Ja wel, alles naar 0Ton Hasselt schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:11:
[...]
Echt veel lager gaat het niet meer volgens mij.
Mijn laagste buyorder voor BTC staat op 6130 euro, hoop dat we die nog ff aantikken en dan gaan!
Grappig dat we nu als een raket omhoog gaan.C6DL schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:10:
Ik ben toch erg benieuwd of de downtrend voorbij is en of dit het laagste punt gaat zijn..
Ikzelf denk dat we op het punt zijn beland dat we weer langzaamaan omhoog gaan.
Wat jullie?
Denk ook niet dat we veel lager meer zullen gaan en denk dat veel mensen net als mij iets hebben van, ach ik pleur alles gewoon weer in BTC en ga weer lekker traden.
Pff, zojuist wat WTC gekocht voor 13704, ga even pissen, kom terug zie ik dat hij de 14500 heeft aangetikt. In 5 minuten tijd.
Je moet ook niet pissen, altijd en overal de koers gewoon checkenbobdigi schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:13:
Pff, zojuist wat WTC gekocht voor 13704, ga even pissen, kom terug zie ik dat hij de 14500 heeft aangetikt. In 5 minuten tijd.
Doe je er zo lang over??bobdigi schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:13:
Denk dat ik ook even een (grote) boodschap ga doen.bobdigi schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:13:
Staat BTC misschien wel op 9k.
[ Voor 5% gewijzigd door Ton Hasselt op 01-04-2018 21:17 ]
Ik heb hetzelfde, mijn NANO's gaan ook als een raket, jezus. Ik ga maar even iets anders doen om de verleiding van de snelle profit te onderdrukken. Denk namelijk dat we een mooie weg omhoog hebben ingeslagen.bobdigi schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:13:
Haha, pissen, peukje roken en biertje halen
M'n USDT maar weer omgezet naar BTC. Eerste 2 aankopen staan alweer in de plus
edit: Ook NANO's gekocht hier. Blijf er toch vaak weer bij terugkomen. Gekocht voor 7722, heeft ook al een leuke piek gehad zie ik zonet.
[ Voor 16% gewijzigd door bobdigi op 01-04-2018 21:22 ]
We zitten al een tijdje ruim onder de €6000, dat weet je?snwbrdr_NL schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:13:
Mijn laagste buyorder voor BTC staat op 6130 euro, hoop dat we die nog ff aantikken en dan gaan!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Bitcoindiamond?bobdigi schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:20:
[...]
Haha, pissen, peukje roken en biertje halen.
M'n USDT maar weer omgezet naar BTC. Eerste 2 aankopen staan alweer in de plusnu even kijken wat ik verder wil hebben. Altijd lastig,
edit: Ook NANO's gekocht hier. Blijf er toch vaak weer bij terugkomen. Gekocht voor 7722, heeft ook al een leuke piek gehad zie ik zonet.
Crypts schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:23:
[...]
We zitten al een tijdje ruim onder de €6000, dat weet je?
Ben ik nou echt de enige die dit op heeft gemerkt?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik ging ervan uit dat 'ie $ bedoeldeCrypts schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:26:
[...]
Nee, maar bedoelt ie geen sell-order?Crypts schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:26:
[...]
Dat mag ik hopen voor hem anders schort er toch iets aan zijn inkoopbeleid.
Misschien moet de Btc eerst stijgen voordat ie zijn buy-order aantikt.Crypts schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:28:
[...]
Dat mag ik hopen voor hem anders schort er toch iets aan zijn inkoopbeleid.
Lijkt wel een aardig stabiel muntje (saai
Stond gisteren 2x zo hoog.bobdigi schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:29:
[...]
Lijkt wel een aardig stabiel muntje (saai), nog niet eerder gehad. Misschien koop ik er wel een paar.
Laat dat misschien maar weg, Kan ook een tactiek zijn natuurlijk. Je buy order zo plaatsen dat deze precies aangetikt moet worden vooraleer je koopt. Als je een bullish markt verwacht dan. Geen idee welke exchange dit ondersteunt maar je weet maar nooit.Ton Hasselt schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:29:
[...]
Misschien moet de Btc eerst stijgen voordat ie zijn buy-order aantikt.
Is dat in essentie niet gewoon een stop-limit zoals Binance die biedt?Crypts schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:32:
[...]
Laat dat misschien maar weg, Kan ook een tactiek zijn natuurlijk. Je buy order zo plaatsen dat deze precies aangetikt moet worden vooraleer je koopt. Als je een bullish markt verwacht dan. Geen idee welke exchange dit ondersteunt maar je weet maar nooit.
Kun je toch beter een market-order zetten.anboni schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:33:
[...]
Is dat in essentie niet gewoon een stop-limit zoals Binance die biedt?
Hij heeft gisteren 3030 gedaan op het hoogtepunt, en gaat nu voor 2902. Een dikke 4% minder. BCD kijken we naar toch?
Yep, tov de Btc.bobdigi schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:39:
[...]
Hij heeft gisteren 3030 gedaan op het hoogtepunt, en gaat nu voor 2902. Een dikke 4% minder. BCD kijken we naar toch?
Ja maar dat schrijft hij niet.anboni schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:33:
[...]
Is dat in essentie niet gewoon een stop-limit zoals Binance die biedt?
Alleen een buy order plaatsen ver boven de marktprijs nu is volgens mij niet mogelijk.
Als ie mij 10 ETH stuurt, stuur ik hem er ééntje terug.Crypts schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:42:
[...]
Ja maar dat schrijft hij niet.![]()
Alleen een buy order plaatsen ver boven de marktprijs nu is volgens mij niet mogelijk.
Kijk eens op worldcoinindex/trending.bobdigi schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:39:
[...]
Ik ga voor 1 eth ontvangen en oneindige dankbaarheid teruggeven. Met de huidig koers en het recente verval in het achterhoofd lijkt me dat best een goede deal toch?Ton Hasselt schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:45:
[...]
Als ie mij 10 ETH stuurt, stuur ik hem er ééntje terug.
Fuck the money, buy some friends.Crypts schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:47:
[...]
Ik ga voor 1 eth ontvangen en oneindige dankbaarheid teruggeven. Met de huidig koers en het recente verval in het achterhoofd lijkt me dat best een goede deal toch?
Ok, ik ben gezwicht en ik heb toch nog wat NLG gekocht.
Vanaf nu mag alles weer omhoog. 🚀🚀🚀
Pfft, ga ik ff 30 minuten poepen, krijg ik zulke reacties..
Natuurlijk bedoel ik $$$..
Natuurlijk bedoel ik $$$..
Ik heb net nog maar voor 100€ rdd gekocht.
Geen idee waarom eigenlijk... Had ik zin in.
Laat het ook gewoon in mijn wallet op litebit staan, en wanneer de winst leuk genoeg is weer terug naar de bankrekening. 
Gewoon omdat het kan.
Geen idee waarom eigenlijk... Had ik zin in.
Gewoon omdat het kan.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Heb ze ook.Flagg schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:09:
Geen idee waarom eigenlijk... Had ik zin in.Laat het ook gewoon in mijn wallet op litebit staan, en wanneer de winst leuk genoeg is weer terug naar de bankrekening.
Gewoon omdat het kan.
RDD, daar heb ik ook nog wat van. Die heb ik ooit nog op de ATH gekocht.Flagg schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:09:
Geen idee waarom eigenlijk... Had ik zin in.Laat het ook gewoon in mijn wallet op litebit staan, en wanneer de winst leuk genoeg is weer terug naar de bankrekening.
Gewoon omdat het kan.
Voor 100 euro heb je er dan trouwens ook meteen ruim 30K zeker?
Staat altijd leuk zo'n coin in je portfolio.
Dacht ik van die 10 miljoen Pac ook.GaMbiNo schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:17:
[...]
RDD, daar heb ik ook nog wat van. Die heb ik ooit nog op de ATH gekocht.![]()
Voor 100 euro heb je er dan trouwens ook meteen ruim 30K zeker?![]()
Staat altijd leuk zo'n coin in je portfolio.
Dan hebben we op alleen Paccoin al een MC die hoger is dan de hele wereldhandel bij elkaar?
XRP krijgt volume achter de groene candles. Ik jump er lekker in, moon!!
Edit: tot dusver een erg goede call, de 0.00007100 moet ff doorbroken worden
Edit2: de 0.00007100 overtuigend doorbroken met een buywall van 12BTC. Ben erg benieuwd waar het ons heen gaat brengen.
Edit2: de 0.00007100 overtuigend doorbroken met een buywall van 12BTC. Ben erg benieuwd waar het ons heen gaat brengen.
[ Voor 63% gewijzigd door Tominatie op 01-04-2018 22:30 ]
Heb ik ook nog.Tominatie schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:26:
XRP krijgt volume achter de groene candles. Ik jump er lekker in, moon!!
Nou ben benieuwd, behoorlijke weerstand op 0.00007100.
Heb ik net m'n inleg terug.
Oh nee...x10.
ls ik hem op hourly candles zet is deze explosieve stijging vergelijkbaar met die van eergisteren om 7:00 uur.. Vanwaar de veel posiievere stemming op het forum nu?
Is het het tijdstip en eventuele biertjes, of is het dat de MA van 25 dagen vwb volume hoger staat of iets anders??
(Ben wel in voor een feestje hoor, daar niet van.. Oprechte vraag..)
Is het het tijdstip en eventuele biertjes, of is het dat de MA van 25 dagen vwb volume hoger staat of iets anders??
(Ben wel in voor een feestje hoor, daar niet van.. Oprechte vraag..)
Het moet feest worden .. zit zo waar aan een pilsje. We hebben de bodem niet doorbroken, dus dan maar omhoog. BAM !! T'moet gebeuren nu.
Thunderbirds...goooooooo!!!Turbo-Puppy schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:43:
Het moet feest worden .. zit zo waar aan een pilsje. We hebben de bodem niet doorbroken, dus dan maar omhoog. BAM !! T'moet gebeuren nu.
Ja Remy.Goh schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:50:
Ben ik nu de enige die denkt dat t nog gaat zakken?
Nee.Goh schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:50:
You're either part of the solution or you're part of the problem
Helaas wel vriend. Morgen zullen vele van auto verwisselen.Goh schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:50:
Vrouwen zorgen altijd voor een zekere vorm van pessimisme dus ja.Goh schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:50:
OhhhCrypts schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:52:
[...]
Vrouwen zorgen altijd voor een zekere vorm van pessimisme dus ja.
Ja, het schijnt dus dat Elon Musk de bitcoin wil introduceren als officiële currency op Mars. REAL LIFE ADOPTION, MOONGoh schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:50:
Met een flinke bag XVG sta ik al lang en breed niet meer min, mooiste nog dat ik afgelopen week al mijn LTC in XVG gezet heb, dat was een goede call
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Haha, ik blijf toch nog maar ff in usdtTominatie schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:55:
[...]
Ja, het schijnt dus dat Elon Musk de bitcoin wil introduceren als officiële currency op Mars. REAL LIFE ADOPTION, MOON
Ben blij als 1 April er weer op zit zo.Ton Hasselt schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:56:
Btc zonet de 7500 gepasseerd.
Ik denk dat ik overigens toch wel gelijk krijg.Crypts schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:52:
[...]
Vrouwen zorgen altijd voor een zekere vorm van pessimisme dus ja.
Wat een pessimisme, ik heb nog wel een poedertje voor je.
Heb ik niet nodigTon Hasselt schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:08:
[...]
Wat een pessimisme, ik heb nog wel een poedertje voor je.
Neem dan nog maar zo'n goudgele rakker.
Oké staat, ik zeg 7315.Goh schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:14:
Ik gok morgen, of overmorgen op 6315 overigens.
Maar ja, wie ben ik
https://medium.com/@proje...-to-show-you-7da8dcae2e9c
Ondertussen blijft ECC lekker bezig en komt de daadwerkelijke tech nu erg dichtbij.
Heb stiekem al wat mogen zien.. ziet er een stuk beter uit dan wat ik bij de concurrentie gezien heb.
Binnenkort kunnen jullie ook oordelen..
Ik hodl de coins voorlopig nog een flinke tijd 😇🐣
Ondertussen blijft ECC lekker bezig en komt de daadwerkelijke tech nu erg dichtbij.
Heb stiekem al wat mogen zien.. ziet er een stuk beter uit dan wat ik bij de concurrentie gezien heb.
Binnenkort kunnen jullie ook oordelen..
Ik hodl de coins voorlopig nog een flinke tijd 😇🐣
Morgenvroeg om 08:00 uur 6809.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Morgenvroeg BTC 10k .. in EURO! Een crash van formaat verdient gewoon een stijging van ongekende grote.
*en LTC klimt'm op de rug .. 8K ! Omdat het kan.
Hou je je wel aan het receptje? Herhalingsrecept is pas over 2 maanden hé, als het op is krijg je niet meer.Turbo-Puppy schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:17:
Morgenvroeg BTC 10k .. in EURO! Een crash van formaat verdient gewoon een stijging van ongekende grote.
Ik duik meteen weer in BTCTurbo-Puppy schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:17:
Het vocht dat je je schoonmoeder even doet vergeten.
Helaas, als ze bij je inwoont wordt je elke dag met een kater wakker.
Zoals ik.
Technisch gezien niet beter om dan nu LTC te kopen ... wiskunde is niet m'n sterkste kant, maar als het op geld aan komt....
Uuhh ja nou, jaaah, beetje bij 9300 blijven steken dat weekend... Maar ik zei dat ie daarna maar tot 8k zou zakken.Goh schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:18:
[...]
Volgens jou moest die toch eerst nog de 10k halen?
En daar ging ie ook ver onder... Om vervolgens tot 9K te stijgen en dat duurt gewoon iets langer nu...
Voor de rest was tie echt precies goed voorspeld.
Staat er niet bij tussen 6800 en 6900.Tominatie schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:22:
https://www.strawpoll.me/15412607
Ben benieuwd hoe de cryptobroeders erover denken.
Ik las voor t gemak maar even over LTC heen. Dan zeg ik vast voldoendeTurbo-Puppy schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:21:
[...]
Technisch gezien niet beter om dan nu LTC te kopen ... wiskunde is niet m'n sterkste kant, maar als het op geld aan komt....
Tja ik wist dat jij daar op wou stemmen, was mijn 1 april grapje voor vandaag
Nee, ben denk erg moe van het kijken naar de koers deze avond dat ik niet meer zo scherp ben
De uitslag stemt me bijzonder bullish, dus morgen wordt ik wakker op 7000+
[ Voor 10% gewijzigd door Tominatie op 01-04-2018 23:29 ]
Haha. Scheelde echt maar een heel klein beetje idd toen die bleef steken op die 9300. Klein detailFlagg schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:22:
[...]
Uuhh ja nou, jaaah, beetje bij 9300 blijven steken dat weekend... Maar ik zei dat ie daarna maar tot 8k zou zakken.
En daar ging ie ook ver onder... Om vervolgens tot 9K te stijgen en dat duurt gewoon iets langer nu...
Voor de rest was tie echt precies goed voorspeld.
Nee joh .. doe ik nooit, zelfs niet naar mezelf, waarom denk je dat ik de helft van m'n munten al kwijt ben, waarvan de andere helft ook nog eens maar de helft waard is van wat het was.
Geeft niks joh ... heb ongeveer 2 Transit's zien verdampen maar we blijven positief ...
*w.w.z. .. ik zit er echt helemaal doorheen .. wat een kutzooi, maar we lachen er gewoon om.
Ik voel met je mee. Sta zelf ook dik in de -Turbo-Puppy schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:43:
[...]
Nee joh .. doe ik nooit, zelfs niet naar mezelf, waarom denk je dat ik de helft van m'n munten al kwijt ben, waarvan de andere helft ook nog eens maar de helft waard is van wat het was.![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft niks joh ... heb ongeveer 2 Transit's zien verdampen maar we blijven positief ...
*w.w.z. .. ik zit er echt helemaal doorheen .. wat een kutzooi, maar we lachen er gewoon om.
Deed ik toen maar wat ik nu wel doe, geduldig afwachten. Trap niet meer in die domme irritante pumps (hoop ik althans, want wil er wel weer n keer voor gaan. Maar ja wanneer?)
Nu?Goh schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:47:
[...]
Ik voel met je mee. Sta zelf ook dik in de -
Deed ik toen maar wat ik nu wel doe, geduldig afwachten. Trap niet meer in die domme irritante pumps (hoop ik althans, want wil er wel weer n keer voor gaan. Maar ja wanneer?)
Nee haha dan had ik dat vanmiddag moeten doen, toen ik BTC de 6430 aan zag tikken
Maar merk dat ik niet goed meer durf. Elke keer als ik ervoor ga, dondert dat ding naar beneden
[ Voor 19% gewijzigd door Goh op 01-04-2018 23:51 ]
Je moet ook niet in Btc gaan.Goh schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:50:
[...]
Nee haha dan had ik dat vanmiddag moeten doen, toen ik BTC de 6430 aan zag tikken
Die staat morgen op 7315.Goh schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:52:
[...]
Nou weet je, in welke coin ik ook gegaan ben, BTC sleurt ze gewoon mee.
De komende week is erg belangrijk voor BTC en alle andere munten. Als er nu herstel komt en er geen nieuwe low meer komt zou dat erg goed zijn. Gaan we toch weer zakken breken we een belangrijke support en gaat de bear market nog wel even door. Vooral de komende 24/48 uur is erg bepalend voor de komende maanden.
1 ding wel geleerd deze crash ..
Ik ben de absolute koning van Buy High en Sell Low.. volstrekt onverslaanbaar op dat gebied, tot 3 keer toe op het absolute hoogtepunt en dieptepunt weten te kopen en verkopen. Cum Laude in je zelf kapot schamen zou terecht zijn hier.
Ik ben de absolute koning van Buy High en Sell Low.. volstrekt onverslaanbaar op dat gebied, tot 3 keer toe op het absolute hoogtepunt en dieptepunt weten te kopen en verkopen. Cum Laude in je zelf kapot schamen zou terecht zijn hier.
Kwestie van niet verkopen.Turbo-Puppy schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:53:
Ik ben de absolute koning van de Buy High en Sell Low.. volstrekt onverslaanbaar op dat gebied, tot 3 keer toe op het absolute hoogtepunt en dieptepunt weten te verkopen. Cum Laude in je zelf kapot schamen zou terecht zijn hier.
Geef ik jou de hand. Ik kocht laatst op 9800Turbo-Puppy schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:53:
Ik ben de absolute koning van de Buy High en Sell Low.. volstrekt onverslaanbaar op dat gebied, tot 3 keer toe op het absolute hoogtepunt en dieptepunt weten te verkopen. Cum Laude in je zelf kapot schamen zou terecht zijn hier.
Ik heb nog heel wat te leren in cryptoland.
Je bent heus niet de enige hoor. Soms komt de koers op een punt dat je denkt we gaan nog heel veel lager. Vaak genoeg is dat nou juist het punt dat er een bounce komt. Het is moeilijk om niet te kopen en te verkopen op zulke punten.Turbo-Puppy schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:53:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!