[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.833 views

Onderwerpen

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07:50
Ton Hasselt schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:54:
[...]

Kwestie van niet verkopen.
Zolang je niet verkoopt heb je geen verlies.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ton Hasselt schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:54:
[...]

Kwestie van niet verkopen.
Snap ook niet dat crypto ter discussie heeft gestaan in de kamer .. geen beter middel voor nivellering dat het toelaten dan crypto .. uiteindelijk wordt je vanzelf straatarm.

Hoop dat we snel met crypto gaan betalen binnen Europa, kan ik me helemaal verrot speculeren op de Euro. *O*

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

PilatuS schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:53:
De komende week is erg belangrijk voor BTC en alle andere munten. Als er nu herstel komt en er geen nieuwe low meer komt zou dat erg goed zijn. Gaan we toch weer zakken breken we een belangrijke support en gaat de bear market nog wel even door. Vooral de komende 24/48 uur is erg bepalend voor de komende maanden.
Ik mag hopen dat die BTC eens even fijn gaat dalen. En dan graag wat sneller dan dit slome gedoe.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Matadores schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:57:
[...]

Inderdaad. d:)b

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
PilatuS schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:53:
De komende week is erg belangrijk voor BTC en alle andere munten. Als er nu herstel komt en er geen nieuwe low meer komt zou dat erg goed zijn. Gaan we toch weer zakken breken we een belangrijke support en gaat de bear market nog wel even door. Vooral de komende 24/48 uur is erg bepalend voor de komende maanden.
Zone van support ligt nog minstens $1000 lager volgens mij...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
TomTorquay schreef op maandag 2 april 2018 @ 00:12:
[...]
Zone van support ligt nog minstens $1000 lager volgens mij...
We hebben vandaag een low van 6400 gepakt, gaan we vanaf nu niet verder omhoog gaan we flink lager. Ik heb er weinig vertrouwen in dat de 6200 tot 5800 houdbaar is als we komende week gaan zakken.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Turbo-Puppy schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:53:
1 ding wel geleerd deze crash ..

Ik ben de absolute koning van Buy High en Sell Low.. volstrekt onverslaanbaar op dat gebied, tot 3 keer toe op het absolute hoogtepunt en dieptepunt weten te kopen en verkopen. Cum Laude in je zelf kapot schamen zou terecht zijn hier.
Zolang je er lering uit trekt komt alles goed broeder!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Ton Hasselt
DAMAGE schreef op maandag 2 april 2018 @ 00:49:
[...]

Zolang je er lering uit trekt komt alles goed broeder!
En als je nog geld over hebt.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55

Ik ben de absolute koning van Buy High en Sell Low.. volstrekt onverslaanbaar op dat gebied, tot 3 keer toe op het absolute hoogtepunt en dieptepunt weten te kopen en verkopen. Cum Laude in je zelf kapot schamen zou terecht zijn hier.
Ik ook, ik denk dat er een complot tegen me is. Kan niet anders. Ik heb LTC op 199 gekocht ( :$ ) omdat die o zo geweldig aangekondigde Litepay eraan zat te komen en we nog in een bullish markt zaten en LTC zou nog zóóóveel hoger gaan. Ik zag toen een hoop grote buyorders erdoor gaan en dacht, ok dan ga ik ook. En nét toen mijn order gekocht was flikkerde alles in elkaar |:( Ik ben toen iig niet de enige geweest en heb gelukkig niet zoveel LTC als de persoon voor me want die kocht er maar liefst 70.
PilatuS schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:56:
[...]

Je bent heus niet de enige hoor. Soms komt de koers op een punt dat je denkt we gaan nog heel veel lager. Vaak genoeg is dat nou juist het punt dat er een bounce komt. Het is moeilijk om niet te kopen en te verkopen op zulke punten.
Ja, soms gebeuren de meest onlogische dingen, zelfs als je er indicatoren bij houdt. Plotselinge stijgingen en dalingen via market orders kun je onmogelijk zien aankomen.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Heb maar weer op $100 verlies verkocht en in fiat ... buy order plaats ik niet eens meer. laat maar hangen. We zien morgenvroeg wel weer. ;)

Ondertussen levert LitePal ook niet, en aangezien dit crypto is, betekend een uur of 2 uitstel dat er zeker 40% van de prijs moet.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Goh schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:06:
[...]

Ik denk dat ik overigens toch wel gelijk krijg. >:)
Vrouwen en gelijk willen hebben. ;( Not yet! :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op maandag 2 april 2018 @ 01:02:
Heb maar weer op $100 verlies verkocht en in fiat ... buy order plaats ik niet eens meer. laat maar hangen. We zien morgenvroeg wel weer. ;)

Ondertussen levert LitePal ook niet, en aangezien dit crypto is, betekend een uur of 2 uitstel dat er zeker 40% van de prijs moet.
Verkoop dan ook niet, heb geduld.

Verwijderd

@Turbo-Puppy Ik kijk af en toe eens in dit topic, en zie dan altijd wel een paar posts van jou. Vaak schreeuwerig en vol emotie. Misschien ben je er teveel mee bezig en moet je gewoon ff een pauze nemen.

Ik weet het, crypto is een achtbaan, maar ook een duurloop. Voor hetzelfde geld zitten we weer drie jaar in een bear/boring market.. soms is vergeten dat je crypto bezit het beste wat je kan doen.

Sorry als ik overkom als een wijsneus, just my 2 satoshis.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39

Je bent niet de enige. Ik verkoop nu gewoon echt niet meer. Iedere keer dat ik denk "het gaat nu echt helemaal mis" schiet het binnen een half uur 20% omhoog ofzo. Bij de februari-dip ben ik erin geslaagd om 100 euro boven het absolute dieptepunt te verkopen.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Vind het nogsteeds knap hoor dat al die alts gelijkmatig naar beneden gaan. Had verwacht dat er nu hier en daar coins gepopt worden a la bitconnect

• Ton Hasselt
DeeSung schreef op maandag 2 april 2018 @ 01:14:
Vind het nogsteeds knap hoor dat al die alts gelijkmatig naar beneden gaan. Had verwacht dat er nu hier en daar coins gepopt worden a la bitconnect
Die kunnen in ieder geval niet ver meer dalen.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Specy schreef op maandag 2 april 2018 @ 01:11:
[...]

Je bent niet de enige. Ik verkoop nu gewoon echt niet meer. Iedere keer dat ik denk "het gaat nu echt helemaal mis" schiet het binnen een half uur 20% omhoog ofzo. Bij de februari-dip ben ik erin geslaagd om 100 euro boven het absolute dieptepunt te verkopen.
Ik verkoop sowieso niet. In een dip koop ik als ik wat centen over heb gewoon bij. Je kunt met een klein deel van je coins wat daytraden eventueel als je dat wilt. Dan pak je hier en daar weer wat klein scrap moneys. Lijkt soms weinig, maar kijk dan gewoon naar percentages dat je pakt ipv de value. Tsja, en zoals nu; dan sta je wat geld down (ten opzichte van toen je kocht). Maar ik heb er vertrouwen in dat er ooit wel verbetering komt. Misschien zelfs wel dit jaar. Gewoon geduld hebben. Als je steeds met verlies verkoopt weet je iig zeker dat je verlies hebt. Als je het gewoon laat staan en het komt weer boven je aankoop bedrag dan is er in eens niets aan de hand. Je kunt je er wel heel druk om maken maar daar heb je alleen jezelf maar mee. De markt boeit het niets hoe je je voelt. Als het geld is dat je niet kunt missen dan ben je sowieso niet goed bezig. Ik zie het gewoon als geld waar een ander eens in de zoveel tijd een staatslot voor koopt en dan nooit iets wint. Ik heb iig nog een reeele kans dat er wat gaat gebeuren :)

Is trouwens niet een reactie op jou maar gewoon in het algemeen

[ Voor 25% gewijzigd door DAMAGE op 02-04-2018 02:42 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• ggj87
Klopt maar dan moet het wel omhoog gaan. Het liefst niet na al te lange tijd. Je wilt niet eeuwig onder je aankoopprijs zitten. Je kunt je gemiddelde aankoopprijs in een dip wel omlaag brengen door bij te kopen, dat is wel een goede tactiek.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
@DAMAGE - dat daytraden is het enige wat mijn verlies nog binnen de perken houdt. Ik sta nu ongeveer een kwart onder het hoogste punt waar ik gestaan heb, volgens mij doe ik het dan tov veel anderen helemaal nog niet zo slecht. (En dat gaat over het bedrag dat ik er nog in heb zitten, ik heb er ook wel een stuk uitgehaald). Dat daytraden doe ik trouwens niet met een beetje maar met vrijwel het hele bedrag dat erin zit.

Mochten we weer naar de 8000 euro schieten dan zit ik in euro's hoger dan toen we een maand geleden op 9200 zaten.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-01 10:10
Op naar $7.2k, om van daaruit nog 1 keer kort onder $6k te dippen?

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
VEN VEN VEN VEN

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
lekker bezig Vechain Plus +32.80 % iets met Bitthumb ;)

https://twitter.com/TheCr...s/980688128288501760?s=09

[ Voor 65% gewijzigd door Replay256 op 02-04-2018 08:31 ]

• snwbrdr_NL
  • Laatst online: 19-01 20:41
Kunnen Iost en Trx dat ook ff doen?? Die gaan sinds mijn aankoop alleen nog verder naar beneden.. En dit keer heb ze niet eens op ATH gekocht. (Ik leer het wel, ooit :X )

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
VEN is een tijdelijke pump. Beter verkoop je nu om het straks weer terug te kopen tegen de prijs van gisteren.

• RickvN
  • Laatst online: 28-04-2025
Trent900 schreef op maandag 2 april 2018 @ 08:34:
VEN is een tijdelijke pump. Beter verkoop je nu om het straks weer terug te kopen tegen de prijs van gisteren.
Stabiliseert nu ook weer.
50% staat in de rij voor sellorder. Koop later deze week wel terug :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Replay256
  • Niet online
dat weet ik niet als de zuid koreaen gaan kopen. ik heb ze voor lange termijn

• Trent900
Replay256 schreef op maandag 2 april 2018 @ 08:38:
[...]

dat weet ik niet als de zuid koreaen gaan kopen. ik heb ze voor lange termijn
Ja, dat zeiden ze van ICX ook.

Dit is je kans om je bag met ~20% te vergroten.

[ Voor 9% gewijzigd door Trent900 op 02-04-2018 08:44 ]

• Greymore1
VEN verkocht Goverts gekocht. Let's make some money111!!!one1

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Matadores schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:57:
[...]
Daar is er weer één hoor... Je portefeuille is zoveel waard als de huidige dagwaarde. Die kan natuurlijk weer stijgen tot het originele niveau, of verder dalen, maar je hebt op dat moment wel degelijk verlies omdat er geen garantie is dat je het verschil weer goed gaat maken. Het is immers hetzelfde als dat je op dat moment zou instappen voor huidige waarde.

Het enige wat je doet bij verkopen is het formaliseren van je verlies omdat de Dollar/Euro output lager is dan de input, maar wel met de kans dat je daarna in een beter presterende munt stapt die het verlies beter en sneller kan goedmaken.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Replay256
  • Niet online
Trent900 schreef op maandag 2 april 2018 @ 08:43:
[...]

Ja, dat zeiden ze van ICX ook.

Dit is je kans om je bag met ~20% te vergroten.
Nee, dat korte termijn handel schiet je niets mee op, heb 3 projecten waar ik in geloof daar zit ik alle mijn geld in. over een aantal jaar kijk ik wel weer. leuke stijging van VEN leuk om te zien maar ik wordt er niet warm of koud van

• RickvN
VEN was al toegankelijk voor de Koreanen via andere Exchanges. Dit is mijn inziens echt een tijdelijke spike.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Trent900
Taro schreef op maandag 2 april 2018 @ 08:48:
[...]

Daar is er weer één hoor... Je portefeuille is zoveel waard als de huidige dagwaarde. Die kan natuurlijk weer stijgen tot het originele niveau, of verder dalen, maar je hebt op dat moment wel degelijk verlies omdat er geen garantie is dat je het verschil weer goed gaat maken. Het is immers hetzelfde als dat je op dat moment zou instappen voor huidige waarde.

Het enige wat je doet bij verkopen is het formaliseren van je verlies omdat de Dollar/Euro output lager is dan de input, maar wel met de kans dat je daarna in een beter presterende munt stapt die het verlies beter en sneller kan goedmaken.
Man man, eindelijk iemand die het snapt hoor.

Ik word zo kriebelig van de "ik verkoop nooit met verlies" mensen _O-

Voor dat soort types, zoek eens op wat "opportunity costs" is.......

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zo zo toch weer terug in de realiteit ?
Kan me herinneren dat iedereen dom en niet serieus te noemen was, als ze wat over VEN te zeggen hadden.

• Replay256
  • Niet online
Plus Bitthumb gaat VEN gebruiken om transactiekosten te betalen.

• Trent900
Slux schreef op maandag 2 april 2018 @ 08:52:
[...]

Zo zo toch weer terug in de realiteit ?
Kan me herinneren dat iedereen dom en niet serieus te noemen was, als ze wat over VEN te zeggen hadden.
Nee, jij moet niet zomaar dingen gaan aannemen.

Nog altijd pro-VEN, maar ik ben niet zo'n mongool die opportunities laat liggen.

• Greymore1
Niet slecht. Stond een 68ETH Sell-wall van VEN voor 0.0066 op IDEX toen de pump begon op Binance. Wat winst op kunnen pakken middels arbritage :)

Verwijderd

Ondertussen ramt bitshares gewoon rustig door, tussen alle commotie rond VEN.

Lekker onopvallend moonen.

• RickvN
Zo, en alweer bijna 10% gepakt op m’n sell van VEN... Zak maar lekker door... :)

Verwijderd

en neo ramt ook heerlijk naar de hemel..

kut..me laptop op zijn kop ;w

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-01 16:35
RickvN schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:07:
Zo, en alweer bijna 10% gepakt op m’n sell van VEN... Zak maar lekker door... :)
Ik hoop op een ICX'je.. nog ff een na-pumpje..

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Trent900 schreef op maandag 2 april 2018 @ 08:51:
[...]

Kriebel maar lekker weg dan. Als je in deze sentiment van de jonge markt keuzes maakt gebaseerd op prijs. Het blijft een risico om je geld in crypto te stoppen.

Ik kijk liever naar het grote plaatje. Alles is nog Satoshi gelinkt en BTC trekt heel de markt naar beneden. Mensen spreken dat er domgeld is binnen gestroomd in de hype eind 2017.
Mensen denk in hokjes, dit doet iedereen en iedereen zal zijn reden hebben om in zijn project te geloven.
Geloven waarom alles verloopt zoals alles gaat.

Maar geef je wel gelijk in dat de keuze cruciaal is. Een sterk B2B zal ook belangrijk zijn om er daadwerkelijk geld mee te gaan maken. Hype vreet 99% van de gevallen de techniek op. Op langer termijn zal je gewoon veel geduld moeten hebben.

En je project op de voet moeten volgen, productief is belangrijk. En niet naiëf moet zijn om andere projecten die in de zelfde business in de gaten te houden. Niet zoals een paard met oogkleppen op.

Het gaat om oplevering. Of je onder je prijs gaat is soms niet van belang.
Een grote kans is dat de markt dit nog geen eens door heeft.
Dit maakt soms mij een beetje bezorgd over bepaalde projecten. Die al in het middelpunt hebben of staan.
De prijs is veel extremer in validiteit.

Als je ETH, BTC, XRP of andere top 20 munten heb gekocht op ATH en je hebt verlies van 80% dan is het een ander verhaal😅

[ Voor 4% gewijzigd door jorisdeket op 02-04-2018 09:53 ]

Verwijderd

goede morgen all...
ik zie dat turbo -pupy het redelijk goed gezien heeft
naar de 6500 en weer omhoog
helaas niet als een raket maar oke
ben benieuwt wat vandaag gaat brengen

• Greymore1
Lichte stijging in STORM. Pre-pump?

Verwijderd

Greymore1 schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:50:
Lichte stijging in STORM. Pre-pump?
een windvlaag ;)

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vorig jaar hadden we het kerstdiner, dit jaar de paasbrunch. Doen het altijd goed die gezellige bijeenkomsten, ook voor de munten _/-\o_ ....

• Greymore1
Stijgt aardig hoor :)

• Greymore1
Heb er een zooi op binance gekocht die ik nu op IDEX wil verkopen. Maar er zijn dus 2 botjes bezig hier die om de 30 seconden 1-uppen.. Hoop dat ie nog een beetje stijgt dan wil ik hem kwijt.

Verwijderd

ja indd ,is er een reden
of heb je geen idee

ont knalt ook omhoog

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2018 09:58 ]

• Greymore1
Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:57:
[...]

ja indd ,is er een reden
of heb je geen idee
Nope, had even gekeken maar zie niks staan. Lichte pump denk ik dan.

Verwijderd

Greymore1 schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:58:
[...]

Nope, had even gekeken maar zie niks staan. Lichte pump denk ik dan.
nu neo ook..alles gaat moonen denk ik *O*
als btc nu maar even door trekt
dan kan het leuk worden

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2018 10:05 ]

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Trent900 schreef op maandag 2 april 2018 @ 08:51:
[...]

Hoeft helemaal geen slechte strategie te zijn, zeker niet in crypto. Prima kans dat over een paar maanden alles weer flink + staat. Deze reactie raakt kan nog wal.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• RickvN
Hm twijfel, laat ik m’n 50% sell van VEN in btc, of parkeer ik m even bijv. een NEO

• PapiAFCA
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
RickvN schreef op maandag 2 april 2018 @ 10:07:
Hm twijfel, laat ik m’n 50% sell van VEN in btc, of parkeer ik m even bijv. een NEO
Gewoon BTC en stapsgewijs weer terug kopen?

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
-

[ Voor 99% gewijzigd door Bmfd op 02-04-2018 10:15 ]

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-01 16:35
Dit blijft een discussie denk ik.

Verlies staan / Verlies nemen

2 verschillende dingen in mijn optiek.

Edit: je hebt je post verwijderd blijkbaar :/

[ Voor 10% gewijzigd door vinno86 op 02-04-2018 10:19 ]

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Dat je verlies hebt in een dergelijk geval is een feit. Vraag is, wat doet iemand met zijn verlies. Bestaat er nog vertrouwen in een coin, prijsherstel, of geloof je het wel en stap je uit.

Dan nog daytraden, om je stack te vergroten. Dit vereist wel enige tijd en marktkennis. Voor veel van dit soort mensen adviseer ik toch: hold je coins indien je vertrouwen hebt. Anders krijg je dus van die acties waarbij mensen op een dip verkopen en weer fomo gaan. Dit is precies waar de slimme mensen op inspelen.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Verkopen en winst pakken is natuurlijk altijd het doel ook van de holders, vraag is alleen wanneer je dat doet.

Dat is het lastigste, en achteraf je conclusies trekken tja. Altijd makkelijker praten met de kennis van nu.

Ken ook iemand die nog steeds in de plus staat met XRP maar op de piek zeker 1,5 ton euro meer kon pakken dan nu.

Maar hij gelooft in er in en denkt dus dat dit nog niet de ATH van XRP is geweest.

In t geval van monero gold hebben we de ath wel gehad ja 8)7

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 20:16
Zo, lekker wakker worden met 20% winst op VEN waar ik vrijdag al uit had willen stappen maar het niet kon :)

edit:
Nou lekker, 2FA werkt niet meer op binance, vul het netjes in, maar hij failed :?

[ Voor 29% gewijzigd door Schuey op 02-04-2018 10:45 ]

Verwijderd

Schuey schreef op maandag 2 april 2018 @ 10:40:
Zo, lekker wakker worden met 20% winst op VEN waar ik vrijdag al uit had willen stappen maar het niet kon :)

edit:
Nou lekker, 2FA werkt niet meer op binance, vul het netjes in, maar hij failed :?
ja lekker voor je , voor velen denk ik
maar denk zelf dat hij nog wel hoger gaat vandaag

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Voorspelling vandaag ..

14:00 - Abra LTC
*Vandaag LitePal (hopen we)
*15:00 explosieve stijging, 1e kwartaal zit er op, 2017 is definitief voor zo goed als iedereen.

Gokje .. we gaan een +25% run meemaken vanmiddag. Morgen kans op regen en een kleine doorzetting van +10%

Woensdag wisselvallig .. hier er daar FUD.

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:03:
Voorspelling vandaag ..

*15:00 explosieve stijging, 1e kwartaal zit er op, 2017 is definitief voor zo goed als iedereen.

Gokje .. we gaan een +25% run meemaken vanmiddag. Morgen kans op regen en een kleine doorzetting van +10%

thanks _/-\o_ (ghehehe)

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 20:16
Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 10:48:
[...]

ja lekker voor je , voor velen denk ik
maar denk zelf dat hij nog wel hoger gaat vandaag
Dat is zeker te hopen voor die mensen!
Echter, ik had mezelf dit plan gesteld van uitstappen uit VEN en naar BNB, en daar
ga ik me de komende 2 weken aan houden :)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:27
Turbo-Puppy schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:03:
Voorspelling vandaag ..

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-acXfyfoGrmY/UrdNZ1uQviI/AAAAAAAAAXg/gRUnuF-z7e8/s1600/Rajneesh.jpg

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 01:09:
@Turbo-Puppy Ik kijk af en toe eens in dit topic, en zie dan altijd wel een paar posts van jou. Vaak schreeuwerig en vol emotie. Misschien ben je er teveel mee bezig en moet je gewoon ff een pauze nemen.
Dank voor je bericht .. laat ik dat gezegd hebben, en ik stel het ook op prijs. :Y

Dat handelen met emotie valt wel mee hoor, deze chat gebruik ik grotendeels als uitlaatklep zonder enige vorm van remming, 90% van de posts moet je niet al te serieus nemen, klinkklare onzin, daarvan getuige mijn bijdrages ook wel.

En ik hoef geen rust hoor, het enige waar ik mee bezig ben is de absolute ondergrens in fiat voorblijven, dat ik hiervoor een paar handen vol LTC verlies, dat maakt me niet uit ... ti's niet zo dat ik de helft van m'n munten kwijt ben hoor, wel een aantal opgeofferd, geeft niets .. Er moet in fiat een bedrag overblijven waarmee ik op ieder moment naar tevredenheid beroep op kan doen. (daar zit ik overigens nog wel een stukje vanaf)

In mijn specifieke geval is een hodl net even iets te spannend, dus als ik de boel voor 2 of 3 LTC een nacht verzekerd heb, dan is het me dat zeer zeker waard. Dat die uiting soms gepaard gaat met een plaatje van een raket of een berg getief moet je maar niet al te serieus nemen. ;)

anyway dank voor de bijdrage, maar maak je vooral geen zorgen om mij. :)

• ggj87
496 buywall @ LTC op gdax. Turbo puppy gaat lekker :p

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:12:
[...]

Dank voor je bericht .. laat ik dat gezegd hebben, en ik stel het ook op prijs. :Y

Dat handelen met emotie valt wel mee hoor, deze chat gebruik ik grotendeels als uitlaatklep zonder enige vorm van remming, 90% van de posts moet je niet al te serieus nemen, klinkklare onzin, daarvan getuige mijn bijdrages ook wel.

En ik hoef geen rust hoor, het enige waar ik mee bezig ben is de absolute ondergrens in fiat voorblijven, dat ik hiervoor een paar handen vol LTC verlies, dat maakt me niet uit ... ti's niet zo dat ik de helft van m'n munten kwijt ben hoor, wel een aantal opgeofferd, geeft niets .. Er moet in fiat een bedrag overblijven waarmee ik op ieder moment naar tevredenheid beroep op kan doen. (daar zit ik overigens nog wel een stukje vanaf)

In mijn specifieke geval is een hodl net even iets te spannend, dus als ik de boel voor 2 of 3 LTC een nacht verzekerd heb, dan is het me dat zeer zeker waard. Dat die uiting soms gepaard gaat met een plaatje van een raket of een berg getief moet je maar niet al te serieus nemen. ;)

anyway dank voor de bijdrage, maar maak je vooral geen zorgen om mij. :)
het is wel leuk om te lezen tussen al het negatieve door :Y

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ggj87 schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:15:
496 buywall @ LTC op gdax. Turbo puppy gaat lekker :p
Ik kwam daarstraks me bed uit ..zag de koers .. en ik dacht.. DIT WORDT MIJN DAG!!! oOo

Niet gekeken naar de prijs, en zo een ram op de knop gegeven .. back in bro! :(:)

• noobstep
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-12-2019
*O* Ven. Ik wilde er 2 dagen terug al 100% verkopen, klein stemmetje zei niet doen jongen oOo . Niet dat ik in een keer rijk ben geworden, maar een kleine 20% doet geen kwaad.

• ggj87
Turbo-Puppy schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:18:
[...]

Ik kwam daarstraks me bed uit ..zag de koers .. en ik dacht.. DIT WORDT MIJN DAG!!! oOo

Niet gekeken naar de prijs, en zo een ram op de knop gegeven .. back in bro! :(:)
Jaa market buy! Dan zou het wel heel hard omhoog schieten. Is iedereen gelijk wakker >:)

[ Voor 63% gewijzigd door ggj87 op 02-04-2018 11:20 ]

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik speel op litebit quitte als ik nu verkoop via diezelfde litebit, man man wat een tarieven. :)

Maar ja wel lekker makkelijk da's ook wat waard, nu verder omhoog en als ik 50€ winst heb op die rdd verkoop ik weer ws en ook direct terug naar de bankrekening, gewoon kort ritje om de stijging mee te pakken. Wil toch nog wat tussendoor verdienen aan zo'n dip. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
wat gaat NLG in een keer hard

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-01 20:13

GaMbiNo

1337

🚀🚀🚀
Gister net wat bijgekocht dus laat maar gaan. 😁

• Greymore1
Benieuwd of XRP nog wat gaat doen vandaag of morgen. https://ripple.com/insights/tour-de-schwartz/

`His final stop is Seoul for Deconomy, April 2-3rd, where David will be among several featured, industry leaders to speak live on stage, including Vitalik Buterin and Roger Ver.`

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:27
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/NiGLzWHLL1lVm/giphy.gif

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

Ven stijgt, waarom hoor ik niemand nu over facedown?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
hmr schreef op maandag 2 april 2018 @ 12:50:
Ven stijgt, waarom hoor ik niemand nu over facedown?
Tijdelijke pump om nog meer nieuwe mensen de afgrond in te sleuren. Feed the ponzie!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Dhr. Satoshi schreef op maandag 2 april 2018 @ 12:57:
[...]

Tijdelijke pump om nog meer nieuwe mensen de afgrond in te sleuren. Feed the ponzie!
I agree!

XRP = trash

Verwijderd

Even een leuke poll:

Wat is compleet dood op dit moment:
A: De publieke interesse in cryptocurrencies;
B: Dit topic;
C: Mijn goudvis.

Stemmen maarrrrrrr

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
B, maar ik twijfel met C

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik ga voor D

Prepare for the next ATH

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 14:36:
Even een leuke poll:

Stemmen maarrrrrrr
Onze vergaderruimte.

Verwijderd

Hahha op dit moment wel ja :')

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:06
Zou me niks verbazen dat we morgen een flinke push naar boven krijgen omdat er dan pas sepa betalingen doorkomen. Of dit verdere stijging in gang zet durf ik te betwijfelen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 14:36:
Even een leuke poll:

Stemmen maarrrrrrr
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/NW4hBBjqMJfOg/giphy.gif

[ Voor 65% gewijzigd door Turbo-Puppy op 02-04-2018 15:04 ]

• Crypts
AtlAntA schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:03:
Zou me niks verbazen dat we morgen een flinke push naar boven krijgen omdat er dan pas sepa betalingen doorkomen. Of dit verdere stijging in gang zet durf ik te betwijfelen.
Ik denk dat het een kleine opleving gaat worden maar of het echt iets met de prijs gaat doen? Het volume zal iig omhoog schieten denk ik zo. Ben bang dat het de rest van deze maand nog een tijdje blijft doorpruttelen. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• AtlAntA
Crypts schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:08:
[...]

Ik denk dat het een kleine opleving gaat worden maar of het echt iets met de prijs gaat doen? Het volume zal iig omhoog schieten denk ik zo. Ben bang dat het de rest van deze maand nog een tijdje blijft doorpruttelen. :/
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik ga toch maar wat extra inkopen doen om mijn gemiddelde inkoop prijs (zit nu op 7200euro/btc). Zoiets heet dca iirc?

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:20
AtlAntA schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:13:
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt. Ik ga toch maar wat extra inkopen doen om mijn gemiddelde inkoop prijs (zit nu op 7200euro/btc). Zoiets heet dca iirc?
ECA in jouw geval :P (Euro/Dollar Cost Averaging ;) )

• Crypts
AtlAntA schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:13:
[...]

Eca als je het doet in euro's. :P Nee geintje, zou je echt niet kunnen zeggen wat nu verstandig is. We lijken een beetje stuurloos op het moment. Bekijk je het over het kwartaal of langer denk ik dat (btc) inkopen nu nog niet eens zo'n slecht idee is, voor alts vind ik het altijd lastig om zover vooruit te kijken. Beetje fud of fomo doet gekke dingen met de prijs...
Je zou eventueel een gokje met eth kunnen nemen, die heeft de hardste klappen gekregen samen met ltc. :)

• AtlAntA
anboni schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:17:
[...]

ECA in jouw geval :P (Euro/Dollar Cost Averaging ;) )
Haha ja dat klinkt beter inderdaad. Kwam die term erg veel tegen in het bot topic.
Crypts schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:20:
[...]

Eca als je het doet in euro's. :P Nee geintje, zou je echt niet kunnen zeggen wat nu verstandig is. We lijken een beetje stuurloos op het moment. Bekijk je het over het kwartaal of langer denk ik dat (btc) inkopen nu nog niet eens zo'n slecht idee is, voor alts vind ik het altijd lastig om zover vooruit te kijken. Beetje fud of fomo doet gekke dingen met de prijs...
Je zou eventueel een gokje met eth kunnen nemen, die heeft de hardste klappen gekregen samen met ltc. :)
Ja ik zat in eerste instantie ook aan ltc te denken inderdaad of in ieder geval wat ltc naast btc. Maar ik denk dat we de 5000 dollar/btc nog wel gaan halen dus ik twijfel logischerwijs nogal. Ik kan niet aan het ECA'en blijven natuurlijk. ;)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zat net eens even te kijken naar het energieverbruik afgelopen maand, maar als je LTC mined en je betaald €0.22 kW, dan is je energierekening momenteel hoger dan de opbrengst.

0,8kW x €0,22 x 24h x 30d = € 126,72 OUCH !!

We zitten op dit moment op 02-04-2018 @ 15:33 op:
Diff - 6690855.18329200 = 0.041 LTC per dag = 24,3dag / 1 LTC = 1,25 LTC / 30d

1,24 LTC = €120.28

Nou pak ik nagenoeg alle stroom van het dak, maar nog altijd een tientje of 6 per miner / per maand en dan betaal ik ook nog een lager tarief voor de stroom. Het kan dus eigenlijk niet uit om te minen ... Nou staan ze bij mij ook nog op +10% te draaien, dus ik ben momenteel break even denk ik ... Ik trek om en nabij de 975/990watt uit de wand.

Niet best! als minen al niet meer uit kan, dan verlies je in hoog tempo support achter je infrastructuur.

[ Voor 10% gewijzigd door Turbo-Puppy op 02-04-2018 15:35 ]

• PilatuS
  • Niet online
Het word in V&A ook steeds drukker met GPU's. Er zijn flink wat mensen die de boel te koop zetten nu.

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:32:

Niet best! als minen al niet meer uit kan, dan verlies je in hoog tempo support achter je infrastructuur.
Ik kom ook niet uit maar goed, dat is met de prijzen nu. Ik laat de boel lekker door hobbelen. Eea staat toch al aan dus waarom niet? Alsnog zat ik gisteren wat filmpjes over minen te kijken en als je ziet wat sommige alts verloren hebben tov vorig jaar of zelfs maar een paar maanden geleden. :o

Ik zie het maar als investering in de toekomst en blijf lekker muntjes vergaren. :)

• AtlAntA
Ik maak nog steeds winst via nicehash hoor. 80% gaat naar stroomkosten. Maar winst is winst. Hardware kosten niet meegerekend natuurlijk. ;)

• Tominatie
  • Niet online
Zo enorm risicovol op waves rijden maar het kan wel lekker gaan, stalen ballen heb je wel nodig:
https://prnt.sc/izr6vd (BRD)
http://prntscr.com/izra6i (EOS)

Wel heel lekker dat ik niet in USDT ben gegaan gisteravond, zat nog te twijfelen omdat @PilatuS heel bearish is en hij heeft niet voor niets zo'n badge. Gelukkig niet gedaan want gister ging ik slapen in Stratis die ik kocht op 0.49 en heb hem zojuist voor 0.52 verkocht :)

Maarja, al was je in Ven of STORJ had je het natuurlijk nog beter...

Btw: DASH kan ook alle kanten op nu

[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 02-04-2018 16:13 ]

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:09:
Wel heel lekker dat ik niet in USDT ben gegaan gisteravond, zat nog te twijfelen omdat @PilatuS heel bearish is en hij heeft niet voor niets zo'n badge. Gelukkig niet gedaan want gister ging ik slapen in Stratis die ik kocht op 0.49 en heb hem zojuist voor 0.52 verkocht :)
De bounce waar ik het over had is gekomen, alleen niet op de manier zoals ik dacht. Die badge zegt trouwens niets hoor, die heb ik alleen door alle reacties bij bepaalde onderwerpen. Mooi dat je een stuk winst gepakt hebt :)

• AtlAntA
Lol je weet dat @Flagg ook zo'n badge heeft?

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:16:
[...]

De bounce waar ik het over had is gekomen, alleen niet op de manier zoals ik dacht. Die badge zegt trouwens niets hoor, die heb ik alleen door alle reacties bij bepaalde onderwerpen. Mooi dat je een stuk winst gepakt hebt :)
Hahaha, ja maar ik neem jouw adviezen altijd wel erg serieus omdat jij overkomt als iemand met veel ervaring en een goede TA'er dus daarom. Hoop zelf dat we lekker bullish blijven maar het kan natuurlijk ook weer flink gaan dalen :-(

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:31:
[...]
Hoop zelf dat we lekker bullish blijven maar het kan natuurlijk ook weer flink gaan dalen :-(
Tot nu toe ziet het er helaas niet echt goed uit. Vandaag maar zo'n 1.2% erbij en lekker stabiel omhoog gaat het niet. Meestal zie je bij een grote bounce of reversal 5% of meer en dan maar weinig terug omlaag. Ik kan helaas niet anders dan voorlopig bearish blijven :P

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:33:
[...]

Tot nu toe ziet het er helaas niet echt goed uit. Vandaag maar zo'n 1.2% erbij en lekker stabiel omhoog gaat het niet. Meestal zie je bij een grote bounce of reversal 5% of meer en dan maar weinig terug omlaag. Ik kan helaas niet anders dan voorlopig bearish blijven :P
We gaan het zien maar inderdaad de overtuiging ontbreekt een beetje, toch hebben we al een leuke stijging achter de rug van het dieptepunt 6300/6400 geloof ik naar 7000+
Nu hebben we weer een bounce back zie ik.
Pagina: 1 ... 44 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!