Verwijderd
Hoezo spam? we zijn er hier toch om elkaar te kunnen helpen en tips te kunnen geven?Bmfd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:40:
[...]
Ah, nu toch weer met je initiële account, dus toch geen ban. Nevertheless, spam.
Het is overduidelijk dat jij beide personen bent gezien de tekstopbouw en taalfouten. Wat haal jij uit deze promotie? Leveren referrals je iets op?Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:43:
[...]
Hoezo spam? we zijn er hier toch om elkaar te kunnen helpen en tips te kunnen geven?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Omdat je je pumpgroepje (of signals groepje als jij het zo wilt noemen) hier niet hoeft te komen promoten met meerdere accounts.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:43:
[...]
Hoezo spam? we zijn er hier toch om elkaar te kunnen helpen en tips te kunnen geven?
off topic-Misschien een IP ban een idee?-offtopicVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:37:
[mbr]- spam -[/]
Verwacht men nog steeds serieus dat zodra het tax season is afgelopen in de USA dat we weer in de klim gaan?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door .oisyn op 10-04-2018 10:56 ]
- Als iemand een account aanmaakt (gister) dan moet je het al niet vertrouwen
- Gebruik je verstand, 't is zonde van je geld!
(Koop gewoon Gulden, daar word ik rijker van
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Geldt natuurlijk ook voor jouVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:55:
Welk gedeelte van de verwijzing naar het feedbacktopic was niet duidelijk?
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 10-04-2018 10:58 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 25% gewijzigd door Machlah op 10-04-2018 11:41 ]
Verwijderd
Dit gaat dieper dan TA. Er is meer tussen hemel en aarde makker.wehave schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:00:
[...]
"Net wakker, koffie op..."
dit is het signaal voor een slechte dag?
je gaat toch je ballen uit je broek lachen als het geen scam blijkt te zijn.. Bekken zullen dan schuimen op /cryptocurrencyMachlah schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:41:
Jullie favoriete coin VERGE is weer lekker aan het stijgen dames en heren! FOMO gaat bijna beginnen! Als het zo doorgaat is een crazy friday wellicht weer eens mogelijk!
Aan de andere kant als het wel mis gaat, zal verge vast niet de enige coin zijn die last krijgt van een dump..
Ik houd nog lekker ff vast. Erg vroeg gekocht dus laag risico voor mij. Wat mij betreft mag de rest van de coins ook wel weer eens echt doorzetten. Nu echt zo'n jojo effect steeds, en om daar van de profiteren ben ik er niet actief genoeg mee bezig
vind je dit niet een beetje sneu door een nieuwe tweakers account te maken en vervolgens mensen te verleiden naar een of andere vage pump dump groep?
doe dat maar lekker op reddit ofzo
ja best zielig is dat, proberen mensen te lokken naar een linkje om er zelf geld uit te verdienen. gelukkig krijgen deze mensen een ban.hmr schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:17:
[...]
Volgens mij is dit niet de bedoeling...
Heb je serieus een profiel aangemaakt om dit te posten?
Verwijderd
Sorry ik zag een link over masternodes dus was er vanuit gegaan dat het mocht. Nogmaals mijn verontschuldiging. Wilde goed bedoeld iemand door verwijzen naar een prettige groep. Voor algemene infoVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:39:
[mbr]- spam -[/]
Hoe mooi de partner ook zal zijn ,denk dat de mensen altijd groter en beter hadden gehoopt.flessuh schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:50:
[...]
je gaat toch je ballen uit je broek lachen als het geen scam blijkt te zijn.. Bekken zullen dan schuimen op /cryptocurrency
Aan de andere kant als het wel mis gaat, zal verge vast niet de enige coin zijn die last krijgt van een dump..
Ik houd nog lekker ff vast. Erg vroeg gekocht dus laag risico voor mij. Wat mij betreft mag de rest van de coins ook wel weer eens echt doorzetten. Nu echt zo'n jojo effect steeds, en om daar van de profiteren ben ik er niet actief genoeg mee bezig
Komt ook natuurlijk hoe ze het hebben gebracht.
Een daling kan je wel verwachten na de 17de.
ja ze moeten wel met een hele bekende goede partner aankomen anders blijft er weinig over van verge denk ik na die gemiste deadlines. maar we gaan het zienwehave schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:55:
[...]
Hoe mooi de partner ook zal zijn ,denk dat de mensen altijd groter en beter hadden gehoopt.
Verwijderd
Hmm verge las net een boeiend artikel wat er mis is gegaan met het mine van verge. En hoe daar opgereageerd is door verge. Niet bepaald adequaat. Echt jammer.Machlah schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:41:
Jullie favoriete coin VERGE is weer lekker aan het stijgen dames en heren! FOMO gaat bijna beginnen! Als het zo doorgaat is een crazy friday wellicht weer eens mogelijk!
Wat bedoel je precies? hahaVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:59:
[...]
Hmm verge las net een boeiend artikel wat er mis is gegaan met het mine van verge. En hoe daar opgereageerd is door verge. Niet bepaald adequaat. Echt jammer.
Oh dat zeker, maar als XVG werkelijk benut gaat worden zal het op iets langere termijn echt wel gaan stijgen nogwehave schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:55:
[...]
Hoe mooi de partner ook zal zijn ,denk dat de mensen altijd groter en beter hadden gehoopt.
kwam het artikel van /cryptocurrency? Want in dat geval zou ik er niet veel waarde aan hechten.. zelfde als het van /vergecurrency komt overigensVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:59:
[...]
Hmm verge las net een boeiend artikel wat er mis is gegaan met het mine van verge. En hoe daar opgereageerd is door verge. Niet bepaald adequaat. Echt jammer.
[ Voor 34% gewijzigd door flessuh op 10-04-2018 12:01 ]
Ik gok nu op een duitse banknemesis2212 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:56:
[...]
ja ze moeten wel met een hele bekende goede partner aankomen anders blijft er weinig over van verge denk ik na die gemiste deadlines. maar we gaan het zien
Verwijderd
Voor iedereen die in XVG zit hoop ik op zeer mooie ontwikkelingen. Ook al loopt het op zijn minst gezegd niet echt op rolletjes daar, voor iedereen die er geld in heeft zitten mag het wat mij betreft een top 5 coin worden.flessuh schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:50:
[...]
je gaat toch je ballen uit je broek lachen als het geen scam blijkt te zijn.. Bekken zullen dan schuimen op /cryptocurrency
Persoonlijk denk ik dat er heel andere motieven spelen achter de pump. Het zou me niets verbazen als er straks rare dingen gebeuren rond de 17e.
De tijd zal het ons leren. Sowieso een hoop leven in de brouwerij met die coin, met deze saaie koersen altijd leuk om een beetje te volgen.
Verwijderd
Lees dit maar even:flessuh schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:00:
kwam het artikel van /cryptocurrency? Want in dat geval zou ik er niet veel waarde aan hechten.. zelfde als het van /vergecurrency komt overigens
https://bitcointalk.org/index.php?topic=3256693.0
Openingspost van ocminer zegt al genoeg.
Het is onmogelijk te ontkennen dat er echt ongelooflijk laks en amateuristisch is omgesprongen met een serieuze hack waarbij 10tallen miljoenen XVG zijn buitgemaakt. Dit zijn gewoon feiten. Dit is allemaal daadwerkelijk gebeurd.
Wat je ermee doet of van vind moet je helemaal zelf weten.
ah ja, dat verhaal. Het is overigens een mining exploit. Zover ik heb kunnen vinden hebben een aantal andere coins ook last gehad van een soortgelijke aanval.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:13:
[...]
Lees dit maar even:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=3256693.0
Openingspost van ocminer zegt al genoeg.
Het is onmogelijk te ontkennen dat er echt ongelooflijk laks en amateuristisch is omgesprongen met een serieuze hack waarbij 10tallen miljoenen XVG zijn buitgemaakt. Dit zijn gewoon feiten. Dit is allemaal daadwerkelijk gebeurd.
Wat je ermee doet of van vind moet je helemaal zelf weten.
Wel slordig dat die fout er nog in zat inderdaad.
Overigens heeft de Verge dev zelf ook gereageerd, en de manier waarop OCminer dit heeft aangepakt is ook zeker niet netjes
[ Voor 7% gewijzigd door flessuh op 10-04-2018 12:18 ]
Wat is er dan niet netjes aan zijn manier? Waarom is het relevant dat andere coins hier ook last van hebben gehad? Het gaat vooral om de manier hoe erop gereageerd is.flessuh schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:14:
[...]
ah ja, dat verhaal. Het is overigens een mining exploit. Zover ik heb kunnen vinden hebben een aantal andere coins ook last gehad van een soortgelijke aanval.
Overigens heeft de Verge dev zelf ook gereageerd, en de manier waarop OCminer dit heeft aangepakt is ook zeker niet netjes
Even andere insteek maar iedereen lijkt over elkaar heen te vallen hoe eea gebracht wordt maar het gaat om de reactie op het gebeurde, daar schort nog wel eea aan... Blijkbaar kan iemand dus gewoon wegkomen met het stelen van een paar miljoen muntjes en tot op heden het zo nog een keer doen... Toch blijft het vertrouwen er blijkbaar in xvg maar snappen doe ik dat niet...Bmfd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:26:
[...]
Wat is er dan niet netjes aan zijn manier? Waarom is het relevant dat andere coins hier ook last van hebben gehad? Het gaat vooral om de manier hoe erop gereageerd is.
Als je centjes bij een bank hebt staan en iemand wandelt binnen, steelt een groot bedrag van die bank en wandelt gewoon naar buiten dan voel je je toch ook niet meer prettig om daar je centjes te laten staan? Of ligt dat dan aan mij?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Beetje lastig gezien ik het artikel niet mag posten. Het is een nedeerlands artikel en het ging over de fud ten aanzien van de hack maar dat het geen hack was maar een programmeer fout van verge. Welke bij ze bekend was. Waardoor miners veel meer konden mijnen. En er een onvoorziene toename van tokens is op dit moment veroorzaakt door het mijnen. En over de mogelijke impact.
Verwijderd
Ocminer runt een grote mining pool en staat in zijn recht voor het alarmeren voor soorgelijke hacks vanwege de inkomsten van zijn klanten. Iedereen die mijnde via zijn pool of een andere pool op het moment van posten kreeg geen enkele reward uit de blocks en de riggs draaiden dus voor jan lul. De hacker(s) kreeg dus alle rewards uit de gemijnde blocks, met een interval van 1 seconde. Hij kreeg dus elke seconde een volledige block reward.flessuh schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:14:
[...]
ah ja, dat verhaal. Het is overigens een mining exploit. Zover ik heb kunnen vinden hebben een aantal andere coins ook last gehad van een soortgelijke aanval.
Ocminer heeft pas openbaar gepost nadat hij contact heeft gehad met Sunerok die het probleem wat aan de gang was niet wilde erkennen.
Vervolgens heeft Sunerok pas na de openbare post van ocminer een 'update' uitgebracht om de hack te stoppen, waarvan hij zelf niet eens wist dat het een hardfork betrof...
Daarna konden de wallets niet meer syncen. Vervolgens heeft hij niets meer gedaan aan het probleem tot de volgende dag, toen een officiële hardfork is uitgebracht. In de tussentijd heeft de hacker nog een keer 12 miljoen verge lopen 'minen'.
In totaal is er rond de 20 miljoen verge gestolen. Deze munten zijn niet buitengesloten van de chain na de fork, of geblacklist of wat dan ook, en kunnen dus op elk gewenst moment gedumpt worden. Dat is toch best zorgwekkend te noemen op zijn minst.
Ik heb het hele gebeuren met verbazing zitten volgen. Wat me nog het meest verbaasd is de actuele koers...
Het is me het showtje wel
Verwijderd
flessuh schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:00:
[...]
Oh dat zeker, maar als XVG werkelijk benut gaat worden zal het op iets langere termijn echt wel gaan stijgen nog
[...]nee kwam niet daar vandaan, maar van een nederlandse analyse site die ta doen over alle tokens, waar hun volgers om verzoeken. Ik sta los van die site, wil de site graag benoemen maar dan moet de admin wel toestemming geven
kwam het artikel van /cryptocurrency? Want in dat geval zou ik er niet veel waarde aan hechten.. zelfde als het van /vergecurrency komt overigens
- Verge had a "Wraith Protocol" update coming up on a set date. Dev didn't keep true to his word and postponned it. When it finally came out, it wasn't anything impressive.
- Dev made a post asking about paying taxes related to cryptos/coinbase. A few hours after said post, he started a "Give Verge to our pool so we can reveal big news on day XX/YY!!!1"
- Didn't get enough money, some company matched the donation value so he would reveal it anyway.
- Didn't reveal it. Postponned to April 16th.
- Two days ago, their Blockchain was hacked.
- Dev pushed a "fix" and said everything was fine. Wasn't, as hacker still mined free XVG.
- Now Dev pushed another "fix". It was a hardfork. He didn't know it was a hardfork. Let me repeat that. The
Dev. Didn't. Know. He. Pushed. A. Hard. Fork.
https://www.reddit.com/r/...his_straight_about_verge/
Overigens gaan bij mij de haren in mijn nek al overeind staan al lees ik berichten over ''partnerships met grote bedrijven'' door diverse projecten.
Verwijderd
Waar mijn haren van overeind staan is de fomo reactie van bedrijven en de neiging om maar nieuws te brengen om het brengen. Met het gevolg dat ze meer beloven dan ze waar maken. Dus ik voel helemaal met je meejosshem schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:40:
- Back in November/December, McAffe tweets about Verge (probably got his $105,000.00 for that). Hype starts building up.
- Verge had a "Wraith Protocol" update coming up on a set date. Dev didn't keep true to his word and postponned it. When it finally came out, it wasn't anything impressive.
- Dev made a post asking about paying taxes related to cryptos/coinbase. A few hours after said post, he started a "Give Verge to our pool so we can reveal big news on day XX/YY!!!1"
- Didn't get enough money, some company matched the donation value so he would reveal it anyway.
- Didn't reveal it. Postponned to April 16th.
- Two days ago, their Blockchain was hacked.
- Dev pushed a "fix" and said everything was fine. Wasn't, as hacker still mined free XVG.
- Now Dev pushed another "fix". It was a hardfork. He didn't know it was a hardfork. Let me repeat that. The
Dev. Didn't. Know. He. Pushed. A. Hard. Fork.
https://www.reddit.com/r/...his_straight_about_verge/
De kers op de taart zou nog zijn dat de "partnership" gecancelled wordt ivm de hack.
Overigens gaan bij mij de haren in mijn nek al overeind staan al lees ik berichten over ''partnerships met grote bedrijven'' door diverse projecten.
Verwijderd
De bende sommige bedrijven er van maken en de naieviteit van sommige houders. Ik zit er in dus het moet wel goed komen. Dat maakt het anderszijds ook wel mogelijk dat sommige bedrijven met hun fouten voorlopig nog weg komen.
Verwijderd
ltc en neo >>>>>>>>OUT
ont en wan<<<<<<<IN
dank je voor jullie mooie tijden neo icx ven en ltc
welkom nieuwkomers wan ont nuls en lisk
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2018 13:25 ]
Eerst post hij wat lovende tweets, om dan contact op te nemen met de mensen achter de coin met een bericht van "ik wil X bedrag of ik laat me negatief uit over de coin"
Dit heeft hij bij een aantal coins gedaan die elk hetzelfde verhaal hadden
en leuk dat je een post uit /cryptocurrency er bij pakt.. die lui zijn ook zo objectief
[ Voor 12% gewijzigd door flessuh op 10-04-2018 13:27 ]
Verwijderd
als ik dat kon deed ik het ook..easy moneyflessuh schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:25:
Dat hele McAfee verhaal steeds weer... die kerel heeft gewoon een aantal coins afgeperst en dat ook bij Verge geprobeerd..
Eerst post hij wat lovende tweets, om dan contact op te nemen met de mensen achter de coin met een bericht van "ik wil X bedrag of ik laat me negatief uit over de coin"
Dit heeft hij bij een aantal coins gedaan die elk hetzelfde verhaal hadden
Ik ook, mijn meningen zijn gewoon te koop ( helaas is er veel meer aanbod dan dat er vraag is )Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:27:
[...]
als ik dat kon deed ik het ook..easy money
Verwijderd
Misschien heb je nog een buy order open staan?Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:48:
Moet je een minimale. Bedrag aan neo kopen op binance? Kan niks via market order kopen? Iemand een idee?
Verwijderd
Nee niet dat ik weerdrijfhout schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:50:
[...]
Misschien heb je nog een buy order open staan?
Soms moet ik de app opnieuw opstarten omdat het kopen niet werkt.
Ja dat is echt een WANS in a lifetime kans
mwah , tot de volgende keer weer.nemesis2212 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:56:
[...]
ja ze moeten wel met een hele bekende goede partner aankomen anders blijft er weinig over van verge denk ik na die gemiste deadlines. maar we gaan het zien
OP verge kan je meer verdienen dan op 99% van de andere coins
Nou ik vind het een beetje een WANnabe coin met die 13% over 7 dagen...
Ach hoeveel erg grote bedrijven maken er geen potje van in de 'echte'wereld.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:47:
Overigens heb ik niets tegen Verge. Maar sommige zaken blijven me verbazen in de crypto.
De bende sommige bedrijven er van maken en de naieviteit van sommige houders. Ik zit er in dus het moet wel goed komen. Dat maakt het anderszijds ook wel mogelijk dat sommige bedrijven met hun fouten voorlopig nog weg komen.
Niet om het goed te praten maar daar word ook maar alles van gepikt.
Zo lang ze maar winst maken en belasting betalen(klein beetje) dan mogen ze hun gang wel gaan.(uitzondering daargelaten)
De aandelen worden toch wel gekocht.
We doen net alsof het alleen slecht is in de crypto wereld..
Dat zeker niet nee, maar de koersen reageren wel steviger op slecht nieuws.wehave schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:11:
[...]
Als Facebook een coin was geweest dan was deze week de waarde volledig ingestort
dat klopt hahadrijfhout schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:16:
[...]
Dat zeker niet nee, maar de koersen reageren wel steviger op slecht nieuws.
Als Facebook een coin was geweest dan was deze week de waarde volledig ingestort
Maar het verbaast me wel dat mensen zich zo storen als een deadline niet word gehaald of er klopt iets niet in een whitepaper etc etc.
Kijk eens om je heen naar de 'grote' bedrijven wat die allemaal flikken.
Mobiels die in brand vliegen.
Sjoemel software van volkswagen
cel straffen die worden afgekocht door grote bedrijven etc etc.
De enige les die ik bij ONT heb geleerd is dat ik het nooit moet verruilen of verkopenxileS schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:40:
lol, paar dagen geleden, poging gewaagd op ONT. Dacht ben al beetje laat, maar doe wel stoploss erop, 2 x stoploss gepakt en precies erna gaat die weer hard. Damn..
Heb laatst Gala tokens gekregen, omdat ik in het bezit ben van Zeepin. Best een leuk concept:
https://www.newsbtc.com/2...verse-powered-blockchain/
Lekker planeetje bouwen, onderhouden en uitbreiden
[ Voor 4% gewijzigd door Willem Egel op 10-04-2018 14:50 ]
Komt ook wel mede omdat de cryptomarkt nog langer niet volwassen is, en heel veel coins nog vooral een belofte zijn zonder daadwerkelijke toepassing.wehave schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:19:
[...]
dat klopt haha
Maar het verbaast me wel dat mensen zich zo storen als een deadline niet word gehaald of er klopt iets niet in een whitepaper etc etc.
Alles hangt dus vaak af van of mensen geloven in de “belofte” en wanneer het vertrouwen afneemt gaat de prijs ook net zo hard naar beneden.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Haha niet verwacht dat een Tweaker Russiacoin zou hebbenCrypts schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:00:
Hmmm al tijdje niet meer op cryptopia gekeken maar zie dat mijn pac op minder dan de helft staat en russiacoin zelfs nog maar op een vierde...Kom shitcoins, ga eens iets doen!
Ter verdediging, putincoin heb ik wel overgeslagen. Dat ging me iets te ver om die ook aan te kopen.ksborg schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:12:
[...]
Haha niet verwacht dat een Tweaker Russiacoin zou hebben. Ach, ik heb ook wel een aantal shitcoins die misschien niet heel handig waren om te kopen, maar als één van de 4 een Verge doet heb ik de andere drie er dik uit
Het is bij meer dat ik af en toe op kleinere exchanges wat koop en het weer vergeet.
Verwijderd
maar niemand neemt mij serieus
is een super gelikt muntje
die gaat het maken
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2018 15:28 ]
Wat is het met ONT dat deze zo hard stijgt?Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:27:
ik loop hier al twee of drie weken te roepen dan ONT deze komende weken over de $5 zou gaan
maar niemand neemt mij serieus
is een super gelikt muntje
die gaat het maken
Vertrouwen, potentie.... Whitepapers zeggen niet altijd alles, maar was van deze meerdere WP wel onder de indruk. Een van de redenen waarom ik in de nieuwsbrief ingeschreven stond. Daarnaast hoop positief nieuws waar mensen op reageren denk? Partnerships aankondiging, mainnet en een berg fomo. Geen ICO!
Gebackt door Onchain, hoop mensen die van Neo ( die al op de hoogte waren vna dit project) hun muntjes hebben omgezet naar ONT. Euhm, wallet met ONTgas. In de toekomst dus ook hier passief inkomen genereren...
Wellicht zie ik iets over het hoofd
Klopt de circulerende supply/market cap momenteel nu wel of niet? Je zag bij VeChain dat toen CMC eindelijk na maanden een update gaf op verzoek van VeChain dat de market cap groter was en veel eruit stapten omdat de theoretische winstmarge kleiner werd. Bij ONT zou dat bij eventuele correctie ook negatief uit kunnen pakken, dus dat moet je voor zijn.Willem Egel schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:37:
[...]
Vertrouwen, potentie.... Whitepapers zeggen niet altijd alles, maar was van deze meerdere WP wel onder de indruk. Een van de redenen waarom ik in de nieuwsbrief ingeschreven stond. Daarnaast hoop positief nieuws waar mensen op reageren denk? Partnerships aankondiging, mainnet en een berg fomo. Geen ICO!
Gebackt door Onchain, hoop mensen die van Neo ( die al op de hoogte waren vna dit project) hun muntjes hebben omgezet naar ONT. Euhm, wallet met ONTgas. In de toekomst dus ook hier passief inkomen genereren...
Wellicht zie ik iets over het hoofd, ik laat 90% van mn PF er wel in voorlopig. Iedereen roept maar wat, ook dat hij teruggaat naar 0,5, vervolgens 1,8, vervolgens naar 2,5 en nu gaat hij zakken naar de 3 dollar. Misschien gebeurt dit ook wel, maar ook een hoop mensen hebben denk wel vertrouwen in het project
[ Voor 84% gewijzigd door Theniers op 10-04-2018 15:54 ]
Niet iedereen huilt mee met de anti-Russische propaganda in de media. Gelukkig maar.ksborg schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:12:
[...]
Haha niet verwacht dat een Tweaker Russiacoin zou hebben.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Ben ik zonder meer met je eens, ook dat vind ik verbazingwekkend.wehave schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:11:
[...]
Ach hoeveel erg grote bedrijven maken er geen potje van in de 'echte'wereld.
Niet om het goed te praten maar daar word ook maar alles van gepikt.
Zo lang ze maar winst maken en belasting betalen(klein beetje) dan mogen ze hun gang wel gaan.(uitzondering daargelaten)
De aandelen worden toch wel gekocht.
Verwijderd
Rebellious de nederlandse token al bekeken?Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:22:
het oude word vervangen door het nieuwe
ltc en neo >>>>>>>>OUT
ont en wan<<<<<<<IN
dank je voor jullie mooie tijden neo icx ven en ltc![]()
![]()
welkom nieuwkomers wan ont nuls en lisk![]()
![]()
Er zijn rond de 500 mil ont tokensRookert25 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:49:
[...]
Klopt de circulerende supply/market cap momenteel nu wel of niet? Je zag bij VeChain dat toen CMC eindelijk na maanden een update gaf op verzoek van VeChain dat de market cap groter was en veel eruit stapten omdat de theoretische winstmarge kleiner werd. Bij ONT zou dat bij eventuele correctie ook negatief uit kunnen pakken, dus dat moet je voor zijn.
Verwijderd
Volkswagen concern is toch echt niet happy met de hooge boetes en vrees dat ze voorlopig nog niet uitgeprocedeerd zijn. Nu weet ik niet meer exact wat het met de aandelen heeft gedaan.wehave schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:19:
[...]
dat klopt haha
Verwijderd
Ik denk dat die wel klopt er zijn nu alleen wat miners met idioot veel tokens...en ja die gaan mogelijk een keer en masse gedropt worden.Rookert25 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:49:
[...]
Klopt de circulerende supply/market cap momenteel nu wel of niet? Je zag bij VeChain dat toen CMC eindelijk na maanden een update gaf op verzoek van VeChain dat de market cap groter was en veel eruit stapten omdat de theoretische winstmarge kleiner werd. Bij ONT zou dat bij eventuele correctie ook negatief uit kunnen pakken, dus dat moet je voor zijn.
En die circulerende supply is dus harder gestegen dan gepland. Wat daar het gevolg van is....zal de tijd moeten leren vrees ik
Dat geloof ik best ja maar gaat om het vertrouwen van de mensen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 16:15:
[...]
Volkswagen concern is toch echt niet happy met de hooge boetes en vrees dat ze voorlopig nog niet uitgeprocedeerd zijn. Nu weet ik niet meer exact wat het met de aandelen heeft gedaan.
Die blijven de auto's kopen.
Was mij ook al opgevallen. Plus dat de bitcoin zonet ook een flinke piek had. Ben benieuwd of het iets van betekenis is?Turbo-Puppy schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 17:58:
Een hoop alts flink in het groen vandaag ... voorbode op stijging van de grote munten?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Komt goed.Ton Hasselt schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 18:37:
Mijn muntjes willen niet. 😭
Gedeelde smart, ik stap ook in Linda. Geen idee waarom maar we zijn er bijna op 14 sats.Ton Hasselt schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 18:37:
Mijn muntjes willen niet. 😭
Ik koop denk ook nog maar wat Linda erbij.Crypts schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 18:55:
[...]
Gedeelde smart, ik stap ook in Linda. Geen idee waarom maar we zijn er bijna op 14 sats.
Barclays denkt dat cryptos alleen gebruikt worden in de toekomst door zwakke staten en criminelen en dat market cap nooit hoger wordt dan USD 780 miljard. FD snapt weinig en schrijft het dan maar over.
Dat kan nog wel even duren, daar niet van
Nah. De banken moeten nog ff minder rente geven. Nog een aantal storingen krijgen en er moet nog ff miljarden bijgeprint worden waarvan niemand weet waar dat geld naartoe gaat. Bedrijven moeten nog ff gehackt worden. Witwassen wordt al gedaan door HSBC dus dat wordt toch nooit gestopt.Rookert25 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 19:29:
https://fd.nl/beurs/12494...e-aardig-immuun-te-worden
Barclays denkt dat cryptos alleen gebruikt worden in de toekomst door zwakke staten en criminelen en dat market cap nooit hoger wordt dan USD 780 miljard. FD snapt weinig en schrijft het dan maar over.
Na een tijdje krijgen mensen het wel door denk.
[ Voor 7% gewijzigd door DeeSung op 10-04-2018 19:39 ]
Wow dat je zoiets gewoon publiceert ook.Rookert25 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 19:29:
https://fd.nl/beurs/12494...e-aardig-immuun-te-worden
Slaat echt helemaal nergens op.
https://twitter.com/Bittr...status/983756670663733248
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
En aangehouden? Zit er zelf al vanaf het begin in, redelijk duur aangekocht, maar op de bodem flink bijgekocht (verdubbeld) en nu op bijna 58% winst met die pluk. Gaat erg hard vandaag! Bijna +20%. Geen idee waarom...Ton Hasselt schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:50:
[...]
Als ie nu niet opveert, is de rek eruit.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
De mensen interesseerden zich niet in die sjoemelsoftware. Meer uitstoot, so what? Moest er een probleem geweest zijn met de remmen, dan pas zou het vertrouwen een knauw krijgen...wehave schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 17:34:
[...]
Dat geloof ik best ja maar gaat om het vertrouwen van de mensen.
Die blijven de auto's kopen.
Wat zou het lekker zijn als we morgenvroeg weer eens wakker konden worden met een +30%
Dat kan maar zo, aangezien ik mijn Verge heb verkocht. Meestal als ik de boel verkoop gaat het knallen dus ga er maar eens goed voor zitten allemaalTurbo-Puppy schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 20:05:
We gaan de $7000 trotseren vanavond denk ik ...![]()
Wat zou het lekker zijn als we morgenvroeg weer eens wakker konden worden met een +30%
Helaas.B-Bandit schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 19:48:
[...]
En aangehouden? Zit er zelf al vanaf het begin in, redelijk duur aangekocht, maar op de bodem flink bijgekocht (verdubbeld) en nu op bijna 58% winst met die pluk. Gaat erg hard vandaag! Bijna +20%. Geen idee waarom...
Verwijderd
En jij had weinig gewonnen...heeeeeel weinig....hmr schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 00:49:
[...]
Die xrp weddenschap ben je echter nooit aangegaanhaha! Je had hem btw best hard verloren, dus wellicht met hindsight een goede keuze geweest...
Ah jammer. Je zei het idd ook al...
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!