook een baanbrekende super aankondiging die in een keiharde dump resulteerde?
Nah, PR lui hadden harde deadline gegeven wat men niet haalde. Dat kwam bovenop dump na McAfee die zich negatief uitliet omdat hij niet betaald kreeg.

Communicatie is niet bepaald de sterke kant van Verge :+

https://www.dutchsolarboat.com

• Pelox
flessuh schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:52:
[...]

Communicatie is niet bepaald de sterke kant van Verge :+
:N

Zero.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:19
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:54:
@Stoffa wat is je gemoedstoestand vandaag? Bullish tot zeer bullish?
Zeker niet. De gemoedstoestand vandaag is bearish tot zeer bearish. Voornamelijk veroorzaakt door de nare bearflag die ik op de 6h van Gdax BTC USD zie.

Bezint eer ge begint mensen!

Verwijderd

Stoffa schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:44:
[...]

Zeker niet. De gemoedstoestand vandaag is bearish tot zeer bearish. Voornamelijk veroorzaakt door de nare bearflag die ik op de 6h van Gdax BTC USD zie.

Hm hm hmm nonono... Dit is zeker niet wat ik had verwacht, laat staan waar ik op had gehoopt.

Ik vind het maar niks, die bearish gemoedstoestandelijke analyses.

Vandaag maar niet teveel kijken naar de koersen tot ik bullishe berichtgevingen van jouw kant zie verschijnen in dit prachtige topic.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:19
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:49:
[...]

Hm hm hmm nonono... Dit is zeker niet wat ik had verwacht, laat staan waar ik op had gehoopt.

Ik vind het maar niks, die bearish gemoedstoestandelijke analyses.

Vandaag maar niet teveel kijken naar de koersen tot ik bullishe berichtgevingen van jouw kant zie verschijnen in dit prachtige topic.
De gemoedstoestand kan te alle tijden als een blad aan een boom omslaan, iedere dag dus nieuwe kansen.

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Rookert25 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:33:
[...]

Klopt, maar er zijn wel flinke hoeveelheden (500-1000 stuks) telkens voor 1 prijs te halen, dus je kan best inslaan zonder zelf de prijs op te duwen. Mooie kans voor nu vind ik, voelt net zo als toen ik VeChain op USD 0.22 vond :)
Ik heb er 1822 stuks naar binnen gehengeld.
Geduld is een schone zaak :)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Stoffa schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:44:
[...]

Heerlijk. Stiekem geniet ik wel een beetje van jouw "Piet Paulusma index" elke dag :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Pelox
DGB gaat ook lekker trouwens.. is daar een reden voor?

Zero.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
hmr schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:51:
[...]

Heerlijk. Stiekem geniet ik wel een beetje van jouw "Piet Paulusma index" elke dag :).
Jammer dat er niks van klopt. De bulls komen er aan.

• Rookert25
De totale market cap nu is 65 miljard hoger dan 1e week van november 2017 (ruim 25% hoger dus) en toch heb je het idee dat het 'laag' is. Is allemaal nog maar kort geleden dat we bij 150 miljard market cap onder de indruk waren. :)

• Greymore1
Vind het wel lekker zo. BTC bodem lijkt bereikt te zijn dus nu lekker met de altjes aanklooien. Als BTC weer gaat stijgen is dat alleen maar gunstig. Het voelt goed.

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:07:
DGB gaat ook lekker trouwens.. is daar een reden voor?
Jazeker. Ik hold namelijk DGB en RDD.

Ze zijn al weken zo goed als dood. Mocht wel weer eens wat actie op komen.

• Pelox
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:22:
[...]

Jazeker. Ik hold namelijk DGB en RDD.

Ze zijn al weken zo goed als dood. Mocht wel weer eens wat actie op komen.
Ja ik hold RDD ook al een hele tijd, vorige week dacht ik hmm.. DGB daar zit wel wat in laat ik er eens een bulk van kopen :9~

Zero.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:58
Wilde wat RDD erbij kopen omdat ik blij was omdat ik mijn eerste stake kreeg :P. Stond telkens op 7500 stuks voor 25euro op litebit en nu krijg je voor 25euro maar 5700.

Ps: alsnog beter dan mijn eigen coins die waren veeeel duurder :P.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Elke maand dat t laag staat kan ik nog wat investeren in de wetenschap dat het uiteindelijk wel weer eens gaat stijgen. Mag van mij nog wel tot oktober bearish blijven.

PSN: Oldzkoel

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
power_user schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:31:
Elke maand dat t laag staat kan ik nog wat investeren in de wetenschap dat het uiteindelijk wel weer eens gaat stijgen. Mag van mij nog wel tot oktober bearish blijven.
Volg dezelfde redenering...Ik koop elke maand voor een bescheiden bedragje bij, zodat tegen de tijd we echt weer bullish gaan, ik geen spijt heb dat ik te weinig kocht toen het zo laag stond!

• Pelox
Naast de Verge announcement op 17 april hebben we ook de smart contract launch op 13 april van LTC.. Verwachten jullie daar nog iets van? Ik twijfel om nog wat extra fiat of een deel van mijn xrp in LTC te steken op dit moment.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 11-04-2018 15:07 ]

Zero.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Volgens mij gaat er eindelijk iets gebeuren en gaan we een richting bepalen. Je ziet op Bitfinex het laatste half uur constant sell en buy orders verschijnen van 300 tot zelfs 1k BTC die dan verwijdert worden. Meestal een teken van een verhoging van het volume.

• Rechtzodiegaat
Adnanos schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:59:
Volgens mij gaat er eindelijk iets gebeuren en gaan we een richting bepalen. Je ziet op Bitfinex het laatste half uur constant sell en buy orders verschijnen van 300 tot zelfs 1k BTC die dan verwijdert worden. Meestal een teken van een verhoging van het volume.
Ik zie het ook. En ik zie vooral rode kaarsen.

• Pelox
Rechtzodiegaat schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:02:
[...]

Hier is het nog groen op dit moment..

Zero.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Rechtzodiegaat schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:02:
[...]

Rode kaarsen zie ik niet.
Wel een buy order van 500 en een sell order van 1k BTC verschijnen.

Edit: nu 2k BTC 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Adnanos op 11-04-2018 16:09 ]

Verwijderd

Rebellious de nederlandse blockchain bouwer ook lekker in de lift. Masternodes aankondiging moet nog komen

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Machlah schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:13:
[...]

Jammer dat er niks van klopt. De bulls komen er aan.
lullig maar waar.

• Pelox
Goh toevallig zeg.. eerste beelden van nieuwe lambo duiken op.. https://www.autoweek.nl/n...tikel&utm_campaign=nuauto

Zero.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

COINCIDENCE? I THINK NOT!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mag hopen dat ze die niet zo gaan uitbrengen. Lelijkste Lambo ooit.

• Pelox
hmr schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:53:
[...]

COINCIDENCE? I THINK NOT!
COINcidence oOo

Zero.

Verwijderd

word een vervelende dag voor mij
zit er helemaal naast met sell en buy

• Rookert25
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 17:53:
word een vervelende dag voor mij
zit er helemaal naast met sell en buy
Buy low, sell high; easy :*)

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-01 08:49

DJT

Het kan verkeren in de Crypto's. Waar ik de afgelopen maanden telkens op zoek was naar munten die niet gingen dalen kan ik nu bijna niet kiezen tussen de stijgende alts. Ik maak dit voor het eerst mee volgens mij.

Als ik het goed heb geleerd zou ik nu, bij dit euforische gevoel, alles moeten verkopen en in fiat moeten zetten.

Verwijderd

jup...dat is het probleem
ik ben anders om bezig 8)7 |:(

• Machlah
Hoop dat niet te veel tweakers op Piet Paulusma vertrouwen. De leuke tijden komen er weer aan mensen!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-01 09:57

Radjesh

hoi

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 17:58:
[...]

jup...dat is het probleem
ik ben anders om bezig 8)7 |:(
Specifiek?

Niet

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-01 08:49

DJT

"Buy high, sell low" heb ik altijd als ik te snel wil.

Als ik nu ergens instap doe ik eerst wat research, TA's lezen op Tradingview, Twitter, etc.. om een beetje een algemeen beeld te krijgen van het sentiment en de verwachtingen van een bepaalde munt. Dan kijk ik het nog even aan, volg wel het koersverloop nauwlettend. Als ik op een gegeven moment vertrouwen heb stap ik in.

Het wordt nu zoeken naar het juiste moment uit te stappen met het deel waar ik mee mag spelen.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Machlah schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:01:
[...]

Hoop dat niet te veel tweakers op Piet Paulusma vertrouwen. De leuke tijden komen er weer aan mensen!
Bron?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Verwijderd

DJT schreef op woensdag 11 april 2018 @ 17:56:
Het kan verkeren in de Crypto's. Waar ik de afgelopen maanden telkens op zoek was naar munten die niet gingen dalen kan ik nu bijna niet kiezen tussen de stijgende alts. Ik maak dit voor het eerst mee volgens mij.

Als ik het goed heb geleerd zou ik nu, bij dit euforische gevoel, alles moeten verkopen en in fiat moeten zetten.
Als je echt niet kunt kiezen:

De top 100 van livecoinwatch.com screenshotten. Dit geheel uitprinten op 2 a4tjes. Aan elkaar plakken en aan houten achterwand bevestigen.

Vervolgens je fiat bedrag opsplitten in 3 of 4 delen. Daarna 3 of 4 Dart pijlen pakken en blind naar het bord gooien. Als een pijl mist gewoon herhalen tot je 3 of 4 crypto's hebt geraakt.

Ga naar exchange en koop die meuk.

Voila. Een feilloze strategie waar je nog jaren hodlplezier van gaat hebben.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
pannekoek schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:26:
ik heb PAC, Linda en Redd voorbij zien komen net, mag ik vragen waarom jullie deze coins interessant vinden en wat jullie projectie is voor korte en lange termijn (dus 1maand en 6 maanden?)
Voor mij de munten die je moet hebben.
M'n kop eraf als ze niet gigantisch gaan stijgen dit jaar.

Verwijderd

Moet je nagaan wat een indruk het heeft gemaakt

Verwijderd

Op naar de koersen van afgelopen december !

Verwijderd

nano maakt zich klaar voor een spurt naar boven
bron..
GEVOEL

• Greymore1
Onthoud, morgenochtend rond 7 uur xvg pumpje. Is nu al vaker dan niet voorgevallen. Ik bedank mijn buren maar als ze mij om 6 uur 's morgen wakker maken en ik dan de pump mee mag pakken. :)

Verwijderd

Greymore1 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:23:
Onthoud, morgenochtend rond 7 uur xvg pumpje. Is nu al vaker dan niet voorgevallen. Ik bedank mijn buren maar als ze mij om 6 uur 's morgen wakker maken en ik dan de pump mee mag pakken. :)
Je hebt nu ook zo'n nieuwe uitvinding. Kan even niet op de naam komen maar is een soort klok die je in kunt stellen op een bepaalde tijd en als die klok dan dat tijdstip aangeeft dan gaat er een alarm af zodat je wakker wordt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:27:
[...]

Je hebt nu ook zo'n nieuwe uitvinding. Kan even niet op de naam komen maar is een soort klok die je in kunt stellen op een bepaalde tijd en als die klok dan dat tijdstip aangeeft dan gaat er een alarm af zodat je wakker wordt.
hahahhaha..donder op ,dat geloof ik niet

Verwijderd

Ik wilde gisteren EOS gaan kopen, maar toen kwam er iets tussen waardoor ik het ben vergeten... Stupid stupid stupid |:(

Achja, mijn aion ncash en icx doen het ook prima! :Y

• Greymore1
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:27:
[...]

Dat gaat mij te ver. Het moet wel leuk blijven. Mijn alarm zetten heb ik al trauma's aan overgehouden in de Diablo 3 auction house tijd. Sliep toen erg weinig en is er erg ingehakt. Dus geen alarm meer voor mij.

En ik kom niet meer in slaap als ik eenmaal wakker ben geworden, dat ook nog eens. Blij als ik op een normale tijd kan gaan slapen en meer dan 6 uur mag pakken per nacht.

[ Voor 13% gewijzigd door Greymore1 op 11-04-2018 19:44 ]

• Greymore1
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:32:
Ik wilde gisteren EOS gaan kopen, maar toen kwam er iets tussen waardoor ik het ben vergeten... Stupid stupid stupid |:(

Achja, mijn aion ncash en icx doen het ook prima! :Y
Ik wil al tijden EOS kopen, en had er ook een stuk of 60 een week of wat geleden. Maar ik ben over het algemeen geen beste HODL, vooral met die "kansjes" die ik probeer mee te pakken dagelijks. XVG, etc. :X

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-01 18:30
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:39:
[...]

Als je echt niet kunt kiezen:

De top 100 van livecoinwatch.com screenshotten. Dit geheel uitprinten op 2 a4tjes. Aan elkaar plakken en aan houten achterwand bevestigen.

Vervolgens je fiat bedrag opsplitten in 3 of 4 delen. Daarna 3 of 4 Dart pijlen pakken en blind naar het bord gooien. Als een pijl mist gewoon herhalen tot je 3 of 4 crypto's hebt geraakt.

Ga naar exchange en koop die meuk.

Voila. Een feilloze strategie waar je nog jaren hodlplezier van gaat hebben.
Ik zie dat wij dezelfde strategie hebben... _/-\o_

• BoulaMouzer
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:19:
nano maakt zich klaar voor een spurt naar boven
bron..
GEVOEL
Had er gisteren wat van willen inkopen, dacht wacht nog ff...

Verwijderd

iets zegt me dat er wat gaat ontploffen
maar welke? :?

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:07
ja EOS... bijna ltc ingehaald

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:45:
Ik voel dat er ook iets groots gaat gebeuren vandaag of morgen! Er hangt iets in de lucht. Stilte voor de storm voor BTC.

Mijn fiat staat klaar om erin te pompen mocht ie hard dalen of stijgen!

Verwijderd

wat heb jij met berry powel?
voetbalt die nog?

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:45:
Volgens een collega van mij, die Crypto Ed NIET volgt zou het wel eens goed kunnen gaan STORMen :+

Kijk het vanaf de zijlijn wel aan, net als de vorige keer toen hij ineens 150% deed. Net weer wat geschoven vorige week, ben er nu weer zat van...

Mijn ByteCoins doen het vandaag ineens uit het niets weer prima, gek genoeg. HTML heeft nu echt HitBTC nodig, want die is vastgeroest... en mijn bak met PeepCoin (DAPS) doet het ondanks het dippie ook nog niet zo beroerd. Nog +8% nu. 100% stake reward op jaarbasis zeggen ze, het zal me benieuwen. Morgen komt de stake reward binnen na exact 1 week, benieuwd of dat dan ook ongeveer 2% is. Zo niet, gaat die hele bende de deur weer uit met een kleine winst... Zo ja, hodl ik ‘m helemaal de moeder, gratis geld 8) . Nouja, tenzij hij ineens zo hard gaat dat de winsten mijn doelen aantikken dan _/-\o_

Verwijderd

Dakillerbean schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:53:
[...]

Volgens een collega van mij, die Crypto Ed NIET volgt zou het wel eens goed kunnen gaan STORMen :+

Kijk het vanaf de zijlijn wel aan, net als de vorige keer toen hij ineens 150% deed. Net weer wat geschoven vorige week, ben er nu weer zat van...

Mijn ByteCoins doen het vandaag ineens uit het niets weer prima, gek genoeg. HTML heeft nu echt HitBTC nodig, want die is vastgeroest... en mijn bak met PeepCoin (DAPS) doet het ondanks het dippie ook nog niet zo beroerd. Nog +8% nu. 100% stake reward op jaarbasis zeggen ze, het zal me benieuwen. Morgen komt de stake reward binnen na exact 1 week, benieuwd of dat dan ook ongeveer 2% is. Zo niet, gaat die hele bende de deur weer uit met een kleine winst... Zo ja, hodl ik ‘m helemaal de moeder, gratis geld 8) . Nouja, tenzij hij ineens zo hard gaat dat de winsten mijn doelen aantikken dan _/-\o_
dat is het enige wat ik uit eindelijk doe hier
wachten tot die ene coin waar ik mega dik inzit gaat los komen
zal rond de zomer zijn
dan sell en ben ik er klaar mee

Verwijderd

Greymore1 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:23:
Als ik jou nou mijn nummer geef, kun jij mij dan bellen als die shit loos gaat? Zo niet, dan kan ik lekker blijven slapen! Win-win toch :+

Verwijderd

waar verkopen ze lambo,s?...zal er na de zomer ook eens 1 in de garage zetten :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:55:
[...]

dat is het enige wat ik uit eindelijk doe hier
wachten tot die ene coin waar ik mega dik inzit gaat los komen
zal rond de zomer zijn
dan sell en ben ik er klaar mee
CSC ga ik ook nog kopen, maar dat gaat niet meer dan 100k zijn :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:58:
[...]

CSC ga ik ook nog kopen, maar dat gaat niet meer dan 100k zijn :+
tik de 4 miljoen aan nu B)

• Greymore1
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:56:
[...]

Als ik jou nou mijn nummer geef, kun jij mij dan bellen als die shit loos gaat? Zo niet, dan kan ik lekker blijven slapen! Win-win toch :+
Gekkigheid.

Verwijderd

• Machlah
Ik kan het voelen in het water

Verwijderd

Wow, dat is een x-aantal keer mijn complete portfolio haha! Iets met slechte keuzes, dure fouten en geleerde lessen :D

Heb je na de zomer nog wel tijd om te darten dan, als je ook al rondjes moet rijden in je lambo?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2018 20:15 ]

Verwijderd

https://coinlive.io/analy...-the-latest-pump-in-value

mmooooonnnnnn.

sorry litecoin maar plaats 5 in marketcap gaat naar eos.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:49:
[...]

Ik voel dat er ook iets groots gaat gebeuren vandaag of morgen! Er hangt iets in de lucht. Stilte voor de storm voor BTC.

Mijn fiat staat klaar om erin te pompen mocht ie hard dalen of stijgen!
De markt weer terug naar zijn vaste top 5 ?

BTC, ETH, XRP, BCH, LTC en gevolgd door NEO, BNB, DASH, Monero en als uitschieter DGD?

Dat is waar we in het verleden vaak op terug kwamen met DGD die er soms geweldig uitkwam. Bijna iedere keer ging er ook een paar goede dagen voor de alts aan vooraf.

Zelfs als we uitgaan van manipulatie ...wat gewoon gebeurd terwijl we toekijken, dan zullen we een bullrun moeten maken, nu er geen nieuw geld instroomt verdient er niemand wat aan ... dat is dan wel weer de grap bij manipulatie, we zullen dus een beste piek moeten maken om mensen te triggeren weer te kopen voordat we weer zo'n "nep" crash krijgen waarbij een kleine aantal mensen met de grootste som geld wegloopt. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Turbo-Puppy op 11-04-2018 20:46 ]

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Turbo-Puppy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:43:
[...]

De markt weer terug naar zijn vaste top 5 ?

BTC, ETH, XRP, BCH, LTC en gevolgd door NEO, BNB, DASH, Monero en als uitschieter DGD?

Dat is waar we in het verleden vaak op terug kwamen met DGD die er soms geweldig uitkwam. Bijna iedere keer ging er ook een paar goede dagen voor de alts aan vooraf.
Mooie tijden waren dat.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ja, en wat waren we toen nog jong en onwetend heh. :+

Bij de eerst volgende piek dat BTC de $12k raakt ....

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/188bf19e118d10ecc8ed00efebf268bc/tenor.gif

omdat een halvering van waarde namelijk gewoon verzekerd is te gebeuren, zelfs bij een stijging naar de 15k wordt ik er niet meer warm of koud van, we zullen, en gaan vanzelf wel terug naar die 7k ... is het niet de dag er op, dan wel de weken er na. :Y

Ik zet alles om in fiat zonder er ook maar 1 tel bij na te denken als dat moment komt.

[ Voor 10% gewijzigd door Turbo-Puppy op 11-04-2018 20:53 ]

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:39:
https://coinlive.io/analy...-the-latest-pump-in-value

mmooooonnnnnn.

sorry litecoin maar plaats 5 in marketcap gaat naar eos.
Zal tijdelijk zijn....
Ltc heeft flink ingeleverd laatste tijd en zal ook binnenkort zijn weg omhoog weer gaan vinden.

• Pelox
Noedels schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:55:
[...]

Zal tijdelijk zijn....
Ltc heeft flink ingeleverd laatste tijd en zal ook binnenkort zijn weg omhoog weer gaan vinden.
Ja en ik verwacht heel snel

Zero.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DahZtwCVAAAQ-kN.jpg

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Hoeveel van die plaatjes wil je? Allemaal flauwekul, er zal best een moment komen dat we flink pieken, maar extreme stijgingen gaan we denk ik niet zien, en zeker niet langdurig.

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/J0wMe_2CDHY/maxresdefault.jpg

• Pelox
Turbo-Puppy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:06:
Hoeveel van die plaatjes wil je? Allemaal flauwekul, er zal best een moment komen dat we flink pieken, maar extreme stijgingen gaan we denk ik niet zien, en zeker niet langdurig.

[afbeelding]
Ltc naar de 1000?!?!?! Is dat al confirmed?

Zero.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Pelox schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:09:
[...]

Ltc naar de 1000?!?!?! Is dat al confirmed?
Ja... dacht je dat dat plaatje nep was dan? XVG staat toch ook bijna op de $15.

Verwijderd

ik geloof er in dat btc binnen enkele jaren de 100k aantikt
en natuurlijk ook dat je op dat moment gewoon naar pokerstars gaat om ff te kaarten en betaald met casinocoin :P

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2018 21:13 ]

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:06:

[afbeelding]
Waar is je gevoel voor humor ?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:12:
[...]

Waar is je gevoel voor humor ?
Momenteel ver te zoeken ... point taken. :$

Gewoon chagrijnig van al die manipulatie, zoiets is veel leuker als je de touwtjes zelf in handen hebt, en dan keur ik het ook goed. Nu ik aan de andere kant zit vind ik er geen reet meer aan.

• BoulaMouzer
Turbo-Puppy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:15:
[...]

Momenteel ver te zoeken ... point taken. :$

Gewoon chagrijnig van al die manipulatie, zoiets is veel leuker als je de touwtjes zelf in handen hebt, en dan keur ik het ook goed. Nu ik aan de andere kant zit vind ik er geen reet meer aan.
Wie heeft de whitepaper van Manipulatie coin al eens doorgenomen.. :P

Verwijderd

lekker dat neo eindelijk eens wat doet
en dan heb ik er maar 4... :| oOo

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2018 21:19 ]

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
GET op BNR radio voor de geintereseerden.

Inmiddels ook al 17 man in vaste dienst, en ze zoeken meer developpers dus ben je een werkloze dev?

https://www.bnr.nl/player/archief/201804111130001800

En een stukje podcast op https://podcast.bitcoin.c...s-Have-More-Money-Freedom
Beetje aan t eind van de podcast.

[ Voor 25% gewijzigd door tias86 op 11-04-2018 22:09 ]

• Greymore1
Die verge chat op telegram is echt alleen maar GIF spam. Hoe oud zijn die verge-fans vraag ik me dan af.
Pagina: 1 ... 62 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!