Nee...ik wacht op die Sashacoin van Crypts.Verwijderd schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:34:
[...]
omg..je gaf de knaken van je pa aan Sunny lu?..5k
Verwijderd
nu ik die foto zie...ALL INTon Hasselt schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:38:
[...]
Nee...ik wacht op die Sashacoin van Crypts.
Soort airdrop dus? Welke exchange is de mnvadercoin te krijgen? Ben jij dan de hardfork?
phYzar schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:39:
[...]
Soort airdrop dus? Welke exchange is de mnvadercoin te krijgen? Ben jij dan de hardfork?
Verwijderd
Die van mij is blond iig.Ton Hasselt schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:38:
[...]
Nee...ik wacht op die Sashacoin van Crypts.
Ach...Ik ben niet éénkennig.Verwijderd schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:45:
[...]
Die van mij is blond iig.Schijnt een voordeel te zijn soms. Ik ga er nog even nadenken maar als een Linda op een exchange kan komen dan kan elke shitcoin dat wel. Leuk experiment!
Tsjonge, als je die sellwals dan ziet op bitfinex daar wordt je niet vrolijk van.
Wordt een zware nacht vrees ik.
Maken allemaal geld vrij voor Sasha.Tominatie schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:01:
Tsjonge, als je die sellwals dan ziet op bitfinex daar wordt je niet vrolijk van.
Hopen dat Azië flink inkoopt en dat alle "sellers" er morgen of later weer duur aanmoeten.Tominatie schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:01:
Gisteren waren de whales ook al lekker bezig. Stond even tijdelijk een sell wall van 7000BTC. Even later werd het 2x 2000BTC op 2 verschillende prijzen.Tominatie schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:01:
Lol dipje, je let ff een paar dagen niet op (want boring) en ineens neemt ie een duikvluchtje tijdens lunchtijd. Eindelijk weer wat reuring in de zaak. 
Op naar de 6000!!!
Op naar de 6000!!!
[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 09-04-2018 22:24 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik blijf het eerlijk gezegd maar verschrikkelijk problematisch vinden dat op de één of andere manier alles met handen en voeten vast hangt aan BTC, zakt BTC, dan gaat alles mee ... geen enkele munt lijkt langdurig zelfstandig in staat om zich daarvan te onttrekken.
We hebben 1200 soorten ijs, maar als je geen vanille wil, dan krijg je geen andere smaak ook.
Wat mij betreft een fundamenteel probleem van crypto.
We hebben 1200 soorten ijs, maar als je geen vanille wil, dan krijg je geen andere smaak ook.
Heb me er al bij neergelegd, kijk vrijwel alleen nog naar btc, terwijl ik die niet eens heb. Eerder keek ik nog of mijn alts wat anders deden, en soms wel maar meestal niet, en op langere termijn al helemaal niet.Turbo-Puppy schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:31:
Ik blijf het eerlijk gezegd maar verschrikkelijk problematisch vinden dat op de één of andere manier alles met handen en voeten vast hangt aan BTC, zakt BTC, dan gaat alles mee ... geen enkele munt lijkt langdurig zelfstandig in staat om zich daarvan te onttrekken.
We hebben 1200 soorten ijs, maar als je geen vanille wil, dan krijg je geen andere smaak ook.![]()
Is wel makkelijk je hoeft maar 1 muntje in de gaten te houden. En ik maar heb 1 long term alt (xrp) en ik merk het vanzelf wel als die volledig tegendraads uit zichzelf onmeunige gaat stijgen, tot die tijd doet ie wat btc doet.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Helemaal mee eens, zeker nu je ziet dat de prijs van BTC compleet gemanipuleerd wordt. Dit heeft niks meer met een correctie of FUD te maken. Grote jongens bepalen de prijs en de meute heeft het nakijken.Turbo-Puppy schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:31:
We hebben 1200 soorten ijs, maar als je geen vanille wil, dan krijg je geen andere smaak ook.![]()
Zo komen we nooit verder met de alts.
Hoor dit wel vaker en denk het soms zelf ook wel eens, maar wat heeft het manipuleren van BTC nou eigenlijk voor nut zou je zeggen. Als er door manipulatie nou grote stijgingen komen oké, maar het bewust laag houden van BTC zie ik het nut niet van in. Lijkt me juist dat de winsten van whales veel groter kunnen zijn indien er flinke stijgingen plaatsvinden en meer mensen in crypto stappen.Helix schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:37:
[...]
Helemaal mee eens, zeker nu je ziet dat de prijs van BTC compleet gemanipuleerd wordt. Dit heeft niks meer met een correctie of FUD te maken. Grote jongens bepalen de prijs en de meute heeft het nakijken.
Zo komen we nooit verder met de alts.
Verwijderd
Ton.... Ik ga het gewoon doen, waarom niet? Als Linda bestaansrecht heeft dan kan er nog wel een shitcoin bij.
Ik ben je eerste koper...beloofd.Verwijderd schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:42:
[...]
Ton.... Ik ga het gewoon doen, waarom niet? Als Linda bestaansrecht heeft dan kan er nog wel een shitcoin bij.
Verwijderd
Ik zie een business case hier. Ga er even over nadenken waar sash op gewaardeerd moet worden.
ADA lijkt zich goed staande te houden. tegen deze swings van afgelopen 2 wekenTurbo-Puppy schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:31:
Op deze golfbewegingen is ook heel veel geld te pakken. Aangezien het sentiment nog niet heel positief is pakken ze zo hun winst.tomdg schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:42:
[...]
Hoor dit wel vaker en denk het soms zelf ook wel eens, maar wat heeft het manipuleren van BTC nou eigenlijk voor nut zou je zeggen. Als er door manipulatie nou grote stijgingen komen oké, maar het bewust laag houden van BTC zie ik het nut niet van in. Lijkt me juist dat de winsten van whales veel groter kunnen zijn indien er flinke stijgingen plaatsvinden en meer mensen in crypto stappen.
Maar denk dat het nu stilte voor de storm is. Whales drukken de prijs omlaag met fake sell walls naar een voor hun acceptabele prijs. Als die prijs is geraakt wordt er flink ingekocht en dan weer pushen met fake buy walls. Dan kunnen we ook echt wel weer een nieuwe ATH aantikken. Vraag is alleen wanneer..
Verwijderd
dubbel posten is niet nodig, volgende keer graag in maar 1 topic
[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 10-04-2018 01:27 ]
Ik zeg maar wat...123?Verwijderd schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:50:
[...]
Ik zie een business case hier. Ga er even over nadenken waar sash op gewaardeerd moet worden.
Heeft een psychologische uptrend vision.
Wel aan gedacht, maar weer even vergeten.Verwijderd schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:56:
Volgt er hier iemand Toevallig telegram groepen waarin trading signals worden gegeven? Ik heb nu een erg goede gevonden''Crypto Trading Club signals''. Hun geven dagelijks signals en tot nu toe heb ik op alle signals al mooie winsten kunnen pakken. Onderstaand is een invite link, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en hoor graag of jullie mij nog tips kunnen geven over welke groepen ik eventueel nog meer kan gaan volgen!
https://t.me/joinchat/AAAAAD7mnCE3WtYqZmYnUw
Bedankt voor de tip.
Hier heb je ook gelijk in, maar ---> en dat is zoals ik het zie <---tomdg schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:42:
[...]
Hoor dit wel vaker en denk het soms zelf ook wel eens, maar wat heeft het manipuleren van BTC nou eigenlijk voor nut zou je zeggen. Als er door manipulatie nou grote stijgingen komen oké, maar het bewust laag houden van BTC zie ik het nut niet van in. Lijkt me juist dat de winsten van whales veel groter kunnen zijn indien er flinke stijgingen plaatsvinden en meer mensen in crypto stappen.
BTC prijs manipuleren, Partij x koopt in .. zoals Coinbase momenteel doet.
Partij x verzint een verdienmodel daarbij en wil die als contract of future slijten.
Partij x moet al die contracten kwijt en moet en zal die prijs tot dan laag houden om investeerders te vinden.
Partij x heeft haar deel gecashed, en laat de prijs los ... daar gaan we weer omhoog.
--repeat--
Dit spelletje wordt op grote schaal gespeeld door mega partijen. Dat is slechts 1 aspect.
Dan heb je ook nog de partijen die 8 keer op een dag kopen en verkopen, helaas soms partijen met een veel te groot aandeel, en dan krijg je dus die onzin als vandaag .. in 10 minuten tijd meerdere procenten zakken. Dat triggert zo'n beetje half geautomatiseerd crypto land, en we zitten weer in een dip ..een dip met een flinke staart, en zo zijn we weer een dag verder tot we "wellicht" terug zijn bij af, maar meestal zakken we nog verder dan we stijgen.
En dan vinden we het allemaal nog vreemd ook dat geen hond die zgn. smartcontracten wil kopen, dat niemand er nog geld in wil stoppen en we geen ATH's weten te behalen ... laten we eerlijk blijven, crypto is zo ongeveer het grootste ruk product dat je kan kopen, een nog slechtere investering dan op 89 jarige leeftijd trouwen met een 18 jarig top model ..waarom? Dat kost je maar de helft je vermogen, crypto waarschijnlijk meer.
Als ik definitief een punt weet te vinden waarop ik er tijdelijk uit kan, dan doe ik het ... prima, ik stap volgend jaar wel weer een keer in of leg af toe in op verschrikkelijke ruk munten, het lucratieve "HODL omdat ik ergens in geloof" is er wel vanaf. Ik geloof steeds meer in FOMO ... kansloze projecten die met veel bombarie hun coin waarde in 1 nacht verdrievoudigen.
Kijk voor de aardigheid is naar LTC .. ik pak deze even omdat ik hier meer van weet dan andere munten. Hier ben ik op ingestapt ooit omdat ik er in geloofde, ze hebben sindsdien -al dan niet met vertraging- wel steeds geleverd, de initiatieven zijn er, de infrastructuur die nodig is, support ten overvloede, en vorige week kwam de melding dat een grote payment provider is gevonden om door te pakken. Het resultaat .. dat is 0 .. waarom? Want BTC holders hebben even geen zin om een andere prijs te betalen, Dus zelfs een initiatief dat weet te slagen kan niet groeien in waarde omdat BTC daar even geen zin in heeft. Just saying ... Ik verwacht geen verdubbeling van waarde verder, maar als iets succes weet te boeken dan hoort daar volgens mij ...zeker in crypto iets bij als aanvullend vertrouwen in de toekomst, wat zich dan vertaald in waarde, het tegendeel is gewoon waar.
En dit is precies het punt dat mijn hele collectie LTC zo de uitverkoop in mag, en ik met de dag blijer wordt van mijn stapel (nog) waardeloze LCC, en die ga ik nog verder uitbreiden met de tijd ... kennelijk zijn de spelregels ergens verandert, dus dan moet ik me aanpassen .. We gaan voortaan voor dagsucces op projecten en munten die je met een gezond verstand met geen vinger aan zou willen raken.
En ik heb geen zin om de spelfouten uit dit bericht te halen, kennelijk raak ik gefrustreerd van het typen van dit bericht.
Als je ziet dat er een marketsell van 12.000BTC nodig was om de huidige daling in te zetten, dan zorgt dat ervoor dat ik langzaam aan steeds weer wat positiever word.Helix schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:53:
[...]
Op deze golfbewegingen is ook heel veel geld te pakken. Aangezien het sentiment nog niet heel positief is pakken ze zo hun winst.
Maar denk dat het nu stilte voor de storm is. Whales drukken de prijs omlaag met fake sell walls naar een voor hun acceptabele prijs. Als die prijs is geraakt wordt er flink ingekocht en dan weer pushen met fake buy walls. Dan kunnen we ook echt wel weer een nieuwe ATH aantikken. Vraag is alleen wanneer..
Ook al denk ik dat het nog wel een tijd gaat duren voordat nieuwe ATH's worden aangetikt en kan het best zijn dat er nog wat meer downside is, ik heb zelf de verwachting dat we binnenkort een langzaam herstel gaan zien, tenzij er weer een land is dat cryptocurrencies gaat bannen o.i.d.
Ik lees altijd veel LTC en LCC frustratie in die posts van jou, en dat geef je af op de rest van de crypto s.. kan dat kloppen?Turbo-Puppy schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:59:
[...]
Hier heb je ook gelijk in, maar ---> en dat is zoals ik het zie <---
Partij x verzint een verdienmodel daarbij en wil die als contract of future slijten.
Partij x moet al die contracten kwijt en moet en zal die prijs tot dan laag houden om investeerders te vinden.
Partij x heeft haar deel gecashed, en laat de prijs los ... daar gaan we weer omhoog.
--repeat--
Dit spelletje wordt op grote schaal gespeeld door mega partijen. Dat is slechts 1 aspect.
Dan heb je ook nog de partijen die 8 keer op een dag kopen en verkopen, helaas soms partijen met een veel te groot aandeel, en dan krijg je dus die onzin als vandaag .. in 10 minuten tijd meerdere procenten zakken. Dat triggert zo'n beetje half geautomatiseerd crypto land, en we zitten weer in een dip ..een dip met een flinke staart, en zo zijn we weer een dag verder tot we "wellicht" terug zijn bij af, maar meestal zakken we nog verder dan we stijgen.
En dan vinden we het allemaal nog vreemd ook dat geen hond die zgn. smartcontracten wil kopen, dat niemand er nog geld in wil stoppen en we geen ATH's weten te behalen ... laten we eerlijk blijven, crypto is zo ongeveer het grootste ruk product dat je kan kopen, een nog slechtere investering dan op 89 jarige leeftijd trouwen met een 18 jarig top model ..waarom? Dat kost je maar de helft je vermogen, crypto waarschijnlijk meer.
Als ik definitief een punt weet te vinden waarop ik er tijdelijk uit kan, dan doe ik het ... prima, ik stap volgend jaar wel weer een keer in of leg af toe in op verschrikkelijke ruk munten, het lucratieve "HODL omdat ik ergens in geloof" is er wel vanaf. Ik geloof steeds meer in FOMO ... kansloze projecten die met veel bombarie hun coin waarde in 1 nacht verdrievoudigen.
Kijk voor de aardigheid is naar LTC .. ik pak deze even omdat ik hier meer van weet dan andere munten. Hier ben ik op ingestapt ooit omdat ik er in geloofde, ze hebben sindsdien -al dan niet met vertraging- wel steeds geleverd, de initiatieven zijn er, de infrastructuur die nodig is, support ten overvloede, en vorige week kwam de melding dat een grote payment provider is gevonden om door te pakken. Het resultaat .. dat is 0 .. waarom? Want BTC holders hebben even geen zin om een andere prijs te betalen, Dus zelfs een initiatief dat weet te slagen kan niet groeien in waarde omdat BTC daar even geen zin in heeft. Just saying ... Ik verwacht geen verdubbeling van waarde verder, maar als iets succes weet te boeken dan hoort daar volgens mij ...zeker in crypto iets bij als aanvullend vertrouwen in de toekomst, wat zich dan vertaald in waarde, het tegendeel is gewoon waar.
En dit is precies het punt dat mijn hele collectie LTC zo de uitverkoop in mag, en ik met de dag blijer wordt van mijn stapel (nog) waardeloze LCC, en die ga ik nog verder uitbreiden met de tijd ... kennelijk zijn de spelregels ergens verandert, dus dan moet ik me aanpassen .. We gaan voortaan voor dagsucces op projecten en munten die je met een gezond verstand met geen vinger aan zou willen raken.![]()
En ik heb geen zin om de spelfouten uit dit bericht te halen, kennelijk raak ik gefrustreerd van het typen van dit bericht.
Dat is naar actuele waarde ook maar ""80 miljoen"" dollar (heel relatief i know).Bmfd schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:00:
[...]
Als je ziet dat er een marketsell van 12.000BTC nodig was om de huidige daling in te zetten, dan zorgt dat ervoor dat ik langzaam aan steeds weer wat positiever word.
In die gedachten zijn er nog te veel partijen met zulke holdings ..en als die allemaal op deze manier nog een paar keer moeten cashen is het niet best.
De andere kant is ... het is al beter dan dat GDAX of Binance met hun omloop überhaupt invloed uit kunnen op de prijs, dat was een paar weken terug wel het geval ... dat stemt dan weer positief.
Niet bewust, maar je zou best gelijk kunnen hebben.. ik heb in ieder wel aanleiding gegeven zojuist om me daarvan te verdenken. In ieder geval niet bewust die 2, meer over het algemeen.tias86 schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:04:
[...]
Ik lees altijd veel LTC en LCC frustratie in die posts van jou, en dat geef je af op de rest van de crypto s.. kan dat kloppen?
Persoonlijk stoor en frustreer ik me meer aan de positie die BTC bezet.
[ Voor 25% gewijzigd door Turbo-Puppy op 09-04-2018 23:09 ]
Denk je dat die LCC ooit nog wat waard wordt? Zou toch een scam zijn, of is het wel een serieuze fork?Turbo-Puppy schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:59:
[...]
--repeat--
En dit is precies het punt dat mijn hele collectie LTC zo de uitverkoop in mag, en ik met de dag blijer wordt van mijn stapel (nog) waardeloze LCC, en die ga ik nog verder uitbreiden met de tijd ... kennelijk zijn de spelregels ergens verandert, dus dan moet ik me aanpassen .. We gaan voortaan voor dagsucces op projecten en munten die je met een gezond verstand met geen vinger aan zou willen raken.![]()
Als ik op op de richlist van bitcoin kijk, dan zie ik dat er 82 adressen met 12.000BTC of meer zijn (waaronder een aantal exchanges). Dat vind ik niet zo heel veel. Een dump ter waarde van $80 miljoen is in deze markt gewoon erg veel, want er gaat in verhouding nog niet zo veel geld in rond.Turbo-Puppy schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:07:
[...]
Dat is naar actuele waarde ook maar ""80 miljoen"" dollar (heel relatief i know).
In die gedachten zijn er nog te veel partijen met zulke holdings ..en als die allemaal op deze manier nog een paar keer moeten cashen is het niet best.
De andere kant is ... het is al beter dan dat GDAX of Binance met hun omloop überhaupt invloed uit kunnen op de prijs, dat was een paar weken terug wel het geval ... dat stemt dan weer positief.
Net wat de gek (zoals ik?) ervoor geeft.ggj87 schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:11:
[...]
Denk je dat die LCC ooit nog wat waard wordt? Zou toch een scam zijn, of is het wel een serieuze fork?
Turbo-Puppy schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:59:
Het resultaat .. dat is 0 .. waarom? Want BTC holders hebben even geen zin om een andere prijs te betalen, Dus zelfs een initiatief dat weet te slagen kan niet groeien in waarde omdat BTC daar even geen zin in heeft.

De realiteit is wellicht dat er sowieso te weinig handel in de altcoins is om een stabiele fundering te vormen. Er is een reden dat 40-45% van de cryptomarkt in handen van slechts 1 munt is.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hier had ik inderdaad nog even niet aan gedacht en ook je 2e punt is duidelijk, alleen wat zo jammer is is dat dit alleen om korte termijn winsten lijkt te gaan, want op lange termijn lijkt het me niet houdbaar om op deze manier door te gaan, doordat het vertrouwen op een gegeven moment helemaal weg zakt.Turbo-Puppy schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:59:
[...]
--repeat--
Normaliter zou ik me daar zorgen over maken, of het me in ieder geval afvragen en onderzoeken, maar het interesseert me gewoon niet, als ze maar geld opleveren op een gegeven moment. Als je je afvraagt of ik achter LCC sta of er in geloof ... TOTAAL NIET! Ik heb echter zojuist genoemd dat ik die tactiek ga opgeven omdat de de markt zo niet meer werkt in mijn optiek.ggj87 schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:11:
[...]
Denk je dat die LCC ooit nog wat waard wordt? Zou toch een scam zijn, of is het wel een serieuze fork?
Niet om de bal te willen kaatsen, dus begrijp me niet verkeerd ... maar wat zou jij doen?
scenario 1, langdurig in een coin stappen waar je in gelooft, maar keer op keer niet van de grond lijkt te willen komen ...echter tot het bittere eind je in blijven bijten.
of
scenario 2, een paar dozijn rukmunten kopen op Binance waarvan je op voorhand al zowat kunt voorspellen dat ze binnen een week in waarde verdubbelen en dat blijven herhalen ... je zelf niet eens willen verdiepen in die munten, gewoon voor lief niet nemen dat het feit e op Binance listed zijn, dat dat wel voldoende is.
Ik heb overigens geen oordeel over welke keuze dan ook, ik ben echter van mening dat scenario 2 eerder een bevredigend resultaat zal opleveren.
Double earning, dus 20%??Verwijderd schreef op maandag 9 april 2018 @ 19:36:
[...]
Ook dat klopt, koers is mede ook met ethereum en btc mee gedaald. Maar wanneer je naar de pair verhoudingen kijkt pretty stable.
Ten aanzien van de masternodes is nog niet bekend. Maar wel bekend is dat ze de eigen blockchain gaan runnen in q3 half jaar eerder dan in de oorspronkelijke planning en dat er masternodes voor de tokenholders beschikbaar komen.
Meer info hier over komt de komende weken.
Het gaat in iedergeval fors meer worden dan de stake reward van 10% per jaar.
Wist je overigens dar er een double earning model komt op de nieuwe blockchain?
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Zo denk ik er ook over.Turbo-Puppy schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:16:
[...]
Normaliter zou ik me daar zorgen over maken, of het me in ieder geval afvragen en onderzoeken, maar het interesseert me gewoon niet, als ze maar geld opleveren op een gegeven moment. Als je je afvraagt of ik achter LCC sta of er in geloof ... TOTAAL NIET! Ik heb echter zojuist genoemd dat ik die tactiek ga opgeven omdat de de markt zo niet meer werkt in mijn optiek.
Niet om de bal te willen kaatsen, dus begrijp me niet verkeerd ... maar wat zou jij doen?
scenario 1, langdurig in een coin stappen waar je in gelooft, maar keer op keer niet van de grond lijkt te willen komen ...echter tot het bittere eind je in blijven bijten.
of
scenario 2, een paar dozijn rukmunten kopen op Binance waarvan je op voorhand al zowat kunt voorspellen dat ze binnen een week in waarde verdubbelen en dat blijven herhalen ... je zelf niet eens willen verdiepen in die munten, gewoon voor lief niet nemen dat het feit e op Binance listed zijn, dat dat wel voldoende is.
Ik heb overigens geen oordeel over welke keuze dan ook, ik ben echter van mening dat scenario 2 eerder een bevredigend resultaat zal opleveren.
Ik heb nog altijd veel vertrouwen in ADA, Charles Hoskinson heeft veel ervaring van/met ETH en gaat de hele wereld over. De wallet en opties zien er goed uit en richten zich op een groot, breed en onervaren publiek, je kunt paper wallets cadeau geven, staking komt eraan (al voor aangemeld) en er is geen gedoe rondom ADA. Ze maken geen fouten, zijn open en eerlijk, halen de roadmap, etc. Het wordt een mooi goedkoop platform voor ICO's, ze ondersteunen smart contracts, etc.alki schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:50:
[...]
ADA lijkt zich goed staande te houden. tegen deze swings van afgelopen 2 weken
Zojuist weer net als eind vorig jaar 10.000 stuks ingeslagen, ik ga ze hodlen en hopelijk gaat hij weer x10 net als toen, al zal dat wel even op zich laten wachten deze keer
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dat plaatje vind ik dan een beetje goedkoop willen scoren eerlijk gezegd ...Richh schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:14:
[...]
[afbeelding]
De realiteit is wellicht dat er sowieso te weinig handel in de altcoins is om een stabiele fundering te vormen. Er is een reden dat 40-45% van de cryptomarkt in handen van slechts 1 munt is.
Ik geef namelijk niets de schuld en verleg dat ook niet, en nota bene toelichting waarom ik mij stoor aan de positie van BTC.. hetgeen een opzichzelfstaand feit is ...het betreft geen schuld, ik zeg alleen dat de verhouding tussen als coins en BTC ongezond nauw met elkaar samenhangt.
Het zou je sieren om dat plaatje weg te halen en inhoudelijk, al is het het maar in 2 zinnen jou gedachten hierin te delen.
1 zou voor lange termijn het verstandigst moeten zijn, 2 voor de korte. Het grote probleem met 2 is dat je wel moet weten welke munten dat zijn. Ik zou iig voorlopig voor 2 willen gaan als ik wist welke munten ik moet kopenTurbo-Puppy schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:16:
[...]
Normaliter zou ik me daar zorgen over maken, of het me in ieder geval afvragen en onderzoeken, maar het interesseert me gewoon niet, als ze maar geld opleveren op een gegeven moment. Als je je afvraagt of ik achter LCC sta of er in geloof ... TOTAAL NIET! Ik heb echter zojuist genoemd dat ik die tactiek ga opgeven omdat de de markt zo niet meer werkt in mijn optiek.
of
Het heeft gewoon tijd nodig, voor de snelle handel/daytraden moet je het in pumps zoeken ja.Turbo-Puppy schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:16:
[...]
of
Ik heb in een paar projecten geld gestoken, waarvan ik denk dat die het op termijn zeer goed gaan doen, dus maak mij zelf ook niet zo druk als ze niet van de grond komen nu. Sterker nog een paar keer bijgekocht.
Enerzijds zit je af te geven op bitcoin, maar anderzijds zit je wel een shitcoin te kopen die voortkomt uit een fork, die voor de rest geen toegevoegde waarde heeft en alleen gecreëerd is om de developers eraan te laten verdienen. Nogal ironisch naar mijn idee, want dat soort acties dragen indirect ook bij aan de daling van bitcoin.Turbo-Puppy schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:22:
[...]
Dat plaatje vind ik dan een beetje goedkoop willen scoren eerlijk gezegd ...![]()
Ik geef namelijk niets de schuld en verleg dat ook niet, en nota bene toelichting waarom ik mij stoor aan de positie van BTC.. hetgeen een opzichzelfstaand feit is ...het betreft geen schuld, ik zeg alleen dat de verhouding tussen als coins en BTC ongezond nauw met elkaar samenhangt.
Het zou je sieren om dat plaatje weg te halen en inhoudelijk, al is het het maar in 2 zinnen jou gedachten hierin te delen.
Volgens mij zitten er een aantal mensen ‘te diep’ in crypto.. Als het je zoveel doet dan heb je er; óf teveel geld inzitten (of veel winst zien verdampen zoals ik), óf je zit er te dicht op en laat die koersschommelingen je teveel doen..
Natuurlijk is het leuk om de koersen te volgen als deze er positief voorstaat en baalt iedereen als het minder is.. In deze tijd doe ik dus een stapje terug en ga in de HODL modus.. Afgelopen zomer begonnen en kort na de zomer mijn grootste investering (IOTA) ook door het putje zien gaan (en gelukkig weer zien stijgen). Paar weken/maanden niet zo intensief mee bezig geweest tot de piek einde jaar..
Nu zit ik weer in de afwachtende modus en blijf idd bijkopen omdat ik nog steeds geloof in het project.. Mijn tip is dan ook om je in te lezen in één of meerdere coins waar je echt achter staat en daarin investeerd.
Natuurlijk is het leuk om de koersen te volgen als deze er positief voorstaat en baalt iedereen als het minder is.. In deze tijd doe ik dus een stapje terug en ga in de HODL modus.. Afgelopen zomer begonnen en kort na de zomer mijn grootste investering (IOTA) ook door het putje zien gaan (en gelukkig weer zien stijgen). Paar weken/maanden niet zo intensief mee bezig geweest tot de piek einde jaar..
Nu zit ik weer in de afwachtende modus en blijf idd bijkopen omdat ik nog steeds geloof in het project.. Mijn tip is dan ook om je in te lezen in één of meerdere coins waar je echt achter staat en daarin investeerd.
Zo was het helemaal niet bedoeld hoor, beetje meme's in het slowchattopic mag toch?Turbo-Puppy schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:22:
[...]
Dat plaatje vind ik dan een beetje goedkoop willen scoren eerlijk gezegd ...
Je stoort je aan de positie van BTC omdat je je altcoin ziet stijgen terwijl BTC daalt en je daardoor onder de streep eenzelfde bedrag overhoudt, toch?Ik geef namelijk niets de schuld en verleg dat ook niet, en nota bene toelichting waarom ik mij stoor aan de positie van BTC.. hetgeen een opzichzelfstaand feit is ...het betreft geen schuld, ik zeg alleen dat de verhouding tussen als coins en BTC ongezond nauw met elkaar samenhangt.

Dat is puur je gevoel. Ik denk dat heel veel altcoin bezitters die naar een [alt]/BTC koers kijken van de afgelopen maand op coinmarketcap, toch iets anders zien dan wat men verwacht. Het gevoel van 'blame bitcoin' is in te veel gevallen onterecht.
Maar ik begrijp je wel. Ik ben het zeker met je eens dat de koppeling tussen BTC en altcoins vervelend is, voor beide kampen trouwens.
Een betere wereld begint altijd bij jezelf. Zolang iedereen gebruik maakt van BTC pairs gaat er niks veranderen, en dat terwijl er genoeg alternatieven zijn de laatste maanden. Vrijwel alles is te handelen tegen ETH en LTC, maar ook USDT en (minder relevant voor ons, maar wereldwijd heel belangrijk) KRW bestaan bij vrijwel iedere top 50 coin.
Ik meen trouwens wel wat ik na het plaatje zei: het daadwerkelijke geld wat omgaat in heel veel altcoins is gewoon erg laag (al geldt dat meer voor 'echte' alts, LTC vind ik niet echt een alt). Slechts een zeer beperkt aantal munten is op exchanges beschikbaar, terwijl die handelprijs op een exchange wel vermenigvuldigd wordt met de totale supply om de marketcap te berekenen. Kunstmatige schaarste, lage prijzen, grote supply; het is eigenlijk enorm veel lucht. Nu het handelsvolume steeds verder daalt is dat een risico. Er is te weinig geld voor een stabiele fundering bij alts.
Maar daarbij, het échte probleem heb je (als je het mij vraagt) hier al perfect omschreven: Turbo-Puppy in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4"
De cryptomarkt is inderdaad puur speculatief geworden. Belangrijke aankondigingen, geruchten, steeds vaker krijgt de koers niet de verdienden opleving of daling. Dát maakt de markt stuk en die ergernis deel ik.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat nu weer?Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 00:01:
All aboard the Verge rocket boys...to the moooooon !!!
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
XVG is de ergste ziekte van de crypto wereld.
Nu pas? Ik ben allang all in op Verge. Ik heb uitermate veel vertrouwen in dit project. Het team komt uiterst capabel en eerlijk over, dat is echt iets wat we vaker zouden moeten zien in deze markt.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 00:01:
All aboard the Verge rocket boys...to the moooooon !!!
Cryptosporidiosis is ook geen lievertje.tias86 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 00:03:
Heeft mij wel beter gemaakt.tias86 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 00:03:
Verwijderd
wat is er gebeurd met je;het is over met crypto??Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 00:11:
Ach ik haat Verge ook maar hij maakt me steeds weer rijk
Verwijderd
Jij bent nog te nieuw hier om te snappen dat ik ook wel eens sarcastisch ben.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 00:14:
[...]
wat is er gebeurd met je;het is over met crypto??
Ik geloof altijd in crypto en verwacht nieuwe AHT's dit jaar.
Vergeet je ironie-teken dan ook niet joh!Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 00:17:
[...]
Jij bent nog te nieuw hier om te snappen dat ik ook wel eens sarcastisch ben.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Sarcasme?Bmfd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 00:10:
[...]
Nu pas? Ik ben allang all in op Verge. Ik heb uitermate veel vertrouwen in dit project. Het team komt uiterst capabel en eerlijk over, dat is echt iets wat we vaker zouden moeten zien in deze markt.
Die xrp weddenschap ben je echter nooit aangegaanVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 00:17:
[...]
Jij bent nog te nieuw hier om te snappen dat ik ook wel eens sarcastisch ben.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Moon? Lambo? Of doen we daar niet meer aan. Dan zitten we bijna in de despair fase?
gabn88 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 00:51:
Moon? Lambo? Of doen we daar niet meer aan. Dan zitten we bijna in de despair fase?
Alles komt goed, eind deze week lacht ieder weer, tot die tijd stalen ballen gewenst!
Goedemorgen iedereen☕
Vraagje☺ Waarom scheelt https://coinmarketcap.com zoveel met https://www.coingecko.com/en
en welke is dan het meest accuraat?
Schijnt dat coinmarketcap sommige info van Koreaanse exchanges heeft verwijderd. Klopt dit?
Vraagje☺ Waarom scheelt https://coinmarketcap.com zoveel met https://www.coingecko.com/en
Schijnt dat coinmarketcap sommige info van Koreaanse exchanges heeft verwijderd. Klopt dit?
Op livecoinwatch kun je de koreaanse markets uit en aan zetten misschien daar ook wel.jorisdeket schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 06:49:
Goedemorgen iedereen☕
ik wilde mijn xvg gaan verkopen maar was er nog niet over uit welke munt ik terug wilde kopen (ada, ven, icx of nano), maar goed ook, stijgt nog lekker door op het moment
PSN ID: Svennie-NL
Al pakt ie nu even een correctie van 7,2 naar 6,7 in een uurtje tijd...Svennie schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 07:23:
ik wilde mijn xvg gaan verkopen maar was er nog niet over uit welke munt ik terug wilde kopen (ada, ven, icx of nano), maar goed ook, stijgt nog lekker door op het moment
klopt ja, enkel maar stijgen gebeurd niet natuurlijk, de vraag is of xvg weer doorstijgt of dat de top bereikt is.Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 07:24:
[...]
Al pakt ie nu even een correctie van 7,2 naar 6,7 in een uurtje tijd...
Ik denk dat hij vandaag of morgenochtend de 10 cent aantikt.Svennie schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 07:30:
[...]
klopt ja, enkel maar stijgen gebeurd niet natuurlijk, de vraag is of xvg weer doorstijgt of dat de top bereikt is.
De snelle waardetoename van cryptocurrencies zoals Bitcoin, Ether en Litecoin - en vele andere - heeft een wereldwijde beleggingswaanzin en frequente tweecijferige prijsschommelingen aangestoken. Een dergelijke volatiliteit heeft veel van de meest vooraanstaande stemmen in financiën, waaronder Jamie Dimon en Warren Buffett, ertoe aangezet om Bitcoin een "fraude" en "fata morgana" te noemen. En toch is de collectieve marktkapitalisatie van Bitcoin en de andere Top 10 digitale valuta ruwweg een half biljoen USD. Is Crypto een wereldwijd Ponzi-schema, de legitieme valuta van de toekomst, of iets daartussenin?
Zeker eens kijken de moeite waard, voor iedere crypto inversteerder
Zeker eens kijken de moeite waard, voor iedere crypto inversteerder
dat zou mooi zijn, lijkt mij wat optimistisch maar we gaan het zienRechtzodiegaat schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 07:31:
[...]
Ik denk dat hij vandaag of morgenochtend de 10 cent aantikt.
Hop. 6,4 dus misschien toch vanmorgen vroeg op 7,2 moeten verkopen haha!Svennie schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 07:33:
[...]
dat zou mooi zijn, lijkt mij wat optimistisch maar we gaan het zien
Vanmorgen vroeg een failed login attempt op m'n Cryptopia account. Gelukkig niks op die exchange, 2FA aan en unieke wachtwoorden voor al m'n accounts... maar dit is eigenlijk de eerste keer voor mij. Toch een beetje eng!
nee hoor, hoor net dat hij morgen op 10 cent staat en als het op Tweakers staat dan is het zoRechtzodiegaat schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 07:38:
[...]
Hop. 6,4 dus misschien toch vanmorgen vroeg op 7,2 moeten verkopen haha!
Ik draai er een paar, was ermee begonnen om gewoon es te kijken hoe en wat.Verwijderd schreef op maandag 9 april 2018 @ 16:07:
Hoeveel mensen draaien er hier masternodes?
Heb wat rondgekeken op www.masternodes.online en wat zoeken op reddit.
Begonnen met Absolutecoin en Dinerocoin (ja, ik vind het ook lachwekkend, hehe).
Absolutecoin ging vrij snel naar beneden en geen gehoor van het team/devs in de discord. Toen heb ik die maar snel verkocht met wat verlies.
Dinerocoin draai ik nu een maandje en heb m'n inleg van zo'n 300 euro er al uit
Maar ja.. Het is wel het soort coin dat zo ineens foetsie kan zijn.
Verder een masternode van Smartcash, die lijkt me wat minder snel te verdwijnen en zit een groter project/team achter. Maar verdient wel minder. Sta ik redelijk mee in de min gezien de waarde daling van de afgelopen weken, maarja daar hebben wel meer coins last van. Ik zou eigenlijk zeggen dan smartcash wel een leuke optie is nu; voor een euro of 700 heb je er nu een.
Verder draai ik nog een x-aantal zencash securenodes; dat vind ik een betere investering als je iets met nodes wil runnen. De verdiensten gaan eind mei / begin juni van 3.5% naar 10% van de geminede blockrewards (dit deel wordt dan weer verdeeld onder alle securenodes). Op het moment levert een node ongeveer 1 ZEN / maand op. Wellicht na de 10% update tussen de 2 en 2.5; er zullen wss ook meer nodes zijn dus je aandeel is kleiner van die 10% dan je aandeel van de 3.5% nu.
Eigenlijk wacht ik op meer info op de ZEN supernode. Daar moet je wat dieper voor in de buidel tasten met 500 ZEN (grofweg €10k). Een week terug ofzo is hier veel info over gekomen en de whitepaper(s) komen ook zeer snel. Door deze extra info is de prijs hard gestegen afgelopen week, het leeuwendeel van ZEN had ik ronde 21k sat kunnen kopen.
Dit alles draai ik op een vps en de meerdere ZEN securenodes gebruiken elk een ipv6 adres, dus dat kost ook niets extra
Ohja, ik zie ook wel wat zitten in HPB; zijn er hier andere die daar tokens van hebben? Ik lees ook wel eens wat over eventuele nodes voor HPB, maar denk niet dat iemand hier daar extra info over heeft?
Hahaha. The jealousy is strong in this one.tias86 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 00:03:
Nee maar serieus. Ik vind het gewoon fijn om te zien. Een week geleden reageerde ik voor het laatst in dit topic. Op al het XVG gezeur. En tadaaa, hij staat plots tegen alle verwachting van alle zelf betitelde " critici " als "shitcoin en spamcoin " toch weer een stuk hoger.
Zuur voor je man.
Feit dat de koers een beetje stijgt maakt het nog topcoin.... heb zelf ook xvg maar heb voor de rest weinig vertrouwen in het product...Inverted_World schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:34:
[...]
Hahaha. The jealousy is strong in this one.
Nee maar serieus. Ik vind het gewoon fijn om te zien. Een week geleden reageerde ik voor het laatst in dit topic. Op al het XVG gezeur. En tadaaa, hij staat plots tegen alle verwachting van alle zelf betitelde " critici " als "shitcoin en spamcoin " toch weer een stuk hoger.
Zuur voor je man.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Same, van 2 verschillende IP adressen.yinx84 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 07:57:
Vanmorgen vroeg een failed login attempt op m'n Cryptopia account. Gelukkig niks op die exchange, 2FA aan en unieke wachtwoorden voor al m'n accounts... maar dit is eigenlijk de eerste keer voor mij. Toch een beetje eng!
Verge gaat iedere keer tegen al m'n verwachtingen in. En ik heb het al eerder gezegd: ik heb er zóveel winst op gemaakt eind vorig jaar. Ik wilde nog inkopen als ie terug zou gaan naar 800 sat, maar helaas. Deze dan maar gewoon laten gaanInverted_World schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:34:
[...]
Zuur voor je man.
Had een groot deel van mijn verge zo'n 70% verkocht op een niet zo'n best moment.. gelukkig heb ik nog wat staan en ik hoop dat hij deze week en komend weekend nog even wat doorstijgt dan na de aankomende teleurstelling op maandag/dinsdag snel mijn restant verkopen
Zero.
We gaan het zien. Vooralsnog zie ik veel lage groene cijfers, met een paar uitschieters (XVG, TRX en VEN) die deze opwaartse trend hopelijk vasthoudenVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:31:
Dit wordt een zware dag luitjes. Net wakker, koffie op...
Dit betekend niet veel goeds.
Nee joh! Vandaag 10 april. Volgens veel ta's die ik her en der heb gezien gaat het vandaag weer omhoog. En flink ook. Self fulfilling prophecy ftw!!Stoffa schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:04:
Gemoedsupdate van vandaag: Bearish.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
"Net wakker, koffie op..."Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:31:
Dit wordt een zware dag luitjes. Net wakker, koffie op...
Dit betekend niet veel goeds.
dit is het signaal voor een slechte dag?
Precies! of vanaf 17 april.. dan kan ookAtlAntA schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:58:
[...]
Nee joh! Vandaag 10 april. Volgens veel ta's die ik her en der heb gezien gaat het vandaag weer omhoog. En flink ook. Self fulfilling prophecy ftw!!
[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 10-04-2018 10:04 ]
Zero.
Maar uit interesse, waarom vind jij de kritiek op Verge onterecht?Inverted_World schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:34:
[...]
Zuur voor je man.
Ik zie namelijk een project wat de druk en verwachtingen niet kan waarmaken. Sunerok en consorten zijn jaren geleden aan Verge begonnen toen het een marketcap van minder dan $300.000 had en toendertijd was het simpelweg een hobbyprojectje. Nu is het echter geen hobbyprojectje meer, maar is het een project met een waardering van $1 miljard.
Aangezien Verge geen pre-mine of ICO heeft gehad en het een open-source project is, zijn ze volledig afhankelijk van donaties. Afgezien van hun actie van laatst wordt er gewoon héél erg weinig gedoneerd, dus Verge kan het team amper uitbreiden en ze kunnen ook geen andere investeringen doen. Het zijn voor het grootste deel vrijwilligers die er remote en parttime aan werken.
Ik bedoel dit absoluut niet als de typische Verge haat, maar als ik naar Verge kijk zie ik een project wat begonnen is als een hobby en veel te groot is geworden voor het huidige team. Het is naar mijn mening namelijk absoluut geen team wat in staat is om een project van $1 miljard te runnen. Ze hebben allemaal erg weinig eerdere ervaring in het bedrijfsleven, Sunerok is een matige developer, de manier van communiceren is erg onprofessioneel en de manier waarop ze hun business runnen komt ook nogal dubieus over. Dat zorgt er uiteindelijk ook voor dat mensen er een enorme hekel aan krijgen en dat lijkt me niet compleet onterecht.
Er was hier gisteren een user met nagenoeg hetzelfde bericht, dit is dus spam.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:15:
Volgt er hier iemand toevallig telegram groepen waarin trading signals en/of technische analyses worden gedeeld? Ik heb nu een erg goede gevonden “Crypto trading Club Signals”. Zij geven dagelijks signals en tot nu toe heb ik op alle signals mooie winsten kunnen pakken.
Onderstaand een Invite Link. Ook worden er regelmatig erg interessante technische analyses gedeeld.
Ik hoor graag of jullie nog goede groepen weten die ik nog meer kan gaan volgen!
*spam*
Edit: I see, je vorige account heeft waarschijnlijk een ban gekregen, dus heb je maar even een nieuwe aangemaakt.
[ Voor 7% gewijzigd door Bmfd op 10-04-2018 10:19 ]
Volgens mij is dit niet de bedoeling...Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:15:
Volgt er hier iemand toevallig telegram groepen waarin trading signals en/of technische analyses worden gedeeld? Ik heb nu een erg goede gevonden “Crypto trading Club Signals”. Zij geven dagelijks signals en tot nu toe heb ik op alle signals mooie winsten kunnen pakken.
Onderstaand een Invite Link. Ook worden er regelmatig erg interessante technische analyses gedeeld.
Ik hoor graag of jullie nog goede groepen weten die ik nog meer kan gaan volgen!
*nu zonder link*
Heb je serieus een profiel aangemaakt om dit te posten?
[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 10-04-2018 10:18 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ben het volledig met je eens. Bovenstaande heb ik ook in eerdere reacties gezegd. Ik heb ook mijn twijfels bij Verge. Wat ik toen ook al zei, er zijn tig minpunten te omschrijven los van uberhaupt jouw argument.Bmfd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:14:
[...]
Maar uit interesse, waarom vind jij de kritiek op Verge onterecht?
Ik zie namelijk een project wat de druk en verwachtingen niet kan waarmaken. Sunerok en consorten zijn jaren geleden aan Verge begonnen toen het een marketcap van minder dan $300.000 had en toendertijd was het simpelweg een hobbyprojectje. Nu is het echter geen hobbyprojectje meer, maar is het een project met een waardering van $1 miljard.
Aangezien Verge geen pre-mine of ICO heeft gehad en het een open-source project is, zijn ze volledig afhankelijk van donaties. Afgezien van hun actie van laatst wordt er gewoon héél erg weinig gedoneerd, dus Verge kan het team amper uitbreiden en ze kunnen ook geen andere investeringen doen. Het zijn voor het grootste deel vrijwilligers die er remote en parttime aan werken.
Ik bedoel dit absoluut niet als de typische Verge haat, maar als ik naar Verge kijk zie ik een project wat begonnen is als een hobby en veel te groot is geworden voor het huidige team. Het is naar mijn mening namelijk absoluut geen team wat in staat is om een project van $1 miljard te runnen. Ze hebben allemaal erg weinig eerdere ervaring in het bedrijfsleven, Sunerok is een matige developer, de manier van communiceren is erg onprofessioneel en de manier waarop ze hun business runnen komt ook nogal dubieus over. Dat zorgt er uiteindelijk ook voor dat mensen er een enorme hekel aan krijgen en dat lijkt me niet compleet onterecht.
Met regelmaat worden er helaas deadlines niet gehaald. De PR komt niet al te professioneel over, etc. Daar tegenover kun je zeggen dat doelstellingen tot nu toe wel daadwerkelijk uitgebracht worden. Dat er snel en helder gecommuniceerd wordt naar de community etc. Er zijn tenslotte ook weer coins die een stuk meer professioneel ogen en mijn inziens meer potentie hebben maar waar weer slecht gecommuniceerd wordt. Voorbeeld daarvan is Stratis, waar ik ook een beetje van heb. Interessanter, maar geen actieve community, weinig communicatie, etc.
Ik vind het ook absurd dat iemand onder de naam "sunerok" in een cappuchon achter de webcam een coin moet vertegenwoordigen waar miljoenen in omgaan. Als je er even stil bij staat, rare gedachte.
Hoe dan ook, tot nu toe is er ontzettend veel haat op XVG. Zowel in dit topic, als op reddit etc. Veel speculatie vooral, weinig concreets. Het mooiste vind ik dan dat hier altijd de zelfde users die spammen "Shitcoin!" "Scamcoin" "Ziekte van de Crypto" vervolgens op hun teentjes getrapt zijn als Verge stijgt, terwijl andere alts voornamelijk dalen. En wat er ook gebeurd, gaat XVG nou naar beneden of omhoog, diezelfde users weten het goed vol te spammen hier
Dat dus meer
Hier ben ik het overigens wel mee eens.... Er sijpelt zo veel rancune door mensen hun reacties heen. Op dit forum voornamelijk bij XVG en VEN. Het is af en toe zo grappig om te zien.Inverted_World schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:21:
[...]
Hoe dan ook, tot nu toe is er ontzettend veel haat op XVG. Zowel in dit topic, als op reddit etc. Veel speculatie vooral, weinig concreets. Het mooiste vind ik dan dat hier altijd de zelfde users die spammen "Shitcoin!" "Scamcoin" "Ziekte van de Crypto" vervolgens op hun teentjes getrapt zijn als Verge stijgt, terwijl andere alts voornamelijk dalen. En wat er ook gebeurd, gaat XVG nou naar beneden of omhoog, diezelfde users weten het goed vol te spammen hier.
Dat dus meer.
Tuurlijk kan je de discussie met elkaar aan gaan, maar van discussiëren is vaak echt geen sprake meer.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ha nee stake is 10%
Rebellious gaat haar token holders daarnaast mee laten delen in de winst. 50% van de winst uit heb builden van plug and play blockchains gaat in de toekomst verdeeld worden over alle tokenholders
Verwijderd
Ik denk dat je het verkeerd ziet. Het is geen project van een miljard dollar maar een paar miljard coins. De waarde wordt bepaald door de winst die mensen denken te behalen en niet hoe Sunerok het bedrijf runt. Verge is het voorbeeld dat crypto in eerste instantie geregeerd wordt door hebberigheid.Bmfd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:14:
[...]
Maar uit interesse, waarom vind jij de kritiek op Verge onterecht?
Niks mis mee overigens. Iedereen probeert zijn graantje mee te pakken. Mensen praten hier vaak alsof ze ontwikkelaars persoonlijk kennen of weten wat iemand drijft. Lachwekkend is dat altijd en de reden dat ik veel popcorn eet de laatste weken.
Blijf lekker bij je leest. Steek geld in muntjes waar je winst op kan pakken en stop met al die FUD.
Vergeet Trx niet , maar komt voornamelijk omdat de meeste instappen op ATH of in de buurt daarvan.hmr schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:24:
[...]
Hier ben ik het overigens wel mee eens.... Er sijpelt zo veel rancune door mensen hun reacties heen. Op dit forum voornamelijk bij XVG en VEN. Het is af en toe zo grappig om te zien.
Tuurlijk kan je de discussie met elkaar aan gaan, maar van discussiëren is vaak echt geen sprake meer.
Dan verkopen met verlies en zo ontstaat haat tegen een bepaalde coin.
Maar als je op tijd was ingestapt dan kan je alleen maar blij zijn.
Verwijderd
Ha toch iemand met masternodes ervaring hier.admiral866 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:34:
[...]
Ik draai er een paar, was ermee begonnen om gewoon es te kijken hoe en wat.
Heb wat rondgekeken op www.masternodes.online en wat zoeken op reddit.
Begonnen met Absolutecoin en Dinerocoin (ja, ik vind het ook lachwekkend, hehe).
Absolutecoin ging vrij snel naar beneden en geen gehoor van het team/devs in de discord. Toen heb ik die maar snel verkocht met wat verlies.
Dinerocoin draai ik nu een maandje en heb m'n inleg van zo'n 300 euro er al uit
Maar ja.. Het is wel het soort coin dat zo ineens foetsie kan zijn.
Verder een masternode van Smartcash, die lijkt me wat minder snel te verdwijnen en zit een groter project/team achter. Maar verdient wel minder. Sta ik redelijk mee in de min gezien de waarde daling van de afgelopen weken, maarja daar hebben wel meer coins last van. Ik zou eigenlijk zeggen dan smartcash wel een leuke optie is nu; voor een euro of 700 heb je er nu een.
Verder draai ik nog een x-aantal zencash securenodes; dat vind ik een betere investering als je iets met nodes wil runnen. De verdiensten gaan eind mei / begin juni van 3.5% naar 10% van de geminede blockrewards (dit deel wordt dan weer verdeeld onder alle securenodes). Op het moment levert een node ongeveer 1 ZEN / maand op. Wellicht na de 10% update tussen de 2 en 2.5; er zullen wss ook meer nodes zijn dus je aandeel is kleiner van die 10% dan je aandeel van de 3.5% nu.
Eigenlijk wacht ik op meer info op de ZEN supernode. Daar moet je wat dieper voor in de buidel tasten met 500 ZEN (grofweg €10k). Een week terug ofzo is hier veel info over gekomen en de whitepaper(s) komen ook zeer snel. Door deze extra info is de prijs hard gestegen afgelopen week, het leeuwendeel van ZEN had ik ronde 21k sat kunnen kopen.
Dit alles draai ik op een vps en de meerdere ZEN securenodes gebruiken elk een ipv6 adres, dus dat kost ook niets extra
Ohja, ik zie ook wel wat zitten in HPB; zijn er hier andere die daar tokens van hebben? Ik lees ook wel eens wat over eventuele nodes voor HPB, maar denk niet dat iemand hier daar extra info over heeft?
En ook nog van verschillendee tokens.
HPB heb ik geen kennis over. Voor jou een tipje dan het Nederlandse rebellious gaat binnenkort haar masternodes aankondigen.
Hier ook! Gelukkig is mijn WW lang en staat 2FA aanyinx84 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 07:57:
Niet
Ah, nu toch weer met je initiële account, dus toch geen ban. Nevertheless, spam.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:37:
Volgt er hier iemand Toevallig telegram groepen waarin trading signals en/of technische analyses worden gedeeld? Ik heb nu een erg goede gevonden''Crypto Trading Club signals''. Hun geven dagelijks signals en tot nu toe heb ik op alle signals al mooie winsten kunnen pakken. Onderstaand is een invite link. ook worden er regelmatig erg interresante technische analyses gedeeld, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en hoor graag of jullie mij nog tips kunnen geven over welke groepen ik eventueel nog meer kan gaan volgen!
( p.s. deze groep is geen pump&dump groep. Alle trading signals zijn gebasseerd op technische analyses)
*spam*
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!